رتبه بندی تارافکن (Web-Shooter)های مرد عنکبوتی

رتبه بندی تارافکن   تارانداز (Web-Shooter)های مرد عنکبوتی

اگر شما هم شیفتهی وب شوتر های مرد عنکبوتی هستید و حداقل یک بار توی بچگی به فکرتون خطور کرده که از اینا بسازید، پس این مقاله‌ی جذاب و خواندنی رو از دست ندید!

مقدمه: وب شوتر (دستگاه تارافکن) مرد عنکبوتی بدون شک مهم‌ترین و نمادینی‌ترین سلاح او محسوب می شود. یه جورایی میتونیم بگیم که وب شوتر برای اسپایدی حکم سپر رو برای کاپیتان آمریکا داره و سخته که او را بدون وب شوترهاش تصور کنیم! از اونجایی که مرد عنکبوتی مهمترین شخصیت و به قول معروف چشمو چراغ (Flagship Character) ماروله و تا به حال ریبوت ها و تغییر ظاهر دادن  (Redesign) های زیادی رو در آثار سینمایی، سریال های تلویزیونی و داستان های کمیکی تجربه کرده، شاهد نسخه های متفاوت و گوناگونی از وب شوتر های او نیز بوده ایم. بعضی از این تغییراتی که طی سال‌ها برای این دستگاه‌های تارانداز ایجاد شده، مثبت و رضایت‌بخش بوده‌اند و باعث خلق وب شوتر هایی ماندگار و فراموش‌نشدنی شده اند، حال‌آنکه گاهی نتایج برخلاف انتظارات سازندگان بوده و بدین‌ترتیب، وب شوتر هایی طراحی شده که چندان به مذاق هواداران اسپایدی خوش نیومدند. حال در این مقاله، ما قصد داریم نگاهی دقیق به تاریخچه‌ی طراحی‌های مختلف وب شوتر های مرد عنکبوتی بی‌اندازیم و آن‌ها را از بدترین تا بهترین رتبه‌بندی کنیم.

راستی برای آشنایی با وب شوتر مرد عنکبوتی حتما مقاله زیر را بخوانید:

10 حقیقتی که باید درباره وب شوتر (WEB SHOOTERS) و تارهای مرد عنکبوتی بدانید

 

10- مرد عنکبوتی ژاپنی!

مرد عنکبوتی ژاپنی!

خب، بهتره بدونید که این جناب مرد عنکبوتی ژاپنی فقط یه دونه وب شوتر روی یکی از دست هاش داشت! دیگه خودتون تا تهش رو بخونید! پیش از این، اطلاعات کامل درباره این مرد عنکبوتی در این مقاله گفته شده، بنابراین نیاز نیست دوباره تکرار کنم، فقط بدونید که سال 1978 کمپانی فیلم‌سازی ژاپنی به نام Toei یه سریال تلویزیونی با حضور کاراکتر مرد عنکبوتی ساخت که برای اون زمان تا حدی سرگرم‌کننده بود، اما خب واقعیتش ظاهر اسپایدی تو این سریال افتصاح بود! از لباس مسخره و زننده‌ش هم که بگذریم، وب شوتری که برای او طراحی کرده بودند به معنای واقعی کلمه غیر قابل تحمله! راستش این وب شوتر انقدر مسخره و مذخرفه که آدم حس میکنه از یه دستبند چرمی که دورش دوتا قوطی فلزی چسبیده، ایجاد شده! از طرفی، این وب شوتر کاربرد های عجیب و غریب زیادی داره که که تا به حال توی هیچ نسخه‌ی دیگه‌ای دیده نشده، مثلا میتونه کاستوم اسپایدی رو توی خودش ذخیره بکنه، یه کشتی فضایی عنکبوتی (!) به نام Marveller رو فرا بخونه و خیلی چیزهای دیگه.

 

9- سریال تلویزیونی مرد عنکبوتی (1977)

تله فیلم مرد عنکبوتی (1977)

درسته که سریال 70 میلادی مرد عنکبوتی به اندازه‌ی آثار کنونی بودجه‌ی مناسبی در اختیار نداشت، اما خب این دلیل نمیشه که بیان همچین وب شوتر چرت (!) و خنده‌داری رو  تحویل ملت بدن! این  سریال نیکولاس هاموند ایفاگر نقش قهرمان اصلی داستان بود. در حقیقت، توی یکی از سکانس های این سریال پیتر پارکر رو میبینیم که داره روی وب شوتر هاش کار میکنه و اونجا بود که تونستیم نگاهی دقیق به طراحی اونا بندازیم، متاسفانه باید بگم این وب شوتر ها انزجارآور بودند! مثلا برای پوشش روی این دستگاه از قالب فلزی مربع شکلی استفاده کرده بودند که حسابی گند زده بود به ظاهرش! همچنین ماشهی این وب شوتر به طور غیرطبیعی و عجیبی بزرگ و توچشم بود! از همه‌ی اینا که بگذریم، من نمیدونم اون دهانک فلزی که به شدت بیرون زده و مصنوعی بود رو کجای دلمون بزاریم! در هر حال، میتونم بگم احتمالا اون وب شوتر هایی که شما توی دوران بچگی برای خودتون ساختید از این یکی پانزده برابر بهتر و خلاقانه‌تره!

 

8- وب شوتر های ارتقاء یافته‌ در دور از خانه

وب شوتر های ارتقاء یافته‌ در دور از خانه

هرچند در جریان فیلم فرصت نشد که این وب شوتر هارو به اندازه کافی ببینیم و بیشتر با جزئیاتشون آشنا بشیم، اما همین اندازه هم که تا حالا دیدیم به‌سادگی بیانگر این حقیقته که طراحی تارافکن‌ها به نسبت فیلم قبل افت شدیدی پیدا کرده و از این رو نارضایتی هواداران رو به دنبال داشته است. بنابراین، این وب شوتر ها احتمالا ناامیدکننده‌ترین بخش کاستوم شگفت‌انگیز و ارتقاء یافته‌ی مرد عنکبوتی در فیلم دور از خانه می باشند. راستش این وب شوتر ها به طرز آزاردهنده‌ای کوچیکن و اصلا این حس رو به ما انتقال نمیدن که ناسلامتی دو تا وب شوتر مهم و کاربردی روی مچ های اسپایدی سوار شده! به عبارتی، تقریبا غیر ممکنه که شما بتونید اون وب شوتر هارو روی مچ هاش ببینید! مگه اینکه از ذره بین استفاده کنید! در واقع اینطور به نظر میرسه که سازندگان تمرکزشون رو فقط روی لباس اسپایدی گذاشتند و لحظه‌ی آخری یادشون اومده که این وسط وب شوتری هم وجود داره که باید وارد این کاستوم بکنند!

 

7- مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

همون‌طور که میدونید، معمولا وقتی قسمت جدیدی از آثار سینمایی مرد عنکبوتی بیرون میاد، کاستوم او نیز آپگرید   و تغییر میکنه، این تغییر در قسمت دوم سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز سبب خلق یکی از بهترین لباس های این شخصیت در عالم سینما شد، اما متاسفانه طراحی وب شوتر های او در این فیلم نسبت به فیلم قبل افت کرد و داد و بیداد هواداران رو به دنبال داشت. بیاین با خودمون صادق باشیم، حقیقتا این وب شوتر ها هیچ چیز خاصی نداشتند! فقط دو تا وسیله‌ی قرمز پنج ضلعی بودند که تار پرتاب می‌کردند، و دیگر هیچ! یعنی میشه گفت تنها نکته‌ی مثبت وب شوتر ها این بود که مرد عنکبوتی تونست با آپگریدکردن اونا، رو به روی الکترو بایسته و شکستش بده. از طرفی، واقعیتش این وب شوتر ها برای این ورژن از مرد عنکبوتی -که همچنان بدون اطلاع زن عمو می از خونه بیرون میاد و تنهایی با شخصیت های خبیث سرشاخ میشه- بیش از اندازه پیشرفته هستند، طوری که باورش سخته که پیتر پارکر اینارو ساخته باشه، یعنی بیشتر به نظر میرسه که این وب شوتر ها سازه‌ی دست رید ریچاردز باشند تا پیتر پارکر!

 

6- مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

مسلما دلیل اصلی زیبایی و پیشرفته بودن وب شوتر هایی که مرد عنکبوتی توی فیلم بازگشت به خانه استفاده می‌کرد، اینه که اینارو تونی استارک ساخته. و بدون شک هر چه از تونی استارک رسد، نیکوست! این ورژن از تارافکن‌های نمادین اسپایدی نه تنها هرچیزی که هواداران از یک وب شوتر ایده‌آل و موردپسند مرد عنکبوتی انتظار دارند رو توی خودش داره، بلکه ویژگی های مطلوب دیگه‌ای هم داره که باعث میشه تا این حد منحصر به ‌فرد و Unique بشه. مثلا شاید براتون جالب باشه بدونید این وب شوتر ها به 576 شیوه‌ی مختلف برای پرتاب تار مجهز می باشند مثل تار الکتریکی، تار بمبی و غیره (هرچند، توی فیلم تنها تعدادی از صورت های مختلف تارافکنی آنها را رو دیدیم) البته این وب شوتر ها فقط توی فیلم بازگشت به خانه دیده نشدند، بلکه در بخش چشمگیری از فیلم دور از خانه هم پیتر پارکر از همین وب شوتر ها استفاده میکرد تا زمانی که تصمیم بر Upgrade کردنشون گرفت.

 

5- مرد عنکبوتی شگفت انگیز (2012)

مرد عنکبوتی شگفت انگیز (2012)

این اولین وب شوتریه که در فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز مارک وب دیده میشه، نکته‌ی جالب درباره این وب شوتر اینه که خود پیتر اون رو ساخته و ما در اوایل فیلم میبینیم که او چطور سعی میکنه به‌تنهایی و با بهره‌گیری از هوش خودش و قطعات دور ریختنی مختلف چنین دستگاه تارافکن چشم‌نوازی بسازه. در طراحی این وب شوتر، صفحه‌ی شیشه‌ای دیده میشه که در حقیقت میزان مایع سازنده‌ی تار  (Web-Fluid) باقی مانده رو نشون میده، همچنین جالبه بدونید که پیتر در طی ساخت این دستگاه از بدنه‌ی ساعت مچی و یک سری چرخ دنده‌های کاربردی استفاده کرده! در کل، تمام این ویژگی‌ها سبب شده که این وب شوتر کاملا از دیگر نسخه‌ها متمایز بشه و ظاهری خاص و بی‌مانند به خود بگیره. لازم به ذکره که در اوایل فیلم پیتر پارکر رو به عنوان یک نابغه‌ی تکنولوژی میبینیم، طوری که میشه وسایل دست‌ساز زیادی توی اتاقش دید، به همین دلیل هم این حقیقت که او خودش تنهایی تونست وب شوترهاش رو بسازه بسیار باورپذیرتر و قابل‌قبول‌تر جلوه میکنه.

 

4- وب شوتر های کلاسیک

وب شوتر های کلاسیک

این طرحی که توی تصویر میبینید، وب شوتر های کلاسیک مرد عنکبوتی رو نشون میده که بی‌تردید اسپایدرفن‌ها به خوبی باهاش آشنا هستند و خاطره‌های زیادی باهاشون دارند. چرا که این وب شوترها تا به حال در شماره های متعدد از کمیک های اسپایدی، انیمیشن های سریالی گوناگون و حتی بازی اخیر مرد عنکبوتی به عنوان ایستراگ مورد استفاده قرار گرفتند. اگر بخوایم روراست باشیم، این وب شوتر ها هیچ چیز بدی ندارند، فقط یکم بیش از حد ساده و خنثی هستند! در حقیقت، ضعف این وب شوتر ها در بیش از اندازه ساده بودنشونه! به‌طوری‌که میتوان این‌گونه بیان کرد که وب شوتر های کلاسیک دارای ساده‌ترین و بی‌آلایش‌ترین طراحی ممکن برای تارافکنهای اسپایدی هستند. اونا تنها مچ بندهایی فلزی با ماشه‌ای نسبتا بلند هستند که به راحتی زیر آستین لباس مخفی میشوند، بدون هیچ نوع جزئیات دیگه ای که باعث خاص و برجسته شدنشون بشه، ختم کلام! ولی از یادمون نره که این وب شوتراولین بود و بقیه و بقیه شوترهای این لیست به نوعی ازش تقلید کرده اند!

 

3- وب شوتر های آیرون اسپایدر

وب شوتر های آیرون اسپایدر

این وب شوتر ها که به همراه کاستوم قرمز و طلایی رنگ آیرون اسپایدر در انتقام جویان: جنگ بینهایت، شاهکار پایان بازی و برای دقایقی در مرد عنکبوتی: دور از خانه دیده شدند، تمام ویژگی‌هایی که باعث خاص و بی‌همتا شدن وب شوتر های بازگشت به خانه میشد رو به‌گونه‌ای ارتقاء یافته و پیشرفته‌تر در خود دارند. از طرفی، باید اغراق کرد که آنها از نمونه‌ی قبلی بسیار زیباتر و مجهزتر هستند، همچنین رنگ طلایی به کار رفته در این وب شوتر ها به طور واضح تداعی‌کننده‌ی رنگ‌بندی منحصر به فرد زره‌های تونی استارک و نشانه‌ای از سازنده‌ی نابغه‌ی این کاستومه. یه نکته‌ی جالب دیگه هم اینه که اگر با دقت این وب شوتر هارو برسی کنید، متوجه خواهید شد که این ورژن دارای دو بخش مختلف برای پرتاب تار در قسمت پایین و بالای دسته، که در حقیقت نشان‌دهنده‌ی اینه که این کاستوم قابلیت های بسیار بیشتری نسبت اون چیزی که توی فیلم‌ها دیدیم داره که بهشون پرداخته نشده.

 

2- وب شوتر های Homemade در بازگشت به خانه

وب شوتر های Homemade در بازگشت به خانه

این حقیقت غیرقابل انکاره که تکنولوژی های پر زرق و برق، پیشرفته و ارتقاء یاقته برای هر کمیک‌فنی به‌شدت خفن و جذابن! اما هرکی ندونه، شما دنبال کنندگان سایت Spidey بهتر از همه میدونید که پیتر پارکر از خودمونه! یعنی معمولا وقتی ما پیتر پارکر رو میبینیم که با استفاده از قطعات دور ریختنی برای خودش یه جفت وب شوتر دست و پا میکنه، بیشتر حال میکنیم تا اینکه از کسی گرفته باشه! بنابراین، وقتی هواداران پیتر پارکر رو در انتهای فیلم بازگشت به خانه میبینند که از کاستوم ساخته‌شده توسط تونی استارک دل میکنه و کاستوم خودش رو میسازه، سر از پا نمیشناسن و به وجد میان! این لباس به لباس  Homemade مرد عنکبوتی معروفه و دارای وب شوترهای دست‌ساز و ساده توسط خود پیتر پارکره، حقیقت هم اینه که این وب شوتر ها چیزی میان وب شوتر های کلاسیک و جدیدتر هستند و از طرفی کاملا هم مشخصه که از یه سری آت و آشغال ساخته شدند! در اصل او در این بخش از فیلم که درواقع نقطهی عطف (Climax) داستانه با تکیه بر مهارت‌ها و لباس دست‌ساز خودش از سد شوکر و والچر عبور میکنه و نشون میده که تکیه‌گاه یه قهرمان نه کاستوم و تجهیزاتش، بلکه اراده و توانمندی‌های اونه.

 

1- وب شوتر های بازی اسپایدرمن PS4

وب شوتر های بازی اسپایدرمن PS4

همون‌طور که پیش از هم گفته شده، بازی Marvel's Spider-Man    یک شاهکار در دنیای بازی محسوب می شود که نه تنها میتوان به آن لقب برترین بازی تاریخ اسپایدرمن را داد، بلکه حتی شاید بتوان این بازی را بهترین اقتباس صورت گرفته از دنیای مرد عنکبوتی در خارج از دنیای کمیک دانست. کاستوم طراحی شده برای این بازی در نوع خود فوق العاده بود و به‌سرعت هم تونست محبوبیت زیادی میان کمیک‌فن‌های اهل‌گیم پیدا بکنه. مطمئنا یکی از چشمگیرترین قسمت‌های این کاستوم مربوط به وب شوترهای اسپایدی میشه، وب شوتر هایی که در عین مدرن و پیشرفته بودن، کاربردی و به‌دردبخور نیز هستند و میتوان اونارو به راحتی در قسمت مچ دست پنهان کرد تا زمانی که پیتر پارکر نسبتا سن بالای ما تصمیم به استفاده از اونا بگیره! البته اینم بگم که برخلاف طراحی وب شوترها در فیلم دوم مرد عنکبوتی شگفت انگیز، ماهیت پیشرفته و توسعه‌یافته‌ی وب شوتر های این بازی کاملا با عقل جور در میاد، چرا که پیتر پارکر این بازی هشت ساله که به مرد عنکبوتی تبدیل شده و همچنین به عنوان یه دانشمند برای دکتر اختاپوس کار میکرده. در نهایت، تمام این ویژگی‌ها روی هم سبب شدند که ما شاهد یک وب شوتر تقریبا بی‌نقص در بازی پر سر و صدای اخیر مرد عنکبوتی باشیم.

 

محمد امین حیاتی (PotterCap-Spider)

با بهره گیری از مقاله سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره وب شوتر (WEB SHOOTERS) و تارهای مرد عنکبوتی بدانید

آشنایی با تجهیزات پیتر پارکر/ اسپایدرمن

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

ضایع ترین لحظات زن عمو می در کمیک های مرد عنکبوتی...!

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی

تاریخچه ماشین عنكبوتی (SPIDER-MOBILE)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

werwer
#1 werwer 1399-05-06 16:40
سلام و عرض ادب
باید تشکر کنم از شما برای نوشتن این مقاله
مقاله خیلی خوبی بود
نقل قول کردن
Matingh
#2 Matingh 1399-05-06 17:06
چه مقاله ای به به دستتون درد نکنه آقای حیاتی .
اصلا نتونستم رتبه یک رو حدس بزنم و وب شوتر کلا خیلی ایده ی خلاقانه ایه خیلی دوست داشتم تو سه گانه ی ریمی می دیدمش :-* و به نظرم میشد داخلش استفادش کرد.
واقعا بازی اسپایدرمن ps4 همچیش شاهکاره و وب شوترهاش هم خیلی جذابه.
وب شوتر بازگشت به خانه کاستوم دست سازش خیلی خفنه و به نظرم یکی از نکات مثبت و اصلی خوب بودن لباسشه.
خودم به شخصه خیلی به وب شوتر های آیرون اسپایدر علاقه ندارم ولی قطعا جذابه.
وب شوتر های کلاسیکش رو به شخصه از شماره ۲ و ۳ هم بیشتر دوست دارم، خیلی نابه! 8)
شماره ۵ هم میتونم بگم مثبت ترین نکته طراحی کاستومشه.
شماره ۶ هم خیلی طراحی مجذوب کننده و خوبی داره ولی واقعا نمیتونست رتبه بهتری بگیره بین بقیه وب شوتر ها.
شماره ۷ به نظرم خیلی روش کار نشده بود یه طراحی سطحی و ساده داشت و درخور لباس خوبش نبود. :-?
شماره ۸ وب شوترهاش زد تو ذوقم خیلی باید بهتر میبود چون وب شوتر خیلی در زیبایی لباس اسپایدی تاثیر گذاره. :sad:
شماره ۹ رو انگار با قوطی حلبی درست کرده :-* راست میگین اون وب شوتری که من درست کردم و هیچ وقت کار نکرد از این جذاب تر بود :lol:
شماره ۱۰ دیگ سنگ تموم گذاشتن احساس میکنم وب شوتراش النگوئن! :-|
نقل قول کردن
Uncle Stan lee
#3 Uncle Stan lee 1399-05-06 17:07
خسته نباشید
مقاله جالب و سرگرم کننده ای بود
و نکات و جزئیات خیلی خوبی داشت
خسته نباشید
نقل قول کردن
zaal
#4 zaal 1399-05-06 17:21
آقا کسی میدونه این ایده وب شوتر ها چطوری به ذهن استیو دیتکو یا استنلی رسید چون در اون زمان واقعا همچین چیزی غیر ممکنه :-? :-? :-?
خیلی این ایده وب شوب شوتر هارو دوست دارم ;-) واقعا خلاقانس!
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#5 Anti_Carnage 1399-05-06 18:05
سلام
ممنون آقای حیاتی بابت این مقاله جذاب
خدا کنه حرفتون بهشون برسه و وب شوتر های فار فرام هوم توی فیلمای بعدی مشخص تر دیده شن :-*
نقل قول کردن
Dark spider 2
#6 Dark spider 2 1399-05-06 18:46
به نقل از zaal:
آقا کسی میدونه این ایده وب شوتر ها چطوری به ذهن استیو دیتکو یا استنلی رسید چون در اون زمان واقعا همچین چیزی غیر ممکنه :-? :-? :-?
خیلی این ایده وب شوب شوتر هارو دوست دارم ;-)واقعا خلاقانس!

تو یکی از مقاله های سایت که درست یادم نمیاد کدوم خونده بودم که استنلی اولش رفت سراغ جک کربی و کربی هم گفت که پیتر یه انگشتر پیدا میکنه و اونو دستش میکنه و به مردعنکبوتی تبدیل میشه ولی استنلی ازش خوشش نمیاد و میگه خیلی قهرمانانست برا همین سراغ استیو دیتکو می ره و دیتکو هم همون اول می ره سراغ طراحی لباسش و لباس رو جوری طراحی میکنه که نشون دهنده قدرتش باشه و ایده وب شوتر هم از دیتکو بوده چون نمیخواسته مثلا از تفنگ عنکبوتی یا یه چیزی شبیه گجت های بتمن استفاده کنه میخواسته جدید و نو باشه ;-)
نقل قول کردن
zaal
#7 zaal 1399-05-06 19:44
به نقل از Dark spider 2:
به نقل از zaal:
آقا کسی میدونه این ایده وب شوتر ها چطوری به ذهن استیو دیتکو یا استنلی رسید چون در اون زمان واقعا همچین چیزی غیر ممکنه :-? :-? :-?
خیلی این ایده وب شوب شوتر هارو دوست دارم ;-)واقعا خلاقانس!

تو یکی از مقاله های سایت که درست یادم نمیاد کدوم خونده بودم که استنلی اولش رفت سراغ جک کربی و کربی هم گفت که پیتر یه انگشتر پیدا میکنه و اونو دستش میکنه و به مردعنکبوتی تبدیل میشه ولی استنلی ازش خوشش نمیاد و میگه خیلی قهرمانانست برا همین سراغ استیو دیتکو می ره و دیتکو هم همون اول می ره سراغ طراحی لباسش و لباس رو جوری طراحی میکنه که نشون دهنده قدرتش باشه و ایده وب شوتر هم از دیتکو بوده چون نمیخواسته مثلا از تفنگ عنکبوتی یا یه چیزی شبیه گجت های بتمن استفاده کنه میخواسته جدید و نو باشه ;-)

تشکر ;-)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#8 Captain-spidey 1399-05-06 20:26
آقای حیاتی دستتون درد نکنه مقاله عالی بود و واقعا درست انتخاب شده بود
واقعا اون حرف اول‌تون که نوشتید وب شوتر برا اسپایدی مثل سپره برا کپ خیلی جالب بود واقعا وب شوتر یه عضو جدا نشدنی از شخصیت اسپایدی هست و به نظرم دیکتو اون رو بدون نقص طراحی کرده
نقل قول کردن
salah12345
#9 salah12345 1399-05-06 22:41
سلام یه سوال داشتم من میخواهم در اینده یه انیمیشن ساز بشم اگر دراینده از روی شخصیت های مارول انیمیشن بسازم شرکت مارول به من گیر میدهد یا نه ممنون میشم فردی جواب من را بدهد
نقل قول کردن
mani34521
#10 mani34521 1399-05-06 23:10
واقعا مقاله خوب و مفیدی بود ولی من از یه چزی سر درنیاوردم تو رتبه یک وب شوتر های مرد عنکبوتی دکمه یا حتی اهرم یا هیچ چیز دیگه ای ندارن پس چطوری باهاشو تار شلیک میکنه؟؟؟ :o
نقل قول کردن
Dark spider 2
#11 Dark spider 2 1399-05-07 10:54
به نقل از salah12345:
سلام یه سوال داشتم من میخواهم در اینده یه انیمیشن ساز بشم اگر دراینده از روی شخصیت های مارول انیمیشن بسازم شرکت مارول به من گیر میدهد یا نه ممنون میشم فردی جواب من را بدهد

در حالت عادی که همینطوری بخوای براشون بسازی فکر نکنم.مارول یا دیسی برای ساخت انیمیشن با یه شرکت انیمیشن سازی که خوب هم باشه قرارداد میبندن مثلا یه زمانی مارول با hulu قرار داد بسته بود برا چند تا کارتون مثلا Marvel's m.o.d.o.k یا کارتون هاوارد اوردکه و... بسازه. حالا اگه انیمیشنت خوب باشه و اولش بری و به خودشون نشون بدی و اونا اجازه شِیر بدن میتونی پخشش کنی :P
نقل قول کردن
Dark spider 2
#12 Dark spider 2 1399-05-07 10:58
به نقل از mani34521:
واقعا مقاله خوب و مفیدی بود ولی من از یه چزی سر درنیاوردم تو رتبه یک وب شوتر های مرد عنکبوتی دکمه یا حتی اهرم یا هیچ چیز دیگه ای ندارن پس چطوری باهاشو تار شلیک میکنه؟؟؟ :o

فقط اکشن فیگور بود اون موقع هم تاری بیرون نیومد. :roll:
نقل قول کردن
Dark.man
#13 Dark.man 1399-05-07 13:56
از وب شوتر Homemade خیلی خوشم میاد و بنظرم جایگاهشم درست بود و البته ممنون بابت مقاله واقعا خوب بود :lol:
نقل قول کردن
Black Ghost
#14 Black Ghost 1399-05-08 10:59
سلام، مقاله خیلی زیبایی بود و خسته نباشید.
این مرد عنکبوتی ژاپنی که فکر کنم هیچ نکته مثبتی نداشته است. نه به وب شوترهای غول پیکر مرد عنکبوتی ژاپنی که بیشتر از هر چیزی توی دید هست، نه به وب شوترهای مرد عنکبوتی دور از خانه! حالا لباس دور از خانه به شدت زیبا و خوشگل بود و اون وب شوترها فقط یک ایراد هستند ولی مردعنکبوتی ژاپنی هیچ جذابیتی نداشته :-* واقعاً ای کاش یک ذره بیشتر روی لباس کار می‌کردند.
برای شماره ۷، من فکر می‌کردم مثلاً شماره ۳ باشد ولی دیدم ۷ شده! من فقط به زیبایی اش همیشه فکر می‌کردم ولی دلایل اقای cap-spiderpotte r خیلی منطقی بود و من از اون لحاظ هیچوقت نگاه نکرده بودم.
از لباس هوم کامینگ هم که نمی‌شود ایراد گرفت. فقط ای کاش آن وب شوترها را خود پیتر می‌ساخت.
شماره ۴، چقدر با این وب شوترها توی سریال انیمیشنی اسپایدرمن ۱۹۹۴ خاطره دارم. فکر کنم شبیه ترین به کلاسیک در همین مجموعه بود. مجموعه بی‌نظیر مردعنکبوتی خارق العاده :cry: هم شبیه به کلاسیک بود.
شماره ۲ هم خیلی زیبا نشان دادند که پیتر چقدر خوب می‌تواند از یک سری چیزهای به درد نخور و دور ریختنی، می‌تواند بهترین استفاده را بکنند.
شماره یک هم که نیازی به تعریف ندارد! همه چیز آن بازی معرکه بود.
نقل قول کردن
spider-pool 2
#15 spider-pool 2 1399-05-10 04:12
مرسی برای مقاله عالی :lol:
10: قبول دارم خیلی بزرگ و تو چشمه
9:واقعا این چیه؟ :D واقعا میتونستن یه چیز بهتر تحویل بدن! فقز کافی بود از نظر ظاهری قشنگ باشه! یه تیکه چوب را میبریدی شکل میدادی رنگ میزدی و چسب و ... بهتر میشد، هر چی بیشتر نگاه میکنم بیشتر اعصابم خرد میشه.
8:من خودم به شخصه وب شوتر های دور از خانه را خیلی دوست دارم ، به نظرم همین کوچیکی و جمع و جور بودنش قشنگه. البته نظر منه.
7:بله به نظرم جالب تر میشد اگه نقش بیشتری داشت.
6:وب شوتر بازگشت به خانه هم جزو وب شوتر ها مورد علاقمه، اصلا از همه نظر عالیه، به نظرم باید رطبه بهتری میگرفت.
5:بله زیباست، به نظر من تو همه وب شوتر ها اگه پیتر میتونست اون چرخ دنده ها و خلاصه یه سری چیزای دیگشو روشون یه رنگی بزنه یا یه لایه پلاستیکی چیزی، که تمیز تر باشه و شیک بشه خیلی خوب میشد. البته بله، اینکه هوش پیتر نشون داده بشه و باور پذیر باشه که خودش ساخته مهمه ولی میتونن اونو در حال ساختن نشون بدن و بعدا در حال استفاده یه وب شوتر تمیز و شیک ببینیم.
4: دیگه وب شوتر ها کلاسیک که حرفی برا گفتن نمیزارن ;-)
3: بسیار عالی! این هم من به شخصه خیلی دوست دارم، نه خیلی بزرگ یا کوچیک و نه خیلی شلوغ یا تو چشم، رنگ زیبا، نکات ریز، شکل و ظاهر زیبا و خلاصه همه چی تموم.
2: بله زیبا هستن و وب شوتر ها پیتر را به خوبی به تصویر میکشند.
1: بازی Marvel's spider-man ک واقعا شاهکاره! و وب شوتر هاش هم عالی!
مرسی برای این مقاله خوب!
خیلی خوشحالم که بالاخره عضو شدم و میتونم نظر هایم را به اشتراک بزارم. :-)
نقل قول کردن
slade wilson
#16 slade wilson 1399-05-11 10:59
استاد حیاتی ببخشید چند روز نبودم واقعا مقالتون عالی بود خودم از همه وب شوتر های اسپایدرمن خوشم میاد مخصوصا شماره 3 خسته نباشید شما با این مقالحاتون خیلی مارو خوشحال میکنید نویسنده مورد علاقه من هم هستید آرزو میکنم همیشه سلامت و خوشحال باشید ارادتمند شما ناصر :-)
نقل قول کردن
slade wilson
#17 slade wilson 1399-05-11 11:00
به نقل از spider-pool 2:
مرسی برای مقاله عالی :lol:
10: قبول دارم خیلی بزرگ و تو چشمه
9:واقعا این چیه؟ :D واقعا میتونستن یه چیز بهتر تحویل بدن! فقز کافی بود از نظر ظاهری قشنگ باشه! یه تیکه چوب را میبریدی شکل میدادی رنگ میزدی و چسب و ... بهتر میشد، هر چی بیشتر نگاه میکنم بیشتر اعصابم خرد میشه.
8:من خودم به شخصه وب شوتر های دور از خانه را خیلی دوست دارم ، به نظرم همین کوچیکی و جمع و جور بودنش قشنگه. البته نظر منه.
7:بله به نظرم جالب تر میشد اگه نقش بیشتری داشت.
6:وب شوتر بازگشت به خانه هم جزو وب شوتر ها مورد علاقمه، اصلا از همه نظر عالیه، به نظرم باید رطبه بهتری میگرفت.
5:بله زیباست، به نظر من تو همه وب شوتر ها اگه پیتر میتونست اون چرخ دنده ها و خلاصه یه سری چیزای دیگشو روشون یه رنگی بزنه یا یه لایه پلاستیکی چیزی، که تمیز تر باشه و شیک بشه خیلی خوب میشد. البته بله، اینکه هوش پیتر نشون داده بشه و باور پذیر باشه که خودش ساخته مهمه ولی میتونن اونو در حال ساختن نشون بدن و بعدا در حال استفاده یه وب شوتر تمیز و شیک ببینیم.
4: دیگه وب شوتر ها کلاسیک که حرفی برا گفتن نمیزارن ;-)
3: بسیار عالی! این هم من به شخصه خیلی دوست دارم، نه خیلی بزرگ یا کوچیک و نه خیلی شلوغ یا تو چشم، رنگ زیبا، نکات ریز، شکل و ظاهر زیبا و خلاصه همه چی تموم.
2: بله زیبا هستن و وب شوتر ها پیتر را به خوبی به تصویر میکشند.
1: بازی Marvel's spider-man ک واقعا شاهکاره! و وب شوتر هاش هم عالی!
مرسی برای این مقاله خوب!
خیلی خوشحالم که بالاخره عضو شدم و میتونم نظر هایم را به اشتراک بزارم. :-)

خوش اومدی عزیز
نقل قول کردن
Master one shot
#18 Master one shot 1402-04-19 14:17
وب شوتر دور از خانه اگه اشتباه نکنم زیر لباس پنهان شده بود و فقط دهانک وب شوتر معلوم بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45