تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم “فونیکس سیاه” (Dark Phoenix)

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم “فونیکس سیاه” (DARK PHOENIX)

راستش دلم نیومد برای آخرین اثر افراد ایکس فاکس، تحلیل ننویسم! با ما همراه باشید.

 اگر هنوز تریلر را ندیده اید بروید اینجا.

از آنجایی که این غزل خداحافظیه و بعد از اکران این فیلم ما مطمئنیم تا مدت ها این شخصیت ها را این گونه و با این بازیگر ها نخواهیم دید، پس لازم دیدیم این تریلر را بررسی کنیم.

همانطور که بارها و بارها گفتم من عاشق شخصیت پردازی ‌ای هستم که جیمز مک آووی برای چارلز اگزاویر انجام داده و واقعا شیفته بازی او هستم. همچنین مایکل فسبندر که جنبه احساسی مگنیتو را به بهترین نحو به تصویر کشیده. پس دلیلی که انقدر از این تریلر ناامید هستم این است که تقریبا همه چیز داستان مطابق اطلاعات لو رفته از فیلم است و در این تحلیل به تطبیق داستان با اطلاعات لو رفته خواهم پرداخت:

در ابتدا با توجه به صحنات تریلر می توان متوجه شد که این داستان خیلی سعی کرده از حماسه فونیکس سیاه اقتباس کنه و برای این کار به دلیل وقت محدود فیلم و بودجه اش مجبور بوده بخش مربوط به سیاره شیآر و بخش اعظمی از قسمت های کیهانی‌اش را از آن حذف نماید.

JessicaCh

بنابراین باز هم تایید محکمی بر لیلاندرا نارمانی نبودن جسیکا چستن خواهیم داشت! داستان فیلم بیشتر به جنبه زمینی فونیکس سیاه خواهد پرداخت و همچنین می توان گفت تمرکز بیشتر فیلم بر روی شخصیت جین و درگیری های درونی اوست. افراد ایکس علیه یکی از هم تیمی های خود!

Little Jean XM

تریلر با صحنه ای آغاز می شود که جین به مدرسه اگزاویر برده شده. حال چرا می گوییم برده شده؟ چون با توجه به اطلاعات لو رفته پدر جین او را برای ثبت نام آورده است. با توجه به سن و سال جین می توان گفت این اتفاق در دهه  ۷۰ میلادی و کمی قبل از وقایع فیلم Days of the Future past افتاده است.

Little Jean ProfX

با توجه به صحنات ابتدایی درمیابیم که گذشته جین تغییر کرده و نسبت به دنیای کمیک متفاوت است.

JeanCarCrash

در این صحنه دیدیم که جین باعث کشته شدن والدینش شده چرا که کنترلی روی قدرت هایش نداشته است. اما در دنیای کمیک یکی از دوستان جین طی تصادف ماشینی کشته می شود و اینجا برای اولین بار قدرت هایش را کشف می کند:

Annie Richardson & JeanGrey in Comic

Annie Richardson & JeanGrey in Comic

همین اتفاق باعث می شود ذهن او با دوستش پیوند خورده و به کما برود.( Jean Grey (2017) / Jean Grey (2017-) Chapter 8)

Jean in Coma Comics

همین واقعه بود که نیروی فونیکس جین را پیدا کند و با آن پیوند بخورد.

Phoenix

 

Jean Beast Discover

پس از پایان فلش بک ها، ما جین را روی تخت می بینیم که آزمایشاتی روی آن انجام می گیرد. این صحنه به همان صحنه ای که جین در فیلم X-men Last Stand روی تخت خوابیده بود و لوگان پیش او آمد شباهت داشت.(این اولیش!) در اینجا نگرانی شدیدی در صورت هنک می بنیم و انگار یک اتفاق وحشتناک افتاده است( یا شایدم اتفاقی مشابه که برای لوگان در X:TLS افتاد قرار است بیافتد!)

در صحنه بعد بحث و جدل چارلز و میستیک را می بینیم که از سر مخفی کردن چیزی از جین ناراحت شده است. (این دعواها بین چارلز و میستیک پایان ناپذیر است!) با توجه به اطلاعات لو رفته در میابیم که چیزی که چارلز از جین مخفی کرده زنده ماندن پدرش است!

اما تریلر سعی دارد به ما بگوید که حادثه ای که از جین مخفی شده تصادف ماشین است!(نه ول کردن پدرش!) حادثه ای که باعث خارج شدن نیروی درونی جین می شده و چارلز سعی داشته با مخفی کردن آن از جین محافظت کند!

و شاید این صحنه از تریلر که جلو تر نشان داده می شود به همین موضوع مخفی کاری مرتبط است و باعث عصبانیت جین می شود!

اما می رسیم به یکی از جالب ترین اتفاقات فیلم! در این صحنه احتمالا شاهد جنوشا و ساخت و ساز در آن هستیم. جایی که مگنیتو بعد از وقایع فیلم آپوکالیپس در حال انجام آن بود. در دنیای کمیک جنوشا نام جزیره ای است که جهش یافته ها در آن زندگی می کنند و مگنیتو در آن فرمانروایی می کند.

گنوشا

جنوشا ایکس من

نکتهٔ جالبی که در جنوشای فیلم وجود دارد این است که بناهای داخل آن از فلز ساخته شده اند! و با توجه به قدرت هایی که آپوکالیپس به مگنیتو داد همچنین ساخت دوباره مدرسه اگزاویر دور از ذهن نیست!

در اینجا بر خلاف فیلم Last Stand می بینیم که مگنیتو دیگر جین را قبول نمی کند. چرا که دارد در آرامش و جزیرهٔ جهش یافته ها با خیال آسوده زندگی می کند! جین در اینجا احتمالا دنبال پاسخ درمورد  قدرت هایش و کنترل کردن آن می گردد اما با این حال اریک استقبالی از او نمی کند.

JessicaCh

در ادامه برای اولین بار کارکتر "جسیکا چستین" را در تریلر مشاهده میکنیم! ما پیش از این نیز میدانستیم که او نقش خبیث فیلم را بر عهده دارد، اما حتی بعد از این تریلر هویت واقعی او برای ما مشخص نشده است! هرچند بر اساس اطلاعات لو رفته از فیلم (بر خلاف شایعاتی که اظهار میداشتند او نقش یک فرمانده اسکرال را بازی میکند) میتوان حدس زد که او نقش یکی از فرماندهان نژاد بیگانه ای را بازی میکند که رنگ واقعی پوستشان طوسی است و (همانند اسکرال ها) میتوانند تغییر چهره دهند. تریلر چیزی در خصوص هویت و نژاد او برای ما آشکار نکرد ، اما کاملا روی انگیزه های (شاید انگیزه های ظاهری!) او به عنوان یک تهدید پشت پرده تمرکز داشت.

Jessica Follow Phoenix

در اینجا او را میبینیم که به سمت یک پلیس محلی در محل وقوع یک حادثه میرود؛ احتمال خیلی زیاد این صحنه مربوط به عواقب نبرد جین و افراد ایکس میباشد(که در ادامه به آن اشاره میشود) و کارکتر جسیکا چستین هم به دنبال جین است .

بلافصله مشاهده میکنیم که او وارد یک کلیسا میشود و با جین شروع به صحبت میکند! همانطور که مشخص است او قصد نزدیک شدن به جین و احتمالا کنترل (یا نابودی!) نیروی فونیکس برای اهداف خود را دارد! اون به جین میگوید که : < اشکالی نداره که به کسی تعلق نداشته باشی، چون همه به راحتی درک نمیکنند > ، که به طور واضحی جین را مقابل چارلز اگزاویر و دوستانش قرار میدهد.

 

اما سوال این است که آیا او تنهاست؟ آیا ویلن اصلی و پشت پرده شخص دیگریست؟ ( امیدواریم که داستان آنطور که ما فکر میکنیم قابل پیشبینی نباشد!)

Cyclops

بعد از آن سایکلاپس را مشاهده میکنیم که در حال دویدن در عمارت ایکس است، گویا اتفاقی افتاده است

.Quick Silver کویبک سلور

حتی کوئیک سیلور نیز در ادامه رویت میشود که در حال مراقب و راهنمایی دانش آموزان است. نقش او بعد از حضورش در Days of Future past به مراتب بیشتر شده و با توجه به اینکه جریانات این فیلم 9 سال بعد از X-men :Apocalypse رخ میدهد ، باید انتظار شخصیت پخته تری از او را داشت!(ایوان پترز نیز شخصیت کوئیک سیلور در این فیلم را با Older توصیف کرده است(

Storm

نگاهی بسیار کوتاه نیز به استورم داریم که بعد از اتفاقات فیلم آپوکالیپس او در این فیلم اعتماد بنفس بیشتری خواهد داشت و سن و سالی از او گذشته است.

Hank Angry

در اینجا هنک مک اووی را مشاهده میکنیم که تک و تنها در حال قدم زدن است و اینجا احتمالا مزار همان فردی از افراد ایکس است که در ادامه خواهیم دید؛ ظاهرا اون عصبانی و ناراحت است و همچنین درگیر یک گرفتاری و کشمکش درونی(احتمالا فقدان بزرگش که در اطلاعات لو رفته به آن اشاره کردیم)، و خب میتوان گفت که دلیل این گرفتاری ها از دیدگاه او چارلز و برخی از افراد ایکس است. به همین دلیل او در ادامه وارد ماجراجویی اش میشود با این تفاوت که اینبار به همراه مگنیتو میجنگد، نه پروفسور اگزاویر(باز هم همان اطلاعات لو رفته!)

Mystique Phoenix

در صحنه بعد (که ظاهرا بعد از اون صحنه ایه که جین رو روی تخت مشاهده کردیم) میبینیم که پروفسور اگزاویر از "تغییر جین" خبر میدهد(She is Changing) و میستیک هم در پاسخ میگه < به چی؟ > (مشخصا به فونیکس).

چیزی که در اینجا مشخص است، اینست که چون چارلز از قدرت ساکن شده در درون جین اطلاع کاملی ندارد، سعی میکند اولین نشانه های این دردسر احتمالی را سرکوب کند!

Erik Jean

سپس ملاقلات دوباره مگنیتو و جین را میبینیم! اما این بار اریک کاملا از وجود نیروی فونیکس در درون جین آگاه شده و به او میگوید : < تو برای جواب به اینجا نیومدی ... برای اجازه اینجا اومدی! >. این صحنه دقیقا ما را یاد یاغی گری های میستیک می اندازد او هم از پدری کردن چارلز خسته شده بود و برای آزادی پیش اریک رفت، در این صحنه نیز می بینیم جین از پروفسور خسته شده و به اریک پناه آورده است. در ظاهر جین نیز نشانه های فونیکس در حال پدیدار شدن است و چشم های آتشینش بیانگر این است که او دارد از درون می سوزد. در آخر ملاقات مگنیتو و فونیکس خبر یک دسیسه بزرگ را میدهد، اما آیا این خبیث بودن باز هم به رستگاری ختم میشود؟!

Xmen VS  Jean&Phoenix

در همان حین صحنه ای از ابتدای رویارویی جین و افراد ایکس به نمایش درمیاید. با توجه به ساختمان ها و فضای محل مورد نظر میتوان نتیجه گرفت که اینجا محله Red hook واقع در بروکلین است، یعنی محله خانه جین در کودکی اش! همان جایی که جین در فیلم X-men : the last stand با پروفسور ایکس ملاقات و او را به قتل رساند! (این هم یه تطابق دیگه با اطلاعات لو رفته!)

با توجه موقعیت این محل نسبت به عمارت ایکس و حضور کامل تیم در برابر جین ، میتوان نتیجه گرفت که این صحنه بلافاصله بعد از کشف شدن نیروی فونیکس اتفاق می افتد(قبل از اینکه جین به سراغ مگنیتو بره) و تیم (مخصوصا اسکات و چارلز) قصد دارد به آرامی جین را به گفتگو متوقف کند که خب ظاهرا اینگونه پیش نمیرود!

New xmen 2000s Costume

همان لحظه لباس جدید تیم را شاهد هستیم که از سری کمیک های New X-men ) از 2000 ) الهام گرفته اند، و همانطور که در اطلاعات لو رفته از فیلم نیز اشاره کردیم لباس هایی که در انتهای X-men Apocalypse مشاهده کردیم در این فیلم بر تن مردان ایکس حضور ندارد .

Bishop Easter Egg

در پس زمینه این صحنه یک ایستراگ وجود دارد و آن هم اشاره به یکی از اعضای جهش یافته افراد ایکس است. Bishop Power نامی است که روی یک تریلی در پشت صحنه نقش بسته است.(بیشاپ نام این ابرقهرمان کمیک است) در فیلم Days of the Future past نیز شاهد ایفای نقش این شخصیت بودیم.

 

Red Hook Legion

میبینیم که جین به وسیله نیروی فونیکس به ماشین های پلیس یک ضربه ناگهانی وارد میکند، به صورتی که به هوا پرتاب میشوند. و خب اگر به یاد داشته باشید ما از این گونه صحنه ها در سری فیلم های " مردان ایکس " زیاد دیدیم!

نمونه اش اولین فیلم این سری! یادتون اومد؟! علاوه بر این ایستراگ دیگری در این صحنه وجود دارد و آن هم به داستانی است که در قسمت های ابتدایی سریال لژیون تعریف می شود. در این فیلم پاسخ واقعه Red Hook داده می شود. یعنی جین و نیروی فونیکس باعث این اتفاق بوده اند.

نکته قابل توجه دیگر در خصوص جین در تریلر این هستش که ما اون رو زیاد در عمل نمیبینیم، پس آیا جلوه صحنه های مورد نظر در حال تکمیله؟!

Attack X-mansion

در صحنه بعدی حمله ای را به مدرسه اگزاویر و عمارت افراد ایکس شاهد هستیم. اما این حمله فقط به این عمارت منتهی نمی شود. شاید بعد از شکست سخت پلیس ها، نیروی ویژه دپارتمان و نیروی ویژه جلوگیری از جهش یافته ها وارد کار می شوند.

Metro Attack

باز هم همان نیروی ویژه را این بار در مترو مشاهده می کنیم که بیانگر این است که حملات در جاهای مختلفی انجام می شود. آیا به تلپورت کردن نایت کراولر مربوط است؟

Falling helicopter

در ادامه می بینیم که ارتش، جین را تا جنوشا تعقیب کرده و این اتفاق مردمی که مگنیتو در آن جزیره رهبریشان می کرد را به خطر می اندازد. اینجا وقت قدرت نمایی جین است او دارد به مگنیتو قدرت ها و توانایی های بالایش را نشان می دهد. این اتفاق نه تنها آتش جنگ را نمی خواباند بلکه باعث می شود اریک بار دیگر در هیبت مگنیتو بازگردد و از کوره دررود.

Jean Crying

تریلر باری دیگر به ابتدای فیلم باز می گردد. جین تک و تنها زیر باران در حال گریه کردن است. در پشت صحنه نیز صدای پروفسور ایکس می آید که می گوید > غضب، درد و رنج، همگی با هم بروز می کنند. < در این صحنه دو حدس وجود دارد اول این که این صحنه دقیقا در همان زمانی که جسیکا چستین در حال قدم زدن در باران است رخ می دهد و جین از این که نتوانسته نیروی فونیکس را کنترل کند ناراحت است و حتی ممکن است از کشتن یکی از افراد ایکس که در ادامه به آن خواهیم پرداخت بسیار غمگین و ناراحت است. اما حدس دوم این است که او تازه وقایع کودکی و این واقعیت که پدرش ولش کرده(با توجه به اطلاعات لو رفته) را به یاد آورده و فهمیده است.(لباس جین نیز در این صحنه متفاوت است) به هر حال باید صبر کرد و دید دقیقا این صحنه در کدام قسمت فیلم رخ خواهد داد.

X SpaceShip

پس از پیشرفت فیلم سازی و کار بی نظیری که فیلم محافظان کهکشان انجام داد و باعث شد ریسک پذیری در فیلم ها بالا برود. پس از گذشت ۱۸ سال ما بالاخره شاهد به فضا رفتن افراد ایکس هستیم. ما از خلاصه داستان می دانستیم که افراد ایکس وقتی با سفینه فضایی در حال انجام ماموریت هستند موج کیهانی به جین برخورد می کند و باعث می شود نیروی فونیکس خارج شود.

اما اطلاعات لو رفته جزئیات بیشتری به ما می دهد و آن این است که افراد ایکس حین نجات فضانوردانی که در سفینه گیر افتادند دچار از دست دادن جین می شوند. البته در عکس های ابتدایی فیلم نیز می دانستیم که همچین اتفاقی قرار است بیافتد:

JeanBlastPhoenixComics

در دنیای کمیک نیز مشابه این اتفاق افتاده است که در این صفحه از کمیک در حال تماشایش هستید.

CosmicPhoenix

 

Jean House Explode mistique

و اما می رسیم به نقطه عطف داستان! در همان صحنه ای که پلیس به همراه افراد ایکس سعی در صحبت با جین داشتند احتمالا اتفاق ناگواری خواهد افتاد. این محل دقیقا خونهٔ جین گری است. و در این صحنه می توان مطمئن شد که او در کل خانه را منفجر کرده است. اما با توجه به اطلاعات لو رفته ما می دانیم که سایمون کینبرگ با این فیلم سعی در فریب دادن ما و بازی با ذهن ما دارد. پس احتمالا در اینجا اتفاقی مشابه با فیلم آخرین مقاومت رخ می دهد:

ولی در انتها نتیجه ای متفاوت حاصل می شود. میستیک احتمالا برای نجات چارلز پیش قدم می شود و جین که از کوره در رفته است میستیک را نیز عمدا یا سهوا به قتل می رساند!!

SCOTT DEFENDS JEAN

بعد از صحنه انفجار مشخص می شود که یکی از اعضا قطعا کشته می شود. اسکات نیز چون عاشقانه جین را دوست دارد سعی بر این دارد که برای بقیه اثبات کند که جین از روی عمد این کار ها را انجام نداده است. اما چه فایده بازهم قراره جدا شدن افراد گروه و رودرو قرار گرفتن آنها را تماشا کنیم.

BEAST'S CRISIS OF FAITH

مثل این که چارلز در مرگ اون عضو(میستیک) بی گناه نبوده و هنکی که همیشه و بارها طرف چارلز را در بدترین شرایط می گرفته این بار قرار است رو به روی او قرار گیرد. و البته شاید او چارلز را به این دلیل مقصر می داند که چرا از اول جلوی جین را نگرفته و یا واقعیت را زودتر بهش نگفته و یا حتی این که اعضای افراد ایکس را از این تهدید آگاه نکرده است. حال باید منتظر بمانیم تا دلیل دقیق مقصر دانستن چارلز را بفهمیم.

CHARLES CONSUMED BY FIRE

در صحنه بعد چارلز را می بینیم که در حال استفاده از «سریبرو» است. این احتمالا زمانی است که چارلز به دنبال جین می گردد اما با پیدا کردنش با نیروی فونیکس و شراره های آتش مواجه می شود. احتمال دیگری که وجود دارد این است که چارلز باری دیگر سعی دارد جین را تحت کنترل در آورد و آن خاطرات را از او دور کند.

Cyclops UnitedNation

این صحنه که تقریبا یقین داریم مربوط به قسمت پایانی فیلم است به ما نشان می دهد؛ سایکلاپس در محوطه سازمان ملل متحد است و خرابی های شدیدا زیادی رخ داده است و افراد آن در حال خارج شدن از محل هستند. با توجه به اطلاعات لو رفته یکی از اهداف بیگانه های فیلم اینه که رهبران جهان را کنار هم جمع کنند و آنها را از بین ببرند!! گفته میشود نبرد نهایی بیرون سازمان ملل متحد رخ میدهد و در این نبرد از جلوه های کامپیوتری سنگینی استفاده شده است همچنین چارلز و سایکلاپس تمام تلاششان را برای جلوگیری از بیگانه های تغییر شکل دهنده انجام میدهند. در همین حین سفینه های جنگی آنها به زمین می رسد و جین که به نظر به حالت نرمال برگشته آن سفینه ها رو به فضا هدایت می کنه! اما با ریشوت های طولانی و عکس های سر صحنه فیلمبرداری ریشوت ها این صحنه قرار است به کلی تغییر کند:

Jessica Jean Reshoots

یعنی ممکن است اون صحنه عظیم به یک صحنه نبرد دو نفره تبدیل شود که نبرد تلپاتیکی بین جین و جسیکا چستین خواهد بود و دارای CGI و جلوه های ویژه بسیار زیادی خواهد بود.

Charles Sorry

در این صحنه تاسف و ناراحتی شدید چارلز را شاهد هستیم او دارد از هنک یا اعضای افراد ایکس عذر خواهی می کند که چرا زودتر جلوی جین را نگرفته است. این صحنه یقینا بعد از مرگ میستیک رخ می دهد:

Erik Cry

اشک های اریک نیز باز هم غم و سوگواری برای میستیک را نشان می دهد.

 در این صحنه نیز می بینیم که اریک از نصیحت های چارلز خسته شده و حوصله شنیدن حرف های او را ندارد. این نشان می دهد که افراد ایکس برای کمک پیش مگنیتو آمده اند اما او از کمک سر باز می زند.

Erikhelmet

در ادامه و بعد از حملات به جنوشا، اریک تصمیم می گیرد باری دیگر وارد عرصه شود. این بار او کلاه خودی که از سباستین شاو برداشته بود(در فیلم First Class) را به سر می گذارد.

JeanScott

این صحنه احتمالا مال زمانی است که اسکات سعی بر متقاعد کردن و بازگرداندن جین دارد. بازهم می توان حدس زد که کینبرگ سعی دارد آن صحنه اعصاب خرد کن در فیلم Last Stand را تداعی کند و حتی در تریلر لو رفته دیدیم که جین احتمالا در ادامه این صحنه عینک سایکلاپس را خواهد برداشت:

ScottGlasses

THE BROTHERHOOD OF MUTANTS

 باری دیگر شاهد گروه برادری جهش یافته ها به رهبری مگنیتو هستیم. با توجه به این صحنه می توان فهمید که مگنیتو وارد عمل شده و قصد انجام کاری را دارد اما افراد ایکس جلویشان سبز می شوند و مانع انجام دادن این کار می شوند. با توجه به تعداد اندک افرادی که در کنار اریک ایستاده اند می توان حدس زد که فقط همین دو نفر از جزیره جان سالم بدر برده اند. نکته مهم هم اضافه شدن هنک به تیم مگنیتو است و احتمالا قصد دارند به روشی بدی جلوی جین را بگیرند که چارلز و گروه برصدد جلوگیری از آن ها بر آمدند.

xmen vs BrotherhoodMutant

در طرف مقابل تیم افراد ایکس که شامل استورم، نایت کراولر، پروفسور ایکس و سایکلاپس می شود. ظاهرا کوئیک سیلور در مدرسه اگزاویر مانده باشد و از دانش آموزان آن جا محافظت می کند. در این صحنه احتمالا شاهد صحنه ای مشابه با پایان فیلم Last Stand خواهیم بود چرا که می دانیم در این نبرد تیم مگنیتو شکست خواهد خورد.

Scott in Field

این صحنه سایکلاپس را در آتش نشان میدهد و احتمالا انفجار هایی طی مبارزه رخ داده. با توجه به لباس اسکات این صحنه در ادامه رویارویی افراد ایکس و برادری جهش یافته ها اتفاق افتاده است.

Charles vs BrotherhoodMutant

چارلز نیز با توجه به ظاهر و لوکیشن فیلم احتمالا در حال جلوگیری از گروه برادری جهش یافته هاست. با نگاهی به عکس های منتشر شده از فیلم می توان مطمئن شد که مگنیتو شکست بدی خواهد خورد:

FUNERAL

نمایی از مراسم خاکسپاری کوچکی برای عضو کشته شاهد هستیم. نکته قابل توجه تعداد اندک افراد عزادار است. در اطلاعات لو رفته گفته شده بود که افراد ایکس در این فیلم حالتی مثل انتقام جویان خواهند داشت و مردم آنها را پذیرفته اند ولی این مراسم خاکسپاری بیانگر چیز دیگری است.

Jean EMBRACES HER POWER

گریه ها و صحبت های جین را می شنویم. او آرام آرام در حال پذیرفتن نیروی فونیکس است و احتمالا در همین جا خودش را تسلیم نیروی فونیکس می کند.

Erik Fights

مبارزه طاقت فرسایی بین مگنیتو و حریفی ناشناس را شاهد هستیم. با توجه به لباس و لوکیشن می توان گفت اینجا جنوشا است و جنگی بین جین و مگنیتو یا بین افراد نظامی و جین با کمک مگنیتو رخ می دهد. به هر حال حدس می زنیم که این یک دعوا و نزاع ابتدایی بین مگنیتو و جین باشد. همین مبارزه است که باعث می شود مگنیتو کلاه خود معروف خود را بر سر گذارد چرا که جین قدرت های تلپاتی و کنترل ذهنی دارد.

X-MEN TELEPORT

تلپورت کردن افراد ایکس توسط نایت کراولر را می بینیم و این اتفاق به احتمال زیاد قبل از رو به رو شدن با مگنیتو و گروهش است.

Beast Mistique Death

تیر خلاصی تریلر! ادر این صحنه مرگ میستیک برای ما کاملا آشکار می شود و غیر از این انتظاری نمی توان داشت. شاید یکی از دلایلی که فاکس مرگ میستیک را در تریلر آشکار کرده این است که در شات های مختلف از غیاب میستیک مطلع می شدیم و  فهمیدن این واقعه غیر قابل اجتناب بوده است.

MAGNETO VILLAIN

در فیلم آپوکالیپس شاهد زیاد شدن قدرت های مگنیتو بودیم. در این صحنه نیز که حالتی عجیب دارد احتمالا اریک با تمام قدرت اش درحال مبارزه است و تبدیل به همان مگنیتویی می شود که همیشه منتظرش بودیم. سوال اصلی در این صحنه این است که چه کسی جلوی او را می گیرد؟ اسکات با لیزر؟ یا چارلز با کنترل ذهن یکی از اعضا؟

GETS CONSUMED BY PHOENIX

صحنه های CGI این فیلم بسیار خوب کار شده است و حتی در این صحنه که کاملا کامپیوتری است خوب به نظر می رسد. این صحنه شدیدا کامپیوتری، جین احتمالا در فضا است و با آن موج کیهانی برخورد کرده است. دقیقا مانند همان صفحه از کمیک که در همین جا قرار دادیم.

EvilJean

و در آخر تبدیل شدن جین به فونیکس و شیطانی شدن صورت او را می بینیم. شاید در این صحنه اریک انگیزه های جین را می دهد و یا ممکن است اتفاقی بد برای جین افتاده باشد و مثلا کل واقعیت راجع به مرگ پدر و مادرش را فهمیده است. حال دلیل انتخاب سوفی ترنر برای این نقش مشخص می شود. تجربه ای که او در سریال بازی تاج و تخت داشته باعث انتخاب او در نقش جین گری شده. واقعا جای خالی خنده شیطانی فونیکس مانند دنیای کمیک در این تریلر حس می شود. امیدواریم در تریلر های بعدی شاهد آن باشیم.

 

نظر شما راجع به این تریلر چیست؟ آیا فیلم موفقی می شود؟ نظر شما راجع به ریشوت ها و تاخیر های اکران چیست؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

با تشکر فراوان از دوست بزرگوارم که در نگارش و آماده کردن این مقاله کمک بسیار زیادی به من کرد!

 مهدی رضایی

Best Comicfan

مهدی رضایی 

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

اطلاعات لو رفته از پخش آزمایشی فیلم "فونیکس سیاه"(X-MEN DARK PHOENIX)

مهمترین اتفاق ها در کمیک های ایکس من: جین گری از مارول گرل به فونیکس سیاه تبدیل میشود

5 شخصیت كمیك بوكی که قدرت های خدامانند به دست آوردند

10 زنده شدن غیر قابل باور در دنیای كمیك!

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت پنجم

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت چهارم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spiderx
#1 Spiderx 1397-07-07 17:58
عالی بود
مطمعنم این فیلم میترکونه و تاریخشم که بین انتقامجویان4 و مرد عنکبوتی2 هست که جای بازی برای 2 الی 3 هفته صدر نشینی باز میکنه
من احتمال میدم که فیلم های مردان ایکس ریبیوت نشه و همین بازیگرا برای فیلم های بعدی حضور داشته باشند و این فیلم ها با کمک تیم نویسندگی مارول باشه زیرا بازیگران توانمندی را برای این فیلم به کار برده اند و تصور تعویض نقش شخصیت های مانند چارلزو مگنیتو و وولورین و ددپول بسیار سخت خواهد بود و آن ها سال ها این نقش را بازی کرده اند و واقعا هم بسیار توانا بوده اند.
حالا این فیلم روند داستانی رو لو داده بهتره یا اینکه مثل انتقامجویان تا آخرین لحظه نفهممیم
من به شخصه عاشق فیلم های مردان ایکس هستم
به امید مووفقیت این فیلم.
نقل قول کردن
darth vader
#2 darth vader 1397-07-07 18:20
واقعا حیفه که جیمز مک اووی و مایکل فاسبندر رو در هیبت چارلز و مگنیتو نبینیم . خدا کنه مارول دوباره این دو نفر رو برای فیلم های ایکس من mcu استفاده کنه. این فیلم پایان خوبی خواهد بود . :cry:
نقل قول کردن
mehran spidey
#3 mehran spidey 1397-07-07 19:35
با تشکر از آقایان فقیه و رضایی بابت این بررسی

والا من به شخصه چندان ازش لذت نبردم ! البته امیدوارم که من کاملا در اشتباه باشم و فیلم خیلی خوبی رو شاهد باشیم ، از اونجایی که آخرین فیلم هست که موقتا از X MEN میبینیم ، امیدوارم که پایان خوبی داشته باشند و از اون دسته فیلم ها نباشند که فوری از یاد ها بیرون برند ....

خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
Hugh logan
#4 Hugh logan 1397-07-07 21:05
اون صحنه ايي كه گروه ايكس حين نجات فضانوردان گير افتادن ك موجب از دست رفتن جين ميشن دركدوم كميك اتفاق افتاده؟
نقل قول کردن
Hugh logan
#5 Hugh logan 1397-07-07 21:08
به نقل از darth vader:
واقعا حیفه که جیمز مک اووی و مایکل فاسبندر رو در هیبت چارلز و مگنیتو نبینیم . خدا کنه مارول دوباره این دو نفر رو برای فیلم های ایکس من mcu استفاده کنه. این فیلم پایان خوبی خواهد بود . :cry:

ي نفر ديگم حيف شد
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1397-07-07 21:33
عالی بود احمد آقا
فوق العاده
افتخار میکنم سایتم همچین ادمین هایی داره.
من راستش تریلر رو همین الان دیدم. شخصا علاقه خاصی به دیدن این فیلم نداشتم. این تریلر هم علاقمندی خاصی برام ایجاد نکرد. ولی امیدوارم موفق باشه و پایانی در خور برای سری دوست داشتنی اکس من فاکس در سینما باشه. علیرغم همه فراز و نشیب ها ، ما هوادارا خیلی خاطره شیرین از فیلمای اکس من فاکس داریم . ایشالا این فیلم هم به خاطرات ما بیفزاید
نقل قول کردن
Hugh logan
#7 Hugh logan 1397-07-08 17:23
ببخشيد جواب سوالم چيشد
نقل قول کردن
marvel boy
#8 marvel boy 1397-07-08 18:56
به نقل از Spiderx:
عالی بود
مطمعنم این فیلم میترکونه و تاریخشم که بین انتقامجویان4 و مرد عنکبوتی2 هست که جای بازی برای 2 الی 3 هفته صدر نشینی باز میکنه
من احتمال میدم که فیلم های مردان ایکس ریبیوت نشه و همین بازیگرا برای فیلم های بعدی حضور داشته باشند و این فیلم ها با کمک تیم نویسندگی مارول باشه زیرا بازیگران توانمندی را برای این فیلم به کار برده اند و تصور تعویض نقش شخصیت های مانند چارلزو مگنیتو و وولورین و ددپول بسیار سخت خواهد بود و آن ها سال ها این نقش را بازی کرده اند و واقعا هم بسیار توانا بوده اند.
حالا این فیلم روند داستانی رو لو داده بهتره یا اینکه مثل انتقامجویان تا آخرین لحظه نفهممیم
من به شخصه عاشق فیلم های مردان ایکس هستم
به امید مووفقیت این فیلم.

به نظر منم فیلم عالی میشه خودم طرفدار مردان ایکس به ویژه جین گری هستم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45