10 کمیک برتر جهش یافته های جوان (New Mutants)

10 کمیک برتر جهش یافته های جوان  نیو میوتانت میوتنت کمیک استریپ (New Mutants)

پس از ارائه حقایقی مهم درباره گروه New Mutants حالا وقتشه با برترین داستان های آنها در دنیای کامیک بوک نیز آشنا شوید!


10- جهش یافته های جوان: تجدید
(New Mutants: Renewal)

جهش یافته های جوان: تجدید (New Mutants: Renewal)

این رُمان گرافیکی را میتوان روایتگر داستان سرگذشت تیم جهش یافته های جوان لقب داد. یعنی روایت میکند هر شخصیت چه داستانی دارد و چطور آنها تحت رهبری چارلز اگزاویر قرار گرفتند. هر جهش یافته یک پس زمینه تراژیک دارد و باعث میشود جنبه ای جدید به داستان اضافه گردد. در اولین ماجراجویی خود، جهش یافته های جوان باید با هم همکاری نمایند تا پرفسور اگزاویر را از خبیثی قاتل نجات دهند که او را دزدیده است. این داستان واقعا آینده این گروه عجیب از جهش یافته ها را میچیند و سمت و سوی منحصر به فرد شخصیت ها را در آینده خود تثبیت میکند.

  

9- هلیون ها (The Hellions)

  هلیون ها (The Hellions)

«هلیون ها» (Hellions) گروهی از جهش یافته های جوان دانش آموز هستند که به رقبای جهش یافته های جوان تبدیل شده اند. آنها دانش آموزانی هستند که تحت "باشگاه آتش جهنمی" آموزش دیده اند که همیشه از دشمنان مدرسه اگزاویر بوده (برای آشنایی با آنها ، اینجا بروید). هلیون ها اولین بار در کمیک های اولیه New Mutants دیده شدند (در شماره 16 از سری اول) و رقبای اصلی آنها هستند. در ابتدا اما فراست معلم قدرتمند هلیون ها بود. این داستان برای هواداران ضروری است زیرا نشان میدهد که جهش یافته های جوان توسط یکی از قدرتمند ترین خبیث هایی تهدید میشوند که تا به حال با ایکس من درگیر شده است.

  

8- مرگ داگ رمزی (Death of Doug Ramsey)

 مرگ داگ رمزی (Death of Doug Ramsey)

این داستان که در شماره 60 از سری اول New Mutants به چاپ رسید، حول و حوش مرگ شخصیتی به نام داگ رمزی میچرخد. مرگی تراژیک که نشان میدهد اعضای جهش یافته های جوان چطور با هم پیوند خورده و صمیمی شده اند. در نتیجه از دست دادن یکی از اعضای تیم برای بقیه بسیار غمبار است. داگ رمزی با نام سایفر هم شناخته میشود وی یکی از اعضای موسس تیم بود. مرگ سایفر تراژیک بود زیرا جان خودش را داد تا کسی را که دوستش داشت را نجات دهد. فقدان یکی از جهش یافته های اصلی روی آینده تیم تاثیر گذاشت. این داستان به دلیل بار عاطفی زیادش توصیه میشود.

  

7- ماگوس (Magus)

 ماگوس (Magus)

جهش یافته های جوان همیشه در داستان هایی درگیر هستند که واقعا عجیب هستند. وارلاک یکی از عجیب ترین شخصیت های این تیم است. او یک بیگانه است که از ماده تکنو-اُرگانیک درست شده. او میتونه تغییر شکل بده، رنگ عوض کنه و میتونه جان ارگانیک را به ماده ای که ازش تولید شده تبدیل کنه. ماگوس هم از همان دنیای بیگانه ای که وارلاک ازش اومده تعلق داره ولی از قدرت های عجیب خودش برای مبارزه با جهش یافته های جوان استفاده میکنه. نبرد با ماگوس در شماره 47 از کمیک New Mutants یکی از بهترین داستان های این تیم است زیرا سرگذشت وارلاک را توضیح میدهد که یکی از محبوب ترین شخصیت های این تیم است.

  

6- شماره 1 از کمیک New Mutants Annual

  شماره 1 از کمیک New Mutants Annual

جهش یافته های جوان اغلب در نبردهایی درگیر هستند که پای شیاطینی از بعدهای دیگر در میان است و یا بیگانه های عجیبی که به زمین حمله میکنند. ولی در این داستان، سرنوشت کل سیاره در خطر است. تیم به به کنسرتی میرود تا از موسیقی لیلا چنی (بهترین راک استار زمین) لذت ببرد. با این حال، لیا چنی یک دزد متخصص در سطحی کیهانی است و نقشه اش این است که سیاره ما را به سرقت ببرد و زمینی ها را به عنوان برده بفروشد. جهش یافته های جوان جان چنی را نجات میدهند و باهاش دوست میشوند و اینجوری نقشه اش را خنثی میکنند و او در نهایت عاشق یکی از جهش یافته های جوان میشود! داستانی جذاب و فان که در آن جهش یافته های جوان به شیوه منحصر به فرد خود دنیا را نجات میدهند.

  

5- تبعید شده (Exiled)

 تبعید شده (Exiled)

در این داستان کار جهش یافته های جوان به آزگارد و خدایان آنجا میکشد.آنها باید در جنگی باستانی بین خدایان یک طرف را انتخاب کنند ولی خیلی زود این منازعه به زمین کشیده میشود. در نتیجه شاهد هستیم که در قلب شهر سان فرانسیسکو یک جادوی ممنوعه شروع میکند به برگرداندن مردگان به حیات. جهش یافته های جوان باید با هم کار کنند تا جلوی حملات جادویی به شهر را بگیرند. این داستان برای هواداران ایکس من هم جذابیت دارد زیرا در آن تمامی جهش یافته ها برای نجات خدایان باستانی آزگارد همکاری میکنند. "تبعید شده" یک ماجراجویی کیهانی است که نبردهای اساطیری را با مایه های مدرن ترکیب میکند.

 

4- کیبل و جهش یافته های جوان  (Cable and the New Mutants)

  کیبل و جهش یافته های جوان  (Cable and the New Mutants)

کیبل از جهش یافته های محبوب مارول و هوادارانش است و حضورش در فیلم "ددپول 2" باعث شناخته تر شدنش شد. ولی قبل از اینکه کیبل و ددپول با هم مَچ شوند، نیتان سامرز اولین بار در کمیک های New Mutants در قالب Cable ظاهر شد و برای خودش اسم و رسمی پیدا کرد. این قهرمان مسافر در زمان به این تیم ملحق شد و به کمک یکدیگر  با خبیث هایی همچون استرایف، سیبر توث و نیروی آزادی مبارزه کردند. کیبل کمک کرد تا این تیم به ایکس فورس تغییر یابد (گروهی که خاصیت خودش را داشت و با ایکس من هم میانه خوبی نداشت. این مقاله را بخوانید). ماجراجویی های کیبل در جهش یافته های جوان نقش مهمی در تاریخ آنها دارد.

  

3- لژیون (Legion)

کمیک legion

دیوید هالر ملقب به لژیون از شخصیت های مهم ماروله که قبلا در این مقاله راجع بهش توضیح داده شده. این شخصیت نیز در کمیک های New Mutants خلق شد. گروه مردان ایکس چندین بار به دلیل اینکه مثلا لژیون به تسخیر یک شخصیت خبیث در اومده یا یک شخصیت پلید در وجودش ظهور کرده باهاش جنگیده اند. ولی چند بار هم به دادشون رسیده مثلا در شماره 14 از سری سوم New Mutants از دست Nimrods نجاتشون داد (البته اگزاویر مطمئن نبود که میتونه به لژیون اعتماد کنه یا نه) . یک بار که به موقع سر رسید و به ایکس من در مبارزه با Elder Gods کمک شایانی کرد. ولی چون نمیشه به راحتی بهش اعتماد کرد بنابراین زیاد عضو فعالی برای ایکس من نیست. چون بر خلاف جهش یافته هایی که عضو ایکس من میشوند و یاد میگیرند چطور از قدرت های خودشون استفاده کنند، او هنوز داره با قدرت هاش کلنجار میره.

 

2-دستور انقراض (X-tinction Agenda)

-دستور انقراض (X-tinction Agenda)

در این رویداد حماسی مربوط به جهش یافته ها، دولت کشوری به نام جنوشا ماموریتی پیدا میکند برای هجوم به عمارت ایکس من و شماری از جهش یافته های محبوب را میدزدد. در واقع اهالی جنوشا امیدوار هستند که جهش یافته ها را در جزیره مخفی خودشون به بردگی بگیرند. به خاطر این حمله جهش یافته های جوان با ایکس من و ایکس فورس متحد میشوند و همگی سعی دارند دوستان خود را نجات دهند. این داستان هم برای علاقمندان به ایکس فورس نیز است و هم برای هواداران جهش یافته های جوان زیرا لحظات عاطفی زیادی دارد.

 

1- حماسه خرس شیطانی (Demon Bear Saga)

 حماسه خرس شیطانی (Demon Bear Saga)

این داستان یقینا بهترین و تاثیرگذارین برای New Mutants است. روی شخصیت دانی مون استار تمرکز میکند و اینکه چطور گذشته اش به سراغش می آید تا عذابش دهد. مون استار باید با مشکلات خودش از گذشته روبرو شود و همزمان یاد بگیرد که چطور به هم تیمی هایش اعتماد کند تا این خرس خبیث را شکست دهند. خرس شیطان یک وحشی عظیم و تهدید آمیز است که کل تیم را به چالش میکشد. داستان نشان داد که تیم جهش یافته های جوان چطور با هم همکاری میکند . این داستان همچنین جهش یافته های جوان را به عنوان کمیکی جذاب که میتواند مستقل از ایکس من عمل کند و برای خواننندگان جذاب باشد مطرح کرد.

  

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

  مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره "جهش یافته های جوان" (NEW MUTANTS) بدانید

نقد و بررسی فیلم "جهش یافته های جدید" (NEW MUTANTS)

20 حقیقتی که باید درباره کمیک بوک های X-MEN بدانید

10 چیز مهمی که باید درباره گروه "ایکس فورس" (X-FORCE) بدانید

10 سایبورگ (CYBORG) برتر در دنیای کمیک: کیبل

20 کاور برتر کمیک بوک های X-MEN

20 کاور مردان ایکس که مورد تایید قرار نگرفتند! 

15 دفعه ای که از ایکس من (X-MEN) تقلید شد!

15 کاور برتر ولورین

10 مدرسه برتر ابرقهرمانی در دنیای کمیک

مردان ایکس: 10 معلم برتر مدرسه "اگزاویر"

10 تیم برتر تاریخ مردان ایکس

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

10 كمیك برتر افراد ایكس (X-MEN)

شماره آخر از کمیک "مردان ایکس حیرت انگیز" (ASTONISHING X-MEN) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "سرگذشت مردان ایکس" ترجمه شد + لینک دانلود

6 تغییر بزرگ در كمیك های X-MEN

قسمت آخر از کمیک بوک "مردان ایکس شگفت انگیز" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک SPIDER-MAN & X-MEN ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

super spider
#1 super spider 1399-09-02 17:00
کلا X-men و تمام زیر دستاش عالین :roll:
نقل قول کردن
Matingh
#2 Matingh 1399-09-02 18:26
دستتون درد نکنه :-*
خیلی علاقه مند شدم بخونمشون.
حیف نیست این همه زحمت برای مقاله، بعد هیچکس نظر نده؟
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#3 Mr. Doctor 1399-09-02 21:19
واقعا عالی بود جناب ترابی؛ممنون از شما
خیلی مفید و جالب بود و کلی اطلاعات دیگه راجع به این تیم باحال و جذاب به ما داد،واقعا شیفته این تیم شدم،مخصوصا با رابطه های بین اعضاشون. :-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1399-09-02 22:04
مثل همیشه عالی
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#5 Kia Iron Man 1399-09-02 22:57
در عجبم چرا انقدر کم نظر داده شد برای این مقاله :o
به مناسبت اکران فیلم "جهش یافته های جدید'"واقعا گل کاشتید.خیلی خوب خسته نباشید
نقل قول کردن
hassan91
#6 hassan91 1399-09-03 02:12
نامصب سری مردان ایکس انقد بد تموم کرد که آدم رقبت نمیکنه این فیلم جهش یافته های جوان رو ببینه.
از داستانهای شماره 5 و 3 و 1 خوشم اومد. کاورهای خیلی جذاب هم دارن.
راستی من این خرس رو دیدم واسم سوال شد که حیوون هم میتونه جهش یافته باشه؟ :-?
نقل قول کردن
spiderman2099
#7 spiderman2099 1399-09-03 08:02
عالی بود استاد حرف نداشت
نقل قول کردن
-آرین -محمودیان
#8 -آرین -محمودیان 1399-09-03 10:04
بسیار مقاله عالی و فوق العاده
8)
فقط توی new mutants
اون پسره که کلا سیاهه اسمش چیه و کیه؟
میشه بگید؟ ممنون :lol: :o
نقل قول کردن
Kaladin Stormblessed
#9 Kaladin Stormblessed 1402-04-04 08:56
به نقل از -آرین -محمودیان:
بسیار مقاله عالی و فوق العاده
8)
فقط توی new mutants
اون پسره که کلا سیاهه اسمش چیه و کیه؟
میشه بگید؟ ممنون :lol: :o

یکم دیر این سوال رو دیدم اما جواب میدم شاید دوست دیگه ای هم همچین سوالی داشته باشه. فکر کنم منظورتون sunspot باشه که یک میلیاردر برزیلی هست به اسم Roberto da Costa و نقش مهمی در کمیک های New Mutante داره.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45