تمام صحنه های حذف شده از فیلم "کاپیتان مارول" منتشر شد! (Captain Marvel)

تمام صحنه های حذف شده از فیلم "کاپیتان مارول" منتشر شد! (Captain Marvel)

تمام صحنه های حذف شده را یکجا تماشا کنید!( چهارمین، پنجمین و ششمین صحنهٔ حذف شده اضافه شد)

 

در صحنه شماره شش حذف شده شاهد مامور کولسون تازه کار و کمک کردن او به تیلوس برای ورود به دفترش هستیم:

صحنه شماره ششم حذف شده - مامور کولسون

لینک دانلود و تماشا

 

پنجمین صحنهٔ حذف شده «تیلوس» را فرو رفته در نقش رئیس شیلد درحال رسیدگی به پرونده نشان میدهد:

لینک دانلود و تماشا

 

در  چهارمین صحنهٔ حذف شده، یان راگ را می بینیم که با هوش برتر(Supreme intelligence) ملاقات می کند اما می بینیم که جلوه ای از خودش را مشاهده می کند: 

سوپریم اینتلیجنس - یان راگ

لینک دانلود و تماشا

 

در صحنهٔ شماره سوم حذف شده، شاهد نزاع کوچکی بین کارول دنورس و یک گنده لات خیابانی هستیم: 

لینک دانلود و تماشا

 

دومین صحنهٔ حذف شده صحبت کوتاه بین اعضای استارفورس را به نمایش می گذارد و شیمی دیده نشدهٔ بین آن ها را نمایان می کند:

مینروا و گروه استارفورس

لینک دانلود و تماشا

 

در اولین صحنهٔ حذف شده شاهد آموزش دیدن کودکان سیارهٔ «هالا» هستیم که قرار است با شخصیت اسکرال های تغییر شکل دهنده آشنا شوند. «یان راگ» در حال آموزش به این کودکان «کری» بوده و در این بین شاهد تیکه پرانی های کاپیتان مارول به این شخصیت هستیم:

جود لا یان راگ کودکان کری

لینک دانلود و تماشا

 

نظر شما چیه؟ آیا وجود چنین صحنه ای در فیلم لازم بود؟

 

مطالب مرتبط:

نقد فیلم کاپیتان مارول (CAPTAIN MARVEL)

10 دشمن برتر کاپیتان مارول

15 حقیقتی که احتمالا درباره " کاپیتان مارول " نمیدانستید !

10 حقیقت مهمی که باید درباره کری (KREE) ها بدانید

10 مرگ در عالم كمیك كه هنوز پا برجا هستند!

10 حقیقت مهمی که باید درباره اسکرال(SKRULL) ها بدانید

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

15 داستان کیهانی – حماسی برتر مارول

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

10 زن نیرومند دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Amir M Alvandi
#1 Amir M Alvandi 1398-02-31 14:52
با اینکه داستانش برام اسپویل شده :sad: ولی هنوز منتظر بلوری هستم :-)
نقل قول کردن
cartoon_network10
#2 cartoon_network10 1398-02-31 16:54
به نقل از Amir M Alvandi:
با اینکه داستانش برام اسپویل شده :sad: ولی هنوز منتظر بلوری هستم :-)

7 خرداد روز دیگه وب دی اِل میاد اندگیم رو هم ندیدی؟ کیفیت hd-tc خیلی خوبه
نقل قول کردن
Ehsan_Spidey
#3 Ehsan_Spidey 1398-02-31 17:32
به نقل از Amir M Alvandi:
با اینکه داستانش برام اسپویل شده :sad: ولی هنوز منتظر بلوری هستم :-)


انصافا چجوری میتونی تا انتشار نسخه بلوری صبر کنی ؟؟ :o

من صبر ندارم کی کیفیت پرده ای منتشر بشه سریع بشینم ببینم تا اسپویل نشم والا اگه اسپویل بشی دیگه لذت و هیجان فیلم از دست میره

حالا این فیلم رو تا نسخه وب دی ال صبر کن ولی اونجر رو بشین HD-TS ببین (کیفیتش خوبه ) ;-)

پ.ن: خدا کنه یه روزی این فیلم ها تو سالن ها سینما هم اکران بشه بریم ببینیم و انصافا چه لذتی داره بشینی فیلم های مارول رو کنار کسایی ببینی که عین خودت از آرون من 1 پیگیر MCU بودند تا اونجر اند گیم ...... :oops:


ولی انصافا هر صحنه ای از فیلم های مارول که حذف میشه خیلی بجا هستش والا یادم نمیاد صحنه حذف شده ای از فیلم های مارول رو دیده باشم و پیش خودم گفته باشم ای کاش این صحنه تو فیلم میبود
نقل قول کردن
Toxin
#4 Toxin 1398-02-31 20:04
ممکنه کمی اسپویل داشته باشه


نه تنها این قسمت فیلم اضافی بود ،کل فیلم اضافی بود.انگار فقط میخواستن کاپیتان مارولو وارد MCU کنند که فقط تونی رو نجات بده.نه تنها نقش مهمی تو فیلم پایان بازی نداشت،ضعیفترین فیلم مارول هم کاپیتان مارول بود.در کل طرفدار شخصیتها با قدرت نامحدود نیستم.برای همین زیاد به دی سی علاقه ندارم.کاپیتان مارول هیچ نقطه ضعفی نداره خب معلومه وقتی یه شخصیت تا پای مرگ نره هیجان فیلم از بین میره.مثلا اگه فیلم اسپایدرمنو نگاه میکنیم اینکه چه بلایی سرش میاد یا اینکه مثل ادم عادی ممکنه بمیره هیجان و استرس وارد میکنه.کاپیتان مارول اوضاعش از سوپرمن دی سی تو این مورد بدتره!یعنی سوپرمن افرادیو داره که براش عزیزن و ممکنه جون عزیزاش تهدید بشه.ولی کاپیتان مارول هیچ کسی هم نداره دشمناش به وسیله اونها در تنگنا قرارش بده.این سوال پیش میاد که اصلا چنین شخصیتی نقطه ضعفی داره؟البته من نمیگم فیلم خیلی بدی بود ولی در مقایسه با فیلمهای دیگه مارول که عالی بود ، واقعا ضعیف بود.یعنی میشد راحت نقششو از پایان بازی حذف کرد و حتی راه های بهتری برای برگردوندن تونی پیدا کرد.حتی شخصیت اسکرالها تو این فیلم نابود شد!
نقل قول کردن
sho3ins
#5 sho3ins 1398-02-31 21:36
درمورد قسمت حذف شده بگم که باعث میشد اون جنبه فان کارول رو بیشتر ببینیم و به نظرم میتونست تاثیر گذار باشه تو فیلم.
خیلی نا امید کننده بود فیلمش و همچنین حضورش تو endgame
کاملا یه جور وصله ناجور بود که با تیم جور درنیومد اوجش تو سکانس مسخره میرم تانوسو بکشم و تخریب سفینه دیدیم
خیلی خوب شد که ثور از همچین بلایی با چاقی نجات پیدا کرد :-)
البته محبوبیت کارول هم به نظرم سر قضیه جنگ داخلی 2 به بعد کمتر شده باشه
نقل قول کردن
pegahmm
#6 pegahmm 1398-03-01 05:26
به نقل از Toxin:
ممکنه کمی اسپویل داشته باشه


نه تنها این قسمت فیلم اضافی بود ،کل فیلم اضافی بود.انگار فقط میخواستن کاپیتان مارولو وارد MCU کنند که فقط تونی رو نجات بده.نه تنها نقش مهمی تو فیلم پایان بازی نداشت،ضعیفترین فیلم مارول هم کاپیتان مارول بود.در کل طرفدار شخصیتها با قدرت نامحدود نیستم.برای همین زیاد به دی سی علاقه ندارم.کاپیتان مارول هیچ نقطه ضعفی نداره خب معلومه وقتی یه شخصیت تا پای مرگ نره هیجان فیلم از بین میره.مثلا اگه فیلم اسپایدرمنو نگاه میکنیم اینکه چه بلایی سرش میاد یا اینکه مثل ادم عادی ممکنه بمیره هیجان و استرس وارد میکنه.کاپیتان مارول اوضاعش از سوپرمن دی سی تو این مورد بدتره!یعنی سوپرمن افرادیو داره که براش عزیزن و ممکنه جون عزیزاش تهدید بشه.ولی کاپیتان مارول هیچ کسی هم نداره دشمناش به وسیله اونها در تنگنا قرارش بده.این سوال پیش میاد که اصلا چنین شخصیتی نقطه ضعفی داره؟البته من نمیگم فیلم خیلی بدی بود ولی در مقایسه با فیلمهای دیگه مارول که عالی بود ، واقعا ضعیف بود.یعنی میشد راحت نقششو از پایان بازی حذف کرد و حتی راه های بهتری برای برگردوندن تونی پیدا کرد.حتی شخصیت اسکرالها تو این فیلم نابود شد!


اولا شما تازه يه فيلم ازين كاراكتر و داستانش ديدي، از كجا ميدوني نقطه ضعف نداره؟ از كجا ميدوني خانواده و كساييكه دوسشون داشته باشه نداره؟ اتفاقا يكي از نكات جالب اين كاراكتر و كلا كاراكتراي فوق العاده قوي مثل واندا و لژيون (براي من حداقل) اينه كه معمولا بخاطر ضعف هاي دروني و مشكلات روحي رواني ميبازن، مثلا كارول يه مدت خيلي از قدرتاشو از دست داده بود و الكلي شده بود(مثل استارك) و تو فيلم اوريجين تازه فهميد شيش سال از زندگيشو از دست داده و تمام خاطره هاش از بين رفته، از كجا ميدوني كه بخاطر همين موضوع تو قسمت دوم ضعيف يا افسرده نميشه؟
اتفاقا فيلمش باعث شد سيكرت اينويژن اگه رخ بده تو ام سي يو محشر بشه، چون الان اسكرال ها فقط موجودات سبز و بدجنسي نيستن كه بخوان زمينو بگيرن، بلكه كاراكترايي ان كه خونه شونو از دست دادن و كلي سختي كشيدن و بخاطر يك پيشگويي كه خيلي بهش ايمان دارن اميدوارن دوباره خونه پيدا كنن
ضمن اينكه كاپيتان مارول هوشمندانه ترين راه نجات توني بود، هيچ راه ديگه اي منطقي بنظر نميرسيد چون قطعا بعد از برخورد ماه با تايتان هر سفينه اي روش بود آسيب جدي ميديد و قادر نبود چند سال نوري اينور اونور بره
نقل قول کردن
Toxin
#7 Toxin 1398-03-01 18:54
به نقل از pegahmm:
به نقل از Toxin:
ممکنه کمی اسپویل داشته باشه


نه تنها این قسمت فیلم اضافی بود ،کل فیلم اضافی بود.انگار فقط میخواستن کاپیتان مارولو وارد MCU کنند که فقط تونی رو نجات بده.نه تنها نقش مهمی تو فیلم پایان بازی نداشت،ضعیفترین فیلم مارول هم کاپیتان مارول بود.در کل طرفدار شخصیتها با قدرت نامحدود نیستم.برای همین زیاد به دی سی علاقه ندارم.کاپیتان مارول هیچ نقطه ضعفی نداره خب معلومه وقتی یه شخصیت تا پای مرگ نره هیجان فیلم از بین میره.مثلا اگه فیلم اسپایدرمنو نگاه میکنیم اینکه چه بلایی سرش میاد یا اینکه مثل ادم عادی ممکنه بمیره هیجان و استرس وارد میکنه.کاپیتان مارول اوضاعش از سوپرمن دی سی تو این مورد بدتره!یعنی سوپرمن افرادیو داره که براش عزیزن و ممکنه جون عزیزاش تهدید بشه.ولی کاپیتان مارول هیچ کسی هم نداره دشمناش به وسیله اونها در تنگنا قرارش بده.این سوال پیش میاد که اصلا چنین شخصیتی نقطه ضعفی داره؟البته من نمیگم فیلم خیلی بدی بود ولی در مقایسه با فیلمهای دیگه مارول که عالی بود ، واقعا ضعیف بود.یعنی میشد راحت نقششو از پایان بازی حذف کرد و حتی راه های بهتری برای برگردوندن تونی پیدا کرد.حتی شخصیت اسکرالها تو این فیلم نابود شد!


اولا شما تازه يه فيلم ازين كاراكتر و داستانش ديدي، از كجا ميدوني نقطه ضعف نداره؟ از كجا ميدوني خانواده و كساييكه دوسشون داشته باشه نداره؟ اتفاقا يكي از نكات جالب اين كاراكتر و كلا كاراكتراي فوق العاده قوي مثل واندا و لژيون (براي من حداقل) اينه كه معمولا بخاطر ضعف هاي دروني و مشكلات روحي رواني ميبازن، مثلا كارول يه مدت خيلي از قدرتاشو از دست داده بود و الكلي شده بود(مثل استارك) و تو فيلم اوريجين تازه فهميد شيش سال از زندگيشو از دست داده و تمام خاطره هاش از بين رفته، از كجا ميدوني كه بخاطر همين موضوع تو قسمت دوم ضعيف يا افسرده نميشه؟
اتفاقا فيلمش باعث شد سيكرت اينويژن اگه رخ بده تو ام سي يو محشر بشه، چون الان اسكرال ها فقط موجودات سبز و بدجنسي نيستن كه بخوان زمينو بگيرن، بلكه كاراكترايي ان كه خونه شونو از دست دادن و كلي سختي كشيدن و بخاطر يك پيشگويي كه خيلي بهش ايمان دارن اميدوارن دوباره خونه پيدا كنن
ضمن اينكه كاپيتان مارول هوشمندانه ترين راه نجات توني بود، هيچ راه ديگه اي منطقي بنظر نميرسيد چون قطعا بعد از برخورد ماه با تايتان هر سفينه اي روش بود آسيب جدي ميديد و قادر نبود چند سال نوري اينور اونور بره

اگه کمیک سکرت اینویژن خونده باشید میدونید پایه این رویداد اسکرالها هستن.ولی تو این فیلم اسکرالها موجودات صلح طلب بودن.بازی بن مندلسون تو نقش تالوس خوب بود ولی این اون تالوسی نیس که تو کمیکها دیدیم .اصلا عظمت اونو نداشت.یعنی کلا انگار فعلا باید بیخیال سکرت اینویژن بشیم.
درمورد راه نجات دادن تونی هم اصلا راه هوشمندانه ای نبود تنها نقطه ضعف فیلم فوق العاده پایان بازی حضور کاپیتان مارول بود که اگه حذف میشد هیچ خدشه ای به فیلم وارد نمیشد .تو همین سایت تئوری های خیلی بهتری برای نجات تونی داده شد.بازی خشک بری لارسن هم که قوز بالای قوز بود.
درسته مارول فنیم ولی دلیل نمیشه اگه فیلم مشکل داشته باشه انتقاد نکنیم :lol:
نقل قول کردن
M.Mardukh
#8 M.Mardukh 1398-03-03 16:52
به نقل از Toxin:
به نقل از pegahmm:
به نقل از Toxin:
ممکنه کمی اسپویل داشته باشه


نه تنها این قسمت فیلم اضافی بود ،کل فیلم اضافی بود.انگار فقط میخواستن کاپیتان مارولو وارد MCU کنند که فقط تونی رو نجات بده.نه تنها نقش مهمی تو فیلم پایان بازی نداشت،ضعیفترین فیلم مارول هم کاپیتان مارول بود.در کل طرفدار شخصیتها با قدرت نامحدود نیستم.برای همین زیاد به دی سی علاقه ندارم.کاپیتان مارول هیچ نقطه ضعفی نداره خب معلومه وقتی یه شخصیت تا پای مرگ نره هیجان فیلم از بین میره.مثلا اگه فیلم اسپایدرمنو نگاه میکنیم اینکه چه بلایی سرش میاد یا اینکه مثل ادم عادی ممکنه بمیره هیجان و استرس وارد میکنه.کاپیتان مارول اوضاعش از سوپرمن دی سی تو این مورد بدتره!یعنی سوپرمن افرادیو داره که براش عزیزن و ممکنه جون عزیزاش تهدید بشه.ولی کاپیتان مارول هیچ کسی هم نداره دشمناش به وسیله اونها در تنگنا قرارش بده.این سوال پیش میاد که اصلا چنین شخصیتی نقطه ضعفی داره؟البته من نمیگم فیلم خیلی بدی بود ولی در مقایسه با فیلمهای دیگه مارول که عالی بود ، واقعا ضعیف بود.یعنی میشد راحت نقششو از پایان بازی حذف کرد و حتی راه های بهتری برای برگردوندن تونی پیدا کرد.حتی شخصیت اسکرالها تو این فیلم نابود شد!


اولا شما تازه يه فيلم ازين كاراكتر و داستانش ديدي، از كجا ميدوني نقطه ضعف نداره؟ از كجا ميدوني خانواده و كساييكه دوسشون داشته باشه نداره؟ اتفاقا يكي از نكات جالب اين كاراكتر و كلا كاراكتراي فوق العاده قوي مثل واندا و لژيون (براي من حداقل) اينه كه معمولا بخاطر ضعف هاي دروني و مشكلات روحي رواني ميبازن، مثلا كارول يه مدت خيلي از قدرتاشو از دست داده بود و الكلي شده بود(مثل استارك) و تو فيلم اوريجين تازه فهميد شيش سال از زندگيشو از دست داده و تمام خاطره هاش از بين رفته، از كجا ميدوني كه بخاطر همين موضوع تو قسمت دوم ضعيف يا افسرده نميشه؟
اتفاقا فيلمش باعث شد سيكرت اينويژن اگه رخ بده تو ام سي يو محشر بشه، چون الان اسكرال ها فقط موجودات سبز و بدجنسي نيستن كه بخوان زمينو بگيرن، بلكه كاراكترايي ان كه خونه شونو از دست دادن و كلي سختي كشيدن و بخاطر يك پيشگويي كه خيلي بهش ايمان دارن اميدوارن دوباره خونه پيدا كنن
ضمن اينكه كاپيتان مارول هوشمندانه ترين راه نجات توني بود، هيچ راه ديگه اي منطقي بنظر نميرسيد چون قطعا بعد از برخورد ماه با تايتان هر سفينه اي روش بود آسيب جدي ميديد و قادر نبود چند سال نوري اينور اونور بره

اگه کمیک سکرت اینویژن خونده باشید میدونید پایه این رویداد اسکرالها هستن.ولی تو این فیلم اسکرالها موجودات صلح طلب بودن.بازی بن مندلسون تو نقش تالوس خوب بود ولی این اون تالوسی نیس که تو کمیکها دیدیم .اصلا عظمت اونو نداشت.یعنی کلا انگار فعلا باید بیخیال سکرت اینویژن بشیم.
درمورد راه نجات دادن تونی هم اصلا راه هوشمندانه ای نبود تنها نقطه ضعف فیلم فوق العاده پایان بازی حضور کاپیتان مارول بود که اگه حذف میشد هیچ خدشه ای به فیلم وارد نمیشد .تو همین سایت تئوری های خیلی بهتری برای نجات تونی داده شد.بازی خشک بری لارسن هم که قوز بالای قوز بود.
درسته مارول فنیم ولی دلیل نمیشه اگه فیلم مشکل داشته باشه انتقاد نکنیم :lol:

منم واقعا با شما موافقم.
الان همین ها رو تو قسمت کامنت مقاله های دیگه منم گفتم، ولی هربار میان و میگن که تو کمیک این اتفاق افتاده، اون اتفاق افتاده. ولی الان ما داریم درباره دنیای سینمایی کمیک حرف میزنیم، نه خود کمیک.

بعد تازه میگن که تو آینده شاید اینطور نباشه. اما وقتی هنوز فیلم اختصاصی کاپیتان مارول اکران نشده بود، میگفتن این فیلم داستان خوبی داره. فیلم اکران شد و دیدیم که این فیلم بدترین داستان رو بین کل فیلم های mcu داشته، بعد گفتن که نقشش تو پایان بازی خیلی پررنگه و بهتره، پایان بازی رو هم دیدیم، بقیه اش با شما.

میدونید بدترین طرفدارها کیا هستند؟ اونایی که خیلی تعصب دارند.
من قصد توهین به هیچ کسی رو هم ندارم، اگه هم کسی ناراحت شد، من عذر میخوام، ولی باید بپذیریم که کاپیتان مارول آنچنان که باید باشه، تو mcu ظاهر نشده
نقل قول کردن
spiderling
#9 spiderling 1398-03-04 10:22
#8 و #7
با نظراتتون موافقم؛
این فیلم بیشتر از هرچیزی قربانی شخصیت پردازی عناصر کلیدی خودش شده بود.اون هم نه یکی دو کاراکتر، از خود کارول گرفته تا هوش برتر همه ضعف شخصیت پردازی داشتند.
همچنین این فیلم طبق الگوریتم معروف قهرمانان پیش نرفت؛ یعنی چیزی یا کسی رو از دست نداد که به ازای آن چیز دیگری نسیبش بشه. ما این رو تو هر فیلم ابرقهرمانانه موفقی می‌بینیم. مثل پیتر پارکر(عمو بن.قدرت عنکبوتی) بروس وین(پدر و مادر.سنبل خفاش گاتهام) و...
اما کارول توی این فیلم تنها ضربه اساسی که بهش خورد کشته شدن مار.ول بود که خیلی خیلی بد بهش پرداخته شد و اگر کسی یک بار فیلم رو ببینه فکر میکنه مار.ول همون هوش برتره!
از طرفی ما با ویلین خفنی روبرو نبودیم. بیشتر کری ها نماد یک قلدر رو دارن که به اسکرال ها زور میگن و کاپیتان مارول ادبشون میکنه! ://///
اگر در بحث ویلین روی رونان که طرفدار ها تشنه حضور دوبارش بودن، بیشتر تمرکز میشد فکر‌ کنم چیز بهتری از آب در میومد.
در بحث قدرت گیری کارول هم که زاااععرت ربطش دادن به تسرکت. بحث سنگ های قدرت و اینها هرچقدر هم جذاب باشه اگر جای درست ازش استفاده نشه کمی بعد برای آدم عادیه و از اون ابهت می‌افته. به قول معروف هرچیزی زیادش ضرر می‌کنه!
و وقتی هم که کارول قدرتمند میشه عین جا وبرقی هرچیزی جلوشه نابود میکنه! خوب لامصب مگه گالاکتوسی شما؟ خوب یه خون دماغ بشو لااقل!
بعد هم مگه یک زن میتونه انقدر خشک و مغرور و سرد باشه؟
خانم ملیسا بنویست در سریال فوق العاده تینیجری سوپرگرل تنها نقطه قوت بودند! اما چرا؟ چون به قدری روحیه یک زن در قالب یک قهرمان رو خوب نشون داد و در بازی کردن از دل و جون مایه گذاشت، تنها دلیلی میشد که تماشاگرها این سریال رو ادامه بدن! خانم لارسن در این فیلم عین مردها در جنگ جهانی دوم، جنگجو و سرد و بی‌روح باز میکرد!
نقل قول کردن
cartoon_network10
#10 cartoon_network10 1398-03-04 12:37
چرا شما این فیلم رو ضعیف ترین فیلم mcu میدونید درصورتی که ضعیفترین در فاز 2 و 3 بود. مثلا فیلم the incredible hulk از این ضعیف تر بود
نقل قول کردن
M.Mardukh
#11 M.Mardukh 1398-03-04 13:14
به نقل از cartoon_network10:
چرا شما این فیلم رو ضعیف ترین فیلم mcu میدونید درصورتی که ضعیفترین در فاز 2 و 3 بود. مثلا فیلم the incredible hulk از این ضعیف تر بود

دلیل اینکه این فیلم ضعیف تره رو تو چند تا مورد میگم:

1) توی فیلم هالک، شاهد رمانس نسبتا خوبی بودیم، ولی تو کاپیتان مارول اصلا هیچ رمانسی رو شاهد نبودیم.
2) نقطه عطف فیلم هالک این بود که اگه کسی قویتر از هالک با خود هالک روبرو بشه، آیا هالک میتونه کاری بکنه؟
4) ما توی فیلم هالک با دنیا و مشکلات بروس بنر آشنا شدیم، ولی تو فیلم کاپیتان مارول به طور کلی ما رو از آشنایی با دنیای کیهانی محروم کرد. این در صورتیکه قرار بود این فیلم ما رو با اون قسمت بیشتر آشنا کنه. مثل همون کاری که مارول تو سری فیلم های ثور و سری محافظان کهکشان انجام داد.
4) مهمتر اینکه فیلم هالک توی فاز اول مارول ساخته شد. اون موقع مارول کم تجربه تر بود. اما کاپیتان مارول مال فاز سوم بود، فازی که مارول چندی از بهترین فیلم های ژانر کمیک رو عرضه کرد. پس چرا باید فیلمی رو اکران کنه که اینقدر ضعیف باشه.

حالا میتونم دلیل شما رو درباره بهتر بودن این فیلم بدونم؟
نقل قول کردن
cartoon_network10
#12 cartoon_network10 1398-03-04 13:46
به نقل از M.Mardukh:
به نقل از cartoon_network10:
چرا شما این فیلم رو ضعیف ترین فیلم mcu میدونید درصورتی که ضعیفترین در فاز 2 و 3 بود. مثلا فیلم the incredible hulk از این ضعیف تر بود

دلیل اینکه این فیلم ضعیف تره رو تو چند تا مورد میگم:

1) توی فیلم هالک، شاهد رمانس نسبتا خوبی بودیم، ولی تو کاپیتان مارول اصلا هیچ رمانسی رو شاهد نبودیم.
2) نقطه عطف فیلم هالک این بود که اگه کسی قویتر از هالک با خود هالک روبرو بشه، آیا هالک میتونه کاری بکنه؟
4) ما توی فیلم هالک با دنیا و مشکلات بروس بنر آشنا شدیم، ولی تو فیلم کاپیتان مارول به طور کلی ما رو از آشنایی با دنیای کیهانی محروم کرد. این در صورتیکه قرار بود این فیلم ما رو با اون قسمت بیشتر آشنا کنه. مثل همون کاری که مارول تو سری فیلم های ثور و سری محافظان کهکشان انجام داد.
4) مهمتر اینکه فیلم هالک توی فاز اول مارول ساخته شد. اون موقع مارول کم تجربه تر بود. اما کاپیتان مارول مال فاز سوم بود، فازی که مارول چندی از بهترین فیلم های ژانر کمیک رو عرضه کرد. پس چرا باید فیلمی رو اکران کنه که اینقدر ضعیف باشه.

حالا میتونم دلیل شما رو درباره بهتر بودن این فیلم بدونم؟

نظرات شما من رو قانع کرد ولی خود the incridble hulk هم شاهد اشکالاتی بودیم
نقل قول کردن
spiderling
#13 spiderling 1398-03-04 20:16
12#
فیلم باید به اقتضای جایگاهش مناسب باشه!
CM از چند لحاظ خیلی حائز اهمیت بود، از این رو اصلا قابل مقایسه با هالک نیست! از طرفی CM درصد اهمیتش از بروس بنز/هالک خیلی بیشتره. ناجی قهرمانان در کتاب اول و قهرمان اصلی در کتاب دوم!
نقل قول کردن
BatBam
#14 BatBam 1398-03-07 03:15
فکر کنم اشاره ی مستقیمی بود به فیلم ترمیناتور 2 جایی که آرنولد میگه من لباسات و موتور سیکلتتو میخوام
اونجا هم آرنولد دست طرفو له کرد :lol:

فیلم رو ندیدم ولی فکر کنم اینجا صحنه ورودش به زمین باشه مثل زمانی که آرنولد اومد به گذشته
نقل قول کردن
BatBam
#15 BatBam 1398-03-07 04:52
نسخه وب دی ال کاپتان مارول هم منتشر شد :D
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#16 Pooya-Spidey 1398-03-10 18:01
صحنه شماره 3 می تونست جالب باشه حیف شد
نقل قول کردن
punkspidey
#17 punkspidey 1398-03-11 22:45
سلام
آقای فقیه مقاله ایستر اگ برای کاپتان مارول مینوسید؟
نقل قول کردن
Billy Batson
#18 Billy Batson 1398-03-13 01:35
به نظر من صحنه دوم باید به فیلم اضافه میشد. این صحه چون گپ و گفت های اعضای استارفورسو به نمایش میزاره میتونه به بیننده نشون بده که اونا چقد رابطه دوستانه و عمیقی باهم دارن. به نظرم این کار باعث میشد که بیننده بتونه ناراحتی کارولو از خیانت اونا درک کنه. مطمعنا اصافه شدن این صحنه به فیلم خیلی مهم بود. :-?
نقل قول کردن
Howard the Duck
#19 Howard the Duck 1398-03-14 23:13
یه چیز جالبی که بنظرم اومد اینکه مدل لباس نیک فیوری توی فیلم های مارول شبیه لباس تالوس توی این فیلمه یعنی یه لباس چرم اندامی با دنباله نسبتا بلند از پشتش :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید