منطق سایت spidey.ir چیه؟

هر از گاهی خبرهایی به ما میرسه مبنی بر اینکه فلان سایت یا فلان کانال تلگرامی (که اونقدر کوچولو هستن که حتی اسمشون رو بلد نیستم!) توهینی به سایت spidey.ir کرده و یا به مدیرانش اهانتی کرده یا دروغ و اتهامی به ما زدن و ...

ما سیاست مون در spidey.ir این بوده که هرگز به چنین چیزهایی کمترین توجهی را نکنیم و فکر و تمرکز خودمون رو معطوف به ارتقای سایت از نظر مقالات و پوشش اخبار متنوع کنیم. این سیاست ما باقی خواهد ماند. به قول معروف ما نه وقتش رو داریم و نه اصلا اونا رو اونقدر مهم میدونیم که بخواهیم جواب شون رو بدیم. به قول یکی از دوستان،"مگه سرمربی صدرنشین لالیگا جواب مزخرفات مربی تیم قعرنشین لیگ دسته سه افغانستان رو میده"؟!!!!

ولی دیشب یکی از دوستان عکس زیر رو برایم فرستاد و گفت که یه جایی این عکس رو منتشر کردن. البته قرار نیست که ما جواب هر مزخرفی رو بدیم ولی بد نبود به این بهانه با ارمان های سایت تجدید بیعت کنیم! و صد البته این عکس محصول خلاقیت اونا نبوده. در حقیقت از یکی از سایت های خارجی گرفتنش و فقط اون زیر رو تو فتو شاپ عوض کردن. با هم ببینیم:

توهین به spidey.ir

ترجمه این عکس این میشه:

در عالم تلویزیون:

سریال دردویل عالیه چون دارکه و جدی تره ولی سریال های فلش و ارو مزخرف هستند چون لوس هستند و جوک های بامزه در انها هست.

در عالم سینما:

فیلم های دی سی مزخرف هستند چون دارک و جدی تر هستند ولی فیلم های مارول معرکه هستند چون لوس هستند و جوک های بامزه در انها هست.

این منطق سایت spidey.ir و مختار و (اقای) ترابی است

 

اولا که اون کاربر خارجی که این meme رو درست کرده کاملا حرف اشتباهی زده چون این منطق هیچ هوادار مارول نیست و دوما این منطق سایت ما یا عمو مختار یا اینجانب نبوده.

بنده خودم بارها و بارها در سایت گفته ام که فیلم یا سریال باید برای خوب بودن یا موفق بودن به ذات شخصیت هاش پایبند باشه. یعنی اگه ذات شخصیت در کمیک دارکه پس باید فیلم یا سریالش دارک باشه و اگه ذاتش لایت و fun است باید فیلم و سریالش هم لایت و fun باشه.

این منطق ماست و بارها و بارها در نظرات مختلف سایت اینو گفتیم و گفتم. اتفاقا انتقاد ما از فیلم های اخیر دی سی این بوده که به ذات شخصیت هاش وفادار نبوده  مخصوصا زک اسنایدر در فیلم های مرد پولادین و بتمن علیه سوپرمن بیخود و بیجت شخصیت سوپرمن را از ذات خودش در کمیک ها دور کرده و یا از بتمن که در کمیک ها ادم نمیکشه، چهره یک قاتل بیرحم رو نشون داده.

این یکی از کامنت های منه که روز 23 مهرماه سال 1394 تو سایت درج شده (لینکش هم اینجاست):

نظر mtm

این هم  یکی دیگه از کامنت های منه که روز 2 اسفند سال 1394 تو سایت درج شده (لینکش هم اینجاست):

 نظر mtm

دیدید؟ حرف حساب ما از روز اولی که  سایت رو تاسیس کردیم همین بوده. ملاک ما برای انتقاد یا تعریف از فیلم ها و سریال های کمیک بوکی هم همین بوده . برای ما مهم نیست که چون دردویل دارکه پس خوبه  یا چون avengers فیلمش لایته پس اونم خوبه و ...

نخیر! ما همیشه گفتیم که  سریال دردویل اگه خوبه چون به ذاتش وفاداره و ذات دردویل در کمیک ها دارکه. ما همیشه گفتیم که اگه از دکتر استرنج تعریف میکنیم چون به ذات ترسناک خودش در کمیک ها وفاداره و ... و اگه من یا عمو مختار میگیم از مرد پولادین و bvs متنفریم و با صدای بلند هم میگیم به این خاطره که هوادار کمیک بوکی هستیم و دلمون میسوزه وقتی میبینیم یکی میاد و اینجوری گند میزنه به شخصیت های دی سی.

از نظر ما ملاک خوب بودن  فیلم یا هر اقتباس کمیک بوکی اینه که به ذات و روح و جوهره شخصیت ها وفادار باشه و ضمن اینکه فیلمنامه ، نقش آفرینی و درام خوبی داشته باشه. اصلا دارک بودن یا لایت بودن ملاک سنجش نیست! اینا همش حرفای نوجوانان 13 تا 17 ساله است. ما دیگه سنی ازمون گذشته و خیلی عمیق تر به قضایا نگاه میکنیم.

ما همین حرف ها رو را برای مارول هم زده ایم . همه شاهد بودید که همیشه از مرد عنکبوتی 3 بد گفته ایم چون به ذات پیتر پارکر وفادار نیست. یا چقدر باحوصله از سریال کارتونی ultimate spiderman یا فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز انتقاد کرده ایم. کسی هم ادش نرفته پارسال چقدر چهار شگفت انگیز جاش ترانک رو کوبیدیم

برای ما مارول و دی سی فرقی نمیکنه و هر جا لازم باشه براساس اصلی که بهتون گفتم و از روز اول بهش پایبند بودیم، حقیقت رو درباره دنیای کمیک بوک گفته ایم و خواهیم گفت.

بله اینه منطق ما

به قول یارو: this is spidey.ir, mokhtar and  torabi logic

 و در پایان هم بگم که میدونم اون بیرون بدخواه زیاد داریم چون هر ادم یا سایت موفق بدخواه و حسود زیاد داره ولی برامون مهم نیست و تا لحظه اخر با همین قدرت و با همین سیاست جلو میریم و تا بتونیم مطلب تو سایت کار میکنیم. میدونم چشم دیدن ما و موفقیت سایت رو ندارید و دارید از عمق وجود بی ارزش خودتون میسوزید و باورتون نمیشه این قدر محبوب و پر مخاطب باشیم ولی اصلا مهم نیست برامون.  و همچنین میدونم که دارید با اسم من یا با اواتار من یا مختار تو سایت های دیگه نطر میدید و مزخرف مینویسید تا سایت و مدیرانش رو بدنام کنید. کار دیگه ای که بلد نیستید ! فقط کثافت کاری بلدید ولی اصلا مهم نیست و خدا کنه همین طور به فعالیت های ناجوانمردانه، کفتار گونه، لاشخور مانند و کثافت خودتون ادامه بدید چون با این کاراتون فقط دارید ما رو بزرگتر میکنید و حماقت و بی سوادی  و فرومایه گی خودتون رو بیش از پیش نمایان میکنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

roronoa zoro
#1 roronoa zoro 1395-01-25 18:04
واقعا متاسفم. ولی همونجور که خودتون میدونید، این قضیه یه مدت پیش هم برای سایت انیم قاپ و سایت های انیمه ای اتفاق افتاد. به قول معروف هر که بامش بیش، برفش بیشتر.
نقل قول کردن
Doc Strange
#2 Doc Strange 1395-01-25 18:09
آقا تازه یکی تو همین کانالا تلگرامی گفته ما گند زدیم به کمیک ایران :-|
یعمی اینقدر نفهمن :-|
نقل قول کردن
alvingray13
#3 alvingray13 1395-01-25 18:13
به نقل از Doc Strange:
آقا تازه یکی تو همین کانالا تلگرامی گفته ما گند زدیم به کمیک ایران :-|
یعمی اینقدر نفهمن :-|

میشه لینک یا اسم کانالو بگی؟
نقل قول کردن
arshia3000
#4 arshia3000 1395-01-25 18:14
ایول یعنی حال کردم. الان بازم تو کانال های تلگرامی شروع میکنن به چرت و پرت گفتن.
مردم برای معروف کردن خودشون چه کارهایی که نمیکنن :o
بدبختا حتی میان کامنتامونم تحلیل میکنن :-|
هرچقدر هم تلاش کنن نمیتونن کاری کنن که اسپایدی یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه کمیک بوکی نباشه! شما هِی پشت سر اسپایدی حرف بزنین ما که حقیقت رو میدونیم ;-) .
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#5 Reverse Spidey 1395-01-25 18:19
به نقل از Doc Strange:
آقا تازه یکی تو همین کانالا تلگرامی گفته ما گند زدیم به کمیک ایران :-|
یعمی اینقدر نفهمن :-|

این کسی که این رو گفته یا اصلا چیزی از کمیک و زحمت هایی که برای ترجمش و ادیتش کشیده میشه رو نمیدونه یا رمان رو با کمیک اشتباه گرفته.
اینجور آدما خیلی پست هستن.
واقعا ناراحت شدم بابت این موضوع. به امید روزی که افراد پست و فرومایه کمتر بشن.
نقل قول کردن
Devilsnake
#6 Devilsnake 1395-01-25 18:20
اقای ترابی واقعا با این پست مشت محکمی بر دهان این افراد زدید خیلی ازتون ممنونم حالا جالبیش اینجاست که خودم هم یه مقاله در همین رابطه لایت و دارک توی سایت گذاشتم که اکثرا هم اون مقاله رو دیدن و کامنت های کاملا بی طرفانه شما و دیگران هم اونجا هست دیگه فکر نکنم اونا اون مقاله رو ندیده باشن
نقل قول کردن
Sherlockian
#7 Sherlockian 1395-01-25 18:30
به نقل از alvingray13:
به نقل از Doc Strange:
آقا تازه یکی تو همین کانالا تلگرامی گفته ما گند زدیم به کمیک ایران :-|
یعمی اینقدر نفهمن :-|

میشه لینک یا اسم کانالو بگی؟

اتفاقا اکثر پست های اون کانالو یکی از همین کاربرایی که تازه اخراج شده میزاره همه هم میشناسینش
نقل قول کردن
Devilsnake
#8 Devilsnake 1395-01-25 18:33
خدایی یکی اسم اون کانال رو بده تا من برم ببینم چه مزخرفاتی توش مینویسن جدیدا کسل شدم میخوام برم پستاشونو ببینم بخندم
نقل قول کردن
Master Spidey
#9 Master Spidey 1395-01-25 18:39
منم رفتم دیدم این کاراشونو. تازه مقاله های سایت رو نگاه نمیکنن که. میان کامنت هارو تحلیل میکنند. به خدا این کسایی که میان میگن تعصبی هستید اول تو این کانالا رفتن دیگه.واقعا شرم آوره. ولی گفتن موفق باشی, بدخواه داری. ویلسون فیسک هم بدخواه داره :P ولی خیلی ممنون. دلم خنک شد :roll: و مثل حرف شما مهم نیست. آخییییش.
نقل قول کردن
alvingray13
#10 alvingray13 1395-01-25 18:41
یعنی واقعا من موندم چی بگم
اگه مردن بیان یه مقاله علیه سایت با بنویسن
یا بیان کمیک ترجمه کنن بعد بگن این کمیکی که ما ترجمه کردیم بهترین کمیک دنیاست
اگه هرکدوم از فیلمای dc از فیلمای مارول بیشتر فروش کرد اون وقت بیان مسخره کنن.اگه هر کدوم از سریالای دی سی از سریالای مارول بیشتر ریت گرفت اون وقت میم بسازن
ولی فحش دادن و مسخره کردنو هر لات احمقی هم بلده
هر چقدر میخواین فحش بدین به کفش ما هم نیست 8)
نقل قول کردن
J.A.R.V.I.S
#11 J.A.R.V.I.S 1395-01-25 18:46
واقعا خیلی ادم بی عقلی بوده کسی که این حرفو زده.
این آدم اصلا چیزی از کمیک و مارول و دی سی سرش نمیشه.
قبلا هم گفتم:ما از فیلم و کمیک خوب که بدمون نمیاد.ازش تعریف هم می کنیم.ولی وقتی بده خب بده دیگه.نمیشه الکی بگیم خوبه.همون طور که آقای ترابی گفتن هر سریال و فیلمی که به ارجین و اصلش پایبند باشه موفقه.چون مردم اون کمیک رو دوست داشتن و وقتی که فیلم یه چیز غیر واقعی نشون می ده بهش پشت می کنن.
واقعا متاسفم...... :cry: :-?
نقل قول کردن
alvingray13
#12 alvingray13 1395-01-25 18:47
ببخشید بابت اسپم ولی خواهشا یه نفر راهنمایی کنه من باید برم توی یکی از این کانالا
حداقل بگید چجوری رفتین :sad:
نقل قول کردن
Master Spidey
#13 Master Spidey 1395-01-25 18:52
به نقل از alvingray13:
ببخشید بابت اسپم ولی خواهشا یه نفر راهنمایی کنه من باید برم توی یکی از این کانالا
حداقل بگید چجوری رفتین :sad:

من تو یه کانال فلش و اررو بودم که یه بار تبلیغ کردمیخواین بدونین تعصب چیه؟ :o و دیگه از اینجور حرف های چرت و پرت بعد اعصابم خورد شد رفتم داخلش.میگم برو تو این کانالایی که توش با مارول کاری ندارن فکر کنم پیدا کنی ولی من میگم بهتره نری اینا کلا چرت و پرته محض حرف میزنن بدرد هم نمیخورن و نمیشه هم نظر داد بخاطر همین فقط حرص میخوری ;-)
نقل قول کردن
Omid_Spider
#14 Omid_Spider 1395-01-25 18:54
هدف شماها از این کار چیه
کسی مجبورتون نکرده بیاین تو سایت دوست نداری ، خوشت نمیاد خیلی راحت نیا تو سایت شماها یه نگاهی به مقاله های سایت بندازید چه خبر بود
بیکار هستین و دنبال حاشیه میرین
به جای این کارا وقتتون رو بزارید واسه چیزی که ارزشش رو داشته باشه
بهترین جواب برای شماها همون جواب ندادنتونه
من از کاربران قدیمی سایتم از اول تاسیس سایت با آقا مهـــدی عزیز همراه بودم اقا مهـــدی ما حمایتت میکنیم هستیم در کنار شما کجا بهتر از اینجا
نقل قول کردن
قربانعلی
#15 قربانعلی 1395-01-25 18:55
دوستان من هیچ دخالتی تو این قضیه ندارم ولی یکی از دوست هام به نام علی که میشنامسمش و آدم خیلی خوب و منطقی ای هم هست ازم خواست که اینو تو سایت بزام (فکر کنم خیلی ها با نام gotham knight بشناسنش ) :
آقای ترابی در جواب اون ها گفت سایت من هرچیزی که به منبع خودش وفادار باشه رو قبول داره
اگه فلانی دارک بود پس باید دارک باشه
اگه فان بود پس باید فان باشه
چون داردویل دارک بوده پس تو سریال هم باید دارک باشه
ولی مثلا مختار که مدیر سایت هست و خیلی از کاربرای دیگه بار ها و بارها گفتند که با وجود سریالی مثل داردویل دیگه سریال فلش یا افسانه های فردا و بقیه ی سریال های دی سی برام خیلی فانتزی و بچه گونه شده
یعنی رسما دارن به سریال میگن بچگونه و بد
ولی فلش هم کمیک هاش حال و هوای فانتزی داشتن
پس طبق اصولی که اونا گفتن همه چیز باید به منبعش وفادار باشه بنابراین فلش یه سریال عالیه
ولی مدیرای سایت گفتن بچگونه به سریال
این با منطقی که آقای ترابی توی پستی که گذاشت در تضاده
باز هم معذرت خواهی میکنم از این عزیزان
چون میخواستم علی (دوستم) جوابش رو بگیره این کامنت رو گذاشتم
نقل قول کردن
Dark spidey
#16 Dark spidey 1395-01-25 18:55
به نقل از Devilsnake:
خدایی یکی اسم اون کانال رو بده تا من برم ببینم چه مزخرفاتی توش مینویسن جدیدا کسل شدم میخوام برم پستاشونو ببینم بخندم

عزیزم اینایی ک این چرتو پرتارو میگن اصن ارزش نداره چشماتو برا خوندن مطلباشون خسته کنی نبینی بهتره برات و گذاشتن ایدی یا ایمیل هم ممنوعه.
اینا هرچی هم بگن بازم نمیتونن سایتو بد کنن چون سایت ما اونقدر جا افتاده که کسی نتونه از هم بپاشونش
نقل قول کردن
the punisher
#17 the punisher 1395-01-25 18:59
به نقل از alvingray13:
ببخشید بابت اسپم ولی خواهشا یه نفر راهنمایی کنه من باید برم توی یکی از این کانالا
حداقل بگید چجوری رفتین :sad:


والا بیخیال اینکار بشی بهتره چون حتی خود کسایی که این کانال رو درست کردن میدونن که دارن یه بازی باخته رو پیش میگیرن
آقای ترابی هم قبلا گفته بودن که پی تلگرام و این حرفا نباشیم واقعیت منم که رفتم و دیدم فقط وقتم تلف شد!!
در همین حد بدون که اون بنده خدا تو این سایت عضو شد و درخواست کرد تا کار انجام بده و بعد از اینکه تو کاری که خودش براش داوطلب شده بود ناموفق بود و فهمید نمیتونه تو اسپایدی با مسخره بازی کردن خودشو بزرگ کنه و اینجا جای بچه بازی نیست رفت سمت ضد اسپایدی!!!

من از کل این داستان فقط یه استدلال دارم
اسپایدی به قدری بزرگ و موفق عمل کرده که هر کس بخواد درباره کمیک حرف بزنه اسم اسپایدی میاد وسط!

اتفاقای خنده دار زیادی میوفته!چند وقت پیش یه بنده خدایی اومده بود میگفت من از تأسیس کننده های اسپایدی بودم! :lol:
فقط بنده خدا نمیدونست داره این حرفو به کسی میزنه که سه ساله با عشق ین سایتو دنبال میکنه 8)
نقل قول کردن
Human Torch
#18 Human Torch 1395-01-25 19:03
من تقريبا تمام كامنت ها رو ميخونم و با منطق درست استاد ترابى و منطق صريح و بى پرده عمو مختار كاملا آشنايى دارم ،صحبت هايى كه كاملا منطقى هستند و ناشى از فوران اطلاعات كميك بوكى و تسلط به زبان انگليسى هست،اون كسانى كه همچين كارى ميكنن فقط كم اطلاعى و حسودى خودشون رو نشون ميدن،من و تمام كاربران سايت كه بعضا سه ساله مشترى پر وپاقرص اين سايتيم با افتخار در اين سايت نظر ميديم،مقاله مينويسيم،خبر ترجمه ميكنيم و تمام اطلاعات كميك خود رو يا أكثر اون رو مديون استاد ترابى و عمو مختار و ديگران هستيم

وهمينطور كه استاد گفتن معيار سنجش هر فيلمى منبع خالص و معتبر اونه اگه دارك باشه پس بايد دارك ساخته بشه و اگه فان بشه قاعدتا فان بايد ساخته بشه
براى مثال سريال جسيكا جونز به علت وفادار بودن به منبع خود و داشتن فضايى تاريك و بزرگسالانه كه داستانى متفاوت با بقيه داستان هاى قهرمانى داره سريال موفق كميك بوكى حساب ميشه گرچه ممكنه إيرادات جزئى در نحوه پردازش به مبارزه ها داشته باشه
يا مثال هايى از اين دست مثل فيلم انت من،محافظين كهكشان و.... كه صفحات كميك رو به فيلم تبديل كرده اند و همراه داستان منسجم و سرگرم كننده هم از نظر منتقدين و هم از نظر گيشه موفق ظاهر شدن
پس مهم لايت يا دارك بودن يا فان بودن نيست بلكه اقتباس درست از منبع و وفادار بدون به اون است
اين منطق آقاى ترابى و عمو مختار و هر فن منطقى مارول و ديسى است
نه اين جوجه فن هايى كه بتمن رو در سرى بازى هاى آرخام و تريلوژى نولان خلاصه كردن و حتى به خودشون زحمت خوندن يه صفحه كميك رو ندادن
نقل قول کردن
roronoa zoro
#19 roronoa zoro 1395-01-25 19:04
به نقل از cap:
دوستان من هیچ دخالتی تو این قضیه ندارم ولی یکی از دوست هام به نام علی که میشنامسمش و آدم خیلی خوب و منطقی ای هم هست ازم خواست که اینو تو سایت بزام (فکر کنم خیلی ها با نام gotham knight بشناسنش ) :
آقای ترابی در جواب اون ها گفت سایت من هرچیزی که به منبع خودش وفادار باشه رو قبول داره
اگه فلانی دارک بود پس باید دارک باشه
اگه فان بود پس باید فان باشه
چون داردویل دارک بوده پس تو سریال هم باید دارک باشه
ولی مثلا مختار که مدیر سایت هست و خیلی از کاربرای دیگه بار ها و بارها گفتند که با وجود سریالی مثل داردویل دیگه سریال فلش یا افسانه های فردا و بقیه ی سریال های دی سی برام خیلی فانتزی و بچه گونه شده
یعنی رسما دارن به سریال میگن بچگونه و بد
ولی فلش هم کمیک هاش حال و هوای فانتزی داشتن
پس طبق اصولی که اونا گفتن همه چیز باید به منبعش وفادار باشه بنابراین فلش یه سریال عالیه
ولی مدیرای سایت گفتن بچگونه به سریال
این با منطقی که آقای ترابی توی پستی که گذاشت در تضاده
باز هم معذرت خواهی میکنم از این عزیزان
چون میخواستم علی (دوستم) جوابش رو بگیره این کامنت رو گذاشتم

دوست عزیز من در جایگاهی نیستم که منظور اقای براتی رو تشریح کنم، ولی تا جایی که من یادمه، درسته که ذات کمیک های فلش فانه، و سریال هم از این مورد واقعا چیزی کم نداره، ولی خب مثلا به عنوان مثال، اون دختره که تو استار لبز کار میکنه و همکار سیسکوه، واقعا از فصل اول سقط کرده. نمیگم بدتر بازی میکنه، میگم سقوط کرده. فصل اول خیلی خوب بازی میکرد ولی الان واقعا دیگه از دستش برنمیاد اپگریدایی که رو کاراکترش انجام دادن، مثل عاشق جی گریک شدن، انجام بده. یا به عنوان مثال، دیگه واقعا روند سریال تکراری شده. یارو جهش یافته ی میاد، بری دفعه ی اول مبارزه باهاش شکست میخوره، دفعه دوم یا تشویقش میکنن، یا یه تکنولوژِی جدید که سیسکو ساخته رو استفاده میکنه و میزنه طرفو داغون میکنه. حالا خدا رو شکر فصل دوم به خاطر زمین 2 یکم پیشرفت کرد.هیچ کسی هم نگفته سریال بدی هستش ولی جای پیشرفت بسیار زیادی داره. خودم هم از طرفداراش هستم و میدونم که اگه همتی کنن و نویسنده های درست حسابی بیارن سرش، از خیلی از سریال ها جلو میزنه.
با عرض معذرت از اقای ترابی که ممکنه اشتباه منظورشونو رسونده باشم.
نقل قول کردن
beast boy
#20 beast boy 1395-01-25 19:12
راستیتش من از خیلی خیلی وقت پیش این سایتو میشناسم حالا چرا میگم خیلی خیلی وقت پیش چون من یک رازی دارم که شاید بعد ها برملاش کردم حالا کلا بی خیال راستیش من اون اوایل در مورد دونفر همش فکر بد می کردم و واقعا الان خیلی خیلی پشیمان هستم نفر اول عمو مختار است من به خاطر نظرات و مقاله هایی که می دادند همش فکر کردم که از دی سی بدشون میاد و از بتمن متنفرند اما بعد ها متوجه شدم که چنین چیزی واقعا غلط است چون عمو مختار واقع بین و رک است به خاطر همین که شاید خیلی از مقالات و خیلی از کامنت هاش به گوش خیلی از افراد بد به نظر بیاد چرا؟! چون از نظر اون فرد عمو مختار کسی است که به شخص مورد علاقه اش توهین کرده اما واقعا توهین کرده؟نه چرا چون اون فرد موقعی که داره اون مقاله را می خوانه ذهنش و فکرش به بعضی چیزای اشتباه فکر می کنه و فکر می کنه که عمو مختار این حرف ها را از تنفر یا نمیدانم بعش چی می گید!تعصب میزنه خب این کاملا غلط است
نگاه کنید بگذارید یک مثال بزنم همین مقاله پنجاه دلیل تنفر از بتمن علیه سوپرمن کدام از دلایل با منطق و عقل جور در نمیاد؟
کدام دلیلش؟یا کدام از دلایلی که عمو گفت از روی تعصب بوده؟عمو مختار دلایلی که آورده کاملا صحیح هستند و ریشه و اساس دلایلش کامل درست و منطقی است بعد شما نظری یا مقاله ای بگید که عمو مختار نوشته باشه و کلا غلط باشه؟خب چنین چیزی وجود نداره چون عمو مختار بر یک منطق اساسی و با یک فکر درست کاری را انجام میده و واقعا من با اینکه بعضی اوقات دی سی را زیاد جلو جمع خوب نشان نداده ولی در کل خیلی دوستش دارم
و این سایت منطق و اساسش بر یک چیز درست و صحیح پایه گذاری شده است که امیدوارم دیگران هم این سایت را سر منشا خودشون قرار بدهند و بگم که خیلی خیلی این سایت را دوست دارم و جلوی کسی به این سایت بدوبیراه بگه قد علم می کنم و نمیزارم به کارش ادامه بده
نقل قول کردن
MohammadDeadpool
#21 MohammadDeadpool 1395-01-25 19:26
واقعا برای این افراد متاسفم
نقل قول کردن
Aryan The Spider
#22 Aryan The Spider 1395-01-25 19:36
به به ما با کیا شدیم 80 میلیون نفر
خدایی معلومه اینا اصلا سایت رو نگاه نمیندازن
این سایت کی گفته فیلم های مارول بهتر من شاید طرفدار مارول باشم ولی دلیل بر این نمیشه که از فیلم های دی سی بد بگیم
نقل قول کردن
Victor
#23 Victor 1395-01-25 19:37
#15
الان یه سوال واسم پیش اومد
چرا خود ایشون نمیان و اینو نمیگن؟ چون بن شدن؟ واسه چی؟ نا عادلانه؟ اگه اینطوره، اگه شخصیتشون واسشون ارزش داره بیاد و قضیرو روشن کنه اگه نه لطفا حرفی نزنن چون اشخاص زیادی هستن که بعد عروسی میانو 1 یا 2 تومنی میندازن
در مورد حرف ایشون با اجازه عمو منم پاسخ بدم:
از نظر من هم "با وجود" سریال دردویل سریالایی چون اررو فلش افسانه های فردا خیلی بچگونه و لوس و ابکی میان میدونی چرا؟ چون من دارم این سریالایی که گفتمو با سریال دردویل "مقایسه" میکنم.
خود ایشون هم فکر کنن و ببین که ایا سریال های اررو فلش افسانه های فردا در کنار سریال دردویل چجوری بنظر میان
سریال فلش سریال بسیار خوبیه منتهی تو ژانر و سبک خودش حالا ایشون بگن موقعی که این سریال با سریالی چون دردویل مقایسه میشه نتیجه چی میشه؟
مقایسه دو اثر با نقد و بررسی یک اثر بسیار متفاوته
حالا بحث ذات شخصیت ها و پایبند بودن به کمیک اقتباسی بماند
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#24 j.jonah jameson 1395-01-25 19:37
اینــــــــه ! :D
به این میگن یه سخنرانی درجه یک ! :lol:

واکنش من به ادیتی که برای این عکس انجام شده :
super crap !!!

آبروی هرچی ادیتور رو بردید ! والا عمه من میفهمه باید حداقل این فونت با اون فونت یکی باشه !

سریال فلش بده ؟؟

خدایا حکمت خلق اینا چی بوده ؟
خدایی همین آقای ترابی و عمو مختار اگر نبودند شما ها میدونستید کمیک یعنی چی ؟
میدونستید سوپرمن یعنی چی ؟
میدونستید آدرس خونه ی دکتر استرنج کجاست ؟؟؟
عمرا .....
من خودم تا حالا ندیده بودم یکسری اشخاص که در زندگی انسان های بزرگی هستند ( یعنی بچه سال نیستند ) در ایران اینقدر به کمیک اهمیت بدند !

الان حس شلوار بروس بنر رو دارم که داره داره نابود میشه ولی هنوز استواره تا بگه حتی هالک هم نمیتونه من رو نابود کنه ! ( خیلی ایهام و کنایه ی قشنگی داشت نه ؟ )

شما هم برید خودتون رو دم شعله های هیومن تورچ بگیرید شاید یکم از نظر شخصیتی پخته بشید و این بچه بازی ها رو در نیارید ! :-|
و چون شما پخته بشو نیستسد باید از عمق وجود احساس سوزش کنید !
حرف آخر :
هیچی نیستید ! 8)
نقل قول کردن
beast boy
#25 beast boy 1395-01-25 19:42
آقایون نظر بیست را بخوانید تا منطق سایت دستتون بیاد :lol:
نقل قول کردن
قربانعلی
#26 قربانعلی 1395-01-25 19:43
به نقل از Wolverine:
#15
الان یه سوال واسم پیش اومد
چرا خود ایشون نمیان و اینو نمیگن؟ چون بن شدن؟ واسه چی؟ نا عادلانه؟ اگه اینطوره، اگه شخصیتشون واسشون ارزش داره بیاد و قضیرو روشن کنه اگه نه لطفا حرفی نزنن چون اشخاص زیادی هستن که بعد عروسی میانو 1 یا 2 تومنی میندازن
در مورد حرف ایشون با اجازه عمو منم پاسخ بدم:
از نظر من هم "با وجود" سریال دردویل سریالایی چون اررو فلش افسانه های فردا خیلی بچگونه و لوس و ابکی میان میدونی چرا؟ چون من دارم این سریالایی که گفتمو با سریال دردویل "مقایسه" میکنم.
خود ایشون هم فکر کنن و ببین که ایا سریال های اررو فلش افسانه های فردا در کنار سریال دردویل چجوری بنظر میان
سریال فلش سریال بسیار خوبیه منتهی تو ژانر و سبک خودش حالا ایشون بگن موقعی که این سریال با سریالی چون دردویل مقایسه میشه نتیجه چی میشه؟
مقایسه دو اثر با نقد و بررسی یک اثر بسیار متفاوته
حالا بحث ذات شخصیت ها و پایبند بودن به کمیک اقتباسی بماند

بن شده
انگار بردارش رفته و با اکانت اون به سایت توهین کرده
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#27 Reverse Spidey 1395-01-25 19:45
به نقل از j.jonah jameson:

واکنش من به ادیتی که برای این عکس انجام شده :
super crap !!!

ههههههه.
نقل قول کردن
redmonster
#28 redmonster 1395-01-25 19:47
استاد از نظر وقت گرامی خودتونو بیخود تلف کردید، من تا همین امروز از وجود این کانال(تازه فهمیدم همچین کانالی هست) خبر نداشتم، یا اینکه اون سایتی که علیه ما مقاله داد رو تا روزی که تو این سایت نیومده بودن نشناخته بودم. حرفمم فقط همین این عزیزان دارک نایت فن(همشون بلا استثنا دارک ناینت فنن) فقط فیلم دیدم، نه دوتا کمیک خوندن نه چیزی، چون اون زمان که شما حرف از کمیک میزدید اینا میومدن میگفت imdb و منتقد و فلان و ... در صورتی که فکر کنم الان قیافه ی همشون دیدنیه. ببینید اسپایدی چقدر بزرگه براش کانل زدن علیهش حرف بزنن، مرسی، من تاحالا تو هیچ جای دنیا ندیدم علیه یه سایت کانال بزنن. خیلی مرد بودن با مقاله و دلیل و مدرک، مثل کلری که شما و عمو میکنید بکنن، دوتا مقاله ی تخصصی بنویسن نه اینکه همش برن از سایتای خارجی کپی کنن و ترجمه کنن و ضد سایت ما مطلب بزارن، ئرکل مردن جواب مقاله رو با مقاله بدن. کسایی که تازه از دارک نایت با کمیک اشنا شدن فکر نکنم در حدی باشن که خودشونو با کسایی که از بچگی و با علاقه کمیکا رو حرفه ای خوندن مقایسه کنن

در کل کوچکترین اسپم تو سایت اسپایدی از بزرگترین کاری که اونا میکنن بزرگتره چه برسه بخوان اسم اساتید بزرگوار رو بیارن.
نقل قول کردن
Victor
#29 Victor 1395-01-25 19:49
از نظر من نباید در خصوص این افراد چیزی گفت چون همیشه حی و حاضرن با همچین عقیده هایی
به اونایی که خودشونو زدن به خریت هیچجوری نمیشه حرف حالی کرد
اینا افرادی هستن که خودشونو تو 3 4 تا سایت امتحان کردن ولی به جایی نرسیدن اینا همونایی هستن که به قول یکی از پشت خنجر میزنن مثل کایتو مثل دکتر دووم مثل دارک نایت 313 و ...
نقل قول کردن
Victor
#30 Victor 1395-01-25 19:52
#26
شرمنده ولی ما تو دنیای واقعی هستیم اونم قرن 21
احیانا تو فیلم هندی نیستم که یه نفر کتک کار یه اشنا رو به گردن بگیره
نقل قول کردن
magnus
#31 magnus 1395-01-25 19:55
واقعا برای اینجور ادمای بخیل که هیچی نمیفهمن و فقط دنبال حاشیه سازی و خراب کردن سایتمون هستن متاسفم. همانطور که گفته بودید نباید جواب این جور ادمای رذل رو داد ولی واقعا دیگه شورشو در اوردن. امیدوارم در هر شرایطی سایت ظفرمند و موفق باشه و استادان و مدیران عزیز به فعالیتشان در سایت ادامه دهند.
نقل قول کردن
Sherlockian
#32 Sherlockian 1395-01-25 19:56
به نقل از Wolverine:
از نظر من نباید در خصوص این افراد چیزی گفت چون همیشه حی و حاضرن با همچین عقیده هایی
به اونایی که خودشونو زدن به خریت هیچجوری نمیشه حرف حالی کرد
اینا افرادی هستن که خودشونو تو 3 4 تا سایت امتحان کردن ولی به جایی نرسیدن اینا همونایی هستن که به قول یکی از پشت خنجر میزنن مثل کایتو مثل دکتر دووم مثل دارک نایت 313 و ...

به به علی اقا خوش اومدی. خیلی وقته ندیده بودمتون دلم براتون تنگ شده بود.
در هرحال هر کانالی که زده بشه ، هر توهینی که بشه، هرچقدر که اسکرین شات از نظرای این سایت بزارن بازم نمیشه منکر محبوبیت سایت شد. مخصوصا اینکه یکی از بزرگترین مجموعه تاپ فایو و تاپ تن ها و بسیاری مقاله تخصصی داره.
نقل قول کردن
new avenger
#33 new avenger 1395-01-25 19:56
اییییییی بر پدر دروغ گو لعنت

ما به کمیک گند زدیم ( منظورم از ما اقای ترابی و عمو مختاره )

ما کمیک تو ایران زنده کردیم ( بازم منظورم ایشون ها هستن )

اصن شما تا دیروز به کمیک میگفتی کتاب داستان حالا برا ما

شاخ شدی

اصن تو تا حالا کمیک از نزدیک دیدی گوساله

حسووود هرگز نیاسود


**********

به نقل از j.jonah jameson:
اینــــــــه ! :D
به این میگن یه سخنرانی درجه یک ! :lol:

واکنش من به ادیتی که برای این عکس انجام شده :
super crap !!!

آبروی هرچی ادیتور رو بردید ! والا عمه من میفهمه باید حداقل این فونت با اون فونت یکی باشه !

سریال فلش بده ؟؟

خدایا حکمت خلق اینا چی بوده ؟
خدایی همین آقای ترابی و عمو مختار اگر نبودند شما ها میدونستید کمیک یعنی چی ؟
میدونستید سوپرمن یعنی چی ؟
میدونستید آدرس خونه ی دکتر استرنج کجاست ؟؟؟
عمرا .....
من خودم تا حالا ندیده بودم یکسری اشخاص که در زندگی انسان های بزرگی هستند ( یعنی بچه سال نیستند ) در ایران اینقدر به کمیک اهمیت بدند !

الان حس شلوار بروس بنر رو دارم که داره داره نابود میشه ولی هنوز استواره تا بگه حتی هالک هم نمیتونه من رو نابود کنه ! ( خیلی ایهام و کنایه ی قشنگی داشت نه ؟ )

شما هم برید خودتون رو دم شعله های هیومن تورچ بگیرید شاید یکم از نظر شخصیتی پخته بشید و این بچه بازی ها رو در نیارید ! :-|
و چون شما پخته بشو نیستسد باید از عمق وجود احساس سوزش کنید !
حرف آخر :

هیچی نیستید ! 8)


حرف اخرت با خاک یکسانم کرد

واقعا عکسه باحال بود
نقل قول کردن
Goblin.S
#34 Goblin.S 1395-01-25 20:07
اعصاب خودتونو خورد نکنید ، اینا ارزش این کار ها رو ندارن که!
ما اگه از این حرفا بگزریم به نظر من ،هدف اصلی بین این جور آدما فراموش شده . یادمه یه زمانی هدف همه پرطرفدار کردن کمیک تو ایران ، آشنا کردن مرد ایران با کمیک و رواجش تو ایران بوده و یکی از آرمان هامون این بوده که بتونیم حداقل یک نشریه پر رونق کمیک تو ایران داشته باشیم و از هرکسی می پرسیم کمیک چیه ، نگه : منظورت فیلم "کمدی"ـه ؟ . نمیگم پیشرفت نکردیم ، خیلی هم پیشرفت کردیم. تا جایی که یکی از نشریه های معروف ایرانی آخر هر شمارش یک داستان کمیک که به طور اختصاصی نوشته شده ، چاپ میکنه.اما وقتی کسایی که به اسم "کمیک فن" شناخته میشن اینطوری رفتار میکنن ، معلومه عاقبتش چی میشه دیگه. الان هدف فراموش شده ، جای خیلی افراد خالیه ، خیلی از سایت ها بودن که ساخته شدن ولی الان دیگه نیستن ، همه تو این راه تلاش کردن و تا به اینجا رسوندن . لطفا با این کار های بچه گانه پلی رو که تا به اینجا ساختیم رو خراب نکنید. الان خیلی از گرو ه های تلگرامی هستن که اینگونه اند.بگذریم ، بهتره محلشون ندیم ولی عجیب هم اینه که اکثرشون به سایت سر میزنن! اگه بدشون میاد چرا میان تو سایت ؟

در آخر هم بگم سایت و همه دست اندرکارانش و کاربرهاش نباید تحت تاثیر اینجور مطالب قرار بگیرن و همینطوری به راهشون ادامه بدن ، همچنین دوست دارم یک پست با نام "نظر ها و پیشنهادات" باز کنید چون از امکانات فنی سایت خیلی گله دارم. محتوای سایت بی نقصه اما این قالب جدید خیلی باگ داره و به نظرم امکاناتش کمه ، سایتی به این بزرگی نباید به بخش پست و کامنت هاش خلاصه بشه و همین طور یک سری مسائل دیگه ، و امیدوارم همینطوری با همین سرعت به پیشرفت ادامه بدیم. ;-)
نقل قول کردن
The Great Cable
#35 The Great Cable 1395-01-25 20:12
سلام! عضو جدید هستم و امیدوارم منو تو جمع خودتون بپذیرین! :lol:
راجع به این فن نماها هم واقعا متاسفم که به جای دلیل و منطق با تخریب و کوبیدن حرف خودشون رو میزنن
ولی بالاخره هرچیز موفقی بدخواهان بیشتری هم داره دیگه! اگه این سایت نبود که فرهنگ کمیک به این شکل تو ایران جا نمیفتاد
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#36 j.jonah jameson 1395-01-25 20:20
به نقل از Reverse Spidey:
ههههههه.

آفرین دقت ! خواستم یکم بپیچونم ببینم کی میفهمه اصل دیالوگ چیه ؟
آقرین !
به نقل از new avenger:


حرف اخرت با خاک یکسانم کرد

واقعا عکسه باحال بود


مخلص new avenger هم هستیم !

به نقل از magnus:

دمت گرم عکسه توپ بود. بخصوص از اونجاش خوش اومد که اقای ترابی به اسپایدی تشبیه شده خخخخخخ

آهان باریکلا ! یکی نکته رو گرفت !
خیلی باهاتون حال کردم یعنی دقت اعضا یه طرف این کانال ها ( دالون بهتره بگیم ) یه طرف !

کانال ضد اسپایدی = پشم !!

منم بلدم شاخ بازی در بیارم !

#36 خوش اومدی داداش !
حرف حساب جواب نداره به مولا !
نقل قول کردن
Marvel khafan
#37 Marvel khafan 1395-01-25 20:27
هه خیلی خوب بود ولی به من ربطی نداره ولی خوب بزارین این بد بختا یک جوری خودشونو خالی کنن معلوم نیست از چی ایجور شدن که الانداره اوجور میشه (اگه کسی فهمید به منم بگه چی گفتم )

اق جیمسون خیلی باحال بود دمت گرم
نقل قول کردن
ELEGANT
#38 ELEGANT 1395-01-25 20:27
این صحبت هایی که درباره سایت میکنن از پایه غلطه . چون با طرفداری اقای ترابی یا عمو مختار مارول بهشون پولی نمیده , یا براشون بلیط افتتاحیه فیلمی رو نمیفرسته که بخوان بیخودی از فیلمی حمایت کنن یا فیلمی رو بکوبن .!
متاسفانه منطق دی سی فن ها خیلی عجیب شده , من خودم رو یه جورایی دی سی فن میدونم ولی این رویه ای که دی سی و وارنر در پیش گرفته واسه منِ طرفدار اصلا قابل قبول نیست . واقعا تاسف میخورم که روتن 28% رو میبینم واسه BvS !!!!! ولی خب این عدد از نقد 317 منتقد تشکیل شده نه یکی دو نفر !!
این جو بد , فقط راجب این سایت یا ایران نیست , تو نت زیاد دیدم که حتی تو سایتای خارجی بعضی ها میگفتن دیزنی منتقدهارو خریده که نقد بد بنویسن رو فیلم BvS !! ولی از اون طرف یه فیلم مثه The Boss که یه کمدی سطح پایینه میاد و فروشش از BvS بیشتر میشه !! اونم تو هفته دوم اکران !! احتمالا دیزنی به مردم هم پول داده که برن The Boss رو ببینن !!!
و نکته اخر اینکه , این بحث های بیخودی فقط باعث میشه دو طرف از دیدن محصولات شرکت های مورد علاقه شون سرد بشن . شاید خیلی از دی سی فن ها عاشق دردویل و جسیکا جونز باشن و خیلی از مارول فن ها عاشق فلش و اررو
ولی این بحث های بیخودی , فقط نظر ادمو راجب به اون شرکت و اون ساخته بد میکنه , رغبت ادمو کم میکنه. جای این صحبت ها که الکی بخوایید اقای ترابی یا عمومختار رو محکوم به نظرات یه طرفه کنید , از فیلم ها و سریال ها لذت ببرید
میشه محصولات دو شرکت رو دید و فقط حال کرد
انشالله دی سی هم بالاخره میفهمه باید با دنیاش چیکار کنه که اینقد انتقاد روش نباشه , و جوری فیلم و سریال بسازه که بتونیم بهش افتخار کنیم
نقل قول کردن
Bat-Flash
#39 Bat-Flash 1395-01-25 20:32
با عرض احترام آقای ترابی میدونید چرا اینطور شده درسته که اینا یه عده آدم بی ارزشن و عددی نیستن ولی خوب نظرات دوستان هم باعث شعله ور شدن همه اینا شده .درسته که فیلمای مارول خوبه (فعلا هم از دیسی بهتره صد در صد)و حتی بعضی فیلماش انقدر عالیه که حتی من که دی سی فنم رو به وجد میاره مثل وینتر سولجر ولی بعضی دوستان زیر هر پستی میان میگن واو مارول عالیه دی سی فلانه و اینا خوب چه دلیلی داره اگه مارل بهتره چون اولا کارشو زودتر شروع کرده و کسایی مثل کوین فایگی رو داره و کار گردانایی مثل زک اسنایدر نداره :cry: ولی اصلا دلیل نمیشه که دی سی رو خرد کنید یا چیز دیگه ای (که متاسفانه بعضی وقتا اینطوریه متاسفانه)پس دوستان لطفا خئاهشا یه خورده رعایت کنید نمیگم انتقاد نکنید نمیگم از مارول تعریف نکنید ولی دی سی رو هم تمسخر نکنید.دی سی هم شخصیت های فوق العاده ای داره با بسیاری داستانای فوق العاده ولی متاسفانه گیر کارگردانای فلان فلان شده ای مثل اسنایدر افتاده که گند زدن
در آخر هم بگم که اینارو به پای دی سی فنای واقعی ننویسید برای مثل خودم من نه تو سایت تاحالا توهین کردم نه چیزی و انتقادات منتقی رو هم پذیرفتم مثل همون مقاله ی 50 دلیل برای نفرت از bvs پس لطفا مارول فنای عزیز هم حرمت شخصیت های محبوب دی سی رو نگه دارید ممنون ببخشید زیاد شد
نقل قول کردن
Goblin.S
#40 Goblin.S 1395-01-25 20:36
یک نکته حائز اهمییت اینه که برخی کانال ها واقعا میشه گفت دارن تو حوزه کمیک فعالیت میکنن. برای مثال کانالی هست که به دنبال کمیک های ترجمه شده سایت ما و سایت همسایه (فانتزی کمیک) میکرده و کمیک ها قبل اونا رو ترجمه میکنه تا خواننده های کمیک بهتر کمیک رو متوجه بشن و این واقعا جای تحسین داره . برای مثال سایت همسایه کمیک Ultimate fallout رو ترجمه کرد و این کانال کمیک های آلتیمیت اسپایدرمن و کمیک هایی که در این ماجرا دخیل بودن رو ترجمه کرد تا کاربران راحت تر متوجه بشن ، یا همین اواخر مشغول به ترجمه Amazing spider-man 700 شدن تا خواننده ها وقتی ترجمه مرد عنکبوتی برتر رو از سایت ما میخونن ، بخشی از ماجرا که مقداری براشون مبهمه ، روشن بشه. این کانال ها به معنای واقعی دارن "فعالیت" میکنن و وقت خودشون رو برای بچه بازی های مثله توهین به سایت ها هدر نمیدن.
نقل قول کردن
Spectre.M
#41 Spectre.M 1395-01-25 20:37
گفته های شما بسیار عالی بودن اقای ترابی من خودمم وقتی میبینم یه فیلم ابر قهرمانی به کمیک وفادار نباشه و الکی برای خدشون فیلم ساخته باشن چه مارول و چه دی سی باشه اون رو زیر سوال میبرم وافعا هم برای ادمای که این جور حرف هارو زدن و به سایت خوبتو بدو بیرا گفتن این رو میگم گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده
نقل قول کردن
fbs
#42 fbs 1395-01-25 20:50
این جور افراد را نباید جدی گرفت چون مزخرف زیاد می گند
نقل قول کردن
Logan Rogers
#43 Logan Rogers 1395-01-25 21:05
سلام
من نزديك به يك ساله كه spidey دنبال ميكنم و ٤/٥ ماهي ميشه كه عضو شدم؛
اينم اولين نظريه كه دارم ميزارم(با عرض شرمندگي :oops: )
خواستم بگم به نظرم شما اصلا نبايد به اينجور مسائل كوچك ترين اهميتي بدين.شما كاري كردين كه مني كه هيچي نميدونستم فقط با خوندن كامنتا كلي به اطلاعاتم اضافه بشه،تازه كاري به مقاله هاي درجه١ و خبررساني سريعتون ندارم.شما كاري كردين كه اگه روزي حداقل ٥/٦ بار سايتو چك نكنم حس ميكنم يه چيزي كمه.شما باعث شدين ديسي فنا و مارول فنا و به طور كلي طرفداراي كميك تو يه سايت جمع بشن و لذت ببرن.
همه اينارو گفتم كه بگم شما كاره خيلي خيلي بزرگي كردين،و سطحتون خيلي بالاتر از اينه كه بخواين به اين حرفاي مسخره اهميت بدين.
بازم ممنون از بودنتون.
نقل قول کردن
peyman
#44 peyman 1395-01-25 21:16
ایوول!بازم ترکوندید آقای ترابی!میدونم با یه سری زبون نفهم از همه چی بیخبر سرو کار داشتن یعنی چی!خیلی خوشحال شدم وقتی اینارو خوندم!
راستی میدونید این پست چی کم داره تا تاریخی تر بشه؟؟فقط دوست دارم عمو مختار هم بیاد و یه کامنت تاریخی فوق العاده بده تا بیشتر حال کنیم!! :-)
نقل قول کردن
mehran spidey
#45 mehran spidey 1395-01-25 22:02
نمی دونم کی بود ولی هر کی بود خیلی بی تربیت بود ادم نباید هیچ وقت از کسی بد گویی کنه یا عیب آدمو بگه البته تا اینجا که سایت هیچ عیبی نداره و هیچ وقت نخواهد داشت ابولفضل بیهقی واقعا راست می گفتند (توجه!برای این که جمله ی آخرمو بهتر درک کنید بهتره یه مروری به درس اخر کلاس ششم بندازید :D )
نقل قول کردن
FARZINTHOR
#46 FARZINTHOR 1395-01-25 22:04
آقای ترابی شما خدتونو زحمت ندین بعضی ها با حسادت میخواد سایتو من حرف کنن من خودمم صاحب سایتم درک میکنم و یه پیشنهاد من میتونم مقالات سایتو توی تلگرام پوشش بدم نظرتون چیه ؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
#47 mtm 1395-01-25 22:43
به نقل از cap:
دوستان من هیچ دخالتی تو این قضیه ندارم ولی یکی از دوست هام به نام علی که میشنامسمش و آدم خیلی خوب و منطقی ای هم هست ازم خواست که اینو تو سایت بزام (فکر کنم خیلی ها با نام gotham knight بشناسنش ) :
آقای ترابی در جواب اون ها گفت سایت من هرچیزی که به منبع خودش وفادار باشه رو قبول داره
اگه فلانی دارک بود پس باید دارک باشه
اگه فان بود پس باید فان باشه
چون داردویل دارک بوده پس تو سریال هم باید دارک باشه
ولی مثلا مختار که مدیر سایت هست و خیلی از کاربرای دیگه بار ها و بارها گفتند که با وجود سریالی مثل داردویل دیگه سریال فلش یا افسانه های فردا و بقیه ی سریال های دی سی برام خیلی فانتزی و بچه گونه شده
یعنی رسما دارن به سریال میگن بچگونه و بد
ولی فلش هم کمیک هاش حال و هوای فانتزی داشتن
پس طبق اصولی که اونا گفتن همه چیز باید به منبعش وفادار باشه بنابراین فلش یه سریال عالیه
ولی مدیرای سایت گفتن بچگونه به سریال
این با منطقی که آقای ترابی توی پستی که گذاشت در تضاده
باز هم معذرت خواهی میکنم از این عزیزان
چون میخواستم علی (دوستم) جوابش رو بگیره این کامنت رو گذاشتم

دوست عزیز
مختار کی این حرف رو زده؟
مختار این همه برای طرفداران دی سی زحمت کشیده و براشون مقاله نوشته
من بیش از 25 ساله باهاش دوستم و میشناسمش
مختار حتی بیشتر از من دی سی رو دوست داره
بعدشم ما مسئول نظرات تک تک کاربران سایت هستیم؟ هر کی میاد میگه فلان سریال به نظرش فانتزی شده به ما مربوط میشه؟
نظر فلان کاربر باید بشه" منطق سایت spidey.ir"؟؟؟؟؟ ؟
نقل قول کردن
mehran spidey
#48 mehran spidey 1395-01-25 22:47
به نقل از mtm:
به نقل از cap:
دوستان من هیچ دخالتی تو این قضیه ندارم ولی یکی از دوست هام به نام علی که میشنامسمش و آدم خیلی خوب و منطقی ای هم هست ازم خواست که اینو تو سایت بزام (فکر کنم خیلی ها با نام gotham knight بشناسنش ) :
آقای ترابی در جواب اون ها گفت سایت من هرچیزی که به منبع خودش وفادار باشه رو قبول داره
اگه فلانی دارک بود پس باید دارک باشه
اگه فان بود پس باید فان باشه
چون داردویل دارک بوده پس تو سریال هم باید دارک باشه
ولی مثلا مختار که مدیر سایت هست و خیلی از کاربرای دیگه بار ها و بارها گفتند که با وجود سریالی مثل داردویل دیگه سریال فلش یا افسانه های فردا و بقیه ی سریال های دی سی برام خیلی فانتزی و بچه گونه شده
یعنی رسما دارن به سریال میگن بچگونه و بد
ولی فلش هم کمیک هاش حال و هوای فانتزی داشتن
پس طبق اصولی که اونا گفتن همه چیز باید به منبعش وفادار باشه بنابراین فلش یه سریال عالیه
ولی مدیرای سایت گفتن بچگونه به سریال
این با منطقی که آقای ترابی توی پستی که گذاشت در تضاده
باز هم معذرت خواهی میکنم از این عزیزان
چون میخواستم علی (دوستم) جوابش رو بگیره این کامنت رو گذاشتم

دوست عزیز
مختار کی این حرف رو زده؟
مختار این همه برای طرفداران دی سی زحمت کشیده و براشون مقاله نوشته
من بیش از 25 ساله باهاش دوستم و میشناسمش
مختار حتی بیشتر از من دی سی رو دوست داره
بعدشم ما مسئول نظرات تک تک کاربران سایت هستیم؟ هر کی میاد میگه فلان سریال به نظرش فانتزی شده به ما مربوط میشه؟
نظر فلان کاربر باید بشه" منطق سایت spidey.ir"؟؟؟؟؟؟

اقا کمممممممک :sad: من همین الان یه گروه تلگرام دیدم توش عضو شدم در مورد همین کمیک بود اقا راستش چیز شد به نظرتون چی کار کنم تعدادشون زیاده :cry: منو محاصره کردن :lol: میگم فحش بدم بیام بیرون یه حالی میده ;-)
نقل قول کردن
Rock star
#49 Rock star 1395-01-25 22:54
خب واقعاََ دوست ندارم در این باره نظر بدم چون من سیاست ها و منطق سایت اسپایدی رو می دونم، دو سال بود به عنوان میهمان به سایت می آمدم و مقالات عالی این سایت رو میخوندم و الان هم به عنوان کاربر نظر میدم و واقعاََ به این سایت افتخار میکنم ، این سایت خدمتی بر جامعه ی کمیک بوکیِ ایرانه ، این سایت مهد تولد کمیک در ایرانه و در آینده ی نزدیک ، شک ندارم پیشرفت چشم گیری را در سایت خواهیم داشت.
مطمعن هم باشید اگه مقاله ای یا مطلبی در سایت مشکل داشت و شما به اقای ترابی و عمو مختار عزیز با ذکر دلیل و منطق بگید که چرا این مطلب اشکال داره ، با شناختی که از ایشان در سایت اسپایدی بدست آوردم( در طولِ مدت 2 سال و نیم) مطمعنم همین فردا مقالاتشون رو آپدیت میکنند ، نه تنها عمو مختار و آقای ترابی بلکه همه ی نویسندگانِ خوب سایت مطمعناََ اگه مشکلی باشه و با دلیل و برهان حرفتون رو اثبات کنید حتماََ برای رسیدگی به مشکلات تلاش خواهند کرد و از رفع مشکلاتِ این سایت هیچ باکی ندارند...
یک نصیحت به دوستانم در سایت اسپایدی میکنم ، خودمون رو آزار ندیم بخاطرِ مضخرفات یه مشت فضل نمایی که دورن مایه ی پستی دارند ، اکثرِ این افراد جعلی اند بخاطرِ حرص و طمع دست به هر کاری که میتونند میزنند و این افراد این قدر بی شعور و احمقند که وقتشون رو هدر با این کارا هدر میدن یعنی یک مشت اوباشِ فکری اند ، کاری نداشته باشید ناراحتم نشید.
مهم تر از همه اینه که ما عضو یک خانواده ی کمیک بوکی بزرگ در سایت اسپایدی هستیم ، ما همه دوست داریم جامعه ی کمیک بوکی در ایران و جهان پیشرفت کنه ، این هدف ماست ، ما همه با هم مثلِ یک خانواده هستیم و دوست داریم پیشرفتِ خانوادمون(یعنی اسپایدی ) رو ببینیم ، پس فقط سعی کنید به فکرِ پیشرفت باشید ، اگه سایت مشکلی داره(که فعلاََ نداره) به مدیران خوبِ سایت ، به اعضای محترم سایت بگید تا درصدد برطرف کردنش اقدام کنیم ، چه اشکالی داره خب هر کسی اشتباه میکنه ولی وقتی که اشتباه مون رو بپذیریم و رفعش کنیم ارزش داره.(که خدا رو شکر سایت فعلاََ مشکلی نداره و نخواهد داشت ، اگر هم خدایی نکرده مشکلی پیش آمد حتماََ برطرف خواهد شد.)
-----------------------
من خودم قبل از عید چندین سوال از عمو مختار و آقای ترابی پرسیدم شما فقط نحوه ی نگارششون رو در بخش کامنت ها می بینی ، کِیف میکنی ، مخصوصاََ وقتی که همه ی نظراتشون هم تخصصی اند و بدونِ شک و ابهام شما رو قانع میکنند ، من خودم از آقای ترابی در موردِ شرایط و المان هایی که برای 100 شخصیت برتر مارول در نظر گرفته بودند سوال کردم ، چنان جوابِ زیبا و خوبی دادند هنوزم یادمه ، می تونید برید عینِ جمله رو بخونید ، یعنی همچین دیدگاهی در سایت های دیگه به ندرت مشاهده میشه ولی سایت ما چنین دیگاهی داره ، یکبار هم در مورد مشکلات شخصیت پردازی بتمن و سوپرمن و اسپایدر من سوال پرسیدم اون جواب فوق العاده بود ف ببینید چنین افرادِ خوبی دارند سایت رو اداره میکنند، تبعیض هم قایل نمیشوند (برای مطالب و فن های مختلف) و سعی میکنند حرفِ حق رو انتقال بدن و کار درست رو پیش بگیرند
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #50 mokhtar 1395-01-25 23:01
راستش من یه کمی فکر کردم چه نظری بدم تو این پست
و بعد از اندکی تامل به این نتیجه رسیدم که این نظر رو بدم:
من به نظرم بازی روز جمعه رو پرسپولیس 2 بر 1 میبره
فکر کنم اولش استقلال یکی بزنه ولی پرسپولیس نیمه دوم بازی رو مساوی میکنه و بعد اخرای بازی تیر خلاص رو مهدی طارمی میزنه.
این بود نظر من!
خداحافظ شب بخیر
شرمنده باید برم party
:lol:

p.s:
اون مقاله رو هم برات فرستادم مهدی
راستی، ترکیه خوش بگذره ;-)
نقل قول کردن
Rock star
#51 Rock star 1395-01-25 23:17
ببخشید ولی درک بعضی ها واقعاََ پایینه
اولاََ که همین عمو مختار از بتمن-بن افلک در همین سایت کلی طرفداری کرد ، نظراتش هم در سایت موجود هستند ، وقتی که ما میگفتیم بن افلک نه ، عمو گفت: اتفاقاََ بن افلک هم خوبه...
درباره ی شخصیت های دی سی هم که کلی مقاله ی مفید و ارزشمند نوشته که حتی یک دی سی فن هم شاید نتونی به خوبی عمو بنویسه
-----------------------
بعدشم در مورد سریالِ فلش خب میتونیم با هم بحثِ منطقی کنیم کاری نداره ، در هنگامِ ثبت نام در این سایت هم نوشته شده : تنها کسانی را که توانایی شرکت در بحث های تخصصی را دارند در این سایت عضو می کنیم...
- الان در همین سریال فلش شما تا 10 قسمت اول حال میکنی و میگی واو چقدر خوب بوده تا اینجا ولی بعد از چند قسمت همش تکراری میشه انگار میخوان فقط داستان رو کش بدن و داستان های جالبی در نمیاد فقط که شخصیت پردازی و اقتباس کمیکی که مدِ نظر نیست ، هست ؟!
1- شخصیت پردازی و وفادار بودن به اصلِ شخصیت
2- محتوی داستان و فیلم نامه
3- داشتن محتوای ارزشی و مناسب (که حداقل آدم فیلم یا سریالو میبینه یه چیزی یاد بگیره)
4- داستانِ متفاوت و جدید ، نوآوری باید در فیلم و سریال دیده بشه تا فیلم خوب باشه
5- لحن داستان
6- نوع اقتباس
7-...
برای همه ی اینها میشه صحبت منطقی کرد اگر شما قرار باشه 23 قسمت فقط اکشن و شخصیت پردازی ببینی و لحن داستان فرق نداشته باشه و یه جور روایت بشه خسته کننده میشه اگر داستان های سطح بالای فلش رو با نوآوری واردِ سریال نکنی خب سطح رضایت میاد پایین و انتظارات رو برآورده نمیکنه ف عمو مختار هم دقیقاِِ همین صحبت رو انجام داده بود من خودم نظرشو خوندم ، گفت سریال های مارول مثلِ دردویل و جسیکا جونز به خاطر اون محتوی ارزشمند و داشتنِ حسِ ریالیستی خیلی خوبند ولی فلش نه خیلی داره فانتزی میشه ، خب بنده خدا راست هم میگه همش دنیایموازی و... خیلی دیگه تخیلیه ، اون بدردِ داخلِ کمیکمیخوره در دنیای سینما و تلویزیون باید یه حسِ واقعیت پذیری موجود باشه ه اگخه نباشه یه حسِ مسخره ای میگیره البته دیگه فلش در این حد تخیلی نشده که بگیم مسخره است ،خیر ولی سطح انتظارات بالاست و نتونسته برآورده شون کنه و لی جسیکا جونز تونست ، فصل اولِ دردویل تونست، منظور عمو هم همین بود
نقل قول کردن
Rock star
#52 Rock star 1395-01-25 23:20
عمو مختار بالاخره اومدی!!
ذکر خیر شما خیلی بالا بوده... :-* :lol:
خب من با اندکی تامل و صرف وقت اون کامنتِ بحث برانگیز رو در غیاب شما تفسیر کردم ، امیدوارم ناراحت نشده باشی ;-)
نقل قول کردن
M. goblin
#53 M. goblin 1395-01-26 00:50
یه چیزی که درمورد اینا جالبه، اینه که اینجور آدما به قول شرلوک مثل یه Mayfly(حشره یک روزه) هستن. یعنی حشره ای که فقط یک روز زندست.
چون هر دفعه یه گروه جدید میاد. چند بار یه سری چیزا میگه یه سری توهین میکنه بعد میره پی کارش بعد نفر بعدی میاد. یعنی خودشون هم وقتی میبینن که حرفاشون خریدار نداره میرن پی کارشون. اینام فرقی ندارن. آخر سر روز اینام پایان میاد.
ولی تا اونموقع ما میتونیم به سوتی ها و حرفای "ضد تعصبی" شون بخندیم!


یعنی خوشم میاد چه قدر به خودشون هم اطمینان دارن!



به دوست عزیزمون باید عرض کنم که اول یکم درمورد تاریخ بگرد بعد حرف بزن.

اولا که چنگیز خان و کوروش هیچ ربطی ندارن. هیج. هیچ.

دوما که با اینکه چنگیز خان یه ادم خونخوار و قاتل بود ولی بدون شک یه استاد جنگ بود. و به همین صورت تونست ایران رو بگیره. با نقشه کشی حرفه ای. تکبر نبود حقیقت بود.
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#54 amir a. ghaderi 1395-01-26 01:16
استاد به نظرم اصلا نباید به این حرف ها توجه کنید. هر کی فقط 10 دقیقه تو این سایت بیاد میفهمه که بهترین و جامع ترین سایت کمیک بوکی ایرانه و بهترین محتوا داخلش یافت میشه . به نظرم به قول خودتون اصلا لزومی نداره جواب هر مزخرفی رو داد. ضمن اینکه من به این نتیجه رسیدم که اینا کلا شاید 3 یا 4 نفر هستند که دارن از حسادت میترکن . مخصوصا بعد از ناکامی فیلم bvs چون معلوم شد هر چی این سایت و اساتیدش درباره زک اسنایدر و ... میگفتن درست بوده
نقل قول کردن
blackspidey
#55 blackspidey 1395-01-26 09:06
والا یه کانال توی تلگرام هست ب اسم آنتی ...که یک بنری هم برا خودش درست کرده و گفته اسپایدی،بزرگتری ن سایت متعصبان اسپایدرمن در ایران...یچی تو این مایه ها گفته یادم نیست...اخلاقشون و میدونم..الان از همین مطلب میان اون قسمت آخر رو میذارن تو کانالشون و زیرش میزنن
#منطق #ادب و......
ادمینای این کانالم میشناسم و خیلی وقتا رفتن رو مخم...خیلی چرت و پرت میگن...نمیدونم. ..براشون سرگرمیه..چی داره براشون...میان ع خاله زنکا پشت سر اینو اون حرف میزنن...دو سه تا از بچه ها که توی همین سایتم هستن هی میان به من میگن ی ایمیل به آقای ترابی بزنو بهشون بگو کین تا ی کاری بکنیم ولی من هیچوقت نکردم اینکارو...چون سعی میکردم جدیشون نگیرم..هزار بار بهشون گفتم باشه این سایت متعصبه باشه این سایت بده ولی حداقل شرف داشته باشید به بزرگتر از خودتون و به کسایی ک برای این سایت زحمت میکشن احترام بذارید..ولی گوششون بدهکار نیست..رنج سنیشونم بین 13 تا 17 ساله...نمیخوام بگم من بزرگم من خودم 18 سالمه..ولی میگم اینا همشون جوگیرن همه ی اینکاراشون از رو جو و حرصه..الانم میان این کامنت منو میخونن تو تلگرام شروع میکنن دعوا کردن...کانالشون م عضوای زیادی نداره ولی هروقت باهاشون حرف میزنی میگن نصف بازدیدای اسپایدی بخاطر مخالفاشه!...نمی دونم والا!!...پس دم اون مخالفا گرم که روزایی ک تریلر و ...میاد آمار سایتو چند برابر میکنن در حدی که سایت هنگ میکنه!...فقط یذره فکر و انصاف میخواد که ندارن...میگن مختار و ترابی تو مقاله هاشون دیسیو بد نشون میدن مارولو خوب...تو تاپ تنای خوب مارول اوله تو تاپ تنای بد دیسی...ما میگیم اونجور مقاله ها بیشتر برای کاربراس و چیز دیگه ایم ک بوده به فلان دلیل درسته...بعد میگن مختار و ترابی باعث پرورش این احمقا میشن!...نمیدونم ..اینارو نمیشه کاریشون کرد...درست بشو نیستن...فقط باید جدیشون نگرفت!..
نقل قول کردن
Mohammad
#56 Mohammad 1395-04-10 21:13
استاد با جفت پا اومدید تو حلقشون:)
مقالتون عالی بود
نقل قول کردن
slade wilson
#57 slade wilson 1399-09-28 17:34
متاسفانه اینجور مریض زیاد هست استاد کسانی که دانش کمیک بوکی هم ندارن حتی انتقاد هم حالیشون نیست خیلی آدم بیکار هستند مخصوصا وقتی دارک نایت اومد و همچنین بازی بتمن آرخام به شخصیت های کمیک بوکی رحم نمی‌کنند و میگن اسپایدرمن بچه است اصلا اینا یک کمیک‌ هم از اسپایدرمن نخوندن و الکی میان تهمت میزنن ولی شما با تأسیس این سایت بزرگ ثابت کردین اسپایدرمن چه شخصیتی بزرگی داره شما و عمو اوایل سایت زیر نور شمع ( این زیر نور شمع عمو مختار گفته بود ) پست ترجمه میکردین و مینوشتین بدون اینکه به حرف های اون لاشخور ها گوش کنید با این همه مقالات جور واجور فرهنگ کمیکی ایرانو گسترده کردین اینستراگ مینوشتین کمیک ترجمه میکردین و ... کلا شما این کمیک فن هارو دور هم جمع کردین و شدین بهترین سایت کمیکی ایران و دنیا به خاطر همینه که میگم واقعا کار هر کسی نیست . موفق و پیروز باشید
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#58 AmirhoseinJafari2005 1400-01-14 08:03
اصلا به این چرندیات توجهی نکنید... سایت شما بهترین و با سابقه ترین سایت کمیک بوکی در ایران هست... میتونم قسم بخورم که کل ملت ، (به علاوه مخالفین این سایت) با سایت شما فهمیدن کمیک بوک چیه... مارول و دی سی ، پانل های کمیک بوکی ، Corner Box ها ، حباب های گفتگو ، نقطه های Ben Day در داخل کمیک بوک ها ، ایستراگ ها و.... همه اینها رو با سایت شما فهمیدن.... و واقعا باید شما رو تحسین کرد که پس از ۸ سال هنوز هم به فعالیت خود ادامه میدهید... واقعا در توصیف این کار شما کلمه «جسورانه» کم است!
و همچنین باعث افتخار ماست که در این سایت عضو هستیم و میتوانیم از مقالات شما لذت ببریم ;-)

spidey.ir The best and most amazing comic book site in Iran and the world ... This site is amazing, like the amazing Spider-Man.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

25

40

39

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45