هشت لحظه كلیدی در تاریخ گوئن استیسی

8 لحظه کلیدی گوئن استیسی

بیایید تا شما را با لحظات مهم تاریخچه این شخصیت مهم داستان های اسپایدرمن آشنا سازم!

همانطور كه میدانید گوئن عنكبوتی برای اولین بار در كمیك شماره 2  لبه دنیای عنكبوتي خلق و با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد.  مارول هم تصمیم گرفت سری جدیدی براساس این شخصیت چاپ كند كه شماره 1 آن چند وقت پیش به بازار آمد (برای دانلود این كمیك اینجا را كلیك كنید). البته این گوئن استیسی با گوئن استیسی دنیای اصلی فرق دارد و همانطور  كه حتما میدانید گوئن دنیای اصلی مدتهاست كه مرده است. در هر حال سایت comicbook.com مقاله ای را به  این مناسبت منتشر كرده كه ترجمه آن را تقدیم میكنم!

 

1- اولین حضور در عالم كمیك

اولين حضور گوئن استيسي - gwen stacy

چاپ شده درشماره 31 كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

ما برای اولین بار گوئن استیسی را در شماره 31 كمیك amazing spiderman زیارت كردیم! او به عنوان شخصیتی زیبا اما مغرور معرفی شد. كسی كه هم به نوعی به پیتر پاركر علاقمند است و هم اینكه گاهی حسابی از دستش كفری ميشود چون پیتر بر خلاف دیگران انگار هیچ توجه اي به او ندارد. البته با رفتن «استیو دیتكو» و آمدن «جان رومیتا» به عنوان طراح جدید كميك های مرد عنكبوتی شخصیت پردازی گوئن هم تغییر زیادی كرد

مطالب مرتبط:

بزرگان تاریخ كمیك های اسپایدرمن: استن لی و استیو دیتکو

بزرگان تاریخ كمیك های اسپایدرمن: جان رومیتا

 

2- مثلث عشقی آغاز میشود!

گوئن استيسي - پيتر پاركر - مري جين

چاپ شده درشماره  های 47 تا 49 كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

دوره ای كه استن لی و  جان رومیتا كمیك های مرد عنكبوتی را خلق میكردند اغلب به خاطر تاكید شان روی جنبه های عاشقانه و ملودراماتیك زندگی پیتر پاركر شناخته میشود. البته در دوره استیو دیتكو هم به نوعی رابطه رومانتیك احتمالی میان پیتر و گوئن اشاره میشد ولی با ورود مری جین در شماره 42 مرد عنكبوتی شگفت انگیز بود كه كم كم نوعی مثلث عشقی بین پیتر ، مری جین و گوئن استیسی شروع شد. یعنی به عبارتی دیگر مری جین و گوئن مثل رقبایی شدند كه به دنبال به دست آوردن دل پیتر بودند (یه چیزی شبیه به «بتی» و «ورانیكا» در كمیك های Archie). البته پیتر خیلی زود تكلیف خودش را روشن كرد و با گوئن دوست شد اما مری جین هنوز هم گاهی موی دماغ گوئن میشد و سعی میكرد به نوعی پیتر را به سمت خود بكشاند.

مطالب مرتبط:

تمام عشق های پیتر پاركر!

لینك دانلود شماره های 1 تا 700 كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"!

 

3- مرگ سروان جورج استیسی

مرگ سروان جرج استيسي

چاپ شده درشماره  90  كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

بعدا در شماره 90 amazing spiderman اتفاق تراژیك و بسیار مهمی افتاد كه رابطه پیتر و گوئن را دستخوش تغییرات فراوانی كرد: مرگ پدر گوئن یعنی سروان «جرج استیسی». در واقع اسپایدرمن مشغول یكی از نبردهای دائمی اش با دكتر اختاپوس بود كه ناگهان بخشی از ساختمانی كه رویش نبرد میكردند خراب شد و نزدیك بود روی سر یك پسربچه بیافتد ولی پدر گوئن برای نجات پسر بچه جان خودش را فدا  كرد و زیر آوار مرد. او در آخرین لحظات به اسپایدرمن گفت كه از خیلی وقت پیش هویت مخفی اش را میدانسته و ازش قول گرفت مواظب دخترش باشد. در حقيقت مرگ جورج استیسی موجب به راه افتادن زنجیره ای از اتفاقات شد كه در نهایت به پایان رابطه پیتر و گوئن انجامید. چون پس از این اتفاق گوئن مدام اسپایدرمن را مقصر مرگ پدرش میدانست و پیتر هم زیاد وقت نداشت به او دلداری دهد

گوئن پيتر را مقصر مرگ پدرش ميداند

بنابراین در شماره 95 گوئن به شهر لندن رفت تا با عمویش زندگی كند. البته او برگشت و به پیتر گفت كه هنوز دوستش دارد ولی مشخص بود كه رابطه او و پیتر دیگر مثل قبل نیست . در واقع از همين جا بود كه شخصيت گوئن افت كرد و او مدام در حال گريه كردن و مقصر خواندن اسپايدرمن ديده ميشد! بنابراين نويسندگان مرد عنكبوتي به فكر چاره افتادند . تا اينكه ...

مطالب مرتبط:

لحظات ماندگار در كمیك‌های مرد عنکبوتی: مرگ سروان جورج استیسی

"مرگ سروان جرج استیسی" ترجمه شد!

 

4- مرگ گوئن استیسی

مرگ گوين استيسي - gwen stacy death

چاپ شده درشماره  121  كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

احتمالا همه كاربران این سایت با این لحظه آشنا هستند و داستانش را خوانده اند. در هر حال ، «جری كان وی» (كسی  كه پس از استن لی نویسنده كمیك های مرد عنكبوتی شد ) به همراه «گیل كین» و «جان رومیتا» تصمیم گرفتند تا بلاخره رابطه پیتر و گوئن را به نوعی به سرانجام برسانند (هنوز دقیقا مشخص نیست كه آیا آنها در این زمینه با استن لی هم مشورت كردند یا نه) راستش را بخواهید رابطه آنها در آن دوران بیش از حد بیمزه و ملال آور شده بود و گوئن استیسی دیگر آن جذابیت سابق را نداشت. جری كان وی هم واقعا نمیدانست با این رابطه چكار كند . در نتیجه گوئن به طرز غم انگزی توسط دشمن شماره 1 مرد عنكبوتی یعنی «گرین گابلین» كشته شد.

این لحظه جنجال زیادی را موجب شد (گفته میشود جری كان وی تا سالها منفورترین نویسنده عالم كمیك به شمار میرفت!) ولی باید قبول كرد كه مرگ گوئن یكی از مهم ترین، تاریخی ترین و بیاد ماندنی ترین اتفاقات دنیای كمیك است. تا قبل از این اتفاق، سابقه نداشت شخصیت مكمل مهم و كلیدی همچون گوئن واقعا در عالم كمیك كشته شود. نكته جنجالی دیگر این است كه وقتی گوئن توسط گرین گابلین به پایین پل انداخته شد اسپایدرمن سعی كرد با پرتاب تور به پای گوئن اور ا نجات دهد ولی با این كار باعث شكسته شدن گردن گوئن شد!

شكستن گردن گوئن

بنابراین پیتر هیچ وقت خودش را نبخشیده و به نوعی خودش را در مرگ گوئن مقصر میداند. در نهایت، این داستان و اتفاقات جنجالی پس از ان باعث به جود آدن فضایی تاریك و جدی تر در عالم كمیك شد كه به آن اصطلاحا دوران برنزی كمیك گفته میشود (the Bronze Age of Comics)

آری، مرگ گوئن تا ابد به عنوان نه تنها یكی از محوری ترین داستان های مارول و مرد عنكبوتی بلكه كل صنعت کمیک باقی خواهد ماند.

مطالب مرتبط:

لحظات ماندگار در كمیك‌های مرد عنکبوتی: مرگ گوئن استیسی

"مرگ گوئن استیسی" ترجمه شد!

چرا «گرین گابلین» بزرگترین دشمن «مرد عنكبوتی» است؟

بزرگان تاریخ كمیك های اسپایدرمن: جری كان وی

"مرگ گوئن استیسی" بهترین داستان تاریخ مارول شد

مهم ترین داستان های کمیک بوکی مرد عنکبوتی + لینك دانلود مستقیم

"مرگ گوئن استیسی" در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2+ لینک دانلود ویدئو

 

5- كلون گوئن استيسي وارد ميشود

كلون گوئن استيسي

چاپ شده درشماره های 144 تا 149 كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

نه! این آن clone saga ای نیست كه در دهه 90 میلادی تقریبا باعث نابودی كمیك های مرد عنكبوتی شد! این clone saga داستانی عالی و جذاب بود كه در دهه 70 میلادی چاپ شد و در آن معلوم شد «پروفسور وارن» (ملقب به «شغال») یك كلون یا موجود شبیه سازی شده از روی گوئن استیسی ساخته است! در واقع اقای وارن انقدر به گوئن علاقمند بود كه پس از مرگش دیوانه شد و تصمیم گرفت با استفاده از نمونه خونی كه قبلا از گوئن گرفته بود، یك كلون از رویش بسازد.

و اما واكنش پیتر به بازگشت گوئن خیلی جالب بود. در واقع آن موقع رابطه او و مری جین داشت به قول معروف گرم میشد و پیتر با دیدن گوئن واقعا شوكه شد. او سپس فهمید كه این گوئن یك كلون است و در پایان این داستان نزد مری جین برگشت (كلون گوئن هم از شهر رفت و با پیتر خداحافظی كرد). این لحظه بسیار مهم است و نشان میدهد كه پیتر بلاخره مرگ گوئن را فراموش كرد و رابطه اش با مری جین جدی شد.

مطالب مرتبط:

"سرگذشت كلون" – قسمت اول: معرفی «شغال» (The Jackal)

مهم ترین داستان های کمیک بوکی مرد عنکبوتی + لینك دانلود مستقیم

شماره 1 از کمیک Superior Spider-Man Team-Up ترجمه شد!

شماره 2 از کمیک Superior Spider-Man Team-Up ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

 داستان "سرگذشت كلون" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم!

 

6- يادآوري رابطه پيتر و گوئن در Spider-Man: Blue

كميك مرد عنكبوتي ابي

چاپ شده در كمیك 6 قسمتی Spider-Man: Blue

نویسنده ای معروف به نام «جف لوب» و طراحی برجسته به نام «تیم سیل» در سال 2002 كمیكی 6 قسمتی به نام    Spider-Man: Blue خلق كردند كه حالتی فلش بك داشت: پیتر دارد وسایل قدیمی خودش رو جمع و جور میكند و به یاد خاطرات دوران گذشته و دورانی كه با هری ازبورن، گوئن استیسی و مری جین داشت می افتد. این كمیك سعی میكند داستان خود را در بین شماره های 47 تا 49 amazing spiderman روایت كند و در عین حال به عمق و غنای رابطه رومانتیك پیتر و گوئن استیسی نیز بپردازد و همزمان به زمان حال هم رجوع كند و با نشان دادن صمیمیت فعلی بین پیتر و مری جین به خواننده نشان دهد كه پیتر بعد از مرگ اولین عشق واقعی خود، توانست عشق واقعی دیگری به نام مری جین پیدا كند. Spider-Man: Blue اطلاعات خاص و جدیدی درباره عشق پیتر و گوئن به ما نمیدهد ولی لحظاتی دلپذیر و مهم  زیادی را به خواننده یادآوری میكند.

مطالب مرتبط:

لینك دانلود كمیك: SpiderMan Blue

 

7- گوئن استيسي در كميك  Spider-Man: House of M

گوئن استيسي در كميك  Spider-Man: House of M

چاپ شده در كمیك 5  قسمتی Spider-Man: House of M

این كمیك كه مرتبط با رخداد مهم مارول در سال 2005  یعنی House of M بود، دنیای اسپایدرمن را در یك دنیای مجازی نشان میدهد كه در آن او به همه آرزوهای خود رسیده است! به عبارتی دیگر او یك هنرپیشه و ابرقهرمان محبوب است و با گوئن ازدواج كرده در حالیكه عمو بن و سروان استیسی هنوز در قید حیات هستند!!! سپس معلوم میشود كه این دنیا واقعی نیست و در ادامه اتفاقی عجیب و غریب رخ میدهد.

در هر حال جالب است كه در چنین دنیایی پیتر ارزویش این بوده كه با گوئن ازدواج كند، نه با مری جین! با وجود مشكلات و نقایص فراوانی كه این كمیك داشت (مثل شخصيت پردازي عجيب پيتر و بدرفتاري هايش با جيمز جونا جيمسون، ترفند پاياني  پيتر پاركر براي آنكه همه خيال كنند او مرده است  و ...)  ولی در هر حال نشان میدهد كه اگر مرگ نابهنگام گوئن پیش نمی آمد شاید او و پیتر میتوانستند با هم ازدواج كنند و خوشبخت شوند. ضمنا ما در این كمیك شخصیتی قوی از گوئن میبینیم كه برای رهایی شوهرش از مشكلات دست به هر كاري میزند.

مطالب مرتبط:

لینك دانلود كمیك: SpiderMan House of M

7 شخصیت مونث برتر كمیك های مرد عنكبوتی در دنیاهای دیگر!

 

8-  گوئن عنكبوتی!

گوئن عنكبوتی - spider-gwen

چاپ شده در شماره 2  كمیك Edge of Spider-Verse

در دنیايی دیگر گوئن استیسی به نیروهای عنكبوتی دست میابد و در عوض پیتر پاركر كشته میشود (در واقع كشته شدن پیتر همچون كشته شدن عمو بن باعث میشود تا گوئن یك قهرمان شود)! !!! این داستان در شماره 2 كمیك "لبه دنیای عنكبوتی" روایت شد تا پیش درآمدی باشد بر داستان مهیج "دنیای عنكبوتی" ولی شاید خود مارول هم فكرش را نمیكرد كه این داستان تا این حد موفق باشد. اما نویسنده آن یعنی «جیسون لاتور» (Jason Latour) آنچنان دنیای جالبی را با حضور شخصیت جذاب به نام گوئن عنكبوتی خلق كرد كه همگان متعجب شدند. ضمن اینكه دنیايی كه او برای گوئن عنكبوتی خلق كرد هم پتانسیل شگرفی داشت و به همین دلیل مارول تصمیم گرفت سری مجزایی برای این دنیا خلق كند.

مطالب مرتبط:

شماره 2 از كمیك "لبه دنیای عنكبوتی" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

کمیک جدیدی بر اساس شخصیت "گوئن اسپایدر" منتشر میشود!

5 شخصیت مونث دنیای مرد عنكبوتی كه سونی برای فیلم اختصاصی در نظر دارد

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

 

نويسنده و مترجم: سونیا ساداتی فر

سونیا ساداتی فر

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

cosmic spider man
+4 #1 cosmic spider man 1393-12-23 15:24
اولین بار تو فیلم و قبل از خوندن کمیکا. مری جینو عشق واقعی پیتر میدونستم. اما خب بدون تعصب میگم واقعا گوعن خیلی جذاب تره نسبت ب مری جین اما خب در حق مریم بی انصافی نکنیم اونم خیلی واس پیتر خوب بوده. شاید ب خاطر مرگ تراژیکش این حسو دارم اما دوس دارم گوعنو جای مری میدیدم و مری ی دوست خوب میموند. دمتون گرم مقاله جالبی بود. :oops: :cry:
نقل قول کردن
mtm
+6 #2 mtm 1393-12-23 15:30
با تشكر از خانم ساداتي فر بابت اين مقاله بسيار خوب

ايشون واقعا متخصص شخصيت هاي مونث دنياي مرد عنكبوتي هستند.

من هم براي اينكه اين مقاله كامل بشه امروز لينك دانلود كميك هاي spiderman blue و spiderman house of m رو تو سايت گزاشتم ;-)
نقل قول کردن
sobhani
+5 #3 sobhani 1393-12-23 15:33
خیلی ممنون مقاله خیلی جالبی بود.
یه قسمت هم بود که قبلاً آقای ترابی و دوستان بهش اشاره کردن که در اون کمیکی که آفتاب پرست کشته می شود پیتر گوئن رو خواب می بینه اون هم لحظه جالبی بود.
نقل قول کردن
Goblin.S
+3 #4 Goblin.S 1393-12-23 15:38
مثلث عشقی بتی و ورونیکا :lol: خسلس جالب بود پیتر همش بعد اومدن مریجین سر یه دوراهی بود
همچنین بعد مرگ گوئن اسپایدر من بلو واقعا یه داستان تاثیر گذار بود!!!
نقل قول کردن
shadow spidey
+3 #5 shadow spidey 1393-12-23 18:09
خیلی مقاله جالبی بود :-)
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+3 #6 Ali Khodabandeh 1393-12-23 20:16
مقاله خوبی بود شخصن از گوئن عنکبوتی خوشم اومد مخصوصن تو داستان های دنیای عنکبوتی
مرگ گوئن هم یکی از بهترین لحظه های کمیک هستش که فیلم هم نشونش دادن
نقل قول کردن
cosmic spider man
+3 #7 cosmic spider man 1393-12-23 21:13
آقای ترابی بازم ممنون از زحمتات هم تو سایت و هم به خاطر مجله بازی رایانه. کی ترجمه کمیکای amazing spider man 15&16 و spider gowen رو میزارین تو سایت دانلود کنیم؟ خیلی وخته منتظرم :sad:
نقل قول کردن
Banshee
+3 #8 Banshee 1393-12-23 21:48
با سلام خدمت همگی. گوئن همیشه یکی از مهمترین شخصیت هایی بوده که توی شخصیت پردازی پیتر پارکر/اسپایدر من تاثیر داشت. ولی به نظرم خیلی بده که اخیرا زیاد به گوئن اشاره نمیشه. توی کمیک های اصلی منظورمه.
راستی یه نکته ای: این فونت نوشته های اصلی نقره ایه، نمیشه دیدش. اگه ممکنه مشکی باشه بهتره.
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+3 #9 As Responsible As Spider-Man 1393-12-23 23:45
خب اول از همه سلام به همگی. واقعا این چند روزه که سایت تعطیل بود خیلی دلم برای سایت و کابرهایش تنگ شده بود. تو این چند روزه هم اقای ترابی و هم مدیریت سایت خیلی زحمت کشیدند. به قول بچه ها قالب سایت با اون تم زردرنگش خیلی شبیه به سایت کمیک بوک شده و ایشالله تا چندین سال اینده با مدیریت اقای ترابی و بقیه ی زحمت کشان این سایت به یکی از معروف ترین و معتبرترین سایت های کمیک بوکی میشویم.چه در ایران و چهه در جهان.ضمن اینکه اسم شخصیت محبوب ما یعنی مردعنکبوتی هم نیز چاشنی اش شده!!! از طرفی هم خیلی ناراحتم چون ما عید می خواهیم بریم مسافرت ودر اونجا قاعدتا اینترنت نداریم و این خیلی بده!!! راستی تا یادم نرفته یه پیشنهاد یا به گونه ای نظر داشتم. اقای ترابی ببخشید قالب بالای سایت که درونش نخستین وبسایت تخصصی مردعنکبوتی در ایران و اون جمله ی معروف اسپایدی نوشته شده بهتر نیست که یه کم دراز تر بشه؟؟؟ متوجه منظورم میشید!!! چون اگه دقت کنید یه فضای خالی در سمت چپ وجود داره!!! بچه ها واقعا اگه خبری از اسپایدی تو دنیای مارول و انتخاب بازیگر شد حتما منم در جریان بزارید و در اخر هم بابت این مقاله ی بسیار زیبا از خانم ساداتی فر و زحمت های فراوان اقای ترابی و بقیه بچه ها ازتون ممنونم. :-) :-) :-)
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+2 #10 Ali Khodabandeh 1393-12-24 09:18
دوستان کسی کمیک های مارول زامبی رو نداره
اگه دارین بزارین ترجمه شده باشه هم که خیلی خوبه
نقل قول کردن
mtm
+4 #11 mtm 1393-12-24 13:44
به نقل از superfrank:
لطفا من رو هم در جریان بزارید چون این بی احترامی ها در همچین سایت هایی بار ها و بارها تکرار شده باید درس درستی بهشون داد


راه و هدف ما كاملا مشخصه
هر كي هر چي ميخواد بگه. ما ترجيح ميديم به جاي غيبت كردن و هدر دادن انرژي خودمون به علاقمندان كميك و مخصوصا به هواداران مرد عنكبوتي از طريق ترجمه و تاليف مقالات و كميك خدمت رساني كنيم . ولي در كل يادت باشه هر چيز يا آدم موفقي حسادت مياره. من در زندگي خصوصي و در حرفه خودم كاملا و با گوشت و پوست اين موضوع را درك كرده ام
نقل قول کردن
the phantom
+3 #12 the phantom 1393-12-24 13:51
من نحوه مرگ گوءن رو در amazing spider-man2 بیشتر دوست داشتم
هرچند که کمیکش در تاریخ نظیر نداره
نقل قول کردن
Agent spidey
+3 #13 Agent spidey 1393-12-24 15:34
. اون سايتي كه ميگي میترکه تا یه مقاله بنویسه حتی میترکه تا یه مطلب گیر بیاره . ماهی دو سه بار , خاطرت بخاطر اینجور چیزا تلخ نکن
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #14 mokhtar 1393-12-24 22:04
به نقل از mtm:
به نقل از superfrank:
لطفا من رو هم در جریان بزارید چون این بی احترامی ها در همچین سایت هایی بار ها و بارها تکرار شده باید درس درستی بهشون داد


راه و هدف ما كاملا مشخصه
هر كي هر چي ميخواد بگه. ما ترجيح ميديم به جاي غيبت كردن و هدر دادن انرژي خودمون به علاقمندان كميك و مخصوصا به هواداران مرد عنكبوتي از طريق ترجمه و تاليف مقالات و كميك خدمت رساني كنيم . ولي در كل يادت باشه هر چيز يا آدم موفقي حسادت مياره. من در زندگي خصوصي و در حرفه خودم كاملا و با گوشت و پوست اين موضوع را درك كرده ام


واقعا همین مرام و اخلاقت هستش که باعث شده این سایت این همه طرفدار و هوادار پیدا کنه
نقل قول کردن
Agent spidey
+2 #15 Agent spidey 1393-12-26 09:16
عمو مرامو خوب اومدی مرام مدیریت و اعضای سایتو عشقه :-)
نقل قول کردن
M. goblin
+4 #16 M. goblin 1393-12-26 10:00
مقاله ی عالی بود!!
واقعا که گوئن استیسی برترین شخصیت زن توی دنیای اسپایدیه.و واقعا هم گوئن اسپایدر عالیه!!امیدوارم اقای شیرزاده و وحید رضا اویسی براش برنامه داشته باشن!!
نقل قول کردن
mtm
+3 #17 mtm 1393-12-26 14:56
اقا محمد گل! بي خيال بابا ... حوصله داري ها! بزار هر چي ميخوان بگن

من عقيده دارم اينجور بحث ها و مشاجرات انرژي ادم رو تحليل ميبره

ادم بهتر نيست انرژي خودش رو بزاره براي مقاله نوشتن، نقد نوشتن، كميك ترجمه كردن و اديت كردن؟ ;-)
نقل قول کردن
New Goblin
+1 #18 New Goblin 1393-12-26 15:33
آی گفتی محمد!دلم یه کمیک میخواد ادیت کنم!
خودمم خیلی از این Spider Gwen خوشم میاد!


اینا عجب آدمای بوووووووووقی اند!
ترجیح میدم چیزی نگم واقعا دهن به دهن شدن با این آدما بادمجون واکس زدنه!
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#19 Samwel Tarly 1393-12-26 21:11
ای کاش gwen زنده می موند.اون وقت خیلی جالب تر میشد.
نقل قول کردن
2m-had
#20 2m-had 1395-04-13 17:26
مقاله کاملا بی نقضی بود!
اما توی شماره هفت شاید پیتر یکی از آرزو هاش این بود که بک بار هم که شده جلوی بد رفتاری های جی جی بایسته و خودشو گنده تر از اون جلوه بده!
اما کاملا از مقاله خوشم اومد و عالــــــی بود ;-)
نقل قول کردن
Mohammad
#21 Mohammad 1395-04-14 21:03
مرحبا:)
این مقاله خیلی خوب بود
کلا بیشتر مقاله هایی که درباره ی گوئن تو این سایت هست عالیه
نقل قول کردن
M.Z.J
#22 M.Z.J 1399-09-17 00:35
سلام وقت بخیر ، به مورد ۴ خط آخر ( آری ، مرگ گوئن تا ابد نه تنها ... ) اگه توجه کنید مشکل املایی داره.
خیلی جالب که در مقاله های قدیمی هم غلط املایی پیدا میشه ( یعنی من فقط با دقت می خونم :o؟ ) اینو اگه به فال نیک بگیریم تعبیرش میشه ، مقاله های قدیمی رو خوب بخونیم تا غلط املایی پیدا کنیم :-)
من چند غلط دیگه از مقاله های قدیمی پیدا کرده بودم و کامنت هم گذاشتم ولی فکر کنم اصلاح نشدند!
البته اینو گفتم چون آقای ترابی بر پیدا کردن غلط تو مقاله ها اصرار داره که حقم داره مقاله ها باحال ان و غلط ضدحال ...
نقل قول کردن
mtm
#23 mtm 1399-09-17 15:00
به نقل از M.Z.J:
سلام وقت بخیر ، به مورد ۴ خط آخر ( آری ، مرگ گوئن تا ابد نه تنها ... ) اگه توجه کنید مشکل املایی داره.
خیلی جالب که در مقاله های قدیمی هم غلط املایی پیدا میشه ( یعنی من فقط با دقت می خونم :o؟ ) اینو اگه به فال نیک بگیریم تعبیرش میشه ، مقاله های قدیمی رو خوب بخونیم تا غلط املایی پیدا کنیم :-)
من چند غلط دیگه از مقاله های قدیمی پیدا کرده بودم و کامنت هم گذاشتم ولی فکر کنم اصلاح نشدند!
البته اینو گفتم چون آقای ترابی بر پیدا کردن غلط تو مقاله ها اصرار داره که حقم داره مقاله ها باحال ان و غلط ضدحال ...

تو هر سایت و مکانی ممکنه اشتباه املایی وجود داشته باشه و شما 100 بار هم بخونی بازم ممکنه یک جایی تو مقاله ت ایراد تایپی وجود داشته باشه. به همین دلیل ما همیشه استقبال میکنیم و تشویق میکنیم که با دقت مقالات ما را بخونید و ایرادات رو بگید تا بدون اشکال باشیم. هر جایی هم باشه تصحیح میکنیم. اینم تصحیح کردیم. ممنون از شما
نقل قول کردن
M.Z.J
#24 M.Z.J 1399-09-19 23:39
به نقل از mtm:
به نقل از M.Z.J:
سلام وقت بخیر ، به مورد ۴ خط آخر ( آری ، مرگ گوئن تا ابد نه تنها ... ) اگه توجه کنید مشکل املایی داره.
خیلی جالب که در مقاله های قدیمی هم غلط املایی پیدا میشه ( یعنی من فقط با دقت می خونم :o؟ ) اینو اگه به فال نیک بگیریم تعبیرش میشه ، مقاله های قدیمی رو خوب بخونیم تا غلط املایی پیدا کنیم :-)
من چند غلط دیگه از مقاله های قدیمی پیدا کرده بودم و کامنت هم گذاشتم ولی فکر کنم اصلاح نشدند!
البته اینو گفتم چون آقای ترابی بر پیدا کردن غلط تو مقاله ها اصرار داره که حقم داره مقاله ها باحال ان و غلط ضدحال ...

تو هر سایت و مکانی ممکنه اشتباه املایی وجود داشته باشه و شما 100 بار هم بخونی بازم ممکنه یک جایی تو مقاله ت ایراد تایپی وجود داشته باشه. به همین دلیل ما همیشه استقبال میکنیم و تشویق میکنیم که با دقت مقالات ما را بخونید و ایرادات رو بگید تا بدون اشکال باشیم. هر جایی هم باشه تصحیح میکنیم. اینم تصحیح کردیم. ممنون از شما


این پیام رو فقط برای این نوشتم که ادم عصبانی میشه سایت به این خوبی و بروزی نقض توش پیدا بشه و بیشتر از اون که من چند مورد غلط املایی دیگه هم پیدا کرده بودم ولی فقط این اصلاح شد و از همه بدتر یکی از کامنت هام که حاوی همین پیام بود حذف شد !!
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1399-09-20 06:26
به نقل از M.Z.J:
به نقل از mtm:
به نقل از M.Z.J:
سلام وقت بخیر ، به مورد ۴ خط آخر ( آری ، مرگ گوئن تا ابد نه تنها ... ) اگه توجه کنید مشکل املایی داره.
خیلی جالب که در مقاله های قدیمی هم غلط املایی پیدا میشه ( یعنی من فقط با دقت می خونم :o؟ ) اینو اگه به فال نیک بگیریم تعبیرش میشه ، مقاله های قدیمی رو خوب بخونیم تا غلط املایی پیدا کنیم :-)
من چند غلط دیگه از مقاله های قدیمی پیدا کرده بودم و کامنت هم گذاشتم ولی فکر کنم اصلاح نشدند!
البته اینو گفتم چون آقای ترابی بر پیدا کردن غلط تو مقاله ها اصرار داره که حقم داره مقاله ها باحال ان و غلط ضدحال ...

تو هر سایت و مکانی ممکنه اشتباه املایی وجود داشته باشه و شما 100 بار هم بخونی بازم ممکنه یک جایی تو مقاله ت ایراد تایپی وجود داشته باشه. به همین دلیل ما همیشه استقبال میکنیم و تشویق میکنیم که با دقت مقالات ما را بخونید و ایرادات رو بگید تا بدون اشکال باشیم. هر جایی هم باشه تصحیح میکنیم. اینم تصحیح کردیم. ممنون از شما


این پیام رو فقط برای این نوشتم که ادم عصبانی میشه سایت به این خوبی و بروزی نقض توش پیدا بشه و بیشتر از اون که من چند مورد غلط املایی دیگه هم پیدا کرده بودم ولی فقط این اصلاح شد و از همه بدتر یکی از کامنت هام که حاوی همین پیام بود حذف شد !!

هر پیامی که در جهت اصلاح هرگونه اشتباهی داده بشه مورد بررسی قرار میگیره و اصلاح صورت میگیره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید