15 دفعه ای که تریلرهای فیلم های کمیک بوکی به ما دروغ گفتند!

15 دفعه ای که تریلرهای فیلم های کمیک بوکی به ما دروغ گفتند!

تریلر جدید جنگ بینهایت اومد و فقط خدا میدونه مارول در آن چقدر موارد فریبنده گذاشته بود تا ما رو گمراه کنه! این مقاله به مناسبت این تریلر تقدیم شما میشه.

مقدمه: این روزها تریلرهای فیلم های سینمایی از کنترل خارج شده اند! ولی سابق اینطور نبود. یعنی خیلی مشخص و راحت یک استودیو چند ماه قبل از اکران فیلمش چند صحنه از فیلم را به هم میچسباند تا تماشاچی ها با لحن فیلم، داستان فیلم و بازیگرانش آشنا شوند. ولی الان چند سالیه که همه چیز عوض شده . یعنی از وقتی که فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی به ژانر اول هالیوود تبدیل شده اند. چون استودیوها دیگه میدونن که تریلر برای هواداران چقدر اهمیت داره و یه جور مینی فیلم برای اوناست که ساعت ها مورد بررسی و تحلیل قرار میگیره! بنابراین تریلرهای فیلم های ابرقهرمانی به نوعی رویداد بزرگ تبدیل شده اند و خودتون شاهد بودید در چند روز اخیر مارول با چه ترفندهایی تریلر جدید فیلم "جنگ بینهایت" رو منتشر کرد و چقدر ادا و اطوار درآورد که آدم جون به لب میشد! خیلی وقتها هم دیده شده که یک صحنه یا شات فقط مختص یک تریلر ساخته شده و در فیلم اثری از آن نبوده. گاهی اوقات هم دیده شده که صحنه ای عمدا جوری در تریلر قرار داده شده تا مخاطب را فریب دهد. دلیلش هم میتونسته سورپرایز کردن هواداران موقع تماشای فیلم در سالن سینما یا جلوگیری از اسپویل کردن داستان فیلم بوده. به همین مناسبت ما در این مقاله به 15 تریلری اشاره میکنیم که در واقع به ما دروغ گفتند و یه ما نشان دادند که: "هرگز به یک تریلر اعتماد نکن"!

 

15- تیم آپ بین مرد آهنی و اسپایدرمن در "بازگشت به خانه"

15- تیم آپ بین مرد آهنی و اسپایدرمن در "بازگشت به خانه"

از همون ابتدا مارول و سونی طوری تریلرهای فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" را منتشر کردند که آدم خیال میکرد مرد آهنی نقش زیادی در این فیلم داره. این باعث میشد تا هواداران اسپایدرمن نگران شوند چون دوست نداشتند شخصیت مورد علاقشون تحت الشعاع مرد آهنی قرار بگیره (اونم تو فیلم اختصاصی خودش!). اما وقتی فیلم اومد معلوم شد حضور مرد آهنی/تونی استارک  خیلی کمه. ضمنا اون صحنه ای که آخر تریلر ها میدیدیم که اسپایدرمن و مرد آهنی را در حال انجام یک تیم آپ در شهر نشون میداد هرگز در فیلم نبود!

 

14- جملات بروس وین

بروس وین

سال 2005 وقتی اولین تیزر فیلم "بتمن آغاز میکند" منتشر شد دیدیم که بیشتر روی بروس وین زوم شده و ما او را در حال سفر در دور دنیا میدیدیم. یک سری جملات زیبا هم درباره تاریکی و ترس میگفت که به صورت نریشن روی تیزر به گوش میرسید . مثلا: "یه چیزی اون بیرون در تاریکی هست، یه چیز ترسناک، چیزی که تا انتقام نگیره متوقف نمیشه ... اون چیز من هستم". واقعا جملات جالبی بودند ولی در فیلم اصلی به کار نرفتند چون ظاهرا فقط مختص این تیزر نوشته شده بودند!

 

13- حمله ثینگ به پایگاه نظامی

 جملات بروس وین

فیلم ریبوت "چهار شگفت انگیز" که سال 2015 ساخته شد از هر نظر افتضاح بود. یک آشغال به تمام معنا. کاملا مشخصه کلی چیز تو فیلم هست که بعدا اضافه شده یا اینکه خیلی چیزا بوده که بعدا حذف شده . یکی از نکات عجیب اینه که فیلم صحنه اکشن کافی نداره و این در حالیه که در تریلرها ما صحنه های زیادی دیدم که در آن «ثینگ» به یک پایگاه نظامی حمله میکنه. در واقع این صحنه ها در فیلم روی یک مانیتور دیده میشوند و خیلی هم کوتاه هستند! کاملا معلومه که این صحنه ها رو گرفته بودن که در فیلم باشه ولی جور دیگری تو فیلم قرار داده شدن که البته خیلی هم حیفه چون از صحنه های دیگر فیلم بهتر بودن!

 

12- حقیقت ناگفته درباره پدر و مادر پیتر پارکر

 حقیقت ناگفته درباره پدر و مادر پتی پارکر

وقتی سری فیلم های مرد عنکبوتی در سال 2012 با "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ریبوت شد، سونی انگار میخواست یه حال و هوای تازه بهش بده. این موضوع در تریلرهای فیلم مشخص بود چون جوری عمل میکردند که انگار قراره داستان اصلی فیلم درباره یک "قضیه ناگفته" (Untold Story) باشه و به گذشته پیتر پارکر و ناپدید شدن والدین  او اشاره کنه. اما وقتی فیلم را دیدیم هیچ نکته خاصی درباره گم شدن والدین پیتر در آن یافت نشد!

 

11- حضور درکس در ترکیب اولیه گروه نگهبانان کهکشان

درکس drax

وقتی که قرار شد فیلم "نگهبانان کهکشان" ساخته شود تماشاچیان اغلب با شخصیت های این فیلم آشنایی نداشتند. حق هم داشتند چون از شخصیت های ناشناخته و گمنام دنیای کمیک بودند. بنابراین مارول در اقدامی هوشمندانه سعی کرد در تریلرها و تیزرهای اولیه اونا رو معرفی کنه. شیوه جالبی هم برای این کار انتخاب کرد که آدم را یاد صحنه بازجویی از متهمین در فیلم های پلیسی/جنایی می اندخت! در این صحنه همه اعضای گروه حضور داشتند و بنابراین تریلر این رو میگفت که در این نقطه و مقطع از فیلم این اعضا در کنار هم به یک تیم تبدیل شده اند و با هم کار میکنند ولی در فیلم اینطور نیست و شخصیت درکس بعدا به گروه اضافه میشه. یعنی درکس قبل از اینکه استار لرد و گروت و راکت و گامورا دستگیر بشن، در اون زندان به سر میبرد!

 

10- بوسیدن کلاهخود مرد آهنی!

بوسیدن کلاهخود مرد آهنی!

در فیلم "مرد آهنی" ما آخرش نفهمیدیم که تونی استارک و پپر پاتس به هم رسیدن یا نه. اما در تریلرهای "ایرون من 2" مارول میخواست بگه رابطه اونا صمیمی شده. به همین دلیل صحنه جالبی رو دیدیم که در آن تونی در هواپیما از پپر میخواد که به نشانه خوش شانسی او را ببوسه ولی پپر در عوض کلاه زرهی او رو میبوسه و بعدش از هواپیما پرتش میکنه بیرون تا تونی بره و اون رو بگیره!!! ولی متاسفانه این صحنه در فیلم نبود ! در واقع در فیلم و طی اون صحنه  تونی بیشتر داشت به خاطر مسمومیت بالا میاورد!!!

حالا که بحث مرد آهنی و تونی و پپر پاتس شد باید بگم که تریلرهای "مرد آهنی 1" به وضوح نشان میداد که تونی و پپر یکدیگر را میبوسند اما در خود فیلم این اتفاق نیفتاد! یعنی به نظر میرسه کارگردان سعی کرد اون صحنه رومانتیک انتهایی در بالکون بین تونی و پپر را گنگ و مبهم دربیاره تا تماشاچی ها دقیقا ندونند که اونا بالاخره بهم رسیدند یا نه!

 

9- برج های دوقلو در تریلر مرد عنکبوتی!

برج های دوقلو مرد عنکبوتی

وقتی فیلم مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی قرار بود منتشر بشه، یک تیزر محشر ازش بیرون اومد که بعدا کلا حذف شد! این تریلر که من خیلی وقت پیش تو سایت براتون اپ کردم (اینجاست)، درباره سرقت از بانک بود. یعنی ابتدا چند سارق از یک بانک دزدی کرده و سپس با یک هلی کوپتر از محل میگریختند. بعد اسپایدرمن تعقیبشان میکرد و در نهایت هلی کوپتر سارقین را در تاری که میان برج های دوقلوی شهر نیویورک ایجاد کرده بود، گیر می انداخت! این تریلر بسیار منحصر به فرد بود چون به جای آنکه از صحنه های درهم و برهم تشکیل شود، انگار از سکانسی مستقل در درون فیلم گرفته شده بود و برای خودش داستان داشت. گفته میشد ریمی خودش روی ساخت این تیزر نظارت داشت تا از هر نظر ایده آل باشد. تا اینکه حوادث 11 سپتامبر پیش آمد. یعنی برج های دوقلوی شهر نیویورک با خاک یکسان شد. در نتیجه شرکت سونی تصمیم گرفت تریلر را از اینترنت جمع آوری کند. سونی حتی به ریمی دستور داد تمام سکانس مذکور را از فیلم حذف کند! البته یک روایت دیگر هم هست که طبق آن سونی از اولش هم قرار نبود از این صحنه ها در فیلم استفاده کنه!

 

8- اعلان جنگی که بعدا داده میشه!

جنگی که بعدا آغاز میشه!

در فیلم "اونجرز" دیدیم که لوکی به همراه لشگری از موجودات فضایی چیتاری به نیویورک حمله میکنه و به همین دلیل گروه اونجرز شکل میگیره. نیک فیوری به این اقدام لقب "اعلان جنگ" به کره زمین داد . صحنه های مبارزه با چیتاری ها از اواسط فیلم شروع شد. ولی تریلرهای اونجرز جوری بودند که آدم حس میکرد فیلم با حمله فضایی ها شروع میشه! این در حالیه که گروه اونجرز قبل از این صحنه ها کلی با هم جر و بحث کردند!

 

7- صحنه های مربوط به فیلم های بتمن

 صحنه های مربوط به فیلم های بتمن

در تریلر فیلم "بازگشت بتمن" ساخته تیم برتون، میشل فایفر (زن گربه ای) را دیدیم که روی تختخواب دراز کشیده و مثل دیوانه ها میخنده. اما در خود فیلم این صحنه نیست. البته اون لوکیشن هست ولی این صحنه نیست که خیلی هم عجیبه!

هاروی دنت

در تریلر فیلم "بتمن برای همیشه" آقای تامی لی جونز (که نقش دو چهره را بازی میکرد) یک جمله خیلی معروفی میگفت : "اگه خفاش میخواد بازی کنه، ما هم باهاش بازی میکنیم" (If the Bat wants to play, we'll play) ولی این جمله (که حتی در صفحه menu بازی های رایانه ای بتمن برای همیشه هم به کار رفت ) به همراه خیلی چیزای دیگه از فیلم حذف شدند.

 

6- چشم ثور و محل نابودی میولنیر

چشم ثور و محل نابودی میولنیر

این مورد نشون میده که گاهی اوقات وقتی تریلر به مخاطب دروغ میگه میتونه براش مفید باشه! در بخش فینال فیلم "ثور: رگناروک" شاهد هستیم که ثور یکی از چشمان خودش رو از دست میده و در ادامه صورتش زخمی باقی میمونه. و درسته که تریلرهای معرکه این فیلم برخی شات های مربوط به این مبارزه نهایی رو داشتند ولی جوری توسط مارول تغییر پیدا کرده بودند که تماشاچی متوجه نشه ثور قراره یک چشم نداشته باشه! (آره داداش، اضافه کردن چشم از حذف سبیل سوپرمن راحت تره!) . همچنین تریلرها جوری بودند که انگار لوکی حضور بسیار مهمی در مبارزه نهایی داره ولی اینطور نبود. و در نهایت باید گفت که اولین تریلر این فیلم نشان داد که خواهر ثور (هلا) در یک کوچه در نیویورک پتک ثور را نابود میکنه ولی در نسخه نهایی و حتی در تریلرهای بعدی این صحنه عوض شد و در کشور نروژ رخ داد. دلیلش هم این بود که کارگردان از نظر داستان مجبور شد این لوکیشن را تعییر بده.

 

5- سقوط یک هلی کریر!

 سقوط یک هلی کریر!

"هلی کریر" از اون وسایل نقلیه معروف دنیای کمیکه که در این مقاله معرفی شده است. در دنیای کمیک مشهوره که این وسیله آخرش همیشه باید سقوط کنه! بنابراین در تریلر فیلم "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی" سقوطش را نشان دادند . ولی در خود فیلم فهمیدیم که اون هلی کریری که ما گمان میکردیم نبوده که سقوط کرده، بلکه نمونه های کوچکتر و بدون سرنشین بود که سقوط کرد! شاید این دروغ زیاد بزرگ به نظر نیاد ولی بالاخره تریلرها این صحنه رو خیلی برجسته و مهم نشون داده بودند در حالی که در خود فیلم اصلا اینطور نبود!

 

4- لوکی درباره اِلف های تاریک چیزی نمیدونه!

 لوکی درباره الف های تاریک چیزی نمیدونه!

بعد از اتفاقات فیلم "انتقام جویان" دیدیم که لوکی به حق در زندانی در آزگارد زندانی شد. ولی این شخصیت اونقدر محبوب بود که مارول تصمیم گرفت در فیلم بعدی ثور یعنی "دنیای تاریک" از او به عنوان یکی از شخصیت های اصلی استفاده کنه. در این فیلم ثور مجبور شد به اتحادی ناخواسته با لوکی برای مقابله با تهدیدی بزرگتر تن بده. هواداران میخواستند بدونند که چی شده که ثور راضی به این کار شده. در تریلرهای منتشر شده صحنه ای بود که ثور داشت با هایمدال درباره الف های تاریک حرف میزد و بعدش گفت که فقط یک نفره که درباره اونا میدونه. بعدش صدای خنده لوکی رو شنیدیم. بنابراین ما فکر کردیم ثور به این دلیل با لوکی متحد میشه چون درباره الف های تاریک اطلاعات زیادی داره. اما در فیلم اینطور نبود و تنها اطلاعاتی که لوکی داشت و به درد ثور میخورد اون دالان مخفی بود که به بیرون از ازگارد راه پیدا میکرد!

 

3- صحنه های فریبنده عصر الترون!

 صحنه های فریبنده عصر الترون!

گاهی اوقات یک تریلر میتونه دارای صحنه هایی باشه که همشون در فیلم هستند ولی در عین حال بازم به شما دروغ میگه! "عصر الترون" بهترین مثال برای این نوع تریلر هاست ! در تریلر این فیلم صدای جیمز اسپایدر (صداپیشه الترون) را میشنیدیم که روی صحنه های فیلم حرف میزد و  دو صحنه شوکه کننده داشتند: اولی صحنه حمله ثور به تونی استارک بود که او را از گردنش میگرفت و دومی سپر کاپیتان آمریکا بود که شکسته روی زمین افتاده بود. اون رویارویی ثور و تونی در فیلم رخ میده ولی خیلی کوتاه بود که تاثیری هم در روند فیلم نداشت. این در حالی است که صحنه سپر کاپیتان آمریکا مربوط به صحنه توهم/رویا میشد ! به نظر میرسه هر دوی این صحنه ها اصلا برای این ساخته شدند که در تریلر مورد استفاده قرار بگیرند و ما را بیخودی هایپ کنند!

 

2- اکثر صحنه های تریلرهای جاستیس لیگ

اکثر صحنه های تریلرهای جاستیس لیگ

اولین تیزر تریلر فیلم "جاستیس لیگ" در جشنواره کمیک کان سال 2016 منتشر شد ، یعنی یک سال و نیم قبل از آنکه این فیلم منتشر بشه. تریلرهای دیگری هم منتشر شدند که هر کدام از آنها چندین صحنه داشت که در فیلم اصلی اثری از آنها نبود. مثلا صحنه هایی که مکالمه ای بین بروس و دایانا را درباره آکوامن (و اینکه نمیخواد عضویت گروه رو قبول کنه) نشان میداد ، فلش که از یک پنجره با سرعت خارج میشه، ری فیشر در دورانی که هنوز تبدیل نشده به سایبورگ و البته سوپرمن که خودش رو به آلفرد نشان میده و ... اینها هیچ کدام در نسخه سینمایی فیلم "جاستس لیگ" نبودند. البته همیشه امکان داره که برخی صحنه ها موقعی که فیلم رو میبینیم از اون حذف شده باشند چون به مرور تصمیم میگیرن برخی صحنه ها تو فیلم نباشن، ولی مساله اینه که اکثر این تریلرها زمانی منتشر شدند که چیزی به اکران فیلم باقی نمانده بود. این میتونه دو دلیل داشته باشه: 1- تا لحظه آخر وارنر خودش هم نمیدونست قراره نسخه نهایی چطور باشه 2- وارنر با شیادی میخواسته تماشاچیان را گول بزنه. هر کدوم از این دلایل که درست باشه واقعا بده!

 

1- جوخه خودکشی و جوکر!

جوخه خودکشی و جوکر!

و حالا میرسیم به مورد "جوخه خودکشی" که بدترین نمونه است برای نشون دادن شیادی تمام عیار! تریلرها اونقدر جوکر (با بازی جرد لتو) را به خورد ما دادند که همه مطمئن بودیم جوکر یا شخصیت خبیث اصلی فیلمه یا اینکه یکی از خبیث های اصلیه. تا اینکه معلوم شد چه کلاه بزرگی بر سر ما رفته و جوکر فقط یک شخصیت فرعی بود. البته جرد لتو بعدا خیلی شاکی شد و وارنر را به باد انتقاد گرفت که چرا صحنه های زیادی رو از جوکر حذف کرده. ولی خیلی ها گفتند که حتی اگر این صحنه ها را حذف نمیکردند باز هم جوکر شخصیت خبیث اصلی فیلم نبود چون در نسخه دارای صحنه های اضافه هم اثری از این صحنه ها نبود!  بنابراین کاملا مشخصه وارنر از محبوبیت جوکر سو استفاده کرده بود تا تماشاچی های بیشتری رو به سالنهای سینما بکشونه. قضیه اونقدر بد شد که تماشاچی ها از وارنر شکایت هم کردند! (خبرش اینجاست).

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تمام صحنه های حذف شده از "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" را تماشا کنید

صحنه های حذف شده از فیلم محافظین کهکشان 2 + لینک دانلود و تماشا

صحنه های حذف شده از فیلم لوگان + لینک دانلود و تماشا

داغ داغ! صحنه های حذف شده از فیلم "انتقام جویان: عصر آلترون" + لینك دانلود

صحنه های حذف شده از سری فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" + لینک دانلود مستقیم

صحنه های حذف شده «مری جین» در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" + لينك دانلود

صحنه های حذف شده از فیلم "مرد عنکبوتی 2" + لینک دانلود!

صحنه هاي جالبی که از فیلم "اسپایدرمن شگفت انگیز" حذف شد + لینک دانلود

نخستین سکانس حذف شده از فیلم بتمن و سوپرمن : طلوع عدالت منتشر شد

صحنه حذف شده از فیلم ددپول ! + لینك دانلود و تماشا

دومین صحنه حذف شده فیلم مرد مورچه ای(Ant-Man)

صحنه حذف شده از فیلم مرد مورچه ای (Ant-Man) + لینك دانلود

داغ داغ، دومین صحنه ی حذف شده ی کاپیتان امریکا جنگ داخلی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

saniel
#1 saniel 1396-12-27 15:14
مقاله جالبی بود واقعاً ..من باید یه تشکر بکنم از آقای ترابی بابت این سایت من دوسال قبل بزرگترین سوالم این بود که چرا بتمن و مردعنکبوتی توی یه فیلم نیستن ولی این سایت منو از اینرو به اونرو کرد
از اعضای سایت هم خواهش میکنم سایتو به بقیه معرفی کنم
من به شخصه خودم دونفره عاشق این سایت کردم
چقدر نهایت بازهم تشکر تشکر و تشکر
نقل قول کردن
parker
#2 parker 1396-12-27 15:27
البته یه مورد هم بود که فک کنم لازم میبود که تو لیست باشه . تا اونجا که یادمه تو تریلر اول tasm2 هری و پیتر یه مکالمه ای داشتن راجع به اینکه آزکورپ تمام این سال ها اونو و زن عموش رو تحت نظر داشته و یا صحبت های نورمن و هری راجع به پیتر که کلا تو فیلم نبودن و یا حتی رابطه فلیشیا با هری که تو فیلم اصن پرداخته نشد ولی تو تریلر پر رنگ بود ( عجب تریلری بود سایت تا یکی دو هفته رو هوا بود ولی افسوس که فیلم یه شکست کامل بود البته بد هم نشد چون پای اسپایدی رو mcu باز کرد .) .در کل خالی بندی کمپانی ها یه چیز خیلی عادیه .
نقل قول کردن
Ice Man
#3 Ice Man 1396-12-27 16:06
ممنون واسه مقاله
حداقل تا قبل فیلم که خیلی منتظری وقتی اینجوری میشه خیلی ناجوره
15-تیم آپ نبود اما اونقدرا هم ازش دور نبود ، به هر حال همین که تونی استارک/آیرون من نقش کلیدی تو فیلم داشت نکته مثبتی بود
14-خفنه اینجوری اما اصلا خلاقیت نداره ، دیالوگ های مختلف خود فیلم رو ترکیب کنن بهتره
13-من که فکر نمیکنم حتی یه صحنه نسبتا خوب یا حتی عالی تو یه فیلم آشغال فایده داشته باشه
12-آره خب تو سری امیزینگ یا کلا سونی واسه اسپایدرمن بیچاره ایده عجیب و غریب کم نداشتن مثل پدر و مادرش و...اما بعضی هاشون و بی خیال میشدن
11-منطقیه که تو این صحنه اوردنش چون اون موقع تاره بود هنوز باید مخاطب میفهمید درکس از شخصیت های اصلی و همینطور قهرمانه فیلمه
10-یه صحنه حذف شده که تو تریلرم اومده! رابطه تونی و پپر همیشه پر تنشه ، ما که هنوزم نتونستیم کشفش کنیم!
9-اینو که دیگه مجبور بودن حذفش کنن ، هرچقدرم که عالی بود معنیش تغییر میکرد
8-نمیشد لو بدن ! بازی با صحنه و زمانبندی اتفاقات از اصلی ترین ویژگی های هر تریلریه
7-صحنه کت ومن که خیلی مسخرس مثل همون تریلرای جوخه خودکشی بوده! دیالوگ دو چهره هم جالب بود اگه بود تو فیلم
6-پس مارول تو تریلرا هم یه تصویر کلی از فیلم رو بهمون خیلی قشنگ نشون میده..اصلا یادم رفت تو تریلرا یه جور دیگه بود
5-یه صحنه بی ربط میتونه معنی یه نکته دیگه تو تریلر رو بهتر برسونه..اینم جالب بود
4-حالا اینم باز از حقه های مارول بود و بیشتر به برداشت ما بستگی داشت
3-همین صحنه ها میتونن کلا تصورت بریزن بهم ، مثلا تو اون صحنه هم شاید ثانوس یه مشت به کاپیتان بزنه بدون پرش و زور بعد اونم یکم مقاوت کنه ، تازه شاید...بعد اما صحنه مهمی هم باشه جوری که ما فکر کنیم این صحنه توی تریلر رو دیگه دیدیم و بعد حتی یادمون بره مثل راگناروک و عصر الترون
2-راستش از اونایی که دیدمم انقدر سطحی و ظاهری بودن حالم به هم خورد و اینا هم فوقش میشد چند تا صحنه مصنوعی اضافه
1-جوکر رو باید حذف میکردن یا شرور اصلی اما حالا که نمیخواستن اینکار رو کنن حداقل نهایت کاری که میتونستن انجام بدن این بود که همه صحنه هایی رو که ازش ضبط کردن تو فیلم بذارن یا حداقل تو تریلر ها نشون نمیدادن و از جرد لتو بیچاره هم اینقدر بی دلیل بازی نمیگرفتن
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#4 Cap-Spider Potter 1396-12-27 16:18
آخ آخ آخ آخ !! یادم نبود که سکانس تیم آپ اسپایدی و ایرون من تو تریلر بود اما تو فیلم نه !! چه کشکی کشکی سرمون کلاه رفت ..!

نمیدونم چرا اون قسمت نگهبانان منو یاد اثر The Usual Suspects انداخت !! کسی یادش نیفتاد ؟! :o

به نظرم شکستن سپر کاپتان از همه شوکه کننده تر بود !!
من تا یه مدت میگفتم الترون از تانوسم قوی تره که همچین کاری کرده !!!

جاستیس لیگ و جوخه انتحارم هنوز کامل ندیدم !! :-* :-?

و ممنون برای مقاله جناب ترابی...
خیلی عالی بود...
نقل قول کردن
best of the best
#5 best of the best 1396-12-27 16:28
دم اقای ترابی گرم که حتی واسه اومدن یه تریلر هم یه مقاله مناسبتی به این باحالی مینویسه
و البته وارنر تو سالهای اخیر ثابت کرده استاد شیادیه :-*
نقل قول کردن
Aref1011
#6 Aref1011 1396-12-27 16:31
ممنون بابت مقاله.یه صحنه حذف شده توی تریلر اسپایدرمن بازگشت به خانه رو به نظرم یادتون رفته.توی فیلم اونجا که پیتر فهمید بابای دختره همون والچره رفت به دختره گفت ما به درد هم نمیخوریم و .... خداحافظ.اما توی تریلر یه طور دیگه نشون دادن انگار توی همون مهمونی پیتر داره دختررو میبوسه جای این که بگه خداحافظ و ... البته به نظرم کار درستی کردن چون اینجوری خیلی ضایع میشد که بعد بوسیدن دختره بره دنبال باباش
نقل قول کردن
saniel
#7 saniel 1396-12-27 17:08
ببخشید من یه سوال داشتم((به موضوع ربطی ندارد دیگه ببخشید))
تو دنیای دیسی اسپیدستر گربه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید آخه سوالم تو هیچ مقاله ای نمی گنجه
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#8 winter-soldier-911 1396-12-27 17:16
واقعا جرد لتو بازیگر خوبیه و تو همین سکونس هایی که تو فیلم بود بازیش فوق العاده بود.
کاش جوکر شرور اصلی فیلم بود.راستی تریلر اول جوخه خودکشی اصلا اون جادوگره و داداشش توش نبود :o .
راستی کسی فیلم باشگاه مشت زنی با بازی جرد لتو رو دیده؟ :roll:
نقل قول کردن
pegahmm
#9 pegahmm 1396-12-27 17:39
همه عالي، ولى يه مورد مهم رو نگفتين،حذف اسپايدي از سكانس تقابل دو تيم توى جنگ داخلى(وارنر لنگ حذف يه سبيله،ديزني شخصيت حذف ميكنه:))))
ولى كلا تريلر جنگ داخلى واااقعا شاهكار بود،مثلا باكى با تفنگ شليك ميكرد و شات بعدي وارماشين زمين ميخورد، يا كاپيتان با باكى صحبت ميكرد و ميگف لازم نيست بجنگيم و شات بعدي توني پرتش ميكرد و ميگفت تو يه جنگو شروع كردى!
واقعا من هنوزم عاشق اون تريلرم
نقل قول کردن
pegahmm
#10 pegahmm 1396-12-27 17:42
آها و صحنه حمله هالك به سورتور در رگناروك كه تو فيلم كلا جهت شوخى گذاشته بودن:))
نقل قول کردن
alispider
#11 alispider 1396-12-27 17:53
خیلی ممنون.استاد بابت مقالتون.بسیار عالی بود.داخل تریلر های جنگ داخلی هم وقتی تیم مردآهنی داشت به سمت کاپیتان آمریکا و تیمش می دوید اثری از مردعنکبوتی نبود.ولی داخل فیلم مردعنکبوتی بود.
نقل قول کردن
best of the best
#12 best of the best 1396-12-27 18:26
به نقل از winter-soldier-911:
واقعا جرد لتو بازیگر خوبیه و تو همین سکونس هایی که تو فیلم بود بازیش فوق العاده بود.
کاش جوکر شرور اصلی فیلم بود.راستی تریلر اول جوخه خودکشی اصلا اون جادوگره و داداشش توش نبود :o .
:roll:

جرد لتو خوبه ولی جوکرش افتضاح بود
نقل قول کردن
saniel
#13 saniel 1396-12-27 19:16
به نقل از best of the best:
به نقل از winter-soldier-911:
واقعا جرد لتو بازیگر خوبیه و تو همین سکونس هایی که تو فیلم بود بازیش فوق العاده بود.
کاش جوکر شرور اصلی فیلم بود.راستی تریلر اول جوخه خودکشی اصلا اون جادوگره و داداشش توش نبود :o .
:roll:

جرد لتو خوبه ولی جوکرش افتضاح بود

راست میگی اگه جوکر بهتری در فیلم استفاده می شد فیلم خوبی از آب در می اومد
ولی نمیشه همه رو تقصیر جردلتو انداخت شخصیت پردازی جوکر خوب نبود در ضمن ظاهر و رفتارش هم با جوکر کمیک ها کاملا متفاوت بود
نقل قول کردن
amirxlogan
#14 amirxlogan 1396-12-27 20:27
ببخشید بابت اسپم کسی میدونه origin کاپیتان بریتانیا چیه تو سایت سرچ کردم نیافتم :D :lol:
نقل قول کردن
vahid kuhestani
-1 #15 vahid kuhestani 1396-12-27 21:28
بنظرم یه مقاله هم باید بنویسیم بنام دفعاتی که عکس مقالات سایت اسپایدی به ما دروغ گفت :lol:
چون همین الان عکس این مقاله رو که نگاه کنین فکر میکنین تونی استارک اون ویروسی که پپر پاتس توی آیرون من ۳ گرفته بود فکر کنم اسمش اکسترمیس بود رو گرفته ولی توی مقاله تنها مطلب مربوط به مرداهنی همون بوسیدن ماسک بود و دفعات دیگه ای هم این حرکت رو زده بودین :-*
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1396-12-27 22:02
به نقل از vahid kuhestani:
بنظرم یه مقاله هم باید بنویسیم بنام دفعاتی که عکس مقالات سایت اسپایدی به ما دروغ گفت :lol:
چون همین الان عکس این مقاله رو که نگاه کنین فکر میکنین تونی استارک اون ویروسی که پپر پاتس توی آیرون من ۳ گرفته بود فکر کنم اسمش اکسترمیس بود رو گرفته ولی توی مقاله تنها مطلب مربوط به مرداهنی همون بوسیدن ماسک بود و دفعات دیگه ای هم این حرکت رو زده بودین :-*

اون عکسی که گفتی ربطی به اکستریمیس نداره. درباره همون صحنه ای هستش که تو متن هم بهش اشاره شد: "تونی مسموم شده و داره بالا میاره"

در ضمن عکس های مقاله خیلی خیلی همیشه با دقت انتخاب میشن و من خیلی روی انتخاب اونا دقت میکنم تا دقیقا مربوط بشن به محتوای ایتم های مختلف مقاله
ولی عکس اول یا همون header معمولا تزئینی هستش و سعی میشه جوری باشه که نظر خواننده رو به خودش جلب کنه.
تمام سایت های دنیا همین کار رو برای عکس header میکنن
بنابراین بهتره مواظب حرف زدنت باشی
مقالات سایت spidey.ir و عکساش هیچ وقت دروغ نمیگن
نقل قول کردن
git-man
#17 git-man 1396-12-27 22:19
راستی راجع به اون عکس‌های مربوط به کپ توی کانال تلگرام که نشون داده بود بعضی از فریم‌ها رو Mirror کردن، به نظر من نمی‌تونه درست باشه. چرا؟ شما پیشونی کپ رو نگاه کنین. بالای ابروی سمتِ راست کپ. اون تورفتگی و برآمدگی رو دیدید؟ توی کل فریم‌های تریلر، همون سمت راست بود! بنابراین چیزی Mirror نشده.
و حالا باید دید چجوریه که سپر دست چپشه بعد توی فریم آخر سپر دست راستشه!
اون حالت موها که به نظر من موهای استیو در هر دو طرف صورتش می‌ریزه توی صورت. نه فقط یک سمت.
و در کل این گریم بازیگر ممکنه طی چند سکانس تغییر کنه که طبیعیه و بارها مشاهده شده. مثلاً ثور ۱، وقتی ثور کلاهخود خودش رو برمیداره، موهاش ژولیده‌س بعد وقتی از جلو نشونش می‌ده موهاش صافن!
پس از روی مو نمی‌شه تشخیص داد. ولی چین و چروک صورت رو چرا!!

البته مثلاً سکانسی که ثانوس تسرکت رو خورد و خمیر می‌کنه رو می‌شه گفت آینه کردن. چون که ثانوس با دست چپش اون رو می‌شکنه در صورتی که به دست چپش باید دستکش باشه!! ولی نیست. پس ممکنه با دست راستش اونو شکسته باشه و اینا توی تصویر اونو برعکس کرده باشن.
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#18 Captain Steve Lover 1396-12-27 23:14
مقاله خیلی خوب بود...
ولی یه مورد رو کم داشت...
اون سکانس تو تریلر جنگ داخلی که
تونی به استیو میگه
I Was Wrong about You...Whole World Was Wrong About You
این مورد هم دوست داشتم تو لیست آورده بشه...ولی بازم مقاله کاملی بود
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#19 ilia_comic_khoon 1396-12-27 23:34
با سلام مقاله خیلییییییی عالی بود. :lol: :D :lol: :D یه سوال برای داستان مردعنکبوتی سالانه.قبل خواندن این کمیک ایا باید شماره های 789تا 795 مردعنکبوتی را خوانده باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
نقل قول کردن
P.Constantine
#20 P.Constantine 1396-12-28 00:16
فقط شماره ۹...
اصلا تا دیدمش یاد اون اولین باری افتادم که وارد سایت شدم و اولین مطلبی بود که توی سایت خونده بودم :cry: (ولی متاسفانه یه وقفه زیاد بین اولین بار و دومین بار افتاد، خیلی سر این مسئله حسرت خوردم! )
مورد ۱۰، از صحنه های حذف شده فیلم هست و قبل از فرود ایرون من توی اون مراسمی بود که اون وسط حرکات موزون درمیوورد!

یه سری موارد دیگه هم هستند ولی به خوبی صحنه های بالا نیستن:
مردعنکبوتی ۳ یادمه یه سری صحنه توی تریلرش داشت که در فیلم حذف شده بود!(چسبیدن ونوم و مشکی شدن لباسش، جایی که جلوی آینه ساختمون بود و لباسش مشکی بود ولی اون رو مثل سابق میدید! بعد از جنگ با مردشنی جلوی آینه خونه اش یهو قیافه و غرش ونوم رو دیدیم و...)
اسکارلت ویچ و کوییک سیلور هم از Age of Ultron حذف شده بودن!
نقل قول کردن
P.Constantine
#21 P.Constantine 1396-12-28 00:32
به نقل از git-man:
راستی راجع به اون عکس‌های مربوط به کپ توی کانال تلگرام که نشون داده بود بعضی از فریم‌ها رو Mirror کردن، به نظر من نمی‌تونه درست باشه. چرا؟ شما پیشونی کپ رو نگاه کنین. بالای ابروی سمتِ راست کپ. اون تورفتگی و برآمدگی رو دیدید؟ توی کل فریم‌های تریلر، همون سمت راست بود! بنابراین چیزی Mirror نشده.
و حالا باید دید چجوریه که سپر دست چپشه بعد توی فریم آخر سپر دست راستشه!
اون حالت موها که به نظر من موهای استیو در هر دو طرف صورتش می‌ریزه توی صورت. نه فقط یک سمت.
و در کل این گریم بازیگر ممکنه طی چند سکانس تغییر کنه که طبیعیه و بارها مشاهده شده. مثلاً ثور ۱، وقتی ثور کلاهخود خودش رو برمیداره، موهاش ژولیده‌س بعد وقتی از جلو نشونش می‌ده موهاش صافن!
پس از روی مو نمی‌شه تشخیص داد. ولی چین و چروک صورت رو چرا!!

آخه اون چین و چروک نیستش رگهاییه که وقتی فشار بهش وارد شده مشخص شده و اگه کریس اوانز مثل من باشه رگهاش قرینه اس :lol:
طرف دیگه ی صورتش نشون میده موهاش کاملا صاف مونده حتی اون موقعی که یه پرش می کنه اون طرف صورتش تغییری نکرده! دستکش هم از یه زاویه ای فیلم برداری شده که نمیشه گفت این دقیقا کدوم دستشه!
اگه فیلم های روسو هارو با دقت نگاه کنی یا اصلا سوتی پیدا نمی کنی یا اگرم پیدا کنی خیلی جزئیه! حتی خودشونم قبل از پخش تریلر گفته بودن تا کیفیت تریلر به بهترین نحو نرسه ما پخش نمی کنیم! و این صحبتشون هم باعث شد من برم
نقل قول کردن
git-man
#22 git-man 1396-12-28 01:46
به نقل از P.Constantine:
به نقل از git-man:
راستی راجع به اون عکس‌های مربوط به کپ توی کانال تلگرام که نشون داده بود بعضی از فریم‌ها رو Mirror کردن، به نظر من نمی‌تونه درست باشه. چرا؟ شما پیشونی کپ رو نگاه کنین. بالای ابروی سمتِ راست کپ. اون تورفتگی و برآمدگی رو دیدید؟ توی کل فریم‌های تریلر، همون سمت راست بود! بنابراین چیزی Mirror نشده.
و حالا باید دید چجوریه که سپر دست چپشه بعد توی فریم آخر سپر دست راستشه!
اون حالت موها که به نظر من موهای استیو در هر دو طرف صورتش می‌ریزه توی صورت. نه فقط یک سمت.
و در کل این گریم بازیگر ممکنه طی چند سکانس تغییر کنه که طبیعیه و بارها مشاهده شده. مثلاً ثور ۱، وقتی ثور کلاهخود خودش رو برمیداره، موهاش ژولیده‌س بعد وقتی از جلو نشونش می‌ده موهاش صافن!
پس از روی مو نمی‌شه تشخیص داد. ولی چین و چروک صورت رو چرا!!

آخه اون چین و چروک نیستش رگهاییه که وقتی فشار بهش وارد شده مشخص شده و اگه کریس اوانز مثل من باشه رگهاش قرینه اس :lol:
طرف دیگه ی صورتش نشون میده موهاش کاملا صاف مونده حتی اون موقعی که یه پرش می کنه اون طرف صورتش تغییری نکرده! دستکش هم از یه زاویه ای فیلم برداری شده که نمیشه گفت این دقیقا کدوم دستشه!
اگه فیلم های روسو هارو با دقت نگاه کنی یا اصلا سوتی پیدا نمی کنی یا اگرم پیدا کنی خیلی جزئیه! حتی خودشونم قبل از پخش تریلر گفته بودن تا کیفیت تریلر به بهترین نحو نرسه ما پخش نمی کنیم! و این صحبتشون هم باعث شد من برم


حالا چرا من می‌گم که اون سکانس آینه‌ای نشده.
شما برای این‌که بتونی اثبات کنی که فوکول استیو این‌ورش نیست و اون‌ورشه، باید توی بقیه فریم‌ها هم اینکارو انجام بدی.
اون دستکش ثانوس رونگاه کن. وقتی آینه‌ش رو خنثی می‌کنی، دستکش می‌ره به دست راست ثانوس! نه چپ.
از کجا مشخص می‌شه؟ چیدمان سنگ‌ها
سنگ قدرت روی سیکن انگشت اشاره‌س. اینو همه‌جا می‌شه ثابت کرد. ولی وقتی می‌خوای آینه بودن سکانس استیو رو ثابت کنی، جای سنگ قدرت از روی انگشت اشاره میاد روی انگشت آخر!
پس یا دستکش ثانوس به دست راستشه!
یا سنگ قدرت روی انگشت آخر که هر دو غلط از آب درمیاد.
درستش دستکش به دست چپ و سنگ قدرت هم روی انگشت اشاره.

شما فوکول رو آوردی اون‌طرف ولی باهاش دستکش هم دادی به دست راست ثانوس
بنابراین اون گریم صورت جزو چیزایی هست که برای فیلمبرداری ممکنه هربار تغییر کنه. و طبیعی هست. لزوماً همه سکانس‌ها پشت سر هم فیلمبرداری نمی‌شن.
نقل قول کردن
P.Constantine
#23 P.Constantine 1396-12-28 03:04
به نقل از git-man:
حالا چرا من می‌گم که اون سکانس آینه‌ای نشده.
شما برای این‌که بتونی اثبات کنی که فوکول استیو این‌ورش نیست و اون‌ورشه، باید توی بقیه فریم‌ها هم اینکارو انجام بدی.
اون دستکش ثانوس رونگاه کن. وقتی آینه‌ش رو خنثی می‌کنی، دستکش می‌ره به دست راست ثانوس! نه چپ.
از کجا مشخص می‌شه؟ چیدمان سنگ‌ها
سنگ قدرت روی سیکن انگشت اشاره‌س. اینو همه‌جا می‌شه ثابت کرد. ولی وقتی می‌خوای آینه بودن سکانس استیو رو ثابت کنی، جای سنگ قدرت از روی انگشت اشاره میاد روی انگشت آخر!
پس یا دستکش ثانوس به دست راستشه!
یا سنگ قدرت روی انگشت آخر که هر دو غلط از آب درمیاد.
درستش دستکش به دست چپ و سنگ قدرت هم روی انگشت اشاره.
شما فوکول رو آوردی اون‌طرف ولی باهاش دستکش هم دادی به دست راست ثانوس
بنابراین اون گریم صورت جزو چیزایی هست که برای فیلمبرداری ممکنه هربار تغییر کنه. و طبیعی هست. لزوماً همه سکانس‌ها پشت سر هم فیلمبرداری نمی‌شن.

عکس دومی شما رو به اشتباه انداخته! اون عکسه پایینیه نباید آینه ای میشده فقط عکس اول باید آینه ای میشده و اون آخری اشتباها آینه ای شده! حالا که انقدر بحث داغ شده من گیف اون صحنه رو درست کردم که بهتر متوجهش بشیم:
هیچ مشکلی هم از لحاظ دستکش نداره چون معلوم نیست انگشت شستش کجاست!!!(انگشت شست عقب تر از بقیه انگشتاست و تو این صحنه استیو انگشت اشاره و انگشت کوچیک رو گرفته پس با آینه ای شدن نمیشه مشکلی برای صحنه پیش نمیاد!)
حالا فرض رو بر این میذاریم که آینه ای نشده پس یعنی مارول سوتی داده؟صحنه فیکه؟ برای چی به این تابلوییه؟
حالا شما نظرت رو بگو چون من واقعا ایده ـی دیگه ای جز اینا ندارم!
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1396-12-28 06:32
به نقل از ilia_comic_khoon:
یه سوال برای داستان مردعنکبوتی سالانه.قبل خواندن این کمیک ایا باید شماره های 789تا 795 مردعنکبوتی را خوانده باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه . نیازی نیست
نقل قول کردن
Amir_marvel
#25 Amir_marvel 1396-12-28 12:41
فقط خدا میدونه چندتا از این کلک ها تو تریلر جنگ بینهایت بود
نقل قول کردن
git-man
#26 git-man 1396-12-28 23:13
به نقل از P.Constantine:

عکس دومی شما رو به اشتباه انداخته! اون عکسه پایینیه نباید آینه ای میشده فقط عکس اول باید آینه ای میشده و اون آخری اشتباها آینه ای شده!
هیچ مشکلی هم از لحاظ دستکش نداره چون معلوم نیست انگشت شستش کجاست!!!(انگشت شست عقب تر از بقیه انگشتاست و تو این صحنه استیو انگشت اشاره و انگشت کوچیک رو گرفته پس با آینه ای شدن نمیشه مشکلی برای صحنه پیش نمیاد!)
حالا فرض رو بر این میذاریم که آینه ای نشده پس یعنی مارول سوتی داده؟صحنه فیکه؟ برای چی به این تابلوییه؟
حالا شما نظرت رو بگو چون من واقعا ایده ـی دیگه ای جز اینا ندارم!


پس اگه زحمتی نیست، اون عکس داخل کانال تلگرام رو ویرایش کنین تا بقیهٔ کاربران به مشکل دچار نشن.
در هر صورت من مخالف فیک بودن این سکانس هستم.
اما هر فریمش رو نمی‌تونم Mirror شده در نظر بگیرم! چون اشتباه هست.
شما می‌گی اون صحنه‌ای که دستکش و سنگ‌ها توش هستن اشتباهی آینه‌ای شده.
پس شما قبول می‌کنی که فوکول استیو طبق چیزی که خیلی هم طبیعی هست و در فیلمبرداری فیلم‌ها رخ می‌ده، تغییر کرده که تغییر گریم یه چیز کاملاً غیرکامل انکار هست!
حرف من این بود. عکسی در کانال هست که می‌گه صحنه آینه‌ای شده و دلیلش رو هم حالت موی استیو بیان شده. حالا ما در سکانسی که دستکش و سنگ‌ها رو می‌بینیم، بازم حالت موی استیو مثل سکانس قبل‌ترش هست. بنابراین:
همون طور که گفتم، فوکول استیو از هر دو طرف صورتش هست و حالا موقع فیلمبردای یکیش یه ذره رفته عقب تر!
تمام این سکانس‌ها رو که با یک شات نمی‌گیرن! ممکنه هزاربار کات خورده باشه. پس دلیلی نداره سکانس‌ها دقیقاً یک‌شکل و با یک گریم باشن. کل حرف من این بود.

و بازم می‌گم، اون برآمدگی بالای ابروی سمت راست استیو فقط در سمت راست صورتش وجود داره. کافیه عکس‌ها رو با دقت نگاه کنین. بالای ابروی سمت چپش هیچ برآمدگی‌ای نداره.
این برآمدگی که به خاطر فشار به بازیگر وارد می‌شه، چیزی نیست که هربار شکلش فرق کنه. این شکل صورت شخصه! نه حالت موهاش که مثلاً باد بزنه خرابش کنه! شما اخم کن، هر بار چین و چروک پیشونیت حالتش یکسانه. یا اونی که روی گونه‌ش چال داره، هر بار اون چال به شکل یکسانی ظاهر می‌شه.

پس به جای این‌کارها فقط باید در مورد این‌که چرا سپر دستش نیست ولی در سکانس آخر دستش هست رو بررسی کنیم و احتمالات بدیم.
همون‌طور که دلیلی نداره این سکانس‌ها با یک شات فیلمبرداری بشن، پس دلیلی هم نداره که حتماً پشت سر هم باشن. ممکنه بعد از این‌که دست ثانوس رو می‌گیره، ما سکانس‌های دیگه‌ای رو ببینیم و بعد برگردیم روی سکانس آخر. مثلاً نگاه بهت زدهٔ خیلی‌ها! نگاه نگران واندا و بقیه و کلی چیزای دیگه. و در نهایت سکانس آخر رو ببینیم. پس طی این زمان خیلی اتفاقات ممکنه افتاده باشه از جمله ظاهر شدن سپرش!

ممکن هم هست که سپر از همون اول توی دستشه ولی به خاطر این‌که بیننده واضح این حرکت رو ببینه، سپر رو حذف کرده باشن. بالاخره یه چیز کامپیوتری و جلوهٔ ویژه‌س که به راحتی می‌تونن دستکاریش کنن.

پس:
۱) سکانس جعلی نیست به هیچ‌وجه!
۲) تصاویر آینه نشدن.
۳) شات‌ها پشت سر هم نیستن
۴) و در نهایت، احتمال حذف سپر برای واضح بودن و بالابردن تأثیر سکانس روی مخاطب که داره تریلر رو می‌بینه، وجود داره.

من دیگه چیزی به ذهنم نمی‌رسه.
به جاش چرا راجع به اون سکانسی که ثانوس تسرکت رو خُرد می‌کنه و دستکش دستش نیست صحبت نکنیم؟ :-)
ثانوس از زمانی که میاد توی سفینهٔ ثور، دستکش به دستشه. با یک سنگ که سنگ قدرت هست. بعد از حمله و قتل‌عام، ما ثانوس رو می‌بینیم که تسرکت رو داره با دستی که دستکش توشه ولی دستکش اون لحظه توی سکانس نیست، خوردش می‌کنه.
نمی‌شه گفت اون لحظه دستکش رو درآورده!! و نمی‌شه گفت اون لحظه سنگی نبوده که دستکش نیاز نداشته باشه! نمی شه گفت اول سنگ فضا رو گرفته بعد قدرت رو! اگه اینجوریه پس چرا وقتی سنگ فضا رو می‌ندازه توی دستکش، از قبل سنگ قدرت هم هست؟ سنگ فضا که نمی‌تونه یه زمانی رو بدون دستکش در جایی که ناامن هست نگه‌داری بشه. چه جایی امن‌تر از دستکش؟ هیچ ولدمورتی، نگینی خودش رو در موقع خطر، دور از خودش نگه نمی‌داره! :-)
این‌جا بیشتر احتمال می‌ره که اون سکانس آینه شده باشه. یعنی ثانوس اون رو با دست راستش می‌شکونه. با همون دستی که کلهٔ ثور رو می‌خواد بترکونه!
برای اثباتش شاید بشه با محاسبات میلیمتری روی چانهٔ ثانوس که یه سری خطوط داره، یه بررسی‌هایی انجام داد.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#27 AmirhoseinJafari2005 1399-11-10 20:56
جالب بود... ایده خیلی خوبیه باعث میشه که داستان لو نره ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید