بدترین کاورهای بازی های کمیک بوکی

بدترین کاورهای بازی های کمیک بوکی

این مقاله به افتخار انتشار بازی جدید اسپایدرمن تقدیم به شما میشود.

مقدمه: ابرقهرمانان کمیک بوکی و دنیای ویدئو گیم اشتراکات فراوانی با هم دارند. اونا شخصیت های رنگارنگی هستند که قدرت های باحالی دارند و با آدم بدها میجنگند و پیش میروند تا موفق شوند و این دقیقا کاری است که شما در دنیای گیم انجام میدهید. به خاطر همین است که تا به حال بارها و بارها از روی شخصیت های کمیک بوکی گیم ساخته شده که برخی از آنها بسیار هم محبوب و پرفروش و معروف شده اند. ولی خیلی وقت ها هم بوده که بازی های ابرقهرمانی با موفقیتی مواجه نشده اند چون اکثرا به بهانه  فلان سینمایی منتشر شده اند و هدفشون چیزی نبوده جز سو استفاده از محبوبیت نام فلان شخصیت یا فلان فیلم سینمایی. همین مساله برای کاور آرت (Cover Art) هم صدق میکنه. یعنی واقعا آدم بعضی وقتها تعجب میکنه که برخی از گیم ها چرا اینقدر کاور آرت بیخود و مزخرفی دارند در حالی که دنیای کمیک از این همه غنای بصری برخوردار است. و البته از یاد نبریم که کاور آرت اون قدیما خیلی مهم بود چون مثل کاور کمیک عمل میکرد. یعنی میخوام بگم اون موقع اینترنت نبود که شما مثلا با دیدن گیم پلی یا تریلر بخواهید یک بازی رو بخرید. اون موقع شاید تنها دلیلی که میتونست شما رو مشتاق کنه برای خریدن یک گیم، کاور آرت آن بود. و البته معمولا اون ناشرینی که کاور آرتی رو انتخاب میکردند که برگرفته از دنیای کمیک بود، معمولا فروش بهتری داشتند . در هر حال در این مقاله قراره 10 تا از بدترین ها رو انتخاب کنیم.

(برای خواندن مقاله بهترین کاور آرت های بازی های کمیک بوکی، اینجا را کلیک کنید).

 

10- فلش

 فلش

بازی فلش برای کنسول سگا مستر سیستم (Sega Master System) در سال 1993 عرضه شد و براساس سریال تلویزیونی فلش که از شبکه CBS پخش میشد، ساخته شده بود. البته ربط چندانی به سریال نداشت! نکته عجیب اینه که دو سال بعد از این که سریال کنسل شد منتشر شد! ضمن این که سال 1993 کنسول مستر سیستم دیگر در ژاپن و آمریکا ساپورت نمیشد . بنابراین این بازی فقط در اروپا منتشر شد! از همه بدتر هم احتمالا کاورش بود . بسیار ساده و بدون خلاقیت. سه فلش در کنار  یکدیگر. یعنی اصلا شما رو یاد سرعت بالای فلش نمیندازه بلکه باعث میشه به اشتباه فکر کنید سه تا فلش تو بازی حضور دارند!

 

9- آکوامن: نبرد برای آتلانتیس

گیم آکوامن

قبلا در این مقاله این بازی مزخرف رو به عنوان یکی از بدترین های تاریخ معرفی کرده بودیم. سال 2003 برای کنسول های زمان خودش اومد. خیر سرش به مناسبت انتشار سری ششم از کمیک های آکوامن هم ساخته شده بود! بنابراین آکوامن در این بازی ریش داشت. کاور ارت بازی واقعا بده. عوض این که مثلا تصویری از آکوامن را ببینیم که با اون دست چنگکی خودش داره با آدم بدها در زیر آب میجنگه ما چی دیدیم؟ نیزه سه شاخه! اگه عنوان رو از روی کاور برمیداشتیم میشد مثلا برای بازی "پری دریایی کوچولو" هم ازش استفاده کرد! البته خوبیش اینه که این کاور بد باعث شد خیلی ها بازی رو نخرن و از این تجربه اسفناک به دور باشند!

 

8- اتحاد نهایی قهرمانان مارول

 اتحاد نهایی قهرمانان مارول

قسمت اول بازی Ultimate Alliance  فوق العاده بود و بنده اون رو به عنوان یکی از برترین بازی هایی که اسپایدرمن در آن حضور داشته در این مقاله انتخاب کردم. ولی قسمت دوم به خوبی قسمت اولش نشد. تازه قراره بود داستان معروف "جنگ داخلی" رو هم اقتباس کنه ولی به اون داستان هم گند زد. برای پس زمینه کاور قسمت دوم از ایده شیشه که شکسته شده استفاده شد. از کارکتر مدل های داخل بازی هم استفاده شد که خیلی بی روح بودند. آدم هر چی به کاور نگاه میکنه انگار یه چیزی کم داره.

 

7- بتمن و رابین

بازی بتمن و رابین 

تو این چند ساله ملت اونقدر با بازی های عالی بتمن ساخت شرکت راک استدی عادت کرده اند که یادشون نمیاد در اون سالهای دورتر بتمن خدای داشتن بازی های بیخود بود! یکی از اونا "بتمن و رابین" بود که یادتون باشه اینجا یکی از بدترین های تاریخ بازی های کمیک بوکی محسوبش کرده بودیم. از اسمش هم معلومه که به مناسبت اکران یکی از بدترین فیلم های تاریخ یعنی "بتمن و رابین" ساخته جوئل شوماکر ساخته شده بود. کاور آرت بازی هم که کاملا بی رمقه. یعنی ایده بهتری به ذهنشون نرسیده بود؟ تصویر کلوز آپ آقای جورج کلونی در نقش بتمن؟ فقط همین؟ اصلا بتمن داره چیکار میکنه؟ سلفی میگیره؟ لوگوی روی کاور دقیقا همونیه که برای فیلم مورد استفاده قرار گرفت. ولی معلوم نیست چرا رنگش رو از سفید به زرشکی عوض کردن تا با بقیه کاور تداخل ایجاد کنه!

 

6- بتمن : انتقام

بتمن : انتقام

بازی Batman: Vengeance  پتانسیل بالایی داشت و از سریال تحسین شده و معرکه "بتمن: مجموعه کارتونی" الهام گرفته بود. همچنین برخی از صداپیشگان اصلی این مجموعه در بازی هم به کار گرفته شده بودند ، مثل کوین کان روی و مارک همیل . تیم سازنده اش هم بود Ubisoft Montreal که میدونید بعدا شاهکارهایی مثل Prince of Persia، Far Cry و Assassin’s Creed رو ساخت. با این حال معلوم نیست چرا این بازی همه پتانسیل خودش رو هدر داد . کاوری که برای نسخه های PS2 و Gamecube به کار رفت خوب نبود . عجیبه که نسخه Xbox کاور خیلی بهتری داشت چون از طراحی های «بروس تیم» الهام گرفته بود (اگر میخواهید اون کاور رو ببینید، اینجا رو کلیک کنید).

 

5- ریشه های مردان ایکس: ولورین

http://spidey.ir/images/img/content/top10-comicbooky-games/x-men-origins-wolverine-pc.jpg

یک مثل معروف هست که میگه بازی های tie-in (یعنی اونایی که به مناسبت اکران فیلم سینمایی ساخته میشوند) اصلا خوب از آب در نمیان. ولی این بازی یک استثنای بزرگه. چون یک بازی بسیار خوبه براساس یک فیلم خیلی بد! (تو این مقاله فیلم " ریشه های مردان ایکس: ولورین" رو به عنوان یکی از بدترین و نا امید کننده ترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ سینما معرفی کرده بودیم). اما گفتم که بازیش خیلی عالی بود مخصوصا اون نسخه Uncaged . شاید دلیلش این بود که بازیش زیاد به فیلمش ربطی نداشت! سازنده اش Raven Software بود که قبلا شاهکار هایی مثل X-Men Legends و Marvel Ultimate Alliance رو ساخته بود (و البته Call of Duty ) ولی معلوم نیست چرا از تمثال هیو جکمن در فیلم برای کاور بازی استفاده کردند؟ لابد اینجوری میخواستند فروش رو بالا ببرند ولی خبر نداشتند که فیلمش گند از آب درمیاد!

 

4- مردان ایکس 2: جنگ های کلونی

بازی ایکس من 2 

این بازی شگفت انگیز وقتی در سال 1995 توسط شرکت Headgames برای کنسول محبوب و دوست داشتنی دهه 90 میلادی یعنی "سگا جنسیس" عرضه شد، حسابی ترکوند! خیلی ازش استقبال شد. در واقع این بازی دنباله بازی X-men است که سال 1993 آمد ولی میشه گفت زمین تا آسمان باهاش فرق داره و تغییرات عمده ای در گیم پلی و گرافیکش ایجاد شده بود. ضمن اینکه بازی قبلی بسیار سخت بود ولی این بازی از هر نظر عالی بود. شخصیت های جدیدی مثل «وحشی» (Beast) و «سایلوک» هم به شخصیت های قبلی یعنی ولورین، گمبیت، سایکلاپس و نایت کرالر اضافه شده بودند. و از همه جالب تر اینکه بعد از مرحله سوم شما میتونستید با «مگنتو» هم بازی کنید!!! داستان بازی براساس یکی از کمیک هایی بود که آن موقع در دنیای مردان ایکس چاپ میشد: نژادی فضایی به نام Phalanx داشت خودش رو با مردم زمین ترکیب و از روی میوتانت ها کلون میساخت تا بتونه همه چی رو تسخیر بکنه. ولی متاسفانه کاور این بازی چندان چشمگیر نیست . ژست شخصیت ها خوب نیست و معلوم نیست چرا همه آنها در سمت راست چپانده شده اند و به همین دلیل کاور شلوغ به نظر میرسه. همچنین پس زمینه کاور مناسب نیست و ظاهر زشتی بهش داده.

 

3- سوپرمن 64

سوپرمن 64

بدترین بازی کمیک بوکی تاریخ قطعا هم باید یکی از بدترین کاورها رو داشته باشه! اصلا این بازی سوپرمن برای نینتندو 64 برای خودش جوکی شده! حتی یک نکته مثبت هم نداشت لامصب. از کنترل ها گرفته تا گرافیک و گیم پلی (تو این مقاله بیشتر راجع بهش توضیح داده ایم) . در هر حال سازندگان بازی به جای استفاده از یک طراحی خوشگل بروس تیم از "سوپرمن: مجموعه کارتونی" از پس زمینه سبز که یادآور اون ابر سبز رنگ حال بهم زن بازیه استفاده کردن برای پس زمینه و گند زدند به همه چی!

 

2- مرد عنکبوتی 2: الکترو وارد میشود

مرد عنکبوتی 2: الکترو وارد میشود

بازی مرد عنکبوتی برای پلی استیشن از نظر من نه تنها بهترین بازی تاریخ مرد عنکبوتی بلکه یکی از بهترین های تاریخ بازی های کامپیوتری است. این بازی برای اولین بار یک عنوان درست و حسابی و واقعا معرکه کمیک بوکی را در قالب سه بعدی عرضه داشت و میشه گفت تمام بازی های ابرقهرمانی بعد از خودش را تحت تاثیر قرار داد. ولی قسمت دوم این بازی نتونست مثل قسمت اول خودش بدرخشه. البته ایراد خاصی نداشت ولی انگار سازندگانش همه ایده ها و شخصیت های جذاب را در قسمت اول مصرف کرده بودند و چیز خاصی برای قسمت دوم باقی نمانده بود! کاورش هم جوری بود که انگار توسط یک دانشجوی ترم اول رشته گرافیک ساخته شده بود. افکت های به کار رفته در کاور بی معنی هستند. اصلا چرا از محل تار انداز مرد عنکبوتی نور بیرون زده؟! و از همه مهم تر این که چرا از سه فونت مختلف برای لوگو استفاده شده؟!!!

 

1- مجازاتگر

مجازاتگر

وقتی سال 1993 بازی Punisher برای سیستم آرکید عرضه شد غوغای عظیمی به راه انداخت و شاهد یکی از بهترین بازی های تاریخ بودیم (این مقاله را بخوانید). ولی متاسفانه وقتی شرکت سازنده یعنی کپکام تصمیم گرفت اون رو برای کنسول خانگی سگا جنسیس پورت کنه نتیجه خوبی نداشت. اصلا کیفیتش با اون چیزی که تو ارکید دیده بودیم زمین تا آسمون فرق داشت. کاورش هم که یقینا زشت ترین کاور ممکن برای یک بازی کمیک بوکی بود. واقعا اون فرانک کسل است یا گوریلی که لباس پانیشر رو پوشیده؟! ببین چه زانوهای هیکلی داره که انگار پاهاش دارن میشکنند! تازه، اون آقایی که اون پشته و پیراهن تنش نیست قراره «نیک فیوری» باشه!!!

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بهترین کاورهای بازی های کمیک بوکی

20 بازی کمیک بوکی که هرگز منتشر نشدند

15 بازی برتر ساخته شده از روی شخصیت های مارول (MARVEL)

10 بازی مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

15 بازی برتر ساخته شده از روی شخصیت های دی سی (DC)

10 بازی دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

20 بازی کمیک بوکی برتر تاریخ

بدترین بازی های ابرقهرمانی 

بهترین و بدترین بازی های کمیک بوکی در سبک مبارزه ای (FIGHTING)

10 بازی برتر مرد عنكبوتی

15 بازی برتر سبك "بزن بزن" (BEAT 'EM UP)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1397-06-19 14:29
مثل همیشه ازتون تقاضا میکنم مقاله رو خوب بخونید و هر جا غلط تایپی یا نگارشی مشاهده کردید بگید تا درست بشه
نقل قول کردن
spiderpunisher
#2 spiderpunisher 1397-06-24 08:32
این مقاله های بدترین ها شاهکارن :lol:
ممنون استاد.
نقل قول کردن
parker
#3 parker 1397-06-24 11:24
آقا اعتراض دارم :-*
یادمه وقتی بازی اسپایدرمن یک رو گرفتم ( که کاورش همین اسپایدی تو کاور اسپایدرمن 2 بود منتها داشت از دیوار بالا میرفت !) انقد ذوق کردم که از دیوار اتاقم آویزون کردم ! بعد وقتی شماره دو اومد ذوق مرگ شدم دو تا رو گذاشتم کنار هم
پ.ن: یادمه یه کاور های پلاستیکی بود که از دیوار آویزون میشد بعد میشد سی دی یا قوطی سی دی ها رو ازش آویزون کرد ، برا ما پر سی دی داریوش و قمیشی و چند تا فیلم هندی بود :-* ! منم با ذوق بازی هام رو میذاشتم کنار اونا !
پ.ن2: واقعا دمت گرم استاد کل خاطرات کودکیم از جلوی چشمم گذشت . اینکه روزی نیم ساعت میشستم به بازیا و کارتونام زل میزدم . یادمه رزیدنت اویل 2 رو داشتم ( من تا یه ماه نمیخوابیدم به خاطر این بازی :-* ) ، یا بازی crash که نود درصد نسل من باهاش زندگی کردن ، یا اون کارتون قدیمی tmnt که زبان انگلیسی بود ولی باز با لذت میدیدمش !
انصافا الان دارم با گریه تایپ میکنم اینا رو .
چقدر زندگی لذت بخش بود اون موقع ...
نقل قول کردن
mehran spidey
#4 mehran spidey 1397-06-24 11:31
خیلی ممنون بابت مقاله ، کلا عادت کردیم وقتی مقاله ی بهترین ها میاد ،‌منتظر بدترین ها هم هستیم یا بر‌عکس :lol:
جالب اینجاست که هر بازی ای که کاور آرت بدی داره ، خودش هم چندان جالب نیست ! البته این بین یکسری استثنا هم وجود داره ،‌ کلا ناامید کننده ترین بازی برای من توی این لیست Spider Man 2 : Enter Electro هستش ، چون تازه قسمت اولش رو بازی کرده بودم و برام تجربه ی نابی بود ، ولی وقتی قسمت دوم رو بازی کردم ، دیدم دیگه اون تازگی‌ و طراوت قسمت اول رو نداره ، پیشرفت های زیادی هم در گیم پلی شاهد نبودیم ، در کل یک ضد حال واقعی بود (( ولی انصافا مرحله ی آخر بالای برج و مبارزه با الکترو خیلی حال میداد و البته خیلی هم سخت بود لامصب !!!! ))
نقل قول کردن
Spider-Fan
#5 Spider-Fan 1397-06-24 12:55
خسته نباشید و خدا قوت.
خیلی خب بود مقاله.
فیلم X-Men Origins: Wolverine واقعا افتضاح بود! بعد از دیدنش (شرمنده) می‌خواستم بالا بیارم! بنظرم بدترین فیلم کمیک‌بوکی مارول بود. (چه ایده‌های مسخره‌ای هم درمورد ددپول و ... داشتن!)

به نقل از mtm:
مثل همیشه ازتون تقاضا میکنم مقاله رو خوب بخونید و هر جا غلط تایپی یا نگارشی مشاهده کردید بگید تا درست بشه

استاد اول مقاله بجای "فلان فیلم سینمایی" نوشتین "فلان فلان سینمایی".
توی آیتم بازی فلش، نوشتین "سه فلش در کنار" (واژه "هم" یا "یکدیگر" رو جا انداختین)
آیتم ۵ هم (اونجایی که به مقاله ناامیدکننده‌تری ن فیلم‌های ابرقهرمانی اشاره کردین) دوبار پرانتز رو بستین.

(استاد توی مقاله "بهترین کاور آرت‌ها" و "بهترین اسباب‌بازی‌های اسپایدرمن" هم ایرادات تایپی رو فرستادم. لطف کنین تصحیح کنین.)

مرسی استاد و خسته نباشین.
نقل قول کردن
The spider
#6 The spider 1397-06-24 13:25
هیچ ایرادی به نحوه رتبه بندی کاروها نمیشه گرفت...یکی از یکی بد تر ولی من مورد 2 و 5 رو بازیایی میدونم که هرچند درباره ولورین از روی یه فیلم ضعیف و درباره اسپایدمن نبود ایده های خلاقانه بازی رو ضعیف کرده بود ولی هردوشون برای من خاطره انگیز بود...تاکید میکنم به بازیها و داستاناشون کاری ندارم...به طور کلی برام خاطره انگیزن مخصوصا بازی اسپایدرمن که به خاطر نسخه قبلی خیل اشتیاق داشتم این نسخه هم بازی کنم
کلا خاطراتی برام زنده شد...ممنون استاد ترابی
نقل قول کردن
Amir spidey
#7 Amir spidey 1397-06-24 14:08
به نقل از Spider-Fan:
فیلم X-Men Origins: Wolverine واقعا افتضاح بود! بعد از دیدنش (شرمنده) می‌خواستم بالا بیارم! بنظرم بدترین فیلم کمیک‌بوکی مارول بود. (چه ایده‌های مسخره‌ای هم درمورد ددپول و ... داشتن!)

توصیه می کنم یه بار Batman and robin و Elektra رو ببینی،احتمال زیاد نظرت در مورد بدترین فیلم عوض می شه
نقل قول کردن
spideypool20
#8 spideypool20 1397-06-24 14:53
اصلا راجب ریشه مردان ایکس چیزی نگم که اسمشو میشنوم حالت تهوع میگیرم چه برسه به اینکه ببینم.
اخه یعنی ددپولو گند زدن بهش یعنی چی شمشیر از دستش بزنه بیرون پس اون لیزر لعنتی برای چیه .اصلا راجبش دیگه حرف نمیزنم :-x
اقای ترابی یعنی شما بهترین هستید که شخصیت مورد علاقتون رو ایراداشو میگید .الحق که شما یکی هستید ;-)
دوستان شرمنده که اصلا ربطی نداره اما مثل وقتی که دی سی فن های ....که نمیدونم چی بگم بازی اسپاریدرمن رو ایرادات مسخره گرفتند.داشتم کامنت های یه سایتی رو میدیدم تا دوبله جدید انتقام جویان 3 رو دانلود کنم .(باید بگم دوبلش خیلی عالی بود و از قبلی بهتر بود)با کامنت شخصی دیسی فن خیلی ابله مواجه شدم
یعنی نمیدونم چرا نسل ادم های احمق دیسی فن ریشه کن نمیشه :-*
بخدا اگه اقای مختار اینجا بود دیگه..
اسم شخص هم سانسور کردم .
نقل قول کردن
spideypool20
#9 spideypool20 1397-06-24 14:58
اصلا از ریشه مردان ایکس و دیسی فن ها صحبت کردم یادم رفت تشکر کنم
مقاله عالی بود استاد و رتبه بندی هم اصلا ایرادی نداشت .خداقوت و خسته نباشید به نقل از Spider-Fan:
خسته نباشید و خدا قوت.
خیلی خب بود مقاله.
فیلم X-Men Origins: Wolverine واقعا افتضاح بود! بعد از دیدنش (شرمنده) می‌خواستم بالا بیارم! بنظرم بدترین فیلم کمیک‌بوکی مارول بود. (چه ایده‌های مسخره‌ای هم درمورد ددپول و ... داشتن!)

به نقل از mtm:
مثل همیشه ازتون تقاضا میکنم مقاله رو خوب بخونید و هر جا غلط تایپی یا نگارشی مشاهده کردید بگید تا درست بشه

استاد اول مقاله بجای "فلان فیلم سینمایی" نوشتین "فلان فلان سینمایی".
توی آیتم بازی فلش، نوشتین "سه فلش در کنار" (واژه "هم" یا "یکدیگر" رو جا انداختین)
آیتم ۵ هم (اونجایی که به مقاله ناامیدکننده‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی اشاره کردین) دوبار پرانتز رو بستین.

(استاد توی مقاله "بهترین کاور آرت‌ها" و "بهترین اسباب‌بازی‌های اسپایدرمن" هم ایرادات تایپی رو فرستادم. لطف کنین تصحیح کنین.)

مرسی استاد و خسته نباشین.

منم دقیقا راجب ریشه مردان ایکس همین نظرو دارم اقای حیدری
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1397-06-24 15:42
به نقل از Amir spidey:
به نقل از Spider-Fan:
فیلم X-Men Origins: Wolverine واقعا افتضاح بود! بعد از دیدنش (شرمنده) می‌خواستم بالا بیارم! بنظرم بدترین فیلم کمیک‌بوکی مارول بود. (چه ایده‌های مسخره‌ای هم درمورد ددپول و ... داشتن!)

توصیه می کنم یه بار Batman and robin و Elektra رو ببینی،احتمال زیاد نظرت در مورد بدترین فیلم عوض می شه

آخه یه توجیه منطقی باید باشه که آدم ۲ ساعت وقت‌ـش رو برای یه فیلم بزاره.
من خودم از X-Men: Last Stand و X-Men Origins: Wolverine متنفرم! اما بر خلاف میلم دیدم‌ـشون تا بتونم از آثاری مثل X-Men: First Class لذت ببرم.
(یه همچین حسی نسبت به سه‌گانه دوم Star Wars هم دارم. باید تحمل‌ـشون کرد تا بشه فیلم‌های آینده رو تماشا کرد.)

اون Daredevil (فیلم سینمایی) رو عمرا نمی‌بینم! حالا چه برسه به Spin-off ـش!!!
حتی یک نکته مثبت هم توی فیلم‌ـش به چشم نمی‌خوره. حداقل نقش‌آفرینی هیو جکمن بزرگ در فیلم X: Origins از نقاط قوت فیلم به حساب میاد؛ ولی بازیگر نقش اصلی فیلم Daredevil (بن افلک) از اون فیلم متنفره!
نقل قول کردن
mehran spidey
#11 mehran spidey 1397-06-24 15:47
به نقل از spideypool20:
اصلا راجب ریشه مردان ایکس چیزی نگم که اسمشو میشنوم حالت تهوع میگیرم چه برسه به اینکه ببینم.
اخه یعنی ددپولو گند زدن بهش یعنی چی شمشیر از دستش بزنه بیرون پس اون لیزر لعنتی برای چیه .اصلا راجبش دیگه حرف نمیزنم :-x
اقای ترابی یعنی شما بهترین هستید که شخصیت مورد علاقتون رو ایراداشو میگید .الحق که شما یکی هستید ;-)
دوستان شرمنده که اصلا ربطی نداره اما مثل وقتی که دی سی فن های ....که نمیدونم چی بگم بازی اسپاریدرمن رو ایرادات مسخره گرفتند.داشتم کامنت های یه سایتی رو میدیدم تا دوبله جدید انتقام جویان 3 رو دانلود کنم .(باید بگم دوبلش خیلی عالی بود و از قبلی بهتر بود)با کامنت شخصی دیسی فن خیلی ابله مواجه شدم
یعنی نمیدونم چرا نسل ادم های احمق دیسی فن ریشه کن نمیشه :-*
بخدا اگه اقای مختار اینجا بود دیگه..
اسم شخص هم سانسور کردم .

اینجور آدم ها الکی به خودشون میگن دیسی فن ، شرط میبندم حتی یه کمیک از شخصیت های دیسی هم نخونده و فقط بر پایه ی فیلم های نولان داره حرف میزنه ! در کل ولشون کن ، اینا دیسی فن قلابی هستند ! من دیسی فن هایی میشناسم که کلی هم از جنگ بی نهایت لذت بردند ، در کل یه دیسی فن واقعی هیچ وقت اینقدر بدون منطق حرف نمیزنه ، به شخصه من به اینجور آدم ها دیسی فن نمیگم تا به هواداران واقعی دیسی بر نخوره !
نقل قول کردن
spideypool20
#12 spideypool20 1397-06-24 16:41
به نقل از mehran spidey:
به نقل از spideypool20:
اصلا راجب ریشه مردان ایکس چیزی نگم که اسمشو میشنوم حالت تهوع میگیرم چه برسه به اینکه ببینم.
اخه یعنی ددپولو گند زدن بهش یعنی چی شمشیر از دستش بزنه بیرون پس اون لیزر لعنتی برای چیه .اصلا راجبش دیگه حرف نمیزنم :-x
اقای ترابی یعنی شما بهترین هستید که شخصیت مورد علاقتون رو ایراداشو میگید .الحق که شما یکی هستید ;-)
دوستان شرمنده که اصلا ربطی نداره اما مثل وقتی که دی سی فن های ....که نمیدونم چی بگم بازی اسپاریدرمن رو ایرادات مسخره گرفتند.داشتم کامنت های یه سایتی رو میدیدم تا دوبله جدید انتقام جویان 3 رو دانلود کنم .(باید بگم دوبلش خیلی عالی بود و از قبلی بهتر بود)با کامنت شخصی دیسی فن خیلی ابله مواجه شدم
یعنی نمیدونم چرا نسل ادم های احمق دیسی فن ریشه کن نمیشه :-*
بخدا اگه اقای مختار اینجا بود دیگه..
اسم شخص هم سانسور کردم .

اینجور آدم ها الکی به خودشون میگن دیسی فن ، شرط میبندم حتی یه کمیک از شخصیت های دیسی هم نخونده و فقط بر پایه ی فیلم های نولان داره حرف میزنه ! در کل ولشون کن ، اینا دیسی فن قلابی هستند ! من دیسی فن هایی میشناسم که کلی هم از جنگ بی نهایت لذت بردند ، در کل یه دیسی فن واقعی هیچ وقت اینقدر بدون منطق حرف نمیزنه ، به شخصه من به اینجور آدم ها دیسی فن نمیگم تا به هواداران واقعی دیسی بر نخوره !

خود دیسی فن های واقعی همه چیز در مورد دیسی میدونن و با فیلم های مارول از جمله جنگ ابدیت لذت میبرن .اما یه افراد حرف های بی منطق میزننن.در اپارات هم شایعاتی مبنی بر اینکه سایت اسپایدی جنگ مارول و دیسی رو راه انداخته و از دیسی بد میگه از جمله اقای ترابی و عمو مختار .واقعا دوست دارم چنین افرادی بد جور ضایع بشن .از نظر من یه فن یا هوادار واقعی هیچوقت چنین حرفی نمیزنه همین دیسی فن های قلابی هستن که با شایعه هاشون از مارول و سایت عزیز اسپایدی حرف های مفت میزنن .الان هم که دیدید ما از اینجور شخصیا انتقاد کردیم متاسفم برای اون افراد حداقل خوبه یه انسان های بافرهنگ مثل استاد ترابی اقای حیدری اقای فقیه شما اقای مختار اقای حیایی و..... خوبه چنین افرادی هستند .متاسفم برای این افراد واقعا خجالت میکشم اون انتقاد های بی منطق رو بزارم
نقل قول کردن
Amir spidey
#13 Amir spidey 1397-06-24 17:50
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Amir spidey:
به نقل از Spider-Fan:
فیلم X-Men Origins: Wolverine واقعا افتضاح بود! بعد از دیدنش (شرمنده) می‌خواستم بالا بیارم! بنظرم بدترین فیلم کمیک‌بوکی مارول بود. (چه ایده‌های مسخره‌ای هم درمورد ددپول و ... داشتن!)

توصیه می کنم یه بار Batman and robin و Elektra رو ببینی،احتمال زیاد نظرت در مورد بدترین فیلم عوض می شه

آخه یه توجیه منطقی باید باشه که آدم ۲ ساعت وقت‌ـش رو برای یه فیلم بزاره.
من خودم از X-Men: Last Stand و X-Men Origins: Wolverine متنفرم! اما بر خلاف میلم دیدم‌ـشون تا بتونم از آثاری مثل X-Men: First Class لذت ببرم.
(یه همچین حسی نسبت به سه‌گانه دوم Star Wars هم دارم. باید تحمل‌ـشون کرد تا بشه فیلم‌های آینده رو تماشا کرد.)

اون Daredevil (فیلم سینمایی) رو عمرا نمی‌بینم! حالا چه برسه به Spin-off ـش!!!
حتی یک نکته مثبت هم توی فیلم‌ـش به چشم نمی‌خوره. حداقل نقش‌آفرینی هیو جکمن بزرگ در فیلم X: Origins از نقاط قوت فیلم به حساب میاد؛ ولی بازیگر نقش اصلی فیلم Daredevil (بن افلک) از اون فیلم متنفره!

من خودم اولین باری که ولورین:اوریجینز رو دیدم به شدت عاشقش شدم چون اکشن نفس گیر و قشنگی داشت(مخصوصا صحنه مبارزه اش با هلیکوپتر و ماشین ها) ولی خب از نظر داستانی ضعیف بود(درسته جزو بدترین هاست ولی به نظرم داستانش نسبتا بهتر از ولورین هست)
دردویل از نظر فیلمنامه افتضاح بود،بازیگر هاش هم به هیچ وجه مناسب کاراکتر هاشون نبودن و تنها نکته مثبت فیلم باز اکشن نسبتا خفنش بود.
ولی لامصب الکترا و بتمن و رابین هیچ نقطه قوتی نداشتن.جفتشون فیلم نامه های آبکی،بازیگر های افتضاح(لعنت به کسی که فکر کرد جرج کلونی بتمن خوبی می شه)اکشن ضعیف،ویلن های ضعیف و هزاران ایراد دیگه داشتن(اگه کسی فیلم الکترا رو تا حالا ندیده پیشنهاد می کنم هیچ وقت نبینه چون بعد تمام شدن فیلم حسرت زمانی که پای فیلم تلف کرده رو می خوره)
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1397-06-25 18:08
چه پوستری این پوستر پانیشر :D :D
کلی خندم گرفت
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#15 AmirhoseinJafari2005 1399-10-06 05:54
بدترینشون شماره ۹ و ۱ بود و بهترینشون شماره ۶ و ۲ و۳ بود ( شماره ۳ رو بخاطر این گفتم که دیزاین سوپرمن شبیه طراحی بروس تیم تو سوپرمن مجموعه کارتونی بود. شماره ۲ بخاطر ژست اسپایدرمن خیلی قشنگه و حقش نبود تو این لیست باشه. شماره ۶ هم بازم بخاطر دیزاین بتمن مجموعه کارتونی بروس تیم) ;-) 8)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید