10 دفعه ای که ابرشروران کمیک بوکی به شیوه ای عجیب و احمقانه شکست خوردند!

10 دفعه ای که ابرشروران کمیک بوکی به شیوه ای عجیب و احمقانه شکست خوردند!

درسته پیدا کردن راه برای شکست دادن سوپر ویلن ها راحت نیست ولی تو این 10 مورد نویسنده ها واقعا کم کاری کردند!

 

10- تغییر دادن پسورد  «بلک آدام»!

تغییر دادن پسورد  «بلک آدام»!

سری کمیک بوک های 52 نقش مهمی در بالا بردن اهمیت و جایگاه شخصیت «بلک آدام» در دنیای دی سی داشت. اما وقایع این سری برایش تراژیک بود زیرا بلک آدام توانسته بود سرانجام به خوشبختی برسه و برای خودش خانواده تشکیل بده ولی اقدامات یک سری دانشمند خبیث باعث شد تا این خوشبختی ازش گرفته بشه و در نتیجه دست به طغیان و شورش در شهر زد و کلی از ابرقهرمانان برتر دی سی باهاش مقابله کردن ولی جلوش کم آوردن تا اینکه بیلی باتسون (شزم) جلویش را گرفت. ولی چطوری؟ او که آن موقع به قدرت های جادوگر شزم دست یافته بود، اسم رمزی که بلک آدام با گفتن آن به قدرت هایش دست میافت را عوض کرد!!! یعنی بلک آدام مدام میگفت "شزم" ولی قدرت پیدا نمیکرد!

بیچاره بلک آدام که مدتها طول کشید که بفهمه اسم رمز چیه: Chocolate Egg-Cream!!!

بلک ادام

 

9- با پتک کوبیدن روی دست «لوکی»!

کمیک ثور

«والت سایمنسون» نویسنده و طراح برتری است که نزدیک به یک دهه روی کمیک های ثور در دهه 80 میلادی کار کرد و کلی هم داستان و لحظه ناب و فوق العاده از خودش خلق کرد و به یادگار گذاشت. به طور مثال ثور برای مدتی در داخل لباسی زرهی گیر افتاد چون بدنش اونقدر ضعیف شده بود که نمیتوانست در نبردهای ثور با حریفانش دوام بیاورد. در نهایت ثور باید بدن خودش را از «هِلا» پس میگرفت و اینجا بود که فهمید اکثر گرفتاری هایی که بابت این موضوع دچارش شده زیر سر لوکی بوده و  این دفعه عوض این که وارد یک نبرد طولانی با لوکی بشه، با پتک منحصر به فرد خودش (میولنیر) میکوبه رو بازوی لوکی و ... تمام!

 ثور و لوکی

 

8- شکست دادن «استارو» با سنگ آهک!

شکست دادن «استارو» با سنگ آهک!

اولین کمیکی که در آن شاهد شکل گیری گروه "جاستیس لیگ" بودیم برمیگرده به شماره 28 از کمیک Brave and the Bold که سال 1960  منتشر شد و در آن برای نخستین بار ابرقهرمانان نیرومند آن دوران دی سی گردهم آمدند تا با خبیثی به نام «استارو» (Starro) مقابله کنند. استارو شبیه به یک ستاره دریایی غول پیکر بود که البته از فضا آمده بود و میخواست کره زمین را تسخیر کند و توانایی کنترل کردن ذهن مردم را داشت. اعضای جاستیس لیگ نتونستند جلوی او را بگیرند تا اینکه فهمیدند پسر بچه ای به نام «اسنپر کار» (Snapper Carr) در مقابل قدرت های استارو مصون است. چرا؟ چون داشته در حیاط جلوی در خونه شون کار میکرده و مقداری سنگ آهک (lime) بهش چسبیده بوده!

داستان جاستیس لیگ

پس میفهمن که استارو به سنگ آهک نقطه ضعف داره و فلش و واندرومن میرن دو تا گونی سنگ آهک میارن، مارشن منهانتر هم فوت میکنه سنگ آهک رو به سوی استارو و اینجوری شکست میخوره!

  

7- تبدیل کردن «اسکرال» ها به گاو!

در سال 1962 مارول کامیکس در شماره 2 از کمیک Fantastic Four ما را با «اسکرال» ها آشنا کرد. در این شماره میبینیم که اعضای گروه چهار شگفت انگیز رفتار عجیبی از خودشان نشان میدهند و معلوم میشه خودشان نیستند بلکه اسکرال هستند! از همان ابتدا اسکرال ها نشان دادند که میتونند صدا و ظاهر دیگران را تقلید کنند و چنین شخصیت های خبیثی میتونند بسیار خطرناک باشند چون میتونند خودشون را جای آدم های مهم و تصمیم ساز بگذارند و در نتیجه کارهای بسیار مهم و بزرگی بر ضد بشریت انجام دهند. البته در پایان این داستان «رید ریچاردز» (رهبر گروه چهار شگفت انگیز) متوجه میشه که چطور باید باهاشون مبارزه کنه. حتی اسکرال های باقی مانده را به گاو (!) تبدیل میکنه و حافظه شون رو هم پاک میکنه (عجب حرکت بیرحمانه ای کرده بوده آقای ریچاردز!).

اسکرال

البته بعدها معلوم شد این گاوها به طور تصادفی ذبح شدند و گوشت آنها مردم شهر را مسموم کرد و باعث شد تا قابلیت های تغییر ظاهر پیدا کنند!

 

6- شکست دادن «آمازو» با منحل کردن تیم "جاستیس لیگ"!

شکست دادن «آمازو» با منحل کردن تیم "جاستیس لیگ"!

«آمازو» از دشمنان اصلی گروه "جاستیس لیگ" است که یک رُبات انسان نما یا "اندروید" (Android) است که توسط دانشمندی به نام پرفسور «آیوو» (Professor Ivo) که شیفته نامیرا شدن بودن ، خلق شد. آیوو سعی کرد قدرت های اعضای جاستیس لیگ رو بگیره و به آمازو بده! بنابراین قدرت اصلی آمازو در جذب و تقلید قدرت دیگران و تقویت آن‌ها به سطوح بالاتر است. به عبارت دیگر بدن مصنوعی آمازو بهش اجازه میده تا از روی قدرت های هر موجودی که در مجاورتش قرار دارد کپی برداری کند، حالا این موجود میتونه یک بیگانه فضایی باشه، موجودی با توانایی های فوق بشری باشه یا یک انسان معمولی. در شماره 27 از سری اول کمیک های JLA شاهد بودیم که نسخه جدیدی از آمازو با اعضای این تیم درافتاده . مساله این بود که نمیشد شکستش داد چون با افزایش تعداد اعضای تیم جاستیس لیگ در واقع قدرت های آمازو هم بیشتر میشد (چون او میتونست از قدرتهای بیشتری کپی کنه). پس به ذهن سوپرمن رسید که گروه رو منحل کنه و اینجوری ناگهان آمازو قدرت هاش رو از دست داد!!!

سوپرمن امازو

الان کسی میتونه بگه دقیقا چی شد؟!

 

5- شکست دادن «دکتر دووم» با سنجاب!

شکست دادن «دکتر دووم» با سنجاب!

«دورین گرین» ملقب به دختر سنجابی (Squirrel Girl) سال 1991 و در سری دوم کمیک بوک های Marvel Super-Heroes خلق شد ولی در سالهای اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته (این مقاله را بخوانید). او شهرت داره که تونسته برخی از نیرومند ترین ابرشروان مارول را به راحتی شکست بده! مثلا در همان شماره ای که خلق شد دیدیمش که بدجوری گیر داده به آیرون من تا دستیارش بشه ولی او قبول نمیکنه که ناگهان دکتر دووم از راه میرسه و اونا رو به سفینه خودش میبره و اسیرشون میکنه. اینجاست که دختر سنجابی ، سنجاب هاش رو خبر میکنه تا بریزن سر دکتر دووم و با خوردن و جویدن دم و دستگاه دکتر دووم شکستش میده!!!

دکتر دووم، دختر سنجابی

(البته منظورم از دم و دستگاه ، تجهیزات فنی لباس و سفینه دکتر دوومه ، نه چیز دیگه! گفتم یه وقت فکر بدی نکنید!).

 

4- زورگیری از «دارک ساید»!

زورگیری از «دارک ساید»!

در شماره 3 از سری کمیک بوکی Super Powers که دی سی در سال 1986 منتشر کرد شاهد بدترین و ضایع ترین شکست خوردن جناب دارک ساید بودیم! در طول داستان دیدیم که قدرت امگای دارک ساید خالی شده و او که از سوی هم نوعانش  بهش خیانت شده بود،  خودش رو به زمین تله پورت کرده و به فلاکت افتاده و برای تامین لباس و غذا داره دزدی میکنه! تا اینکه یکی دو تا زورگیر پیداشون میشه و در یه کوچه خفتش میکنند و جیبش رو خالی میکنند!!!

کمیک دارک ساید

 

3- از دست دادن ناگهانی و بی دلیل قدرت های فوق بشری و حافظه !

 کمیک World’s Finest Comics

در شماره 142 از کمیک World’s Finest Comics که سال 1964 منتشر شد، بتمن و سوپرمن هردو با شخصیتی به نام «جورف میچ» ملقب به سوپرمن ترکیبی (Composite Superman) مواجه میشوند! (قبلا این ایشون رو در این مقاله معرفی کرده بودیم. برید بخونید و کمی بخندید!) دلیلش این بود که او لباسی زشت که ترکیبی از لباس بتمن و سوپرمن بود را پوشیده بود و یه جوری قدرت کل گروه "لژیون ابرقهرمانان" را به دست آورده بود! او به لطف این قدرت ها هویت مخفی بتمن و سوپرمن را فهمید و بهشون ضربه زد. بروس و کلارک هم به این نتیجه رسیدند که روشی برای توقف سوپرمن ترکیبی  وجود ندارد ولی ناگهان او قدرت هایش را از دست داد و حافظه اش نیز از دست رفت و دیگه یادش نیومد که همچین قدرت هایی داشته و دوباره تبدیل شد به جیسون میچ!

یعنی تا به حال دیده بودید داستان رو اینقدر بیخود ماست مالی کنن بره پی کارش؟!

 

2- فشار دادن «مستر سینیستر» روی «روگ»!

فشار دادن «مستر سینیستر» روی «روگ»!

خب به نظرم همه شما با شخصیت «روگ» (Rogue) آشنا هستید، درسته؟ اگر آشنا نیستید این مقاله را بخوانید. ایشون از جهش یافته های معروف مردان ایکسه که قدرت خاصی داره که اونم اینه که اگر دیگران را لمس کنه میتونه قدرت هاشون رو ازشون بدزده و اگر برای مدتی نسبتا طولانی این کار رو بکنه میتونه بکشتشون. در داستان "عقده مسیحا" (که اینجا ترجمه شده)، نامادری رو یعنی «میستیک» حسابی با «مِستر سینیستر» درگیر میشه (چون به قولش عمل نکرده بود) و برای اینکه شکستش بده تصمیم میگیره به زور فشارش بده روی روگ که بیهوش شده بود!!! در واقع اینجوری میخواست بین مستر سینستر و روگ تماس فیزیکی برقرار کنه تا نابودش کنه و موفق هم شد!!!

میستیک، مستر سیسنیتر ، روگ

البته میستیک باید میدونست که مستر سینیستر کسی نیست که به این راحتی ها بمیره چون هزاران کلون از روی خودش ساخته!

 

1- با شلاق زدن به نقطه حساس!

با شلاق زدن به نقطه حساس!

«پرومتیوس» (Prometheus) رو میتوان انعکاسی پلید و عجیب از بتمن دانست. وقتی بچه بود دید که پلیس پدر و مادر خلافکارش را با بیرحمی قتل عام کرد. همون موقع بود که با خود سوگند یاد کرد: " از این روز به بعد تا آخر عمرم نیروهای عدالت جو را نابود خواهم کرد". بعدشم مثل بروس وین به دور دنیا سفر کرد و تا جایی که تونست آموزش دید تا بتونه روزی به مقر جاستیس لیگ (Watchtower) نفوذ کنه. در نتیجه خیلی زود از شخصیتی گمنام  به یکی از خطرناک ترین دشمنان جاستیس لیگ تبدیل شد. وقتی هم وارد مقر آنها شد به صورت سیستماتیک هر کدوم از اعضایی که اونجا بودند رو شکست داد! او درست مثل بتمن برای هر کدوم از اعضای جاستیس لیگ برنامه خاصی داره و به همین دلیل تونست سایبورگ، مارشن منهانتر، هانترس، زوریل و گرین لنترن رو شکست بده. بعدش هم به لطف هنرهای رزمی که به وجود خودش دانلود کرده (!) تونست بتمن رو شکست بده و در نهایت سوپرمن و فلش رو هم به کنترل خودش درآورد. و اما در آخر فقط به لطف حضور مخفیانه زن گربه ای بود که پرومتیوس شکست خورد. چه جوری؟ زن گربه ای با شلاق خودش یه ضربه زد زیر دل  پرومتیوس (یعنی به دو نقطه حساسش!!!) و نقش بر زمین شد !!!!

زن گربه ای

(لامصب دقیق زد به هدف و دیگه حرفی برای گفتن باقی نگذاشت!)

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

مزخرف ترین مرگ های دنیای کمیک بوک!

مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

بیخود ترين دشمنان مرد عنكبوتی !

15 دشمن بیخود بتمن!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند 

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

15 تغییر لباس در شخصیت های کمیک بوکی که باعث عصبانیت هواداران شد

15 ابرخبیثی که اسم ضایع دارند!

10 ابرشروری که بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند!

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

بدترین لباس های ابرقهرمانان (SUPERHEROES) در دنیای کمیک

10 شخصیت برتر مارول که قدرت‌ های چندش‌ آور دارند

بدترین گروه های ابرقهرمانی دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

M.S.A
#1 M.S.A 1399-04-30 18:29
مقاله ی فان و جالبی بود
نقل قول کردن
Matingh
#2 Matingh 1399-04-30 18:41
دستتون درد نکنه استاد مقاله ی خیلی جالبی بود
شماره ۱ :D پرومتیوس چی کشیده؟
زن گربه ای خیلی بیرحم شده، توصیه من به پرومتیوس: بشین دستتو مشت کن و فوت کن :P خدا بزرگه! :lol:
شماره ۶ هم عالی بود :D من هنوزم نفهمیدم چی شده؟
نقل قول کردن
Captain-spidey
#3 Captain-spidey 1399-04-30 19:46
استاد ترابی واقعا دستتون درد نکنه مقاله عالی بو انصافا خیلی خندیدم :lol: :D :lol: مخصوصا مورد یک که خیلی باحال بود به شخصه امیدوارم برا هیچ مردی اتفاق نیوفته :P
واقعا مورد سه خیلی مسخره بود یعنی چی که یهو قدرت هاش رو از دست داد و حافظش پاک شد :-|
اخه نویسنده به این بوقی من تا حالا ندیدم
بازم ممنون استاد مقاله خیلی عالی بود
نقل قول کردن
ironspider
#4 ironspider 1399-04-30 22:43
حال کردم چه مقاله ای بود خیلی خندیدم مخصوصاً به یک و هفت و ده.

آقای ترابی دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
Deadp00L
#5 Deadp00L 1399-04-30 23:39
برای بتمنم میتونیم بگیم اسم مامانم مارتایه دیگه کاریمون نداره (البته این قضیه رو بتمن کمیکی جواب نمیده متاسفانه :lol: )
نقل قول کردن
a.v.s
#6 a.v.s 1399-04-31 01:13
ممنونم از آقای ترابی بابت این مقاله

مورد 10 که نمیدونم چگونه شزم پسورد (!) بلک آدام رو عوض کرد. آیا اینکه شزم از جادوی خاصی استفاده کرد یا اینکه با کمک یکی دیگه به قول معروف پسورد رو تغییر داده!؟ اصلا توضیحی در این باره داده نشده! پس هرچه کمتر راجع بهش فکر کنیم بهتره!

مورد 9 هم که نمیدونم شکوندن بازوی لوکی چه تاثیری بر شکست دادنش داره. حداقل اونجایی که مرد عنکبوتی بازوان دکتر اختاپوس رو جدا میکنه، یه جوری خلقش کردند که برای آدم جذابه. ولی این مورد هیچ جذابیتی نداره. لوکی یه همچین بلایی سر ثور آورده ولی ثور به یه ضربه اکتفا میکنه. درضمن با اون ضربه درواقع باید بازوی لوکی خورد میشد!! نمیدونم چرا حتما باید به بازوش ضربه میزد!

مورد 8 در ایده های مختلف و بعضی فیلم ها و سریال ها استفاده شده که کلیشه ایه که قهرمانان یهو با یک خبیث قدرتمند روبه رو میشوند و بعد در دقیقهء 90 یک نقطه ضعف پیدا میشه. درکل چون یک کمیک بسیار قدیمیه و اون موقع تقریبا یه ایدهء نو حساب میشده نمیشه بهش ایرادی گرفت. درواقع نسبت به داستان های الان حساب شده که عجیب و احمقانه اس.

مورد 7، با توجه به رید ریچاردزی که الان میشناسیم، بعیده که رید ریچاردز همچین کاری ازش سر بزنه. از یه طرف یک کار بیرحمانه ای کرده و از یک طرف دیگه، یک کار از روی بی ملاحظگی انجام داده و درک نکرده که ممکنه مردم یهو ذبحشون کنند و بخورنشون! این کار از رید ریچاردز که به عنوان یکی از باهوش ترین افراد کمیک بوک شناخته میشه و همیشه عواقب کارهاش رو حساب میکنه، بعیده.

مورد 6 هم احمقانه اس که قدرت های آمازو به یه جمله بند بوده! نمیشد اعضای جاستیس لیگ بدون اینکه سوپرمن داد بزنه گروه منحل شده، به اطراف بخش شوند؟ و اینکه اگر میشه آمازو رو با یک جملهء ساده شکست داد، پس چرا بعدها ازش استفاده نکردند؟ (نمیدونم شاید استفاده کردند!)

مورد 5 هم کلا چون دختر سنجابی یه شخصیت شاد و شنگول هستش، اون کمیکش هم حتما توی حال و هوای شاد و شنگولی میچرخیده! برای همین دکتر دووم عین چی ازش شکست خورد! البته ثانوس رو هم شکست داده! جالبه اون جا اصلا نشون داده نشد دختر سنجابی چطور شکستش داده! و جالب تر اینه که وقتی بعدها ثانوس و دکتر دووم دوباره یه حملاتی کردند، دختر سنجابی نیومد دوباره شکستشون بده! (شاید این بهونه وجود داشته باشه که خودشون رو قدرتمندتر کردند!!!)

مورد 4 هم نمیدونم چرا همچین چیزی گذاشتند. درواقع شأن دارک ساید اومد پایین. و اینکه دارک ساید با توجه به جثه اش باید زور زیادی داشته باشه، ولی عین چی توسط زورگیر ها زمین گیر میشه! میتونست حداقل با توجه به سیاستش حداقل یه چندتا خلافکاری جمع کنه که براش کار کنند. دارک ساید درواقع باید آدم جاه طلبی باشه ولی دارک ساید به این راحتی شکست خودش رو قبول میکنه.

مورد 3 هم که یه همچین خبیثی که قدرتهاش رو از چندتا مانکن پلاستیکی (!!!) تو موزه گرفته، چطور میشه که یهو ظاهر بتمن و سوپرمن نصفه نیمه داره؟ و اینکه چرا اسمش "سوپرمن ترکیبی"ـه؟ چرا پوستش سبزه؟ نمیدونمم چرا یهو قدرتهاش رو از دست داد!

مورد 2 جالبه که یه ذره منطقی تره. ولی اینجا غیرمنطقیه که مستر سینیستری که قدرتش رو تقریبا میشه گفت که زیاده، به این راحتی از میستیک شکست میخوره (البته من کمیک رو نخوندم پس طبیعتا نمیشه قضاوت کرد. و نمیدونم که آیا باید قدرت های روگ توی خواب کار کنه یا نه.

مورد 1 رو که نگو. پرومتئوس که تونسته همهء اعضای جاستیس لیگ رو شکست بده، اونجوری نقش زمین میشه. نمیدونم به هرجایی میتونست شلاق بزنه! و جالبتر اینه که پرومتئوس متوجه حضور زن گربه ای نشد! کسی که تونسته به نوعی نقاط ضعف رو پیدا کنه و مطمئنا آدم باهوش و حواس جمعی هست، باید از یه شخصیت درجه دو شکست بخوره!
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#7 SPIDERBAT 1399-04-31 03:03
سلام اسپایدی
آقای ترابی خیلی ممنونم بابت مقاله و زحماتی که برای ما می کشید
مقاله خیلی قشنگ بود و کلی باهاش خندیدم ممنون از شما
نقل قول کردن
ali spidey 99
#8 ali spidey 99 1399-04-31 04:03
آره دیگه، حتی تو این وقت هم نمی تونم از مقاله های این سایت دست بکشم :D

خیلی جالب بود.
سر شماره ی ۵ خیلی خندیدم :D

یه پیشنهاد هم دارم:
استاد ترابی اگر زحمتی براتون نیست و وقت دارید خیلی خوب میشه اگر یه مقاله دقیقا برعکس این مقاله بنویسید یعنی مثلا یه چیزی تو مایه های 《۱۰ دفعه ای که ابرشروران به هوشمندانه ترین شکل ممکن شکست خوردند》خیلی ممنون میشم و به نظرم موضوع جالبی هم داره.


با تشکر
نقل قول کردن
slade wilson
#9 slade wilson 1399-04-31 10:36
خیلی خوب بود استاد ترابی شماره 6 و1 خیلی خنددار بودند به قول#2 پرومتیوس خودتو جمع کن خدا بزرگه حالا از شوخی گذاشته واقعا برام جالب بود تشکر از استاد :lol:
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#10 Anti_Carnage 1399-04-31 14:48
هدف نویسنده خیلی جاها فان بودن بود
ولی اره خیلی جاها زود سر و تهشو هم میارن :-|
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1399-04-31 15:11
مورد اول پوکیدم از خنده :)
فکرشو بکن یهو یکی بگه گروه منحل شد بعد طرف شکست بخوره :-| :-|
نقل قول کردن
nobody
#12 nobody 1399-05-01 15:14
استاد خیلی جالب بود:)))))
به شخصه با موارد ۱۰ و ۱ خیلی حال کردم.
ولی یکم دلم برای دارک ساید سوخت.ابرشرور با اون همه ابهت و قدرت به همیچن روزی بیفته
انشالله که پرومتیوس هم سلامتی خودش رو به دست میاره:))
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#13 Anti_Carnage 1399-05-01 17:06
به نقل از nobody:
استاد خیلی جالب بود:)))))
به شخصه با موارد ۱۰ و ۱ خیلی حال کردم.
ولی یکم دلم برای دارک ساید سوخت.ابرشرور با اون همه ابهت و قدرت به همیچن روزی بیفته
انشالله که پرومتیوس هم سلامتی خودش رو به دست میاره:))

اره خدا کنه دارکساید کبیر همیشه پر قدرت به هدف نابودی دنیا عمل کنه و بتمنم هرروز بکشه و هرروز یه دومزدی بفرسته زمین :o
الهی آمین
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#14 M.ALI.S.S 1399-05-03 11:01
نمیدونم چرا ولی یه لحظه به ترکیب شماره های 6 و 5 فکر کردم :o
اگه پیش اون رباته سنجاب یا مثلا تنبل (منظور حیوان تنبل) میفرستادن طرف ضعیف و تنبل میشد ؟؟؟؟؟ :o :lol:
نقل قول کردن
Dark spider 2
#15 Dark spider 2 1399-05-06 13:56
با سلام، خدمت تمام اعضای سایت به ویژه آقای ترابی. به شخصه از مورد ۹ و مورد ۱ خوشم اومد. البته برا مورد ۱ یادمه ماکینگ برد در کمیک 789 مردعنکبوتی شگفت انگیز هم همین کارو با lion کرد(البته lion اصلا خبیث تهدید برانگیزی نیست :-* ) ولی دو مورد شبیه هم بودن.
نقل قول کردن
zaal
#16 zaal 1399-05-06 14:27
به نقل از Anti_Carnage:
به نقل از nobody:
استاد خیلی جالب بود:)))))
به شخصه با موارد ۱۰ و ۱ خیلی حال کردم.
ولی یکم دلم برای دارک ساید سوخت.ابرشرور با اون همه ابهت و قدرت به همیچن روزی بیفته
انشالله که پرومتیوس هم سلامتی خودش رو به دست میاره:))

اره خدا کنه دارکساید کبیر همیشه پر قدرت به هدف نابودی دنیا عمل کنه و بتمنم هرروز بکشه و هرروز یه دومزدی بفرسته زمین :o
الهی آمین

:lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
THE PUNISER
#17 THE PUNISER 1402-10-05 12:43
چقدر مقالات باحال تو این سایت هست. کیف کردم از خوندنش
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#18 Gotham-Knight 1402-10-06 17:57
برای پرومتیوس رحم الله لمن قرا فاتحه مع الصلوات
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید