تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم انتفام جویان ۴: پایان بازی (Avengers 4: Endgame)

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم انتفام جویان ۴: پایان بازی (Avengers: End Game)

می دونید چی از همه ترسناک تره؟ این که تریلر هیچی رو به طرفدارا نشون نده و مارول فکر کنه کسی چیزی نمی فهمه! با این تحلیل همراه ما باشید تا نکاتی که مارول فکر کرده لو نمیره رو براتون آشکار کنیم.

اگر تریلر را ندیده اید به اینجا بروید!

 

این تریلر نمونه بارز بغض گلوی اعضای انتقام جویان بود. شاید در نگاه اول ما طرفداران و فن ها، ناراحت و ناامید شده باشیم اما بیایید کمی احساسات را کنار بگذاریم و منطقی به این تریلر نگاه کنیم؛ اگر حدسیات و مدارکی که از انتقام جویان ۴ داریم درست باشد، یعنی اگر با سفر های زمانی سر و کار داشته باشیم واقعا نمی توان آن را در نخستین تریلر به نمایش گذاشت. فرض کنید نمایی از وقایع گذشتهٔ MCU در این تریلر به نمایش گذاشته می شد! این حرکت واقعا حرکت اشتباهی می بود. بنابراین نشان دادن فضای پسا بشکن ثانوس واقعا حرکت هوشمندانه ای بود. و این واقعا ترسناک است یعنی ممکن است تمام اتفاقات درون فیلم اسپویل بزرگی از داستان آخرین فیلم از جلد اول کتاب مارول باشد! پس بیایید نگاهی دقیق به اتفاقات درون تریلر بیاندازیم:

 

!!!!خطر اسپویل حدسیات این مقاله!!!

 

 

Tony-Recording

صحنه ابتدایی تریلر سعی داشت به ما احساساتی که تونی استارک پس از شکست خوردنش از ثانوس دارد را به ما نشان دهد. این اتفاق با ویدئویی از خداحافظی تونی استارک نمایش داده می شود. چیزی که این صحنه یادآور ما می شود، شباهت آن با اتفاقی مشابه در فیلم  Interstellar است. رنگ بندی در این صحنه خیره کننده است و حس غم و اندوه تونی استارک را مستقیم به قلب ما  تزریق می کند. اگر کمی بیشتر دقت کنیم درمیابیم که این همان سفینهٔ محافظان کهکشان است(Benatar):

Benatar

صحبت های تونی اینگونه آغاز می شود: سلام خانم پاتس اگه این]کلاه خود[ رو پیدا کردی، حس بدی در قبالش نداشته باش این نوعی عذرخواهی برای تنها گذاشتن پپر و خداحافظی نکردن از اوست به همین خاطر هم است که تونی او را «خانم پاتس» صدا می کند:

Ending SpaceShip

...قسمتی از ماجراجویی پایانشه این جمله پایان یافتن فاز سوم و کتاب اول مارول اشاره داد همچنین به این که باید غزل خداحافظی را با تونی استارک دوستداشتنی بخوانیم، اشاره دارد. بعد از این جمله، صحبت های جالب تری از تونی می شنویم: معلق بودن در فضا بدون داشتن هیچ امیدی به نجات؛ جالب تر از چیزیه که به نظر می رسه! کلیدواژهٔ این جمله “Rescue” است و اگر قرار است نجات پیدا کردن تونی استرس زا و حماسی باشد، این پپر است که برای نجات او حاضر می شود. اگر سری به دنیای کمیک بزنیم به زره Rescue که پپر پاتس آن را پوشیده بود می رسیم. همچنین اگر به اطلاعات لو رفته و عکس لو رفته از فیلم سری بزنیم می توانیم حدس بزنیم که این پپر است که تونی را نجات خواهد داد:

pepperpotts Rescue Armor

همچنین از قبل می دانیم که بدل کار پپر پاتس یعنی خانم « شاون گیلیگان» در این فیلم حضور دارد پس قطعا صحنه های اکشنی را از پپر خواهیم دید و چقدر این دیدار پپر و تونی دردناک می تواند باشد:

shauna Gilligan Avengers 4 IMDB

همچنین در ادامه فهمیدیم که تونی حدود ۴ روزی است که آب و غذا نخورده است.

StarlordShirt

این صحنه که بسیار مهم است نشان می دهد که تونی به یک سیاره یا حتی زمین نزدیک شده است. اگر کمی بیشتر این صحنه را زیر ذره بین قرار دهیم، درمیابیم که تونی لباس استارلرد را پوشیده است و با لباسی که در صحنه قبلی نمایش داده شد تفاوت دارد پس مطمئنا این صحنه در زمان دیگری رخ داده است.

البته ما از قبل یک سری اطلاعات داریم که خیلی به این صحنه مربوط می شود:

یکی از برندگان سایت Omaze موفق به حضور در یکی از صحنه های فیلمبرداری انتقام جویان ۴ شده بود و اطلاعاتی از این صحنه شرح داد. به عنوان مثال بازیگرانی که در این صحنه حضور داشتند عبارتند از کریس اوانز، اسکارلت جوهانسون، گوئنیت پالترو، بری لارسن و رابرت دونی جونیور. این صحنه در یک فضای باز پوشیده از پرده سبز رخ میداده. این صحنه فیلمبرداری طولانی ای نداشته و بیشتر به دیالوگ گویی شبیه بوده تا صحنه نبرد. از آنجایی که این صحنه پرده سبز بوده نمیشده راجع به مشخصات محیطی این صحنه توضیحی داد. زمان فیلمبرداری صدای رابرت دونی جونیور می آمده که راجع به“صدمه دیدن” و “خوب بودن حالش” حرف می زده. ( این شخص به گریم زخمی بودن صورت او نیز اشاره کرده.) طبق ادعای این شخص این صحنه سر جمع پنج دقیقه طول می کشیده و همچنین ادعا کرده که از رابرت دونی جونیور راجع به محیط پرده سبز پرسیده و او گفته “یک سفینه” بوده همچنین رابرت گفته که در یک مهمانی هالووین (اشاره به لباس های ابرقهرمانی) حضور داشته! این شخص همچنین گفته که «سین گان» را در این محل دیده و شاید راکت راکون در این صحنه نقشی داشته باشد.

این صحنه لحظه به لحظه اش به این قسمت از تریلر مرتبط است. از آنجایی که نبولا «کراگلین» را می شناسد همچنین این که همه ما می دانیم که کراگلین از جنگ بی نهایت جان سالم بدر برده و ثور در این صحنه حضور ندارد پس مطمئن می شویم که کراگلین احتمالا به داد تونی و نبولا خواهد رسید و البته کاپیتان مارول، استیو، پپر پاتس و بلک ویدو در این صحنه حضور دارند و برای نجات تونی آمده اند!! این اولین دیدار تونی و کاپیتان مارول خواهد بود...

فن مید کاپیتان مارول و تونی

Marvel Studio Logo

هیچ چیز را نباید شوخی گرفت، روسو ها ثابت کردند که آدم های بسیار دقیقی هستند. ما در این صحنه که لوگوی مارول استودیوز به نمایش درمیاید می بینیم که در حال نابود شدن است و ۱۰ سال ابتدایی به وضوح در آن دیده می شود این صحنه نیز به پایان یافتن جلد اول کتاب مارول اشاره دارد و با توجه به تریلر فیلم کاپیتان مارول، کاپیتان مارول عصری جدید و دهه دوم را آغاز خواهد کرد:

Marvel Studio CPMarvel

Thanos Scarecrow

زره ثانوس را به صورت دقیق مشاهده می کنیم و ایستراگی که سابقا به طور نامحسوس دیده بودیم را واضح می بینیم:

مترسک ثانوس

با توجه به تریلر، ثانوس هنوز زخمی است و دستکش بی نهایت نیز همچنان آسیب دیده است:

دستکش ثانوس

سوالی که ذهن ما را به خودش مشغول می کند این است که چگونه ثانوس در ادامه سلامتی اش باز می گردد و درصدد جلوگیری از انتقام جویان در می‌آید؟ همانطور که در پروموهای لو رفته دیده بودیم، ثانوس در فیلم پایان بازی دوباره زره خودش را به تن خواهد کرد:

ثانوس پرومو آرت

  Steve-Crying

در ادامه استیو را می بینیم که خیلی ناراحت و اندوهگین است. از دست دادن سم یک طرف از دست دادن دوبارهٔ صمیمی ترین دوستش طرفی دیگر، این اتفاقات برای او واقعا غم انگیز است.

Black Widow Reporting

در صحنه بعد بلک ویدو را می بینیم که انگار دارد گزارش حمله ثانوس را به فرد یا افرادی ناشناس می دهد. حدس ما این است که این شخص ژنرال راس باشد اما باید صبر کرد و مطمئن شد!

Shuri is Missing

بروس را می بنیم که لیست افراد گمشده (همان پودر شده احتمالی) را نگاه می اندازد.(خبری از هالک و پروفسور هالک نیست) نکته بسیار مهمی که در این صحنه وجود دارد این است که شوری در لیست Missing ها قرار دارد! اما این کاملا با سخنان بازیگر مادر پلنگ سیاه یعنی خانم «آنجلا بست» در تناقض است. یعنی ممکن است باز هم مارول ما را فریب داده باشد؟! باید صبر کرد و دید چرا که ما در یکی از مصاحبه هایی که از رابرت دونی جونیور شده بود، فهمیدیم که او در این فیلم به واکاندا خواهد رفت:

تونی استارک واکاندا

حال باید دید مارول ما را فریب داده یا تونی فقط برای استفاده از تکنولوژی واکاندا به این کشور سفر خواهد کرد.

شاید شوری به طور مخفیانه و مانند دنیای کمیک در نبود برادرش عنوان پلنگ سیاه را یدک می کشد و نامحسوس عملیات های ابرقهرمانانه انجام می دهد:

کمیک خواهر پلنگ سیاه

  

Thor

ثور را با حالتی عصبانی و نادم می بینیم، چون برادران روسو تایید کردند که ثور نیز در پیروزی ثانوس شریک است و فقط به خاطر غرورش به قلب ثانوس ضربه زده بود تا بعد از این کار به سوی ثانوس بیاید و چکش خودش را در قلب ثانوس فرو کند و در مقابل صورت او بگوید "بهت که گفته بودم بخاطر اون کارت میکشمت" (اشاره به کشته شدن هایمدال توسط ثانوس و افرادش در ابتدای جنگ بی نهایت).

به هر حال بنظر می رسد که تریلر سعی دارد فضای دلگیر و غم انگیزبعد از جنگ بی نهایت را کاملا برای ما شرح دهد! نکته دیگری که در این تریلر مشخص شد این بود که می خواست به ما بگوید، پرش زمانی ای وجود ندارد؛ ناراحتی شخصیت های فیلم، رنگ موی ناتاشا،  اما با توجه به مشاهدات قبلی که داشتیم مخصوصا ریشوت ها، هنوز هم امکان رخ دادن این اتفاق وجود دارد:

Black Widow A4 Reshoots

Black Widow Avengers 4 Leaked

 

Nebula & Tony

در صحنه بعد می بینیم نبولایی که در ظاهر مثل سنگ بود، اینجا با تونی ارتباط برقرار کرده و او را دلداری می دهد. در ضمن ما از قبل با توجه به مصاحبه ای که کارن گیلان داشت می دانستیم که او دوستان جدیدی به دست خواهد آورد و تونی تنها یکی از آنهاست.(منبع)

Ronin Blade

بالاخره و پس از مدت ها نگاهی داریم به لباس مخصوص هاکای در انتقام جویان ۴! در این صحنه می بینیم که هاکای لباسی جدید و خفن پوشیده همچنین خبری از تیر و کمان معروفش نیست و با شمشیری که خونش را با لباسش پاک می کند دیده می شود.

Natasha meets Ronin

واکنش ناتاشا هم در این صحنه جالب است او به نظر می آید که متعجب شده و در ضمن به حرفهٔ خودش یعنی جاسوس بازی بازگشته است چرا که لباس رزمی در این صحنه به تن ندارد.

hiroyuki sanada & Ronin & Skrulls

این صحنه با توجه به صحبت های آنتونی روسو در ژاپن رخ می دهد. همچنین ما از قبل می دانستیم که آقای «هیرویوکی سانادا» در یکی از دو فیلم جنگ بی نهایت و پایان بازی حضور دارد اما اینجا مشخص شد که او یکی از دشمنان هاکای خواهد بود. باید دید نقش او و زیر دستانش چیست که به ثانوس مربوط می شود.

Clint Barton Ronin

با توجه به چهرهٔ کلینت بارتون در این صحنه می توان مطمئن بود که خانواده هاکای شامل بشکن ثانوس شده اند. همین اتفاق باعث شده تا او هویت «رونین» را برای خود برگزیند.

رونین هاکای کلینت بارتون

 در رویداد مارول در سال 2008 با نام تهاجم مخفی، فهمیدیم که چندین شخصیت مارول در واقع بیگانگانی حیله گر یا همان اسکرال ها بودند. یکی از قهرمانانی که به دفع کردن تهاجم اسکرال ها کمک کرد کسی جز «رونین» نبود! (رونین در کشور ژاپن به سامورایی های بدون ارباب گفته می‌شود.)

همانطور هم که ما اینجا خبر دادیم برخی از ژاپنی های واقع در این صحنه در واقع اسکرال هستند چون گفته شده گریم های سنگینی روی صورتشان قرار خواهد گرفت. با توجه به این اطلاعات «رونین» با اعضای باند مافیایی یاکوزا به دلایلی مبارزه می کند و شایعات بر این باور اند که برخی از آنها اسکرال هستند و به یاکوزا نفوذ کرده اند!

Infinity War AfterMath Book

با توجه به کتاب جانبی  فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت، زندگی نیمه باقی مانده از جهان به خوبی ادامه پیدا کرده است و مردم هیچ اطلاعی از دلیل ناپدید شدن نیمی از جمعیت جهان ندارند. شاید هاکای در این صحنه سعی داشته با حرف کشیدن از اسکرال های نفوذ کرده به یاکوزا دلیل ناپدید شدن خانواده اش را بفهمد و محل دقیق ثانوس را پیدا کند!!!!!!!

A4 vanity fair Cover

البته ممکن است فقط بچه های کلینت پودر شده باشند چرا که در عکس های منتشر شده در مجلهvanity fair ما بازیگر همسر هاکای رو دیده بودیم.(این مجله حتی ظاهر کاپیتان آمریکا در این فیلم را نیز آشکار کرد که در ادامه به آن خواهیم رسید!)

Steve Winter Soldier Costume

سخنرانی استیو را در پشت صحنه می شنویم که می گوید: از دست دادیم، هممون خانواده هامون و دوستانمون از دست دادیم همچنین بخشی از خودمون رو از دست دادیم. این جنگ جنگ مرگ و زندگیه!

ظاهرا قبل از رفتن به ماموریت و جدا شدن تیم های انتقام جویان برای انجام ماموریت های همزمان، این سخنرانی را از کاپیتان آمریکا می شنویم تا افراد گروه آماده آخرین مبارزه زندگیشان باشند.

در این صحنه لباسی که استیو در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی به تن داشت را می بینیم. با توجه به صحبت های کارگردانان که می گفت فیلم پایان بازی پایانی بر فیلم سرباز زمستانی است، می توان حدس زد که استیو ممکن است به همان موقعیت زمانی سرباز زمستانی سفر کند!!! (و شاید باکی و سم را نیز با خود برای ماموریت بعدی در آن زمان همراه سازد!!!) اما تا انتشار نهایی فیلم نمی توان از این مسئله مطمئن بود.

 

Peggy

بله، قطب نمایی را می بینیم که استیو در نخستین انتقام جو و زمان خداحافظی با پگی در دست داشت. این فرضیه سفر های زمانی را افزایش می دهد و شاید این یادآوری بر قولی باشد که استیو به پگی داد! به هر حال نمی شود به سادگی از این صحنه گذر کرد چرا که شارون کارتر نیز به حاشیه رفته و پگی دوباره بولد می شود. نشان دادن این صحنه بی دلیل نیست.

دهه ۴۰ میلادی

همانطور که می بینید در این عکس پارکینگی از ماشین های دهه چهلی می بینیم! این عکس از سر صحنه فیلم برداری گرفته شده است. همچنین گفته شده که کریس اوانز (کپ) در این لوکیشن دیده شده است! در ضمن می دانیم که در همان تاریخی که فیلمبرداری انجام می شده سباستین استن(سرباز زمستانی) مشغول فیلمبرداری انتقام جویان ۴ بوده است. هایلی اتول بازیگر پگی کارتر دقیقا در همین تاریخ در آتلانتا حضور داشته و پست جالبی در اینستاگرامش منتشر کرده بود که دقیقا می شد ارتباطش را با فیلم متوجه شد.

توییت هایلی اتول

و البته از یاد نبریم که قبلا خبری مبنی بر بازگشت خانم هایلی اتول به جنگ بینهایت کار کرده بودیم(خبرش اینجاست). پس معلوم میشود که این خبر مربوط به انتقام جویان 4 بوده، نه جنگ بینهایت! اما به هر حال باز هم باید صبر کرد و دید که در این فیلم عجیب، چه اتفاق های غیر منتظره ای خواهد افتاد.

End Game Logo

می رسیم به معرفی عنوان فیلم! بالاخره پس از مدت ها صبر عنوان فیلم مشخص شد و اصلا ذره ای ما را متعجب نکرد. Endgame یا پایان بازی، عنوانی بود که مدت ها پیش از طرف منابع مختلف لو رفته بود حتی ما نیز در این مقاله این عنوان را در رتبه دوم احتمالات قرار داده بودیم! به هر حال چیزی که در این معرفی عنوان مهم است شیوه پدیدار شدن آن است. اولا که تکه های متلاشی شده در این قسمت به هم می پیوندند و این به دوچیز اشاره دارد، اول بازگشت و آشتی قهرمانانی که در جنگ داخلی با هم به مشکل خورده بودند؛ دوم مسئلهٔ تغییر و درست کردن زمان حال که کاملا مثل قبل نخواهد شد. شما اگر دقت کنید می بینید پس از این که این تکه ها به یکدیگر می پیوندند آن حالت سابق خود را ندارد و ای شاید به سفر های زمانی اشاره ای دارد. یعنی با این که اثرات بشکن ثانوس (یا به قول خود مارول Decimation ) به حالت سابق برگشت، یک سری مشکلات هستند که هیچ گاه اصلاح نمی شوند و این اتفاق را در فیلم متوجه خواهیم شد. و البته خلاصه منتشر شده از فیلم این فرضیه را تایید می کند: نقطه اوج تمام ۲۲ فیلم گذشتهٔ MCU؛ در قسمت چهارم انتقام جویان، بینندگان شاهد نقطهٔ عطفی از این ماجراجویی حماسی خواهند بود. قهرمانان دوست‌داشتنی ما واقعا می‌فهمند که چقدر این واقعیت شکننده است و باید برای رسیدن به هدف نهایی فداکاری‌های بزرگی را انجام بدهند. دومین چیزی که از این قسمت از تریلر می توان متوجه شد شیوه پدیدار شدن کلمهٔ Avengers است. اگر دقت کنیم می فهمیم که این ظاهر شدن شباهت غیرقابل انکاری با شیوه ظاهر شدن شخصیت «گوست» در فیلم مردمورچه ای و واسپ دارد پس می توان گفت قلمروی کوانتومی در این فیلم نقش مهمی خواهد داشت.

Scott van

از آنجایی که مارول خیلی به تریلر هایش توجه می کند و صحنه های فیک و تقلبی زیادی را در آن قرار می دهد، نمی توان با اطمینان گفت که این صحنه دقیقا به همین شکلی که می بینیم در فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد. در این صحنه ما اسکات لنگ را می بینیم که به هر دلیلی از قلمروی کوانتومی نجات پیدا کرده است و با نگاه ظاهری به تریلر، انگار او دم درب مقر انتقام جویان آمده است. نکتهٔ بسیار مهم این است که اگر به یاد داشته باشید تونل کوانتومی در صندوق عقب این ون قرار داشت پس یکی از معماهای فیلم که به قلمروی کوانتومی مربوط می شد حل شد:

Quantum Tunnel van

Steve antman Reaction

از صحنه بروس بنر فهمیدیم که اسکات لنگ مرده یا پودر شده پنداشته می شده، پس واکنش استیو و ناتاشا و تعجبشان منطقی به نظر می رسد. اما بیایید از زاویه ای دیگر به این قسمت از تریلر نگاه کنیم. چه کس دیگه ای می تواند پیغامی داده باشد و استیو از زمان رسیدن این پیغام سوال داشته باشد؟ چطور می شود حضور «اما فورمن» که نقش نوجوانی «کسی لنگ» را بازی می کند توجیح کرد؟ شاید این همان پیام تونی به پپر است که به به هر نحوی به زمین رسیده است!(یا پیامی از کاپیتان مارول) باید صبر کرد و مطمئن شد چون از تریلر های مارول کوچکترین چیزی نمی توان فهمید!

در پایان این تحلیل را با صحبت های نویسندگان فیلم به پایان می رسانیم:

انتقام جویان ۴ بزرگتر و بهتر است! (انتقام جویان ۴) به چیزی که در گذشته اتفاق افتاده، وابسته است. ما قلبهاتون رو (در جنگ بی نهایت) شکستیم و الان میخواهیم ذهنهای شما را منفجر کنیم.

 

 

نظر شما چیست؟ چه نکات دیگری در تریلر پیدا کردید؟

 

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

اطلاعات طبقه بندی شده و جامعی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) به دستمان رسیده – قسمت دوم

اطلاعات طبقه بندی شده و جامعی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) به دستمان رسیده – قسمت اول

عکس های جدید از سر صحنه فیلم انتقام جویان 4 فرضیه سفرهای زمانی را تایید میکند؟

عکس های عجیبی از سر صحنه فیلمبرداری انتقام جویان 4 منتشر شد!

10 سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

 نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

15 سئوالی که پس از دیدن فیلم جنگ بینهایت در ذهن ما ایجاد شد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Marc Spector
#1 Marc Spector 1397-09-17 01:14
خسته نباشید،یه چیزی راجع به صحنه اسکات لنگ درست نیست این صحنه هرچند کوتاه یکی از کلید های فیلمه،من حس میکنم اونجا مقر انتقام جویان نیست و با توجه به ظاهر ناتاشا رومانوف باید اولای فیلم اتفاق افتاده باشه یا حد اقل مدت کمی بعد از جنگ بینهایت،ضمن اینکه هوپ و ژانت و هنک جزو پودر شده ها بودن ولی اسکات هیچ غم یا تعجبی تو چهرش نیست و حتی همون شوخ طبعی سابقو داره،بازم میگم تو این صحنه یه چیزی درست نیست!!!!
نقل قول کردن
hassan91
#2 hassan91 1397-09-17 01:14
سوالای اصلی از تریلر:‌
تونی چجوری برمیگرده زمین؟
نقشه ی کپ و رفقا برای برگشت به حالت عادی چیه؟
اسکات لنگ چجوری از قلمروه کوانتومی برمیگرده؟
عالی بود آقای فقیه، مرسی که انقد سریع دست به کار شدین :-)
راستش این تریلر خیلی نچسبید. امیدوارم که هر چی است پایان خوشی داشته باشه. ولی من خیلی دوست دارم که باز با عناوین ثور و مرد آهنی و کاپیتان آمریکا (همشون با شماره 4) مواجه بشم. حالا از این بعد باید منظر بمونیم و ببینیم که برنامه های مارول برای فاز بعدی چیه؟
نقل قول کردن
amiraliii
#3 amiraliii 1397-09-17 01:18
سلام ی سوال برام پیش اومده
اگه اشتباه نکنم تو ایرون من ۳ اونجایی ک تونی داشت با مایا هنسن حرف میزد بهش گفت که من ازت ی بچه ی ۱۲ ساله دارم
شاید کاترین لانگفورد اون بچه ی تونی باشه.
نقل قول کردن
Marc Spector
#4 Marc Spector 1397-09-17 01:19
نکته دیگه اینه که به نظرم،اون ظاهر جدید ثانوس که تو پرومو ها بود (با شمشیر دو لبه)به نوعی مربوط به گذشته میشه(فکر کنم!!)
نقل قول کردن
hassan91
#5 hassan91 1397-09-17 01:21
به نقل از Marc Spector:
خسته نباشید،یه چیزی راجع به صحنه اسکات لنگ درست نیست این صحنه هرچند کوتاه یکی از کلید های فیلمه،من حس میکنم اونجا مقر انتقام جویان نیست و با توجه به ظاهر ناتاشا رومانوف باید اولای فیلم اتفاق افتاده باشه یا حد اقل مدت کمی بعد از جنگ بینهایت،ضمن اینکه هوپ و ژانت و هنک جزو پودر شده ها بودن ولی اسکات هیچ غم یا تعجبی تو چهرش نیست و حتی همون شوخ طبعی سابقو داره،بازم میگم تو این صحنه یه چیزی درست نیست!!!!

خوب اسکات لنگ کلا خودش یکم بامزه‌اس :lol: ولی جدا اسکات کلا مونده که چه اتفاقی افتاده؟
حدس من اینه که شروع فیلم با دنیای کوانتومی و بازگشت اسکات شروع میشه، جنگ بی نهایت که شروعش خیلی عالی بود و عظمتش رو نشون داد. اینجا هم فکر کنم که با دنیای کوانتومی شروع بشه. البته صرفا دارم نظرم رو میگم.
نقل قول کردن
Marc Spector
#6 Marc Spector 1397-09-17 01:27
به نقل از hassan91:
به نقل از Marc Spector:
خسته نباشید،یه چیزی راجع به صحنه اسکات لنگ درست نیست این صحنه هرچند کوتاه یکی از کلید های فیلمه،من حس میکنم اونجا مقر انتقام جویان نیست و با توجه به ظاهر ناتاشا رومانوف باید اولای فیلم اتفاق افتاده باشه یا حد اقل مدت کمی بعد از جنگ بینهایت،ضمن اینکه هوپ و ژانت و هنک جزو پودر شده ها بودن ولی اسکات هیچ غم یا تعجبی تو چهرش نیست و حتی همون شوخ طبعی سابقو داره،بازم میگم تو این صحنه یه چیزی درست نیست!!!!

خوب اسکات لنگ کلا خودش یکم بامزه‌اس :lol: ولی جدا اسکات کلا مونده که چه اتفاقی افتاده؟
حدس من اینه که شروع فیلم با دنیای کوانتومی و بازگشت اسکات شروع میشه، جنگ بی نهایت که شروعش خیلی عالی بود و عظمتش رو نشون داد. اینجا هم فکر کنم که با دنیای کوانتومی شروع بشه. البته صرفا دارم نظرم رو میگم.

نه یه موردی داره این صحنه چون ببینید:
uupload.ir/.../...
حتی تصویر هم تصویر آرشیو هستش یعنی پیام قدیمیه
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1397-09-17 01:34
به نقل از Marc Spector:
به نقل از hassan91:
به نقل از Marc Spector:
خسته نباشید،یه چیزی راجع به صحنه اسکات لنگ درست نیست این صحنه هرچند کوتاه یکی از کلید های فیلمه،من حس میکنم اونجا مقر انتقام جویان نیست و با توجه به ظاهر ناتاشا رومانوف باید اولای فیلم اتفاق افتاده باشه یا حد اقل مدت کمی بعد از جنگ بینهایت،ضمن اینکه هوپ و ژانت و هنک جزو پودر شده ها بودن ولی اسکات هیچ غم یا تعجبی تو چهرش نیست و حتی همون شوخ طبعی سابقو داره،بازم میگم تو این صحنه یه چیزی درست نیست!!!!

خوب اسکات لنگ کلا خودش یکم بامزه‌اس :lol: ولی جدا اسکات کلا مونده که چه اتفاقی افتاده؟
حدس من اینه که شروع فیلم با دنیای کوانتومی و بازگشت اسکات شروع میشه، جنگ بی نهایت که شروعش خیلی عالی بود و عظمتش رو نشون داد. اینجا هم فکر کنم که با دنیای کوانتومی شروع بشه. البته صرفا دارم نظرم رو میگم.

نه یه موردی داره این صحنه چون ببینید:
uupload.ir/.../...
حتی تصویر هم تصویر آرشیو هستش یعنی پیام قدیمیه

آره تو نوع خودش عجیبه :o ، به هر حال مارول قبلا هم تصاویر فیک خیلی به خوردمون داده
نقل قول کردن
Marc Spector
#8 Marc Spector 1397-09-17 01:35
نکته دیگه ای که فکر میکنم راجع بهش اینه که ثانوس،(احتمالاً ًًًً)بر خلاف کمیک بعد از اتفاق هایی که افتاد از تعطیلاتش لذت نمیبره،کل عمرش یه هدف داشته ولی حالا که بهش رسیده دیده اون چیزی نیست که همیشه دنبالش بوده...
نقل قول کردن
P.Constantine
#9 P.Constantine 1397-09-17 01:39
به نقل از Marc Spector:
نکته دیگه ای که فکر میکنم راجع بهش اینه که ثانوس،(احتمالاًًًًً)بر خلاف کمیک بعد از اتفاق هایی که افتاد از تعطیلاتش لذت نمیبره،کل عمرش یه هدف داشته ولی حالا که بهش رسیده دیده اون چیزی نیست که همیشه دنبالش بوده...
همین باعث شد یه تئوری خفن از این که ثانوس عاشق هلا بشه خلق بشه... :-* 8)
نقل قول کردن
Marc Spector
#10 Marc Spector 1397-09-17 01:45
هربار تریلر رو میبینم یه موضوعی ذهنمو مشغول میکنه :
مابین جنگ بینهایت،اگر اشتباه نکنم سفینه نگهبانا نه تنها آسیبی ندید،بلکه فکر کنم سالم هم فرود اومد،یعنی تجهیزات حرکت با سرعت نورش هنوز سالمه ضمن اینکه نبولا بلده سفینه رو هدایت کنه،در نتیجه میتونن تو زمان کمی به یه مقصد قابل اطمینان برسن،پس چرا تونی راجع به تموم شدن آب و غذا و اکسیژن صحبت میکنه،مسئلش چیه؟
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1397-09-17 01:48
به نقل از Marc Spector:
نکته دیگه ای که فکر میکنم راجع بهش اینه که ثانوس،(احتمالاًًًًً)بر خلاف کمیک بعد از اتفاق هایی که افتاد از تعطیلاتش لذت نمیبره،کل عمرش یه هدف داشته ولی حالا که بهش رسیده دیده اون چیزی نیست که همیشه دنبالش بوده...

اگه اینجوری باشه خیلی جذاب میشه، خیلی منطقیه، چون ثانوس یه پوچ گرای تمام عیاره.
نقل قول کردن
Marc Spector
#12 Marc Spector 1397-09-17 01:48
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Marc Spector:
نکته دیگه ای که فکر میکنم راجع بهش اینه که ثانوس،(احتمالاًًًًً)بر خلاف کمیک بعد از اتفاق هایی که افتاد از تعطیلاتش لذت نمیبره،کل عمرش یه هدف داشته ولی حالا که بهش رسیده دیده اون چیزی نیست که همیشه دنبالش بوده...
همین باعث شد یه تئوری خفن از این که ثانوس عاشق هلا بشه خلق بشه... :-* 8)

ممکنه،ولی هلا احتمالا مرده حتی اگر نمرده باشه هم باز هم من فکر میکنم یه جورایی ثانوس قرار جبهش رو تغییر بده،یعنی یه جورایی قراره سمپاتیک تر از قبل بشه (حتی)...
نقل قول کردن
Marc Spector
#13 Marc Spector 1397-09-17 02:13
ولی یه مسئله الان به ذهنم رسید که اگر این حقیقت داشته باشه،در واقع حرف نویسنده ها راجع به منفجر کردن مغز مخاطب درست در میاد،اونم اینکه مثل فیلم(The Others) آخر تمام این ماجرا بفهمیم که اونایی که پودر شدن در واقع زنده موندن و اونایی که زنده موندن در اصل پودر شدن.
همچین اتفاقی دقیقا تو همین فیلم میفته و پیشنهاد میکنم این فیلمو از دست ندید.
نقل قول کردن
Frank castle
#14 Frank castle 1397-09-17 09:13
فکر میکنم نقل شوری واقعا هم نمرده باشه.وقتی تی چالا پودر شد ام باکو روی تخت سلطنت میشینه و شوری هم از ترس جونش خودش رو گم و گور میکنه تا به جونش سو قصد نشه و همه فکر میکنن مرده :-*
نقل قول کردن
Ehsan_Spidey
#15 Ehsan_Spidey 1397-09-17 09:59
سلام و با تشکر از مقاله خوبتون

اول در مورد تریلر بنویسم
از نظر من که اصلا تریلر نبود بیشتر به صحنه پس از تیتراژ اونجر اینفنتی وار شبیه بود کلا انتظار داشتم یه نیمچه اشاره به خط داستانی فیلم تو تریلر بشه ولی هیچی که هیچی
تریلر فیلم رو که دیدم پیش خودم گفتم همین بقیه اش کو؟؟؟
کلا تریلر به دلم نچسپید نمیدونم چرا ؟؟؟

مورد دوم
عنوان فیلم اونجر بود که شد "پایان بازی"
چند وقت پیش که مقاله تو سایت در مورد عنوان های که احتمال داره عنوان اونجر باشه کار کردیم من همون جا گفتم که به احتمال زیاد عنوان فیلم پایان بازی هست که همینظور هم شد

عنوان فیلم وقتی پایان بازی تو تریلر اعلام شد خیلی کیف کردم و از اینکه مارول این قد با برنامه عمل میکنه بهش آفرین گفتم میدونید چرا ؟؟
چون همه فکر مکنند عنوان اونجر 4 از روی صحبت های آخر دکتر استرنج گرفته شده ولی اشتباه میکنند


در اصل عنوان اونجر 4 تو اونجر 2 (عصر التران ) توسط خود تونی استارک گفته شد


واقعا باید به مارول و شخص کوین فایگی آفرین گفت
نقل قول کردن
Spider stray
#16 Spider stray 1397-09-17 10:15
خب اسکات میگه پنج سال پیش همو دیدیم ،یعنی سه سال از جنگ بینهایت گذشته.
یه سوال، یعنی انتقام جویان بر میگردن به گذشته تا سنگ های بینهایت رو جمع کنند؟
نقل قول کردن
Spider stray
#17 Spider stray 1397-09-17 10:17
پس برای همین بود که میگفتن تانوس تنها ویلن فیلم نیست چون احتمالا دوباره با دشمناشون رو به رو میشن
نقل قول کردن
milad dmc
#18 milad dmc 1397-09-17 10:57
مرسی بابت تحلیل تریلر عالی بود....دلم میخواست راکت هم تو تریلر باشه که نشد....در هر صورت به نظرم بهترین کاری که مارول میتونست انجام بده همینه که هیچی از تریلر متوجه نشیم...نمیتونم تا انتشار تریلر دوم و اکران فیلم صبر کنم....
نقل قول کردن
North-wolf
#19 North-wolf 1397-09-17 11:03
مورد آخر وقتی استیو میگه "این یه پیام قدیمیه؟" لا به لای ور زدنای اسکات ناتاشا میگه "its front dor".
نقل قول کردن
Marc Spector
#20 Marc Spector 1397-09-17 11:26
به نقل از Spider stray:
خب اسکات میگه پنج سال پیش همو دیدیم ،یعنی سه سال از جنگ بینهایت گذشته.
یه سوال، یعنی انتقام جویان بر میگردن به گذشته تا سنگ های بینهایت رو جمع کنند؟

few years ago نه five years ago.کلیپ هم ضبط شدس یعنی قدیمیه،کامنتای دیگرانو زیر مقالات مختلف سایت بخونید شاید پاسختونو از طریق اونا بتونین بگیرین...
نقل قول کردن
git-man
+1 #21 git-man 1397-09-17 11:35
بیا! دیدین گفتم. با همین تریلر که خیلیا می‌گن چیزی توش نبود! خیلی چیزا مشخص شد.
این مهم‌ترین فیلم ماروله! قبول کنین که نمی‌تونن راحت هرچیزی رو نشون بدن! اگه از منظر تبلیغات و فروش مباحث مالی پروژه بخواهیم صحبت کنیم، مارول باید تمام سعی‌ش رو بکنه که فروش فیلم رو از از اونجرز۳ بیش‌تر و یا حتی از مرز آواتار هم رد کنه. این‌که بتونه یا نه، مشخص نیست. ولی با منتظر گذاشتن ملت و لو ندادن داستان‌ فیلم، می‌خواد تا جایی که ممکنه، فروشش رو خیلی بالا ببره.
شما وقتی یه فیلمی که خیلی منتظرشی رو با یه تریلر بفهمی! دیگه اشتیاق زیادی واسه دیدنش نداری. چون یا خوشت میاد یا بدت میاد! اگه بدت اومد دیگه دنبالش نمی‌ری. ولی وقتی هیچی معلوم نباشه! تا لحظهٔ اکران نمی‌تونی تصمیم بگیری. پس می‌ری و می‌بینی!
یه نکتهٔ دیگه هم هست. دیشب هم گفتم. این‌جا هم یکی از دوستان بهش اشاره کرد. (همین که تریلر انگار صحنهٔ بعد از تیتراژ اونجرز۳ هست!) چون فیلمبرداری این دو فیلم با هم بوده، سکانس‌ها خیلی شبیه به هم هستن. اگه توی تریلر همه‌چیز رو نشون بدن، خب تفاوتی بین این فیلم و اونجرز۳ پیدا نمی‌کنید! باید یک سال بین‌شون فاصله بیفته تا بیننده حس جدیدی نسبت به فیلم پیدا کنه.
حرف آخر هم این‌که؛ چون دیدم فیلم قبلی چه بلایی سر فن‌تئوری‌های ما آورد! ترجیح می‌دم واسه این فیلم اصلاً تئوری و تحلیل ننویسم چون آخرش خدا می‌دونه چی قراره بشه. حال و حوصله ندارم دیگه! :D
نقل قول کردن
capitan mammad
#22 capitan mammad 1397-09-17 13:18
اقا مگه اتفاقات اونجرز ۵.۴ سال بعد اینفینیتی وار نیست

یعنی تونی ۵ سال تو فضا گیر کرده؟
نقل قول کردن
Richard Grayson
#23 Richard Grayson 1397-09-17 14:35
یه فرقی هست بین نشون دادن شوری و اسکات توی پودر شده ها
شوری توی واکاندا بود ، پس میتونستن بفهمن پودر شده یا نه ، اما اسکات توی قلمروی کوانتومی بود پس حدسو بر این گذاشتن که پودر شده . شاید مارول داره مارو گول میزنه ولی احتمال اینکه شوری پودر شده باشه هس ، چون دلیلی نداره فرار کنه .
پیام اخر خیلی شک برانگیزه ، بالاش زده شده ارشیو ، ولی ممکنه منظورش این باشه که داره ارشیو میشه و کلا واسه حواس پرتی باشه
اسکات خیلی شاد میزنه ، هرچقدر هم ادم شادی باشی بعد همچین اتفاقی نباید اینطوری باشه ، پس یه احتمالی هس ، اونم اینه که یا اون پیام از قبله یا اسکات از اینده اومده برای کمک .

چندتا فن تئوری بود ، یکی اینکه ممکنه اسکات تو اون ویدئو واقعا اسکات نباشه :)) مثلا اسکرال باشه .
و اینکه اون صحبت های تونی مال بعد اینفینیتی وار نیست ، بلکه مال اخر اونجرزه که میخواد خودشو برای استیو قربانی کنه.
نقل قول کردن
seyedalisheykhi
#24 seyedalisheykhi 1397-09-17 15:16
نقدتون عالی بود.
فقط یه چیزی ذهنم رو مشغول کرده. اون قسمتی که بروس بنر بود ، بین عکس افراد پودر شده یا گمشده ، عکس پیتر پارکر هم بود. مگه هویت پیتر پارکر مخفی نیست؟ تا اونجایی که می دونم تونی و محافظین کهکشان و دکتر استرنج ازش خبر داشتن. به نظرتون جریان چیه؟
نقل قول کردن
cartoon_network10
#25 cartoon_network10 1397-09-17 15:40
شاید یکی از دلایلی که مردم خیلی از فیلم خوششان نیامده است این باشد که اون فن تئوری ها اثری روی ذهن افراد گذاشته و نسبت به اون فن تئوری ها تربلر رو فرض می کردند
راستی برای فیلم دورازخانه که امروز میاد تریلرش یکم زود نیست؟
نقل قول کردن
amingolverdi
#26 amingolverdi 1397-09-17 16:00
سلام. مطلب خیلی خوب بود فقط من چن تا نکته دارم شاید درست باشه ...
اول اینکه اگه قرا باشه اسکات لنگ پیدا شه پس احتمالا شوری هم پیدا میشه و اول لیست برای missing ها نیسست و برای نیرو های کمکی احتمالی هست
دوم اینکه همون طور که از پوستر معلوم بود (اونی که استارک افتاده روی دست کاپیتان مارول) ثانوس با لباس جگیش وارد همون دنیایی می شه که توی فیلم دکتر استرنج دیدیم و یعنی جنگ به دنیایی کشیده میشه که از زمان و کوانتوم و اینا دوره یعنی بعد ابدیت ( که اگه اشتباه نکنم توی یک کمیک بهش اشاره شده بود)
سوم اینکه وقتی صحنه ای ثور با قیافه ای ناراحت و عصبانی نشسته بود داشت صدای تمرین های نظامی می اومد یعنی احتمالا داشتند سرباز آماده می کردند .

فقط اینکه اسکرال چیه من نفهمیدم ؟؟؟
نقل قول کردن
git-man
#27 git-man 1397-09-17 16:17
#26
توی لیست گمشده‌ها عکس پیتر هم بود. پس نمی‌شه گفت نیروی کمکی هستن. چون پیتر که مطمئنیم پودر شد.
اسکرال همون موجودات فیلم کاپیتان مارول هستن که می‌تونن تغییر شکل بدن. پای اسکرال‌ها از فیلم کاپیتان مارول به MCU باز می‌شه. پس توی اونجرز۴ هم به احتمال زیاد هستن. بنابراین هرکسی رو که دیدیم، نباید لزوماً باور کنیم که همون شخصه! ممکنه یه اسکرال باشه و به اون شخص تغییر قیافه داده باشه!
یاد معجون پیچیدهٔ هری‌پاتر افتادم. :D
دیگه هرکیو می‌بینیم باید احتمال بدیم ممکنه واقعی نباشه. :D
نقل قول کردن
iron_thor
#28 iron_thor 1397-09-17 16:23
آقا من رفتم سایت مارول دیدم پوستر فیلمم گذاشتن نمی دونم شما تو سایت گذاشتین یا نه
نقل قول کردن
xp_marvel
#29 xp_marvel 1397-09-17 17:02
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Marc Spector:
نکته دیگه ای که فکر میکنم راجع بهش اینه که ثانوس،(احتمالاًًًًً)بر خلاف کمیک بعد از اتفاق هایی که افتاد از تعطیلاتش لذت نمیبره،کل عمرش یه هدف داشته ولی حالا که بهش رسیده دیده اون چیزی نیست که همیشه دنبالش بوده...
همین باعث شد یه تئوری خفن از این که ثانوس عاشق هلا بشه خلق بشه... :-* 8)

به نقل از P.Constantine:
به نقل از Marc Spector:
نکته دیگه ای که فکر میکنم راجع بهش اینه که ثانوس،(احتمالاًًًًً)بر خلاف کمیک بعد از اتفاق هایی که افتاد از تعطیلاتش لذت نمیبره،کل عمرش یه هدف داشته ولی حالا که بهش رسیده دیده اون چیزی نیست که همیشه دنبالش بوده...
همین باعث شد یه تئوری خفن از این که ثانوس عاشق هلا بشه خلق بشه... :-* 8)

این تـءوری مشکل داره!نویسندگان اعلام کردن تانوس به صورت کامل از کاری که کرده بود راضی بود و ما اینو در پایان جنگ بینهایت دیدیم!ولی خب اونا انقد حرف فیک زدن من که دیگه هیچی باور نمیکنم :/
نقل قول کردن
farson
#30 farson 1397-09-17 18:13
ممنون از مقاله‌ی تحلیل آقای فقیه
تئوری: تصور کنید توی صحنه بعد از تیتراژ اسکات لنگ رو ببینیم که هنوز توی دنیای کوانتومی گیر افتاده و بیرون نیومده... و کسی که همه رو نجات میده توی صحنه بعد از تیتراژ معلوم شه یه اسکرول بوده و به خاطر اهداف خودش با انتقام جویان همکاری کرده بوده... یاد حرف روسوها افتادم که گفتن ما در جنگ بی نهایت قلبهای شما رو شکستیم و حالا میخوایم مغز هاتون رو منفجر کنیم... حتی تصورشم ترسناک و عالیه :o :-? :D
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#31 Miguel-OHara 1397-09-17 19:12
میگم سایت برا اکوامن برنامه ای نداره. شرمنده برا اسپم
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#32 Miguel-OHara 1397-09-17 19:13
به نقل از farson:
ممنون از مقاله‌ی تحلیل آقای فقیه
تئوری: تصور کنید توی صحنه بعد از تیتراژ اسکات لنگ رو ببینیم که هنوز توی دنیای کوانتومی گیر افتاده و بیرون نیومده... و کسی که همه رو نجات میده توی صحنه بعد از تیتراژ معلوم شه یه اسکرول بوده و به خاطر اهداف خودش با انتقام جویان همکاری کرده بوده... یاد حرف روسوها افتادم که گفتن ما در جنگ بی نهایت قلبهای شما رو شکستیم و حالا میخوایم مغز هاتون رو منفجر کنیم... حتی تصورشم ترسناک و عالیه :o :-? :D

این خوبه بلز. جرمی کونراد قبلا گفته بود اسم اونجرز End Game نیست. هنوزم خیلیا شک دارن
نقل قول کردن
darth vader
#33 darth vader 1397-09-17 19:39
و یه نکته دیگه ، به نظرتون مزرعه ثانوس مزرعه خشخاش نیست؟ :lol:
نقل قول کردن
Spider-Fan
#34 Spider-Fan 1397-09-17 19:49
تشکر از آقای فقیه بابت تحلیل عالی‌شون...

تریلر برای من یکی عالی بود!
راستش اصلاً توقع تریلری مثل Avengers Infinity War نداشتم. دلیلی هم نداره که مارول بخواد صحنه‌های اکشن و زد‌و‌خورد و ... رو در تریلر اول لو بده. ملّت همینجوری هم برای این فیلم هایپ هستن؛ دیگه نیازی به این کار نیست.
و به این نکته توجه داشته باشیم که جهش خط داستانی MCU از فیلم Captain America: Civil War به Infinity War ابداً مثل وضعیت فعلی نیست.
اون‌موقع همه می‌خواستن ببینن چه بلایی سر تیم استیو بعد از جنگ داخلی اومده، پیتر پارکر و زره جدیدش چطور ظاهر می‌شن، ملاقات گاردینز و اونجرز چطوره، بلک‌پنتر بعد از اون فیلم پر سر و صدا چطور بین دیگران ظاهر می‌شه و ... .
اما بعد از اکران فیلم، ذهن مخاطبان کاملاً آماده‌ی دیدن ادامه‌ی داستان هست. یا به قولی همه توی جوّ فیلم هستن!
فقط کافی بود یه نگاه اجمالی به MCU بعد از بشکن ثانوس بندازن.
فیلم قرار اردیبهشت ماه اکران بشه ها! کو تا اون موقع؟!
از لحاظ مالی هم منطقیه که مارول تا زمان اکران همه رو تو خماری بزاره تا هم بازار فن‌تئوری‌ها داغ و داغ‌تر بشه و هم اشتیاق برای دیدن فیلم بیشتر!
ناسلامتی داریم در مورد نقطه‌ی اوج و دستاوردِ موفق‌ترین فرنچایز تاریخ سینما صحبت می‌کنیم!
ولی به هر حال امیدوارم تریلر بعدی امیدوارکننده‌تر باشه!
شخصاً از این عنوان EndGame ناامید شدم. مگه نگفته بودن توی دیالوگ‌های فیلم نیست؟!
بازم مرسی از آقای فقیه بابت تحلیل.
نقل قول کردن
brg_1214
#35 brg_1214 1397-09-17 20:34
خسته نباشید،خیلی خوب بود :-)
نقل قول کردن
شرلوک
#36 شرلوک 1397-09-17 21:47
استاد میشه این مقاله رو ترجمه کنید؟خیلی مقاله جالبی هستش!
www.cbr.com/.../
در ظمن اینم یک میکس از من از تریلر انتقام جویان پایان بازی
www.aparat.com/v/kDWK0
نقل قول کردن
milad dmc
#37 milad dmc 1397-09-17 22:22
تریلر avengers end game رکورد بازدید تریلر تو ۲۴ ساعت رو شکوند با ۲۸۹ میلیون بازدید ....
نقل قول کردن
Captain Marvel
#38 Captain Marvel 1397-09-17 22:52
جالب بود
به نظرم کلینت قیافه ش طلبکارانه س شاید بقیه ی انتقام‌جویان رو مقصر این اتفاق می‌دونه

در ضمن به دیوار پشت اون صحنه ای که تور هستش دقت کنید شبیه صحنه ایه که دارن پیام مرد مورچه ای رو میبینن یعنی دو تاش به جاست
و حالا اونجا کجاست ؟ ا :o
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#39 Cap-Spider Potter 1397-09-17 23:33
تحلیل ریزبینانه ای بود، مثل همیشه گل کاشتی فقیه جان ;-)

من خودم تریلر رو خیلی دوست داشتم. البته میدونستم مثل تریلر نخست IW نمیشه، برای اون تریلر مارول دستش باز بود!
با این حال، این یکی هم خیلی خوب بود، راستش دیگه داشتم دق میکردم! فقط میخواستم یه نمایه جدیدی از روز و حال اونجرز بعد از اون حادثه کضایی IW رو ببینم، که دیدم!
تازه همین 4 ، 5 پانل کلی سوال رو پاسخ داد و کلی سوال هم ایجاد کرد که هوادارا یه مدت سرگرم بشن!
از طرفی اون جو سنگین غالب بر تریلر رو دوس داشتم، سنگینی اون وقوع تراژیکی به وضوح حس می شد.
زیادم به عنوان کاری ندارم، هرچند، بنظرم end game (آخر خط) عنوان باشکوهی برای چنین اثریه.
این فیلم پتانسیل اینو داره که بهتر و جسور تر از IW بشه و مطمئنم مارول باز هم مارو شوکه میکنه، همونطور که پیش از این بار ها این کار رو کرده، بهش اعتماد داریم چون میدونه برای موفقیت کمی"نوآوری" نیازه و همیشه قواعد قدیمی و از مد افتاده این سبک آثار رو کنار میزنه و فیلم های باطراوت تحویلمون میده.

امیدوارم فروش این فیلم هم از جنگ بی نهایت سبقت بگیره که بعید هم نیست، ماشالله یه روزه حدود 300 میلیون بازدید داشته!! به قول آقای ترابی
Marvel rules !
نقل قول کردن
spider javad
#40 spider javad 1397-09-18 15:17
به نقل از darth vader:
و یه نکته دیگه ، به نظرتون مزرعه ثانوس مزرعه خشخاش نیست؟ :lol:

خخخخخ :D منم به رفیقام همین رو گفتم.
به نظر من پرونده اسکرال ها توی فیلم کاپتان مارول تقریبا بسته میشه و فیلم زیاد به اسکرال ها ربط نداره.
اقا یکی جواب بده: به نظر من تانوس تنها ویلن این فیلم نیست. شاید هلا هم باشه... نظر شما چیه؟؟؟ :-? :sigh: :o
نقل قول کردن
xp_marvel
#41 xp_marvel 1397-09-18 16:07
یک چند تا احتمال میخوام بدم!
1-اون کسی که اومد در خونه کپ اسکات نبوده و یکی از اسکرال ها بوده و اسکات اصلی میره پیش تونی
2-در جایی که دو گروه دنبال سنگ ها هستن به هم بر میخورن!
3- ممکنه تانوس(احتمالش کمه)از کاری که کرده راضی نباشه و اگه یادتون باشه یک صحنه بود که لو رفته بود(تکذیب شد ولی احتمالش هست)که دستکش بی نهایت روی زمین افتاده شاید تانوس از کارش راضی نبوده و دستکشو انداخته!
4-کاپیتان مارول وقتی دنبال اسکرال ها بوده قضیه اسکات رو میفهمه و میره دنبال اسکات اسکرال!(این دیگه بیش از حد بعیده :/)
5-صحنه پس از تیتراژ چیزی راجب x man خواهد بود.درسته رد شده توسط نویسنده ها ولی هیچ چیزی از مارول بعید نیست :/(فک کنم حضور یکی از شخصیت های فاکس هم تایید شده بود نمیدونم)
نقل قول کردن
benyamin_iran
#42 benyamin_iran 1397-09-18 16:49
تانوس فعلا بر روی زمین میکارد تا آخرت درو کند :lol: :lol:
ولی به نظرم درسته.چون ما تو ثور رگنوراک دقیقا نفهمیدیم سرنوشت هلا چی شد تازه تو ایننقل قول:
اشاره شد که ثور قراره بره به هل هایم.احتمالش خیلی زیاده
نقل قول کردن
amir.akhgar
#43 amir.akhgar 1397-09-18 19:03
به نظر من که تریلر خوبی بود چون چیزی رو اسپویل نکرد و در عین حال من رو برای دیدن فیلم مشتاق تر کرد
پ.ن:به نظرم صحنه ای که جرمی رنر رو در هیبت رونین نشون دادن خیلی آدم رو هایپ میکرد
نقل قول کردن
Marc Spector
#44 Marc Spector 1397-09-18 20:08
به نقل از benyamin_iran:
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Marc Spector:
نکته دیگه ای که فکر میکنم راجع بهش اینه که ثانوس،(احتمالاًًًًً)بر خلاف کمیک بعد از اتفاق هایی که افتاد از تعطیلاتش لذت نمیبره،کل عمرش یه هدف داشته ولی حالا که بهش رسیده دیده اون چیزی نیست که همیشه دنبالش بوده...
همین باعث شد یه تئوری خفن از این که ثانوس عاشق هلا بشه خلق بشه... :-* 8)

یه سوال.چرا کاپیتان لباس سرباز زمستان رو پوشید.من هنوز نمیفهمم طبق تحلیل آقای فقیه اگه به اون زمان سفر میکنه پس این عکس لو رفته کاستوم و عکس لباس کاپیتان در پایان بازی دیگه چیه؟؟؟؟؟؟

ببین چیزی نمیشه گفت درباره این کاستوم ولی فقط میتونم بگم این صحنه جوری نیست که به نظر میرسه یعنی یا در گذشته اتفاق میفته(که ظاهر شخصیت ها این تئوری رو رد میکنه)،یا اینکه در آینده اتفاق میفته(در این مورد اشاره میکنم به تریلر انتقام جویان جنگ بینهایت که برای جلوگیری از اسپویل چشم ثور سالم بود ولی بعداً مشخص شد قضیه فرق میکنه که اگر اشتباه نکنم تو کمیک کان منتشر شد)یعنی احتمالا ظاهر شخصیت ها با چیزی در تریلر دیدیم فرق میکنه.
نقل قول کردن
Barbod2018
#45 Barbod2018 1397-09-18 21:29
فکنم تو این قسمت مرگ بره مزرعه ثانوس و کاری کنه که ثانوس مثل کمیک دیوونه بشه بعدش ثور بره دنبال تونی و بیارتشون زمین بعدش دوباره رابطش با استیو خوب میشه و شورشو بهش میده بعد یه ماشین زمان میسازه با کمک اسکان لنگ( اسکرال ) بعدش اسکات اصلی بالاخره نمیتونه از جهان کوآنتومی بیاد بیرون و. سعی کنه برسه به ماشین زمان اسکرال تونی رو میبره به زمانی که کاپتن مارول تو زمین بود بعد کپتن مارول و تونی درگیر میشن و وقتی میفهمن اون اسکات اسکات نبوده توی اون زمان زندگانیش کنن بعد تونی بره وکاری کنه جنگ داخلی شروع نشه تانوس هم سنگه زمان داره قطعا متوجه میشه
احتمال داره اینطور باشه حالا دیگه من نمیدونم
نقل قول کردن
Kia-thor
#46 Kia-thor 1397-09-24 20:45
تشکر از جناب فقیه
بنظر من تریلر خوبی بود و به بیننده عواقب بشکن تانوس و نشون میداد و غیر صحنه هاکای و صحنه راجرز و ناتاشا توی کویین جت بقیه تریلر در دقایق اول فیلم باشه. واقعا صحنه هاکای هایپ کنندس. حداقل فیلم کاپیتان مارول بیاد خیلی سرنخ از این فیلم به ما میده. اخر فیلم مرد مورچه ای دیدیم که اسکات برای درمان اوا به دنیای کوانتومی رفت تا ذرات مولکولی جمع کنه. یه مصاحبه از کویین فایگی خوندم که گفته برنامه هایی زیادی برای ghost دارن واینکه با این فرضیه که بیل فاستر و اوا از بشکن تانوس جون سالم بدر برده باشن. میتونن نقش مهمی توی end game داشته باشن. چون هنک پودر شد و بیل دنیای کوانتومی رو مثل هنک میشناسه.
واقعا صبر کردن واسه این فیلم سخته. تنها فیلمیه که براش روزشماری میکنن طرفدارها.
ممنون از سایت خوبتون
نقل قول کردن
Fantastic spider
#47 Fantastic spider 1397-10-04 12:06
یه سوال تو سکانس آخر کاپیتان پیرتر نشده
نقل قول کردن
amir.akhgar
#48 amir.akhgar 1397-10-08 23:39
من یه سوال برام پیش اومد وقتی دکتر استرنج داشت اینده رو میدید به این نتیجه نرسید که تونی استارک تو فضا گم میشه؟ 8)
Just fun
نقل قول کردن
علی سراج
#49 علی سراج 1397-10-09 14:27
سلام
من یک تئوری جالب در مورد avengers 4 دارم
خوب یک سوالی که برای همه ایجاد شد این بود که تانوس استارک رو از کجا میشنخت
خوب جواب کانگ فاتح
طبق اطلاعاتی که داشتیم گفته شده بود که انتقام جویان ۴ دارای صحنه های ترسناک تر از تانوس خواهد داشت
اما جه چیزی ترسناک تر از تایتان دیوانه
خب ما خبر داریم کانگ فاتح قبلا لباسی مانند iron man به تن کرده بوده .من فکر می کنم mcu میخواهد به عنوان کانگ فاتح از استارک استفاده کند.
خوب میپرسی چرا؟؟؟ جواب این است که وقتی از دست کش استفاده شود قدرت ان انقدر زیاد است که کسی که ان را در دست دارد دیوانه قدرت میشود .
خوب پس از شکست تانوس استارک ان را دردست میگیرد و دیگه هیچی . کانگ فاتح وارد می شود و دو دست کش بینهایت در به وجود می اید و این فرضیه سفر در زمان و کانگ خود زا معرفی کرده و میگید که کیست.
استرک و راجرز با او درگیر می شوند .
استارک می فهمد اگر او نباشد کانگ هم نیست
پس خودکشی میکند تا مابقی انتقام جویان زنده بمانند و راجرز هم زخم شدیدی بر مادر و استارک کانگ و راجرز هر ۳ با هم نابود می شوند و معلوم می شود که استارک به خاطر مرگ پدر و مادرش هم هنوز به فکر انتقام بوده و همین بوده که او به کانگ تبدیل کرده و عامل نبرد در نیویورک و التران و حتی تانوس بوره و می دانسته که التران خبیث بوده و او را به وجود اورده است
پایان
نقل قول کردن
iliya_nezami
#50 iliya_nezami 1397-10-09 15:59
مارول بازم کاری کرد که نشون بده غیر قابل پیشبینیه.اگه عنوان فیلم annihilationمیش د داستان تا اخرش مشخص میشد که انایلوس میاد تا نصف دیگرو نابود کنه و تانوس دست به کار میشه ولی با این عنوان endgameواقعا نمیشه هیچ تئوری رو با قاطعیت ارائه کرد. دمه مارول گرم :-)
نقل قول کردن
Homayoun hf
#51 Homayoun hf 1397-10-09 17:07
سلام
خسته نباشید
میخواستم درمورد کاپیتان مارول تو اونجرز اند گیم بگم
اگه یادتون باشه برادران روسو صحنه ی ورود تور تو واکندارو تقریبا تو اخرای فیلم گذاشته بود و تور دقیقا زمانی وارد شد که اونجرز (اونایی که رو زمین بودن) داشتن شکست میخوردن و مثلا برادران روسو میخواستن اون صحنرو باحال کنن
ولی با وجود تور بازم اونا شکست خوردن
به نظرم کاپیتان مارول هم اخرای فیلم میاد و یه صحنه ی باحال و خفن مثل ورود تور تو واکاندا پیدا میکنه
این نشون میده که کاپیتان مارول هیچ نقشی تو نقشه کشیدن های اونجرز نداره و به احتمال زیاد نقشه ای که اونجرز میکشه(حالا برای هرکاری) تقریبا با شکست مواجه میشه که اون وسطای نبردشون کاپیتان مارول میاد
نقل قول کردن
walking dead
#52 walking dead 1397-10-11 12:12
ببخشید بابت اسپم
اگه میشه یه چند تا مقاله درباره واکینگ دد بزارید چون بلاخره یه سریال کمیک بوکیه دیگه و مطمئنم تو اسپایدی طرفدار زیاد داره ;-)
بازم برا اسپم معذرت :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید