آیا شراکت سونی و دیزنی بر سر تولید فیلم های مرد عنکبوتی به پایان رسیده است؟ (خبر برای بار دوم آپدیت شد)

آیا شراکت سونی و دیزنی بر سر تولید فیلم های مرد عنکبوتی به پایان رسیده است؟ (خبر اپدیت شد)

هالیوود ریپورتر خبر جدیدی منتشر کرده که میتونه برای هواداران امید بخش باشه ...

دیشب خبر بدی برای هواداران  از سوی دو نشریه بزرگ و معتبر دنیای سینما یعنی "ورایتی" و "هالیوود ریپورتر" منتشر شد مبنی بر اینکه سونی و دیزنی برای ساخت فیلم های بعدی مرد عنکبوتی به مشکل برخورده اند و از این پس دیزنی و کوین فایگی مشارکتی در دنیای سینمایی اسپایدرمن نخواهند داشت! 

طبق گزارشات، دیزنی خواستار این شده که به صورت 50/50 در تامین مالی و همچنین سود حاصله از فروش فیلم های مرد عنکبوتی سهیم شود. دیزنی همچنین به سونی گفته که میتواند براساس همین فرمول اجازه حضور شخصیت «ونوم» (Venom) و دیگر شخصیت های مد نظر سونی را در دنیای سینمایی مارول (MCU) صادر نماید اما سونی صراحتا جواب "نه" نداده و این به معنای پایان شراکت سونی و مارول بر سر فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی تلقی میگردد. بدین ترتیب مارول استودیوز و آقای کوین فایگی به عنوان مغز متفکر MCU دیگر نقشی در ساخته شدن فیلم های بعدی اسپایدرمن نخواهند داشت.

اپدیت 1:

اما امروز صبح وقتی سایت io9 با مقامات سونی در رابطه این موضوع سوال کرد معلوم شد مساله تنها بر سر اینکه "اسم کی باید به عنوان تهیه کننده درج بشه"  بوده و مذاکرات ادامه دارد. همچنین آنها ادعا کرده اند که «کوین فایگی» به عنوان مغز متفکر MCU در ساخت برخی دیگر از فیلم های مرد عنکبوتی محور سونی مشارکت داشته ولی اسم ایشان به عنوان تهیه کننده ذکر نشده است.

برخی عقیده دارند سونی با این خبر میخواد تا حدی خیال هواداران را راحت کنه. ولی چیزی که مشخصه اینه که در حال حاضر بین سونی و دیزنی کشمکش وجود دارد و هیچ کدام حاضر نیست از سود سرشار شخصیت محبوبی همچون اسپایدرمن کوتاه بیاید.

سونی دیزنی

 

اپدیت 2:

هالیوود ریپورتر گزارش میدهد که هر دو طرف (سونی و دیزنی) تا حدی در این قضیه مقصر هستند. به نظر میرسه هر دوی آنها به دنبال پول و سود بیشتر میباشند و به همین دلیل این اتفاق افتاده است. گفته میشه دیزنی پس از موفقیت فیلم "دور از خانه" به دنبال این افتاده که سهم بیشتری برای خودش داشته باشه. هالیوود ریپورتر همچنین تاکید میکنه گزارش های مبنی بر اینکه دیزنی خواستار سهم 50 درصدی شده اشتباهه و فقط دنبال 30 درصد از سود این فیلمه!  اما رئیس استودیوی سونی یعنی «تام راثمن» اعتقاد داره که موفقیت فیلم "ونوم" و "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی نشان میده "ما هر چی لازم بوده از کوین فایگی یاد گرفته ایم و دیگر نیاز به او و مارول نداریم "!

 

تام راثمن

خلاصه اینکه دیزنی حس میکنه موفقیت فیلم جدید اسپایدرمن به خاطر حضورش در MCU هستش و به همین خاطر فکر میکنه باید بیشتر سهم داشته باشه و سونی هم اعتقاد داره دیگه به فایگی و دیزنی و MCU نیاز نداره!

به عقیده هالیوود ریپورتر در حال حاضر به نظر نمیرسه هیچ کدوم بخوان کوتاه بیان ولی نزدیکان به سونی و مارول اعتقاد دارند در نهایت بین آنها صلح و توافق ایجاد خواهد شد چون به نفع هیچ کدام نیست که بخواهند از یکدیگر جدا شوند. پس بنابراین فعلا باید صبر کرد و دید چه پیش می آید ...

 

نظر شما چیست؟

فروش فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" از مرز 1 میلیارد دلار گذشت

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

MARVEL’S SPIDER-MAN رسما به پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ تبدیل شد!

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" 

داغ داغ! ویدئوی صحنه های پس از تیتراژ فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» لو رفت! 

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده‌ای جدید فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» 

مرد عنکبوتی ارزشمندترین فرنچایز کمیک بوکی هالیوود شد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ali_craft
#1 Ali_craft 1398-05-30 09:17
اول صبحی اومدیم تلگرام دیدیم همه این خبرو گذاشتن اصلا حالمو خراب کرد این مرد عنکبوتی لامصب معرکس همه هم دوستش دارن حاضر نیستن سره این کوتاه بیا تازه بد شانسم هست اینهمه کرکتر تو مارول هست چرا مثلا میس مارول نباید اینجوری بشه؟ ای بابا خلاصه سرتونو درد نیارم دعا کنید سونی این بازیارو تموم کنه وگرنه
MCU Spider-Man 2016-2019
نقل قول کردن
cartoon_network10
#2 cartoon_network10 1398-05-30 09:35
اومیدوارم اگر این خبر درست باشه ونوم 2 0 دلار هم نفروشه از 4 شگفت انگیز هم بدتر بشه
نقل قول کردن
Ali_craft
#3 Ali_craft 1398-05-30 09:37
به نقل از cartoon_network10:
اومیدوارم اگر این خبر درست باشه ونوم 2 0 دلار هم نفروشه از 4 شگفت انگیز هم بدتر بشه


بقوله دختره تونی Shit!
:D
نقل قول کردن
Shaghayegh
#4 Shaghayegh 1398-05-30 09:47
فقط یک کلمه برای گفتن دارم noooooo
نقل قول کردن
Ali_craft
#5 Ali_craft 1398-05-30 09:52
به نقل از Shaghayegh:
فقط یک کلمه برای گفتن دارم noooooo


بنظرم باید یه اتحاد تشکیل بدند و فیلمای سونی که مربوط به مرد عنکبوتی هستو نرن ببینن یا امتیازات بد بدن تا از خر شیطون بیاد پایین
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#6 mehrdad_hnr 1398-05-30 10:43
بابا دیزنی تونست فاکس و بخره خب سونی ام بخره تمومش کنه این بازیا دیگه ای بابا خسته شدیم خدایی
نقل قول کردن
سجاد رستگاری
#7 سجاد رستگاری 1398-05-30 10:59
اصلا بنظرم من دیزنی هیچ وقت نباید مرد عنکبوتی رو وارد مارول میکرد تا تکلیفش کاملا معلوم شه دقیقا همون اشتباه سر کویین سیلور رو انجام دادن ولی خلاصه خیلی خیلی ناراحت شدم
نقل قول کردن
amiralispiderman1
#8 amiralispiderman1 1398-05-30 11:07
یعنی میمونه :eek:
نقل قول کردن
Frank castle
#9 Frank castle 1398-05-30 11:11
دنیا اینجوری هست که وقتی زیادی گنده میشی دیگه قول و قرار و قراردادهات یه طرفه و به نفع خودت میشه.مثال بارزش نحوه تعامل آمریکا با بقیه دنیا هست .
شرکتهای آی تی رو بگیر تا دنیای خودروسازی همینن.یه مثال دیگه نحوه قرار داد پژو با ایران خودرو ربطی نداره به موضوع میخوام فقط روشن کنم دیدگاهمو
حالا دیزنی هم همین شده زیادی پول ساز شده دستش پره الانم که فاکس خدابیامرزم خریده کاراکترهای خوبی رو بدست اورده سعی میکنه توی معاملاتش سود بیشتری بگیره با سونی نشد معامله کنه نقشه های زیادی داره که خلا رو پر میکنه
با نتفلیکس به مشکل برخورد. نشد باهاش کنار بیاد قطع همکاری کرد گفتش نهایتش دیزنی پلاس بعد چند سال ادامش میدیم(البته حقیقت ماجرا برملا نشد اما شک نکنید دیزنی بخاطر اینکه دست بالا بوده میخواسته یه چیزهایی رو تحمیل کنه).
الانم با سونی به مشکل برخورده.
سونی کیه ؟من بشخصه از 70 درصد فیلم های کلمبیا پیکچرز که در زمان حال میسازه متنفرم .منفورترین شرکت توی بخش مدیا برای من اولیش سونیه(توی بخش موسیقی درست مثل بخش فیلم دیزنی هست انحصاری داره که بیا و ببین خیلی از خواننده ها بدون سونی نمیتونن نفس بکشن ).ولی توی این قضیه حق رو میدم به سونی کاراکتر خودشه حاضره دیزنی توی فیلم هاش با سونی شراکت کنه؟این قضایا خیلی پیچیده تر از این حرفهاست اما دارم ساده میگم حق مالکیت دنیای اسپایدرمن چه خوشمون بیاد چه بدمون بیاد دست سونیه انصافا هم سونی برای اسپایدرمن کم نزاشته.یادتون رفته یکی از بهترین سه گانه های دنیای کمیک رو تحویل داد؟(حالا سر قسمت سه اسپایدرمن ریمی گند زد قبول)یادتون رفته کارتونی داد تحویل که جایزه اسکار گرفت؟من که خیلی وقته با دنیای گیم خداحافظی کردم اما برای بازی های اسپایدرمن کم گذاشت؟چه خلاقیتی پیاده کردند چه داستان جالبی روایت شد؟واقعا سونی با همه بدیش کم خدمت نکرده برای اسپایدرمن .قبول دارم همش برای منفعت خودش بوده ها تا به پول برسه وگرنه ونوم بدون اسپایدرمن اصلا معنی نمیده. حالا میخواین بایکوت کنید بحثش جداست ضرر تماشاچی میکنه نه اونا .دیزنی هم همینه دنبال پوله
ختم کلام اینه که یه شرکت وقتی زیادی بزرگ میشه انحصارات بزرگی هم دستش میگیره .وقتی زیادی بزرگ میشی کوچکترها یا باید همراهیش کنن و باهاش راه بیان یا باید جلوش وایسن که نتیجش نامعلومه.
فکر کنم تنها کسی که وقتی دیزنی فاکس رو خرید توی سایت ناراحت بود من بودم نه بخاطر اینکه بدم میومد ایکس من رو توی ام سی یو ببینم نه بخاطر این بود دیزنی زیادی بزرگ میشد. پیکسار، لوکاس فیلم حالا هم فاکس رو خرید الان غولی شده که انحصارات خیلی زیادی دستش هست.انحصار رقابت رو کم میکنه.رقابت هم کم باشه به ضرر تماشاچیه.



البته قولتون میدم با هم کارشون میشه جفتشون دنبال منفعت هستند شک نکنید معامله میکنن با هم .
نقل قول کردن
moali
#10 moali 1398-05-30 11:16
حالا اگه نشه ، حتی تو فیلمهای دیگه هم نمی تونن استفاده کنن از اسپایدی؟
نقل قول کردن
hamid_marveldc
#11 hamid_marveldc 1398-05-30 11:23
به نظرم دیگه اهمیتی نداره که اسپایدرمن عضوی از mcu باشه یا نه. چرا؟ چون در هر صورت دیگه خبری از ایرون من، کاپیتان و حتی احتمالا ثور نیست که خب عملا دیگه mcu قبلی وجود نداره و اگه اسپایدرمن باقی بمونه، با یه سری افراد جدید تیم میشه که خب حتی اگه از mcu حدا بشه هم باز همین اتفاق میفته‌براش.. پس خیلی اهمیتی نداره به نظرم که اینور باشه یا اونور، مهم اینه که دیکه خبری از تونی و استیور و ثور نیست توی فیلمای اسپایدی :( حالا چه با استرنج و سم تیم شه ، چه با ونوم و بقیه، چه اهمیتی داره
نقل قول کردن
moali
#12 moali 1398-05-30 11:28
احتمال زیاد این طرفند دیزنی بوده که سودشو خواسته از ۵ درصد بکنه ۵۰ درصد، خواسته سونی رو برای بازپس گیری کلی شخصیت اسپایدرمن تحت فشار بزاره
نقل قول کردن
mehran spidey
#13 mehran spidey 1398-05-30 11:29
#9

تا حدودی با شما موافقم . دیزنی سعی داره تا درصدش رو بالاببره تا هم سود بیشتری بکنه و هم توانایی این رو داشته باشه که چند سال آینده سونی رو هم زیر سلطه ی خودش در بیاره ! قرار داد دیزنی و فاکس هم هر چه قدر که برای ما کمیک فن ها خوشحال کننده بود ، چندان به نفع سینما تموم نشد ! تجربه ثابت کرده هرچه رقابت بیشتر باشه ، آثار بهتری رو شاهد هستیم . چون که تمامی استودیو ها و شرکت ها حداکثر تلاششون رو میکنند تا از رقیبشون پیشی بگیرند . ولی الان دیزنی تقریبا تمامی شرکت هارو خریده ! فقط همین سونی پیکچرز مونده که بیاد زیر سایه ی دیزنی (( وارنر که خیلی بعیده !!)) . البته در این مورد فکر کنم دیزنی یکم کوتاه بیاد و درصد کمتری رو پیشنهاد بده تا لااقل اسپایدی تو MCU بمونه ....
نقل قول کردن
moali
#14 moali 1398-05-30 11:39
استاد میدونم الان حال ندار هستین ولی لطفا شما هم نظر و تحلیلتونو بگین در مورد این خبر
نقل قول کردن
AbolfazlRezaii1026
#15 AbolfazlRezaii1026 1398-05-30 11:57
سلام یه سوال دارم
رایت شخصیت مرد عنکبوتی و شخصیت های مکمل برای همیشه مال سونی میمونه؟
نقل قول کردن
XxAREFxX
#16 XxAREFxX 1398-05-30 12:14
خبر بدیه ولی مارولی که من میشناسم حتما یه کوین فایگی دیگه و یه سونیه دیگه پیدا میکنه حتی اگر بیخیالش بشن خود مارول نمیشه
نقل قول کردن
old man omid
#17 old man omid 1398-05-30 13:29
نهههههههههه!!!! !!!!!! :sad:
اخه چرااااااا؟؟؟؟؟! !!!!!! :cry: :cry:
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#18 Pooya-Spidey 1398-05-30 13:51
از دیشب تا الان دارم با خودم کلنجار میرم
چرا اینطور شد واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :cry:
یک سری توییت به سونی زدم و کلی ازش گله کردم که چرا همچین کاری کرده بقیه هوادارا هم این کار رو انجام دادن حتی فحش های زشت هم به سونی دادن.
نقل قول کردن
persian_spider
#19 persian_spider 1398-05-30 13:52
به نقل از cartoon_network10:
اومیدوارم اگر این خبر درست باشه ونوم 2 0 دلار هم نفروشه از 4 شگفت انگیز هم بدتر بشه

واقعا برام سواله مشکله اکثر اعضا با فیلم ونوم چیه؟؟
این ونوم چه هیزم تری به شما فروخته که با هاش بدید!؟ فیلم ونوم 1 که فروش خوبی کرد به نظر من ونوم2 نیازی به اسپایدی نداره.
من خودم ونوم رو از مرد عنکبوتی بیشتر دوست دارم و امید وارم اگه تو فیلم با هم ملاقات کردند ونوم یه کتک حسابی به اسپایدی بزنه. :P
نقل قول کردن
mehran spidey
#20 mehran spidey 1398-05-30 14:28
به نقل از Pooya-Spidey:
از دیشب تا الان دارم با خودم کلنجار میرم
چرا اینطور شد واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :cry:
یک سری توییت به سونی زدم و کلی ازش گله کردم که چرا همچین کاری کرده بقیه هوادارا هم این کار رو انجام دادن حتی فحش های زشت هم به سونی دادن.

والا فکر نمی کنم که این موضوع یک طرفه باشه ، نمیشه فقط سونی رو مقصر دونست ! به هر حال رایت فیلم های اسپایدرمن دست سونی هستش و اونا هم قبلا با دیزنی یک توافقی کردند . حالا دیزنی سود بیشتری میخواد ، یکم قضیه پیچیده هست ولی احتمالا دوباره با هم توافق میکنند . الان اصلا زمان مناسبی برای بیرون کشیدن اسپایدرمن از MCU نیست ! ...
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#21 mehrdad_hnr 1398-05-30 14:33
بچه ها هرطور حساب میکنم این وسط دیزنی که داره عزیت میکنه 50 درصد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همینطوریش از فروش اسباب بازی ها و حضور اسپایدی توی فیلم هاش کلی سود کرده فیلم های مردعنکبوتی و سونی پول میده مارول میسازه دیزینی 5 درصد سود میکنه از فروشش؟؟ دیزنی اصلا نقشی توی ساخت فیلم های مردعنکبوتی نداره تنها کاری که دیزنی برای مارول کرده فقط یک کلمه خلاصه میشه (پول) اگه دیزنی و دخالت های بیجاش توی فیلم های مارول نبود فیلم هایی مثل کاپتان آمریکا 2 و 3 ثور:دنیای تاریک و کاپتان مارول خیلی بهتر از چیزی که الان هستند میتونستند باشند دیزنی یه کمپانی برنامه کودکی بوده که الان داره فیلم میسازه استعدادی هم نداره تو ساخت فیلم و فقط داره دنبال تهیه کننده بزرگ مثل کوین فایگی میگرده تا بهشون پول بده تا براشون فیلم بسازم
حرف آخرم (((دیزنی هیچی جز پول نیست)))
نقل قول کردن
Mohamadas
#22 Mohamadas 1398-05-30 14:44
ما تازه میخواستیم شش خبیث رو تو ام سی یو ببینیم
شت
نقل قول کردن
Mohamadas
#23 Mohamadas 1398-05-30 14:47
به نقل از XxAREFxX:
خبر بدیه ولی مارولی که من میشناسم حتما یه کوین فایگی دیگه و یه سونیه دیگه پیدا میکنه حتی اگر بیخیالش بشن خود مارول نمیشه


چی میگی؟کوین فایگی که نرفت هنوز.سونی قطع ارتباط کرد
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1398-05-30 14:50
به نقل از moali:
استاد میدونم الان حال ندار هستین ولی لطفا شما هم نظر و تحلیلتونو بگین در مورد این خبر

والا از اولشم قرار بود همچین اتفاقی در مقطع فعلی بیفته
ظاهرا قرارداد سونی و دیزنی برای 6 فیلم بوده
خب ... دو تا فیلم اختصاصی و سه تا فیلم مارول (جنگ داخلی، بینهایت و پایان بازی). الان فقط میمونه 1 فیلم دیگه
پس طبیعی بود که حرص طمع ها تو این دوره بالا بگیره
به نظرم سونی چاره ای جز تسلیم نداره
خوشبین هستم به توافق بعدی
و البته واقعا خیلی بد شد فیلم مزخرفی مثل ونوم اونقدر فروخت
خیلی بد شد
باعث شد سونی باز دوباره توهم بزنه
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1398-05-30 14:53
به نقل از mehrdad_hnr:
بچه ها هرطور حساب میکنم این وسط دیزنی که داره عزیت میکنه 50 درصد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همینطوریش از فروش اسباب بازی ها و حضور اسپایدی توی فیلم هاش کلی سود کرده فیلم های مردعنکبوتی و سونی پول میده مارول میسازه دیزینی 5 درصد سود میکنه از فروشش؟؟ دیزنی اصلا نقشی توی ساخت فیلم های مردعنکبوتی نداره تنها کاری که دیزنی برای مارول کرده فقط یک کلمه خلاصه میشه (پول) اگه دیزنی و دخالت های بیجاش توی فیلم های مارول نبود فیلم هایی مثل کاپتان آمریکا 2 و 3 ثور:دنیای تاریک و کاپتان مارول خیلی بهتر از چیزی که الان هستند میتونستند باشند دیزنی یه کمپانی برنامه کودکی بوده که الان داره فیلم میسازه استعدادی هم نداره تو ساخت فیلم و فقط داره دنبال تهیه کننده بزرگ مثل کوین فایگی میگرده تا بهشون پول بده تا براشون فیلم بسازم
حرف آخرم (((دیزنی هیچی جز پول نیست)))


نظرت اشتباهه
فروش و موفقیت فیلم جدید اسپایدرمن بخش عمده ش به خاطر حضورش در mcu هستش. mcu رو هم مارول و دیزنی با خون و دل به اینجا رسونده اند
ضمن اینکه صفر تا صد تولید و فیلمنامه و ... همه توسط مارول استودیوز انجام شده
واقعا از نظر ایده پردازی سونی چیکار کرده برای این فیلما؟
پس حق دارن طلبکار باشن
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#26 Pooya-Spidey 1398-05-30 14:54
به نقل از mehran spidey:
به نقل از Pooya-Spidey:
از دیشب تا الان دارم با خودم کلنجار میرم
چرا اینطور شد واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :cry:
یک سری توییت به سونی زدم و کلی ازش گله کردم که چرا همچین کاری کرده بقیه هوادارا هم این کار رو انجام دادن حتی فحش های زشت هم به سونی دادن.

والا فکر نمی کنم که این موضوع یک طرفه باشه ، نمیشه فقط سونی رو مقصر دونست ! به هر حال رایت فیلم های اسپایدرمن دست سونی هستش و اونا هم قبلا با دیزنی یک توافقی کردند . حالا دیزنی سود بیشتری میخواد ، یکم قضیه پیچیده هست ولی احتمالا دوباره با هم توافق میکنند . الان اصلا زمان مناسبی برای بیرون کشیدن اسپایدرمن از MCU نیست ! ...

آره واقعا الان اصلا زمان مناسبی نیست.
و سعی کردم همین رو به سونی انتقال بدم و بهش بگم این کار رو انجام نده چون خیلی اسپایدرمن رو دوست دارم و اون باعث شد که کمیک خون بشم بنابراین روش خیلی غیرت دارم :lol:
ولی به نظر من مقصر اصلی سونی هست چون حاضر نیست بقیه سهمیه ها رو بده به دیزنی و فیلم هاش بیش از پیش فروش کنند.
نقل قول کردن
moali
#27 moali 1398-05-30 15:10
به نقل از mtm:
به نقل از moali:
استاد میدونم الان حال ندار هستین ولی لطفا شما هم نظر و تحلیلتونو بگین در مورد این خبر

والا از اولشم قرار بود همچین اتفاقی در مقطع فعلی بیفته
ظاهرا قرارداد سونی و دیزنی برای 6 فیلم بوده
خب ... دو تا فیلم اختصاصی و سه تا فیلم مارول (جنگ داخلی، بینهایت و پایان بازی). الان فقط میمونه 1 فیلم دیگه
پس طبیعی بود که حرص طمع ها تو این دوره بالا بگیره
به نظرم سونی چاره ای جز تسلیم نداره
خوشبین هستم به توافق بعدی
و البته واقعا خیلی بد شد فیلم مزخرفی مثل ونوم اونقدر فروخت
خیلی بد شد
باعث شد سونی باز دوباره توهم بزنه

منم خوش بینم، مارول و دیزنی نمیان با از دست دادن اسپایدی که قرار بود هری پاترِ ام‌سی‌یو بشه، ی همچین حفره و ابهام داستانی در دنیاشون ایجاد کنن.
این هم فقط ی اهرم فشار از طرف دیزنی بوده که کل رابت شخصیت رو بگیرن و اگه ی وخ نشد، اون وخ میرن سراغ پلنِ ب، یعنی به مرگ گرفتن ک به تب راضی بشه سونی، یعنی اول گفتن به جای ۵درصد بشه ۵۰ که بعد به۳۰ راضی بشه.
در کل منم خوشبین بع بازگشت هستم. به هرحال طرفدارا الان عاشق نسخه ام‌سی‌یو به شرط حضور تو دنیای مارول هستن و سونی هم خوب تبعات این کار رو میدونه و دیزنی هم این رو اهرم فشار قرار داده و سونی چاره‌ای جز تسلیم شدن نداره
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#28 Cap-Spider Potter 1398-05-30 15:19
Thank you sony for everything you've done for spider-man but now back off and let marvel do this on its own
نقل قول کردن
Arsham
#29 Arsham 1398-05-30 15:47
الان اگه توافق نکنن دوباره اسپایدرمنو ریبوت میکنن یا با همون تام هالند ادامه میدن؟اصلا میخوان همین سری رو ادامه بدن؟پس رابطه پیتر با تونی استارک و نیک فیوری چی میشه؟خدا کنه توافق کنن وگرنه همه چی بهم میریزه
نقل قول کردن
AbolfazlRezaii1026
#30 AbolfazlRezaii1026 1398-05-30 16:10
به نقل از mehrdad_hnr:
بچه ها هرطور حساب میکنم این وسط دیزنی که داره عزیت میکنه 50 درصد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همینطوریش از فروش اسباب بازی ها و حضور اسپایدی توی فیلم هاش کلی سود کرده فیلم های مردعنکبوتی و سونی پول میده مارول میسازه دیزینی 5 درصد سود میکنه از فروشش؟؟ دیزنی اصلا نقشی توی ساخت فیلم های مردعنکبوتی نداره تنها کاری که دیزنی برای مارول کرده فقط یک کلمه خلاصه میشه (پول) اگه دیزنی و دخالت های بیجاش توی فیلم های مارول نبود فیلم هایی مثل کاپتان آمریکا 2 و 3 ثور:دنیای تاریک و کاپتان مارول خیلی بهتر از چیزی که الان هستند میتونستند باشند دیزنی یه کمپانی برنامه کودکی بوده که الان داره فیلم میسازه استعدادی هم نداره تو ساخت فیلم و فقط داره دنبال تهیه کننده بزرگ مثل کوین فایگی میگرده تا بهشون پول بده تا براشون فیلم بسازم
حرف آخرم (((دیزنی هیچی جز پول نیست)))

سلام دوست عزیز
من با نظرت در باره سونی ودیزنی مخالفم نمیخاهم درباره اش توضیح بدم ولی درباره فیلم های که نام بردید به جز تور 2(دنیای تاریک) عاشق همشون هستم وبه نظرم فیلماهای خوبی بودند من شخصا فیلم کاپیتان امریکا 2رو 7یا 8 بار دیدم و هربار لذت بردم.تور 3 هم همینوطور پتانسیل بالایی داشت تا داستان جنگ جهانی هالک رو در mcu پدید بیاره
نقل قول کردن
hassan91
#31 hassan91 1398-05-30 16:43
اگه جدا بشه که گند میخوره به MCU.
نقل قول کردن
kade marek
#32 kade marek 1398-05-30 16:54
#19
يجورايي راس ميگه
از دارك فينيكس بهتر بود در هر صورت!!!
ولي خب از فيلماي اسپايدي بهتر نبوده...
فك كنم دليل اصلي ريت كمش همينه ك كمپاني ميخواس پول بيشتري ب جيب بزنه، اومده درجه سنيشو كم كرده...عواقب اين حركتشونم اين شد كه هضم اكشن و شيمي فيلم سخت بشه!!!
ولي منم مشكل خاصي باهاش نداشتم!!!
اين ك هيچي ولي ميرسيم به سخنان گهر بار #21
شما خوشحالي دي سي هنوز نيومده تو ديزني...نه؟؟؟
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#33 Pooya-Spidey 1398-05-30 17:49
دیگه هرچی بلد بودم رو به سونی گفتم
نقل قول کردن
parker sh
#34 parker sh 1398-05-30 18:37
به نظر من سونی این سیاست رو از قبل چیده بود که اسپایدی رو از طریق مارول پرفروش کنه و بعد که خوب پول به جیب زد برشگردونه سره جای قبل(خیلی کار کثیفیه) :-x
ولی واقعا که این خبر غیر منتظره و شوکه کننده بود
به نقل از یکی از دوستان سایت ما باید یک کمپین راه بندازیم و به اثاری که ازین پس سونی از اسپایدی میسازه(منظورم سینماییه) رای منفی بدیم
#نه_به_تک_خوری :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
wolverin_k
#35 wolverin_k 1398-05-30 18:47
یه سوال،حق رایت اسپایدی تا کی برا سونی هستش؟
نقل قول کردن
iron-man 2019
#36 iron-man 2019 1398-05-30 18:52
این خبر اینستاگرام هم درگیر کرده!
اصلاً سونی چه مرگشه؟همش دنبال پول و سود هستش.
اون از بازی های اختصاصی ps4 این هم از این.
انشاءالله خدا به سونی عقل عطا فرماید،آمین.
نقل قول کردن
P.Constantine
#37 P.Constantine 1398-05-30 19:38
حالم داره بهم می خوره، تازه دارم به این نتیجه میرسم که چقدر این امی پاسگال با این که اذیت می کرد بهتر از این آقای تام روثمن بود لااقل یه توافقی وجود داشت ولی الان همه پلای پشت سرمون داره خراب میشه! احتمالا مشابه اتفاقاتی که تو سال ۲۰۱۵ به بعد افتاد رو در پیش داشته باشیم(جدایی تلویزیون و سینما) یعنی یهو اسپایدرمن از MCU غیب بشه و هیچ اشاره ای بهش نشه!
کلا این چند وقت اخیر آدم هیجاناتش برای MCU یه سیر سینوسی پیدا کرده، یه روز خوشحال یه روز ناراحت یه روز هایپ یه روز عصبانی و...

«خدایا، بسّه دیگه / خسته شدیم دیگه»(رائفی پور وار)

درست شدن این قضیه مثل اون قضیه نتفلیکس معجزه نیاز داره فعلا من امید خاصی به سونی ندارم.

Four years ago, we win. All of us. But now we lost. we lost family. We lost a part of ourselves.

(برج اونجرزم احتمالا همون ساختمان بکستر باشه با این اتفاق! :-* )
نقل قول کردن
Ali_craft
#38 Ali_craft 1398-05-30 20:15
یه چیزی منو گیجم گرده اگه کسی میدونه لطفا برام توضیح بده حالا بعده این جریانات هنوزم تام هالند مرد عنکبوتی و پیشینه ها همونه یا ریبوت میشه؟! لطفا یکی واسم توضیح بده ممنونم
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#39 Pooya-Spidey 1398-05-30 21:13
به نقل از Ali_craft:
یه چیزی منو گیجم گرده اگه کسی میدونه لطفا برام توضیح بده حالا بعده این جریانات هنوزم تام هالند مرد عنکبوتی و پیشینه ها همونه یا ریبوت میشه؟! لطفا یکی واسم توضیح بده ممنونم

طبق خبر ها تام هالند به خاطر قراردادی که داره حداقل 1 فیلم و حداکثر 2 فیلم دیگه در نقش مردعنکبوتی حضور داره.
ولی شما دعا کن اسپایدی توی MCU بمونه بقیش پیشکش.
نقل قول کردن
Hasan Spider
#40 Hasan Spider 1398-05-31 03:11
به نقل از Frank castle:
دنیا اینجوری هست که وقتی زیادی گنده میشی دیگه قول و قرار و قراردادهات یه طرفه و به نفع خودت میشه.مثال بارزش نحوه تعامل آمریکا با بقیه دنیا هست .
شرکتهای آی تی رو بگیر تا دنیای خودروسازی همینن.یه مثال دیگه نحوه قرار داد پژو با ایران خودرو ربطی نداره به موضوع میخوام فقط روشن کنم دیدگاهمو
حالا دیزنی هم همین شده زیادی پول ساز شده دستش پره الانم که فاکس خدابیامرزم خریده کاراکترهای خوبی رو بدست اورده سعی میکنه توی معاملاتش سود بیشتری بگیره با سونی نشد معامله کنه نقشه های زیادی داره که خلا رو پر میکنه
با نتفلیکس به مشکل برخورد. نشد باهاش کنار بیاد قطع همکاری کرد گفتش نهایتش دیزنی پلاس بعد چند سال ادامش میدیم(البته حقیقت ماجرا برملا نشد اما شک نکنید دیزنی بخاطر اینکه دست بالا بوده میخواسته یه چیزهایی رو تحمیل کنه).
الانم با سونی به مشکل برخورده.
سونی کیه ؟من بشخصه از 70 درصد فیلم های کلمبیا پیکچرز که در زمان حال میسازه متنفرم .منفورترین شرکت توی بخش مدیا برای من اولیش سونیه(توی بخش موسیقی درست مثل بخش فیلم دیزنی هست انحصاری داره که بیا و ببین خیلی از خواننده ها بدون سونی نمیتونن نفس بکشن ).ولی توی این قضیه حق رو میدم به سونی کاراکتر خودشه حاضره دیزنی توی فیلم هاش با سونی شراکت کنه؟این قضایا خیلی پیچیده تر از این حرفهاست اما دارم ساده میگم حق مالکیت دنیای اسپایدرمن چه خوشمون بیاد چه بدمون بیاد دست سونیه انصافا هم سونی برای اسپایدرمن کم نزاشته.یادتون رفته یکی از بهترین سه گانه های دنیای کمیک رو تحویل داد؟(حالا سر قسمت سه اسپایدرمن ریمی گند زد قبول)یادتون رفته کارتونی داد تحویل که جایزه اسکار گرفت؟من که خیلی وقته با دنیای گیم خداحافظی کردم اما برای بازی های اسپایدرمن کم گذاشت؟چه خلاقیتی پیاده کردند چه داستان جالبی روایت شد؟واقعا سونی با همه بدیش کم خدمت نکرده برای اسپایدرمن .قبول دارم همش برای منفعت خودش بوده ها تا به پول برسه وگرنه ونوم بدون اسپایدرمن اصلا معنی نمیده. حالا میخواین بایکوت کنید بحثش جداست ضرر تماشاچی میکنه نه اونا .دیزنی هم همینه دنبال پوله
ختم کلام اینه که یه شرکت وقتی زیادی بزرگ میشه انحصارات بزرگی هم دستش میگیره .وقتی زیادی بزرگ میشی کوچکترها یا باید همراهیش کنن و باهاش راه بیان یا باید جلوش وایسن که نتیجش نامعلومه.
فکر کنم تنها کسی که وقتی دیزنی فاکس رو خرید توی سایت ناراحت بود من بودم نه بخاطر اینکه بدم میومد ایکس من رو توی ام سی یو ببینم نه بخاطر این بود دیزنی زیادی بزرگ میشد. پیکسار، لوکاس فیلم حالا هم فاکس رو خرید الان غولی شده که انحصارات خیلی زیادی دستش هست.انحصار رقابت رو کم میکنه.رقابت هم کم باشه به ضرر تماشاچیه.



البته قولتون میدم با هم کارشون میشه جفتشون دنبال منفعت هستند شک نکنید معامله میکنن با هم .

بعد از خوندن کامنتت بعد از چند وقت دوباره خندیدم .دمت گرم خیلی ساده ای
سونی برای اسپایدرمن کم نزاشت و سم ریمی بزرگ گند زد به اسپایدرمن 3 ؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟
خداییش این خزعبلات رو از کجات در آوردی؟
خوب بودن اون سه گانه(و در پی اون شروع عصر طلایی فیلم های ابرقهرمانی) همش مدیون سم ریمی هستش در حالی که بازم روی معروف و محبوب ترین کارکتر مارول کار کرده (نه مثل مارول استودیو و به قول تو دیزنی که کارکتر های کمتر شناخته شده رو به سطحی باور نکردنی رسوندنن)
مگه نمی دونی که دخالت سونی برای فروش بیشتر قسمت سوم اسپایدرمن باعث این شد که ریمی بکشه کنار و قسمت چهار رو نسازه چون عاصی شده بود از نظرات تهیه کننده های محترم.
جای دیگه این حرفا رو بزن بزار اونام بخندن ، ما که حسود نیستیم.
نقل قول کردن
Ali_craft
#41 Ali_craft 1398-05-31 03:16
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از Ali_craft:
یه چیزی منو گیجم گرده اگه کسی میدونه لطفا برام توضیح بده حالا بعده این جریانات هنوزم تام هالند مرد عنکبوتی و پیشینه ها همونه یا ریبوت میشه؟! لطفا یکی واسم توضیح بده ممنونم

طبق خبر ها تام هالند به خاطر قراردادی که داره حداقل 1 فیلم و حداکثر 2 فیلم دیگه در نقش مردعنکبوتی حضور داره.
ولی شما دعا کن اسپایدی توی MCU بمونه بقیش پیشکش.


مگه قضیه تموم نشد؟ والا ما انقدر خبر شنیدیم یکی میگه نشستن پای میز یکی میگه دیگه تمومه و ماله سونی شد بخدا قاطی کردیم
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#42 Pooya-Spidey 1398-05-31 03:22
به نقل از Ali_craft:
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از Ali_craft:
یه چیزی منو گیجم گرده اگه کسی میدونه لطفا برام توضیح بده حالا بعده این جریانات هنوزم تام هالند مرد عنکبوتی و پیشینه ها همونه یا ریبوت میشه؟! لطفا یکی واسم توضیح بده ممنونم

طبق خبر ها تام هالند به خاطر قراردادی که داره حداقل 1 فیلم و حداکثر 2 فیلم دیگه در نقش مردعنکبوتی حضور داره.
ولی شما دعا کن اسپایدی توی MCU بمونه بقیش پیشکش.


مگه قضیه تموم نشد؟ والا ما انقدر خبر شنیدیم یکی میگه نشستن پای میز یکی میگه دیگه تمومه و ماله سونی شد بخدا قاطی کردیم

ببین دوست من تنها خبر قطعی ای که الان منتشر شده اینه :
سونی و دیزنی در روند مذاکره به مشکل خوردند ولی مذاکرات همچنان ادامه داره و در صورت توافق که هیچ مشکلی نیست ولی در صورت عدم توافق همه چیز به سونی برمی گرده و تام هالند حداقل در یک فیلم دیگه نقش اسپایدرمن رو بازی خواهد کرد.
شما به جز این شنیدی بدون که کذب و دروغ هست.
این خبر تنها خبر قطعیه و بقیه شایعه و گمان هستند.
نقل قول کردن
Ali_craft
#43 Ali_craft 1398-05-31 04:00
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از Ali_craft:
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از Ali_craft:
یه چیزی منو گیجم گرده اگه کسی میدونه لطفا برام توضیح بده حالا بعده این جریانات هنوزم تام هالند مرد عنکبوتی و پیشینه ها همونه یا ریبوت میشه؟! لطفا یکی واسم توضیح بده ممنونم

طبق خبر ها تام هالند به خاطر قراردادی که داره حداقل 1 فیلم و حداکثر 2 فیلم دیگه در نقش مردعنکبوتی حضور داره.
ولی شما دعا کن اسپایدی توی MCU بمونه بقیش پیشکش.


مگه قضیه تموم نشد؟ والا ما انقدر خبر شنیدیم یکی میگه نشستن پای میز یکی میگه دیگه تمومه و ماله سونی شد بخدا قاطی کردیم

ببین دوست من تنها خبر قطعی ای که الان منتشر شده اینه :
سونی و دیزنی در روند مذاکره به مشکل خوردند ولی مذاکرات همچنان ادامه داره و در صورت توافق که هیچ مشکلی نیست ولی در صورت عدم توافق همه چیز به سونی برمی گرده و تام هالند حداقل در یک فیلم دیگه نقش اسپایدرمن رو بازی خواهد کرد.
شما به جز این شنیدی بدون که کذب و دروغ هست.
این خبر تنها خبر قطعیه و بقیه شایعه و گمان هستند.


ای بابا با این همه حفره داستانی که باز شده یه هلبوی 2019 دیگه نیازه تا قضیرو تموم کنه نمیشه همرو تو یک فیلم به سرانجام برسونن بعد یچیزی چرا واسه اینکه مارول درخواست افزایش سهم کرده همه چیز خراب شده؟ خب سونی گفت نه پس دیگه ولش کنن :/
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#44 mehrdad_hnr 1398-05-31 12:29
به نقل از AbolfazlRezaii1026:
به نقل از mehrdad_hnr:
بچه ها هرطور حساب میکنم این وسط دیزنی که داره عزیت میکنه 50 درصد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همینطوریش از فروش اسباب بازی ها و حضور اسپایدی توی فیلم هاش کلی سود کرده فیلم های مردعنکبوتی و سونی پول میده مارول میسازه دیزینی 5 درصد سود میکنه از فروشش؟؟ دیزنی اصلا نقشی توی ساخت فیلم های مردعنکبوتی نداره تنها کاری که دیزنی برای مارول کرده فقط یک کلمه خلاصه میشه (پول) اگه دیزنی و دخالت های بیجاش توی فیلم های مارول نبود فیلم هایی مثل کاپتان آمریکا 2 و 3 ثور:دنیای تاریک و کاپتان مارول خیلی بهتر از چیزی که الان هستند میتونستند باشند دیزنی یه کمپانی برنامه کودکی بوده که الان داره فیلم میسازه استعدادی هم نداره تو ساخت فیلم و فقط داره دنبال تهیه کننده بزرگ مثل کوین فایگی میگرده تا بهشون پول بده تا براشون فیلم بسازم
حرف آخرم (((دیزنی هیچی جز پول نیست)))

سلام دوست عزیز
من با نظرت در باره سونی ودیزنی مخالفم نمیخاهم درباره اش توضیح بدم ولی درباره فیلم های که نام بردید به جز تور 2(دنیای تاریک) عاشق همشون هستم وبه نظرم فیلماهای خوبی بودند من شخصا فیلم کاپیتان امریکا 2رو 7یا 8 بار دیدم و هربار لذت بردم.تور 3 هم همینوطور پتانسیل بالایی داشت تا داستان جنگ جهانی هالک رو در mcu پدید بیاره

نه نه نه اشتباه نکنید من اصلا نگفتم این فیلم ها بد بودن
گفتم میتونستن خیلی بهتر باشند اونقدری هم که حتی اسکار ببرند نمیدونم در جریانید یا نه اما دیزنی اصلا دلش نمیخواد توی فیلم هاش خون نشون داده بشه یا خشونت شدید وجود داشته باشه تا مبادا رده سنی فیلم بالا بره و مخاطب های کم سن و سال نتونند ببینن و فروشش کم بشه به نظر من فیلم های کاپتان میتونستند واقعی تر باشند مثلا ببینید وقتی قوی ترین فلز دنیا به یه آدم با گوشت و خون میخوره نباید یه قطره خون ازش بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ فلزی که آهنا خورد میکنه نسبت به گوشت و خون اینجوریه؟؟؟؟؟؟؟ خوب این واقعا منطقی نیست مطمعنم روسو ها پوستشون کنده شده که بتونند تو چند تا سکانس خون و خونریزی نشون بدند
دیزنی تونسته تا الان کلی از مارول پول در بیاره اما در صورت جدا شدن مرد عنکبوتی ممکنه حتی MCU هم در خطر بی افته چون اسپایدرمن درحال حاضر یکی از شخصیت های مهمه این دنیاست ممکنه کلی از برنامه های فایگی از بین بره هوادارا از مارول دل سرد میشند جدایی اسپایدرمن هیچی جز ضرر برای دیزنی و سونی نداره
من از اولش هم با دیزنی مشکل داشتم اما به خاطر اینکه همیشه فیلم ها موفق بود چیزی نمیگفتم ولی درصورتی که دیزنی باعث جدایی مرد عنکبوتی از MCU دیگه نمیتونم ساکت باشم
نقل قول کردن
moali
#45 moali 1398-05-31 13:22
ما رو باش گفتیم قراره پیتر بشه هری‌پاتر ام‌سی‌یو و براش برنامه دارن، ولی مثل اینکه پوله که حرف آخر و اول رو میزنه.
البته منطقی که فکر کنیم میبینیم که دیزنی بیشتر ضرر نکنه، کمتر هم نمیکنه! چون باز حالا بیاید قبول کنیم اگه هالند تو ونوم۲ حضور پیدا کنه قشنگ بالای ۱ملیارد و دویست میفروشه ولی خب از اون طرف مارول ی پتاتسیل بزرگ رو از دست میده.
خلاصه فکر میکنم دیزنی هم توقعاتشو میاره پایین تا اسپایدی خارج نشه.
به نقل از P.Constantine:
حالم داره بهم می خوره، تازه دارم به این نتیجه میرسم که چقدر این امی پاسگال با این که اذیت می کرد بهتر از این آقای تام روثمن بود لااقل یه توافقی وجود داشت ولی الان همه پلای پشت سرمون داره خراب میشه! احتمالا مشابه اتفاقاتی که تو سال ۲۰۱۵ به بعد افتاد رو در پیش داشته باشیم(جدایی تلویزیون و سینما) یعنی یهو اسپایدرمن از MCU غیب بشه و هیچ اشاره ای بهش نشه!
کلا این چند وقت اخیر آدم هیجاناتش برای MCU یه سیر سینوسی پیدا کرده، یه روز خوشحال یه روز ناراحت یه روز هایپ یه روز عصبانی و...

«خدایا، بسّه دیگه / خسته شدیم دیگه»(رائفی پور وار)

درست شدن این قضیه مثل اون قضیه نتفلیکس معجزه نیاز داره فعلا من امید خاصی به سونی ندارم.

Four years ago, we win. All of us. But now we lost. we lost family. We lost a part of ourselves.

(برج اونجرزم احتمالا همون ساختمان بکستر باشه با این اتفاق! :-* )


دقیقا همین طور شده این روزا، خیلی داره ما رو بالا پایین میکنه مارول، اینم مشت آخره دیگه اگه بشه
نقل قول کردن
sara
#46 sara 1398-05-31 15:08
ای وای!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
خدا کنه چنین اتفاقی نیفته وگرنه هم mcu جذابیتش رو از دست میده هم من کاملا از سونی متنفر میشم ولی امیدوارم دیزنی بتونه سونی رو هم مثل فاکس بخره وگرنه کلا همه چی میره به فنا
نقل قول کردن
Ali_craft
#47 Ali_craft 1398-05-31 16:29
این خبر جدیده یکم ادمو امیدوار میکنه!
نقل قول کردن
Ali_craft
#48 Ali_craft 1398-05-31 16:30
به نقل از sara:
ای وای!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
خدا کنه چنین اتفاقی نیفته وگرنه هم mcu جذابیتش رو از دست میده هم من کاملا از سونی متنفر میشم ولی امیدوارم دیزنی بتونه سونی رو هم مثل فاکس بخره وگرنه کلا همه چی میره به فنا

خب مرد عنکبوتی یک شخصیته و مارول درحال حاضر مردان ایکسو داره پس نمیشه گفت درضمن ام سیو 8 سال بدون مرد عنکبوتی ادامه داد و اینکه سونی به هیچ وجه حاضر نیست مرد عنکبوتی بفروشه چون خیلی شخصیتی پول دربیار هست
نقل قول کردن
Mohamadas
#49 Mohamadas 1398-05-31 16:35
واقعا درسته که قسمت سوم مردعنکبوتی اسمش خانه خرابه؟یا شایعه است؟
نقل قول کردن
Ali_craft
#50 Ali_craft 1398-05-31 16:38
به نقل از Mohamadas:
واقعا درسته که قسمت سوم مردعنکبوتی اسمش خانه خرابه؟یا شایعه است؟

نه بابا دوسته عزیز به اینجور مطالب meme گفته میشه یجورایی مثل جوکه نگران نباش
نقل قول کردن
Ali_craft
#51 Ali_craft 1398-05-31 16:39
دوستان بیایید باهم نماز حاجب بخونیم بلکه سونی از خر شیطون بیاد پایین و اسپادرمن رو برگردونه به مارول
نقل قول کردن
hassan91
#52 hassan91 1398-05-31 20:31
والا اینکه دیزنی اعلام کنه که موفقیت اسپایدرمن رو مدیونش هستن بنظرم یکم اجحافه! (یکم که چه عرض کنم، خیلی!!) ما قبلا هم آثار سینمایی خوب از اسپایدرمن دیدیم. اما سونی هم معلومه که با موفقیت فیلم ونوم یکم جو گیر شده. و البته موفقیت انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی خیلی تاثیر گذار بود. (من سر قضیه رایت کنیگ پین کاملا گیج شدم چون که فکر کنم دست فاکس بوده!!؟؟)

نمیدونم مارول تو سال ۱۹۹۸ رایت شخصیت خودش رو چند ساله داده به سونی؟!؟! بنظر میرسه که کار اسپایدی در MCU تمومه و ما دیگر بعد فیلم سوم اثری از او نخواهیم دید!!(البته دقیق نمیدونم ولی تو کامنتا خوندم که یه فیلم رو جا داره هنوز )

اگه رایت کامل اسپایدرمن دست دیزنی و مارول خیالمون راحت بود. ولی مثل اینکه سونی ول کن نیست!؟‌نباید هم باشه من هم اگه بود پا پس نمیزاشتم :-*
نقل قول کردن
moali
#53 moali 1398-05-31 20:55
حالا این وسط دختر استن لی چرا افسارگسیخته شده شر و ور گفته؟!
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#54 Pooya-Spidey 1398-05-31 21:22
به نقل از moali:
حالا این وسط دختر استن لی چرا افسارگسیخته شده شر و ور گفته؟!

سلام دوست عزیز
من توی این ماجرا کاملا طرفدار مارول هستم و موافقم که اسپایدی در MCU بمونه.
ولی هیچی بدتر از دشمن تراشی برای خودت نیست به عنوان مثال همین مارول و تهیه کنندگانش وقتی استن لی مرده با خانواده اش تماس نگرفتند و همین موضوع باعث ناراحتی اعضای خانواده استن لی و به خصوص دخترش شده و به نظر من مارول در این زمینه کار اشتباهی کرده اگر از اول یک تماس ساده می گرفت دختر استن لی الان ناراحت نبود.
اون خانم خودش میدونه که MCU برای میراث استن لی بهتره ولی به خاطر این دلایلی که عرض کردم خدمتتون ایشون از مارول استودیوز کینه به دل گرفته و دوست نداره میراث پدرش در دنیای اونها اقتباس بشه.
ولی بازم همه این ها باعث نمیشه که حرف جنجالی بزنه اونم در این شرایط که همه طرفدار ها عصبانی هستند.
باید میذاشت بعد از این قضایا چون الان یک چهره منفور از خودش پیش طرفداران ساخت.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#55 Pooya-Spidey 1398-05-31 21:25
آقا ولی این عکس دوباره دلم رو آتیش زد.
تازه داشتم به خودم میگفتم که ی چند روز دیگه صبر کن تا دیزنی بیانیه رسمی منتشر کنه و آروم باش که این عکس رو دیدم :cry:
نقل قول کردن
mehran spidey
#56 mehran spidey 1398-05-31 21:35
نمیدونم چرا اوضاع یهو اینطوری شد ! یعنی قابل پیشبینی بود ولی دیگه نه این شکلی ! همه چیز داشت خوب پیش میرفت ، فیلم اسپایدی فروشش رو کرد و خیلی هم نزد طرفدار ها محبوب بود تا اینکه این خبر منتشر شد ، از اون طرف هم ظاهرا دختر استن لی یکسری حرفا زده و حاشیه درست کرده ! من بیشتر از همه از این میترسم که بین مارول فنا دودستگی پیش بیاد . اصلا دوست ندارم اسپایدی از MCU جدا شه امیدوارم دیزنی یا سونی هر چه زودتر اهرم فشار رو بکشند و با هم به توافق برسند ما هم راحت شیم . مارول استدیوز به خاطر احترام به مخاطب هست که اینقدر معروفه ، حیفه این اختلافات دیزنی و سونی به خاطر پول بیشتر ، اوضاع رو خراب کنند ...
نقل قول کردن
sara
#57 sara 1398-06-01 11:47
آقا میگم بعد حرف های دختر استن لی دیگه رسما مرد عنکبوتی از مارول استودیوز خارج شد :o :o

تو رو خدا یکی به من بده دارم سکته میکنم :sad: :sad: :sad:
نقل قول کردن
sara
#58 sara 1398-06-01 11:54
بدتر از همه خیلی از سایت های ایرانی و معتبر مثل زومجی از این اتفاق استقبال کردند :oops: :oops: :oops۱ :oops: خیلی هاشون هم میگن با اینکار سونی مرد عنکبوتی ۴ رو میسازه!!!! :o :o :o :o
خدایی واقعا این حرفشون خیلی خنده دار بود :D :D :D
یعنی فکر میکنن مگوایر و فرانکو و دانست الان با چهل سال سن دوباره تو فیلم بازی میکنن
البته من قصد توهین و مسخره کردن کسی و ندارم فقط از این که اینقدر رو این سه گانه حساسیت دارن که بقیه فیلم های ساخته شده از مرد عنکبوتی بچگانه میدونن و از خروجش از مارول استودیوز خوشحال میشن منو ناراحت میکنه :cry: :cry:
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#59 Pooya-Spidey 1398-06-01 16:05
به نقل از sara:
آقا میگم بعد حرف های دختر استن لی دیگه رسما مرد عنکبوتی از مارول استودیوز خارج شد :o :o

تو رو خدا یکی به من بده دارم سکته میکنم :sad: :sad: :sad:

در حال حاضر مذاکرات ادامه داره و هنوز هیچ بیانیه یا اطلاعیه رسمی ای از سوی والت دیزنی پیکچرز مبنی بر خروج یا بقای اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول منتشر نشده.
فقط سونی یک بیانیه منتشر کرد و در اون گفت که باتوجه به موفقیت فیلم ونوم و Into The Spider-Verse ما دیگه نیازی به فایگی و دنیاش نداریم و هرچیزی که لازم بود رو ازش یادگرفتیم.
ولی با این وجود هم همچنان مذاکرات ادامه داره و به نظر من تا زمان انتشار بیانیه رسمی والت دیزنی پیکچرز منتظر بمونید و بعد همه چیز رو قضاوت کنید.
پ.ن: دختر استن لی هم حرف های جالبی نزده در این شرایط
این کامنت رو بخونید :
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از moali:
حالا این وسط دختر استن لی چرا افسارگسیخته شده شر و ور گفته؟!

سلام دوست عزیز
من توی این ماجرا کاملا طرفدار مارول هستم و موافقم که اسپایدی در MCU بمونه.
ولی هیچی بدتر از دشمن تراشی برای خودت نیست به عنوان مثال همین مارول و تهیه کنندگانش وقتی استن لی مرده با خانواده اش تماس نگرفتند و همین موضوع باعث ناراحتی اعضای خانواده استن لی و به خصوص دخترش شده و به نظر من مارول در این زمینه کار اشتباهی کرده اگر از اول یک تماس ساده می گرفت دختر استن لی الان ناراحت نبود.
اون خانم خودش میدونه که MCU برای میراث استن لی بهتره ولی به خاطر این دلایلی که عرض کردم خدمتتون ایشون از مارول استودیوز کینه به دل گرفته و دوست نداره میراث پدرش در دنیای اونها اقتباس بشه.
ولی بازم همه این ها باعث نمیشه که حرف جنجالی بزنه اونم در این شرایط که همه طرفدار ها عصبانی هستند.
باید میذاشت بعد از این قضایا چون الان یک چهره منفور از خودش پیش طرفداران ساخت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید