طومار هواداران دی سی برای تعطیلی سایت Rotten tomatoes!!!!!

طومار هواداران دی سی برای تعطیلی سایت Rotten tomatoes!!!!!

مثل اینکه کم کم باید نام (برخی) از هواداران دی سی کامیکس را در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بی منطق ترین و متعصب ترین فن های کمیک بوکی ثبت کرد!


بعد از تهدید به مرگ منتقدینی که به فیلم "شوالیه تاریکی برمیخیزد" نمره منفی داده بودند و همچنین اتهام زدن رشوه گرفتن (!) به منتقدینی که از فیلم "بتمن علیه سوپرمن" بد گفته بودند ، حالا آنها طوماری در اینترنت راه انداخته اند که در آن خواستار تعطیلی سایت راتن تومیتوز شده اند !!!!

 این در حالیه که سایت راتن تومیتوز فقط نقدها رو جمع آوری میکنه و خودش هیچ دخالتی در نمره دادن نداره . ضمنا یادآوری میشه که همین چند وقت پیش فیلم های "ایکس من اپوکالیپس"، "لاک پشت های نینجا 2" و "وارکرافت" هم از این سایت نمرات پایینی دریافت کرده بودند ولی هواداران آنها هیچ اعتراضی از این دست نداشتند و قبول کردند که فیلم هایی که از روی شخصیت های مورد علاقه آنها ساخته شده ضعیف بوده اند. به نظر میرسد (برخی) از هواداران دی سی اصلا طاقت اینکه از آثاری که از روی شخصیت های محبوب شان ساخته میشه را ندارند و به روش های جاهلانه روی می آورند. البته دیشب هم همانطور که حتما خبرش را در کانال تلگرامی ما خواندید کارگردان فیلم جوخه انتحار یعنی آقای دیوید آیر به مارول فحاشی کرد و از عبارت "گور پدر مارول" (F*ck Marvel) در ملا عام استفاده کرد. به نظر میرسد دی سی و وانر نه تنها دارند اخلاق را فراموش میکنند بلکه باعث به وجود آمدن (برخی) هواداران متعصب در سرتاسر جهان هم میشوند.

 

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

شکایت از وارنر به خاطر حذف صحنه های جوکر از فیلم جوخه خودکشی!

اتهام کپی برداری به کارگردان فیلم جوخه خودکشی

نقد سروش آریا منش برای فیلم "جوخه خودکشی" (SUICIDE SQUAD)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mokhtar
+1 #1 mokhtar 1395-05-13 13:57
به نظرم فقط یک راه داره ...
اونم اینه که منتقدین سینما و سایت های مثل سایت spidey فیلم های دی سی رو فعلا تحریم کنند
یعنی فیلمای دی سی رو غیر قابل نقد در نظر بگیرن
اینجوری لااقل فحش کمتری میشونیم.
این تنها راهیه که با این جماعت زبون نفهم میشه صحبت کرد. اصلا هیشکی نقد نکنه و نظر نده شاید اینجوری فکر کنن فیلماشون شاهکار هستند
نقل قول کردن
Hobbit
#2 Hobbit 1395-05-13 14:01
واقعا دیگه جنسشون قشنگ جور شد احتمالا باید متا و ای ام دی بی هم تخته شه تا فیلمی درست ساخته بشه :-| ...واقعا قشنگ شده لیگ برتر خودمون :D ...اگه شما اینقدر متعصبین اینقدر برین فیلمو ببینین تا فروشش بزنه بالا :D ...البته اگه تحملشو دارین :-) ...البته گفته شده دی سی و وارنر که برای منتقدین فیلم نمیسازن :lol: پس چرا این افراد منتقدین رو تهدید میکنن :-| ؟؟!!
به هر حال امیدوارم اگه نقداش خوب نبود حداقل فروش کنه ;-)
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#3 S.T.A.R.K 1395-05-13 14:02
wtf????????
اینا فازشون دارن تومار جمع میکنن واسه تعطیلی روتن؟ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
The Red Spider Skull
#4 The Red Spider Skull 1395-05-13 14:04
به نظرم متاسفانه یک گروه کم ولی بسیار بی ادب فحاش از هوادارای دی سی دارند خودشون رو به گروه داعش نزدیک میکنند و کل جامعه هواداران دی سی رو زیر سئوال میبرن. یعنی بیشعوری و حماقت تا این حد؟ یعنی اگه سایت راتن تومیتوز بسته بشه فیلمای شما کیفیت شون میره بالا؟ بیشتر فروش میکنن؟ خوب چرا نمیایید کیفیت فیلماتون رو بالا ببرید؟
این منطق که دقیقا مال داعشه . پس هر کی از فیلم شما خوشش نمیاد رو باید کشت و نابود کرد؟
به نظرم این ادم ها از بس گوجه های گندیده (rotten) سایت راتن تومیتوز رو خوردن زده به سرشون
نقل قول کردن
redmonster
#5 redmonster 1395-05-13 14:11
سر دارک نایت که همیشه حرف منتقدا رو پیش میکشن اینجا هم که اینجوری بی جنبه بازی در میارن.
البته از نظر من نظر مخاطب مهم تره، که اینم از میزان فروش و سرو صدایی که فیلم تو دنیای مجازی داره میشه فهمید. من که خودم اون نظراتی که جاهای دیگه میخوندم واکنش ها نسبت بهش متوسط رو به بالا بوده، علت نمره ی پایینشم دیروز راتن رو چک کردم دیدم یا خیلی فیلمو ضعیف میدونن یا خوب، نه عالی. برخلاف bvs که نظرات اکثرا منفی بود. در کل فکر کنم کار متوسطی باشه
نقل قول کردن
magnus
#6 magnus 1395-05-13 14:14
به نقل از mokhtar:
به نظرم فقط یک راه داره ...
اونم اینه که منتقدین سینما و سایت های مثل سایت spidey فیلم های دی سی رو فعلا تحریم کنند
یعنی فیلمای دی سی رو غیر قابل نقد در نظر بگیرن
اینجوری لااقل فحش کمتری میشونیم.
این تنها راهیه که با این جماعت زبون نفهم میشه صحبت کرد. اصلا هیشکی نقد نکنه و نظر نده شاید اینجوری فکر کنن فیلماشون شاهکار هستند

موافقم لیاقت اینجور ادما همینه.
راستی درباره نقد این فیلم یه سوال ذهنمو مشغول کرده. همانطور که برای ایکس من و جنگ داخلی همگی نقد نوشتید برای جوخه انتحار میندیسید یا نه؟
نقل قول کردن
mokhtar
#7 mokhtar 1395-05-13 14:16
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
به نظرم فقط یک راه داره ...
اونم اینه که منتقدین سینما و سایت های مثل سایت spidey فیلم های دی سی رو فعلا تحریم کنند
یعنی فیلمای دی سی رو غیر قابل نقد در نظر بگیرن
اینجوری لااقل فحش کمتری میشونیم.
این تنها راهیه که با این جماعت زبون نفهم میشه صحبت کرد. اصلا هیشکی نقد نکنه و نظر نده شاید اینجوری فکر کنن فیلماشون شاهکار هستند

موافقم لیاقت اینجور ادما همینه.
راستی درباره نقد این فیلم یه سوال ذهنمو مشغول کرده. همانطور که برای ایکس من و جنگ داخلی همگی نقد نوشتید برای جوخه انتحار میندیسید یا نه؟

من که عمرا بنویسم
اصلا به ما چه؟
دیگه بسه
من که دیگه واقعا از دست دی سی و فن هاش خسته شدم
شعار جدید من: فیلمای دی سی؟ به کفشم!
:lol:

دیگه عمرا درباره فیلمای دی سی حتی نظر بدم
نقل قول کردن
mokhtar
#8 mokhtar 1395-05-13 14:18
راستی جناب پویا صدیف...قسمت دوم مقاله لحظات ماندگار هالک چی شد؟
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#9 S.T.A.R.K 1395-05-13 14:22
به نقل از mokhtar:
به نقل از magnus:
به نقل از mokhtar:
به نظرم فقط یک راه داره ...
اونم اینه که منتقدین سینما و سایت های مثل سایت spidey فیلم های دی سی رو فعلا تحریم کنند
یعنی فیلمای دی سی رو غیر قابل نقد در نظر بگیرن
اینجوری لااقل فحش کمتری میشونیم.
این تنها راهیه که با این جماعت زبون نفهم میشه صحبت کرد. اصلا هیشکی نقد نکنه و نظر نده شاید اینجوری فکر کنن فیلماشون شاهکار هستند

موافقم لیاقت اینجور ادما همینه.
راستی درباره نقد این فیلم یه سوال ذهنمو مشغول کرده. همانطور که برای ایکس من و جنگ داخلی همگی نقد نوشتید برای جوخه انتحار میندیسید یا نه؟

من که عمرا بنویسم
اصلا به ما چه؟
دیگه بسه
من که دیگه واقعا از دست دی سی و فن هاش خسته شدم
شعار جدید من: فیلمای دی سی؟ به کفشم!
:lol:

دیگه عمرا درباره فیلمای دی سی حتی نظر بدم

بیخیال حالا بیایم فیلمو نقد کنیم واسه ما هم طومار مینویسن :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: از وقتی خبرو دیدم دارم میخندم دمشون گرم موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردن :D :D
نقل قول کردن
magnus
#10 magnus 1395-05-13 14:23
به نقل از mokhtar:
راستی جناب پویا صدیف...قسمت دوم مقاله لحظات ماندگار هالک چی شد؟

ببخشید یه مدت سرم شلوغ بود و مشکلاتی برام پیش اومده بود همین امروز روش کار میکنم.
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#11 Samwel Tarly 1395-05-13 14:29
عجب وضعی شده.چرا زمانی که منتقدا از دارک نایت تعریف می کردن خیلی اونا رو قبول داشتن ولی حالا که به فیلماشون گیر میدن اینجوریه؟همین کارهاست باعث میشه که همه به کمیک فن ها به چشم افراد نا بالغ نگاه کنن.(بلا نسبت اعضای سایت)
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#12 S.T.A.R.K 1395-05-13 14:43
به نقل از agh:
عجب وضعی شده.چرا زمانی که منتقدا از دارک نایت تعریف می کردن خیلی اونا رو قبول داشتن ولی حالا که به فیلماشون گیر میدن اینجوریه؟همین کارهاست باعث میشه که همه به کمیک فن ها به چشم افراد نا بالغ نگاه کنن.(بلا نسبت اعضای سایت)

همین rotten tomatoes به dark knight returns part 1 و under the red hood نمره 100% داده
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#13 Samwel Tarly 1395-05-13 14:48
#12
به دارک نایت 94 داده و به بتمن اغاز می کند 85 داده و به شوالیه تاریکی بر می خیزد 87 داده.
نقل قول کردن
Hobbit
#14 Hobbit 1395-05-13 14:55
این گروه حمله کننده خودشون رو مارول حرام نامیدن :D و از پرچمشون هم رو نمایی کردن :D
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#15 S.T.A.R.K 1395-05-13 15:00
به نقل از agh:
#12
به دارک نایت 94 داده و به بتمن اغاز می کند 85 داده و به شوالیه تاریکی بر می خیزد 87 داده.

به سوپرمن 2 هم 89 داده. نمیشه گفت روتن با دیسی مشکل داره و یا منتقدین مارول فنن یا کمیک حالیشون نیست باید پذیرفت که این فیلم اگه نمرات پایینی گرفته خب حتما در همین بوده که منتقدین بهش این نمره رو دادن
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#16 S.T.A.R.K 1395-05-13 15:03
به نقل از Hobbit:
این گروه حمله کننده خودشون رو مارول حرام نامیدن :D و از پرچمشون هم رو نمایی کردن :D


دولت اسنایدری دیسی و وارنر :D :D :D
نقل قول کردن
Black Beard
#17 Black Beard 1395-05-13 15:06
تا الان فکر کنم حدود 8500 نفر هم امضا کردن این طومار رو. :o :-|
واقعا اقدام غیر عقلانی بود در برابر نقد ها. :-|
____________________
راستی اپیزود اول بازی Batman the Tellatale series هم منتشر شد و نمره نسبتا خوب 77 رو هم تو متاکریکت گرفت. البته مثل اینکه میگن نسخه PC مشکل داره.
نقل قول کردن
amazing VENOM
#18 amazing VENOM 1395-05-13 15:08
واقعا که این Dc فن ها حد خودشون هم گذروندن ، خو برادر من فیلم گند زده چرا لج میکنی؟ :oops:
چه کاریه آخه :-?
نقل قول کردن
Hobbit
#19 Hobbit 1395-05-13 15:10
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Hobbit:
این گروه حمله کننده خودشون رو مارول حرام نامیدن :D و از پرچمشون هم رو نمایی کردن :D


دولت اسنایدری دیسی و وارنر :D :D :D

گل گفتی :D رهبرشون هم ابو اسنایدر وارنریه :D

به نقل از Black Beard:
تا الان فکر کنم حدود 8500 نفر هم امضا کردن این طومار رو. :o :-|
واقعا اقدام غیر عقلانی بود در برابر نقد ها. :-|


والا ما اون زمان برای برکناری زک امضا کردیم بعدش چی شد فیلم جاستیس لیگ رو تقدیمش کردن دیگه نتیجه ای امضاها رو هم دیگه حدس بزنین :-| :D
نقل قول کردن
Black Beard
#20 Black Beard 1395-05-13 15:23
میدونستین راتن تومیتوز مال برادران وارنره مثل دیسی.
البته نوشته 30% ولی بازم جزو دارایی های برادران وارنره.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#21 S.T.A.R.K 1395-05-13 15:25
الان بعضی از دیسی فنا فکر میکنن ما خیلی خوشحالیم از این وضع فیلمای DCEU من با اینکه مارول فنم عاشق جاستیس لیگم تمام اعضای این گروه رو دوست دارم (بجز سایبورگ) وقتی میبینم زک اسنایدر داره این رو میسازه وقتی میبینم پتانسیل این شخصیت ها اینجوری داره هدر میره .....نمیدونم چی بگم ولی خودتون یه نگا به قیافه اکوامن تو جاستیس لیگ بکنین. سوپرمن هم که انقدر تا اینجا شخصیت پردازی بدی داشته من بیشتر از بتمن بهش شک دارم :lol: . تا الان که نتونستم با این سوپرمن ارتباط حالا معلوم نیست تو جاستیس لیگ باید منتظر چه جور سوپرمنی باشیم.
نقل قول کردن
mehran spidey
#22 mehran spidey 1395-05-13 16:29
:o الله اکبر خمینی رهبر :o اینا دیگه چی میگن مخشون تاب داره به هر حال بذار خوش باشن کاریش نمیشه کرد :-?
نقل قول کردن
shervin 2
#23 shervin 2 1395-05-13 18:07
البته سایت روتن تومیتوز روش نمره دهی خودشو داره یعنی نقد هارو به دو صورت fresh و rotten در نظرم میگره.
من اصلا نمی خوام این روش رو نقد کنم فقط میخوام بگم که این روش باعث میشه که فیلمای ضعیف،نسبت به بقیه(مثلا متاکرتیک)ضعیف تر نشون داده بشن و فیلمای قوی قوی تر .
فقط نمی فهمم یه سری هوادارا بجای این که یکسری چیزا رو بخوان درک کنن فقط تقصیرو گردن یکی دیگه میندازن.
چه خوب میشد یه طومار واسه عوض کردن روش دی سی در فیلمسازی تهیه میکردن
نقل قول کردن
spidey123
#24 spidey123 1395-05-13 19:18
ماذا فازا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :-| آخه دی سی فن عزیز وقتی بعد از فیلم های عالی مرد عنکبوتی سقام ریمی ولیوم سوم این فیلم آشغال از اب در اومد' وقتی که فاکس 5 تا فیلم مسخره : اوریجین ولورین. ایکس من ایپوکالیپس. ایکس من 3 و دردویل و چهار شگفت انگیز 2015 رو ساخت یا یا سونی با فیلم مزخرف روح سوار: روح انتقام گند زد به این شخصیت من رفتم تیم و گروهو طومارو و کانال های تلگرام مزخرف و هر کوفتو مرض دیگه ای بر علیه نقد کنندگان درست کنم؟؟؟ نه! قبول کردم این فیلم ها اشتباهاتی هستند که فقط باید ازشون درس گرفت :roll:
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#25 S.T.A.R.K 1395-05-13 19:29
به نقل از spidey123:
ماذا فازا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :-| آخه دی سی فن عزیز وقتی بعد از فیلم های عالی مرد عنکبوتی سقام ریمی ولیوم سوم این فیلم آشغال از اب در اومد' وقتی که فاکس 5 تا فیلم مسخره : اوریجین ولورین. ایکس من ایپوکالیپس. ایکس من 3 و دردویل و چهار شگفت انگیز 2015 رو ساخت یا یا سونی با فیلم مزخرف روح سوار: روح انتقام گند زد به این شخصیت من رفتم تیم و گروهو طومارو و کانال های تلگرام مزخرف و هر کوفتو مرض دیگه ای بر علیه نقد کنندگان درست کنم؟؟؟ نه! قبول کردم این فیلم ها اشتباهاتی هستند که فقط باید ازشون درس گرفت :roll:

حالا اومدن طومار نوشتن کار درستی هم هست اما مهم اینه که این طومار برای چه کسی و به چه قصدی نوشته میشه اینا باید واسه دیسی طومار میفرستادن که فیلمو خراب کرده نه منتقدینی که حقایق رو گفتن
نقل قول کردن
Mohammad
#26 Mohammad 1395-05-13 19:37
به نقل از mokhtar:
به نظرم فقط یک راه داره ...
اونم اینه که منتقدین سینما و سایت های مثل سایت spidey فیلم های دی سی رو فعلا تحریم کنند
یعنی فیلمای دی سی رو غیر قابل نقد در نظر بگیرن
اینجوری لااقل فحش کمتری میشونیم.
این تنها راهیه که با این جماعت زبون نفهم میشه صحبت کرد. اصلا هیشکی نقد نکنه و نظر نده شاید اینجوری فکر کنن فیلماشون شاهکار هستند


حرف شما درسته بالاخره هرجای دنیا ادم های بی منطق وجود داره در نظر بگیریم حتی بعضی از مارول فنا نسبت به انتقاد ها یکم بی منطق خودشون رو نشون میدن.
خلاصه هرکسی دوست داره طرفدار پرچم خودش باشه
نقل قول کردن
VENOM-ZOMBIE
#27 VENOM-ZOMBIE 1395-05-13 19:58
تازه نمرش توی imdb 9.3 شده.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#28 S.T.A.R.K 1395-05-13 20:07
-
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#29 S.T.A.R.K 1395-05-13 22:44
:o میگن این فیلم از فنتاستیک فور 2015 هم بدتره :o :o
درسته suicide squad فیلم عالی نیست ولی نه در این حد که با ffوgreen lantern مقایسه بشه
نقل قول کردن
Iron Matin
#30 Iron Matin 1395-05-13 23:41
واقعاً DC لیاقتش همچین طرفدارهایی نیست..
تازه اون به کنار.
طرفدارا واقعاً نمیدونن باید به کی اعتراض کنن!
عوض این که برن طومار تحویل سازنده های فیلم های بدشون بِدَن و اگه واقعاً چیزیو دوست دارن بهش اعتراض کنن میان به کسایی که حقیقت رو میگن اعتراض میکنن!
در حالی که نمیدونن با این کارشون امثالی مثل زک پشتشون گرم میشه و میگن دیه من هرچی بسازم طرفدار DC Fan متعصب همیشه طرف منه پس لازم نیست خودمو زیاد درگیر کنم!
دی سی فن های عزیز شما باید به خراب شدن بهترین خاطرات و کمیک بوک های خوبتون اعتراض کنید نه به منتقدین..
نقل قول کردن
Nightwatcher
#31 Nightwatcher 1395-05-14 00:52
باز دو روز نبودیم ببین چه الم شنگه ای به پا شده!!!

جوخه نمره 44 گرفته؟؟
لعنت به مارول؟؟!!

بابا اینا چرا اینجورین؟
چرا از حاشیه سازی دست برنمیدارن؟

اون هواداری که اون جمله رو گفته رو باید دهنشو آسفالت کرد.
آبروی هرچی طرفدار دی سی رو برده.
دیوید ایر هم که ماشالا جوگیرتر از زکه!

خدایا منو...
نقل قول کردن
AMIN
#32 AMIN 1395-05-14 00:56
به نظر من رقابت مارول و دیسی مثل استقلال و پرسپولیس میمونه یه وقت مارول میبره و یه وقت دیسی البته در فوتبال یک داور در جریان بازی ولی در دنیای ماول و دیسی هزاران هزار داور {منتقد} میتونند در هر زمان نظر بدهند به نظر من منطقی نیست به خاطر بهتر بودن رقیب و بد بودن خود همچی گردن این وآن بیندازند و از عوامل خودی به خاطر این فیلم های بد انتقاد کنند نه از سایت بدبخت امیدوارم یه روزی دوباره دیسی فیلم های خوبی بسازه و ببینیم
نقل قول کردن
mokhtar
#33 mokhtar 1395-05-14 00:58
به نقل از AMIN:
به نظر من رقابت مارول و دیسی مثل استقلال و پرسپولیس میمونه یه وقت مارول میبره و یه وقت دیسی البته در فوتبال یک داور در جریان بازی ولی در دنیای ماول و دیسی هزاران هزار داور {منتقد} میتونند در هر زمان نظر بدهند به نظر من منطقی نیست به خاطر بهتر بودن رقیب و بد بودن خود همچی گردن این وآن بیندازند و از عوامل خودی به خاطر این فیلم های بد انتقاد کنند نه از سایت بدبخت امیدوارم یه روزی دوباره دیسی فیلم های خوبی بسازه و ببینیم

داور و منتقد هیج ربطی به هم ندارن
داور ممکنه اشتباه کنه چون یه نفره
ولی نمره میانگین 100 تا منتقد که اشتباه نمیشه
نقل قول کردن
AMIN
#34 AMIN 1395-05-14 01:18
به نقل از mokhtar:
به نقل از AMIN:
به نظر من رقابت مارول و دیسی مثل استقلال و پرسپولیس میمونه یه وقت مارول میبره و یه وقت دیسی البته در فوتبال یک داور در جریان بازی ولی در دنیای ماول و دیسی هزاران هزار داور {منتقد} میتونند در هر زمان نظر بدهند به نظر من منطقی نیست به خاطر بهتر بودن رقیب و بد بودن خود همچی گردن این وآن بیندازند و از عوامل خودی به خاطر این فیلم های بد انتقاد کنند نه از سایت بدبخت امیدوارم یه روزی دوباره دیسی فیلم های خوبی بسازه و ببینیم

داور و منتقد هیج ربطی به هم ندارن
داور ممکنه اشتباه کنه چون یه نفره
ولی نمره میانگین 100 تا منتقد که اشتباه نمیشه

عمو مختار بایت توجه به این پیام تشکر می کنم باید عرض کنم اگه توجه کرده باشین گفتم که در دنیای مارول و دیسی هزاران هزار داور {منتقد} وجود داره در هر زمان نظر بدهند پس منظورم از کلمه ولی در متن قبلیم می خواستم فرق دنیای مارول و دیسی و دنیای فوتبال را نشون بدم که یک داور در فوتبال آنی و در جریان فوتبال باید نظرش بده ولی یک یا هزاران داور {منتقد} در دنیای دیسی وماول در هر زمان وبا تحلیل و اثبات شده نظر می دهند که مو لادرزش نره
نقل قول کردن
Nightwatcher
#35 Nightwatcher 1395-05-14 01:39
راستی اونجا که گفتید دی سی اخلاق رو فراموش کرده رو اصلاح کنید. چون مدیران و نویسنده های دی سی که تقصیری ندارن.
باید بگیم برخی کارگردانان یا طرفداران دی سی اخلاق رو فراموش کردن.
نقل قول کردن
arkham knight
#36 arkham knight 1395-05-14 05:56
:o
جو این چند روز چرا این شکلی شده؟ کسی فیلمو دیده که الان داره میگه بده؟ قصد تحریم فیلمای دیسی رو هم گرفتید؟ :D

منتقد ( مثلا ) معتبر داشتیم که ۸۸ داده به فیلم، منتقد ( مثلا ) معتبریم داریم که ۰ داده... اگه میخواید عقل خودتونو بدید دست این آدمایی که ۸۸ درصد اختلاف نظر دارن درباره یه فیلم، پس حتما یه تجدید نظر بکنید...

برام مهم نیست که فیلم خوب بشه یا نه، چون در هر صورت میدونم که ازش لذت میبرم، حتی اگه نتونه انتظاراتمو کامل بر آورده کنه... ولی دیگه کوبوندن و اینجور کارا بعیده از شما...

دیسی اخلاقیاتو فراموش کرده؟ دیوید آیر توی شب مراسم در حد اکثر خوشحالی ممکن بوده، بعد از یک سال کار بی وقفه داشته ثمرات کارشو میدیده و جشن میگرفته، اون وسط یکی گفته .اک مارول، و خب مثل هر کارگردان دیگه ای هم اصولا میدونه که مارول رقیب دیسی و فیلماشه و چیزی که ته دلش بوده رو اشتباه به زبون آورده.... همین آدم کلی عذر خواهی کرد سر این قضیه و گفت که جو محیط گرفته بودش...

بعد از این قضیه هم، اسکات دریکسون ( کارگردان دکتر استرنج ) هم نسبت به راتن تومیتوز اعتراض کرده... اون عقیده داره که فیلم آقای آیر خوبه و لایق این نیست که با چند تا نقد ناخالص و آماتوری، به این شکل محبوبیت خودشو از دست بده و فیلم در هاله ای از نابودی قبل از اکران قرار بگیره...
راتن تومیتوز رو هیچکس بین سینمایی ها قبول نداره، چون سایتیه که اکثر نقد های نسبتا معتبرو جمع میکنه که پر از ناخالصیه، به نظر شما وقتی متا ۴۷ داد به فیلم ( اونم با وجود یه مشت احمق که ۰ میدن )، اونقوت راتن باید ۳۰ بده؟ راتن هیچوقت سایت مناسبی برای این چیزا نبوده و به شخصه هنوزم به طور مستقیم نرفتم اون سایت برای دیدن نمرات....

پ.ن: ضمنا، یک دور هم اگه بتونید نقدارو بخونید خوبه، چون شدیدا نقدا پرمشکله... تا حدی که طرف میاد میگه تو فیلم چون ابرقهرمان نیست و همشون شرورن، پس فیلم بدیه :o
......

چند روز دیگه خودتون با خیال راحت فیلمو ببینید و بیاید از ۰ تا ۱۰۰ نمره بدید، نظر شما مهمه و در آخر هم فقط شما تصمیم میگیرید... اگه این فیلما قرار بود طبق نظرات منتقدین پیش بره، الان با توجه به سطح سواد آقای فراستی تو سینما میشه گفت فقط فیلمای هیچکاک ارزشمندن و بقیه آثار همه مقوان...
نقل قول کردن
mokhtar
#37 mokhtar 1395-05-14 11:52
به نقل از arkham knight:
:o
جو این چند روز چرا این شکلی شده؟ کسی فیلمو دیده که الان داره میگه بده؟ قصد تحریم فیلمای دیسی رو هم گرفتید؟ :D

برادر شما نیستی تو سایت خبر نداری عزیز من
جو این روزا اینجوری شده دلیل داره. شما دیروز تشریف نداشتی خبر نداری از جایی
اگه بودی و میدیدی چه توهین هایی به ما کردن این حرفا رو نمیزدی
در ضمن فراستی هیچ وقت نگفته فقط هیچکاک. ایشون طرفدار سینمایی قصه گو هستش و از جنگولک بازی های جدید در روایت داستان بدش میاد. پس لطفا کلی گویی نکن
ضمن اینکه مگه خودت جوخه انتخار رو دیدی که داری درباره اش نظر میدی؟ ما که لااقل از روی نظر 100 تا منتقد داریم نظر میدیم. شما از روی چی داری میگی شاید بد نباشه؟ اگه خودت دیدی که بحثش جداست. اگر هم که از روی نظر دیگران میگی پس بازم مثل ما شدی. پس در هر دو صورت حرفت اشتباهه
نقل قول کردن
mokhtar
#38 mokhtar 1395-05-14 11:55
به نقل از arkham knight:


پ.ن: ضمنا، یک دور هم اگه بتونید نقدارو بخونید خوبه، چون شدیدا نقدا پرمشکله... تا حدی که طرف میاد میگه تو فیلم چون ابرقهرمان نیست و همشون شرورن، پس فیلم بدیه :o
......
.

ببین حرف الکی نزن. شما فگر نکن تا به حال فیلم ویلن محور نداشتیم تو تاریخ سینما. میتونم برات صد تا مثال بزنم. پس ربطی نداره که بگیم چون این فیلم ویلن محوره پس بده. از شما بعیده همچین بهونه هایی بیاری. هیچ منتقدی هم همچین حرفی نمیزنه. شما هم دوست داری میتونی لینک بدی منم برم بخونم تا ببینم کدوم منتقد همچین حرفی زده
دیروزم اون پسره beast boy یه همچین حرفی زد بهش گفتم برو مدرک بیار ولی هنوز که هنوزه هیچی نیاورده
نقل قول کردن
magnus
#39 magnus 1395-05-14 12:03
به نقل از AMIN:
به نظر من رقابت مارول و دیسی مثل استقلال و پرسپولیس میمونه یه وقت مارول میبره و یه وقت دیسی البته در فوتبال یک داور در جریان بازی ولی در دنیای ماول و دیسی هزاران هزار داور {منتقد} میتونند در هر زمان نظر بدهند به نظر من منطقی نیست به خاطر بهتر بودن رقیب و بد بودن خود همچی گردن این وآن بیندازند و از عوامل خودی به خاطر این فیلم های بد انتقاد کنند نه از سایت بدبخت امیدوارم یه روزی دوباره دیسی فیلم های خوبی بسازه و ببینیم

یه شباهت بارزشونم اینه که مارول تو فیلم سازی چند دفعه پشت سر هم از دی سی بهتر بوده و پرسپولیس هم چند دورپیاپی از استقلال شکست نخورده . درضمن لوگوهای مارول و دی سی شبیه رنگ لباساشونن :-*
نقل قول کردن
AMIN
#40 AMIN 1395-05-14 13:07
به نقل از magnus:
[quote name="AMIN"]به نظر من رقابت مارول و دیسی مثل استقلال و پرسپولیس میمونه یه وقت مارول میبره و یه وقت دیسی البته در فوتبال یک داور در جریان بازی ولی در دنیای ماول و دیسی هزاران هزار داور {منتقد} میتونند در هر زمان نظر بدهند به نظر من منطقی نیست به خاطر بهتر بودن رقیب و بد بودن خود همچی گردن این وآن بیندازند و از عوامل خودی به خاطر این فیلم های بد انتقاد کنند نه از سایت بدبخت امیدوارم یه روزی دوباره دیسی فیلم های خوبی بسازه و ببینیم

یه شباهت بارزشونم اینه که مارول تو فیلم سازی چند دفعه پشت سر هم از دی سی بهتر بوده و پرسپولیس هم چند دورپیاپی از استقلال شکست نخورده . درضمن لوگوهای مارول و دی سی شبیه رنگ لباساشونن :-*[/quote
هم از لحاظ نظر و هم طرفداری باهات موافقم :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
basir
#41 basir 1395-05-14 14:18
سلام ببخشید که اینو میگم. ولی ممکنه دی سی با همین روند پشت سرهم شکست بخوره و برای این که فروش فیلماش کم نشه بیاد با مارول کراس اور بزنه؟ یا به هیچوجه امکانش نیست؟
نقل قول کردن
goorlan
#42 goorlan 1395-05-14 14:40
به نقل از basir:
سلام ببخشید که اینو میگم. ولی ممکنه دی سی با همین روند پشت سرهم شکست بخوره و برای این که فروش فیلماش کم نشه بیاد با مارول کراس اور بزنه؟ یا به هیچوجه امکانش نیست؟

حداقل تا 10 سال آینده که غیرممکنه چون هنوز داستان های خوبی واسه فیلم ساختن موجوده تازه بعد اونم خیلی غیرمحتمله که شاهد همچین چیزی باشیم
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#43 S.T.A.R.K 1395-05-14 14:47
به نقل از basir:
سلام ببخشید که اینو میگم. ولی ممکنه دی سی با همین روند پشت سرهم شکست بخوره و برای این که فروش فیلماش کم نشه بیاد با مارول کراس اور بزنه؟ یا به هیچوجه امکانش نیست؟

نه به هیچ وجه امکان چنین چیزی وجود نداره رابطه دیسی با مارول به شدت خرابه یعنی حتی امکان کراس اور در کمیک هم بین این دو وجود نداره چه برسه به فیلم مشترک
نقل قول کردن
AMIN
#44 AMIN 1395-05-14 15:22
اگه دیسی هم راضی به کراس آور بشه مارول نمیشه انقدر برنامه داره و فاز 3 و 4 و .... مونده که فکر نکنم چنین اتفاقی به این زودی ها بیفته
نقل قول کردن
Nightwatcher
#45 Nightwatcher 1395-05-14 16:26
به نقل از AMIN:
اگه دیسی هم راضی به کراس آور بشه مارول نمیشه انقدر برنامه داره و فاز 3 و 4 و .... مونده که فکر نکنم چنین اتفاقی به این زودی ها بیفته

دقیقا
مارول و وارنر فعلا تا چند سال آینده برنامه دارن و فیلمای خودشونو میسازن.

اگه یه زمانی برسه که دیگه فیلمای ابرقهرمانی کم فروغ بشن و فروششون کم باشه و از دور خارج بشن شاید مارول و وارنر بیان فیلمای کراس اوور مارول و دیسی بسازن.
نقل قول کردن
arkham knight
#46 arkham knight 1395-05-14 19:31
37# و 38#
سلام و درود به عمو مختار عزیز...

بنده کجا نظری دادم در مورد فیلم؟ گفتم که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست... ممکنه بد بشه حتی، ولی تا وقتی خودم نبینم نمیتونم تحمل کنم این جو منفی و الکیو... البته ما که دیگه عادت کردیم تقریبا :lol: مطمئنم باشید اگه به نظرم بد باشه اولین نفری که میاد فیلمو میکوبه خودمم...

ضمن اینکه بحثای روزای قبلو نخوندم، به نظر من هر کس که ندانسته بگه فیلم عالیه یا افتضاحه باید یکم تو بیان نظرش صبر کنه... اکثر نقدارو هم خوندم، ضد و نقیضم توشون زیاده، با این اوضاع فقط میتونم صبر کنم که فیلم اکران شه و خودم ببینم چه اتفاقی افتاده...
فراستیم خلاصه گفتم قضیشو، و گرنه انقدر سلیقه متفاوتی داره که یه طومار میشه براش نوشت :-*

اون شخص احمقیم که به شما و سایت توهین کرده دیگه معلومه از چه جایی اومده و چه هدفی داشته، ضمن اینکه با "کمال احترام" شما و برخی اعضا یه مقدار واکنش بیش از حد به فیلم نشون دادید که شرایط انجام اون حرکت برای اونا فراهم شده... اگه ملایم تر برخورد بشه هیچ $@٪* ای نمیتونه دلیلی برای کارش داشته باشه...
ضمن اینکه من هنوزم از دست کسایی که اومدن به کل دیسی فنا توهین کردن ( همرو رسما با اون آقایی که فحش میداد یکی دونستن ) دلخورم...

*******

اون نقدیم که من گفتم چیزیه که یادم مونده از خوندن صد تا نقد، اگه beast boy نفرستاد دیگه خودم تا شب براتون میفرستم... ضمن اینکه فقط این نیست، همین حالا کلی منتقد هستن که فیلمارو با مارول مقایسه کردن یا کلا از بیس اصلی کامیک بوکی فیلم خبری نداشتن :-|
نقل قول کردن
DAREDEVIL
#47 DAREDEVIL 1395-05-14 21:28
دوستان عمو مختار تو رو خدا کمکم کنید من همین الان از بحث با یه دی سی فن برگشتم.
اول از همه کلی حرف خنده دار زده بعدش میگه بتمن علیه سوپرمن سیویل وار رو شکست داده.
بعدش میگه مارول ما منتقدین تبانی کرده.
بعدش همین طومار رو نشونم داده و ایشون هم میخوان سایت
rotten tomatoes بسته بشه.
تازه میگه اصلا سایت های متا و rotten tomatoes معتبر نیستن و سایت imdb معتبره.
آخرشم بهم میگه متعصب و میگه حرف تو کله ی شما مارول فن ها نمیره.
واقعا نمی دونم چی بهش بگم من که بیخیال بحث شدم ولی باور کنین که من با یه همیچین موجودی بحث کردم!!
نقل قول کردن
mokhtar
#48 mokhtar 1395-05-14 21:41
به نقل از DAREDEVIL:
دوستان عمو مختار تو رو خدا کمکم کنید من همین الان از بحث با یه دی سی فن برگشتم.
اول از همه کلی حرف خنده دار زده بعدش میگه بتمن علیه سوپرمن سیویل وار رو شکست داده.
بعدش میگه مارول ما منتقدین تبانی کرده.
بعدش همین طومار رو نشونم داده و ایشون هم میخوان سایت
rotten tomatoes بسته بشه.
تازه میگه اصلا سایت های متا و rotten tomatoes معتبر نیستن و سایت imdb معتبره.
آخرشم بهم میگه متعصب و میگه حرف تو کله ی شما مارول فن ها نمیره.
واقعا نمی دونم چی بهش بگم من که بیخیال بحث شدم ولی باور کنین که من با یه همیچین موجودی بحث کردم!!

با همچین ادمی نباید بحث کنی
اینا رو به جای بحث به "تیمارستان آرکام" معرفی شون کن
نقل قول کردن
mokhtar
#49 mokhtar 1395-05-14 21:43
#46:
میشه بگی دقیقا کجا و چطور واکنش بیش از حد نشون دادم و دادیم؟ از ظنر شما واکنش بجا چقدره؟
نقل قول کردن
arkham knight
#50 arkham knight 1395-05-15 06:51
به نقل از mokhtar:
#46:
میشه بگی دقیقا کجا و چطور واکنش بیش از حد نشون دادم و دادیم؟ از ظنر شما واکنش بجا چقدره؟

مقایسه این فیلم ها با افتضاح جدید مسعود ده نمکی خودش ممکنه خیلی تاثیر گذار باشه... هرچند مشکلی تو این حرف نیست ولی با وجود حساس بودن قضیه این روزهای اخیر به نظرم یکم حرکت تندی بود...
نقل قول کردن
mokhtar
#51 mokhtar 1395-05-15 08:48
به نقل از arkham knight:
به نقل از mokhtar:
#46:
میشه بگی دقیقا کجا و چطور واکنش بیش از حد نشون دادم و دادیم؟ از ظنر شما واکنش بجا چقدره؟

مقایسه این فیلم ها با افتضاح جدید مسعود ده نمکی خودش ممکنه خیلی تاثیر گذار باشه... هرچند مشکلی تو این حرف نیست ولی با وجود حساس بودن قضیه این روزهای اخیر به نظرم یکم حرکت تندی بود...

حساس بودن ای روزها؟ مگه چه خبره؟ داعش حمله کرده؟! :lol:
شما برو تمام سایت های خارجی رو بخون. کامنت هاشون رو هم بخون . صدبرابر تند تر نظر میدن. ولی هیشکی توهین نمیکنه. دیگه رفتار (برخی) دی سی فن ها تو دنیا مضحکه بقیه شده . به نظرم هیچ ربطی به حساسیت ها نداره.
وقتشه یه فکری به حال خودشون بکنند
نقل قول کردن
redmonster
#52 redmonster 1395-05-15 10:15
دوستان اگه تونستید، این ویدئو رو از کانال یوتویوبEmergenc y Awesome ببنید
Suicide Squad Review - No Spoilers
ظاهرا فیلم فیلم خوبیه، براساس چیزایی هم که شنیدم ازون فیلماییه که احتمالا خوشم میاد. ظاهرا مشکل اساسی فیلم تعداد زیاد کاراکترهاشه، که اگه فیلم و بازیگریا خوب باشه میشه ازش چشم پوشی کرد.مثلا تو همون نقدی که گفتم میگه که به کاپیتان بومرنگ زیاد نمیپردازن، ولی بازیگری جای کورتنی خیلی خوبه
نقل قول کردن
DAREDEVIL
#53 DAREDEVIL 1395-05-15 11:43
به نقل از mokhtar:
به نقل از DAREDEVIL:
دوستان عمو مختار تو رو خدا کمکم کنید من همین الان از بحث با یه دی سی فن برگشتم.
اول از همه کلی حرف خنده دار زده بعدش میگه بتمن علیه سوپرمن سیویل وار رو شکست داده.
بعدش میگه مارول ما منتقدین تبانی کرده.
بعدش همین طومار رو نشونم داده و ایشون هم میخوان سایت
rotten tomatoes بسته بشه.
تازه میگه اصلا سایت های متا و rotten tomatoes معتبر نیستن و سایت imdb معتبره.
آخرشم بهم میگه متعصب و میگه حرف تو کله ی شما مارول فن ها نمیره.
واقعا نمی دونم چی بهش بگم من که بیخیال بحث شدم ولی باور کنین که من با یه همیچین موجودی بحث کردم!!

با همچین ادمی نباید بحث کنی
اینا رو به جای بحث به "تیمارستان آرکام" معرفی شون کن

تازه اینو یادم رفت بگم میگفت شما مارول فن ها همتون بچه اید و دی سی به در شما نمیخوره چون که خیلی دارک و تاریکه.
چیزی که شما و آقای ترابی خیلی وقت پیش جوابش رو دادین ایشون اومده بود همین چیز ها رو میگفت کاش سایت شما رو بهش معرفی میکردم هرچند تاثیری روش نداره.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#54 S.T.A.R.K 1395-05-15 11:53
به نقل از DAREDEVIL:
به نقل از mokhtar:
به نقل از DAREDEVIL:
دوستان عمو مختار تو رو خدا کمکم کنید من همین الان از بحث با یه دی سی فن برگشتم.
اول از همه کلی حرف خنده دار زده بعدش میگه بتمن علیه سوپرمن سیویل وار رو شکست داده.
بعدش میگه مارول ما منتقدین تبانی کرده.
بعدش همین طومار رو نشونم داده و ایشون هم میخوان سایت
rotten tomatoes بسته بشه.
تازه میگه اصلا سایت های متا و rotten tomatoes معتبر نیستن و سایت imdb معتبره.
آخرشم بهم میگه متعصب و میگه حرف تو کله ی شما مارول فن ها نمیره.
واقعا نمی دونم چی بهش بگم من که بیخیال بحث شدم ولی باور کنین که من با یه همیچین موجودی بحث کردم!!

با همچین ادمی نباید بحث کنی
اینا رو به جای بحث به "تیمارستان آرکام" معرفی شون کن

تازه اینو یادم رفت بگم میگفت شما مارول فن ها همتون بچه اید و دی سی به در شما نمیخوره چون که خیلی دارک و تاریکه.
چیزی که شما و آقای ترابی خیلی وقت پیش جوابش رو دادین ایشون اومده بود همین چیز ها رو میگفت کاش سایت شما رو بهش معرفی میکردم هرچند تاثیری روش نداره.

هنگام مواجه شدن با این افراد لبخند بزنید و سپس بگید "باشه"
:lol: :lol:
نقل قول کردن
magnus
#55 magnus 1395-05-15 12:14
به نقل از DAREDEVIL:
دوستان عمو مختار تو رو خدا کمکم کنید من همین الان از بحث با یه دی سی فن برگشتم.
اول از همه کلی حرف خنده دار زده بعدش میگه بتمن علیه سوپرمن سیویل وار رو شکست داده.
بعدش میگه مارول ما منتقدین تبانی کرده.
بعدش همین طومار رو نشونم داده و ایشون هم میخوان سایت
rotten tomatoes بسته بشه.
تازه میگه اصلا سایت های متا و rotten tomatoes معتبر نیستن و سایت imdb معتبره.
آخرشم بهم میگه متعصب و میگه حرف تو کله ی شما مارول فن ها نمیره.
واقعا نمی دونم چی بهش بگم من که بیخیال بحث شدم ولی باور کنین که من با یه همیچین موجودی بحث کردم!!

بزار یه مطلبیو عرض کنم جناب دردویل:
اگه فردی بهت گفت بتمن از مردعنکبوتی بهتره سکوت کن و به نظر شخصیش احترام بزار.
اگه بهت گفت دی سی از مارول بهتره باز هم بنظرش احترام بزار ولی اگه گفت b v s از سیویل وار بهتره دست ها رو رو به آسمان بالا ببر و از خداوند برای ایشون طلب شفاعت کن مطمئن باش جواب میده :lol:
نقل قول کردن
beast boy
#56 beast boy 1395-05-15 12:46
به نقل از DAREDEVIL:
دوستان عمو مختار تو رو خدا کمکم کنید من همین الان از بحث با یه دی سی فن برگشتم.
اول از همه کلی حرف خنده دار زده بعدش میگه بتمن علیه سوپرمن سیویل وار رو شکست داده.
بعدش میگه مارول ما منتقدین تبانی کرده.
بعدش همین طومار رو نشونم داده و ایشون هم میخوان سایت
rotten tomatoes بسته بشه.
تازه میگه اصلا سایت های متا و rotten tomatoes معتبر نیستن و سایت imdb معتبره.
آخرشم بهم میگه متعصب و میگه حرف تو کله ی شما مارول فن ها نمیره.
واقعا نمی دونم چی بهش بگم من که بیخیال بحث شدم ولی باور کنین که من با یه همیچین موجودی بحث کردم!!

داستان جالبی بود
یادم بنداز یک جا یاداشت کنم
به قول یکی از کاربرای سایت:
دوستداران کامیک
این حرف آقا مطمئنا و کاملا ساختگی هستش
یک کوچولو در مورد حرفش فکر کنید
یک کوچولو
از این کامنتا واقعا واقعا تا به حال چند تا داشتیم که شبیه به این بوده؟
این آقا فقط برای خود شیرینی و برای خدشه دار کردن دی سی فن اومده همچین نظری داده باورکنید این ساختیگه و این متن ها از ذهن آشفته این کاربر منشاء میگیره
من مطمئنم
نمی خوام کار خاصی کنید ولی یک کوچولو هم که شده در مورد حرفاش فکر کنید
نصف بیشتر حرفاش ساختگیه
نقل قول کردن
magnus
#57 magnus 1395-05-15 13:14
به نقل از beast boy:
به نقل از DAREDEVIL:
دوستان عمو مختار تو رو خدا کمکم کنید من همین الان از بحث با یه دی سی فن برگشتم.
اول از همه کلی حرف خنده دار زده بعدش میگه بتمن علیه سوپرمن سیویل وار رو شکست داده.
بعدش میگه مارول ما منتقدین تبانی کرده.
بعدش همین طومار رو نشونم داده و ایشون هم میخوان سایت
rotten tomatoes بسته بشه.
تازه میگه اصلا سایت های متا و rotten tomatoes معتبر نیستن و سایت imdb معتبره.
آخرشم بهم میگه متعصب و میگه حرف تو کله ی شما مارول فن ها نمیره.
واقعا نمی دونم چی بهش بگم من که بیخیال بحث شدم ولی باور کنین که من با یه همیچین موجودی بحث کردم!!

داستان جالبی بود
یادم بنداز یک جا یاداشت کنم
به قول یکی از کاربرای سایت:
دوستداران کامیک
این حرف آقا مطمئنا و کاملا ساختگی هستش
یک کوچولو در مورد حرفش فکر کنید
یک کوچولو
از این کامنتا واقعا واقعا تا به حال چند تا داشتیم که شبیه به این بوده؟
این آقا فقط برای خود شیرینی و برای خدشه دار کردن دی سی فن اومده همچین نظری داده باورکنید این ساختیگه و این متن ها از ذهن آشفته این کاربر منشاء میگیره
من مطمئنم
نمی خوام کار خاصی کنید ولی یک کوچولو هم که شده در مورد حرفاش فکر کنید
نصف بیشتر حرفاش ساختگیه

من نمیدونم این اقا راست میگه یا نه و نمیخوام قضاوت کنم ولی من خودم تو این چند وقته زیاد به اینجور ادما برخورد کردم مطمئن باش اگه حرف ایشون هم صحت نداشته باشه همچین ادمایی هستن در ضمن روی صحبت این اقا به همه دی سی فن ها نبود فقط به اون افرادی بود که از این حرفا میزنند.
نقل قول کردن
i-safe
#58 i-safe 1395-05-15 13:55
به نظر بنده اصلا نباید کاری با منتقدین به خصوص اسکار داشت به دلیل اینکه به شدت به صورت سیاسی رای میدن.نمونش همین فیلم آرگو آقای بن افلک که به سیاسی ترین حالت ممکن برنده اسکار شد در صورتی که استاد تارانتینو با فیلم دجنگو فیلمی بسیار قوی تر ساخته بود.فیلم هایی هستن که حتی کاندید اسکار هم نشدن و یا در بخش های غیر مهم کاندید شدن ولی در شاهکار بودنشون هیچ شکی نیست مثل فایت کلاب و صورت زخمی و هفت.در اینجا حتی امتیاز imdb هم ملاک نیستش به دلیل اینکه بسیار از یک طرف دیسی فن ها 10 میدن مارول فن ها 1 پس باید صبر کنید خودتون فیلم رو ببینید اگر لذت نبردید بعدش بکوبید تو سر همدیگه :lol:
نقل قول کردن
Hobbit
#59 Hobbit 1395-05-15 14:10
به نقل از i-safe:
به نظر بنده اصلا نباید کاری با منتقدین به خصوص اسکار داشت به دلیل اینکه به شدت به صورت سیاسی رای میدن.نمونش همین فیلم آرگو آقای بن افلک که به سیاسی ترین حالت ممکن برنده اسکار شد در صورتی که استاد تارانتینو با فیلم دجنگو فیلمی بسیار قوی تر ساخته بود.فیلم هایی هستن که حتی کاندید اسکار هم نشدن و یا در بخش های غیر مهم کاندید شدن ولی در شاهکار بودنشون هیچ شکی نیست مثل فایت کلاب و صورت زخمی و هفت.در اینجا حتی امتیاز imdb هم ملاک نیستش به دلیل اینکه بسیار از یک طرف دیسی فن ها 10 میدن مارول فن ها 1 پس باید صبر کنید خودتون فیلم رو ببینید اگر لذت نبردید بعدش بکوبید تو سر همدیگه :lol:


دوست عزیز فکر کنم در این مورد دارید اشتباه میکنید...اولا به این فیلم که نمیخوان اسکار بدن!!!!
دوما چطور ممکنه چندین نفر منتقد بیان به این فیلم نقد سیاسی بدن مگه میشه؟؟!!!

البته در یه مورد بگم نگاه کاملا سیاسی توی صنعت هالیوود هست و این مورد رو 100%باهاتون موافقم ولی میگم باید این یکی دو روز رو هم باید دندون روی جیگر گذاشت تا دید چه میشه؟ ;-)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#60 Nightwatcher 1395-05-15 14:32
دوستان این بحث هنوز ادامه داره؟
بابا بیخیال... اینقدر به خاطر چهارتا نمره اعصاب خودتونو خراب نکنید.
فیلم اکران شده و مهم استقبال مخاطبهاست.
خودتون برید فیلمو ببینید و لذت ببرید. اگر هم بد باشه که خودتون متوجه میشید.
نقل قول کردن
Hobbit
#61 Hobbit 1395-05-15 14:35
به نقل از Nightwatcher:
دوستان این بحث هنوز ادامه داره؟
بابا بیخیال... اینقدر به خاطر چهارتا نمره اعصاب خودتونو خراب نکنید.
فیلم اکران شده و مهم استقبال مخاطبهاست.
خودتون برید فیلمو ببینید و لذت ببرید. اگر هم بد بود که خودتون هم متوجه میشید.

داداش این بحث در مورد فیلم نیست بلکه درمورد فلسفه است :lol:

من تو مخیلم هم نمیومد این فیلم جر و بحثش از bvs بیشترشه :-|
نقل قول کردن
Nightwatcher
#62 Nightwatcher 1395-05-15 14:39
به نقل از Hobbit:
به نقل از Nightwatcher:
دوستان این بحث هنوز ادامه داره؟
بابا بیخیال... اینقدر به خاطر چهارتا نمره اعصاب خودتونو خراب نکنید.
فیلم اکران شده و مهم استقبال مخاطبهاست.
خودتون برید فیلمو ببینید و لذت ببرید. اگر هم بد بود که خودتون هم متوجه میشید.

داداش این بحث در مورد فیلم نیست بلکه درمورد فلسفه است :lol:

من تو مخیلم هم نمیومد این فیلم جر و بحثش از bvs بیشترشه :-|

این آتیشا از گور اون یارو که فحاشی کرد بلند میشه.
احمق بیخودی جو رو متشنج کرد. طوری که الان جرات ندارم از این فیلم یه ذره هم تعریف کنم.
نقل قول کردن
Hobbit
#63 Hobbit 1395-05-15 14:41
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از Hobbit:
به نقل از Nightwatcher:
دوستان این بحث هنوز ادامه داره؟
بابا بیخیال... اینقدر به خاطر چهارتا نمره اعصاب خودتونو خراب نکنید.
فیلم اکران شده و مهم استقبال مخاطبهاست.
خودتون برید فیلمو ببینید و لذت ببرید. اگر هم بد بود که خودتون هم متوجه میشید.

داداش این بحث در مورد فیلم نیست بلکه درمورد فلسفه است :lol:

من تو مخیلم هم نمیومد این فیلم جر و بحثش از bvs بیشترشه :-|

این آتیشا از گور اون یارو که فحاشی کرد بلند میشه.
احمق بیخودی جو رو متشنج کرد. طوری که الان جرات ندارم از این فیلم یه ذره هم تعریف کنم.

ای گفتی..من منظورتو دقیق نگرفتم...ولی من اون یکی که تو همون جلسه ***مارول گفت و بعد دوید آیر تکرارش کردو در نظر گرفتم...جالبه استنلی هم واکنش نشون داد ولی نمیدونم چرا تو سایت کار نشد :sad:
نقل قول کردن
Nightwatcher
#64 Nightwatcher 1395-05-15 14:45
به نقل از Hobbit:
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از Hobbit:
به نقل از Nightwatcher:
دوستان این بحث هنوز ادامه داره؟
بابا بیخیال... اینقدر به خاطر چهارتا نمره اعصاب خودتونو خراب نکنید.
فیلم اکران شده و مهم استقبال مخاطبهاست.
خودتون برید فیلمو ببینید و لذت ببرید. اگر هم بد بود که خودتون هم متوجه میشید.

داداش این بحث در مورد فیلم نیست بلکه درمورد فلسفه است :lol:

من تو مخیلم هم نمیومد این فیلم جر و بحثش از bvs بیشترشه :-|

این آتیشا از گور اون یارو که فحاشی کرد بلند میشه.
احمق بیخودی جو رو متشنج کرد. طوری که الان جرات ندارم از این فیلم یه ذره هم تعریف کنم.

ای گفتی..من منظورتو دقیق نگرفتم...ولی من اون یکی که تو همون جلسه ***مارول گفت و بعد دوید آیر تکرارش کردو در نظر گرفتم...جالبه استنلی هم واکنش نشون داد ولی نمیدونم چرا تو سایت کار نشد :sad:

خوب شد دیوید ایر عذرخواهی کرد و گفت من برای فیلمسازان دیگر احترام قائلم. وگرنه من که نمیبخشیدمش :-* ;-)
نقل قول کردن
Hobbit
#65 Hobbit 1395-05-15 14:52
#64
فحاشی از هر جانبی باشه و هر فردی دلش میخواد باشه اصلا پسندیده نیست حالا این فیلم بیرون میاد ما هم میبینیمش حالا چه بد چه خوب شاید اینقدر فروش کنه که ما دهنمون باز بمونه شایدم با کله بخوره زمین معلوم نیست..حقیقتش برای ما چند سال اینا همش خاطره میشه و بهش میخندیم ولی فحاشی..اون میمونه..حتی اگه تو دل یه آدم هم که میخواد باشه..در کل ارزششو نداره...
ولی من نقدها رو خوندم خیلی نظرات متناقضه و هیچی معلوم نیست بعضی ها کوبوندنش بیشتریا بهش نمره متوسط دادن یه عده ای هم ستایشش کردن..به هر حال همینه ولی اینطور که به نظر میاد باید تریلر ا رو در نظر نگیریم و فیلمی دست پایین تر بگیریم ولی اگه فیلم بد باشه خصوصا تو زمینه مالی وارنر بدجور ضرر میکنه و شایعاتی هست که این فیلم توی چین اکران نمیشه...همیشه چین راه فرار همچین فیلمایی بود ولی...
نقل قول کردن
Nightwatcher
#66 Nightwatcher 1395-05-15 14:59
به نقل از Hobbit:
#64
فحاشی از هر جانبی باشه و هر فردی دلش میخواد باشه اصلا پسندیده نیست حالا این فیلم بیرون میاد ما هم میبینیمش حالا چه بد چه خوب شاید اینقدر فروش کنه که ما دهنمون باز بمونه شایدم با کله بخوره زمین معلوم نیست..حقیقتش برای ما چند سال اینا همش خاطره میشه و بهش میخندیم ولی فحاشی..اون میمونه..حتی اگه تو دل یه آدم هم که میخواد باشه..در کل ارزششو نداره...
ولی من نقدها رو خوندم خیلی نظرات متناقضه و هیچی معلوم نیست بعضی ها کوبوندنش بیشتریا بهش نمره متوسط دادن یه عده ای هم ستایشش کردن..به هر حال همینه ولی اینطور که به نظر میاد باید تریلر ا رو در نظر نگیریم و فیلمی دست پایین تر بگیریم ولی اگه فیلم بد باشه خصوصا تو زمینه مالی وارنر بدجور ضرر میکنه و شایعاتی هست که این فیلم توی چین اکران نمیشه...همیشه چین راه فرار همچین فیلمایی بود ولی...

من از چند چیز این فیلم مطمئنم:
به ذات شخصیتها وفاداره.
ارتباط و تعامل بین اعضای جوخه خیلی جالب میشه.
پر از دیالوگها و صحنه های جالب و سرگرم کننده است.
ددشات و جوکر و هارلی کویین خیلی خوب از آب دراومدن.
حالا ممکنه به اندازه این 4 مورد که گفتم ضعف هم داشته باشه.
نقل قول کردن
Hobbit
#67 Hobbit 1395-05-15 15:06
#66
البته من میگم زود تند نرو...ولی نظرم من تا الان اینطور آپدیت شده:

هالی کوئین از این به بعد رشد بسیاری توی دنیای کمیک و انیمیشن و فیلمای دی سی میکنه

جوکر بیشترین توجه رو تا فیلم اخصاصی بتمن به خودش میگیره

باید منتظر کلی صحنه خنده دار باشیم ولی درمورد لوس شدنشون نگران!!!

آینده تمام شخصیت های این فیلم فکر و ذکر ما میشه به عنوان مثال کاپیتان بومرنگ چی میشه؟یا کاتانا؟

ولی در مورد ددشات من هنوزم تردید دارم....

واین سوال پیش میاد آیا وارنر صرف نظر از واکنش تماشاگران حاضره فیلمای اختصاصی این شخصیت ها و یا ادامه این فیلم رو بسازه؟؟
نقل قول کردن
Nightwatcher
#68 Nightwatcher 1395-05-15 15:18
به نقل از Hobbit:
#66
البته من میگم زود تند نرو...ولی نظرم من تا الان اینطور آپدیت شده:

هالی کوئین از این به بعد رشد بسیاری توی دنیای کمیک و انیمیشن و فیلمای دی سی میکنه

جوکر بیشترین توجه رو تا فیلم اخصاصی بتمن به خودش میگیره

باید منتظر کلی صحنه خنده دار باشیم ولی درمورد لوس شدنشون نگران!!!

آینده تمام شخصیت های این فیلم فکر و ذکر ما میشه به عنوان مثال کاپیتان بومرنگ چی میشه؟یا کاتانا؟

ولی در مورد ددشات من هنوزم تردید دارم....

واین سوال پیش میاد آیا وارنر صرف نظر از واکنش تماشاگران حاضره فیلمای اختصاصی این شخصیت ها و یا ادامه این فیلم رو بسازه؟؟

وارنر قبلا گفته بود که فیلم اختصاصی هارلی کویین رو میسازه . به احتمال زیاد به خاطر موفقیت این شخصیت در فیلم جوخه فیلم اختصاصیشو میسازه. هارلی کویین کامیک اختصاصی هم داره.
جوکر هم حتما توی فیلم بتمن بن افلک حضور داره چونکه توی اون کامیکی که میخوان ازش برای فیلم بتمن اقتباس کنن حضور داره.
در مورد شخصیتهای دیگه هم مطمئن نیستم.
شاید اگه داستان فیلم فلش قبل از جاستیس لیگ و جوخه باشه بومرنگ میتونه یکی از ویلنهای فیلم اختصاصی فلش باشه.
همین فیلم جوخه اگه فروشش قابل قبول باشه ممکنه قسمت دومش رو هم بسازن. میتونن شخصیتهای دیگری مثل دث استروک و بلک مانتا و کینگ شارک و... به جوخه اضافه کنند.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#69 S.T.A.R.K 1395-05-15 15:23
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از Hobbit:
#66
البته من میگم زود تند نرو...ولی نظرم من تا الان اینطور آپدیت شده:

هالی کوئین از این به بعد رشد بسیاری توی دنیای کمیک و انیمیشن و فیلمای دی سی میکنه

جوکر بیشترین توجه رو تا فیلم اخصاصی بتمن به خودش میگیره

باید منتظر کلی صحنه خنده دار باشیم ولی درمورد لوس شدنشون نگران!!!

آینده تمام شخصیت های این فیلم فکر و ذکر ما میشه به عنوان مثال کاپیتان بومرنگ چی میشه؟یا کاتانا؟

ولی در مورد ددشات من هنوزم تردید دارم....

واین سوال پیش میاد آیا وارنر صرف نظر از واکنش تماشاگران حاضره فیلمای اختصاصی این شخصیت ها و یا ادامه این فیلم رو بسازه؟؟

وارنر قبلا گفته بود که فیلم اختصاصی هارلی کویین رو میسازه . به احتمال زیاد به خاطر موفقیت این شخصیت در فیلم جوخه فیلم اختصاصیشو میسازه. هارلی کویین کامیک اختصاصی هم داره.
جوکر هم حتما توی فیلم بتمن بن افلک حضور داره چونکه توی اون کامیکی که میخوان ازش برای فیلم بتمن اقتباس کنن حضور داره.
در مورد شخصیتهای دیگه هم مطمئن نیستم.
شاید اگه داستان فیلم فلش قبل از جاستیس لیگ و جوخه باشه بومرنگ میتونه یکی از ویلنهای فیلم اختصاصی فلش باشه.
همین فیلم جوخه اگه فروشش قابل قبول باشه ممکنه قسمت دومش رو هم بسازن. میتونن شخصیتهای دیگری مثل دث استروک و بلک مانتا و کینگ شارک و... به جوخه اضافه کنند.

مگه نگفتن فیلم بتمن اقتباسی نیست و داستان اورجینال داره؟؟
بهر حال صد در صد دیسی از جوکر تو این فیلم استفاده میکنه
نقل قول کردن
Hobbit
#70 Hobbit 1395-05-15 15:26
#68
خلاصه داداش از صحبت با شما خوشحال شدیم فقط متاسفانه من مدتی نیستم(تا مهرماه) و نمیتونم نتیجه این فیلم رو ببینم و این حرفایی که ما زدیم همش نظریه است و تا دیدن فیلم نظراتمون 100%تغییر میکنه..ولی با تمام این احتمالات این فیلم ثابت کرد حتی قبل از اکرانش چقدر فیلمای کمیکی نقش مهمی در آینده سینما دارن و من امیدوارم دی سی هم مثل مارول سر عقل بیاد و هواداراش و کمیک فنا رو عذاب نده.
با تشکر از تحمل بنده.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#71 Nightwatcher 1395-05-15 15:32
به نقل از Hobbit:
#68
خلاصه داداش از صحبت با شما خوشحال شدیم فقط متاسفانه من مدتی نیستم(تا مهرماه) و نمیتونم نتیجه این فیلم رو ببینم و این حرفایی که ما زدیم همش نظریه است و تا دیدن فیلم نظراتمون 100%تغییر میکنه..ولی با تمام این احتمالات این فیلم ثابت کرد حتی قبل از اکرانش چقدر فیلمای کمیکی نقش مهمی در آینده سینما دارن و من امیدوارم دی سی هم مثل مارول سر عقل بیاد و هواداراش و کمیک فنا رو عذاب نده.
با تشکر از تحمل بنده.

قربونت هابیت جان
دلمون برات تنگ میشه.
مثل همیشه از صحبت با شما لذت بردم.
موفق باشی
نقل قول کردن
Nightwatcher
#72 Nightwatcher 1395-05-15 15:35
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از Hobbit:
#66
البته من میگم زود تند نرو...ولی نظرم من تا الان اینطور آپدیت شده:

هالی کوئین از این به بعد رشد بسیاری توی دنیای کمیک و انیمیشن و فیلمای دی سی میکنه

جوکر بیشترین توجه رو تا فیلم اخصاصی بتمن به خودش میگیره

باید منتظر کلی صحنه خنده دار باشیم ولی درمورد لوس شدنشون نگران!!!

آینده تمام شخصیت های این فیلم فکر و ذکر ما میشه به عنوان مثال کاپیتان بومرنگ چی میشه؟یا کاتانا؟

ولی در مورد ددشات من هنوزم تردید دارم....

واین سوال پیش میاد آیا وارنر صرف نظر از واکنش تماشاگران حاضره فیلمای اختصاصی این شخصیت ها و یا ادامه این فیلم رو بسازه؟؟

وارنر قبلا گفته بود که فیلم اختصاصی هارلی کویین رو میسازه . به احتمال زیاد به خاطر موفقیت این شخصیت در فیلم جوخه فیلم اختصاصیشو میسازه. هارلی کویین کامیک اختصاصی هم داره.
جوکر هم حتما توی فیلم بتمن بن افلک حضور داره چونکه توی اون کامیکی که میخوان ازش برای فیلم بتمن اقتباس کنن حضور داره.
در مورد شخصیتهای دیگه هم مطمئن نیستم.
شاید اگه داستان فیلم فلش قبل از جاستیس لیگ و جوخه باشه بومرنگ میتونه یکی از ویلنهای فیلم اختصاصی فلش باشه.
همین فیلم جوخه اگه فروشش قابل قبول باشه ممکنه قسمت دومش رو هم بسازن. میتونن شخصیتهای دیگری مثل دث استروک و بلک مانتا و کینگ شارک و... به جوخه اضافه کنند.

مگه نگفتن فیلم بتمن اقتباسی نیست و داستان اورجینال داره؟؟
بهر حال صد در صد دیسی از جوکر تو این فیلم استفاده میکنه

آخه چند روز پیش اعلام شد که فیلم بتمن بر اساس کمیک a serious house on serious earth هست. توی این کامیک جوکر هم هست.
نقل قول کردن
DAREDEVIL
#73 DAREDEVIL 1395-05-15 18:22
به نقل از beast boy:
به نقل از DAREDEVIL:
دوستان عمو مختار تو رو خدا کمکم کنید من همین الان از بحث با یه دی سی فن برگشتم.
اول از همه کلی حرف خنده دار زده بعدش میگه بتمن علیه سوپرمن سیویل وار رو شکست داده.
بعدش میگه مارول ما منتقدین تبانی کرده.
بعدش همین طومار رو نشونم داده و ایشون هم میخوان سایت
rotten tomatoes بسته بشه.
تازه میگه اصلا سایت های متا و rotten tomatoes معتبر نیستن و سایت imdb معتبره.
آخرشم بهم میگه متعصب و میگه حرف تو کله ی شما مارول فن ها نمیره.
واقعا نمی دونم چی بهش بگم من که بیخیال بحث شدم ولی باور کنین که من با یه همیچین موجودی بحث کردم!!

داستان جالبی بود
یادم بنداز یک جا یاداشت کنم
به قول یکی از کاربرای سایت:
دوستداران کامیک
این حرف آقا مطمئنا و کاملا ساختگی هستش
یک کوچولو در مورد حرفش فکر کنید
یک کوچولو
از این کامنتا واقعا واقعا تا به حال چند تا داشتیم که شبیه به این بوده؟
این آقا فقط برای خود شیرینی و برای خدشه دار کردن دی سی فن اومده همچین نظری داده باورکنید این ساختیگه و این متن ها از ذهن آشفته این کاربر منشاء میگیره
من مطمئنم
نمی خوام کار خاصی کنید ولی یک کوچولو هم که شده در مورد حرفاش فکر کنید
نصف بیشتر حرفاش ساختگیه

دوست عزیز شما هرجور میخوای فکر کن ولی باور کن که هیچ کدوم از این حرفا ساختکی نیست حیف که اگه آدرس اون سایت رو بزارم تبلیغ میشه وگرنه دلیلی ندارم که دروغ بگم.
نقل قول کردن
redmonster
#74 redmonster 1395-05-15 19:25
#73:
هرکی بهت گفت مارول فنا بچن این عکسو نشونش بده. تازه تا دیروز میانگین نمره ای که افراد زیر 18 سال به فیلم داده بودن 9.1 بود
تازه قبلا اثبات هم کردم مدیرای اون کانال انتی تعصب هم همشون بچن
بچه بودن اشکال نداره، ولی وقتی بچه ای و ادعای بزرگی داری این اشکال داره

در ضمن این که دیگه imdb هست و نظر کاربرا. اگه بخوان میتونن یه طومار هم برای تعطیلی imdb بنویسن. الان ببینم اون اقایی که میگفت ما نظر متعصبانه میدیم هم حرفی برای گفتن داره. اینم نظر ادمایی که منتقد نیستن، پس الکی نیا بگو اسپایدی این نظر متعصبانه رو داد، اون نظر متعصبانه رو داد. بهتره خارج از اون کانال های به اصطلاح انتی تعصبتون به جاهای دیگه هم سر بزنید تا الکی به دیگران تهمت تعصب نزنید. تازه احتمالا این نمرات روز به روز کمتر هم میشن، چون افراد بیشتری فیلم رو میبینن و میان نمره میره میدن
پ.ن: تازه ظاهرا این بهترین فیلم دنیای سینمایی دی سی هست(mos.bvs ,ss)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45