خبر داغ: دیزنی دوباره جیمز گان را برای ساخت "نگهبانان کهکشان 3" استخدام کرد!!!

خبر داغ: دیزنی دوباره جیمز گان را برای ساخت "نگهبانان کهکشان 3" استخدام کرد!!!

یک خبر شوکه کننده برای هواداران!

صبح اولین روز هفته را با خبر خوشحال کننده ای شروع کنید! جیمز گان که چند ماه پیش از سوی دیزنی به خاطر توئیت های توهین آمیز اخراج شده بود (خبرش اینجاست) دوباره استخدام شده تا فیلم "نگهبانان کهکشان 3" را بسازد! ظاهرا از مدتی قبل که جیمز گان معذرت خواهی کرده بود رئیس دیزنی بهش قول داده بود که دوباره او را برمیگردانه ولی الان خبرش را منتشر کردند زیرا همانطور که میدانید توافق دیزنی و فاکس چهارشنبه این هفته نهایی میشه. در واقع هفته پیش آخرین مانع بر سر این توافق رفع شد و کشور مکزیک تایید کرد که این توافق رو قبول داره. بنابراین الان وقت مناسبی بود برای اینکه خبر استخدام مجدد جیمز گان را اعلام کنند چون اگر زودتر این کار را کرده بودند ممکن بود سهامداران فاکس از فروش سهام خودشان منصرف بشوند.

در هر حال جیمز گان خودش چند ساعت پیش بیانیه ای منتشر کرد و این خبر را تایید نمود. او بسیار ابراز خوشحالی کرده بابت برگشت به خانه اصلی خود. البته یادمون نره که جیمز قراره فیلم "جوخه خودکشی 2" را هم برای دی سی/وارنر بسازه و پس از ساخت این فیلم تولید نگهبانان کهکشان 3 را شروع خواهد کرد. برخی سایت های خارجی گزارش میدهند که جیمز گان از اولش به نوعی مطمئن بوده که برمیگرده چون دی سی بهش پیشنهاد کرده بوده که یک قرارداد انحصاری باهاش ببنده (یعنی دیگه برای استودیوی دیگری فیلم نسازه) ولی گان قبول نکرده و فقط برای کارگردانی یک فیلم (جوخه خودکشی 2) حاضر شده با دی سی همکاری کنه چون میدونسته دوباره قراره برگرده تا برای مارول و دیزنی کار کنه.

جیمز گان جوخه خودکشی

همچنین سایت های خارجی گزارش میدهند کوین فایگی و رفقا هم میدونستند گان برمیگرده و درسته با امثال «تایکا وایتیتی» و «آدام مک کی» به صورت ظاهری برای کارگردانی قسمت سوم نگهبانان کهکشان مذاکره کرده بودند ولی فقط و فقط جیمز گان را برای این کار مناسب میدونستند.

و البته در این میان هواداران و بازیگران مارول هم برای گان سنگ تمام گذاشتند و با امضای طومارهای مختلف و انجام مصاحبه در حمایت از گان نشان دادند چقدر وی را قبول دارند. و حالا پیش به سوی فاز 4 مارول با جیمز گان!

فاز 4 مارول

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

خبرهای داغ و مهم درباره فیلم های آینده مارول

20 فیلم بعدی مارول پس از انتقام جویان 4 چی هستند؟

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 فیلمی که احتمالاً در فاز چهارم مارول خواهیم دید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

moali
#1 moali 1397-12-25 08:14
واقعا خبر خوبی بود برام، بعد از شوکی که کاپیتان مارول بهمون داده بود، این میتونه خبر خوبی باشه.

پیشاپیش سال نو رو هم به شما و همه اددمینها و کاربران گرامی تبریک عرض میکنم. ;-)
نقل قول کردن
mani s.h
#2 mani s.h 1397-12-25 10:06
واقعا خبر عالی بود، چون قرار مارول فاز ۴ به بعد زیاد به سمت کهکشان پیش بره پس کی بهتر از ایده ای بینظیر جیمز گان.
نقل قول کردن
aminthegunner
#3 aminthegunner 1397-12-25 10:26
دم مارول گرم این یکی دو روزه هوامون رو داشته، اول تریلر پایان بازی بعد هم خبر بازشت جیمز گان ، عیدی دیزنی بودن این دو تا
نقل قول کردن
hosien
#4 hosien 1397-12-25 10:45
دم صبحی با این خبر شادمون کردید آقای ترابی
نقل قول کردن
amisalar
#5 amisalar 1397-12-25 11:56
دمت گرم دیزنی
نقل قول کردن
rapbigot
#6 rapbigot 1397-12-25 13:13
مارول قدر میدونه و فرق بین خوب و بد و میدونه . مثله دیسی نیس که زک اسنایدر فقید :-x انتخاب کنه برا کارگردانی
نقل قول کردن
mjm
#7 mjm 1397-12-25 15:16
سلام به همه.استاد عجب خبری دادید ، خیلی خوشحال شدم :lol:
تا الان با خودم می گفتم بابا نگران نباش ، فاگی حتما یه کارگردان خوب بجاش جایگزین می کنه ولی از ته دل می دونستم هر کارگردانی هم باشه جای گانو تو MCU نمی تونه بگیره.
خدا رو شکر .الان با آرامش انتظار می کشم .
نقل قول کردن
Punisher 2019
#8 Punisher 2019 1397-12-25 15:46
Yessssssssssssssssssssss!
آقا خدا کنه پس از این موضوع سریال های مادول/نتفلیکس هم ادامه پیدا کنند و یک خبر توپ و رسمی منتشر بشه! :lol:
نقل قول کردن
Negin
#9 Negin 1397-12-25 16:06
هورااااااااااااااا
هم یه فیلم عالی از مارول هم دیسی
نقل قول کردن
hadializade60
#10 hadializade60 1397-12-25 19:34
خبر خوبی بود
ممنون
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1397-12-25 21:15
خیلی خبر خوبی بود، از الان باید منتظر یه شاهکار از گان باشیم. امیدوارم ادام وارلاک هم وارد عالم مارول بشه که جاش تو جنگ بی نهایت کاملا خالی بود.
نقل قول کردن
D.PARKER
#12 D.PARKER 1397-12-26 00:25
راستش اخراج جیمز گان از پروژه گاردینز 3 و کلا از دیزنی،‌از اولشم شبیه یه جوک بود! یکی نبود بگه که چرا بعد از این همه مدت گیر دادید به توییت هایی که کسی دیگه یادشم نمیاد. کاری به شخصیت کاری و این که شخصی که مشهوره باید یه نکاتی رو رعایت کنه ندارم ولی بعضی از آدم ها واقعا اخلاقیات ذاتیشون اینه. اگه قرار بر اخراج بر اساس توییت باشه، الان دونالد ترامپ باید مشغول شغل شریف پاکبانی می‌بود! شاید هم بازار گرمی مارول و دیزنی بوده. چون همه میدونیم مارول و دیزنی بدشون نمیاد دائم با اخبار جنجالی تو دید رسانه ها باشند.
اما در هر حال، خبر واقعا خوشحال کننده ایه چون صددرصد کسی بهتر از جیمز گان نمیتونه پروژه گاردینز 3 رو به یه شاهکار تبدیل کنه که خیلی مهمه چون فاز چهارم MCU، فاز کیهانی و جدیدیه که تا به حال تو فیلم های کمیک بوکی حداقل ندیدیم. و نگهبانان کهکشان هم که خدای حضور در عرصه‌ی کیهانی هستند.
شخصا خیلی امیدوارم که جیمز گان با ساخت یه شاهکار، دریچه‌ای بزرگ به دنیای کیهانی مارول باز کنه و حتما پای دنیاهای موازی رو هم، وسط بکشه.
متشکرم از استاد ترابی که این خبر مهم رو منتشر کردند. واقعا ممنون.
نقل قول کردن
fbs
#13 fbs 1397-12-29 15:13
واقعا خبر عالی بود من خوشحالم استاد ترابی هم عید تان پیشاپیش مبارک هم روز پدر را تبریک می گم و خبر مهم دیزنی فاکس را رسما خرید تمام مراحل هم گذراند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید