5 شخصیتی که میخواهیم در بازی injustice 2 ببینیم

5 شخصیتی که میخواهیم در بازی injustice 2 ببینیم !

ساعاتی پیش ، تقریبا اطمینان پیدا کردیم که بازی "بی عدالتی ۲" ( injustice 2 ) قرار است ساخته شود... نسخه قبلی این بازی ، که "بی عدالتی : خدایان میان ما" نام داشت ، یک بازی در سبک "مبارزه ای" از استودیوی NetherRealm بود که دارای شخصیت های قابل بازی زیادی بود و بسیار تنوع در کارکتر های آن مشاهده می شد.

 

این بازی که براساس کمیک بوکی با همین نام است ، همانند کمیک باید دارای شخصیت های زیادی باشد تا دنیای دی سی را به خوبی معرفی کند... به همین دلیل ، تصمیم گرفته شد تا پنج شخصیتی که پیش تر در بازی قبلی حضور نداشتند و حضورشان در نسخه جدید ، واجب است را معرفی کنیم و کمی به حضور احتمالی آنها بپردازیم.

*** *** ***

 

5. Supergirl

سوپرگرل 

سوپرمن یک همتا نیاز دارد !

مطمئنا دیدن اینکه همراه همیشگی بتمن ، نایتوینگ در نسخه اول حضور دارد اما سوپرمن ، همچنان تنها کریپتونی قهرمان این بازی است ، کمی غیر منطقی به نظر میرسید. البته سوپرگرل چندان حضور پرقدرتی در سری کامیک بی عدالتی ندارد ، اما در هر صورت نمیتوان از شخصیت پیچیده و کلیدی ای مثل او گذشت.

کارا-زور-ال ، از شخصیت های انعطاف پذیر دنیای دی سی است... جدای قالب اصلی ، هم میتوانیم او را در قالب همزادش از زمین دوم ، یعنی پاورگرل ببینیم و هم در قالب یکی از قویترین فانوس های قرمز که در چند سال اخیر در کامیک ها شاهد این ورژن بودیم.... به خصوص که این بازی به نظر قرار است کاستوم های بسیاری داشته باشد و این تم ها مطمئنا تنوع خاصی را به این شخصیت خواهد بخشید.

شاید فکر کنید که ممکن است حضور چنین شخصیتی شباهت  زیادی به سوپرمن داشته باشد ، اما قطعا با توجه به پیشینه استودیوی NetherRealm ، مطمئنا میتواند گیم پلی این شخصیت را بسیار متفاوت تر از سوپرمن بسازد به نوعی که هیچگاه احساس تکرار و شباهت با کارکتر سوپرمن نکنیم.

شخصیت سوپرگرل که با سریال جدیدش توانست بسیار محبوب شود ، احتمالا میتواند طرفداران زیادی را به بازی جذب کند و برای بسیاری ، دیدن قهرمان مورد علاقه تلویزونی شان در بازی بسیار خوشایند باشد.

 

4. Deadshot

ددشات 

جایگزنی برای دث استروک !

درست است که دث استروک به عنوان یک سرباز همه فن حریف و تیراندازی حرفه ای در نسخه نخست دیده می شد ، اما هنوز فاقد آن کشش خاصی است که شخصیت ددشات همیشه از آن بهره می برد.

شخصیت دث استروک تمرکز کمی بر روی اسلحه های گرم داشت و اغلب از شمشیر استفاده میکرد ، در نتیجه زمان خوبیست که با وارد کردن ددشات به این بازی ، طعم استفاده از سلاح گرم را به گیمر ها چشاند... قطعا اسلحه های متنوعی که فلوید لاوتون ( ددشات ) از آنها استفاده میکند ، میتواند نمای جذابی از این شخصیت و توانایی هایش بسازد.

در کنار جزییات بازی ، حضور این شخصیت میتواند بعد از انتشار فیلم "جوخه انتحار" بسیار موثر باشد... مطمئنا بعد از این فیلم ، ددشات بسیار معروف تر خواهد شد و در کنار آن ، در کامیک ها نیز مورد توجه بیشتری واقع میشود... زمان بسیار خوبیست تا بتوانیم ددشات را در این بازی کنترل کنیم و همچنان ، از کاستوم ددشات در فیلم جوخه انتحار استفاده کنیم... همچنین ممکن است با حضور موفقیت آمیز این شخصیت ، شاهد اضافه شدن اعضای دیگر جوخه انتحار به این بازی باشیم.

 

3. Black canary

بلک کنری 

حرفه ای ترین مبارز دنیای دی سی !

یکی از اشکالات بزرگ بازی اول ، عدم حضور شخصیت بلک کنری در بین کارکترها بود. بلک کنری جزو شخصیت های اصلی واقعه بی عدالتی در کامیک ها بود ، کسی که بعد از بتمن ، مهمترین عضو جبهه او بود. اما نه تنها حضور او از نظر داستانی موجه بود ، بلکه از هر نظر باید در یک بازی با سبک "مبارزه ای" حضور میافت ؛ هیچ قهرمانی روی زمین وجود ندارد که از بلک کنری در زمینه هنر های رزمی قویتر باشد ، حتی بتمن ! بلک کنری به بیش از ۳۰ هنر رزمی آشناست به طوریکه حتی بتگرل اعتراف میکند که سبک مبارزه نبست به بتمن برتری دارد.

قطعا حضور شخصیتی مثل بلک کنری ، میتواند به بازی جذابیت زیادی ببخشد... علاوه بر آنکه هنر های رزمی زیادی را آموخته است ، دارای صدای مافوق تصوری است که احتمالا با استفاده از آن ، بالانس مبارزات به کلی نابود شود ! همچنین از بلک کنری میتوان به عنوان شخصیت مکمل گرین ارو استفاده کرد و در داستان بازی ، ارتباط زیادی بین این دو شخصیت به وجود بیاید.

شخصیت بلک کنری که در سریال arrow محبوبیت بسیاری یافت ، حال میتواند این محبوبیت را با حضورش در بازی دو چندان کند و البته ، نمایی تازه از یک مبارز واقعی را نمایش دهد.

 

2. Darkseid

دارکساید

شرورترین شخصیت ممکن برای بازی injustice 2 !

تنها شخصیتی که علاوه بر قهرمانان ، میتواند حتی ابرشرور هارا مجبور به مقابله با خود کند ، دارکساید است !  در بازی قبلی ، از دومزدی به عنوان شرور عظیم و پرچالش بازی استفاده می شد ، اما حالا زمان این است که داستان و گیم پلی را به مرحله جدیدی وارد کرد.

از دارکساید نه تنها میتوان به عنوان باس فایت بازی استفاده کرد ، بلکه میتوان او را کلید اصلی داستان این سری دانست... میتوان دارکساید را آغازگر یک جنگ بین سیاره زمین و قلمرو آپوکالیپس کرد که تمام بدنه اصلی داستان را تشکیل دهد. حتی میتوان از این ظریق ، پای نیوگاد های قلمرو آپوکالیپس را به داستان باز کرد تا برای اولین بار ، شاهد آن ها در زمینه بازی های ویدویی باشیم.

گیم پلی شخصیت دارکساید میتواند بسیار جذاب باشد... برای مثال فرض کنید از اشعه امگا به عنوان حمله ویژه استفاده کرد و همچنین در نهایت به عنوان حرکت پایانی ، با استفاده از بوم تیوب ها دریچه ای به آپوکالیپس باز کند و شخصیت هایی مثل کالیباک یا گریون را برای کمک به خود فرا بخواند.

با توجه به اینکه احتمالا شرور فیلم لیگ عدالت ۲۰۱۷ ، دارکساید و قلمرو آپوکالیپس خواهد بود ، این بازی میتواند زمینه ساز خوبی برای فیلم باشد و بخش زیادی از داستان این فیلم را روشن کند.

 

1. Constantine

کنستانتین

دوزخ افروز تمام عیار !

کنستانتین جزو پنج شخصیت برتر کمیک بوکی است ، کسی که در دل تمامی طرفداران دی سی جای دارد... تمامی سال سوم کامیک بی عدالتی حول جادو و صد البته شخصیت کنستانتین بود ، و قطعا همین کافی است که او را جزو مورد انتظار ترین شخصیت های این بازی بدانیم.

تنها نماینده جادو در نسخه قبل ، زاتانا بود که تقریبا هیچ تصویر درستی از جادو ارائه نداد... اما حالا اگر بتوانیم کنستانتین را در بازی مشاهده کنیم ، قطعا پله ای بالاتر از جادوی زاتانا را خواهیم دید. کنستانتین اغلب بخاطر طلسم های فراوانش و جادو های ساده اما کاربردی خود مشهور است ، و فقط کافیست که او را در حین انجام یکی از این طلسم ها ببینیم تا عاشقش شویم... بالخص اگر از تکنیک کنترل آتش خود استفاده کند. در سری جدید کمیک های کنستانتین ، او به توانایی های جادویی بیشتری دست یافته و همانند قبل ، تنها یک جن گیر و جادو شناس نیست و اینبار به تنهایی میتواند جلوی شیاطین را بگیرد.

اگر داستان بازی بخواهد از کمیک های سری بی عدالتی اقتباس کند ، حضور کنستانتین کاملا قطعی است ، در غیر این صورت باز هم نمیتوان از محبوبیت بسیار این کارکتر غافل شد و قطعا استودیو بخاطر سود کلانش هم شده نیاز دارد تا چنین شخصیتی را وارد بازی کند... به ویژه هنوز خیلی از طرفداران سریال تلویزیونی کنستانتین از کنسل شدن این اثر ناراحت هستنند و این حرکت ، میتواند مرحمی بر زخم آنها باشد.

*** *** ***

 

مهراب مهری

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد. )

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

arkham knight
#1 arkham knight 1395-03-19 02:25
اگه تسلط کامل به انگلیسی داشتم واقعا میرفتم سایت کامیک بوک واسه مقاله های این مدلی... فقط لیست مقاله رو دیدم و اومدم از خودم مطلب نوشتم ، بعدش که برگشتم ۹۵ درصد چیزایی که گفته بودو ذکر کرده بودم ! بعضیارو انگار کلمه به کلمه کپی کرده بودی... میگن دل دی سی فن به دی سی فن راه داره :lol: ما هممون مثل هم فکر میکنیم ( البته دی سی فن ، نه یه سریا که به چشم بازی به دی سی نگاه میکنن )
نقل قول کردن
adel.spider
#2 adel.spider 1395-03-19 04:01
مگه زاد اهل کربپتون نیست؟
نقل قول کردن
Qeiji
#3 Qeiji 1395-03-19 07:31
انتخابهای خوبیه، امیدوارم همه شون باشن بازی.
تعداد کرکترای بازی هم باید از قبل بیشتر باشه. حدودا30 40تا باید باشن. گرافیک بهتر و گیم پلی قویتر هم لازمه. شخصیتهای زنش هم بدن چهارتا طراح درست حسابی بسازه. نمیدونم چرا همیشه زنا رو تو بازیاشون ایکبیری طراحی میکنن عوض اینکه جذابترشون کنن.
این سوپرمن هم باید یه حالی بهش بدن و نحوه مبارزه شو بهتر کنن چون تو بازی قبلی زیاد خوب نبود.
به نظرم اگه شخصیتهایی مثل راس الغول و ردهود هم بیارن، خوب میشه.
نقل قول کردن
Aryan The Spider
#4 Aryan The Spider 1395-03-19 08:08
زاد هم از کریپتون بود . من دوست دارم از خانواده خفاشی ، رابین و رد هود رو ببینم، همینطور پروفسور زوم یا reverse flash ، بیزارو هم بیاد جالب میشه
نقل قول کردن
magnus
#5 magnus 1395-03-19 08:26
مقالتون خیلی مفید و جامع بود آقای مهری. شما یکی از بزرگترین دی سی فن های سایت هستید پس یه سوال ازتون دارم: من زیاد راجع دی سی سردر نمیارم پس شاید سوالاتم مسخره بنظر برسند:
اسم واقعی رابین دیک گریسونه.اسم نایتوینگ هم ریچارد گریسونه. ربط اینا به هم چیه؟
نقل قول کردن
Bardia
#6 Bardia 1395-03-19 08:34
به نقل از magnus:
مقالتون خیلی مفید و جامع بود آقای مهری. شما یکی از بزرگترین دی سی فن های سایت هستید پس یه سوال ازتون دارم: من زیاد راجع دی سی سردر نمیارم پس شاید سوالاتم مسخره بنظر برسند:
اسم واقعی رابین دیک گریسونه.اسم نایتوینگ هم ریچارد گریسونه. ربط اینا به هم چیه؟

اسم اولین رابین ریچارد دیک گریسون هستش که بعد از بزرگ شدن نایتوینگ میشه
هر دوتاشون یه نفرن :lol:
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#7 Reverse Spidey 1395-03-19 08:37
مقاله عالی بود من خیلی دوست دارم در قسمت 2 از خانواده فلش چند نفر باشن مثل Reverse Flash یا کید فلش(وقتی تو قسمت اول نایتوینگ رو دیدم اعصابم خرد شد! :lol: ) ،جی گریک(با لباس کلاسیک!) 8)
خیلی هم دنبال لباس سریال تلویزیونی فلش میگشتم ولی فکر کنم فقط برای نسخه های همراه این لباس موجود بود. دوستان اگه میشه یکم راهنماییم کنین که چطور میشه همین لباس سریال تلویزیونی فلش یا لباس ریورس فلش رو چطوری باید پیدا کنیم؟آیا پچ یا مود برای اینکار وجود داره؟
نقل قول کردن
Bardia
#8 Bardia 1395-03-19 08:52
به نقل از Reverse Spidey:
مقاله عالی بود من خیلی دوست دارم در قسمت 2 از خانواده فلش چند نفر باشن مثل Reverse Flash یا کید فلش(وقتی تو قسمت اول نایتوینگ رو دیدم اعصابم خرد شد! :lol: ) ،جی گریک(با لباس کلاسیک!) 8)
خیلی هم دنبال لباس سریال تلویزیونی فلش میگشتم ولی فکر کنم فقط برای نسخه های همراه این لباس موجود بود. دوستان اگه میشه یکم راهنماییم کنین که چطور میشه همین لباس سریال تلویزیونی فلش یا لباس ریورس فلش رو چطوری باید پیدا کنیم؟آیا پچ یا مود برای اینکار وجود داره؟

خب عزیز نایت وینگ یکی از محبوبترین شخصیت هاست و تو پنج شخصیت برتر دی سی که سایت IGN منتشر کرده رتبه پنجم رو داره تو یه رده بندی هم رتبه سوم رو داشت بعد هال جوردن و بتمن پس اصولا باید تو بازی باشه
نقل قول کردن
magnus
#9 magnus 1395-03-19 09:32
به نقل از Bardia:
به نقل از magnus:
مقالتون خیلی مفید و جامع بود آقای مهری. شما یکی از بزرگترین دی سی فن های سایت هستید پس یه سوال ازتون دارم: من زیاد راجع دی سی سردر نمیارم پس شاید سوالاتم مسخره بنظر برسند:
اسم واقعی رابین دیک گریسونه.اسم نایتوینگ هم ریچارد گریسونه. ربط اینا به هم چیه؟

اسم اولین رابین ریچارد دیک گریسون هستش که بعد از بزرگ شدن نایتوینگ میشه
هر دوتاشون یه نفرن :lol:

پس چرا تو انیمیشن جاستیس لیگ تو فصل دومش هردوشون تو یه زمان بودند و یه نفر نبودن؟!
نقل قول کردن
mokhtar
#10 mokhtar 1395-03-19 09:33
مرسي بابت مقاله. خيلي خوب بود. من بيشتر دوست دارم بدونم داستان بازي چيه؟ چون دفعه قبل واقعا داستان بازي معركه بود دوتس دارم بدونم ايا داستان ادامه قبليه يا اينكه اريجيناله؟
درباره شخصيت ها هم بايد بگم فك ركنم اين دفعه بيشتر روي اونايي تمركز ميشه كه دي سي و وارنر براشون برنامه ساخت فيلم سينمايي و ... داره.
نقل قول کردن
mokhtar
#11 mokhtar 1395-03-19 09:35
يكي از ايرادات سري قبل به نظر من عدم تعامل در توانايي و ضربات شخصيت هاست. يه سري شخصيت ها رو فقط به خاطر محبوبيت بود كه تو بازي گذاشته بودن. واقعا جوكر چه توانايي رزمي خاصي داره كه بايد توب ازي با امثال شزم و سوپرمن ميجنگيد؟ الانم مثلا كنستانتين شخصيت خوبيه ولي ايا تو يه بازي fighting كاري به جز ورد خواندن از دستش بر مياد؟ :-*
نقل قول کردن
mokhtar
#12 mokhtar 1395-03-19 09:38
من تعجب ميكنم چرا بعضي ها ميگن گيم پلي بازي قبل خوب نبود. اتفاقا عالي بود. اون ذات اغراق اميز و cool اي كه يه بازي سوپرهيرويي بايد داشته باشه رو داشت و من خيلي لذت بردم. مخصوصا از محيط هاي بازي كه به طرز شگفت انگيزي جالب ، interactive و destructible بودند. از نظر من قسمت 1 فقط گرافيك صحنه هاي سينمايي حين بازي نسبتا ضعيفي داشت. اگه اين مشكل رو حل كنن و داستان بازي هم نسبت به قسمت 1 افت محسوسي نداشته باشه، شك نداشته باشيد كه بازم با يه شاهكار طرف خواهيم بود
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #13 mokhtar 1395-03-19 09:46
:lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #14 mokhtar 1395-03-19 09:48
به نظرم كمسير گوردون رو هم بزارن تو بازي !



اسنايدره ديگه! همه بايد تو فيلماش هيكلي و خفن باشن چون اينجوري "ژست گرفتن" براشون راحت تره. ژست و ادا درآوردن هم كه ميدونيد چه نقش كليدي تو فيلماي زك داره :-*
نقل قول کردن
Hobbit
#15 Hobbit 1395-03-19 10:06
در مورد مقاله استاد ترکوندی..واقعا لذت بردم ;-) دمت گرم
امیدوارم بازی خوبی این استودیو تحویلمون بده...درباره این شخصیت ها هم باید بگم امیدوارم به اندازه اسمشون،شخصیتشون هم تو بازی جالب و دیدنی باشه
نقل قول کردن
Bardia
#16 Bardia 1395-03-19 10:14
من هنوز وقت نکردم جاستیس لیگ رو ببینم .ما یدونه رابین نداریم شاید رابینه یکی دیگه بودش .
محبوب ترین شخصیت من نایت وینگه و سعی کردم هرچی کمیک ازش بوده بخونم .این دیگه معلومه که ریچارد دیک گریسون همون رابین اول و نایت وینگ هست
رابین ها به ترتیب از چپ به راست:Dick Grayson, Jason Todd, Tim Drake, Stephanie Brown, Damian Wayne
نقل قول کردن
Hobbit
#17 Hobbit 1395-03-19 10:19
به نقل از Bardia:

من هنوز وقت نکردم جاستیس لیگ رو ببینم .ما یدونه رابین نداریم شاید رابینه یکی دیگه بودش .
محبوب ترین شخصیت من نایت وینگه و سعی کردم هرچی کمیک ازش بوده بخونم .این دیگه معلومه که ریچارد دیک گریسون همون رابین اول و نایت وینگ هست
رابین ها به ترتیب از چپ به راست:Dick Grayson, Jason Todd, Tim Drake, Stephanie Brown, Damian Wayne

یه توضیح درمورد Cassandra Cain میتونی بدی؟
نقل قول کردن
arkham knight
#18 arkham knight 1395-03-19 10:27
به نقل از mokhtar:
به نظرم كمسير گوردون رو هم بزارن تو بازي !



اسنايدره ديگه! همه بايد تو فيلماش هيكلي و خفن باشن چون اينجوري "ژست گرفتن" براشون راحت تره. ژست و ادا درآوردن هم كه ميدونيد چه نقش كليدي تو فيلماي زك داره :-*

واقعا نمیدونم وارنر چه برنامه ای ریخته که استاد زکو نگه داره ، امیدوارم حداقل بشه با این همه تهیه کننده خفن و آدمی مثل جف جانز ، کلا دست زکو ببندن... هر چند کارگردان چندان بدیم نیست ، اون کریس تریو و دیوید اس گویر باعث خرابی داستان من آو استیل و bvs شدن ، اگه وارنر دست از سر اینا برداره خودش یه قدم بزرگه...

نمیدونم چرا ولی من الان تا حدی دپرس شدم که حاضرم حتی یه ریبوت توی دنیای سینمایی دی سی ببینم... با اون تم سازیشون رسما آبرو دی سی رو بردن... ای کاش گرین لنترن موفق می شد :(((
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#19 j.jonah jameson 1395-03-19 10:39
ددشات رو همه جوره هستم !
واقعا دلم میخواد بدونم در چه سطحی قرار داره ؟
توی سری قبل میرفتم شخصیت ها رو با هم مقابسه میکردم و واقعا حال میداد با دث استروک هم خیلی حال میکردم اصلا حرکت هاش جالب بود بدون دردسر هم بود ( از فاصله دور شلیک میکرد )
امیدوارم ددشات هم به خوبی اون بلکه بهتر هم باشه !

کنستانتین رو هم دوستدارم بازی کنم . ولی تجربه بازی با ریون ، زاتانا رو تو بازی داشتم ولی واقعا برام سخت بود . دوستدارم ببینم این دفعه قراره چی بهمون بدند !

یکی از ویژگی های بازی لباس های مختلف شخصیت ها بود
و جالب اینجا بود که وقتی روی گزینه ی لباس میرفتی و دکمه های مختلف ( Space , enter ,.......) رو میزدی مدل لباس هم تغیر میکرد ، مثلا نایتوینگ نیو 52 قرمز بود وقتی با دسته بازی دکمه ی استارت رو میزدی تو بازی نیو 52 آبی بود ! و ..... بتمن هم لباس اصلیش در این بازی رو هم با استارت میزدی مشکی کامل میشد !

امیدوارم این ویژگی رو هم در این سری جدید تقویت کنند .
نقل قول کردن
arkham knight
#20 arkham knight 1395-03-19 10:42
به نقل از Hobbit:
به نقل از Bardia:
#9
من هنوز وقت نکردم جاستیس لیگ رو ببینم .ما یدونه رابین نداریم شاید رابینه یکی دیگه بودش .
محبوب ترین شخصیت من نایت وینگه و سعی کردم هرچی کمیک ازش بوده بخونم .این دیگه معلومه که ریچارد دیک گریسون همون رابین اول و نایت وینگ هست
رابین ها به ترتیب از چپ به راست:Dick Grayson, Jason Todd, Tim Drake, Stephanie Brown, Damian Wayne

یه توضیح درمورد Cassandra Cain میتونی بدی؟

کاساندرا کین همون بتگرله... وقتی جوکر زد باربارا رو فلج کرد ، اول هلنا بریتنلی یا همون هانترس اومد جای باربارا بتگرل شد ، اما بعدش به همون هویت اصلیش یعنی هانترس برگشت و بعد از مدتی ، کاساندرا کین تحت حمایت خود باربارا به بتگرل تبدیل شد...
کاساندرا دختر یکی از اعضای لیگ قاتلین بوده و کلا مبارزه توی خونشه ، فکر کنم یکی از گناهانش توی گذشته ( یکیو کشته بود فکر کنم ! ) بعدا باعث آزرده شدنش میشده و برای راحت کردن وجدانش ، خودش شخصا عنوان بتگرلو میگیره تا با جنایت مبارزه کنه...
نقل قول کردن
Hobbit
#21 Hobbit 1395-03-19 10:45
به نقل از arkham knight:
به نقل از Hobbit:
به نقل از Bardia:
#9
من هنوز وقت نکردم جاستیس لیگ رو ببینم .ما یدونه رابین نداریم شاید رابینه یکی دیگه بودش .
محبوب ترین شخصیت من نایت وینگه و سعی کردم هرچی کمیک ازش بوده بخونم .این دیگه معلومه که ریچارد دیک گریسون همون رابین اول و نایت وینگ هست
رابین ها به ترتیب از چپ به راست:Dick Grayson, Jason Todd, Tim Drake, Stephanie Brown, Damian Wayne

یه توضیح درمورد Cassandra Cain میتونی بدی؟

کاساندرا کین همون بتگرله... وقتی جوکر زد باربارا رو فلج کرد ، اول هلنا بریتنلی یا همون هانترس اومد جای باربارا بتگرل شد ، اما بعدش به همون هویت اصلیش یعنی هانترس برگشت و بعد از مدتی ، کاساندرا کین تحت حمایت خود باربارا به بتگرل تبدیل شد...
کاساندرا دختر یکی از اعضای لیگ قاتلین بوده و کلا مبارزه توی خونشه ، فکر کنم یکی از گناهانش توی گذشته ( یکیو کشته بود فکر کنم ! ) بعدا باعث آزرده شدنش میشده و برای راحت کردن وجدانش ، خودش شخصا عنوان بتگرلو میگیره تا با جنایت مبارزه کنه...

استاد واسه توضیح مفید و جامعت ممنون ;-)
نقل قول کردن
j.jonah jameson
+1 #22 j.jonah jameson 1395-03-19 10:49
مردک اون جای بابای منه !!! بیا پایین لعنتی ! :cry:

این خیلی عکس باحالیه ! :lol: :lol: :lol:
مخصوصا با اون جریانی که توی جنگ داخلی بود .

خب چی بگم ؟ حداقل میتونند در آینده جای سوپرمن پیر شده ازش استفاده کنند !
ولی ببین تورو جون من چه عضله ای گرفته !!!
:cry: :cry:
تو روح اون ذهن کثیف ات اسنایدر !
یه روز میام صحنه فیلمداری و اینطوری صدات میزنم بیای که تسویه حساب کنیم !
نقل قول کردن
Qeiji
#23 Qeiji 1395-03-19 11:00
به نقل از mokhtar:
من تعجب ميكنم چرا بعضي ها ميگن گيم پلي بازي قبل خوب نبود. اتفاقا عالي بود. اون ذات اغراق اميز و cool اي كه يه بازي سوپرهيرويي بايد داشته باشه رو داشت و من خيلي لذت بردم. مخصوصا از محيط هاي بازي كه به طرز شگفت انگيزي جالب ، interactive و destructible بودند. از نظر من قسمت 1 فقط گرافيك صحنه هاي سينمايي حين بازي نسبتا ضعيفي داشت. اگه اين مشكل رو حل كنن و داستان بازي هم نسبت به قسمت 1 افت محسوسي نداشته باشه، شك نداشته باشيد كه بازم با يه شاهكار طرف خواهيم بود

مختار جان اینجاستیس بازی خیلی خوبیه ولی «فایتینگ» خوبی نیست. تنوع فنون و گیم پلی هر شخصیت و بالانس بودن و وجود سیستم مبارزه خاص، از شاخصه های اصلی یه فایتینگه که اینجاستیس فاقدش بود. تمام اون نکاتی که شما عرض کردی، دراصل باعث ضعف یه فایتینگه و باعث میشه بازیکن، زیاد به مهارتاش تکیه نکنه و فقط سعی کنه حریف رو بندازه تو تله ای دره ای چیزی یا چیز میز ورداره پرت کنه سمتش. بهترین «فایتینگ» سوپرهیرویی رو میشه سری Marvel vs Capcom مثال زد.
با اینحال همونطور که گفتم، اینجاستیس «بازی» خیلی خیلی خوبیه ولی «فایتینگ» قوی ای نیست و واسه یکی که خوره فایتینگ باشه، زود خسته کننده میشه.
نقل قول کردن
arkham knight
#24 arkham knight 1395-03-19 11:01
2#
گفتم که ، یه قهرمان کریپتونی... زاد ماشالله از شرورم دیگه گذشته....
5#
ببینید کلا خانواده هایی که اغلب دو اسمه میکنن بچه هارو خیلی جوگیرن :lol: مادره میگه ریچارد ، باباهه میگه دیک ، در نتیجه تصمیم میگیرن بزارن ریچارد دیک گریسون :)))
بعد جالبه بعدا اصلا از اسم بلندش استفاده نمیشه ، ولی نمیدونم چرا انقدر اصرار دارن بزارنش رو بچه... من هنوز کسیو ندیدم که به دیک ، بگه ریچارد... الانم که تو سازمان اسپایرال یه ماموره کلا به اسم صداش نمیکنن ، میگن مامور گریسون ! والا نمیدونم ولی میگن یکی از دلایل جدایی استار فایر از دیک ، همین تنوع اسمی بوده :lol:
نقل قول کردن
captain bat
#25 captain bat 1395-03-19 11:49
رد هود کلیرکراک هم گزینه های خوبی هستن کلا دشمن ای بتمن رو بیشتر وارد کنن خیلی خوبه حتی میتونم تایتان های نوجوان رو هم بیارن با بیست بوی جدا حال میده بازی کرده همین طور دشمن ای فلش هم مثل کاپیتان کلد بومرنگ زوم خیلی خوبه کلا دشمن ای شخصیت ها رو بیشتر وارد کنن بهتره ولی کلا فکر کنید یه بازی بیاد به اسم جاستیس لیگ واز اونجرز عجب چیزی میشه
نقل قول کردن
Victor Mancha
#26 Victor Mancha 1395-03-19 12:19
خدا کنه تا تابستون بیاد حوصله صبر کردن ندارم.
نقل قول کردن
sbw
#27 sbw 1395-03-19 14:44
مقاله عالی بود ممنون
نقل قول کردن
sherlock
#28 sherlock 1395-03-23 15:13
من دوس دارم بیست بوی و استارفایر هم ببینم.همچنین بتمن گوردون هم بد نیست ولی پتانسیل نداره.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید