10 حقیقت مهمی که باید درباره «مادام وب» (MADAME WEB) بدانید

حقیقت فکت مادام وب madame web نکته جالب حقایق جولیا کارپنتر fact

به مناسبت انتشار فیلم "مادام وِب" توسط شرکت سونی این مقاله را تقدیم شما میکنم تا بیشتر با این شخصیت آشنا شوید.

 

1- مادام وب یک جهش یافته است

 مادام وب یک جهش یافته است

معمولا تو داستان های مرد عنکبوتی اینجوریه که حتی شخصیت های دیگری که قدرت های فوق بشری عنکبوتی پیدا میکنند مثل مایلز مورالز، گوئن عنکبوتی، زن عنکبوتی و ... منشا قدرت هاشون بیرونی است. یعنی اغلب انسان های عادی هستند که به دلیل گزیده شدن توسط یک عنکبوت رادیو اکتیو یا عنکبوتی دستکاری شده از نظر ژنتیکی به قدرت های خود دست پیدا میکنند اما مادام وبِ اُریجینال یک جهش یافته (Mutant) است که با قدرت های مادرزادی متولد شد. هنوز هم به درستی قدرت های او شناخته نشده است ولی میدونیم که قابلیت های تله پاتیک داره و میتونه آینده رو ببینه. اسم واقعی اش هم هستش «کاساندرا وِب» (Cassandra Webb) و سال 1980 در شماره 120 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز خلق شد (به دست نویسنده ای به نام دنیس اونیل و طراحی به نام جان رومیتا جونیور) و همیشه به عنوان پیرزنی فرتوت و کور و فلج (!) به تصویر کشیده میشد که البته به خاطر قدرت هایی که داشت از هویت مخفی مرد عنکبوتی آگاه بود!

 

2- سرگذشت مادام وب

- سرگذشت مادام وب

«کاساندرا وب» در شهر سِیلِم ،مرکز ایالت اورگن آمریکا به دنیا آمد. او از کودکی فلج و نابینا بود ولی به لطف قدرت های خودش تونست به عنوان یک واسطه روحی یا مدیوم (medium) فعالیت کنه (مدیوم به معنی شخصی با توانایی روحی بالا برای برقراری ارتباط با ارواح و جهان فراطبیعی است). او سالهای سال به "میاستنی گراویس" (نوعی فلج ماهیچه‌ای) مبتلا بود و باید برای زنده ماندن به یک سیستم پشتیبان حیات (life support system) متصل میبود که توسط شوهرش به نام «جاناتان وب» اختراع شده بود و شبیه به تار عنکبوت بود!

 

3- مادام وب قدرتی داره شبیه به قدرت دکتر استرنج!

- مادام وب قدرتی داره شبیه به قدرت دکتر استرنج!

دکتر استرنج قدرتی داره به نام "حالت ارواح" (Astral Form) . "حالت ارواح" در حقیقت یک جور قدرت یا قابلیت فرابشری هستش که با اون دکتر استرنج میتونه هر وقت دلش میخواد مثل روح از بدن خودش خارج بشه و بدون اینکه کسی روحش رو ببینه، به پرواز دربیاد. در این حالت او نیاز نداره نفس بکشه یا آب و غذا بخوره و بخوابه. کسی هم نمیتونه در این حالت بهش ضربه بزنه (مگه اینکه یک جادوگر بزرگ باشه) . در ضمن در این حالت خیلی سریع میتونه از مکانی به مکانی دیگر نقل مکان بکنه (اما مساله اینه که وقتی روحش از بدنش جدا میشه ، جسم فیزیکی او ناتوان میشه و در این حالت خیلی ها سعی کرده اند به جسمش آسیب بزنند. ضمناً در این حالت او نمیتونه با جسم فیزیکی خودش تماس برقرار کنه). در دنیای مارول، مادام وب هم این قدرت رو داره و شاید هم به همین دلیله که همیشه از همه چی خبر داره! یک بار مرد عنکبوتی بهش مراجعه کرد تا ازش کمک بگیره و محل یکی از خبرنگاران روزنامه "دیلی گلوب" به نام «کی. جی. کلیتون» را متوجه بشه. مادام وب هم از قدرت های خودش استفاده و به مرد عنکبوتی کمک کرد تا از دست آدم رباها نجاتش بده. در ضمن مادام وب میتونه مثل دکتر استرنج روی ذهن دیگران جراحی ذهنی (psychic surgery) انجام بده.

 

4- مادام وب در یکی از بهترین داستان های تاریخ مرد عنکبوتی حضور داشته!

مادام وب در یکی از بهترین داستان های تاریخ مرد عنکبوتی حضور داشته!

"هیچ چیز نمیتواند جلوی جاگرنات  را بگیرد" یکی از بهترین داستان های مرد عنکبوتیه که اینجا برایتان ترجمه کرده ایم. این داستان دارای یکی از بهترین و نفس گیر ترین مبارزات تاریخ مرد عنکبوتی با دشمنی نیرومند به نام جاگرنات است و بار دیگر ثابت میکنه که مرد عنکبوتی هرگز تسلیم نمیشه. در این داستان مادام وب با مرد عنکبوتی تماس برقرار میکنه و ازش کمک میخواد زیرا خبیثی به نام «بلک تام کسدی» از جاگرنات خواسته تا مادام وب را برایش اسیر کنه (چون فکر میکرد قدرت های ذهنی مادام وب میتونه در شکست دادن گروه "ایکس من" بهش کمک کنه). همین باعث شد مرد عنکبوتی هر طور که شده بخواد جلوی جاگرنات رو بگیره تا به مادام وب صدمه نزنه ...

 

5- مادام وب یک بار جوان شد!

یکی از داستان های مزخرف مرد عنکبوتی ، "گردهمایی پنج نفره" (The Gathering of Five) نام داره. در این داستان «نورمن آزبورن» سعی میكنه یك لوح جادویی كه به 5 تكه تقسیم شده را به هم بچسبانه .

مادام وب یک بار جوان شد!

قراره 5 نفری كه این كار را میكنند، هر کدام یكی از این چیزها را دریافت كنند: دانش، قدرت، مرگ، جنون یا فنا ناپذیری. البته معلوم شد اینا اون چیزایی نیستن که فکر میکردیم! یعنی مثلا جنون همان دانش بود و ...! در هر حال، مادام وب هم در این مراسم شرکت داشت و صاحب قدرت فنا ناپذیری شد ولی معلوم شد این قدرت باعث شده ایشون جوان و جذاب و پرانرژی بشه!

مادام وب جوان

 

6- مادام وب مادر بزرگ «شارلوت ویتر» است!

«شارلوت ویتر» نخستین زن عنكبوتی خبیث بود! او یك طراح مد و لباس و همچنین نوه مادام وب بود كه در كارها و معاملات غیر قانونی در بازار سیاه هم دست داشت. تا اینكه بلاخره كارش به «دكتر اختاپوس» كشید. دكتر اختاپوس هم ژن های او را دستكاری كرد و او را قادر ساخت تا بتواند نیروهای زن های عنكبوتی دیگر را بدزدد و بعد بتواند اسپایدرمن را به قتل برساند!

شارلوت ویتر

در نتیجه مادام وب از دیگر زنان عنکبوتی یعنی جسیكا درو، جولیا كارپنتر (اینجا معرفی شده) و متی فرانكلین کمک خواست تا در شکست دادن شارلوت بهش کمک کنند (برای آشنایی با آنها این مقاله را بخوانید). آنها موفق شدند ولی شارلوت هم تونست قدرت های مادام وب رو ازش بدزده که در نهایت  ازش پس گرفتند! در پایان شارلوت در حالت کما قرار گرفت و مادام وب هم به عنوان راهنمای متی فرانکلین جوان مشغول به فعالیت شد. البته او دوباره به همان حالت پیر و فرتوت خودش برگشت ولی انگار بیماری فلج ماهیچه ای او درمان شده بود!

 

7- مادام وب به دست همسر کریون شکارچی کشته شد!

در داستان Grim Hunt که سال 2010 در کمیک بوک های مرد عنکبوتی منتشر شد، مادام وب توسط خانواده کریون شکارچی دستگیر شد تا در زنده شدن کریون بهشون کمک کنه (این مقاله را بخوانید). آنها «کین» (از کلون های پیتر پارکر) را کشتند و خونش را استفاده کردند تا کریون شکارچی را زنده کنند ولی وقتی معلوم شد که از خون پیتر پارکر واقعی استفاده نشده، ساشا (همسر کریون) عصبانی شد و گلوی مادام وب را برید!

کشته شدن مادام وب

مادام وب در آخرین لحظات باقی مانده از عمر خود قدرت هایش را به «جولیا کارپنتر» (یکی از زنان عنکبوتی) منتقل کرد و بدین ترتیب جولیا به مادام وب جدید تبدیل شد!

 

 

8- مادام وب جدید!

مادام وب حدید

همانطور که در مورد قبلی گفته شد، در داستان Grim Hunt، مادام وب قدرت های خودش را قبل از مرگ به جولیا کارپنتر (که سابقا با لقب زن عنکبوتی شناخته میشد) ، انتقال داد و در نتیجه او به مادام وب جدید یا مادام وب 2 تبدیل شد! جولیا الان قدرت های عنکبوتی خودش را داره ولی علاوه بر آن قدرت های مادام وب مثل تله پاتی، دیدن آینده و همچنین حس کردن قدرت های ذهنی در دیگران را نیز به دست آورده ولی در عین حال نابینا هم شده!

قدرت های مادام وب

ولی همچنان با اتکا به قدرت هایش میتونه گلیم خودش از آب بیرون بکشه و مبارز قابلی محسوب میشه!

 

9- بازگشت و مرگ مجدد مادام وب اُریجینال!

در جریان رویداد "توطئه کلونی" که سایت ما طور کامل در اینجا ترجمه اش کرده، مادام وب اُریجینال یعنی خانم کاساندرا وب توسط «شغال» کلون شد. الکترو در این داستان به اتاق او رفت و شکنجه اش داد تا مخفیگاه «پراولر» را بهش بگه. اینجا بود که جولیا کارپنتر حس میکنه مادام وب زنده شده. او به مقر شغال یعنی "شرکت نیو تکنولوژی" میره و او را پیدا میکنه ولی مادام وب دلش نمیخواد زنده بمونه و داروی کلون ها را نمیخوره (چون آینده را دیده بود و نمیخواست بخشی از آن باشه).

مرگ مادام وب

بنابراین قبل از اینکه بدن کلون شده اش دچار فروپاشی بشه، از جولیا میخواد به پراولر کمک کنه. پس مادام وب اریجینال در حال حاضر در دنیای کمیک مرده است و کلونی هم ازش وجود نداره ولی بعید نیست اگه واقعا فیلم مادام وب ساخته بشه مارول هم به طریقی او را دوباره زنده کنه!

 

10- حضور در سینما، گیم و انیمیشن

اولین حضور مادام وب در دنیای انیمیشن برمیگرده به "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" در دهه 90 میلادی. موضوع جالب درباره این حضور اینه که خانم «جوآن لی» ، همسر استن لی به جایش حرف میزد!

همسر استن لی، جوآن لی

او در این کارتون وظیفه داشت مردان عنکبوتی از جهان های مختلف را مورد آزمون قرار بده تا جلوی «اسپایدر کارنیج» را بگیرند و نگذارند عالم را نابود کنه. وقتی هم مرد عنکبوتی از این ماموریت سربلند بیرون اومد به عنوان جایزه میبرتش تا همسر گمشده اش یعنی مری جین واتسون را پیدا کنه!

مادام وب در سریال کارتونی "مرد عنکبوتی نهایی" هم حضور داشته (خانم «کری سامر» جایش حرف میزد). این نسخه از مادام وب در واقع دختری موقرمز به نام جولیا کارپنتر بود که نه فلج بود و نه نابینا! او به مرد عنکبوتی کمک کرد تا در قسمت های مربوط به دنیای عنکبوتی به هدف خود برسند.

کارتون ، انیمیشن، مادام وب

مادام وب همچنین در سه بازی رایانه ای حضور داشته که مهم ترین شناخته شده ترین آنها مربوط به بازی "اسپایدرمن: دنیاهای از هم گسیخته" میشود که در آن به مرد عنکبوتی دنیای اصلی درباره لوح قدرتمندی که میستریو باعث شد بشکنه، هشدار میده و از او و سه نسخه دیگر از مرد عنکبوتی در دنیاهای دیگر میخواهد تکه های لوح را پیدا کنند.

بازی مادام وب

او به نوعی نقش راهنما را در این بازی داشت.

و البته که خبر دارید سونی در سال 2024 فیلم اختصاصی مادام وب را ساخت و اکران کرد. این فیلم  در حقیقت پس از فیلم های ونوم و "موربیوس"، چهارمین فیلمی است که شرکت سونی براساس شخصیت های دنیای مردعنکبوتی ساخته است. کارگردانی آن بر عهدهٔ اس. جی. کلارکسون بود و در آن خانم «داکوتا جانسون» نقش اصلی فیلم را ایفا می‌کند.

متاسفانه و درست مثل دیگر فیلم های ساخته شده توسط سونی از روی شخصیت های انشعاب شده از کمیک بوک های مردعنکبوتی، منتقدان و هواداران نظرات منفی‌ای به "مادام وب" دادند. آن‌ها فیلم را به‌عنوان یک «گندکاری شرم‌آور» و «بدترین فیلم کمیک بوکی» تا به امروز، مورد انتقاد شدید قرار دادند! داکوتا جانسون در مصاحبه ای جنجالی گفت که سونی بارها و بارها فیلمنامه ی این فیلم را موقع فیلمبرداری تغییر داده و در نهایت اصلا اون چیزی نشد که به خاطرش حاضر به حضور در این فیلم شد!

مادام وب فیلم سینمایی

در هر حال در این فیلم، با نسخه ی جوان تر مادام وب آشنا شدیم و سرگذشت و اُریجین این شخصیت نیز دستخوش تغییرات زیادی شد و منشاء قدرت هایش را ربط دادند به عنکبوت های خاص آمازون! همچنین معلوم شد که مادر مادام وب قبل از مرگ توسط یکی از این عنکبوت ها نیش زده شده بوده و باعث شده تا او قدرت های عنکبوتی بگیرد و بتواند تصاویری آینده را ببیند. سپس دیدیم که مادام وب به کمک سه دختر به نام جولیا، آنیا و مَتی رفت که قراره در آینده به زنان عنکبوتی تبدیل شوند تا از جان آنها در برابر نسخه منفی از شخصیت «ازیکیل سیمز» محافظت کند (توصیه میشه برای آشنایی با این فیلم، این مقاله را بخوانید).

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2024

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ارجاعات، اشارات، نکات مخفی و ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم "مادام وب" (MADAME WEB)

10 حقیقت مهمی که باید درباره «متی فرانکلین» (MATTIE FRANKLIN) ملقب به زن عنکبوتی 3 بدانید

چه بر سر آینده تاریک شماره 500 مردعنکبوتی شگفت انگیز آمد؟

10 حقیقت مهمی که باید درباره «جولیا کارپنتر» (JULIA CARPENTER) ملقب به زن عنکبوتی/مادام وب بدانید

همه آنچه می‌خواهید درباره فیلم "مادام وب" بدانید (معرفی شخصیت ها، خبیث فیلم، داستان، ارتباط با مرد عنکبوتی و ....)

10 اسپویل بزرگ فیلم "مادام وب" (MADAME WEB)

موشکافی: بررسی و تحلیل نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "مادام وب" (MADAME WEB)

10 حقیقت بسیار مهمی که باید درباره «آنیا کورازون» ملقب به «اسپایدر گرل» بدانید

معرفی 11 فیلم مربوط به مرد عنکبوتی که پس از موربیوس منتشر خواهند شد

10 حقیقت مهمی که باید درباره اسپایدر وومن (زن عنکبوتی) بدانید

داستان "هیچ چیز نمیتواند جلوی جاگرنات را بگیرد" ترجمه شد! + لینک دانلود

آیا قراره داستان فیلم "مادام وب" به "ترمیناتور" شباهت داشته باشه؟!

20 ایستراگ (EASTER EGG) برتر در فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

رتبه بندی زنان و دختران عنکبوتی در کمیک بوک های مارول

آشنایی با «زن عنكبوتی»! (SPIDER-WOMAN)

10 حقیقت مهمی که باید درباره اسپایدر وومن (زن عنکبوتی) بدانید

فیلم انشعابی از مردعنکبوتی با عنوان «مادام وب» در دستور ساخت سونی قرار گرفته است!

لحظات ماندگار کمیک های مرد عنکبوتی: کین جان پیتر پارکر را نجات میدهد!‎

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1399-03-08 17:16
این مقاله رو واقعا تند تند نوشتم. مطمئنم که غلط تایپی زیاد داره. و میدونید که من چقدر نسبت به مقالاتم وسواس دارم و دوست دارم که perfect باشن. پس لطفا هر جا اشتباهی چیزی دیدین بگید تا درست بشه
نقل قول کردن
Ultemate amir
#2 Ultemate amir 1399-03-08 20:32
استاد مقاله تون عالی مثل همیشه و من غلط تایپی پیدا نکردم
میگم اگه فیلم مادام وب منتشر بشه احتمالا بعدا قراره یک سری کمیک اختصاصی مادام وب بیاد مثل سری کمیک گوئن استیسی و مریجین
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#3 SPIDERBAT 1399-03-08 20:57
سلام استاد خیلی مقاله ی محشری بود.
توی زمانی که داشتم میخوندمش سعی میکردم که دنبال غلط تایپی بگردم اما همش محو مقاله می شدم و یادم میرفت.
با اینحال همانطور که انتظار می رفت من غلطی گیر نیاوردم.
*****************
راستش من چون خیلی چیزی از مادام وب دوست داشتنی نمیدونم البته خداوکیلی بعد از خوندن این مقاله خیلی به معلوماتم درباره ی مادام وب اضافه شد و بخاطر این از استاد سپاسگزارم ولی بازم چون هنوز خیلی نمیتونم درکش کنم خیلی نمیتونم نقد حرفه ایی بکنم پس خیلی خوشحال میشم که نظر دوستان رو درباره ی نقدم بدونم.و یه چیز دیگه اینکه نقد من درباره ی مادام وب 2 نیستش.
***************
پیتر پارکر درسته که مادر بالای سرش نبوده اما همیشه زن عموی مهربانی رو داشته که اونو در تمام مراحل سخت زندگیش راهنمایی میکنه.اصن زن عمو می دوست داشتنی بود که پیتر رو با مری جین رو به رو کرد.
خب ما درباره ی مادر خوانده ی پیتر یا همون زن عمو می اطلاعات زیادی داریم فکر کنم بقیه هم مثل من اونو به اندازه ی پیتر دوست داشته باشیم اما مردعنکبوتی چی؟درسته که زن عمو می در تمام لحظه های سخت زندگی پیتر میخواسته که کنارش باشه اما باز هم پیتر بخاطر سلامتی اون بهش چیزی درباره ی مرد عنکبوتی بودنش نگفته.
حالا به نظر شما مرد عنکبوتی یک مادر دلسوز و مهربان نمیخواد؟
از نظر من مادام وب(کاساندرا وب) میتونه جای مادر اسپایدی باشه مادری که وقتی ونوم اسپایدی رو تسخیر کرده میره پیشش و ازش کمک میخواد.
مادری که وقتی اسپایدی سخت از راینو کتک خورده میره پیشش و اون مادر مهربان مرهمش میشه.
مادری که اسپایدی رو بوسیله ی قدرت هایی که داره از سراب های میستریو آگاه می کنه و مادری که ...
می بینید؟ مادام وب مسن خیلی خیلی پتانسیل های بیشتری داشته که ازشون استفاده نشده و ما میتونستیم اون رو توی نقش حیاتی تری در زندگی پیتر ببینیم.
*****************
استاد بازم بخاطر مقاله ی فوق العادتون از شما تشکر میکنم
خسته نباشید.
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#4 Amir-Ali-2020 1399-03-08 20:58
و البته استاد مقاله بسیار جالبی بود و من تشکر میکنم چون به اطلاعاتم افزوده شد
راستش فکر میکنم سونی میخواد یک یونیورس سینمایی بسازه و میخواد با ساختن مادام وب یک شخصیت ماورایی مثل دکتر استرنج داشته باشه. همین! واقعا در چه دنیایی زندگی میکنیم که از روی شخصیتی درجه 3 مثل مادام وب هم میخوان فیلم اختصاصی بسازن
نقل قول کردن
naymor
#5 naymor 1399-03-08 21:01
استاد واقعا جا داره تمام قد جلوی شما ایستاد و کلاه از سر برداشت!
تو این مدت که کلا یک کمی تب و تاب فیلم‌های ابرقهرمانی کم شد و سبب شد تا تب کمیک‌هم کمی در جامعه کمیک،ایران بخوابه(یه نگاه تو تلگرام بندازید حرفمو میفهمید) شما و تیم خبره اسپایدی‌حد اقل روزی یک مقاله حرفه ای میدادن و نمی‌ذاشتن برا ما دلباخته ها سرد شدن این کوره حس بشه و حسابی هوامونو داشتین. میخوام اینجا رسما یک تشکر حسابی ازتون،داشته باشم و بگم یدونه‌اید!

راستی به شخصه دلم برای آقای مهدی رضایی و استاد فقیه هم تنگ شده :cry:


و اما این مقاله! واقعا مثل همیشه فوق العاده بود! کلکسیون حقایق شخصیتی سایت رو باز پربارتر کرد. راستش برای من بهترین مقالات سایت حقایق پیرامون شخصیتها هستند چون مقالات مانایی هستن و همیشه میشه بهشون مثل یک مرجع مراجعه کرد.
استاد با این فرمون فکر کنم یه روزی در اینده ای نزدیک برسه که اسم هر شخصیت کمیکی رو که بشنویم یه مقاله nحقیقتی که باید درباره X بدلنید، ازش تو سایت داشته باشیم.

منم نمیدونم مقالات شما رو این قدر با عشق و ولع میخونم که اصلا،غلطهای تایپی به چشم نمیاد الانم پیدا نکردم
خلاصه خیلی مخلصیم!
نقل قول کردن
hadi1380
#6 hadi1380 1399-03-08 21:37
استاد واقعا مقاله هاتون رو میخونم به قدری شیرین هستن که من لذت میبرم واقعا مزه ی عسل میدن.و این رو هم بگم که مادام وب ارجینال واقعا حقش نبود که بمیره.من که خیلی دلم براش سوخت و با مادام وب جدید هم خیلی موافقم.مقاله عالی و بدون غلط تایپی بود به نظرم عالی ممنون
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#7 Scarlet Speedster 1399-03-08 21:48
خسته نباشید استاد ترابی .
دست شما درد نکنه .
مقاله هالی و فاقد هرگونه غلط املایی بود .
به نظرم مادام وب شخصیت جالبیه ولی راستش خیلی با دنیای اسپایدرمن هم خونی نداره چون خیلی قدرتاش وابسطه به جادو هست . یادمه خودتون هم یه بار اینو گفته بودین .
اولین بار هم در شماره ی ۲۱۰ از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز و به دست دنی اونیل خلق شد که یکی از بدترین کمیک های اسپایدرمنه .
و به نظرم فیلمی که به طور اختصاصی از روی مادام وب میخواد ساخته بشه ، فیلم خوبی نشه . تلبته اگه مرد عنکبوتی نباشه که قطعا نیست . البته ممکنه موجزه بشه .
آقای ترابی جسارتا یه سوال داشتم ازتون : اسم « مادام وب » معنی خاصی میده ؟ برام سوال شده بود .
بازم ازتون بابت این مقاله ی زیبا تشکر میکنم .
نقل قول کردن
James Howlett
#8 James Howlett 1399-03-08 21:56
ااین مادام وب هم میوتانته عجب واقعا دیگه فکر نمیکردم میوتانتا تا اونجا هم نفوذ کرده باشن
نقل قول کردن
DAREDEVIL FAN
#9 DAREDEVIL FAN 1399-03-08 21:58
ممنون بابت مقاله واقعا همه چیز عین کف دست برام روشن شد ممنون
(دیگه چیزی از دردویل نگفتم لطفا ریپلای نکنید!!!)
نقل قول کردن
Spider-Knight
#10 Spider-Knight 1399-03-08 22:03
مثل همیشه فوق العاده بود.هر چی گشتم نتونستم یدونه غلط تایپی پیدا کنم.حتی "میاستنی گراویس"هم درست بود :lol:
امیدوارم همینطوری عالی به کارتون ادامه بدین. :-)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#11 Captain-spidey 1399-03-08 22:07
دستتون درد نکنه استاد خیلی مصاله عالی بود و من غلطی پیدا نکردم
در مورد مادام وب من فقط کمیک هیچ چیز نمیتواند جلوی جاگرنات رو بگیره و ازش خوشم اومد به نظرم شخصیت گرم و خوبی داره
فیلمش هم فکر نکنم چیز خوبی بشه یعنی به عنوان یه شخصیت مکمل خوبه ولی دیگه سونی میخواد از فری کثیف(فلافلی محل پیتر اینا) هم فیلم بسازه :lol: :lol:
اگه به درد فیلم میخورد که درجه۳ نبود
پ.ن: من به اندازه شما اطلاع ندارم ولی شاید شایعه ای بیش نباشه ولی حده اقل خوبیش اینکه ما به لطف استاد با این شخصیت اشنا شدیم
نقل قول کردن
son of parker
#12 son of parker 1399-03-08 22:11
دست تون درد نکنه عالی بودش استاد ترابی عالی بودش من فکر کنم فقط همون هیچ چیز نمیتواند جلوی بولدوزر را بگیرد و گریم هانت رو ازش خوندم در کل یه دونه اید
نقل قول کردن
BAdeadpool
#13 BAdeadpool 1399-03-08 23:39
سلام مقاله جالبی من اصلا نمی دونستم مادام وب کی یا چی هست (اصلا نمی دونستم وجود داره :sigh: :-* )به لطف استاد کلی اطلاعات گرفتمچقدر قیافه ی مادام وب منو یاد عمه می میندازه




یه چیز دیگه به کسایی که می گن این فیلم احتمالا خوب نشه چون مادام وب درجه سه هستش من می خواستم بگم که mcu هم از روی مرد اهنی مرد مورچه ای استار لورد و دیگر اعضای محافظان فیلم هایی ساخت که اگر اشتباه نکنم اون موقع درجه دو سه و حتی چهار بودن البته ممکن هست اشتباه کرده باشم ولی در مورد مرد اهنی مطمعنم که درجه دو بوده
نقل قول کردن
A comic fan
#14 A comic fan 1399-03-08 23:52
مقاله‌ای بسیار بی‌نقص که توسط قلم استاد عزیز نوشته شده! به‌به وقتی تیترو دیدم نتونستم جلو خودمو بگیرم و ۳ بار خوندم و هربار ازس لذت بردم،همچنین این سرعت پوشش سایت مارو نشون میده!
ما مقاله‌هایی درمورد شخصیت مذکور مینویسم از آنطرف برخی سایت‌های به اصطلاح(بهترین!) حتی خبر ساخته شدن فیلمو پوشش نمیدن.
به امید موفق‌تر و بزرگتر شدن بیشتر بزرگترین سایت و خانواده کمیک بوکی خاورمیانه :lol:
نقل قول کردن
Captain-spidey
#15 Captain-spidey 1399-03-09 00:00
به نقل از BAdeadpool:

یه چیز دیگه به کسایی که می گن این فیلم احتمالا خوب نشه چون مادام وب درجه سه هستش من می خواستم بگم که mcu هم از روی مرد اهنی مرد مورچه ای استار لورد و دیگر اعضای محافظان فیلم هایی ساخت که اگر اشتباه نکنم اون موقع درجه دو سه و حتی چهار بودن البته ممکن هست اشتباه کرده باشم ولی در مورد مرد اهنی مطمعنم که درجه دو بوده

ببین از من ناراحت نشی ولی حرفت اشتباهه
شما داری درمورد ایرون منی حرف میزنی که خیلی پتانسیل داره واسه فیلم ها
یعنی کسی که یه عیاش میلیاردر خوش گذرون هست شاید تو دنیای کمیک مشهور نباشه ولی تو سینما پتانسیل بی حد حسری داره
در عوض شما مادام وب رو داری که روی صندلی عنکبوتی!! میشینه، کوره ، فلج و ...
بازم دارم میگم مادام وب یک شخصیت مکمل عالی ولی شخصیت اصلی نه اصلا
نقل قول کردن
The Lawyer
#16 The Lawyer 1399-03-09 01:30
خیلی ممنونم بابت این مقاله ی مثله همیشه بی نظیر و عالی
من یکی به جز مورد آخرش هیچ کدوم رو نمی دونستم
کار ندارم ولی کسی مثل شما که مقاله های فوق العاده ای می نویسین مگه می شه غلط املایی داشته باشین یا داشته هم باشین زیاد به چشم نمی یاد چون من به ارزش مقاله و جملاتی که هست دقت می کنم تا غلط املایی ولی خوب کار از محکم کاری عیب نمی کنه و من یکی پیدا نکردم اگه پیدا کردم می گم چون خودم رو این چیزا حساسم گرپه ادبیاتم زیاد خوب نیست
نمی دونم چرا ولی هیچوقت نتونستم با همچین شخصیتی کنار بیام گرچه راهنمای مردعنکبوتی هست
به نظرمن خوب به عنوان یک شخصی مکمل آره می شه تو فیلم بازی یا کارتون به کار برد که بردن ولی اصلا لزومی نداره درمورد همچین کسی فیلم ساخته باشه چون اصلا موضوع یا داستان خاصی نداره که بخواد فیلم درموردش ساخته بشه نمی دونم مگه اینکه یه کاری کنن که خیلی خاص بشه که فکر نکنم چرا اسپایدروومن رو ول کردن چسبیدن به این شخصیت آخه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37