اظهارات جدید تام هالند در خصوص آینده مردعنکبوتی در سینما : "مردعنکبوتی 3 بسیار متفاوت خواهد بود"

توم هالند

تام هالند در طی مصاحبه اخیرش حرف های جدیدی در خصوص آینده مردعنکبوتی در سینما زده ...

 

همانطور که بامداد روز گذشته در اینجا خبر دادیم "تام هالند" و "کوین فایگی" در مصاحبه با EW تلویحاً تایید کردند که مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول به انتهای راه رسیده است . هالند همچنان تایید کرد ، این بدان معنا نیست که کار او هم با مردعنکبوتی به پایان رسیده ؛ یعنی اینکه در آثار آینده سونی با محوریت مردعنکبوتی و کارکتر های مرتبط با او ، تام هالند دوباره به ایفای نقش خواهد پرداخت (اما اینکه چطور قراره اسپایدی و دنیای اطرافش از این دنیا به اون دنیا جهش کنند و به ادامه داستان شون بپردازند .... الله اعلم) !
اکنون تام هالند در طی حضورش در کامیک کان کیستون فیلادلفیا ضمن تایید دوباره بازگشتش برای نقش مردعنکبوتی ، اطلاعات جدیدی از قسمت سوم "مردعنکبوتی" به اشتراک گذاشت :
< قطعا محتوای بیشتری (از مردعنکبوتی) در راهه . ما با چندتا از سازندگان نشست و برخاست کردیم . مقدمات "مردعنکبوتی 3" رو تنظیم و ارائه کردیم ؛ که قراره یه چیز خیلی خاص باشه ، یه چیز خیلی متفاوت ! >
او ادامه داد :
< من خیلی سپاسگزارم از اینکه مارول زندگیم رو تغییر داد و اجازه داد که رویاهام به حقیقت بپیونده ، و از اینکه سونی بهم اجازه میده به زندگی با رویاهام ادامه بدم . >


همانطور که ملاحظه کردید ، امید برای معامله جدید میان سونی و دیزنی و حضور مردعنکبوتی در آینده mcu با این اوصاف به کمترین میزان خود تا به امروز رسید . گویا دیگر همه چیز دارد رسما به پایان میرسد ...
اما نکته قابل توجه در خصوص قسمت سوم مردعنکبوتی این است که آیا بخشی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود و مقدمات جدایی او از این دنیا را فراهم خواهد کرد یا اینکه مارول استودیوز و دیزنی ارتباط زیادی در رابطه با آن نخواهند داشت ؟! فعلا طبق اطلاعاتی که از گذشته داریم میتوانیم بگوییم گزینه اول صحیح است (طبق گزارشی از قرارداد اولیه تام هالند با مارول استودیوز که حدود دو ماه پیش در کانال تلگرام از آن خبر دادیم) ، اما اینکه هالند و حتی شخص فایگی به آن اشاره ای نکردند (فایگی تنها به پنج فیلم با حضور اسپایدرمن اشاره کرد) ماجرا را عجیب و متفاوت میکند .

هالند در انتها اظهار داشت :
< واقعا هیجان انگیزه . ایده هایی که داریم ، در خصوص اینکه چطور دنیای مردعنکبوتی رو گسترش بدیم ، به موجبش کارکتر های جدید به اون دنیا اضافه کنیم و اینکه با اونها کراس اوور ترتیب بدیم ؛ واقعا هیجان انگیزه .
ماجرا از اینجا به بعد قراره بهتر و بزرگتر بشه . >
مشخصا هالند دارد به دنیای سینمایی "اسپایدر-ورس" سونی (Sony's universe of Marvel characters) اشاره میکند که مردعنکبوتی قرار است در آینده در آنجا به ماجراجویی های خود ادامه دهد . به علاوه درست است که هالند مستقیما به ونوم اشاره نکرد ، اما میتوان گفت که تلویحا تایید کرده که قسمت سوم با ونوم کراس اوور خواهد داشت (ونوم اولین و فیلم اختصاصی موربیوس دومین فیلم از دنیای سونی خواهد بود) ! اما معلوم نیست که این ماجرا بعد از قسمت دوم فیلم اختصاصی "ونوم" اتفاق می‌افتد یا خیر ...

 

نظر شما چیست ؟ به نظر شما جدایی مردعنکبوتی از mcu به چه صورت خواهد بود ؟!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mhhk
#1 mhhk 1398-06-04 17:36
نمیدونم الان باید چه حسی داشته باشم واقعا باید میشه خوشحال بود از اینکه تام هاردی رو در هیبت ونوم در کنار اسپایدی ببینیم میشه ناراحت بود از اینکه در ادامه mcu اسپایدی رو نخواهیم داشت از طرفی اخبار فاز چهارم و شخصیت های جدیدش انقدر خوب بود که میشه کمی از نبود اسپایدی چشم پوشید مون نایت،شی هالک،میز مارول،بلید،اترن الز،و در اینده هم ایکس من و چهار شگفت انگیز فقط امیدواریم به اینکه سونی قدر داشتن مرد عنکبوتی رو اینبار دیگه بدونه و درست و کامل از پتانسیلش استفاده بکنه شاید هم این بهتر باشه برای اسپایدی چون کاری که mcu نمیتونست انجام بده سونی میتونه یعنی تمرکز و گسترش دنیای بزرگ اسپایدرمن با کلی شخصیت جذاب و هیجان انگیز
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#2 Pooya-Spidey 1398-06-04 17:52
#1 منم همچین حس و حالی دارم
ممکنه حضورش توی سونی اونقدرا هم بد نباشه بالاخره یک کمپانی هیچوقت کاری نمیکنه که ضرر کنه و اگر با همون فرمون Into The Spider-Verse و Venom فیلم سوم رو بسازن بدون شک فیلم خوبی خواهد بود.
خطر اسپویل فیلم دور از خانه
.
.
.
.
.
.
.
ولی من فکر می کنم که فیلم سوم ذره ای به MCU ارتباط داره و داستان های این دنیا رو به اتمام می رسونن و فکر می کنم پیتر عینک رو بده به یکی دیگه(منتها این بار از ابرقهرمانان هست ;-) )
امیدوارم که همون یک ذره امید برای بازگشتش تحقق پیدا کنه ولی اگر هم نشد با آرزوی موفقیت برای سونی و امید برای تماشای اثری خوب و لذت بخش.
نقل قول کردن
sara
#3 sara 1398-06-04 17:59
ببخشید من نفهمیدم واقعا مرد عنکبوتی از mcu رفت یا مذاکرات ادامه داره هنوز یکی به من توضیح میده؟؟؟؟
نقل قول کردن
P.Constantine
#4 P.Constantine 1398-06-04 18:23
به نقل از sara:
ببخشید من نفهمیدم واقعا مرد عنکبوتی از mcu رفت یا مذاکرات ادامه داره هنوز یکی به من توضیح میده؟؟؟؟

فعلا همه چی تموم شد! مردعنکبوتی در MCUـی در کار نیست! مذاکره ای هم هنوز شکل نگرفته! سونی مدت هاست که پاسخگوی دیزنی نیست!
نقل قول کردن
P.Constantine
#5 P.Constantine 1398-06-04 18:35
به نقل از mhhk:
نمیدونم الان باید چه حسی داشته باشم واقعا باید میشه خوشحال بود از اینکه تام هاردی رو در هیبت ونوم در کنار اسپایدی ببینیم میشه ناراحت بود از اینکه در ادامه mcu اسپایدی رو نخواهیم داشت از طرفی اخبار فاز چهارم و شخصیت های جدیدش انقدر خوب بود که میشه کمی از نبود اسپایدی چشم پوشید مون نایت،شی هالک،میز مارول،بلید،اترنالز،و در اینده هم ایکس من و چهار شگفت انگیز فقط امیدواریم به اینکه سونی قدر داشتن مرد عنکبوتی رو اینبار دیگه بدونه و درست و کامل از پتانسیلش استفاده بکنه شاید هم این بهتر باشه برای اسپایدی چون کاری که mcu نمیتونست انجام بده سونی میتونه یعنی تمرکز و گسترش دنیای بزرگ اسپایدرمن با کلی شخصیت جذاب و هیجان انگیز

حس فقط ناراحتیه! این آقای راثمن که جانشین فایگی شده رو اگر بشناسید می تونید به راحتی بگید که هیچ امیدی نیست! اگر هم اخبار رو دنبال می کردید می دونستید که دنیای اسپایدرمن هم قرار بود گسترش پیدا کنه و ونوم وارد ام سی یو بشه با نظارت فایگی اما لج و لجبازی و خودخواهی پول پرستی باعث شد همه چی خراب شه!
نقل قول کردن
mehran spidey
#6 mehran spidey 1398-06-04 18:50
نمیدونم تو ذهنم کی رو باید به عنوان مقصر جلوه بدم !؟ هم سونی رو مقصر میدونم و هم دیزنی ، سونی به خاطر لجبازیش سر تقسیم سود و دیزنی به خاطر کوتاه نیومدن از این مورد ! میدونم دیزنی هم حق داره سود بیشتری داشته باشه اما به خاطر طرفدارا هم که شده میتونست کوتاه بیاد ، همینجوری هم کلی داره پول به جیب میزنه . به هرحال نمیتونم نگاه خوشبینانه ای به این موضوع داشته باشم . فقط اگه اسپایدرمن قراره از MCU جدا بشه امیدوارم سونی یه کارگردان توانمندو خلاق رو استخدام کنه تا لااقل با فیلمی رو به رو بشیم که مایه ی ننگ ما هوادارا نشه (( که بعید به نظر میرسه ! )). خدا به خیر کنه ...
نقل قول کردن
persian_spider
#7 persian_spider 1398-06-04 18:55
به نظر من از یه نظر باید خوشحال باشیم! قبل از اینکه مرد عنکبوتی از mcu جدا بشه احتمال کراس آور بین ونوم زیاد نبود ولی حالا مطمعنیم که این اتفاق میفته :lol:

یه سایت خارجی برداشته بود رویارویی ونوم و اسپایدی رو تو یه کمیک چند صفحه ای شبیه سازی کرده بود. که یعنی اگر اسپایدی(تام هلند) و ونوم(تام هاردی) در فیلم هم دیگر رو ببینن چطوری میشه داستان!!! خیلی جذاب بود ولی مثل کمیک هایی که اسپایدی با ونوم میجنگید نبود چون هر دوشون در واقع قهرمانن ولی یه نبردی کردند فکر کنم تو فیلم یه چیزی مثل انتقام جویان1 وقتی مرد آهنی با تور روبرو شد میشه.
به هر حال شرط میبندم ونوم اسپایدی رو یه کتک حسابی میزنه 8)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#8 Spider-Fan 1398-06-04 19:14
من یکی که نگرانم واقعاً!
تجربه نشون داده زمانی که یه فیلم ضعیف فروش خوبی داشته باشه، عواقب ترسناکی به دنبال داره. اگه فیلم واقعاً ضعیفی مثل BvS اون‌قدر فروش نمی‌کرد، شاید هیچ‌وقت JL ساخته نمی‌شد...
فیلم ونوم هم مصداق بارز همین‌ـه. این فیلم لامصب تنها نکتهٔ مثبت‌ش بازی تام هاردی بود بعلاوهٔ اون موزیکی که Eminem براش ساخت! هیچ چیز مثبتی نداشت.
حالا یونیورس سینمایی‌ای رو تصور کنید که همچین اثری "خشت اول"ـش باشه.
و ترسناک‌تر این‌که عوامل سونی فکر می‌کنن با ساختن این فیلم "راه‌شون رو پیدا کردن" و "دیگه به دیزنی و فایگی نیازی ندارن"... دقیقاً همون بلایی که سر DCEU اومد. زک اسنایدر آشغال تحویل مخاطب می‌داد و چون خوب می‌فروختن وارنر مشکلی نداشت باهاش. (که خدا رو شکر این روند با JL تموم شد!)
خروج اسپایدرمن از MCU حکم خودزنی رو داشت چه برای سونی و چه برای دیزنی.
برای سونی اشتباه بدی بود چرا که فقط با تأمین بخشی از بودجه (این آمار رو دقیق نمی‌دونم متأسفانه!)، فروش خوب و نظرات مثبت منتقدان تضمین‌شده بود برای فیلم. عملاً ریسک شکست وجود نداشت!
برای دیزنی هم حرکت غلطی بود واقعاً. اسپایدرمن بی‌تعارف اگه پول‌سازترین کاراکتر کمیک‌بوکی نباشه، راحت جزو Top 3 هست. نه تنها اسپایدی می‌تونست نقش کلیدی‌ای در آیندهٔ MCU بازی کنه، بلکه سریال‌های معرکه‌ای می‌شد بر محوریت دنیای اون در شبکهٔ +Disney ساخت. از سریال Spider-Woman بگیر تا مینی‌سریال‌هایی بر اساس چندتا از ویلن‌های او.
من هر دو طرف رو مقصر می‌دونم در این مورد...
و تنها امیدی که می‌شه داشت، عاقل‌تر شدن مخاطبان سینما نسبت به سال‌های گذشته‌ست. این‌که سونی اگه دوباره گند بزنه به دنیای اسپایدرمن و یه اثر ضعیف تحویل‌مون بده، چندین و چند هوادار سینما و کمیک‌ هستن که نذارن دوباره این فیلم میلیاردی بشه...
نقل قول کردن
The spider
#9 The spider 1398-06-04 19:38
تقریبا دیگه امیدا به حداقل رسیده برای توافق دیزنی و سونی
واقعا سونی و حتی دیزنی اشتباهی کردن که خیل زودتر از چیزی که فکرشو بکنن متوجهش میشن زمانی که دیگه کار از کار گذشته
فکر کنید اگر به جای اسپایدرمن ونوم وارد MCU می شد و به دست یه کارگردان و نویسنده درست و سحابی با اشپایدرمن یه کراس اور میداشت ولی الان فقط میشه امید داشت فیلم بدتر از ونوم نشه تا سونی رو "جو" نگیره.
فقط امیدوارم اون ذره خیلی کم امیدمون نا امید نشه و توافق کنن
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#10 Pooya-Spidey 1398-06-04 19:42
#8
من خودم طرفدار MCU بودم توی این ماجرا ولی حالا به عنوان یک هوادار چاره ای ندارم جز اینکه از سوپر هیروی محبوبم حمایت کنم ولی آدم وقتی فکر می کنه به یک سری نتایجی میرسه که ممکنه توی Sony-Verse اوضاع اسپایدرمن حداقل بدتر نشه و مثل همین FFH باشه.
قبول دارم فیلم ونوم اون طوری که انتظارش رو داشتیم نبود و شاهکار نبود.
ولی خداییش از BVS و MOS و JL خیلی خیلی بهتر بود.
اگر در این فیلم ها هیچ نکته مثبتی وجود نداشت و فقط دوربین از یک سکانس به یک سکانس دیگه می رفت در ونوم نکات مثبت زیادی وجود داشت و خودتون به چند تاشون اشاره کردید.
پس خشت اول سونی خیلی بهتر از DCEU بوده تا فعلا و من فکر می کنم قسمت دوم این فیلم با حضور کارنیج خیلی بهتر از قسمت اولش خواهد بود چون توی فیلم اول بیشتر روی نحوه پیوند خوردن سیمبیوت و ادی براک تمرکز شد و خیلی روی ویلن کار نشده بود.
ولی الان که اوضاع پیوند خوردن درست شده پس فرصت کافی در فیلم دوم هست تا بهترین داستان مشترک
ادی براک / ونوم و کلتوس کسدی / کارنیج رو اقتباس کنند.
و از طرف دیگه Into The Spider-Verse که دیگه نیازی به تعریف نداره و جوایزی که برده خیلی خوب بیان گر شاهکار بودنش هست و اگر سونی بتونه با همین فرمون جلو بره میتونه فیلم سوم رو مثل دور از خانه یا بازگشت به خانه بسازه و مطمعنا اثر بدی ساخته نخواهد شد با توجه به موفقیت های این دو فیلم
تاکید می کنم اگر با همین فرمون برن جلو یعنی با استخدام کارگردان های قوی مثل جان واتس و استفاده از نویسنگان بسیار خبره و بازیگران کار درست (که این مورد تا الان اوکی شده با تام هالند)
الان دیزنی و سونی هر دو به دنبال جان واتس هستند و من امیدوارم سونی پیروز بشه چون جان واتس خیلی خوب میتونه یک اثر لذت بخش از مردعنکبوتی خلق کنه و در طول دو فیلم گذشته کاملا این موضوع به ما ثابت شده.
با این وجود بازهم اگر معجزه ای رخ بده و اسپایدی برگرده به MCU صد در صد من رو خیلی بیشتر هیجان زده میکنه ولی قصدم از این حرفا این بود که بگم که سونی هم میتونه مثل مارول فیلم خوب بسازه اگر با اون فرمونی که گفتم جلو بره و لزما اسپایدرمن در سونی خراب نمیشه.
ولی بازهم میگم امیدوارم که اسپایدی به MCU برگرده و حتی دیزنی سونی رو بخره اما با این حال به عنوان یک هوادار وظیفه خودم میدونم که از سوپرهیرو محبوبم حمایت کنم چون هیچ چاره ای نیست واقعا با این شرایط.
نقل قول کردن
The spider
#11 The spider 1398-06-04 19:48
به نقل از Pooya-Spidey:
#8
من خودم طرفدار MCU بودم توی این ماجرا ولی حالا به عنوان یک هوادار چاره ای ندارم جز اینکه از سوپر هیروی محبوبم حمایت کنم ولی آدم وقتی فکر می کنه به یک سری نتایجی میرسه که ممکنه توی Sony-Verse اوضاع اسپایدرمن حداقل بدتر نشه و مثل همین FFH باشه.
قبول دارم فیلم ونوم اون طوری که انتظارش رو داشتیم نبود و شاهکار نبود.
ولی خداییش از BVS و MOS و JL خیلی خیلی بهتر بود.
اگر در این فیلم ها هیچ نکته مثبتی وجود نداشت و فقط دوربین از یک سکانس به یک سکانس دیگه می رفت در ونوم نکات مثبت زیادی وجود داشت و خودتون به چند تاشون اشاره کردید.
پس خشت اول سونی خیلی بهتر از DCEU بوده تا فعلا و من فکر می کنم قسمت دوم این فیلم با حضور کارنیج خیلی بهتر از قسمت اولش خواهد بود چون توی فیلم اول بیشتر روی نحوه پیوند خوردن سیمبیوت و ادی براک تمرکز شد و خیلی روی ویلن کار نشده بود.
ولی الان که اوضاع پیوند خوردن درست شده پس فرصت کافی در فیلم دوم هست تا بهترین داستان مشترک
ادی براک / ونوم و کلتوس کسدی / کارنیج رو اقتباس کنند.
و از طرف دیگه Into The Spider-Verse که دیگه نیازی به تعریف نداره و جوایزی که برده خیلی خوب بیان گر شاهکار بودنش هست و اگر سونی بتونه با همین فرمون جلو بره میتونه فیلم سوم رو مثل دور از خانه یا بازگشت به خانه بسازه و مطمعنا اثر ضعیف تری ساخته نخواهد شد.
تاکید می کنم اگر با همین فرمون برن جلو یعنی با استخدام کارگردان های قوی مثل جان واتس و استفاده از نویسنگان بسیار خبره و بازیگران کار درست (که این مورد تا الان اوکی شده با تام هالند)
الان دیزنی و سونی هر دو به دنبال جان واتس هستند و من امیدوارم سونی پیروز بشه چون جان واتس خیلی خوب میتونه یک اثر لذت بخش از مردعنکبوتی خلق کنه و در طول دو فیلم گذشته کاملا این موضوع به ما ثابت شده.
با این وجود بازهم اگر معجزه ای رخ بده و اسپایدی برگرده به MCU صد در صد من رو خیلی بیشتر هیجان زده میکنه ولی قصدم از این حرفا این بود که بگم که سونی هم میتونه مثل مارول فیلم خوب بسازه اگر با اون فرمونی که گفتم جلو بره و لزما اسپایدرمن در سونی خراب نمیشه.
ولی بازهم میگم امیدوارم که اسپایدی به MCU برگرده و حتی دیزنی سونی رو بخره اما با این حال به عنوان یک هوادار وظیفه خودم میدونم که از سوپرهیرو محبوبم حمایت کنم چون هیچ چاره ای نیست واقعا با این شرایط.

نظر شما درباره بهتر بودن ونوم از BvS یا JL درسته ولی فکر کن چقدر و با چه شدتی می تونه فیلمهای سونی باعث خراب شدن وجهه فیلم های اسپایدرمن بشه من حتی فکر میکنم که فیلم سومی در ادامه با FFH در کار نیست و سونی خراب کاری هاشو از همین جا شروع کردهو
فعلا تنها امیدی که میتونم داشته باشم اینکه که حتی با کمترین احتمال هم سونی با دیزنی توافق کنه و اسپایدرمن تو MCU ادامه بده.
اگر هم که خدایی نکرده توافق نکردن فقط میتونم به هم بازی شدن تام هاردی با تام هالند توی فیلم جدید اسپایدرمن امیدوار باشم و دیدن اسپایدی در کنار ونوم تا شاید یکم کمتر فیلم به مشکل بخوره با این دوتا بازیگر.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#12 Pooya-Spidey 1398-06-04 19:52
به نقل از The spider:
به نقل از Pooya-Spidey:
#8
من خودم طرفدار MCU بودم توی این ماجرا ولی حالا به عنوان یک هوادار چاره ای ندارم جز اینکه از سوپر هیروی محبوبم حمایت کنم ولی آدم وقتی فکر می کنه به یک سری نتایجی میرسه که ممکنه توی Sony-Verse اوضاع اسپایدرمن حداقل بدتر نشه و مثل همین FFH باشه.
قبول دارم فیلم ونوم اون طوری که انتظارش رو داشتیم نبود و شاهکار نبود.
ولی خداییش از BVS و MOS و JL خیلی خیلی بهتر بود.
اگر در این فیلم ها هیچ نکته مثبتی وجود نداشت و فقط دوربین از یک سکانس به یک سکانس دیگه می رفت در ونوم نکات مثبت زیادی وجود داشت و خودتون به چند تاشون اشاره کردید.
پس خشت اول سونی خیلی بهتر از DCEU بوده تا فعلا و من فکر می کنم قسمت دوم این فیلم با حضور کارنیج خیلی بهتر از قسمت اولش خواهد بود چون توی فیلم اول بیشتر روی نحوه پیوند خوردن سیمبیوت و ادی براک تمرکز شد و خیلی روی ویلن کار نشده بود.
ولی الان که اوضاع پیوند خوردن درست شده پس فرصت کافی در فیلم دوم هست تا بهترین داستان مشترک
ادی براک / ونوم و کلتوس کسدی / کارنیج رو اقتباس کنند.
و از طرف دیگه Into The Spider-Verse که دیگه نیازی به تعریف نداره و جوایزی که برده خیلی خوب بیان گر شاهکار بودنش هست و اگر سونی بتونه با همین فرمون جلو بره میتونه فیلم سوم رو مثل دور از خانه یا بازگشت به خانه بسازه و مطمعنا اثر ضعیف تری ساخته نخواهد شد.
تاکید می کنم اگر با همین فرمون برن جلو یعنی با استخدام کارگردان های قوی مثل جان واتس و استفاده از نویسنگان بسیار خبره و بازیگران کار درست (که این مورد تا الان اوکی شده با تام هالند)
الان دیزنی و سونی هر دو به دنبال جان واتس هستند و من امیدوارم سونی پیروز بشه چون جان واتس خیلی خوب میتونه یک اثر لذت بخش از مردعنکبوتی خلق کنه و در طول دو فیلم گذشته کاملا این موضوع به ما ثابت شده.
با این وجود بازهم اگر معجزه ای رخ بده و اسپایدی برگرده به MCU صد در صد من رو خیلی بیشتر هیجان زده میکنه ولی قصدم از این حرفا این بود که بگم که سونی هم میتونه مثل مارول فیلم خوب بسازه اگر با اون فرمونی که گفتم جلو بره و لزما اسپایدرمن در سونی خراب نمیشه.
ولی بازهم میگم امیدوارم که اسپایدی به MCU برگرده و حتی دیزنی سونی رو بخره اما با این حال به عنوان یک هوادار وظیفه خودم میدونم که از سوپرهیرو محبوبم حمایت کنم چون هیچ چاره ای نیست واقعا با این شرایط.

نظر شما درباره بهتر بودن ونوم از BvS یا JL درسته ولی فکر کن چقدر و با چه شدتی می تونه فیلمهای سونی باعث خراب شدن وجهه فیلم های اسپایدرمن بشه من حتی فکر میکنم که فیلم سومی در ادامه با FFH در کار نیست و سونی خراب کاری هاشو از همین جا شروع کردهو
فعلا تنها امیدی که میتونم داشته باشم اینکه که حتی با کمترین احتمال هم سونی با دیزنی توافق کنه و اسپایدرمن تو MCU ادامه بده.
اگر هم که خدایی نکرده توافق نکردن فقط میتونم به هم بازی شدن تام هاردی با تام هالند توی فیلم جدید اسپایدرمن امیدوار باشم و دیدن اسپایدی در کنار ونوم تا شاید یکم کمتر فیلم به مشکل بخوره با این دوتا بازیگر.

آره حرف شما هم کاملا درسته ولی همونطور که خودتون گفتید هم بازی شدن تام هالند و تام هاردی قطعا یک اثر خیلی باحال و هایپ کننده خلق میکنه
حالا فرض کن کارنیج هم به این جمع اضافه بشه!!!
خب طبعا باتوجه به تجاربی که سونی از فایگی و مارول استودیوز یاد گرفته به نظر من احتمال خلق یک اثر ضعیف خیلی کمه.
ولی همونطور که گفتم امیدوارم که توافق کنن
نقل قول کردن
The spider
#13 The spider 1398-06-04 19:56
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از The spider:
به نقل از Pooya-Spidey:
#8
من خودم طرفدار MCU بودم توی این ماجرا ولی حالا به عنوان یک هوادار چاره ای ندارم جز اینکه از سوپر هیروی محبوبم حمایت کنم ولی آدم وقتی فکر می کنه به یک سری نتایجی میرسه که ممکنه توی Sony-Verse اوضاع اسپایدرمن حداقل بدتر نشه و مثل همین FFH باشه.
قبول دارم فیلم ونوم اون طوری که انتظارش رو داشتیم نبود و شاهکار نبود.
ولی خداییش از BVS و MOS و JL خیلی خیلی بهتر بود.
اگر در این فیلم ها هیچ نکته مثبتی وجود نداشت و فقط دوربین از یک سکانس به یک سکانس دیگه می رفت در ونوم نکات مثبت زیادی وجود داشت و خودتون به چند تاشون اشاره کردید.
پس خشت اول سونی خیلی بهتر از DCEU بوده تا فعلا و من فکر می کنم قسمت دوم این فیلم با حضور کارنیج خیلی بهتر از قسمت اولش خواهد بود چون توی فیلم اول بیشتر روی نحوه پیوند خوردن سیمبیوت و ادی براک تمرکز شد و خیلی روی ویلن کار نشده بود.
ولی الان که اوضاع پیوند خوردن درست شده پس فرصت کافی در فیلم دوم هست تا بهترین داستان مشترک
ادی براک / ونوم و کلتوس کسدی / کارنیج رو اقتباس کنند.
و از طرف دیگه Into The Spider-Verse که دیگه نیازی به تعریف نداره و جوایزی که برده خیلی خوب بیان گر شاهکار بودنش هست و اگر سونی بتونه با همین فرمون جلو بره میتونه فیلم سوم رو مثل دور از خانه یا بازگشت به خانه بسازه و مطمعنا اثر ضعیف تری ساخته نخواهد شد.
تاکید می کنم اگر با همین فرمون برن جلو یعنی با استخدام کارگردان های قوی مثل جان واتس و استفاده از نویسنگان بسیار خبره و بازیگران کار درست (که این مورد تا الان اوکی شده با تام هالند)
الان دیزنی و سونی هر دو به دنبال جان واتس هستند و من امیدوارم سونی پیروز بشه چون جان واتس خیلی خوب میتونه یک اثر لذت بخش از مردعنکبوتی خلق کنه و در طول دو فیلم گذشته کاملا این موضوع به ما ثابت شده.
با این وجود بازهم اگر معجزه ای رخ بده و اسپایدی برگرده به MCU صد در صد من رو خیلی بیشتر هیجان زده میکنه ولی قصدم از این حرفا این بود که بگم که سونی هم میتونه مثل مارول فیلم خوب بسازه اگر با اون فرمونی که گفتم جلو بره و لزما اسپایدرمن در سونی خراب نمیشه.
ولی بازهم میگم امیدوارم که اسپایدی به MCU برگرده و حتی دیزنی سونی رو بخره اما با این حال به عنوان یک هوادار وظیفه خودم میدونم که از سوپرهیرو محبوبم حمایت کنم چون هیچ چاره ای نیست واقعا با این شرایط.

نظر شما درباره بهتر بودن ونوم از BvS یا JL درسته ولی فکر کن چقدر و با چه شدتی می تونه فیلمهای سونی باعث خراب شدن وجهه فیلم های اسپایدرمن بشه من حتی فکر میکنم که فیلم سومی در ادامه با FFH در کار نیست و سونی خراب کاری هاشو از همین جا شروع کردهو
فعلا تنها امیدی که میتونم داشته باشم اینکه که حتی با کمترین احتمال هم سونی با دیزنی توافق کنه و اسپایدرمن تو MCU ادامه بده.
اگر هم که خدایی نکرده توافق نکردن فقط میتونم به هم بازی شدن تام هاردی با تام هالند توی فیلم جدید اسپایدرمن امیدوار باشم و دیدن اسپایدی در کنار ونوم تا شاید یکم کمتر فیلم به مشکل بخوره با این دوتا بازیگر.

آره حرف شما هم کاملا درسته ولی همونطور که خودتون گفتید هم بازی شدن تام هالند و تام هاردی قطعا یک اثر خیلی باحال و هایپ کننده خلق میکنه
حالا فرض کن کارنیج هم به این جمع اضافه بشه!!!
خب طبعا باتوجه به تجاربی که سونی از فایگی و مارول استودیوز یاد گرفته به نظر من احتمال خلق یک اثر ضعیف خیلی کمه.
ولی همونطور که گفتم امیدوارم که توافق کنن

من هم دوست دارم توافق تو الویت باشه بعد اگر خدایی نکرده نشده باید امیدوار باشیم سونی از خرابکاری های قبلیش عبرت گرفته باشه اگر نه که باید (احتمالا بسوزیم) و بسازیم.
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1398-06-04 20:19
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از The spider:
به نقل از Pooya-Spidey:
#8
من خودم طرفدار MCU بودم توی این ماجرا ولی حالا به عنوان یک هوادار چاره ای ندارم جز اینکه از سوپر هیروی محبوبم حمایت کنم ولی آدم وقتی فکر می کنه به یک سری نتایجی میرسه که ممکنه توی Sony-Verse اوضاع اسپایدرمن حداقل بدتر نشه و مثل همین FFH باشه.
قبول دارم فیلم ونوم اون طوری که انتظارش رو داشتیم نبود و شاهکار نبود.
ولی خداییش از BVS و MOS و JL خیلی خیلی بهتر بود.
اگر در این فیلم ها هیچ نکته مثبتی وجود نداشت و فقط دوربین از یک سکانس به یک سکانس دیگه می رفت در ونوم نکات مثبت زیادی وجود داشت و خودتون به چند تاشون اشاره کردید.
پس خشت اول سونی خیلی بهتر از DCEU بوده تا فعلا و من فکر می کنم قسمت دوم این فیلم با حضور کارنیج خیلی بهتر از قسمت اولش خواهد بود چون توی فیلم اول بیشتر روی نحوه پیوند خوردن سیمبیوت و ادی براک تمرکز شد و خیلی روی ویلن کار نشده بود.
ولی الان که اوضاع پیوند خوردن درست شده پس فرصت کافی در فیلم دوم هست تا بهترین داستان مشترک
ادی براک / ونوم و کلتوس کسدی / کارنیج رو اقتباس کنند.
و از طرف دیگه Into The Spider-Verse که دیگه نیازی به تعریف نداره و جوایزی که برده خیلی خوب بیان گر شاهکار بودنش هست و اگر سونی بتونه با همین فرمون جلو بره میتونه فیلم سوم رو مثل دور از خانه یا بازگشت به خانه بسازه و مطمعنا اثر ضعیف تری ساخته نخواهد شد.
تاکید می کنم اگر با همین فرمون برن جلو یعنی با استخدام کارگردان های قوی مثل جان واتس و استفاده از نویسنگان بسیار خبره و بازیگران کار درست (که این مورد تا الان اوکی شده با تام هالند)
الان دیزنی و سونی هر دو به دنبال جان واتس هستند و من امیدوارم سونی پیروز بشه چون جان واتس خیلی خوب میتونه یک اثر لذت بخش از مردعنکبوتی خلق کنه و در طول دو فیلم گذشته کاملا این موضوع به ما ثابت شده.
با این وجود بازهم اگر معجزه ای رخ بده و اسپایدی برگرده به MCU صد در صد من رو خیلی بیشتر هیجان زده میکنه ولی قصدم از این حرفا این بود که بگم که سونی هم میتونه مثل مارول فیلم خوب بسازه اگر با اون فرمونی که گفتم جلو بره و لزما اسپایدرمن در سونی خراب نمیشه.
ولی بازهم میگم امیدوارم که اسپایدی به MCU برگرده و حتی دیزنی سونی رو بخره اما با این حال به عنوان یک هوادار وظیفه خودم میدونم که از سوپرهیرو محبوبم حمایت کنم چون هیچ چاره ای نیست واقعا با این شرایط.

نظر شما درباره بهتر بودن ونوم از BvS یا JL درسته ولی فکر کن چقدر و با چه شدتی می تونه فیلمهای سونی باعث خراب شدن وجهه فیلم های اسپایدرمن بشه من حتی فکر میکنم که فیلم سومی در ادامه با FFH در کار نیست و سونی خراب کاری هاشو از همین جا شروع کردهو
فعلا تنها امیدی که میتونم داشته باشم اینکه که حتی با کمترین احتمال هم سونی با دیزنی توافق کنه و اسپایدرمن تو MCU ادامه بده.
اگر هم که خدایی نکرده توافق نکردن فقط میتونم به هم بازی شدن تام هاردی با تام هالند توی فیلم جدید اسپایدرمن امیدوار باشم و دیدن اسپایدی در کنار ونوم تا شاید یکم کمتر فیلم به مشکل بخوره با این دوتا بازیگر.

آره حرف شما هم کاملا درسته ولی همونطور که خودتون گفتید هم بازی شدن تام هالند و تام هاردی قطعا یک اثر خیلی باحال و هایپ کننده خلق میکنه
حالا فرض کن کارنیج هم به این جمع اضافه بشه!!!
خب طبعا باتوجه به تجاربی که سونی از فایگی و مارول استودیوز یاد گرفته به نظر من احتمال خلق یک اثر ضعیف خیلی کمه.
ولی همونطور که گفتم امیدوارم که توافق کنن

متاسفانه همین شما ها هستین باعث شدید سونی توهم بزنه
دیدن ونوم و اسپایدرمن و کارنیج در کنار هم؟!!!
همین یعنی فیلم باحال و هایپ کننده؟!
واقعا متاسفم
کاریش هم نمیشه کرد متاسفانه
وقتی اشغالی به نام ونوم فروش میکنه معلومه بعضی ها اشغال دوست دارن ببینند
یعنی همین که باحال و خفن و هایپ کننده باشه کافیه
(ونوم کله یارو رو کند! کارنیج دل و روده یارو رو دراورد! وای پسر عجب فیلمی!!! چه دارک! چه خفن! خدا رو شکر اسپایدرمن از اون حالت بچه گانه دیزنی خلاص شد!)
نقل قول کردن
The spider
#15 The spider 1398-06-04 20:30
به نقل از mtm:
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از The spider:
به نقل از Pooya-Spidey:
#8
من خودم طرفدار MCU بودم توی این ماجرا ولی حالا به عنوان یک هوادار چاره ای ندارم جز اینکه از سوپر هیروی محبوبم حمایت کنم ولی آدم وقتی فکر می کنه به یک سری نتایجی میرسه که ممکنه توی Sony-Verse اوضاع اسپایدرمن حداقل بدتر نشه و مثل همین FFH باشه.
قبول دارم فیلم ونوم اون طوری که انتظارش رو داشتیم نبود و شاهکار نبود.
ولی خداییش از BVS و MOS و JL خیلی خیلی بهتر بود.
اگر در این فیلم ها هیچ نکته مثبتی وجود نداشت و فقط دوربین از یک سکانس به یک سکانس دیگه می رفت در ونوم نکات مثبت زیادی وجود داشت و خودتون به چند تاشون اشاره کردید.
پس خشت اول سونی خیلی بهتر از DCEU بوده تا فعلا و من فکر می کنم قسمت دوم این فیلم با حضور کارنیج خیلی بهتر از قسمت اولش خواهد بود چون توی فیلم اول بیشتر روی نحوه پیوند خوردن سیمبیوت و ادی براک تمرکز شد و خیلی روی ویلن کار نشده بود.
ولی الان که اوضاع پیوند خوردن درست شده پس فرصت کافی در فیلم دوم هست تا بهترین داستان مشترک
ادی براک / ونوم و کلتوس کسدی / کارنیج رو اقتباس کنند.
و از طرف دیگه Into The Spider-Verse که دیگه نیازی به تعریف نداره و جوایزی که برده خیلی خوب بیان گر شاهکار بودنش هست و اگر سونی بتونه با همین فرمون جلو بره میتونه فیلم سوم رو مثل دور از خانه یا بازگشت به خانه بسازه و مطمعنا اثر ضعیف تری ساخته نخواهد شد.
تاکید می کنم اگر با همین فرمون برن جلو یعنی با استخدام کارگردان های قوی مثل جان واتس و استفاده از نویسنگان بسیار خبره و بازیگران کار درست (که این مورد تا الان اوکی شده با تام هالند)
الان دیزنی و سونی هر دو به دنبال جان واتس هستند و من امیدوارم سونی پیروز بشه چون جان واتس خیلی خوب میتونه یک اثر لذت بخش از مردعنکبوتی خلق کنه و در طول دو فیلم گذشته کاملا این موضوع به ما ثابت شده.
با این وجود بازهم اگر معجزه ای رخ بده و اسپایدی برگرده به MCU صد در صد من رو خیلی بیشتر هیجان زده میکنه ولی قصدم از این حرفا این بود که بگم که سونی هم میتونه مثل مارول فیلم خوب بسازه اگر با اون فرمونی که گفتم جلو بره و لزما اسپایدرمن در سونی خراب نمیشه.
ولی بازهم میگم امیدوارم که اسپایدی به MCU برگرده و حتی دیزنی سونی رو بخره اما با این حال به عنوان یک هوادار وظیفه خودم میدونم که از سوپرهیرو محبوبم حمایت کنم چون هیچ چاره ای نیست واقعا با این شرایط.

نظر شما درباره بهتر بودن ونوم از BvS یا JL درسته ولی فکر کن چقدر و با چه شدتی می تونه فیلمهای سونی باعث خراب شدن وجهه فیلم های اسپایدرمن بشه من حتی فکر میکنم که فیلم سومی در ادامه با FFH در کار نیست و سونی خراب کاری هاشو از همین جا شروع کردهو
فعلا تنها امیدی که میتونم داشته باشم اینکه که حتی با کمترین احتمال هم سونی با دیزنی توافق کنه و اسپایدرمن تو MCU ادامه بده.
اگر هم که خدایی نکرده توافق نکردن فقط میتونم به هم بازی شدن تام هاردی با تام هالند توی فیلم جدید اسپایدرمن امیدوار باشم و دیدن اسپایدی در کنار ونوم تا شاید یکم کمتر فیلم به مشکل بخوره با این دوتا بازیگر.

آره حرف شما هم کاملا درسته ولی همونطور که خودتون گفتید هم بازی شدن تام هالند و تام هاردی قطعا یک اثر خیلی باحال و هایپ کننده خلق میکنه
حالا فرض کن کارنیج هم به این جمع اضافه بشه!!!
خب طبعا باتوجه به تجاربی که سونی از فایگی و مارول استودیوز یاد گرفته به نظر من احتمال خلق یک اثر ضعیف خیلی کمه.
ولی همونطور که گفتم امیدوارم که توافق کنن

متاسفانه همین شما ها هستین باعث شدید سونی توهم بزنه
دیدن ونوم و اسپایدرمن و کارنیج در کنار هم؟!!!
همین یعنی فیلم باحال و هایپ کننده؟!
واقعا متاسفم
کاریش هم نمیشه کرد متاسفانه
وقتی اشغالی به نام ونوم فروش میکنه معلومه بعضی ها اشغال دوست دارن ببینند
یعنی همین که باحال و خفن و هایپ کننده باشه کافیه
(ونوم کله یارو رو کند! کارنیج دل و روده یارو رو دراورد! وای پسر عجب فیلمی!!! چه دارک! چه خفن! خدا رو شکر اسپایدرمن از اون حالت بچه گانه دیزنی خلاص شد!)

شما کاملا درست میگید استاد
من هم میگم که سونی نمیتونه به اندازه دیزنی و مارول استودیوز اسپایدرمن رو با وجهه واقعی خودش و چیزی که واقعا باید باشه به تصویر بکشه.
ولی چه کنیم کاری از دستمون برای شخصیت مورد علاقمون بر نمیاد و فیلم های سونی هم که از قبل معلومه که آشغالی بیش نیستن (البته امیدوارم برای اسپایدرمن همچین چیزی پیش نیاد.) کاری جز نگاه کردن و نابود شدن از ما ساخته نیست.
نقل قول کردن
moali
#16 moali 1398-06-04 20:30
لعنت به سونی و تاسف به افرادی که تو سایت هم هستن و خیلی دارن حال میکنن با این اتفاق.





خدا کنه دقیقه۹۰ یه حرکت جیمزگان‌مانند از دیزنی ببینیم، با این که خیلی بعیده
نقل قول کردن
Mr.Harper
#17 Mr.Harper 1398-06-04 20:39
مثل فاکس که ایکس من رو به خاک سیاه نشوند و بعد دادشون به دیزنی مشخصه سونی هم نیتش همینه. تا اسپایدرمن رو داغون نکنه بیخیال نمیشه فیلم سوم هم شکست میخوره و دوباره ریبوت
امیدوارم مثل قضیه جیمز گان یه اتفاقی بیفته و فرجی بشه اگه هم نیفتاد همون بهتر که سونی باز شکست بخوره من یکی که استقبالم میکنم چون جای این شخصیتا تو خونه اصلیشونه با اقتباسای درست و حسابی
نقل قول کردن
Spider-Fan
#18 Spider-Fan 1398-06-04 20:46
#10:
در مورد DCEU متوجه منظورم نشدید.
کاری ندارم فیلم ونوم بهتر بود یا MoS؛ هر دوشون در یک کلام برای شروع یک دنیای سینمایی مناسب نبودن.
و البته ونوم نکات مثبت زیادی هم نداشت اصلاً.
به جز بازی تام هاردی هیچ نکتهٔ مثبتی نداشت. نه فیلمنامهٔ درست درمون، نه شخصیت‌های مکمل جذاب، نه ویلن خوب... هیچی!
متأسفانه Sony-Verse با فیلم solo شخصیتی آغاز شده که چندان پتانسیلی نداره. توی دنیای کمیک و در همین یک‌سال اخیر بود که کیتس و استگمن این شخصیت رو احیاء کردند و پیشینهٔ مستقلی بهش دادن. وگرنه سال‌ها این شخصیت و دنیای سیمبیوت‌ها چیزی نبودن جز اکشن بی‌خود.

و بله؛ سونی می‌تونه یک فیلم خوب بسازه. چرا نتونه؟! همون‌طور که شاهکاری مثل Spider-Man 2 رو ساخت.
مشکل ما سیاست‌ها و دخالت‌های بی‌جای سونی در کار کارگردان و نویسنده(ها)ست که هدف اول و آخرشون هم پول ـه.
Spider-Man 3 هم بازیگرهای خوبی داشت، هم کارگردان درجه یکی. ولی سونی به سم ریمی اجازه نداد کاری که می‌خواست رو انجام بده و بی‌خودی ونوم رو وارد داستان کرد و ...
امیدوار بودبم که عبرت گرفته باشه از به حاشیه بردن Spider-Man 3 و ASM 2. ولی فروش خوب ونوم انگار همهٔ تجربه‌های قبلی رو شسته و برده!
سونی فکر می‌کنه حالا راه‌ش رو پیدا کرده (!) و بدون کمک فایگی می‌تونه آثار قوی‌ای بسازه. این وسط هم هواداران هستن که جون به لب می‌شن واسه فیلم‌های بعدی!
نقل قول کردن
mhhk
#19 mhhk 1398-06-04 20:49
به نقل از P.Constantine:
به نقل از mhhk:
نمیدونم الان باید چه حسی داشته باشم واقعا باید میشه خوشحال بود از اینکه تام هاردی رو در هیبت ونوم در کنار اسپایدی ببینیم میشه ناراحت بود از اینکه در ادامه mcu اسپایدی رو نخواهیم داشت از طرفی اخبار فاز چهارم و شخصیت های جدیدش انقدر خوب بود که میشه کمی از نبود اسپایدی چشم پوشید مون نایت،شی هالک،میز مارول،بلید،اترنالز،و در اینده هم ایکس من و چهار شگفت انگیز فقط امیدواریم به اینکه سونی قدر داشتن مرد عنکبوتی رو اینبار دیگه بدونه و درست و کامل از پتانسیلش استفاده بکنه شاید هم این بهتر باشه برای اسپایدی چون کاری که mcu نمیتونست انجام بده سونی میتونه یعنی تمرکز و گسترش دنیای بزرگ اسپایدرمن با کلی شخصیت جذاب و هیجان انگیز

حس فقط ناراحتیه! این آقای راثمن که جانشین فایگی شده رو اگر بشناسید می تونید به راحتی بگید که هیچ امیدی نیست! اگر هم اخبار رو دنبال می کردید می دونستید که دنیای اسپایدرمن هم قرار بود گسترش پیدا کنه و ونوم وارد ام سی یو بشه با نظارت فایگی اما لج و لجبازی و خودخواهی پول پرستی باعث شد همه چی خراب شه!

درسته این وسط بحث مالی باعث شد همه چی خراب بشه و اون هیجانی که با دیدن مردعنکبوتی تو mcu داشتیم از دست بدیم ولی بالاخره کاری نمیشه کرد و فقط میشه امیدوار بود به این که یه کارگردان و نویسنده خوب بیاره برای اسپایدی و اولین اقتباس کارنیج در سینما با حضور اسپایدی خوب باشه بازیگر های خوبی هم دارن و اگر بتونن واقعا افراد شایسته ای بزارن برای اینکار احتمالا بتونن یه فیلم قابل قبول درست کنن و اگر هم خراب کنن احتمالا بتونیم امیدوار باشیم که دوباره سونی برگردونه مردعنکبوتی رو به مارول و دیزنی در هر صورت بازی کمپانی هاست و فقط میتونیم منتظر باشیم ببینیم سونی چه اشی میخواد برای مردعنکبوتی بپزه
نقل قول کردن
capitan mammad
#20 capitan mammad 1398-06-04 20:53
ارزو تیم اپ شدن ددپول و اسپایدی به فنا رفت
حیف شد
نقل قول کردن
capitan mammad
#21 capitan mammad 1398-06-04 20:53
ارزو تیم اپ شدن ددپول و اسپایدی به فنا رفت
حیف شد
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#22 Pooya-Spidey 1398-06-04 21:08
به نقل از Spider-Fan:
#10:
در مورد DCEU متوجه منظورم نشدید.
کاری ندارم فیلم ونوم بهتر بود یا MoS؛ هر دوشون در یک کلام برای شروع یک دنیای سینمایی مناسب نبودن.
و البته نکات مثبت زیادی هم نداشت اصلاً.
به جز بازی تام هاردی هیچ نکتهٔ مثبتی نداشت. نه فیلمنامهٔ درست درمون، نه شخصیت‌های مکمل جذاب، نه ویلن خوب... هیچی!
متأسفانه Sony-Verse با فیلم solo شخصیتی آغاز شده که چندان پتانسیلی نداره. توی دنیای کمیک و در همین یک‌سال اخیر بود که کیتس و استگمن این شخصیت رو احیاء کردند و پیشینهٔ مستقلی بهش دادن. وگرنه سال‌ها این شخصیت و دنیای سیمبیوت‌ها چیزی نبودن جز اکشن بی‌خود.

و بله؛ سونی می‌تونه یک فیلم خوب بسازه. چرا نتونه؟! همون‌طور که شاهکاری مثل Spider-Man 2 رو ساخت.
مشکل ما سیاست‌ها و دخالت‌های بی‌جای سونی در کار کارگردان و نویسنده(ها)ست که هدف اول و آخرشون هم پول ـه.
Spider-Man 3 هم بازیگرهای خوبی داشت، هم کارگردان درجه یکی. ولی سونی به سم ریمی اجازه نداد کاری که می‌خواست رو انجام بده و بی‌خودی ونوم رو وارد داستان کرد و ...
امیدوار بودبم که عبرت گرفته باشه از به حاشیه بردن Spider-Man 3 و ASM 2. ولی فروش خوب ونوم انگار همهٔ تجربه‌های قبلی رو شسته و برده!
سونی فکر می‌کنه حالا راه‌ش رو پیدا کرده (!) و بدون کمک فایگی می‌تونه آثار قوی‌ای بسازه. این وسط هم هواداران هستن که جون به لب می‌شن واسه فیلم‌های بعدی!

امیدوارم که سونی درس بگیره از اشتباهاتش
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#23 Pooya-Spidey 1398-06-04 21:20
به نقل از mtm:
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از The spider:
به نقل از Pooya-Spidey:
#8
من خودم طرفدار MCU بودم توی این ماجرا ولی حالا به عنوان یک هوادار چاره ای ندارم جز اینکه از سوپر هیروی محبوبم حمایت کنم ولی آدم وقتی فکر می کنه به یک سری نتایجی میرسه که ممکنه توی Sony-Verse اوضاع اسپایدرمن حداقل بدتر نشه و مثل همین FFH باشه.
قبول دارم فیلم ونوم اون طوری که انتظارش رو داشتیم نبود و شاهکار نبود.
ولی خداییش از BVS و MOS و JL خیلی خیلی بهتر بود.
اگر در این فیلم ها هیچ نکته مثبتی وجود نداشت و فقط دوربین از یک سکانس به یک سکانس دیگه می رفت در ونوم نکات مثبت زیادی وجود داشت و خودتون به چند تاشون اشاره کردید.
پس خشت اول سونی خیلی بهتر از DCEU بوده تا فعلا و من فکر می کنم قسمت دوم این فیلم با حضور کارنیج خیلی بهتر از قسمت اولش خواهد بود چون توی فیلم اول بیشتر روی نحوه پیوند خوردن سیمبیوت و ادی براک تمرکز شد و خیلی روی ویلن کار نشده بود.
ولی الان که اوضاع پیوند خوردن درست شده پس فرصت کافی در فیلم دوم هست تا بهترین داستان مشترک
ادی براک / ونوم و کلتوس کسدی / کارنیج رو اقتباس کنند.
و از طرف دیگه Into The Spider-Verse که دیگه نیازی به تعریف نداره و جوایزی که برده خیلی خوب بیان گر شاهکار بودنش هست و اگر سونی بتونه با همین فرمون جلو بره میتونه فیلم سوم رو مثل دور از خانه یا بازگشت به خانه بسازه و مطمعنا اثر ضعیف تری ساخته نخواهد شد.
تاکید می کنم اگر با همین فرمون برن جلو یعنی با استخدام کارگردان های قوی مثل جان واتس و استفاده از نویسنگان بسیار خبره و بازیگران کار درست (که این مورد تا الان اوکی شده با تام هالند)
الان دیزنی و سونی هر دو به دنبال جان واتس هستند و من امیدوارم سونی پیروز بشه چون جان واتس خیلی خوب میتونه یک اثر لذت بخش از مردعنکبوتی خلق کنه و در طول دو فیلم گذشته کاملا این موضوع به ما ثابت شده.
با این وجود بازهم اگر معجزه ای رخ بده و اسپایدی برگرده به MCU صد در صد من رو خیلی بیشتر هیجان زده میکنه ولی قصدم از این حرفا این بود که بگم که سونی هم میتونه مثل مارول فیلم خوب بسازه اگر با اون فرمونی که گفتم جلو بره و لزما اسپایدرمن در سونی خراب نمیشه.
ولی بازهم میگم امیدوارم که اسپایدی به MCU برگرده و حتی دیزنی سونی رو بخره اما با این حال به عنوان یک هوادار وظیفه خودم میدونم که از سوپرهیرو محبوبم حمایت کنم چون هیچ چاره ای نیست واقعا با این شرایط.

نظر شما درباره بهتر بودن ونوم از BvS یا JL درسته ولی فکر کن چقدر و با چه شدتی می تونه فیلمهای سونی باعث خراب شدن وجهه فیلم های اسپایدرمن بشه من حتی فکر میکنم که فیلم سومی در ادامه با FFH در کار نیست و سونی خراب کاری هاشو از همین جا شروع کردهو
فعلا تنها امیدی که میتونم داشته باشم اینکه که حتی با کمترین احتمال هم سونی با دیزنی توافق کنه و اسپایدرمن تو MCU ادامه بده.
اگر هم که خدایی نکرده توافق نکردن فقط میتونم به هم بازی شدن تام هاردی با تام هالند توی فیلم جدید اسپایدرمن امیدوار باشم و دیدن اسپایدی در کنار ونوم تا شاید یکم کمتر فیلم به مشکل بخوره با این دوتا بازیگر.

آره حرف شما هم کاملا درسته ولی همونطور که خودتون گفتید هم بازی شدن تام هالند و تام هاردی قطعا یک اثر خیلی باحال و هایپ کننده خلق میکنه
حالا فرض کن کارنیج هم به این جمع اضافه بشه!!!
خب طبعا باتوجه به تجاربی که سونی از فایگی و مارول استودیوز یاد گرفته به نظر من احتمال خلق یک اثر ضعیف خیلی کمه.
ولی همونطور که گفتم امیدوارم که توافق کنن

متاسفانه همین شما ها هستین باعث شدید سونی توهم بزنه
دیدن ونوم و اسپایدرمن و کارنیج در کنار هم؟!!!
همین یعنی فیلم باحال و هایپ کننده؟!
واقعا متاسفم
کاریش هم نمیشه کرد متاسفانه
وقتی اشغالی به نام ونوم فروش میکنه معلومه بعضی ها اشغال دوست دارن ببینند
یعنی همین که باحال و خفن و هایپ کننده باشه کافیه
(ونوم کله یارو رو کند! کارنیج دل و روده یارو رو دراورد! وای پسر عجب فیلمی!!! چه دارک! چه خفن! خدا رو شکر اسپایدرمن از اون حالت بچه گانه دیزنی خلاص شد!)

ببخشید استاد ترابی من گفتم که چون کله اون یارو رو خورد فیلم خوبه؟
من گفتم به خاطر اینکه کاری ای که شده من به عنوان هوادار نمیتونم با ساز مخالف زدن و غر زدن کاری کنم که فیلم بد بشه.
وظیفه من این هست که حمایت کنم حتی اگر فیلم های آینده اسپایدرمن به خوبی فیلم های قبلی در MCU نباشن چون با ساز مخالف زدن و گفتن این که : همه چیز تموم شد ، بدبخت شدیم ، اسپایدی رفت و... هیچ چیزی درست نمیشه.
خواهشا هم یکم لحن حرف زدنتون با کاربر های سایتتون رو بهتر کنید.
ما که همیشه از شما حمایت کردیم و چیز یاد گرفتیم و بهتون احترام گذاشتیم طبعا انتظار داریم شما هم با احترام با ما صحبت کنید.
من از اون دسته آدم هایی نیستم که حاضرم فیلم مزخرف ببینم چون وجه دارک داره و اگر هم ببینم بعدش کلی فحش به عواملش میدم مثل BVS یا JL.
بعدشم من تا حالا یک بار توی زندگیم نگفتم اسپایدرمن از اون حالت بچه گانه دیزنی خارج شد شما تا حالا همچین نظری از من دیدید؟
لطفا برید یک بار دیگه اون کامنت 10# رو با دقت بخونید من اصلا از سونی حمایت نکردم فقط گفتم در شرایط فعلی ما مجبور به حمایت هستیم.
اصلا حرکت درستی نیست که تا یک نفر صحبت میکنه فقط 2 خط اولش رو میخونید و شروع می کنید حمله کردن بهش.
واقعا متاسفم برای این سایتی که من در تمام این مدت سنگش رو به سینه میزدم و ازش حمایت می کردم.
واقعا متاسفم
آقای ترابی من خیلی از شما حمایت کردم از زمانی که عضو سایت برای کمیک هاتون نظر و تشکر و نقد نوشتم و همیشه از مقاله هاتون چیز یادگرفتم و بهتون احترام گذاشتم.
ولی اگر شما میخوایید با من اینطور صحبت کنید بهتره که من هم دیگه کامنتی برای مقاله ها یا کمیک های شما ننویسم و مطالب بقیه نویسنده ها رو دنبال کنم
من فکر می کردم اسپایدی مثل بقیه سایت ها نیست که حرف با دلیل بزنی و بهت حمله کنن ولی الان متوجه شدم اینطوریه.
واقعا برای خودم متاسفم که این همه از سایت جلوی دوست و فامیل و آشنا تعریف کردم و کمیک هاش رو به دوستام پیشنهاد دادم بخونن.
همون بند آخر کامنت 10# رو دوباره بخونید همون که گفتم اگر به MCU برگرده خیلی خیلی بیشتر من رو هیجان زده و خوشحال میکنه.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#24 Pooya-Spidey 1398-06-04 21:26
بعدش هم شما اگر دو تا ابر شرور و یک دونه ابر قهرمان کنار هم توی یک فیلم ببینید خوشحال نمیشید؟
حال نمی کنید؟
و اگر فیلم خوبی هم ساخته بشه
اول کامنت 10# هم گفتم که من طرفدار MCU بودم توی این ماجرا ولی وقتی فکر کردم دیدم سونی هم میتونه فیلم خوب بسازه ولی شما دارید من رو متهم می کنید به بچه گانه نظر دادن.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#25 Pooya-Spidey 1398-06-04 21:37
به نقل از moali:
لعنت به سونی و تاسف به افرادی که تو سایت هم هستن و خیلی دارن حال میکنن با این اتفاق.





خدا کنه دقیقه۹۰ یه حرکت جیمزگان‌مانند از دیزنی ببینیم، با این که خیلی بعیده

و متاسفم برای شما که حاضر نیستی تا آخر کامنت رو بخونی و شروع می کنی به حرف زدن بی مورد.
یک کامنت رو تا آخر بخون بعد حرف بزن
حالا همه واسه ما تاسف خور شدن
این همه حرمت سایت نگه دار و حرف نامربوط نزن آخر این آدم ها کاری می کنن تا صبرت تموم بشه.
آقای حیدری با احترام صحبت کرد و من هم با احترام جوابشون رو دادم ولی کسایی مثل شما که با احترام صحبت نمی کنی لایقت هست همینطوری جواب بگیری آقای Moali
نقل قول کردن
hassan91
#26 hassan91 1398-06-04 21:49
اینکه سونی چجوری میخواد پیتر پارکر رو از MCU جدا کنه فکرشم آدمو دیوونه میکنه!! فیلم ونوم خیلی فیلم ضعیفی بود. نمیشه به اسپایدی دیگه امید داشت. این تو ژن سونیه که گند بزنه به اسپایدی:(
هر سه اسپایدی که تو سینما دیدییم کارکتر قویی داشتن. منتها سونی به نحوی گند زده بهشون. همین سونی گند زد به تریلوژی سم ریمی همین سونی گند زد به نورمن آزبورن تو سری مارک وب.
متاسفانه جو اسپایدی فعلا خرابن در خرابه. چه میشه کرد کاری هم از دس ما بر نمیاد. واقعا موندم چطور آشغالی مثل ونوم اون همه فروش کرد.
نقل قول کردن
DAREDEVIL
#27 DAREDEVIL 1398-06-04 21:59
خب مثل اینکه دیگه امیدی نمونده ولی امیدوارم دقیقه 90 یه فرجی بشه.
دوستان میگم به نظرتون بهتر نیست این نسخه رو ریبوت کنند؟
میدونید چرا چون اگه خراب شد و اگه اگه خواستند با دیزنی توافق کنند اسپایدرمن تام هالند خراب نشده باشه و بتونن همون رو ادامه بدن؟
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#28 Cap-Spider Potter 1398-06-04 22:28
چی فکر میکردیم و چی شد.
چی میشه کرد جز صبر، خدا بزرگه...

#23

سلام علیکم.
فقط میخوام نظرم رو بگم. اول اینکه به نظرم حمایت از مرد عنکبوتی به این معنی نیست که هر نوع ایده مذخرف سونی رو بپذیریم. و اینکه فکر کنم آقای ترابی با این قسمت کامنتتون مشکل داشتند (که واقعیتش خودمم باهاش مشکل دارم!):

نقل قول:
هم بازی شدن تام هالند و تام هاردی قطعا یک اثر خیلی باحال و هایپ کننده خلق میکنه
حالا فرض کن کارنیج هم به این جمع اضافه بشه!!!
خب آخه دلیل نمیشه چون تام هالند و هاردی توی یه فیلم هستن پس حتما خوب و باحال بشه! مثلا... فیلم Ghost Rider، هم کارگردانای ماهر و درخشانی داشت هم اومدن نیکلاس کیج رو واردش کردند، خوب شد؟؟ Daredevil هم که بن افلک و جنیفر گارنر و کالین فارل رو دور هم جمع کرد، خوب شد؟؟ Bvs که اتحاد بت من و سوپرمن و واندروومن رو برای بار اول در یک فیلم نشون میداد، موفق و باحال شد؟؟ Batman & robin جرج کلونی و آرنولد و اوما تورمن رو داشت، اما یه فاجعه بود، نه؟! و هزاران فیلم دیگه... آقای ترابی داشت میگفت وقتی شما میای میگی "چون تام هلند و هاردی توی یه فیلمه، و کارنیج هم بزن تنگش دیگه حله!" خب سونی هم میاد با خودش فکر میکنه "ونوم که اونطور شد و زد باکس آفیس رو به آتیش کشید، یه انیمیشن هم ساختم که گل گلابه، حالا اگه بیام مرد عنکبوتی رو هم از Disney که از منظر fan ها یه mickey mouse outfit بیش نیست، پس بگیرم دیگه نور الانور میشه! اینطوری یه مشت شخصیت Bada*s دارم!"
نقل قول کردن
sara
#29 sara 1398-06-04 22:53
فقط میتونم بگم حیف و خدا از سر اونایی که رفتن فیلم ونوم رو دیدن و باعث شدن سونی دوباره فیلش یاد هندوستان بکنه نگذره( شوخی کردم )
ولی واقعا حیف مطمعنا سونی دوباره تو فیلم دخالت میکنه داستان مرد عنکبوتی۳ و مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ هم تکرار میشه
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#30 Pooya-Spidey 1398-06-04 22:55
به نقل از Cap-Spider Potter:
چی فکر میکردیم و چی شد.
چی میشه کرد جز صبر، خدا بزرگه...

#23

سلام علیکم.
فقط میخوام نظرم رو بگم. اول اینکه به نظرم حمایت از مرد عنکبوتی به این معنی نیست که هر نوع ایده مذخرف سونی رو بپذیریم. و اینکه فکر کنم آقای ترابی با این قسمت کامنتتون مشکل داشتند (که واقعیتش خودمم باهاش مشکل دارم!):

نقل قول:
هم بازی شدن تام هالند و تام هاردی قطعا یک اثر خیلی باحال و هایپ کننده خلق میکنه
حالا فرض کن کارنیج هم به این جمع اضافه بشه!!!


خب آخه دلیل نمیشه چون تام هالند و هاردی توی یه فیلم هستن پس حتما خوب و باحال بشه! مثلا... فیلم Ghost Rider، هم کارگردانای ماهر و درخشانی داشت هم اومدن نیکلاس کیج رو واردش کردند، خوب شد؟؟ Daredevil هم که بن افلک و جنیفر گارنر و کالین فارل رو دور هم جمع کرد، خوب شد؟؟ Bvs که اتحاد بت من و سوپرمن و واندروومن رو برای بار اول در یک فیلم نشون میداد، موفق و باحال شد؟؟ Batman & robin جرج کلونی و آرنولد و اوما تورمن رو داشت، اما یه فاجعه بود، نه؟! و هزاران فیلم دیگه... آقای ترابی داشت میگفت وقتی شما میای میگی "چون تام هلند و هاردی توی یه فیلمه، و کارنیج هم بزن تنگش دیگه حله!" خب سونی هم میاد با خودش فکر میکنه "ونوم که اونطور شد و زد باکس آفیس رو به آتیش کشید، یه انیمیشن هم ساختم که گل گلابه، حالا اگه بیام مرد عنکبوتی رو هم از Disney که از منظر fan ها یه mickey mouse outfit بیش نیست، پس بگیرم دیگه نور الانور میشه! اینطوری یه مشت شخصیت Bada*s دارم!"
علیکم السلام آقای حیاتی
من نگفتم دیگه حله گفتم اگر با فرمون Into The Spider-Verse برن جلو اثری خوب به بیننده تحویل داده میشه و حداقل در حد همون FFH میمونه ولی اگر با فرمون Spider-Man 3 برن جلو یک فیلم بسیار نا امید کننده تر از Spider-Man 3 میسازن که متاسفانه دوستان این مورد رو اشتباه متوجه شدن.
من هم با سونی خیلی مخالفت کردم حتی چند تا توییت نوشتم(خودتون هم شاهد بودید) و در اون ازش انتقاد کردم که چرا همچین کاری کرده ولی وقتی به ما هوادارا گوش نمیکنه مجبوریم بسوزیم و بسازیم دیگه و به خودمون امید بدیم که اگر همون کار هایی رو که در FFH و HOC و ITSV انجام دادن رو برای این فیلم هم انجام بدن فیلم خوبی از آب در میاد.
درباره ونوم هم من خودم قبول دارم که انتظارات رو برآورده نکرد ولی انصافا فیلم بدی هم نبود
یعنی حداقل از فیلم هایی مثل BVS و MOS خیلی بهتر بود.
و بعدش هم گفتم فکر می کنم که در قسمت دوم فیلم بهتر میشه چون دیگه اریجن ونوم رو گفتن میرن سر وقت اقتباس داستان های خوب و عالی این شخصیت.
تام هالند و تام هاردی هم من گفتم بازیگران توانمندی هستن و در جواب دیدگاه دوستمون با نام کاربری The-Spider این حرف رو زدم.
منظور من هم از تام هالند و تام هاردی در واقع شخصیت هاشون بود یعنی اسپایدی و ونوم ولی چون اسم این دو تا اومد روی زبونم این رو گفتم وگرنه منظور من فقط و فقط شخصیت هاشون بود.
و من هیچوقت هم نگفتم دیزنی یک میکی ماوس یا یک کمپانی کارتون سازی هست هیچوقت همچین حرفی نزدم حتی به طور غیر مستقیم!
و نخواهم زد چون محبوب ترین سری فیلم های من همین فیلم های دیزنی/مارول استودیوز هست و هیچوقت اونها رو تخریب نمی کنم حتی اگر فیلم بد باشه.
شاید انتقاد کنم ولی تخریب هرگز!
نقل قول کردن
sara
#31 sara 1398-06-04 22:56
به نقل از P.Constantine:
به نقل از sara:
ببخشید من نفهمیدم واقعا مرد عنکبوتی از mcu رفت یا مذاکرات ادامه داره هنوز یکی به من توضیح میده؟؟؟؟

فعلا همه چی تموم شد! مردعنکبوتی در MCUـی در کار نیست! مذاکره ای هم هنوز شکل نگرفته! سونی مدت هاست که پاسخگوی دیزنی نیست!

پاسخگو نیست؟؟؟؟
پس دیگه واقعا باید گفت:




اف بر تو سونی!!!!!!!
نقل قول کردن
AMIN
#32 AMIN 1398-06-04 23:28
سلام به اعضای سایت spidey , می خواستم یه چند مورد بگم , فکر کنم تیزر دوم ونوم بود من تو بخش نظرات سایت با دیدن تیزر دوم و شناختی که داشتم گفتم که فیلم فروش خوبی می کنه و همینطور شد با وجودی که بعضی از اعضای سایت اصلا موافق نبودن من کاری ندارم فیلم از لحاظ محتوایی چطور بود ولی چون تقریبا یه شخصیت نو و دارک بود و با توجه به تیزر ها یا مثلا کله کندن :lol: مردم به سینما ها کشوند ولی من می خوام اینو بهتون یادآوری کنم یادتون مردعنکبوتی ۳ چقدر فوق العاده فروش کرد و تا چند وقت پیش از همه ی فیلم های اسپایدرمن بیشتر فروخت ولی چرا به خاطر محتوای بالا یا فیلم عالی بودنش بود ؟ خوب هیچکدوم به نظره من به خاطر فیلم های قبلی اسپایدرمن بود که تماشاگران به وجد اورد و( البته خود شخصیت اسپایدرمن و اکشن های فوق العاده فیلم تاثیر خوبی داشت ) فروش خوبی کرد ولی بعدش چی ؟ برید از لحاظ فروش اسپایدرمن شگفت انگیز ۱ مقایسه کنید نظر من اینه که با این محتوای فیلم ونوم ۱ به غیر از دارک بودن و کله کندن شاید فیلم تاثیر گذاری نبود و این باعث میشه همون فروش ونوم ۱ نداشته باشه , پس کسی از فروش بالای ونوم خوش حال نباشه و نگه لطفا خوش ساخت , مورد بعد اینه که اگه اسپایدرمن از مارول بره , اگه از دنیا مارول چشم پوشی کنیم دیگه رویای دیدن اسپایدرمن در قامت عضو اصلی اونجرز به پایان می رسه نمیشه اصلا همگروهی شدن اسپایدرمن و ددپول ببینیم :sad:ولی اگه به خواییم طرفداری مارول یا سونی بزاریم کنار عاقلانه اش اینه که مارول الان نزدیک ۳۰ تا فیلم گذشته و حساب پس داده اگه توی این ادامه بده بهتره یا با سونی که انیمیشن نه فیلم عالی ولی یه فیلم ونوم که از نظر محتوایی از سطح پایین برخورداره ( البته ولی ولی دارک و کله میکنه :lol:) درست کنه بهتره ؟ تازه هنوز دخالت های سونی تو فیلم های نا موفق اسپایدرمن هنوز یادمون نرفته :-*
نقل قول کردن
P.A.B
#33 P.A.B 1398-06-05 00:14
اخخخخخخ :sad:
چه شب هایی که من با تصور یه پیتر بالغ در هیبت شخصیت اصلی mcu به خواب نرفتم :cry:
حیف شد واقعا ،
چه لحظه های زیبایی که رقم نمیخورد
چه تیم اپ های باحالی میدیدیم
فکرشو بکنید، اسپایدی و هیومن تورچ یا اسپایدی و ددپول
همه اش رو سونی شست برد :sad:
به هرحال،من هنوزم امیدوارم سونی یه سری خوب بسازه

ای کاش این فیلم ونوم لعنتی شکست میخورد
یعنی انقدر این فیلم ضعیف و بی هدف بود که موقع نگاه کردنش اعصابم خورد می شد
ای حالم به هم میخوره از این فیلم های الکی دارک وخفن
هیییی
دلم پره :cry:
نقل قول کردن
kade marek
#34 kade marek 1398-06-05 03:04
آقا سلام
بايد بگم كه قضيه ونوم پنجاه درصدش براي اينه كه نصف فيلمو بريدن بقيشو چسبوندن بهم...(من نميگم بريدن كله خوب بود...ولي اگه ريتمش رو تغيير نميدادن حداقل جريان فيلم يكم روون تر ميشد...استاد!)
و براي كامنت بيستو هشتم
برادر من، دليل نميشه كه يه نفر داره اين نظرو ميده يه نفر ديگه بياد اينجوري بهش حمله كنه كه !!!( حالا ايشونم يه نفر ديگه نيس، اصل كاري اين سايته!!!)
بله! منم اگه باشم جا ميخورم( من ديگه عادت كردم چون خيلي برا قضيه آخرين جداي از اعضاي سايتاي خارجي فوش خوردم... حتي اگه ايشونم بياد فوش بكشه به كامنتم براي مقاله هاي بعدي هم كامنت مينويسم! بگذريم!!!)
والا يه سايت ايراني هست نقد اند گيم نوشته(اينا همش اسپمه فك كنم!!!) نقدي كه بقول خودش چشم و گوش مردمو باز ميكنه نسبت به اين فيلم مزخرف(وات د فاز واقعا!!!)
هركي هم نظر مينويسه، ايشون يجوري بهش حمله ميكنه كه طرف ديگه جرات نكنه فيلمو ببينه!!!
حرفم اينه كه اون سايتا از اونوري افتادن اين سايتم كه من حدود دو ساله(؟) هر روز چكش ميكنم از يه ور ديگه!!!
آقاي ترابي ميخواستن سايته مثل سايتاي ديگه نشه يا مثل كانالاي تلگرام نشه ولي خب دقيقا كپي شده!!!
تا يكي حرف ميزنه ميپرن بهش كه طرف نوكيا بخره استفاده كنه بجا اسمارت فون!!!
ته ته ته حرفم اينه كه يجوورايي( نه دقيقا!) حرف كامنت ده درست بود
يجوورايي چون نميشه طرف كسيو گرفت
چرا؟ خب معلومه!!! چون از يه طرف سوني فروش اسپايدرمنو ديده ميخواد سود كنه از يه طرف ديگه ام سي يو كه از خر شيطون پايين نمياد!!!(و احتمالا همش زير سر ديزنيه!!!سود بيشتر برا مارول مساويه با سود بيشتر براي ديزني!!!واقعا كه داري رويا هامونو خراب ميكني...ممنونيم!!!)
و اينكه مثل اينكه كلا اسپايدرمن براي فيلم سازي مشكل داره!!!(چون شخصيت پرطرفداريه و كمپانيا هميشه سرش جنگ دارن!!!)
و براي كامنت شونزده
تاسف بر شما كه فكر ميكني يكيشون مقصره و اون يكي نيست!!!
و باز هم بابت اسپم عذر ميخوام.
نقل قول کردن
civil war 2
#35 civil war 2 1398-06-05 03:57
واقعا متاسفم، هر کسی که فقط ۵ دقیقه از سکانس های مرد عنکبوتی توی MCU و سونی با هم مقایسه کنه میفهمه این یه حماقت بزرگه......
بعد از رفتن تونی استارک شخصیت محبوبم و دلیلی که باعث میشد فیلم های مارول رو نگاه کنم اسپایدی بود که ....
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#36 Pooya-Spidey 1398-06-05 04:18
به نقل از civil war 2:
واقعا متاسفم، هر کسی که فقط ۵ دقیقه از سکانس های مرد عنکبوتی توی MCU و سونی با هم مقایسه کنه میفهمه این یه حماقت بزرگه......

ببین داداش گلم از بعد ظهر تا الان دستم درد گرفت انقدر این موضوع رو تایپ کردم
نه من نه هیچکس دیگه ای توی این پست (که خبر بدی هست)معتقد نیست سونی میتونه بهتر از MCU فیلم بسازه فقط تنها عقیده ما اینه که سونی میتونه فیلم خوب بسازه حالا بهتر از MCU نشه حداقل در همون سطح FFH میمونه و من توی کامنت های : 10 ، 23 و 30 به طور مفصل توضیح دادم در موردش با دلیل!
ولی همونطور که اونجا هم گفتم اگر اسپایدی برگرده به MCUمن هم مثل همه خوشحال میشم و اینطور نیست که از ورودش به سونی استقبال کنم ولی با شرایط فعلی باید بسوزیم و بسازیم و امیدوار باشیم که قسمت سوم هم مثل دو قسمت قبلی خوب خواهد بود.
این از بحث سونی و MCU که فکر نمی کنم حرف من و 34# غیر منطقی بوده باشه.
اما بحث اصلی ما در مورد حمله کردن کاربر ها هست به یک حرفی که به نظر منطقی میرسه باتوجه به شرایط
مشکل ما این هست که فقط دو خط اول کامنت رو میخونیم و بعدش میاییم اگر با صحبت های یک نفر مخالف باشیم هرچی از دهنمون در بیاد بهش میگیم در حالی که این کار بسیار اشتباه هست و حتی اگر نظر شخصی مثل من اشتباه باشه(که الان نیست)باید با لحن مناسب اون رو راهنمایی کنیم.
به عنوان مثال استاد ترابی از بچه گی پیگیر کارهای کامیک بوکی بودن و فکر می کنم از همه ما بیشتر کامیک بوک خوندن و ترجمه کردند و به قولی ریش سفید هستند در این ماجرا.
ولی وقتی چنین اتفاقی میوفته(اون حمله بسیار ناجور در کامنت 14) به من حق بده که داغ کنم و جواب بدم چون من این عادت رو دارم که اگر حرف منطقی رو بزنم و بعد جواب بد بشنوم خیلی بهم بر میخوره واقعا که متاسفانه خیلی هم عادت جالبی نیست.
و از این لحظه هم خواهش می کنم که این بحث رو تموم کنید یک مشاجره ی لفظی ای بوده بین من و تقریبا کل کسانی که زیر این پست کامنت دادن و دوست دارم که ختم به خیر بشه.
اگر هم حرفی توسط من زده شده که باعث ناراحتی یا دلخوری شما از من شده من از همه شما عذرخواهی میکنم میدونم حال هممون با این خبر بد شد و به خاطر همین حتی حوصله حرف های منطقی و بحث درست حسابی نداشتیم.
و البته بازهم باوجود همه این بحث ها تاکید می کنم که شخصا دوست دارم اسپایدی همچنان جزوی از MCU باشه ولی اگر هم این اتفاق نیوفتاد به فیلم جدید امیدوار خواهم بود اگر با همون روشی که برای Into The Spider-Verse به کار بردن کار کنن.
و یک موضوع دیگه رو هم میگم که اسپایدی دات آی آر تقریبا یک ساله که جزوی از خانواده من شده و اصلا نمیتونم ازش دل بکنم و دوستش داشته ، دارم و خواهم داشت و تا آخرش هم پاش هستم!
و با جمله محبوبم تمومش می کنم :
اگر همه دنیا بهت میگن برو کنار مثل درخت وایسا بگو نه خودت برو کنار.

پ.ن : فقط دوستان خواهشا دیگه این بحث رو تموم کنید و میخوام این آخرین کامنتی باشه که سر این قضیه فرستاده شده و امیدوارم که اسپایدی به MCU برگرده اگر هم نشد فیلم های سونی خوب از آب دربیان و باعث آبروریزی نشن.
Pooya-Spidey
1398/06/05
نقل قول کردن
kade marek
#37 kade marek 1398-06-05 04:56
#36
You've got my word mate
You've got my word
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45