15 کامئو (Cameo) عجیب و ناشناخته در فیلم های اسپایدرمن

15-کامئو-cameo-عجیب-و-ناشناخته-در-فیلم-های-اسپایدرمن

فیلم های مرد عنکبوتی همیشه پر از کامئو های مختلف و جور واجور بوده، اما این ها شوکه کننده ترین و عجیب ترین هاشون هستند !

مقدمه: نیازی به گفتن نیست که فرنچایز سینمایی مرد عنکبوتی از همون دوره آثار ماندگار سم ریمی تا سه گانه ای که MCU تحویلمون داد، همیشه casting  پُر و پیمونی داشته و استعداد های سینما رو دور هم جمع کرده، اما علاوه بر بازیگران اصلی و مرکزی فیلم، این مجموعه ها میزبان جمعی از بازیگرانی بودن که تنها در حد چند ثانیه یا چند سکانس به عنوان یک حضور افتخاری یا کامئو (Cameo) در فیلم حاضر شدند. از کامئو های کوچیک بازیگران نسبتاً ناآشنا و تازهوارد گرفته تا حضور پنهانی و مخفی سلبریتی هایی که شکارشون توی فیلم چشم عقاب میخواد !! توی این مقاله، ما قصد نداریم تمام کامئوهای آثار اسپایدی رو بررسی کنیم، بلکه میخوایم سراغ اونایی بریم که هرکدوم به نوعی عجیب و غافلگیرکننده بودن و تماشاگران غالباً انتظارش رو نداشتند؛ حالا میتونه به علت معرفی یه استعداد نوظهور توی سینما باشه، یا حتی حضور ایستراگوار برخی چهرههای شناختهشده که با چشم غیر مسلح به راحتی قابل دیدن نیستند ! بنابراین قطعاً اسمی از مثلاً حضورهای افتخاری استنلی نخواهیم برد چون کامئوهای او تیپیکال ترین و نرمال ترین اتفاق راجع به هر فیلم ماروله و همه همیشه منتظرن که توی یه نقش متفاوت (و اغلب فان !) ببیننش ! یا مثل کامئوهای بامزه و دلنشین بروس کمبل توی سهگانهی ریمی مسلماً قرار نیست جایی توی این مقاله داشته باشه چون همه میدونیم او رفیق قدیمی سم ریمیه و حضورش همچینم غیر قابل انتظار نیست ! توجهِ این مقاله معطوف به کامئوهاییه که کمتر رسمی و توچشم هستن و صید کردنشون دقت بیشتری نیاز داره؛ بنابراین، اگه گزینههایی که توی این لیست قراره بیاد رو خودتون از قبل متوجه شده بودید، بهتون تبریک میگم! دقت و تیزبینی شما با هاکای رقابت میکنه! مقالات زیر را هم بخوانید:

15 کامئو (CAMEO) برتر در فیلم های سینمایی مارول

10 حضور افتخاری (کامئو) کمتر شناخته شده از استن لی که احتمالا از آن خبر نداشته اید!

15 حضور افتخاری/کامئو (CAMEO) برتر در کارتون "اسپایدرمن: آنسوی دنیای عنکبوتی"

10 کامئو (CAMEO) شوکه کننده در کمیک های مارول

10 حضور افتخاری ( کامئو ) برتر " استن لی " در فیلم های سینمایی

 

15- دین ادواردز (مرد عنکبوتی 3)

کامئوی دین ادواردز

ادی براک در فیلم "مردعنکبوتی 3" با جعل عکس، اسپایدرمن را به عنوان یک شیاد در حال سرقت به نمایش میگذارد و تصور عموم مردم از او را تغییر می دهد. در بین واکنش هایی که مردم نسبت به این خبر نشان می دهند ما فرد سیاه پوستی را میبینیم که میگه دختری داره که عاشق اسپایدرمنه و حالا که اون یه شیاد از آب در اومده نمیدونه که به جاش چه کسی رو باید به جای الگوی دخترش قرار بده. این فرد آقای «دین ادواردز» (Dean Edwards) کمدین و بازیگر آمریکایی هستش که در این صحنه حضور افتخاری دارد.

 

14- پَت کی‌یرنان (مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست)

پَت کی‌یرنان

در شاهکاری به نام "راهی به خانه نیست" سکانسی که پیتر و ام جی به خانه می میروند خیلی خوب و جذاب از آب درآمده چون عالی هماهنگ و تمرین شده و اگر دقت کنید میبینید که در یک برداشت یا take فیلمبرداری شده و مشخصه که کارگردان براش سنگ تموم گذاشته و بازیگران هم عالی ان. در این بین تلویزیون بخش خبری پخش میکنه که اشاره داره به لو رفتن هویت مخفی اسپایدرمن. مجری خبر خیلی آشناست چون قبلا در فیلم ها و سریال های مارول دیده شده. اسمش هست پت کی‌یرنان(Pat Kiernan)  که یک مجری خبری واقعی هستش که از سال 1977 برای شبکه NY1 مجری گری میکنه. ایشون در فیلم های دیگری مثل "شبی در موزه" یا "شکارچیان ارواح" هم حضور افتخاری داشته و در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" هم بود. در فیلم قبلی اسپایدرمن ("دور از خانه") هم خودش بود که خبر مربوط به مرگ میستریو و هویت اسپایدرمن رو اعلام کرد.

فاش شدن هویت مرد عنکبوتی

آخرین بار هم او را در سریال "هاکای" دیدیم.

 

13- دنیل دای کیم (مردعنکبوتی 2"

دنیل دای کیم - مرد عنکبوتی

نقش اون دستیاردانشمند در آزمایشگاه اوتو اکتاویوس در "مردعنکبوتی 2" را آقای «دنیل دای کیم» بازیگر مشهور اهل کره جنوبی بازی میکنه که اون موقع بسیار گمنام بود ولی بعدا با حضور در سریال "لاست" (Lost) به شهرت فراوانی رسید (او در فیلم "هالک" ساخته «آنگ لی» هم نقش خیلی کوچکی داشت).

 

12- جو منگنیلو (مردعنکبوتی 3)

جو منگنیلو (مرد عنکبوتی، مرد عنکبوتی 3)

سالیان سال قبل از اینکه جو منگنیلو به لطف اثر خون آشامی True Blood  و فیلم های  Magic Mike به یک چهره مشهور و محبوب تبدیل بشه، اولین حضور حرفه ای سینماییش رو توی اولین فیلم مرد عنکبوتی سم ریمی تجربه کرد. منگنیلو نقش پسر بَدهی دبیرستان یعنی فلش تامپسون رو بازی کرد و بعد از یه فایت مشتی و یه طرفه با پیتر پارکری که تازه قدرت های فرابشریش رو کشف کرده بود، به تاریخ و جغرافیا پیوست !! البته طبیعیه اگه متوجه نشده بودید که این بازیگر سرشناسِ حال حاضر همون فلش تامپسون قُلدر مدرسه فیلم اسپایدرمنه چون به هر حال او اون زمان 24سال سن داشت و از مدل موی معروف الآنش هم خبری نبود ! یه نکته جالب هم که دوست دارم اضافه کنم و شاید ازش بی اطلع باشید اینه که این آقای منگنیلو در ابتدا واسه نقش پیتر پارکر تست داده بود و میخواست جای توبی مگوایر رو توی فیلم بگیره، اما خب اندام عضله ای و بزرگی که داشت او رو شدیداً از خصوصیت های ظاهری پیتر دور میکرد، واسه همینم او رو برای نقش فلش انتخاب کردند که مسلماً واسهش مناسب تره ! منگنیلو نقش فلش رو یه بار دیگه در انتهای قسمت سوم این مجموعه هم بازی کرد، زمانی که هری آزبورن کشته میشه و واسش مراسم خاکسپاری میگیرن میتونید او رو به طور مختصر و گذرا توی بک گراند صفحه ببینید !

 

-11 جان لندیس (مرد عنکبوتی 2)

جان لندیس - مردعنکبوتی 2

سم ریمی یه عادت معروف داره، اونم اینه که دوستان قدیمی فیلمساز خودش رو هرجوری که شده توی فیلم هاش جا میده؛ اینه که ما توی اثر شاهکار "مردعنکبوتی 2"  یه کامئوی کوتاه داریم از جان لندیس، کارگردان فیلم های «برادران بلوز» و «گرگنمای آمریکایی در لندن» ! در واقع، بعد از این که آزمایش علمی اتو اکتاویوس اشتباه پیش میره و او رو وارد اتاق عمل میکنن، یکی از دکترهایی که بالای سرش بود همین جناب جان لندیسه که طولی نمیکشه توی طوفان خشم دکتر اختاپوس جونش رو از دست میده ! اگه با چهره لندیس به اندازه کافی آشنا باشید و قبل او رو دیده باشید، تشخیصش چندان کار سختی نیست ! البته که این صحنه انقدر سریع و آشوبوار میاد و میره که حتی اگه یه لحظه واسه اطلاع از ساعت به گوشی تون نگاه کنید، احتمال از دستش میدید ! جالبه بدونید جان لندیس همچنین یه کامئو توی فیلم ابرقهرمانی "دارک من" اونم ساختهی سم ریمیه داشت و اتفاقاً اونجا هم نقش یکی از کارکنان بیمارستان رو بازی می کرد! (عکسش اینجاست).

 

10- دارنل اپلینگ (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست)

دستیار زندایا

در سکانس ورود پیتر پاکر (تام هالند) به مدرسه در "راهی به خانه نیست"، اون آقایی که تی شرت ام‌جی پوشیده و فریاد میزنه "من عاشقتم ام‌ جی!" در واقع «دارنل اپلینگ» هستش که دستیار شخصی واقعی خانم زندایا محسوب میشه و در فیلم یک حضور افتخاری نصیبش شده!

 

-9 مایکل پاپاجان (مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2)

این کامئو تا حد زیادی عجیب و غیر منتظره بود چون تنها مثالیه که یه بازیگر غیر از استن لی توی هر دو مجموعه فیلم های مرد عنکبوتی سم ریمی و ریبوت اون توسط مارک وب حضور پیدا کرد ! مایکل پاپاجان اول توی فیلم اوریجینال مرد عنکبوتی ساختهی ریمی در نقش دنیس کاراداین (Dennis Carradine) حضور پیدا کرد، دنیس همون دزدیه که پیتر بهش اجازه میده با پول ها فرار کنه و در نهایت هم عمو بن رو میکشه (حدأقل تا قسمت سوم این سهگانه قبل از اینکه این قضیه به طور عجیبی رتکان بشه و قاتل عمو بن به فلینت مارکو یا همون مرد شنی تغییر پیدا کنه !) پاپاجان چند سال بعد توی قسمت اول مرد عنکبوتی شگفت انگیز هم حضور پیدا کرد، او این بار در نقش رانندهی دکتر راجیت راتا که از مدیران شرکت آزکورپ بود، حاضر شد و اسمش آلفرد بود.

جالبه بدونید این جناب پاپاجان در ابتدا از سازندگان درخواست کرده بود که توی این مجموعه هم نقش قاتل عمو بن رو بهش بدن !! اما خب اونا موافقت نکردن و نهایتاً این نقش به یه بازیگر جوان تر داده شد. درسته که چهرهی مایکل پاپاجان توی فاصلهی ده سالهای که بین این دو فیلم وجود داره تغییر زیادی نکرده، ولی مدل موی متفاوت و ظاهر شیک و پیکش توی فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ممکنه باعث شده باشه یه عده نتونن تشخیصش بدن !

 

8- نیکولاس هاموند (مردعنکبوتی 1)

نیکولاس هاموند!

تو اون غوغایی که گرین گابلین در جشن بزرگ آزکورپ در فیلم "مردعنکبوتی" برپا میکنه تا از همکارانش در آزکورپ انتقام گرفته باشه، ما یه کامئوی خیلی کوتاه از "نیکولاس هاموند" (Nickolas Hammond) میبینیم. شخصی که در دهه 70 میلادی و در سریال اسپایدرمن شگفت انگیز شبکه CBS در این نقش ظاهر شد و اکثر طرفداران اسپایدرمن از نقش آفرینی این بازیگر در نقش شخصیت محبوب خود راضی نیستند و معتقدند او اصلاً گزینه مناسبی برای این نقش نبود.

 

-7 کنت چوی (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)

یکی از کامئو های عجیب اما جالب و ظریف آثار مرد عنکبوتی مربوط میشه به فیلم بازگشت به خانه، جایی که پیتر پارکر با مدیر دبیرستانشون آقای موریتا توی دفترش ملاقات میکنه و با کمی دقت متوجه میشیم ایفاگر نقش او کسی نیست جز بازیگر پخته و کارکشتهی تلویزیون کنت چوی ! اما چرا این جناب واسه ما مهمه و اسمش توی این لیست اومده ؟! علتش اینه که این تنها نقشی نیست که او توی دنیای سینمایی مارول (MCU) ایفا کرده، کنت چوی پیش از این توی فیلم اول کاپیتان آمریکا نقش جیم موریتا رو بازی کرده بود (جیم موریتا یکی از اعضای یگان نظامی Howling Commandos  بود که توی جنگ جهانی دوم توسط کاپیتان آمریکا تشکیل و رهبری می‌شدند):

جالبه که فامیل های هر دوتاشون یکسانه ! ضمناً اگه خیلی تیزبین باشید و با دقت فیلم رو ببینید، متوجه میشید توی دفتر او خیلی سربسته و گذرا یه عکس قدیمی و کهنه ای از جیم موریتا توی لباس یونیفرمش به چشم میخوره که به طور هوشمندانه ای اشاره میکنه این مدیر مدرسه نوهی همون جیم موریتاست که در کنار کاپیتان آمریکا جنگید!

این کامئوی ایستراگوار علاوه بر شوکه کننده بودنش، به خوبی قدرت و ظرافت مارول توی عنصر شخصیت سازی و البته دنیاسازی (World-Building) رو نشون میده.

 

-6 کرک تاچر (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)

عجیب تر از گزینهی قبلی این کامئوی غیر منتظره هست که یه راست فیلم «بازگشت به خانه» رو وصل میکنه به قسمت چهارم پیشتازان فضا به نام «سفر به خانه» ! (این میتونه توی نوع خودش یه نیمچه ایستراگ باشه که هر دو تاشون دارن میرن سمت خونه !!!) جالبه که کرک تاچر توی همون فیلم پیشتازان فضا هم در قالب یه کامئو حضور پیدا کرد، او درواقع دستیار تهیه کنندهی اون اثر بود و توی یکی از صحنه های فیلم به عنوان یه جوان رومُخ و چندش که با صدای اسپیکر BoomBox ـش اعصاب تمام سرنشین های اتوبوس رو خورد کرده بود، حضور پیدا کرد؛ در نهایت هم اسپاک با یکی از اون نیشگون های جادوییش (!) او رو به خواب برد و همه رو دعاگوی خودش کرد ! ماجرا زمانی جالب میشه که بدونید تاچر ظاهراً همین نقش رو دوباره توی بازگشت به خانه ایفا کرد !! میتونید او رو توی همون صحنه ای ببینید که مرد عنکبوتی داشت با اون فروشندهی هات داگ صحبت میکرد و واسهش یه پشتک افتخاری هم زد ! درسته که سنش بالاتر رفته بود ولی هنوز بوم باکسش رو از خودش جدا نکرده بود ! خود کرک تاچر بعد ها ماجرای این کامئو رو تعریف کرد و گفت بعد از ملاقاتی که با عوامل مارول استودیو داشته، متوجه شده کوین فایگی شدیداً عاشق قسمت چهارم پیشتازان فضا، علی الخصوص همون سکانس داخل اتوبوسه که تاچر در اون حضور داشت ! او همچنین گفت: امیدوارم این اتفاق ]همینجا متوقف نشه و[ تبدیل بشه به مجموعه ای از حضور های افتخاری من تا حدأقل توی این دوران بازنشستگی دخل و خرجم جور بشه !!!

 

5- اِسکات اسپیگل (مرد عنکبوتی 2 & مردعنکبوتی 3)

کامئوی اسکات اسپیگل

در سکانس کافه رستورانی که مری جین در اونجا آواز میخونه (در "مرد عنکبوتی 3") در بین افرادی که در کافه حضور دارند میتوان مردی را دید که جلوتر از بقیه در حال تماشای پیتر پارکر و گوئن استیسی در وسط میدان (!) است. این آقا «اسکات اسپیگل» (Scott Spiegel) از رفقای صمیمی سم ریمی هستش که حتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Evil Dead II هم با او همکاری داشته و در این سکانس حضور افتخاری دارد. ایشون در ابتدای فیلم "مرد عنکبوتی 2" هم در یک صحنه کامئو داشت (این مقاله را بخوانید):

https://spidey.ir/images/img/content/film/EasterEggs/scott_spiegel.jpg

 

-4 جوئل مک هیل (مرد عنکبوتی 2)

جوئل مکهیل (مرد عنکبوتی 2)

اگه جدیداً دوباره تصمیم گرفتید قسمت دوم مرد عنکبوتی سم ریمی رو تماشا کنید، احتمالاً شوکه میشید وقتی ببینید بازیگر و کمدین آمریکایی جوئل مکهیل که به عنوان ستاره مجموعه سیت کام "کامیونیتی" شناخته میشه، یه حضور کوتاه توی این فیلم داره ! او توی فیلم نقش یه کارمند بانک رو بازی میکنه که به درخواست زن عمو می واسه وام جواب منفی میده؛ اونم درست چند لحظه قبل از اینکه دکتر اختاپوس به اونجا واسه سرقت حمله کنه و اوضاع قمر در عقرب بشه ! جالبه که او به حالت مسخره پیتر رو یه "قهرمان واقعی" خطاب میکنه وقتی شجاعت و شهماتش رو میبینه! همچنین یه صحنهی مشترک جالب و بامزه هم با زن عمو می داره، جایی که اسپایدی و دکتر اختاپوس درگیر نبرد هستن و کیسهی سکه های بانک پاره میشه، او خم میشه که یکی از سکه هارو واسه خودش برداره ولی زن عمو می میزنه روی دستش و بهش اخم میکنه !! جالبه بدونید این در واقع اولین نقش سینمایی مکهیله و اینجوری بود که پاش به سینما باز شد؛ از اون جالب تر اینه که انگار مکهیل توی این فیلم مسن تر از ظاهری که الان داره به نظر میرسه !!! شاید به خاطر مدل موهاش و کت و شلوارشه ! نه ؟!

 

3- جنیفر کانلی (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه)

جنیفر کانلی (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)

بعد از فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» که اولین قسمت از سهگانهی عنوان اسپایدرمن توی MCU بود، خیلی از هواداران مشتاق شدن بدونن که صداپیشه کارن -هوش مصنوعی لباس جدید و پیشرفته اسپایدی- دقیقا کیه ! در نهایت مشخص شد که او کسی نیست جز جنیفر کانلی، بازیگر برجسته و درجه یک سینما ! این مسئله خیلی هارو متعجب کرد چرا که مارول میتونست این کار صداپیشگی رو به یه بازیگر کم تجربه تر و سطح پایین تر بده و نیازی نبود انقدر ریخت و پاش کنه !! اما ماجرا زمانی جالب میشه که میفهمیم خانم کانلی در زندگی واقعی همسر پاول بتانیه!

کسی که چندین سال صداپیشگی هوش مصنوعی مورد اعتماد تونی استارک، جارویس رو انجام داد و بعد هم نقش ویژن رو توی فرم فیزیکی گرفت. جالبه که جان واتس هم توی یکی از مصاحبه هاش کارن رو همسر جارویس معرفی کرد !!!

 

2- لوسی لاولس (مردعنکبوتی)

لوسی لاولس (مردعنکبوتی)

دیگه از این یکی باحال تر و عجیب تر نداریم ! تقریبا اواسط فیلم اول مرد عنکبوتی ریمی یه سکانس مونتاژی داریم که توی اون برخی از اهالی نیویورک رو نشون میده که راجع به مرد عنکبوتی نظرشون رو میگن ! یکی از اونا، یه زن نسبتاً جلف و اجق وجقه که وقتی راجع به اسپایدی ازش میپرسن، میگه: یکی که هشت تا دست داره؟ چه جذاب ! (guy with eight hands? Sounds hot) این سکانس منشاء این دیالوگ معروفه که درواقع توی اینترنت هم زیاد به کار برده شده. اما نکته ای که خیلی ها بهش توجه نکردن اینه که این خانم درواقع لوسی لاولسه که به خاطر نقش آیکانیک و ماندگارش توی مجموعهی تلویزیونی زینا: شاهدخت جنگجو (Xena: Warrior Princess) شناخته میشه که با فاصله کوتاهی قبل از فیلم مرد عنکبوتی پخش شد. منتها این صحنه انقدر کوتاه و سربسته س که به قول انگلیسی ها اگه پلک هم بزنی از دستش میدی ! اگرم دفعه اول نتونستید تشخیصش بدید طبیعیه؛ با این مدل موی کوتاه و آرایش سنگین و ظاهر فشنی که داره احتمالاً خود همسرش هم نمیتونه تشخیصش بده ! راستی گفتیم همسرش، بذارید داستان جالب این کامئو رو براتون بگم ! ماجراش برمیگرده به رفاقت همسر لاولس، یعنی رابرت تاپرت با سم ریمی که هردو از سازندگان سریال «زینا: شاهدخت جنگجو» بودن ! ریمی از دوستان قدیمی راب تاپرته و این دو از زمان شروع حرفهی کاری ریمی باهم همکاری داشتند؛ توی خیلی از آثار سم ریمی هم همین جناب تاپرت نقش تهیه کننده رو داشته. زمانی که فیلم مرد عنکبوتی در حال ساخته شدن بود، از قضا موقع فیلمبرداری همین سکانس خانم لوسی لاولس توی شهر نیویورک بوده و وقتی سم ریمی از این قضیه باخبر میشه، از او دعوت میکنه که یه حضوری افتخاری توی فیلم داشته باشه.

 

1- گرنت کرتیس (مردعنکبوتی 3)

کامئوی تهیه کننده!

یکی از مأمورانی که در "مردعنکبوتی 3" در آن ماشین حمل پول حضور داشت و مورد حمله مرد شنی قرار گرفت در حقیقت «گرنت کرتیس» (Grant Curtis) یکی از تهیه کنندگان فیلم بوده که در این صحنه حضور افتخاری دارد. در فیلم "مرد عنکبوتی 1" هم نام او را در قسمت بالایی روزنامه ای که نورمن آزبورن مشغول خواندن آن بود میشد دید:

 

 محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

Copyright © 2023 spidey.ir All rights reserved

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 کامئو (CAMEO) برتر در فیلم های سینمایی مارول

10 حضور افتخاری (کامئو) کمتر شناخته شده از استن لی که احتمالا از آن خبر نداشته اید!

15 حضور افتخاری/کامئو (CAMEO) برتر در کارتون "اسپایدرمن: آنسوی دنیای عنکبوتی"

10 کامئو (CAMEO) شوکه کننده در کمیک های مارول

10 حضور افتخاری ( کامئو ) برتر " استن لی " در فیلم های سینمایی

50 حقیقتی که باید درباره فیلم اسپایدرمن (2002) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم مرد عنکبوتی 3 (2007)

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم مرد عنکبوتی 2 (2004)

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

10 نکته جالبی که احتمالاً درباره "اسپایدرمن" های «سام ریمی» نمیدانستید!

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

تمامی اشارات و ارجاعات انیمیشن مردعنکبوتی خارق العاده به سه گانه مردعنکبوتی

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت اول 

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم

10 ایستراگ (EASTER EGG) برتر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی 

طرح های به كار گرفته نشده از دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سم ریمی!

بررسی نسخه های سینمایی از عشق های پیتر پارکر درســــه گانه "سم ریمی"

10 حقیقتی که باید درباره فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" بدانید

تمامی اشارات و ارجاعات انیمیشن مردعنکبوتی خارق العاده به سه گانه مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AmirhoseinJafari2005
#1 AmirhoseinJafari2005 1402-07-04 03:49
مقاله خیلی خوبی بود. تشکر از شما.
خسته نباشید.
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#2 The Spectacular Burmun 1402-07-04 12:58
واقعا مقاله جالبی بود.به معنای کلمه
با اکثر بازیگران آشنا بودم چون قبلا تو مقاله های ایستراگ اومده بودن(و چه جالب،میتونیم رتبه های جدید رو هم به مقالات ایستراگ هر فیلم اضافه کنیم)ولی بقیه رو نمیشناختم.
تشکر میکنم از شما بابت این مقاله و ریز نکاتی که بهشون اشاره کردید.
نقل قول کردن
advanced spidey
#4 advanced spidey 1402-07-05 01:32
ممنون بابت مقاله
به شخصه از مورد دستیار ام جی خیلی خوشم اومد
#3
فعلا که از تریلر،زبان پرتغالی اومده و باید وایسیم تا اکتبر بشه و شاید ورژن انگلیسیشم بگیریم و همینطور تریلر لانچ یا حتی گیمپلی ها و مصاحبه های جدید از توسط گیم اینفورمر!
نقل قول کردن
ultimate.spider.amir
#5 ultimate.spider.amir 1402-07-06 08:51
بسیار جذاب بود این مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45