جنگ داخلی 2 پرفروش ترین کمیک ماه ژوئن شد

جنگ داخلی 2

کمیک شماره 1 جنگ داخلی 2 پرفروش ترین کمیک ماه ژوئن شد.

ضمنا مارول بار با اختصاص بیش از 40 درصد فروش کمیک های این ماه طبق معمول بر انتشارات دی سی که در حدود 30 درصد فروش این ماه را به خودش اختصاص داد، پیروز شد. این در حالیه که در این ماه دی سی بازار دنیای کمیک را با انواع و اقسام کمیک های شماره #1 Rebirth پر کرده بود:

TOP COMIC BOOK PUBLISHERS

PUBLISHER

DOLLAR

SHARE

UNIT

SHARE

MARVEL COMICS

40.08%

44.17%

DC ENTERTAINMENT

29.93%

31.69%

IMAGE COMICS

7.88%

7.64%

IDW PUBLISHING

5.22%

4.15%

DARK HORSE COMICS

2.81%

1.76%

BOOM! STUDIOS

2.23%

2.18%

DYNAMITE ENTERTAINMENT

1.45%

1.17%

TITAN COMICS

1.09%

1.07%

VIZ MEDIA

0.97%

0.34%

VALIANT ENTERTAINMENT LLC

0.75%

0.84%

OTHER NON-TOP 10

7.58%

5.00%

البته همانطور که انتظار میرفت از آنجائیکه دی سی چندی و چند عنوان با شماره #1 روانه بازار کرده بود، توانست 7 تا از عناوین لیست Top 10 را به خودش اختصاص داده (ضمن اینکه دی سی کمیک های ریبرث خودش را با قیمتی ارزان تر از حد معمول به بازار فرستاد):

TOP 10 COMIC BOOKS

RANK

DESCRIPTION

PRICE

ITEM CODE

VENDOR

1

CIVIL WAR II #1

$5.99

MAR160703-M

MAR

2

BATMAN #1 [*]

$2.99

APR160286-M

DC

3

BATMAN REBIRTH #1  [*]

$2.99

APR160284-M

DC

4

STAR WARS: HAN SOLO #1

$3.99

APR161034-M

MAR

5

CIVIL WAR II #2

$4.99

APR160857-M

MAR

6

DARK KNIGHT III: the MASTER RACE #5

$5.99

FEB160127-M

DC

7

DARK KNIGHT RETURNS: THE LAST CRUSADE #1

$6.99

DEC150208-M

DC

8

SUPERMAN REBIRTH #1  [*]

$2.99

APR168695-M

DC

9

WONDER WOMAN #1 [*]

$2.99

APR160310-M

DC

10

SUPERMAN #1 [*]

$2.99

APR160278-M

DC

در هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا در ماه های آینده  که دی سی دیگر شماره #1 نداره، باز هم میتونه Top 10 ماهانه رو قبضه کنه؟

نظر شما چیست؟ فکر  میکردید با وجود کمیک های پر هیاهوی ریبرث در ماه ژوئن، مارول باز هم از دی سی جلو بزنه؟

مطالب مرتبط:

قسمت آخر کمیک بوک جنگ داخلی 2 (CIVIL WAR II) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Sin-Eater
#1 Sin-Eater 1395-04-19 00:59
عجیبه فکر میکردم دی سی حداقل این ماه اول بشه
اخه خیلی شماره 1 داد بیرون
اگه ریبرث نتونست شاخ مارول رو بکشنه پس دیگه هیچی نمیتونه
ضمن اینکه تو پاییز با "دیگر مرده نیستند" و عناوین شماره #1 marvel now، دوباره مارول تاپ تن رو مثل همیشه قبضه میکنه
نقل قول کردن
Sin-Eater
#2 Sin-Eater 1395-04-19 01:00
بچه ها دقت کردین 7 تا از کمیک های تاپ تن رو سایت spidey.ir برامون ترجمه کرده؟ :eek:
نقل قول کردن
Nightwatcher
#3 Nightwatcher 1395-04-19 01:20
مثل همیشه رقابتی تنگاتنگ!
این ماه قراره justice league rebirth منتشر بشه اگه اشتباه نکنم.

آقای قادری the unworthy thor و justice league rebirth ترجمه میشه؟
نقل قول کردن
Nightwatcher
#4 Nightwatcher 1395-04-19 01:25
البته فکر کنم موفقیت فیلم جنگ داخلی و شکست فیلم bvs در فروش این کمیکها بی تاثیر نباشه.
نقل قول کردن
Amir spidey
#5 Amir spidey 1395-04-19 01:37
به نقل از Nightwatcher:
مثل همیشه رقابتی تنگاتنگ!
این ماه قراره justice league rebirth منتشر بشه اگه اشتباه نکنم.

آقای قادری the unworthy thor و justice league rebirth ترجمه میشه؟

مطمئنا سایت که ترجمه نمی کنه(آخه سایت معمولا از دی سی بهترین ها رو ترجمه می کنه و کمیک های معمولی ترجمه نمی شه.unworthy thor هم به احتمال زیاد نمی شه ).اگه ترجمه بشه توسط گروه کمیکس کرید و کمیک آکادمی میشه
نقل قول کردن
iron-spider
#6 iron-spider 1395-04-19 01:50
سلام من به شخصه به تیتان ها علاقه دارم میگم قراره teen titans هم rebirth شه یعنی هم titans و هم teen titans
فکر نکنید همون titans که beast boy عزیز ترجمه کرده
اگه میشه این کمیک ها رو ترجمه کنید اگر نمیشه به صورت رایگان بگذارید ممنون از سایت خوبتون
نقل قول کردن
mokhtar
#7 mokhtar 1395-04-19 01:51
به نقل از Nightwatcher:
البته فکر کنم موفقیت فیلم جنگ داخلی و شکست فیلم bvs در فروش این کمیکها بی تاثیر نباشه.

ربطی نداره. الان سالهای ساله مارول فروشش بیشتره. اتفاقا این چند وقته به خاطر فیلم های سینمایی دی سی و ریبرث، فروش دی سی از قبل هم بیشتر شده
نقل قول کردن
Victor strange
#8 Victor strange 1395-04-19 02:40
ماه بعد از این جالب تر میشه .
نقل قول کردن
Victor strange
#9 Victor strange 1395-04-19 02:41
به نقل از Nightwatcher:
مثل همیشه رقابتی تنگاتنگ!
این ماه قراره justice league rebirth منتشر بشه اگه اشتباه نکنم.

آقای قادری the unworthy thor و justice league rebirth ترجمه میشه؟

شاید جاستیس لیگ را توی برنامه ی کمیکس کرید قرار بدیم
نقل قول کردن
Agent of Darknes
#10 Agent of Darknes 1395-04-19 03:02
به نقل از Nightwatcher:
مثل همیشه رقابتی تنگاتنگ!
این ماه قراره justice league rebirth منتشر بشه اگه اشتباه نکنم.

آقای قادری the unworthy thor و justice league rebirth ترجمه میشه؟

جاستس لیگ ریبرث رو کسی خوند؟
به نظرم خیلی معمولی بود.
یه دشمن که هوش مصنوعیش در حد پشه های اتاقم هم نیست.
ولی قضیه ی سوپرمن داره جالب میشه...
مثل همیشه بتمن همینجوری نمیتونه اعتماد کنه ولی بخاطر اینکه بدجوری بهش نیاز دارن به تیم دعوتش میکنن.
رابطه ی این سوپرمن با بتمن و بقیه ی لیگ صد در صد در ادامه بهتر میشه.
کلا من انتظارم از شماره ی اول جاستس لیگ ریبرث بیشتر بود.
نقل قول کردن
AmirM. IX9
#11 AmirM. IX9 1395-04-19 03:10
سلام عمو مختار. ببخشید شما نسخه فیزیکی فیلم جنگ داخلی رو از کجا تهیه می کنید؟ :oops: چون یادمه تو یکی کامنت ها گفته بودید که صحنه های اضافه و کلیپ هایی از دکتراسترنج هم داره. میشه بعد اونا رو توی سایت قرار بدید؟ :-* فکر کنم تاریخ بلوری هم 23 شهریور باشه. بسیار ممنون.
نقل قول کردن
Agent of Darknes
#12 Agent of Darknes 1395-04-19 03:20
دم عشقم، یعنی بتمن گرم که یکه تاز دیسیه همیشه
Batman الان خیلی پتانسیل داره واسه آرک I am Gotham
یه هیروی جدید که اگه batman #2 رو خونده باشید قضیه جالب تر هم میشه.
یه دستیار جدید که هنوز هم قابلیت هاش رو نشون ندادن.
از The last Crusade هم خیلی لذت بردم. طراحی جان رومیتا جونیور با نویسندگی فرانک میلر و برایان آزارلو معلومه که عالی میشه!
چرا واندر ومن از superman #1 بیشتر فروخته رو نمیدونم!
یه سوال: مگه گرافیک نول the dark night: a true batman story مال همین ماه نبود؟
این گرافیک نول که شاهکار بود، چرا نفروخت پس؟ :((
کلا ملت اکشن رو به یه داستان پر عمق ترجیه میدن :(
وظیفه ی خودم میدونم که راجع به این داستان یه توضیحی بدم:
این گرافیک نول توسط پایول دینی نوشته شده که نویسنده ی انیمشن batman the animated series هم بوده. مهم ترین نکته ی این داستان اینه که، داستانش کاملا واقعیه!
پایول دینی قبل از اینکه نویسندگی بتمن سری انیمیشنی رو شروع کنه یه شب توی خونش به شدت از یه مشت دزد چوب میخوره و میره بیمارستان. قضیه ی این گرافیک نول اتفاقاتیه که برای پایول دینی توی بیمارستان میفته. پایول دینی مونده که چجوری میتونه یه انیمیشن قهرمانی خلق کنه در حالیکه چند شب پیش توی خونه ی خودش به شدت چوب خورد و هیچ بتمنی نبود که نجاتش بده.
این گرافیک نول تصوراتی از بتمن هست که پایول دینی در مدت بستری بودنش توی بیمارستان داشته. میبینید؟ یعنی شما حساب کنید این نویسنده توی دوران بستری بودنش چقدر بتمن رو درک کرده که یکی از بزرگترین انیمیشن های کمیکی تاریخ رو بعدش خلق میکنه.
توی داستان هم فقط بتمن نیست، بیشتر کاراکترهای دیسی و ورتیگو هستن. این کمیک محصول مشترک ورتیگو و دیسیه.
امیدوارم تونسته باشم طرفدارای بتمن رو ترغیب به خوندن این شاهکار کرده باشم.
نقل قول کردن
captain erfan
#13 captain erfan 1395-04-19 07:08
[quote name="Nightwatcher"]
مثل همیشه رقابتی تنگاتنگ!
این ماه قراره justice league rebirth منتشر بشه اگه اشتباه نکنم.

منتشر و ترجمه شده توسط گروه کمیک آکادمی ( فقط نمی دونم کی تو سایت لینکشو می زارن )

راستی آقای ترابی all-new wolverine هم ترجمه شده کی تو سایت می زارین
نقل قول کردن
Son of Osborn
#14 Son of Osborn 1395-04-19 08:57
#12:
استاد عزیز، "پاول دینی" غلطه، "پل دینی" درسته. آبرومون رو بردی! خیلی بده به مولا ادم تلفظ صحیح یکی از بزرگترین نویسندگان دی سی رو ندونه
نقل قول کردن
arkham knight
#15 arkham knight 1395-04-19 09:26
14#

این طرز حرف زدن چندان مناسب نیست... ایشون یه تلفظ ساده رو توی اسم اول پل دینی اشتباه کرد، نباید که اومد و الکی این همه بزرگش کرد قضیه رو...
ایشون یه طومار کامنت "مفید" نوشته تو این مطلب، اونوقت شما فقط یه خط انتقاد شدید و الکی به ایشون وارد میکنی؟
نقل قول کردن
Si@Vash
#16 Si@Vash 1395-04-19 10:14
خب با توجه به اکران فیلم جنگ داخلی و اینکه کلا این عنوان هم خیلی معروفه طبیعیه صدر جدول باشه.با ریبرث هم که هماهنگه.حالا ببینیم این ماه جاستیس لیگ ریبرث چه میکنه عایا(البته فک نکنم فروشش بیشتر از بتمن شه)
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#17 mat mordak/DareDevil 1395-04-19 13:33
مارول همیشه بهترین بوده هست و خواهد بود و همیشه با اینکه دی سی خیلی ادعاش میشه ولی مارول باز هم جلو میزنه
نقل قول کردن
Hobbit
#18 Hobbit 1395-04-19 14:21
خب اگه چیز دیگه ای من تعجب میکردم :-|
میگم کسی نمیدونه شماره بعدی جنگ داخلی کی منتشر میشه؟!خیلی انتظارشو میشکم :lol: (این یعنی ماه دیگه ایشون تو صدرجدول باقی میمونن.

ناگفته نماند دی سی هم خوب عمل کرده تا حالا به واسطه ریبوت خوب تا حالا جزو 10تای اول بوده امیدوارم در آینده حتی از مارولم جلو بزنه(مگر اینکه فاکس بیاد نصف مارول رو بخره :D )
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
#19 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1395-04-19 18:34
خوش به حالت civil wR هم خوندی من هنوز سیکرت وارز 5م
فکر کنم بهترین کمیکی که از dc خودندم همین rebirth بود خیلی شاهکار بود
:lol: بازم مثله همیشه مارول اول می شه
نقل قول کردن
arkham knight
#20 arkham knight 1395-04-19 19:08
به نقل از mat mordak/DareDevil:
مارول همیشه بهترین بوده هست و خواهد بود و همیشه با اینکه دی سی خیلی ادعاش میشه ولی مارول باز هم جلو میزنه

منقرض نشدین هنوز؟
نقل قول کردن
Amir spidey
#21 Amir spidey 1395-04-19 19:27
به نقل از arkham knight:
به نقل از mat mordak/DareDevil:
مارول همیشه بهترین بوده هست و خواهد بود و همیشه با اینکه دی سی خیلی ادعاش میشه ولی مارول باز هم جلو میزنه

منقرض نشدین هنوز؟

از این افرادی که فقط مارول رو برترین می بینن تا آخرت وجود خواهد داشت :sad: .این دوستان چون فقط مطالب سایت و کمیک های ترجمه شده اش رو می خوانند کل دنیا شون مارول هست و فکر می کنند دی سی خیلی مزخرفه و مارول شاهکاره.کاشکی چند تا کمیک دی سی می خواندند تا می فهمیدند دی سی هم مثل مارول عالیه.البته من هم قبلا خودم همینطوری بودم ولی بعد معرفی یکی سایتی توسط آقای ترابی به اون سایت رفتم و کمیک های ماهانه ای رو که از اول گذاشته بود خواندم.هم مارول هم دی سی .ولی از دی سی سعی می کردم کمیک های بیشتری بخوانم.از اونموقع نه تنها از دی سی بدم نمیاد بلکه عاشقش هم شدم.
امیدوارم روزی پیدا بشه که کسی از این حرف های متعصبانه در مورد شرکت مورد علاقه اش نزنه
نقل قول کردن
Bullseye
#22 Bullseye 1395-04-19 19:27
خداییش بتمنم کم طرفدار نداره رتبه ی دوم و سوم و 6 و 7 اختصاصی دستشه.من موندم این دی سی اگه بتمنو نداشت چجوری میتونست انقدر فروش کنه :lol: ولی انصافا بتمنم شخصیت شناخته شده ایه در کنار اسپایدی.کیه که این شخصیتارو نشناسه.از سیویل وارم نگم که ترکونده خودش یه عالمی داره.به شدت منتظره قسمت بعدیش هستم
نقل قول کردن
Amir spidey
#23 Amir spidey 1395-04-19 19:32
فقط یه توضیحاتی در مورد صحبت هام بدم:
منظورم از اون قسمتی که از این سایت نام بردم این بود که اینجا چون جو بیشتر مارولی هست و به دی سی کمتر پرداخته می شه افرادی که فقط کمیک های سایت رو می خونند و به این سایت بسنده می کنند علاقشون بیش از حد به مارول می شه و امکان داره حرف متعصبانه بزنند(البته از این نوع افراد بین بیست نفر یکی پیدا می شه )
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#24 amir a. ghaderi 1395-04-19 19:42
به نقل از Amir spidey:
فقط یه توضیحاتی در مورد صحبت هام بدم:
منظورم از اون قسمتی که از این سایت نام بردم این بود که اینجا چون جو بیشتر مارولی هست و به دی سی کمتر پرداخته می شه افرادی که فقط کمیک های سایت رو می خونند و به این سایت بسنده می کنند علاقشون بیش از حد به مارول می شه و امکان داره حرف متعصبانه بزنند(البته از این نوع افراد بین بیست نفر یکی پیدا می شه )

اشتباه میکنی
الان درسته بیشترین کمیک ترجمه شده تو سایت به اسپایدرمن تعلق داره و بعدش سوپرمن و بتمنه . مخصوصا بتمن
الان ایا کاپیتان آمریکا به جز یک قسمت ازش کمیک دیگه ای تو سایت ترجمه شده؟ ولورین چطور؟ بتمن ازش بیشتر تو سایت کمیک ترجمه شده یا ولورین؟
الان بهترین داستان سوپرمن تو سایت ترجمه شده ولی ایا مثلا بهترین داستان ثور یا ایرون من و ... تو سایت ترجمه شده؟
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#25 amir a. ghaderi 1395-04-19 19:43
من خودم به نظرم اونی که خیلی به این قضیه هواداری از یه شرکت حساسیت نشون میده خودش هم یه جورایی متعصبه. این جور چیزا کلا طبیعیه ولی اونی که واکنش قهر آمیز بهش نشون میده معلومه که خودش هم نسبت به چیزی تعصب داره که از شنیدن اون حرف ناراحت شده
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#26 amir a. ghaderi 1395-04-19 19:46
من خودم یه مارول فنم و با مطالعه و دلیل بهم ثابت شده مارول شخصیت های بهتری داره. هر جا برم هم اینو میگم. با صدای بلند هم میگم. واقعا ایرادی داره؟ الان مثلا طرفدارای رئال مادرید به تیم خودشون تصب دارن، بده؟ به قول معروف اونا سرمایه واقعی فوتبال هستن ولی تو جامعه کمیک ایران هر کی به چیزی علاقه شدیدی داشته باشه بهش برچسب "تعصب" میزنن. من که میگم اونی که برچسب میزنه خودشم یه چیزیش میشه. البته من که به قول عمو مختار به کفشم هم حساب نمیکنم بقیه چی بهم میگن.
نقل قول کردن
Hobbit
#27 Hobbit 1395-04-19 19:49
#26
آقای قادری خب منم تالکین فنم هر کی نگاه چپ به تالکین بندازه با من طرفه 8) اصلا مارول و دی سی از تالکین تقلید کردن :D

در کل با حرفات موافقم تعصب به اندازه چیز خوبیه ;-)
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#28 amir a. ghaderi 1395-04-19 19:51
به نقل از Hobbit:
#26
آقای قادری خب منم تالکین فنم هر کی نگاه چپ به تالکین بندازه با من طرفه 8) اصلا مارول و دی سی از تالکین تقلید کردن :D

در کل با حرفات موافقم تعصب به اندازه چیز خوبیه ;-)

قربون دهنت. ولی به نظرم تو ایران اونایی که کم میارن به جای اینکه برتری طرف مقابل رو قبول کنن، بهش انگ تعصب میزنن
نقل قول کردن
Amir spidey
#29 Amir spidey 1395-04-19 19:52
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از Amir spidey:
فقط یه توضیحاتی در مورد صحبت هام بدم:
منظورم از اون قسمتی که از این سایت نام بردم این بود که اینجا چون جو بیشتر مارولی هست و به دی سی کمتر پرداخته می شه افرادی که فقط کمیک های سایت رو می خونند و به این سایت بسنده می کنند علاقشون بیش از حد به مارول می شه و امکان داره حرف متعصبانه بزنند(البته از این نوع افراد بین بیست نفر یکی پیدا می شه )

اشتباه میکنی
الان درسته بیشترین کمیک ترجمه شده تو سایت به اسپایدرمن تعلق داره و بعدش سوپرمن و بتمنه . مخصوصا بتمن
الان ایا کاپیتان آمریکا به جز یک قسمت ازش کمیک دیگه ای تو سایت ترجمه شده؟ ولورین چطور؟ بتمن ازش بیشتر تو سایت کمیک ترجمه شده یا ولورین؟
الان بهترین داستان سوپرمن تو سایت ترجمه شده ولی ایا مثلا بهترین داستان ثور یا ایرون من و ... تو سایت ترجمه شده؟

خب منم منظورم به نوعی همین بود.الان تو سایت بیشتر کمیک های ترجمه شده از مرد عنکبوتی هست و مرد عنکبوتی هم مال مارول هست پس فرد فرد خواننده علاقه اش به شرکت مارول بیشتر می شه حتی اگه به جز مرد عنکبوتی هیچکس دیگر رو هم نشناسی.
در حال حاضر هم تو سایت بیشتر کمیک ها اول مرد عنکبوتی و بعد بتمن هستند.از سوپرمن هم که فقط بهترین داستانش تا حالا توسط سایت ترجمه شده (تاکید می کنم توسط سایت.کاری با کمیکس کرید و کمیک آکادمی ندارم)
الان هم اگه از افرادی که کمیک های سایت رو می خونند بپرسید بیشتر مارول رو دوست دارید یا دی سی قطعا می گن مارول چون عشق برترشون اسپایدی هست.
نقل قول کردن
Hobbit
#30 Hobbit 1395-04-19 19:55
#28
کلا تعصب باعث رقابت،به نوبه رقابت هم باعث پیشرفت میشه...حالا رقابت در فضای سالم ای به قربانش روم..اصلا من نمیدونم مارول و دی سی اگه میخواستن تو رقابتشون دشمنی کنن همون اوایل دی سی مارول رو می پکوند یا همین دوره مارول دی سی رو..یا کلا IDW و دارک هورس و ایمیژ وجود خارجی نداشتن اونوقت واقعا دنیای کمیک دیدن داشت :-*
نقل قول کردن
Hobbit
#31 Hobbit 1395-04-19 20:01
#29
دوست من هم مارول رو دوست دارم و هم دی سی..درسته مارول توی دنیای کمیک همچی رو قبضه کرده :-* ...ولی یکمی اونم فقط یکمی دلم بیشتر برای دی سی میزنه حالا میخواد خوب باشه یا بد 8) ...
ولی خب دیگه از اسم سایت معلومه که کمیکاش باید بیشتر حول چی گردش کنن ولی این دلیل نمیشه بگیم دی سی فنای سایت هیچند درسته کمند ولی بازم هستن در کل باید بگم همه کمیک فنیم دورهم ;-)
نقل قول کردن
arkham knight
#32 arkham knight 1395-04-19 20:08
درسته آقای قادری... تعصب خیلی خوبه، ولی نباید بیش از حد باشه... منطقم خوبه، ولی اونم نباید بیش از حد بشه...

اما کسی که با قطعیت زمان گذشته، حال و آینده رو مورد خطاب قرار میده و به یه شرکت توهین میکنه، قطعا نباید همینطوری رها کرد قضیه رو...
من عقیده ام اینه که مارول خوبه، دیسیم خوبه، اما دیسی با سلیقه من بیشتر میسازه... دلیل نمیشه که بیام بگم :
""دیسی همیشه بهترین بوده، هست و خواهد بود و مارولم خیلی ادعاش میشه اما دیسی همیشه ازش جلوتره.""
به نظرم کلا این رفتارا در شأن و منزلت کاربرای این سایت نیست...
نقل قول کردن
captain bat
#33 captain bat 1395-04-19 20:08
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از Amir spidey:
فقط یه توضیحاتی در مورد صحبت هام بدم:
منظورم از اون قسمتی که از این سایت نام بردم این بود که اینجا چون جو بیشتر مارولی هست و به دی سی کمتر پرداخته می شه افرادی که فقط کمیک های سایت رو می خونند و به این سایت بسنده می کنند علاقشون بیش از حد به مارول می شه و امکان داره حرف متعصبانه بزنند(البته از این نوع افراد بین بیست نفر یکی پیدا می شه )

اشتباه میکنی
الان درسته بیشترین کمیک ترجمه شده تو سایت به اسپایدرمن تعلق داره و بعدش سوپرمن و بتمنه . مخصوصا بتمن
الان ایا کاپیتان آمریکا به جز یک قسمت ازش کمیک دیگه ای تو سایت ترجمه شده؟ ولورین چطور؟ بتمن ازش بیشتر تو سایت کمیک ترجمه شده یا ولورین؟
الان بهترین داستان سوپرمن تو سایت ترجمه شده ولی ایا مثلا بهترین داستان ثور یا ایرون من و ... تو سایت ترجمه شده؟

حرفت قبول ولی فکر کنم دومی ایرون من باشه بعد بتمن
#26بازم حرفت درست ولی بارسا سرورشه :lol:
نقل قول کردن
captain bat
#34 captain bat 1395-04-19 20:11
به نقل از Hobbit:
#29
دوست من هم مارول رو دوست دارم و هم دی سی..درسته مارول توی دنیای کمیک همچی رو قبضه کرده :-* ...ولی یکمی اونم فقط یکمی دلم بیشتر برای دی سی میزنه حالا میخواد خوب باشه یا بد 8) ...
ولی خب دیگه از اسم سایت معلومه که کمیکاش باید بیشتر حول چی گردش کنن ولی این دلیل نمیشه بگیم دی سی فنای سایت هیچند درسته کمند ولی بازم هستن در کل باید بگم همه کمیک فنیم دورهم ;-)

هابیت جان اشتباه میکنی قدیم سایت برا اسپایدی بود ولی بعد از تغییر قالب سایت آقای ترابی بجا گفتن دیگه سایت مخصوص یک نفر نیست و اهداف بزرگتری رو دنبال خواهد کرد :D
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#35 amir a. ghaderi 1395-04-19 20:14
ببینید وقتی ادم نمیتونه با مارول یا دی سی ارتباط برقرار کنه ایا جرمی مرتکب شده؟ بعضی ها رو میبینم که میگن هر دو رو دوست دارن .(البته خیلی هاشون الکی فقط دارم کلاس میزان!) ولی من اینطور نیستم. واقعا نمیتونم با شخصیت های دی سی ارتباطی که با مارول برقرار میکنم ، برقرار کنم. دست خودم نیست. حالا نمیگم از شکست دی سی خوشحال میشم ولی از پیروزی اش هم خوشحال نمیشم. ولی به نظرم اگه اینطور هم باشه باز طبیعیه. الان شما مثل پرسپولیسی هستی قطعا از شکست استقلال خوشحال میشی. بنابراین من اونایی که از شکست مارول یا دی سی خوشحال میشن رو کاملا درک میکنم. برخلاف برخی دوستان که جا نماز آب میکشن یا چه میدونم جلوی رفقاشون میخوان تو کانال های تلگرامی افه ذهن باز بودن بیان، من اصلا با این افراد مشکلی ندارم، حالا چه مارولی باشن ، چه دی سی. ممکنه باهاشون بجنگم چون فکر میکنم نظرشون غلطه ولی بهشون انگ نمیزنم و فحششون نمیدم.
نقل قول کردن
Hobbit
#36 Hobbit 1395-04-19 20:16
به نقل از captain bat:
به نقل از Hobbit:
#29
دوست من هم مارول رو دوست دارم و هم دی سی..درسته مارول توی دنیای کمیک همچی رو قبضه کرده :-* ...ولی یکمی اونم فقط یکمی دلم بیشتر برای دی سی میزنه حالا میخواد خوب باشه یا بد 8) ...
ولی خب دیگه از اسم سایت معلومه که کمیکاش باید بیشتر حول چی گردش کنن ولی این دلیل نمیشه بگیم دی سی فنای سایت هیچند درسته کمند ولی بازم هستن در کل باید بگم همه کمیک فنیم دورهم ;-)

هابیت جان اشتباه میکنی قدیم سایت برا اسپایدی بود ولی بعد از تغییر قالب سایت آقای ترابی بجا گفتن دیگه سایت مخصوص یک نفر نیست و اهداف بزرگتری رو دنبال خواهد کرد :D

ما هم چیز دیگه ای نمی گیم اون مال خیلی قبلنا بود و الا من هرچی از دی سی خوندم تو همین سایت بوده که واقعا هم دستشون درد نکنه
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#37 amir a. ghaderi 1395-04-19 20:16
به نقل از captain bat:
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از Amir spidey:
فقط یه توضیحاتی در مورد صحبت هام بدم:
منظورم از اون قسمتی که از این سایت نام بردم این بود که اینجا چون جو بیشتر مارولی هست و به دی سی کمتر پرداخته می شه افرادی که فقط کمیک های سایت رو می خونند و به این سایت بسنده می کنند علاقشون بیش از حد به مارول می شه و امکان داره حرف متعصبانه بزنند(البته از این نوع افراد بین بیست نفر یکی پیدا می شه )

اشتباه میکنی
الان درسته بیشترین کمیک ترجمه شده تو سایت به اسپایدرمن تعلق داره و بعدش سوپرمن و بتمنه . مخصوصا بتمن
الان ایا کاپیتان آمریکا به جز یک قسمت ازش کمیک دیگه ای تو سایت ترجمه شده؟ ولورین چطور؟ بتمن ازش بیشتر تو سایت کمیک ترجمه شده یا ولورین؟
الان بهترین داستان سوپرمن تو سایت ترجمه شده ولی ایا مثلا بهترین داستان ثور یا ایرون من و ... تو سایت ترجمه شده؟

حرفت قبول ولی فکر کنم دومی ایرون من باشه بعد بتمن
#26بازم حرفت درست ولی بارسا سرورشه :lol:

نه اشتباه میکنی. ایرون من فقط 7 قسمت ازش ترجمه شده ولی بتمن چی؟ 19 قسمت ارکام نایت، 4 قسمت گوتیک، 2 قسمت لانگ هالووین، کمیک مشترکش با اسپایدرمن (دو قسمت)، کمیک مشترکش با لاک پشت های نینجا و ...
نقل قول کردن
captain bat
#38 captain bat 1395-04-19 20:20
به نقل از amir a. ghaderi:
ببینید وقتی ادم نمیتونه با مارول یا دی سی ارتباط برقرار کنه ایا جرمی مرتکب شده؟ بعضی ها رو میبینم که میگن هر دو رو دوست دارن .(البته خیلی هاشون الکی فقط دارم کلاس میزان!) ولی من اینطور نیستم. واقعا نمیتونم با شخصیت های دی سی ارتباطی که با مارول برقرار میکنم ، برقرار کنم. دست خودم نیست. حالا نمیگم از شکست دی سی خوشحال میشم ولی از پیروزی اش هم خوشحال نمیشم. ولی به نظرم اگه اینطور هم باشه باز طبیعیه. الان شما مثل پرسپولیسی هستی قطعا از شکست استقلال خوشحال میشی. بنابراین من اونایی که از شکست مارول یا دی سی خوشحال میشن رو کاملا درک میکنم. برخلاف برخی دوستان که جا نماز آب میکشن یا چه میدونم جلوی رفقاشون میخوان تو کانال های تلگرامی افه ذهن باز بودن بیان، من اصلا با این افراد مشکلی ندارم، حالا چه مارولی باشن ، چه دی سی. ممکنه باهاشون بجنگم چون فکر میکنم نظرشون غلطه ولی بهشون انگ نمیزنم و فحششون نمیدم.

پرسپولیس که سروره :lol:
ولی به نظرم تعصب داشتن روی این دو شرکت نباید باعث بحث بیخودی بشه هر کدوم از دو شرکت در زمانی ممکن بهتر از دیگری باشن ولی تعصب نباید باعث ازبین رفتن منطق بشه
نقل قول کردن
captain bat
#39 captain bat 1395-04-19 20:21
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از captain bat:
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از Amir spidey:
فقط یه توضیحاتی در مورد صحبت هام بدم:
منظورم از اون قسمتی که از این سایت نام بردم این بود که اینجا چون جو بیشتر مارولی هست و به دی سی کمتر پرداخته می شه افرادی که فقط کمیک های سایت رو می خونند و به این سایت بسنده می کنند علاقشون بیش از حد به مارول می شه و امکان داره حرف متعصبانه بزنند(البته از این نوع افراد بین بیست نفر یکی پیدا می شه )

اشتباه میکنی
الان درسته بیشترین کمیک ترجمه شده تو سایت به اسپایدرمن تعلق داره و بعدش سوپرمن و بتمنه . مخصوصا بتمن
الان ایا کاپیتان آمریکا به جز یک قسمت ازش کمیک دیگه ای تو سایت ترجمه شده؟ ولورین چطور؟ بتمن ازش بیشتر تو سایت کمیک ترجمه شده یا ولورین؟
الان بهترین داستان سوپرمن تو سایت ترجمه شده ولی ایا مثلا بهترین داستان ثور یا ایرون من و ... تو سایت ترجمه شده؟

حرفت قبول ولی فکر کنم دومی ایرون من باشه بعد بتمن
#26بازم حرفت درست ولی بارسا سرورشه :lol:

نه اشتباه میکنی. ایرون من فقط 7 قسمت ازش ترجمه شده ولی بتمن چی؟ 19 قسمت ارکام نایت، 4 قسمت گوتیک، 2 قسمت لانگ هالووین، کمیک مشترکش با اسپایدرمن (دو قسمت)، کمیک مشترکش با لاک پشت های نینجا و ...

ارکام نایت رو یادم نبود :D
نقل قول کردن
Hobbit
#40 Hobbit 1395-04-19 20:22
توجه کردید هر وقت موضوع به رقابت دی سی و مارول یا مقایسه این دو میرسه چقدر کاربرا دست به کامنت میشن..یعنی اگه تا فردا صبح بگن یه خبر دیگه منتشر شده ول کن این کل کل کردن نیستن حالا به تعداد کامنتا دقت کنید اگه بقیه هم زود متوجه کل کل بشن مطمئن باشین این پیج راحت تا 70 کامنت رو پر میکنه و این خیلی چیزا رو نشون میده واقعا به خاطر عضویت همچین سایتی به خودم افتخار میکنم ;-) چون حاضرن با مباحصه نه با مجادله سنگاشون رو باهم وابکنن :-*
نقل قول کردن
Amir spidey
#41 Amir spidey 1395-04-19 20:25
آقای قادری الان تو همه کامت هاتون با من بودید ؟
والا من نه جا نماز آب می کشم :lol: ،نه تلگرام دارم 8) ،نه کلاس می ذارم ;-) ،نه افه میام پیش دوستام :-* (در واقع من اصلا دوستی ندارم که کمیک بوک دوست داشته باشه :sad: ) و نه از شکست شرکتی خوشحال می شم :-)
کل حرفم هم این بود که نباید زیاد روی شرکتی تعصب داشت.فقط خواستم یه انتقاد سازنده داشته باشم.
کلا به قول هابیت
نقل قول:
همه کمیک فنیم دور هم
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#42 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-19 20:28
اگه فیلم سیویل وار الان اکران نمیشد دی سی شانس بیشتر شدن از مارول رو داشت. ولی مارول کمیک هاش بیشتر و متنوع تره، فقط توی کمیک های اسپایدرفمیلی برای هر ژانر یه کمیک هستش :lol: البته یک هفته توی این ماه یادمه دی سی فقط کمیک سالانه داشت!
#35
اقای قادری حرفتون رو تا حدی قبول دارم، ولی مقایسه فوتبال و کمیک درست نیست.
شما فرضا از ژانر ترسناک توی سینما خوشت نمیاد. دلیل میشه دعا کنی "احضار روح 2" توی باکس آفیس سقوط کنه؟ اصولا نه! این قضیه درباره مارول و دی سی هم صدق میکنه، شما از کمیک های دی سی خوشتون نمیاد، به نظرتون احترام میذارم، پس به نظر من هم احترام بگذارید که از دی سی خوشم میاد چون اگه نذارید افرادی که نمیذارند زیادن...
به نقل از arkham knight:
به نقل از mat mordak/DareDevil:
مارول همیشه بهترین بوده هست و خواهد بود و همیشه با اینکه دی سی خیلی ادعاش میشه ولی مارول باز هم جلو میزنه

منقرض نشدین هنوز؟

نه :| نسخه برعکس این افراد هم داره زیاد میشه، امروز توی یک کانال خیلی با جمعیت مقاله ضد مقاله "کپی های بی شرمانه بتمن بیوند" رو خوندم، تیترشو دیدم امیدوار شدم که با دلیل و منطق بیاد بگه اشتباهه، ولی در عوض یکم فحش + کمدی (مثلا کمدی) + مسخره کردن دیدم :/
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#43 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-19 20:30
به نقل از Hobbit:
توجه کردید هر وقت موضوع به رقابت دی سی و مارول یا مقایسه این دو میرسه چقدر کاربرا دست به کامنت میشن..یعنی اگه تا فردا صبح بگن یه خبر دیگه منتشر شده ول کن این کل کل کردن نیستن حالا به تعداد کامنتا دقت کنید اگه بقیه هم زود متوجه کل کل بشن مطمئن باشین این پیج راحت تا 70 کامنت رو پر میکنه و این خیلی چیزا رو نشون میده واقعا به خاطر عضویت همچین سایتی به خودم افتخار میکنم ;-) چون حاضرن با مباحصه نه با مجادله سنگاشون رو باهم وابکنن :-*

این افراد به دسته تقسیم میشن ؛
دسته اول کسایی که یا فن متعصب ان یا فقط میخوان آشوب درست کنن کانالای تلگرام پر بشه
دسته دومم کسایی ان که میخوان از شرکت یا شخصیت مورد علاقشون دفاع کنن اونم با منطق ولی به دست اول برمی خورند و شکست میخورن :/
نقل قول کردن
Amir spidey
#44 Amir spidey 1395-04-19 20:36
آقا پدرام به نظرتون این بحث جزو دسته اول می یا دوم ؟ :-*

فکر کنم الان آقای ترابی میاد این همه اسپم رو می بینه،هممون رو از سایت اخراج می کنه :lol:
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#45 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-19 20:39
به نقل از Amir spidey:
آقا پدرام به نظرتون این بحث جزو دسته اول می یا دوم ؟ :-*

فکر کنم الان آقای ترابی میاد این همه اسپم رو می بینه،هممون رو از سایت اخراج می کنه :lol:

والا من در این زمینه نظر خاصی ندارم
در ضمن مسئول اخراج و ثبت نام آقای ترابی نیست :/
نقل قول کردن
Amir spidey
#46 Amir spidey 1395-04-19 20:42
به نقل از pedram.EP.the.Joker.Vendetta:
به نقل از Amir spidey:
آقا پدرام به نظرتون این بحث جزو دسته اول می یا دوم ؟ :-*

فکر کنم الان آقای ترابی میاد این همه اسپم رو می بینه،هممون رو از سایت اخراج می کنه :lol:

والا من در این زمینه نظر خاصی ندارم
در ضمن مسئول اخراج و ثبت نام آقای ترابی نیست :/

بالاخره مدیر سایت که محسوب می شن.میگن مدیر اخراج هممون رو میندازه بیرون :lol:
نقل قول کردن
Sherlockian
#47 Sherlockian 1395-04-19 20:48
خب منم بلاخره برگشتم :lol:
در رابطه با فروش ماهانه تا جایی که اطلاع دارم و در طی سال های اخیر مارول اول بوده. رویداد جنگ داخلی ۲ هم با اینکه بنظرم دو شماره اولش یه جورایی پیش زمینه چیز بزرگتری بود ولی تونست با نویسنده ای مثله بندیس و البته مقداری هم موفقیت فیلم جنگ داخلی موفق بشه. به احتمال خیلی زیادم که تو شمارهای بعدی پیشرفت و فروش بهتری میکنه.
۲۰
نه این ها منقرض نمیشوند بلکه از فردی به فرد دیگر منتقل میشوند :lol:
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#48 amir a. ghaderi 1395-04-19 20:51
به نقل از Amir spidey:
آقای قادری الان تو همه کامت هاتون با من بودید ؟
والا من نه جا نماز آب می کشم :lol: ،نه تلگرام دارم 8) ،نه کلاس می ذارم ;-) ،نه افه میام پیش دوستام :-* (در واقع من اصلا دوستی ندارم که کمیک بوک دوست داشته باشه :sad: ) و نه از شکست شرکتی خوشحال می شم :-)
کل حرفم هم این بود که نباید زیاد روی شرکتی تعصب داشت.فقط خواستم یه انتقاد سازنده داشته باشم.
کلا به قول هابیت
نقل قول:
همه کمیک فنیم دور هم
نه به خدا با شما نبودم.
اصلا شما هم اینجوری باشید برام مهم نیست. من عادت ندارم از روی علایقی که ادم ها به چیزی دارن درموردشون قضاوت کنند
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#49 amir a. ghaderi 1395-04-19 20:52
بچه ها یه سئوال:
به نظرتون اگه همین الان سایت spidey.ir تعطیل بشه، چی میشه؟
واقعا چشماتون رو ببندین و تصورش رو بکنید. چی میشه ؟
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#50 amir a. ghaderi 1395-04-19 20:57
#42:
مثالی که زدی به نظرم مناسب نبود. شما دو ژانر مختلف رو مثال زدی. ولی دی سی و مارول تو یه ژانر هستن. به نظرم مثال بهتر اینه که بگیم مثلا شما تو ژانر فانتزی عاشق جنگ ستارگانی بعد یکی هم عاشق ارباب حلقه ها باشه. بعد اینا تو یه سال اکران بشن. به نظرم میتونه طبیعی باشه اگه دوست داشته باشی سری مورد علاقت از اون یکی بیشتر بفروشه و نمرات بهتری رو کسب کنه. درست میگم ؟
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#51 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-19 21:14
به نقل از Hesam avenger:

۲۰
نه این ها منقرض نمیشوند بلکه از فردی به فرد دیگر منتقل میشوند :lol:

کاش منتقل شن! اینا تکثیر میشن :/ مشکل اینه :/
به نقل از amir a. ghaderi:
#42:
مثالی که زدی به نظرم مناسب نبود. شما دو ژانر مختلف رو مثال زدی. ولی دی سی و مارول تو یه ژانر هستن. به نظرم مثال بهتر اینه که بگیم مثلا شما تو ژانر فانتزی عاشق جنگ ستارگانی بعد یکی هم عاشق ارباب حلقه ها باشه. بعد اینا تو یه سال اکران بشن. به نظرم میتونه طبیعی باشه اگه دوست داشته باشی سری مورد علاقت از اون یکی بیشتر بفروشه و نمرات بهتری رو کسب کنه. درست میگم ؟

والا اینم میشه! من دوست دارم بیشتر بشه ولی دوست ندارم اون بد بشه. شما میگی از شکست رقیبت خوشحال میشی، ولی مثلا یه فن استار وارز کار درستی میکنه که دعا کنه هری پاتر یا ارباب حلقه ها متای 40 بگیره و فروش نکنه؟
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#52 amir a. ghaderi 1395-04-19 21:27
به نقل از pedram.EP.the.Joker.Vendetta:
به نقل از Hesam avenger:

۲۰
نه این ها منقرض نمیشوند بلکه از فردی به فرد دیگر منتقل میشوند :lol:

کاش منتقل شن! اینا تکثیر میشن :/ مشکل اینه :/
به نقل از amir a. ghaderi:
#42:
مثالی که زدی به نظرم مناسب نبود. شما دو ژانر مختلف رو مثال زدی. ولی دی سی و مارول تو یه ژانر هستن. به نظرم مثال بهتر اینه که بگیم مثلا شما تو ژانر فانتزی عاشق جنگ ستارگانی بعد یکی هم عاشق ارباب حلقه ها باشه. بعد اینا تو یه سال اکران بشن. به نظرم میتونه طبیعی باشه اگه دوست داشته باشی سری مورد علاقت از اون یکی بیشتر بفروشه و نمرات بهتری رو کسب کنه. درست میگم ؟

والا اینم میشه! من دوست دارم بیشتر بشه ولی دوست ندارم اون بد بشه. شما میگی از شکست رقیبت خوشحال میشی، ولی مثلا یه فن استار وارز کار درستی میکنه که دعا کنه هری پاتر یا ارباب حلقه ها متای 40 بگیره و فروش نکنه؟

نه متوجه نشدی. نمیگم کسی دعا میکنه. ولی اخر سال وقتی میبینه اون یکی از عشق خودش کمتر فروش کرده، قطعا خوشحال میشه ته دلش. درست میگم؟ طرفداری و گرایش به سمت یه چیز خاص تو ذات انسانه. با انکار یا سرکوب اون چیزی حل نمیشه
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#53 amir a. ghaderi 1395-04-19 21:30
ولی خداییش من شخصا همیشه اعتقاد دارم هر کی بهتره حقشه موفق تر هم باشه. الان اگه مثلا bvs واقعا فیلم خوبی بود و از سیول وار بهتر میشد ممکن بود به خاطر افت چیزی که علاقه دارم نارحت بشم ولی ته دلم به خودم میگفتم "حریف قوی تر بود، پس حقش بود موفق تر باشه". یعنی اینجوری به خودم دلداری میدم
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#54 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-19 21:34
52#
والا در زمینه مارول دی سی من همچین حسی ندارم چون علاقه بیشتری به هیچ کدوم ندارم (داشته باشم هم دی سی ه!) تنها چیزی که دوست دارم با سر بخوره زمین بلند نشه بن تن ه :|
در کل موافقم، ولی دلیل میشه که بیای به رخ دی سی فن بکشونی و بگی دی سی بده؟
نقل قول کردن
beast boy
#55 beast boy 1395-04-19 21:41
آقای قادری
با سلام
خواستم بدانم شما هیچکدام از شخصیت های دی سی را دوست ندارید؟
حتی فلش؟
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#56 amir a. ghaderi 1395-04-19 21:53
به نقل از pedram.EP.the.Joker.Vendetta:

در کل موافقم، ولی دلیل میشه که بیای به رخ دی سی فن بکشونی و بگی دی سی بده؟

نه دلیل نمیشه. اصلا بحث ما این نیست که
الان تو این صفحه همچین بحثی بود؟ عنوان مطلب مقایسه فروش دی سی و ماروله. شما انتظار داری تو همچین تاپیکی هیشکی جانبداری نکنه؟ من میگم اگه بکنه طبیعیه . و اگه کسی همچین کاری کرد نیاییم با پتک بزنیم تو سرش و بهش بگیم "بدبخت متعصب. بیچاره تو هیچی حالیت نیست. تو ذهنت بسته است"
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#57 amir a. ghaderi 1395-04-19 21:54
به نقل از beast boy:
آقای قادری
با سلام
خواستم بدانم شما هیچکدام از شخصیت های دی سی را دوست ندارید؟
حتی فلش؟

علیک سلام
بحث من کلی بود. گفتم در کل نمیتونم به اندازه ای که با مارول ارتباط برقرار میکنم ، با دی سی برقرار کنم
نقل قول کردن
Hobbit
#58 Hobbit 1395-04-19 21:54
#-70کامنت....خخ خخ :-* :D ;-)
نقل قول کردن
Si@Vash
#59 Si@Vash 1395-04-19 22:01
#56
البته دلیل هم نمیشه تا یکی با آدم مخالفت کرد بهش انگ "ضد سایتی" و "پز برای دوستان جدید تو کانال" زد و اینطوری ضد حال زد به همکارش :-* البته ببخشید مربوط به بحث نمیشه ولی به هر حال.دل من شکستس گفتم حالا که یک گفتگو خوشگل و بدون دعوا اینجا در حال گذره منم دلمو خالی کنم یکم
نقل قول کردن
Hobbit
#60 Hobbit 1395-04-19 22:03
به نقل از Si@Vash:
#56
البته دلیل هم نمیشه تا یکی با آدم مخالفت کرد بهش انگ "ضد سایتی" و "پز برای دوستان جدید تو کانال" زد و اینطوری ضد حال زد به همکارش :-* البته ببخشید مربوط به بحث نمیشه ولی به هر حال.دل من شکستس

نبینم..دلت شکستس :cry:
حالا که چیزی نشده :sad:
ONLY COMIC FANS
#61
افت داره واسه سایت همچین بحثی به 70 کامنت نرسه :D
بچه ها کجایین؟!!
نقل قول کردن
Amir spidey
#61 Amir spidey 1395-04-19 22:09
ظاهرا بحث دوباره شروع شد :-*
اگه دوباره کش پیدا کنه من هستم 8)
راستی دقت کردید تو کل این مدت عمو مختار آنلاین بوده ولی هیچی نگفته :o
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#62 amir a. ghaderi 1395-04-19 22:14
به نقل از Si@Vash:
#56
البته دلیل هم نمیشه تا یکی با آدم مخالفت کرد بهش انگ "ضد سایتی" و "پز برای دوستان جدید تو کانال" زد و اینطوری ضد حال زد به همکارش :-* البته ببخشید مربوط به بحث نمیشه ولی به هر حال.دل من شکستس گفتم حالا که یک گفتگو خوشگل و بدون دعوا اینجا در حال گذره منم دلمو خالی کنم یکم

بله درسته. حق با شماست. منم اشتباه کردم و از شما معذرت میخوام. ولی شما هم حق بده وقتی حرفایی رو میشونی از همکارا که شبیه حرفای دشمنای سایته، فکرای بد درباره شون بکنی. مخصوصا وقتی میشونی هر کدوم سرشون تو یه کانال و گروهی گرمه. و مخصوصا وقتی میبینی مثل قبل تو سایت نیستن و دل نمیسوزونن در حالیه که میدونی جاهای دیگه خیلی فعال تر هستن. جاهایی که دشمنای سایت هم زیاد توشون میان. بنابراین میگی نکنه اونا هم از حرفای دشمنا تاثیر پذیرفته باشن. ولی منم بازم از شما عذر میخوام.فقط خواستم با صداقت چیزایی که تو ذهنم درباره شما وجود داشت بهتون بگم الان
نقل قول کردن
Hobbit
#63 Hobbit 1395-04-19 22:19
به نقل از Amir spidey:

راستی دقت کردید تو کل این مدت عمو مختار آنلاین بوده ولی هیچی نگفته :o

راستی عمو خوراکش اینجور بحثاس 8)
مطمئن باشید یا یه مقاله توپ از عمو تو راهه من اینجور بهتون میگم یا یه کمیک فوق العاده ;-)
نقل قول کردن
Amir spidey
#64 Amir spidey 1395-04-19 22:23
ایول!منم کلون پیدا کردم 8)
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
Agent of Darknes
#65 Agent of Darknes 1395-04-19 23:56
به نقل از Son of Osborn:
#12:
استاد عزیز، "پاول دینی" غلطه، "پل دینی" درسته. آبرومون رو بردی! خیلی بده به مولا ادم تلفظ صحیح یکی از بزرگترین نویسندگان دی سی رو ندونه

مرسی که اشتباهم رو گفتید :roll:
به نقل از arkham knight:
14#

این طرز حرف زدن چندان مناسب نیست... ایشون یه تلفظ ساده رو توی اسم اول پل دینی اشتباه کرد، نباید که اومد و الکی این همه بزرگش کرد قضیه رو...
ایشون یه طومار کامنت "مفید" نوشته تو این مطلب، اونوقت شما فقط یه خط انتقاد شدید و الکی به ایشون وارد میکنی؟

خیلی ممنون که هم حمایت کردین ازم و هم کامنتم رو مفید دونستید :oops:
نقل قول کردن
Si@Vash
#66 Si@Vash 1395-04-20 16:41
#62

حداروشکر که قشنگ تموم شد.
ولی منم حالا همون موقع هم اونقدر تو جاهای دیگه فعال نبودم(اگرم بودم خیلی کمتر از اینجا بوده) عدم فعالیت من تو هر جا فقط به خاطر کمبود وقت هست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید