10 شخصیت معروف دنیای سرگرمی که احتمالا خبر نداشتید در دنیای کمیک خلق شده اند!

10 شخصیت معروف دنیای سرگرمی که احتمالا خبر نداشتید در دنیای کمیک خلق شده اند!

بسیاری از شخصیت های معروف دنیای سینما، تلویزیون و انیمیشن هستند که شاید خبر نداشته باشید اولش در دنیای کمیک خلق شده اند!

 

این دو مقاله را نیز از دست ندهید:

40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت اول

40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت دوم

 

10- مردان سیاه پوش (Men in Black)

مردان سیاه پوش (Men in Black)

کیست که با سری فیلم های مردان سیاه پوش آشنا نباشد؟ این فیلم ها به لطف شیمی فوق العاده بین «ویل اسمیت» و «تامی لی جونز» به موفقیت های زیادی دست یافتند. امسال هم که سونی این فرنچایز را تحت عنوان MIB International ریبوت کرد (با استفاده از بازیگران اصلی جدید) در این فیلم ها شاهد یک سازمان فوق پیشرفته و مامورین آن هستیم که به صورت مخفیانه با تهدیدات فرا زمینی میجنگند. ولی احتمالا تعداد انگشت شماری میدانند که این فیلم ها بر اساس کمیکی که در ابتدای دهه 90 میلادی چاپ شد ساخته شده اند! جالبه که بدونید کمیک های مردان سیاه پوش خیلی دارک بودند و برخلاف سری سینمایی، لحن کمدی نداشتند و قهرمان هایش علاوه بر تهدیدات فرا زمینی با موجودات ماورالطبیعه مثل خون آشام ها و موجودات گرگ نما هم روبرو میشدند! در هر حال برای ما که سال 1997 قسمت اول فیلم "مردان سیاه پوش" رو برای اولین بار تماشا کردیم ، خیلی غافلگیر کننده بود که یک لحظه در تیتراژ آغازین چشممون خورد به جمله: براساس کمیک مارول خلق شده توسط «لوول کانینگهام» (Lowell Cunningham)! بعد از کمی تحقیق فهمیدیم که کمیک های "مردان سیاه پوش" سال 1990 به دست کانینگهام و طراحی به نام «سندی کاروثرز» (Sandy Carruthers) و برای انتشاراتی به نام Aircel Comics خلق شدند (این کمیک ها سیاه و سفید بودند) بعدا این ناشر توسط ناشری دیگر به نام "مالیبو کامیکس" (Malibu Comics) خریداری شد و سپس مارول انتشارات مالیبو را در سال 1994 خرید! (این مقاله را بخوانید). سه قسمت از این کمیک در سال 1990 منتشر شد و سه قسمت دیگر در سال 1991. پس از موفقیت فیلم "مردان سیاه پوش" در سال 1997 مارول چند کمیک تک قسمتی و وان شات نیز از آن منتشر کرد. اما به نظر میرسه رایت سینمایی این کمیک رو خیلی وقت پیش سونی از مارول به صورت مادام العمر خریداری کرده است. درباره کمیک بوک های مردان سیاه پوش یک مقاله فوق العاده در سایت داریم که برای خوندنش بروید اینجا.

 

9- هیزِل (Hazel)

  هیزِل (Hazel)

"هیزل" نام یک سریال معروف آمریکایی است که در ژانر کمدی موقعیت یا sitcom ساخته شد و برای 154 ایپزود و بین سالهای 1961 تا 1966 از شبکه های تلویزیونی پخش شد. این سریال درباره زنی به نام «هیزل برک» است که به عنوان خدمتکار برای خانواده ای به نام بکستر کار میکند. نقش هیزل را خانم «شرلی بوث» (Shirley Booth) بازی کرد که به خاطر این نقش آفرینی برنده دو جایزه «اِمی» شد. چیزی که خیلی ها ازش بی خبر هستند اینه که این سریال در واقع براساس کمیک استریپ های روزنامه ای تک پانلی به همین نام ساخته شده که سال 1943 توسط کارتونیستی به نام «تِد کِی» (Ted Key) خلق شدند و چاپ آنها تا سال 2018 ادامه داشت!

کمیک هیزل

گفته میشه آقای کِی ایده اصلی این کمیک استریپ را از یکی از خواب هایی که دیده بود گرفته بود. اولش این کمیک استریپ به صورت هفتگی در روزنامه The Saturday Evening Post به چاپ میرسید ولی از سال 1969 به بعد روزنامه های مختلف به صورت روزانه اقدام به چاپ آن کردند. خود آقای کی تا سال 1993 مسئولین طراحی آن را بر عهده داشت و پس از او هنرمندان دیگری این کار را ادامه دادند.

  

8- خانواده آدامز (Addams Family)

خانواده آدامز (Addams Family)

خیلی ها با این خانواده عجیب و غریب از طریق فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و کارتونی آشنا هستند که طی سالهای گذشته ساخته شده اند ولی شاید ندانند که به مدت نیم قرن (یعنی از سال 1938 تا 1988) طراحی به نام «چارلز آدامز» در نشریه نیویورکر کارتون استریپ این خانواده را خلق میکرد. البته فیلم موفقی که سال 1991 از روی این کمیک ساخته شد حال و هوای آن را مدرن تر و جزئیات بیشتری هم به آن داد.

کمیک بوک خانواده آدامز

چارلز آدامز پویانماساز آمریکایی بود که استعداد زیادی در ژانر کمدی سیاه و ایجاد شخصیت‌های خوفناک (macabre) داشت. او دقیقا از همین استعداد خود برای خلق استریپ های تک پانلی خانواده آدامز استفاده و شخصیت هایی خلق کرد که به دلیل ظاهر غیر عادی و فضای خاص و گوتیک مانند داستان هایشان ماندگار شدند و تاثیر زیادی هم روی فرهنگ عامه پسند (pop culture) آمریکا گذاشتند.

 

7- دنیای بیکمن (Beakman’s World)

 دنیای بیکمن (Beakman’s World)

"دنیای بیکمن" نام یک سریال آموزشی است که مختص کودکان ساخته و برای 4 فصل از شبکه های تلویزیونی پخش شد. در این سریال «پل زالوم» در نقش دانشمندی عجیب به نام «بیکمن» ظاهر میشد که آزمایشات بامزه ای در پاسخ به نامه هایی که دریافت مینمود اجرا میکرد تا برخی از ایده های علمی همچون الکتریسته، چگالی و ... را به کودکان نمایش دهد و هر وقت هم که آزمایشات او موفقیت آمیز بودند فریاد میزد Zaloom! که در واقع نام خانوادگی خودش بود! این سریال براساس کمیک استریپ های روزنامه ای به نام You Can with Beakman and Jax ساخته شد که سال 1991 توسط Jok Church خلق شد و چاپ آنها تا سال 2016 ادامه داشت.

این کمیک استریپ ها در واقع متن محور (text-based) بودند که به سئوالات علمی خوانندگان کم سن و سال پاسخ داده و از تصاویر اشیاء و شخصیت ها تشکیل شده بودند (یعنی به این شکل).

 

6- پاپای (Popeye)

پاپای (Popeye)

واقعا کیه که با ستاره  محبوب دنیای انیمیشن یعنی «پاپای» ملقب به «ملوان زبل» آشنا نباشه؟ و  سخته آدم باورش بشه ولی کمیک استریپ روزنامه ای که این شخصیت محبوبی همچون «پاپای» در آن خلق شد اسمش Thimble Theatre بود و 10 سال بود که در روزنامه ها منتشر میشد تا اینکه پاپای در آن خلق شد! اولش در این کمیک استریپ شخصیتی بود به نام «آلیو اویل» (Olive Oyl) و دوست پسرش به نام «هارولد هام گریوی» (Harold Hamgravy). سپس برادر آلیو به نام «کاستور اویل» هم به جمع شخصیت های اصلی داستان اضافه شد. در سال 1929 دیدیم که کاستور و هام میخواستند بروند به جزیره ای به نام Dice تا کازینوی معروفی را در آن پیدا کنند. در واقع کاستور جدیدا یک مرغ جادویی پیدا کرده بود که وقتی سرش را میمالید برایش خوش شانسی به ارمغان می آورد. پس برای رسیدن به جزیره به یک کشتی و کاپیتان نیاز داشتند و اینجا بود که با «پاپای» آشنا شدیم. این لحظه ای است که پاپای خلق شد:

ملوان زبل

او شخصیتی اغراق شده ولی بسیار کاریزماتیک و جذاب و کله شق بود! پس از اولین حضور او در دنیای کمیک استریپ، خوانندگان اونقدر از او خوششان آمد که به خالقش یعنی آقای «الزی سگار» (Elzie Segar) نامه نوشتند و درخواست کردند دوباره در داستان ها حضور پیدا کنه. و او هم ستاره این کمیک استریپ شد. جالبه که چاپ کمیک استریپ های روزنامه ای او هرگز تا به حال در 100 سال گذشته متوقف نشده است! و البته میدونید که عمده محبوبیت پاپای به خاطر انیمیشن های معرکه ای است که شرکت "مکس فلیشر" از رویش ساخت و او را به محبوبیت جهانی رساند. جالبه که پاپای اولش برای قوی شدن از اسفناج استفاده نمیکرد و سر همون مرغ جادویی را میمالید! ولی بعدا به اسفناج خوردن روی آورد و گفته میشه محبوبیت او باعث شد تا مصرف اسفناج در آمریکا سه برابر بشه! راستی یادتون نره که در این مقاله گفته بودم که خالق پاپای  ظاهر این شخصیت رو هم از یک آدم قلدر که در محله خودشون زندگی میکرد و همیشه پیپ میکشید خلق کرد. اسم این آقا «فرانک فیگل» (Frank Fiegel) بود که بهش لقب "راکی" داده بودند.

 

5- جوزی و گروه پوسی کَتس (Josie and the Pussycats)

 جوزی و گروه پوسی کتس

"جوزی و گروه پوسی کتس" از کارتون های معروف شرکت "هانا باربارا" در اوایل دهه 70 میلادی بود که در آن گروه موسیقی موسوم به گربه های ملموس (پوسی کتس) در هر قسمت موقع اجرای یک آهنگ درگیر ماجرایی میشدند. شخصیت های خبیث هم یا جاسوس بودند یا دانشمندان دیوانه ای که میخواستند بر دنیا حکومت کنند! سال 2001 نیز فیلم سینمایی براساس آن ساخته شد که موفق نبود (نه در گیشه و نه نزد منتقدین). اما در سالهای اخیر طرفداران پر و پا قرص پیدا کرده و حالت یک فیلم کالت (cult) دارد. اما باید بدانید " جوزی و گروه پوسی کتس" در اصل یک سری کمیک بوکی بود که اولش اسمش She's Josie بود و توسط «دن دی کارلو» (Dan DeCarlo) برای انتشارات "آرچی کامیکس" خلق شد.

کمیک جوزی josie

چاپش هم از سال 1963 تا 1982 ادامه داشت و لحن و فضایش هم کمدی و نوجوان پسند بود. سال 2016 نیز یک سری جدید که در دنیای New Riverdale جریان داشت از آن منتشر گردید.

 

4- سابرینا ساحره نوجوان (Sabrina the Teenage Witch)

 سابرینا ساحره نوجوان (Sabrina the Teenage Witch)

«سابرینا ویکتوریا اِسپل‌من» (Sabrina Victoria Spellman) ملقب به «سابرینا ساحره نوجوان» به خاطر در مجموعه های مختلف انیمیشن و سریال های تلویزیونی شناخته میشود و اخیراً به خاطر سریال "ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا" (Chilling adventures of Sabrina) به شهرت بیشتری دست یافته. این شخصیت در واقع از کمیک بوک های Sabrina the Teenage Witch منتشر شده توسط شرکت "آرچی کامیکس" گرفته شده است که سال 1962 توسط «جورج گلادیر» نویسنده و طراحی به نام «دَن دی کارلو» خلق شد.

کمیک سابرینا

سابرینا در دنیای کمیک یک نیمه ساحره بود (یعنی پدرش یک جادوگر و مادرش یک انسان معمولی بود). او در شهر خیالی "گرین دِیل" با دو عمه خودش به نام های هیلدا و زلدا زندگی میکند که هر دو ساحره هستند (گرین دیل در نزدیکی شهر Riverdale ، محل سکونت «آرچی اندروز» واقع شده است). همچنین در داستان های او گربه ای به نام Salem Saberhagen حضور دارد که در واقع ساحره ای است که خاطر مجازات اعمال خود به شکل گربه در آمده است! پسری به نام «هاروی کینکل» (Harvey Kinkle) نیز در داستان های او حضور دارد که سابرینا بهش علاقه رومانتیک دارد و مثل اکثر آدم های شهر خبر ندارد که سابرینا یک ساحره است. اکثر ماجراهای سابرینا نیز درباره این است که او چطور از قدرت های خود به صورت مخفیانه استفاده میکند تا به دیگران کمک کند و همین طور چطور یاد بگیرد از قدرت هایش به نحو بهینه استفاده کند.

 

3- آنی، بچه یتیم کوچولو (Little Orphan Annie)

  آنی، بچه یتیم کوچولو (Little Orphan Annie)

«آنی، بچه یتیم کوچولو» نام یک کمیک استریپ بسیار قدیمی است که سال 1924 توسط کارتونیست معروف، «هارولد گری» (Harold Gray) خلق و چاپ آن در روزنامه های آمریکا شروع شد. داستانش درباره ماجراهای دختری نوجوان به نام «آنی»، سگ او به نام «سَندی» و فردی نیکوکار به نام «الیور وارباکس» بود (در واقع آقای وارباکس فرد ثروتمندی بود که آنی را به فرزند خانوادگی قبول کرده بود ولی معمولا به سفر میرفت و سپس خانم وارباکس که بدذات بود، آنی را خانه بیرون می انداخت و او در شهر با اتفاقاتی روبرو میشد و ...).

کمیک بوک little orphan Annie

این کمیک استریپ به دلیل مایه های سیاسی که در آن وجود داشت برای بزرگسالان هم جذابیت داشت. پس از مرگ آقای گری در سال 1968 طراحان دیگری استخدام شدند تا روی این کمیک استریپ کار کنند. در اوایل دهه 1930 و در اوج محبوبیت شخصیت آنی، دو سریال رادیویی و دو فیلم سینمایی براساس آن ساخته شد. سال 1938 نیز یک نمایش موزیکال مشهور از آن روی صحنه برادوی رفت که سه بار از روی آن فیلم ساخته شده.

 

2- اسمورف‌ها (The Smurfs)

  اسمورف‌ها (The Smurfs)

«اسمورف» شخصیت‌های محبوب دنیای سینما و انیمیشن هستند. این موجودهای کوچک آبی رنگ هستند که در دهکده کوچک خود در جنگل زندگی میکنند و سرگروه آنها بابا اسمورف هست که معمولاً با شلوار و کلاه قرمز دیده می‌شود؛ و مابقی شخصیت‌ها حرفه و صفتشان در انتهای اسمشان آورده می‌شود مثلاً اسمورف نجار، اسمورف نانوا ودشمن اصلی آنها یک جادوگر شیطانی و دشمن قسم خوردهٔ آنها است که همواره تلاش می‌کند که اسمورف‌ها را به چنگ آورد و از آن‌ها برای قدرتمندتر شدن استفاده کند. اما خاستگاه اصلی این شخصیت ها دنیای کمیک است و اسمورف ها برای اولین بار توسط کارتونیست بلژیکی به نام «پیو» (Peyo) در سال 1958 خلق شدند.

کمیک اسمورف ها

ایده نامگذاری این شخصیت بر این پایه بود که روزی پیو با دوستانش سر میز ناهار به اشتباه به جای واژه نمک‌دان (به فرانسوی: سالیِر) از واژه schtroumpf استفاده کرد و بعد از طیّ مکالمهٔ دورِ میز وِی و دوستانش جملات خود را با عبارت schtroumpf ختم می‌کردند، مثلِ «بیا، شترومپف .. وقتی شترومپفیدی، شترومپف کن این طرف». بعدها این واژه به زبان هلندی به صورت Smurf تغییر داده شد که در زبان انگلیسی با این نام شناخته میشوند

 

1- اسکروج مک داک (Scrooge Mcduck)

قصه های اردکی

 «اسکروج» از کاراکترهای محبوب انیمیشن های دیزنی است که مخصوصا در ایران او را با کارتون خاطره انگیز «سرود کریسمس» و همچنین سری "قصه های اردکی" (Duck Tales) میشناسیم. اما جالبه که بدونید او اولین بار در دنیای کمیک خلق شد، توسط نابغه ای به نام «کارل بارکس» (Carl Barks) که داستان های زیادی برای دیزنی خلق کرد. در واقع داستان ها و کمیک بوک های او هستند که منبع سری های کارتونی محبوبی همچون Duck Tales بوده اند. او سال 1947 و در شماره 178 از کمیک Four Color Comics شخصیتی خلق کرد به نام «اسکروج مک داک» تا شخصیت فرعی در کنار «دانلد داک» و برادر زاده هایش به نام های «هیویی»، «دیویی» و «لویی» باشد.

مشخص هم بود که از شخصیت خسیس «ابنیزر اسکروج» از داستان کلاسیک "سرود کریسمس" اثر «چارلز دیکنز» الهام گرفته. اولش قرار بود فقط برای یک شماره در داستان ها حضور داشته باشه. یعنی پیرمرد خسیسی بود که اونقدر حوصله اش در شب کریسمس سر میرفت که به برادر زاده اش دانلد زنگ زد و  دعوتشون کرد به کلبه اش بروند. در واقع میخواست سر به سرشون بذاره و وانمود کنه که یک خرس بهش حمله کرده ولی واقعا یک خرس به کلبه آمد و بچه ها هم باهاش رفیق شدند! اما استقبال از این شخصیت اونقدر زیاد شد که اسکروج به شخصیت اصلی کمیک تبدیل شد!

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 سریال ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده تلویزیون

آشنایی با کمیک بوک های "مردان سیاه پوش" (MEN IN BLACK)

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

15 شخصیت کمیک بوکی که وارد روزنامه شدند!

 10 فیلم ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده سینما

10 فیلم تلویزیونی کمیک بوکی/ابرقهرمانی فراموش شده

15 شخصیت دنیای کمیک که یادتون رفته قبلا هم در تلویزیون دیده شده بودند!

40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت اول

 40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت دوم

15 انیمیشن تلویزیونی که وارد دنیای کمیک شدند

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون خاطره انگیز دهه 80 میلادی

10 سریال برتر کمیک بوکی 

15 کارتون کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mani34521
#1 mani34521 1399-05-25 10:53
مقاله خوب و سرگرم کننده ای بود مثل همیشه یک مقاله بی نقص و بازم از شما ممنون آقای ترابی :-)
نقل قول کردن
Uncle Stan lee
#2 Uncle Stan lee 1399-05-25 11:51
من خودم شخصا از کاراکتر پاپای خوشم میاد
شمارو نمیدونم :lol:
مرسی استاد ترابی مقاله خیلی زیبا و جالب و خواندنی ای بود
خسته نباشید
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#3 mehrdad_hnr 1399-05-25 11:56
استاد ترابی خسته نباشید عالی بود واقعا دوست داشتم یه همچین مقاله ای و ببینم
نقل قول کردن
Aref TMNT Spidey
#4 Aref TMNT Spidey 1399-05-25 13:02
درود بر همه دوستان من عضو جدید هستم و امیدوارم برای سایت مفید باشم.
ممنون استاد ترابی مقاله مثل همیشه بی نقص بود.
نقل قول کردن
Aref TMNT Spidey
#5 Aref TMNT Spidey 1399-05-25 13:06
راستی استاد چطوری میتونم مقاله بنویسم؟
نقل قول کردن
ZAKHAR
#6 ZAKHAR 1399-05-25 14:02
سلام من عضو جدید هستم
اسپم:
من چند تا کمیک ترجمه کردم باید با چه کسی صحبت کنم؟
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1399-05-25 14:25
به نقل از ZAKHAR:
سلام من عضو جدید هستم
اسپم:
من چند تا کمیک ترجمه کردم باید با چه کسی صحبت کنم؟

من کمیک جدید خارج از سایت قبول نمیکنیم
اگر به نظرمون کمیکی باید ترجمه بشه خودمون ترجمه و ادیتش میکنیم
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1399-05-25 14:27
به نقل از Aref TMNT Spidey:
راستی استاد چطوری میتونم مقاله بنویسم؟

تو بخش قوانین سایت نوشتیم ولی بازم تکرار میکنم که اکه مقاله نویس جدید بخواهیم اعلام میکنیم و فعلا هم نیازی نداریم
لطفا وقت ما رو نگیرید
نقل قول کردن
Matingh
#9 Matingh 1399-05-25 14:36
دستتون درد نکنه استاد مثل همیشه عالی .
خیلی شخصیت های جالبی هستند و یسریاشونو میدونستم که در کمیک بوجود اومدن .
نقل قول کردن
nomad
#10 nomad 1399-05-25 16:10
مقاله ی خوبی بود

پ.ن:شاید خیلی تکراری باشه که بگم مقاله عالی بود پس میگم مقاله شالی خیلی لالی بود :lol: :D
نقل قول کردن
ali spidey 99
#11 ali spidey 99 1399-05-25 16:40
عالی بود استاد.واقعا جالب بود.
دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
Captain-spidey
#12 Captain-spidey 1399-05-25 16:43
دستتون درد نکنه استاد ترابی مقاله عالی بود
این مقاله نشون میده که واقعا دنیای کمیک چقدر ایده های ناب داره که میشه ازشون تو سینما و انیمیشن استفاده کرد
به نظرم تنها کسی که جاش خالیه تام و جری هستن واقعا باحال میشد اگه ما کمیکی از این دو تا با نمک داشتیم
ولی واقعا من تو این لیست با ملوان زبل خیلی خاطره دارم واقعا عاشقشم وقتی بچه بودم خیلی خیلی نگاه میکردم
اسکروچ مک دلم هم که واقعا حرف نداره شخصیت پردازی فوق‌العادست این سریال انیمیشن جدیدی که دارن از روش می سازم خیلی فوق‌العادست من با داداش کوچولوم نگاه میکنم عالیه
نقل قول کردن
slade wilson
#13 slade wilson 1399-05-25 17:05
به نقل از ZAKHAR:
سلام من عضو جدید هستم
اسپم:
من چند تا کمیک ترجمه کردم باید با چه کسی صحبت کنم؟

اساتید خودشون کمیک ترجمه میکنند کلی هم مترجم و ادیتور در سایت اسپایدی است ضمنا در قوانین نوشتن در صورت نیاز به ادیتور و مترجم و مقاله نویس اطلاع رسانی خواهد شد از ارسال اسپم خودداری کنید
نقل قول کردن
slade wilson
#14 slade wilson 1399-05-25 17:14
عالی بود استاد واقعا خیلی در کمیک تجربه دارید من خودم 37 سالمه اما اطلاعات کمیکی شما خیلی زیادی واقعا عجب علاقه دارید به کمیک خوبی شما اینکه برای هر چیزی دلیل و مدرک دارید مثلاً چرا مارول عالی و مرد عنکبوتی حرف ندارد و غیره فکر کنم دلیلش علاقه زیاد به خواندن کمیک باشه درسته استاد بازم تشکر از مقاله بجز شماره 2 از بقیه اطلاع نداشتم ولی به من افزوده شد سپاس گذارم از شما ;-)
نقل قول کردن
King Strange
#15 King Strange 1399-05-25 17:40
سلام خیلی ممنون اقای ترابی بازم یه مقاله عالی از شما :D
واقعا هر موضوعی رو که توی اسپایدی سرچ می کنیم یه عالمه مقاله میاد :o :-)
هر روز هم این سایت غنی تر میشه در هر عنوانی
دستتون درد نکنه :P
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1399-05-25 17:46
به نقل از Captain-spidey:

به نظرم تنها کسی که جاش خالیه تام و جری هستن واقعا باحال میشد اگه ما کمیکی از این دو تا با نمک داشتیم

تام و جری از همان اول در دنیای انیمیشن خلق شدند
نقل قول کردن
Captain-spidey
#17 Captain-spidey 1399-05-25 17:56
به نقل از mtm:
به نقل از Captain-spidey:

به نظرم تنها کسی که جاش خالیه تام و جری هستن واقعا باحال میشد اگه ما کمیکی از این دو تا با نمک داشتیم

تام و جری از همان اول در دنیای انیمیشن خلق شدند

بله استاد میدونم منم واسه این گفتم چون خیلی از انیمیشن های خاطره انگیز کمیکی هستن میگم اگه اینم تو دنیای کمیک بود دیگه جمع همه جمع میشد
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1399-05-25 18:43
به نقل از Captain-spidey:
به نقل از mtm:
به نقل از Captain-spidey:

به نظرم تنها کسی که جاش خالیه تام و جری هستن واقعا باحال میشد اگه ما کمیکی از این دو تا با نمک داشتیم

تام و جری از همان اول در دنیای انیمیشن خلق شدند

بله استاد میدونم منم واسه این گفتم چون خیلی از انیمیشن های خاطره انگیز کمیکی هستن میگم اگه اینم تو دنیای کمیک بود دیگه جمع همه جمع میشد

ازش کمیک ساخته شده
حتی یادمه اون قدیما به فارسی هم ترجمه شده بودن
من اینو داشتم:
نقل قول کردن
AmirAbbas
#19 AmirAbbas 1399-05-25 20:18
مقاله خیلی خوبی بود غیر مردان سیاه پوش بقیه رو نمیدونستم
من کمیک اسمورف ها رو فیزیکی به فارسی دیدم ولی نمیدونستم
اول تودنیای کمیک خلق شدن
نقل قول کردن
Captain-spidey
#20 Captain-spidey 1399-05-25 21:36
به نقل از mtm:
به نقل از Captain-spidey:
به نقل از mtm:
به نقل از Captain-spidey:

به نظرم تنها کسی که جاش خالیه تام و جری هستن واقعا باحال میشد اگه ما کمیکی از این دو تا با نمک داشتیم

تام و جری از همان اول در دنیای انیمیشن خلق شدند

بله استاد میدونم منم واسه این گفتم چون خیلی از انیمیشن های خاطره انگیز کمیکی هستن میگم اگه اینم تو دنیای کمیک بود دیگه جمع همه جمع میشد

ازش کمیک ساخته شده
حتی یادمه اون قدیما به فارسی هم ترجمه شده بودن
من اینو داشتم:
spidey.ir/.../...

:lol: :lol: :lol:
چقدر باحال واقعا نمیدونستم
مرسی که جواب دادید ;-)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#21 AmirhoseinJafari2005 1399-09-08 17:45
سلام آقای ترابی خیلی خوب بود. ولی یه شخصیت جا موند... شخصیت لوک خوش شانس (Lucky Luke) .... این شخصیت توسط موریس دو بوار در مجلات کمیک بلژیک منتشر شد... و بعدش به دنیای انیمیشن راه پیدا کرد... به نظر من لوک خوش شانس هم جا داشت در این مقاله باشه... در هر صورت ممنونم. :-) :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید