فروش فیلم جنگ بینهایت از مرز 2 میلیارد دلار گذشت

"انتقام جویان: جنگ بینهایت" به طور رسمی به باشگاه فیلم های دو میلیارد دلاری پیوست.

فروش فیلم جنگ بینهایت از مرز 2 میلیارد دلار گذشت

نیمه شب دوشنبه مشخص شد شاهکار مارول و اثری که برای ساختنش به 10 سال زمینه چینی و انتظار نیاز بود تونسته افتخار جدیدی کسب کنه و فروشش رو در سطح جهان به بیش از 2 میلیارد دلار برسونه. بدین ترتیب جنگ بینهایت چهارمین فیلم تاریخ سینما شد که به از مرز 2 میلیارد دلار عبور میکنه. ضمنا این فیلم پرفروش ترین فیلم تابستانی تاریخ سینما و همچنین پرفروش ترین فیلم کمیک بوکی نیز شده است. بزرگترین افتتاحیه تاریخ سینما را نیز به خودش اختصاص داد. و البته این رو هم در نظر بگیرید که تمام فیلم های دو میلیاردی در فصل تعطیلات کریسمس اکران شدند ولی جنگ بینهایت تنها فیلمی است در تاریخ سینما که تقریبا همزمان با هیچ تعطیلی یا عید بزرگی اکران نشد و دو میلیارد فروخت. ضمن اینکه رقبای بزرگی همچون "دنیای ژوراسیک 2"، "ددپول"، و "سولو" را داشت. 

تنها فیلم های دیگری که تا به حال موفق شده اند به چنین فروشی دست یابند عبارتند از : "آواتار" که هنوز هم با 2.78 میلیارد دلار در صدر فروش جدول تاریخ سینماست. بعد از این فیلم "تایتانیک" قرار داره با 2.18 میلیارد دلار. البته این رو در نظر داشته باشید که اواتار تقریبا 9 ماه اکران جهانی داشت! ضمن اینکه برای اولین بار مردم جهان را با فن آوری فیلم های سه بعدی آشنا کرد. تایتانیک هم حداقل دو بار اکران مجدد داشت و تونست این رقم فروش رو به دست بیاره. در رتبه سوم "جنگ ستارگان: نیرو برمیخیزد" قرار داره که به کمک حس نوستالژیکی که برای هواداران سری قدیمی جنگ ستارگان داشت تونست به 2.06 میلیارد دلار برسه. و اکنون در رتبه چهارم جنگ بینهایت قرار داره که اولین فیلم کمیک بوکی/ابرقهرمانی تاریخ سینماست که فروشش از 2 میلیارد دلار فراتر رفته و این افتخاریه برای تمام هواداران کمیک بوک در جهان. البته برخی پیشبینی میکنند اگر جنگ بینهایت فقط 60 میلیون دلار دیگر فروش کنه میتونه رکورد نیرو برمیخیزد رو بزنه. همچنین زمزمه هایی به گوش میرسه مبنی بر اینکه دیزنی و مارول قصد دارند سال بعد و به مناسبت اکران اونجرز 4، بار دیگر جنگ بینهایت را اکران کنند تا هواداران بتونند به صورت پشت سر هم این دو فیلم را که داستانی مرتبط دارند تماشا کنند. اگر این اتفاق بیفته پس احتمالش زیاده جنگ بینهایت بتونه حتی رکورد تایتانیک رو بزنه و به عنوان دومین فیلم تاریخ سینما شناخته بشه.

در مجموع امسال (2018) سال بسیار بسیار موفقی برای مارول بوده. از یک سو "پلنگ سیاه" همه را شگفت زده کرد و با فروشی بالغ بر 1.34 میلیارد دلار به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد که یک ابرقهرمان به صورت تکی در آن حضور داره! "ددپول 2 " هم که هم اکنون داره بر پرده سینماهای جهان میدرخشه. به زودی مارول فیلم "مرد مورچه ای و واسپ" را بر پرده سینماهای جهان خواهد داشت و سال 2019 را هم با "کاپیتان مارول" شروع خواهیم کرد! بنابراین بار دیگر ثابت شد که مارول در حال حاضر صنعت سینمای جهان را به تسخیر خودش درآورده.

