داغ داغ! نخستین پوستر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" با حضور خبیثان فیلم منتشر شد!

پوستر فیلم راهی به خانه نیست

منتظر دومین تریلر بودیم که با یک پوستر سورپرایز شدیم!

 همونطوری که سونی و مارول همه طرفداران رو در انتظار تریلر دوم نگه داشته اولین پوستر رسمی فیلم رو داده بیرون که با یک نگاه دقیق میشه خبیث های اصلی فیلم رو درونش مشاهده کرد:

گرین گابلین راهی به خانه نیست

دکتر اختاپوس که برجسته ترین حضور رو در این پوستر داره:

رعدهایی هم که در پوستر دیده میشن به الکترو اشاره دارند(زرد هم هستش که تغییر ظاهر رو قطعی میکنه):

الکترو مرد شنی راهی به خانه نیست

و طوفان شنی که به سندمن یا همون مردشنی خودمون اشاره داره:

سندمن راهی به خانه نیست

و گل سرسبد پوستر کسی نیست جز گرین گابلین! با همون ظاهر فیلم‌های ریمی که نوستالژی شدیدی رو ایجاد کرد با همین یک تصویر کوچولو:

گرین گابلین راهی به خانه نیست تایید شد

فقط میمونه دومین و احتمالا آخرین تریلر که بعد از رفع اختلاف سونی و مارول سر نشون دادن توبی مگوایر و اندروگارفیلد بالاخره به دستمون خواهد رسید. هایپ همین یک عکس از کل تبلیغات یک فیلم دیگه بیشتر بود. گرین گابلین! باورتون میشه؟

 

نظر شما چیه؟ آیا خبیث دیگه‌ای رو رویت کردید؟ مثلا لیزارد؟ 

 

مطالب مرتبط:

داغ داغ! نخستین تصاویر از لباس مردعنکبوتی توبی مگوایر و گرین گابلین ویلم دفو در "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" لو رفت!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (نسخه دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

نگاهی به ست های لگویی فاش شده از فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" - لباس جدید اسپایدرمن و بازگشت خبیث‌های قبلی

حذف داستان فرعی مرتبط با اسپایدرمن از سریال "فالکون و سرباز زمستان "، حضور «نورمن آزبورن»؟

خبر داغ! «آلفرد مولینا» برای ایفای نقش دوبارهٔ «دکتر اختاپوس» در فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست" رسما تایید شد!!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

داغ داغ!! تیزر و عنوان معرفی فیلم اسپایدرمن ۳ منتشر شد: «هیچ راهی به خانه نیست»

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-08-17 08:32
هوهو!
بالاخره ظاهر گرین گابلین رو دیدیم. ای جان!
الله‌ اکبر این همه شکوه! خدایی خیلی منتظرش بودم امیدوارم فیلم بترکونه! راستی دقت کردید هنوز حضور لیزارد رو تایید نکردن؟ درست مثل تریلر اول
نقل قول کردن
Ilya202020
#2 Ilya202020 1400-08-17 08:35
این شما و این !@#$%@^!$@#$%^ مفسیتو
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-08-17 08:40
سلام
این سونی و مارول که سر یه تریلر و پوستر ما رو دق دادند! آخه مگه میشه فیلم تقریبا یک ماه دیگه اکران میشه اما هنوز پوستر نداشته باشه؟ ولی بالاخره اولین پوستر این فیلم منتشر کرد که ظاهر گرین گابلین رو به ما نشون میده. (توی پوستر های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" هم هری آزبورن این چنین در پوستر ها حضور داشت در حالیکه خبیث اصلی فیلم بود!) خدایی با اون گلایدرش و اون ژستی که گرفته خیلی باحال شده و قشنگ گرین گابلین ویلم دفو رو در ذهن تداعی میکنه. همونطوری که در تریلر هم دیدیم، توی تبلیغات فیلم الکترو و سندمن رو خیلی خوب و در پس زمینه ها نشون داده میشن که البته در تبلیغ تلویزیونی این فیلم چیز بیشتری ازشون دیدیم. تا به اینجا هم که تبلیغات فیلم روی دکتراختاپوس تاکید زیادی داشتند که همونطور که میدونید جناب آلفرد مولینا از قبل حضور خودش رو در فیلم لو داد و حالا تبلیغات هم دقیقا روی کسی تمرکز جدی میکنند که حضورش در فیلم معلوم بود! از اینا که بگذریم خدایی پوستر باحالی هست که پیتر با ژستی که اسپایدرمن توش تخصص داره حضور داره و البته حالت چشم هاش و همون ژستش ترسی که داره رو منتقل میکنند و در این شرایط خبیث های فیلم که انگار جایی رو زدن داغون کردند (شاید حتی منظور مدرسه پیتر باشه!) دارند از پشت و جلو به پیتر حمله میکنند! (و اونطوری که پوستر میخواد به ما نشون بده) او حالا باید تنهایی جلوی اینا ایستادگی کنه. اینطوری خیلی خوب وضع تحدیدآمیز فیلم رو نشون میده.
نقل قول:
آیا خبیث دیگه ای رو رویت کردید؟ مثلا لیزارد؟
حرف هایی میزنید آقای فقیه! دیگه وقتی گرفتید با چشم هاتون که فکر کنم اشعه ایکس داره کل پوستر و زیر و رو میکنید و از همه چیز میتونید ایستراگ در بیارید مگه دیگه چیزی هم برای ما میمونه؟ یه اشانتیونی هم برای ما بذارید! :lol: ولی محض احتیاط یه نگاهی کردم و حداقل من چیز خاصی ندیدم.
با تشکر.
نقل قول کردن
masiha_87
#4 masiha_87 1400-08-17 08:49
ولی یه سوال...
لباس گابلین اصلا اون چیزی نیست که تو تصاویر لو رفته دیدیم. به نظرتون میشه توی همون no way home کاستومش خراب بشه؟
نقل قول کردن
masiha_87
#5 masiha_87 1400-08-17 08:51
به نقل از Ilya202020:
این شما و این !@#$%@^!$@#$%^ مفسیتو
uplooder.net/.../Untitled.jpg

دلم نمیخواد این حقیقت تلخ رو باور کنم :cry:
نقل قول کردن
AS-Spider
#6 AS-Spider 1400-08-17 09:32
سلام چه عجب یه چیز لو نرفت :lol:
به نقل از masiha_87:
ولی یه سوال...
لباس گابلین اصلا اون چیزی نیست که تو تصاویر لو رفته دیدیم. به نظرتون میشه توی همون no way home کاستومش خراب بشه؟

والا من که لباس گرین گابلین رو توی عکسی میبینم یه نماهای بنفشش رو هم میبینم بعد تو اون عکسایی که لو رفته بود لباس گرین گابلین خراب شده بود که یجوری سرهم بندی کرده بودش.تازه گلایدرش هم توی عکس مال گلایدر مردعنکبوتی 1 نیست و یمقداری فرق داره.
بعد امیدوارم که نخوان داستان one more day رو هم بیارن چون خودتون بهتر میدونید چه اتفاقی تو اون داستان میوفته،البته این گوشه عکس که بعنوان مفیستو نام برده شد من یه سبیلی میبینم حالا نمیدونم مفیستو رریش و سبیل داره یا نه.
بعد عکس داک آک این هنوز بازوان شکل مال سم ریمی رو دارن(چون توی عکسایی که منتشر شده بود بازوان داک آک یمقداری فرق میکردن(یه فرضیش این بود که همین لباس توی عکسِ پیتر رو جذب لباس بازوها شده بود))
ولی در هر صورت ما منتظر پوستر و تریلری هستیم که دیگه توبی و اندرو رو هم رسماً وارد کنن(دیگه انصافا خسته شدیم).
و سخن آخر اینکه فقط از خدا میخوام که ونوم تو فیلم نباشه چون دیشب که فیلم ونوم 2 رو دیدم چیزی جز افتضاح خالص نبود.حتی از فیلم قبلی هم بدتر بود.
نقل قول کردن
masiha_87
#7 masiha_87 1400-08-17 09:46
با اجازه ی استاد فقیه من هم یه موشکافی داشته باشم:


این شکل s در واقع نشونه ی همون حرف اول sandman هستش(خدمت اون افرادی که باور نمیکنن!)
نقل قول کردن
Ilya202020
#8 Ilya202020 1400-08-17 09:52
به نقل از AS-Spider:
سلام چه عجب یه چیز لو نرفت :lol:
به نقل از masiha_87:
ولی یه سوال...
لباس گابلین اصلا اون چیزی نیست که تو تصاویر لو رفته دیدیم. به نظرتون میشه توی همون no way home کاستومش خراب بشه؟

والا من که لباس گرین گابلین رو توی عکسی میبینم یه نماهای بنفشش رو هم میبینم بعد تو اون عکسایی که لو رفته بود لباس گرین گابلین خراب شده بود که یجوری سرهم بندی کرده بودش.تازه گلایدرش هم توی عکس مال گلایدر مردعنکبوتی 1 نیست و یمقداری فرق داره.
بعد امیدوارم که نخوان داستان one more day رو هم بیارن چون خودتون بهتر میدونید چه اتفاقی تو اون داستان میوفته،البته این گوشه عکس که بعنوان مفیستو نام برده شد من یه سبیلی میبینم حالا نمیدونم مفیستو رریش و سبیل داره یا نه.
بعد عکس داک آک این هنوز بازوان شکل مال سم ریمی رو دارن(چون توی عکسایی که منتشر شده بود بازوان داک آک یمقداری فرق میکردن(یه فرضیش این بود که همین لباس توی عکسِ پیتر رو جذب لباس بازوها شده بود))
ولی در هر صورت ما منتظر پوستر و تریلری هستیم که دیگه توبی و اندرو رو هم رسماً وارد کنن(دیگه انصافا خسته شدیم).
و سخن آخر اینکه فقط از خدا میخوام که ونوم تو فیلم نباشه چون دیشب که فیلم ونوم 2 رو دیدم چیزی جز افتضاح خالص نبود.حتی از فیلم قبلی هم بدتر بود.

1.کجای مفسیتو سیبل داره؟ در ثانی مفسیتو حالت فیزیکی ندارد
2مگه پیتر و میشل (!!!!) ازدواج کردن که بخوان جدا شن
3. همون iron spider جدید رو پیتر احتمالا نساخته و بعد جذب شدن فنائری نانو به این شکل دراومده
4. با وارد نشدن ونوم موافقم ولی میشه چون تلپورت شده
5.این فیلم یا بهترین فیلم اسپایدی (وحتی کمیک بوک)میشه یا بدترین بدترین حد وسط نداره
نقل قول کردن
Ilya202020
#9 Ilya202020 1400-08-17 09:53
به نقل از AS-Spider:
سلام چه عجب یه چیز لو نرفت :lol:
به نقل از masiha_87:
ولی یه سوال...
لباس گابلین اصلا اون چیزی نیست که تو تصاویر لو رفته دیدیم. به نظرتون میشه توی همون no way home کاستومش خراب بشه؟

والا من که لباس گرین گابلین رو توی عکسی میبینم یه نماهای بنفشش رو هم میبینم بعد تو اون عکسایی که لو رفته بود لباس گرین گابلین خراب شده بود که یجوری سرهم بندی کرده بودش.تازه گلایدرش هم توی عکس مال گلایدر مردعنکبوتی 1 نیست و یمقداری فرق داره.
بعد امیدوارم که نخوان داستان one more day رو هم بیارن چون خودتون بهتر میدونید چه اتفاقی تو اون داستان میوفته،البته این گوشه عکس که بعنوان مفیستو نام برده شد من یه سبیلی میبینم حالا نمیدونم مفیستو رریش و سبیل داره یا نه.
بعد عکس داک آک این هنوز بازوان شکل مال سم ریمی رو دارن(چون توی عکسایی که منتشر شده بود بازوان داک آک یمقداری فرق میکردن(یه فرضیش این بود که همین لباس توی عکسِ پیتر رو جذب لباس بازوها شده بود))
ولی در هر صورت ما منتظر پوستر و تریلری هستیم که دیگه توبی و اندرو رو هم رسماً وارد کنن(دیگه انصافا خسته شدیم).
و سخن آخر اینکه فقط از خدا میخوام که ونوم تو فیلم نباشه چون دیشب که فیلم ونوم 2 رو دیدم چیزی جز افتضاح خالص نبود.حتی از فیلم قبلی هم بدتر بود.

در مورد گرین گابلین هم باهات کاملا موافقم
نقل قول کردن
Ilya202020
#10 Ilya202020 1400-08-17 09:54
به نقل از masiha_87:
با اجازه ی استاد فقیه من هم یه موشکافی داشته باشم:
uplooder.net/.../...

این شکل s در واقع نشونه ی همون حرف اول sandman هستش(خدمت اون افرادی که باور نمیکنن!)

wow BRAVO
نقل قول کردن
Ilya202020
#11 Ilya202020 1400-08-17 09:57


این نشونه چی میتونه باشه ؟ جهنم
نقل قول کردن
Ilya202020
#12 Ilya202020 1400-08-17 10:01
#11:
فهمیدم این چیه دم لیزارد تو پوستر اصلی به این قسمت زوم کنین دم سبز رنگ لیزارد رو میبینین
نقل قول کردن
AmirAbbas
#13 AmirAbbas 1400-08-17 10:10
5.این فیلم یا بهترین فیلم اسپایدی (وحتی کمیک بوک)میشه یا بدترین بدترین حد وسط نداره

موافقم خیلی فیلم جاه طلبانه ایه مخصوصا اگه اندرو و توبی باشن :eek:
نقل قول کردن
super spider17
#14 super spider17 1400-08-17 10:15
یک پیام به مارول و سونی: کوین جان، برادر،جان مادرت ی تریلر بده مردیم کلا یک تریلر و یک پوستر.یک ماه مونده فقط :cry:
نقل قول کردن
Ilya202020
#15 Ilya202020 1400-08-17 10:19
پس شش خبیث رسمی به ترتیب
1.گرین گابلین
2دکتر اختاپوس
3.لیزارد
4.سندمن(انگار اخراش ادم خوبی میشه)
5.الکترو
6.ونوم یا والچر یا میستریو
نقل قول کردن
masiha_87
#16 masiha_87 1400-08-17 10:21
به نقل از Ilya202020:
به نقل از masiha_87:
با اجازه ی استاد فقیه من هم یه موشکافی داشته باشم:
uplooder.net/.../...

این شکل s در واقع نشونه ی همون حرف اول sandman هستش(خدمت اون افرادی که باور نمیکنن!)

wow BRAVO

قربونت
به نقل از Ilya202020:
#11:
فهمیدم این چیه دم لیزارد تو پوستر اصلی به این قسمت زوم کنین دم سبز رنگ لیزارد رو میبینین

در واقع دمش کنده شده:

فلس هاش و رنگش دقیقا همون شکلیه.
نقل قول کردن
amin Hajati
#17 amin Hajati 1400-08-17 10:45
بلخره گوگل میتونه یک عکس برای مردعنبوتی راهی به خانه نیست بذاره :lol: (گوگل از پستر فن مید برای مردعنکبوتی 3 استفاده کرده)
نقل قول کردن
Amirreza-85
#18 Amirreza-85 1400-08-17 10:51
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از masiha_87:
با اجازه ی استاد فقیه من هم یه موشکافی داشته باشم:
uplooder.net/.../...

این شکل s در واقع نشونه ی همون حرف اول sandman هستش(خدمت اون افرادی که باور نمیکنن!)

wow BRAVO

قربونت
به نقل از Ilya202020:
#11:
فهمیدم این چیه دم لیزارد تو پوستر اصلی به این قسمت زوم کنین دم سبز رنگ لیزارد رو میبینین

در واقع دمش کنده شده:
www.uplooder.net/.../tail.jpg
فلس هاش و رنگش دقیقا همون شکلیه.

با اینکه ربطی به این فیلم نداره ولی اون سر چقدر شبیه اولترانه :lol:
نقل قول کردن
masiha_87
#19 masiha_87 1400-08-17 10:56
راستی...
حالا که میبینم...
s4.uupload.ir/.../...
نظرتون چیه؟به نقل از amin Hajati:
بلخره گوگل میتونه یک عکس برای مردعنبوتی راهی به خانه نیست بذاره :lol: (گوگل از پستر فن مید برای مردعنکبوتی 3 استفاده کرده)

آره
از این استفاده میکرد:
نقل قول کردن
Ilya202020
#20 Ilya202020 1400-08-17 10:57
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از masiha_87:
با اجازه ی استاد فقیه من هم یه موشکافی داشته باشم:
uplooder.net/.../...

این شکل s در واقع نشونه ی همون حرف اول sandman هستش(خدمت اون افرادی که باور نمیکنن!)

wow BRAVO

قربونت
به نقل از Ilya202020:
#11:
فهمیدم این چیه دم لیزارد تو پوستر اصلی به این قسمت زوم کنین دم سبز رنگ لیزارد رو میبینین

در واقع دمش کنده شده:
www.uplooder.net/.../tail.jpg
فلس هاش و رنگش دقیقا همون شکلیه.

با اینکه ربطی به این فیلم نداره ولی اون سر چقدر شبیه اولترانه :lol:

شایعه شده بود روبات های التران در فیلم multiverse of madness حضور خواهد یافت :-*
نقل قول کردن
Ilya202020
#21 Ilya202020 1400-08-17 10:59
پوستر بدون متن ببینیم چی میشه از این پیدا کرد :D

نقل قول کردن
Ilya202020
#22 Ilya202020 1400-08-17 11:06
....
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#23 Hail Comic Book 1400-08-17 11:34
به نقل از Ilya202020:

ول کنید این دکتر استرنج بیچاره رو.هیچ مشکلی نداره مطمین باشید این همون دکتر استرنج اصلیه.
دکتر استرنج توی کامیک هم از این دیوونه بازی ها زیاد انجام داده.توی کمیک دکتر استرنج لعنت سر کارت بازی با مفستیو تقلب کرد(!)
قبل رویداد جنگ های پنهان میخواست کل روحشو بفروشه که قدرتی به دست بیاره که بتونه جلوی برخورد دنیا هارو بگیره.
یبار سعی کرد نصف یک شهرو که مرده بودن زنده کنه(باز هم کمیک دکتر استرنج لعنت)
این کارش که در مقابل اینایی که گفتم هیچ به حساب میاد.داشت کمک میکرد به اسپایدرمن که اوضاع قاراشمیش شد.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#24 Amirreza-85 1400-08-17 11:50
به نقل از Hail Comic Book:
به نقل از Ilya202020:

ول کنید این دکتر استرنج بیچاره رو.هیچ مشکلی نداره مطمین باشید این همون دکتر استرنج اصلیه.
دکتر استرنج توی کامیک هم از این دیوونه بازی ها زیاد انجام داده.توی کمیک دکتر استرنج لعنت سر کارت بازی با مفستیو تقلب کرد(!)
قبل رویداد جنگ های پنهان میخواست کل روحشو بفروشه که قدرتی به دست بیاره که بتونه جلوی برخورد دنیا هارو بگیره.
یبار سعی کرد نصف یک شهرو که مرده بودن زنده کنه(باز هم کمیک دکتر استرنج لعنت)
این کارش که در مقابل اینایی که گفتم هیچ به حساب میاد.داشت کمک میکرد به اسپایدرمن که اوضاع قاراشمیش شد.

آخه این شایعه واقعا پرطرفداره.یه دلیلشم اینه که میگن طبقه ی آخر جهنم از یخه برای همین خونه ی دکتر استرنج به اصطلاح برف باریده بود.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#25 Amirreza-85 1400-08-17 12:00
به نقل از Ilya202020:
پوستر بدون متن ببینیم چی میشه از این پیدا کرد :D

uplooder.net/.../poster.jpg

خب به نظر من یه جمع بندی بکنیم:
1-دکتر اختاپوس(خسته نباشی واقعا :lol: )
2-گرین گابلین
3-الکترو
4-سندمن
5-مفیستو(گوشه تصویر پایین سمت چپ)
6-اولتران(این نظر منه :-* پایین سمت راست)
7اینم نظر منه که زیر پای راستش یه چیزی شبیه مارمولک هست(نمیگم لیزارد میگم مارمولک که نماد لیزارده :D )
موارد 1تا4 رو کی میدونستیم درمورد موارد5,6,7 لطفا نظرتونو بگید.
نقل قول کردن
AS-Spider
#26 AS-Spider 1400-08-17 12:04
به نقل از Ilya202020:

من نظرم اینه که مفیستو نمیتونه خودش رو بعنوان دکتر استرنج قالب کنه،در ضمن چجور توی سنکتوم اومده؟؟؟ وانگ هم هیچی نفهمیده؟؟؟ این نظریه قابل قبول نیست.شاید مفیستو داخل فیلم باشه یا اشاره بهش بشه اما در قالب دکتر استرنجشو نمیتونم قبول کنم(در قبال نسخه خبیث استرنجم فک کنم فیلم به اندازه کافی شلوغ باشه و دیگه نخسه خبیث استرنجم وارد داستان شه فیلم جا نداره براش)
#۱۹ چن روز پیش یجایی خوندم که داک آک یجوری به آیرون من ربط داره(من فقط دارم نقل میکنم) بعد به همین عکس داک آک که بازوانش فرق کرده بود و انگار لباس پیتر یا یه لباس دیگه که نانوعه رو جذب خودش کرده بود استناد میکرد.
نقل قول کردن
MR
#27 MR 1400-08-17 12:15
ولی امیدوارم با این حجم از تئوری‌های مختلف و این حجم از هایپ آخر مثل وانداویژن ناامیدم نکنه!
نقل قول کردن
P.B.P
#28 P.B.P 1400-08-17 13:03
سلام ممنون از آقای فقیه
واینم از گابلین :-)
خسته نباشید.
نقل قول کردن
hassan91
#29 hassan91 1400-08-17 13:17
به به عجب پوستری! کمتر از ۴٠ روز مونده به اکران!

چنتا سول هست تو ذهنم:
۱. پای دنیاهای موازی چجوری باز میشه به این فیلم؟

۲. ویلن اصلی انگار دکتر اختاپوسه! اگه ویلن اصلیه چجوری پاش به MCU باز شده؟! امکانش هست که دکتر اختاپوس کلید اصلی این ماجرا باشه چرا که به هر حال یک دانشمند تمام عیاره.شش خبیث رو هم میشه بنام دکتر اختاپوس زد.

۳. امکانش هست که دکتر اتو قبلا با استارک ارتباط داشته باشه؟(مثل کونتین بک) خدا رو چه دیدی؟ شاید همین اتو تو تکنولوژی زره مرد آهنی تو جنگ بی نهایت (یا تو سایر زمینه ها) کمک حال بوده ولی با بشکن ثانوس پودر شده!

۴. طلسم دکتر استرنج چجوری کار میکنه؟ آیا ربطی به ای قضایا داره؟ اگه با اون زندان مولتی ورس پای این ویلنا به داستان باز بشه به نظرم ناجور در میاد.

عکس گرین گابلین در پس زمینه معرکه اس. انصافا هم حق ویلنهای دو فیلم اول ریمی این نبود که تنها در یک فیلم ظاهر بشن. حالا فعلا باید منتظر تریلر دوم و نمرات فیلم باشیم.
نقل قول کردن
Amir ko
#30 Amir ko 1400-08-17 13:39
واوو :eek:
به به عجب پوستری
از طرف من به مارول و سونی:
بابا دیگه انقدر طولش ندیدن دیگه تو تریلر بعدی توبی و اندرو رو نشون بدین قال قضیه رو بکنین :lol:
نقل قول کردن
Amirreza-85
#31 Amirreza-85 1400-08-17 13:49
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از Ilya202020:
پوستر بدون متن ببینیم چی میشه از این پیدا کرد :D

uplooder.net/.../poster.jpg

خب به نظر من یه جمع بندی بکنیم:
1-دکتر اختاپوس(خسته نباشی واقعا :lol: )
2-گرین گابلین
3-الکترو
4-سندمن
5-مفیستو(گوشه تصویر پایین سمت چپ)
6-اولتران(این نظر منه :-* پایین سمت راست)
7اینم نظر منه که زیر پای راستش یه چیزی شبیه مارمولک هست(نمیگم لیزارد میگم مارمولک که نماد لیزارده :D )
موارد 1تا4 رو کی میدونستیم درمورد موارد5,6,7 لطفا نظرتونو بگید.
(منظورم از اینکه نظر منه یعنی چیز قطعی نیست)
نقل قول کردن
stofterMRM
#32 stofterMRM 1400-08-17 14:00
به نقل از Hail Comic Book:
به نقل از Ilya202020:

ول کنید این دکتر استرنج بیچاره رو.هیچ مشکلی نداره مطمین باشید این همون دکتر استرنج اصلیه.
دکتر استرنج توی کامیک هم از این دیوونه بازی ها زیاد انجام داده.توی کمیک دکتر استرنج لعنت سر کارت بازی با مفستیو تقلب کرد(!)
قبل رویداد جنگ های پنهان میخواست کل روحشو بفروشه که قدرتی به دست بیاره که بتونه جلوی برخورد دنیا هارو بگیره.
یبار سعی کرد نصف یک شهرو که مرده بودن زنده کنه(باز هم کمیک دکتر استرنج لعنت)
این کارش که در مقابل اینایی که گفتم هیچ به حساب میاد.داشت کمک میکرد به اسپایدرمن که اوضاع قاراشمیش شد.

به نظر من کاملا مشخصه که دو تا دکتر استرنج وجود داره.یکی دکتر استرنج اصلی و اون یکی از یه دنیای دیگه(خودم به این نتیجه رسیدم.جایی نوشته شده همچین چیزی؟ :-| )
نقل قول کردن
stofterMRM
#33 stofterMRM 1400-08-17 14:04
به نقل از Ilya202020:
uplooder.net/.../...

این نشونه چی میتونه باشه ؟ جهنم

شبیه راینوعه
نقل قول کردن
Ilya202020
#34 Ilya202020 1400-08-17 14:16
به نقل از hassan91:
به به عجب پوستری! کمتر از ۴٠ روز مونده به اکران!

چنتا سول هست تو ذهنم:
۱. پای دنیاهای موازی چجوری باز میشه به این فیلم؟

۲. ویلن اصلی انگار دکتر اختاپوسه! اگه ویلن اصلیه چجوری پاش به MCU باز شده؟! امکانش هست که دکتر اختاپوس کلید اصلی این ماجرا باشه چرا که به هر حال یک دانشمند تمام عیاره.شش خبیث رو هم میشه بنام دکتر اختاپوس زد.

۳. امکانش هست که دکتر اتو قبلا با استارک ارتباط داشته باشه؟(مثل کونتین بک) خدا رو چه دیدی؟ شاید همین اتو تو تکنولوژی زره مرد آهنی تو جنگ بی نهایت (یا تو سایر زمینه ها) کمک حال بوده ولی با بشکن ثانوس پودر شده!

۴. طلسم دکتر استرنج چجوری کار میکنه؟ آیا ربطی به ای قضایا داره؟ اگه با اون زندان مولتی ورس پای این ویلنا به داستان باز بشه به نظرم ناجور در میاد.

عکس گرین گابلین در پس زمینه معرکه اس. انصافا هم حق ویلنهای دو فیلم اول ریمی این نبود که تنها در یک فیلم ظاهر بشن. حالا فعلا باید منتظر تریلر دوم و نمرات فیلم باشیم.

فهمیدیشون به منم بگو
نقل قول کردن
hmdh
#35 hmdh 1400-08-17 15:21
من یه اشاره به راینو پیدا کردم :lol:
اون چیزی که پیتر روش شیرجه زده اهنیه.
لباس راینو سری د امیزینگ اسپایدرمن اندرو اهنیه.
شاید لباس راینو یجوری خراب شده باشه(یچیزی مثل ظاهرش توی بازی التیمت اسپایدرمن :lol: که البته باطنش...)
نتیجه گیری با شما.
بدرود
نقل قول کردن
hmdh
#36 hmdh 1400-08-17 15:28
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از masiha_87:
با اجازه ی استاد فقیه من هم یه موشکافی داشته باشم:
uplooder.net/.../...

این شکل s در واقع نشونه ی همون حرف اول sandman هستش(خدمت اون افرادی که باور نمیکنن!)

wow BRAVO

قربونت
به نقل از Ilya202020:
#11:
فهمیدم این چیه دم لیزارد تو پوستر اصلی به این قسمت زوم کنین دم سبز رنگ لیزارد رو میبینین

در واقع دمش کنده شده:
www.uplooder.net/.../tail.jpg
فلس هاش و رنگش دقیقا همون شکلیه.

دم شویطانی؟ :-*
نقل قول کردن
hmdh
#37 hmdh 1400-08-17 15:39
به نقل از Ilya202020:
پس شش خبیث رسمی به ترتیب
1.گرین گابلین
2دکتر اختاپوس
3.لیزارد
4.سندمن(انگار اخراش ادم خوبی میشه)
5.الکترو
6.ونوم یا والچر یا میستریو

بنظر من میستریو زندست و همه اینا نقشه اش بوده (مگه میشه هویت پیترو لو بده بعد خودش بمیره؟ اونم کی؟ میستریو!) خبیث ششم توی نسخه اولیه راینوعه ولی وقتی فاینال میخواد شروع بشه سندمن کنار میکشه و خوب میشه چون از اول دو دل بوده و به همین خاطر توی تریلر اول وقتی الکترو میخواسته به پیتر بزنه(احتمالا) جلوش وایساده و توی فاینال میستریو خودشو نشون میده و دلیل اینکه توی پوستر یا تریلر راینو نیست اینه که این اصلا اون شش خبیث اصلی نیست! پس با این حساب شش خبیث اصلی به این ترتیبه:
۱.گابلین
۲.داک اک
۳.الکترو
۴.راینو
۵.لیزارد
۶.میستریو
نقل قول کردن
stofterMRM
#38 stofterMRM 1400-08-17 16:24
به نقل از hmdh:
به نقل از Ilya202020:
پس شش خبیث رسمی به ترتیب
1.گرین گابلین
2دکتر اختاپوس
3.لیزارد
4.سندمن(انگار اخراش ادم خوبی میشه)
5.الکترو
6.ونوم یا والچر یا میستریو

بنظر من میستریو زندست و همه اینا نقشه اش بوده (مگه میشه هویت پیترو لو بده بعد خودش بمیره؟ اونم کی؟ میستریو!) خبیث ششم توی نسخه اولیه راینوعه ولی وقتی فاینال میخواد شروع بشه سندمن کنار میکشه و خوب میشه چون از اول دو دل بوده و به همین خاطر توی تریلر اول وقتی الکترو میخواسته به پیتر بزنه(احتمالا) جلوش وایساده و توی فاینال میستریو خودشو نشون میده و دلیل اینکه توی پوستر یا تریلر راینو نیست اینه که این اصلا اون شش خبیث اصلی نیست! پس با این حساب شش خبیث اصلی به این ترتیبه:
۱.گابلین
۲.داک اک
۳.الکترو
۴.راینو
۵.لیزارد
۶.میستریو

میدونم میستیریو یه خبیث اصلیه ولی اگه اینطوری باشه من میرم سرمو میکنم تو خاک جیغ میزنم :-| چون اگه اینجوری باشه دیگه نمیشه به هیچی اعتماد کرد :sad:
نقل قول کردن
stofterMRM
#39 stofterMRM 1400-08-17 16:26
فقط امیدوارم هنوز هیچی نشده شش خبیث به هم خیانت نکنن چون خیلی مزخرف میشه
نقل قول کردن
alio_orhmi
#40 alio_orhmi 1400-08-17 17:57
به نظرم با منتشر شدن پوستر و نزدیک شدن به اکران باید منتظر تریلر دوم باشیم
نقل قول کردن
masiha_87
#41 masiha_87 1400-08-17 19:16
به نقل از hmdh:
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از masiha_87:
با اجازه ی استاد فقیه من هم یه موشکافی داشته باشم:
uplooder.net/.../...

این شکل s در واقع نشونه ی همون حرف اول sandman هستش(خدمت اون افرادی که باور نمیکنن!)

wow BRAVO

قربونت
به نقل از Ilya202020:
#11:
فهمیدم این چیه دم لیزارد تو پوستر اصلی به این قسمت زوم کنین دم سبز رنگ لیزارد رو میبینین

در واقع دمش کنده شده:
www.uplooder.net/.../tail.jpg
فلس هاش و رنگش دقیقا همون شکلیه.

دم شویطانی؟ :-*

نه داداش؛ دم غیر شویطانی :lol:
نقل قول کردن
Ilya202020
#42 Ilya202020 1400-08-17 22:20
preview.redd.it/.../
لباس گرین گابلین قطعا متفاوت خواهد بود
نقل قول کردن
Ilya202020
#43 Ilya202020 1400-08-17 22:30
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از Ilya202020:
پوستر بدون متن ببینیم چی میشه از این پیدا کرد :D

uplooder.net/.../poster.jpg

خب به نظر من یه جمع بندی بکنیم:
1-دکتر اختاپوس(خسته نباشی واقعا :lol: )
2-گرین گابلین
3-الکترو
4-سندمن
5-مفیستو(گوشه تصویر پایین سمت چپ)
6-اولتران(این نظر منه :-* پایین سمت راست)
7اینم نظر منه که زیر پای راستش یه چیزی شبیه مارمولک هست(نمیگم لیزارد میگم مارمولک که نماد لیزارده :D )
موارد 1تا4 رو کی میدونستیم درمورد موارد5,6,7 لطفا نظرتونو بگید.

مورد 5 و 7 رو که خودم کشف کرده بودم خسته نباشی خوشم مورد 5 رو تو کامنت 2 گفتم مورد 7 رو هم تو کامنت 11 در مورد مورد 6 خیلی چشمای تیزی داری (جدی میگم) از اونجایی که شایعه شده بود التران بات ها تو فیلم multiverse of madness حضور خواهندداشت و این فیلم در حکم infinity war هست پس قطعا شاهد حضورشون خواهیم بود دمت گرم ;-) ولی نشاانی از توبی و اندرو نبود :sigh:
نقل قول کردن
masiha_87
#44 masiha_87 1400-08-17 23:04
به نقل از hmdh:
من یه اشاره به راینو پیدا کردم :lol:
اون چیزی که پیتر روش شیرجه زده اهنیه.
لباس راینو سری د امیزینگ اسپایدرمن اندرو اهنیه.
شاید لباس راینو یجوری خراب شده باشه(یچیزی مثل ظاهرش توی بازی التیمت اسپایدرمن :lol: که البته باطنش...)
نتیجه گیری با شما.
بدرود

برادر من دیگه انصافا اونا که مشخصه آجر و سنگ و خاکن :-* ؛ راستی تو یه سری سایت ها دیدم میگفتن کاربرای spidey جو گیرن و با تئوری هاشون شورشو در آوردن! خطاب به همشون: نه داداش؛ یا خودتونید که واقعا یه سری چیزا رو نمیبینید، یا اینکه هنوز جزئیات به کار رفته تو فیلما و پوسترای مارول رو نشناختی! که مطمئنم گزینه ی اول درست تره! تازه اگه به این میگی جو گیر که والا چی بگم؛ برو ۱۰ تا کامنت آخر (شایدم بیشتر یا کمتر) مقاله ی موشکافی تریلر رو بخون تا متوجه بشی کاربرای spidey از یه پوستر فن مید هم تونستن جزئیات فیلمنامه رو بیرون بکشن! (چه برسه به پوستر اصلی!)
نقل قول کردن
Amirreza-85
#45 Amirreza-85 1400-08-18 07:41
به نقل از Ilya202020:
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از Ilya202020:
پوستر بدون متن ببینیم چی میشه از این پیدا کرد :D

uplooder.net/.../poster.jpg

خب به نظر من یه جمع بندی بکنیم:
1-دکتر اختاپوس(خسته نباشی واقعا :lol: )
2-گرین گابلین
3-الکترو
4-سندمن
5-مفیستو(گوشه تصویر پایین سمت چپ)
6-اولتران(این نظر منه :-* پایین سمت راست)
7اینم نظر منه که زیر پای راستش یه چیزی شبیه مارمولک هست(نمیگم لیزارد میگم مارمولک که نماد لیزارده :D )
موارد 1تا4 رو کی میدونستیم درمورد موارد5,6,7 لطفا نظرتونو بگید.

مورد 5 و 7 رو که خودم کشف کرده بودم خسته نباشی خوشم مورد 5 رو تو کامنت 2 گفتم مورد 7 رو هم تو کامنت 11 در مورد مورد 6 خیلی چشمای تیزی داری (جدی میگم) از اونجایی که شایعه شده بود التران بات ها تو فیلم multiverse of madness حضور خواهندداشت و این فیلم در حکم infinity war هست پس قطعا شاهد حضورشون خواهیم بود دمت گرم ;-) ولی نشاانی از توبی و اندرو نبود :sigh:

اره میدونم از تو بود من فقط جمع بندی کردم از بین اونا فقط اولترانو کشف کردم
نقل قول کردن
masiha_87
#46 masiha_87 1400-08-18 07:56
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از masiha_87:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از masiha_87:
با اجازه ی استاد فقیه من هم یه موشکافی داشته باشم:
uplooder.net/.../...

این شکل s در واقع نشونه ی همون حرف اول sandman هستش(خدمت اون افرادی که باور نمیکنن!)

wow BRAVO

قربونت
به نقل از Ilya202020:
#11:
فهمیدم این چیه دم لیزارد تو پوستر اصلی به این قسمت زوم کنین دم سبز رنگ لیزارد رو میبینین

در واقع دمش کنده شده:
www.uplooder.net/.../tail.jpg
فلس هاش و رنگش دقیقا همون شکلیه.

با اینکه ربطی به این فیلم نداره ولی اون سر چقدر شبیه اولترانه :lol:

تازه الان متوجه شدم منظورت چیه!
فک نکنم بابا؛ من دو تا فرضیه دارم:
یه تیکه از گابلین سری امیزینگ: ۱۰٪؛ هیچ نشونه ای از حضور این بشر تو فیلم نیست پس مطمئنا گزینه ۱ رده!
یکی از تیکه های لباس گرین گابلینه: ۳۰٪؛ احتمالش کمه چون لباسش نسبت به تصاویر، سالم تره
دم لیزارد: ۵۰٪؛ چون انصافا شک برانگیزه که با تایید حضورش تو فیلم، توی پوستر نشونش ندادن.
و اما در آخر...
عقرب! آره برادر من! خب ما عقرب رو توی بسته های لگویی دیدیم و تا فیلم اونجرز به بعد، (اونجرز یک) ست های لگویی مختص به فیلم، درمورد کاراکتر هایی که درون اون فیلم حضور خواهند یافت نگفتن (به عنوان یه لگو فن میگم). اگه حتی یک درصد احتمال بدیم نشونه ای از حضور عقرب باشه چی؟
خب حالا که دارم میبینم همه ی این گزینه ها ردن چون یک سنگ بیشتر نیست! ولی حضور عقرب تو این فیلم خدا وکیلی بحث‌برانگیزه!
نقل قول کردن
Ilya202020
#47 Ilya202020 1400-08-18 08:08
این عکس به نظرتون واقعیه؟!
نقل قول کردن
amin Hajati
#48 amin Hajati 1400-08-18 09:03
با توجه به رنگ زرد رعد و برقی که تو تریلر و پستر هست ممکنه الکترو به حالت کارتون سال 1967 باشه که در کارتون مردعنکبوتی خارق العاده و بازی مردعنکبوتی 2 سونی 1 هم الکترو کلاسیک بود و رعد و برق زرد رنگ داشت در حالی که تو مردعنکبوتی شگفت انگیز آبی رنگ بود! :-*
نقل قول کردن
AS-Spider
#49 AS-Spider 1400-08-18 09:31
به نقل از Ilya202020:
این عکس به نظرتون واقعیه؟!
uplooder.net/.../...

سلام بنظر خودم بله چون موهای توبی رو نگاه کن موهای توبی هیچوقت تو فیلمای ریمی این شکلی نبوده منتها از یطرف چرا صورت تام زخمیه؟
در ضمن عکس دوم رو هم میذاشتی ینی این عکس

همون صحنه چهار نفره ای که تام میگفت احتمالا اینه بوده.
نقل قول کردن
tynixer
#50 tynixer 1400-08-18 10:13
سلام به همه ، من کاربر جدید سایت هستم و امید وارم برای سایت مفید باشم .
من خودم یک چیزی توی پوستر پیدا کردم ، که بهش حتی اشاره هم نشده !
اگه دقت کنید ، سمت راست پای چپ (چپ خودش و راست ما ) پیتر ، یک سری جرقه های نارنجی رنگ هستند که انگار دارند یک دایره رو تشکیل می دهند .


به نظرتون اونا چی هستند ؟... بله ! درست حدس زدید ، اونها دقیقا همون جرقه هایی هستند که وقتی دکتر استرنج میخواست یک پورتال باز کنه ایجاد می شدن !

که من دو تا احتمال میدم :
1-اینکه اون موقع است که دکتر استرنج پورتالی برای توبی و اندرو باز میکنه تا برن به mcu
2-اینکه تام هالند توی لباس آیرون اسپایدر نیست و به هر دلیلی توبی یا اندرو توشن ، و همونطور که توی اسباب بازی های راهی به خانه نیست دیدیم ، پیتر یک لباسی داشت که انگار میتونست باهاش از قدرت های دکتر استرنج استفاده کنه ، و پیتر یک پورتال باز میکنه و میره توی میدون جنگ !

خیلی دوست دارم نظرتون رو راجع به این تئوری ها بدونم . امیدوارم که درست باشند !
نقل قول کردن
tynixer
#51 tynixer 1400-08-18 10:15
به نقل از Ilya202020:
این عکس به نظرتون واقعیه؟!
uplooder.net/.../...

فکر نکنم واقعی باشه چون ژست تام هالند مثل موقعیه که توی فینال دور ازخانه پیش میشل رفت (مری جین)
نقل قول کردن
mtm
#52 mtm 1400-08-18 10:42
به نقل از Ilya202020:
این عکس به نظرتون واقعیه؟!

بله همونطور که تو کانال تلگرامی خودمون هم گفتیم تایید شده ظاهرا که واقعیه
و البته اینم دیگه تایید شد:
نقل قول کردن
masiha_87
#53 masiha_87 1400-08-18 10:51
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
این عکس به نظرتون واقعیه؟!
uplooder.net/.../...

بله همونطور که تو کانال تلگرامی خودمون هم گفتیم تایید شده ظاهرا که واقعیه
و البته اینم دیگه تایید شد:
uplooder.net/.../DD-in-NWH.jpg

وای استاد خوش خبر باشید :lol: ترکیدم از خوشحالیبه نقل از tynixer:
به نقل از Ilya202020:
این عکس به نظرتون واقعیه؟!
uplooder.net/.../...

فکر نکنم واقعی باشه چون ژست تام هالند مثل موقعیه که توی فینال دور ازخانه پیش میشل رفت (مری جین)

نه ربطی نداره؛ اون زخم روی صورتش دقیقا مثل عکس های مجله ی امپاپر هست:
s4.uupload.ir/.../...
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهان راستی توی تریلر لو رفته ما مبارزه ی تام هالند با همون لباس دور از خانه علیه الکترو رو شاهد بودیم. این زخم ها هم همون موقع پدیدار شدن. پس نتیجه میگیریم بعد از اولین رویارویی پیتر تام هالند با شش خبیث هست که دو تا مرد عنکبوتی دیگه از راه میرسن.
نقل قول کردن
masiha_87
#54 masiha_87 1400-08-18 10:56
#51:

خوش اومدید دوست عزیز
درمورد تئوریتون باید بگم کاملا مخالفم. ببینید پوستر های مارول هیچ وقت یه اسکرین شات از یکی از سکانس های فیلم یا یه پوستر شبیه سازی شده از اثر مورد نظر نیستن. اون تئوری تون رو قبلا هم شنیده بودم (دیشب) ولی خب ما اون جرقه ها و انفجار های بزرگ رو بدون حضور دکتر استرنج توی تریلر هم داشتیم. گمون نکنم حرفتون درست باشه.
راستی یک بار دیگه ورودتون رو خوش آمد میگم و اینکه سعی میکنید از همون اول توی بحث ها شرکت کنید به نظرم فوق‌العادس!
نقل قول کردن
Ilya202020
#55 Ilya202020 1400-08-18 11:17
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
این عکس به نظرتون واقعیه؟!
uplooder.net/.../...

بله همونطور که تو کانال تلگرامی خودمون هم گفتیم تایید شده ظاهرا که واقعیه
و البته اینم دیگه تایید شد:
uplooder.net/.../DD-in-NWH.jpg

واقعا تایید شده yay :D
من کانال رو زیاد دنبال نمیکنم ندیده بودم ممنون
خیلی دوستتون دارم :-)
فقط خواهشا اینقدر ترسناک نباشین یه خورد مهربون تر :D :-)
نقل قول کردن
Ilya202020
#56 Ilya202020 1400-08-18 11:18
به نقل از tynixer:
سلام به همه ، من کاربر جدید سایت هستم و امید وارم برای سایت مفید باشم .
من خودم یک چیزی توی پوستر پیدا کردم ، که بهش حتی اشاره هم نشده !
اگه دقت کنید ، سمت راست پای چپ (چپ خودش و راست ما ) پیتر ، یک سری جرقه های نارنجی رنگ هستند که انگار دارند یک دایره رو تشکیل می دهند .
www.uplooder.net/.../1.jpg

به نظرتون اونا چی هستند ؟... بله ! درست حدس زدید ، اونها دقیقا همون جرقه هایی هستند که وقتی دکتر استرنج میخواست یک پورتال باز کنه ایجاد می شدن !
www.uplooder.net/.../2.jpg
که من دو تا احتمال میدم :
1-اینکه اون موقع است که دکتر استرنج پورتالی برای توبی و اندرو باز میکنه تا برن به mcu
2-اینکه تام هالند توی لباس آیرون اسپایدر نیست و به هر دلیلی توبی یا اندرو توشن ، و همونطور که توی اسباب بازی های راهی به خانه نیست دیدیم ، پیتر یک لباسی داشت که انگار میتونست باهاش از قدرت های دکتر استرنج استفاده کنه ، و پیتر یک پورتال باز میکنه و میره توی میدون جنگ !

خیلی دوست دارم نظرتون رو راجع به این تئوری ها بدونم . امیدوارم که درست باشند !

خدایی BRAVO
نقل قول کردن
masiha_87
#57 masiha_87 1400-08-18 11:26
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
این عکس به نظرتون واقعیه؟!
uplooder.net/.../...

بله همونطور که تو کانال تلگرامی خودمون هم گفتیم تایید شده ظاهرا که واقعیه
و البته اینم دیگه تایید شد:
uplooder.net/.../DD-in-NWH.jpg

استاد فقط من اینطور حس میکنم یا چارلی کاکس واقعا چاق شده؟ حس میکنم یکم زیادی شکم داره!
نقل قول کردن
tynixer
#58 tynixer 1400-08-18 13:16
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
این عکس به نظرتون واقعیه؟!
uplooder.net/.../...

بله همونطور که تو کانال تلگرامی خودمون هم گفتیم تایید شده ظاهرا که واقعیه
و البته اینم دیگه تایید شد:
uplooder.net/.../DD-in-NWH.jpg

استاد فقط من اینطور حس میکنم یا چارلی کاکس واقعا چاق شده؟ حس میکنم یکم زیادی شکم داره!


:lol: به نقل از masiha_87:
#51:

خوش اومدید دوست عزیز
درمورد تئوریتون باید بگم کاملا مخالفم. ببینید پوستر های مارول هیچ وقت یه اسکرین شات از یکی از سکانس های فیلم یا یه پوستر شبیه سازی شده از اثر مورد نظر نیستن. اون تئوری تون رو قبلا هم شنیده بودم (دیشب) ولی خب ما اون جرقه ها و انفجار های بزرگ رو بدون حضور دکتر استرنج توی تریلر هم داشتیم. گمون نکنم حرفتون درست باشه.
راستی یک بار دیگه ورودتون رو خوش آمد میگم و اینکه سعی میکنید از همون اول توی بحث ها شرکت کنید به نظرم فوق‌العادس!


ممنون بابت تعریف و خوش آمد گوییتان :)ولی من هم نمیگم این عکس دقیقا توی فیلم یکی از سکانس های فیلم برداشته اند ، من میگویم که این میتونه یک اشاره ی خیلی ریز به توبی و اندرو باشه که کسایی مثل ما بیایم و هی پوستر رو بررسی کنیم و با این تئوری هامون بقیه رو برای دیدن فیلم مشتاق تر کنیم ، چیزی که سونی عاشقشه !
نقل قول کردن
parinezhad87
#59 parinezhad87 1400-08-18 15:30
ولی انگار اسپایدی ما از اول سرنوشتش با مفیستو گره خورده بوده.......
9gag.com/gag/aEp2xwN
نقل قول کردن
civil war 2
#60 civil war 2 1400-08-19 05:25
باید عظیم باشه، خیلی دوست دارم توی این فیلم هر سه فضا و اتمسفر فیلم های مرد عنکبوتی ریمی، شگفت انگیز و mcu با هم باشه نه اینکه فقط سبک mcu غالب باشه باید برا این فیلم سنگ تموم بذارم خدایی این فیلم باید در حد مرد عنکبوتی ۲ سم ریمی باشه اصلا پایین تر از این نباید بهش فکر کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید