10 سریال برتر سال 2021

10-سریال-برتر-سال-2021-بهترین-tv-series-show-1399-1400

سال 2021 سال رویایی برای طرفداران فیلم و سریال بود‌، اما کدام سریال ها بیشتر از همه ارزش دیدن دارند؟

مقدمه: اگر شما از طرفداران سریال های تلویزیونی باشید، مطمئنا سال 2021 سال خوبی برای شما بوده. در سالی که گذشت، ده ها سریال متنوع و جدید منتشر شدند و چند فصل از بهترین سریال های اخیر ساخته شدند. تماشای همه این سریال ها همچون انتخاب از میان این همه اثر رنگارنگ و جذاب، کار آسانی نیست. بنابراین در این لیست به معرفی 10 تا از بهترین سریال های 2021 خواهیم پرداخت.

 

10- فصل دوم سریال ویچر (The Witcher's Second Season)

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher's Second Season)

در سال 2019 نتفلیکس فصل اول سریال ویچر را با اقتباس از رمان های «آندژی ساپکوفسکی» (Andrzej Sapkowski) منتشر کرد. این سریال با موفقیت رو به رو شد اما همچنین انتقاد هایی بر آن وارد شد زیرا داستان و خطوط زمانی پیچیده آن، دنبال کردن داستان را برای بینندگان سخت می‌کرد. فصل دوم این سریال در سال 2021 برای بار دیگر از نتفلیکس پخش شد که داستانی بسیار متمرکز تر و تلخ تر از فصل قبل را روایت می‌کرد. این فصل به شدت روی رابطه «گرالت» (Geralt)، «سیری» (Ciri) و «‌ینیفر» (Yennefer) تمرکز دارد چراکه گرالت معروف به «گرگ سفید» (White Wolf) ، مجبور است که برای شاهزاده جوان و تبعید شده، نقش یک پدر را ایفا کند و ینیفر هم باید در کنار مشکلاتش، به رابطه رومانتیک پیچیده‌اش با گرالت نیز بپردازد. همچنین کاراکتر محبوب «‌یاسکیر» (Jaskier)، لحظات فان خوبی را به دنیای فانتزی و دارک سریال تزریق میکند. به طور کلی این سریال زیبا سطح توقعات را از سریال های فانتزی بالا برده و تماشای آن واقعا توصیه میشود.

 

9- بازی مرکب (Squid Game)

بازی مرکب (Squid Game)

تقریبا غیرممکن است که تاکنون نام سریال "‌بازی مرکب" را نشنیده باشید. این سریال کره‌ای در ماه سپتامبر پخش شد و داستان افراد فقیری را روایت می‌کرد که حاضر بودند برای کسب ثروتی هنگفت در یک بازی مرگبار شرکت کنند. این سریال از همان ابتدا سروصدای زیادی به پا کرد و به اثری جریان ساز در سطح جهانی تبدیل شد. بازی مرکب به لطف داستان جذاب و احساسی، نقش آفرینی خوب بازیگران، فضای رمزآلود و پیچش های داستانی شوکه کننده توانست به یکی از محبوب ترین سریال ها تبدیل شود. این سریال محبوبیت آثار درام کره‌ای را به شدت بالا برد و خیلی ها را علاقه‌مند به دیدن آثار سینمایی این کشور کرد. خشونت این سریال نسبتا زیاد است ولی به هر حال، مطمئنا شما هم از تماشای بازی مرکب لذت خواهید برد.

 

8- لوکی (Loki)

لوکی (Loki)

با وجود اینکه لوکی بیشتر وقت خود را در MCU به عنوان یک خبیث جذاب و خاری در چشم قهرمانان گذراند، اما او همیشه محبوبیت زیادی نزد هواداران داشت و به همین دلیل در بسیاری از آثار این فرنچایز حضور یافته است. سریال تلویزیونی لوکی حتی پا را فراتر گذاشت و لوکی را از یک ویلین، به یک ضدقهرمان دوست داشتنی تبدیل کرد. قطعا تماشای نقش آفرینی «تام هیدلستون» (Tom Hiddleston)، «اوون ویلسون» (Owen Wilson) و «سوفیا دی مارتینو» (Sophia Di Martino) در صفحه نمایش تلویزیون بسیار لذت بخش است. به علاوه، سریال لوکی نقش مهمی را در MCU دارد و برای آینده این فرنچایز به خوبی زمینه چینی کرد؛ بنابراین تماشای آن برای طرفداران دنیای سینمایی مارول واجب است. اگرچه این سریال تنها شش اپیزود داشت اما بی‌شک به عنوان یکی از بهترین سریال های تلویزیونی مارول شناخته میشود.

 

7- فصل سوم سریال وراثت (Succession's Third Season)

فصل سوم سریال وراثت (Succession's Third Season)

فصل سوم سریال کمدی-درام و خانوادگی شبکهٔ HBO، یعنی "وراثت" (Succession) موفق شد به کمک نویسندگی و بازیگری های خوب آن به یکی از بهترین سریال های تلویزیونی سال 2021 تبدیل شود. فصل سوم وراثت به واسطه موفقیت گسترده دو فصل قبلی ساخته شد و اگر شما از طرفداران ژانر کمدی و درام هستید‌، تماشای این سریال برای شما ضروری‌ست. در این فصل تلاش های اعضای خانواده "روی" (Roy) برای به دست گرفتن قدرت در کنار مشکلات سلامتی پدر خانواده، جنبه های بیشتری از این سریال، همچون کمدی سیاه (dark comedy) به نمایش می‌گذارد و در کنار پیچیدگی خاص‌ش، طرفداران بیشتری را به خود جذب میکند.

 

6- آرکین (Arcane)

آرکین (Arcane)

آثار اقتباس شده زیادی از بازی های ویدئویی وجود دارند که اکثرا ناامیدکننده ظاهر شده اند. خوشبختانه در سال های اخیر کیفیت این آثار خیلی بهتر از قبل شده اند و سریال آرکین سندی بر این ادعاست. این سریال که بر اساس بازی «لیگ افسانه ها» (League of Legends) ساخته شده، یکی از برترین آثار اقتباس شده از ویدئو گیم است. آرکین سریالی‌ست که به زیبایی داستان دو خواهر یتیم و محروم را روایت می‌کند و به مضامینی چون جنگ، عشق و خانواده می‌پردازد. این سریال به خوبی لحظات اکشن هیجان انگیز را با داستان سرایی تلخ و تاریک ترکیب می‌کند و اثری دیدنی را تحویل مخاطب می‌دهد. با توجه به پایان بندی تلخ و غم انگیز فصل اول این سریال، حالا طرفداران مشتاقانه منتظر ساخته شدن فصل دوم آرکین هستند.

 

5- راه آهن زیرزمینی (The Underground Railroad)

 راه آهن زیرزمینی (The Underground Railroad)

راه آهن زیرزمینی اقتباسی از رمان جذابِ «کولسون وایتهد» (Colson Whitehead)، که اتفاقا برنده "جایزه پولیتزر" (Pulitzer Prize) هم شده، می‌باشد. این سریال به کارگردانی «بری جنکینز» (Barry Jenkins) با کمک تیم تولید باور نکردنی‌اش، موفق شد که اثری باشد که نه تنها به منبع الهام خود وفادار است، بلکه آن را گسترش و تکمیل نیز میکند. راه آهن زیرزمینی سریالی تاریخی، با لایه ای از "رئالیسم جادویی" (magic realism) است. داستان این سریال درباره برده سیاهپوستی به نام «کورا رندال» (Cora Randal)، با بازی «توسو مبدو» (Thuso Mbedu) است که سوار قطار زیرزمینی می‌شود تا برای آزادی به سمت شمال فرار کند. راه آهن زیرزمینی برداشتی قانع کننده و منحصر به فرد از تاریخ برده داری را ارائه می‌دهد و بدون شک یکی از بهترین مینی سریال های سال 2021 است.

 

4- یلوجکتس (Yellowjackets)

یلوجکتس (Yellowjackets)

آن اوایل که پخش یلوجکتس شروع شد خیلی ها آن را با فیلم "ارباب مگس ها" (Lord Of The Flies) مقایسه می‌کردند. ولی در ادامه این سریال نشان داد که بسیار فراتر از داستان متوسط آن فیلم است. این سریال دو خط زمانی را دنبال می‌کند، یکی از آنها درباره یک تیم فوتبال از زنان جوان است که بر اثر یک سانحه هوایی مرگبار تا ماه ها در بیابان سرگردان می‌شوند. خط زمانی دیگر درمورد زندگی بازماندگان این حادثه است که هنوز با تجربه تلخ و آسیب زای گذشته درگیر هستند. یلوجکتس در کنار اینکه یک فاجعه تراژیک را به تصویر میکشد، با کمک عناصر راز آلودی و ترس، موضوعات مهم سریال را با هوشمندی از مخاطب پنهان میکند. همین موضوع موجب می‌گردد که بیننده را در تمام طول سریال تحت تاثیر آن قرار بگیرد.

 

3- سگ های ولگرد (Reservation Dogs)

 سگ های ولگرد (Reservation Dogs)

سریال سگ های ولگرد در تابستان 2021 شروع به پخش کرد و قصه چهار نوجوان بومی ایالت "اوکلاهما" (Oklahoma) را به تصویر می‌کشید که تمام تلاش خود را می‌کردند تا از زندگی یکنواخت و بی‌روح‌‌شان به کالیفرنیا فرار کنند؛ حتی اگر برای انجام این کار مجبور به انجام چند جنایت شوند. شاید این سریال داستان ساده‌‌ای داشته باشد اما خوشبختانه کاراکتر های جذاب آن در طول سریال به گونه ای عمل میکنند که مخاطب را به خوبی درگیر می‌کنند. عناصر دارک و جدی سگ های ولگرد با کمدی فوق العاده آن ترکیب شده و اثری دلپذیر را پدید می‌آورد که مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

2- سایه و استخوان (Shadow And Bone)

سایه و استخوان (Shadow And Bone)

سایه و استخوان یک اقتباس فانتزی است که با موفقیت هم طرفداران اصلی را راضی میکند و هم برای بینندگان جدید مناسب است. ظاهرا نتفلیکس رمان های محبوب «لی باردوگو» (Leigh Bardugo) را اقتباس کرده و با اعمال تغییرات مختلف و اضافه کردن چند عنصر منحصر به فرد جدید، یک سریال معرکه را برای مخاطبان ایجاد کرده. البته این تغییرات به گونه‌ای اند که خوانندگان رمان ها را ناراحت نمی‌کنند و خوشبختانه همان چیزی را به آنها می‌دهند که می‌خواستند ببینند. سایه و استخوان هم به لیست بلندبالای سریال های فانتزی تماشایی در سال های اخیر اضافه شده و قطعا یکی از برجسته ترین سریال های سال گذشته بود.

 

1- وانداویژن (WandaVision)

وانداویژن (WandaVision)

سال 2021 سال سریال های مارول در دیزنی پلاس بود. وانداویژن اولین سریال تلویزیونی مارول در سال گذشته بود و واقعا متفاوت تر از چیزی بود که طرفداران انتظار داشتند. بعد از وقایع اونجرز اندگیم، سریال وانداویژن برای باری دیگر زوج «الیزابت اولسن» (Elizabeth Olson) و «پل بتانی» (Paul Bettany) را در نقش های اسکارلت ویچ و ویژن گرد هم آورد. وانداویژن را می‌توان هم به عنوان یک ساختارشکنی ژانر سیتکام و هم یک اثر طنز روان‌شناختی در نظر گرفت. سریالی که کلیشه های معمول ژانر ها را می‌شکند و از آثار ابرقهرمانی فراتر میرود تا چیزی واقعا منحصر به فرد را خلق کند. البته اکثر مخاطبان از اپیزود نهاییِ ضعیف و ناامید کننده سریال انتقاد می‌کنند ولی وانداویژن هنوز هم ارزش دیدن را دارد.

 

مترجم: کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

نویسنده و رتبه بندی: جرد کینگ

منبع: CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2021

15 فیلم برتری که برای دیدنشان در سال 2021 هیجان داریم

15 سریال برتر کمیک بوکی (BEST COMIC BOOK SHOWS ON TV)

10 شخصیت خبیث برتر سریال های کمیک بوکی!

رتبه بندی ویلن های سریال های مارول/نتفلیکس

10 پیچش داستانی برتر در سریال های کمیک بوکی

بدترین پیچش های داستانی در سریال های کمیک بوکی

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول 

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

بدترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

بهترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

5 پدر بزرگ و مادر بزرگ خبیث دنیای كمیك!

بدترین شخصیت های خبیث فیلم های کمیک بوکی

20 خبیث برتر دنیای سینما به انتخاب مجله امپایر

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

15 شخصیت مارول که توسط دیگر استودیوهای هالیوودی نابود شدند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Kia Iron Man
#1 Kia Iron Man 1400-11-20 09:21
دوستان عزیز مثل همیشه مقاله رو خوب بخونید و هر جایی که ایراد تایپی یا نگارشی متوجه شدید اطلاع دهید تا درست شود
نقل قول کردن
s.p.i
#2 s.p.i 1400-11-20 13:09
خیلی ممنونم آقا کیارش راستش فقط موفق شدم سریال های مارول ببینم ویچر فصل اول یادم رفته چه اتفاقی افتاده بودمیخواستم اول فصل اول ببینم بعد فصل دوم
راستش سریال آرکین و بازی مرکب هنوز وقت پیدا نکردم ببینمشون البته سه قسمت اول سریال مرکب دیدم اما باید شروع کنم به دیدنش

در مورد رتبه اول واندرویژن سریال خوش ساختی بود اما قسمت آخرش یذره تو ذوق میزنه دوست داشتم لوکی اول میبود چون قسمت آخرش دست کم از بقیه سریال های مارول بهتر بود امیدوارم مارول یه فکر به حال قسمت آخرش بکنه

تشکر
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
-1 #3 The Devil Of Hells Kitchen 1400-11-20 15:03
به شخصه به نظرم خیلی خیلی داريد سریال های کامیک بوکی رو دسته بالا میگیرید . وانداويزن از هر سبکی بهش نگاه میشه کرد یک سریال متوسطه نه حتی خوب و لوکی خیلی خیلی بهتره و من خودم چهارمین بهترین سریال کامیک بوکی میدونمش ولی بازم درحد سریال های اچ بی او ای مثل ساکسشن نیست و بدون شک ساکسشن بهترین سریال ساله .
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-11-20 16:48
به نقل از The Devil Of Hells Kitchen:
به شخصه به نظرم خیلی خیلی داريد سریال های کامیک بوکی رو دسته بالا میگیرید . وانداويزن از هر سبکی بهش نگاه میشه کرد یک سریال متوسطه نه حتی خوب و لوکی خیلی خیلی بهتره و من خودم چهارمین بهترین سریال کامیک بوکی میدونمش ولی بازم درحد سریال های اچ بی او ای مثل ساکسشن نیست و بدون شک ساکسشن بهترین سریال ساله .

مقاله ترجمه است. لینک هم داره. برو سایت cbr بهشون بگو .
اگر هم‌گوش نکردن برو دیوان لاهه تو هلند اعتراض کتبی بنویس که "ساکسشن" بهترین سریاله اون وقت اینا میگن واندا ویژن. ایشالا که جواب بگیری
نقل قول کردن
P.B.P
#5 P.B.P 1400-11-20 21:38
سلام و خسته نباشید به آقای یارویسی،مقاله عالی بود.
نقل قول کردن
Viera_allen
-1 #6 Viera_allen 1400-11-20 23:44
با سلام و عرض احترام
با تمام احترام به نظر عزیزان ، ول جدا بعضی اوقات مطالبی میزارید کاملا سلیقه ای ، اون هم سلیقه فردی نه حتی گروهی که بگی جمعی اینو گفتن . امسال سریال های فوق العاده خوبی داشتیم که حتی تو لیست نذاشتین . به نظرم سایت خیلی داره به مطالبی، بی ربط و بی جهت که حتی مربوط بهش نیست می پردازه . هزاران سایت وجود داره برای تحلیل و بررسی فیلم ها .
اصن چرا باید مطلبی که در مورد فیلم و سریاله منبعش منابع معتبری مثل راتن تومیتوز یا ای ام دی بی یا متاکریت نیست بزارید و از سی بی ار که یه سایت کامیک بوک و سرگرمیه مطلب بزارید . و الله مجبور نیستید....
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1400-11-20 23:55
به نقل از Viera_allen:
با سلام و عرض احترام
با تمام احترام به نظر عزیزان ، ول جدا بعضی اوقات مطالبی میزارید کاملا سلیقه ای ، اون هم سلیقه فردی نه حتی گروهی که بگی جمعی اینو گفتن . امسال سریال های فوق العاده خوبی داشتیم که حتی تو لیست نذاشتین . به نظرم سایت خیلی داره به مطالبی، بی ربط و بی جهت که حتی مربوط بهش نیست می پردازه . هزاران سایت وجود داره برای تحلیل و بررسی فیلم ها .
اصن چرا باید مطلبی که در مورد فیلم و سریاله منبعش منابع معتبری مثل راتن تومیتوز یا ای ام دی بی یا متاکریت نیست بزارید و از سی بی ار که یه سایت کامیک بوک و سرگرمیه مطلب بزارید . و الله مجبور نیستید....

ما سایت کمیک بوکی هستیم و چرا باید از دید یه سایت کمیک بوکی مطلب نزاریم و به سریال ها نگاه نکنیم؟!
ولی میدونی دلیل اصلی گذاشتن این‌مطالب چیه؟ اینه که کاربرانی مثل شما که هر ۵ سال یه بار تو سایت نظر میدین از غارتون بیایید بیرون و یه نظری بدین ، غری بزنید و ... :-)
نقل قول کردن
Viera_allen
#8 Viera_allen 1400-11-21 00:17
به نقل از mtm:
به نقل از Viera_allen:
با سلام و عرض احترام
با تمام احترام به نظر عزیزان ، ول جدا بعضی اوقات مطالبی میزارید کاملا سلیقه ای ، اون هم سلیقه فردی نه حتی گروهی که بگی جمعی اینو گفتن . امسال سریال های فوق العاده خوبی داشتیم که حتی تو لیست نذاشتین . به نظرم سایت خیلی داره به مطالبی، بی ربط و بی جهت که حتی مربوط بهش نیست می پردازه . هزاران سایت وجود داره برای تحلیل و بررسی فیلم ها .
اصن چرا باید مطلبی که در مورد فیلم و سریاله منبعش منابع معتبری مثل راتن تومیتوز یا ای ام دی بی یا متاکریت نیست بزارید و از سی بی ار که یه سایت کامیک بوک و سرگرمیه مطلب بزارید . و الله مجبور نیستید....

ما سایت کمیک بوکی هستیم و چرا باید از دید یه سایت کمیک بوکی مطلب نزاریم و به سریال ها نگاه نکنیم؟!
ولی میدونی دلیل اصلی گذاشتن این‌مطالب چیه؟ اینه که کاربرانی مثل شما که هر ۵ سال یه بار تو سایت نظر میدین از غارتون بیایید بیرون و یه نظری بدین ، غری بزنید و ... :-)

هر چند که این غار کنکوره
ولی بحث من اینه لااقل اول تایتل مطلب عبارت از نظر سایت فلان بزنید .
آقای ترابی بحث زیاده ولی خوب دیگه من فعلا درگیرم . یه بحث از فیلم بتمن مت ریوز طلبتون .
فیلمی که قراره به نو وی هوم بگه زکی ...
میبینمتون
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-11-21 00:30
به نقل از mtm:
به نقل از Viera_allen:
با سلام و عرض احترام
با تمام احترام به نظر عزیزان ، ول جدا بعضی اوقات مطالبی میزارید کاملا سلیقه ای ، اون هم سلیقه فردی نه حتی گروهی که بگی جمعی اینو گفتن . امسال سریال های فوق العاده خوبی داشتیم که حتی تو لیست نذاشتین . به نظرم سایت خیلی داره به مطالبی، بی ربط و بی جهت که حتی مربوط بهش نیست می پردازه . هزاران سایت وجود داره برای تحلیل و بررسی فیلم ها .
اصن چرا باید مطلبی که در مورد فیلم و سریاله منبعش منابع معتبری مثل راتن تومیتوز یا ای ام دی بی یا متاکریت نیست بزارید و از سی بی ار که یه سایت کامیک بوک و سرگرمیه مطلب بزارید . و الله مجبور نیستید....

ما سایت کمیک بوکی هستیم و چرا باید از دید یه سایت کمیک بوکی مطلب نزاریم و به سریال ها نگاه نکنیم؟!
ولی میدونی دلیل اصلی گذاشتن این‌مطالب چیه؟ اینه که کاربرانی مثل شما که هر ۵ سال یه بار تو سایت نظر میدین از غارتون بیایید بیرون و یه نظری بدین ، غری بزنید و ... :-)

سلام
اول تشکر میکنم از آقای یارویسی عزیز.
راستش رو بخواید من هم از این مقاله خیلی راضی نیستم. اصلا مطمئنم که خود آقای ترابی و آقای یارویسی هم کاملا باهاش موافق نیستند و قطعا این لیست مشکلاتی داره. سریال هایی هستند که لیاقت های بالایی دارند اما توی لیست نیستند و بعضی سریال ها رتبه هایی دارند که شاید لایقشون نباشند. مثلا شاید واقعا فکرمیکنم "بازی مرکب" در اون حدی نبود که در ۱۰ تای برتر امسال باشه و به نظرم شاید نتفلیکس یک چیزی در حد برنز یا مس رو در حد طلا به ما قالب کرد(نه که بد باشه، اما در حد این همه جار و جنجال هم نبود). و اصلا به نظرم به عنوان یک لیست کمیک بوکی، شکست ناپذیر کاملا لیاقت حضور در این لیست رو داشت و سریال بسیار خوبی بود. و اصلا این رو بگم با اینکه شخصا وانداویژن رو خیلی دوست دارم، اما موافق این هستم که در حد اول این لیست نیست و به نظرم لوکی واقعا ازش بهتر بود و شاید بشه گفت "وراثت" لیاقت اول بودن رو داشت یا حتی لوکی که میشد جایگاه بالاتری داشته باشه. پس آره، من واقعا انتقاد هایی رو بر این لیست وارد میدونم. اما من دلیل غر زدن های بعضی ها رو اصلا نمیفهمم! بابا این لیست ترجمه شده از cbr هست که سایت معتبری در زمینهٔ کمیک بوکی هست اما به هر حال حرف هاش وحی منزل هم نیست و ممکنه اشتباهی داشته باشه. حالا سایت اومده این لیست رو ترجمه کرده که من بازهم میگم فکرمیکنم خود آقای یارویسی و آقای ترابی عزیز هم کاملا باهاش موافق نیستند، ولی به نظرم این مقاله فرصتی برای این هست که کاربران لیست و نظر خودشون رو ارائه بدن. شما مخالفی؟ خیلی هم عالی! هیچ گونه اشکالی نداره. اما اگر مخالف هستید، به جای اینکه بیاید سیاست های سایت رو زیر سوال ببرید و چیزهای عجیب بگید، لیست و نظر خودتون رو کامل بیان کنید و مخالفتون رو اعلام کنید که شاید شما درست تر هم بگید. این اصلا اشکالی نداره و خیلی هم خوب هست و خیلی از این بهتره که شما بیاید الکی و بیخودی غر بزنید. ضمن اینکه بعضی از حرف های شما خیلی عجیب هستند. میگید سایت از گذاشتن هر چیزی که به کمیک بوک مربوط نیست محرومه! ببخشید ولی این از اون حرف ها بود! پس این همه سایت گیم که وارد موضوعات سینما و کمیک بوک میشن چی؟ هر سایتی کارش رو از جایی شروع میکنه و کم کم و آروم آروم وقتی گنده تر و بزرگ تر شد به مباحث دیگری هم میپردازه پس با چه منطقی سایت حق نداره دربارهٔ فیلم و سریال مطلب بذاره؟ اینه تشکر شما واسه زحمات سایت؟ اتفاقا چیزی که من خیلی دوست دارم بیشتر توی سایت ببینم، اینه که سایت با حفظ کردن ریشه های کمیک بوکیش، به مباحث دیگری مثل فیلم، سریال و گیم بپردازه و اینطوری خیلی عالی میشه. مثل آقای فقیه که نقد کامل و جامع و فوق‌العاده ای برای بازی جنجالی The Last of Us Part ll نوشتند. اتفاقا من خودم اگر روزی تونستم انگلیسیم رو کامل و به سطح بالایی برسونم و استعداد کار ترجمه رو داشته باشم و بتونم اطلاعات ناچیز فعلی خودم رو ارتقا بدم، و اگر روزی تونستم به یکی از مقاله نویس های سایت تبدیل بشم، دوست دارم یک مقالهٔ کامل و تحلیلی دربارهٔ استودیو انیمیشن سازی پیکسار بنویسم!!! پس به نظرم این حرف های شما اصلا منطقی نیست و بهتره به جای غر زدن، نظر های حرفه ای و تحلیلی خودتون رو بنویسید.
نقل قول کردن
P.B.P
#10 P.B.P 1400-11-21 00:47
#6
واقعا چقدر امثال شما ببخشید این واژه رو به کار میبرم نفهم هستن،جناب یارویسی چند ساعت یا بیشتر وقتششون برای این مقاله میزارن و به جای یه تشکر خشک و خالی میگید مجبور نیستید همچین مقاله ای رو ترجمه کنید!
شما که به همون منابعی که بهشون اعتماد دارین،دیدن کنید،اصلا چکار به سایت اسپایدی دارید!
مگه سایت اسپایدی فقط در مورد کمیک بوکه که شما این حرف رو میزنید!
واقعا حیف زحماتی که سایت اسپایدی برای امثال شما میکشه،از این جِرم میگیره که پایین مقاله رو نمیخونین که نوشته نویسنده و رتبه بندی:جرد کینگ!
من از آقای یارویسی بابت این مقالتون کمال تشکر رو میکنم❤
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#11 Amir-Ali-2020 1400-11-21 00:47
به نقل از Viera_allen:
به نقل از mtm:
به نقل از Viera_allen:
با سلام و عرض احترام
با تمام احترام به نظر عزیزان ، ول جدا بعضی اوقات مطالبی میزارید کاملا سلیقه ای ، اون هم سلیقه فردی نه حتی گروهی که بگی جمعی اینو گفتن . امسال سریال های فوق العاده خوبی داشتیم که حتی تو لیست نذاشتین . به نظرم سایت خیلی داره به مطالبی، بی ربط و بی جهت که حتی مربوط بهش نیست می پردازه . هزاران سایت وجود داره برای تحلیل و بررسی فیلم ها .
اصن چرا باید مطلبی که در مورد فیلم و سریاله منبعش منابع معتبری مثل راتن تومیتوز یا ای ام دی بی یا متاکریت نیست بزارید و از سی بی ار که یه سایت کامیک بوک و سرگرمیه مطلب بزارید . و الله مجبور نیستید....

ما سایت کمیک بوکی هستیم و چرا باید از دید یه سایت کمیک بوکی مطلب نزاریم و به سریال ها نگاه نکنیم؟!
ولی میدونی دلیل اصلی گذاشتن این‌مطالب چیه؟ اینه که کاربرانی مثل شما که هر ۵ سال یه بار تو سایت نظر میدین از غارتون بیایید بیرون و یه نظری بدین ، غری بزنید و ... :-)

هر چند که این غار کنکوره
ولی بحث من اینه لااقل اول تایتل مطلب عبارت از نظر سایت فلان بزنید .
آقای ترابی بحث زیاده ولی خوب دیگه من فعلا درگیرم . یه بحث از فیلم بتمن مت ریوز طلبتون .
فیلمی که قراره به نو وی هوم بگه زکی ...
میبینمتون

ببخشید من جواب میدم
اخر مطلب به قدر کافی زدن منبعش از کجاست
بتمن مت ریوز هم ایشالا موفق بشه ولی برای فیلمی از بتمن که بتونه به نو وی هون بگه زکی باید حتما دستکم سه نسل از بازیگرای بتمنو دور خودش جمع کنه بعد یه داستان جذاب نقل کنه که البته در عین حال باعث رشد شخصیتی کامل بتمن اصلی هم بشه و ضمنا و خبیث های معرکه هم داشته باشه و شخصیت های فرعی قابل همذات پنداری و ... نه ، فکر نکنم بتونه. همون که بعد از سالها بتونه شخصیت نامبر وان دیسی رو صاحب یه فرنچایز سینمایی لایق بکنه شاهکار کرده. کاری که بن افلک و رفقا نتونستن و باعث شده سالها از بتمن تو دنیای سینما خبری نباشه :-*
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#12 Amir-Ali-2020 1400-11-21 00:54
به نقل از P.B.P:
#6
واقعا چقدر امثال شما ببخشید این واژه رو به کار میبرم نفهم هستن،جناب یارویسی چند ساعت یا بیشتر وقتششون برای این مقاله میزارن و به جای یه تشکر خشک و خالی میگید مجبور نیستید همچین مقاله ای رو ترجمه کنید!
شما که به همون منابعی که بهشون اعتماد دارین،دیدن کنید،اصلا چکار به سایت اسپایدی دارید!
مگه سایت اسپایدی فقط در مورد کمیک بوکه که شما این حرف رو میزنید!
واقعا حیف زحماتی که سایت اسپایدی برای امثال شما میکشه،از این جِرم میگیره که پایین مقاله رو نمیخونین که نوشته نویسنده و رتبه بندی:جرد کینگ!
من از آقای یارویسی بابت این مقالتون کمال تشکر رو میکنم❤

کامل موافقم
چه با رتبه بندی موافق باشیم یا نباشیم باید از ایشون بابت ترجمه تشکر کنیم زیرا حداقل چند تا سریال خوب که ازشون خبر نداشتیم رو بهمون معرفی کرد
نقل قول کردن
fnS
#13 fnS 1400-11-21 22:08
سلام.
متوجهم که مقاله ترجمه شده هست، منتهی نظر شخصی من اینه که صد در صد سریال لوکی باید رتبه بالاتری می‌داشت. واقعاً این رتبه پایین حق این سریال نیست! فکر میکنم لوکی حتی لیاقت مقام اول یا دوم رو هم داشت! این سریال واقعاً فراتر از هرچیزی که انتظار داشتیم بود.
واندا ویژن هم به نظرم لیاقت رتبه اول رو نداشت.
رتبه آرکین و بازی مرکب به نظرم مناسبه.
نظر دیگه‌ای ندارم. تشکر بابت ترجمه مقاله.
نقل قول کردن
s.p.i
#14 s.p.i 1400-11-22 13:47
به نقل از Viera_allen:
به نقل از mtm:
به نقل از Viera_allen:
با سلام و عرض احترام
با تمام احترام به نظر عزیزان ، ول جدا بعضی اوقات مطالبی میزارید کاملا سلیقه ای ، اون هم سلیقه فردی نه حتی گروهی که بگی جمعی اینو گفتن . امسال سریال های فوق العاده خوبی داشتیم که حتی تو لیست نذاشتین . به نظرم سایت خیلی داره به مطالبی، بی ربط و بی جهت که حتی مربوط بهش نیست می پردازه . هزاران سایت وجود داره برای تحلیل و بررسی فیلم ها .
اصن چرا باید مطلبی که در مورد فیلم و سریاله منبعش منابع معتبری مثل راتن تومیتوز یا ای ام دی بی یا متاکریت نیست بزارید و از سی بی ار که یه سایت کامیک بوک و سرگرمیه مطلب بزارید . و الله مجبور نیستید....

ما سایت کمیک بوکی هستیم و چرا باید از دید یه سایت کمیک بوکی مطلب نزاریم و به سریال ها نگاه نکنیم؟!
ولی میدونی دلیل اصلی گذاشتن این‌مطالب چیه؟ اینه که کاربرانی مثل شما که هر ۵ سال یه بار تو سایت نظر میدین از غارتون بیایید بیرون و یه نظری بدین ، غری بزنید و ... :-)

هر چند که این غار کنکوره
ولی بحث من اینه لااقل اول تایتل مطلب عبارت از نظر سایت فلان بزنید .
آقای ترابی بحث زیاده ولی خوب دیگه من فعلا درگیرم . یه بحث از فیلم بتمن مت ریوز طلبتون .
فیلمی که قراره به نو وی هوم بگه زکی ...
میبینمتون


اول از همه که آخر مقاله منبع زده سایت همیشه مقاله ترجمه کنه نام منبع میاره ولی اگه منبع نیورد یعنی رتبه بندی سایت

من خودم به شخصه برای فیلم بتمن هایپ هستم و منتظرش هستم (شاید نامزد اسکار هم بشه) اما جدا از اون برای اینکه به فیلم نو وی هوم بگه زکی بعید میدونم پشت نو وی هوم نوستالژی خوابيده تازه اینکه کارکتر شمارا یک دیسی بعد از مدتها در سینما صاحب یک فرنچایز میشه باید خداروشکر کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید