بتمن چند نفر را در فیلم "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" به قتل رسانده؟ + لینک دانلود ویدئو

بتمن- سوپرمن- دیسی

 همان طور که می دانید متاسفانه شخصیتی مثل بتمن که با خودش عهد بسته است کسی را به قتل نرساند در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت مرتکب انجام چندین قتل می شود اما هنوز کسی تعداد دقیق آن را نمی داند، در همین راستا ویدئویی به دستمان رسیده است که قتل های بتمن در این فیلم را بررسی می کند و بعد از دیدن این ویدئو می فهمیم که بتمن چیزی در حدود 21 نفر را به قتل رسانده است!!!

لینک دانلود و تماشا 

حداقل امیدواریم بتمن در فیلم های آینده دنیای سینمایی دی سی دیگر کسی را به قتل نرساند!

 

مطالب مرتبط:

نظر پیتر دیوید درباره سوپرمن در فیلم Batman vs Superman

نقد فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice (همراه با اسپویلر)

نقد فیلم بتمن علیه سوپرمن:طلوع عدالت (بدون اسپویلر) 

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

بدترین شخصیت های خبیث فیلم های کمیک بوکی

10 ابرقهرمان فوق العاده ای که در دنیای سینما خراب شدند

سئوال مهمی که فیلم بتمن علیه سوپرمن ایجاد میکند

بدترین پیچش های داستانی در فیلم های کمیک بوکی

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Hobbit
#1 Hobbit 1395-04-13 21:46
خدای الهام گیری زک....

واقعا تبریک میگم به زک خوب که همه این افراد به گفته زک تصادفی مردن :eek: اگه بتمن واقعا میخواست آدم بکشه دیگه چی میشد؟!!!
نقل قول کردن
kia spider
-1 #2 kia spider 1395-04-13 21:47
برخلاف بقیه من قاتل بودن بتمن رو درک می کنم :o (فن بازی در نمی ارم).قبلا واقعا از این مورد بدم می اومد ولی تو یک سایت کمیک بوکی ایرانی نقد فیلمو می خوندم دیدم یک دلیل قانع کننده برای این قتل ها داره که قابل قبوله(حیف نمی تون لینک یا مطلبشو بزارم) :-?اضافه کنم من خودمم از این فیلم متنفرم ولی حداقال بتمن قابل قبولی داره
نقل قول کردن
The spider
#3 The spider 1395-04-13 21:50
واقعا این زک اسنایدر دیگه شورشو در آورده همیشه گفتم و میگم این بشر عقده صحنه های کامپیوتری و الکی دارک نشون دادن شخصیتا داره چه دلیلی داره بتمن اینطوری کسیو بکشه :-|
نه به اون سوپرمنش نه به این بتمنش
حالا خوبه گفته اینا تصادفی مردن، یاخدا
هوووووووف سبک شدم آخرش
یه سوال دارم عمو مختار شما امیدی به جاستیس لیگ دارین؟؟
نقل قول کردن
Hobbit
#4 Hobbit 1395-04-13 21:52
#2
ببخشید اونوقت چیش قانع کنندست...

تمام اصولت رو فدای چی کنی....

یه عمر تو دنیای کمیک باشی بعد یه دفعه بزنی تو جاده خاکی...

هیچ دفاعی برای این شخصیت نمیمونه...

برید همین کمیکی رو که آقای ترابی از سوپرمن گذاشتنو بخونید بعد هیچ دفاعی رو درمورد این کار بتمن نمی پذرید...
نقل قول کردن
The spider
#5 The spider 1395-04-13 21:56
به نقل از kia spider:
برخلاف بقیه من قاتل بودن بتمن رو درک می کنم :o (فن بازی در نمی ارم).قبلا واقعا از این مورد بدم می اومد ولی تو یک سایت کمیک بوکی ایرانی نقد فیلمو می خوندم دیدم یک دلیل قانع کننده برای این قتل ها داره که قابل قبوله(حیف نمی تون لینک یا مطلبشو بزارم) :-?اضافه کنم من خودمم از این فیلم متنفرم ولی حداقال بتمن قابل قبولی داره

ببینم الان گفتی بتمن قابل قبول به نظر تو یه بتمن قاتل قابل قبوله
برای من که هیچ دلیلی منو قانع نمیکنه
شخصیتی که با دیمیان (پسرش ) جنگید به خاطر اینکه پسرش آدم میکشت
شخصیتی که اینهمه سال تو دنیای کمیک بوده و تاحالا اینطور آدم نکشته
دوست عزیز اشتباه نکن
نقل قول کردن
kia spider
-1 #6 kia spider 1395-04-13 21:56
4#
نه نه نه :sad:
اشتباه نکید من از فیلم دفاع نمی کنم اتفاقا از این فیلم متنفرم به جان خودم.من فقط گفتم دلیل قتل بتمن رو درک می کنم از هیچ کس هم انتظار ندارم درک کنه.اصلا هم دوست ندارم جنجال به پا کنم :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
M.D.lover
#7 M.D.lover 1395-04-13 21:58
واقعا اراده زک اسنایدر تحصین بر انگیزه... نحوه خراب کردن شخصیت های اصیل دنیای دی سی... دی سی باید کارگردانشو عوض کنه...
ببخشید یه نکته خواستم بگم جدا از بحث ایشاالله مورد توجه قرار بگیره...
بنظرم خیلی خوب میشه اگه یه اپلیکیشن برای سایت درست کنین... همینطور کانال تلگرام و پیج اینستاگرام... اینا باعث میشن تعداد بازدید بیشتر بشه چون واقعا سخته برای دنبال کردن شخصیت های محبوبمون هربار وارد سایت بشیم...
این پیشنهاد من بود...
ممنون از همه اعضای سایت... واقعا سایت عالیه.
نقل قول کردن
kia spider
-1 #8 kia spider 1395-04-13 22:00
5#
من که نگفتم حتما باید قبول کنید اینم دلیل اون سایته:
((((پس از حادثه‌ی متروپلیس و ظهور سوپرمن، بتمن بار دیگر نقاب خود را به سر می‌کند اما دیگر آن شوالیه تاریکی‌ای نیست که قبلاً عدالت را در گاتهام برقرار می‌کرد؛ حال بتمن جنایتکاران را با سمبل خفاش برند می‌کند و حتی آنطور که باید و شاید برای جان‌شان نیز ارزش قائل نیست و دیگر اعتقادی به خط قرمز مشهور خود ندارد.
این موضوع در نگاه اول مرا آزار داد اما روند تغییر شخصیت بتمن در انتهای فیلم باعث شد تا دیدگاه فیلمنامه نویس و کارگردان را بهتر درک کنم.
پس از مرگ سوپرمن، بار دیگر امید در دل بروس وین زنده می‌شود و زمانی که به ملاقات لکس لوتر در زندان [احتمالاً بلک گیت] می‌روند، خشم خود را کنترل و او را برند نمی‌کند.)))))
لطفا فقط نظر رو حذف کنید نه کاربریمو
نقل قول کردن
Hobbit
#9 Hobbit 1395-04-13 22:01
#6
حالا بابا چرا خودتو باختی من به دلایلت احترام میزارم ولی خدایی کمیک سوپرمن:چه بر سر مرد فردا آمد؟ از همین سایتو بخون تا بفهمی معنی حقیقی قهرمان بودن چیه؟!!

این دلایل هر چی هم باشن نمیتونن کسایی رو که یه دفعه کمیکای این بزرگانو نگاه میکنن رو توجیه کنه پس عزیزم گول همچین دلایل من دراوردی رو اصلا نخور ;-)

#10
بهمون دلیلی کارای سوپرمنو درک نمیکنی ما هم 100 برابر قاتل بودن بتمنو نمیپذیریم...

توی سریال گاتهام بروس قاتل پدر و مادرشو پیدا میکنه میدونی چی بهش میگه:

اگه ارزششو داشتی میکشتمت...

حالا خودتو جای ما و بتمن تو کمیکا بزار آیا قاتل بودن بتمن قابل درکه...
آیا میدونی اگه فلش مرتکب قتل نمیشد چه بسا الان جایگاهش همتراز اسپایدرمن بود!
نقل قول کردن
kia spider
#10 kia spider 1395-04-13 22:03
9#
من اون کمیکو خوندم و می دونم سوپرمن فیلم سوپرمن نیست من فقط گفتم با قاتلی بتمن مشکلی ندارم ولی با سوپرمن خیلی مشکل دارم(یه لیست ازش انتقاد دارم)
نقل قول کردن
Hossein sbn
#11 Hossein sbn 1395-04-13 22:07
حالا BvS که تموم شد و رفت... من نگران اینم که این شخصیت پردازی غلط به فیلم Justice League لطمه بزنه، متاسفانه کارگردان اون فیلم هم زک اسنایدر کبیر هستش...
نقل قول کردن
The spider
#12 The spider 1395-04-13 22:08
به نقل از kia spider:
5#
من که نگفتم حتما باید قبول کنید اینم دلیل اون سایته:
((((پس از حادثه‌ی متروپلیس و ظهور سوپرمن، بتمن بار دیگر نقاب خود را به سر می‌کند اما دیگر آن شوالیه تاریکی‌ای نیست که قبلاً عدالت را در گاتهام برقرار می‌کرد؛ حال بتمن جنایتکاران را با سمبل خفاش برند می‌کند و حتی آنطور که باید و شاید برای جان‌شان نیز ارزش قائل نیست و دیگر اعتقادی به خط قرمز مشهور خود ندارد.
این موضوع در نگاه اول مرا آزار داد اما روند تغییر شخصیت بتمن در انتهای فیلم باعث شد تا دیدگاه فیلمنامه نویس و کارگردان را بهتر درک کنم.
پس از مرگ سوپرمن، بار دیگر امید در دل بروس وین زنده می‌شود و زمانی که به ملاقات لکس لوتر در زندان [احتمالاً بلک گیت] می‌روند، خشم خود را کنترل و او را برند نمی‌کند.)))))
لطفا فقط نظر رو حذف کنید نه کاربریمو

برادر من نگفتم که تو گفتی که حتما باید قبول کنم نه اشتباه نکن این دلایل هم فقط برای توجیه الکیه به قول هابیت حتما برو کمیک *چه بر سر مرد فردا آمد*رو بخون حتما کمکت میکنه یکم بیشتر افتضاحاتی زک بر سر بتمن وسوپرمن آورد رو بفهمی و ببخشید به خاطر لحن تندم اینم بگم نظرت مورد احترامه ولی بدون زک فقط به سوپر من لطمه نزده و این لطمه ها به بتمن هم زده شده
نقل قول کردن
mokhtar
#13 mokhtar 1395-04-13 22:10
به نقل از kia spider:
5#
من که نگفتم حتما باید قبول کنید اینم دلیل اون سایته:
((((پس از حادثه‌ی متروپلیس و ظهور سوپرمن، بتمن بار دیگر نقاب خود را به سر می‌کند اما دیگر آن شوالیه تاریکی‌ای نیست که قبلاً عدالت را در گاتهام برقرار می‌کرد؛ حال بتمن جنایتکاران را با سمبل خفاش برند می‌کند و حتی آنطور که باید و شاید برای جان‌شان نیز ارزش قائل نیست و دیگر اعتقادی به خط قرمز مشهور خود ندارد.
این موضوع در نگاه اول مرا آزار داد اما روند تغییر شخصیت بتمن در انتهای فیلم باعث شد تا دیدگاه فیلمنامه نویس و کارگردان را بهتر درک کنم.
پس از مرگ سوپرمن، بار دیگر امید در دل بروس وین زنده می‌شود و زمانی که به ملاقات لکس لوتر در زندان [احتمالاً بلک گیت] می‌روند، خشم خود را کنترل و او را برند نمی‌کند.)))))
لطفا فقط نظر رو حذف کنید نه کاربریمو

الان این چیزی که نقل قول کردی دقیقا چی رو نشون میده؟ بعد از حادثه متروپلیس اونا رو بت برند میکنه که چی؟ الان نویسنده ای که گفتی و ازش نقل قول کردی اصلا ایا روند تغییر شخصیتی بتمن رو توضیح داده که میگی قانع شدم؟
نقل قول کردن
kia spider
#14 kia spider 1395-04-13 22:12
#12
لحن تند که اشکالی نداره،این فیلم همرو عصبی می کنه :-* من اون کمیک و البته مقاله اقای ترابی رو خوندم و می دونم اسنایدر چه گندی زده.ببخشید اگه بی خودی تعداد کامنت هارو بالا بردم
نقل قول کردن
kia spider
#15 kia spider 1395-04-13 22:16
13#
من همینم1000 تا شک و تردید فرستادم.اون سایتم فیلمو کوبیده بود و من فقط می خواستم که دلیل اینجا بنویسم تا بگم این دلیل قاتل بودن بتمنه که مثل اینکه اشتباه می کردم
خودتو به خاطر من عصبی نکنید عموجون :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
Count Dracula
#16 Count Dracula 1395-04-13 22:18
احساس میکنم کشتن بتمن تو سینما خیلی عادی شده :-?
ولی اگه فیلم بهتر ساخته می شد بتمن قاتل زیاد تاثیر نداشت(لزومی هم نداشت بتمن قاتل باشه :lol: )
نقل قول کردن
Cyclops
#17 Cyclops 1395-04-13 22:20
مقایسه به عهده شما
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#18 j.jonah jameson 1395-04-13 22:20
فیلمش واقعا باحال بود ! حال کردم میکس کردنش با دارک نایت اشکمو در آورد !!
حالا 21 نفر رو تو فیلم کشته و جالبه بدونید 1 نفر هم در واقعیت مرده ! 1 نفر بر اثر سکته !!!
این فکر کنم کل زندگیش بتمن بوده ! از اونایی که لیوان و تی شرت و حتی زیر پیرهنی ( توبه کن ! خودت میدونی ) بتمن داره !
( این خبر رو توی هیچ سایتی پیدا نمیکنید چون اینو از یکی از رفیام شنیدم که مقتول دوستش بودند البته بنده خدا سنی هم داشته مثل اینکه )
جالبه 2 نفر هم که خودش هم یکی از اونا بوده در ماشین سر دیدن این فیلم تصادف کردند ( البت حقشونه تا اینا باشند توی ماشین جو گیر نشند )
واقعا افتخار میکنم روش های زک اسنایدر همیشه در سدر بوده است !
نقل قول کردن
R.gh
#19 R.gh 1395-04-13 22:21
واقعا از زک اسنایدر حالم به هم میخوره و واقعا نمیخوام چیزی در موردش بگم...ولی خداییش اینکه بتمن تو بی وی اس ادم میکشت هم دلایلی واسه خودش داشت...چون اولا این که این بتمنی که ما دیدیم اون بتمنی که ما میشناختیم نبود ...روزگار بدجوری دهنشو اسفالت کرده بود...این اقا هم راهشو گم کرده بودو از انسانیت بیزار شده بود سر همین ادم میکشت.. قبول دارم زک اسنایدر نباید تا این حد پیش میرفت و بتمن ادم کش میشد ولی نیاز به خشونت خیلی زیاد داشت یعنی بتمنی که احساسات سرش نمیشد ولی نه حالا در حد کشتن...در مورد نقش بن افلک هم واقعا نقششو خوب بازی کرد و یه بتمن درست حسابی رو نشون داد...چیزی که بیل تو سه گانه نولان فقط حالت بروس وینشو درست حسابی نشون داد و یادمون باشه bvs به خاطر این جور چیزا نبود که فیلم خوبی از اب درنیومد بلکه به خاطر ضعف فیلمنامه و درهم برهم بودن سکانسا بود وگرنه ادم کشتن بتمن فقط یه بهونه بود که بخوان bvs رو بدتر از این نشون بدن و نقل محافل منتقدا بشه و گرنه کدومیک از منتقدا تا حالا کمیک خون بودن که اینا باشن...
نقل قول کردن
Hobbit
#20 Hobbit 1395-04-13 22:22
#16
چطور عادی شده بود؟!!!

همه موقع شنیدن نقدش میخواستن سرشونو بکوبن به دیوار...

من خودم موقعی فیلمو میدیدم هیچ احساس باحال بودن یا حتی جالب بودن رو از این مقدار خشونت بتمن درک نمیکردم...درسته فیلمای نولان دارک بودن ولی حداقل جذاب بودنو آدمو به دیدنش میخکوب میکردن
نقل قول کردن
Amir spidey
#21 Amir spidey 1395-04-13 22:23
خدایی زک با این فیلمش تونست سوپرمن دنیای اینجاستیس و بتمن دنیای 51 رو به خوبی به مردم بشناسونه.
الان اگه شما تو گوگل سرچ کنید batman kills فقط در مورد بتمن طلوع عدالت نوشته :-|

دوستان اگه بتوانم فردا یه مقاله در مورد گوست رایدر می نویسم.فقط یه مسئله :مدیران سایت مقاله رو خودم تو سایت قرار بدم یا بفرستم به ایمیل تا اگه مشکلی داشت تدوینش کنید ؟
نقل قول کردن
mokhtar
#22 mokhtar 1395-04-13 22:25
به نقل از kia spider:
13#
من همینم1000 تا شک و تردید فرستادم.اون سایتم فیلمو کوبیده بود و من فقط می خواستم که دلیل اینجا بنویسم تا بگم این دلیل قاتل بودن بتمنه که مثل اینکه اشتباه می کردم
خودتو به خاطر من عصبی نکنید عموجون :cry: :cry: :cry:

به خدا عصبی نشدم
منتهی هر چی اون جمله رو میخونم قانع نمیشم
ببین اون نویسنده ای که شما ازش نقل قول کردی اینو میگه:
نقل قول:
این موضوع در نگاه اول مرا آزار داد اما روند تغییر شخصیت بتمن در انتهای فیلم باعث شد تا دیدگاه فیلمنامه نویس و کارگردان را بهتر درک کنم.
ایشون فقط گفته "روند تغییر شخصیت بتمن " . ولی توضیح نداده این روند چی بوده دقیقا. متوجه منظورم میشی؟ میگم ایشون مگه شرح داده این روند تغییر رو؟ پس چرا قانع شدی؟
نقل قول کردن
The spider
#23 The spider 1395-04-13 22:28
به نقل از Hobbit:
#16
چطور عادی شده بود؟!!!

همه موقع شنیدن نقدش میخواستن سرشونو بکوبن به دیوار...

من خودم موقعی فیلمو میدیدم هیچ احساس باحال بودن یا حتی جالب بودن رو از این مقدار خشونت بتمن درک نمیکردم...درسته فیلمای نولان دارک بودن ولی حداقل جذاب بودنو آدمو به دیدنش میخکوب میکردن

هابیت تو چطور، به جاستیس لیگ امید داری؟ من با اینکه زک کارگردانه یه ته امیدی دارم.
عمو مختار شما چطور؟
نقل قول کردن
kia spider
#24 kia spider 1395-04-13 22:31
به نقل از mokhtar:
به نقل از kia spider:
13#
من همینم1000 تا شک و تردید فرستادم.اون سایتم فیلمو کوبیده بود و من فقط می خواستم که دلیل اینجا بنویسم تا بگم این دلیل قاتل بودن بتمنه که مثل اینکه اشتباه می کردم
خودتو به خاطر من عصبی نکنید عموجون :cry: :cry: :cry:

به خدا عصبی نشدم
منتهی هر چی اون جمله رو میخونم قانع نمیشم
ببین اون نویسنده ای که شما ازش نقل قول کردی اینو میگه:
نقل قول:
این موضوع در نگاه اول مرا آزار داد اما روند تغییر شخصیت بتمن در انتهای فیلم باعث شد تا دیدگاه فیلمنامه نویس و کارگردان را بهتر درک کنم.


ایشون فقط گفته "روند تغییر شخصیت بتمن " . ولی توضیح نداده این روند چی بوده دقیقا. متوجه منظورم میشی؟ میگم ایشون مگه شرح داده این روند تغییر رو؟ پس چرا قانع شدی؟
بله عمو متوجه می شم.اصلا الان که دارم فکر می کنم می بینم نمی دونم چی باعث شد این دلیل پوچ منو قانع کنه.به هر حال ممنون بابت توضیح(و البته کوبیدن دلیل).شب خوش
نقل قول کردن
Hobbit
#25 Hobbit 1395-04-13 22:34
#23
راستشو بخوای نمیدونم....از یه طرف زک...و بدتر نویسنده فیلم قبلی...و یه طرف دیگه جف جانز بزرگ...و اضافه شدن فلش و سایبورگ و آکوامن و قضیه مادر باکس و استفن وولف...و حالت فان پیدا کردن فیلم...

در مورد اینجور فیلما باید گفت یا یه افتضای کامل میشن...

یا سقف آسمون رو از موفقیتشون پاره میکنن....

به خاطر زک نمیگم...اما امیدوارم همون نظریه دومی درست در بیاد ;-)
نقل قول کردن
The spider
#26 The spider 1395-04-13 22:43
به نقل از Hobbit:
#23
راستشو بخوای نمیدونم....از یه طرف زک...و بدتر نویسنده فیلم قبلی...و یه طرف دیگه جف جانز بزرگ...و اضافه شدن فلش و سایبورگ و آکوامن و قضیه مادر باکس و استفن وولف...و حالت فان پیدا کردن فیلم...

در مورد اینجور فیلما باید گفت یا یه افتضای کامل میشن...

یا سقف آسمون رو از موفقیتشون پاره میکنن....

به خاطر زک نمیگم...اما امیدوارم همون نظریه دومی درست در بیاد ;-)

جان من حرف دلم رو زدی ;-)
ولی برای این فیلم حالاها نمیشه نظر داد
اول باید دید بازیگرای سایبورگ و فلش چطور بازی میکنن و آیا اصلا بازیگرای مناسبی انتخاب کردن یا نه چون من اعتراف کنم اصلا بازیگرای فلش و سایبورگ رو نمیشناسم
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#27 The-Captain-steve 1395-04-13 22:44
سلام و خسته نباشید
تو تاپیک قبلی یه نظر قبلی داددم همون تاپیک مربوط به فیلم
بتمن و سوپرمن طلوع لیگ عدالت کسی جواب نداد ! حتما باید اسپم.میکردم

میخواستم اینو بگم کسی می تونه یه توضیح درباره
Box ها بدید
منظورم
Mother box
Father box
Grandmotherbox
Opyanbox این اخری رو اسمش رو دقیق نمی دونم
دلیل اصلی که فیلم لیگ عدالت قسمت اول فیلم برداری میشه همین motherbox هست چون استفن ولف و ارتشش دنبال این هست و جالب اینه که زک اسنادیر گفته این باکس تو فیلم بتمن و سوپرمن هم بوده داخل اون صحنه که داره دارن سایبورگ
رو نشون میدن

حالا اینو میخوام بدونم این ها دقیقا چی هستند؟
ایا این سنگ های ابدیت مارول هستند و مثل اون ها قدرت دارند؟
ایا این box می تونه سوپرمن رو زنده کنه ؟
نقل قول کردن
Hobbit
#28 Hobbit 1395-04-13 22:49
#27
اول:سوپرمن خودش زنده میشه

دوم:همینو بدون مادرباکس ها یا دیگر باکس ها کامپیوترای زندن و دانش بسیار زیادی رو در دست صاحبش میدن و کاربرد های زیادی دارن و حالا فادر و مادر و غیره باکس ها یه تفاوتهایی هم دارن ولی به همین توضیح کوچیک قناعت کن تا بعدا ببینیم مقاله ای ازش میاد بیرون یا نه...
نقل قول کردن
captain bat
#29 captain bat 1395-04-13 22:49
به نقل از The spider:
به نقل از Hobbit:
#16
چطور عادی شده بود؟!!!

همه موقع شنیدن نقدش میخواستن سرشونو بکوبن به دیوار...

من خودم موقعی فیلمو میدیدم هیچ احساس باحال بودن یا حتی جالب بودن رو از این مقدار خشونت بتمن درک نمیکردم...درسته فیلمای نولان دارک بودن ولی حداقل جذاب بودنو آدمو به دیدنش میخکوب میکردن

هابیت تو چطور، به جاستیس لیگ امید داری؟ من با اینکه زک کارگردانه یه ته امیدی دارم.
عمو مختار شما چطور؟

ماها دیگه همه ی امیدمان به جف جانز هست
عاشق اونجا شم که میفهمن بتمن خواب بوده بعد یهو کم میشه
ولی به نظرم قتل آخری میتونه اصلاح بشه چون اون فرد آخری که روس هم هست (اسمش یادم نمیاد)تو کمیک دست و پاش داغون میشه و ظاهرا با آهن و اینجور چیزا درست میشه و یارو لباس میپوشه با ماسک و یه اسلحه مخصوص که احتمال برگشتی زیاد هست
نقل قول کردن
mahdi380
#30 mahdi380 1395-04-13 22:51
یا خدا
چه بکش بکشه
اگه ایران بود ۲۱بار اعدامش میکردن
آخرش یه تبلیغ از این که استارک چند نفر رو کشته
اگه کسی ویدیو ش رو پیدا کرد بزاره
نقل قول کردن
The spider
#31 The spider 1395-04-13 22:51
به نقل از captainamirali:
سلام و خسته نباشید
تو تاپیک قبلی یه نظر قبلی داددم همون تاپیک مربوط به فیلم
بتمن و سوپرمن طلوع لیگ عدالت کسی جواب نداد ! حتما باید اسپم.میکردم

میخواستم اینو بگم کسی می تونه یه توضیح درباره
Box ها بدید
منظورم
Mother box
Father box
Grandmotherbox
Opyanbox این اخری رو اسمش رو دقیق نمی دونم
دلیل اصلی که فیلم لیگ عدالت قسمت اول فیلم برداری میشه همین motherbox هست چون استفن ولف و ارتشش دنبال این هست و جالب اینه که زک اسنادیر گفته این باکس تو فیلم بتمن و سوپرمن هم بوده داخل اون صحنه که داره دارن سایبورگ
رو نشون میدن

حالا اینو میخوام بدونم این ها دقیقا چی هستند؟
ایا این سنگ های ابدیت مارول هستند و مثل اون ها قدرت دارند؟
ایا این box می تونه سوپرمن رو زنده کنه ؟

اگر انگلیسیت خوبه اینجا یه توضیحاتی در باره باکس ها و قدرتهاشون داده
en.m.wikipedia.org/.../...
نقل قول کردن
Amir spidey
#32 Amir spidey 1395-04-13 22:55
#25
والا من خودم زیاد به این فیلم امیدی ندارم مگه این که به قول شما جف جانز یه تاثیری داشته باشه.از افلک هم ناامید شدم چون اگه می خواست کاری کنه تو همون بتمن علیه سوپرمن می کرد.
از نظر فان بودن فیلم هم فقط فلش و تا حدودی سایبورگ می تونن شوخی کنن چون تصور من از آکوامن اینه که قراره یه چیزی مثل ثور نشون بدن یعنی یک فردی که از دنیای دیگه ای اومده و به عنوان یک پادشاه خودش رو می گیره (خودمم می دونم هیچ کدوم از این چیز ها شبیه ثور نیست،به جز از یک دنیای دیگه بودن.البته می دونم آکوامن تا جوانی رو زمین بوده ولی به تیپ آکوامن dcu می خوره بیشتر جو آتلانتیسی داشته باشه تا یک انسان خشکی زی ) زیاد هم فکر نکنم شوخی کنه.بتمن و سوپرمن هم که اخلاق گندشون از همون اول معلوم شد.واندرومن هم به احتمال خیلی کم قراره لحظه فان داشته باشه
نقل قول کردن
Hobbit
#33 Hobbit 1395-04-13 22:59
#32
در پیرو کامنت جالبتون بگم جف جانز در اون افتضایی که سر گرین لنترن اومد(فیلم) کم مقصر نبود ایشون دنیای سینما رو درست نمیشناسن ولی میتونن حداقل جلوی نویسنده قد علم کنن از یه طرف هم بن افلک میتونه با پست جدیدش جلوی زک در بیاد
نقل قول کردن
mokhtar
#34 mokhtar 1395-04-13 23:04
به نقل از kia spider:
به نقل از mokhtar:
به نقل از kia spider:
13#
من همینم1000 تا شک و تردید فرستادم.اون سایتم فیلمو کوبیده بود و من فقط می خواستم که دلیل اینجا بنویسم تا بگم این دلیل قاتل بودن بتمنه که مثل اینکه اشتباه می کردم
خودتو به خاطر من عصبی نکنید عموجون :cry: :cry: :cry:

به خدا عصبی نشدم
منتهی هر چی اون جمله رو میخونم قانع نمیشم
ببین اون نویسنده ای که شما ازش نقل قول کردی اینو میگه:
نقل قول:
این موضوع در نگاه اول مرا آزار داد اما روند تغییر شخصیت بتمن در انتهای فیلم باعث شد تا دیدگاه فیلمنامه نویس و کارگردان را بهتر درک کنم.


ایشون فقط گفته "روند تغییر شخصیت بتمن " . ولی توضیح نداده این روند چی بوده دقیقا. متوجه منظورم میشی؟ میگم ایشون مگه شرح داده این روند تغییر رو؟ پس چرا قانع شدی؟

بله عمو متوجه می شم.اصلا الان که دارم فکر می کنم می بینم نمی دونم چی باعث شد این دلیل پوچ منو قانع کنه.به هر حال ممنون بابت توضیح(و البته کوبیدن دلیل).شب خوش
شما اصلا دلیل ارایه نکردی که کسی اونو بکوبونه
شبت شما هم خوش
نقل قول کردن
The spider
#35 The spider 1395-04-13 23:06
به نقل از Hobbit:
#32
در پیرو کامنت جالبتون بگم جف جانز در اون افتضایی که سر گرین لنترن اومد(فیلم) کم مقصر نبود ایشون دنیای سینما رو درست نمیشناسن ولی میتونن حداقل جلوی نویسنده قد علم کنن از یه طرف هم بن افلک میتونه با پست جدیدش جلوی زک در بیاد

موافقم راستش جف جانز رو برای گرین لنترن نمیبخشم چون میتونست خیلی کار بهتری بشه ولی حرفت رو درباره بن افلک درک نمیکنم
نقل قول کردن
Hobbit
#36 Hobbit 1395-04-13 23:11
#35
میدونی من خودمم بن رو نمیدونم چون آرگو اسکار گرفته دلیل نمیشه ایشون هم تراز بزرگانی مثل نولان و جورج میلره تازه این میتونه مخرب هم باشه چون ایشون قبل از اکران شروع کرده بود به،به به و چه چه از زک که فلانه و بهمانه و از کار باهاش لذت بردم و از این داستانا بعد از اکران قیافه و جناحش کاملا عوض شد.
نقل قول کردن
Hobbit
#37 Hobbit 1395-04-13 23:14
-
نقل قول کردن
Bruce Wayne
#38 Bruce Wayne 1395-04-13 23:18
جالب نبود...اصلا جالب نبود...ناراحت کننده بود...
اشتباه زک بوده..نه بتمن..فقط همینو میشه بگم..
در خطاب با بتمن:
I was wrong about you..hole world was wrong about you
البته این متن فقط برای بتمن در دنیای سینمایی دیسی و در bvs هست...و من هنوز اولین شخصیت مورد علاقم در کمیک ها بتمن هست....

با تشکر..
نقل قول کردن
Logan Rogers
#39 Logan Rogers 1395-04-13 23:19
راستش من خيلي دلم واسه هنري كاويل و بن افلك سوخت،چون جفتشون بازيگراي خوبين،يعني شما هنري كاويل و در نظر بگيرين،هم استايل هم قيافش به سوپرمن ميخوره،حتي با ديدن فيلماي ديگش ميشه فهميد كه ميتونه نقش يه سوپرمنه مهربون و كسي كه بشريت واقعا اهميت ميده رو بازي كنه؛بن افلكم كه واقعا بازيگره همه فن حريفيه
ولي حيف كه اين دوتا دست زك افتادن،و بازي كه زك از اين دوتا گرفت،شبيه هيچي نبود،يعني اصلا شبيه كميكا نبود كه هيچ،بلكه حتي يه اثره مطلقا سينمايي جذابم نبود،زك اومد يه كاره جديد بكنه،ولي به قوله معروف از اونور پل افتاد.
البته زك يه كمكيم به فيلمسازاي آينده كرد،كارگرداناي نسل بعدي فيلماي كميك بوكي ديگه فقط كافيه يه چيزو در نظر بگيرن،اونم اينه هركاري كه زك كرده رو انجام ندن،اونجوري شانس موفقيتشون تضمين شدس
نقل قول کردن
Count Dracula
#40 Count Dracula 1395-04-13 23:20
به نقل از Hobbit:
#16
چطور عادی شده بود؟!!!

همه موقع شنیدن نقدش میخواستن سرشونو بکوبن به دیوار...

من خودم موقعی فیلمو میدیدم هیچ احساس باحال بودن یا حتی جالب بودن رو از این مقدار خشونت بتمن درک نمیکردم...درسته فیلمای نولان دارک بودن ولی حداقل جذاب بودنو آدمو به دیدنش میخکوب میکردن

من نسبت به 7 تا فیلم قبلی بتمن گفتم و این اولین فیلمی نبود که بتمن در سینما می کشه :-*
خب بازم هر کس نسبت به این نسخه بتمن یه نظر داره خیلیا میگن از کریستین بیل بهتر بوده
فیلم های نولان کاملا به جا دارک بودن،بتمن لایت خیلی وقته مرده
نقل قول کردن
The spider
#41 The spider 1395-04-13 23:21
به نقل از Hobbit:
#35
میدونی من خودمم بن رو نمیدونم چون آرگو اسکار گرفته دلیل نمیشه ایشون هم تراز بزرگانی مثل نولان و جورج میلره تازه این میتونه مخرب هم باشه چون ایشون قبل از اکران شروع کرده بود به،به به و چه چه از زک که فلانه و بهمانه و از کار باهاش لذت بردم و از این داستانا بعد از اکران قیافه و جناحش کاملا عوض شد.

درست میگی دلیل نمیشه به هر حال با اسکار گرفتن نمیشه مقایسه کردش حالا دیگه ،باید صبر کرد باید دید و بعد نظر داد
نقل قول کردن
Count Dracula
#42 Count Dracula 1395-04-13 23:24
به نقل از Hobbit:
#32
در پیرو کامنت جالبتون بگم جف جانز در اون افتضایی که سر گرین لنترن اومد(فیلم) کم مقصر نبود ایشون دنیای سینما رو درست نمیشناسن ولی میتونن حداقل جلوی نویسنده قد علم کنن از یه طرف هم بن افلک میتونه با پست جدیدش جلوی زک در بیاد

زیاد کاره ای نبود تو این فیلم
البته موفقیتش تو کمیک،موفقیتشو تو سینما تضمین نمیکنه
من یه امیدی دارم
با جوخه چیزی معلوم نمیشه چون فضاش متفاوته
باید صبر کنیم واندر ومن بیاد
نقل قول کردن
The spider
#43 The spider 1395-04-13 23:27
به نقل از Logan Rogers:
راستش من خيلي دلم واسه هنري كاويل و بن افلك سوخت،چون جفتشون بازيگراي خوبين،يعني شما هنري كاويل و در نظر بگيرين،هم استايل هم قيافش به سوپرمن ميخوره،حتي با ديدن فيلماي ديگش ميشه فهميد كه ميتونه نقش يه سوپرمنه مهربون و كسي كه بشريت واقعا اهميت ميده رو بازي كنه؛بن افلكم كه واقعا بازيگره همه فن حريفيه
ولي حيف كه اين دوتا دست زك افتادن،و بازي كه زك از اين دوتا گرفت،شبيه هيچي نبود،يعني اصلا شبيه كميكا نبود كه هيچ،بلكه حتي يه اثره مطلقا سينمايي جذابم نبود،زك اومد يه كاره جديد بكنه،ولي به قوله معروف از اونور پل افتاد.
البته زك يه كمكيم به فيلمسازاي آينده كرد،كارگرداناي نسل بعدي فيلماي كميك بوكي ديگه فقط كافيه يه چيزو در نظر بگيرن،اونم اينه هركاري كه زك كرده رو انجام ندن،اونجوري شانس موفقيتشون تضمين شدس

منم میگم هنری و بن هر دو بازیگرای خوبین ولی به دست زک افتادشون خرابشون کرد و باعث شد همه از یه دید دیگه بهشون نگاه کنم به قول خودت واقعا دلم حیف میشن
نقل قول کردن
StarLord
#44 StarLord 1395-04-13 23:29
وای که چطور گند زد به ذات بتمن این زک بی پدر
من همش درطول فیلم غم این قضیه رو میخوردم!
هرجا می رسید دوباره چند نفرو می کشت داغم تازه می شد!
بدیش اینه که اصلا تکلیفش با خودش مشخص نیست!
سوپرمن فیلم BvS از سوپرمن فیلم مرد فولادین به مراتب تفاوت داشتن!سوپرمن کی به سراغ اون هدف والایی رفت که پدر واقعیش بهش گفت؟ مگه هیچی بجز اخم کردن و سرکوفت خوردن براش اتفاق افتاد؟
آخرم بطور چرتی افتاد مرد درحالی که از قبل گفته بودن زنده میشه!
زک جون دوستت داریم! اصلا همه از ته دل!
نقل قول کردن
Omid.J
+1 #45 Omid.J 1395-04-13 23:29
به نظر من چیزی که از قاتل بودن بتمن هم مسخره تر بود، برند کردن بود!
اولا چرا تو زندان کسایی که برند شدن رو می‌کشن؟ چرا کاریو می‌کنن که بتمن می‌خواد؟
دوما چرا بتمن به جای برند کردن خودش طرفو نمی‌کشه؟
به نظرم این نشون می‌ده بتمن یه ترسوئه که خودش نمی‌خواد دستشو کثیف کنه و کارو می‌سپاره به دیگران درحالی که هنوز هم مسئول اصلی خودشه.
در ضمن بتمن اصلا برای چی باید دستور اعدام بده؟ مگه عدالت دست بتمنه؟ قرار بود بتمن فقط مجرمین رو بگیره و تحویل عدالت بده ...
البته واضحه که ایده برند بتمن از مارک زورو اومده که گند زده شده بهش.
حقیقت اینه که در خیلی از فیلم‌های دیگه هم بتمن و سوپرمن آدم می‌کشن. حتی آخر سوپرمن ۲ که انقدر دوستش داریم هم سوپرمن عملا ژنرال زاد رو می‌کشه ولی حداقل نوع به تصویر کشیدن این قتل‌ها طوریه که در نگاه اول قتل به نظر نمیان و اشتباه فیلم هستن، ولی تو فیلمای زک اسنایدر بتمن و سوپرمن کاملا با هدف قتل می‌رن و قتل انجام می‌دن. مثلا تو سوپرمن ۲ سوپرمن دست زاد رو می‌شکونه و پرتش می‌کنه و زاد می‌افته تو یخ و آب و یه همچین چیزی و خیلی قتل به نظر نمیاد ولی تو من آو استیل سوپرمن گردن زاد رو می‌شکنه و ما جسد زاد رو می‌بینیم که میفته جلوی سوپرمن.
به طور کلی هم به نظر من هیچ قهرمانی نباید مرتکب قتل بشه (حتی کسایی مثل آیرن من که تو کمیک هم مرتکب قتل شدن) چون قهرمانا قدرت‌ها و توانایی‌های فرا بشری دارن و به همین دلیل مسئولیت‌هایی هم دارن اما به جز اون مسئولیت‌ها باید از همه قوانینی که بقیه پیروی می‌کنن هم پیروی کنن.
درواقع قدرتاشون به اونا اجازه ارتکاب جرم نمی‌ده که هیچ مسئولیتشونو هم بیشتر می‌کنه.
نقل قول کردن
Hobbit
#46 Hobbit 1395-04-13 23:40
#40
من برای نظرت احترام ویژه ای قائلم..و نظرتون کاملا محترمه لطفا اگه بتمن این اولین بارش نبوده تو سینما به صورت مستقیم و طبق میل خودش آدم کشته به ما هم یادآوری کنین؟!

در ضمن هم درسته از طرفداران بیلم اصلا فکر نمیکردم اوایل اینقدر خوب از پس این نقش بر بیاد ولی قضیه بن افلک فرق داره ایشون پتانسیل و کرییر خوبی داره و ما فقط یکم از بازی ایشون رو دیدیم در ضمن شخصیتای اصلی در کنار کارکترای فرعی و داستان فیلم بهم میپوندن و یه اثر خوبو تحویل ما میدن که این کار متاسفانه تو bsv رخ نداد و بی برنامگی و ضعف داستانی و حفره های زیادی رو میشد تو فیلم مشاهده کرد از همه بدتر حتی از زک بدتر تدوین و فیلم برداری فوق العاده ضعیف این فیلم بودکه باعث خستگی و یک نواختی اثر برای بیننده میشد

این فیلم بیشتر به نظر میومد که افراد دخیل درش برای رفع تکلیف اومدن و فیلمو سر هم کردن درسته دنیای مارول خیلی زودتر و با برنامه جلو اومد ولی عوامل این فیلم هم نمیتونن کم کاری خودشون رو انکار کنن تازه پس از اینکه فیلم بیرون اومد فهمیدن چه گندی زدن ...البته با این آشغالی که به بیننده تحویل دادن کم ضرر نکردن و فروش خوبی نسبت به کیفیتش کردن

با سپاس
نقل قول کردن
omiDeadpool
#47 omiDeadpool 1395-04-13 23:49
حخ ،واکنش جیمز گوردن عالی بود :lol:
نقل قول کردن
StarLord
#48 StarLord 1395-04-13 23:52
#45
کلا فیلم یطوری ساخته شده که انگار آدم میدونه تو دنیای فیلم چه خبره و یه شناخت کلی از جریانات و قرارداد ها داره!چون یه عالمه سوال بی جواب تو فیلم هست:
1:اون مرده که پاهاش قطع شده بودن واقعا برای بروس وین کارمیکرد؟اگه کار نمی کرد چرا وینو خراب کرد؟ وچرا حقیقت درنهایت مشخص نشد و برچسب رو بروس وین موند؟
2:سوپرمن واقعا تو افغانستان آدم کشت؟اگه نکشت چرا ازخودش دفاع نکرد؟
3:چرت و پرتای لوثر چه معنی میدادن؟(منظورم اینه که فقطچرت میگفت شما توکار مارول دقت کنید می بینید هرحرفی که شخصتا میزنن یه معنی میده وبه چیزخاصی اشاره داره)
4:اینا همشون از کجا میدونستن که قراره بهشون حمله بشه و لازمه مقاومت کنن؟(تازه همشونم میگفتن احساس میکنیم!بتمن داشت برای همین "احساسش" تیم آپ هم میکرد وتجهیزات آماده میکرد)!
5:رابطه بتمن با شهرش شکرآبه یا هماهنگه با پلیس آخر؟(گرچه فکر کنم هماهنگ نیست چون آخرسر برای ملاقات با لوثر برک اینتو کرد به داخل زندان)
6:خیرخواهی سوپرمن بعد مرگش برای متروپلیس آشکارشد یانه؟
و خیلی سوالایه دیگه که هیچوقت بهشون پاسخ داده نشد ومثل حاله ای از ابهام همین طور درطول فیلم دنبال بیننده بودند!آخرش نفهمیدیم چی شد!
یه مراسم آبرومند هم برا سوپرمن نگرفتن!
تنها چیزی که بود بیست نفر آدم بود,دوتا سرباز با چهارتااسب!
تازه اگه قرار بود اتفاقی نیوفته که همه شامل لوییس و جنرال وبورس تو دادگاه بودند اما حالا که قرارشد منفجر بشه هیچکس نرفت؟
اصلا نمیشه بااین فیلم کناراومد من که بیخیال شدم!
نقل قول کردن
Hobbit
#49 Hobbit 1395-04-13 23:59
#48
من میتونم جواب یکی از سوالات رو بر اساس یه کارتون بدم که میگفت کلارک تو میدون مبارزه سوپرمن و دومزدی به رحمت ایزدی پیوسته!!!حالا نمیدونم چطور میخوان بگن جسد سوپرمن کجاست؟!!
کلا یه بار فیلمو دیدم و زیاد دقت چندانی بهش نکردم بیشتر مثل عذاب بود و هرچی به ساعت نگاه میکردم تموم نمشید و حتی اگه جواب خیلی از سوالام توش باشه حوصله بازدید مجدد ازشو ندارم
نقل قول کردن
StarLord
#50 StarLord 1395-04-14 00:02
به نقل از Hobbit:
#48
من میتونم جواب یکی از سوالات رو بر اساس یه کارتون بدم که میگفت کلارک تو میدون مبارزه سوپرمن و دومزدی به رحمت ایزدی پیوسته!!!حالا نمیدونم چطور میخوان بگن جسد سوپرمن کجاست؟!!
کلا یه بار فیلمو دیدم و زیاد دقت چندانی بهش نکردم بیشتر مثل عذاب بود و هرچی به ساعت نگاه میکردم تموم نمشید و حتی اگه جواب خیلی از سوالام توش باشه حوصله بازدید مجدد ازشو ندارم

اگه میشد بهشون جواب بدی که اسمش سوال بی جواب نمیشد!
من دارم از داخل فیلم میگم و اگرنه میشه تحقیق کرد
البته اکثر سوالا مختص فیلمه
نقل قول کردن
StarLord
#51 StarLord 1395-04-14 00:04
راستی دوستان عکس جدیدم چطوره؟
منتظر بودم خودتون بگید اما...انگار نه انگار :o
نقل قول کردن
Hobbit
#52 Hobbit 1395-04-14 00:10
#51
باعث سر دردم میشه :-|

اما خوبه ولی کاربرا از وقتی امکانش براشون مهیا شده روزی 100بار آواتار عوض میکنن منم میتونم اینکار رو کنم ولی باید به فکر کساییم که منو دنبال میکنن باشم تا موجب سر دردشون نشم :-*
نقل قول کردن
StarLord
#53 StarLord 1395-04-14 00:17
سردرد؟!!!
بی سلیقه! :lol:
نقل قول کردن
Hobbit
#54 Hobbit 1395-04-14 00:20
#53
خخخخخخخخخخ

اونطور که تو فکر میکنی نیست :D

آخه من تو و چند نفر دیگه رو زیاد دنبال میکنم(عکس آواتارتون شما رو برای من تداعی میکنه)...هر وقت میزنید آواتارتون رو عوض میکنید تا مغزم بیاد با تغییر سازگار شه....

اصلا منظور بدی نداشتم خلاصه :-*
نقل قول کردن
StarLord
#55 StarLord 1395-04-14 00:25
شوخی میکنم :lol:
این دیگه عوض نمیشه,قول :-*
نقل قول کردن
ultimate spider man 3000
-1 #56 ultimate spider man 3000 1395-04-14 00:38
نمیدونم کیا با نظر من موافقن ولی من که کار بتمن رو تایید میکنم البته نه تمام کاراشو مثل اینکه زده 21 ادم رو کشته که سزاوار مرگ نبودن ولی کلن اینکه بتمن میزنه بعضی از ادم بدا رو میکشه واقعا به نظر من کار درستیه اخه شما نگاه کن بعضی ها هستن لیاقت زنده بودن رو ندارن یعنی چی یعنی اقا وجودشون فقط باعث اسیب به دیگران باشه من عاشق اون لحظه ای هستم که توی کمیک بازگشت شوایه تاریکی بتمن میزنه دمار از روزگار جوکر در میاره و حسابش رو میرسه و در اخر جوکر میمیره ددپولم با حرف من موافقه ((خودتون تو فیلمش دیدین)) اخه یعنی چی یه ادم بده رو زنده بزاری و بندازی تو زندان تا دوباره از زندان فرار کنه یه 60تا 70 تا ادم بکشه بعد دوباره بندازیش تو زندان بعد 100 تا 200 تا ادم بکشه و دوباره بندازی تو زندان و دوباره 300 تا 400 تا ادم بکشه خب اقا جون یعنی چی؟ خیلی مسخرس به نظر من که این چیزی که نویسنده گفته که به این خاطر ادم نمیکشن چون نمیخوان از خط قرمز رد بشن و انتقام عدالت نیست و اگه ما هم انتقام بگیریم مثل اونا میشیم و از این جور حرفا به نظرم فقط به این خاطر این حرفا رو میزنن که دشمناشونو هی برگردونن خدایی گرین گابلین چند تا بلا سر اسپایدی اورده؟ جوکر سر بتمن، لکس لوثر سر سوپرمن خودتدن فکر کنین من نمیگم که یه ابر قهرمان تا رسید به یه دزد سر گردنه بزنه از وسط نصفش کنه و جنازشم بندازه تو مرکز زمین تا ذوب بشه
نه من میگم افرادی مثل ثانوس ، گالاکتوس،گرین گابلین، دکتر دووم،جوکر،دارک ساید،دومسدی،لکس لوثر،مگنتو،لوکی ، ریورس فلش،سینستور،رو اسکال و...
امثال اینا نباید زنده بمونن بزنین دخلشونو بیارین این یعنی چه که فقط با سیستم دولت امریکا جلو میرن بابا یعنی اینو یه بچه ی 6 ساله هم میدونه که ادمایی که میدونی خطرناکن و بازم ادم میکشن نباید زنده بمونن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هوووووووووووههههههههههههه

ببخشید که ایندقدر طولانی شد ولی واقعا تو گلوم مونده بود

بازم عذر میخوام که طولانی شد

ممنون که تا اخرشو خوندید :-) :-) ;-) ;-)
نقل قول کردن
Hobbit
+1 #57 Hobbit 1395-04-14 00:49
دیدگاه نظرتون محترم ولی فکر کنم همین برای پاسخ به سوال شما کافیه ;-) 8)

bit.ly/2RaHbLo
bit.ly/3icBOHA
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
+1 #58 Army.Of.ONE 1395-04-14 01:00
برادران روسو را گفتند : کارگردانی از که آموختید ؟ گفتند : از زک اسنایدر! هرچه از ایشان(!) در نظر ناپسند آمد از انجام آن پرهیز کردیم ............... . بسی کشت و کشت و سیه کرد این خفاش را وارنر گفت بس است متحول کن این خفاش را :lol:
نقل قول کردن
StarLord
#59 StarLord 1395-04-14 01:04
56#
ببینید منم نظرشما روقبول دارم البته برای کسایی که خیلی جنایت مرتکب شدن...خب اگه من یه ابرقهرمان طراحی کنم اینو براش درنظر میگیرم...
اما شما می بینید قهرمانایی که به اصولی پایبندند وبخاطر اونا کسی رو نمی کشند,باید بهشون احترام گذاشت وشیوه اونارو پذیرفت.
اما کاری که زک انجام داده اینه که شخصیت بتمن رو به عنوان کسی که بیشتراز هر قهرمان دیگری مصممi کسی رو نباید بکشه خراب کرد وبه قول معروف گند زد بهش واین صدالبته باعث خشم و ناراحتی هواداران میشه
نقل قول کردن
Hobbit
#60 Hobbit 1395-04-14 01:06
به نقل از Army.Of.ONE:
برادران روسو را گفتند : کارگردانی از که آموختید ؟ گفتند : از زک اسنایدر! هرچه از ایشان(!) در نظر ناپسند آمد از انجام آن پرهیز کردیم ................ بسی کشت و کشت و سیه کرد این خفاش را وارنر گفت بس است متحول کن این خفاش را :lol:



چی شد؟!!شب شعر داریم امشب؟!!

پس...

خردورزی رسو قشنگ است به هر هرکس ندهند

یه سری اگه تونستی به کمیک هم بزنی مفید است که زکی جان نزند :D
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#61 Army.Of.ONE 1395-04-14 01:09
فیلم زک رو به اسم یک فیلم کمیک بوکی نبینید مانند فیلمی ببینید که در ذهن آشفته ی یک نویسنده ی عقده ایه و فقط یه تشابه اسمی تصادفی با کمیک های DC داره
نقل قول کردن
Count Dracula
#62 Count Dracula 1395-04-14 01:12
به نقل از Hobbit:
#40
من برای نظرت احترام ویژه ای قائلم..و نظرتون کاملا محترمه لطفا اگه بتمن این اولین بارش نبوده تو سینما به صورت مستقیم و طبق میل خودش آدم کشته به ما هم یادآوری کنین؟!

در ضمن هم درسته از طرفداران بیلم اصلا فکر نمیکردم اوایل اینقدر خوب از پس این نقش بر بیاد ولی قضیه بن افلک فرق داره ایشون پتانسیل و کرییر خوبی داره و ما فقط یکم از بازی ایشون رو دیدیم در ضمن شخصیتای اصلی در کنار کارکترای فرعی و داستان فیلم بهم میپوندن و یه اثر خوبو تحویل ما میدن که این کار متاسفانه تو bsv رخ نداد و بی برنامگی و ضعف داستانی و حفره های زیادی رو میشد تو فیلم مشاهده کرد از همه بدتر حتی از زک بدتر تدوین و فیلم برداری فوق العاده ضعیف این فیلم بودکه باعث خستگی و یک نواختی اثر برای بیننده میشد

این فیلم بیشتر به نظر میومد که افراد دخیل درش برای رفع تکلیف اومدن و فیلمو سر هم کردن درسته دنیای مارول خیلی زودتر و با برنامه جلو اومد ولی عوامل این فیلم هم نمیتونن کم کاری خودشون رو انکار کنن تازه پس از اینکه فیلم بیرون اومد فهمیدن چه گندی زدن ...البته با این آشغالی که به بیننده تحویل دادن کم ضرر نکردن و فروش خوبی نسبت به کیفیتش کردن

با سپاس

یه ویدئو تو همین سایت آپلود شده بود
شما سه گانه ی برتون رو ببین فیلمای خوبین
اونجا قتل هم رخ میده
من هیچ وقت از بی وی اس دفاع نکردم و نخواهم کرد
نقل قول کردن
StarLord
#63 StarLord 1395-04-14 01:16
گفتمش ای زک چرا کردی چنین
*یدی تو اینچون بر این دی سی زمین(دنیای سینمایی دی سی)
گفت استارلرد خموش باشو و مگو
چون که داشتم من سمینار باعمو
زین سبب درد دل من تازه شد
50دلیل هم که چه بی اندازه شد
.
.
.
چطور بود؟ :lol:
نقل قول کردن
Hobbit
#64 Hobbit 1395-04-14 01:17
#62
;-)
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#65 Army.Of.ONE 1395-04-14 01:20
گهی اشک ریختم و گهی ناله کردم چه کنم از بر این بوفالو ؟ چند سال و اندی به انتظار بنشستم تا ببینم فیلمی کمیک بوکی اما کنون در اندوه خفته ام چه کنم از بر این بوفالو ؟ کنون با خود عهدی بسته ام که به فیلمهایش دل مبندم تنها امیدم جانز است و بس که چیره گردد بر این بوفالو اسنایدر بوفالو است و بس
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#66 Army.Of.ONE 1395-04-14 01:25
کنون باید بروم جایی دگر پس بدرود تا شبی دگر
نقل قول کردن
Hobbit
#67 Hobbit 1395-04-14 01:33
#63 و#65
من در وجود آکنده از استعدادم

دیده ی من که به دی سی افتاد

صاعقه ای ز آسمان خروشید و ابر ها سیه گردیدند

من نمیدانم این چ بود

گر چه در آخر به دیده دیدم مجسمه گری :D

بدو او گفتم که این چ حکمیست

گفت:ز گندیدی که آفریدی زین سان

کرم لطف کرد و من خردی

به این سان شد این مجسمه مال تو

ری سیاهی و سیاهی ذغال مال تو

نفرین آسمان تا قیامت مال تو

منم گلایدر سوار آسمان

خدمت گذار تا ابد مجسمه ساز تو :D

حس میکنم سعدی و حافظ تو قبرشون لعنتم میکنن :D
نقل قول کردن
captain bat
#68 captain bat 1395-04-14 01:42
در خون زک #یدن به سوپرمن ها نهفته است
خشم و ستیز همه فن ها نهفته است
در تنگنای فیلم حسرت کشیده ایم
تا جایی که#یدن به بتمن ها نهفته است
زک بتمن را قاتل گمان مبر
دریای خشم بیل و برتون نهفته است
:o :-x اینم از ما :P
نقل قول کردن
Navid
#69 Navid 1395-04-14 02:10
دیشب نسخه باکیفیت و سه ساعته ی فیلمو دیدم !
یه ساعت به برادرم توضیح میدادم ک چرا اینو تو سینما پخش نکردن :)) اخرشم نه خودم قانع شدم نه اون!
فیلم یکم حفره هاش پر شده بود ولی خیلی امیدوار بودم طریقه ی گذشتن بتمن از سوپرمن یکم پیچیده تر شده باشه!!! ولی نه!
همون مارتا مارتا بود خداوکیلی! دومزدی هم کلا ولش میکردن واندر وومن پدرشو در میاوورد خب چ کاری بود اینهمه جنگیدن!
ولی لذت بخش بود در کل ! چون کیفیت تصویرش بالا بود نه چیز دیگه!! :دی
نقل قول کردن
StarLord
#70 StarLord 1395-04-14 02:10
جوووووووننننننننمممیییییی!
چه استعدادهایی!
بچه ها تعطیل کنید بریم جای ما یجای دیگست
نقل قول کردن
Bat
#71 Bat 1395-04-14 02:17
زک اسنایدر خیلی سعی داشته خشم و خشنوت بتمن بعد مرگ جیسون را نشان دهد اما این کار او واقعا زیادی روی بود و شخصیت بتمن را واقعا خراب کرد البته بازی خوب بن افلک از خشم بتمن فن ها کم کرده وگرنه مشخص نبود الان چه بلایی سر زک اسنایدر اومده باشه ;-)
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#72 Army.Of.ONE 1395-04-14 02:29
به نقل از StarLord:
جوووووووننننننننمممیییییی!
چه استعدادهایی!
بچه ها تعطیل کنید بریم جای ما یجای دیگست

جرقه اش رو من زدم داداش ;-)
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#73 Army.Of.ONE 1395-04-14 02:40
به نقل از Bat:
زک اسنایدر خیلی سعی داشته خشم و خشنوت بتمن بعد مرگ جیسون را نشان دهد اما این کار او واقعا زیادی روی بود و شخصیت بتمن را واقعا خراب کرد البته بازی خوب بن افلک از خشم بتمن فن ها کم کرده وگرنه مشخص نبود الان چه بلایی سر زک اسنایدر اومده باشه ;-)

نظر شما کاملا متین . خشونت حدی داره اما ایشون به دلیل خودپسندی بیش از حد وافعا به ذات این قهرمانا لطمه زد (مخصوصا سوپرمن ) راستی ملاک تعیین کارگردان برای یه فیلم کمیک بوکی چیه ؟ وارنر که به عدم موفقیت BVS پی برده پس چرا هنوز جناب بوفالو (ایتقدر گفتم بوفالو خسته شدم) رو برای فیلمهای آینده DC انتخاب میکنه ؟
نقل قول کردن
A Great Captain
#74 A Great Captain 1395-04-14 03:01
این شمار کاملا غلطه!
کی می دونه همه ی این آدما مردن؟
مردم واسه خودشون یه چیزایی می گن.
کلا اونوریا ملت همه بی کارن.منتظرن یه فیلم بیاد، هرکاری که یارو تو کمیک نکرده(یا قسم خورده نکنه)وتو فیلم انجام داده رو آمار بگیرن.
آمارای الکی!!!
نقل قول کردن
captain bat
#75 captain bat 1395-04-14 04:27
به نقل از A Great Captain:
این شمار کاملا غلطه!
کی می دونه همه ی این آدما مردن؟
مردم واسه خودشون یه چیزایی می گن.
کلا اونوریا ملت همه بی کارن.منتظرن یه فیلم بیاد، هرکاری که یارو تو کمیک نکرده(یا قسم خورده نکنه)وتو فیلم انجام داده رو آمار بگیرن.
آمارای الکی!!!

این ودیو ها فقط جهت فان هست نه هیچ چیز دیگه
حتی احتمال برگشتن اون آخری هم هست
نقل قول کردن
AMIN
#76 AMIN 1395-04-14 05:30
در توصیف این خبر اینو می تونم بگم قول اقای فردوسی پور چه میکنه زک اسنایدر :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
sinapz444
#77 sinapz444 1395-04-14 08:09
اين فيلم واقعا مسخره هم شخصيت بتمن و هم شخصيت سوپرمن رو زير سوال برد :-?
نقل قول کردن
mokhtar
#78 mokhtar 1395-04-14 09:41
به نقل از Omid.J:
به نظر من چیزی که از قاتل بودن بتمن هم مسخره تر بود، برند کردن بود!
اولا چرا تو زندان کسایی که برند شدن رو می‌کشن؟ چرا کاریو می‌کنن که بتمن می‌خواد؟
دوما چرا بتمن به جای برند کردن خودش طرفو نمی‌کشه؟
به نظرم این نشون می‌ده بتمن یه ترسوئه که خودش نمی‌خواد دستشو کثیف کنه و کارو می‌سپاره به دیگران درحالی که هنوز هم مسئول اصلی خودشه.
در ضمن بتمن اصلا برای چی باید دستور اعدام بده؟ مگه عدالت دست بتمنه؟ قرار بود بتمن فقط مجرمین رو بگیره و تحویل عدالت بده ...
البته واضحه که ایده برند بتمن از مارک زورو اومده که گند زده شده بهش.
حقیقت اینه که در خیلی از فیلم‌های دیگه هم بتمن و سوپرمن آدم می‌کشن. حتی آخر سوپرمن ۲ که انقدر دوستش داریم هم سوپرمن عملا ژنرال زاد رو می‌کشه ولی حداقل نوع به تصویر کشیدن این قتل‌ها طوریه که در نگاه اول قتل به نظر نمیان و اشتباه فیلم هستن، ولی تو فیلمای زک اسنایدر بتمن و سوپرمن کاملا با هدف قتل می‌رن و قتل انجام می‌دن. مثلا تو سوپرمن ۲ سوپرمن دست زاد رو می‌شکونه و پرتش می‌کنه و زاد می‌افته تو یخ و آب و یه همچین چیزی و خیلی قتل به نظر نمیاد ولی تو من آو استیل سوپرمن گردن زاد رو می‌شکنه و ما جسد زاد رو می‌بینیم که میفته جلوی سوپرمن.
به طور کلی هم به نظر من هیچ قهرمانی نباید مرتکب قتل بشه (حتی کسایی مثل آیرن من که تو کمیک هم مرتکب قتل شدن) چون قهرمانا قدرت‌ها و توانایی‌های فرا بشری دارن و به همین دلیل مسئولیت‌هایی هم دارن اما به جز اون مسئولیت‌ها باید از همه قوانینی که بقیه پیروی می‌کنن هم پیروی کنن.
درواقع قدرتاشون به اونا اجازه ارتکاب جرم نمی‌ده که هیچ مسئولیتشونو هم بیشتر می‌کنه.

افرین
چقدر خوبه که سایت ما همچین کاربرانی داره
یادمه اولین بار خودم این قضیه مسخره بت برند رو در مقاله "50 دلیل برای تنفر از bvs" مطرح کردم
این فیلم پر از ایده های مضحک اینچنینی است که فقط و فقط تو فیلم قرار داده شدن که ظاهر "دارک و خفن" بهش بدن. ولی هیچ دلیل منطقی پشتشون نیست و با ذات شخصیت ها هم در تضاد هستند.
منتهی متاسفانه برای یه سری هوادار دی سی که سنشون هم کمه و نمیتونن از این سطح مضحک "دارک و خفن" فراتر برن، همین چیزا کافیه
ولی خدا رو شکر به لطف این سایت و تلاش هایی که کرده الان خیلی ها تو ایران اگاه شدن. یادتونه من و استاد چقدر تو این سایت حنجره خودمون رو پاره کردیم تا بگیم این "مرد پولادی" گند زده به شخصیت سوپرمن؟ الان الحمداله اونایی که سنگ این فیلم رو به سینه میزدن دیگه کاملا سکوت اختیار کردن. از همه جالبتر زک و وارنر هستن که کاملا معلومه افتادن به غلط کردن.
به خدا اگه اون حجم تبلیغات وسیع و شوق دیدن سه شخصیت برتر دی سی در کنار هم برای بار اول در سینما نبود، این فیلم همین فروش ناامید کننده را هم نمیکرد ...
نقل قول کردن
Son of Osborn
#79 Son of Osborn 1395-04-14 10:31
#78:
عمو جون ديگه گذشت اون دوراني كه يه سري آدم بي معلومات حرفهاي اضافي ميزدن تو ايران درباره آثار كميك بوكي. خدا رو شكر سايت شما خيلي باعث شده معلومات كميك بوكي در اين كشور بالا بره
نقل قول کردن
TheBLoodynine
#80 TheBLoodynine 1395-04-14 10:46
واقعا بتمن و ادم کشی اصلا مگه قهرمانا ادم میکشن!
زک یکاری کرد که با این بتمن و سوپرمن مزخرف باید تا اخر dcu بسازیم و بسوزیم.کل کمیک فن های ایران از جمله خودم به این سایت و عمومختار و اقای ترابی و خیلی بزرگان دیگه مدیونیم هر چی میدونیم در مورد کمیک از شما بزرگانه.
نقل قول کردن
WarForWolfman
#81 WarForWolfman 1395-04-14 10:59
فیلم بتمن سوپرمن با اینکه یک شکست و افتضاح کامل و ننگ در تاریخ این دو قهرمانه ولی واقعا صحنه ی نبرد بتمن با اونایی که مادر سوپرمن دزدین شاهکار بود از نظر من خیلی کیف کردم از دیدن این صحنش :lol:
نقل قول کردن
Son of Osborn
#82 Son of Osborn 1395-04-14 11:12
به نقل از WarForWolfman:
فیلم بتمن سوپرمن با اینکه یک شکست و افتضاح کامل و ننگ در تاریخ این دو قهرمانه ولی واقعا صحنه ی نبرد بتمن با اونایی که مادر سوپرمن دزدین شاهکار بود از نظر من خیلی کیف کردم از دیدن این صحنش :lol:

اره مخصوصا اونجايي كه آدم ميكشه. منم خيلي كيف كردم از ديدنش :-*
نقل قول کردن
Amir.rh
#83 Amir.rh 1395-04-14 12:16
ننننننننننننننن ننننننننننننننن نننننننننه ...
چرا آخه .....
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :sad:
راستی ادبم کجا رفته ؟ سلام ظهر بخیر ...
بازم آخه چرااااااااااااا ااااااااااااااا ااااا ؟
:cry: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#84 Reverse Spidey 1395-04-14 12:23
خدایی فیلم Batman forever رو همیشه بر این ترجیح میدم :-*
فقط بنظر من نقطه ضعفش این بود که ویلن هاش زیاد به کمیک وفادار نبودن و انگار دو چهره بجای جوکر بازی میکرد :roll:
نقل قول کردن
The Lord S
#85 The Lord S 1395-04-14 14:17
باو دیگه انقد اظهار واضهات نکنین اونایی که منتظرش بودنم دیگه ساکت شدن.ولشون کنین یه نفسی بکشن :cry: :-*
نقل قول کردن
Sherlock Holmes
#86 Sherlock Holmes 1395-04-14 17:06
واقعا خیلی عجیبه.منی که بشدت منتظر یه نسخه از BVS بودم الان با اومدن نسخه اکستندد هم قانع به دیدنش نشدم.البته یه قسمت هایی رو از هر دو نسخه دیدم.به نظرم نسخه جدید بدتر از گذشتس.از وحشی گری های تعجب آور.نمونش تو خواب بتمن و اون قضایا که اصلا با سبک فیلم در تضاده.حالا چه میخواد خواب باشه چه واقعیت.یا حتی صحنه ی آماده شدن بروس وین برای رفتن به مهمونی(نمیگم برید خودتون ببینین بعدش یه فحش حواله اسنایدر کنید.انگار ما این نسخه رو گرفتیم تا ***bats رو ببینیم.)
ولی بیاین همه ایراد ها رو بزاریم کنار و فقط بپرسیم طلوع عدالت این فیلم کجاست؟؟؟ما رگه ای از نور رو هم ندیدیم.مراسم تشییع جنازه سوپرمن هم بارونی بود اون موقع هم خورشید نبود که حتی اگر هم بود عدالتی دیگه نبود.بتمن ویتامین D کم داره فکر کنم.
Batman V Superman:killer s battle ببخشید Batman V Superman:league of Marthas sons
نقل قول کردن
amirkhansky
#87 amirkhansky 1395-04-14 18:35
سلام به همه !
تمام تقصیر ها رو گردن زک انداختن اشتباه !
به نظر من گناه کارهای اصلی نویسنده ها و تهیه کننده کار هستن!
میگین چرا !
معلوم چون منشه تمام ایده های داستانی از نویسنده هاست بعد تهیه کننده ها و سرمایه گذارها به اون ایده ها ok میدن و کارگردان براساس اون فیلمنامه ، فیلم می سازه!
گناه کار اصلی دیوید اس گریر نویسنده این کار اگه به کارنامه این مرد نگاه کنین می فهمین که با چسپوندن خودش به برادران نولان اسم و رسمی درآورد وگرنه یه فیلمنامه نویسه بی استعداد بیشتر نیست!
لااقل زک هر کار کرده خودش کرده!
نقل قول کردن
mokhtar
#88 mokhtar 1395-04-14 18:43
به نقل از amirkhansky:
سلام به همه !
تمام تقصیر ها رو گردن زک انداختن اشتباه !
به نظر من گناه کارهای اصلی نویسنده ها و تهیه کننده کار هستن!
میگین چرا !
معلوم چون منشه تمام ایده های داستانی از نویسنده هاست بعد تهیه کننده ها و سرمایه گذارها به اون ایده ها ok میدن و کارگردان براساس اون فیلمنامه ، فیلم می سازه!
گناه کار اصلی دیوید اس گریر نویسنده این کار اگه به کارنامه این مرد نگاه کنین می فهمین که با چسپوندن خودش به برادران نولان اسم و رسمی درآورد وگرنه یه فیلمنامه نویسه بی استعداد بیشتر نیست!
لااقل زک هر کار کرده خودش کرده!

یقینا گناه همش گردن زک نیست ولی شما به من آو استیل نگاه کنی میفهمی این ایده ها رو زک از اون موقع داشته و پیگیری کرده
ضمن اینکه نولان خودش گفته با شکسته شدن گردن زاد مخالف بوده ولی زک اصرار کرده که باشه
نقل قول کردن
علیرصا
#89 علیرصا 1402-10-09 05:13
میدونید کلی به بحث هایی که کردید خندیدم
فقط خودتون و جای تک تک این ادم ها بذارید
خشم نفرت عشق انتقام خیانت اینا هر کدوم اینا رو تجربه میکنن و باید چیزی فراتر از یک قهرمان باشن تا بتونن باهاش کنار بیان اینکه کسی نفهمه کی هستن اینکه اگه لو برن دوستاشون چی میشن خوب گاهی از دستشونم در میره دیگه ولی در کل اگه واقعا وجود داشتن دنیا چه جای گوهی میشد یا شایدم بهشت ولی در کل شک دارم اینا وجودم داشتن دنیادتغییری رو به مثبتی داشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45