تجزیه و تحلیل دومین تریلر فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" (Venom 2: Let There be Carnage)

تجزیه و تحلیل دومین تریلر فیلم "ونوم ۲: بگذارید کارنیج بیاید" (Venom 2: Let There be Carnage) نقد و بررسی ایستراگ نکات جالب مخفی

دومین تریلر برای قسمت دوم ونوم سرانجام داستان سرگذشت کارنیج با بازی وودی هرلسون را فاش میکند - یک خبیث حقیقتا ترسناک!

اگر هنوز تریلر را ندیده اید به اینجا بروید. نقد تریلر اول هم اینجاست.

مقدمه: در دنیای کمیک، کارنیج به عنوان یکی از خطرناک ترین ابرویلن های تمام دوران محسوب میشود ، چون او هیچ هدف دیگری ندارد جز خونریزی - و او از این کار لذت میبرد. او مرتبط بوده با یکی از دارک ترین داستان های تاریخ اسپایدرمن به نام "کارنیج مطلق" که اینجا کاملا ترجمه شده است. قبلش هم داستان "حداکثر کارنیج" را از او دیده بودیم که به طور نفسگیری ایده ساده ای داشت: کارنیج روی شهر نیویورک رها شده بود و تنها اسپایدرمن و تنی چند از متحدین او را بر سر راهش میدید. در بطن داستان یه درگیری اخلاقی برای اسپایدرمن قرار داشت: آیا اسپایدرمن باید خبیثی قاتل مثل کارنیج که غیر قابل اصلاح است و عطشش برای کشتار سیری ناپذیر است را بکشد؟ و اگر این کار را بکند آیا میتواند دوباره به بشریت ایمان پیدا کند؟ مرد عنکبوتیِ تام هالند شاید در ونوم 2 نباشد ولی احتمال به تصویر کشیده شدن این داستان برای خیلی ها متصور است. شاید تریلر قبلی به طور ضمنی به کارنیج اشاره کردند ولی این دفعه سونی تصمیم گرفته باید این تریلر دشمن اصلی ونوم رو به طور تمام و کمال به نمایش بگذاره.

 

16- کلتوس به کارنیج بدل میشود

کلتوس به کارنیج بدل میشود

تریلر جدید با شاتی از کلتوس کسدی که در حال تغییر به کارنیج است شروع میشود و دیالوگی را ارائه میکند که خلاصه همه آن چیزی است که باید درباره این شخصیت بدانید: "تنها چیزی که همیشه در این دنیا خواسته ام، کارنیج (کشتار) است". کسدی به عنوان قاتل سریالی وقتی با سیمبیوت پیوند میخورد به چیزی که همیشه آرزویش را داشته دست میابد و به جای رنگ ونوم که سیاه است، ظاهرش قرمز خونین میشود.صحنه تغییر شکل او در یک کلیسا رخ میدهد که اشاره داره به داستان حداکثر کارنیج که در آن نیز یک سری رخدادهای کلیدی در کلیسا رخ میداد و شاهد کنکاشی از سوی او در باب خیر و شر بودیم. در اون داستان کلیسا در واقع خانه کلوک و داگر بود که دو پارتیزان بودند که در جریان نبرد با کارنیج و دار و دسته اش آسیب دیدند. ولی در فیلم‌ احتمالا مربوط بشه به پیشینه شخصیت کلتوس.

 

15- ادی برای کنترل ونوم تقلا میکند

ادی برای کنترل ونوم تقلا میکند

تریلر ونوم 2 یک وضعیت سخت و بدقلق را برای ادی براک ایجاد میکند و نشان میدهد پیوند بین ادی و ونوم خوب پیش نمیرود. مشکل اصلی همانطور که ونوم همیشه میگوید این است که او یک شکارچی و غارتگر است که تمام غریزه اش بهش میگوید از طعمه اش تغذیه کند. این ایده شاید هرگز در کمیک ها به طور واقعی توسعه نیافته باشد ولی امری منطقی در راستای تهدیدات دائمی ونوم برای خوردن مغز انسان هاست و نوعی دینامیک مفرح به قسمت دوم میبخشد. ادی میخواهد از سیمبیوت برای انجام کارهای خوب استفاده کند و همچنان نمیخواهد بهش اجازه بدهد که اشتهای خشنش را سیر کند. و البته این برای کلتوس مساله ای نیست ، پس او به راحتی تسلیم امیال خشونت بار سیمبیوت شده و کارنیج میگردد.

 

14- ونوم در نقش محافظ مرگبار

 ونوم در نقش محافظ مرگبار

ونوم در حال نظارت بر شهر نشان داده میشود و سیمبیوت بدجوری دلش میخواهد آدم بدا رو بخوره! ونوم در پایان قسمت اول به "محافظ مرگبار" شهر سان فرانسیسکو تبدیل شد (لقب او در دنیای کمیک که اینجا داستانش ترجمه شده) . در دنیای کمیک گفته شده سیمبیوت به فنتیل‌آمین نیاز دارد چون خودش نمیتونه تولیدش کنه (Phenethylamine یک ترکیب آلی، آلکالوئید مونوآمین طبیعی است و در انسان ها به عنوان یک محرک سیستم عصبی مرکزی عمل می کند. در پستانداران، این ماده از آمینواسید ال-فنیل آلانین توسط آنزیم ال-آمینواسید دی کربوکسیلاز از طریق فرایند کربوکسیل‌زدایی آنزیمی تولید می شود). فنتیل‌آمین در مغر انسان ها یافت میشود و به خاطر همین او تهدید به خوردن‌ مغز انسان میکند و خوشبختانه همانطور که قبلا در این مقاله گفته بودیم این ماده در شکلات هم یافت میشود. در اینجا او خیلی مایله که مغز بخوره و از اینکه مهار میشه خیلی شاکیه.تریلر چند شات نشون میده که به نظر میرسه ونوم رو در حال دفاع از شهر نشان میدهند و حتی جایی که انگار میخواد یک انسان رو بخوره در نهایت احتمالا با ذهن ادی مهار خواهد شد. به نظر میاد ادی داره با وادار کردن او به جویدن تایر ماشین میلش رو برطرف کنه و تهدیدش میکنه که میفرستش به منطقه 51 (جایی که شایعه شده بیگانگان فضایی نگهداری میشوند) و ادی چون یک خبرنگاره و درباره تئوری های توطئه تحقیق میکنه احتمالا از وجود چنین مکانی خبر داره یا درباره ش تحقیق کرده.

 

13- تیمارستان راون کرافت

تیمارستان راون کرافت

ونوم 2 موسیه یا تیمارستان راون کرافت (Ravencroft) را معرفی میکند که کاملا در اینجا تو سایتمون درباره ش توضیح داده ایم و‌حتی سری کمیک بوکی اش را در اینجا ترجمه کرده ایم ولی به طور خلاصه بدونید که معادل "تیمارستان آرکهام" در کمیک های بتمنه که در آن ابرشرورهای روانی مارول نگهداری میشوند.البته در سری کمیک بوکی راون کرافت گذشته آن را فهمیدیم و اینکه چطور در سرزمینی نفرین شده که به جد کلتوس کسدی و کنال (خدای سیمبیوت ها) ربط دارد ، بنا شده است. در دنیای کمیک چند باری نابود و دوباره از نو ساخته شده و صحنه هایی در تریلرهای ونوم 2 نشان میدهد که کلتوس هم آنجا را نابود میکند.

 

12- شیریک وارد میشود

شیریک وارد میشود

کارنیج تنها خبیث فیلم نیست و ونوم باید با خبیثی دیگر به نام شیریک که قدرتهای صوتی دارد و در راون کرافت نگهداری میشود نیز مبارزه کند.در اینجا به طور کامل این شخصیت رو توضیح داده ایم ولی به طور خلاصه بدانید که کودکی سختی داشته و مثل کلتوس روانی و قاتل است که در راون کرافت با هم آشنا و به زوجی مرگبار تبدیل شدند (او از کاراکترهای کلیدی "حداکثر کارنیج" بود). شیریک حریف قابلی برای ونوم خواهد بود زیرا به سلاح صوتی مجهز است و حتما میدانید که صوت و آتش دو نقطه ضعف بزرگ سیمبیوت ها هستند. ضمن اینکه میتونه روی روح و روان مردم هم تاثیر مخرب بگذاره و باعث خشن و متخاصم شدن آنها بشه. اندی سرکیس ، کارگردان ونوم 2، قول داده شیریک علاوه بر خطرناک بودن، شخصیت پیچیده ای هم داشته باشه. او براش مهمه همه چیز عادلانه باشه و وقتی از خط قرمزش عبور میکنن متوجه میشه نیمه دارکی داره. پس معلومه اریجین او در فیلم تغییراتی داشته تا از رگ و ریشه های مربوط به ژن نهفته جهش یافتگی و بعد "دارک فورس" که در دنیای کمیک از او دیده بودیم فاصله بگیرد.

 

11- ونوم، ادی را میزند!

ونوم، ادی را میزند!

پرخاش گری های ونوم دارد از کنترل خارج میشود و تریلر نشان میدهد که با خشونت به ادی ضربه میزند. یعنی وقتی دوبار  با کله به صورت ادی میکوبد بهش میگه"تو یه بازنده ای" و این عجیبه چون آنها در قسمت اول با هم جور شدند چون هردو بازنده بودند. به نظر میاد غیبت سیمبیوت های دیگر که باعث شده او نتونه باهاشون مقایسه بشه ، سیمبیوت را جسور کرده ، تا حدی که ادی را داره تحقیر میکنه و این نشان میدهد ‌که شاید شراکت ادی و سیمبیوت رو به اتمام باشد!

 

10- ادی با کلتوس ملاقات میکند

ادی با کلتوس ملاقات میکند

به نظر میاد نوعی ارتباط تاریخی بین ادی براک و کلتوس کسدی وجود داشته باشه، یعنی شاید براک درباره این قاتل سریالی وقتی در دیلی بیوگل کار میکرد تحقیق میکرده. کسدی از ادی دعوت میکنه تا باهاش ملاقات کنه و احتمالا ادی امیدواره بتونه یک گزارش اختصاصی از یکی از مخوف ترین قاتلین عصر معاصر تهیه کنه. ولی متاسفانه کسدی برای رسیدن به اهداف پلید خودش ادی رو دعوت کرده. قبلا یک سری صحنه از دیلی بیوگل دیده بودیم، شامل یک صفحه نخست که درباره کلتوس کسدی بود ولی ساختار این تریلر جوریه که انگار ادی بوده که اون مطلب رو نوشته. اگر اینطور باشه پس شاید کسدی حس میکنه ادی موی دماغش شده. پس شاید به این دلیل ازش بدش میاد یا به این دلیل حس میکنه میتونه نوعی پیوند باهاش داشته باشه و یا شاید ترکیبی از آنها که از منطق منحرف همچین آدمی برمیاد!

 

9- سرگذشت (اریجین) کارنیج

سرگذشت (اریجین) کارنیج

کلتوس از فرصت استفاده میکنه تا ادی رو گاز بگیره ولی تعجب میکنه که طعم خون او با بقیه فرق داره و این به وضوح اشاره داره به سیمبیوت درون ادی. این به نظر میاد اریجین کارنیج در این فیلم باشه که با کمیک تفاوت هایی را داره. در واقع در دنیای کمیک، ادی براک هنگام فرار از زندان تکه ای سیمبیوتش جدا میشه و به هم سلولی او، کلتوس کسدی، پیوند میخوره اما اینجا احتمالا به دلیل همین گاز گرفتن او تبدیل به کارنیج میشه. ولی مهم اینه که همچنان این کارنیج "فرزند" ونوم محسوب خواهد شد.

 

8- کارنیج از راون کرافت فرار میکند

کارنیج از راون کرافت فرار میکند

مثل دنیای کمیک، کشتار کارنیج از زمانی آغاز میشه که از راون کرافت فرار میکنه. این فرار نشان دهنده قدرت های بسیار متفاوت او در مقایسه با ونوم است و شاهد هستیم که چطور گلوله از وسطش رد میشود و بازوان اضافی در میآورد. در واقع ، ونوم یک انسانی است که با سیمبیوت پیوند خورده ولی کلتوس کسدی انگار چیز جدیدی شده که نیمی انسان و نیمی سیمبیوت است (البته در این مقاله گفته بودیم که در دنیای کمیک هم کارنیج قدرت های متفاوتی از ونوم دارد). اندی سرکیس در مصاحبه ای گفته بود که " کارنیج میتواند به غبار تبدیل شود (!) و همچنین به انواع شاخک ها. میتونه فُرم های مختلفی داشته باشه و میتونه آنها را تسلیح کنه. ضمن اینکه درست مثل همه سیمبیوت ها، کارنیج هم دربرگیرنده خصوصیات میزبان خود است و باهوش است و عجیب است و حس شوخ طبعی و بازیگوشی دارد و ما میخواستیم این ویژگی ها را در کارنیج و قدرت هایش نشان دهیم.

 

7- کارنیج به طور وحشیانه ای یک نگهبان را میکشد یا؟

کارنیج به طور وحشیانه ای یک نگهبان را میکشد

شکی نیست که در "ونوم: بگذارید کارنیج وارد شود" یک عالمه مرگ وحشتناک خواهیم داشت ولی تریلر یکی را نشان میدهد که با کمیک ها فرق دارد. یعنی به جای اینکه نگهبان بدبخت را تکه تکه کند، زبانش وارد گلوی او میشود. درسته که شیوه چندش آوری برای خفه کردن به حساب میاد ولی شاید قضیه چیز دیگری باشد و با این کار او دارد نگهبان را تحت کنترل خود در می آورد که در دنیای کمیک هم سابقه داشته دیگران را کنترل کند تا خواسته هایش را برایش انجام دهند. او تکه هایی از سیمبیوتش را درون آنها میگذارد و اینجا هم شاید دارد کاری مشابه را انجام میدهد.

 

6- کارنیج بر سان فرانسیسکو مسلط میشود

 کارنیج بر سان فرانسیسکو مسلط میشود

تریلر ونوم 2 تعدادی از شات های دارک شامل کارنیج که دارد در سطح شهر دست به طغیان میزند را نشان میدهد که حتی با ونوم هم درگیر میشود. بسیاری از این صحنه ها را نمیتوان دارای معنی یا اطلاعات خاصی دانست جز اینکه میخواهند نشان دهنده مقیاس گسترده آشوبی باشند که کارنیج قصد ایجادش را دارد. از نظر تماتیک ان لحظه کوتاهی که کارنیج مثل یک خدای خشمگین شهر سان فرانسیسکو را احاطه کرده جالب است که تضادی آشکار با با نقش قبلی ونوم در قالب محافظ مرگبار دارد و اشاره میکنه که کارنیج شهر رو گرفته. هلی کوپتر بهش شلیک میکنه ولی به راحتی نابودش میکنه.

 

5- آیا آنه با کلتوس ارتباطی دارد؟

- آیا آنه با کلتوس ارتباطی دارد؟

یک صحنه تامل برانگیر در تریلر نشان میدهد که کلتوس دارد به عکسی از آنه وینگ (همسر سابق ادی با بازی میشل ویلیامز) نگاه میکند. پس مشخصه که آنه به هدفی برای کارنیج بدل گشته ولی معلوم نیست که میخواهد از ادی انتقام بگیرد یا شایدم یک ارتباط تاریکی بین او و آنه هست! با توجه به اینکه آنه یک وکیل است پس شاید در زندانی شدن کلتوس نقشی داشته. و البته امیدواریم آنه نقش خودش را در قالب «شی – ونوم» از فیلم اول تکرار کنه.

 

4- "اون قرمزه!"

"اون قرمزه!"

در تریلر به احتمال زیاد شاهد اولین مبارزه بین ونوم و کارنیج هستیم چون سیمبیوت ونوم عقب نشینی میکنه و در حالتی شوکه شده میگه : "اون قرمزه"! به نظر میاد رنگ قرمز کارنیج در این فیلم معنای خاصی داشته باشه و شاید میخواهند نشان بدهند که فرآیند پیوند با سیمبیوت همیشه یکسان نیست و اینجوری قدرت های متفاوت کارنیج رو توضیح دهند.

 

3- معامله جدید ادی براک با سیمبیوت

معامله جدید ادی براک با سیمبیوت

ادی براک برای اینکه سیمبیوتش را ترغیب کنه تا با کارنیج بجنگه باهاش معامله جدیدی میکنه و بهش قول میده اجازه بده دیگران رو بخوره. درسته که این معامله ضروری به نظر میرسه ولی شاید بعدا بابتش افسوس بخوره. ونوم هم با کمال میل میپذیره و میپره وسط میدان نبرد. اینجوری اون وضعیت بدقلق اول تریلر از بین میره و ادی و سیمبیوت از این به بعد شاید به سختی بتونند به هم اعتماد کنند.

 

2- شیریک از قدرت هایش استفاده میکند

شیریک از قدرت هایش استفاده میکند

شیریک دیده میشود که از قدرت هایش استفاده میکند تا شیشه خودرویی را بشکند. این شات معلوم نیست مربوط به چی میشه ولی به نظر میاد یونیفرم راون کرافت بر تن داره. پس شاید از اونجا فرار کرده (بعد از اینکه احتمالا کارنیج آنجا رو با خاک یکسان کرده). پس شاید او برخلاف کمیک ها از همان ابتدا با کارنیج متحد نمیشه و واقعا نقشش پیچیده تر از چیزیه که فکرش رو میکنیم.

 

1- آنه نامزد کرده

 آنه نامزد کرده

تریلر از فرمت مارول استودیوز تبعیت میکند. یعنی پایانش با صحنه ای بامزه همراه میشود. به نظر میرسد آنه وینگ به عنوان همسر سابق ادی دنبال شروع زندگی جدیدی است و با دکتر دن لوئیز نامزد کرده. ادی بهش تبریک میگه ولی سیمبیوت ونوم خیلی راضی نیست و حتی به دن ضربه میزنه و باعث میشه دن بگه: "اون بابا به یک مشاوره بین زوجین جدی نیاز داره"!

 

خب نظر شما چیست؟ از تریلر راضی بودید؟ از تریلر اول بهتر بود؟ آیا به نظرتون از قسمت اول بهتر میشه؟ از نحوه به تصویر کشیده شدن کارنیج رضایت داشتید؟ نکته دیگری در تریلر بود که نظرتون رو به خودش جلب کرده باشد؟

 

 مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت ScreenRant

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

داغ! دومین تریلر فیلم «ونوم 2 بگذارید کارنیج بیاید» VENOM LET THERE BE CARNAGE

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید": لحظه‌های مهم و سوالات بزرگ

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

داغ داغ!! اولین تریلر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید منتشر شد!

نقد و بررسی نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 سوالی که پس از دیدن فیلم ونوم در ذهن ما ایجاد شد!

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

تاریخچه فیلم های ساخته نشده از ونوم!

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

نقد و بررسی فیلم ونوم (VENOM)

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

حضور مردعنکبوتی در فیلم "موربیوس" و"ونوم ۲" تایید شد؟!

 سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

10 تفاوت بزرگ ونوم در دنیای کمیک و سینما

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

رتبه بندی تمام حضورهای ونوم در دنیای انیمیشن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-05-12 15:30
سلام
ممنون بابت مقاله.
من هنوز فکر میکنم که شاید این فیلم خیلی چیز خاصی نباشه اما به احتمال زیاد فروش خوبی رو بکنه. ولی راستش از این تریلر خیلی بدم نیومد. به نظرم از تریلر قبلی بهتر بود و تمرکزش رو کارنیج باعث شد چیز های بیشتری ازش بفهمیم. ظاهر کارنیج هم به نظرم خوبه و مشکل خاصی نداره. به نظرم این مهمه که با دیدن وحشیگری کارنیج ما تنش های بین سیمبیوت و ادی رو ببینیم که ادی ذات وحی سیمبیوت رو سرکوب میکنه. این مسئله هم توی تریلر دوم به نمایش در اومد. به نظرم ممکن هست سرگذشت تولد و مادر کارنیج و بقیه چیز ها رو تغییر بدن و شاید سعی کنند بیشتر شبیه "جوکر" توی شوالیه تاریکی بشه. تا به اینجا چیز خاصی ندیدم که خیلی منتظر این فیلم باشم (برخلاف وقتی که تریلر های شانگ چی رو دیدم خیلی براش مشتاق شدم. در حالی که شانگ چی در دنیای کمیک شخصیت مهمی نیست.) ولی به نظرم این تریلر از اولی بهتر بود و فکر میکنم نمایش بازیگر ها هم خوب باشه. از نظر ظاهر کارنیج هم فعلا خوب بوده اما من فکر میکنم که ممکنه یه خورده توی فیلم طنز زیادی باشه. البته شاید. چون احساس میکنم انگار سونی میخواد از فرمول مارول استفاده کنه. (توی تریلر ها که اینطور بود.)
با تشکر.
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#2 Pooyan mirzahosseini 1400-05-12 16:02
سلام
راستش کلا انتظار زیادی از این فیلم نداشتم ولی وقتی دومین تریلر اومد بیرون بنظرم جالب اومد البته نمیشه گفت موفقیت این فیلم قطعی هست اما جالب هست یه سری چیز ها با کمیک متفاوت هست اما بنظرم جالب اومد از تنش های بین سیمبیوت و ادی خوشم اومد چون بالاخره ذات متفاوتی دارن که درگیری بین اونا می‌تونه خیلی جالب باشه از کارنیج خوشم اومد مثلاً در شماره هفت خباثت کارنیج رو نشون میده حالا در هر صورت یا اون نگهبان رو تحت کنترل خودش گرفت یا کشتش هرکدوم راستش برای این فیلم خیلی مشتاق نیستم ولی بنظرم جالب اومد
راستش تا حدودی آدم میمونه حالت این فیلم چیه ولی تو تریلر دوم که دیدم تعادل بین اکشن و طنز رعایت شده بود بنظرم نسبت به فیلم قبلی بهتر میشه ولی مطمئن نیستم بتونه فیلم خیلی خوبی بشه
نقل قول کردن
s.p.i
#3 s.p.i 1400-05-12 16:28
سلام خیلی ممنون بابت مقاله راستش از این فیلم انتظار زیادی ندارم البته به نظرم تنش بین ادی و سیمبیوت جالبه و البته این که قرار اولین بار کارنیج روی پرده سینما ببینیم هرچند هنوز نمیدونم حالت این فیلم چیه
اما هر وقت اومد میبنیم یا فیلم خوب یا نیست

تشکر
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#4 AmirhoseinJafari2005 1400-05-12 17:00
خسته نباشید بابت تحلیل... اما به نظرم فیلم خیلی خوبی در نمیاد.
نقل قول کردن
hassan91
#5 hassan91 1400-05-12 17:45
تریلر خوبی بود. نحوه تبدیل شدن کلتوس به کارنیج هم از لحاظ بصری خوب بود. حالا چرا سونی همچین فیلمی رو تحویل ما میده؟ مگر ونوم و کارنیج دشمن مرگبار اسپایدی نیستن؟ در کل سونی همیشه پای این سیمبیوتها لنگیده. فیلم اولش هم چندان توفیقی نداشت. برای توقف کارنیج هم در کمیکها معمولا اسپایدی و ونوم دست به تیم اپ غیرمنتظره زدن. حالا بماند که خبری از تیزر مرد عنکبوتی نیست!!
نقل قول کردن
salah12345
#6 salah12345 1400-05-12 18:30
تریلری که بسیار منو برای اومدن ونوم۲ مشتاق کرد.
۱.نحوه خلق کارنیج عوض شده .کلتوس دست ادی گاز میکنه و خون و تکه از سیمبیوت ونوم رو میخوره و تبدیل به کارنیج میشه
۲.حتما سونی قافل گیری داره و چند شخصیت که ونوم کمک میکنن رو رو نکرده(مثل مرد عنکبوتی)
۳.جدا شدن سیمبیوت ونوم و اومدن مامور ونوم
نقل قول کردن
Cletus_Cobblepot
#7 Cletus_Cobblepot 1400-05-12 18:54
عاشق تضاد بین ونوم و کارنیج ام.
امیدوارم فیلمش بترکونه
ولی جای اسپایدی همچنان توی فیلم خالیه ://
نقل قول کردن
Psparsa21
#8 Psparsa21 1400-05-12 19:10
مطلب جالبی بود.من بنظرم این فیلم می تونه از قسمت اول بهتر باشه اگر واقعا صحنه های خشونت آمیز داشته باشه چون فیلم قبلی با درجه آر بود ولی صحنه خشونت باری نداشت.من فعلا به این فیلم امید دارم.ممنون
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#9 Ehsan Spider 1400-05-12 21:05
سلام


دستتون درد نکنه استاد واقعاً توی کمترین زمان ممکن این مقاله رو با بهترین کیفیت ترجمه کردید. دستتون درد نکنه.


راستش به نظرم تحلیل screenrant خیلی خوب بوده (حتماً خوب بوده که شما انتخابش کردید :lol: ) کلا خیلی موشکافانه به تریلر نگاه کردن و همه چیز رو به نظرم در آوردن.


راستش به نظرم این تریلر از قبلی بهتره. تریلر قبلی به جز چند تا ایسترایگ فکر میکنم اطلاعات زیادی نمیداد و این تریلر بیشتر روی کارنیج تمرکز داشت. راستش با توجه به گفته های سریکس به نظرم حد اکثر سعیشون رو کردن که این فیلم خوب از آب در بیاد منم فکر میکنم از اون قند قبلی خیلی بهتر باشه کلا انتظارم بالا نیست چون این سیمبیوت لامصب هر جا رفته کلا گند زده به فیلم انگار بد قدمه. ولی یه جورایی مطمئنم از قبلی بهتره شاید خیلی خوب نباشه و در حد متوسط باشه ولی حدسم اینه از قند قبلی بهتره.

به نظرم کارنیج توی این فیلم خوب استفاده شده ولی ارتباطش با آنه عجیبه ولی کلا فکر میکنم توی فیلم خوب جا انداختنش و پردازشش خوب باشه. فقط حدسه

فکر میکنم برای اینکه فیلمشون خوب از آب در بیاد بهتره از همین سری اخیر و فوق‌العاده ونوم که اسلات نوشته الهامی گرفته باشن. چون واقعاً این سری بی نظیر بود و کلا باعث شد از ونوم خوشم بیاد (قبلا در حد یک ویلن خوشگل میشناختمش).
نقل قول کردن
Xtriwer
#10 Xtriwer 1400-05-13 15:50
جدا از تمامی بحث های پیش اومده برای فیلم
جلوه های ویژه ونوم بهتر شده
و بشخصه از ظاهر کارنیج خیلی خوشم میاد
نقل قول کردن
Xtriwer
#11 Xtriwer 1400-05-13 15:53
به نقل از Psparsa21:
مطلب جالبی بود.من بنظرم این فیلم می تونه از قسمت اول بهتر باشه اگر واقعا صحنه های خشونت آمیز داشته باشه چون فیلم قبلی با درجه آر بود ولی صحنه خشونت باری نداشت.من فعلا به این فیلم امید دارم.ممنون

به نقل از Psparsa21:
مطلب جالبی بود.من بنظرم این فیلم می تونه از قسمت اول بهتر باشه اگر واقعا صحنه های خشونت آمیز داشته باشه چون فیلم قبلی با درجه آر بود ولی صحنه خشونت باری نداشت.من فعلا به این فیلم امید دارم.ممنون

فیلم قبلی درجه R نبود
PG-13 بود (رده سنی بالای ۱۳ سال)
نقل قول کردن
king venom
#12 king venom 1400-05-13 19:26
سلام
بررسی کاملی بود و من رو تاحد زیادی به فیلم امیدوار کرد بنظرم این فیلم از هر لحاظ از فیلم قبلی بهتر هست
توی گیشه بدون شک این فیلم خواهد فروخت چون اگه fast and furious 9 با اون همه نقد بد تونسته 700 میلیونو بزنه بالا قطعا این فیلم هم همین قدر میفروشه اگه فیلم راضی کننده باشه حتی ممکنه یک میلیارد روهم بزنه
درکل من انتظار دارم از فیلم اول بهتر باشه حالا اینکه چقدر بهتر باشه به اندی سرکیس بستگی داره که چقدر روی فیلم کار کرده باشه
نقل قول کردن
king venom
#13 king venom 1400-05-13 19:35
اقا دوستانی که میگن چرا تریلر مردعنکبوتی نیومده و انقدر روی این موضوع گلایه دارن بگم که خب اولا چون تقریبا ونوم 2 تا یه ماه دیگه اکران میشه سونی فعلا توجهش رو این فیلم گذاشته چون تاریخ اکرانش خیلی نزدیک تره پس اگه تریلر مردعنکبوتی هفته دیگه یا این ماه نیاد قطعا ماه اینده میاد چون سونی و دیزنی باید شروع کنن به تبلیغات برای مردعنکبوتی 3 پس شاید قصد دارن بعد از اکران ونوم 2 تمرکزشون رو بزارن رو مردعنکبوتی
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#14 AM SM BM SM 1400-05-13 21:27
به نقل از king venom:
اقا دوستانی که میگن چرا تریلر مردعنکبوتی نیومده و انقدر روی این موضوع گلایه دارن بگم که خب اولا چون تقریبا ونوم 2 تا یه ماه دیگه اکران میشه سونی فعلا توجهش رو این فیلم گذاشته چون تاریخ اکرانش خیلی نزدیک تره پس اگه تریلر مردعنکبوتی هفته دیگه یا این ماه نیاد قطعا ماه اینده میاد چون سونی و دیزنی باید شروع کنن به تبلیغات برای مردعنکبوتی 3 پس شاید قصد دارن بعد از اکران ونوم 2 تمرکزشون رو بزارن رو مردعنکبوتی

سلام
آخه مشکل اینه که خیلی دیر شده! این فکر کنم اولین فیلم اسپایدرمن باشه که اسباب بازی هاش اومدن ولی تریلرش هنوز نیومده! شاید واقعا سونی توی فکر به تعویق انداختن فیلم هست.
به نقل از Xtriwer:
به نقل از Psparsa21:
مطلب جالبی بود.من بنظرم این فیلم می تونه از قسمت اول بهتر باشه اگر واقعا صحنه های خشونت آمیز داشته باشه چون فیلم قبلی با درجه آر بود ولی صحنه خشونت باری نداشت.من فعلا به این فیلم امید دارم.ممنون

به نقل از Psparsa21:
مطلب جالبی بود.من بنظرم این فیلم می تونه از قسمت اول بهتر باشه اگر واقعا صحنه های خشونت آمیز داشته باشه چون فیلم قبلی با درجه آر بود ولی صحنه خشونت باری نداشت.من فعلا به این فیلم امید دارم.ممنون

فیلم قبلی درجه R نبود
PG-13 بود (رده سنی بالای ۱۳ سال)

درسته، یکی از مشکلات طرفداران ونوم هم با این فیلم این بود چون دوست داشتن فیلمش درجه R داشته باشه.
فکر کنم دوست داشتن بلاهای بدتر از این سر ملت بیارند!
spidey.ir/.../...
.
.
.
.
یه چیز جالب هم درباره این که چرا تیر ها از کارنیج رد میشه اینه که توی تریلر دیدیم کلتوس کسدی خود کارنیج هست و کارنیج یه پوشش برای او نیست. یعنی سیمبیوت دور ادی براک رو میگیره و به ونوم تبدیل میشه. اینجوری:

ولی سیمبیوت کارنیج احتمالا به خاطر اینکه درون کلتوس کسدی باشه و از طریق خون او باهاش پیوند خورده یه جورایی خود کلتوس هست و توی تریلر دیدیم که کلتوس کاملا خودش به کارنیج تبدیل میشه. احتمالا همون قضیه این باشه که کلتوس، ادی رو گاز گرفت.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#15 Ehsan Spider 1400-05-13 23:09
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از king venom:
اقا دوستانی که میگن چرا تریلر مردعنکبوتی نیومده و انقدر روی این موضوع گلایه دارن بگم که خب اولا چون تقریبا ونوم 2 تا یه ماه دیگه اکران میشه سونی فعلا توجهش رو این فیلم گذاشته چون تاریخ اکرانش خیلی نزدیک تره پس اگه تریلر مردعنکبوتی هفته دیگه یا این ماه نیاد قطعا ماه اینده میاد چون سونی و دیزنی باید شروع کنن به تبلیغات برای مردعنکبوتی 3 پس شاید قصد دارن بعد از اکران ونوم 2 تمرکزشون رو بزارن رو مردعنکبوتی

سلام
آخه مشکل اینه که خیلی دیر شده! این فکر کنم اولین فیلم اسپایدرمن باشه که اسباب بازی هاش اومدن ولی تریلرش هنوز نیومده! شاید واقعا سونی توی فکر به تعویق انداختن فیلم هست.
به نقل از Xtriwer:
به نقل از Psparsa21:
مطلب جالبی بود.من بنظرم این فیلم می تونه از قسمت اول بهتر باشه اگر واقعا صحنه های خشونت آمیز داشته باشه چون فیلم قبلی با درجه آر بود ولی صحنه خشونت باری نداشت.من فعلا به این فیلم امید دارم.ممنون

به نقل از Psparsa21:
مطلب جالبی بود.من بنظرم این فیلم می تونه از قسمت اول بهتر باشه اگر واقعا صحنه های خشونت آمیز داشته باشه چون فیلم قبلی با درجه آر بود ولی صحنه خشونت باری نداشت.من فعلا به این فیلم امید دارم.ممنون

فیلم قبلی درجه R نبود
PG-13 بود (رده سنی بالای ۱۳ سال)

درسته، یکی از مشکلات طرفداران ونوم هم با این فیلم این بود چون دوست داشتن فیلمش درجه R داشته باشه.
فکر کنم دوست داشتن بلاهای بدتر از این سر ملت بیارند!
spidey.ir/.../...
.
.
.
.
یه چیز جالب هم درباره این که چرا تیر ها از کارنیج رد میشه اینه که توی تریلر دیدیم کلتوس کسدی خود کارنیج هست و کارنیج یه پوشش برای او نیست. یعنی سیمبیوت دور ادی براک رو میگیره و به ونوم تبدیل میشه. اینجوری:
spidey.ir/.../venom_intro.gif
ولی سیمبیوت کارنیج احتمالا به خاطر اینکه درون کلتوس کسدی باشه و از طریق خون او باهاش پیوند خورده یه جورایی خود کلتوس هست و توی تریلر دیدیم که کلتوس کاملا خودش به کارنیج تبدیل میشه. احتمالا همون قضیه این باشه که کلتوس، ادی رو گاز گرفت.



نظرت رو خیلی دوست داشتم. حرف هایی که زدی خیلی باحال بود قشنگ به دلم نشست. تئوریت قابل توجه و تامل و احتمالا درسته. دمت گرم داداش
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#16 AM SM BM SM 1400-05-14 00:29
#15
;-)
لطف داری.

دیگه اینجا باید تئوری مطرح کرد و از این بحث ها کرد. قبلا میگفتم چرا مقالات کمیکی و کمیک های ترجمه شده اینقدر نظراتشون کمه و مقالات سینمایی نظرات زیادی دارند. الان احتمالا باید بگم:"غلط کردم! بیاید درباره همون سینمایی ها نظر بدید!" حالا نمیدونم کاربرها کم هستند یا ... همت نمیکنند.
ولی کلا چندبار گفتم ولی باز هم میگم این تریلر از قبلی به نظرم به چند دلیل بهتر بود. اول اینکه چند تا مساله قابل تامل و بحث رو مطرح کرد که مهم هستند دوم اینکه تمرکز بیشتری روی کارنیج گذاشت که خب خبیث اصلی فیلم هم هست. اما فعلا اون چیزی رو ندیدم که کاملا من رو مجبور کنه فیلم رو ببینم. یعنی چیز خاصی تا حالا ندیدم که خیلی هایپ بشم. فقط به نظرم ظاهر کارنیج خیلی خوبه. اون سلاح هایی هم که درست میکنه مثل دنیای کمیک هستند!
spidey.ir/.../carnage.gif
اینم که ونوم گفت:"اون قرمزه!" فکر کنم یا اینه که این قضیه که سیمبیوت کارنیج بر خلاف سیمبیوت ونوم که به سیستم عصبی ادی وصل شده، توی خون او جریان داره رو فهمیده و فقط برای همین گفته یا کلا این قضیه باعث میشه که کارنیج قویتر از یک سیمبیوت و میزبان معمولی باشه.
یه چیز دیگه هم نحوه شکست کارنیج هست. خب به احتمال زیاد (مگر اینکه اتفاق غیر منتظره ای ببینیم. ) ونوم کارنیج رو شکست میده. ولی ما میدونیم که قطعا کارنیج از ونوم قویتره. (حتی اگر دنیای کمیک رو نادیده بگیریم اینکه قاتل سریالی خود کارنیج باشه معلومه قویتر هست.) و این مهمه که ونوم چه جوری کارنیج رو شکست میده. دیگه اسپایدرمنی که اون رو کمک کنه نیست و ونوم هم خیلی ندیدیم که مثل اسپایدی اهل از فکر استفاده کردن باشه. اینم که توی یک نبرد تن به تن به صورت کلیشه ای اون رو شکست بده اونطور نیست که تماشاچی که این همه فیلم کمیک بوکی دیده قبول کنه. پس احتمالا یک چیز خاص مهم هست و البته اینم هست که آخر فیلم سیمبیوت کارنیج هنوز پیش کلتوس هست یا نه.
نقل قول کردن
king venom
#17 king venom 1400-05-14 01:28
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از AM SM BM SM:
[quote name="king venom"]اقا دوستانی که میگن چرا تریلر مردعنکبوتی نیومده و انقدر روی این موضوع گلایه دارن بگم که خب اولا چون تقریبا ونوم 2 تا یه ماه دیگه اکران میشه سونی فعلا توجهش رو این فیلم گذاشته
فیلم قبلی درجه R نبود
PG-13 بود (رده سنی بالای ۱۳ سال)

درسته، یکی از مشکلات طرفداران ونوم هم با این فیلم این بود چون دوست داشتن فیلمش درجه R داشته باشه.
فکر کنم دوست داشتن بلاهای بدتر از این سر ملت بیارند!
spidey.ir/.../...
ببینین حتما لازم نیست که برای به تصویر کشیدن صحنه های خشن و جو تاریک و بزرگسالانه فیلم رو rated R کنن نمونش هر دو فیلم a quiet place و فیلم bvs(میدونم خیلیا از این فیلم شاکین ولی اینم یه نمونست) پس شاید درجه فیلم (که هنوز مشخص نشده) شاید pg13 باشه ولی بازم میتونه صحنه های خشن و چندش اور داشته باشه


.
یه چیز جالب هم درباره این که چرا تیر ها از کارنیج رد میشه اینه که توی تریلر دیدیم کلتوس کسدی خود کارنیج هست و کارنیج یه پوشش برای او نیست. یعنی سیمبیوت دور ادی براک رو میگیره و به ونوم تبدیل میشه. اینجوری:
spidey.ir/.../venom_intro.gif
ولی سیمبیوت کارنیج احتمالا به خاطر اینکه درون کلتوس کسدی باشه و از طریق خون او باهاش پیوند خورده یه جورایی خود کلتوس هست و توی تریلر دیدیم که کلتوس کاملا خودش به کارنیج تبدیل میشه. احتمالا همون قضیه این باشه که کلتوس، ادی رو گاز گرفت.


اره درسته اتفاقا اون صحنه تبدیل شدن کلتوس به کارنیج خیلی صحنه خشن و چندش اوری بود و ظاهر کارنیج هم منو هیولا های گوشتی چندش و ترسناک بازی های رزیدنت ایول یا اویل ویتین میندازه که یهو از درون تبدیل به یه هیولای بیریخت و خونی میشن
اون قسمتش که گفتین کارنیج احتمالا ممکنه ملت رو با تیکه ای از سیمبیوت تسخیر کنه هم بنظرم محتمله چون اندی سرکیس گفته که کارنیج همه قدرتای تو دنیای کمیک رو داره که شامل اینم میشه تصورش رو بکنین که کارنیج با تسخیر کردن ادما اونا به یه جور زامبی تبدیل میکنه که بنظرم ایده واقعا ترسناکیه
همچنین قبلا شایعه شده بود که اگه این فیلم موفق باشه سونی یه فیلم ترسناک اختصاصی از کارنیج میسازه که غیر ممکن نیست
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#18 SPIDER CARZY 1400-05-22 12:29
سلام اقای ترابی من عضوه جدیده سایت هستم یه هفته بود ایمیلمو چک میکردم اما پیامی نبود نا امید شده بودم تا اینکه دیروز ایمیلمو چک کردم دیدم درست شده :-) :-)
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-05-22 12:39
به نقل از SPIDER CARZY:
سلام اقای ترابی من عضوه جدیده سایت هستم یه هفته بود ایمیلمو چک میکردم اما پیامی نبود نا امید شده بودم تا اینکه دیروز ایمیلمو چک کردم دیدم درست شده :-) :-)

سلام . خوش آمدی. ایشالا نظرات خوبی بدی تو سایت و مثل اونایی که ثبت نام میکنند و 90 درصدشون اصلا نظر نمیدن ، نباشی! (واقعا پس چرا ثبت نام میکنن؟!)
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#20 Ehsan Spider 1400-05-22 12:58
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
سلام اقای ترابی من عضوه جدیده سایت هستم یه هفته بود ایمیلمو چک میکردم اما پیامی نبود نا امید شده بودم تا اینکه دیروز ایمیلمو چک کردم دیدم درست شده :-) :-)

سلام . خوش آمدی. ایشالا نظرات خوبی بدی تو سایت و مثل اونایی که ثبت نام میکنند و 90 درصدشون اصلا نظر نمیدن ، نباشی! (واقعا پس چرا ثبت نام میکنن؟!)


منم به ایشون خوش آمد میگم و آرزوی موفقیت دارم


راستش استاد فکر کنم بیشتر اونایی که عضو میشن مطمئن نیستن که میتونن توی بحث ها شرکت کنن و نظر بدن و همینطوری از روی هیجان و اینکه به سایت علاقه مند شدند ثبت نام میکنن و بعضی ها هم مثل من که تقریباً یک ماه از نظر دادن میترسن، یعنی من خودم یک ماه اولین کامنتم رو ندادم چون میترسیدم گاف بدم و شرمنده بشم ولی بعداً با دیدن بعضی کامنت ها جرات پیدا کردم.


انشاالله همه کاربران بیان و زیر هر مقاله ای کامنت بدن مخصوصا این روز ها که نمیدونم چرا کامنت ها 2 رقمی نمیشه.
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1400-05-22 13:32
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
سلام اقای ترابی من عضوه جدیده سایت هستم یه هفته بود ایمیلمو چک میکردم اما پیامی نبود نا امید شده بودم تا اینکه دیروز ایمیلمو چک کردم دیدم درست شده :-) :-)

سلام . خوش آمدی. ایشالا نظرات خوبی بدی تو سایت و مثل اونایی که ثبت نام میکنند و 90 درصدشون اصلا نظر نمیدن ، نباشی! (واقعا پس چرا ثبت نام میکنن؟!)


منم به ایشون خوش آمد میگم و آرزوی موفقیت دارم


راستش استاد فکر کنم بیشتر اونایی که عضو میشن مطمئن نیستن که میتونن توی بحث ها شرکت کنن و نظر بدن و همینطوری از روی هیجان و اینکه به سایت علاقه مند شدند ثبت نام میکنن و بعضی ها هم مثل من که تقریباً یک ماه از نظر دادن میترسن، یعنی من خودم یک ماه اولین کامنتم رو ندادم چون میترسیدم گاف بدم و شرمنده بشم ولی بعداً با دیدن بعضی کامنت ها جرات پیدا کردم.


انشاالله همه کاربران بیان و زیر هر مقاله ای کامنت بدن مخصوصا این روز ها که نمیدونم چرا کامنت ها 2 رقمی نمیشه.

اگر اینطور فکر میکنند اشتباه میکنند. چون ما سعی میکنیم تا جای ممکن هر کامنتی تو سایت منتشر بشه و نظر دادن که ترس نداره! فوقش یه چیزی رو اشتباه میگن و دیگران کمکش میکنن و اینجوری معلومات بقیه هم اضافه میشه
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#22 SPIDER CARZY 1400-05-22 13:51
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
سلام اقای ترابی من عضوه جدیده سایت هستم یه هفته بود ایمیلمو چک میکردم اما پیامی نبود نا امید شده بودم تا اینکه دیروز ایمیلمو چک کردم دیدم درست شده :-) :-)

سلام . خوش آمدی. ایشالا نظرات خوبی بدی تو سایت و مثل اونایی که ثبت نام میکنند و 90 درصدشون اصلا نظر نمیدن ، نباشی! (واقعا پس چرا ثبت نام میکنن؟!)


منم به ایشون خوش آمد میگم و آرزوی موفقیتو
راستش استاد فکر کنم بیشتر اونایی که عضو میشن مطمئن نیستن که میتونن توی بحث ها شرکت کنن و نظر بدن و همینطوری از روی هیجان و اینکه به سایت علاقه مند شدند ثبت نام میکنن و بعضی ها هم مثل من که تقریباً یک ماه از نظر دادن میترسن، یعنی من خودم یک ماه اولین کامنتم رو ندادم چون میترسیدم گاف بدم و شرمنده بشم ولی بعداً با دیدن بعضی کامنت ها جرات پیدا کردم.


انشاالله همه کاربران بیان و زیر هر مقاله ای کامنت بدن مخصوصا این روز ها که نمیدونم چرا کامنت ها 2 رقمی نمیشه.

اگر اینطور فکر میکنند اشتباه میکنند. چون ما سعی میکنیم تا جای ممکن هر کامنتی تو سایت منتشر بشه و نظر دادن که ترس نداره! فوقش یه چیزی رو اشتباه میگن و دیگران کمکش میکنن و اینجوری معلومات بقیه هم اضافه میشه

والا بعضیا از کامنت دادن میترسن و اصن جراات ندارن بعضیام انقد تنبل هستن که دست به کیبوردشون اصن نمیزن فقط مطالبو میخونن و میرن مشکل همینجاس
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#23 Ehsan Spider 1400-05-22 13:58
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
سلام اقای ترابی من عضوه جدیده سایت هستم یه هفته بود ایمیلمو چک میکردم اما پیامی نبود نا امید شده بودم تا اینکه دیروز ایمیلمو چک کردم دیدم درست شده :-) :-)

سلام . خوش آمدی. ایشالا نظرات خوبی بدی تو سایت و مثل اونایی که ثبت نام میکنند و 90 درصدشون اصلا نظر نمیدن ، نباشی! (واقعا پس چرا ثبت نام میکنن؟!)


منم به ایشون خوش آمد میگم و آرزوی موفقیت دارم


راستش استاد فکر کنم بیشتر اونایی که عضو میشن مطمئن نیستن که میتونن توی بحث ها شرکت کنن و نظر بدن و همینطوری از روی هیجان و اینکه به سایت علاقه مند شدند ثبت نام میکنن و بعضی ها هم مثل من که تقریباً یک ماه از نظر دادن میترسن، یعنی من خودم یک ماه اولین کامنتم رو ندادم چون میترسیدم گاف بدم و شرمنده بشم ولی بعداً با دیدن بعضی کامنت ها جرات پیدا کردم.


انشاالله همه کاربران بیان و زیر هر مقاله ای کامنت بدن مخصوصا این روز ها که نمیدونم چرا کامنت ها 2 رقمی نمیشه.

اگر اینطور فکر میکنند اشتباه میکنند. چون ما سعی میکنیم تا جای ممکن هر کامنتی تو سایت منتشر بشه و نظر دادن که ترس نداره! فوقش یه چیزی رو اشتباه میگن و دیگران کمکش میکنن و اینجوری معلومات بقیه هم اضافه میشه


دقیقا این کامنت رو یه خاطر میسپارم تا در مواقع لزوم توی کامنت هام استفاده کنم چون خودم هم بر همین باورم ولی نمیتونم انکار کنم که از اشتباه کردن میترسم، البته الان نسبت به قبل کمتر شده ولی بازم هست به نظرم خیلی خوب میشه اگه همه بتونن این کامنت شما رو ببینن و بخونن چون مطمئناً تاثیر داره.

مثلا خودم اعتراف میکنم یکبار به ادای احترام واضح و مطلق، گفتم کپی و استاد عزیز هم راهنماییم کردن، از اون روز به بعد هرجا هرفش باشه من اول میپرم وسط چون اشتباهات چه بخوای و چه نخوای توی ذهن هک میشن. یه بار ۷ تا غلط توی یک املت داشتم و هر ۷ تاش یک کلمه بود الان هر وقت بهم میگن املا بنویس اولین چیزی که میاد ذهنم همون کلمه است.
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#24 SPIDER CARZY 1400-05-22 16:31
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از mtm:
[quote name="SPIDER CARZY"]سلام اقای ترابی من عضوه جدیده سایت هستم یه هفته بود ایمیلمو چک میکردم اما پیامی نبود نا امید شده بودم تا اینکه دیروز ایمیلمو چک کردم دیدم درست شده :-) :-)

سلام . خوش آمدی. ایشالا نظرات خوبی بدی تو سایت و مثل اونایی که ثبت نام میکنند و 90 درصدشون اصلا نظر نمیدن ، نباشی! (واقعا پس چرا ثبت نام میکنن؟!)


منم به ایشون خوش آمد میگم و آرزوی موفقیت دارم


راستش استاد فکر کنم بیشتر اونایی که عضو میشن مطمئن نیستن که میتونن توی بحث ها شرکت کنن و نظر بدن و همینطوری از روی هیجان و اینکه به سایت علاقه مند شدند ثبت نام میکنن و بعضی ها هم مثل من که تقریباً یک ماه از نظر دادن میترسن، یعنی من خودم یک ماه اولین کامنتم رو ندادم چون میترسیدم گاف بدم و شرمنده بشم ولی بعداً با دیدن بعضی کامنت ها جرات پیدا کردم.


انشاالله همه کاربران بیان و زیر هر مقاله ای کامنت بدن مخصوصا این روز ها که نمیدونم چرا کامنت ها 2 رقمی نمیشه.

اگر اینطور فکر میکنند اشتباه میکنند. چون ما سعی میکنیم تا جای ممکن هر کامنتی تو سایت منتشر بشه و نظر دادن که ترس نداره! فوقش یه چیزی رو اشتباه میگن و دیگران کمکش میکنن و اینجوری معلومات بقیه هم اضافه میشه


دقیقا این کامنت رو یه خاطر میسپارم تا در مواقع لزوم توی کامنت هام استفاده کنم چون خودم هم بر همین باورم ولی نمیتونم انکار کنم که از اشتباه کردن میترسم، البته الان نسبت به قبل کمتر شده ولی بازم هست به نظرم خیلی خوب میشه اگه همه بتونن این کامنت شما رو ببینن و بخونن چون مطمئناً تاثیر داره.

مثلا خودم اعتراف میکنم یکبار به ادای احترام واضح و مطلق، گفتم کپی و استاد عزیز هم راهنماییم کردن، از اون روز به بعد هرجا هرفش باشه من اول میپرم وسط چون اشتباهات چه بخوای و چه نخوای توی ذهن هک میشن. یه بار ۷ تا غلط توی یک املت داشتم و هر ۷ تاش یک کلمه بود الان هر وقت بهم میگن املا بنویس اولین چیزی که میاد ذهنم همون کلمه است.[ارزشمنده اشتباه کنی تجربت بیشتر میشه هر چقدر تجربت بره بالاتر دیگه اون اشتباهو تکرار نمیکنی به مثال من خودم کلمه حمومو هزار بار اشتباه نوشتم که بعدش درست نوشتنشو یاد گرفتم اشتباهات قدمی برای با تجربه شدنه هر اشتباه درسیو بهت میده که برات ارزشمنده حتی اگه به ضررت باشه پس اشتباه میکنیم راهی برا اصلاحش هس
نقل قول کردن
s.p.i
#25 s.p.i 1400-05-22 21:39
من تریلر این فیلم یک دوبار دیگه دیدم بدم نیومد از موسیقی خوش اومد نمیشه تا موقع اومدن فیلم نتیجه گرفت چون هنوز اکران نشده شاید از قسمت قبلی بهتر باشه ولی فروش این فیلم باعث توهم سونی میشه هرچند من همیشه دوست داشتم کارنیج برای اولین بار در سینما ببینم


تجزیه و تحلیل خوبی بود هر فیلمی چه مارول چه دیسی سایت اسپایدی بررسی میکنه و تریلر و خبر ها زودتر از هر فیلمی پوشش میده براش تجزیه و تحلیل مینویسه بدون منت و انتظار از کسی

تشکر
نقل قول کردن
aht
#26 aht 1400-05-30 10:46
این فیلم عالی میشه
نقل قول کردن
Amirrezash_2021
#27 Amirrezash_2021 1400-06-26 21:16
تحلیل علی بود یه سوال تو این فیلم کارنیج بچه ونومه یا بچش نیس؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45