10 ابرشرور برتر دنیای کمیک که قدرت فوق بشری ندارند!

10 ابرشرور برتر دنیای کمیک که قدرت فوق بشری ندارند!

درسته  از داشتن قدرت ها و قابلیت های  فوق بشری محروم هستند ولی این مساله ذره ای از اهمیت و خطرناک بودن آنها کم نکرده است!

 

10- «ریدلِر» (Riddler)

ریدلر

«ریدلر» (معماگو) با نام اصلی ادوارد نیگما توسط نویسنده بیل فینگر و طراح دیک اسپرنگ خلق شده‌است که برای اولین بار در مجموعه کمیک‌های کارآگاه (اکتبر 1948) حضور پیدا کرد. ریدلر از معماها و چیستان‌های فکری در فعالیت‌های مجرمانهٔ خود استفاده می‌کند، و اغلب آن‌ها را به عنوان سرنخ برای متخصص‌ها یا بتمن باقی می‌گذارد تا به حل آن‌ها بپردازند. او یکی از سرسخت‌ترین دشمنان بتمن محسوب می‌شود و متعلق به جمعی از دشمنان بتمن است که فهرست جنایتکاران و مجرمین لیست او را تشکیل می‌دهد. او بعدها به هویت واقعی بتمن که بروس وین است پی می‌برد، اما هویت وی را فاش نمی‌کند. او هم مثل بسیاری از دشمنان بتمن فاقد قدرت های فوق بشری است ولی مغز متفکر جنایت‌کاری، استراتژیست و کارشناس ماهر محسوب میشود و هوشی در سطح نابغه دارد و در استفاده از معماها و چیستان‌های پیچیده استاد است.

 

9- «آرکید» (Arcade)

ارکید

«آرکید» قدرت خاصی نداره ولی معمولا یک شهربازی داره به نام Murderworld که دیگر قهرمانان رو در اون گیر میندازه و تله های مرگباری هم درش کار میگذاره. بنابراین هر کی در آنجا گیر میفته باید برای بقا و زنده موندن تلاش و تقلا کنه! ظاهرش کلاسیکه و آدم رو با دیدن اون لبخند ترسناک یاد خبیث های کلاسیک سینما میندازه. بهش در دنیای کمیک لقب "والت دیزنی قاتل" داده اند! او تا به حال بیش از 20 شهربازی مرگبار با انواع و اقسام تله های مرگبار ساخته است . تا به حال خیلی از قهرمانان مارول را هم گیر انداخته. آرکید اخیرا یک سری نوجوان را گیر انداخت و مجبورشون کرد همدیگر رو به قتل برسانند تا زنده بمانند! (آدم یاد Hunger Games میفتاد!). او حتی یکی از این نوجوانان را خودش کشت تا نشون بقیه بده باید چیکار کنند!

 

8- «شردر» (Shredder)

شردر

«شردر» بن نام اصلی «اوروکو ساکی» دشمن اصلی لاک‌پشت‌های نینجا است. او در تمامی آثار مرتبط با داستان لاک‌پشت‌های نینجا، بزرگترین دشمن اسپلینتر و لاک‌پشت‌ها، و همچنین رهبر قبیلهٔ نینجاهای فوت به ‌شمار می‌رود. او با قوانین سختی فرمانروایی می‌کند، اما همانند بسیاری از دیکتاتورها، در هر زمانی دست‌های خود را کثیف نمی‌کرد. او لژیونرها و سربازان قبیله، پیروان جهش‌یافته یا دخترش کارای را برای نبرد می‌فرستاد و اهمیت چندانی نمی‌دهد اگر آن‌ها در حین خدمت به او کشته شوند. او استاد هنر رزمی نینجوتسو است و قدرت او به راحتی با اسپلینتر برابری می‌کند، و قادر به رویارویی با هر کسی که علیه او می‌ایستاد را داشت. شردر کلاهی به نام کورو کاباتو داشت که نماد قبیلهٔ فوت بود و او سوگند خورد که تا آخر عمرش از کلاه محافظت کند. درسته که گاهی در جاهای مختلف مثل دنیای انیمیشن سرگذشت اصلی او در دنیای کمیک تغییر داده و بهش قدرت فوق بشری داده اند (مثلا او در سری دوم کارتون های لاک پشت های نینجا سرگذشتی مرتبط با بیگانه های فضایی پیدا کرد!) ولی در دنیای کمیک قدرت فوق بشری ندارد.

  

7- والچر (Vulture)

«آدریان تومز» ملقب به «والچر» (کرکس) از دشمنان بسیار قدیمی مرد عنکبوتی است که قدرت فوق بشری ندارد ولی بسیار خطرناک است زیرا از اجهیزات خاصی استفاده میکند. در حقیقت او پیرمردی بود كه در رشته مهندسی الكترونیك تخصص داشت اما پس از خیانت شریک تجاری‌اش به جنایت روی آورد. سپس یک دستگاه ضد جاذبه و بال های کرکس اختراع کرد تا بتواند مثل یک پرنده پرواز کند و به اهداف شوم خود برسد. او اغلب اوقات به دنبال یافتن راهی است تا دوباره جوان شود. (البته خلافكاران دیگری نظیر "بلكی دراگو" نیز در نقش كركس ظاهر شده و با اسپایدرمن دشمنی كرده‌اند). شاید سن و سال او شما رو گول بزند و فکر کنید که از دشمنان ضعیف مرد عنکبوتیه ولی اصلا اینطور نیست و بارها نشون داده میتونه حریف قابلی برای اسپایدرمن به حساب بیاد.

 

6- «آزیمندیس» (Ozymandias)

  «آزیمندیس» (Ozymandias) 

«آزیمندیس» (Ozymandias) با نام اصلی «ادرین الکساندر ویت»، خبیث اصلی کمیک تحسین شده "واچمن" (Watchmen) است. نام او برگرفته از اوزیماندیاس (رامسس دوم، فرعون مصر) است. وایت دارای هیچ توانایی ابرانسانی نمی‌باشد، اما او فوق‌العاده باهوش است، بطوری که به او لقب «باهوش‌ترین مرد جهان» را داده‌اند. در واقع دنیای كمیك بوك پر از ابرشرورانی است كه بیشتر اهل حرف زدن هستند تا عمل! ولی آزیمندیس از این دسته از ابرشروران نیست. در شماره یكی مانده به آخر كمیك "واچمن" میبینیم كه او چطور با آب و تاب و جزئیات فراوان پرده از نقشه نهایی خود برمیدارد و متوجه میشویم كه میخواهد با یك تهاجم ساختگی و كشتن میلیون ها نفر، جلوی یك جنگ هسته ای را بگیرد (در واقع او اعتقاد دارد كه اگر یك حمله قلابی از سوی موجودات فضایی به زمین شود، آنوقت آمریكا و شوروی در برابر آن با هم متحد خواهند شد و این از جنگ هسته ای قریب الوقوع میان آنها جلوگیری خواهد نمود!) . وقتی هم كه هم تیمی های سابق او در گروه نگهبانان سعی میكنند باهاش حرف بزنند تا از این نقشه دست بردارد، بهشون میگه كه دیگه دیر شده و نقشه اش را شروع به اجرا كرده.  جمله "من سی و پنج دقیقه پیش انجامش دادم" (I did it thirty-five minutes ago)، یكی از شوكه كننده ترین فراموش نشدنی ترین جملاتی است كه در تاریخ كمیك بوك به نگارش درآمده. این جمله بیانگر یكی از معدود دفعاتی است كه آدم بد داستان موفق میشود و نقشه خودش را بدون حتی ذره ای تاسف و عذاب وجدان پیش میبرد. میلیون ها نفر به خاطر عمل یك نفر میمیرند و قهرمانان داستان هیچ كاری از دستشان برنمی آید.

  

5- «دو چهره» (Two-face)

دو چهره two face

«دو- چهره» با نام اصلی هاروی دنت یکی از سرسخت‌ترین دشمنان بتمن است و متعلق به جمعی از دشمنان بتمن است که فهرست جنایتکاران و مجرمین لیست او را تشکیل می‌دهد. هاروی دنت، در 26 سالگی، شش ماه قبل از این که بتمن آغاز به مبارزه به جنایت کاران کند، جوانترین دادستان گاتهام سیتی می‌شود. او به خاطر تلاش وقفه ناپذیرش در مبارزه با جرم و فساد، به آپولون، ایزد روشنایی، ملقب می‌شود. او، کارآگاه جیمز گوردون و بتمن، با همکاری هم اتحاد قدرتمندی علیه سازمان‌های خلافکار تشکیل می‌دهند. تا اینکه در یکی از تلاش‌های آن‌ها برای نابود کردن گروه مافیایی «کارماین فالکونی» و «سالواتوره مارونی»، در دادگاه به چهرهٔ هاروی اسید پاشیده میشود که سبب می‌شود نیمهٔ چپ صورت او، بسوزد. پس از این واقعه، او تبدیل به یکی از خلافکاران گاتهام می‌شود.

 

4- «میستریو» (Mysterio)

میستریو

«میستریو» یک بدل‌کار و متخصص ساخت افکت‌های ویژه سینمایی به نام بود به نام «کوئینتین بک» که تصمیم گرفت از مهارت و تخصص‌اش برای رسیدن به اهداف خبیث و غیرقانونی استفاده كند. او توانایی‌های فوق بشری ندارد اما چندین دفعه توانسته با ایجاد توهم و چالش‌های ذهنی برای اسپایدرمن دردسرهای جدی درست كند و او را تا مرز جنون بكشاند. (البته افراد دیگری نظیر «دانیل بركهارت» نیز در نقش میستریو ظاهر شده و با اسپایدرمن دشمنی كرده‌اند). او یکی از جالب ترین دشمنان مرد عنکبوتی است و بر خلاف خیلی از دیگر دشمنان او، بسیار دوست دارد دراماتیک عمل کند (دلیلش اینه که در تئاتر و سینما سابقه داره). ضمن اینکه از معدود دشمنان مرد عنکبوتیه که میتونه واقعا بامزه باشه. نوعی جذابیت منحصر به فرد نیز در لباس و شکل ظاهری او وجود دارد که آدم را شیفته خودش میکند. و البته اینکه قدرت فوق بشری نداره و با سلاح توهم و جلوه های ویژه به جنگ ابرقهرمانان میره ازش شخصیتی واقعا جذاب ساخته است.

 

3- «کینگ پین» (Kingpin)

کینگ پین

 کینگ پین نام واقعی اش «ویلسون فیسک» است و قدرتمند‌ترین رییس سندیکاهای جنایتکاری شهر نیویورک است و به همین دلیل بارها با امثال اسپایدرمن، بی باک و ... سر شاخ شده است و حتی یک بار  دستور داد تا یک قاتل حرفه‌ای، زن عموی سالخورده پیتر پاركر را با تیر بزند. او نیروی فوق بشری ندارد اما توان ذهنی و فیزیكی بسیار بالایی دارد و ادعا می‌كند كه تمام بدنش از عضله تشكیل شده است. او بسیار جاه‌طلب بوده و یک مافیای بزرگ خلافکاری را در سطح شهر را کنترل می‌کند و حاضر است برای پیشبرد اهدافش هر کاری بکند. حال اگر اسپایدی یا دردویل هم این وسط بیان و هر از گاهی زمام امور رو از چنگ او در بیاورند، او به هر طریقی که شده سعی در بازگرداندن اوضاع به شرایط پیشین می‌کنه، حتی اگه به قیمت آسیب‌زدن‌های جبران‌ناپذیر به این قهرمانان باشه.

 

2- «جوکر» (Joker)

جوکر - joker

جوکر توسط باب کین، جری رابینسون و بیل فینگر خلق شده‌است؛ که برای اولین بار در نخستین جلد کتاب‌های کمیک بتمن (25 آوریل 1940) حضور پیدا کرد. جوکر دارای هیچ توانایی ابرانسانی نمی‌باشد، در عوض از تخصص خود در رشته مهندسی شیمی برای ایجاد ترکیبات سمی یا کشنده و تسلیحات موضوعی شامل ورق‌های بازی بُرنده، زنگ هشدار کشنده، و گل‌های اسیدپاش بر روی جامه خود بهره‌مند می‌شود. جوکر اغلب با دیگر ابرشروران گاتهام سیتی از جمله پنگوئن و دوچهره، و گروه‌هایی مانند لیگ بی‌عدالتی همکاری می‌کند، اما روابط آن‌ها غالباً به واسطه تمایل جوکر به آشفتگی افسار گسیخته از بین می‌رود.  اگرچه هدف اصلی جوکر شخصیت بتمن است، اما او با قهرمان‌های دیگری همچون سوپرمن و واندر وومن جنگیده است. همانطور که گفته شد او به صورت basic هیچ قدرت فوق بشری ندارد ولی بسیار خبیث خطرناکی است. در واقع ممکنه جوکر یک دیوونه تمام عیار باشه ولی وقتی قراره زندگی شوالیه تاریکی رو به جهنم تبدیل کنه، دقیقا میدونه داره چیکار میکنه!

 

1- «لکس لوثر» (Lex Luthor)

«لکس لوثر» فقط بزرگترین دشمن سوپرمن نیست، او یکی از بزرگترین دشمنان دنیای کمیک های دی سی است. ولی  همه چیز او در نهایت به سوپرمن ختم میشه. او همیشه به قدرت هوش و جاه طلبی مچهز بوده و اگرچه هیچ قدرت فوق بشری نداشته ولی بیش از هر خبیث دیگری برای سوپرمن دردسر درست کرده. شخصیت پردازی او در سالهای اخیر بین یک تاجر و سرمایه دار فاسد، دانشمند دیوانه ، رئیس جمهور منتخب و یک خبیث تمام عیار مغرور که به دنبال تصرف دنیاست متغیر بوده است. و همانطور که در این مقاله هم گفته شد برای مدتی یک شخصیت مثبت شده! اما چیزی که همیشه درباره او ثابته اینه که نفرت (یا شاید بهتره بگیم شیفتگی) لکس لوثر نسبت به سوپرمن اونقدر زیاده که هر کاری حاضره بکنه تا او رو به زیر بکشه اما دیگر اعضای جاستیس لیگ هم از نقشه های پلید او در امان نیستند. او حتی تونسته به این گروه نفوذ کنه و از هویت مخفی بتمن به عنوان یک برگ برنده استفاده کنه. لوثر آنقدر مکار است که توانسته برای مدتی کوتاه به سمت ریاست جمهوری آمریکا نیز دست یابد.

 

 امیر علی قادری

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

 10 قهرمان برتری که قدرت های فرابشری ندارند

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

10 بلای بزرگی که لکس لوثر بر سر دیگران آورده است

زشت ترین شخصیت های خبیث دنیای کمیک!

10 شخصیت خبیث مارول که از جوکر خفن تر هستند!

معرفی 10 دشمن برتر بتمن (TOP 10 BATMAN VILLAINS)

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (SUPERMAN VILLAINS)

معرفی 10 دشمن برتر لاک پشت های نینجا

20 پانل ماندگار در تاریخ كمیك بوك - قسمت دوم

20 قدرت فوق بشری برتر در دنیای کمیک بوک

وقتی پیتر پارکر قدرت های فوق بشری خودش را از دست داد ...

15 دفعه ای که قدرت ابرقهرمانان کمیک بوکی در سریال و فیلم تغییر کرد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

master spider
#1 master spider 1399-05-22 13:23
مقاله خیلی خوبی بود آقای قادری. هر جور که نگاه میکنم جای همشون درسته و جای هیچ چون و چرایی نیست. همه در نوع خودشون خرابی های بی شماری رو بر جای گذاشتن. جوکر که چه بلا هایی سر بتمن درآورده و باعث فلج شدن بت گرل(باربارا گردون) شده و لوس لوثر که دشمن شماره ۱ سوپر من هستش اما خب دردسر های زیادی برای لیگ عدالت هم بوجود آورده و از همه جالب تر میستریو که همون طور که میدونین دشمن اوریجینال اسپایدرمن هستش ولی جالب بدونین که بدترین کاری رو که تاحالا تونسته بکنه با مردعنکبوتی نبوده بلکه با ولورین بوده. اگه میخواین بدونین چیکار کرده برین کمیک پیرمردی به نام لوگان که در سایت ترجمه شده رو برین بخونین.
spidey.ir/.../...
البته این رو هم بگم که اون میستریو کوئینتن بک نبود یکی دیگه بود. بار دیگر بخاطر این مقاله تشکر میکنم.
نقل قول کردن
AmirAbbas
#2 AmirAbbas 1399-05-22 13:35
مقاله جالبی بود
راستی خیلی از خبیث های معروف قدرت فوق بشری ندارن
ولی انقدر ویلین های خوبی ان که آدم فکر میکنه قدرت فرابشری
دارن :o :-)
نقل قول کردن
iron-punk
#3 iron-punk 1399-05-22 14:08
مقاله ی عالی بود اما به نظرتون هوش لکس لوتر یا ریدلر قدرت محسوب نمیشه؟
نقل قول کردن
AbOlFaZl_SpiderCap
#4 AbOlFaZl_SpiderCap 1399-05-22 14:09
بابت نوشتن این مقاله سرگرم کننده و لذت بخش ممنونم . اعتراضی هم نمیشه از لیست گرفت چون خیلی منطقی توضیح دادید قابلیت های خبیث هارو . خسته نباشید .
نقل قول کردن
Matingh
#5 Matingh 1399-05-22 15:55
دستتون درد نکنه آقای قادری خیلی مقاله ی جالبی بود .
واقعا خیلی شخصیت های محبوب و جذابی هستن و از کاریزمای بالایی برخوردارند مخصوصا ۵ تای اول و به شخصه از شخصیت هایی که به هوش خود اتکا میکنند تا قدرت فرابشری خود، بیشتر خوشم میاد. ;-)
نقل قول کردن
ironspider
#6 ironspider 1399-05-22 16:07
به نقل از iron-punk:
مقاله ی عالی بود اما به نظرتون هوش لکس لوتر یا ریدلر قدرت محسوب نمیشه؟


اگه عنوان مقاله رو خوب متوجه شده باشید نوشته قدرت فوق بشری خیلی از آدما هوش زیادی دارن پس هوش فوق بشری :-|
نقل قول کردن
ali spidey 99
#7 ali spidey 99 1399-05-22 16:13
مقاله خیلی عالی بود.ممنون آقای قادری.
به نقل از iron-punk:
مقاله ی عالی بود اما به نظرتون هوش لکس لوتر یا ریدلر قدرت محسوب نمیشه؟

نه چرا باید حساب بشه؟
تو دنیا افراد باهوش خیلی زیاد داریم.اونوقت اونا ابر انسان هستن؟
رو مقاله هم نوشته شده که قدرت فوق بشری ندارن.
آیا هوش زیاد قدرت فرابشری محسوب میشه؟
اونا بخاطر هوش زیادشون خطرناک شدن.نه اینکه هوش یه قدرت فرا بشری باشه!
نقل قول کردن
Captain-spidey
#8 Captain-spidey 1399-05-22 16:30
تشکر میکنم آقای قادری مقاله عالی بود من از موارد این لیست از لیدلر و میستریو خیلی خوشم میاد و واقعا عالی
ببخشید من در مورد دو چهره یه سوالی دارم:الان مثلا رو صورت یکی اسید بریزم یارو که دیوونه نمیشه میخواستم بدونم اون اسید سمی چیزی داشته که هاروی رو انقدر خبیث کرده یا اینکه نمیشه با عمل جراحی اوت رو به حالت اول بر گردوند
نقل قول کردن
master spider
#9 master spider 1399-05-22 16:47
به نقل از iron-punk:
مقاله ی عالی بود اما به نظرتون هوش لکس لوتر یا ریدلر قدرت محسوب نمیشه؟

میدونی حرفت درسته. اما وقتی که هوش طرف در حدی باشه که قدرت فوق بشری به حساب بیاد. مثلا هوش لکس لوثر اصلا فوق بشری نیست اما هوش thinker که یکی از دشمنان فلش هستش قدرت فوق بشری هست.
نقل قول کردن
iron-man 2019
#10 iron-man 2019 1399-05-22 16:57
سلام
مقاله واقعاً عالی بود اقا امیر
خسته نباشید
نقل قول کردن
iron-man 2019
#11 iron-man 2019 1399-05-22 17:00
فقط من یک سوال داشتم
شاید مسخره باشه ولی خیلی ذهن منو مشغول کرده
شخصیت پردازی دقیقاً چیه؟
الان مثلاً من نمیفهمم الن ریپلی در بیگانه چطوری شخصیت پردازی قوی داره ولی بقیه شخصیت های سینما ندارن که رتبه 4 یا 5 100 شخصیت برتر سینما مجله امپایر رو داره
نقل قول کردن
master spider
#12 master spider 1399-05-22 18:13
به نقل از master spider:
به نقل از iron-punk:
مقاله ی عالی بود اما به نظرتون هوش لکس لوتر یا ریدلر قدرت محسوب نمیشه؟

میدونی حرفت درسته. اما وقتی که هوش طرف در حدی باشه که قدرت فوق بشری به حساب بیاد. مثلا هوش لکس لوثر اصلا فوق بشری نیست اما هوش thinker که یکی از دشمنان فلش هستش قدرت فوق بشری هست.

گراد هم همینطور(اونم یکی از دشمنان فلش هستش)
نقل قول کردن
nomad
#13 nomad 1399-05-22 21:03
به نقل از Captain-spidey:
تشکر میکنم آقای قادری مقاله عالی بود من از موارد این لیست از لیدلر و میستریو خیلی خوشم میاد و واقعا عالی
ببخشید من در مورد دو چهره یه سوالی دارم:الان مثلا رو صورت یکی اسید بریزم یارو که دیوونه نمیشه میخواستم بدونم اون اسید سمی چیزی داشته که هاروی رو انقدر خبیث کرده یا اینکه نمیشه با عمل جراحی اوت رو به حالت اول بر گردوند


واقعا بنده ی حقیر رو ببخشید که به جای اساتید سایت جواب میدم;

هاروی از بچگی تو یه خانواده ی سطح پایین خشن و فقیر بود
پدرش هم خب طبیعتا معتاد بود هی پسرش رو کتک میزد
پدرش اکثر اوقات از یه سکه استفاده میکرد تا به پسرش شانس بده از کتک هاش فرار کنه واسه همین اون از همین بچگی اختلالات روانی مثل دو قطبی بودن و پارانوریا پیدا کرده بود و خشونت و دیوانگی تو وجودش بود یه بار که تو یه جلسه ی حقوقی بود یه جنایتکار به اسم سال مارونی رو صورتش اسید ریخت و باعث شد اون خشونت تو وجودش بیدار بشه تا خواست به حالت طبیعی برگرده و دوباره به زندگی عادیش برسه یه جنایتکار به اسم ارین مک‌کیلن که رئیس باند مافیا بود و هاروی اون رو به زندان انداخته بود فرار کرد و بعد صورت هاروی رو با اسید برای همیشه به این شکل در اورد امیدوارم مفید بوده باشم :roll:
نقل قول کردن
Captain-spidey
#14 Captain-spidey 1399-05-23 01:12
به نقل از nomad:
به نقل از Captain-spidey:
تشکر میکنم آقای قادری مقاله عالی بود من از موارد این لیست از لیدلر و میستریو خیلی خوشم میاد و واقعا عالی
ببخشید من در مورد دو چهره یه سوالی دارم:الان مثلا رو صورت یکی اسید بریزم یارو که دیوونه نمیشه میخواستم بدونم اون اسید سمی چیزی داشته که هاروی رو انقدر خبیث کرده یا اینکه نمیشه با عمل جراحی اوت رو به حالت اول بر گردوند


واقعا بنده ی حقیر رو ببخشید که به جای اساتید سایت جواب میدم;

هاروی از بچگی تو یه خانواده ی سطح پایین خشن و فقیر بود
پدرش هم خب طبیعتا معتاد بود هی پسرش رو کتک میزد
پدرش اکثر اوقات از یه سکه استفاده میکرد تا به پسرش شانس بده از کتک هاش فرار کنه واسه همین اون از همین بچگی اختلالات روانی مثل دو قطبی بودن و پارانوریا پیدا کرده بود و خشونت و دیوانگی تو وجودش بود یه بار که تو یه جلسه ی حقوقی بود یه جنایتکار به اسم سال مارونی رو صورتش اسید ریخت و باعث شد اون خشونت تو وجودش بیدار بشه تا خواست به حالت طبیعی برگرده و دوباره به زندگی عادیش برسه یه جنایتکار به اسم ارین مک‌کیلن که رئیس باند مافیا بود و هاروی اون رو به زندان انداخته بود فرار کرد و بعد صورت هاروی رو با اسید برای همیشه به این شکل در اورد امیدوارم مفید بوده باشم :roll:

تشکر میکنم ازتون بابت اطلاعاتتوت :-)
نقل قول کردن
nomad
#15 nomad 1399-05-23 15:57
به نقل از Captain-spidey:
به نقل از nomad:
به نقل از Captain-spidey:
تشکر میکنم آقای قادری مقاله عالی بود من از موارد این لیست از لیدلر و میستریو خیلی خوشم میاد و واقعا عالی
ببخشید من در مورد دو چهره یه سوالی دارم:الان مثلا رو صورت یکی اسید بریزم یارو که دیوونه نمیشه میخواستم بدونم اون اسید سمی چیزی داشته که هاروی رو انقدر خبیث کرده یا اینکه نمیشه با عمل جراحی اوت رو به حالت اول بر گردوند


واقعا بنده ی حقیر رو ببخشید که به جای اساتید سایت جواب میدم;

هاروی از بچگی تو یه خانواده ی سطح پایین خشن و فقیر بود
پدرش هم خب طبیعتا معتاد بود هی پسرش رو کتک میزد
پدرش اکثر اوقات از یه سکه استفاده میکرد تا به پسرش شانس بده از کتک هاش فرار کنه واسه همین اون از همین بچگی اختلالات روانی مثل دو قطبی بودن و پارانوریا پیدا کرده بود و خشونت و دیوانگی تو وجودش بود یه بار که تو یه جلسه ی حقوقی بود یه جنایتکار به اسم سال مارونی رو صورتش اسید ریخت و باعث شد اون خشونت تو وجودش بیدار بشه تا خواست به حالت طبیعی برگرده و دوباره به زندگی عادیش برسه یه جنایتکار به اسم ارین مک‌کیلن که رئیس باند مافیا بود و هاروی اون رو به زندان انداخته بود فرار کرد و بعد صورت هاروی رو با اسید برای همیشه به این شکل در اورد امیدوارم مفید بوده باشم :roll:

تشکر میکنم ازتون بابت اطلاعاتتوت :-)

خواهش میکنم ;-) :-)
نقل قول کردن
punkspidey
#16 punkspidey 1399-05-23 19:00
سلام.یه سوال.گرین گابلین قدرت فوق بشری داره؟
نقل قول کردن
nomad
#17 nomad 1399-05-23 20:17
به نقل از punkspidey:
سلام.یه سوال.گرین گابلین قدرت فوق بشری داره؟

اره گرین گابلین به خودش سرم گابلینی تزریق کرده که هم باعث دیوانگیش و هم افزایش قدرتش شده
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#18 TMNT - FAN 1403-01-12 13:49
شریدر لیاقت رتبه بالاتری رو داشت ، حداقل والچر که ویلن بهتری نسبت به اروکو ساکی نیست
نقل قول کردن
Gotham-Knight
#19 Gotham-Knight 1403-01-12 16:01
به نقل از TMNT - FAN:
شریدر لیاقت رتبه بالاتری رو داشت ، حداقل والچر که ویلن بهتری نسبت به اروکو ساکی نیست

بنظرم با وجود خفن بود شریدر این مقاله به افرادی شروری تعلق داره که با وجود ضعف با هوش و قدرت بدنی و دوز و کلک تونستن جلو ی قوی ترین ها وایسن مثل جوکر و لکس لوتر که جلو سوپرمن و بتمن وایسادند ( جوک جلو سوپرمنم وایساده اگه اشتباه نکنم ) ولی شریدر با وجود قوی بودن کاری در سطح اونا فکرنکنم کرده باشه والچر هم با فناوری و هوش بال برای خودش درست کرد و یه بار خودشو جوون کرد یعنی تونسته خودش را از فرش به عرش برسونه ولی شردر نه
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#20 TMNT - FAN 1403-01-28 16:48
به نقل از Gotham-Knight:
به نقل از TMNT - FAN:
شریدر لیاقت رتبه بالاتری رو داشت ، حداقل والچر که ویلن بهتری نسبت به اروکو ساکی نیست

بنظرم با وجود خفن بود شریدر این مقاله به افرادی شروری تعلق داره که با وجود ضعف با هوش و قدرت بدنی و دوز و کلک تونستن جلو ی قوی ترین ها وایسن مثل جوکر و لکس لوتر که جلو سوپرمن و بتمن وایسادند ( جوک جلو سوپرمنم وایساده اگه اشتباه نکنم ) ولی شریدر با وجود قوی بودن کاری در سطح اونا فکرنکنم کرده باشه والچر هم با فناوری و هوش بال برای خودش درست کرد و یه بار خودشو جوون کرد یعنی تونسته خودش را از فرش به عرش برسونه ولی شردر نه


توی دنیای کمیک هم شریدر کم بلا سر لاکپشت ها نیاورده ولی بیشتر ضربه شست های اون مال اختباص های خارج از عالم کمیک هست درست برعکس والچر که توی اختباص های خارج از عالم کمیک به یاد نمیارم کار خیلی خفنی زیاد کرده باشه ولی توی دنیای کمیک چند باری حرکت های جالب توجه زده
در مجموع قصد ایجاد بحث و جنجال ندارم و از روی تعصب هم حرف نمیزنم ولی شریدر از والچر ویلن بهتریه و توی این فهرست هم باید یه رتبه بالاتر بیاد ولی از آزیماندیاس دیگه نمیتونه بالاتر بیاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید