10 حقیقت مهمی که باید درباره «کیت بیشاپ» (Kate Bishop) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «کیت بیشاپ» (Kate Bishop) بدانید

این مقاله به مناسبت پخش سریال هاکای از دیزنی پلاس تقدیم به شما میگردد.

 مقدمه: چند روز پیش پخش سریال هاکای از شبکه دیزنی پلاس شروع شد. همانطور که از قبل معلوم شده بود، «هیلی استاینفلد» (Hailee Steinfeld) نقش یکی از شخصیت های اصلی سریال، یعنی کیت بیشاپ را بازی میکند. شاید طرفداران MCU شناخت چندانی از این شخصیت نداشته باشند‌، اما کمیک فن ها خوب میدانند که کیت بیشاپ یکی از مهمترین شخصیت های مارول در 15 سال گذشته است. کاترین الیزابت بیشاپ (Katherine Elizabeth Bishop) اولین بار در شماره یک از کمیک های "انتقام جویان جوان" (Young Avengers) به دست «آلن هینبرگ» (Allan Heinberg) و ‌«جیم چیونگ» (Jim Cheung) خلق شد. کیت يك دختر خرپول بود که تخصص بالایی در تیراندازی داشت . ولی مادرش از پدرش جدا شده بود و کیت از دوران کودکی سعی داشت روی پای خودش وایسه و به همین خاطر روحیه جنگنده و بسیار کله شقی دارد. کیت همچنین هميشه هاکای را تحسین میکرد که بدون داشتن هیچ قدرت فوق بشری تونسته در گروه اونجرز عضو بشه. وقتی در پارک مرکزی نیویورک مورد آزار و اذیت قرار گرفت سعی کرد در دفاع شخصی و مبارزات تن به تن آموزش ببینه و به یک قهرمان تبدیل شد. با توجه به حضور این شخصیت در سریال هاکای و MCU اکنون بهترین موقع‌ است تا با این شخصیت آشنا شوید.

 

10- او یکی از اعضای اصلی انتقام جویان جوان است

یانگ اونجرز

پس از وقایع رویداد Avengers Disassembled که باعث متلاشی شدن تیم اصلی اونجرز شد، مارول کمیک Young Avengers را منتشر کرد که در واقع اعضایش را جوانان و نوجوانی تشکیل میدادند که یک ربطی به اعضای موسس تیم اونجرز داشتند یا اینکه نام و قدرت هایشان یادآور آنها بود : پسر آهنی (Iron-Lad)، هالکینگ (Hulking)، پاتریوت (Patriotویکان (Wiccan)، کیت بیشاپ (هاکای) و کسی لانگ (Cassie Lang). راستش اولش کسی فکر نمیکرد این کمیک زیاد موفق باشد چون انگار مارول فقط خواسته بود با طرح ایده ای جدید از محبوبیت اونجرز سو استفاده کند و نسخه جوان تر آنها را تحویل خوانندگان دهد ولی اشتباه میکردند چون داستان های زیبا و درگیر کننده و طراحی های زیبا آن باعث شد تا سریعاً محبوب شود و در سال 2006 چندین جایزه در رشته بهترین کمیک سال را از آن خود کند. حتی سری دوم اين کمیک که سال 2013 عرضه شد نیز برنده جوایز متعددی گردید.در شماره 1 از سری اول این کمیک ها، کیت به شکل یک شهروند عادی به تصویر کشیده شد. او در یکی از ماموریت های گروه، به خاطر مهارت بالایش در مبارزه به انتقام جویان جوان کمک کرد. در ادامه کیت خیلی زود به عضویت این گروه در آمد. بنابراین همانطور که گفته شد کیت بیشاپ یکی از اعضای مهم و اصلی انتقام جویان جوان می‌باشد.

 

9- هاکینگ برد

هاکینگ برد

کیت بیشاپ در اوایل عضویتش در انتقام جویان جوان، از لقب «هاکای» استفاده میکرد. اما او در طول این سال ها نام های مستعار خیلی زیادی داشته است که یکی مهمترین آنها «هاکینگ برد» (Hawkingbird) است. این نام اولین بار در شماره 6 از کمیک های انتقام جویان جوان مورد استفاده قرار گرفت و در واقع ترکیبی است از نام های هاکای و «ماکینگ برد» (Mockingbird). ماکینگ برد یکی از اعضای مهم سازمان شیلد است. او یکی از معروف ترین معشوقه های هاکای بود و حتی با هاکای ازدواج هم کرد. به دلیل اینکه لباس کیت بیشاپ به نوعی ترکیبی از کاستوم بنفش هاکای و ماسک ماکینگ برد بود، او صاحب لقب هاکینگ برد شد.

 

8- کیت بیشاپ در اصل سومین هاکای دنیای کمیک است

سومین هاکای

همانطور که میدانید در دنیای کمیک کیت بیشاپ میراث هاکای را ادامه داد و به جانشین او تبدیل شد. اما چیزی که اکثر طرفداران از آن بی‌خبرند این است که قبل از کیت بیشاپ یک هاکایِ دیگر هم وجود داشته. نام او «وایات مک‌ دونالد» (Wyatt McDonald) بود و یک راننده تاکسی بود که فهمید زندگی‌اش با کمی ماجراجویی بهتر خواهد شد! بنابراین او با تمرین کردن سعی کرد در مبارزه مهارت پیدا کند. او همچنین فهمید که در تیر اندازی مهارت بالایی دارد. بنابراین لقب خود را هاکای گذاشت و به عضویت گروه «اسکادران برتر» (برای آشنایی با این گروه این مقاله را بخوانید) در آمد.

 

7- رابطه عاشقانه با پاتریوت

کیت بی شاپ - پاتریوت

«الی بردلی» (Eli Bradley) ملقب به وطن پرست یا «پاتریوت» (Patriot) یکی دیگر از اعضای موسس انتقام جویان جوان بود که جانشین کاپیتان آمریکا محسوب میشد. او نوه «‌عیسی بردلی» (این شخصیت در این مقاله معرفی شده) بود و به دلیل دریافت خون از پدر بزرگش، به توانایی های ابرسرباز ها دست پیدا کرد. از همان ابتدا معلوم بود که کیت و الی نسبت به هم حس خاصی دارند اما رابطه آنها هرگز یک عشق منسجم و پیوسته نبود. رابطه آنها در طول سال ها فراز و نشیب های زیادی به خود دید و در نهایت هیچوقت به طور کامل شکوفا نشد. با توجه به اینکه الی بردلی با بازی «الیجا ریچاردسون» (Elijah Richardson) در سریال "فالکون و سرباز زمستان" حضور پیدا کرد، مشاهده رومانس بین این دو در MCU چندان دور از انتظار نیست.

 

6- تقابل با کلینت بارتون

پس از رویداد جنگ داخلی و مرگ کاپیتان آمریکا، تونی استارک به کلینت بارتون پیشنهاد داد که سپر کاپیتان آمریکا را بگیرد و میراث او را زنده نگه دارد. هاکای هم پیشنهاد او را پذیرفت. در ادامه تونی استارک از او خواست که با نام و لباس کاپیتان آمریکا قهرمانانی را که با قانون ثبت نام ابرقهرمانان مخالف‌اند دستگیر کند. در ادامه تونی به کلینت ماموریت داد که کیت بیشاپ و پاتریوت را دستگیر کند. اما وقتی کلینت آنها را پیدا کرد، کیت سعی کرد او را قانع کند که از جعل هویت استیو راجرز دست بر دارد. سرانجام به دلیل استدلال های منطقی کیت، کلینت پشیمان شد و سپر کاپیتان آمریکا را زمین گذاشت.

 

5- تهاجم مخفی

همانطور که قبلا در این مقاله گفته شد، تهاجم مخفی یکی از رویداد های مهم ماروله که در اون شاهد هجوم اسکرال ها به زمین بودیم. اسکرال ها نژادی فضایی هستند که قبلا در این مقاله معرفی شده‌اند. اونا میتونند شکل و ظاهر خودشون رو مثل دیگران دربیاورند و هميشه به دنبال تسخیر زمین بودند. تا اينکه در رویداد "تهاجم مخفی" که سال 2008 به دست «برایان مایکل بندیس» و «لنیل فرانسیس یو» خلق شد و 8 شماره هم بود. متوجه شدیم که اسکرال ها از سالها قبل نقشه کشیده بودند و با جانشینی برخی از شخصیت های مثبت و منفی مهم در جامعه زمینی ها نفوذ کرده بودند تا مقدمات تسخیر کره زمین فراهم شود. یکی از جاهایی که ازش استفاده کرده بودند . سیستم امنیتی«آیرون من» بود. اون موقع او به تازگی رئیس سازمان "شیلد" شده بود و وقتی کل دنیا مورد حمله قرار گرفت مردم جهان او را نالایق تشخیص دادند و گفتند که چرا نتونسته از این تهاجم جلوگیری کنه. در نتیجه پس از تمام شدن این رویداد . «نورمن آزبورن» جای آیرون من رو گرفت! (نورمن با فریب دیگران خودش رو مسئول نجات زمین از دست اسکرال ها جلوه داده بود). در نتیجه حتی وقتی قهرمانان تونستند به طور موفقیت آمیزی تهاجم اسکرال ها را دفع کنند ولی باز هم آخر داستان شرورها به قدرت رسیدند. از اینجا بود که قضیه "سلطنت تاریک" (Dark Reign) نورمن آزبورن و شکل گیری گروه "دارک اونجرز" و تحت تعقیب قرار گرفتن قهرمان ها و ... شروع شد. خلاصه اینکه اين رویداد اونقدر بزرگ و مهم بود که خط اصلی داستان های مارول را برای چند سال آینده شکل داد! شما میتونید این رویداد را در اینجا با ترجمه فارسی بخوانید. کیت بیشاپ هم مثل بسیاری از دیگر قهرمانان مارول در این رویداد حضور داشت. کیت و انتقام جویان جوان در کمیک Secret Invasion: Runaways/Young Avengers comic از شهر نیویورک در برابر اسکرال ها محافظت کردند. البته کیت و به طور کلی انتقام جویان جوان نقش کوچکی در این رویداد داشتند، ولی با توجه به اینکه سریال "تهاجم مخفی‌" با محوریت «نیک فیوری» قرار است از دیزنی پلاس پخش شود، شاید این سریال بتواند انتقام جویان جوان را در MCU معرفی نماید.

 

4- تیم آپ با هاکای

سال 2012 نویسنده ای خلاق و برجسته به نام «مت فرکشن» با طراحی نابغه به نام «دیوید آژا» متحد شدند تا برخی از بهترین داستان های مارول را برای هاکای خلق کنند! بعد از مدتها بار دیگر شاهد داستانی بودیم که کلنت بارتون را یک شخصیت بسیار ملموس و خاکی و دوست داشتنی نشان میداد. طراحی های آژا برای این کمیک شاهکاره و بسیار خلاقانه بود و باعث شد تا جایزه بهترین طراح سال 2013 را به خود اختصاص دهد. شماره 11 از اين کمک هم که به Pizza Dog معروف است به عنوان بهترین داستان سال انتخاب شد. در ضمن این داستان منبع الهام سریال هاکای می‌باشد. در این سری هاکای و کیت بیشاپ برای اولین بار با هم متحد شدند تا در شهر نیویورک به مبارزه با جرم و جنایت بپردازند. هاکای سعی میکرد هر آنچه را که کیت نیاز داشت برای یک کماندار و قهرمان بودن بداند، به او بیاموزد و یک رابطه استاد- شاگردی بین این دو شکل گرفت. خوشبختانه سایت ما قسمت های 1 تا 5 این کمیک معرکه را در اینجا ترجمه کرده است.

 

3- کیت بیشاپ رهبر گروه "انتقام جویان ساحل غربی" بوده است

آمریکا کشور بزرگیه پس چرا هميشه اونجرز را مشغول فعالیت در شهر نیویورک دیده ایم؟! در نتیجه طبیعیه که ناگهان در سال 1984 به ذهن مارول برسه که یک تیم هم در ساحل غربی آمریکا بزنه! در اين سال نویسنده ای مجرب به نام «راجر استرن» یک مینی سریز 4 قسمتی به نام West Coast Avengers خلق کرد که در آن هاکای شعبه جدیدی از اونجرز را در کالیفرنیا دایر کرد. اعضای تیم عبارت بودند از آیرون من (جیم رودز)، تیگرا (Tigra)، ماکینگ برد و واندرمن. بلافاصله پس از این کمیک مارول سری ماهانه این کمیک را چاپ کرد که 102 شماره هم طول کشید! شاید فکر کنید این کمیک خلق شد تا اعضای درجه 2 اونجرز در آن حضور داشته باشد و ... ولی اینطور نیست و در طول این 102 شماره شاهد انتشار داستان های جالب و مهمی بودیم. ضمن اینکه نویسندگان و طراحان بزرگی مثل «استیو انگلهارت» و «جان بیرن» هم روی آن کار کردند.  در سال 2018 سری جدید این کمیک هم چاپ شد و دیدیم که اعضایی مثل هاکای، کیت بیشاپ، گوئن پول، آمریکا چاوز، فیوز و کوئینتین کوآیر هم در آن عضو بودند. همانطور که هاکای قبلا رهبر انتقام جویان ساحل غربی بود، این گروه جدید هم توسط کیت بیشاپ رهبری میشد. البته این گروه به سرعت متلاشی شد و کیت بیشاپ دوباره وارد ماجراجویی های انفرادی‌اش شد.

 

2- کیت بیشاپِ دنیای آلتیمیت معشوقه مایلز مورالز بود

کیت بیشاپ هم مثل اکثر شخصیت های دیگر مارول، دارای نسخه های متفاوتی در دنیاهای موازی است. یکی از مهمترین آنها مربوط به دنیای شماره 1610 یا دنیای آلتیمیت است. کیت بیشاپ در این دنیا خیلی با نسخه جهان اصلی مارول تفاوت دارد. او یک دختر عادی و همکلاسی مایلز بود که تمام اعضای خانواده‌اش عضو سازمان هایدرا بودند. کیت و مایلز در حدی عاشق یکدیگر بودند که مایلز هویت مخفی‌اش را برای او فاش کرد. البته این اقدام او منجر به اسیر شدن‌ش توسط هایدرا شد. بعد از این اتفاق، علی‌رغم علاقه کیت به مایلز، رابطه عاشقانه این دو به هم خورد.

 

1-تسک میسترس

یکی دیگر از القابی که کیت بیشاپ در شماره 6 از کمیک های انتقام جویان جوان به دست آورد، «تسک میسترس» (Taskmistress) بود. این نام در واقع اسم مونث شده یکی از دشمنان اونجرز به نام «تسک مستر» است. علت این نامگذاری حافظه تصویری قوی کیت و سرعت بالای او در یادگیری بود که هر دو از ویژگی های تسک مستر هستند. در ضمن همانطور که تسک مستر سلاح هایش را از اسلحه خانه اونجرز به دست می‌آورد، کیت بیشاپ هم از سلاح های مشابه اعضای اونجرز استفاده میکند؛ مثل تیر و کمان هاکای، چوب دستی های ماکینگ برد و شمشیر «شمشیر باز» (Swordsman).

  

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبع: Screenrant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره هاک آی (HAWKEYE) بدانید

10 لحظه برتر «هاکای» (HAWKEYE) در دنیای کمیک بوک

معرفی 10 دشمن برتر هاک آی (HAWKEYE)

10 دلیل که در انتقامجویان 4 به «هاک آی» نیاز هست (همچنین 10 دلیل که به «رونین» نیاز هست)

شماره آخر از کمیک "پیرمردی به نام هاکای"  ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک تیزبین (HAWKEYE) ترجمه شد

100 شخصیت برتر مارول: هاکای

10 کمیک برتر هاکای (Hawkeye)

كامیك بوك فارسی: شماره آخر SECRET WARS OLD MAN LOGAN

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی: هاکای (Hawkeye)

کمیک مشترک مرد عنکبوتی و هاکای ترجمه شد + لینک دانلود

نبرد بینظیر هاکای در اونجرز: قوی ترین قهرمانان دنیا

لحظات تاریخی در مارول: هاکای عضو گروه اونجرز میشود 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-09-09 14:21
سلام
ممنون بابت مقاله.
کیت بیشاپ در کنار آیرون لد، مایلز مورالز، گوئن عنکبوتی، کامالا خان و... نسل جدید کمیک های مارول رو تشکیل میدن که در کنار بزرگان و قهرمانان قدیمی تر، کار خودشون رو انجام میدن و طرفداران خاص خودشون رو دارند. کیت بیشاپ هم یکی از این افراد هست که مخصوصا در سری اختصاصی "هاکای" نوشته مت فرکشن تونست به جایگاه خوب و مهمی برسه و به یکی از مهم ترین قهرمانان جدید مارول تبدیل بشه. این مقاله هم باعث شد تا به نکات جالبی درباره این شخصیت پی ببرم. مثلا عضویت اون در گروه بسیار باحال انتقام‌جویان جوان که اقتباس سینمایی اونا حالا دوز از ذهن تصور نمیشه. یا همون مورد هاکینگ برد که یه خورده هم عجیب بود (آخه کی میاد اسم خودش رو از ترکیب دو اسم دیگه درست کنه؟!) ولی به هر حال اسم بدی نبود. یا مورد ۸ که فکر نکنم خبر داشتم و البته با این اوریجینی هم که از طرف خوندم، همون بهتر که خبر نداشته باشم! مورد ۴ هم که تیم آپ او با هاکای رو میشه نقطه عطفی در تاریخچه کیت بیشاپ دونست و مورد ۳ و ۲ هم برام جالب بود. تسک میسترس هم نشون میده ایشون بدش نمیاد تا از اسم های دیگران الهام (!) بگیره!
راستش من فعلا نتونستم سریال هاکای رو ببینم اما هر وقت که تونستم ببینم انشاءالله نظر خودم رو میگم. اما این مقاله خیلی برام جالب بود و نکات خوبی داشت.
با تشکر.
نقل قول کردن
هالک 2
#2 هالک 2 1400-09-09 20:27
من از شخصیت های مونث خوشم نمیاد..!
ولی کیت بیشاپ خیلی باحاله :lol:
شماره ۱: نمی دونستم لقب تسک مسترس داشته ..
شماره ۲: در اصل مثل مری جین دنیای اصلیه ...موهاش :lol:
شماره ۳: پس رهبر هم بوده!
شماره ۴:می دونستم ...جالبه ...هاکای هم معلم بدی نیستش !
شماره ۵: .....هیچ چیزی نمیگم
شماره ۶:فقط استیو بنظرم باید سپر به دست باشه (در نقش کاپیتان آمریکا)
شماره ۷:جالب بود
شماره ۸: جالب بود
شماره ۹:جالب بود (کلا جالب بود ...)
شماره ۱۰: می دونستم
درکل مقاله خوب بود
از بازیگرش بدم نیومد ...بنظر بازیگره خوبیه
سریال را هنوز ندیدم
تا وقتی کنیگ پین بیاددددد :lol:
جالب میشه اگر از سی جی ای استفاده کنند
در ضمن تقابل با اسپایدی هم باحال میشه
باید یه سریال از اسپایدرمن تام بسازن جالب میشه (غیر از انیمیشن منظورمه ولی انیمیشن هم خوبه خداییش ...اگه هایدرو باشه خیلی خوبه :lol: که البته فکرنکنم چون اگر دیده بود هایدرومن را از دیدن تقریبی او تعجب نیم کرد در دور از خانه ولی بازم باحاله ولی فکرنکنم :cry: )
ممنون
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#3 Spectacular-SpiderMan 1400-09-09 21:27
آقا کیت بیشاب نسل جدید و سایر شخصیت های جدید من جمله مایلز نسل جدیدی در کمیک مارول اند
همینقدر بگم که واقعا تک تک حقایق برام جالب بود البته حقایقی هم بود مثلا شماره یک ( انگار بدجور عاشق بهره بردن از این بقیست!)
و .... خلاصه بگم مقاله عالی بود و منو کلی با این شخصیت آشناتر کرد و حقایقی جالب گفت تشکر تشکر
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#4 Spectacular-SpiderMan 1400-09-09 21:38
راستی استاد واقعا شرمنده من این چند روزه مشکلی برام پیش اومد نتونستم بیام تو سایت نظر بدم دوست هم نداشتم نظر کوتاه بدم برای همین تو چند تا مقاله نظر ندادم شرمنده چون اسپایدی و عضویت در این خانواده یعنی باش و فقط تماشاگر نباش و نظر بده حتی اگه می‌ترسی نظرت بد باشه نظر بده و سعی کن بهتر بشی ( نه اینکه نظر بد ولی خب نظرات یعنی احترام به اسپایدی) استاد به جبران غیبتم حالا که وقتم باز شد تو همه مقاله ها از حقیقت ها در مورد هری آزبورن تا این مقاله نظر دادم که منتظرن تایید شن
باعذر خواهی از خانواده اسپایدی
نقل قول کردن
s.p.i
#5 s.p.i 1400-09-09 22:11
سلام
خیلی ممنونم از آقا کیارش بابت مقاله پرمحتوا و زیباشون
من هنوز نتونستم سریال هاکای ندیدم ولی از سریال تعریف شندیم و دیدم نمرات خوبی بدست اورده و البته انگار بازیگر کیت بیشاپ خوب هست
نکات جالبی بود مثل قضیه رمانتیک اون با پاتریوت
والبته تشکیل گروه یانگ اونجرز دور از انتظار نیست

تشکر
نقل قول کردن
Agent bishop
#6 Agent bishop 1400-09-09 22:40
عالی کلا از کیت بیشاپ به جز کمیک های سایت اطلاعات دیگه ای نداشتم .اون پیچش دنیا آلتیمژت هم خیلی خوب بود من یکی که اونموقت داشتم میخوندمش خیلی ازش خوشم اومد .
دست آقای یارویسی درد نکنه .
نقل قول کردن
masiha_87
#7 masiha_87 1400-09-09 23:10
سلام سلام سلام
ببخشید یکم برای کامنت دادن تو این مقاله کوتاهی کردم؛ حتما با یکی پر و پیمونش خدمت میرسم ;-) دوستتون دارم خسته نباشید!
نقل قول کردن
masiha_87
#8 masiha_87 1400-09-09 23:35
به نام خدا
سلام؛ خسته نباشید.
از کیت بیشاپ به عنوان نسخه ی موازی مونث هاکای یاد میشه و به خاطر شروع فاز چهار و برکنار شدن بیشتر شخصیت های نام آشنا، میتونه جایگزین مناسبی برای چشم عقاب بشه (البته منظورم از نسخه ی موازی همون نسخه ی مساوی ولی مونثه). نکته ی حائز اهمیت در نو پا بودن این کارکتره. از اونجایی که یه شخصیت جدید محسوب میشه، واضحه که برای پرداختن بهش، بخوان واردش کنن به mcu! البته طرفداران درجه ی یک کمیک های اونجرز قطعا یک سری آشناییت با این کاراکتر دارن.
یانگ اونجرز پتانسیل کیت بیشاپ رو چند برابر کرد؛ به همون دلیلی که قهرمانای جدید مارول با این سری کمیک شناخته شدن (البته بعضیاشون "شناخته شده تر" شدن)! از همین رو طبیعیه که بیشتر داستانای این کاراکتر از طریق "انتقام جویان جوان" رشد پیدا کنن (راستی یه نکته: این نویسنده های اسکرین رانت چقدر کم دقت شدن جدیدا! البته شاید خودتون اضافه کردید ولی یجورایی رسما تایید شده انتقام جویان جوان تو فیلم "کاپیتان مارول ۲" دور هم جمع میشن.).
حالا این وسط ماجرای کیت (ف کنم کیتی باشه نه؟) تو mcu فرق میکنه چون به عنوان اولین انتقام جوی جوان مارول بعد از پیتر، میتونه پایه گذار ورود نوجوونا و جوونای بیشتری به دنیای سینمایی بشه. راستی حالا که حرف از رومانس بین "پاتریوت" و "هاکای" شد به سرم زد اینو درست کنم:
.
s4.uupload.ir/.../...
.
حالا باید ببینیم مقدار پتانسیل داستان ها و خود کیت میتونه روی سریال اختصاصیش که قطعا ساخته خواهد شد (به احتمال فوق العاده زیاد) تاثیر بذاره یا نه!

خسته نباشید
ممنون بابت زحماتی که کشیدید!
نقل قول کردن
masiha_87
#9 masiha_87 1400-09-09 23:38
خطر اسپویل ریز سریال هاکای
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انت من تو نبرد نیویورک؟ دقیقا کجاش؟ میشه یکی توضیح بده؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#11 Agent bishop 1400-09-10 07:33
به نقل از mtm:


توپ طلا دیدید چه الکی الکی دادن به مسی !!! به لوا بیچاره هم یک سینی دادن دست خالی برنگرده :lol:
نقل قول کردن
Amirreza-85
#12 Amirreza-85 1400-09-10 09:44
بسیار جالب بود منم خودم به شخصه وقتی این شخصیتو توی سریال دیدم مشتاق شدم که اطلاعات بیشتری ازش بدست بیارم که همیشه جواب سوالامو توی این سایت معرکه پیدا میکنم.
نقل قول کردن
masiha_87
#13 masiha_87 1400-09-10 10:03
به نقل از mtm:

اوه اوه چقدر مو های فرفری به تام میاد :lol: بد نیستا!
نقل قول کردن
P.B.P
#14 P.B.P 1400-09-10 10:16
[quote name="mtm"]http s://b2n.ir/k339 66

بسیار عالی.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#15 Amirreza-85 1400-09-11 16:00
به نقل از masiha_87:
خطر اسپویل ریز سریال هاکای
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انت من تو نبرد نیویورک؟ دقیقا کجاش؟ میشه یکی توضیح بده؟

انت من رو نمیدونم ولی توی قسمت سوم که تازه اومده هاکای از تیری استفاده کرد که تیر دیگه رو بزرگ کرد(یه تیرو کرد هم قد پلی که روش بودن :D ) مثل وسیله ای که انت من ازش استفاده میکنه
نقل قول کردن
Amirreza-85
#16 Amirreza-85 1400-09-11 16:03
بعد از دیدن قسمت دوم سریال هاکای یه چیزی ذهن منو خیلی مشغول کرده.هاکای به همین دختره توی مغازه گفت استارک برج انتقام جویان رو پنج سال پیش فروخته :eek: به کی؟به نورمن آزبورن اینا فک نکنم فروخته باشه چون اون یه چیز تازست که الان اومده تو این دنیا.ممنون میشم شما هم نظرتونو درمورد اینکه به کی ممکنه فروخته باشه بگید
نقل قول کردن
masiha_87
#17 masiha_87 1400-09-11 20:01
به نقل از Amirreza-85:
بعد از دیدن قسمت دوم سریال هاکای یه چیزی ذهن منو خیلی مشغول کرده.هاکای به همین دختره توی مغازه گفت استارک برج انتقام جویان رو پنج سال پیش فروخته :eek: به کی؟به نورمن آزبورن اینا فک نکنم فروخته باشه چون اون یه چیز تازست که الان اومده تو این دنیا.ممنون میشم شما هم نظرتونو درمورد اینکه به کی ممکنه فروخته باشه بگید

به فیسک فروخته؛ کینگ پین. مطمئنم. تا آخر سریال به حرفم میرسی.
نقل قول کردن
masiha_87
#18 masiha_87 1400-09-11 20:35
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از masiha_87:
خطر اسپویل ریز سریال هاکای
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انت من تو نبرد نیویورک؟ دقیقا کجاش؟ میشه یکی توضیح بده؟

انت من رو نمیدونم ولی توی قسمت سوم که تازه اومده هاکای از تیری استفاده کرد که تیر دیگه رو بزرگ کرد(یه تیرو کرد هم قد پلی که روش بودن :D ) مثل وسیله ای که انت من ازش استفاده میکنه

فهمیدم!!!!!
.
.
.
.
.
.
هاکای گفت انت من تو نبرد نیویورک حضور نداشته ولی داشته:
s4.uupload.ir/.../...
وقتی تونی و استیو به زمان گذشته رفتن، از اسکات خبری نشد. ما نفهمیدیم برگشت به زمان خودش یا نه! پس با این حساب اگه اینطوری در نظر بگیریم، انت من تو نبرد نیویورک حضور داشته!!!!!!!!!! ! اگه اینطوری باشه حتی ممکنه ما الان تو mcu یه واریانت متفاوت از انت من داشته باشیم! یا همه چیز شوخیه یا تو فیلم کوانتومانیا توضیح داده میشه!
نقل قول کردن
Amirreza-85
#19 Amirreza-85 1400-09-12 00:14
به نقل از masiha_87:
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از masiha_87:
خطر اسپویل ریز سریال هاکای
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انت من تو نبرد نیویورک؟ دقیقا کجاش؟ میشه یکی توضیح بده؟

انت من رو نمیدونم ولی توی قسمت سوم که تازه اومده هاکای از تیری استفاده کرد که تیر دیگه رو بزرگ کرد(یه تیرو کرد هم قد پلی که روش بودن :D ) مثل وسیله ای که انت من ازش استفاده میکنه

فهمیدم!!!!!
.
.
.
.
.
.
هاکای گفت انت من تو نبرد نیویورک حضور نداشته ولی داشته:
s4.uupload.ir/.../...
وقتی تونی و استیو به زمان گذشته رفتن، از اسکات خبری نشد. ما نفهمیدیم برگشت به زمان خودش یا نه! پس با این حساب اگه اینطوری در نظر بگیریم، انت من تو نبرد نیویورک حضور داشته!!!!!!!!!!! اگه اینطوری باشه حتی ممکنه ما الان تو mcu یه واریانت متفاوت از انت من داشته باشیم! یا همه چیز شوخیه یا تو فیلم کوانتومانیا توضیح داده میشه!

اصلا اینطوری به موضوع نگاه نکرده بودم :eek: :eek: راست میگی انت من توی فیلم اول انتقام جویان نبود ولی توی نمایش اون حضور داشت.بابا دمت گرم
نقل قول کردن
Amirreza-85
#20 Amirreza-85 1400-09-12 00:17
به نقل از masiha_87:
به نقل از Amirreza-85:
بعد از دیدن قسمت دوم سریال هاکای یه چیزی ذهن منو خیلی مشغول کرده.هاکای به همین دختره توی مغازه گفت استارک برج انتقام جویان رو پنج سال پیش فروخته :eek: به کی؟به نورمن آزبورن اینا فک نکنم فروخته باشه چون اون یه چیز تازست که الان اومده تو این دنیا.ممنون میشم شما هم نظرتونو درمورد اینکه به کی ممکنه فروخته باشه بگید

به فیسک فروخته؛ کینگ پین. مطمئنم. تا آخر سریال به حرفم میرسی.

اره احتمالش زیاده چون توی تریلر اسپایدرمن هم به کینگ پین اشاره شد.دردویلم بیاد دیگه مهر تایید به حضور کینگ پین میزنه :lol:
نقل قول کردن
masiha_87
#21 masiha_87 1400-09-12 00:59
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از masiha_87:
به نقل از Amirreza-85:
بعد از دیدن قسمت دوم سریال هاکای یه چیزی ذهن منو خیلی مشغول کرده.هاکای به همین دختره توی مغازه گفت استارک برج انتقام جویان رو پنج سال پیش فروخته :eek: به کی؟به نورمن آزبورن اینا فک نکنم فروخته باشه چون اون یه چیز تازست که الان اومده تو این دنیا.ممنون میشم شما هم نظرتونو درمورد اینکه به کی ممکنه فروخته باشه بگید

به فیسک فروخته؛ کینگ پین. مطمئنم. تا آخر سریال به حرفم میرسی.

اره احتمالش زیاده چون توی تریلر اسپایدرمن هم به کینگ پین اشاره شد.دردویلم بیاد دیگه مهر تایید به حضور کینگ پین میزنه :lol:

دنبال مهر تایید نباش
مهر تایید زده شده؛ مدارک:
s4.uupload.ir/.../...
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینم هست:
s4.uupload.ir/.../...
تعمیر خودروی مرد چاق؟؟؟ به نظرت یکم عجیب نیست؟
حضور نسخه های مختلف مارول/نتفلیکس رو از دیالوگ های پدر اکو هم میشه متوجه شد:
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
باید یاد بگیری بین دو دنیا جا به جا بشی؛ فقط با نگاه کردن!
کامل ترش:
باید یاد بگیری بین دو دنیا جا به جا بشی (دنیای mcu و نتفلیکس)؛ فقط با نگاه کردن (به سریال ها!)
به جز اون تعمیر "خودروی مرد چاق" همرو خودم درآوردم.
نقل قول کردن
masiha_87
#22 masiha_87 1400-09-12 01:08
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از masiha_87:
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از masiha_87:
خطر اسپویل ریز سریال هاکای
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انت من تو نبرد نیویورک؟ دقیقا کجاش؟ میشه یکی توضیح بده؟

انت من رو نمیدونم ولی توی قسمت سوم که تازه اومده هاکای از تیری استفاده کرد که تیر دیگه رو بزرگ کرد(یه تیرو کرد هم قد پلی که روش بودن :D ) مثل وسیله ای که انت من ازش استفاده میکنه

فهمیدم!!!!!
.
.
.
.
.
.
هاکای گفت انت من تو نبرد نیویورک حضور نداشته ولی داشته:
s4.uupload.ir/.../...
وقتی تونی و استیو به زمان گذشته رفتن، از اسکات خبری نشد. ما نفهمیدیم برگشت به زمان خودش یا نه! پس با این حساب اگه اینطوری در نظر بگیریم، انت من تو نبرد نیویورک حضور داشته!!!!!!!!!!! اگه اینطوری باشه حتی ممکنه ما الان تو mcu یه واریانت متفاوت از انت من داشته باشیم! یا همه چیز شوخیه یا تو فیلم کوانتومانیا توضیح داده میشه!

اصلا اینطوری به موضوع نگاه نکرده بودم :eek: :eek: راست میگی انت من توی فیلم اول انتقام جویان نبود ولی توی نمایش اون حضور داشت.بابا دمت گرم

ببخشید من اینقدر کامنت میدم عزیزان شرمنده؛ وقتی پای ایستراگ وسط باشه دست خودم نیست :oops:
اینا رو ببین:
s4.uupload.ir/.../...
........
s4.uupload.ir/.../...
ببین، تو پوستر های تبلیغاتی تئاتر، خبری از انت من نبود در حالی که تو نمایش حضور داشت! خب؟ چه معنی میده؟ ارتباط غیر مستقیم این سریال با نوی وی هوم به صورت رسمی تایید شده.
همه ی اینها مهر تاییدی است بر نظریه ی شیطانی من 8)
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#23 Cap-Spider Potter 1400-11-30 20:27
خب، سریال هاکای رو همین اخیراً تموم کردم.
به‌نظرم خیلی خوب بود.
می‌دونی، بعد از سریال پر زرق و برق لوکی که فضای کیهانی داشت، یه همچین سریال زمینی با ماجراجویی‌های خیابونی و فضای کریسمسی خیلی لازم بود.
ضمناً این‌که سریال سعی داشت روی کلینت به عنوان یه پدر و یه مرشد زوم کنه، ایده‌ی معرکه‌ای بود.
اون اپیزودهای اول انقدر فکر خانواده‌ش و این‌که به‌موقع به کریسمس برسه بود که حتی به صحبت های اون دختره کیت درست و حسابی گوشم نمی‌داد! :-*
ولی خب قبول دارم وسطای سریال یکم ریتمش کند شد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45