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

beast boy
+2 #1 beast boy 1397-03-23 08:50
فیلم جنگ بی نهایت بی شک یکی از عظیم ترین فیلم های سینما بود فیلمی که صحنه به صحنه ، سکانس به سکانش با برنامه و با فکر به سمت جلو حرکت میکرد
فیلمی بزرگ که دستاورد نهایی سه فاز مارول محسوب میشد دستاوردی که به نظرم ایده هایی جدیدی مطرح کرد و باعث شد همین ایده های جدید جلوه ای نو به فیلم ببخشه که نشه این فیلم رو با فیلم های زیادی مقایسه کرد
هر سکانس با برنامه بود و شاید همین برنامه ریزی بی نقص بود که بیننده موقع دیدن فیلم گیج نمیشد یا به خودش نمیگفت اینجا چی شد ؟
شخصیت پردازی و و پرداختن به شخصیت ها به اندازه و مناسب بود و واقعا کار خیلی سختی بود با حضور این همه شخصیت بتونی به همه ی شخصیت ها بپردازی و از یک طرف دیگه شخصیت های جدید دیگری رو هم معرفی کنی
تعامل شخصیت ها و دیدارها و ملاقات هایی که در این فیلم به وجود اومد به شدت ناب بود و واقعا نمیشد تصور کرد که تعامل ها انقدر خوب به نمایش در بیاد
این فیلم از نمونه فیلم هایی بود که بعد دیدنش وارد یک شوک بزرگ میشی و میخای ساعت ها بهش فکر کنی یا در موردش با بقیه صحبت کنی این فیلم فیلمی بود که یک هوادار یا یک بیننده معمولی رو کاملا ارضا میکرد و میتونست انتظارات رو به خوبی بر آورده کنه هم از لحاظ داستان هم شخصیت پردازی و هم تعامل و رفتار شخصیت ها با دیگران
داستان فیلم هم بسیار جذاب بود تایتان دیوانه ای(البته اگه بشه بهش گفت دیوانه) که به دنبال تعادل در دنیا بود اما تعادلی که میخاست تاوان و عوارض بدی داشت که ...
به صورت کلی این فیلم فیلمی بود که انتظار این همه صبر رو داشت و انقدر زیبا بود که آدم دوست داشت بعد از پایان فیلم پا بشه و برای این فیلم ایستاده دست بزنه
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #2 mokhtar 1397-03-23 08:59
تبریک به همه مارول فن ها. این فیلم ادای دینی بود به همه ماهایی که این همه سال با مارول همراهی کردیم
دم مارول و اقای کوین فایگی گرم که روی پای خودشون ایستادند و به کمک دیگران و بدون این که حتی رایت سینمایی تمامی شخصیت های درجه یک خودشون رو داشته باشند دنیایی به نام mcu رو ذره ذره بنا کردند و الان به اینجا رسیدند
واقعا اصلا تصور همچین فیلم عظیمی با این داستان و این همه شخصیت غیر قابلو باوره
دیگر هرگز فیلمی مثل جنگ بینهایت ساخته نخواهد شد. مطمدن باشید
نقل قول کردن
mokhtar
#3 mokhtar 1397-03-23 09:00
اینم بگم که من تا الان خودم 4 بار این فیلم رو تو سینماها دیدم و از دیدنش سیر نمیشم
تک تک اون دلارهایی که به دست اورده حقشه. نوش جون
نقل قول کردن
Mr.Riddler
#4 Mr.Riddler 1397-03-23 09:01
تبریک میگم به همه مارولی ها. خوشحالم و ناراحت چون میدونم دی سی هرگز فیلمی به بزرگی و موفقیت جنگ بینهایت نخواهد ساخت. :sad:
نقل قول کردن
Th3VeNoM
#5 Th3VeNoM 1397-03-23 09:04
به نقل از Mr.Riddler:
تبریک میگم به همه مارولی ها. خوشحالم و ناراحت چون میدونم دی سی هرگز فیلمی به بزرگی و موفقیت جنگ بینهایت نخواهد ساخت. :sad:

انشالله بتونه بسازه هر چی باشه بتمن و سوپرمن حداقل بخش زیادی از بچگی خودم رو پر کردن و دلم میخواد موفقیت اونا رو هم ببینم :-)
نقل قول کردن
Mr. Incredible
#6 Mr. Incredible 1397-03-23 09:06
جنگ بینهایت بهترین فیلمیه که تا به حال دیده ام. واقعا خوشحال شدم از این خبر
نقل قول کردن
Mr. Incredible
#7 Mr. Incredible 1397-03-23 09:11
به نقل از Th3VeNoM:
به نقل از Mr.Riddler:
تبریک میگم به همه مارولی ها. خوشحالم و ناراحت چون میدونم دی سی هرگز فیلمی به بزرگی و موفقیت جنگ بینهایت نخواهد ساخت. :sad:

انشالله بتونه بسازه هر چی باشه بتمن و سوپرمن حداقل بخش زیادی از بچگی خودم رو پر کردن و دلم میخواد موفقیت اونا رو هم ببینم :-)

منم از بتمن و سوپرمن خاطره دارم ولی برای دو میلیاردی شدن فقط بتمن کافی نیست (سوپرمن واقعا اونقدرا هم شخصیت پولسازی نیست). باید یه مجموعه شخصیت درجه یک داشت. ولی انصافا شخصیت های دی سی قدیمی و کلیشه ای شده اند . یه قول اقای میلار به درد قرن قبلی میخورن
نقل قول کردن
best of the best
#8 best of the best 1397-03-23 09:14
تبریک به همه کمیک فنا
دیگه ما هم رفتیم جزو 2 میلیاردی ها
امشاله اکران مجدد بشه پوز تایتانیک و جیمز کامرون مغرور رو هم بزنه
نقل قول کردن
best of the best
#9 best of the best 1397-03-23 09:17
به نقل از Mr. Incredible:
به نقل از Th3VeNoM:
به نقل از Mr.Riddler:
تبریک میگم به همه مارولی ها. خوشحالم و ناراحت چون میدونم دی سی هرگز فیلمی به بزرگی و موفقیت جنگ بینهایت نخواهد ساخت. :sad:

انشالله بتونه بسازه هر چی باشه بتمن و سوپرمن حداقل بخش زیادی از بچگی خودم رو پر کردن و دلم میخواد موفقیت اونا رو هم ببینم :-)

منم از بتمن و سوپرمن خاطره دارم ولی برای دو میلیاردی شدن فقط بتمن کافی نیست (سوپرمن واقعا اونقدرا هم شخصیت پولسازی نیست). باید یه مجموعه شخصیت درجه یک داشت. ولی انصافا شخصیت های دی سی قدیمی و کلیشه ای شده اند . یه قول اقای میلار به درد قرن قبلی میخورن

حالا به نظرم بحث دی سی رو اصلا نکنیم بهتره
الان به نظرم مارول به یه سطحی رسیده که خیلی از د یسی جلو زده و شاید اصلا درست نباشه در جایی که صحبت از مارول میشه صحبت دی سی هم بشه
قصد توهین ندارم ولی اصلا دیگه درست نیست این دو تا رو با هم مقایسه کرد. مارول الان خودش رو به یه سطح دیگه رسونده
اگه انشاله دی سی هم تونست روزی خودش رو برسونه اون وقت میشه درباره اش حرف زد
نقل قول کردن
Comic man
#10 Comic man 1397-03-23 09:19
به نقل از best of the best:
به نقل از Mr. Incredible:
به نقل از Th3VeNoM:
به نقل از Mr.Riddler:
تبریک میگم به همه مارولی ها. خوشحالم و ناراحت چون میدونم دی سی هرگز فیلمی به بزرگی و موفقیت جنگ بینهایت نخواهد ساخت. :sad:

انشالله بتونه بسازه هر چی باشه بتمن و سوپرمن حداقل بخش زیادی از بچگی خودم رو پر کردن و دلم میخواد موفقیت اونا رو هم ببینم :-)

منم از بتمن و سوپرمن خاطره دارم ولی برای دو میلیاردی شدن فقط بتمن کافی نیست (سوپرمن واقعا اونقدرا هم شخصیت پولسازی نیست). باید یه مجموعه شخصیت درجه یک داشت. ولی انصافا شخصیت های دی سی قدیمی و کلیشه ای شده اند . یه قول اقای میلار به درد قرن قبلی میخورن

حالا به نظرم بحث دی سی رو اصلا نکنیم بهتره
الان به نظرم مارول به یه سطحی رسیده که خیلی از د یسی جلو زده و شاید اصلا درست نباشه در جایی که صحبت از مارول میشه صحبت دی سی هم بشه
قصد توهین ندارم ولی اصلا دیگه درست نیست این دو تا رو با هم مقایسه کرد. مارول الان خودش رو به یه سطح دیگه رسونده
اگه انشاله دی سی هم تونست روزی خودش رو برسونه اون وقت میشه درباره اش حرف زد

موافقم. خواهشا بحث دی سی نکنید تو این مطلب که روزمون خراب میشه!
من که مدتیه اصلا دی سی رو حسابش نمیکنم. دی سی مربوط میشه به خاطرات دوران کودکی و 5 سالگی که از پرواز کردن قهرمانان قوی و شنل پوش خوشم میومد. دیگه تموم شد. من الان بزرگ شدم . من الان مارول فنم
نقل قول کردن
Strange
#11 Strange 1397-03-23 09:24
تبریک به همه. واقعا هرگز فکرشم نمیکردم روزی برسه و فیلمی از دنیای کمیک به فروش 2 میلیاردی برسه
نقل قول کردن
C.s.r
#12 C.s.r 1397-03-23 09:25
سلام فک نکنم کسی با شنید این خبر سورپرایز شده باشه غیر ممکن بود فیلمی به این عظیمی و شگفت انگیزی فروش شگفت اور وعظیمی نداشته باشه منم خوشحالم از موفقیت این فیلم و این موفقیت رو تبریک میگم فروش فیلمم خیلی بیشتر از اینا میتونست باشه ولی با وجود ددپول و جنگ ستارگان و دنیای ژوراسیک و شگفت انگیزان که چن روز دیگه میاد همینم با وجود اینا یه شاهاکاره ولی کاش دیزنی تاریخ اکران سولو و شگفت انگیزان رو یکم با جنگ بی نهایت فاصله مینداخت اینطوری به فروش سولو هم لطمه نمی خورد
نقل قول کردن
spider_pool
#13 spider_pool 1397-03-23 09:30
منم تبریک میگم به مارول فنا و تسلیت میگم به بیشعور های نفهمی که به این فیلم نمره 40 از 100 دادن تو نقدشون! البته به کفش عمو مختار. چون یه نقد دوزاری تو یه کانال تلگرامی دوزاری یا یه سری مخاطب دوزاری محدود چه تاثیری اصلا میتونه داشته باشه؟
امیدوارم این خبر باعث بشه کمی از اون مغز متعصب زنگ زده شون خارج بشن
البته نشدن هم نشدن چون اصلا به بند کفش هم به حساب نمیان
نقل قول کردن
best of the best
#14 best of the best 1397-03-23 09:34
به نقل از spider_pool:
منم تبریک میگم به مارول فنا و تسلیت میگم به بیشعور های نفهمی که به این فیلم نمره 40 از 100 دادن تو نقدشون! البته به کفش عمو مختار. چون یه نقد دوزاری تو یه کانال تلگرامی دوزاری یا یه سری مخاطب دوزاری محدود چه تاثیری اصلا میتونه داشته باشه؟
امیدوارم این خبر باعث بشه کمی از اون مغز متعصب زنگ زده شون خارج بشن
البته نشدن هم نشدن چون اصلا به بند کفش هم به حساب نمیان

شما اصلا اینا رو جدی نگیر
الان هر طفلی میتونه تو این کانالا یه مزخرفی بنویسه اسمش رو بذاره نقد
همه که مثل استاد ترابی نیستن 20 سال سابقه درخشان کار مطبوعاتی و ترجمه و تالیف کتاب و مقاله داشته باشن
نقل قول کردن
علی قدیانی
#15 علی قدیانی 1397-03-23 09:49
بله بازم مارول ثابت کرد که تو هر زمینه موفقه
راضی نگه داشتن هواداران،جلب منتقدین،فروش عالی و تو کمیک هم که همیشه موفق بوده و خواهد بود
مطمئن باشید قسمت بعد بیشتر میفروشه انشالله
نقل قول کردن
علی قدیانی
#16 علی قدیانی 1397-03-23 09:53
اقا یه خبر چند وقت پیش خوندم خیلی جالب بود یکی از فن های مارول که یه سیاه پوست بود حدودا ۴۶ بار فیلمو رفته دیده اینقدر که فکرکنم از آیمکس تعداد زیادی بلیط مجانی دادن و برادران روسو هم بهش بلیط نمایش شب اول اونجرز ۴ رو دادن ببینید تا چه حد مارول میتونه تاثیر بذاره که یکی اینجوری بیاد یه فیلمو ببینه! تازه بهش گفته بودن میخوای چجوری اینارو جشن بگیری گفت میرم دوباره فیلمو میبینم :lol:
نقل قول کردن
C.s.r
#17 C.s.r 1397-03-23 10:04
#2
درسته فک نکنم دیگه همچین فیلمی نه تنها در جهان شخصیت های کمیکی بلکه کلا در دنیای هالییود ساخته بشه ولی من فک میکنم قسمت بعدی اونجرز به همین عظیمی و شگفت انگیزی باشه درسته کلی صحنه باحال و ماندگار در جنگ بی نهایت دیدیم ولی کلی صحنه هست که بی نهایت انتظارش رو میکشیم ما هنوز دیدار تونی و استیو رو ندیدیم و هنوز جمع شد همه انتقام جویان که مطمئنم سکانس های فوق العاده ای خلق میکنن رو ندیدیم کلی شخصیت مونده که هنوز با هم دیداری نداشتن و دوس دارم تیم اپ شون رو ببینم به علاوه ما در قسمت بعدی خبیثی داریم که قبلا باهاش اشنا شدیم و شخصیتش برامون تثبیت شده و ما در این فیلم علاوه بر ابرقهرمان ها دنبال سرنوشت شرور فیلمم هستیم....شاید تا حدودی داستان فیلم جنگ بی نهایت رو میدونستیم ولی از این قسمت هیچی نمیدونیم چقدر می تونن با داستان فیلم سورپرایزمون کنن
و البته پایان فیلم که خروج چند شخصیت اصلی از mcu هست پایانی که خیلی ها توی جنگ بی نهایت منتظرش بودن
نقل قول کردن
zahed arazi
#18 zahed arazi 1397-03-23 10:06
تبریک واقعا هم شایستگی این همه فروش رو داره فیلم های زیادی نیستن که میتونن به فروش دومیلیاردی برسن اگه کار ساده ای بود الان تعداشون فقط چهارتا نبود
البته از یک طرف هم شانس اورد که سولو بدجوری خراب کرد و کمی زودتر به فیلم های دومیلیاردی پیوست بهرحال این رقم فروشش تضمین شده بوده
حالا فقط میمونه به رکورد استار وارز برسه فکر کنم حالا حالاها فیلم تو چین روی پرده باشه اگه بتونه ی بیست میلیون دگ حداقل از چین دربیاره بعلاوه فروش خانگیش و بقیه جاها امکانش هست به رکورد نیرو برمیخزد برسه
البته اینم بگم فوق العاده بودن فیلمم خیلی به این فروش کمک کرد اینطورز نیست که بگیم فقط بخاطر تبلیغات و هایپ شدن ها نبود هم طرفدارا به چیزی که میخاستن رسیدن و هم خود مارول شاید خیلی بیشتر ازون چیزی که تصورشو میکرد
نقل قول کردن
amiralispiderman1
#19 amiralispiderman1 1397-03-23 10:27
به نقل از mokhtar:
اینم بگم که من تا الان خودم 4 بار این فیلم رو تو سینماها دیدم و از دیدنش سیر نمیشم
تک تک اون دلارهایی که به دست اورده حقشه. نوش جون

تک تک پنی هاش استاد
نقل قول کردن
hassan91
#20 hassan91 1397-03-23 10:34
میشد حدس زد که به این درآمد و فروش برسه.
تازه مارول بازم میتونه به همچین فروشی برسه و بازم رکورد بزنه.
اگه بازم در آینده همین رقم فروش داشته باشه تعجب نمیکنم.
نقل قول کردن
mehran spidey
#21 mehran spidey 1397-03-23 12:07
این فیلم در یک کلام عالی بود ، شخصیت پردازی های فیلم حیرت انگیز بود . هنوز هم تعجب می کنم که چطور تونستند اونهمه شخصیت رو تو یه فیلم جا بدن و به همه شخصیت هد هم فرصت کافی برای درخشش بدن ! یعنی از آیرون من و ثور و کاپیتان که جز مهم ترین های MCU هستند تا اسپایدی و ماشین جنگی و دیگر قهرمانان مارول همشون خیلی خوش درخشیدند و باید بگم که واقعا حقشون بود که حاصل ده سال تلاششون از مرز دو میلیارد بگذره ، بالاخره هرکس باید به مقداری که تلاش می کنه پاداش بگیره دیگه ، اونها واقعا لیاقت اینهمه فروش رو داشتند .
نقل قول کردن
alihdz
#22 alihdz 1397-03-23 12:27
واقعا خوشحال شدم
ای دلم میخواد اکران مجدد شه از آواتار هم بالا میزنه مطمئنا
راستی دوستان خبر داشتین یه یوتیوبر رفته اینفینیتی وار رو ۴۵ بار در سینما دیده و هنوز هم سیر نشده از دیدنش :lol:
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#23 Captain Steve Lover 1397-03-23 12:39
خبر عالی ای بود...هرچند بنظر من خیلی دور از انتظار نبود ولی بازم خیلی خوشحال کننده بود

۲ میلیارد در حالت عادی برای یک فیلم غیرممکن هست؛
اواتار ۹ ماه اکران جهانی داشت و نخستین فیلم سه بعدی و ایمکس دنیا بود
تایتانیک دوبار تو سینما پخش شد و بار دوم دقیقا بعد از اواتار پخش شد
نیرو برمیخیزد نخستین دنباله ی جنگ ستارگان در ۳۰ سال اخیر بود
جنگ بینهایت فیلمی بود که ۱۰ سال‌ واسش مقدمه چینی و زمینه چینی شده بود

۲ میلیارد در حالت عادی برای یک فیلم غیر‌ممکنه...

جنگ بینهایت بخاطر اینکه اکرانش تو چین یک ماه اضافه تر تمدید شد و هنوز هم داره خوب پیش میره؛ احتمالا رکورد نیرو برمیخیزد رو بزنه چون تقریبا ۶۶ میلیون میخواد(۲/۰۰۲ هست باید بشه ۲/۰۶۸)

البته از حق نگذریم؛ اون سه فیلم دیگه که ۲ میلیارد رو رد کردن همشون تو تعطیلات کریسمس اکران شدن و تو ژانویه و فوریه هیچ رقابتی نبود واسه همین حداقل ۵۰ روز باکس افیس مال خودشون بود؛جنگ بینهایت تنها فیلم دو میلیاردی هست که تو تابستون و وسط کلی رقیب اکران شد و ۲ میلیارد فروش کرد
نقل قول کردن
Comic man
#24 Comic man 1397-03-23 12:49
به نقل از Captain Steve Lover:
خبر عالی ای بود...هرچند بنظر من خیلی دور از انتظار نبود ولی بازم خیلی خوشحال کننده بود

۲ میلیارد در حالت عادی برای یک فیلم غیرممکن هست؛
اواتار ۹ ماه اکران جهانی داشت و نخستین فیلم سه بعدی و ایمکس دنیا بود
تایتانیک دوبار تو سینما پخش شد و بار دوم دقیقا بعد از اواتار پخش شد
نیرو برمیخیزد نخستین دنباله ی جنگ ستارگان در ۳۰ سال اخیر بود
جنگ بینهایت فیلمی بود که ۱۰ سال‌ واسش مقدمه چینی و زمینه چینی شده بود

۲ میلیارد در حالت عادی برای یک فیلم غیر‌ممکنه...

جنگ بینهایت بخاطر اینکه اکرانش تو چین یک ماه اضافه تر تمدید شد و هنوز هم داره خوب پیش میره؛ احتمالا رکورد نیرو برمیخیزد رو بزنه چون تقریبا ۶۶ میلیون میخواد(۲/۰۰۲ هست باید بشه ۲/۰۶۸)

البته از حق نگذریم؛ اون سه فیلم دیگه که ۲ میلیارد رو رد کردن همشون تو تعطیلات کریسمس اکران شدن و تو ژانویه و فوریه هیچ رقابتی نبود واسه همین حداقل ۵۰ روز باکس افیس مال خودشون بود؛جنگ بینهایت تنها فیلم دو میلیاردی هست که تو تابستون و وسط کلی رقیب اکران شد و ۲ میلیارد فروش کرد

به به ببین کی اینجاست. فکر نمیکردم دیگه این سایت نظر بدی. چقدر بده ادم تو سایتی که قبولش نداره نظر بده
از دوستای بوقلمون صفتت اجازه گرفتی این نظر رو دادی؟
نقل قول کردن
Ali Agha
#25 Ali Agha 1397-03-23 13:13
جنگ بینهایت بهترین فیلم کمیک بوکی بود که تا حالا دیدم خب حقشم هست نوش جونشون
کاش ایرانم تو زمینه کمیک درست حسابی فعالیت میکرد ،باور کنید تو زمان کوتاهی می‌شدیم رقیب مارول و دی سی
اگر ایرانم به کمیک استریپ بها میداد وضعیت سینمامونم اینقدر داغون نبود که پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمامون 4000000 دلار فروخته باشه :-|
اگر فیلمای ایران قابلیت اکران بین المللی داشته باشن و مردم کل دنیا بفهمنش، بازار جهانی یه موقعیت ایده اله برای ما (و همانطور که مستحضرید فیلم های قهرمانی این قابلیت و به خوبی دارا هستند) اما صد حیف که کسی فکر نیست و اونایی هم که فکرن دستشون به جایی نمیرسه :sad:
نقل قول کردن
spiderpunisher
#26 spiderpunisher 1397-03-23 13:55
به نقل از Ali Agha:
جنگ بینهایت بهترین فیلم کمیک بوکی بود که تا حالا دیدم خب حقشم هست نوش جونشون
کاش ایرانم تو زمینه کمیک درست حسابی فعالیت میکرد ،باور کنید تو زمان کوتاهی می‌شدیم رقیب مارول و دی سی
اگر ایرانم به کمیک استریپ بها میداد وضعیت سینمامونم اینقدر داغون نبود که پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمامون 4000000 دلار فروخته باشه :-|
اگر فیلمای ایران قابلیت اکران بین المللی داشته باشن و مردم کل دنیا بفهمنش، بازار جهانی یه موقعیت ایده اله برای ما (و همانطور که مستحضرید فیلم های قهرمانی این قابلیت و به خوبی دارا هستند) اما صد حیف که کسی فکر نیست و اونایی هم که فکرن دستشون به جایی نمیرسه :sad:

فیلم ایرانی کمیک بوکی؟؟؟
اکران بین المللی؟؟؟؟
نه آقا چی میگی فیلم های ایرانیمون برن اکران بین المللی بیشتر گند زده میشه که!
بذار همین که فک کنن تو ایران فقط اصغر فرهادی و دو نفر دیگه فیلم میسازن کافیه، آبرو مون نره تو سطح جهان.
راستی خبر خوبی بود فقط این یکم دیگه گاز بده بره فیلم سوم، سال بعدم اکران دوباره فیلم دوم یا اول. :lol:
نقل قول کردن
Ali Agha
#27 Ali Agha 1397-03-23 14:13
به نقل از spiderpunisher:
به نقل از Ali Agha:
جنگ بینهایت بهترین فیلم کمیک بوکی بود که تا حالا دیدم خب حقشم هست نوش جونشون
کاش ایرانم تو زمینه کمیک درست حسابی فعالیت میکرد ،باور کنید تو زمان کوتاهی می‌شدیم رقیب مارول و دی سی
اگر ایرانم به کمیک استریپ بها میداد وضعیت سینمامونم اینقدر داغون نبود که پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمامون 4000000 دلار فروخته باشه :-|
اگر فیلمای ایران قابلیت اکران بین المللی داشته باشن و مردم کل دنیا بفهمنش، بازار جهانی یه موقعیت ایده اله برای ما (و همانطور که مستحضرید فیلم های قهرمانی این قابلیت و به خوبی دارا هستند) اما صد حیف که کسی فکر نیست و اونایی هم که فکرن دستشون به جایی نمیرسه :sad:

فیلم ایرانی کمیک بوکی؟؟؟
اکران بین المللی؟؟؟؟
نه آقا چی میگی فیلم های ایرانیمون برن اکران بین المللی بیشتر گند زده میشه که!
بذار همین که فک کنن تو ایران فقط اصغر فرهادی و دو نفر دیگه فیلم میسازن کافیه، آبرو مون نره تو سطح جهان.
راستی خبر خوبی بود فقط این یکم دیگه گاز بده بره فیلم سوم، سال بعدم اکران دوباره فیلم دوم یا اول. :lol:

به نقل از spiderpunisher:
به نقل از Ali Agha:
جنگ بینهایت بهترین فیلم کمیک بوکی بود که تا حالا دیدم خب حقشم هست نوش جونشون
کاش ایرانم تو زمینه کمیک درست حسابی فعالیت میکرد ،باور کنید تو زمان کوتاهی می‌شدیم رقیب مارول و دی سی
اگر ایرانم به کمیک استریپ بها میداد وضعیت سینمامونم اینقدر داغون نبود که پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمامون 4000000 دلار فروخته باشه :-|
اگر فیلمای ایران قابلیت اکران بین المللی داشته باشن و مردم کل دنیا بفهمنش، بازار جهانی یه موقعیت ایده اله برای ما (و همانطور که مستحضرید فیلم های قهرمانی این قابلیت و به خوبی دارا هستند) اما صد حیف که کسی فکر نیست و اونایی هم که فکرن دستشون به جایی نمیرسه :sad:

فیلم ایرانی کمیک بوکی؟؟؟
اکران بین المللی؟؟؟؟
نه آقا چی میگی فیلم های ایرانیمون برن اکران بین المللی بیشتر گند زده میشه که!
بذار همین که فک کنن تو ایران فقط اصغر فرهادی و دو نفر دیگه فیلم میسازن کافیه، آبرو مون نره تو سطح جهان.
راستی خبر خوبی بود فقط این یکم دیگه گاز بده بره فیلم سوم، سال بعدم اکران دوباره فیلم دوم یا اول. :lol:

باید از یه جا شروع بشه
مثلاً خود سایت اسپایدی کمیک منتشر کنه ،شخصیت خلق کنه کسی بهش بی توجهی میکنه؟ وقتی ۳۰۰ نفر میان ترجمه کمیک هارو دانلود میکنن یعنی اگه سایت کمیک منتشر کنه هم پایه آمد.
واقعا کدومتون اگه استاد ترابی یا عمو مختار کمیک بنویسند نمیخونید؟
اگر حرف اشتباهی میزنم بگید اگرم درست میگم بگید
نقل قول کردن
nova 2
#28 nova 2 1397-03-23 14:20
به نقل از Ali Agha:
به نقل از spiderpunisher:
به نقل از Ali Agha:
جنگ بینهایت بهترین فیلم کمیک بوکی بود که تا حالا دیدم خب حقشم هست نوش جونشون
کاش ایرانم تو زمینه کمیک درست حسابی فعالیت میکرد ،باور کنید تو زمان کوتاهی می‌شدیم رقیب مارول و دی سی
اگر ایرانم به کمیک استریپ بها میداد وضعیت سینمامونم اینقدر داغون نبود که پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمامون 4000000 دلار فروخته باشه :-|
اگر فیلمای ایران قابلیت اکران بین المللی داشته باشن و مردم کل دنیا بفهمنش، بازار جهانی یه موقعیت ایده اله برای ما (و همانطور که مستحضرید فیلم های قهرمانی این قابلیت و به خوبی دارا هستند) اما صد حیف که کسی فکر نیست و اونایی هم که فکرن دستشون به جایی نمیرسه :sad:

فیلم ایرانی کمیک بوکی؟؟؟
اکران بین المللی؟؟؟؟
نه آقا چی میگی فیلم های ایرانیمون برن اکران بین المللی بیشتر گند زده میشه که!
بذار همین که فک کنن تو ایران فقط اصغر فرهادی و دو نفر دیگه فیلم میسازن کافیه، آبرو مون نره تو سطح جهان.
راستی خبر خوبی بود فقط این یکم دیگه گاز بده بره فیلم سوم، سال بعدم اکران دوباره فیلم دوم یا اول. :lol:

به نقل از spiderpunisher:
به نقل از Ali Agha:
جنگ بینهایت بهترین فیلم کمیک بوکی بود که تا حالا دیدم خب حقشم هست نوش جونشون
کاش ایرانم تو زمینه کمیک درست حسابی فعالیت میکرد ،باور کنید تو زمان کوتاهی می‌شدیم رقیب مارول و دی سی
اگر ایرانم به کمیک استریپ بها میداد وضعیت سینمامونم اینقدر داغون نبود که پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمامون 4000000 دلار فروخته باشه :-|
اگر فیلمای ایران قابلیت اکران بین المللی داشته باشن و مردم کل دنیا بفهمنش، بازار جهانی یه موقعیت ایده اله برای ما (و همانطور که مستحضرید فیلم های قهرمانی این قابلیت و به خوبی دارا هستند) اما صد حیف که کسی فکر نیست و اونایی هم که فکرن دستشون به جایی نمیرسه :sad:

فیلم ایرانی کمیک بوکی؟؟؟
اکران بین المللی؟؟؟؟
نه آقا چی میگی فیلم های ایرانیمون برن اکران بین المللی بیشتر گند زده میشه که!
بذار همین که فک کنن تو ایران فقط اصغر فرهادی و دو نفر دیگه فیلم میسازن کافیه، آبرو مون نره تو سطح جهان.
راستی خبر خوبی بود فقط این یکم دیگه گاز بده بره فیلم سوم، سال بعدم اکران دوباره فیلم دوم یا اول. :lol:

باید از یه جا شروع بشه
مثلاً خود سایت اسپایدی کمیک منتشر کنه ،شخصیت خلق کنه کسی بهش بی توجهی میکنه؟ وقتی ۳۰۰ نفر میان ترجمه کمیک هارو دانلود میکنن یعنی اگه سایت کمیک منتشر کنه هم پایه آمد.
واقعا کدومتون اگه استاد ترابی یا عمو مختار کمیک بنویسند نمیخونید؟
اگر حرف اشتباهی میزنم بگید اگرم درست میگم بگید

من موافقم واقعا موافقم کسایی که چنین استادانه مقاله مینویسند چرا کمیک ننویسند ؟ :-) هر کی موافقه موافقتشو اعلام کنه تا استاد دست به کار بشن :-)
نقل قول کردن
Mahdad-mm
#29 Mahdad-mm 1397-03-23 15:01
منم موافقم بايد از يه جايى شروع كنيم به كميك ايرانى ساختن اصن شروع كنيم به خلق يه ابر قهرمان يا خبيث مخصوص ايران مثلا يه شخصيتى مانند كاپيتان آمريكا كه نماد آمريكا هست ما هم يه شخصيت شبيه أون درست كنيم چرا كه نه استارتشو بزنين حتما حمايت ميشه
نقل قول کردن
spidey force
#30 spidey force 1397-03-23 15:33
  • دوستانی که میخواهند کمیک خلق کنند؛به گروه اپیک کامیکس بپیوندند.بنده نویسنده و طراح ماهری هستم و یه دو ماهی میشه که برا کمیک ها و شخصیت هامون برنامه چیدم.
نقل قول کردن
علیرضا سیلور سورفر
#31 علیرضا سیلور سورفر 1397-03-23 16:20
دی سی کجایی؟ دقیقا کجایی؟
خبر خیلی خوبی بود.
ودر ضمن خیلی خوبه یه کمیک ایرانی چاپ بشه.
اساتید یه خواهش دارم. میشه یه مقاله تحت عنوان"رتبه بندی فیلم های کمیک بوکی "یا "بهترین فیلم های کمیک بوکی" بنویسین؟ مثلا بیست سی تای اول. مطمئنا دارک نایت و اینفینیتی وار دوتای اولن.
خیلی دوست دارم ببینم کدوم فیلم بهتر از بقیه هستن.خیلی ممنون .
نقل قول کردن
D.PARKER
#32 D.PARKER 1397-03-23 16:32
به خدا این فیلم پتانسیل دوم یا اول شدن رو داره. ایشالا تو اکران مجدد حتما میتونه اول یا دوم بشه.

راجع به ( راجبه :-* ) ساخت کمیک ، بخدا ما حمایت میکنیم. من شخصا هر چقدر بتونم تبلیغ میکنم بین دوستانم و هرچقدر بتونم هم کمک میکنم به اون گروه.
#30
امیدوارم کارِتون ادامه پیدا کنه.
شرایط عضویت چطوریه ؟
نقل قول کردن
omiDeadpool
#33 omiDeadpool 1397-03-23 20:02
به نقل از spider_pool:
منم تبریک میگم به مارول فنا و تسلیت میگم به بیشعور های نفهمی که به این فیلم نمره 40 از 100 دادن تو نقدشون! البته به کفش عمو مختار. چون یه نقد دوزاری تو یه کانال تلگرامی دوزاری یا یه سری مخاطب دوزاری محدود چه تاثیری اصلا میتونه داشته باشه؟
امیدوارم این خبر باعث بشه کمی از اون مغز متعصب زنگ زده شون خارج بشن
البته نشدن هم نشدن چون اصلا به بند کفش هم به حساب نمیان

درسته! نقد اون منتقد احمق که "دادن سنگ زمان توسط دکتر استرنج به ثانوس" رو ضعف فیلم میدونه و اصلا داستان فیلم رو نفهمیده که این تنها راه شکست دادن ثانوسه رو نباید به بند کفشت هم حساب کنی
کلا این روزا هر کی از ننه ش قهر کرده رفته یا سایت زده یا کانال تلگرامی و هر مزخرفی دلش میخواد مینویسه اسمش میزاره نقد
الان چند وقته عرصه کمیک بوک تو ایران خیلی بچه بازی شده
خدا رو شکر سایه ادمای باشعور و با تجربه و با سوادی مثل استاد ترابی و مختار بالای سر این سایت هست و گرنه دیگه هیچ منبعی نبود بهش مراجعه کنیم
نقل قول کردن
علی قدیانی
#34 علی قدیانی 1397-03-23 20:39
به نقل از علیرضا سیلور سورفر:
دی سی کجایی؟ دقیقا کجایی؟
خبر خیلی خوبی بود.
ودر ضمن خیلی خوبه یه کمیک ایرانی چاپ بشه.
اساتید یه خواهش دارم. میشه یه مقاله تحت عنوان"رتبه بندی فیلم های کمیک بوکی "یا "بهترین فیلم های کمیک بوکی" بنویسین؟ مثلا بیست سی تای اول. مطمئنا دارک نایت و اینفینیتی وار دوتای اولن.
خیلی دوست دارم ببینم کدوم فیلم بهتر از بقیه هستن.خیلی ممنون .

این لیست خیلی وقته نوشته شده ولی باید به روز بشه در اینده که استاد ترابی بعدا خودشون اپدیتش میکنن
در مورد دارک نایت هم اینقدر مطمئن نباش لیستو بخون
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Tara
#35 Tara 1397-03-23 20:47
#31
رتبه بندی فیلم های کمیک بوکی یه مقاله ناممکنه! خیلی زیادن
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#36 Abootaleb2PAC 1397-03-23 21:21
سلام دوستان،
بچه ها دقت کردید این فیلم زیبا و فوق‌العاده اونقدی تو کشور خودمون صدا کرده و خبراش پیچیده که مجله دانستنیها(که هر دو هفته در کشور منتشر میشه) ی مقاله اختصاصی درباره اش داده و جلد مجله( در ده خرداد) این مقالست. یعنی پرستر فیلم جلد مجله‌ست؛
کسی میتونی مجله رو بصورت PDF یا عکس اپلود کنه تا بقیه هم بخونیمش یا حداقل همون چن صفحه ایی که مربوط به فیلمه، اگ کسی میتونه لطف میکنه ب هممون ، ممنونم ازتون
و از تیم اسپایدی هم ب خاطر فعالیت لحظه‌به‌لحظه‌تو ن متشکرم
شب همگی خوش
نقل قول کردن
spidey force
#37 spidey force 1397-03-24 00:02
به نقل از Abootaleb2PAC:
سلام دوستان،
بچه ها دقت کردید این فیلم زیبا و فوق‌العاده اونقدی تو کشور خودمون صدا کرده و خبراش پیچیده که مجله دانستنیها(که هر دو هفته در کشور منتشر میشه) ی مقاله اختصاصی درباره اش داده و جلد مجله( در ده خرداد) این مقالست. یعنی پرستر فیلم جلد مجله‌ست؛
کسی میتونی مجله رو بصورت PDF یا عکس اپلود کنه تا بقیه هم بخونیمش یا حداقل همون چن صفحه ایی که مربوط به فیلمه، اگ کسی میتونه لطف میکنه ب هممون ، ممنونم ازتون
و از تیم اسپایدی هم ب خاطر فعالیت لحظه‌به‌لحظه‌تون متشکرم
شب همگی خوش

فکر مبکنی چیز های خوبی درباره این فیلم و دیگر فیلم ها نوشته؟همش اشغاله؛اشغال...
نقل قول کردن
spidey force
#38 spidey force 1397-03-24 00:04
به نقل از D.PARKER:
به خدا این فیلم پتانسیل دوم یا اول شدن رو داره. ایشالا تو اکران مجدد حتما میتونه اول یا دوم بشه.

راجع به ( راجبه :-* ) ساخت کمیک ، بخدا ما حمایت میکنیم. من شخصا هر چقدر بتونم تبلیغ میکنم بین دوستانم و هرچقدر بتونم هم کمک میکنم به اون گروه.
#30
امیدوارم کارِتون ادامه پیدا کنه.
شرایط عضویت چطوریه ؟

یه ایمیل به من میزنی و نمونه کاراتو میفرستی.درصورت قبولی؛میتونی به ما ملحق شی.
نقل قول کردن
Mdh
#39 Mdh 1397-03-24 02:19
پاراگراف آخر سطر سه، 1.34 میلیارد نه میلیون...

و انت من و واسپ یا مرد مورچه ای و زنبورک :-)

فیلمای خوبی در راه داریم...حتی اگه رکورد فروش نزنن امیدوارم در حدی باشن که برخی شرکت های خسیس و گداصفت درست و حسابی برای ساخت فیلم هزینه کنند و البته این هزینه در جای درست و به جا باشه...

مارول بعد ده سال جنگ بی نهایت رو اکران کرد...
فروشش در نوع خودش بی نظیر بود! و البته 18 تا فیلم قبلی هم کم سود نداشتند...
امیدوارم حداقل DC یاد بگیره که فروش خوب نه نیاز به بارون و رعد و برق داره نه دارک و خفن بودن نه گند زدن به شخصیت و نه هول هولکی کار کردن!
تا الان DCEU باید حداقل ده تا فیلم اکران شده خوب داشت...
هم اختصاصی هم کراس اور...BvS و دوباره بعد چند تا فیلم خوب دیگه...و بعدش لیگ عدالت! (این بر اساس برنامه ای که پیش گرفته بودن...)
هیرو ها پتانسیل دارن...بازیگرا پتانسیل دارن...داستان و کمیک عالی برای اقتباس دارن...
بعد میان گند میزنن به کل خاطرات و رویاهای ما...

هیچ وقت فکر نمیکردم برای سوپرمن تو فیلمی طلب مرگ کنم! اما آخر جاستیس لیگ که به شوخی میگه حرفم رو پس میگیرم میخوام بمیرم، از ته دل خواستم که کاش میمردی و اصلا زنده نمیشدی...

خطر اسپویل..!
این عکس مربوط به Avengers 4 و داستانشه...

xup.ir/.../...
نقل قول کردن
Mdh
#40 Mdh 1397-03-24 02:27
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از spider_pool:
منم تبریک میگم به مارول فنا و تسلیت میگم به بیشعور های نفهمی که به این فیلم نمره 40 از 100 دادن تو نقدشون! البته به کفش عمو مختار. چون یه نقد دوزاری تو یه کانال تلگرامی دوزاری یا یه سری مخاطب دوزاری محدود چه تاثیری اصلا میتونه داشته باشه؟
امیدوارم این خبر باعث بشه کمی از اون مغز متعصب زنگ زده شون خارج بشن
البته نشدن هم نشدن چون اصلا به بند کفش هم به حساب نمیان

درسته! نقد اون منتقد احمق که "دادن سنگ زمان توسط دکتر استرنج به ثانوس" رو ضعف فیلم میدونه و اصلا داستان فیلم رو نفهمیده که این تنها راه شکست دادن ثانوسه رو نباید به بند کفشت هم حساب کنی
کلا این روزا هر کی از ننه ش قهر کرده رفته یا سایت زده یا کانال تلگرامی و هر مزخرفی دلش میخواد مینویسه اسمش میزاره نقد
الان چند وقته عرصه کمیک بوک تو ایران خیلی بچه بازی شده
خدا رو شکر سایه ادمای باشعور و با تجربه و با سوادی مثل استاد ترابی و مختار بالای سر این سایت هست و گرنه دیگه هیچ منبعی نبود بهش مراجعه کنیم

این نقدا و کانالا کجان؟ :/ برای کمیک کلا دو سه تا کانال عضوم که یکیش کانال سایته...بقیه رو اصلا نمیدونم وجود دارن یا نه...شاید سراغشون رو نگیری بهتره...آرامش اعصاب خواهی داشت...
نقل قول کردن
Omid_Spider
#41 Omid_Spider 1397-03-24 15:20
تبریک به همه تون به خاطر این موفقیت بزرگ

من از این فیلم فقط یه تریلر دیدیم و حسابی مشتاقم برای نسخه بلو ری
نقل قول کردن
Agent Pezhman
#42 Agent Pezhman 1397-03-26 13:42
خطر اسپویل


استاد ترابی ببهشید اسپم میکنم ولی یه سوال دارم
تو اینفینیتی وار اونجا که تانوس و ایرون من باهم روبرو میشن و تانوس با تعجب میپرسه استارک
استارک میگه تو منو میشناسی تانوس میگه تو تنها کسی نیستی که به دونستن نفرین شده منظورش چیه
منظورش اون رویای استارک توی اونجرز ۲ رویایی که توش اعضای اونجرزو مرده دید جایی که اسکارلت شو کنترل کرد.
یا منظورش یچیزه دیگس؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45