مشهورترین دسته های سه نفره (Trio) کمیک بوکی

مشهورترین دسته های سه نفره (Trio) کمیک بوکی

اینها جَمع های سه تایی (Trinity) مطرح دنیای کمیک بوک هستند که حتما قبلا آنها را دیده اید. 

مقدمه: یکی از جنبه های دنیای کمیک که خوانندگان بسیار از آن لذت میبرند وقتیه که ابرقهرمانان با هم تیم آپ (همکاری) میکنند. همین باعث شده که شاهد شکل گیری تیم های ابرقهرمانی مثل جاستیس لیگ، اونجرز، ایکس من و ... باشیم که معمولا اعضای زیادی دارند. ولی بخشی که کمتر درباره اش بحث شده، دسته ها یا جَمع های سه تایی هستش که در زبان انگلیسی بهش Trio یا Trinity گفته میشه. اتفاقا از این سه تایی ها زیاد توی دنیای کمیک و حتی  فیلم ها، انیمیشن ها یا سریال های تلویزیونی یافت میشه که نوعی شیمی خاص بینشون موج میزنه و من میخوام در این مقاله به شناخته شده ترین آنها اشاره کنم.

مقاله زیر را هم بخوانید:

مشهورترین دسته های دو نفره (DUO) کمیک بوکی

 

10-  فاندرال، وُلستاگ، هوگان (Fandral, Volstagg & Hogun)

فاندرال، وُلستاگ، هوگان (Fandral, Volstagg & Hogun)

این شخصیت ها سال 1965 و در شماره 119 از کمیک Journey into Mystery خلق شدند. قصه اینطور بود که ثور و برادر ناتنی اش «بالدِر» (Balder) به دنبال این بودند که از نابودی "شمشیر اودین" جلوگیری کنند که با آنها اشنا شدند. از آن موقع به بعد آنها همیشه یار و یاور ثور بوده اند. نام آنها عبارت است از «فاندرال» (Fandral)، «ولستاگ» (Volstagg) و «هوگان» (Hogun). کلا چون همگی از نژاد آزگاردی هستند پس نسبت به انسانها از قدرت، چابکی، بنیه، طاقت و پوست قوی تری برخوردارند و بهشون لقب "سه جنگجو" (Warriors Three) را داده اند ضمن اینکه عمر طولانی تری هم دارند و خیلی دیر پیر میشوند. فاندرال یک شمشیر باز حرفه ای و ماهر است و در نبرد مهارت دارد. ولستاگ هم از نظر زور بازو خیلی قوی هستش ولی چون چاقه سرعت بالایی نداره اما گفته میشه وقتی جوان تر بوده فرزتر بوده! هوگان نیز در مجموع یک جنگجو و سوارکار عالیه که در نبردهای تن به تن مهارت و تخصص داره. ضمن اینکه در استفاده از سلاح های ازگاردی تبحر خاصی داره. سه جنگجو در فیلم های ثور هم حضور داشته اند و متاسفانه در  ثور: راگناروک" کشته شدند.

 

9- کیک – اَس، هیت گرل، بیگ دَدی (Kickass, Hit-Girl & Big Daddy)

کیک – اَس، هیت گرل، بیگ دَدی (Kickass, Hit-Girl & Big Daddy)

قسمت اول فیلم "کیک – اس" یکی از غیر منتظره ترین فیلمهای ساخته شده در سال 2010 بود که با فرم روایت عجیب اش، توانست یکی از موفق ترین فیلمهای سال لقب بگیرد. در این فیلم ما با قهرمان هایی مواجه بودیم که همانند بسیار از داستانهای اَبرقهرمانی، لباسی مخصوص به تن می کردند و به مبارزه با جرم و جنایت می پرداختند. این فیلم فوق العاده براساس سری کمیک بوکی خلق شده توسط زوج تحسین شده «جان رومیتا جونیور» و «مارک میلار» ساخته شد. داستان فیلم و کمیک دربارهٔ دیو لیزسکی نوجوان دبیرستانی است که هیچ قدرتی ندارد اما می‌خواهد که تبدیل به یک ابرقهرمان شود و نام خود را «کیک-اس» (اصطلاحی در زبان انگلیسی به معنی بزن بهادر) می‌گذارد. او در حین تلاشش در مخمصه بزرگی بند می‌ماند که همراه با «بیگ ‌دَدی» (Big Daddy) که یک پلیس قدیمی که در تلاش برای نابودسازی دلال مواد مخدر فرانک دامیکو می‌باشد و با دختر 10 ساله او «هیت گِرل» که کمک و همیار پدرش است آشنا می‌شود. آنها با هم یک تیم سه نفره پارتیزان (vigilante) میسازند و به جنگ تبهکاران شهر میروند. البته سازندگان فیلم نسبت به دنیای کمیک تغییرات عمده ای در آن ایجاد کردند ولی همچنان trio ی ایجاد شده بین کیک – اَس، هیت گرل و بیگ دَدی هسته اصلی فیلم بود.

 

8- پویزن آی وی، هارلی کوئین، زن گربه ای (Posion Ivy, Harley Quinn & Catwoman)

 حوری های گاتهام

دی سی در سال2009 سری کمیک های " عشوه گرهای خطرناک گاتهام" (Gotham City Sirens) را منتشر کرد و در آن سه تا از برترین ویلن‌های مونث خود یعنی هارلی کوئین، پویزن آی‌وی و کَت ‌وومن (زن گربه ای) را برای اولین بار کنار هم جمع کرد. این تیم سه نفره به قدری در دل هواداران جا کرد که آن‌ها حتی انتظار داشتند تا دی‌سی اقتباس سینمایی و لایواکشن اثر را هم در قالب سینما به مخاطبین تحویل دهد زیرا تعامل بسیار ملموس و جالبی بین آنها برقرار شد. اولا اینکه باید بدانید یقینا بهترین دوست و شریک هارلی کوئین کسی نبوده جز پویزن آی وی. در واقع آی وی پس از وقایع Earthquake ، از هارلی پرستاری کرد تا دوباره سلامتی خودش رو پیدا کنه. سپس زن گربه ای هم به شدت صدمه دید و آی وی او را به یکی از مخفیگاه های قدیمی جوکر برد که در آنجا با کوئین ملاقات کردند و  تصمیم گرفتند با هم تیم آپ و از یکدیگر محافظت کنند. درسته که همچنان موی دماغ بتمن میشدند ولی با خبیث های بدتر از خودشان هم نبرد میکردند. دینامیک به وجود آمده بین آنها بسیار جالب از آب درآمد که بعدا به نوعی در سریال کارتونی "هارلی کوئین" نیز تکرار شد.

  

7- دکتر استرنج، هالک، نِیمور (Dr. Strange, Hulk & Namor)

دکتر استرنج، هالک، نِیمور (Dr. Strange, Hulk & Namor)

بین سالهای 1969 و 1971 شاهد کراس اورهایی در بین کمیک های مارول بودیم که هسته گروه "مدافعین" (Defenders) را شکل داد. یعنی برخی از داستانک های کمیک دکتر استرنج در دیگر کمیک ها به اتمام رسیدند (چون کمیک خودش اون زمان کنسل شد). مثلا دیدیم که دکتر استرنج برای مقابله با "نامیرایان" (The Undying Ones) به کمک هالک و نیمور احتیاج دارد و باهاشون تیم آپ میکنه. یا مثلا نیمور از هالک کمک گرفت تا جلوی یک آزمایش فاجعه آمیز را بگیرند. بنابراین در ماه دسامبر سال 1971 به فکر "روی توماس" (از نویسندگان بزرگ مارول) رسید که در شماره 1 از کمیک Marvel Feature گروهی به نام مدافعین خلق کنه. ایده اصلی این بود که در این کمیک دکتر استرنج با تهدیدات ماوراء الطبیعه روبرو بشه که برای مقابله باهاشون به کمک دیگر قهرمانان نیاز پیدا میکنه. اینجوری او سراغ هالک و نیمور رفت تا بهش کمک کنند با جادوگری به نام Yandroth بجنگه. بنابراین در شماره های بعد دکتر استرنج سراغ شخصیت های دیگری از مارول رفت. اما هسته اصلی تیم همچنان بین دکتر استرنج، هالک و نیمور باقی ماند (البته خیلی زود موج سوار نقره ای هم به این دسته سه تایی اضافه شد و به قول معروف جنسشون حتی از قبل هم جورتر شد!). جذابیت اصلی آنها هم در این بود که هیچ ربطی به هم نداشتند! همین باعث میشد از گروه های ابرقهرمانی دیگر مثل اونجرز متمایز شوند. نویسندگان این کمیک با چنین شخصیت هایی دستشان باز بود تا داستان های عجیب و غریبی در لوکیشن های نامتعارف روایت کنند.

 

6- هِل بوی، لیز شِرمن، اِیب سِیپیِن (Hellboy, Liz Sherman & Abe Sapien)

هِل بوی، لیز شِرمن، اِیب سِیپیِن (Hellboy, Liz Sherman & Abe Sapien)

بدون شك بهترین شخصیت غیر مارولی یا غیر دی سی كسی نیست جز «پسر جهنمی».  مادر او یك ساحره بود به نام «سارا هیوز» كه در جهنم او را به دنیا آورد. پدرش هم یکی از اربابان جهنم بود به نام «ازائیل» . مادرش وقتی باردار بود در یک کلیسا مُرد (چون میخواست توبه کنه) ولی پدرش جسد او را به جهنم برد و سوزاند تا پسرشون متولد بشه. وقتی هم به دنیا آمد دست راستش توسط پدرش قطع شد و به جای آن یك شی قدرتمند به نام "دست راست نابودی" (Right Hand of Doom) قرار گرفت. سپس زمانی كه نازی ها در جنگ جهانی دوم میخواستند دریچه ای به دنیاهای تاریك باز كنند، پسر جهنمی به دنیای ما آمد ولی در نهایت توسط پرفسور «براتن هولم» بزرگ شد و به عضویت "اداره تحقیقات درباره و دفاع از پدیده های فراهنجار" (كه به صورت مخفف B.P.R.D نامیده میشود) درآمد. او بزرگ شد و در كنار همكاران عجیب و غریب خود یاد گرفت تا چطور با تهدیدات باستانی و ماوراء الطبیعه مبارزه كند. اما یقینا بهترین همکاران او در این اداره «الیزابت آنه شرمن» (ملقب به «لیز شرمن») و «اِیب سِیپیِن» (Abe Sapien) بودند که دوستی عمیقی بینشان شکل گرفت. لیز دختری بود معمولی که در خانواده متدین مسیحی رشد کرد ولی در سن 11 سالگی قابلیت های آتش افروزی در وجودش ظهور کرد و به طور تصادفی خانواده اش را کشت و خانه شان را خاکستر کرد! او سپس به B.P.R.D پیوست و از آن موقع به یکی از اعضای اصلی سازمان تبدیل شده است. اِیب سِیپیِن نیز موجودی است که از آبزیان محسوب میشود و داخل یک مخزن آب پیدا شد و بعدا معلوم شد در واقع دانشمندی بوده به نام «لانگدن کال» (Langdon Caul) که عضو یک انجمن مخفی هم بوده. بعدش به B.P.R.D برده شد و در آنجا داشتن رویش آزمایشاتی میکردند که هل بوی سر رسید و نجاتش داد. از آن موقع به دوست خوبی برای هل بوی و عضو باارزشی برای B.P.R.D تبدیل شده است. نیروهای این سه نفر به خوبی با هم مَچ شدند. ضمن اینکه آنها هسته اصلی فیلم های "پسر جهنمی" ساخته «گی‌یرمو دل تورو» را تشکیل دادند و عشق هل بوی به لیز یکی از بهترین تم های این فیلم ها شد.

 

5- سایکلاپس، جین گری، ولورین (Cyclops, Jean Grey & Wolverine)

 سایکلاپس، جین گری، ولورین (Cyclops, Jean Grey & Wolverine)

اگر کمیک های مردان ایکس را خوانده باشید می دونید که ولورین چقدر به جین گری علاقه داره و یکی از دلایل این که ولورین زیاد از سایکلاپس خوشش نمی اومد هم همین است. در واقع جین گری عشق و همسر سایکلاپس بود تا اینکه ولورین به مردان ایکس پیوست. از ان جا بود که تنش بین ولورین و سایکلاپس بوجود آمد و همیشه نوعی مثلث عشقی بین اونا وجود داشته. یجورایی این مثلث عشقی پیچیده است چون بعدها جین گری هم به ولورین علاقه مند شد و با او رابطه ایجاد کرد و ... اما اخیرا نوع تعامل بین این سه نفر استحاله یافته و حالت رفاقتی به خودش گرفته. در واقع پس از حذف شدن پرفسور اگزاویر شاهد بوده ایم که ولورین، جین گری و سایکلاپس به ستون های اصلی رهبری و مدیریت تیم های مختلف ایکس من تبدیل شده اند.

 

4- مرد عنکبوتی، فایر استار، مرد یخی (Spider-Man, Firestar & Iceman)

تیم دوستان مرد عنکبوتی

"اسپایدرمن و دوستان شگفت انگیز او" (Spider-Man and His Amazing Friends) یکی از به یاد ماندنی ترین و شاخص ترین آثاری است که تا به حال از روی دنیای کمیک ساخته شده.در این سریال خاطره انگیز اسپایدرمن در هر اپیزود به همراه دو دوست صمیمی و هم دانشگاهی اش به نامهای "مرد یخی"  (Iceman) و"ستاره آتش (Firestar) به جنگ آدم بدهای شهر میرفت. ویژگی بارز مجموعه، داستانهای ساده و سرگرم کنندهای بود که در آنها سه قهرمان مذکور به طرز جالبی با یکدیگر ارتباط برقرار میکردند. از سویی دیگر حضور دیگر ابرقهرمانان معروف مارول به عنوان کاراکتر میهمان در برخی اپیزودها، جذابیت خاصی برای بینندگان کم سن و سال داشت و به خوبی به آنان القا می نمود که شخصیتهای فراوانی در دنیای مارول وجود دارند و با هم تعامل میکنند. اما تمرکز اصلی همیشه روی دسته سه تایی مرد عنکبوتی، فایر استار  و مرد یخی باقی میماند (که قدرت هاشون هم بسیار جالب و متضاد هم بود) و تعامل بین آنها بسیار زیبا و دلنشین بود و گاهی هم پیتر پارکر و بابی دریک (مرد یخی) با هم برای به دست آوردن دل آنجلیکا جونز (فایر استار) رقابت میکردند ولی همیشه هوای هم رو داشتند. تیتراژ آغازین و موسیقی پرهیجانش هم حرف نداشت و به خوبی در ذهن باقی میماند. تمام موارد فوق الذکر نوعی گیرایی و جذابیت معصومانه به "اسپایدرمن و دوستان شگفت انگیز" او داد و سبب گشت تا با استقبال حیرت انگیزی مواجه شده و خاطره خوش آن تا ابد در ذهن کودکان و نوجوانان دهه 80میلادی جا خوش کند.

  

3- بتمن، رابین، بَتگرل (Batman, Robin & Batgirl)

بتمن، رابین، بتگرل (Batman, Robin & Batgirl)

شاید براتون عجیب باشه ولی «باربارا گوردون» ملقب به «بتگرل» اولش در دنیای کمیک خلق نشده! در واقع او در سریال تلویزیونی بتمن در دهه 60 میلادی خلق شد! البته ما قبلا در کمیک های بتمن شخصیت بتگرل داشتیم ولی او فرد دیگری بود به نام «بتی کین» که دستیار «بت وومن» و معشوقه رابین بود! بنابراین بتگرلی که ما باهاش آشنا هستیم و دختر کمسیر گوردون هستش، در سریال بتمن خلق شد. او خیلی زود در شماره 359 از Detective Comics وارد دنیای کمیک شد. ایده اصلی او توسط «ویلیام دوزیر» که تهیه کننده این سریال بود مطرح شد ولی «جولیوس شوارتز» که سردبیر ارشد دی سی بود به همراه «گاردنر فاکس» و «کارماین اینفانتینو» این ایده را گسترش داد و عمق بخشیدند. گفته میشه او خلق شد تا تماشاچیان مونث بیشتری جذب سریال بتمن بشوند. ولی در هر حال باعث شد تا زوج بتمن و رابین از پویایی بیشتری برخوردار بشه. ضمن اینکه باربارا بعدا با رابین (دیک گریسون) رابطه رومانتیک برقرار کرد. اولش شاید رابطه آنها زیاد عمیق نبود ولی بعد از اینکه سنشون بالاتر رفت و رابین به نایت وینگ و بتگرل هم به اوراکل تبدیل شد، عشق اونا هم اونقدر عمق پیدا کرد که حتی برای مدتی تصمیم به ازدواج داشتند.

 

2- کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، ثور (Captain America, Iron Man & Thor)

کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، ثور (Captain America, Iron Man & Thor)

بدون شک معروف ترین سه تایی مارول از ایرون من، ثور و کاپیتان آمریکا تشکیل شده که البته هسته اصلی تیم اونجرز هم هستند. آنها از نظر منطقی کاملا یکدیگر را تکمیل میکنند زیرا اگر تونی استارک (آیرون من) را مغز متفکر و نابغه تیم بدانیم پس استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) قلب تپنده و رهبر گروهه که قطب نمای اخلاقی تیم بوده و ثور هم بازوی تیم به حساب میاد که جسارت و شهامت خاص خودش را به آن تزریق میکنه. مارول حتی کمیکی اختصاصی باحضور این سه شخصیت منتشر کرده تحت عنوان "اونجرزهای اصلی" (Avengers Prime). داستانش بعد از وقایع "جنگ داخلی" و "محاصره آزگارد" جریان داشت که در آن این سه قهرمان بزرگ علیرغم اختلافاتی که در آن مقطع داشتند به دلیل ظهور دشمنی بزرگ و مشترک بار دیگر با هم متحد میشوند. این سه شخصیت در ضمن از نظر داستانی هم تکمیل کننده یکدیگر هستند. زیرا ثور المان های اسطوره ای – افسانه ای داره و آیرون من هم مایه های مدرن،  فن آوری و علمی – تخیلی و کاپیتان آمریکا هم تِم های میهن پرستانه . پس ترکیب اینها با هم همیشه جواب داده و باعث شد این شخصیت با هم دنیای سینمایی عظیم مارول را نیز به پیش ببرند.

 

1- سوپرمن، بتمن، واندروُمن (Superman, Batman & Wonder Woman)

سوپرمن، بتمن، واندروُمن (Superman, Batman & Wonder Woman)

لقب مشهور ترین ترینیتی دنیای کمیک به سوپرمن، بتمن و واندرومن اختصاص داره. تک تک این ابرقهرمانان بسیار نمادین هستند و محبوب ترین شخصیت های این شرکت به حساب میان و دی سی در طول تاریخ خود تقریبا همیشه از آنها در رویداد ها و کراس اور های مهم خود استفاده کرده است. نکته عجیب اما اینه که درسته که آنها در کمیک "جاستیس لیگ" حضور داشتند اما کارشناسان اولین تیم آپ حقیقی آنها را در کمیک Superman Annual #11 میدانند که سال 1985 منتشر شد! ولی دی سی سال 2003 کمیک سه قسمتی Batman/Superman/Wonder Woman: Trinity را منتشر کرد که در آن نشان میداد این سه شخصیت اولین بار و پیش از شکل گیری گروه "جاستیس لیگ" چطور با یکدیگر ملاقات کردند و به دلیل یک بحران جهانی مجبور شدند با هم تیم آپ کنند. درسته که بتمن و سوپرمن با هم اختلاف نظر داشته و جهان بینی متفاوتی داشته اند ولی حضور واندرومن در بین آنها باعث شده تا همدیگر با بهتر درک کنند. ضمن اینکه او سابقه داشتن رابطه رومانتیک با سوپرمن را داشته و البته در سریال انیمیشنی  Justice League شاهد بودیم که واندرومن به بروس وین (بتمن) علاقه دارد!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مرتبط:

مشهورترین دسته های دو نفره (DUO) کمیک بوکی

5 مثلث عشقی برتر دنیای کمیک

20 شخصیت برتر مارول و دی سی كه خارج از دنیای كمیك بوک خلق شدند!

20 زوج عاشق برتر در دنیای کمیک

10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های"مدافعین" (DEFENDERS) بدانید

10 حقیقت جالبی که باید درباره هارلی کوئین (HARLEY QUINN) بدانید

10 کارتون خاطره انگیز دهه 80 میلادی

رتبه بندی قوی ترین اهالی ازگارد در دنیای کمیک بوک

نمادین‌ترین تیم آپ‌ (TEAM-UP) های مونث‌محور در دنیای کمیک

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

15 حقیقت مهمی که باید درباره "پسر جهنمی" (HELLBOY) بدانید

50 فیلم ابرقهرمانی و کمیک بوکی برتر تاریخ سینما

10 سرگذشت (ORIGIN) کمیک بوکی که در دنیای سینما و انیمیشن بهتر شدند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mani34521
#1 mani34521 1399-05-16 11:53
مقاله خیلی جالبی بود از گزینه 2 و 4 هم خیلی خوشم اومد واقعا ترکیب کاپیتان ، مرد آهنی و ثور یه ترکیب کامل هستش بازم ممنون بابت این مقاله :-)
نقل قول کردن
goblin hunter
#2 goblin hunter 1399-05-16 12:29
استاد ترابي مقاله خيلي خوبي بود به نظر من كاپيتان امريكا ثور و مرد اهني بايد اول مي بود :-* :-*
نقل قول کردن
Miguel-OHara
+1 #3 Miguel-OHara 1399-05-16 12:35
رتبه بندی مقاله بدون نقصه و به هیچ چیز نمیشه ایراد گرفت.به شخصه دسته سه نفره ی مورد علاقم مایلز مورالز - پیتر بی پارکر و گون استیسی تو انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی هستن.

راستی استاد یه نگاه به این عکس از یه مانگا بکنین!

درباره ی این شخصیت تحقیق کردم.اولا که اسمش Crawler هستش همه میدونیم یکی از القاب مرد عنکبوتی Wall Crawler هستش.در این شخصیت هم یه نوجوونه معمولیه که مشکلات روزمره ی زندگی داره و همچنین با وجود کمک به مردم پیش همه مقبولیت نداره.یعنی خود شخصیت مرد عنکبوتی
ببینین ایده ی مرد عنکبوتی چقدر نابه که حتی ذهن های خلاق ژاپنی ازش الهام میگیرن!
نقل قول کردن
Milesspider2020
#4 Milesspider2020 1399-05-16 13:30
باسلام
واقعا بتمن و سوپرمن و واندر ومن باید اول میشدن چون همیشه وقتی اسم یکیشون میاد آدم یاد اون یکی ها هم میوفته
کپ و آیرون من و ثور هم‌ واقعا خوبن و نقاط ضعف همرو پر میکنن
کت وومن و هارلی و آی وی هم داستانشون خیلی عالیه من واقعا هرسه رو دوست دارم
به نظر منم بهترین و اولین و زیباترین و کاملترین سه نفره مایلز و گوئن و پیتر هستش واقعا همشن خوبن و دوست داشتنین
نقل قول کردن
ali spidey 99
#5 ali spidey 99 1399-05-16 15:57
واقعا چقدر آرشیو سایت ما کامله!
یعنی هر شخصیتی که تو این مقاله اومده،خودش تو یه مقاله ی دیگه معرفی شده.
من با دوستانی هم که میگن پیتر و مایلز و گوئن هم باید تو لیست می بودن، هم موافقم، هم مخالف!
چرا موافق؟
چون که خیلی گروه خوبی هستن و تعاملاتشون خیلی جالبه.
مخصوصا اینکه بین مایلز و گوئن دوستی وجود داره و پیتر یه نوعی راهنمای این دو هستش،این گروه رو جالب و باحال می کنه.این که همشون هم کلی وجه مشترک دارن هم(چه از نظر قدرت،مشکلات شخصی،تراژدی و...)به نحوی جالب توجه هست.
چرا مخالف؟
چون که نسبت به تمامی گزینه های این لیست تاریخچه ی کمتری دارن.
یعنی مایلز اشتباه نکنم خودش سال ۲۰۱۱ خلق شد.و این گروه بعدا در دنیای عنکبوتی تشکیل شد.
به نظر من هم دلیل اینکه استاد این گروه رو در مقاله نیاوردن همینه.
از استاد ترابی برای این مقاله تشکر می کنم
نقل قول کردن
a.v.s
+1 #6 a.v.s 1399-05-16 16:29
دستتون درد نکنه.
دوست دارم از دوتا trio خیلی خوب دیگه هم تعریف کنم

یکیش تن تن و میلو و کاپیتان هادوک

نقاط اختلافی که تن تن با هادوک داشت جذاب بود. مثلا تن تن خیلی منطقی و با آرامش بود و هادوک تقریبا شخصیتی مثل ولورین داشت و زودجوش بود و اونقدرا زیاد با کسی راه نمیومد. ولی جالبه که دوستان بسیار خوبی برای هم بودند. میلو هم سگ بامزه و وفادار تن تن بود و همیشه یه جوری به پیشبرد داستان کمک میکرد و به تن تن و هادوک برای کشف حقیقت کمک میشد.

و این یکی که به عقیده خودمم یکی از بهترین trio های تقریبا غیرقهرمانی هستش
یعنی پیتر پارکر و مری جین و زن عمو می

پس از ازدواج مری جین و پیتر، ما شاهد بودیم که این دو نفر با زن عمو می زندگی میکردند. ما لحظات بسیار جالبی رو با این trio در کمیک های قدیمی مرد عنکبوتی دیدیم. ولی قطعا بهترین و پررنگ ترین حضور این trio، مال زمانی بود که در بحبوحه جریانات نیو اونجرز الی جنگ داخلی بود، که نقش زن عمو می و مری جین در زندگی پیتر پارکر بیشتر شد و حالتی جسورتر پیدا کردند، و بیشتر از همیشه در برابر مشکلات پشت همدیگه ایستادند و برای همدیگه میمردند، مثل یک خانواده واقعی.
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#7 SPIDERBAT 1399-05-16 17:23
سلام اسپایدی
دوباره یه ایده و مقاله ی ناب از استاد ترابی.
می دونستید مثلث قوی ترین شکل دنیاس؟حالا فرض کنید بهترین قهرمانا توی یه مثلث قرار بگیرند:قوی ترین قهرمانان در قویترن شکل دنیا.واقعا که تیم آپ خوبی میشه و ما هم صد در صد کلی ازشون لذت می بریم و باهاشون حال می کنیم.
من به شخصه با تریوی کپ و آیرون من و ثور خیلی حال می کنم.
و یه تریو هم هست که احساس می کنم جزو برترین هاست و اونم تریوی بن تن و پدربزرگ مکس و گوئن هستش که ما حداقل توی فصل اول این سریال محبوب خیلی صحنه ها و اپیزود هایی رو داشتیم که بن تن با وجود قدرت زیادی که داشت اما باز هم به کمک گوئن و پدربزرگ مکس احتیاج پیدا می کرد و یجورایی توی سریال می دیدیم که این سه نفر با هم شکست ناپذیرند.

بازم تشکر می کنم از آقای ترابی و بهشون خسته نباشید می گم و ممنون از اسپایدی که اگر نبود هیچکدام از این ها نبود.
نقل قول کردن
master spider
#8 master spider 1399-05-16 18:29
این مقاله جزو اون top 10 های باحال بود. تو مارول هم به سه تایی کاپیتان با ثور و مرد آهنی خوب توجه شده بود. بالاخره همه چیز با آن ها در انتقام جویان ۱ شروع شد
و همه چیز هم با آن ها در اند گیم تمام شد


غیر از آن ها یکی از فان ترین سه تایی ها ۳ تایی ثور با گروت و راکت بود
در اند گیم هم زنان تیم آپ باحالی انجام دادند.
در آخر از آقای ترابی بابت این مقاله تشکر میکنم.
نقل قول کردن
Dark spider 2
#9 Dark spider 2 1399-05-16 18:37
مقاله خوبی بود. از همه موارد مطلع بودم و باعث تجدید خاطره برای من شد. تشکر.
نقل قول کردن
Captain-spidey
#10 Captain-spidey 1399-05-16 23:53
تشکر میکنم استاد مقاله عالی بود
راست من خودم تو سینما از تریو تور و کپ و ایرون من خیلی خوشم میاد یعنی وقتی یاد اون نبر حماسی تو اندگیم میفتم واقعا ذوق زده میشم ولی خوب تو کمیک به نظرم سوپرمن و بتمن و واندرومن واقعا جاشون درسته
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1399-05-17 14:16
من که خودم شخصا تیم سه نفره کپ و مرد آهنی و ثور رو خیلی دوس دارم. قشنگ جنسشون جوره.
جا داره به تیم سه نفر ارباب حلقه ها هم اشاره کنم که ترکیبشون دلنشین بود. آراگورن و لگولاس و گیملی.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#12 AmirhoseinJafari2005 1400-01-02 13:41
خیلی عالی بود بینظیر بود ;-) خسته نباشید :-)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#13 AmirhoseinJafari2005 1400-01-02 13:44
به نقل از a.v.s:
دستتون درد نکنه.
دوست دارم از دوتا trio خیلی خوب دیگه هم تعریف کنم

یکیش تن تن و میلو و کاپیتان هادوک
spidey.ir/.../tintintrio.jpg
نقاط اختلافی که تن تن با هادوک داشت جذاب بود. مثلا تن تن خیلی منطقی و با آرامش بود و هادوک تقریبا شخصیتی مثل ولورین داشت و زودجوش بود و اونقدرا زیاد با کسی راه نمیومد. ولی جالبه که دوستان بسیار خوبی برای هم بودند. میلو هم سگ بامزه و وفادار تن تن بود و همیشه یه جوری به پیشبرد داستان کمک میکرد و به تن تن و هادوک برای کشف حقیقت کمک میشد.

وای این سه تا عالین :D خیلی خوب میشد اینا هم تو لیست بودند.... :lol: بازم مرسی ;-)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#14 AmirhoseinJafari2005 1400-01-02 14:00
یه دسته سه نفری دیگه هم من معرفی میکنم که فکر کنم به اندازه کافی شناخته شده هست.... ولی فکر کنم انقدر مهم نباشه که تو این لیست قرار بگیره....

uupload.ir/.../...

لاکی لوک ، جالی چامپر و رانتانپلان...
رابطه لاکی لوک و جالی چامپر خیلی دوستانه هست ولی جالی مرتب به لوک کنایه میزند و او را گاهی اوقات ظایع میکند.
رانتانپلان هم خیلی گیجه و همه چیزو اشتباهی متوجه میشه .... با اینکه خنگه ولی گاهی اوقات اتفاقی کارای مثبتی میکنه مثل پیدان کردن دالتون ها.....
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#15 Ehsan Spider 1400-01-02 19:59
عالی بود استاد خیلی ممنون بابت این مقاله

من بیشتر سایکلوپس ، جین گری ، ولورین رو دوست داشتم قطعاً تعاملات ان ها جذاب و بسیار زیبا میتونه باشه
مرد عنکبوتی ، آیس من ، فایراستار هم جذاب بود تقریباً شکل همین سایکلاپس، جین گری ، ولورین هستش

دمتون گرم مقاله عالی بود
نقل قول کردن
mobin rz
#16 mobin rz 1400-01-03 07:39
ممنون آًقای ترابی
با اینکه خودم زیاد با رتبه ی اول حال نمیکنم ولی قبول دارم بنا بر سابقه و محبوبیت رتبشون اول باشه
راستی تو دارک جاستیس لیگ هم زاتانا جان کنستانتین و بتمن سه تایی باحالی تشکیل میدن
نقل قول کردن
spidersam
#17 spidersam 1400-01-08 20:25
میگم تا حالا فکر کردین اگه مارول و دیسی یه کمیک میساختن با حضور اسپایدرمن و دیمین وین و جان کنت چقد باحال و فان میشد؟
حتی کاورش هم تو ذهنمه:
اسپایدرمن که با تار دیمیین رو گرفته و تار شلیک میکنه و دیمین یه حالت اخم داره و جان هم داره پرواز میکنه و میخنده واقعا باحال میشد نه؟
نقل قول کردن
spidersam
#18 spidersam 1400-01-10 06:26
به نقل از SPIDERBAT:
سلام اسپایدی
دوباره یه ایده و مقاله ی ناب از استاد ترابی.
می دونستید مثلث قوی ترین شکل دنیاس؟حالا فرض کنید بهترین قهرمانا توی یه مثلث قرار بگیرند:قوی ترین قهرمانان در قویترن شکل دنیا.واقعا که تیم آپ خوبی میشه و ما هم صد در صد کلی ازشون لذت می بریم و باهاشون حال می کنیم.
من به شخصه با تریوی کپ و آیرون من و ثور خیلی حال می کنم.
و یه تریو هم هست که احساس می کنم جزو برترین هاست و اونم تریوی بن تن و پدربزرگ مکس و گوئن هستش که ما حداقل توی فصل اول این سریال محبوب خیلی صحنه ها و اپیزود هایی رو داشتیم که بن تن با وجود قدرت زیادی که داشت اما باز هم به کمک گوئن و پدربزرگ مکس احتیاج پیدا می کرد و یجورایی توی سریال می دیدیم که این سه نفر با هم شکست ناپذیرند.

بازم تشکر می کنم از آقای ترابی و بهشون خسته نباشید می گم و ممنون از اسپایدی که اگر نبود هیچکدام از این ها نبود.

آره واقعا عالی هستن ولی از سریال بن تن بعد از هر سری بچه گونه میشد تا رسید به این افتضاحی که بهش میگن (بنتن:ریبوت) بد ترین ریبوت تاریخ این بود و حتی اون لباس مخصوص بنتن رو نداشت
هر فصل هم هی ساعتاش عوض میشد
ولی انگار نتفلیکس قراره یه فیلم شاهکار از بنتن بسازه که جوری که فهمیدم بیشتر بازیگراش فیلمای mcu رو بازی کردن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید