10 لحظه مهم کمیک بوکی که اسپویل شدند!

10 لحظه مهم کمیک بوکی که اسپویل شدند!

در این مقاله به معرفی 10 دفعه ای میپردازیم که هر یک به نوعی باعث شدند لحظات و پیچش های مهم کمیک بوکی لو بروند!

یادش بخیر .. اون قدیما  که اینترنت نبود هواداران کمیک بوکی رو میشد خیلی راحت شوکه کرد. چون اصلا احتمال اینکه چیزی لو بره وجود نداشت ولی الان اینطوری نیست و اینترنت تو زمینه اسپویلر بلای جان هواداران شده! اوضاع اونقدر بد شده که گاهی مارول و دی سی خودشون از قصد میان و فلان چیز رو لو میدن تا جو ایجاد کنند و فروش فلان کمیک یا رویداد رو بالا ببرند! در هر حال در این مقاله به 10 مورد از لحظات بزرگ کمیک بوکی اشاره میکنیم که زودتر از موعد لو رفتند و هواداران را اسپویل کردند!

 

10- مالتی ورس دی سی هنوز وجود دارد!

مالتی ورس دی سی هنوز وجود دارد!

رویداد "بحران در دنیاهای نامحدود" (Crisis on Infinite Earths) که اواسط دهه 80 میلادی منتشر شد بسیار در دنیای دی سی مهمه (این مقاله را بخوانید). دلیلش هم اینه که دی سی با این رویداد میخواست از شر دنیاهای موازی خودش خلاص بشه و مثل مارول یک دنیای سر راست داشته باشه تا خواننده های جدید گیج نشن. در واقع تا قبل از این رویداد مثلا چندین نسخه از بتمن و سوپرمن وجود داشت  از دنیاهای مختلف موازی و همین باعث میشد خواننده ها از قضیه سر درنیارن. اما سال 2006 دی سی رفت سراغ چاپ سری 52 که قراره بود باهاش ایده مالتی ورس و دنیاهای موازی رو برگردونند (منتهی در قالب فقط 52 دنیا) . قرار بود این اتفاق در شماره آخر 52 رخ بده و هواداران رو ذوق زده کنه ولی جالبه که آقای «دن دیدیو» (Dan DiDio) به عنوان سردبیر دی سی خیلی زودتر یعنی در شماره 37 یک پیام مخفی قرار داده بود که این قضیه رو لو میداد! یعنی یک پاراگراف نوشته بود که وقتی حرف اول سومین کلمه رو ازش بر میداشتی و کنار هم میذاشتی این جمله ایجاد میشد : The secret of fifty-two is that the multiverse still exists (= راز 52 اینه که مالتی ورس هنوز وجود داره)!

 

9- کاپیتان آمریکای هایدرایی میتونه میولنیر رو بلند کنه!

 کاپیتان آمریکای هایدرایی میتونه میولنیر رو بلند کنه!

"امپرتوری مخفی" رویداد فوق العاده ای بود که بسیار هم جنجال به پا کرد (میتونید این رویداد رو به طور کامل و با ترجمه فارسی در اینجا بخونید). اصلا همین که کاپیتان آمریکا رو به صورت رهبر هایدرا در این کمیک دیدیم بسیار جنجال به پا کرد (البته به دلیل اثرات مکعب کیهانی اینطوری شده بود). اما یکی از پیچش های عجیب دیگر این کمیک قرار بود در کمیک "روز رایگان کمیک بوک" (Free Comic Book Day) فاش بشه و در آن شاهد باشیم که کاپیتان آمریکای هایدرایی تونسته چکش معروف ثور یعنی «میولنیر» رو بلند کنه! اما متاسفانه یک از خدا بیخبری صفحه آخر این کمیک رو تو اینترنت لو داد و قبل از انتشار این کمیک همه چی لو رفت! (البته بعدا معلوم شد این کاپیتان آمریکای خبیث  به هیچ وجه لیاقت بلند کردن چکش رو نداشته و مادام هایدرا به کمک تکه هایی از مکعب کیهانی تونسته بود برای مدتی محدود نوشته روی چکش رو عوض کنه تا بتونه لیاقت بلند کردنش رو به دست بیاره!).

 

8- فلش برمیگرده و بتمن میمیره!

 فلش برمیگرده و بتمن میمیره!

رویداد بزرگ Final Crisis در سال 2008 و 2009 هواداران دی سی رو به دو دسته تقسیم کرد. برخی اون رو دوست داشتند و برخی هم ازش متنفر بودند . به نظر اونا نویسنده داستان یعنی «گرنت موریسون» در نهایت نتونست حق مطلب رو ادا کنه ولی خداییش از نظر حماسی بودن و عظیم بودن خیلی خوب بود. دو پیچش اصلی داستان این بود که بری آلن عصر نقره ای (Silver Age) زنده میشه و بتمن هم در مبارزه با دارک ساید میمیره. ولی عجیب اینه که قبل از انتشار هر دوی این پیچش ها، یا در مصاحبه ها و یا در تبلیغات مربوط این کمیک لو رفتند! خوب معلومه همه قضیه رو میفهمن وقتی داستان شما اسمش هست Batman R.I.P و خودتون تو تبلیغات میگید "آیا بتمن در انتهای داستان میمیره؟"!

 

7- مرگ مرد عنکبوتی

مرگ مرد عنکبوتی

مرگ مرد عنکبوتی در دنیای کمیک مساله خیلی مهمی میتونه باشه حتی اگر در دنیای اصلی مارول رخ ندهد (در این مقاله به 10 باری که او در دنیاهای دیگر کشته شد پرداختیم). بنابراین شاید طبیعی بود که مارول خودش اعلام کنه مرد عنکبوتی دنیای التمیت قراره بمیره تا کلی خبر و جنجال ایجاد  و این کمیک فروشش بیشتر بشه. مخصوصا اینکه کمیک های Ultimate Spider-Man در یک دنیای موازی جریان داشت و بنابراین شاید خیلی ها ازش خبر نداشتند در نتیجه با این اعلام مارول ازش باخبر شدند! ولی خداییش حرکت مارول منصفانه نبود چون هواداران باوفایی که به مدت 10 سال و از شماره 1 این کمیک داشتند دنبالش میکردند خیلی ناراحت شدند.

 

6- عروسی بتمن و زن گربه ای

ازدواج بتمن و زن گربه ای

سال 2018 هواداران کمیک واقعا خوشحال شدند وقتی که شنیدند بعد از عمری موش و گربه بازی بالاخره بروس وین (بتمن) و سلینا کایل (کت وُمن) قراره در شماره 50 از سری جدید کمیک های Batman با هم ازدواج کنند. ولی مساله اینه که دی سی خودش سه روز قبل از انتشار این کمیک با انتشار مقاله ای در New York Times قضیه رو لو داد تا فروش رو بالا ببره! (مقاله اش اینجاست). این مساله باعث شد تا نویسنده داستان (تام کینگ) شاکی بشه . هواداران هم بعد از خوندن داستان شاکی شدند چون وقتی زن گربه ای در لحظه آخر بتمن را رها کرد، امید کسانی که دوست داشتند بتمن بالاخره طعم خوشبختی رو بچشه از بین رفت. در واقع زن گربه ای اعتقاد داشت که اگر بتمن خوشبخت باشه دیگه برای بقیه نفعی نداره بنابراین مجبور شده بود چنین تصمیم سختی بگیره! (پس نتیجه میگیریم بتمن وقتی خوبه و مفیده که بدبخت و بینوا باشه!).

 

5- مرگ نایت وینگ

مرگ نایت وینگ

این مورد یه مقدار قضیه اش فرق میکنه چون در واقع اتفاق نیفتاد! اجازه بدید توضیح بدم . آقای دن دیدیو به عنوان سردبیر دی سی اصرار داشت که نایت وینگ در رویداد Infinite Crisis کشته بشه! این تصویر لو رفته نشون میده که نایت وینگ قرار بوده به دست الکساندر لوثر کشته بشه. ولی با لو رفتن قضیه هواداران شدیدا اعتراض کردند. بنابراین دی سی مجبور شد تصمیم خودش رو عوض کنه . در نتیجه دیدیم که لوثر به نایت وینگ ضربه ای  میزنه ولی او جان سالم به در میبره.

 

4- مرگ هیومن تورچ

مرگ جانی استورم

من شخصا عاشق کمیک شماره 587 از Fantastic Four هستم . نه به خاطر اینکه جانی استورم ملقب به هیومن تورچ در آن کشته میشه (جانی همیشه از شخصیت های محبوب من بوده) بلکه به خاطر نحوه مرگ اوست که فوق العاده است. او سالها بود كه مثل یك جوان نابالغ، بذله گو و بی تجربه در عالم مارول به تصویر كشیده میشد. اما در این کمیک که سال 2011 چاپ شد ، جانی استورم به قهرمانانه ترین شكل ممكن كشته شد. در واقع او در اقدامی جانفشانانه و برای اینكه جلوی یورش ارتش منطقه انرژی منفی (Negative Zone) را به كره زمین بگیرد به تنهایی در مقابل لشگری از موجودات عجیب و غریب قرار گرفت و جان خود را از دست داد . واقعا لحظه فوق العاده ماندگاری بود. ولی مساله اینه که جناب مارول خودش قبل از انتشار این کمیک قضیه رو لو داد. البته همین کارش باعث شد تا هنوز منتشر نشده همه نسخه های آن به فروش برسند و به چاپ دوم برسه!

 

3- پایان کمیک ARMAGEDDON 2001

سال 1991 هنوز چیزی به عنوان اینترنت به معنای آنچه امروز باهاش روبرو هستیم وجود نداشت و خیلی ها به کامپیوتر دسترسی نداشتند. اما شبکه ای بود به نام usenet که در واقع جد اینترنت به شمار میاد و برای بحث و گفتگو استفاده میشد. وقتی پایان کراس اور دی سی در اون سال به نام "آرماگدون 2001" لو رفت خیلی ها از طریق این شبکه از آن با خبر شدند. در این داستان Waverider از سال 2001 به 1991 سفر کرده بود . قرار بود یکی از ابرقهرمانان دی سی در 2001 یک حاکم ستمگر بشه و Waverider آمده بود تا جلوی این اتفاق رو بگیره. در پایان اصلی قرار بود این ابرقهرمان، «کاپیتان اتم» باشه ولی وقتی این پایان توسط هواداران کمیک بوکی اسپویل شد، دی سی آن را تغییر داد و شخصیت دیگری به نام «هاک» (Hawk) جای کاپیتان اتم را گرفت (شما میتونید در این مقاله درباره قضیه تبدیل شدن هاک به یک شخصیت پلید اطلاعات بیشتری کسب کنید).

 

2- مرگ استیو راجرز

مرگ استیو راجرز

در یکی از شوکه کننده ترین و نمادین ترین داستان های سالهای گذشته ، مارول یکی از بزرگترین قهرمانان خود یعنی کاپیتان امریکا را کشت. این کمیک که پس از وقایع داستان مهم «جنگ داخلی» (Civil War) چاپ شد، پرفروش ترین کمیک سال شد و تا مدتها روزنامه ها، سایت ها و حتی شبکه های مختلف تلویزیونی به آن میپرداختند. پس از مدتی باکی بارنز جانشین کاپیتان آمریکا شد و البته «استیو راجرز» پس از مدت نسبتاً کوتاهی دوباره زنده شد ولی در هر حال به جراعت میتوان ادعا کرد که پس از مرگ «سوپرمن» در سال 1992 تا به حال هیچ مرگ دیگری تا این حد در دنیای کمیک سر و صدا نکرده بود. و البته مارول خودش قبل از انتشار این کمیک به رسانه ها مرگ کاپیتان آمریکا رو لو داده بود تا باز هم سر و صدا ایجاد کنه!

 

1- حضور شخصیت های کمیک واچمن در دنیای اصلی دی سی

حضور شخصیت های کمیک واچمن در دنیای اصلی دی سی

درسته که رایت کمیک تاریخی و برجسته Watchmen اثر آلن مور و دیو گیبونز متعلق به دی سی است ولی اولش قرار بود رایتش بعد از مدتی به خود آقای مور برگرده (به همین دلیله که وقتی برای اولین بار چاپ شد روی کاورش نه اسم دی سی بود و نه اسم ورتیگو!) بنابراین شخصیت های این کمیک و دنیای آن هرگز در دنیای کمیک های دی سی جا نداشتند . تا اینکه در رویداد "تولد مجدد" (Rebirth) و پس از 30 سال شاهد باز شدن پای شخصیت های واچمن به دنیای اصلی و mainstream دی سی بودیم. خیلی ها هستند که از دست این تصمیم دی سی ناراحت شدند ولی در هر حال اتفاق بزرگی بود . در نتیجه وقتی نسخه پیش نمایش کمیک rebirth در اینترنت لو رفت واقعا جلوی یک سورپرایز عظیم رو برای خوانندگان گرفت!

 

 مهدی ترابی مهربانی

مهدی ترابی مهربانی 

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

منبع: سایت CBR

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

15 دفعه ای که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی را اسپویل کردند!

لحظات ماندگار در کمیک بوک های اسپایدرمن: مردعنکبوتی نهایی کشته می‌شود!

15 دفعه ای که محصولات تجاری فیلم های کمیک بوکی را اسپویل کردند!

15 شخصیت برتری که از کمپانی یا دنیاهای دیگر وارد دی سی شدند!

20 لحظه جنجالی دنیای کمیک بوک در سال 2018

15 دفعه ای که مرد عنکبوتی کشته شد!

15 دفعه ای که هواداران تاریخچه کمیک بوک را عوض کردند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AB.A.M
#1 AB.A.M 1398-03-14 15:11
ممنون از استاد ترابی
8و9 جالب و عصبانی کننده بودند
نقل قول کردن
MohammadGhorbani
#2 MohammadGhorbani 1398-03-14 15:12
مقاله عالی بود آقای ترابی.

اسپم

ایستراگ ها اند گیم رو نمی زارید؟
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1398-03-14 15:17
به نقل از MohammadGhorbani:


اسپم

ایستراگ ها اند گیم رو نمی زارید؟

هر وقت نسخه با کیفیت بیاد
نقل قول کردن
MohammadGhorbani
-1 #4 MohammadGhorbani 1398-03-14 15:24
به نقل از mtm:
به نقل از MohammadGhorbani:


اسپم

ایستراگ ها اند گیم رو نمی زارید؟

هر وقت نسخه با کیفیت بیاد


ولی بیشتر جاها دارن میزارن،کاپیتان مارول رو هم ایستراگ هاش رو وقتی تو سینما بود، خیلی ها گزاشتن و میشه گفت سایت شما آخرين سایت یا کانال یا پیجه که داره میزاره!
نقل قول کردن
شرلوک
#5 شرلوک 1398-03-14 15:33
به نقل از MohammadGhorbani:
به نقل از mtm:
به نقل از MohammadGhorbani:


اسپم

ایستراگ ها اند گیم رو نمی زارید؟

هر وقت نسخه با کیفیت بیاد


ولی بیشتر جاها دارن میزارن،کاپیتان مارول رو هم ایستراگ هاش رو وقتی تو سینما بود، خیلی ها گزاشتن و میشه گفت سایت شما آخرين سایت یا کانال یا پیجه که داره میزاره!

این سایت هم میتونه بزار ولی چون با دقت و با توضیح فراوان و حتی منبع اون ایستراگ میزاره میخواد با بهترین کیفت بزاره وبقیه اعضا شاید بخوان فیلم رو باکیفیت ببینن شاید اینجوری وسوسه بشن وبدام اسپلیور هابیفتن! در ظمن شاید تو نسخه باکیفیت یک سری چیزها رو ادم تو سینما درک نکرده اینجا متوجه بشه!به خاطر همینه!
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1398-03-14 15:53
به نقل از MohammadGhorbani:
به نقل از mtm:
به نقل از MohammadGhorbani:


اسپم

ایستراگ ها اند گیم رو نمی زارید؟

هر وقت نسخه با کیفیت بیاد


ولی بیشتر جاها دارن میزارن،کاپیتان مارول رو هم ایستراگ هاش رو وقتی تو سینما بود، خیلی ها گزاشتن و میشه گفت سایت شما آخرين سایت یا کانال یا پیجه که داره میزاره!

:D
جوک بامزه ای بود
:lol:
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#7 Pooya-Spidey 1398-03-14 15:55
دست مریزاد استاد ترابی مثل همیشه عالی و جامع و دقیق
فقط میخواستم ازتون خواهش کنم اگر ممکن هست چند شماره از کمیک چهار شگفت انگیز که به مرگ جانی استورم مرتبط هست رو ترجمه کنید چون واقعا دوست دارم اون کمیک رو بخونم.
نقل قول کردن
ccvvbbnn
#8 ccvvbbnn 1398-03-14 16:23
#4:

میشه بگی کدوم سایت ها گذاشتن 8)؟
تو ایران کسی به جز spidey.ir تواناییش رو نداره مقاله ایستراگ بنویسه
نقل قول کردن
AB.A.M
#9 AB.A.M 1398-03-14 16:33
#4

اصلا سایتی هست که بتونه ایستراگ ها رو بنویسه

تا به اینکه به سرعت منتشر کنه:-| ؟؟
نقل قول کردن
kiyan
#10 kiyan 1398-03-14 17:02
به نقل از ccvvbbnn:
#4:

میشه بگی کدوم سایت ها گذاشتن 8)؟
تو ایران کسی به جز spidey.ir تواناییش رو نداره مقاله ایستراگ بنویسه

تو ایران که هیچ تو جهان هم من ندیدم از نظر دقت و تعداد به پای ایستراگ های این سایت برسن
نقل قول کردن
kiyan
#11 kiyan 1398-03-14 17:06
به نقل از AB.A.M:
#4

اصلا سایتی هست که بتونه ایستراگ ها رو بنویسه

تا به اینکه به سرعت منتشر کنه:-| ؟؟

یکی دو تا سایت کمیک بوکی دیگه هم هستن که برترین رتبه شون تو الکسا حول و حوش 20 هزاره تو ایران ولی در حد همون لینک دانلود گذاشتن تخصص دارن :-* :lol:
نقل قول کردن
AB.A.M
#12 AB.A.M 1398-03-14 17:22
به نقل از kiyan:
به نقل از AB.A.M:
#4

اصلا سایتی هست که بتونه ایستراگ ها رو بنویسه

تا به اینکه به سرعت منتشر کنه:-| ؟؟

یکی دو تا سایت کمیک بوکی دیگه هم هستن که برترین رتبه شون تو الکسا 20 هزاره تو ایران ولی در حد همون لینک دانلود گذاشتن تخصص دارن :-* :lol:


دقیقا با هات موافقم
نقل قول کردن
mhhk
#13 mhhk 1398-03-14 17:36
مقاله جالبی بود گاهی اوقات مقالاتی این سایت میزاره که ادم انگشت به دهان میمونه از اینهمه اطلاعات کمیک بوکی و تاریخ کمیک به نقل از MohammadGhorbani:
به نقل از mtm:
به نقل از MohammadGhorbani:


اسپم

ایستراگ ها اند گیم رو نمی زارید؟

هر وقت نسخه با کیفیت بیاد


ولی بیشتر جاها دارن میزارن،کاپیتان مارول رو هم ایستراگ هاش رو وقتی تو سینما بود، خیلی ها گزاشتن و میشه گفت سایت شما آخرين سایت یا کانال یا پیجه که داره میزاره!

در پاسخ به شما هم باید گفت که این سایت در بحث ایستر اگ یکی از قویترین و فوق العاده ترین سایت هاست و یکی از فیلم هایی که من ایستر اگ هاش رو تو سایت دیدم فیلم مرد عنکبوتی:سفر به دنیای عنکبوتی بود و پیشنهاد میکنم این مقاله رو بخونی تا ببینی که این سایت چقدر در این زمینه خوبه و اون یک مثالی هست از بقیه مقالات ایستر اگ
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1398-03-14 17:52
واقعا این اینترنت همه چی رو اسپایول میکنه. چندین بار هم سر این فیلمای مارول همینطور شد و فیلم رو خراب کردن.

ولی جالبه اکثرا مرگ شخصیتها بوده. بنظرم تنها چیزی که میتونه مخاطب رو سوپرایز کنه همین مرگه که متاسفانه یا خود شرکت لو میده یا یکی میاد این وسط همه چی رو خراب میکنه.
نقل قول کردن
The Lizard
#15 The Lizard 1398-03-14 17:57
به نقل از MohammadGhorbani:
به نقل از mtm:
به نقل از MohammadGhorbani:


اسپم

ایستراگ ها اند گیم رو نمی زارید؟

هر وقت نسخه با کیفیت بیاد


ولی بیشتر جاها دارن میزارن،کاپیتان مارول رو هم ایستراگ هاش رو وقتی تو سینما بود، خیلی ها گزاشتن و میشه گفت سایت شما آخرين سایت یا کانال یا پیجه که داره میزاره!

:lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
only marvel and dc
#16 only marvel and dc 1398-03-14 18:15
تشکر فراوان از اقای ترابی با وجود کم بودن نظرات و تشکرات همچنان مقاله ها مختلف و کمیک های رنگارنگ معروف چه مارول و چه دیگر شرکت های ناشر کمیک رو به صورت رایگان در اختیار کاربرا قرار میدن
برای من مورد 6 اتفاق افتاده بود البته اولش خیلی هایپ کننده بود ولی خب اخرشم که معلوم شد چیشدش کلی ضد حال خوردم
یه انتقادیم از کاربرای سایت از جمله خودم داشتم جدیدا کامنتا درباره مقالات و کمیک شدیدا کم شده نقد برسیم حالا نمیخواد بکنید ولی یه تشکر از عوامل بکنید
زمانی مقاله جدیدی اگه میومد در عرض سه چهار روز کمترین کامنت پست 40 تا بود
ولی خب الان فقط پستایی که مربوط به فیلمای ماروله اینقدر کامنت داره خب مدیر سایتم میاد مقایسه نسبت به قبلا میکنه دلسرد میشه انتظار میره از کاربرای محترم یکم بیشتر توجه به اینجور مسائل بکنند
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#17 Geralt of Rivia 1398-03-15 14:54
به نقل از MohammadGhorbani:
به نقل از mtm:
به نقل از MohammadGhorbani:


اسپم

ایستراگ ها اند گیم رو نمی زارید؟

هر وقت نسخه با کیفیت بیاد


ولی بیشتر جاها دارن میزارن،کاپیتان مارول رو هم ایستراگ هاش رو وقتی تو سینما بود، خیلی ها گزاشتن و میشه گفت سایت شما آخرين سایت یا کانال یا پیجه که داره میزاره!

:lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
Doc Ata
#18 Doc Ata 1401-08-03 22:22
به نقل از ccvvbbnn:
#4:

میشه بگی کدوم سایت ها گذاشتن 8)؟
تو ایران کسی به جز spidey.ir تواناییش رو نداره مقاله ایستراگ بنویسه

سلام رفیق! :lol:
قبول دارم که اینجا بهترین سایت کمیک در کل ایران بی برو برگرد و بهترین ایستراگ هارو میتونیم در این سایت پیدا کنیم. ولی سایت های دیگر هم هستن که ادعاش رو دارن که ایستراگ بنویسن ، ولی به خوبی سایت اسپایدی نمیشه :-)
راستی آواتار قشنگی گذاشتی :cry:
نقل قول کردن
spiderman amazing
#19 spiderman amazing 1401-08-09 00:11
اقای ترابی میدونید چیه؟ واقعا جایه شخصیت گوئن استیسی خالیه ای کاش ای کاش ای کاش و هزاران ای کاش میشد دویاره گوئن استیسی به بهترین و منطقی ترین شکل ممکن زنده بشه گوئن واقعا دوس داشتنی بود ( البته مری جین هم عشقه) ولی خب گوئن خیلی مظلوم بود و تو مردعنکبوتی شگفت انگیز ۲ به بهترین شکل ممکن نشان داده شد به طوری که اشک در چشمان همه جمع شد
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1401-08-09 08:15
به نقل از spiderman amazing:
اقای ترابی میدونید چیه؟ واقعا جایه شخصیت گوئن استیسی خالیه ای کاش ای کاش ای کاش و هزاران ای کاش میشد دویاره گوئن استیسی به بهترین و منطقی ترین شکل ممکن زنده بشه گوئن واقعا دوس داشتنی بود ( البته مری جین هم عشقه) ولی خب گوئن خیلی مظلوم بود و تو مردعنکبوتی شگفت انگیز ۲ به بهترین شکل ممکن نشان داده شد به طوری که اشک در چشمان همه جمع شد

اگه دلت برای گوئن تنگ شده پس شماره 10 از کمیک "مردعنکبوتی شگفت انگیز" رو از دست نده که دو سه روز دیگه با ترجمه فارسی روی سایت قرار میگیره. قراره تو این کمیک دوباره برگرده ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید