10 کمیک برتری که از روی اسباب بازی و اکشن فیگور اقتباس شده اند!

10 کمیک برتری که از روی اسباب بازی و اکشن فیگور خلق شده اند!

تا دلتون بخواد اسباب بازی و اکشن فیگور بوده و خواهد بود ولی اینا بهترین اونایی هستند که اونقدر خوب و محبوب بودند که از روشون سری کمیک بوکی اختصاصی منتشر بشه!

مقدمه: دهه 80 میلادی رو اغلب به عنوان عصر طلایی اسباب بازی میشناسند و دلیل اصلی آن هم این است که فرنچایزهایی همچون Transformers و G.I. Joe از طریق رسانه های دیگر نظیر انیمیشن و کمیک بوک بسیار در معرض دید قرار داشتند. در واقع اکثر سری های اسباب بازی و اکشن فیگور از حمایت ناشرین کمیک بوکی بزرگی مثل مارول و دی سی برخوردار بودند و نویسندگان و طراحان مطرحی نیز روی آنها کار میکردند. درسته خیلی از آنها زیاد ماندگار نشدند ولی در این مقاله میخواهیم بهترین عناوین کمیک بوکی اقتباس شده از روی اسباب بازی های آن دهه را به شما معرفی کنیم.

 

10- م.ا.س.ک (M.A.S.K)

 م.ا.س.ک (M.A.S.K)

سری اسباب بازی های موسوم به "م.ا.س.ک." که دهه 80 میلادی توسط شرکت Kenner تولید شدند بسیار معروف و محبوب بودند (این سری در واقع ترکیبی بود از اسباب بازی های "ترنسفرمرز" و "جی آی جو" و درباره قهرمانان و وسایل نقلیه آنها بود که در سازمان "م.ا.س.ک" با سازمان خبیث "و.ن.و.م" میجنگیدند). به طوری که خیلی زود کمیک بوک ، سریال انیمیشن ، بازی رایانه ای و ... از رویش ساخته شدند (سریال کارتونی "م.ا.س.ک" سالها پیش از صدا و سیمای کشورمان نیز پخش میشد). حتی گفته میشه شرکت بزرگ اسباب بازی سازی "هاسبرو" با همکاری با استودیو پارامونت در تدارک ساخت فیلم سینمایی آن نیز هست.

کمیک م.ا.س.ک

در هر حال گفته میشه بهترین سری کمیک بوکی "م.ا.س.ک." همونی بود که دی سی چاپش را از اواسط دهه 80 میلادی شروع کرد و نویسنده اش نیز مایکل فلیشر بود. هم اکنون IDW کمیک های M.A.S.K را منتشر میکند.

 

9- جنگجویان شوگان (Shogun Warriors)

جنگجویان شوگان (Shogun Warriors)

"جنگجویان شوگان" سری اسباب بازی هایی بود که اواخر دهه 70 میلادی توسط شرکت "مَتِل" (Mattel) به بازار آمدند. در واقع یک سری اسباب بازی وارداتی از ژاپن بودند که براساس انیمه و شوهای tokusatsu با حضور ربات های عظیم الجثه ساخته شده بودند. در سال 1979 مارول سری کمیک بوکی براساس این سری تولید کرد که 20 شماره دوام داشت و از نظر داستانی ربطی هم به منبع اصلی نداشت ولی توسط نویسنده برجسته ای به نام «داگ مونِک» نوشته شده و طراحش هم طراح بزرگ کمیک بوک های هالک به نام «هِرب تریمپ» بود.

کمیک showgun warriors

این سری اسباب بازی ها طرفداران خاص خودش را در آمریکا پیدا کرد ولی همه ربات ها در این کشور فراهم نبود. به ویژه ربات های خیلی بزرگ!

 

8- مایکرونات ها (Micronauts)

مایکرونات ها (Micronauts)

"مایکروناتس" سری اکشن فیگور و اسباب بازی بسیار محبوب ساخت شرکت "مِگو" (Mego)   بود که بین سالهای 1976 و 1980 عرضه شد. این سری هم در اصل از شرکت ژاپنی Takara وارد شده بود.

کمیک micronauts

مارول یک سری فوق العاده محبوب و موفق از روی مایکروناتس منتشر کرد که چاپش از سال 1979 تا سال 1989 ادامه یافت و نویسنده اش «بیل مانتلو» بود و حتی شاهد کراس اُورهایی بین این کمیک و کمیک های "اکس من" و "چهار شگفت انگیز" بودیم.

 

7- هیمَن و اربابان عالم (He-Man and the Masters of the Universe)

هیمَن و اربابان عالم (He-Man and the Masters of the Universe)

"هیمن" به خاطر کارتون بسیار محبوب و خاطره انگیزش در دهه 80 میلادی شناخته میشود (این مقاله را بخوانید) و البته فیلمی که از رویش ساخته شد و حسابی گند زد! (این مقاله را بخوانید). ولی باید بدانید که این شخصیت و کاراکترهای پیرامونی او در اصل در سری اکشن فیگورهای شرکت متل خلق شدند. هیمن هرگز در دنیای کمیک به اندازه دنیای اسباب بازی یا انیمیشن موفقیت کسب نکرد ولی در هر حال سال 1982 در شماره 47 از کمیک DC Comics Presents شاهد حضور شخصیت های "هیمن و اربابان عالم" (He-Man and the Masters of the Universe) بودیم!

کمیک هیمن

نویسنده داستان «پل کوپربرگ» و طراحش هم «کِرت سوان» (که به نظرم بهترین طراح تاریخ کمیک های سوپرمنه) بود. البته دی سی قبلا هم برای اسباب بازی های He-Man مینی کمیک بوک منتشر کرده بود ولی این اولین بار بود که هیمن و دیگر شخصیت ها را در دنیای دی سی میدیدیم. نکته جالب اینه که ما در واقع هیمن را برای اولین بار در این کمیک در قالب «پرنس آدام» دیدیم چون اون موقع هنوز کارتونش روی آنتن نرفته بود و در اسباب بازی های قبلیش هم اشاره ای به هویت مخفی او یعنی پرنس آدام نشده بود! داستان البته خیلی معمولی و استاندارد بود: سوپرمن به "اترنیا" سفر میکنه تا به هیمن کمک کنه با دشمنش یعنی «اسکلتور» (Skeletor) مبارزه کنه (اسکلتور میخواست قلعه "گری اسکال" رو تسخیر کنه). اما نکته اصلی داستان این بود که سوپرمن وارد دنیایی شده بود که جادویی بود و همانطور که میدونید جادو یکی از نقاط ضعف سوپرمن به شمار میاد.

 

6- حماسه کریستار (Saga of the Crystar)

حماسه کریستار (Saga of the Crystar)

سری اسباب بازی های موسوم به Crystar هرگز به موفقیت دیگر سری های دهه 80 میلادی نرسید. در واقع شرکت Remco با ساخت این سری پرجزئیات و گران قیمت دست به ریسک بزرگی زده بود. با این حال سری کمیک 11 قسمتی که مارول براساس آن در سال 1983 منتشر کرد بسیار محبوب و موفق از آب در آمد.

کمیک crystar

داستان در ژانر فانتزی بود و حول و حوش جنگجویی بود که از کریستال خالص درست شده بود و باید با نیروهای تاریکی میجنگید و قهرمانان مارول مثل دکتر استرنج و نایت کرالِر نیز در داستان هایش حضور پیدا کردند! جالب اینه که این شخصیت همچنان در دنیای مارول حضور داره و حتی در رویداد معرکه "جنگ های پنهان" که در اینجا ترجمه شده نیز بهش اشاره شد.

 

5- جنگ های پنهان (Secret Wars)

اسباب بازی جنگ های پنهان (Secret Wars)

همانطور که در این مقاله گفته بودیم "جنگ های پنهان" در واقع اولین رویداد گسترده ماروله که سال 1984 چاپ شد و برای اینکه اون رو با رویداد دیگری همنام با آن که در سال 2015 منتشر شد اشتباه نگیرید، بهش میگم "جنگ های پنهان اریجینال". این رویداد بسیار اهمیت داره چون اولین رویداد گسترده که تمام عناوین را درگیر خود میکنند هستش (به این رویدادها در زبان انگلیسی گفته میشه: company-wide crossover event) . بنابراین مارول در این زمینه از دی سی جلوتره چون دی سی که موفقیت این رویداد رو دیده بود، تقریبا یک سال بعد رویداد "بحران در دنیاهای نامحدود" را منتشر کرد. در هر حال، گفته میشه هدف اصلی مارول از انتشار این رویداد این بود که اکشن فیگور بیشتری بفروشه! در واقع شرکت متل به مناسبت این رویداد ، سری اکشن فیگورهایی از کاراکترهای مارول به بازار عرضه کرد. ولی انصافا داستان بسیار خوبی داشت که پر بود از لحظات بسیار ماندگار که هنوز هم بهشون ارجاع میشه (مثلا لباس سیمبیوت فضایی اسپایدرمن اولین بار در این داستان ظاهر شد).

کمیک سیکرت وارز

داستان این کمیک توسط «جیم شوتر» نوشته شد که اون موقع سردبیر ارشد مارول بود . طراحش هم «مایک زک» بزرگ بود. ایده اصلیش هم اینه: موجودی مرموز و نیرومند به نام «بیاندر» برای اینکه سرگرم بشه تعدادی از ابرقهرمانان و ابرشروران مارول رو در سیاره ای گرد هم جمع کرد تا با هم بجنگند. سپس دکتر دووم قدرت های بیاندار رو برای مدتی دزدید . ولی در نهایت قهرمانان داستان اولش ابرشرورها و بعدش هم دکتر دووم رو شکست دادند و به کره زمین برگشتند. داستانش شاید به نظر ساده بیاد ولی وقتی کمیکش رو بخونید متوجه میشید که خیلی قشنگه. این رویداد به صورت غیر قابل تصوری موفق و پرفروش بود و مارول قسمت دومش رو هم چاپ کرد که البته زیاد خوب نبود. شما میتونید این کمیک و قسمت های بعدی آن را اینجا دانلود کنید.

 

4- دی سی سوپرپاورز (DC Superpowers)

 دی سی سوپرپاورز (DC Superpowers)

دی سی هم به تبعیت از مارول در سال 1984 سعی کرد وارد عرصه اسباب بازی و اکشن فیگور بشه و با شرکت Kenner قرارداد بست تا سری DC Super Powers رو تولید کنه و خودش هم سه مینی سریز جداگانه با همین نام منتشر ساخت تا به نوعی برای آن تبلیغ کرده باشه.

کمیک dc super powers

اولین سری توسط اسطوره دنیای کمیک یعنی «جک کربی» نوشته شد و خودش نیز سری دوم را در سال 1985 طراحی کرد. آخرین هم توسط یکی از بهترین طراحان تاریخ سوپرمن یعنی «کارماین اینفانتینو» طراحی شد.

 

3- رام، شوالیه فضایی (Rom The Space Knight)

رام، شوالیه فضایی (Rom The Space Knight)

«رام، شوالیه فضایی» احتمالا عجیب ترین سرگذشت را در بین تمامی اسباب بازی هایی که به کمیک بوک تبدیل شدند را دارد. این شخصیت به عنوان اسباب بازی شرکت Parker Bros. در سال 1979 خلق شد. این اسباب بازی علیرغم ظاهر نمادین و منحصر به فرد خود ولی فرصت زیادی نصیبش نشد تا بدرخشد. اما کمیکی که مارول از رویش چاپ کرد باعث شد تا به موفقیت دست پیدا کنه. این کمیک بسیار محبوب از سال 1979 تا 1986 و برای 75 شماره منتشر شد . نویسنده اش «بیل مانتلو» و طراحش نیز «سَل بیوسما» بودند که هر دو از بزرگان کمیک های اسپایدرمن محسوب میشوند.

کمیک rom space knight

به دلیل پیچیدگی های رایت این شخصیت (که الان متعلق به شرکت هاسبرو هستش) ، مارول صاحب آن نیست ولی صاحب داستان ها و شخصیت های فرعی داستان های اوست! در حقیقت این مارول بود که برای این شخصیت سرگذشت و Origin درست کرد و فهمیدیم که یک سایبورگ مبارز است از سیاره ای به نام که Galador  که البته اولش انسان بوده و ماموریت داشت با استفاده از قوی ترین سلاح سیاره خود با خبیث هایی به نام "اشباح تهدید آمیز" مبارزه کند. در نتیجه خیلی وقتها شخصیت هایی به نام شوالیه های فضایی در داستان های مارول ظاهر میشوند ولی هیچ کدام از آنها شبیه به سری اسباب بازی آن نیستند! در هر حال IDW از سال 2015 شروع به انتشار سری کمیک بوکی جدید Rom کرده و میگن فیلمش هم قراره ساخته بشه. 

 

2- ترنسفرمرز (Transformers)

اسباب بازی transformers

اونایی که سنشون زیاد نیست و دارند این مقاله را میخوانند احتمالا با شخصیت های Transformers ("تبدیل‌شوندگان") از طریق فیلم های سینمایی ساخته شده توسط «مایکل بی» آشنا هستند. ولی خیلی از قدیمی تر ها این شخصیت ها را از طریق کارتون کلاسیک آنها در دهه 80 میلادی میشناسند (همونی که توسط دپارتمان انیمیشن سازی مارول ساخته شد و اینجا هم معرفی شده). اما هواداران کمیک بوک میدونند که 9 ماه قبل از شروع پخش این کارتون، اولین حضور آنها را در کمیک بوک های مارول شاهد بودیم و مارول میتونه ادعا کنه که اولین کمیک های Transformers را منتشر کرده.

کمیک بوک تبدیل شوندگان

حتی در ماه ژانویه سال 1985 و در شماره 3 کمیک Transformers مرد عنکبوتی به «اتوبات ها» (Autobots) کمک کرد تا با «مگاترون» خبیث مبارزه کنند! (این مقاله را بخوانید). در هر حال کمیک هایی که مارول براساس این شخصیت ها منتشر کرد اونقدر مهم هستند و اونقدر المان های مهمی در آن خلق شد که برای علاقمندان دو آتیشه این سری خواندن آنها ضروری است.

 

1- جی آی جو (G.I. Joe)

جی آی جو (G.I. Joe)

سری کارتون های "جی آی جو" که از روی اسباب باز یهای معروف ساخته شده اند واقعا از کارتون های برتر و خاطره انگیز دهه 80 میلادی بودند (این مقاله را بخوانید) ولی بیایید قبول کنیم که فیلم های سینمایی جی آی جو چنگی به دل نمیزنند. منظورم فیلم های Rise of Cobra و Retaliation هستند که به جز چند صحنه اکشن هیجان انگیز چیز خاصی نداشته اند. در حالی که با کمی تمرکز و برنامه ریزی میشد از آنها یک فرنچایز پولساز و عالی ساخت. و عجیبه که ستاره هایی همچون «دواین جانسون»، «چنینگ تاتوم» و «بروس ویلیس» در آنها بوده اند ولی نتونسته اند موفقیت خاصی برایش کسب کنند. در هر حال مارول در دهه 80 میلادی سری کمیک بوکی فوق العاده موفق و پرفروشی داشت به همین نام که جالبه که منتقدین هم از آن بسیار استقبال کردند (البته قبل از مارول هم ناشرین دیگری اقدام به انتشار کمیک های جی آی جو کرده بودند ولی محبوب ترین سری جی آی جو که همه باهاش آشنا هستند

G.I. Joe کمیک

از روی اسباب بازی های دهه 80 میلادی شرکت هاسبرو بود تحت عنوان A Real American Hero که مارول رایت چاپ کمیک از روی آن را به دست آورد). این کمیک بوک ها توسط «لَری هاما» نوشته شدند که از نویسندگان بزرگ ژانر ابرقهرمانی است و هواداران ولورین در دهه 90 میلادی هنوز هم run فوق العاده او را برای این شخصیت به یاد دارند. بسیاری از پس زمینه ها، داستانک ها، ماجراها و سرگذشت های شخصیت های جی آی جو در همین کمیک های مارول خلق شد. همچنین لری هاما شماره 21 این کمیک رو بدون دیالوگ نوشت که به عنوان silent issue معروف شد و یکی از تاثیرگذارترین کمیک های تاریخه. سری کمیک های جی آی جوِ مارول، 156 شماره دوام داشت (!) و همچنان نقطه اوج سری های کمیک بوکی است که از روی عناوین خلق شده از روی بازی، اسباب بازی، انیمیشن و یا فیلم منتشر میشوند.

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: وب سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند

15 دفعه ای که هالیوود گند زد به کارتون های محبوب ما

20 گیمی که احتمالا خبر نداشتید از رویشان کمیک منتشر شده!

10 هدیه برتری که میتوانید برای یک هوادار واقعی مرد عنکبوتی بخرید!

15 اسباب‌ بازی برتر مردعنکبوتی

10 اکشن‌فیگور برتر سری مارول لجندز از مردعنکبوتی

10 کارتون خاطره انگیز دهه 80 میلادی

10 کارتون ابرقهرمانی که هرگز پخش نشدند

مرد عنکبوتی در کمیک «ترنسفرمرز»؟!

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند

بدترین اسباب بازی های مرد عنکبوتی

15 تا از بدترین اکشن فیگور های ساخته شده بر اساس شخصیت های مارول

10 تا از مزخرف ترین و خنده دار ترین اسباب بازی های تقلبی ابرقهرمانی!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

alireza123456789
#1 alireza123456789 1399-12-09 11:52
عالی و خلاقانه ;-)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1399-12-09 12:19
سلام
ممنون بابت مقاله.
اکشن فیگورها که کلا یه بخشی از زندگی ما هستند که از بچگی میزدیمشون تو سر کله بقیه اسباب بازی هامون! البته خب بیشتر مردم این چیز ها رو مال بچه ها میدوند. ( کلا خیلی ها با تخیل مشکل دارند و اون رو بچه گانه میدونند ولی خبر ندارند که حتی انیشتین هم گفته که علم بالاتر از دانش است. نمیدونن که اگه تخیل نبود الان هیچ پیشرفتی وجود نداشت و هیچ کس برای هیچ چیز نمی جنگید. :-? خب البته هر چیز زیادش بده. ;-) ) اما من عاشق یک چیز اسباب بازی ها هستم که اتفاقا یکی از دلیل های دوست داشتن کمیک بوک هم هست: اینکه صدام رو جاشون بذارم و به جاشون حرف بزنم! ( میدونم خیلی هاتون دارید به من میخندید.) و میشه داستان خودت رو ساخت و نوشت و اجراش کرد. ( ما که نه بلدیم انیمیشن کار کنیم نه پول فیلم ساختن داریم این تنها راهمونه) البته جدیدا منم واسه خودم کلاس گذاشتم و دیگه سراغ اسباب بازی های عمدتا معلولم نمیرم! ( مثلا سوپرمنم کله نداره بتمن هم یک پا نداره!) ولی خب دیگه دلمون واسه اسباب بازی هامون بالاخره تنگ میشه. ;-)
حالا اینجا هم مارول دی سی رو برده! مارول 7 دی سی 3!
مونده برسی ;-)
باتشکر
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#3 iron man Amir karimi 1399-12-09 12:29
و باز هم یک مقاله بی عیب دیگه . راستیتش مورد ۲ موفقیتی چندانی نداشت. شاید برای نوجوانان جالب بوده باشه . یادمه شما هم یه جا دربارش یه جمله کوتاهی گفته بودید. از پایه و اساس این شخصیت ها زیاد جذابیتی نداشتند و شخصیت های بی روحی بودند. مورد ۳ هم جالب بود.
ممنون از استاذ ترابی عزیز.
نقل قول کردن
blaksummerz
#4 blaksummerz 1399-12-09 12:55
مقاله که مثل همیشه بی نقص بود و با موضوعی خلاقانه!یک فیلم ایرلندی دارن می سازند به اسم مایکرونات.می خواستم بدونم این همون مایکرونات هستش که الان گفتید؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#5 Ehsan Spider 1399-12-09 13:31
سلام

خیلی ممنون مقاله عالی بود
من هیچ وقت یه اکشن فیقور نتونستم از مرد عنکبوتی بخرم نمیدونم نبود یا نتونستم پیدا کنم ولی یادمه لاکپشت های نینجا رو داشتم ( البته اینا مال بچگی هام بود)

عالی بود استاد مقاله کاملی بود مورد ۵ خیلی باید جالب باشه
نقل قول کردن
mobin rz
#6 mobin rz 1399-12-09 14:03
با تشکر موضوع جالبی بود کاش خجالت نمیکشیدیم و هنوز میتونستیم اسباب بازی بخریم :cry: راستی اقای ترابی میخواستم یه سوال خارج از بحث بپرسم:نظرتون در مورد سریالlnvincible چیه? بنظرتون اقتباس موفقی میشه?
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#7 AmirhoseinJafari2005 1399-12-09 14:09
مقاله خیلی سرگرم کننده ای بود :lol: خسته نباشید ;-) بنظرم در این مقاله باید به کریپتونایت هم اشاره میکردید چون قبلا گفته بودین کریپتونایت اولش یه شرکت اسباب بازی سازی داخل یکی از اسباب بازی های سوپرمن ساختش و بعدا به کمیک راه پیدا کرد.. مرسی ;-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#8 Agent bishop 1399-12-09 14:18

باز تو که خوبی من با خودکار و مداد اینکار میکردم هر کدوم از اینا هم یا خبیث بودن یا قهرمان چه داستان ها و شخصیت هایی خلق نکرده بودم ولی دیگه زیادی داشتم مسخره میشدم کنار گذاشتم این کارو .
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#9 AmirhoseinJafari2005 1399-12-09 14:21
راستی آقای ترابی حقیقت داره که میگن قراره ریبوت فیلم سوپرمن بیاد با یه بازیگر سیاه پوست؟!! :o میگن قراره سوپرمنو سیاه پوست کنن :-| شایعه هست یا واقعیته؟ ممنون
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1399-12-09 14:22
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
بنظرم در این مقاله باید به کریپتونایت هم اشاره میکردید چون قبلا گفته بودین کریپتونایت اولش یه شرکت اسباب بازی سازی داخل یکی از اسباب بازی های سوپرمن ساختش و بعدا به کمیک راه پیدا کرد.. مرسی ;-)

چه ربطی داره آخه؟!
اینا اولش اسباب بازی بودن که از روشون سری کمیک بوکی منتشر شد
اون کریپتونایت رو گفتیم اصلش مربوط به تبلیغ یه اسباب بازی که تو یه کمیک سوپرمن چاپ شد
هنوزم گیجم از این سوال شما!
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1399-12-09 14:23
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی حقیقت داره که میگن قراره ریبوت فیلم سوپرمن بیاد با یه بازیگر سیاه پوست؟!! :o میگن قراره سوپرمنو سیاه پوست کنن :-| شایعه هست یا واقعیته؟ ممنون

هنوز که رسما چیزی اعلام نشده ولی احتمالا درسته
و البته این ریبوت جدید باز دوباره نشون میده جناب اسنایدر چه گندی به دنیای سینمایی دی سی زد
واقعا لیاقت بتمن بن افلک و سوپرمن هنری کویل این بود؟ اینکه حتی یه آرک درست درمون تو این عالم سینمایی نداشتن و حالا هردوشون ریبوت شدن. واقعا چه نقطه اوجی داشتن؟ کدوم سرانجام؟
حالا هی زرت و زرت عکس جاستیس لیگ بده بیرون ...
و یه سری هم دهنشون کف میکنه! خاک تو سرتون واقعا. چقدر امال و توقعات بعضی ها نازل و سطح پایینه که با دیدن تصویر با کیفیت "لباس سیاه سوپرمن در فیلم جاستیس لیگ" ارضا میشن!
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1399-12-09 14:24
به نقل از mobin rz:
راستی اقای ترابی میخواستم یه سوال خارج از بحث بپرسم:نظرتون در مورد سریالlnvincibleچیه? بنظرتون اقتباس موفقی میشه?

از نظر سبک و داستان که به نظر میاد خیلی به کمیکش وفاداره
به نظرم اثر خوبی میشه
نقل قول کردن
s3000
#13 s3000 1399-12-09 15:11
من ترنسفورمرز رو با اسم جنگ درندگان اولش شناختم ( تهرونی ها میدونن من چی میگم ) تا چند سال هم با همون نام میشناختم تا سینمایی لایواکشنش اومد
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1399-12-09 15:44
من بچه بودم عشق ماشین و موتور و هواپیما بودم به خاطر همین اولین مورد که دیدم رفتم تو اون دوران. الان ولی اون عشق آتشین رو ندارم. اون موقع هم یه دوران بود که بعدش عاشق اسباب بازیهای شدم که تم رباتیک و سایبورگ داشتن یا اینکه مثل کاراکتر مرد آهنی زره و ویجتهای مختلفی داشتن.(این چیزی بود که نویسندگان انیمیشن داستان اسباب بازی هم خبر داشتن 8) عاشق بازلایترم بودم بچگیم). واسه همین عاشق شخصیت رام شدم واقعا جذبش شدم. ترانسفرمرز هم بچه بودم شبکه دو پخش میکرد شیفتشون بودم ولی تو سینما به جز فیلم اول باقیش گیج کننده بودن.

یه چیزم بگم بیربط
این خبر شنیدم که برداران رسو قراره دوباره فیلم ابرقهرمانی بسازن خیلی خوشحال شدم امیدوارم ولوورین باشه
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#15 AmirhoseinJafari2005 1399-12-09 15:57
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
بنظرم در این مقاله باید به کریپتونایت هم اشاره میکردید چون قبلا گفته بودین کریپتونایت اولش یه شرکت اسباب بازی سازی داخل یکی از اسباب بازی های سوپرمن ساختش و بعدا به کمیک راه پیدا کرد.. مرسی ;-)

چه ربطی داره آخه؟!
اینا اولش اسباب بازی بودن که از روشون سری کمیک بوکی منتشر شد
اون کریپتونایت رو گفتیم اصلش مربوط به تبلیغ یه اسباب بازی که تو یه کمیک سوپرمن چاپ شد
هنوزم گیجم از این سوال شما!

مرسی یکمی آخه با هم شباهت داشتند فکر کردم عین هم هستن :lol: بازم ممنون بابت پاسخگویی شما ;-)
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#16 iron man Amir karimi 1399-12-09 16:00
به نقل از s3000:
من ترنسفورمرز رو با اسم جنگ درندگان اولش شناختم ( تهرونی ها میدونن من چی میگم ) تا چند سال هم با همون نام میشناختم تا سینمایی لایواکشنش اومد

اره . خیلی قدیمیِ . هنوزم فکر کنم بعضی از قسمت هاش توی اینترنت باشه .
البته بگم که خیلی چرت و پرت بود !
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#17 AmirhoseinJafari2005 1399-12-09 16:15
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی حقیقت داره که میگن قراره ریبوت فیلم سوپرمن بیاد با یه بازیگر سیاه پوست؟!! :o میگن قراره سوپرمنو سیاه پوست کنن :-| شایعه هست یا واقعیته؟ ممنون

هنوز که رسما چیزی اعلام نشده ولی احتمالا درسته
و البته این ریبوت جدید باز دوباره نشون میده جناب اسنایدر چه گندی به دنیای سینمایی دی سی زد
واقعا لیاقت بتمن بن افلک و سوپرمن هنری کویل این بود؟ اینکه حتی یه آرک درست درمون تو این عالم سینمایی نداشتن و حالا هردوشون ریبوت شدن. واقعا چه نقطه اوجی داشتن؟ کدوم سرانجام؟
حالا هی زرت و زرت عکس جاستیس لیگ بده بیرون ...
و یه سری هم دهنشون کف میکنه! خاک تو سرتون واقعا. چقدر امال و توقعات بعضی ها نازل و سطح پایینه که با دیدن تصویر با کیفیت "لباس سیاه سوپرمن در فیلم جاستیس لیگ" ارضا میشن!

مرسی ممنون.... واقعا من خیلی از فیلمای اسنایدر بدم میاد از هنری کویل هم خوشم نمیاد ولی بن افلک لیاقتش خیلی بیشتر بود. فقط خدا خدا میکنم که این لیگ عدالت بیاد و نقدشو بخونم :lol: عکس های جاستیس لیگ هم کلا سیاه و سفیده :-| کلا ایشون (اسنایدر) خیلی چیزای خشن و دارک رو دوست داره... یه ذره هم لطافت نداره فیلماش... درجه سنیش هم قراره R باشه :-| .... راستش با اینکه من دی سی فن هستم ولی خیلی دوست دارم هر چی فیلم از اسنایدر بیاد ، شکست بخورن اونم مفتضحانه :lol: تنها کارگردانی که از همه فیلم هاش لذت بردم ، کریستوفر نولانه....
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#18 AM SM BM SM 1399-12-09 17:10
به نقل از Agent bishop:

باز تو که خوبی من با خودکار و مداد اینکار میکردم هر کدوم از اینا هم یا خبیث بودن یا قهرمان چه داستان ها و شخصیت هایی خلق نکرده بودم ولی دیگه زیادی داشتم مسخره میشدم کنار گذاشتم این کارو .

سلام
من از مال خودم خوشم میومد! یعنی من حتی با دهنم آهنگ میزدم تیتراژ برای خودم درست میکردم! ( یعنی همین الان که دارم اینا رو میگم یه لبخندی دارم ) بعد مثلا پیچش داستانی داشتیم فلانی میمرد اون زنده میشد من حتی روشون اسم هم میذاشتم! بعد یه جاهاییش اینقدر ناراحت کننده بود خودم گریه ام میگرفت! ( آره آقا من بچه ام. شما خوب. شما بشینید صندلی جلو. گوشت ها قورمه سبزی واسه شما. اصلا شما پله من موراتا.
شما اسپایدرمن من پسر ماده خور! ) بعضی از داستان های خودم از جاستیس لیگ و فونیکس سیاه هم بهتر بودن.
جوونی بود و جاهلی دیگه! جوونی کجایی که یادت بخیر! ( دارم مثل آدم ها ۶۰ ساله حرف میزنم شما فهمیدید من کلا ۱۴ سالمه؟ ولی به قول آقای ترابی که یکجا درباره شور و حالی که برای "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ " داشتند و نا امید شدند میگفتند " آدم به دوسال قبلش هم نوستالژی پیدا میکنه.")
به نقل از Ehsan Spider:
من هیچ وقت یه اکشن فیقور نتونستم از مرد عنکبوتی بخرم نمیدونم نبود یا نتونستم پیدا کنم ولی یادمه لاکپشت های نینجا رو داشتم ( البته اینا مال بچگی هام بود)

سلام
منم فقط یک دونه اسپایدی پیدا کردم اونم که معلوم نشد چی شد! فکر کنم تو جنگ با گرین گابلین به دیار باقی شتافت :cry:
ولی منم لاکپشت های نینجا زیاد داشتم فقط مشکل این بود که دوتاشون پا نداشتند! ( گفتم که اغلب اسباب بازی های من معلول هستند ) ولی الان دیگه نه روم میشه نه واقعا روم میشه که به پدرم بگم برام اکشن فیگور بخره! ( الان حتما دارید میگید "این یارو چقدر دیوانه است " خب باید بگم که با حرفتون موافقم اما روم نمیشه اول برای همون قضیه بچه و بچه بازی و اینا است. دومی برای اینکه اینقدر همه چیز گرون شده و خرج های اضافی هم زیاد شده و... حضرت عباسی با چه رویی برم به بابام بگم برام اسباب بازی بخر؟؟؟!!!)
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی حقیقت داره که میگن قراره ریبوت فیلم سوپرمن بیاد با یه بازیگر سیاه پوست؟!! :o میگن قراره سوپرمنو سیاه پوست کنن :-| شایعه هست یا واقعیته؟ ممنون

هنوز که رسما چیزی اعلام نشده ولی احتمالا درسته
و البته این ریبوت جدید باز دوباره نشون میده جناب اسنایدر چه گندی به دنیای سینمایی دی سی زد
واقعا لیاقت بتمن بن افلک و سوپرمن هنری کویل این بود؟ اینکه حتی یه آرک درست درمون تو این عالم سینمایی نداشتن و حالا هردوشون ریبوت شدن. واقعا چه نقطه اوجی داشتن؟ کدوم سرانجام؟
حالا هی زرت و زرت عکس جاستیس لیگ بده بیرون ...
و یه سری هم دهنشون کف میکنه! خاک تو سرتون واقعا. چقدر امال و توقعات بعضی ها نازل و سطح پایینه که با دیدن تصویر با کیفیت "لباس سیاه سوپرمن در فیلم جاستیس لیگ" ارضا میشن!

سلام
دقت کردید اگه از همون اول یک سلام جامع کرده بودم نیاز به سلام کردن یکی یکی نبود؟ میگم دیوانه ام واسه همینه. )
واقعا حق با شماست ( که البته چیز جدیدی نیست) به نظرم بتمن بن افلک خیلی میتونست خوب باشه اگر جناب آقای زک اسنایدر شخصیت خوبی براش میذاشت. واقعا یک نفر نبود بالاسر این زک اسنایدر؟ باید میذاشتن سه فیلم رو خراب کنه بعد بره؟! و من هم میگم نه نقطه اوجی داشتند نه واقعا فهمیدیم آخرشون چی شد!
یک چیز دیگه اینکه ذات فیلم های ابر قهرمانی خوشاینده. یعنی چی؟ یعنی اینکه آدم ها کلا اصطلاحا از بزن بزن کیف میکنند. اما آیا این دلیل میشه از چنین آشغالی حمایت کنند و خوششون بیاد؟! نه! اولا اینکه اگر بحث اکشن بود که الان کل دنیای کمیک تو اون کمیک های دهه ۴۰ دی سی گیر کرده بود و پیشرفت نمیکرد! اصلا واقعا آدم نباید به شعور خودش احترام بذاره؟ الان ما از فیلم های مارول خوشمون میاد چون ما رو هوادار حسابمون کردن نه دستگاه خود پرداز پول! الان با این همه حفره داستانی و شخصیت پردازی بد و... چرا باید از این فیلم خوشمون بیاد؟ چون فضای دارکی داره؟ خب که چی؟ میخوام بدونم چی به ما یاد میده؟ اصلا این به کنار چطور ما رو سرگرم میکنه؟ کلا آدم ها از خنده خوششون میاد و حس خوبیه. پس چرا دی سی اومده شخصیتی مثل سوپرمن که حتی من وقتی انیمیشن مرگ سوپرمن رو میبینم از این ایده آل گرایی و بچه مثبتیش خوشم میاد و بعضی جاها خندم میگیره یا فلش که شبیه ترین فرد به اسپایدی توی دی سی است توی این فضای دارک قرار بگیره؟! من میگم اونایی که از این فیلم خوششون میاد دو دسته هستند:
دسته اول اونایی که همونطور که گفتم نه برای شعور خودشون احترام میذارن نه اصلا از کمیک چیزی میدونن و فقط به چهار تا مشت و لگد راضی میشن.
دسته دوم افراد متعصب هستند. اینا اونایی هستند که واقعا لج من رو در میارن! یعنی طرف میدونه فیلمه چقدر فاجعه بوده ولی فقط به خاطر بحث دی سی و مارول از جاستیس لیگ تعریف و تمجید میکنند. اصلا مگه همین آقای ترابی که توی یکی از کامنت های مقاله ۱۰۰ شخصیت برتر مارول که خودشون رو یک طرفدار متعصب مارول میدونن نیومدن از کاپیتان مارول و انیمیشن های جدید مارول بد گفتند. یکم انصاف هم خوب چیزیه واقعا.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#19 Kia Iron Man 1399-12-09 18:48
چه مقاله باحال غیر منتظره ای!خیلی خوب بود خسته نباشید.
باورتون میشه من فقط اسم سه مورد رو شنیده بودم؟ :-|
#2
به هر حال دوران کودکی همه ما اینطور میگذشت :lol: یادش بخیر چقدر خوش گذشت.چه زود میگذره :cry:
#11
عملا خود دیسی داره میگه که زک اسنایدر دنیای سینمایی دیسی رو با خاک یکسان کرد تبدیلش کرد به یه سطل آشغال با چند تا فیلم زباله.اینایی که از زک و سوپرمن هنری‌کویل دفاع میکردن کجان؟‌ولی انصافا دیر یا زود باید ریبوت میشدن.
#14
آخه ولورین بدون هیو جکمن :cry: ولی هر بازیگری به جز جکمن بیاد ناخواسته نعل به نعل با جکمن مقایسه میشه و احتمال اینکه طرفداران ازش نقد منفی کنند زیاده.چرا هیو جکمن قبول نمیکنه برگرده و همه رو راحت کنه؟ :sad:
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#20 AmirhoseinJafari2005 1399-12-09 20:26
#18
متاسفانه آدمای سطحی نگر خیلی زیاد شدن و معنا و مفهوم یک فیلم رو نمیدونن... فقط میگن جلوه های ویژه داستان اینا دیگه کلا هیچی! یکی گفته بود جاستیس لیگ پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما میشه (آره باش تا بشه! :-x ) ولی متاسفانه خیلیا هستن که هیچی از سینما حالیشون نمیشه میان ادعاهای بیجا میکنن... یادمه یکی گفته بود داستان به درک فقط اکشن :-| خلاصه امیدوارم اینجور آدمای بیسواد و کم فهم یکمی به خودشون بیان و امیدوارم در وارنر تخته بشه (مخصوصا با اون فیلم 300 اش) ... من خودم طرفدار بتمن و سوپرمنم ولی دیدم اونایی که عین من عاشق این دو شخصیت اند ، چیز خاصی نمیدونن... بخاطر همین اومدم تو این سایت معرکه... البته اینم بگم که از شخصیت های مارول هم خیلی خوشم میاد به خصوص مرد عنکبوتی (که چند وقت دیگه میخوام یه فیلم کوتاه ازش درست کنم.) ولی بتمن و سوپرمن برام یه چیز دیگست :lol: در آخر مرسی از آقای ترابی و بقیه دوستان که اجازه دادند که من در این سایت باشم ;-) قبلا فکر میکردم اجازه نمیدن وارد سایت بشم بخاطر دی سی فن بودنم :lol:
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#21 Ehsan Spider 1399-12-09 21:02
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Agent bishop:

باز تو که خوبی من با خودکار و مداد اینکار میکردم هر کدوم از اینا هم یا خبیث بودن یا قهرمان چه داستان ها و شخصیت هایی خلق نکرده بودم ولی دیگه زیادی داشتم مسخره میشدم کنار گذاشتم این کارو .

سلام
من از مال خودم خوشم میومد! یعنی من حتی با دهنم آهنگ میزدم تیتراژ برای خودم درست میکردم! ( یعنی همین الان که دارم اینا رو میگم یه لبخندی دارم ) بعد مثلا پیچش داستانی داشتیم فلانی میمرد اون زنده میشد من حتی روشون اسم هم میذاشتم! بعد یه جاهاییش اینقدر ناراحت کننده بود خودم گریه ام میگرفت! ( آره آقا من بچه ام. شما خوب. شما بشینید صندلی جلو. گوشت ها قورمه سبزی واسه شما. اصلا شما پله من موراتا.
شما اسپایدرمن من پسر ماده خور! ) بعضی از داستان های خودم از جاستیس لیگ و فونیکس سیاه هم بهتر بودن.
جوونی بود و جاهلی دیگه! جوونی کجایی که یادت بخیر! ( دارم مثل آدم ها ۶۰ ساله حرف میزنم شما فهمیدید من کلا ۱۴ سالمه؟ ولی به قول آقای ترابی که یکجا درباره شور و حالی که برای "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ " داشتند و نا امید شدند میگفتند " آدم به دوسال قبلش هم نوستالژی پیدا میکنه.")
به نقل از Ehsan Spider:
من هیچ وقت یه اکشن فیقور نتونستم از مرد عنکبوتی بخرم نمیدونم نبود یا نتونستم پیدا کنم ولی یادمه لاکپشت های نینجا رو داشتم ( البته اینا مال بچگی هام بود)

سلام
منم فقط یک دونه اسپایدی پیدا کردم اونم که معلوم نشد چی شد! فکر کنم تو جنگ با گرین گابلین به دیار باقی شتافت :cry:
ولی منم لاکپشت های نینجا زیاد داشتم فقط مشکل این بود که دوتاشون پا نداشتند! ( گفتم که اغلب اسباب بازی های من معلول هستند ) ولی الان دیگه نه روم میشه نه واقعا روم میشه که به پدرم بگم برام اکشن فیگور بخره! ( الان حتما دارید میگید "این یارو چقدر دیوانه است " خب باید بگم که با حرفتون موافقم اما روم نمیشه اول برای همون قضیه بچه و بچه بازی و اینا است. دومی برای اینکه اینقدر همه چیز گرون شده و خرج های اضافی هم زیاد شده و... حضرت عباسی با چه رویی برم به بابام بگم برام اسباب بازی بخر؟؟؟!!!)
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی حقیقت داره که میگن قراره ریبوت فیلم سوپرمن بیاد با یه بازیگر سیاه پوست؟!! :o میگن قراره سوپرمنو سیاه پوست کنن :-| شایعه هست یا واقعیته؟ ممنون

هنوز که رسما چیزی اعلام نشده ولی احتمالا درسته
و البته این ریبوت جدید باز دوباره نشون میده جناب اسنایدر چه گندی به دنیای سینمایی دی سی زد
واقعا لیاقت بتمن بن افلک و سوپرمن هنری کویل این بود؟ اینکه حتی یه آرک درست درمون تو این عالم سینمایی نداشتن و حالا هردوشون ریبوت شدن. واقعا چه نقطه اوجی داشتن؟ کدوم سرانجام؟
حالا هی زرت و زرت عکس جاستیس لیگ بده بیرون ...
و یه سری هم دهنشون کف میکنه! خاک تو سرتون واقعا. چقدر امال و توقعات بعضی ها نازل و سطح پایینه که با دیدن تصویر با کیفیت "لباس سیاه سوپرمن در فیلم جاستیس لیگ" ارضا میشن!

سلام
دقت کردید اگه از همون اول یک سلام جامع کرده بودم نیاز به سلام کردن یکی یکی نبود؟ میگم دیوانه ام واسه همینه. )
واقعا حق با شماست ( که البته چیز جدیدی نیست) به نظرم بتمن بن افلک خیلی میتونست خوب باشه اگر جناب آقای زک اسنایدر شخصیت خوبی براش میذاشت. واقعا یک نفر نبود بالاسر این زک اسنایدر؟ باید میذاشتن سه فیلم رو خراب کنه بعد بره؟! و من هم میگم نه نقطه اوجی داشتند نه واقعا فهمیدیم آخرشون چی شد!
یک چیز دیگه اینکه ذات فیلم های ابر قهرمانی خوشاینده. یعنی چی؟ یعنی اینکه آدم ها کلا اصطلاحا از بزن بزن کیف میکنند. اما آیا این دلیل میشه از چنین آشغالی حمایت کنند و خوششون بیاد؟! نه! اولا اینکه اگر بحث اکشن بود که الان کل دنیای کمیک تو اون کمیک های دهه ۴۰ دی سی گیر کرده بود و پیشرفت نمیکرد! اصلا واقعا آدم نباید به شعور خودش احترام بذاره؟ الان ما از فیلم های مارول خوشمون میاد چون ما رو هوادار حسابمون کردن نه دستگاه خود پرداز پول! الان با این همه حفره داستانی و شخصیت پردازی بد و... چرا باید از این فیلم خوشمون بیاد؟ چون فضای دارکی داره؟ خب که چی؟ میخوام بدونم چی به ما یاد میده؟ اصلا این به کنار چطور ما رو سرگرم میکنه؟ کلا آدم ها از خنده خوششون میاد و حس خوبیه. پس چرا دی سی اومده شخصیتی مثل سوپرمن که حتی من وقتی انیمیشن مرگ سوپرمن رو میبینم از این ایده آل گرایی و بچه مثبتیش خوشم میاد و بعضی جاها خندم میگیره یا فلش که شبیه ترین فرد به اسپایدی توی دی سی است توی این فضای دارک قرار بگیره؟! من میگم اونایی که از این فیلم خوششون میاد دو دسته هستند:
دسته اول اونایی که همونطور که گفتم نه برای شعور خودشون احترام میذارن نه اصلا از کمیک چیزی میدونن و فقط به چهار تا مشت و لگد راضی میشن.
دسته دوم افراد متعصب هستند. اینا اونایی هستند که واقعا لج من رو در میارن! یعنی طرف میدونه فیلمه چقدر فاجعه بوده ولی فقط به خاطر بحث دی سی و مارول از جاستیس لیگ تعریف و تمجید میکنند. اصلا مگه همین آقای ترابی که توی یکی از کامنت های مقاله ۱۰۰ شخصیت برتر مارول که خودشون رو یک طرفدار متعصب مارول میدونن نیومدن از کاپیتان مارول و انیمیشن های جدید مارول بد گفتند. یکم انصاف هم خوب چیزیه واقعا.


سلام داداش
کلا منم مثل خودت دیونه ام خودت که تنها نیستی شاید من دیوونه تر هم باشم

من از بچگی روم نمیشد به پدرم بگم برام اکشن فیگور بخر چه برسه به الان ولی چون نقاشی هامو دیده بود خودش میدونست چی میخوام ولی هیچ وقت پیدا نکردیم جاش ۴ تا لاکپشت نینجا خریدیم و چن تا شخصیت بن ۱۰
یادم توی شخصیت های بن ۱۰ یه شخصیت به اسم میمون عنکبوتی بود، اون مرد عنکبوتی من بود خود بن ۱۰ پیتر پارکرم بود

ولی باز مال شما از من بهتره چون من فنون رزمی رو هم یاد گرفتم!!!! ولی توی خواب!! من وقتی قبل خواب یه فیلمی میبینم یا داستانی میخونم خوابشو مییینم
واسه همین قبل خواب یه داستانی توی ذهنم مرور میکردم ( اون موقع نمیدونستم کمیک چیه ) بعد میخوابیدم و شب با ابر خبیث ها مبارزه میکردم و معمولا هم یه مشت نسارشون میکردم که بلند میشدم میدیدم بابامو زدم توی خواب کلا دوران خوبی داشتیم توی کودکی دیدم شما گفتین حسودیم شد. صبح که بلند میشدم اونارو توی word مینوشتم تا همین چن وقت پیش داشتمشون ولی نمیدونم چی شد که پاک شد از اون عجیب تر اسم word رو گذاشته بودم f.c. shak که یه معنی خاصی داشت ولی یادم نیست اون موقع چن بار اسم مارول کامیکس رو شنیده بودم نمیدونستم چیه shak رو از کامیکس مارول کرفتم f.c رو هم از دی سی کلا دوران خوبی بود

ببخشید سرتون درد آوردم
و اگه اسپم حساب میشه شرمنده ام
نقل قول کردن
hassan91
#22 hassan91 1399-12-09 21:34
به نقل از Kia Iron Man:

آخه ولورین بدون هیو جکمن :cry: ولی هر بازیگری به جز جکمن بیاد ناخواسته نعل به نعل با جکمن مقایسه میشه و احتمال اینکه طرفداران ازش نقد منفی کنند زیاده.چرا هیو جکمن قبول نمیکنه برگرده و همه رو راحت کنه؟ :sad:

آره وولورین جکمن حیف شد. خیلی دوست داشتیم ولوورین رو کنار کپ و مرد آهنی و هالک و ثور و مرد عنکبوتی ببینیم ولی حیف شد. برداران رسو هم کارشون درسته اگه وولورین بسازن همانطور که قبلا هم ابراز علاقه کردن صد درصد میشه روش حساب کرد.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#23 AM SM BM SM 1399-12-10 00:55
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Agent bishop:

باز تو که خوبی من با خودکار و مداد اینکار میکردم هر کدوم از اینا هم یا خبیث بودن یا قهرمان چه داستان ها و شخصیت هایی خلق نکرده بودم ولی دیگه زیادی داشتم مسخره میشدم کنار گذاشتم این کارو .

سلام
من از مال خودم خوشم میومد! یعنی من حتی با دهنم آهنگ میزدم تیتراژ برای خودم درست میکردم! ( یعنی همین الان که دارم اینا رو میگم یه لبخندی دارم ) بعد مثلا پیچش داستانی داشتیم فلانی میمرد اون زنده میشد من حتی روشون اسم هم میذاشتم! بعد یه جاهاییش اینقدر ناراحت کننده بود خودم گریه ام میگرفت! ( آره آقا من بچه ام. شما خوب. شما بشینید صندلی جلو. گوشت ها قورمه سبزی واسه شما. اصلا شما پله من موراتا.
شما اسپایدرمن من پسر ماده خور! ) بعضی از داستان های خودم از جاستیس لیگ و فونیکس سیاه هم بهتر بودن.
جوونی بود و جاهلی دیگه! جوونی کجایی که یادت بخیر! ( دارم مثل آدم ها ۶۰ ساله حرف میزنم شما فهمیدید من کلا ۱۴ سالمه؟ ولی به قول آقای ترابی که یکجا درباره شور و حالی که برای "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ " داشتند و نا امید شدند میگفتند " آدم به دوسال قبلش هم نوستالژی پیدا میکنه.")
به نقل از Ehsan Spider:
من هیچ وقت یه اکشن فیقور نتونستم از مرد عنکبوتی بخرم نمیدونم نبود یا نتونستم پیدا کنم ولی یادمه لاکپشت های نینجا رو داشتم ( البته اینا مال بچگی هام بود)

سلام
منم فقط یک دونه اسپایدی پیدا کردم اونم که معلوم نشد چی شد! فکر کنم تو جنگ با گرین گابلین به دیار باقی شتافت :cry:
ولی منم لاکپشت های نینجا زیاد داشتم فقط مشکل این بود که دوتاشون پا نداشتند! ( گفتم که اغلب اسباب بازی های من معلول هستند ) ولی الان دیگه نه روم میشه نه واقعا روم میشه که به پدرم بگم برام اکشن فیگور بخره! ( الان حتما دارید میگید "این یارو چقدر دیوانه است " خب باید بگم که با حرفتون موافقم اما روم نمیشه اول برای همون قضیه بچه و بچه بازی و اینا است. دومی برای اینکه اینقدر همه چیز گرون شده و خرج های اضافی هم زیاد شده و... حضرت عباسی با چه رویی برم به بابام بگم برام اسباب بازی بخر؟؟؟!!!)
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی حقیقت داره که میگن قراره ریبوت فیلم سوپرمن بیاد با یه بازیگر سیاه پوست؟!! :o میگن قراره سوپرمنو سیاه پوست کنن :-| شایعه هست یا واقعیته؟ ممنون

هنوز که رسما چیزی اعلام نشده ولی احتمالا درسته
و البته این ریبوت جدید باز دوباره نشون میده جناب اسنایدر چه گندی به دنیای سینمایی دی سی زد
واقعا لیاقت بتمن بن افلک و سوپرمن هنری کویل این بود؟ اینکه حتی یه آرک درست درمون تو این عالم سینمایی نداشتن و حالا هردوشون ریبوت شدن. واقعا چه نقطه اوجی داشتن؟ کدوم سرانجام؟
حالا هی زرت و زرت عکس جاستیس لیگ بده بیرون ...
و یه سری هم دهنشون کف میکنه! خاک تو سرتون واقعا. چقدر امال و توقعات بعضی ها نازل و سطح پایینه که با دیدن تصویر با کیفیت "لباس سیاه سوپرمن در فیلم جاستیس لیگ" ارضا میشن!

سلام
دقت کردید اگه از همون اول یک سلام جامع کرده بودم نیاز به سلام کردن یکی یکی نبود؟ میگم دیوانه ام واسه همینه. )
واقعا حق با شماست ( که البته چیز جدیدی نیست) به نظرم بتمن بن افلک خیلی میتونست خوب باشه اگر جناب آقای زک اسنایدر شخصیت خوبی براش میذاشت. واقعا یک نفر نبود بالاسر این زک اسنایدر؟ باید میذاشتن سه فیلم رو خراب کنه بعد بره؟! و من هم میگم نه نقطه اوجی داشتند نه واقعا فهمیدیم آخرشون چی شد!
یک چیز دیگه اینکه ذات فیلم های ابر قهرمانی خوشاینده. یعنی چی؟ یعنی اینکه آدم ها کلا اصطلاحا از بزن بزن کیف میکنند. اما آیا این دلیل میشه از چنین آشغالی حمایت کنند و خوششون بیاد؟! نه! اولا اینکه اگر بحث اکشن بود که الان کل دنیای کمیک تو اون کمیک های دهه ۴۰ دی سی گیر کرده بود و پیشرفت نمیکرد! اصلا واقعا آدم نباید به شعور خودش احترام بذاره؟ الان ما از فیلم های مارول خوشمون میاد چون ما رو هوادار حسابمون کردن نه دستگاه خود پرداز پول! الان با این همه حفره داستانی و شخصیت پردازی بد و... چرا باید از این فیلم خوشمون بیاد؟ چون فضای دارکی داره؟ خب که چی؟ میخوام بدونم چی به ما یاد میده؟ اصلا این به کنار چطور ما رو سرگرم میکنه؟ کلا آدم ها از خنده خوششون میاد و حس خوبیه. پس چرا دی سی اومده شخصیتی مثل سوپرمن که حتی من وقتی انیمیشن مرگ سوپرمن رو میبینم از این ایده آل گرایی و بچه مثبتیش خوشم میاد و بعضی جاها خندم میگیره یا فلش که شبیه ترین فرد به اسپایدی توی دی سی است توی این فضای دارک قرار بگیره؟! من میگم اونایی که از این فیلم خوششون میاد دو دسته هستند:
دسته اول اونایی که همونطور که گفتم نه برای شعور خودشون احترام میذارن نه اصلا از کمیک چیزی میدونن و فقط به چهار تا مشت و لگد راضی میشن.
دسته دوم افراد متعصب هستند. اینا اونایی هستند که واقعا لج من رو در میارن! یعنی طرف میدونه فیلمه چقدر فاجعه بوده ولی فقط به خاطر بحث دی سی و مارول از جاستیس لیگ تعریف و تمجید میکنند. اصلا مگه همین آقای ترابی که توی یکی از کامنت های مقاله ۱۰۰ شخصیت برتر مارول که خودشون رو یک طرفدار متعصب مارول میدونن نیومدن از کاپیتان مارول و انیمیشن های جدید مارول بد گفتند. یکم انصاف هم خوب چیزیه واقعا.


سلام داداش
کلا منم مثل خودت دیونه ام خودت که تنها نیستی شاید من دیوونه تر هم باشم

من از بچگی روم نمیشد به پدرم بگم برام اکشن فیگور بخر چه برسه به الان ولی چون نقاشی هامو دیده بود خودش میدونست چی میخوام ولی هیچ وقت پیدا نکردیم جاش ۴ تا لاکپشت نینجا خریدیم و چن تا شخصیت بن ۱۰
یادم توی شخصیت های بن ۱۰ یه شخصیت به اسم میمون عنکبوتی بود، اون مرد عنکبوتی من بود خود بن ۱۰ پیتر پارکرم بود

ولی باز مال شما از من بهتره چون من فنون رزمی رو هم یاد گرفتم!!!! ولی توی خواب!! من وقتی قبل خواب یه فیلمی میبینم یا داستانی میخونم خوابشو مییینم
واسه همین قبل خواب یه داستانی توی ذهنم مرور میکردم ( اون موقع نمیدونستم کمیک چیه ) بعد میخوابیدم و شب با ابر خبیث ها مبارزه میکردم و معمولا هم یه مشت نسارشون میکردم که بلند میشدم میدیدم بابامو زدم توی خواب کلا دوران خوبی داشتیم توی کودکی دیدم شما گفتین حسودیم شد. صبح که بلند میشدم اونارو توی word مینوشتم تا همین چن وقت پیش داشتمشون ولی نمیدونم چی شد که پاک شد از اون عجیب تر اسم word رو گذاشته بودم f.c. shak که یه معنی خاصی داشت ولی یادم نیست اون موقع چن بار اسم مارول کامیکس رو شنیده بودم نمیدونستم چیه shak رو از کامیکس مارول کرفتم f.c رو هم از دی سی کلا دوران خوبی بود

ببخشید سرتون درد آوردم
و اگه اسپم حساب میشه شرمنده ام

آره واقعا یادش بخیر :lol:
کلا ما با اکشن فیگور هامون همونطوری زندگی میکردیم که با دنیای کمیک میکنیم. یعنی چیز هایی که توی دنیای واقعی انسان از انجامش عاجزه رو ما با اسباب بازی و کمیک بوک و... انجام میدیم و لذت میبریم و تجسمی از واقعیت با سرگرمی انجام میدیم. منم اینقدر بابامو تو خواب زدم که کلا پاشد رفت رو تخت از دست من. :lol: ( خدا کنه حلالم کنه چون من هرشب یه لگد میزدم تو شکمش اینقدر دردش میومد :P ) حالا نمیدونم آقای ترابی که خودشون پدر هستند ( و اگر اشتباه نکنم پسرشون ۸
سالشون است چون یه بار گفتند اندازه این سایت سن دارند. ) با این چیز ها رو به رو شدند یا نه ولی دوست داشتم یک سوال ازشون بکنم ببخشید اگر فضولیه.
آقای ترابی میشه یک لحظه این کامنت رو ببینید.
spidey.ir/.../...
میخوام بدونم آخرش تند میدوه بده رو برای پسر تون پیدا کردید؟ :lol:
تازه یک چیز عجیب. آقای ترابی چهار سال قبل از انتشار انتقام‌جویان پایان بازی پیشبینی کرده بودند که این فیلم رکورد آواتار رو میزنه و پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما میشه!
spidey.ir/.../...
من الان دارم میفهمم خانم ساداتی فر این کارهای دکتر استرنجی و پیش بینی هاشون رو از کی یاد گرفتند!
این کامنت هم خیلی بامزست.
spidey.ir/.../...
:lol:
ببخشید که وقتتون رو گرفتم. :-)
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#24 Kia Iron Man 1399-12-10 02:19
#21
حالا شما بهتر از من بودین.من یادمه یه زمانی تصور میکردم قدرتای فرابشری دارم.حتی ویلین اختصاصی و گروه ابرقهرمانی هم داشتم :-| اولا لطفا نخندین دوما دیوونه هم خودتی :-| بچه بودم خب :-| (حالا اینکه چند بار دنیارو نجات دادم بماند :-| )
#21
دقیقا موافقم.فقط تصور دعوای ولورین هیو جکمن و هالک مارک رافالو دیوونه کننده اس.امیدوارم همونطور که میگی بشه.ماروبم که تا حالا تقریبا در انتخاب بازیگر نقصی نداشته.
نقل قول کردن
mobin rz
#25 mobin rz 1399-12-10 08:08
به نقل از Kia Iron Man:
#21
حالا شما بهتر از من بودین.من یادمه یه زمانی تصور میکردم قدرتای فرابشری دارم.حتی ویلین اختصاصی و گروه ابرقهرمانی هم داشتم :-| اولا لطفا نخندین دوما دیوونه هم خودتی :-| بچه بودم خب :-| (حالا اینکه چند بار دنیارو نجات دادم بماند :-| )
#21
دقیقا موافقم.فقط تصور دعوای ولورین هیو جکمن و هالک مارک رافالو دیوونه کننده اس.امیدوارم همونطور که میگی بشه.ماروبم که تا حالا تقریبا در انتخاب بازیگر نقصی نداشته.

خدا رو شکر وقتی دردویل رو دیدم بچه نبودم و اگر نه میزدم خودمو کور میکردم
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#26 AM SM BM SM 1399-12-10 10:19
به نقل از Kia Iron Man:
#21
حالا شما بهتر از من بودین.من یادمه یه زمانی تصور میکردم قدرتای فرابشری دارم.حتی ویلین اختصاصی و گروه ابرقهرمانی هم داشتم :-| اولا لطفا نخندین دوما دیوونه هم خودتی :-| بچه بودم خب :-| (حالا اینکه چند بار دنیارو نجات دادم بماند :-| )

من هر فیلم یا انیمیشن ابرقهرمانی که میدیدم تو جلدشون فرو میرفتم و کار های اونا رو انجام میدادم! ( مثلا من که با بتمن شروع کردم چادر مامانم رو گره میزدم به گردنم مثل آدام وست میپریدم این ور و اون ور! تازه اون موقع میخواستم خیلی دارک بشم مثل کارتون The Batman میذاشتم شنلم بیاد جلو بدنم!
uupload.ir/.../...
یعنی من حتی مختارنامه رو هم میدیدم میرفتم تو جلدش! تازه بلدم صدام رو هم شبیه فریبرز عرب نیا وقتی میخواست آروم حرف بزنه بکنم!
منم چند تا دشمن اختصاصی داشتم بعضی وقت ها گروه هم تشکیل میدادم!
من الان حساب نجات دادن های جهان توسط من از دستم در رفته!
البته من مشکلی ندارم بخندید من خودم هم دارم میخندم ولی از شوخی گذشته عجب مقاله عالی بود هممون رو برد به دوران تخیل و اکشن فیگور و...
و اینم بگم.
نمونده از جوونیام نشونی پیر شدم پیر تو ای جوونی
( با صدای محسن چاوشی بخونید ;-)
به نقل از Kia Iron Man:
#21
#21
دقیقا موافقم.فقط تصور دعوای ولورین هیو جکمن و هالک مارک رافالو دیوونه کننده اس.امیدوارم همونطور که میگی بشه.ماروبم که تا حالا تقریبا در انتخاب بازیگر نقصی نداشته.


آخ آخ دلم رو آب انداختی پسر نبرد این دوتا چی میشد :-?
!Awesome
نقل قول کردن
Bat_spidey
#27 Bat_spidey 1399-12-10 16:27
سلام مقاله خوبی بود
در مورد بحثی که پیش اومد منم باید بگم که از اسباب بازی خوشم نمیومد زیاد به همین دلیل برای خودم یک ابرقهرمان با شخصیت های مکمل و ویلن درست کردم که هنوزم دارمشون برای همشون اوریجین و کاستوم و ظاهر اصلیشون و درست کردم و اسمم روشون گذاشتم و علاوه بر اون براشون داستان خلق کردم به نظرم خودم پتانسیل زیادی داشت داستانام و تازه بتمن و اسپایدرمن هم یه تیم آپ داشتن با شخصیت اصلی
اسم شخصیت اصلی هم عقرب انتقام جو بود (scorpion wengeful) اگه درست نوشته باشم
کلی دشمن داشت مثل اسکلت،عقرب دیوانه،کالیگالو ،مردزرهی، و...
کلی متحد هم داشت مثل محافظ،زره فولادی،پارتیزان ،عقرب قرمز، عقرب سیاه، عقاب و...
رابطه رومانتیکم داشت با آلیس و جنیفر
اوریجین غم انگیز
پیچش داستانی متحدی که دشمنه یا رئیس پلیس که با شخصیت خبیث دستش تو یه کاسه یا دو تا از روسای جنایتکاران برای نابودی رئیس اصلی جنایتکاران شهر باهم دست به یکی کردند
خیلی نوشتم دیگه سرتون به درد نیارم خدانگهدار
نقل قول کردن
blaksummerz
#28 blaksummerz 1399-12-12 14:52
به نقل از Bat_spidey:
سلام مقاله خوبی بود
در مورد بحثی که پیش اومد منم باید بگم که از اسباب بازی خوشم نمیومد زیاد به همین دلیل برای خودم یک ابرقهرمان با شخصیت های مکمل و ویلن درست کردم که هنوزم دارمشون برای همشون اوریجین و کاستوم و ظاهر اصلیشون و درست کردم و اسمم روشون گذاشتم و علاوه بر اون براشون داستان خلق کردم به نظرم خودم پتانسیل زیادی داشت داستانام و تازه بتمن و اسپایدرمن هم یه تیم آپ داشتن با شخصیت اصلی
اسم شخصیت اصلی هم عقرب انتقام جو بود (scorpion wengeful) اگه درست نوشته باشم
کلی دشمن داشت مثل اسکلت،عقرب دیوانه،کالیگالو،مردزرهی، و...
کلی متحد هم داشت مثل محافظ،زره فولادی،پارتیزان،عقرب قرمز، عقرب سیاه، عقاب و...
رابطه رومانتیکم داشت با آلیس و جنیفر
اوریجین غم انگیز
پیچش داستانی متحدی که دشمنه یا رئیس پلیس که با شخصیت خبیث دستش تو یه کاسه یا دو تا از روسای جنایتکاران برای نابودی رئیس اصلی جنایتکاران شهر باهم دست به یکی کردند
خیلی نوشتم دیگه سرتون به درد نیارم خدانگهدار

یادش به خیر منم سنم کمتر بود زیاد از این کار ها میکردم.واسه خودم یه یونیورس درست کرده بودم.فکر می کردم خیلی ایده های خفنی به ذهنم میرسه ولی یهو دیدم چند سال رو با چه مزخرفاتی گذروندم!
نقل قول کردن
I am your father luk
#29 I am your father luk 1402-10-19 13:23
آقای ترابی نظرتون درباره کارتون my little pony friemdship is magic چیه؟
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1402-10-19 16:12
به نقل از I am your father luk:
آقای ترابی نظرتون درباره کارتون my little pony friemdship is magic چیه؟

حتی اسمشم نشنیدم
نقل قول کردن
I am your father luk
#31 I am your father luk 1402-10-19 18:22
به نقل از mtm:
به نقل از I am your father luk:
آقای ترابی نظرتون درباره کارتون my little pony friemdship is magic چیه؟

حتی اسمشم نشنیدم

چون حدودا ۲۰۰ شماره کمیک داشته فکر کردم شاید دیده باشید. اما شخصا توصیه میکنم نگاه کنید مثل gravity falls از اون انیمیشن هاییه که شاید در نگاه اول کودکانه و لایت بنظر برسه اما آدم بعد از دیدنش متوجه میشه که چقدر بالغ هستش،
حلا اگه میشه نظرتون رو درباره فصل دوم وات ایف بگید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45