15 نبردی که دوست داریم بین کاراکترهای سرشناس دنیای سرگرمی ببینیم

15 نبردی که دوست داریم بین این کاراکترهای سرشناس دنیای سرگرمی ببینیم

احتمالا هرگز شاهد چنین نبردهایی نخواهیم بود ولی دلیل نمیشه که نتونیم خیال پردازی کنیم!

مقدمه: هواداران عاشق نبردهای فانتزی هستند و همیشه با هم بحث میکنند که فلان کاراکتر قوی تره یا اون یکی کاراکتر. این نبردها ذات لاینفک دنیای geek ها هستند و امثال مایی که هر روز به سایت هایی مثل spidey.ir سر میزنیم ازشون استقبال میکنیم . تا الان هم هزاران بار درباره نتیجه نبردهایی مثل بتمن vs کاپیتان امریکا و نیمور vs اکوامن و ... بحث در گرفته. اما این بار میخواهیم فراتر از این نبردهای کلیشه ای برویم و از بحث مارول vs دی سی خارج بشویم ....

  

15- مرد آهنی Vs. مگا من

مرد آهنی Vs. مگا من

درسته که در بازی های شگفت انگیز مارول علیه کپکام شاهد نبرد این دو شخصیت مطرح بوده ایم ولی بعیده که در دنیای سینما هرگز نبردی بین آنها ببینیم. تونی استارک با اون زرهی که خودش برای خودش ساخته و مگا من هم که توسط  Dr Light خلق شد و تصمیم گرفت بر علیه Dr. Wily مبارزه کنه. هر دوی آنها زره های فلزی بر تن دارند که کلی سلاح و توپ و تفنگ و لیزر ازشون شلیک میشه .البته یادمون نره که مگا من یک قابلیت منحصر به فرد داره : Weapon Copy System. یعنی میتونه توانایی های هر روباتی که باهاش مواجه میشه رو تقلید کنه. ولی از اون طرف تونی استارک تجره بیشتر و سلاح های قوی تری داره. پس به نظرتون کی میبره؟ اونجر طلایی یا بمب افکن آبی؟

 

14- فلش Vs. سونیک

 فلش Vs. سونیک

همیشه در دوئل های بین اسپیدسترهای کمیک بوکی، فلش بر بقیه غلبه میکنه. او را "سریع ترین انسان زنده دنیا" لقب داده اند. پس آیا "سریع ترین حیوان دنیا" میتونه حریفش بشه؟ فلش به Speed Force دسترسی داره و سریع تر از سونیک هستش و میتونه به گذشته و آینده بره یا حتی به دنیاهای دیگه ولی سونیک معمولا خیلی خلاقانه تر از سرعت خودش استفاده میکنه و ضربات مرگباری مثل spin dash و homing attack اجرا میکنه. پس کی برنده میشه؟ Scarlet Speedster دی سی یا Blue Blur سگا؟

 

13- اسپید ریسر Vs. گوست رایدر

اسپید ریسر Vs. گوست رایدر

یک مسابقه مسابقه دیگر ! ولی این یکی با پای پیاده انجام نمیشه! این دفعه پای  ماشین و موتور وسطه! مسابقه ای بین بدلکار مشهور جانی بلیز و پسر بچه ای که عاشق مسابقات اتوموبیل رانی هستش: اسپید ریسر! نیروی موتور ماورا الطبیعه گوست رایدر برنده میشه یا موتور مخصوص ماشین مخصوص اسپید ریسر (The Mach 5)؟ البته باید گفت که The Mach 5  در طول سالها  قابلیت های زیادی از خودش بروز داده، قابلیت هایی نظیر موتور فوق پیشرفته، سطح ضد گلوله و اره برقی و .... از اون طرف موتور گوست رایدر یعنی The Hell Cycle شایدد کوچکتر باشه ولی از قوانین فیزیکی زمینی تبعیت نمیکنه. البته در کل اسپید ریسر راننده بهتریه و خلاقیت بیشتری از خودش بروز میده . پس کی برنده میشه؟ نیروی جهنمی گوستت رایدر یا مهارت رانندگی اسپید ریسر؟

 

12- ولورین Vs. جک سامورایی

ولورین Vs. جک سامورایی

دو رونین افسانه ای دنیای سرگرمی: ولورین محبوب ترین میوتانت تاریخ دنیای کمیک و جک سامورایی که کارشناسان انیمیشن های او را از بهترین و خلاقانه ترین های تاریخ میدونند. هر دو هم دیر عمر میکنند و سابقه داشتن اساتید سامورایی در ژاپن را داشته اند. در نگاه اول ولورین با تکیه بر قدرت خود شفادهی و همچنین چنگال های ساخته شده از فلز آدامانتیوم راحت جک رو شکست میده ولی جک رو نباید دست کم گرفت چون استاد استفاده از سلاح های مختلف و همچنین هنرهای رزمی هستش و به شمشیر جادویی پدرش دسترسی داره. میگن این شمشیر توسط خدایان آسمانی ساخته شده پس شاید بتونه اسکلت فلزی ولورین رو بشکنه. شایدم هم فلز آدامانتیوم بتونه این شمشیر رو بشکنه. نظر شما چیه؟

  

11- هل بوی Vs. رین اوکومورا

 هل بوی Vs. رین اوکومورا

دو شکارچی هیولاها و دیوها که نقاط مشترک زیادی با هم دارند چون پدر هردوشون شیطان است! هر دوی انها هم توسط پدرانی که بسیار مذهبی بودند بزرگ شدند و برای سازمان های مخفی کار میکنند. ولی کدومشون دیو قوی تری است؟

هل بوی که قویه و بنیه بالایی داره. زخم هاش هم خوب میشه. سالها تجربه مقابله با تهدیدات ماورا الطبیعه داره . در مقابل آتش و رعد و برق هم مصون است و البته دست راست سنگی داره. Rin Okumura هم که سالها ستاره مانگای "جن گیر آبی" بوده و مثل هل بوی قویه و نه تنها آتش بهش آسیبی نمیرسونه بلکه میتونه آتش آبی رنگ خاص خودش رو هم تولید کنه. سلاح هل بوی هفت تیر است و سلاح رین هم Kurikara (شمشیر شکار دیو) .پس کی میبره؟ دیو قرمز سازمان B.P.R.D. یا پسر شیطان ژاپن؟

 

10- شکست ناپذیر Vs. گوکو

 شکست ناپذیر Vs. گوکو

تو اینترنت همیشه بحث سر اینه که که سوپرمن قوی تره یا Goku؟ (البته این بحث توسط ویدئوهای Death Battle تموم شده چون سوپرمن برنده شد) . پس بیایید کمی سطح رو پایین تر بیاوریم و نبردی بین مارک گریسون ملقب به Invincible و گوکو را تصور کنیم. اونا خیلی بهم شبیه هستند چون هر دو از نژادی متخاصم هستند که تصمیم گرفتند برای مقاصد  خیر مبارزه کنند و آدم های خوبی باشند. هر دو پرواز میکنند و ابر نیرو و ابر سرعت دارند . ولی در کل Invincible به نظر قوی تر میاد ولی در عوض گوکو هنرهای رزمی بلده و مبارز بهتریه . ضمن اینکه میتونه تغییر حالت بده و به قدرت های یک خدا دست پیدا کنه.

 

9- مت مورداک Vs. فونیکس رایت

 مت مورداک Vs. فونیکس رایت

بیایید از قدرت بازو فاصله بگیریم و به قدرت ذهن و مهارت کاری بپردازیم! مت مورداک یک وکیل حرفه ای هستش و فونیکس رایت از سری بازی های Phoenix Wright: Ace Attorney هم همین طور و سابقه درخشانی در پرونده های قضایی داره. او magatama داره که یک طلسمی است که بهش اجازه میده در دل و ذهن دیگران شک و دروغ و تردید رو ببینه . مت هم به حس های فرا انسانی مجهز هستش که مثل رادار یا دروغ سنج عمل میکنند . در واقع او میتونه با گوش کردن به ضربان قلب دیگران متوجه بشه که دارند دروغ میگن یا نه. فونیکس رایت تا به حال فقط در یک پرونده بازنده بوده و بسیار ماهره . مت مورداک هم که بسیار با تجربه تر هستش. پس کدومشون وکیل بهتری هستند؟

 

8- هان سولو Vs. اسپایک اسپیگل

 هان سولو Vs.  اسپایک اسپیگل

هر دوشون شخصیت های سرکش، یاغی، مغرور و حاضر جواب و باحال! دو کابوی فضایی عالم سرگرمی: هان سولو و Spike Spiegel. جالبه که اسپایک یک جایزه بگیره و هان سولو هم برای سرش جایزه میزارن! پس دوئل اونا میتونه جالب باشه. هر دوی اونا تیراندازهای ماهری هستند ولی تفنگ هان سولو (DL-44 blaster) از سلاح اسپایک یعنی Jericho 941 بهتره. اما در عضو اسپایک در مبارزه تن به تن  تخصص بیشتری داره. هر دوی اونا خلبانان ماهری هم هستند. هان سولو البته سفینه نیرومند تری داره (Millennium Falcon) در حالی که سفینه اسپایک (Swordfish II) کوچکتر اما چابک تره. پس کی میبره؟ قاچاقچی اسطوره ای جنگ ستارگان یا جایزه بگیر انیمه مشهور Cowboy Bebop؟

 

7- اش ویلیامز Vs. دریل دیکسون

اش ویلیامز Vs. دریل دیکسون

دو انسان فاقد نیروی بشری که عمرشون رو گذاشتن برای کشتن ارتش نامیرای زامبی ها: اشلی ویلیامز ستاره بی بدیل سری فیلم های Evil Dead ساخته سم ریمی و دریل دیکسون کاراکتر محبوب سری "واکینگ دد". به نظرتون کدومشون میتونه بیشتر زامبی بکشه؟ Ash که شات گان خودش رو داره (به اسم boomstick!) ، یک دستش هم اره برقیه. البته کلا آدم ماهر و لایقی نیست و خیلی بی شعوره (!) در عوض خیلی هم خالی بنده و اعتماد به نفسی داره در حد لالیگا! دریل دیکسون صاحب کمان مخصوصش هستش و مهارت زیادی در شکار و کشتن حیوانات وحشی و Walkers داره. البته او هم جسارت و اعتماد به نفس بالایی داره. قطعا دریل بیش از Ash زامبی کشته ولی از یادمون نره که زامبی هایی که Ash میکشه و بهشون میگن Deadites خیلی از Walkers جون سخت تر و قوی تر هستند . پس در نهایت کدومشون در مسابقه برنده میشن؟

 

6- شکارچیان ارواح Vs. دنی فانتوم

شکارچیان ارواح Vs. دنی فانتوم

در یک سو گروهی دانشمند داریم که از روح نمیترسند و در سوی دیگر ابرقهرمان نوجوان سری کارتون های شبکه Nickelodeon. که خودش هم یک نیمه روحه و توانایی های ارواح رو داره ! هر دوی آنها از تجهیزات مشابه ای برای گیر انداختن اشباح استفاده میکنند و تجربه زیادی هم در مقابله fh مسائل ماورا الطبیعه دارند. به خاطر همین تشابهات هستش که نمیشه برنده رو حدس زد. تجربه شکارچیان ارواح قطعا بیشتره ولی دنی فانتوم توانایی های بیشتری داره.

  

5- پلیس آهنی Vs. ترمیناتور

پلیس آهنی Vs. ترمیناتور

قبلا شاهد مبارزه این دو شخصیت به یاد ماندنی تاریخ سینما در دنیای کمیک و گیم بوده ایم ولی تا به حال در فیلمی با هم روبرو نشده اند. تشابهات بین آنها بسیار زیاده. هر دو سایبورگ محسوب میشوند و در تیراندازی و استفاده از اسلحه مهارت شگفت انگیزی دارند. هر دو مثل یک روبات ماشینی اپگرید شده عمل میکنند. اما هر چی زور ترمیناتور بیشتره در عضو هوش و دقت روبوکاپ بیشتره. پس کی میبره؟

 

4- لاک پشت های نینجا Vs. پاور رنجرز

 لاک پشت های نینجا Vs. پاور رنجرز

در دهه 90 میلادی شاهد بودیم که چطور کارتون ها و فیلم هایی که شخصیت های نوجوان رزمی کار داشتند به موفقیت دست یافتند. قطعا موفق ترین آنها لاک پشت های نینجا و پاور رنجرز بودند . حتما با اونا آشنا هستید دیگه، درسته؟ لاک پشت های نینجا که توسط استاد اسپلینتر هنرهای رزمی یاد گرفتند و رنجرها نیز توسط Zordon برگزیده شدند تا با جادوگر بدجنسی به نام Rita Repulsa بجنگند. ما در نبرد بین اونا از روبات پاور رنجرز به نام Megazord صرف نظر و فقط به مبارزه تن به تن اکتفا میکنیم. البته پاور رنجرز 6 تا هستن  ولی در مجموع لاک پشت ها جنگجویان بهتری هستند. در عوض سلاح های پاور رنجرز قوی تره. پس به نظر شما کدومشون برنده نبرد میشه؟

  

3- شزم  Vs. بن تن

 شزم  Vs. بن تن

دو تا بچه که میتونند به ابرقهرمان تبدیل شوند و بزرگترین فانتزی هر کودکی را محقق کنند. بیلی باتسون که توسط یک جادوگر به قدرت های شزم دست یافته. بن 10 هم ایده مشابه ای داره منتهی او به جای اینکه کلمه شزم رو بگه و ابرقهرمان بشه ، یک ساعت بیگانه (Omnitrix) دارد که بهش اجازه میده به 10 قهرمان بیگانه فضایی تبدیل بشه که هر کدومشون قابلیت های خاص خود را دارند. به نظر میاد شزم در نبرد با بن 10 پیروز بشه چون همیشه به قدرت های خودش دسترسی داره ولی Omnitrixگاهی اوقات غیر مطمئن عمل میکنه. ولی در عوض بیگانه هایی که بن تن بهشون تبدیل میشه شاید از شزم قوی تر و باهوش تر و سریع تر باشن. ضمن اینکه بن نشون داده موقع نبرد میتونه ترفندهای خاصی بزنه! به نظرتون کدوم نوجوانه که میتونه برنده از این نبرد بیرون بیاد؟

 

2- استورم Vs. کورا

استورم Vs. کورا

دو بانوی قوی، زیبا و معرکه به نام های استورم از گروه ایکس من و آواتار کورا (Avatar Korra) . هر دو از نمادهای دنیای فمینیسم هستند و طرفداران زیادی هم دارند. قدرت های مشابه ای هم دارند که درباره کنترل شرایط جوی هستش: باد، رعد و برق، باران و ... نبرد بین این دو نفر میتونه به شدت دیدنی و حماسی باشه. کورا اولین اواتاری است که به قدرت metalbending دست یافته . البته علیرغم اینکه کورا خیلی قویه اما خیلی کله شقه و در آن واحد میتونه فقط یک عنصر رو کنترل کنه. یک برگ برنده هم داره: Avatar State. استورم اما میتونه تمام الگوهای جوی رو کنترل کنه، در هر زمان و مکانی. میتونه در یک چشم بهم زدن گردباد و توفان های مهیب ایجاد کنه. پرواز هم میکنه و تجربه بیشتری از این آواتار جوان داره.  پس کی برنده ای دوئل خواهد بود؟

 

1- مرد عنکبوتی Vs. شاهزاده ایرانی

 مرد عنکبوتی Vs. شاهزاده ایرانی

لابد از خودتون میپرسید این دو تا چه ربطی به هم دارن؟ ولی خیلی ربط دارن. چرا ؟ چون از نظر شخصیت پردازی شبیه به هم هستن. هم پیتر پارکر و هم پرنس آدم های خوش قلب ولی بی تجربه ای بودن که کار اشتباهی کردن و بعد در صدد اصلاح اشتباهشون بر اومدن (پیتر به خاطر قتل عموی خودش و پرنس هم به خاطر آزاد کردن شن های زمان خودشون رو مقصر میدونن). ضمنا هر دو سابقه مبارزه درونی با نیمه تاریک خودشون رو دارن: پیتر پارکر سر قضیه رها شدن از سیمبیوت فضایی و پرنس هم در بازی Two Thrones که مجبور بود با نیمه تاریک خودش بجنگه. جالبه که هم سیمبیوت و هم نیمه تاریک پرنس باعث قوی تر شدن فیزیکی اونا شدن! بنابراین شباهت  بین اونا زیاده. اما در مبارزه کدوم برنده میشه ؟ حس عنکبوتی مرد عنکبوتی برتره یا قابلیت به عقب بردن زمان؟! تا به حال بهش فکر کرده بودید حس عنکبوتی به پیتر هشدار میده تا جاخالی بده اما پرنس هم میتونه هر وقت ضربه خورد، زمان رو به عقب ببره؟ مبارزه شگفت انگیزی میشه، مگه نه؟

  رای بدین ! کی برنده این مبارزات میشه؟

 

 عمو مختار

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hassan91
#1 hassan91 1396-02-18 12:22
واقعا فوق العاده بود. نبرد دو شخصیت محبوب بین مرد عنکبوتی و شاهزاده ایرانی تصورش آدم رو دیوونه میکنه. واقعا خیلی سخته که آدم بگه کی برنده میشه.
مگامن و سونیک دو شخصیت محبوب دوران کودکیم هستن حتما هر دو برنده میشن چون فانتزی بازان قهاری هستن.
نقل قول کردن
همه فن حریف
#2 همه فن حریف 1396-02-18 14:26
با سلام،یکی به (مبارزات مرگبار) بزنگه بگه بن و شزم رو بسازن واقعاًنمی شه فهمید کدوم می بره اما نظر شخصی من بنه چون ده موجو از یکی بهتره و در زمن امیتریکس اشتباه نمی که،اگه بن تن رو با دقت دیده باشید می فهمید که هوش مصنوعی امیتریکس بر اساس موقعیت و افکار صاحبش تبدیل می کنه،برای مثال اگه بن بخواد مرد اتشی بشه امیتریکس موقعیت رو می سنجه و افکار بن رو یه نگاه می ندازه و بر اساس اونا بجای تبدیل بن به مرد اتشی اون رو به مگس فضایی تبدیل می کنه(من با دوبله دیدم شاید اسامی متفاوت باشه)
بین اسپایدی و شاهزاده به نظرم اسپایدی می بره،چون من یا دمه که تو یکی از قسمت ها همین اشتباهات زمانی رو بهش هشدار داد و گفت:یه جایی میلنگه.
از عمو هم ممنونم بابت مقالات رتبه یکشون و دهن کوبشون.
نقل قول کردن
E-spider
#3 E-spider 1396-02-18 14:37
در مبارزه مرد عنکبوتی و شاهزاده ایرانی ممکن است مساوی شوند. عقب بردن زمان علیه حس عنکبوتی برابر بنظر میاد.
چون مرد عنکبوتی نیازی به عقب بردن زمان ندارد چون از قبل میفهمد.
نقل قول کردن
Tara.Y
#4 Tara.Y 1396-02-18 15:09
مقالتون عالی بود . واقعا دهنم واموند. چطور ایده این مقالات به ذهنتون میرسه.
دمتون گرم. ولی کاش مبارزه کریتوس و ولورین رو هم میذاشتید. البته کریتوس چون یک خداست قطعا در سطح بالاتریه. ولی شخصیتشون خیلی به هم شبیه. ولورین و god of war! عجب شخصیت های خفنی
بازم ممنون
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#5 Ultimate Comic Fan 1396-02-18 15:31
تا اینجا بهترین مقاله ی سالو نوشتی عمو، دستت درد نکنه!
فقط انتظار داشتم تقابل لوگان و کریتوس رو هم توی مقاله گذاشته باشی با توجه به اون gif و چون شخصیت پردازی شون شبیه همه.
و من رای میدم که اسپایدی برنده میشه!
نقل قول کردن
همه فن حریف
#6 همه فن حریف 1396-02-18 16:02
به نقل از همه فن حریف:
با سلام،یکی به (مبارزات مرگبار) بزنگه بگه بن و شزم رو بسازن واقعاًنمی شه فهمید کدوم می بره اما نظر شخصی من بنه چون ده موجو از یکی بهتره و در زمن امیتریکس اشتباه نمی که،اگه بن تن رو با دقت دیده باشید می فهمید که هوش مصنوعی امیتریکس بر اساس موقعیت و افکار صاحبش تبدیل می کنه،برای مثال اگه بن بخواد مرد اتشی بشه امیتریکس موقعیت رو می سنجه و افکار بن رو یه نگاه می ندازه و بر اساس اونا بجای تبدیل بن به مرد اتشی اون رو به مگس فضایی تبدیل می کنه(من با دوبله دیدم شاید اسامی متفاوت باشه)
بین اسپایدی و شاهزاده به نظرم اسپایدی می بره،چون من یا دمه که تو یکی از قسمت ها همین اشتباهات زمانی رو بهش هشدار داد و گفت:یه جایی میلنگه.
از عمو هم ممنونم بابت مقالات رتبه یکشون و دهن کوبشون.

یه سوال فنی برام پیش اومد،ایا نظر های من را کسی می بیند :-| :lol:
نقل قول کردن
همه فن حریف
#7 همه فن حریف 1396-02-18 16:03
به نقل از همه فن حریف:
با سلام،یکی به (مبارزات مرگبار) بزنگه بگه بن و شزم رو بسازن واقعاًنمی شه فهمید کدوم می بره اما نظر شخصی من بنه چون ده موجو از یکی بهتره و در زمن امیتریکس اشتباه نمی که،اگه بن تن رو با دقت دیده باشید می فهمید که هوش مصنوعی امیتریکس بر اساس موقعیت و افکار صاحبش تبدیل می کنه،برای مثال اگه بن بخواد مرد اتشی بشه امیتریکس موقعیت رو می سنجه و افکار بن رو یه نگاه می ندازه و بر اساس اونا بجای تبدیل بن به مرد اتشی اون رو به مگس فضایی تبدیل می کنه(من با دوبله دیدم شاید اسامی متفاوت باشه)
بین اسپایدی و شاهزاده به نظرم اسپایدی می بره،چون من یا دمه که تو یکی از قسمت ها همین اشتباهات زمانی رو بهش هشدار داد و گفت:یه جایی میلنگه.
از عمو هم ممنونم بابت مقالات رتبه یکشون و دهن کوبشون.

ضمن
نقل قول کردن
Super Captain
#8 Super Captain 1396-02-18 16:09
من که مبارزه فلش رو خیلی دوست دارم تو death Battle فلش خیلی الکی به سونیک باخت .فلش خیلی قوی تر بود.مبارزه بن تن و شزم هم خیلی خوب میشه .بااین که از بچگی عاشق بن بودم ولی به به نظرم حق شزم که پیروز بشه . 8)
نقل قول کردن
Omid_Spider
#9 Omid_Spider 1396-02-18 18:10
به به چه کارکترهایی کنار هم مقایسه شدن برای جنگ!
بیشتر از اینا مبارزات
۱
۴
۱۴ و ۱۵ دیدنی هستش
نقل قول کردن
sepehr moghaddam
#10 sepehr moghaddam 1396-02-18 18:40
پسر مبارزه هاي اينا صددرصد ارزش ديدنو داره
.
همين الان يه سوال واسم پيش اومد بنظر شما (dr.doom) ميبره يا (magneto) ؟
نقل قول کردن
mani s.h
#11 mani s.h 1396-02-18 18:52
اسامی برندگان به نظر من 15.مرداهنی 14.فلش 13.گوست رایدر 12.ولورین 11.پسرجهنمی 10.گوکو 9.مک مورداک 8.هان سولو 7.دریل دیکسون 6.شکارچیان ارواح 5.ترمیناتور 4.لاک پشت های نینجا 3.بن10 2.کورا 1.مردعنکبوتی همه این شخصیت هارو از همه نظر امتحان کردم و دلیل محکمم برای انتخاب مردعنکبوتی اینه که خوب و عالی مخ میخوره و حواس طرف مقابلو حسابی پرت میکنه میشه گفت این یه نعمته که داره البته کمتر از ددپول :P اگه راضی بودید بگید و نظر دهید
نقل قول کردن
mani s.h
#12 mani s.h 1396-02-18 19:03
راستی یادم رفت عمو مختار بینهایت عالی بود و درضمن بهترین نویسنده سایتی البته همه نویسندگان سایت هم تکن و اقای همه فن حریف همه ی دیدگاهاتو خوندم توهم عالی بودی
نقل قول کردن
همه فن حریف
#13 همه فن حریف 1396-02-18 19:21
به نقل از steve ragers:
راستی یادم رفت عمو مختار بینهایت عالی بود و درضمن بهترین نویسنده سایتی البته همه نویسندگان سایت هم تکن و اقای همه فن حریف همه ی دیدگاهاتو خوندم توهم عالی بودی

نظر لطف شماست
نقل قول کردن
amazing VENOM
#14 amazing VENOM 1396-02-18 21:37
سلام دوستان من بعد از یه مدت خیلی خیلی خیلی طولانی برگشتم تا بهتون بگم در واقع لاکپشت های نینجا و پاور رنجرز با هم مبارزه کردند ، تو سریال پاور رنجر در سال 1998 یه اپیزود به اسم Shell Shocked پخش شد که طبق همه کراس اور های قهرمانی این دوتا گروه اول با هم مبارزه میکنن و بعد بر علیه یکی از دشمنا متحد میشن
نقل قول کردن
همه فن حریف
#15 همه فن حریف 1396-02-18 22:39
من یادمه در یکی از شبکه های ماهواره وقتی بچه بودم پاور رنجر پخش می شد،هم زمان در یک شبکه دی گه نسخه دیگه از پاور رنجر پخش می شد،تو یکی از نسخه ها بچه دایناسور داشتن تو اون یکی ماشین.بعد سر یه چیزایی که یادم نمی یاد یکی از نسخه ها مغز شون به کنترل دشمن در امد و به اون یکی نسخه حمله کردند(فکر کنم ماشین دار ها حمله کردند) و فکر کنم قسمت اخر بود چون تا جایی یادمه دخل هردو بدمن اومد،کسی لینک این قسمت ها رو نداره؟یا چیزی شنیده؟یا دیده؟
ممنون میشم اگه کسی جواب بدهد.
نقل قول کردن
mani s.h
#16 mani s.h 1396-02-19 00:44
به نقل از همه فن حریف:
من یادمه در یکی از شبکه های ماهواره وقتی بچه بودم پاور رنجر پخش می شد،هم زمان در یک شبکه دی گه نسخه دیگه از پاور رنجر پخش می شد،تو یکی از نسخه ها بچه دایناسور داشتن تو اون یکی ماشین.بعد سر یه چیزایی که یادم نمی یاد یکی از نسخه ها مغز شون به کنترل دشمن در امد و به اون یکی نسخه حمله کردند(فکر کنم ماشین دار ها حمله کردند) و فکر کنم قسمت اخر بود چون تا جایی یادمه دخل هردو بدمن اومد،کسی لینک این قسمت ها رو نداره؟یا چیزی شنیده؟یا دیده؟
ممنون میشم اگه کسی جواب بدهد.

درسته منم یادم حدود 6 یا4 سال پیش بود که یک کانال امریکایی میذاشتش و یادم ساعت 8 شبم سریال تلویزیونی و فیلمی لاکپشت های نینجام میذاشت البته کانال های دیگری هم مثل ام بی سی 3 هم میذاشت و میذاره درسته کانال عربی و چرتیه اما باز سریال های کارتونی مارول و دیگر شخصیت های کمیکو میذاره
نقل قول کردن
Alireza_comic fan
#17 Alireza_comic fan 1396-02-19 04:05
به به بازم ی مقاله عالی دیگه ممنون از اقا مختار به خاطر این مثاله زییا و جالب من فقط در مورد چهار موردش نظرمو میگم فلش و سونیک هردوشون وتقعا سریعن من بچگی زیاد با شخصیت سونیک تو سگا بازی کردم ولی خب فلش خودشو بیشتر نشون داده و کارای سخت تری انجام داده بن تن و شزمم نظر من بن تنه چون بن تن بعضی مواقع از هوششم اسنفاده میکنه و نسخه نو جوانشم که توی فصل دو و سه شاهدش بودیم خیلی قوی تر و جدی تر ظاهر شد و به نظر من بن تن میتونه با اتکا به هوشش و خلاقیتی که از خودش نشون میده شزمو شکست بده در مورد اسپایدر من و شاهزاه پارسی هم اسپایدر من پیروز میشه چون اونم بیشتر از هوشش استفاده میکنه و توی مبارزه هم خلاقیت بیشتری به خرج میده و قطعا توی مبارزه هم حواس شاهزاده پارسیو پرت میکنه و نمیزاره درست مبارزه کنه که اینم یکی از ویژگی های اسپایدیه 8)
در کل ممنون بابت مقاله و امید وارم نظراتم کمی حرفه ای بوده باشه و اگه نبوده اساتید به بزرگیه خودشون ببخشن
نقل قول کردن
Amir Strange
#18 Amir Strange 1396-02-19 17:40
خب بنظر من 15 14 10 3 2 1 بهترین بودن که مرد آهنی و فلش و شکست ناپذیر و بن تن و کورا برنده هستن و آخریش هم واقعا غیر ابل پیش بینیه ولی خب بعضی چیزا رو کم داشت که تکراری بودن بیشترشون ولی خب مقایسه دراک ویزارد و کاپیتان آهنی رو واقعا کم داشت بهترین قهرمانان 2 کمپانی پرشین کمیک و کمپانی مای دو غول کمیک سازی در ایران ولی دست عمو مختار درد نکنه من خودم 2 ساله تو عرصه کمیک فعالیت میکنم و مقاله های بسیار نوشتم ولی مقاله های آقایان مهربانی و مختار عالیه
نقل قول کردن
Amir Strange
#19 Amir Strange 1396-02-19 17:46
به نقل از Amir Strange:
خب بنظر من 15 14 10 3 2 1 بهترین بودن که مرد آهنی و فلش و شکست ناپذیر و بن تن و کورا برنده هستن و آخریش هم واقعا غیر ابل پیش بینیه ولی خب بعضی چیزا رو کم داشت که تکراری بودن بیشترشون ولی خب مقایسه دراک ویزارد و کاپیتان آهنی رو واقعا کم داشت بهترین قهرمانان 2 کمپانی پرشین کمیک و کمپانی مای دو غول کمیک سازی در ایران ولی دست عمو مختار درد نکنه من خودم 2 ساله تو عرصه کمیک فعالیت میکنم و مقاله های بسیار نوشتم ولی مقاله های آقایان مهربانی و مختار عالیه

نظرتون؟؟
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#20 S.T.A.R.K 1396-02-19 18:17
تشکر بابت مقاله. درمورد گزینه 7 هم باید بگم اش برنده س.
Ashy Slashy :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
#21 mokhtar 1396-02-19 18:22
به نقل از Amir Strange:
به نقل از Amir Strange:
خب بنظر من 15 14 10 3 2 1 بهترین بودن که مرد آهنی و فلش و شکست ناپذیر و بن تن و کورا برنده هستن و آخریش هم واقعا غیر ابل پیش بینیه ولی خب بعضی چیزا رو کم داشت که تکراری بودن بیشترشون ولی خب مقایسه دراک ویزارد و کاپیتان آهنی رو واقعا کم داشت بهترین قهرمانان 2 کمپانی پرشین کمیک و کمپانی مای دو غول کمیک سازی در ایران ولی دست عمو مختار درد نکنه من خودم 2 ساله تو عرصه کمیک فعالیت میکنم و مقاله های بسیار نوشتم ولی مقاله های آقایان مهربانی و مختار عالیه

نظرتون؟؟

ممنون از تعریف شما
ما زنده ایم که به جامعه کمیک خوان ایران خدمت کنیم
نقل قول کردن
ultimate.spider.amir
#22 ultimate.spider.amir 1396-02-19 22:10
به نظر من برنده ها به ترتيب(منهاي بعضيا چون اطلاعات كافي دربارشون ندارم)
مرداهني_ سونيك_سامورايي جك_ترميناتور_پا ور رنجرز_شزم_كورا_ مردعنكبوتي
نقل قول کردن
koorosh
#23 koorosh 1396-02-19 22:22
من با کورا vs استورم خیلی حال کردم و من فکر نکنم برنده ای داشته باشه
نقل قول کردن
Cap,Shazam
#24 Cap,Shazam 1396-02-21 15:52
مبارزه بین جک و ولورین خیلی خفن میشه
اما در مورد شزم و بن تن احتمالش بیشتره که شزم ببره چون قدرتش از سوپرمنم بیشتره
قدرت زئوس استحکام اطلس و ...

مسابقه فلش و سونیکم باحال میشه
نقل قول کردن
M.S.H_logan
#25 M.S.H_logan 1396-10-26 09:55
به نقل از sepehr moghaddam:
پسر مبارزه هاي اينا صددرصد ارزش ديدنو داره
.
همين الان يه سوال واسم پيش اومد بنظر شما (dr.doom) ميبره يا (magneto) ؟

مگنتو ، چون با زره ای که تن دکتر دووم هستم، مگنتو بهش فرصت حرکت نمیده همون لحزه اول ضربه های مرگ باری بهش میزنه و بعد پرتش میکنه یه جای دور البته هرگز نباید دووم رو دست کم گرفت
نقل قول کردن
E-spider
#26 E-spider 1396-10-26 14:47
در نبرد بن تن و شزم مطمعنا بن تن برنده میشه.
four arms : بیگانه ای که زور یک ارتش را دارد.
heatblast : بیگانه ای که کاملا از آتش ساخته شده و غیر قابل لمسه.
ghost freak : بیگانه ای شبهی که میتواند از هر چیزی رد شود و حتی نامرعی شود.
diamondhead : بیگانه ای کی از هر الماسی محکم تره.
xlr8 : بیگانه ای که میتونه باسرعت 500 مایل بر ساعت حرکت کند.
upgrade : بیگانه ای که با هر تکنولوژی ترکیب میشود و آن را به پیشرفته ترین شکل ممکن تبدیل کند.
ripjaws : بیگانه ای که خطرناک ترین ماهی دنیاست و پوزه اش حتی ویبرانیوم را خورد میکند.
stinkfly : بیگانه ای که مگسی بزرگ و با ارتفاع بالا و سرعت بالا پرواز کند.
grey matter : بیگانه ای کوچیک (قدش 5 اینچه) ولی هوشی داره که استیو هاکینگ نداره.
wildmutt : بیگانه ای شبیه به سگ ولی بدون چشم ولی تپش قلب انسان را از کیلومتر ها میشنوه.
نقل قول کردن
iron_thor
#27 iron_thor 1397-08-23 20:50
آقا من دونه دونه می خوام بگم
15_(مگامنvsایرون من)خب ایرون من چون که هر جوری حساب کنیم ایرون من در میاد خب من بازی مگامن ایکس ۱ و ۳ و ۵ و ۶ و ۸ و فکر کنم ۲ و ۴ رو بازی کردم و دیدم هر باسی رو شکست می ده قدرتش رو می گیره ( همون weapon copy system ) ولی ایرون من اگه مارک ۵۲ (لباس پرایم آرمور که فک کنم تو کمیک مرد آهنی شکست ناپذیر بود )رو بپوشه با نانو تکنولوژی مگامنو شتک می کنه به نظرم باید رتبه ی این نبرد بالا تر می بود ببخشید بابت توضیح زیادی.
14_(سونیکvsفلش)خب این جای بحث داره سرعت فلش بیشتر و فن های سونیک نمی تونم این احتمال رو بدم که توی شرایط برابر سونیک ببره ولی اگه اون 7 تا زمرد رو داشته باشه و سوپر سونیک شه احتمالا فلش رو شکست می ده.
13_(اسپید ریسرvsگوست رایدر)من اطلاعات زیادی در مورد اسپید ریسر ندارم ولی با توجه به قدرت جهنمی خفن گوست رایدر،گوست رایدر برندست.
12_(ولورینvsجک سامورایی)بیاین مرور کنیم جک یه شمشیر فوق العاده و مهارت بالایی باهاش داره ولی ولورین قدرت شفا دهندگی، اسکلت آدامانتیومی و اون تیغ های معروفش رو داره و یه وحشی تمام عیاره و اگه اسمشو تو گوگل ترنس بزنید می نویسه «به نوعی حیوانات دله می گویند » (فک کنم)پس بنا بر این اگه حتی یه ثانیه حواس جک پرت شه ولورین جکو ۴ شقه می کنه(خخخخخخ)پس نتیجه می گیریم احتمالا ولورین برندست.
11_(رین اوکوروماvsهل بوی )خب من اطلاعات زیادی از این دوتا ندارم ولی طبق چیزی که از مطلب سرم شد رین می بره.
10_(شکست ناپذیرvsکوگو)مع ذرت می خوام ولی بازم اطلاعات زیادی راجع به شکست ناپذیر ندارم ولی یکی از بازیای دراگون بال زد رو کردم و تاحدی قدرتش رو درک کردم ولی این تیکه که گفتین
نقل قول:
کوگو می تونه تغییر شکل بده و به قدرت های خدا مانند دست رسی بیابه.
اون رو از شکست ناپذیر متمایز می کنه و فک کنم گوکو ببره
9_(مت مورداکvsفونیکس رایت)واقعا نبرد دو وکیل؟ راستش من راجع به قدرتاشون نمی دونم ولی از وقتی که اولین بار فونیکس رایت رو تو بازی آلتیمیت مارول علیه کپکام 3 دیدمش واقعا ازش بدم اومد و می خوام که ببازه خخخخخ.
8(اشهان سولوvsاسپایک اسپیگل)والا من نه اینا رو می شناسم نه به خودم زحمت دادم این بخش مقاله رو بخونم.خخخخخ
7_(اش ویلیامزvsدریل دیکسون)اینم مثل قبلی خخخخ.
6_(شکارچیان ارواحvsدنی فانتوم)فک کنم دنی برنده شه.
5_(پلیس آهنیvsترمیناتور )می گن که از روی ظاهر قضاوت نکنیم ولی ظاهر همون که کلیش آهنیه (فک کنم پلیس آهنیه) خفن تره پس شاید برنده بشه. :lol:
4_(لاک پشت های نینجاvsپاور رنجرز)خب تعداد پاور رنجرز بیشتره و قدرتاشونم فک کنم بهتره پس مسلمن باید نتیجه برد پاور رنجرز باشه.
3_(بن تنvsشزم)خب بیاید نگاه کنیم بن یه ساعت باحال داره که از دستش جدا نمی شه و اونو تبدیل به موجودات فوق العاده می کنه ولی متاسفانه شارژش زود تموم می شه(زودم شارژ می شه)و شزم سرعت خیلی بالا و فک کنم زور و بنیه ی ابر انسانی با فک کنم لیزر خب شزم می تونه اول بن رو با سرعتش معطل کنه بعد که شارژ ساعت بن تموم شه حسابش رو برسه پس شزم بردنست.
2_(استورمvsکورا)خب نمی شه تصمیم گرفت استورم به گردباد و طوفان و رعد و برق مسلطه و کورا هم به ۴ عنصر اصلی (آب،خاک،باد،آتش )دسترسی داره واقعا نمی شه تصمیم گرفت شاید مساوی شن :-* (خانوما وقتی عصبانی شن خخخخخخ)
1_(اسپایدرمنvsشاهزاده ایرانی)خب بیاین مرور کنیم(مرور دوست دارم خخخخخ)اسپایدی اسپایدر سنس رو داره قدرتای عنکبوتی داره وب شوتر رو داره و مبارزه ی غیر قابل پیش بینی وشاهزاده ی ایرانی شمشیر داره و عقب بردن زمان مبارزه ی سختی می شه ولی احتمال برد اسپایدی هم هست چون همون طور که گفته بودین شاهزاده می تونه هر بار که ضربه بخوره زمان رو برگردونه ولی اسپایدی اسپایدر سنس رو داره و خطر رو قبل از اتفاق افتادن تشخیص بده و جوری به شاهزاده حمله کنه که گیج شه و یادش بره زمان رو برگردونه بعد اسپایدرمن ضربه ی کاریش رو بزنه و تمام خخخخخخ
پ.ن:خب لیست تموم شد امید وارم نظرم مفید بوده باشه
نقل قول کردن
HYPERION
#28 HYPERION 1398-12-14 14:32
به نقل از همه فن حریف:
[quote name="همه فن حریف"]با سلام،یکی به (مبارزات مرگبار) بزنگه بگه بن و شزم رو بسازن واقعاًنمی شه فهمید کدوم می بره اما نظر شخصی من بنه چون ده موجو از یکی بهتره و در زمن امیتریکس اشتباه نمی که،اگه بن تن رو با دقت دیده باشید می فهمید که هوش مصنوعی امیتریکس بر اساس موقعیت و افکار صاحبش تبدیل می کنه،برای مثال اگه بن بخواد مرد اتشی بشه امیتریکس موقعیت رو می سنجه و افکار بن رو یه نگاه می ندازه و بر اساس اونا بجای تبدیل بن به مرد اتشی اون رو به مگس فضایی تبدیل می کنه(من با دوبله دیدم شاید اسامی متفاوت باشه)
بین اسپایدی و شاهزاده به نظرم اسپایدی می بره،چون من یا دمه که تو یکی از قسمت ها همین اشتباهات زمانی رو بهش هشدار داد و گفت:یه جایی میلنگه.
از عمو هم ممنونم بابت مقالات رتبه یکشون و دهن کوبشون.

من میگم بن میبره
چون خیلی وقت پیش بود که ساعت بن فقط ده تا شخصیت داشت اگر حتی فصل دوم و سومش را هم ببینید مطمئن میشید که بن میبره.
بن تن بک موجودی داره به اسم موجود ایکس(البتهتوی دوبله اسمش این بود)که به تازگی در نیروی بی پایان قدرتش رو بدست آورد و با آن موجود هر کاری که بخواهد می تواند انجام دهد و با یک بشکن می تواند شزم را پودر کند.
نقل قول کردن
HYPERION
#29 HYPERION 1398-12-14 14:36
به نقل از E-spider:
در نبرد بن تن و شزم مطمعنا بن تن برنده میشه.
four arms : بیگانه ای که زور یک ارتش را دارد.
heatblast : بیگانه ای که کاملا از آتش ساخته شده و غیر قابل لمسه.
ghost freak : بیگانه ای شبهی که میتواند از هر چیزی رد شود و حتی نامرعی شود.
diamondhead : بیگانه ای کی از هر الماسی محکم تره.
xlr8 : بیگانه ای که میتونه باسرعت 500 مایل بر ساعت حرکت کند.
upgrade : بیگانه ای که با هر تکنولوژی ترکیب میشود و آن را به پیشرفته ترین شکل ممکن تبدیل کند.
ripjaws : بیگانه ای که خطرناک ترین ماهی دنیاست و پوزه اش حتی ویبرانیوم را خورد میکند.
stinkfly : بیگانه ای که مگسی بزرگ و با ارتفاع بالا و سرعت بالا پرواز کند.
grey matter : بیگانه ای کوچیک (قدش 5 اینچه) ولی هوشی داره که استیو هاکینگ نداره.
wildmutt : بیگانه ای شبیه به سگ ولی بدون چشم ولی تپش قلب انسان را از کیلومتر ها میشنوه.


تازه همه ی اینها که گفتی فقط برای فصل اولشه و توی یکی از فصل های بعدی آزموس قفل ساعت بن رو باز میکنه و می فهمیم توی آنموقع بن چندین هزار تا موجود داره.
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#30 امیر محمد گلکار 1399-04-16 16:44
15 مرد آهنی 14 سونیک 13 گوست رایدر 12ولورین11رین اکومورا10گوکو9م ت مورداک8هان سالو7دریلی دیکسوت6دنی فانتوم5پلیس آهنی4لاکپشت های نینجا3بن تن2 کورا1 هر دوتاشون رو دوست دارم مساوی
نقل قول کردن
بهداد
#31 بهداد 1401-08-23 19:40
بدون هیچ جنگی بن تن برنده فایت‌عه هرچی باشه بن میتونه با یه ضربه شزم رو له کنه (اسم الینی که میگم ویبیگ هست) با یه سرچ ساده میتونید قدرت این الین رو ببینید تازه شم بن تن به راحتی میتونه دارکساید تانوس گالاکتوس و... رو شکست بده این حرفارو بدون تعصب میزنم و با دیدن واقعیت بن تن یه الین داره به اسم الین ایکس قادر مطلق‌عه حتی یکبار هم دنیارو کپی کرده خلاصه که هرچی از قدرت بن بگم تمومی نداره تازه بدون حساب تیم‌ش (گوئن و کوین)
نقل قول کردن
ArmanSpidery
#32 ArmanSpidery 1402-03-11 13:58
سلام طبق معمول مقاله بامزه و جالبی بود :lol:
این نظر بنده است
۱۵ : مرد آهنی
۱۴: فلش
۱۳: روح سوار
۱۲: با توجه به شمشیر افسانه ای جک من میگم جک
۱۱: رین اوکامورا
۱۰: گوکو
۹: مت مورداک
۸: هان سولو
۷: اش ویلیامز
۶: شکارچیان ارواح چون تجربه و هوش بالاتری دارند در مقابل دنی فانتوم هم بی تجربه تر هم دمدمی مزاج تر
۵: نابودگر
۴: پاور رنجرز
۳: شزم چون دسترسی بیشتری به قدرت هاش داره و به نظر میاد باهوش تر و با ثبات تره
۲: استورم
۱: مرد عنکبوتی
نقل قول کردن
پیتون
#33 پیتون 1402-04-08 15:36
باسلام به خدمت سایت اسپیدی عزیز به نظر بنده بایستی یک مبارزه بین ریو از استریت فایتر با هایپریون از مارول بوده خیلی بهتربود و درمما از مارول دربرابر ترایگون از دی سی خیلی جذاب میشد یا دیمیترماکسیموف دربرابر شائوکان یا هایپریون از مارول بعدش یک خواسته داشتم اگر میشه یک تحلیل از برنامهای تلویزیونی death battle و deadliset warrior و animal face off و برنامه های مشابه ان ارائه بگذارید ممنون میشوم باتشکر از سایت خوبتون
نقل قول کردن
پیتون
#34 پیتون 1402-04-11 04:01
به نظر من اگر در بازی های مارول علیه کپ کام شخصیت های نظیر dimitri maximoff و hyperion و sentry و asura و yesha و victor و dragon dogma حظور داشتند خیلی بهتر میشد
نقل قول کردن
پیتون
#35 پیتون 1402-04-19 03:11
اگر امسال شاهد یک بازی بین snk marvel capcom بوده باشیم خیلی بهتر بود
نقل قول کردن
پیتون
#36 پیتون 1402-04-19 03:13
بهتر شاهزاده ایرانی رو با کراتوس مبارزه بکنه و اسپایدرمن با بلک اسپایدر
نقل قول کردن
پیتون
#37 پیتون 1402-04-20 13:39
امروز میخوام ۵ بازی رزمی برای سیستم های ضعیف رم ۲ گرافیک ۱ رو بهتون
معرفی کنم
mortal kombat kompelet edition
Injustice gods among us ultimate edition
Ultra street fighter iv
Street fighter x tekken
Ultimate marvel vs capcom 3
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید