15 بازیگر فیلم های کمیک بوکی که خودشان صحنه های بدل کاری را اجرا کردند!

15-بازیگر-فیلم-های-کمیک-بوکی-که-خودشان-صحنه-های-بدل-کاری-را-اجرا-کردند

با خوندن این مقاله با کله خر ترین بازیگران فیلم های ابرقهرمانی آشنا میشوید!

مقدمه: اراده و تعهدی که بازیگران زن و مرد از خود نشان میدهند شگفت انگیز است. تعداد بی شماری از بازیگران هستند که تن به رژیم های غذایی شدید و افراطی، آموزش های فشرده، تغییرات فیزیکی مفرط و همچنین آماده سازی های روحی – روانی داده اند تا خود را به بهترین شکل خود را برای ایفای نقشی خاص آماده کنند. ولی چیزی که اکثراً متوجه نمیشوند آن است که چقدر سختی و مشقت صرف جان بخشیدن به کاراکترها به شکل باورپذیر میشود. «دنیل دی لوئیس» بازیگر تحسین شده و اسکار گرفته سینما را به عنوان بازیگر متد استانیسلاوسکی میشناسند زیرا حتی وقتی جلوی دوربین هم نیست از پوسته شخصیت خود بیرون نمی آید. از سوی دیگر، بازیگرانی نظیر «تام کروز» و «آنجلینا جولی» بسیار سخت تمرین میکنند و تمامی صحنه های بدلکاری را خودشان اجرا میکنند. و حالا که صحبت از بدلکاری شد خب باید قبول کرد که فیلم های ابرقهرمانی/کمیک بوکی پر هستند از صحنه های اکشن و مهیج ، تعقیب و گریز با خودرو و سکانس های مبارزه هماهنگ شده. معمولا این صحنه های خطرناک را توسط بدلکاران حرفه ای بازیگران انجام میدهند. با این حال، یک سری بازیگر جسور و کله خر هم پیدا میشود که از وسوسه کردن سرنوشت هراسی به دل راه نمیدهند که البته این موضوع همیشه با نارضایتی و اعتراض تهیه کننده و استودیو مواجه میشود چون هرگونه اتفاق ناگواری که برای ستارگان فیلم رخ دهد به فیلم و روند تولید آن ضربه میزند. همچنین از نظر شرکت های بیمه و یا به دلیل وجود برخی محدودیت های قانونی ، بازیگران اجازه ندارند یک سری کارهای خطرناک را خودشان انجام دهند ولی در هر حال همیشه هستند کسانی که ترجیح میدهند تا جای ممکن خودشان این صحنه ها را بازی کنند تا طبیعی تر جلوه کند. ما در این مقاله به 15 بازیگر معرکه ای که در فیلم های ابرقهرمانی/کمیک بوکی دست به این کار زدند را به شما معرفی میکنیم.

 

15- استیون امل

استیون  امل

بازیگر خوش تیپ و کانادایی الاصل که بیشتر به خاطر ایفای نقش الیور کویین ملقب به گرین اروو در فرنچایز Arrowverse شبکه CW شناخته میشود و البته نقش کیسی جونز را نیز در فیلم "لاک پشت های نینجا: خروج از سایه ها" بازی کرده. ولی او چیزی فراتر از یک صورت زیباست و شاید متوجه باشید که در طول فصول مختلف سریال "پیکان" ، استفن در شرایط بدنی فوق العاده ای است. او حتی در مسابقات کشتی کج WWE   و برنامه American Ninja Warrior نیز حضور یافته است. سریال "اروو" صحنه های اکشن زیادی دارد که بسیاری از آنها به ویژه در فصول ابتدایی به طور باورنکردنی واقعی به نظر میرسیدند. گفته میشود استفن تقریبا سه چهارم صحنه های نیازمند به بدل کاری را خودش انجام میداد و این باعث شد تا آقای گرگ برلانتی به عنوان تهیه کننده سریال خیلی ازش شاکی بشه. یک عالمه پارکور، مبارزه و صحنه های تمرین های جسمانی در سریال است که خودش در آنها بازی کرده.

 

14- مارگو رابی

مارگو رابی

بازیگر محبوب استرالیایی هالیوود، خانم مارگو رابی که نقش هارلی کویین را در DCEU بازی میکند هم دیگر بازیگر جسوری است که اجازه نمیدهد کمی خطر جلوی حضور در صحنه های اکشن و مبارزاتش را بگیرد. درسته که "جوخه خودکشی" افتضاح از آب درآمد و "پرندگان شکاری" هم چنگی به دل نزد ولی نقش آفرینی خانم رابی عالی بوده. تهیه کنندگان "جوخه خودکشی" گفته اند که ایشان همه بدل کاری ها مربوط به صحنه هایی که در آنها حضور دارد را خودش انجام داده. البته او بدکار شخصی داشت و این بدلکار اکثر اوقات روی صحنه نشسته بود و رابی را در حال انجام کارهای خطرناک نظاره میکرد! او همچنین از سال 2014 تمرینات آماده سازی برای حضور در فیلم را آغاز کرده بود.

 

13- کریستین بیل

کریستین بیل بتمن

کریستین بیل اولین بازیگر غیر آمریکایی بتمن و همچنین جوان ترین آنها بود. خیلی ها هستند که بیل را بهترین بازیگر این نقش میدانند. از نظر آنها بیل خودش را از هر نظر آماده نقش هایش میکند و کاملاً در نقش فرو می رود و به همین دلیل بهترین بتمن سینماست. علاوه بر این، بیل در هنر رزمی سبک Keysi تبحر دارد و آن را هنگام ساخت فیلم "بتمن آغاز میکند" فرا گرفت. البته او بدلکار داشت ولی خودش سعی کرد صحنه های جنگ و دعوا را بازی کند و خودش بود که بر فراز بلندترین ساختمان شیکاگو ایستاد. ولی پریدن از روی آن کار بدلکارش بود!

 

12- هیو جکمن

هیوجکمن

محبوب ترین جهش یافته همگان یعنی ولورین با نقش آفرینی بی عیب و نقص بازیگر استرالیایی، جناب هیو جکمن، بر پرده سینما جان گرفت که همیشه معروفه به اینکه حرکات باورنکردنی سر صحنه فیلمبرداری از خودش بروز میده. او در قضیه اجرای صحنه های خطرناک بسیار مصمم و لجوج است که خودش آنها را به اجرا دربیاورد تا برای مخاطب باور پذیر تر شوند. طبیعتاً اجرای این صحنه ها نیازمند آن است که بازیگر در شرایط فیزیکی عالی قرار داشته باشد و جکمن کلی زحمت میکشید و عرق میریخت تا از این نظر کم نداشته باشد، به ویژه در فیلم تحسین شده "لوگان" . او حتی چندین بار سر صحنه زخمی شده که بدترین آن وقتی بود که داشت در فیلم "ولورین" محصول 2013 بازی میکرد و چیزی نمونده بود کمرش بشکنه. در کل وقتی هیو جکمن برای نقش ولورین انتخاب شد ، خیلی قضیه رو جدی گرفت چون میدونست شخصیت ولورین بسیار محبوبیت داره. لذا ویدئوهایی از مایکل تایسون به عنوان قهرمان بوکس جهان تماشا کرد تا بدنش را آماده کنه. همچنین گفته میشه هیو جکمن صبح زود دوش آب سرد میگرفته تا عصبانی بشه و بتونه بهتر نقش ولورین رو بازی کنه! او همچنین قبل از فیلمبرداری فرآیند دهیدراسیون (Dehydration) انجام میداده تا عضلاتش جوری باشند که رگ های بدنش بزنن بیرون!

 

11- کیتی لاتز

کیتی لاتز

کیتلین ماری لاتز مشهور به کیتی لاتز یک هنرپیشه، خواننده، مانکن و هنرمند رقص اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. عمده شهرت وی به دلیل حضور در نقش سارا لنس در سریال های ابرقهرمانی دی سی در CW می باشد. او استعدادهای زیادی دارد که یکی از آنها هنرهای رزمی است و در سبک های ووشو، تکواندو، کراو ماگا (نوعی سیستم دفاع شخصی) و موای تای مهارت دارد! به علاوه، او پارکور و تریکینگ کار میکند. پس می بینید که خیلی کارش درسته! او تقریبا اکثر بدل کاری هایش را خودش انجام میدهد. فقط آنهایی که ممکنه است به جراحت شدید منجر شوند را به بدلکار میسپارد (مثل صحنه پرت شدن از پنجره شیشه ای). ولی تمام صحنه های مبارزه کار خودشه. خودش گفته سخت ترین کاری که کرده این بوده که به سمت جلو بدود و بعد یک شیرجه پشتک وارو بزند !

 

10- کریس ایوانز

کریس اوانز

کریس ایوانز سابقه ایفای چندین نقش کمیک بوکی را در کارنامه درخشان خود دارد ولی همگان دیگر او را با نقش کاپیتان آمریکا در MCU میشناسند. در واقع از وقتی در سال 2011 در فیلم "نخستین انتقام جو" ظاهر شد هواداران ازش استقبال شگرفی کردند. درسته که کریس همیشه در وضعیت جسمانی عالی بوده و هیکل خوبی داشته ولی باز هم باید عضلات بیشتری به خودش اضافه میکرد تا نقش استیو راجرز را ایفا کند. ضمن اینکه او بسیاری از صحنه های خطرناک این نقش را خودش بازی کرده. جالبه که وقتی در فیلم "جنگ داخلی" در یک صحنه آسیب دید، رقیبش در فیلم یعنی رابرت داونی جونیور بود که به کمکش آمد!

 

9- لیندا کارتر

لیندا کارتر

لیندا کارتر هنرپیشه، و خواننده اهل ایالات متحده آمریکا است که از سال ۱۹۶۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است ولی همگان وی را با ایفای نقش زن شگفت انگیز در سریال Wonder Woman در دهه 70 میلادی در شبکه CBS میشناسند. ایشان سعی میکرد تا جای ممکن صحنه های خطرناک را خودش بازی کند و به طور مثال در یکی از اپیزودهای فصل دوم صحنه ای بود که زن شگفت انگیز باید از یک هلی کوپتر آویزان میشد که خودش اصرار کرد باید اجرایش کند! میگن روسای شبکه CBS خیلی با این قضیه مخالف بودن.

 

8- مینگ-نا ون

سریال "مامورین شیلد" شاید برای خیلی از بازیگران حالت اولین تجربه بزرگ حرفه ای را داشت ولی خانم مینگ-نا ون قبلش هم در فیلم ها و سریال هایی ظاهر شده بود. مثلا در سریال E.R. یا انیمیشن "مولان". او در سریال "مامورین شیلد" نقش کاراکتر خفنی به نام مامور ملیندا می را بازی میکرد که محبوب هواداران بود. او تمام صحنه های بدل کاری را خودش در این سریال انجام داده و از انجامشان لذت وافری هم برده. او اعلام کرده مرتبا ورزش میکند و با بدلکاران حرفه ای هماهنگ کننده های صحنه های مبارزه همکاری دارد تا صحنه هایش بهتر جلوه کنند.

 

7- هایلی اتول

هایلی اتول اولین بار در فیلم "رؤیای کاساندرا" با کارگردانی وودی آلن بازی کرد. وی بیشتر با نقش آفرینی در نقش مأمور پگی کارتر در MCU معروف است که زنی سرسخت و خفن است! اگر از زد و خورد ها و صحن های اکشن سریال "مامور کارتر" لذت برده اید پس باید بدانید که هایلی خودش آنها را بازی کرده. البته اعتراف میکنه زیاد وارد نیست ولی اعتماد به نفس بالایی داره!

 

6- ویلم دفو

ویلم دفو

همانطور که میدانید ویلم دفو در اولین فیلم سینمایی اسپایدرمن در نقش بزرگترین دشمن او یعنی نورمن آزبورن/گرین گابلین ظاهر شد. او که اغلب برای نقش خبیث های بی ثبات ظاهر میشود، عملکرد عالی داشت. ولی چیزی که شاید ندانید این است که دفو 90 درصد صحنه های بدل کاری را خودش اجرا کرد. حتی لباس او را سبک تر و راحت تر کردند زیرا دفو اصرار داشت در این لباس طاقت فرسا کارهایش را بکند. او بسیار بدن منعطفی دارد و خیلی هم سریع همه چیز را یاد میگیرد و خودش داوطلب شد که صحنه های خطرناکش را بازی کند. پس اگر در فیلم گرین گابلین را میبینید که دارد سوار بر گلایدر پرواز میکند دو حالت دارد: یا صحنه رایانه ای است یا خود ویلم دفو! و البته دفو در فیلم موفق و پرفروش "راهی به خانه نیست" نیز شرط کرد که حتما باید صحنه های بدلکاری را خودش اجرا کند.

 

5- گل گدوت

واندروومن

خانم گدوت قبل از اینکه مدل لباس و سپس بازیگر بشه، دو سال در ارتش رژیم صهیونیستی سرباز بود (او آن موقع 18 سال داشت). سال 2004 هم به عنوان دختر شایسته این رژیم شناخته شد و بعدش هم به هالیوود رفت. گفته میشه برای آماده سازی خودش در نقش زن شگفت انگیز، شمشیربازی ، کونگ فو، کیک بوکسینگ ، جو جیتسو و کاپوئرا یاد گرفت و برای 6 ماه از رژیم خاص غذایی تبعیت کرد تا به آمادگی جسمانی آرمانی برسد. در این مقاله گفته بودیم که موقع فیلمبرداری باردار بود ولی خیلی ازstunt هایش را خودش بازی کرد!

 

4- کریستوفر ریو

بازیگر مرحوم و دوست داشتنی نقش سوپرمن که یکی از برترین نقش آفرینی های کمیک بوکی تاریخ را هم از خود به یادگار گذاشت. او هم از نظر جسمانی و هم از نظر کاریزما برای نقش دوگانه کلارک کنت/سوپرمن ایده آل بود (ریو قهرمان وزنه برداری بود و برای نقش سوپرمن 30 پوند به وزنش اضافه کرد). او که اسکی باز ، سوارکار، غواص و خلبان ماهری بود و اصرار صحنه های بدل کاری سوپرمن را هم خودش بازی کند. خیلی از صحنه های او مربوط به پرواز کردن های شبیه سازی شده میشد که باید با دستگاه های اولیه و پیچیده انجام میشد. یادتون باشه اولین فیلم سوپرمن در دهه 70 میلادی ساخته شد و آن موقع به امکانات مدرن امروزی در زمینه تجهیزات رایانه ای دسترسی نداشتند. یکی از سخت ترین صحنه های او مربوط به آویزان شدن از جرثقیلی 240 فوتی میشد!

 

3- کلویی گریس مورتس

کلویی گریس مورتس

کلویی گریس مورتس بازیگر نقش Hit Girl در فیلم "کیک اس" به کارگردانی متیو وان که براساس کمیکی به قلم مارک میلار ساخته شد. او بسیار خوش درخشید و بازی خوبی از خودش نشون داد و منتقدان لب به تحسین او گشودند. با وجود اینکه سن کمی هم در زمان ایفای این نقش داشت به خوبی از پس صحنه های اکشن بر می اومد و از یه دختر خجالتی به یه هیتمن تمام عیار تبدیل میشد. میشه گفت او با این عملکرد عالی توجه بینندگان را به خود جلب و به نوعی خودش رو نقش اول فیلم کرد و نشان داد یکی از ستارگان آینده سینماست و ثابت کرده که فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه! نبرد شخصیت هیت گرل با مافیا یکی از بهترین صحنه های اکشن کمیک بوکی است. دلیلش هم اینه که خانم مورتس برای آماده شدن برای این فیلم، سه ماه زیر نظر جکی چان تمرین کرد!

 

2- کلویی بنوت

کلوی بنت - سریال مارول

کلویی بنت بازیگر و خوانندهٔ سابق آمریکایی است که به خاطر بازی در نقش دیزی جانسون (بیشتر معروف به اسکای) در سریال داستانی-جاسوسی ای‌بی‌سی به نام "ماموران شیلد" معروف است. وقتی اسکای به دیزی تبدیل شد، کلویی کلی تمرین سخت و طاقت فرسا انجام داد تا نقش آفرینی اش به قدر کافی واقعی و باور پذیر جلوه کند. او دو ماه تمرین کیک بوکسینگ، بوکس، کراو ماگا و جوجیستو انجام داد تا کارهایی که دیزی در سریال انجام میده رو انجام بده! به ویژه فصل آخر سریال صحنه های اکشن زیادی برای دیزی داشت که اکثرشون رو خود خانم بنت انجام داد. در یک صحنه اکشن دیزی به دنبال گوست رایدر میرود و کلویی باید روی کاپوت ماشینی متحرک سوار میشد ولی اونقدر خوشحال بود که همش میخندید!

 

1- تام هالند

https://spidey.ir/images/img/content/batman-spidey/tom.jpg

بازیگر جوان و بریتانیایی تبار هالیوود ، تام هالند، با حضور نسبتا کوتاهش در فیلم "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" همه را شیفته خود کرد و بنابراین خیلی از هواداران برای دیدن مجدد وی در فیلم "بازگشت به خانه" شوق و ذوق داشتند. تام اون موقع فقط 21 سال داشت و اونقدر سخت کار کرد و تمرین کرد تا مهیای نقش پیتر پارکر بشه. تام معروفه به اینکه ژیمناست بسیار قابلی هستش و بسیاری از stunt های شگفت انگیز مرد عنکبوتی را خودش ایفا میکنه. خودش اعلام کرده که تا جایی که بهش اجازه دادن در صحنه های خطرناک حضور یافت. صحنه مورد علاقه اش هم دویدن در امتداد یک میله فولادی هنگام مبارزه با والچر بوده!

 

خب نظر شما چیست؟ کدام اسامی در این لیست باعث تعجب شما شد؟ منتظر خوندن نظرات شما هستیم!

 

 مهدی ترابی مهربانی

مهدی ترابی مهربانی 

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت اول + لینك دانلود

10 بازیگر زن برتر فیلم های ابرقهرمانی

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی دی سی نمیدانستید

15 دفعه ای که نزدیک بود بازیگران از نقش های ابرقهرمانی کنار بکشند!

10 حادثه تلخی که برای بازیگران و سازندگان فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی رخ داد

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی دی سی (DC FILMS)

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت اول + لینك دانلود

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-02-16 01:04
سلام
ممنون بابت مقاله.
خب ما قبلا هم در قانون های بازی در فیلم های ابرقهرمانی خونده بودیم که اونایی که توی فیلم های کمیک بوکی بازی میکنند باید آمادگی جسمانی بالایی داشته باشند و البته یه خورده از این کله شقیشون رو کم کنند. ولی بعضی ها هم هستند که انتظار میکشند که بیان و جلوی دوربین هر بلایی میخوان سر خودشون بیارند. ولی همه یک طرف این هیو جکمن من رو کشته!
نقل قول:
گفته میشه هیو جکمن صبح زود دوش آب سرد تا عصبانی بشه و بتونه بهتر نقش ولورین رو بازی کنه.
upload.wikimedia.org/.../...
( ترجمه عکس: ای مارمولک!)
ولی از همه برای من مال کریستوفر ریو فقید جالب بود. کلا من از بازیگر های نقش های کمیک بوکی که عاشق نقش هستند و ناز نمیکنند خوشم میاد. مثل هیو جکمن، جی کی سیمونز، اندرو گارفیلد و البته کریستوفر ریو که زمانی که همه بازیگر های معروف اون زمان به ایده سوپرمن قاه قاه میخندیدند یک بازیگر گمنام قبول کرد که این نقش رو بازی کنه اونم با اعمال شاقه! اون موقع هم که دم و دستگاه های امروزی نبود و کار اون قطعا سخت تر بود. قضیه ویلم دفو و کریستین بیل هم برام جالب بود. فکر نمیکردم ویلم دفو قبول کنه که کارهای سخت گرین گابلین رو به نمایش بگذاره. اما خب برای همینه که همه میگن او هم نورمن آزبورن عالی بود هم گرین گابلین.

با تشکر
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#2 AmirhoseinJafari2005 1400-02-16 03:22
واقعا بینظیر بود... خیلی وقت که دلم واسه مقالات فیلم های کمیک بوکی تنگ شده بود.... مثل همیشه عالی ;-)
راستی آقای ترابی از نظر شما بهترین بتمن سینما کدومه؟
نقل قول کردن
P.B.P
#3 P.B.P 1400-02-16 04:07
سلام ممنون از استاد ترابی
مقاله عالی بود،خسته نباشید❤
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-02-16 09:22
به نقل از AmirhoseinJafari2005:

راستی آقای ترابی از نظر شما بهترین بتمن سینما کدومه؟

مایکل کیتون
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#5 AmirhoseinJafari2005 1400-02-16 10:09
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:

راستی آقای ترابی از نظر شما بهترین بتمن سینما کدومه؟

مایکل کیتون

ممنون بابت پاسختون.... واقعا انتخاب غافلگیر کننده ای بود :lol: البته اون دو فیلم بتمن تیم برتون عالی بودن (مخصوصا بازگشت بتمن) بینظیره... اون فضای گوتیکش ، اون حال غریبش ، اون لباس عالی بتمن ، گریم پنگوئن و مخصوصا بتموبیلش و موسیقی دنی الفمن واقعا تو زمان خودش عالی بوده و حتی الان هم از چشم نیوفتاده....
(از نظر شخصی خودم) بنظرم بتمن کریستین بیل بهتره.... چون بیل به شخصیت بتمن ، یه جور ابهت و خونسردی خاصی اضافه کرده بود. صداش یکم ناجور بود ولی کلا خروجی کارش خوب در اومد.
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1400-02-16 11:43
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:

راستی آقای ترابی از نظر شما بهترین بتمن سینما کدومه؟

مایکل کیتون

ممنون بابت پاسختون.... واقعا انتخاب غافلگیر کننده ای بود :lol: البته اون دو فیلم بتمن تیم برتون عالی بودن (مخصوصا بازگشت بتمن) بینظیره... اون فضای گوتیکش ، اون حال غریبش ، اون لباس عالی بتمن ، گریم پنگوئن و مخصوصا بتموبیلش و موسیقی دنی الفمن واقعا تو زمان خودش عالی بوده و حتی الان هم از چشم نیوفتاده....
(از نظر شخصی خودم) بنظرم بتمن کریستین بیل بهتره.... چون بیل به شخصیت بتمن ، یه جور ابهت و خونسردی خاصی اضافه کرده بود. صداش یکم ناجور بود ولی کلا خروجی کارش خوب در اومد.

من بیل رو تو batman begins دوست داشتم چون فیلمش بروس وین محور بود و برای اولین بار شخصیت بروس/بتمن ستاره یه فیلم بتمن بود، نه دشمنانش
ولی بعدش به نظرم این جنبه از بین رفت و من از دیدن بتمن بیل لذت نبردم. ولی کیتون تنها بازیگر بتمنه که به نظرم تعادل بین بروس وین و بتمنش عالی بود. البته او هم تحت الشعاع ویلن ها بود ولی همیشه از دیدن بتمنش لذت بردم و هر وقت هم بروس وینش رو میدیدم برام کاریزماتیک بود
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#7 AmirhoseinJafari2005 1400-02-16 11:57
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:

راستی آقای ترابی از نظر شما بهترین بتمن سینما کدومه؟

مایکل کیتون

ممنون بابت پاسختون.... واقعا انتخاب غافلگیر کننده ای بود :lol: البته اون دو فیلم بتمن تیم برتون عالی بودن (مخصوصا بازگشت بتمن) بینظیره... اون فضای گوتیکش ، اون حال غریبش ، اون لباس عالی بتمن ، گریم پنگوئن و مخصوصا بتموبیلش و موسیقی دنی الفمن واقعا تو زمان خودش عالی بوده و حتی الان هم از چشم نیوفتاده....
(از نظر شخصی خودم) بنظرم بتمن کریستین بیل بهتره.... چون بیل به شخصیت بتمن ، یه جور ابهت و خونسردی خاصی اضافه کرده بود. صداش یکم ناجور بود ولی کلا خروجی کارش خوب در اومد.

من بیل رو تو batman begins دوست داشتم چون فیلمش بروس وین محور بود و برای اولین بار شخصیت بروس/بتمن ستاره یه فیلم بتمن بود، نه دشمنانش
ولی بعدش به نظرم این جنبه از بین رفت و من از دیدن بتمن بیل لذت نبردم. ولی کیتون تنها بازیگر بتمنه که به نظرم تعادل بین بروس وین و بتمنش عالی بود. البته او هم تحت الشعاع ویلن ها بود ولی همیشه از دیدن بتمنش لذت بردم و هر وقت هم بروس وینش رو میدیدم برام کاریزماتیک بود

واقعا معیار شما برای شخصیت ها خیلی عالیه.... برام خیلی قانع کننده بود....
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1400-02-16 11:59
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:

راستی آقای ترابی از نظر شما بهترین بتمن سینما کدومه؟

مایکل کیتون

ممنون بابت پاسختون.... واقعا انتخاب غافلگیر کننده ای بود :lol: البته اون دو فیلم بتمن تیم برتون عالی بودن (مخصوصا بازگشت بتمن) بینظیره... اون فضای گوتیکش ، اون حال غریبش ، اون لباس عالی بتمن ، گریم پنگوئن و مخصوصا بتموبیلش و موسیقی دنی الفمن واقعا تو زمان خودش عالی بوده و حتی الان هم از چشم نیوفتاده....
(از نظر شخصی خودم) بنظرم بتمن کریستین بیل بهتره.... چون بیل به شخصیت بتمن ، یه جور ابهت و خونسردی خاصی اضافه کرده بود. صداش یکم ناجور بود ولی کلا خروجی کارش خوب در اومد.

من بیل رو تو batman begins دوست داشتم چون فیلمش بروس وین محور بود و برای اولین بار شخصیت بروس/بتمن ستاره یه فیلم بتمن بود، نه دشمنانش
ولی بعدش به نظرم این جنبه از بین رفت و من از دیدن بتمن بیل لذت نبردم. ولی کیتون تنها بازیگر بتمنه که به نظرم تعادل بین بروس وین و بتمنش عالی بود. البته او هم تحت الشعاع ویلن ها بود ولی همیشه از دیدن بتمنش لذت بردم و هر وقت هم بروس وینش رو میدیدم برام کاریزماتیک بود

واقعا معیار شما برای شخصیت ها خیلی عالیه.... برام خیلی قانع کننده بود....

اره ... خودم میدونم . :lol:
نقل قول کردن
a.v.s
#9 a.v.s 1400-02-16 14:43
واقعا سپاسگزارم بابت همچین مقاله ای
ما همیشه به خودمون میگیم دیگه سایت چه مقاله دیگه ای میتونه بنویسه تا کامل تر از این بشه!؟ همیشه مقالاتی هست که توی سایت نوشته باشند و کسی کمترین دقت رو بهش داشته باشه. همیشه این مقالات سایت جزو مقالاتی هستند که میترکونند.

راستی استاد یه سوالی داشتم: میدونم بارها بوده گفتید تام هالند کمیکی ترین اسپایدرمنه، ولی از نظر شما بهترین اسپایدرمن در سینما کدوم بود؟
بعد از اینکه نظرتون رو گفتید دوست دارم بنده هم نظرمو درباره این سوال عرض کنم.
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1400-02-16 16:15
#9:

من خودم به طور شخصی اندرو گارفیلد رو میپسندم ولی از نظر فنی اگر قرار باشه رتبه بندی کنم نظرم همونیه که تو رتبه اول مقاله رتبه بندی بازیگران اسپایدرمنه، یعنی تام هالند
نقل قول کردن
a.v.s
#11 a.v.s 1400-02-16 17:04
به نقل از mtm:
به نقل از a.v.s:


راستی استاد یه سوالی داشتم: میدونم بارها بوده گفتید تام هالند کمیکی ترین اسپایدرمنه، ولی از نظر شما بهترین اسپایدرمن در سینما کدوم بود؟
بعد از اینکه نظرتون رو گفتید دوست دارم بنده هم نظرمو درباره این سوال عرض کنم.


من خودم به طور شخصی اندرو گارفیلد رو میپسندم ولی از نظر فنی اگر قرار باشه رتبه بندی کنم نظرم همونیه که تو رتبه اول مقاله رتبه بندی بازیگران اسپایدرمنه، یعنی تام هالند

ممنون بابت پاسخگویی

از نظر بنده توبی مگوایر ترکیبی از پیتر بعد از مرگ گوئن استیسی و پیتر دیبرستانی تو کمیک ها بود، یعنی درواقع توبی با اینکه نقش یک دانشجو رو داره ولی درواقع یک پیتر بالغه. و درضمن توبی بیشتر یک اسپایدرمن سینمایی بود تا یک اسپایدرمن کمیکی و توبی واقعا اونجا خوب جواب گرفت.

اندرو گارفیلد تمام زحماتشو برای مرد عنکبوتی کشید. یعنی درواقع معلومه تو فیلم تمام زورشو میزنه تا یک مرد عنکبوتی خوب باشه و خیلیم موفقه، ولی فیلمنامه و داستان (بهتره بگیم دخالت استودیو :-* ) یه طوری بود که اون پتانسیل صد در صد فیلم درنیومد و به نوعی باعث شد اندرو کمتر از چیزی که حقش بود بهش بها داده بشه.

اسپایدرمنی که تام هالند به تصویر کشیده نماد دوران طلایی استن و دیتکوئه و شخصیت اسپایدرمن از اونجا شروع شد. اون با وجود اینکه نسبت به مرد عنکبوتی توبی، یک بچه است ولی از یه نظر واقع گرایانه تره. پیتر تام هالند مشکلات داره و بدبیاری میاره. و زمانی که مرد عنکبوتیه هم همینه. و از اینکه توی قسمت دوم دیدم که شخصیتش رشد کرد و بالغ تر شد خوشحال شدم چون معلومه مارول میدونه داره چیکار میکنه.
نقل قول کردن
ilya
#12 ilya 1400-02-16 17:18
قدرت کریستین بیل به همینجا ختم نمیشه
رکورد دار تغییر وزن برای نقش هاش محسوب میشه علاوه بر این هر نوع تیپ شخصیتی ای رو خیلی کامل و بی نقص بازی میکنه اگه فیلم های ماشینیست و قاتل آمریکایی رو ببینین متوجه قدرتش میشین
نقل قول کردن
nima_nazery
#13 nima_nazery 1400-02-16 18:41
سلام
مقاله ی عالی بود دم شما گرم.
یقین دارم که تام هالند در بین این چند نفر رتبه ی 1 رو داشته باشه، چون مقداری از تمرین هایش رو دیدم و نقش اسپایدر من هم که خیلی عالی بازی میکنه.
خسته نباشید. ;-)
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1400-02-16 19:11
حداقل انتظار داشتم که یکی از سریال بی باک باشه ولی نبود. آخه صحنه هاشون چون خیلی اکشن داشت و نینجاها هم حضور داشتن. پانیشر هم که حضور داشت.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#15 AM SM BM SM 1400-02-16 23:33
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:

راستی آقای ترابی از نظر شما بهترین بتمن سینما کدومه؟

مایکل کیتون

ممنون بابت پاسختون.... واقعا انتخاب غافلگیر کننده ای بود :lol: البته اون دو فیلم بتمن تیم برتون عالی بودن (مخصوصا بازگشت بتمن) بینظیره... اون فضای گوتیکش ، اون حال غریبش ، اون لباس عالی بتمن ، گریم پنگوئن و مخصوصا بتموبیلش و موسیقی دنی الفمن واقعا تو زمان خودش عالی بوده و حتی الان هم از چشم نیوفتاده....
(از نظر شخصی خودم) بنظرم بتمن کریستین بیل بهتره.... چون بیل به شخصیت بتمن ، یه جور ابهت و خونسردی خاصی اضافه کرده بود. صداش یکم ناجور بود ولی کلا خروجی کارش خوب در اومد.

البته من که غافلگیر نشدم چون آقای ترابی بارها گفتند که مایکل کیتون رو خیلی دوست دارند.
مثلا اینجا
spidey.ir/.../...
خب البته واقعا مایکی عالی بود. چهره اش هم انگار برای بتمن درست شده بود! در لباس بتمن ترسناک!
#11
اندرو گارفیلد بازیگر واقعا توانمند و البته کمی بد شانس هست. خیلی ها هستند که میگن اون پیتر پارکر خوبی رو نداشت اما این بیشتر به خاطر دخالت های استودیو بود که میخواستیم پیتر چیز متفاوتی باشه برای همین مشکلاتی برای پیتر اون پیش اومد. اما از یک طرف هم خوش شانسه که بازیگر مقابلش اما استون بود که همه میگن زوج اون ها چقدر عالی بود. و البته هیچ هوادار اسپایدی این سخنرانی پهم اون رو فراموش نمیکنه.
spidey.ir/.../...
واقعا بازیگر عالی بود و با عشق بازی میکرد و سر بلند رفت. رفت چون می خواست همه بدونند مشکلات تقصیر کیاست و چیزی پشت پرده نمونه.
تام هالند هم و توبی هم نیاز به تعریف ندارند. البته کلا ترکیب من هم به ترتیب سال های حضور اون ها بوده! ولی واقعا هوادار های اسپایدی باید به خودشون ببالند که تا حالا بازیگر بدی نبوده.
سه تا بازیگر هر سه تا عالی. ۱۰۰ درصد موفقیت در این زمینه!
نقل قول کردن
THE THOR LOVER
#16 THE THOR LOVER 1400-02-17 15:28
سلام استاد خسته نباشید
بنظر من هیوجکن نه تنها کله خر ترین بازیگر کمیک بوکی بود، بلکه از کله خر ترین بازیگرای کل سینما هم هست!!!! کاری که برای بازی در فیلم لوگان کرد، انقدر وحشتناک بود که گفتنش بد آموزی داره!!! همه اینا با هم دست به دست هم دادن تا ما بتونیم شاهد طبیعی ترین لوگان باشیم!! دنیای جهش یافتگان فاکس ایرادات ریز و درشت زیادی داشت، ولی اگر بخوایم در باره خوبی هاش صحبت کنیم ، قطعا اولین چیزی که میگیم، هیوجکمن، هست!
وقتی اولین بار فهمیدم تام هالند تو کار بدلکاری هم هست، اینجوری شدم: :o :o :o
استاد مثل همیشه مقاله همه چیز تمام بود، لذت بردم، بازم خسته نباشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45