15 سئوال بی پاسخ مانده درباره دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

10-سئوال-بی-پاسخ-مانده-درباره-دنیای-مرد-عنکبوتیِ-توبی-مگوآیر-و-اندرو-گارفیلد

حالا که میگن توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد قراره دوباره در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی برگردن میخواهیم بررسی کنیم که حضور او باید چه سئوالاتی رو پاسخ بده!

مقدمه: همه چیز با خبر بازگشت آقای جیمی فاکس در نقش الکترو در فیلم "مرد عنکبوتی 3" در MCU آغاز شد که آتش تئوری چند جهانی را در این فیلم شعله ور ساخت. تا اینکه چند روز پیش کلی خبری نیمه رسمی منتشر شد در این باره که توبی مگوآیر، کرستن دانست، آلفرد مولبنا و اندرو گارفیلد و اما استون هم قراره برگردن (در اینجا)! الان 13 سال از آخرین باری که توبی را در لباس قرمز و آبی مرد عنکبوتی دیدیم میگذره و همه هم میدونن که سونی کلی برنامه برای قسمت سوم سری "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" با حضور اندرو گارفیلد داشت که با کنسل شدن آن کلی سئوال بی پاسخ ماند. و الان با در نظر گرفتن موفقیت های بی حد و حصر انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" سونی قطعاً خیلی دلش میخواد یک ماجراجویی حماسی با حضور چندین مرد عنکبوتی این بار در دنیای زنده (غیر انیمیشن) داشته باشه. البته یادمون باشه که هیچ چیز هنوز صد در صد قطعی نشده و حتی گفته میشه شاید حضور توبی مگوآیر و دیگران به یک حضور افتخاری کوتاه خلاصه بشه ولی در هر حال به این بهانه ما میخواهیم به 15 سئوال یا خط داستانی در سه گانه مشهور ریمی از مرد عنکبوتی و همچنین سری "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" اشاره کنیم که هنوز به سرانجام نرسیده اند ولی امیدواریم در MCU برسند.

 

1- آیا مری جین و پیتر پارکر پیش هم برگشتند؟

پیتر و مری جین

اکثر تریلوژی ها معمولا ً جوری تموم میشن که به سئوال مهمی رو بی پاسخ نگذارند ولی "مرد عنکبوتی 3" فیلمی بود که تحت شرایط تاریکی به پایان رسید و پیتر و مری جین رو فقط دیدیم که پس از مراسم به خاکسپاری هری آزبورن با هم آشتی کردند (دوست نزدیک شون که وقتی دست به عمل قهرمانانه زد به دست ونوم کشته شد). پیتر و مری جین در طول فیلم با هم بهم زدند زیرا مری جین نمیتونست پیتری که به تسخیر سیمبیوت فضایی درآمده و رفتارش عوض شده بود رو تحمل کنه. صحنه فینال این فیلم اشاره میکنه که به نظر رابطه بین آنها ترمیم شده ولی ضرورتاً نشان نداد که دوباره رابطه شون برقرار شده باشه. هیچ بوسه ای هم بین آنها رد و بدل نشد . پس همه چیز مبهم تموم شد. و این ما رو میرسونه به سئوال بعدی مون ...

 

2- آیا پیتر پارکر مرد عنکبوتی بودن را رها کرد؟

اگر پیتر و مری جین دوباره با هم شدند این احتمال وجود داره که پیتر ممکنه مجبور شده باشه هویت اسپایدرمنی خودش رو رها کنه تا اینکه اطمینان حاصل کنه از اینکه خوشبختی شون تضمین شده است. مری جین به چندین دلیل از اینکه او مرد عنکبوتیه راضی نبود. اولا که این بدان معنا بود که او همیشه برنامه هاشون رو به تعویق می انداخت. ثانیاً یعنی اینکه همیشه در خطر بود (به علاوه مری جین). ثالثاً، تو چطور میتونی با یک نفر رابطه محکم و درجه یکی داشته باشی وقتی کل شهر به او وابسته است؟ مری جین در قسمت سوم به پیتر گفت که خیلی عوض شده و مغرور . پس به نظر نمیاد که بدون هیچ تغییر بزرگی در زندگی پیتر حاضر شده باشه به زندگی او برگرده.

 

3-چه بر سر نورمن آزبورن/گرین گابلین آمد؟

بازگشت نورمن آزبورن!

مارک وب چندی پیش در  مصاحبه خود با سایت IGN گفته بود: "قرار بود در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 ، «کریس کوپر» برگرده و دوباره نقش نورمن آزبورن را بازی کنه و به گرین گابلین تبدیل بشه. میخواستیم سرش رو فریز کنیم و اینجوری دوباره زنده بشه. و البته اون شخصیت مرموز به نام "جنتلمن" هم بود. ولی نورمن بود که قرار بود رهبری شش خبیث رو بر عهده بگیره. درباره شخصیت جنتلمن یه ایده هایی راجع بهش داشتیم ولی کلی بودند (برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره، این مقاله را بخوانید). هنوز دقیقا نمیدونستیم میخواهیم باهاش چیکار کنیم. ولی در کل تجربه fun ای بود. من خاطرات خوب و خوشی از اون دوران دارم"! پس با این تفاسیر میتونیم نتیجه بگیریم که نورمن همچنان در دنیای سری فیلم های مرد عنکبوتی زنده است ولی دوست داریم تایید بشه که واقعا چه بر سرش آمده؟

 

4- عواقب مرگ هری آزبورن چی هستند؟

http://www.spidey.ir/images/img/content/top-30-movie-moments/25.jpg

مرگ هری یقیناً یکی از غم انگیز ترین لحظات کل فیلم های مرد عنکبوتی بود. دوستی او و پیتر وقتی پیتر با بمب کدویی خودش صورتش رو از ریخت انداخت به نظر رسید که به اتمام رسیده باشه ولی نیو گابلین رقابت بین خودشون رو کنار گذاشت تا کمک کنه مری جین رو از دست ونوم نجان بدن. خب سئوال اینجاست که اگر دنیا فهمیده باشه هری آزبورن تبدیل به نیو گابلین شده بوده و پدرش هم در فیلم شماره 1 گرین گابلین اریجینال بود تکلیف چی میشه؟ همچنین دوست داریم بدونیم چه بر سر شرکت آزکورپ اومد. همچین کارخانه قدرتمند و مهمی اگر دست آدم های نااهل بیفته و آزبورنی هم در کار نباشه تا مدیریتش کنه میتونه حتی خطرناک تر از قبل باشه.

  

5- تکلیف "شش خبیث" چی شد؟

شش خبیث

در اینکه سونی برای ساخت فیلم اختصاصی "شش خبیث" برنامه داشت شکی نیست (حتی اینجا خبرش رو داده بودیم که کارگردانش را نیز انتخاب کرده بود و البته در اینجا هم گفتیم که تیتراژ پایانی فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" صراحتا اشاره میکنه به شش خبیث). خود مارک وب به عنوان سازنده سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز درباره آینده این فیلم ها چنین مصاحبه کرده بود: "آره. ما داشتیم راجع به شش خبیث حرف میزدیم. یعنی قرار بود قبل از اینکه مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 ساخته بشه، شش خبیث اکران بشه". پس ما واقعا دوست داریم بدانیم آیا این گروه خبیث در دنیای مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد شکل گرفت یا نه. آیا او باهاشون مبارزه کرد؟

 

6- چه بر سر سیمبیوت آمد؟

ونوم مرد عنکبوتی 3

سیمبیوت در فیلم "مرد عنکبوتی 3" به زمین آمد و خودش رو به پیتر پارکر پیوند زد و باعث شد خشم و عصبانیت او در برخی صحنه ها از کنترل خارج بشه. پیتر اون موقع در شرایطی بود که برای سیمبیوت فضایی یک میزبان کامل بود تا اینکه پیتر میفهمه سیمبیوت چه تاثیرات بد و منفی رویش گذاشته و سعی میکنه از شرش خلاص بشه. وقتی این اتفاق میفته سیمبیوت خودش رو به ادی براک متصل میکنه که او هم در برهه ای از زندگی و حرفه اش قرار داشت که پر از خشم بود   و به ونوم تبدیل شد. وقتی در نبرد پایانی پیتر یک بمب کدویی رو مورد استفاده قرار میده به نظر رسید سیمبیوت نابود شده باشه ولی ما مطمئن نیستیم. سیمبیوت اغلب تنها به ذره نیاز داره تا فرار کنه و دست به طغیان بزنه و با در نظر داشتن اینکه سونی هرگز از ایده سیمبیوت خسته نمیشه (!) بعید نیست که این سیمبیوت هنوز اون بیرون باشه.

 

7- آیا اون دستیار هری آزبورن به گربه سیاه تبدیل شد؟

9- گربه سیاه!

«فلیسیتی جونز» در نقش «فلیشیا هاردی» یا همان «گربه سیاه» معروف در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" حضور داشت (او در فیلم دستیار هری آزبورن بود و معلوم بود از اسرار شرکت ازكورپ باخبر است). خانم جونز در مصاحبه های خود اعلام کرده که اگر قسمت سوم ساخته میشد حتما به طور کامل در نقش گربه سیاه حضور پیدا میکرد. ولی مصاحبه که دلیل و مدرک نمیشه که حتما گربه سیاه در دنیای مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد حضور پیدا کرده. اگر هم اینطور باشه سئوال دیگه ای مطرح میشه. مثلا اینکه الان رابطه او با مرد عنکبوتی به چه شکلیه؟ آیا مثل دنیای کمیک او با مرد عنکبوتی رابطه رومانتیک برقرار کرده یا باهاش دشمنه؟

 

8- چه بر سر مرد شنی آمد؟

مردشنی

در "مرد عنکبوتی 3" فلینت مارکو (مرد شنی) در پیچشی که هواداران را شاکی کرد مشخص شد که قاتل واقعی عمو بن بوده. از این مساله که بگذریم سرنوشت او در پایان فیلم مبهم باقی ماند. او نهایتاً تصمیم گرفت که خبیث نباشه و پس از اینکه بابت اشتباهات خودش از پیتر معذرت خواهی کرد گذاشت تا بره. فلینت مارکو تمام هدفش این بود که جان دختر مریضش (پِنی) رو نجات بده و مشخص نیست که نهایتا موفق به این کار شد یا نه. به علاوه، با در نظر داشتن قدرت های شگفت آور مرد شنی سخته که در صراط مستقیم باقی بمونه! در هر حال به نظر میرسید او قراره در قسمت های برگرده یا دست کم بهش اشاره ای بشه ولی با کنسل شدن قسمت های بعدی سئوالات ما بی جواب ماند ...

 

9- آیا زن عمو می بالاخره فهمید؟

در سری فیلم های مرد عنکبوتی ساخته شده توسط سم ریمی ما هیچ وقت ندیدیم که زن عموی پیر پیتر پارکر رسماً بفهمه که پیتر همون مرد عنکبوتیه ولی اشاراتی غیر مستقیم شد که احتمالا میدونه. یعنی اون صحبت هایی که با پیتر در "مرد عنکبوتی 2" کرد و باعث شد تا دوباره مرد عنکبوتی بشه یا اشاراتی که به رابطه داغونش با مری جین در قسمت سوم داشت و ... نشان دادن که میدونه. با این حال هواداران هرگز به طور قطعی نفهمیدند که آیا فهمیده یا نه. و البته میتونست برامون جالب باشه که ببینیم در صورت متوجه شدن چه واکنشی از خودش بروز میده.

  

10- بالاخره چه بر سر پدر و مادر پیتر پارکر آمد؟

بیشتر داستان پیتر پارکر (اندرو گارفیلد) در دو فیلم سری "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" حول و حوش این میگشت که این ابرقهرمان جوان به دنبال تحقیق درباره آزمایشات مرموزی بود که پدرش (ریچارد پارکر) انجام داده بود و اینکه بفهمد کلا خانواده اش چه ارتباطی با شرکت آزکورپ دارد. همچنین در قسمت دوم یک گند اساسی  به شخصیت پردازی پیتر پارکر زد زیرا  فهمیدیم دست یافتن پیتر به نیروهای فوق بشری بر خلاف دنیای کمیک، "تصادفی" نبوده. یعنی پدرش به نوعی در این قضیه دست داشته (او DNA خودش را در عنکبوت های خاص و پیوندی شرکت "آزکورپ" وارد کرده بود). بنابراین به جز پسر او یعنی پیتر پارکر، فرد دیگری نمیتونسته به قدرت های فوق بشری دست پیدا کنه! (این کاملا بر خلاف ذات مرد عنکبوتی است چون پیتر پارکر اساسا یک ادم معمولی است که تصادفا قدرت غیر معمولی دست پیدا میکنه. همین پارادوکس پایه شخصیت پردازی محبوب و دوست داشتنی او شده که میشه باهاش ارتباط برقرار کرد) ولی در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 " مشخص شد که از قبل برنامه و نقشه ای در کار بوده که منجر شده به قدرت های فرابشری دست پیدا کنه و این با ذات پیتر پارکر در تضاد بود. ولی در هر حال دوست داریم بدونیم بالاخره قضیه والدین پیتر چی بود؟ به خصوص اینکه در یکی از صحنه های حذف شده از فیلم دیدیم که پدرش زنده است و برگشته! (اینجا رو ببینید).

 

11- چه بر سر گوئن استیسی آمد؟

پیتر پارکر در "مرد عنکبوتی 3" رفتار خوب و مناسبی با گوئن استیسی نداشت و در واقع از او سوء استفاده کرد تا از مری جین انتقام بگیره و باعث حسودیش بشه. گوئن در اون صحنه معروف در کازینو وقتی ماجرا رو فهمید به نوعی دست به فرار زد ولی سئوال اینجاست که بالاخره چه بر سر او آمد؟ در فیلم دیدیم که وی در حرفه مدلینگ است و جالب میشه که بفهمیم که آیا این حرفه رو ادامه داد یا اینکه درسش رو در دانشگاه ادامه داد و مثلا یک دانشمند شد. آیا رابطه اش با پیتر برای همیشه تموم شد؟ آیا او پیتر را بخشید؟ گوئن واقعا شخصیت مهمی در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتیه و حقش بود که در قسمت های بعدی بیشتر و بهتر بهش پرداخته بشه ...

  

12- آیا قرار بود سرانجام لیزارد و میستریو را ببینیم؟

لیزارد  و میستریو

همیشه رسمه که در فیلم های ابرقهرمانی شاهد معرفی کوتاه شخصیت های باشیم که بعدا در دنباله ها به شخصیت های مهم تری تبدیل بشوند. این قضیه مخصوصا درباره سوپر ویلن ها صدق میکنه. در سری فیلم های مرد عنکبوتی ما شخصیتی به نام «دکتر کانرز» را داشتیم که همه میدونیم در دنیای کمیک به شخصیت خبیثی به نام لیزارد تبدیل میشه. کانرز استاد پیتر پارکر در دانشگاه بود و در مرد عنکبوتی 2 و 3 نقش نسبتا قابل توجهی داشت ولی هرگز به لیزارد تبدیل نشد. «بروس کمبل» کبیر هم که حضور افتخاری در تمام فیلم های سم ریمی داشته، در تریلوژی مرد عنکبوتی هم حاضر بود و واقعا کامئوهای به یاد ماندنی ازش دیدیم. طراح استوری بوردهای فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" یعنی «جفری هندرسون» فاش کرده که قرار بوده در سکانس ابتدایی این فیلم نشون داده بشه که بروس کمبل در واقع یکی از دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی یعنی «میستریو» بوده! (مورد شماره 2 از این مقاله را بخوانید). واقعا عجب ایده ای و عجب انتخابی! ولی چه فایده شاید هرگز آنها را در این نقش ها نبینیم ...

 

13- آیا پیتر پس از مرگ گوئن با مری جین آشنا شده؟ 

احتمالا می دانید که شخصیت «مری جین» (با بازی شیلین وودلی) قرار بود در " مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 " حضور پیدا کند ولی به دلایلی کارگردان آن را از نسخه نهایی حذف کرد. (این مطلب را بخوانید تا بفهمید دلیلش چی بوده). حتی این صحنه ها فاش شده است که میتوانید اینجا آنها را تماشا کنید. گفته میشود مری جین قطعا قرار بوده در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" حضور داشته باشه ولی خانم وودلی در چندین مصاحبه اشاره کرده که سونی میخواسته بازیگر دیگری را به جای او برای این نقش استفاده کنه! در هر حال در دنیای کمیک رابطه مری جین و پیتر پارکر پس از مرگ گوئن بود که جدی شد. پس ما واقعا دوست داریم بدانیم آیا در دنیای فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز ، مرد عنکبوتی که نقشش را اندرو گارفیلد بازی میکرد با مری جین ملاقات کرد یا نه و اگر جواب مثبته آیا رابطه ای رومانتیک بین آنها برقرار شده یا نه!

 

14- آیا رابی رابرتسون از راز مرد عنکبوتی خبر داشت؟

آیا رابی رابرتسون از راز مرد عنکبوتی خبر داشت؟

در شاهکار "مرد عنکبوتی 2" پیتر هویت اسپایدرمنی خودش را پس از از دست دادن مقطعی قدرت های فوق بشری اش رها کرد. رابی رابرتسون که معاون آقای جیمسون در دیلی بیوگل بود که احساس کردیم از راز پیتر باخبره و نگاه معنا داری بهش کرد وقتی صحبت این شد که به اسپایدرمن برای مقابله با دکتر اختاپوس نیازه. در دنیای کمیک بوک هم اون اوایل همیشه فکر میکردیم رابی خبر داره واسه همینه هوای پیتر پارکر رو داره ولی در هر حال ما هرگز متوجه نشدیم که آیا رابی از هویت واقعی اسپایدرمن خبر داره یا نه. هواداران اکثرا بر این عقیقده هستند که اگر "مرد عنکبوتی 4" ساخته شده بود، نشان داده میشد که هم رابی و هم زن عمو می از راز پیتر خبر دارند. و البته خیلی تاسف خوردیم وقتی بازیگر نقش رابی رابرتسون یعنی آقای «بیل نون» چندی پیش و در حالی که تنها 63 ساله بود، دار فانی را وداع گفت.

 

15- آیا نظرات دیلی بیوگل عوض شد؟

در پایان "مرد عنکبوتی 3" ، اسپایدرمن نیویورک رو از بزرگترین تهدیدی که باهاش مواجه شده بود نجات داد (به کمک هری) و اجازه نداد ونوم و سندمن در کشتن مری جین و نابود کردن شهر موفق بشوند. این یک پیروزی بزرگ و دراماتیک برای مرد عنکبوتی بود. پس شاید و تنها شاید که دیلی بیوگل به رهبری جیمسون دست از انتقاد از اسپایدرمن و بد و بیراه گفتن به او برداشته باشن. رابی رابرتسون که هوادار مرد عنکبوتی بود و جیمسون هم حاضر بود وقتی مرد عنکبوتی دست به عمل قهرمانانه زد و رسانه ها نیز آن را بخوبی پوشش دادند. پس احتمالش زیاده که جیمسون نظرش عوض شده باشه ولی ما هرگز نفهمیدیم ...

 

خب دوستان، این بود 15 سئوالی که به نظر من از سه گانه تاثیرگذار مرد عنکبوتی و فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز بدون پاسخ باقی ماند. نظر شما چیست؟ شما چه سئوالات یا داستانک هایی از این فیلم ها  سراغ دارید که به نظرتون باید بهشون پاسخ داده بشه؟

 

 امیر علی قادری

All rights reserved © Spidey.ir 2020

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 تاثیر فیلم های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی بر روی دنیای سینمایی مارول

10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

50 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

50 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت اول

15 صحنه در دنیای سینمایی مارول که مستقیما از کمیک بوک گرفته شدند!

15 لحظه برتر و به‌ یادماندنی مردعنکبوتی در MCU

10 ایستراگ برتر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

پایان واقعي مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 فاش شد!

نقد و بررسی فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2

اعضای فيلم «شش خبیث» مشخص شدند!

جزئیات جدید از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" و "شش خبیث"

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

چرا «مری جین» از "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد؟ (خطر فاش شدن داستان)

صحنه های حذف شده از سری فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" + لینک دانلود مستقیم

تمامی صحنه های حذف شده از "مردعنکبوتی : دور از خانه" منتشر شد

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

10 لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

نفس گیر ترین مبارزات مردعنکبوتی در سگانه‌ی "سم ریمی"

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

صحنه های حذف شده «مری جین» در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" + لينك دانلود

سونی چه بلایی سر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" آورده؟

10 لحظه برتر فیلم “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (AVENGERS INFINITY WAR)

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

10 صحنه برتر و تاثیرگذار فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" (AVENGERS: ENDGAME)

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Melika
#1 Melika 1399-09-29 09:42
سلام متشکرم عالی بود.
نقل قول کردن
mani34521
#2 mani34521 1399-09-29 09:53
خیلی سوال های جالبی بود من خودم خیلی دوست دارم بدونم به مورد 15 ، 13 و 10 تو قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی پاسخ میدن یا نه
نقل قول کردن
A.S.M
#3 A.S.M 1399-09-29 10:04
خیلی متشکرم برای این مقاله خوب.بعضی موارد رو میشه از همین الان به صورت تقریبی جوابشون رو گفت اما باید صبر کرد و دید.
نقل قول کردن
Captain_rogers
#4 Captain_rogers 1399-09-29 10:07
ببخشید مگه بازیگر نقش جیمسون در فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه هم نبود. :-|
و یک چیز دیگه یعنی همه بازیگرای سه گانه سم ریمی قراره دوباره حضور داشته باشند؟
اصلا تا الان که این همه خبر منتشر کردند هیچ خبری از داستان فیلم یا فیلمنامه نشده؟
اگه کسی اطلاعاتی راجبش داره لطفا جواب بده، ممنون ميشم :lol: :-)
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1399-09-29 10:45
به نقل از A.S.M:
بعضی موارد رو میشه از همین الان به صورت تقریبی جوابشون رو گفت اما باید صبر کرد و دید.

وقتی سئوالات هنوز مطرحه و قسمت های بعدی کنسل شدن چطور میشه به طور تقریبی جوابشون رو داد؟!
مگه اینکه منظور شما این باشه که پیش بینی کنید که در قسمت سوم مرد عنکبوتی در MCU چطور بهشون جواب داده میشه
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1399-09-29 10:47
به نقل از Captain_rogers:
ببخشید مگه بازیگر نقش جیمسون در فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه هم نبود. :-|
:

ایشون ربطی به جیمسون دنیای فیلم های ریمی نداشت
فقط بازیگرشون یکیه
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1399-09-29 10:47
به نقل از Captain_rogers:

و یک چیز دیگه یعنی همه بازیگرای سه گانه سم ریمی قراره دوباره حضور داشته باشند؟
اصلا تا الان که این همه خبر منتشر کردند هیچ خبری از داستان فیلم یا فیلمنامه نشده؟
اگه کسی اطلاعاتی راجبش داره لطفا جواب بده، ممنون ميشم :lol: :-)

آقای فقیه در حال نوشتن مقاله ای درباره اطلاعاتی که فعلا درباره فیلم داریم مینویسن
نقل قول کردن
Captain_rogers
#8 Captain_rogers 1399-09-29 10:48
به نقل از mtm:
به نقل از Captain_rogers:
ببخشید مگه بازیگر نقش جیمسون در فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه هم نبود. :-|
:

ایشون ربطی به جیمسون دنیای فیلم های ریمی نداشت
فقط بازیگرشون یکیه

بله ممنون
نقل قول کردن
_ _
#9 _ _ 1399-09-29 10:50
من مارول و نمیبخشم اگه بخواد بعد از یه سال و بعد از اون همه هایپ بایه کامئو کوتاه، گند بزنه به هرچی فکر و خیال که میکردم چون واقعا این نشون میده که فقط بفکر پولن تا هوادارا.
اگر نمیخوان مولتی ورس و نشون بدن و فقط زمینه چینی میکنن بگن چون واقعا خیلی به ادم فشار میاد
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1399-09-29 11:04
به نقل از marvel_comic:
من مارول و نمیبخشم اگه بخواد بعد از یه سال و بعد از اون همه هایپ بایه کامئو کوتاه، گند بزنه به هرچی فکر و خیال که میکردم چون واقعا این نشون میده که فقط بفکر پولن تا هوادارا.
اگر نمیخوان مولتی ورس و نشون بدن و فقط زمینه چینی میکنن بگن چون واقعا خیلی به ادم فشار میاد

طبق اخباری که منتشر شده عنکبوتی های دیگه فقط در یک سوم پایانی حضور دارند و ادامه ماجرای مولتی ورس در دکتر استرنج 2 و فیلم چهار شگفت انگیز که جان واتس اونو میسازه روایت میشه
دو سوم ابتدایی کاملا روی تام هالند و قضیه لو رفتن هویتش تمرکز داره
مارول استودیوز تا به حال به نظرم فقط در یه مورد اونم فیلم کاپیتان مارول ما رو نامید کرد و مطمئنم این دفعه هم حواسش به همه چیز هست
نقل قول کردن
master spider
#11 master spider 1399-09-29 11:23
مارول استودیوز تا به حال به نظرم فقط در یه مورد اونم فیلم کاپیتان مارول ما رو نامید کرد و مطمئنم این دفعه هم حواسش به همه چیز هست
شماره ۲ هم ثور ۲ هست. اون جور باید و شاید نتونست منو جذب کنه ولی خب در ثور ۳ تمام و کمال جبران کردن.
نقل قول کردن
Hossein Ojani
#12 Hossein Ojani 1399-09-29 11:56
سلام ممنون مقاله بسیار خوبی بود
به نظر من به بعضی از سوالات میشه در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی بهشون پاسخ داد اما بعضی از سوالات پاسخ دادن بهشون اونم در یک سوم نهایی فیلم خیلی سخته چون اکثرا یک سوم نهایی فیلم ها صحنه های اکشن و حماسی هستند پس شاید جواب بعضی از سوالات رو هرگز نگیریم
یه سوال خبر بازی تام هاردی ( ونوم ) در مرد عنکبوتی ۳ تائید شده یا رد شده یا هنوز در حد شایعه هست ؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1399-09-29 12:21
#11:
به نظر من ثور 2 اصلا فیلم بدی نبود
نقل قول کردن
Matingh
#14 Matingh 1399-09-29 12:29
چه سوالایی یسریاش واقعا ذهن آدمو درگیر میکنه، البته مطمئن نیستم، که قراره به همش جواب داده بشه.
ولی حداقلش دوباره میتونیم اندرو و توبی رو بازم ببینیم.به نقل از mtm:
به نقل از marvel_comic:
من مارول و نمیبخشم اگه بخواد بعد از یه سال و بعد از اون همه هایپ بایه کامئو کوتاه، گند بزنه به هرچی فکر و خیال که میکردم چون واقعا این نشون میده که فقط بفکر پولن تا هوادارا.
اگر نمیخوان مولتی ورس و نشون بدن و فقط زمینه چینی میکنن بگن چون واقعا خیلی به ادم فشار میاد

طبق اخباری که منتشر شده عنکبوتی های دیگه فقط در یک سوم پایانی حضور دارند و ادامه ماجرای مولتی ورس در دکتر استرنج 2 و فیلم چهار شگفت انگیز که جان واتس اونو میسازه روایت میشه
دو سوم ابتدایی کاملا روی تام هالند و قضیه لو رفتن هویتش تمرکز داره
مارول استودیوز تا به حال به نظرم فقط در یه مورد اونم فیلم کاپیتان مارول ما رو نامید کرد و مطمئنم این دفعه هم حواسش به همه چیز هست

اگه مولتی ورس ،داخل دوتا قسمتِ اختصاصی از اسپایدرمن روایت بشه خیلی بهتره تا اینکه ۳ تا مردعنکبوتی و کلی شخصیت مکمل تو یه فیلمایی باشن که به شخصیت های کاملا جدا اختصاص دارن و تازه میخواد ادامه ی اتفاقات یه فیلمِ پر حجم از اسپایدی، داخل ۴ شگفت انگیز و دکتر استرنج ۲ اتفاق بیفته :-*
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1399-09-29 12:35
به نقل از Matingh:
چه سوالایی یسریاش واقعا ذهن آدمو درگیر میکنه، البته مطمئن نیستم، که قراره به همش جواب داده بشه.
ولی حداقلش دوباره میتونیم اندرو و توبی رو بازم ببینیم.به نقل از mtm:
به نقل از marvel_comic:
من مارول و نمیبخشم اگه بخواد بعد از یه سال و بعد از اون همه هایپ بایه کامئو کوتاه، گند بزنه به هرچی فکر و خیال که میکردم چون واقعا این نشون میده که فقط بفکر پولن تا هوادارا.
اگر نمیخوان مولتی ورس و نشون بدن و فقط زمینه چینی میکنن بگن چون واقعا خیلی به ادم فشار میاد

طبق اخباری که منتشر شده عنکبوتی های دیگه فقط در یک سوم پایانی حضور دارند و ادامه ماجرای مولتی ورس در دکتر استرنج 2 و فیلم چهار شگفت انگیز که جان واتس اونو میسازه روایت میشه
دو سوم ابتدایی کاملا روی تام هالند و قضیه لو رفتن هویتش تمرکز داره
مارول استودیوز تا به حال به نظرم فقط در یه مورد اونم فیلم کاپیتان مارول ما رو نامید کرد و مطمئنم این دفعه هم حواسش به همه چیز هست

اگه مولتی ورس ،داخل دوتا قسمتِ اختصاصی از اسپایدرمن روایت بشه خیلی بهتره تا اینکه ۳ تا مردعنکبوتی و کلی شخصیت مکمل تو یه فیلمایی باشن که به شخصیت های کاملا جدا اختصاص دارن و تازه میخواد ادامه ی اتفاقات یه فیلمِ پر حجم از اسپایدی، داخل ۴ شگفت انگیز و دکتر استرنج ۲ اتفاق بیفته :-*

قرار نیست ادامه داستان مردان عنکبوتی تو چهار شگفت انگیز باشه
قراره داستان secret wars اقتباس بشه برای فاز 4 که مربوط به دنیاهای موازی میشه
در کل یادمون باشه مارول استودیوز عقلش از من و شما بیشتر میرسه :-*
نقل قول کردن
amir.h.e
#16 amir.h.e 1399-09-29 13:20
:D
بام یه مقاله توپ
من یه تئوری احمقانه دارم :lol:
ممکنه که جیمسون یه مسافر بین بعدی باشه
و بین تمام بعد ها سفر کرده باشه تا شناخت درستی از مرد عنکبوتی پیدا کنه و بیاد تا همه عنکبوتی های دنیا رو نابود کنه

( مارول از این ایده استفاده کنه ورشکست میشه) :lol: :D
نقل قول کردن
slade wilson
#17 slade wilson 1399-09-29 13:23
#11:
ثور 2 که فیلم خوبی بود به شخصه دوسش داشتم
نقل قول کردن
slade wilson
#18 slade wilson 1399-09-29 13:26
به نقل از mtm:
به نقل از Matingh:
چه سوالایی یسریاش واقعا ذهن آدمو درگیر میکنه، البته مطمئن نیستم، که قراره به همش جواب داده بشه.
ولی حداقلش دوباره میتونیم اندرو و توبی رو بازم ببینیم.به نقل از mtm:
به نقل از marvel_comic:
من مارول و نمیبخشم اگه بخواد بعد از یه سال و بعد از اون همه هایپ بایه کامئو کوتاه، گند بزنه به هرچی فکر و خیال که میکردم چون واقعا این نشون میده که فقط بفکر پولن تا هوادارا.
اگر نمیخوان مولتی ورس و نشون بدن و فقط زمینه چینی میکنن بگن چون واقعا خیلی به ادم فشار میاد

طبق اخباری که منتشر شده عنکبوتی های دیگه فقط در یک سوم پایانی حضور دارند و ادامه ماجرای مولتی ورس در دکتر استرنج 2 و فیلم چهار شگفت انگیز که جان واتس اونو میسازه روایت میشه
دو سوم ابتدایی کاملا روی تام هالند و قضیه لو رفتن هویتش تمرکز داره
مارول استودیوز تا به حال به نظرم فقط در یه مورد اونم فیلم کاپیتان مارول ما رو نامید کرد و مطمئنم این دفعه هم حواسش به همه چیز هست

اگه مولتی ورس ،داخل دوتا قسمتِ اختصاصی از اسپایدرمن روایت بشه خیلی بهتره تا اینکه ۳ تا مردعنکبوتی و کلی شخصیت مکمل تو یه فیلمایی باشن که به شخصیت های کاملا جدا اختصاص دارن و تازه میخواد ادامه ی اتفاقات یه فیلمِ پر حجم از اسپایدی، داخل ۴ شگفت انگیز و دکتر استرنج ۲ اتفاق بیفته :-*

قرار نیست ادامه داستان مردان عنکبوتی تو چهار شگفت انگیز باشه
قراره داستان secret wars اقتباس بشه برای فاز 4 که مربوط به دنیاهای موازی میشه
در کل یادمون باشه مارول استودیوز عقلش از من و شما بیشتر میرسه :-*

گل گفتین استاد
نقل قول کردن
hassan91
#19 hassan91 1399-09-29 13:31
واقعا خیلی میشه در مورد این دو سری صحبت کرد.
فیلمهای سم ریمی یه نقطه قوت دیگه که داشتن، این بود که خیلی خوب واسه آینده زمینه چینی میکرد. توی مرد عنکبوتی ۳ اول فیلم که هری رو در حال تبدیل شدن به گابلین نشون میداد، چنتا ماسک از گابلینها رو نشون دادن که یکیش انگار به رنگ نقره‌ای متمایل به زرد بود. این احتمال وجود داشت هاب گابلین در فیلمهای بعدی ظاهر بشه. شایدم یه ایستراگ بود. چون به هر حال آزکورپ هم فهمیده که که نورمن و هری گابلینها هستن. شایدم روئسای جدید آزکورپ مخفیش کنن.
بنظرم رابی رابرتسون از راز پیتر پارکر خبر داشت. چون بعد گفتن اینکه مرد عنکبوتی هم تو آزمایش اوکتاویوس حضور داشت، نگاهش خیلی خاص بود.
زن عمو می رو نمیشه حدس زد.

مرد عنکبوتی مارک وب هم که با شتاب زدگی و ورود هول هولکی شش خبیث اسیر اشتباه شد :/ کلا ویلن های سری مارک وب خوب نبودن. کلا خیلی چیزا رو هوا موندن. سکانس پایانی فیلم اول هم که کرت کانرز رو در حال گفتگو با شخصیتی نشون دادن که احتمالا همون جنتلمن بود، و از پیتر صحبت میکرد، شاید از رازش خبر داشت!؟ شایدم پیتر یه نمونه بود!؟!؟!؟
البته معلوم بود که قاتل عمو بن بعدا دارای ابر قدرت میشد و پیتر باهاش مواجه میشد.
نقل قول کردن
master spider
#20 master spider 1399-09-29 13:50
به نقل از mtm:
#11:
به نظر من ثور 2 اصلا فیلم بدی نبود

بله آقای ترابی درسته ولی نسبت به فیلم های دیگه مارول سطحش پایین تر بود طوری که حتی خودتون تو یکی از مقاله های سایت گفته بودید که کریس همسورث میخواست از بازیگری ثور استعفا بده تا ثور ۳ اومد و نظرش تغییر کرد.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#21 Kia Iron Man 1399-09-29 15:07
#10:
اینجوری خیلی بهتره اگه به قضیه لو رفتن هویت پیتر پارکر پرداخته بشه.چون انتهای دور از خانه به خوبی برای قسمت سوم زمینه چینی کرد و حیفه که روی این موضوع خوب تمزکز نشه.
#15:
این موضوع رسمیه یا بر اساس این گفتید که قضیه مولتی ورس مربوط به ایونت secret wars هست.چون من عاشق این ایونتم و خیلی دوست دارم وارد mcu بشه.ولی اول باید چهار شگفت انگیز و دکتر دووم معرفی بشن چون مهمترین نقشو در این ایونت داشتند.اگه بشه یه اقتباس درست از دکتر دووم گرفته بشه پتانسیل اینو داره که بهترین و محبوب ترین ویلین سینما بشه.در کل چی از این بهتر که رویداد secret wars رو در mcu ببینیم. ;-) فقط خواستم بدونم رسمیه یا نه؟ :-*
نقل قول کردن
Melika
#22 Melika 1399-09-29 15:13
سلام متشکرم عالی بود.
فقط دوتا سوال داشتم
میخواستم ببینم تریلری از اسپایدر من۳ رو مارول نداده؟؟
و اینکه امکانش هست ایرون من دوباره برگرده البته اگه خبر جدیدی باشه چون قبلا یک چیز گذاشته بودید درباره اینکه چجوری مرد آهنی رو میشه برگردوند که اونم عالی بود.

باز هم تشکر از شما
نقل قول کردن
Question
#23 Question 1399-09-29 15:13
بیایین زیاد خودمون رو امیدوار نکنیم چون ممکنه حضور بازیگرای اونطور که فکر میکنیم نباشه

یه توصیه شخصی هم داشتم :
حواستون رو جمع کنین که با سونی سرکار داریم ؛ ممکنه دوباره بخواد طمع کنه
مردعنکبوتی 3 ، مردعنکبوتی شگفت انگیز 2 رو بخاطر بسپارین
من از الان نگران فیلم سوم و قسمت دوم انیمیشن دنیاهای موازی ام
راستی گفته بودین سریال مردعنکبوتی خارق العاده کنسل شد چون دیگه سونی حق کپی رایت مردعنکبوتی رو نداشت
خوب الان که داره چرا ادامش نمیده ؟
نقل قول کردن
ehs_spidey
#24 ehs_spidey 1399-09-29 16:06
سلام استاد خسته نباشید عالی بود
نقل قول کردن
ehs_spidey
#25 ehs_spidey 1399-09-29 16:09
به نقل از mtm:
به نقل از Captain_rogers:

و یک چیز دیگه یعنی همه بازیگرای سه گانه سم ریمی قراره دوباره حضور داشته باشند؟
اصلا تا الان که این همه خبر منتشر کردند هیچ خبری از داستان فیلم یا فیلمنامه نشده؟
اگه کسی اطلاعاتی راجبش داره لطفا جواب بده، ممنون ميشم :lol: :-)

آقای فقیه در حال نوشتن مقاله ای درباره اطلاعاتی که فعلا درباره فیلم داریم مینویسن

به به من به شخص عاشق اقای فقیه ،اقای ترابی استاد بزرگوار و عمو مختار (حیف شد رفتن :cry: ) خوشم میاد.فک کنم نظرم پخش نشه چون تبلیغ کردم :D
نقل قول کردن
ehs_spidey
#26 ehs_spidey 1399-09-29 16:14
به نقل از mtm:
به نقل از marvel_comic:
من مارول و نمیبخشم اگه بخواد بعد از یه سال و بعد از اون همه هایپ بایه کامئو کوتاه، گند بزنه به هرچی فکر و خیال که میکردم چون واقعا این نشون میده که فقط بفکر پولن تا هوادارا.
اگر نمیخوان مولتی ورس و نشون بدن و فقط زمینه چینی میکنن بگن چون واقعا خیلی به ادم فشار میاد

طبق اخباری که منتشر شده عنکبوتی های دیگه فقط در یک سوم پایانی حضور دارند و ادامه ماجرای مولتی ورس در دکتر استرنج 2 و فیلم چهار شگفت انگیز که جان واتس اونو میسازه روایت میشه
دو سوم ابتدایی کاملا روی تام هالند و قضیه لو رفتن هویتش تمرکز داره
مارول استودیوز تا به حال به نظرم فقط در یه مورد اونم فیلم کاپیتان مارول ما رو نامید کرد و مطمئنم این دفعه هم حواسش به همه چیز هست

اگر اینجوری که باشه عالی هست .استاد رسمی هست ؟؟ فک کنم اقای فقیه در مقاله به این مورد هم اشاره کنند .ولی برام عجیبه که به چهار شگفت انگیز ربطش بدن.هر چی بشه خیلی شلوغه . ولی دارم میمیرم از استرس برای فیلم.خیلی فیلم خوب و کاملی میشه .استاد همه ما می دونیم خبیثی از مرد عنکبوتی تام هالند معرفی نکردند ولی می دونیم که جیکوب باتالون در نقش ند لیز 54 کیلو وزن کم کرده !! ایا شما احتمال این رو می دید که دشمن پیتر میشه و یا هاب گابلین یا یه کسی دیگه ؟؟دوست دارم نظر همه رو راجب این بدونم.
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1399-09-29 16:25
به نقل از Question:

راستی گفته بودین سریال مردعنکبوتی خارق العاده کنسل شد چون دیگه سونی حق کپی رایت مردعنکبوتی رو نداشت
خوب الان که داره چرا ادامش نمیده ؟

سونی حق ساخت انیمیشن تلوزیونی مرد عنکبوتی رو به دیزنی فروخته
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#28 Kia Iron Man 1399-09-29 16:27
به نقل از Melika:
سلام متشکرم عالی بود.
فقط دوتا سوال داشتم
میخواستم ببینم تریلری از اسپایدر من۳ رو مارول نداده؟؟
و اینکه امکانش هست ایرون من دوباره برگرده البته اگه خبر جدیدی باشه چون قبلا یک چیز گذاشته بودید درباره اینکه چجوری مرد آهنی رو میشه برگردوند که اونم عالی بود.

باز هم تشکر از شما

برای سوال اول هنوز تریلری منتشر نشده
سوال دومم بگم که رابرت داونی جونیور و کریس ایوانز رسما اعلام کردند که دیگه کاری با مارول ندارن.دیگه آیرون من در mcu نخواهد بود یا حداقل با بازی رابرت نخواهد بود. :cry:
ولی شاید آیرون من از یه بعد موازی وارد بعد اصلی بشه که احتمال نمیدم ولی امکانش هست.
نقل قول کردن
Captain_rogers
#29 Captain_rogers 1399-09-29 16:42
به نقل از Kia Iron Man:
به نقل از Melika:
سلام متشکرم عالی بود.
فقط دوتا سوال داشتم
میخواستم ببینم تریلری از اسپایدر من۳ رو مارول نداده؟؟
و اینکه امکانش هست ایرون من دوباره برگرده البته اگه خبر جدیدی باشه چون قبلا یک چیز گذاشته بودید درباره اینکه چجوری مرد آهنی رو میشه برگردوند که اونم عالی بود.

باز هم تشکر از شما

برای سوال اول هنوز تریلری منتشر نشده
سوال دومم بگم که رابرت داونی جونیور و کریس ایوانز رسما اعلام کردند که دیگه کاری با مارول ندارن.دیگه آیرون من در mcu نخواهد بود یا حداقل با بازی رابرت نخواهد بود. :cry:
ولی شاید آیرون من از یه بعد موازی وارد بعد اصلی بشه که احتمال نمیدم ولی امکانش هست.

اره اگه تیزر ازش منتشر میشد بهتر بود.
(ولی مرد اهنی یک دنیای موازی هرگز یک نقش اصلی یا اینکه یک فیلم از روش ساخته نمیشه) :-*
نقل قول کردن
Question
#30 Question 1399-09-29 16:59
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#31 Mr. Doctor 1399-09-29 17:57
خیلی ممنون از جناب قادری عزیز
تمام این سوالات مهمه و هیجان انگیز
استاد ترابی یه سوال داشتم از خدمتتون
ایا قراره که اسپایدی بعد از فیلم سوم خودش،از mcu جدا بشه؟؟خدا اون روز رو نیاره :sad:
نمیتونم تا اکران فیلم سوم اسپایدی و دکتراسترنج و البته چهارشگفت انگیز صبر کنم.امیدوارم عنکبوتی ها در این فیلم ها بدرخشن(البته اگه حضور داشتن :-* )
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1399-09-29 18:10
#32:
اخرین خبر رسمی که اینو گفته. شایعاتی هست که حضورش تو mcu تمدید شده. در هر حال من چون با سونی و کوین فایگی جدیدا تماس نداشتم چیز دیگه ای نمیدونم :-*
کلا از شوخی گذشته درباره اخبار و شایعات بنده اطلاعاتم در حد خودتونه و اون چیزایی که تو سایت و کانال اعلام میکنیم. نمیدونم چرا از این جور سوالات از من میپرسید!
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1399-09-29 18:11
به نقل از Question:
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟

"مرد عنکبوتی در راه خانه"؟!!
"عمه می"؟!!!
یعنی عمهِ زن عمو می؟!
نقل قول کردن
Captain_rogers
#34 Captain_rogers 1399-09-29 18:15
به نقل از Mr. Doctor:
خیلی ممنون از جناب قادری عزیز
تمام این سوالات مهمه و هیجان انگیز
استاد ترابی یه سوال داشتم از خدمتتون
ایا قراره که اسپایدی بعد از فیلم سوم خودش،از mcu جدا بشه؟؟خدا اون روز رو نیاره :sad:
نمیتونم تا اکران فیلم سوم اسپایدی و دکتراسترنج و البته چهارشگفت انگیز صبر کنم.امیدوارم عنکبوتی ها در این فیلم ها بدرخشن(البته اگه حضور داشتن :-* )

ببینید من میخوام یک چیزی بهتون بگم:
چون هنوز هیچی معلوم نیست پس سولات هم نمیشه جواب داد،
(ولی فیلم های مرد عنکبوتی همیشه اخر 3 قسمت از سه گانه اش تموم میشه و بازیگراش هم دیگه بر نمیگردن)
نقل قول کردن
Mrak.Parker
#35 Mrak.Parker 1399-09-29 18:41
شاید توی دنیای موازی ادامه این دو فیلم ساخته شده باشه
حیف که ادامه فیلم ها ساخته نشد.(البته من از مردعنکبوتی Mcu به شدت راضی ام)
این همه سوال بی پاسخ.الان پیتر و ام جی(سه گانه سم ریمی) احتمالا باهمن دیگه و اینکه زن عمو می هم باید راز پیتر رو فهمیده باشه.(کاش فیلم مردعنکبوتی سه ویلن هاش به جای ونوم و مردشنی.یکی از بین میستریو و لیزارد و کرکس میبود.حیف)

درباره فیلم مارک وب هم خیلی سوال بی پاسخ مونده.قضیه مری جین چی شد؟گوئن برمیگرده؟پدر پیت؟خود پیت!شش خبیث

فکر نکنم توی مردعنکبوتی ۳ وقت بشه به همه اینا پاسخ داد(شاید ب یکیشونم پاسخ داده نشه)

تشکر از نویسنده بخاطر این مقاله هیجان انگیز
نقل قول کردن
Viera_allen
#36 Viera_allen 1399-09-29 19:00
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوستان ;-)
یک مورد هست که من رو داره خیلی نگران میکنه .اون هم اینکه مارول بیش از حد داره هواداران خودش رو مشتاق و ذوق زده میکنه ،البته که اکثر چیز هایی که شنیدیم شایعه وبرخی تایید شدن و همونطور که میدونید بعد از اند گیم دنیای مارول به کلی زیر و رو شده و به کلی بازار شایعات داغه .من نگران این هستم که این همه تئوری و ذوق یا به در بسته بخوره یا کلا اونی که میخواستیم نشه.هرچند تا بحال تو mcu سابقه نداشته . ولی حالا که سونی و مارول یکم رابطه شون شکراب شده ،نگرانی هم خود به خود سراغ مون میاد :sad:
نقل قول کردن
master spider
#37 master spider 1399-09-29 19:19
به نقل از Question:
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟

دوست عزیز یعنی هنوز متوجه نشدی اینجا aunt معنی عمه نداره؟! تو داستان های مردعنکبوتی معنی زن عمو می داره. فکر کنم تازه واردی.
نقل قول کردن
slade wilson
#38 slade wilson 1399-09-29 19:56
به نقل از Question:
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟

:o عمه !!!؟
نقل قول کردن
mtm
#39 mtm 1399-09-29 20:08
به نقل از slade wilson:
به نقل از Question:
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟

:o عمه !!!؟

البته من به ایشون حق میدم. چون تو فیلم های قدیمی دوبله مرد عنکبوتی اکثرا aunt may رو ترجمه میکردن "عمه می"
چرا ؟ چون اینجوری می به پیتر محرم میشد و این یعنی مشکل شرعی پیش نمیومد که پیتر باهاش زندگی کنه !!! (یعنی ما تا این حد ذهنمون خرابه!)
ولی خب این وسط یه مشکل بزرگ پیش میومد و اونم این بود که بن میشد شوهر عمه پیتر ! واقعا تصورش رو بکنید که شوهر عمه آدم بشه الگوی اخلاقی آدم برای کل زندگی و حرفه ابرقهرمانی !!! عجیبه نه؟
نقل قول کردن
master spider
#40 master spider 1399-09-29 20:24
#39:
البته آقای ترابی تو همون کارتونا به بن عموی مردعنکبوتی می گفتن. اینطوری خودشون مرز های محرم و نامحرم رو جابه جا کردن. :-*
نقل قول کردن
Captain_rogers
#41 Captain_rogers 1399-09-29 21:10
به نقل از master spider:
#39:
البته آقای ترابی تو همون کارتونا به بن عموی مردعنکبوتی می گفتن. اینطوری خودشون مرز های محرم و نامحرم رو جابه جا کردن. :-*

اره دقیقا خدایبش منم وقتی با کمیک زیاد اشنایی نداشتم برام عجیب بود :o :D
نقل قول کردن
slade wilson
#42 slade wilson 1399-09-29 21:24
به نقل از mtm:
به نقل از slade wilson:
به نقل از Question:
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟

:o عمه !!!؟

البته من به ایشون حق میدم. چون تو فیلم های قدیمی دوبله مرد عنکبوتی اکثرا aunt may رو ترجمه میکردن "عمه می"
چرا ؟ چون اینجوری می به پیتر محرم میشد و این یعنی مشکل شرعی پیش نمیومد که پیتر باهاش زندگی کنه !!! (یعنی ما تا این حد ذهنمون خرابه!)
ولی خب این وسط یه مشکل بزرگ پیش میومد و اونم این بود که بن میشد شوهر عمه پیتر ! واقعا تصورش رو بکنید که شوهر عمه آدم بشه الگوی اخلاقی آدم برای کل زندگی و حرفه ابرقهرمانی !!! عجیبه نه؟

بله استاد درست می فرمایید واقعا اینقدر یعنی ذهنمون خرابه اصلا استاد سیاسیش نمیکنم ولی واقعا مملکت عجیبی داریم اکشن فیگور می‌خریم میگن بچه کمیک بخونیم میگن بیکار فیلم ابر قهرمانی میبینیم بازم میگن بیکار اصلا اینجور فرهنگ ها حالا حالا ها طول می‌کشه جا بیفته یارو بتمن نگاه می‌کنه در حالی اینکه یک کمیک ازش نخونده بعد میگه بهترین فیلم ابر قهرمانی !!! یا حرف از فیلم های ابر قهرمانی یا انیمه یا سریال های قهرمانی بشه میگن خیلی بیکاری ببخشید طولانی شد ولی واقعا مملکت عجیبی داریم
نقل قول کردن
slade wilson
#43 slade wilson 1399-09-29 21:25
به نقل از master spider:
#39:
البته آقای ترابی تو همون کارتونا به بن عموی مردعنکبوتی می گفتن. اینطوری خودشون مرز های محرم و نامحرم رو جابه جا کردن. :-*

دقیقا :lol:
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#44 Mr. Doctor 1399-09-29 22:07
به نقل از slade wilson:
به نقل از mtm:
به نقل از slade wilson:
به نقل از Question:
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟

:o عمه !!!؟

البته من به ایشون حق میدم. چون تو فیلم های قدیمی دوبله مرد عنکبوتی اکثرا aunt may رو ترجمه میکردن "عمه می"
چرا ؟ چون اینجوری می به پیتر محرم میشد و این یعنی مشکل شرعی پیش نمیومد که پیتر باهاش زندگی کنه !!! (یعنی ما تا این حد ذهنمون خرابه!)
ولی خب این وسط یه مشکل بزرگ پیش میومد و اونم این بود که بن میشد شوهر عمه پیتر ! واقعا تصورش رو بکنید که شوهر عمه آدم بشه الگوی اخلاقی آدم برای کل زندگی و حرفه ابرقهرمانی !!! عجیبه نه؟

بله استاد درست می فرمایید واقعا اینقدر یعنی ذهنمون خرابه اصلا استاد سیاسیش نمیکنم ولی واقعا مملکت عجیبی داریم اکشن فیگور می‌خریم میگن بچه کمیک بخونیم میگن بیکار فیلم ابر قهرمانی میبینیم بازم میگن بیکار اصلا اینجور فرهنگ ها حالا حالا ها طول می‌کشه جا بیفته یارو بتمن نگاه می‌کنه در حالی اینکه یک کمیک ازش نخونده بعد میگه بهترین فیلم ابر قهرمانی !!! یا حرف از فیلم های ابر قهرمانی یا انیمه یا سریال های قهرمانی بشه میگن خیلی بیکاری ببخشید طولانی شد ولی واقعا مملکت عجیبی داریم

دقیقا همینطوره
کاملا باهاتون موافقم
متاسفانه کمیک و ابرقهرمان ها به نظر مردم نااگاه بچه بازیه!!
حیف که تنهایی نمیتونیم توجیه شون کنیم
و خدارو شکر که اسپایدی هست که مارو توی این راه کمک کنه
نقل قول کردن
AmirManshem
#45 AmirManshem 1399-09-30 00:12
درود بر همگی شما عزیزان و تشکر ویژه از اقای ترابی و تیمشان که در این سالها همواره اطلاعات ما را در خصوص کامیک بوک بیشتر کردند من عضو جدید سایتم (البته دو ساله دارم سایتتون رو دنبال می کنم ولی تازه عضو شدم) و خوشحال می شدم که نظراتم رو باشما در میون بگذارم
نقل قول کردن
AmirManshem
#46 AmirManshem 1399-09-30 00:28
من یک تعوری دارم به نظرم در داستان فیلم اسپایدر من سه دولت به سراغ اسپایدرمن می یاد و بازداشت می شه و پیتر مت مورداک رو به عنوان وکیل انتخاب می کنه و به نظرم دادگاه رو راضی می کنه که میستیریو رو نکشته نه اینکه اسپایدرمن نیس و یه قهرمانه ولی خبیث ها که می فهمن هویتشو به سراغ عزیزانش می رن و پیتر که نمی تونسته همیشه از خانوادش محافظت کنه این بین ممکنه اسیب هم ببینن می ره پیش دکتر استرنج و بهش می گه که کاری کن که مردم هویت منو فراموش کنن و اون هم می کنه مثل دنیای کمیک و این باعث یک بحران تو جهان های موازی می شه و کلی شخصیت از دنیا های موازی وارد فیلم میشن حتی ممکنه موربیوس و ونوم هم بیان چون تصویر اسپایدر من تو تریلر موربیوس بوده ولی هنوز خبری نیومده و ممکنه همچین داستانی رو شاهد باشیم و به جواب یک سری از سوالامون هم برسیم با تشکر از مقاله ی عالیتان
نقل قول کردن
ArashBigA
#47 ArashBigA 1399-09-30 08:25
واقعا اینا سوالایی که ادم تو ذهنش صد بار تکرار میکنه هیچوقتم جوابشو پیدا نمیکنه چون زمانش تموم شده امیدوارم توی این فیلم حداقل کمی از این مواردو توضیح بدن ;-)
نقل قول کردن
Captain_rogers
#48 Captain_rogers 1399-09-30 08:26
به نقل از AmirManshem:
من یک تعوری دارم به نظرم در داستان فیلم اسپایدر من سه دولت به سراغ اسپایدرمن می یاد و بازداشت می شه و پیتر مت مورداک رو به عنوان وکیل انتخاب می کنه و به نظرم دادگاه رو راضی می کنه که میستیریو رو نکشته نه اینکه اسپایدرمن نیس و یه قهرمانه ولی خبیث ها که می فهمن هویتشو به سراغ عزیزانش می رن و پیتر که نمی تونسته همیشه از خانوادش محافظت کنه این بین ممکنه اسیب هم ببینن می ره پیش دکتر استرنج و بهش می گه که کاری کن که مردم هویت منو فراموش کنن و اون هم می کنه مثل دنیای کمیک و این باعث یک بحران تو جهان های موازی می شه و کلی شخصیت از دنیا های موازی وارد فیلم میشن حتی ممکنه موربیوس و ونوم هم بیان چون تصویر اسپایدر من تو تریلر موربیوس بوده ولی هنوز خبری نیومده و ممکنه همچین داستانی رو شاهد باشیم و به جواب یک سری از سوالامون هم برسیم با تشکر از مقاله ی عالیتان

داستان جالبیه ولی فعلا ما هیچی نمیدونیم که مارول چیکار میکنه
نقل قول کردن
ArashBigA
#49 ArashBigA 1399-09-30 08:29
به نقل از mtm:
به نقل از slade wilson:
به نقل از Question:
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟

:o عمه !!!؟

البته من به ایشون حق میدم. چون تو فیلم های قدیمی دوبله مرد عنکبوتی اکثرا aunt may رو ترجمه میکردن "عمه می"
چرا ؟ چون اینجوری می به پیتر محرم میشد و این یعنی مشکل شرعی پیش نمیومد که پیتر باهاش زندگی کنه !!! (یعنی ما تا این حد ذهنمون خرابه!)
ولی خب این وسط یه مشکل بزرگ پیش میومد و اونم این بود که بن میشد شوهر عمه پیتر ! واقعا تصورش رو بکنید که شوهر عمه آدم بشه الگوی اخلاقی آدم برای کل زندگی و حرفه ابرقهرمانی !!! عجیبه نه؟

شرعی بودن در تلوزیون به شدت مهم تر از داستان هر فیلمیه :sad: مثال های زیادی هم تا الان وجود داشته مثال بزرگشم اسپایدی :sad:
نقل قول کردن
ehs_spidey
#50 ehs_spidey 1399-09-30 09:05
به نقل از AmirManshem:
من یک تعوری دارم به نظرم در داستان فیلم اسپایدر من سه دولت به سراغ اسپایدرمن می یاد و بازداشت می شه و پیتر مت مورداک رو به عنوان وکیل انتخاب می کنه و به نظرم دادگاه رو راضی می کنه که میستیریو رو نکشته نه اینکه اسپایدرمن نیس و یه قهرمانه ولی خبیث ها که می فهمن هویتشو به سراغ عزیزانش می رن و پیتر که نمی تونسته همیشه از خانوادش محافظت کنه این بین ممکنه اسیب هم ببینن می ره پیش دکتر استرنج و بهش می گه که کاری کن که مردم هویت منو فراموش کنن و اون هم می کنه مثل دنیای کمیک و این باعث یک بحران تو جهان های موازی می شه و کلی شخصیت از دنیا های موازی وارد فیلم میشن حتی ممکنه موربیوس و ونوم هم بیان چون تصویر اسپایدر من تو تریلر موربیوس بوده ولی هنوز خبری نیومده و ممکنه همچین داستانی رو شاهد باشیم و به جواب یک سری از سوالامون هم برسیم با تشکر از مقاله ی عالیتان

به نقل از AmirManshem:
من یک تعوری دارم به نظرم در داستان فیلم اسپایدر من سه دولت به سراغ اسپایدرمن می یاد و بازداشت می شه و پیتر مت مورداک رو به عنوان وکیل انتخاب می کنه و به نظرم دادگاه رو راضی می کنه که میستیریو رو نکشته نه اینکه اسپایدرمن نیس و یه قهرمانه ولی خبیث ها که می فهمن هویتشو به سراغ عزیزانش می رن و پیتر که نمی تونسته همیشه از خانوادش محافظت کنه این بین ممکنه اسیب هم ببینن می ره پیش دکتر استرنج و بهش می گه که کاری کن که مردم هویت منو فراموش کنن و اون هم می کنه مثل دنیای کمیک و این باعث یک بحران تو جهان های موازی می شه و کلی شخصیت از دنیا های موازی وارد فیلم میشن حتی ممکنه موربیوس و ونوم هم بیان چون تصویر اسپایدر من تو تریلر موربیوس بوده ولی هنوز خبری نیومده و ممکنه همچین داستانی رو شاهد باشیم و به جواب یک سری از سوالامون هم برسیم با تشکر از مقاله ی عالیتان

تئوری جالبی بود ولی من میگم فیلم موربیوس که توی تریلرش توی دیوار عکس مرد عنکبوتی توبی مگوایر بود بعد از اسپایدر من 3 اتفاق میفته و شهر با مرد عنکبوتی توبی اشنا میشن .
نقل قول کردن
king wolverine
#51 king wolverine 1399-09-30 09:30
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از slade wilson:
به نقل از mtm:
به نقل از slade wilson:
به نقل از Question:
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟

:o عمه !!!؟

البته من به ایشون حق میدم. چون تو فیلم های قدیمی دوبله مرد عنکبوتی اکثرا aunt may رو ترجمه میکردن "عمه می"
چرا ؟ چون اینجوری می به پیتر محرم میشد و این یعنی مشکل شرعی پیش نمیومد که پیتر باهاش زندگی کنه !!! (یعنی ما تا این حد ذهنمون خرابه!)
ولی خب این وسط یه مشکل بزرگ پیش میومد و اونم این بود که بن میشد شوهر عمه پیتر ! واقعا تصورش رو بکنید که شوهر عمه آدم بشه الگوی اخلاقی آدم برای کل زندگی و حرفه ابرقهرمانی !!! عجیبه نه؟

بله استاد درست می فرمایید واقعا اینقدر یعنی ذهنمون خرابه اصلا استاد سیاسیش نمیکنم ولی واقعا مملکت عجیبی داریم اکشن فیگور می‌خریم میگن بچه کمیک بخونیم میگن بیکار فیلم ابر قهرمانی میبینیم بازم میگن بیکار اصلا اینجور فرهنگ ها حالا حالا ها طول می‌کشه جا بیفته یارو بتمن نگاه می‌کنه در حالی اینکه یک کمیک ازش نخونده بعد میگه بهترین فیلم ابر قهرمانی !!! یا حرف از فیلم های ابر قهرمانی یا انیمه یا سریال های قهرمانی بشه میگن خیلی بیکاری ببخشید طولانی شد ولی واقعا مملکت عجیبی داریم

دقیقا همینطوره
کاملا باهاتون موافقم
متاسفانه کمیک و ابرقهرمان ها به نظر مردم نااگاه بچه بازیه!!
حیف که تنهایی نمیتونیم توجیه شون کنیم
و خدارو شکر که اسپایدی هست که مارو توی این راه کمک کنه

منم موافقم
من چون داداشم کوچیکه و من ابر قهرمان هارو بهش یاد دادم بعضی وقتا بابام میگه که اینا چیه یاد بچه میدی یا چرا کل شجره نامه مرد عنکبووی و بتمن و ولورینو میدونی ولی بعد 4 سال اونم یکم میبینه فیلم ابر قهرماکی و شاید یکمم کمیک بخونه اما از نظر من ابر قهرمان ها سمبل امید هستند و شعار هاشون به ما خیلی چیز ها یاد میدند و من هم امیدوارم که این فرهنگ در ایران جا بیفتد به کمک اسپایدی ;-)
نقل قول کردن
Captain_rogers
#52 Captain_rogers 1399-09-30 11:01
به نقل از Captain_rogers:
به نقل از AmirManshem:
من یک تعوری دارم به نظرم در داستان فیلم اسپایدر من سه دولت به سراغ اسپایدرمن می یاد و بازداشت می شه و پیتر مت مورداک رو به عنوان وکیل انتخاب می کنه و به نظرم دادگاه رو راضی می کنه که میستیریو رو نکشته نه اینکه اسپایدرمن نیس و یه قهرمانه ولی خبیث ها که می فهمن هویتشو به سراغ عزیزانش می رن و پیتر که نمی تونسته همیشه از خانوادش محافظت کنه این بین ممکنه اسیب هم ببینن می ره پیش دکتر استرنج و بهش می گه که کاری کن که مردم هویت منو فراموش کنن و اون هم می کنه مثل دنیای کمیک و این باعث یک بحران تو جهان های موازی می شه و کلی شخصیت از دنیا های موازی وارد فیلم میشن حتی ممکنه موربیوس و ونوم هم بیان چون تصویر اسپایدر من تو تریلر موربیوس بوده ولی هنوز خبری نیومده و ممکنه همچین داستانی رو شاهد باشیم و به جواب یک سری از سوالامون هم برسیم با تشکر از مقاله ی عالیتان

داستان جالبیه ولی فعلا ما هیچی نمیدونیم که مارول چیکار میکنه

و یک چیز دیگه
من یک بار تو یکی از مقاله های سایت که زیاد هم قدیمی نیست راجب جسیکا جونز خوندم که با پیتر تو یک دبیرستان تحصیل کردن، و اينكه تقريبا هم سن هم هستن
(واینکه مت مورداک هم تو سریالاش تو دنیایی هست که جسیکا سن بیشتری نسبت به پیتر پاکر(تام هالند) داره و تقریبی من خوم نتیجه گرفتم که:
مت مورداک مال یک دنیای موازی دیگس
«احتمالا مال دنیای مگوایر یا گارفیلد»
نقل قول کردن
Matingh
#53 Matingh 1399-09-30 11:03
به نقل از AmirManshem:
من یک تعوری دارم به نظرم در داستان فیلم اسپایدر من سه دولت به سراغ اسپایدرمن می یاد و بازداشت می شه و پیتر مت مورداک رو به عنوان وکیل انتخاب می کنه و به نظرم دادگاه رو راضی می کنه که میستیریو رو نکشته نه اینکه اسپایدرمن نیس و یه قهرمانه ولی خبیث ها که می فهمن هویتشو به سراغ عزیزانش می رن و پیتر که نمی تونسته همیشه از خانوادش محافظت کنه این بین ممکنه اسیب هم ببینن می ره پیش دکتر استرنج و بهش می گه که کاری کن که مردم هویت منو فراموش کنن و اون هم می کنه مثل دنیای کمیک و این باعث یک بحران تو جهان های موازی می شه و کلی شخصیت از دنیا های موازی وارد فیلم میشن حتی ممکنه موربیوس و ونوم هم بیان چون تصویر اسپایدر من تو تریلر موربیوس بوده ولی هنوز خبری نیومده و ممکنه همچین داستانی رو شاهد باشیم و به جواب یک سری از سوالامون هم برسیم با تشکر از مقاله ی عالیتان

از این اسکرین شات میگیرم :D (شاید یهو پیش بینی شما درست در اومد :o )
داستان خیلی جالبیه.
نقل قول کردن
master spider
#54 master spider 1399-09-30 16:03
به نقل از Captain_rogers:
به نقل از Captain_rogers:
به نقل از AmirManshem:
من یک تعوری دارم به نظرم در داستان فیلم اسپایدر من سه دولت به سراغ اسپایدرمن می یاد و بازداشت می شه و پیتر مت مورداک رو به عنوان وکیل انتخاب می کنه و به نظرم دادگاه رو راضی می کنه که میستیریو رو نکشته نه اینکه اسپایدرمن نیس و یه قهرمانه ولی خبیث ها که می فهمن هویتشو به سراغ عزیزانش می رن و پیتر که نمی تونسته همیشه از خانوادش محافظت کنه این بین ممکنه اسیب هم ببینن می ره پیش دکتر استرنج و بهش می گه که کاری کن که مردم هویت منو فراموش کنن و اون هم می کنه مثل دنیای کمیک و این باعث یک بحران تو جهان های موازی می شه و کلی شخصیت از دنیا های موازی وارد فیلم میشن حتی ممکنه موربیوس و ونوم هم بیان چون تصویر اسپایدر من تو تریلر موربیوس بوده ولی هنوز خبری نیومده و ممکنه همچین داستانی رو شاهد باشیم و به جواب یک سری از سوالامون هم برسیم با تشکر از مقاله ی عالیتان

داستان جالبیه ولی فعلا ما هیچی نمیدونیم که مارول چیکار میکنه

و یک چیز دیگه
من یک بار تو یکی از مقاله های سایت که زیاد هم قدیمی نیست راجب جسیکا جونز خوندم که با پیتر تو یک دبیرستان تحصیل کردن، و اينكه تقريبا هم سن هم هستن
(واینکه مت مورداک هم تو سریالاش تو دنیایی هست که جسیکا سن بیشتری نسبت به پیتر پاکر(تام هالند) داره و تقریبی من خوم نتیجه گرفتم که:
مت مورداک مال یک دنیای موازی دیگس
«احتمالا مال دنیای مگوایر یا گارفیلد»

سلام. من با حرفتون مخالفم. دلیلش هم ایستراگ های سریال های دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و... می باشد که در خود سایت در چندین مقاله گفته شده که به اونجرز و جنگ بی نهایت در آنها اشاره شده است.
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#55 amirali dark 2021 1399-09-30 16:52
من میگم تو تیزر موربیوس که عکس مردعنکبوتی سم ریمی بود شاید داره تو اون دنیا اتفاق میفته و مردعنکبوتی سم ریمی هم مشغول مولتی ورس هست احتمالش هست اینو میشه ی تئوری حساب کرد در ضمن هنوز تیزری از مردعنکبوتی 3 نیومده باید صبر کرد و دید شاید شش خبیث در راه باشه شاید والچر لیزارد میستریو گابلین الکترو که صدرصد شده حضورش و همینطور دکتر اختاپوس شایو ونوم تام هاردی بپیونده به مردعنکبوتی ها
نقل قول کردن
Mrak.Parker
#56 Mrak.Parker 1399-09-30 18:30
یه سوال
عنوان فیلم مردعنکبوتی 3 رو کی اعلام میکنند؟
احتمال داره عنوانش Home Sweet Home باشه(استوری تام هالند)
نقل قول کردن
spider peter
#57 spider peter 1399-09-30 18:39
اقا این همه تعوری من کم آوردم
ولی از شوخی گذشته من هم با ۴۶# موافقم :-)
نقل قول کردن
spider peter
#58 spider peter 1399-09-30 18:42
به نقل از slade wilson:
به نقل از mtm:
به نقل از slade wilson:
به نقل از Question:
من یه سوال بی پاسخ در مورد مردعنکبوتی در راه خانه دارم :
آخر فیلم پیتر چه توضیحی به عمه می داد وقتی که فهمید پیتر مردعنکبوتیه ؟

:o عمه !!!؟

البته من به ایشون حق میدم. چون تو فیلم های قدیمی دوبله مرد عنکبوتی اکثرا aunt may رو ترجمه میکردن "عمه می"
چرا ؟ چون اینجوری می به پیتر محرم میشد و این یعنی مشکل شرعی پیش نمیومد که پیتر باهاش زندگی کنه !!! (یعنی ما تا این حد ذهنمون خرابه!)
ولی خب این وسط یه مشکل بزرگ پیش میومد و اونم این بود که بن میشد شوهر عمه پیتر ! واقعا تصورش رو بکنید که شوهر عمه آدم بشه الگوی اخلاقی آدم برای کل زندگی و حرفه ابرقهرمانی !!! عجیبه نه؟

بله استاد درست می فرمایید واقعا اینقدر یعنی ذهنمون خرابه اصلا استاد سیاسیش نمیکنم ولی واقعا مملکت عجیبی داریم اکشن فیگور می‌خریم میگن بچه کمیک بخونیم میگن بیکار فیلم ابر قهرمانی میبینیم بازم میگن بیکار اصلا اینجور فرهنگ ها حالا حالا ها طول می‌کشه جا بیفته یارو بتمن نگاه می‌کنه در حالی اینکه یک کمیک ازش نخونده بعد میگه بهترین فیلم ابر قهرمانی !!! یا حرف از فیلم های ابر قهرمانی یا انیمه یا سریال های قهرمانی بشه میگن خیلی بیکاری ببخشید طولانی شد ولی واقعا مملکت عجیبی داریم

من هم باشما موافقم من یه حرف درمورد مردعنکبوتی می زنم تو خانه بهم میگن این چرت و پرت چیه میگی
ولی با اسپایدی و استاد ترابی از خودم دفاع میکنم
نقل قول کردن
spiderman2099
#59 spiderman2099 1399-09-30 20:56
به نقل از AmirManshem:
من یک تئوری دارم به نظرم در داستان فیلم اسپایدر من سه دولت به سراغ اسپایدرمن می یاد و بازداشت می شه و پیتر مت مورداک رو به عنوان وکیل انتخاب می کنه و به نظرم دادگاه رو راضی می کنه که میستیریو رو نکشته نه اینکه اسپایدرمن نیس و یه قهرمانه ولی خبیث ها که می فهمن هویتشو به سراغ عزیزانش می رن و پیتر که نمی تونسته همیشه از خانوادش محافظت کنه این بین ممکنه اسیب هم ببینن می ره پیش دکتر استرنج و بهش می گه که کاری کن که مردم هویت منو فراموش کنن و اون هم می کنه مثل دنیای کمیک و این باعث یک بحران تو جهان های موازی می شه و کلی شخصیت از دنیا های موازی وارد فیلم میشن حتی ممکنه موربیوس و ونوم هم بیان چون تصویر اسپایدر من تو تریلر موربیوس بوده ولی هنوز خبری نیومده و ممکنه همچین داستانی رو شاهد باشیم و به جواب یک سری از سوالامون هم برسیم با تشکر از مقاله ی عالیتان

درسته ولی به شرطی که سونی قبول کنه
نقل قول کردن
Nolan.rahmati
#60 Nolan.rahmati 1399-10-02 15:45
لازمه که در باره مورد ششم اشاره کنم که پیتر (توبی مگوایر) یکمی سیمبیوت به دکتر کانرز داد که روش آزمایش کنه و ما هرگز متوجه نشدیم که دکتر کانرز با سیمبیوتی که پیتر بهش داد چیکار کرد، آیا نابودش کرد؟ یا هنوزم نگهش داشته؟
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#61 AmirhoseinJafari2005 1399-10-02 19:04
فکر کنم سم ریمی الان عصبانیه بخاطر اینکه میخوان از فیلمش کراس آور درست کنن :D آخه یه بار گفته بود هر سالی که فیلم مرد عنکبوتی میاد ، حسرت میخوره که چرا مرد عنکبوتی ۴ ساخته نشد.... ولی وقتی بشنوه بازیگرای فیلمش و المان های فیلمش قراره تو مرد عنکبوتی ۳ بیاد ، بیشتر داغون میشه :-?
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44