نقد و بررسی فیلم مرد مورچه ای و واسپ (ANT-MAN And The Wasp)

نقد و بررسی فیلم مرد مورچه ای و واسپ  (ANT-MAN And The Wasp)

یکی از بهترین دنباله های مارول! اگر دنبال مرهمی بر درد و رنج جنگ بی نهایت می گردید، فیلم مردمورچه ای و واسپ به کمکتان می آید. با نقد و بررسی این فیلم همراه ما باشید.

بعد از کاری که جنگ بی نهایت با ما کرد، تصور فیلمی شاد و مفرح کمی سخت بود؛ اما همین مهم باعث شد، فیلم مرد مورچه ای و واسپ به اولین قرص مسکن بعد از فضای سنگین جنگ بی نهایت تبدیل شود. بله! انتظار ها به پایان رسید و دنبالهٔ فیلمی که «ادگار رایت» سر آن خون دل ها خورده بود، به اکران درآمد! از همین سو، نگرانی هایی برایمان وجود داشت که نکند «پایتون رید» بدون کمک های قبلی «ادگار رایت» بتواند دنباله ای درخور فیلم قبل به نمایش در آورد؛ اما با دیدن فیلم این نگرانی برطرف می شود و متوجه می شویم که «پایتون رید» کارش را به بهترین نحو به انجام رسانده است. طی سال های اخیر که مارول ما را سرگرم به جان هم افتادن ابرقهرمانان، راگناروک با تم لایت، چالش های پادشاهی با لباس ابرقهرمانی و سر انجامی که تمام این فیلم ها را با عصاره ای از تمام ۱۸ داستان قبلی به ما تحویل داد؛ باید دید که فیلمی کوچک با قهرمانی کوچک می تواند جلوی تمام آن فیلم ها عرض اندام کند یا خیر! شاید این فیلم در بین آن خیل بلاک باستر های ابرقهرمانی بهترین نباشد اما می توان گفت یکی از  معدود دنباله های مارول است که از فیلم اول بهتر عمل کرده.

مرد مورچه ای 2

این بار صحنه های اکشن فیلم نسبت به قبل پیشرفت زیاد و قابل توجهی داشته است و در بین دیگر آثار مارول، جدیدتر و خلاقانه تر به نظر می آید. صحنه های تعقیب و گریزی که در سان فرانسیسکو اتفاق می افتد، فیلم Bullit را برایمان تداعی می کند اما اضافه شدن المنت های مردمورچه ای که با بزرگ یا کوچک شدن همراه است باعث شد، این صحنات بیش از پیش منحصر به فرد شوند. در این فیلم به دلیل اضافه شدن قابلیت بزرگ شدن، همکاری بین مورچه ها و «اسکات لانگ» کمتر به تصویر کشیده می شود و ای کاش به این مورد بیشتر پرداخته می شد. واسپ در به نمایش گذاشتن قدرت ها و زد و خورد های در فیلم بی نقص عمل می کند و ما این را مدیون «اوانجلین لیلی» هستیم. اگر در فیلم دکتر استرنج از بی جا بودن برخی از شوخی ها رنج بردید یا از تفاوت راگناروک با منبع اقتباسش ناراحت شدید؛ باید گفت در «مردمورچه ای و واسپ» به خاطر روایت و لحن متمرکزش می توانید با خیال راحت از ته دل بخندید چون دیگر نگرانی بابت بهم ریختگی فضا و لحن داستان وجود ندارد. با این که فیلم شدیدا تحت تاثیر “جنگ داخلی” قرار گرفته اما با این حال داستان خود را روایت می کند. همین باعث شده بدون درگیر شدن با فیلم های قبلی از داستان و پیچش های فیلم لذت کافی را ببریم.

در مجموع، برعکس فیلم اول که فیلمی کمدی با ترکیب فیلم های سرقت بود؛ مردمورچه ای و واسپ سعی بر ترکیب ژانر های مختلف دارد اما چیزی که بیشتر به چشم می آید یک فیلم کمدی/اکشن ماجراجویانه است که حتی در ابتدای فیلم به این تغییر ژانر اشاره می شود.

روند داستان فیلم برعکس جنگ بی نهایت تا حد زیادی قابل پیشبینی است و می توان گفت کسانی که تریلرهای فیلم را دیده اند، تقریبا می دانند که در انتهای فیلم چه اتفاقی می افتد. اما این اتفاق چیزی از آن کم نمی کند؛ فیلم ریتم بسیار خوبی دارد که باعث کسل شدن مخاطب نمی شود. حتی با این که از پایان فیلم مطمئن هستیم اما بازهم فینال مهیجی دارد.

این بار بیشتر به شخصیت اصلی پرداخته شده که احتمالا مربوط به «پل راد» می شود چرا که او یکی از نویسندگان فیلم است؛ همین باعث شده «اسکات» از خشکی قسمت قبل در بیاید و طراوت و تازگی را به شخصیت او اضافه کند. «اوانجلین لیلی» در نقش واسپ کاملا در فیلم می درخشد و حتی می توان ادعا کرد که او در کنار  «پل راد» ستاره اصلی فیلم است. از آن سو، بازیگران فرعی هستند که می توان ادعا کرد یکی از نقاط قوت فیلم حضور و ایفای نقش آنهاست. «کَسی لانگ» همان دختر بامزه قسمت قبل است با این تفاوت که این بار با بالاتر بودن سن او، حرف هایی که در فیلم به زبان می آورد بیشتر به سن و سالش می خورند؛ این بار روابط خانوادگی بسیار بهتر از فیلم قبل به نمایش گذاشته می شود. اما «مایکل داگلاس» در هیبت «هنک پیم» می توانست بهتر باشد و برخی از شوخی هایش حق مطلب را ادا نمی کرد. «لوییس» به همراه برا بچه های دله دزدش، برای باری دیگر در فیلم حضور دارند و حضورشان انرژی مثبت زیادی را به فیلم اضافه کرده و به سان آمپولی است که باعث خلق صحنه های خنده دار می شود. البته از یاد نبریم که «رندال پارک» با ایفای نقش یک مامور فدرال بیش از قبل به صحنه های فان و خنده دار فیلم می افزاید. و اما می رسیم به آنتاگونیست های فیلم، که می توان از یکی از ضعف های فیلم به شمار آورد. «هانا جان کامن» در قالب «گوست» ویلنی کاملا متوسط را ارائه می دهد که البته این تقصیر فیلمنامهٔ فیلم است و ای کاش بیشتر به شخصیت او پرداخته و حتی دشمنی اش با قهرمانان داستان شخصی تر می شد (البته سعی شده دشمنی اش با هنک پیم شخصی شود ولی مساله اینه که اونقدر در فیلم حضور نداره که به این مساله خوب پرداخته بشه). «سانی برچ» با بازی «والتون گاگینز» هم مانند فیلم “توم ریدر” بد نیست اما قرار نیست ویلن خاصی باشد و فقط به روند فیلم کمک کرده و به چالش های آن می افزاید. «لارنس فیشبرن» در کنار «میشل فایفر» هم با این که حضور کوتاهی در فیلم دارند اما به بهترین نحو کار خود را انجام داده اند.

یکی از نقطه ضعف های موسیقی متن فیلم است که تازگی خود را از دست داده و تنوعی در آن دیده نمی شود، همان تم فیلم قبلی به شکلی متفاوت تکرار می شود. البته از یاد نبریم که دو فیلم اخیر مارول توقع ما را از موسیقی متن فیلم هایش بسیار بالا برده.

 

این قسمت باعث افشای داستان فیلم و دارای اسپویل است!

فیلم از جایی شروع می شود که «اسکات» بخاطر کمک به کاپیتان آمریکا در جنگ داخلی قرار دادی دو ساله با دولت دارد که در این مدت به حبس خانگی محکوم است. همانطور هم که می دانید بعد از جنگ داخلی هر ابرقهرمانی می بایست زیر سایه دولت به انجام فعالیت بپردازد و با توجه به فیلم قبل این خلاف عقیدهٔ هنک پیم و دخترش است. با امضا نکردن قرار داد، آنها مورد پیگرد قانونی ماموران فدارل قرار گرفته اند. در اینجا هوپ سعی دارد مانند فیلم قبل انگیزه های خود را مقابل یکی از خبیث های فیلم یعنی «سانی» مخفی نگه دارد اما برخلاف فیلم قبل به راحتی هویتش فاش می شود. همین باعث ظهور هدفی برای خباثت «سانی» می شود که با دزدیدن تکنولوژی هنک پیم پول زیادی به جیب بزند اما این انگیزه ها برای خلق یک ویلن خوب کافی نیستند.

 در سویی دیگر «گوست» است که در صحنه های ابتدایی فیلم کارش را به بهترین نحو به انجام می رساند؛ او حین دعوای سانی و واسپ سر و کله اش پیدا می شود و مخفی بودن هویت او به جذابیت فیلم می افزاید. او به هر نحوی می خواهد تکنولوژی و آزمایشگاه هنک پیم را به چنگ آورد و حتی در حین انجام این کار باعث شد ما برای چند لحظه فکر کنیم هنک به رحمت خدا رفته. اما وقتی هویت او و انگیزه هایش از خباثت مشخص می شود جذابیت او به سمت سراشیبی با زاویه تند تبدیل می شود. همین باعث می شود که دیگر نتوانیم او را یک خبیث بنامیم. «گوست» گذشتهٔ تراژدیکی دارد، اما مدت زمان فیلم و خرده داستان های فیلم منجر به مفهوم نیافتن این تراژدی شده و خلاصه حق مطلب برای بهتر به نمایش گذاشته شدن او ادا نشده. در زمان کودکی «گوست» پدرش بخاطر خیانت در امانت و دزدیدن فن آوری های پیم باعث مرگ خود و همسرش می شود و با انفجار فن آوری های مربوط به قلمروی کوانتومی قدرت های لمس ناپذیری در دخترش پدیدار می شود. همین قدرت های «گوست» دلیل اعمال خبیثانهٔ اوست چرا که این قدرت با درد و رنج زیادی همراه است که در آینده باعث مرگ او می شود و به همین علت او به دنبال فن آوری جدید هنک پیم می رود تا با آن خودش را درمان کند.

در این بین مشخص می شود که «بیل فاستر»، «گوست» را تربیت کرده و گذشته ای که با هنک داشته باعث شده دلخوری بدی بین او و هنک ایجاد شود. در اینجا نزدیک شدن شخصیت هنک پیم به دنیای کمیک را شاهد هستیم. یعنی با این که او به قهرمانان فیلم کمک می کند اما در گذشته آنقدر ها هم آدم خوبی نبوده و این دقیقا با دنیای کمیک مطابقت دارد! به عبارتی دیگر در دنیای کمیک هنک پیم همیشه اشتباهاتی را مرتکب شده و در این فیلم هم متوجه میشیم او در دنیای سینمایی هم اشتباه کم نداشته! علاوه بر این در فیلم دیدیم که بیل فاستر با بهره گیری از اختراعش به گوست کمک کرده تا وضعیت پایداری تری پیدا کند. چیزی که از ایرادات فیلمنامه ای  شخصیت گوست می شود پیشینه اش با سازمان شیلد است! زیرا در فیلم جوابی برای عدم حضورش در “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان” مطرح نشد؛ او در کنار سرباز زمستان می توانست تمام اتفاقات آن فیلم را تحت شعاع قرار دهد.

مردمورچه ای و واسپ” اتفاقات گذشته را فراموش نکرده؛ ایستر اگی که در فیلم قبل وجود داشت در این فیلم باعث کمک رسانی به قهرمانان فیلم شد. در فیلم قبل وقتی «مردمورچه ای» به قلمرو کوانتومی وارد شد، ما هاله ای از «ژانت ون داین» دیدیم که در این مشخص شد مقداری از خاطرات و خصوصیات شخصیتی «ژانت» در «اسکات» پدیدار شده؛ در اینجا یکی از بهترین صحنه های خنده دار فیلم را شاهد هستیم که همراه شده با ایفای نقش بی نظیر «پل راد»! «اسکات» که تحت کنترل «ژانت» در آمده با همان حس و حال مادرانه و عاشقانه با هنک و هوپ رفتار می کند، این صحنه باعث شد من از ته دل بخندم و این چیزی بود که مدت ها دنبالش می گشتم بالاخره بهش رسیدم!  

پس از اتمام صحنات میانی فیلم، به قسمت پایانی فیلم می رسیم؛ با این که به اتفاق می دانیم که بالاخره «ژانت» نجات پیدا می کند اما با این حال چیزی از هیجان فیلم کم نمی شود و انصافا پایان فیلم بسیار خوب و خوش ساخت بود ولی هنوز هم در نمایش قلمرو کوانتومی از لحاظ جلوه های بصری از دکتر استرنج یک پله عقب تر است. یکی از دیگر مشکلات فیلم پیچش عجیبی بود که به «ژانت» اضافه کرده بودند؛ او بخاطر حضور زیادش در دنیای کوانتومی قدرت های جدیدی به دست آورده بود حتی در پایان فیلم با این قدرت ها «گوست» را شفا داد! باید از سازندگان فیلم پرسید شما که می خواهید او را به جمع پودر شدگان جنگ بی نهایت اضافه کنید چرا این قدرت ها را به او اعطا کردید؟

اولین صحنه پس از تیتراژ (برعکس دومین صحنه) را می توان یکی از برترین صحنه های پس از تیتراژ دنیای مارول نامید. مسیر فیلم باعث بهتر جلوه کردن این صحنه شد؛ با پودر شدن هوپ، هنک و ژانت به علاوه گیر افتادن اسکات در دنیای کوانتومی سوالات بسیاری در ذهن ما ایجاد شد که یکی از نقاط قوت فیلم محسوب می شد و ما را مشتاق دیدن فیلم انتقام جویان ۴ کرد.

در نهایت باید گفت که فیلم مردمورچه ای و واسپ فیلم خوب و سرگرم کننده ای است اما نباید توقع زیادی از آن داشت پس مقایسه کردن آن با آثار برتر مارول محلی از اعراب ندارد. همچنین چنین فیلمی با این کیفیت برای شخصیتی مثل مردمورچه ای لقمه بزرگی برایش محسوب میشود. واقعا مثلا 20 سال پیش کی فکرش رو میکرد مارول روزی بتونه یه همچین فیلمی از روی شخصیت درجه سه خودش به نام مرد مورچه ای بسازه؟! ما این فیلم را برای حداقل یکبار دیدن به شما توصیه می کنیم ولی مطمئن باشید اونقدر سرگرم کننده است که بیش از 1 بار آن را تماشا میکنید!

  

امتیاز: ۸ از ۱۰

  

نظر شما چیست؟ آیا این فیلم انتظارات شما را برطرف کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 چیز مهمی که باید درباره واسپ (WASP) بدانید

 چند تا مرد مورچه ای داریم؟

معرفی هویت های مختلف «هنک پیم» (مرد مورچه ای) در دنیای کمیک

10 دشمن برتر مرد مورچه ای (ANT-MAN)

شماره آخر کمیک مقدمه فیلم "مرد مورچه ای و واسپ" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

10 کمیک مهم "مرد مورچه ای" (ANT-MAN)

معرفی کمیک بوک های مهم "مرد مورچه ای" (ANT-MAN)

معرفی شخصیت: مرد مورچه ای

معرفی شخصیت: واسپ

قسمت آخر از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" (INFINITY WAR) ترجمه شد + لینک دانلود

بررسی و تحلیل اولین تریلر منتشر شده از فیلم "مرد مورچه ای و واسپ"

نقد و بررسی فیلم مرد مورچه ای (ANT-MAN)

ایستراگ (EASTER EGG) های جالب فیلم انت من 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hosein8081
#1 hosein8081 1397-04-23 11:36
عالی ممنون آقای فقیه
نقل قول کردن
Spiderx
#2 Spiderx 1397-04-23 12:32
یه سوال اولین صحنه پس لز تیتراژ مرد مورچه ای 2 چی بوده??
دومیش که پودر میشن و خودش گیر میافته لطفا بگویید اولیش چی بوده است??
ممنون.
نقل قول کردن
amir parker
#3 amir parker 1397-04-23 12:47
ممنون بابت نقدتون اقای فقیه
نقل قول کردن
Leonardo1
-1 #4 Leonardo1 1397-04-23 12:57
سلام
این نمره ۱۰ از ۸ رو از سایت IMDb دیدید یا نمره خودتونه؟؟ :-*
نقل قول کردن
Ehsan_Spidey
#5 Ehsan_Spidey 1397-04-23 13:05
ممنون بابت نقدتون آقای فقیه

راستی آخر فیلم بعد از اینکه تیتراژ و صحنه های بعد از تیتراژ تموم میشه هم خیلی جالبه
نقل قول کردن
mehran spidey
#6 mehran spidey 1397-04-23 13:44
نقد خیلی خوبی بود از آقای فقیه بابت این نقد خیلی سپاس گزارم ;-) خیلی خوشحالم این فیلم هم عالی از آب در اومده و قراره یه فیلم کمدی و عالی از انت من ببینیم ....
نقل قول کردن
ali.stark
#7 ali.stark 1397-04-23 14:04
ولی اقای فقیه من زیاد از فیلم خوشم نیومد مخصوصا شخصیت گوست که مثلا ولین بود ولی حضور کمی داشت.
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1397-04-23 14:26
من دیروز در سینما دیدمش (سه بعدی)
عالی بود
یه سر و گردن از قسمت اول بهتر بود
لذت بردم. ریتم فیلم و صحنه های اکشنش عالی بود
اونجلین لیلی در نقش واسپ ترکوند
پل راد هم کاملا خودش شده بود و خلاقیت کمدی خودش رو کاملا نشون داد
کلا واسپ نقطه قوت اصلی بود
با تک تک نظرات اقای فقیه موافقم. ویلنش خوبه و در خدمت داستان ولی اصلا به گرد پای امثال ثانوس و لوکی و ... نمیرسه
تقصیری هم نداره. چون ثانوس توقعات رو به شدت بالا برده
نمره منم 8 از 10
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1397-04-23 14:27
به نقل از Leonardo1:
سلام
این نمره ۱۰ از ۸ رو از سایت IMDb دیدید یا نمره خودتونه؟؟ :-*

Imdb دیگه کدوم خریه؟! :-*
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1397-04-23 14:29
به نقل از Spiderx:
یه سوال اولین صحنه پس لز تیتراژ مرد مورچه ای 2 چی بوده??
دومیش که پودر میشن و خودش گیر میافته لطفا بگویید اولیش چی بوده است??
ممنون.

اولیش همونیه که پودر میشن
دومیش ولی خیلی بیخوده
همون مورچه است که داره طبل میزنه و تو تریلرها هم دیده بودیم
نقل قول کردن
roham_shahi
#11 roham_shahi 1397-04-23 16:21
من اصلا از فیلم خوشم نیومد. شاید دلیلش این باشه که بعد از اینفیتتی وار انتظارم از مارول چندین برابر شده. ولی به نظرم داستان فیلم خیلی ساده بود و هیچ پیچشی نداشت و هیچ جای فیلم ادم رو به چالش نمیکشید. فقط فیلم فانی بود. مشکل اسکات با اندازش هم که هی کوچیک نمیشد و هزار بار باید دکمه رو فشار میداد خیلی رو مخ بود و به نظرم تو فیلم اضافی بود. گوست هم که اصلا نمیشه بهش گفت ویلین چون به نظرم هیچ خباثتی نداشت. بیل فاستر هم که به نظرم اصلا اضافی بود تو فیلم! تنها بخش مثبت فیلم به نظرم واسپ بود که هم صحنه فان داشت هم اکشن فوق العاده و جالب داشت.
در اخر بازم میگم اینا نظر شخصیه منه و من از این فیلم به اندازه بقیه آثار مارول لذت نبردم. بر عکس شما به نظر من قسمت اولش از دومش بهتر بود و داستان جالب تری داشت.
نقل قول کردن
Mr. Incredible
#12 Mr. Incredible 1397-04-23 17:24
من دیشب دیدمش. خیلی عالی بود. از قسمت اولش خیلی بهتره. ریتمش فوق العاده است. از گوست هم خوشم اومد. قدرتهاش خیلی باحاله
نقل قول کردن
Mr. Incredible
#13 Mr. Incredible 1397-04-23 17:26
به نقل از roham_shahi:
من اصلا از فیلم خوشم نیومد. شاید دلیلش این باشه که بعد از اینفیتتی وار انتظارم از مارول چندین برابر شده. ولی به نظرم داستان فیلم خیلی ساده بود و هیچ پیچشی نداشت و هیچ جای فیلم ادم رو به چالش نمیکشید. فقط فیلم فانی بود. مشکل اسکات با اندازش هم که هی کوچیک نمیشد و هزار بار باید دکمه رو فشار میداد خیلی رو مخ بود و به نظرم تو فیلم اضافی بود. گوست هم که اصلا نمیشه بهش گفت ویلین چون به نظرم هیچ خباثتی نداشت. بیل فاستر هم که به نظرم اصلا اضافی بود تو فیلم! تنها بخش مثبت فیلم به نظرم واسپ بود که هم صحنه فان داشت هم اکشن فوق العاده و جالب داشت.
در اخر بازم میگم اینا نظر شخصیه منه و من از این فیلم به اندازه بقیه آثار مارول لذت نبردم. بر عکس شما به نظر من قسمت اولش از دومش بهتر بود و داستان جالب تری داشت.

شما توقع بیخودی داشتی! خیلی ها میگن فیلم زیادی به mcu ربط نداشت پس خوب نبود! ولی داستان خودش رو عالی روایت کرد. من خیلی راضی بودم
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#14 The-Captain-steve 1397-04-23 17:27
به اخر فیلم توجه کردید ؟؟
?Antman And Wasp Will Return
چرا سوالی پرسیدن مثلا پایان کپ امریکا نخستین انتفام جو اخرش زدند کپ در فیلم اونجر بازخواهدگشت
و سوال دیگه اینکه چه مشکلی برای لباس اسکات پیش اومده بود ؟
و سوال دیگه وقتی گوست برای شیلد کار میکرده زمانی که شیلد دنبال کپ بود چرا گوست رو نفرستادن ؟؟؟ میتونستند گوست و سرباز زمستان رو باهم بفرستند
نقل قول کردن
Leonardo1
-1 #15 Leonardo1 1397-04-23 18:12
به نقل از mtm:
به نقل از Leonardo1:
سلام
این نمره ۱۰ از ۸ رو از سایت IMDb دیدید یا نمره خودتونه؟؟ :-*

Imdb دیگه کدوم خریه؟! :-*

سایت IMDb
سایت معتبری که به فیلم هایی که اکران میشن نمره می ده
بتمن هم جز اوناست :-*
توی هر سایت دانلود فیلمی که بری نمره از IMDb رو درج کرده
نقل قول کردن
Mr. Incredible
#16 Mr. Incredible 1397-04-23 18:21
به نقل از Leonardo1:
به نقل از mtm:
به نقل از Leonardo1:
سلام
این نمره ۱۰ از ۸ رو از سایت IMDb دیدید یا نمره خودتونه؟؟ :-*

Imdb دیگه کدوم خریه؟! :-*

سایت IMDb
سایت معتبری که به فیلم هایی که اکران میشن نمره می ده
بتمن هم جز اوناست :-*
توی هر سایت دانلود فیلمی که بری نمره از IMDb رو درج کرده

به نقل از Leonardo1:
به نقل از mtm:
به نقل از Leonardo1:
سلام
این نمره ۱۰ از ۸ رو از سایت IMDb دیدید یا نمره خودتونه؟؟ :-*

Imdb دیگه کدوم خریه؟! :-*

سایت IMDb
سایت معتبری که به فیلم هایی که اکران میشن نمره می ده
بتمن هم جز اوناست :-*
توی هر سایت دانلود فیلمی که بری نمره از IMDb رو درج کرده

نه بابا! خوب شد گفتی!
سایتی که نمراتش رو کاربرا بالا و پایین میکنن و چند بار رای میدن به درد عمه ات میخوره :lol:
نقل قول کردن
علی قدیانی
#17 علی قدیانی 1397-04-23 18:36
این جو imdb متاسفانه خیلی تو ایران رواج داره و مشخصا هم از بی اطلاعاتی و رسانه ها هستش که حتی فکر کنم تو مجله های ایرانی هم دیده بودم البته قبلا یه مجله همه چیزو توضیح داده بود که الان لینک مطلبش تو کانال هم هست.
قبلا توضیح دادم بازم میگم
imdb یوزر ریتینگ هستش. یعنی چی؟ یعنی کاربرا و هرکی که بگی میتونه رای بده که هزاران تقلب هم توش هست مثلا یه نفر با چند تا اکانت رای میده.
معتبر ترین سایت اول متاکریتیک هستش و دوم هم روتن تومیتوز که میانگین منتقدان مهم رو نشون میدن.
نقل قول کردن
roham_shahi
#18 roham_shahi 1397-04-23 18:36
به نقل از Mr. Incredible:
به نقل از roham_shahi:
من اصلا از فیلم خوشم نیومد. شاید دلیلش این باشه که بعد از اینفیتتی وار انتظارم از مارول چندین برابر شده. ولی به نظرم داستان فیلم خیلی ساده بود و هیچ پیچشی نداشت و هیچ جای فیلم ادم رو به چالش نمیکشید. فقط فیلم فانی بود. مشکل اسکات با اندازش هم که هی کوچیک نمیشد و هزار بار باید دکمه رو فشار میداد خیلی رو مخ بود و به نظرم تو فیلم اضافی بود. گوست هم که اصلا نمیشه بهش گفت ویلین چون به نظرم هیچ خباثتی نداشت. بیل فاستر هم که به نظرم اصلا اضافی بود تو فیلم! تنها بخش مثبت فیلم به نظرم واسپ بود که هم صحنه فان داشت هم اکشن فوق العاده و جالب داشت.
در اخر بازم میگم اینا نظر شخصیه منه و من از این فیلم به اندازه بقیه آثار مارول لذت نبردم. بر عکس شما به نظر من قسمت اولش از دومش بهتر بود و داستان جالب تری داشت.

شما توقع بیخودی داشتی! خیلی ها میگن فیلم زیادی به mcu ربط نداشت پس خوب نبود! ولی داستان خودش رو عالی روایت کرد. من خیلی راضی بودم

من نگفتم چون ربط نداشت بدرد نمیخورد. به نظر من نمیشه گفت چون شخصیت درجه سه ماروله پس نباید ازش انتظار داشت. حتی با یه شخصیت درجه سه هم میشه یه فیلم پر هیجان ساخت. ولی این فیلم هیچ هیجانی نداشت! هیچ پیچشی نداشت. پس به نظر من تو فیلم های مارول استودیو انت من و واسپ فیلم ضعیفی بود!
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1397-04-23 18:40
به نقل از roham_shahi:
به نقل از Mr. Incredible:
به نقل از roham_shahi:
من اصلا از فیلم خوشم نیومد. شاید دلیلش این باشه که بعد از اینفیتتی وار انتظارم از مارول چندین برابر شده. ولی به نظرم داستان فیلم خیلی ساده بود و هیچ پیچشی نداشت و هیچ جای فیلم ادم رو به چالش نمیکشید. فقط فیلم فانی بود. مشکل اسکات با اندازش هم که هی کوچیک نمیشد و هزار بار باید دکمه رو فشار میداد خیلی رو مخ بود و به نظرم تو فیلم اضافی بود. گوست هم که اصلا نمیشه بهش گفت ویلین چون به نظرم هیچ خباثتی نداشت. بیل فاستر هم که به نظرم اصلا اضافی بود تو فیلم! تنها بخش مثبت فیلم به نظرم واسپ بود که هم صحنه فان داشت هم اکشن فوق العاده و جالب داشت.
در اخر بازم میگم اینا نظر شخصیه منه و من از این فیلم به اندازه بقیه آثار مارول لذت نبردم. بر عکس شما به نظر من قسمت اولش از دومش بهتر بود و داستان جالب تری داشت.

شما توقع بیخودی داشتی! خیلی ها میگن فیلم زیادی به mcu ربط نداشت پس خوب نبود! ولی داستان خودش رو عالی روایت کرد. من خیلی راضی بودم

من نگفتم چون ربط نداشت بدرد نمیخورد. به نظر من نمیشه گفت چون شخصیت درجه سه ماروله پس نباید ازش انتظار داشت. حتی با یه شخصیت درجه سه هم میشه یه فیلم پر هیجان ساخت. ولی این فیلم هیچ هیجانی نداشت! هیچ پیچشی نداشت. پس به نظر من تو فیلم های مارول استودیو انت من و واسپ فیلم ضعیفی بود!

واقعا؟!!!!
من که به نظرم خیلی هیجان داشت

منتقدین هم غالبا همین نظر رو داشتند
چون امتیازات خوبی بهش دادن
ولی هر کسی نظری داره
نقل قول کردن
علی قدیانی
#20 علی قدیانی 1397-04-23 18:45
مرسی نقد خوبی بود. احتمالا تا بلوری این فیلم صبر میکنم انشالله که خوشمان بیاد
نقل قول کردن
superhero123
#21 superhero123 1397-04-23 18:50
نقدتون عالی بود
این سایت همیشه بهترین نقدها رو داره
فیلمش هم خیلی عالی بود
دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
mehran spidey
#22 mehran spidey 1397-04-23 19:22
#15
پیشنهاد می کنم این مقاله رو بخونید تا بفهمید معتبر! چیه :
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
your friend 1235
#23 your friend 1235 1397-04-23 22:41
به نقل از Twisto:
این جو imdb متاسفانه خیلی تو ایران رواج داره و مشخصا هم از بی اطلاعاتی و رسانه ها هستش که حتی فکر کنم تو مجله های ایرانی هم دیده بودم البته قبلا یه مجله همه چیزو توضیح داده بود که الان لینک مطلبش تو کانال هم هست.
قبلا توضیح دادم بازم میگم
imdb یوزر ریتینگ هستش. یعنی چی؟ یعنی کاربرا و هرکی که بگی میتونه رای بده که هزاران تقلب هم توش هست مثلا یه نفر با چند تا اکانت رای میده.
معتبر ترین سایت اول متاکریتیک هستش و دوم هم روتن تومیتوز که میانگین منتقدان مهم رو نشون میدن.

من یه سوال دارم ایا بلک پنتر بهتر از اینفینیتی وار هست؟
به نظر من امتیاز های هیچ سایتی ملاک نیست
نقل قول کردن
علی قدیانی
#24 علی قدیانی 1397-04-24 11:56
به نقل از your friend 1235:
به نقل از Twisto:
این جو imdb متاسفانه خیلی تو ایران رواج داره و مشخصا هم از بی اطلاعاتی و رسانه ها هستش که حتی فکر کنم تو مجله های ایرانی هم دیده بودم البته قبلا یه مجله همه چیزو توضیح داده بود که الان لینک مطلبش تو کانال هم هست.
قبلا توضیح دادم بازم میگم
imdb یوزر ریتینگ هستش. یعنی چی؟ یعنی کاربرا و هرکی که بگی میتونه رای بده که هزاران تقلب هم توش هست مثلا یه نفر با چند تا اکانت رای میده.
معتبر ترین سایت اول متاکریتیک هستش و دوم هم روتن تومیتوز که میانگین منتقدان مهم رو نشون میدن.

من یه سوال دارم ایا بلک پنتر بهتر از اینفینیتی وار هست؟
به نظر من امتیاز های هیچ سایتی ملاک نیست

نه نیست ولی نزدیکشه
ولی ظاهرا منتقدا بیشتر با پلنگ سیاه حال میکنن.
منم نگفتم حتما ملاکه ولی اگه بخوای میانگین نمره منتقد هارو هم بدونی این دو تا مرجع معتبر ترینن
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#25 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-04-24 13:27
به نقل از Twisto:
این جو imdb متاسفانه خیلی تو ایران رواج داره و مشخصا هم از بی اطلاعاتی و رسانه ها هستش که حتی فکر کنم تو مجله های ایرانی هم دیده بودم البته قبلا یه مجله همه چیزو توضیح داده بود که الان لینک مطلبش تو کانال هم هست.
قبلا توضیح دادم بازم میگم
imdb یوزر ریتینگ هستش. یعنی چی؟ یعنی کاربرا و هرکی که بگی میتونه رای بده که هزاران تقلب هم توش هست مثلا یه نفر با چند تا اکانت رای میده.
معتبر ترین سایت اول متاکریتیک هستش و دوم هم روتن تومیتوز که میانگین منتقدان مهم رو نشون میدن.

منم موافقم.imdb در ایران همه ملاکشون همونه.اخه کی به شوالیه تاریکی رتبه 4 رو میده؟حالم از جوکر به هم خورد.اصلاً دلیل نداشت و فقط میخواست هرج و مرج راه بندازه ولی تو کارش فکر میکرد.همین!
نقل قول کردن
your friend 1235
#26 your friend 1235 1397-04-24 15:00
به نقل از Twisto:
به نقل از your friend 1235:
به نقل از Twisto:
این جو imdb متاسفانه خیلی تو ایران رواج داره و مشخصا هم از بی اطلاعاتی و رسانه ها هستش که حتی فکر کنم تو مجله های ایرانی هم دیده بودم البته قبلا یه مجله همه چیزو توضیح داده بود که الان لینک مطلبش تو کانال هم هست.
قبلا توضیح دادم بازم میگم
imdb یوزر ریتینگ هستش. یعنی چی؟ یعنی کاربرا و هرکی که بگی میتونه رای بده که هزاران تقلب هم توش هست مثلا یه نفر با چند تا اکانت رای میده.
معتبر ترین سایت اول متاکریتیک هستش و دوم هم روتن تومیتوز که میانگین منتقدان مهم رو نشون میدن.

من یه سوال دارم ایا بلک پنتر بهتر از اینفینیتی وار هست؟
به نظر من امتیاز های هیچ سایتی ملاک نیست

نه نیست ولی نزدیکشه
ولی ظاهرا منتقدا بیشتر با پلنگ سیاه حال میکنن.
منم نگفتم حتما ملاکه ولی اگه بخوای میانگین نمره منتقد هارو هم بدونی این دو تا مرجع معتبر ترینن

اخه منتقد ها یه سری مسائل را در دیدن فیلم ها نادیده میگیرند که دقیقا همان مسائل است که مردم را جذب میکنه مثل نبرد های شلوغ اما مدیریت شده ی دنیای ژوراسیک.
من یادمه خیلی وقت ها که طرفدارای متعصب دارک نایت تو این سایت میومدند از اون طرف طرفدارای مرد عنکبوتی هم نمره متای مرد عنکبوتی 2 را ملاک قرار میدادند و وقتی بلک پنتر امد دیگه این نمره متا ملاک قرار دادن بیشتر شد تا این که اینفینیتی وار امد و من به شخصه فهمیدم اصلا نگاه ما طرفدارا به یک فیلم با نگاه یه منتقد خیلی فرق داره و دیگه الان برام نمره متا یا راتن هیچ فیلمی مهم نیست شاید اونم شاید بشه میانگین نمره مخاطبان سینما را ملاک قرار داد
منظورم نمره imdb نیست منظورم یه نمره ای هست که سینمارو ها بعد از اکران فیلم بهش میدند که بر مثل نمره دهی تو خارج است (بهترین نمره اگه اشتباه نکنم +A است)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#27 Spider-Fan 1397-04-24 15:05
#23

درسته که بلک‌پنتر فیلم فوق‌العاده ‌ای بود و متااسکور بالایی گرفت. اما واضحیه که به پای Masterpiece‌یی مثل اونجرز: اینفینیتی وار نمی‌رسه‌.
اصولا منتقدا از فیلم های شلوغ و پر کاراکتر استقبال نمی‌کنن. هر چند تعامل خوبی بینشون برقرار باشه و ... .
نقل قول کردن
D.PARKER
#28 D.PARKER 1397-04-24 23:06
ممنون از نقد آقای فقیه. نقد خوبی بود. مثل فیلم که خیلی خوب بود. فیلم از قسمت اول بهتر بود و از انتظارات من فراتر رفت.
#25
هر کسی هر چقدر از دیسی متنفر باشه و متعصب مارول فن باشه، میدونه که جوکر لجر جذاب ترین خبیث کمیک بوکی سینما بود. ( البته فکر کنم ثانوس با جوکر دیگه هم‌ رده شده باشه و شاید هم از اون بهتر باشه! پتانسیل داره تو اونجرز ۴ اون رو با اختلاف پشت سرش بذاره. ) بنابراین حرفت یکم عجیب و بی منطقه. کلا سعی کن انقدر از دیسی متنفر نباشی. اگه دنبالش بری و داستان های خوبش رو بخونی و ببینی دیدت عوض میشه. ( هرگز new 52 رو جدی نگیر. اون فیکه )
نقل قول کردن
your friend 1235
#29 your friend 1235 1397-04-24 23:14
مرد مورچه ای در مقابل دو فیلم دیگر امسال مارول مورچه است (:
اما خب برای سرگرم شدن دیدنش ضرر نداره
نقل قول کردن
deadshot
#30 deadshot 1397-04-25 13:11
سلام یک سوال راجع به فیلم داشتم که کیفیت بلوری این فیلم کی میاد ؟
نقل قول کردن
Fantastic spider
#31 Fantastic spider 1397-04-25 14:30
سلام من تازه توی سایت عضو میخواستم راهنمایی کنید که چه طوری میشه عکس برای پروفایل گذاشت
باتشکر Fantastic spider
نقل قول کردن
Fantastic spider
#32 Fantastic spider 1397-04-25 14:40
به نقل از Fantastic spider:
سلام من تازه توی سایت عضو میخواستم راهنمایی کنید که چه طوری میشه عکس برای پروفایل گذاشت
باتشکر Fantastic spider

خودم یاد گرفتم
نقل قول کردن
Capitan strange
#33 Capitan strange 1397-04-25 15:15
استاد فقیه مقاله فوقالعاده بود واقعا که کیف کردم :P

استاد ترابی یه سوال از شما داشتم:ببخشید بابت اسپم :cry:

من چطوری میتونم تو تیم انجمن اسپایدی عضو بشم؟ :-*

ببخشید بابت اسپم واقعا
نقل قول کردن
capitan mammad
#34 capitan mammad 1397-04-25 20:09
من فیلمی که دانلود کردم یه ساعتو ۴۵ دیقه بود صحنه س از تیتراژم نداشت که صحنه پس از تیتراژو بعدا دیدم

ولی سوالی که واسم پیش اومده اینکه که اسکات بره چی دوباره برگشت به دنیای کوانتومی ؟؟؟
نقل قول کردن
Marc Spector
#35 Marc Spector 1397-05-11 06:14
آقای فقیه خسته نباشید،یه سوال شما که فیلم رو دیدین به نظرتون علّت فروش کمش چی بوده؟
جنگ بینهایت نمره پایین تر فروش نجومی ،این فیلم نمره بالاتر فروش ضعیف،البته یه نکته که هست هیچ کس فکر نمیکرد هتل ترنسیلوانیا بتونه شاخ بشه برای این فیلم البته من هیچ کدومو ندیدم حالا یا این فیلم ضعیف بوده یا هتل ترنسیلوانیا خیلی خوب بوده.
لازم به ذکره ازونجا که هشدار اسپویل زدید به بعد من نقدتون رو نخوندم (شرمنده)ولی تا همونجا هم خوب بود سپاس...
(از جنگ بینهایت به بعد دیگه هیچ اسپویلی رو توجه نمیکنم بهش چون شدیدا لذت فیلم دیدن رو از بین میبره)
نقل قول کردن
P.Constantine
#36 P.Constantine 1397-05-11 06:37
به نقل از Marc Spector:
آقای فقیه خسته نباشید،یه سوال شما که فیلم رو دیدین به نظرتون علّت فروش کمش چی بوده؟
جنگ بینهایت نمره پایین تر فروش نجومی ،این فیلم نمره بالاتر فروش ضعیف،البته یه نکته که هست هیچ کس فکر نمیکرد هتل ترنسیلوانیا بتونه شاخ بشه برای این فیلم البته من هیچ کدومو ندیدم حالا یا این فیلم ضعیف بوده یا هتل ترنسیلوانیا خیلی خوب بوده.
لازم به ذکره ازونجا که هشدار اسپویل زدید به بعد من نقدتون رو نخوندم (شرمنده)ولی تا همونجا هم خوب بود سپاس...
(از جنگ بینهایت به بعد دیگه هیچ اسپویلی رو توجه نمیکنم بهش چون شدیدا لذت فیلم دیدن رو از بین میبره)

از دلایلش میشه به تداخلش با جام جهانی اشاره کرد. دلیل دیگه اش هم اینه که تجربه نشون داده اگر فیلم های بلاک باستری پشت سر هم اکران شن ضربه می خورن درست مثل فیلم سولو!
جنگ بی نهایت شونصدتا شخصیت داشت که همه شون دور هم جمع شده بودن منطقیه خیلی خیلی بیشتر فروش کنه. بلک پنتر به تنهایی ۱ میلیارد فروخت حالا یه فیلمی که بلک پنتر و بقیه شخصیت های معروف توشن منطقیه خیلی خیلی بیشتر بفروشه. البته جنگ بی نهایت فیلم منتقد پسندی نبود و البته ملت هم ببینن فیلمی خوبه یا اکشنش ارزش دیدن داره دیگه به حرف منتقدا اهمیتی نمیدن. همچنین هر کسی هم رفته بود دیدش به بقیه دوروریاش توصیه اش می کرد بره ببینه چون خوراک تو سینما دیدنه و پر از صحنه های اکشنه که سه بعدی دیدنش خیلی لذت بخشه.(جدا از داستان و ویلن بی نظیرش) تازه جنگ بی نهایت خوب موقعی اکران شد راحت دو سه هفته پادشاه سینماهای دنیا بود ولی انت من نه!

در کل موقعیت انت منو نمیشه با جنگ بی نهایت مقایسه کرد. همین فروشی هم که کرده خیلی براش قابل قبوله

(پ.ن: در مورد نقد هم باید بگم شما قسمت اسپویل رو نخوندی ولی انگار یه نقد کامل خوندی درست می گم؟ ;-) )
نقل قول کردن
mtm
#37 mtm 1397-05-11 10:51
#35 و #36:
البته دلیل اصلیش اینه که فیلم هنوز در برخی بازارهای اصلی مثل چین اکران نشده
نقل قول کردن
Frank castle
#38 Frank castle 1397-07-14 20:39
قبل از دیدن این فیلم بنظر من mcu چهار تا فیلم خیلی ضعیف داشت ایرون من 3&2 و ثور 1&2 بنظرم این فیلم هم جا داره که به این لیستم اضافه شه و 5 تایی شهاما دلایل شخصیم .
1. خط داستانیش خیلی ضعیف بود و خیلی سوالات رو بی پاسخ گذاشت مثلا چطور شده که اسکارلت ویچ تحت تعقیبه وقتی کاپیتان نجاتش میده اما انت من تحت نظر و بازداشت خانگی هست ؟
2.شوخی هاش خیلی لوس و بی معنی بود و اصلا با فیلم هماهنگ نشده بود نمونه بارزش همین کار نکردن دکمه کوچک یا بزرگ شدنش واقعا خیلی دیگه شورش رو در اورده بودن.
3. بازیگری در کل متوسط بود یسری ها خیلی خوب بودن مثل اوا انجلین لیلی و مایکل پنا یسری ها هم واقعا خیلی ضعیف مایکل داگلاس .ادم یادش به بازی بن افلک در B.V.S و جاستیس لیگ میخوره که چقدر افول داشت .میشل فایفر هم با اینکه خیلی کم توی فیلم بود ولی خب بازم اونجوری که باید و شاید نبود.پاول راد هم که دیگه حرفی نمیزنم گفتم شوخی هاش اصلا برام قابل هضم نبود(بر خلاف قسمت اولش که اوکی بود )
4.نمیدونم اینو باید ضعف در نظر گرفت یا نه .من که از این ایده خیلی خوشم اومد که این فیلم در اصل ویلن نداشت و جاش یسری شخصیت خاکستری داشتند من اینو دوست داشتم مخصوصا شخصیت گوست اما بنظرم جان کامن بازیگر خوبی برای فیلم نبود و بهتر بود یکی دیگه جاش میزاشتن از بازیگریش خوشم نیومد کاراکترشم جای کار داشت .بنظرم شخصیت بیل فاستر اضافی بود همونجوری که اینقدر شخصیت گوست رو تغییر داده بودن میتوسنتن یه دانشمندی جاش بزنن که میخواد خودشو درمان کنه(شایدم اضافی نبود نظر شخصی هست)کلا از والتون گوگین خوشم نمیاد ولی خب نظری هم نمی نویسم نقلش.
تنها بازیگری که شوخی هاش جا افتاده بود مایکل پنا هست که کارش خوب بود.
در کل دلیل اصلی اینکه از این فیلم خوشم نیومد دو چیز اصلی بود :1.بازیگری ضعیف کسایی که خیلی باید روشون حساب باز میکردیم مثل داگلاس 2. شوخی های خیلی لوسش(برای من که خیلی روی مخ بود از چند تا از دوستامم که سر رشته خیلی خوبی توی سینما دارن نظر رو جویا شدم همین رو میگفتن ).
نقل قول کردن
The Unique man
#39 The Unique man 1397-07-15 12:33
ایستراگ های این فیلم رو در سایت قرار می‌دید؟
و همچنین ایستراگ های فصل دوم آیرون فیست؟
نقل قول کردن
Rubiker81
#40 Rubiker81 1397-07-19 18:50
من تازه فیلم رو دیدم و واقعا فیلم جالب و سرگرم کننده و با مزه ای بود
و ما بالاخره یه حرکتی wasp (هوپ) پس از اون اشاره کوچیک به لباسش توی فیلم اول دیدیم.
بعد از جنگ بینهایت این فیلم واجب بود ;-) :lol:

افسردگی گرفتیم بعد از مردن اون همه قهرمان :cry:
نقل قول کردن
Rubiker81
#41 Rubiker81 1397-07-19 18:55
به نقل از Twisto:
به نقل از your friend 1235:
به نقل از Twisto:
این جو imdb متاسفانه خیلی تو ایران رواج داره و مشخصا هم از بی اطلاعاتی و رسانه ها هستش که حتی فکر کنم تو مجله های ایرانی هم دیده بودم البته قبلا یه مجله همه چیزو توضیح داده بود که الان لینک مطلبش تو کانال هم هست.
قبلا توضیح دادم بازم میگم
imdb یوزر ریتینگ هستش. یعنی چی؟ یعنی کاربرا و هرکی که بگی میتونه رای بده که هزاران تقلب هم توش هست مثلا یه نفر با چند تا اکانت رای میده.
معتبر ترین سایت اول متاکریتیک هستش و دوم هم روتن تومیتوز که میانگین منتقدان مهم رو نشون میدن.

من یه سوال دارم ایا بلک پنتر بهتر از اینفینیتی وار هست؟
به نظر من امتیاز های هیچ سایتی ملاک نیست

نه نیست ولی نزدیکشه
ولی ظاهرا منتقدا بیشتر با پلنگ سیاه حال میکنن.
منم نگفتم حتما ملاکه ولی اگه بخوای میانگین نمره منتقد هارو هم بدونی این دو تا مرجع معتبر ترینن

یه سوال برام پیش اومده بود
شما عمدا نام کاربریتون اینه یا اشباه شده؟
من از طرفدار های بزرگ Tiesto هستم، جالب بود برام :-)
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#42 Cap-Spider Potter 1397-07-20 02:41
همین الان فیلم رو دیدم
اولش که نظراتو خوندم دیدم خیلیا گفتن "ارزش یه بار دیدن رو داره" یا "برای سرگرمی مناسبه" پیش خودم گفتم پس یه چیزی مثل قسمت اوله، ولی اینطور نبود، خیلی از قسمت قبل بهتر بود! البته قبول دارم Ghost خبیث متوسطی بود...

از طرفی فیلم بشدت fun ئی بود! از اول تا آخر داشتم میخندیدم!! یه جاهایی از شدت خنده مجبور میشدم فیلم رو pause کنم!! اون cameo استن لی هم خیلی طنز بود :lol:
گفت :

The 60s were great, but now i'm paying for it !!

"دهه 60 (که این شخصیت هارو خلق میکردم) خیلی کیف میداد، ولی الان دارم تقاصشو پس میدم!!" :D :D

به هر حال من واقعا از فیلم خوشم اومد، خوشبختانه مارول مثل همیشه تونست انتظار هوادار هارو براورده کنه ;-)
نقل قول کردن
Captain Marvel
#43 Captain Marvel 1397-07-26 08:31
سلام و خسته نباشید 8) :lo l:
فیلم عالی بود من که خیلی کیف کردم و در ضمن جنگ بینهایت خیلی پروژه ی بزرگتری بود این جای خودش محشر بود :eek: :cry:

ببخشید کسی نمیخواد ایستراگ های این فیلم رو بنویسه :oops: :cry: من احساس میکنم بیشتر از اونی که دیدم ایستراگ داره :-? :-?
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#44 Samwel Tarly 1397-07-27 20:53
با تشکر از احمد اقا بابت نقد
فیلم رو چند روز پیش نگاه کردم و واقعا لذت بردم.
شوخی های فیلم خیلی باحال بود و با بازی پل راد خیلی خیلی حال کردم و از قسمت اول بهتر شده بود.
از واسپ هم خوشم اومد و شخصیت جذاب تری شده بود نسبت به قسمت اول و رابطه اش با هنک هم جالب تر بود.
از همه مهمتر صحنه های اکشن و جلوه های ویژه نسبت به قسمت اول خیلی باحال تر شده بود و سرگرم کننده تر.
تنها ضعف قسمت دوم از ناحیه ویلن بود به نظرم و گوست رو شاید میتونستن شخصیت جذاب تری بکننش البته به اون حتی نمیشد گفت خبیث بیشتر شبیه یک قربانی بود و اگه ما هم جاش بودیم ممکن بود دست به همچین کاری میزدیم.
در کل فیلم خوب و سرگرم کننده ای بود و نباید ازش توقع سطح اینفینیتی وار یا بلک پنتر رو داشت.
لحظه پودر شدن هم خیلی جالب تونستن درست کنن و الان خیلی وقته ذهنم درگیره که اسکات چجوری قراره از دنیای کوانتومی بیاد بیرون. واقعا خیلی خوب تونستن با این شیوه هیجان زده مون کنن!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید