تحلیل و بررسی نخستین تریلر فصل ششم سریال " ماموران شیلد " ! (Agents of S.H.I.E.L.D. season 6)

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فصل ششم سریال " ماموران شیلد " ! (AGENTS OF S.H.I.E.L.D. SEASON 6)

با ما همراه باشید با بررسی نخستین تریلر فصل ششم سریال فوق‌العاده " ماموران شیلد " که حسابی شگفت زدمون کرد !

بالاخره پس از انتظارات بسیار فراوان نخستین تریلر رسمی فصل ششم سریال " ماموران شیلد " به صورت ناگهانی منتشر شد و تمام هواداران را شوکه کرد !! اگر به یاد داشته باشید ما در مقاله " اطلاعات منتشر شده از فصل ششم ماموران شیلد و بررسی احتمالات ممکن " این اتفاق را پیشبینی کرده بودیم ؛ اینکه با توجه به زمانبندی فیلمبرداری این فصل و شرایط متفاوت آن ( 13 اپیزودی بودن و زمان پخش و ... ) زودتر از انتظار شاهد نخستین نگاه رسمی به فصل خواهیم بود ، و همچنین اینکه این نگاه ( و البته ویدئو هایی که در آینده منتشر خواهند شد ) 'حداقل' یک یا دو تریلر پر و پیمان خواهند بود (مثل سریال های مارول/نتفلیکس) نه یک پروموی ساده !
اکنون که تریلر منتشر شده است ( که حسابی هم فضای متفاوت و عجیبی دارد ! ) به بررسی نکات آن میپردازیم ! با ما همراه باشید ...

[ اگر هنوز تریلر را ندیده اید اینجا را کلیک کنید ! ]

 

تریلر با نمایش " آلفونسو مک مکنزی " به عنوان رئیس جدید شیلد آغاز میشود . ناراحتی و غم را میتوان از چهره او به راحتی دریافت کرد ؛ در حقیقت با توجه به پایان فوق‌العاده غم انگیز فصل پنجم ، انتظار نمایش تاثیرات مرگ مامور کولسن روی اعضای تیم را در آغاز فصل ششم داشتیم ...

در کنار مک ، تصویر هولوگرامی مامور کولسن را مشاهده میکنیم که در حال صحبت با مک و انتقال تجربیاتش به اوست . گویا مامور کولسن بعد از معامله ای که با " روح انتقام " (شیطان) انجام داد ، فکر این روز ها را کرده بود و این ویدئو های از پیش ضبط شده را به صورت هولوگرامی برای ارتباط و کمک به رهبر جدید گروه فراهم کرد .
در این صحنه مامور کولسن عزیز به مک میگوید : < وظیفه تو جمع آوری افرادیه که بهشون اعتماد داری . اگر ناگهان و یکباره راجع به تمام چیزهایی در مقابلت قرار دارند فکر کنی ، در هم میشکنی ! > . در همان لحظه مک با حالت نامیدواری به سمت میزش میره از میان هولوگرام عبور میکنه ( به خوبی فقدان مامور کولسن توی رفتارش احساس میشه ! ) .

علاوه بر این قضایا ، در این تکه از تریلر نگاهی داریم به دفتر شخصی مک در مقر جدید شیلد ( Lighthouse ) که در فصل پنجم حسابی با آن آشنا شده بودیم .
در این سکانس نیز میتوان پرچم شیلد را در دفتر مک رویت کرد ! آیا طبق پیشبینی که پیش از این انجام دادیم ، شیلد دوباره از سایه ها خارج خواهد شد و به کار خود ادامه خواهد داد ؟!

ناگهان جمله ای پدیدار میشود ( به همون سبک و شمایل پروموی های فصل پنجم ! ) :
" Agent Coulson is dead ! " ( مامور کولسن مرده ! )
تریلر در ابتدا روی مرگ مامور کولسن تاکید میکند ! اما آیا واقعا مامور کولسن مرده ؟! اینکه آیا باز هم راه بازگشتی ( هر چند بسیار پیچیده تر از قبل ! ) برای بازگشت او وجود دارد ؟! ما که به شدت دیوانه واری امیدواریم !! ( به این قضیه و حضورش در فیلم عظیم انتقام جویان : پایان بازی ! )

در ادامه سکانسی فوق‌العاده و به یاد ماندنی از ثانیه های انتهایی فصل پنجم مشاهده میکنیم ! آخرین روزهایی که کولسن و می در ساحل تاهیتی در کنار همدیگر هستند ...
در همین حین صدای می را میشنویم که میگوید : < من همونجا کنارش بودم ... تا لحظات آخر ... > ؛ که درواقع می به آخرین لحظات زندگی کولسن در تاهیتی اشاره میکند .
اما ....!

مک در خطاب به او میگوید که : < خوشحالم یک مدت کوتاهی برای کنار هم بودن گیرتون اومد . > و می هم با صدایی احساسی در جواب میگوید : < بیشتر از اونچه فکر میکردیم گیرمون اومد ! > ...
این جمله ملیندا می احتمالا به لحظات پایانی و احساسی او و کولسن در کنار یکدیگر اشاره دارد ، اما یک مسئله را در نظر بگیرید ! پیش از این در مقاله " ایستراگ های فصل پنجم " اعلام کرده بودیم که فصل پنجم تنها مدت کوتاهی قبل از بشکن ثانوس به پایان میرسد ! و یکی از احتمالاتی که بعد از آن دادیم این بود که مامور کولسن قبل از مرگ پودر خواهد شد ( به همراه برخی دیگر از اعضای تیم ) ؛ اما اینجا با توجه به این صحنه هیچ خبری از پودر شدن نیست و با توجه به موقعیت زمانی این صحنه ( با درنظر گرفتن اینکه کولسن کمتر از یک هفته تا مرگ فاصله داشته ) شاهد Skip شدن کل حوادث میان Infinity war و End Game نخواهیم بود !! پس میتوانیم تئوری های زیر رو مطرح کنیم :
1- اینکه عواقب بشکن مدتی بعد از این صحنه رخ میده که مقداری بعید تر از بقیه ست ...!
2- اینکه ماموران شیلد به بعدی دیگر سفر میکنند !!! ( در ادامه بیشتر راجع بهش توضیح میدیم )
3- اینکه در اینجا شاهد خط زمانی جدیدی هستیم که در فیلم عظیم " انتقام جویان : پایان بازی " شکل خواهد گرفت ، و آن اتفاقات بعد از بشکن و پودر شدن هرگز رخ نخواهد داد !!! یعنی همه چیز چه در فیلم ها و چه در سریال های MCU طی سیر جدید خط زمانی پیش خواهد رفت ( به این ماجرا بارها در کانال تلگرام سایت و حتی در " تحلیل و بررسی نخستین تریلر مردعنکبوتی : دور از خانه " اشاره کردیم ! )

یک نکته مهم دیگر در خصوص آن جمله ای که ملیندا در جواب به مک گفت وجود دارد ! اینکه منظور از این جمله فقط بیان احساسات آخرین لحظاتش با کولسن نیست ، بلکه او دارد به جریان دیگری نیز اشاره میکند ! یعنی اتفاقات دیگری در آنموقع افتاده ( اینکه فقط عینا به مرگ عادی کولسن اشاره نمیکند ) و ملیندا چیزهای بیشتری برای گفتن دارد !! ( این جریان به نحوی میتواند به صحنه پایانی شوکه کننده تریلر نیز ارتباط داشته باشد که در ادامه به آن میرسیم !! )
حتی اگر به صورت ملیندا دقت کنیم میبینم که بالای ابرویش زخم است ( در حالی که در صحنه انتهایی فصل پنجم که در کنار کولسن بود مشکلی نداشت ) . آیا این مورد هم به جریانی که در بالا اشاره کردیم مرتبط است ؟! البته احتمال اینکه موردی اتفاقی و بی اهمیت باشد هم کاملا وجود دارد !

موسیقی تریلر کمی فراتر میرود و لوگوی Marvel پدیدار میشود . مک را در مرکز فرماندهی شیلد در مقر " فانوس " ( Lighthouse ) با چهره ای جدی میبینیم . او از اینکه < با خوشحالی و آرامش این شغل را نپذیرفته است > سخن میگوید . از این سخن میگوید که < باید مسئولیت همه را بر عهده بگیرد > !! با توجه به این مورد و مصاحبه ی اخیر " هنری سیمونز " ( که مصادف با انتشار عکس زیر بود ) ، قطعا مک در پذیرفتن مسئولیت جدیدش که رهبری تیم است با پیچش های درونی روبرو خواهد شد ( که واقعا دیدنیه ! ) . همچنین احتمالا مکی را خواهیم دید که با توجه به اتفاقات دردناک اخیر ( مرگ فیتز ، کولسن ، قطع شدن بازو های یویو و ... ) به عنوان رئیس شیلد سعی میکند کمترین ریسک ممکن را انجام دهد !

تصویر فوق تصویری ست که کمتر از دو ماه پیش به عنوان نخستین عکس رسمی انتشار یافته توسط ABC منتشر شد ، و احتمال زیاد مربوط به همین قسمت از سریال است ...
میتوان مشاهده کرد که مقر شیلد در " فانوس " چقدر مجهزتر و رسمی تر شده است ! و اینکه افراد و ماموران بیشتری به تیم پیوسته اند ! این قضیه نیز هم محور با پیشبینی ای است که در این مقاله کردیم و حتی آنرا با صحنه های حذف شده فصل پنجم تطابق دادیم !! اینکه دیک شاو مکان فانوس را به مرکز پلیس ریورز اند اعلام کرده است و در حال حاضر نیز شیلد آزادانه تر و رسمتی تر از گذشته به کار خود ادامه میدهد !

سپس صحنه ای از اپیزود جذاب فصل پنجم (اپیزود پنجم) مشاهده میکنیم ؛ جایی که فیتز درون محفظه منجمد کننده در حال آماده شدن برای سفر 74 ساله ست ! همچنین صدای مامور کولسن به گوش میرسه ( همان صحبت های انتهایی اش با اعضای تیم در اپیزود نهایی فصل پنجم ) : < من یک درصد هم شک ندارم که فیتز رو پیدا میکنید . >

در ادامه سفینه ای را مشاهده میکنیم که در نقطه نامشخص از فضا در حال حرکت است . آیا این سفینه ایناک است ؟!

خب اگر به یاد داشته باشید ، در صحنه پایانی اپیزود پنجم از فصل پنجم نگاهی به سفینه ایناک داشتیم که در مقایسه با این سفینه ( با اینحال که از زوایای متفاوتی رویت میشوند ) شباهت چندانی ندارد ( ولی باز هم ممکن است ) ! پس آیا این سفینه ، همان سفینه بیگانه هاست که اکنون متعلق به شیلد است ؟!
نکته جالب در خصوص فضای بصری این صحنه اینست که شباهت جالبی با برخی ابعاد به نمایش درآمده در فیلم " دکتر استرنج " دارد ، و 'میتواند' به نحوی مژده حضور دنیاهای موازی در فصل ششم را بدهد !

جما را مشاهده میکنیم با ظاهر نسبتا جدید ( ظاهر الیزابت هنستریجی تر ! ) ، در حالی که به محفظه منجمد کننده فیتز نزدیک میشه ( پس سفینه ایناک رو در این صحنه پیدا کردند ) ! ولی یک جای کار میلنگه ! شاید این همون نگرانی درونی جما و شایدم جریان چیز دیگه ای باشه ! بالاخره در حال حاضر اونها در سیر خط زمانی جدید ( با توجه به غلبه بر گراویتون ! ) هستند و هر اتفاقی ممکنه بیوفته ( حتی برای فیتز ! ) ...

پس از آن برای نخستین بار ، " دیزی جانسون / کوئیک " را با ظاهر جدیدش در تریلر مشاهده میکنیم ؛ هرچند پیش از این به واسطه تصاویر منتشر شده توسط " کلویی بنت " ( به مناسب تمدید شدن سریال برای فصل هفتم ) با ظاهر جدید او آشنا شده بودیم ... باید در طول سریال دید که به چه دلیل او رنگ مو هایش را تغییر داده است ! به علاوه کاستوم او نیز در این فصل تغییر کرده است ...

در این صحنه دیزی در مقابل گروهی از افراد ناشناس قرار دارد ! آنها چه کساتی هستند ؟! گروهی جدید ؟! سوال دیگر این که اینجا کجاست ؟ فضا ؟!!

دیزی بعد از اینکه به آنها میگوید < امشب شب خانم هاست ! > ، وارد مبارزه میشود . مبارزات همانند فصل های گذشته فوق‌العاده به نظر میرسد ( و به احتمال بسیار قوی فوق‌العاده تر و نفس گیر از این هم خواهند بود ) ! در نظر داشته باشید که دیزی بعد از تزریق سرم هزارپا ( Centipede Serum ) بسیار قدرتمند تر از پیش شده ( در اینجا به طور مفصل توضیح دادیم ) و میتواند بیشتر و بسیار مخرب تر از قدرتش در مبارزات استفاده کند !!

صحنه ای بسیار عجیب و نامفهوم ...! آن شخص کیست ؟! ملیندا می ؟! دقیقا روی کجا قرار دارد ؟! اینجا چه اتفاقی در حال رخ دادن است ؟! ارتباطی با بعد های دیگر ؟؟! فعلا نمیتوان هیچ حدس دقیقی زد ، چون مثل اینکه صحنه ای ( به نظر ) مرتبط با این صحنه در ادامه تریلر هم وجود دارد !

و اما صحنه بعد که به اندازه صحنه قبل عجیب ولی قابل فهم تر است !
در این صحنه ما پدیده ای عجیب و نورانی مشاهده میکنیم ( نوارنی و گرداب وار ! ) که بسیار شبیه به کرم چاله است ! آیا این دریچه ای میان بعدی ست ؟؟!! با توجه به فضای کیهانی فاز چهارم ، آیا ( پس از اشارات فراوان به دنیاهای موازی ) به طور جدی و اساسی شاهد بعد های مختلف و دنیاهای موازی در MCU ( مخصوصا سریال ماموران شیلد ! ) خواهیم بود ؟؟!! این دوست  داشتنی ترین احتمالی هستش که ما میدیم !!
علاوه بر این قضیه بخث برانگیز ، در این صحنه سفینه رموراث ها را هم مشاهده میکنیم ! سالم و بدون مشکل !! در حالی که میدانیم این سفینه غول پیکر تقریبا در اواخر فصل پنجم بلا استفاده شد !
بنابراین دو احتمال به وجود میاد : یک اینکه با توجه به حضور اساسی بعد ها و دنیاهای موازی در سریال ، حضور این سفینه هم به همین جریان مرتبط میشود ! ( این تئوری احتمالش بسیار کمتره ، ولی غیر ممکن نیست ! )
و دو اینکه شیلد این سفینه را بعد از نبرد شیکاگو تعمیر و برای ماموریت های فضایی خود استفاده میکند ! در کل این تئوری بسیار محتمل تر میباشد ! چرا ؟! چون حتی اگر در این صحنه هم دقت کنید یک کوئین جت شیلد ( که مخصوص سفر های فضایی است ) در کنار سفینه رویت میشود !

در ادامه اعضای تیم را مشاهده میکنیم . دیزی ، جما ، پایپر ، دیویس و ایناک ! بله ، همانطور که مستحضر هستید " جوئل استافر " برای ایفای مجدد نقش ایناک در فصل ششم ماموران شیلد بازمیگردد !
در این سکانس او و اعضای تیم را در حالی میبینیم که با حیرت زدگی به مقابل نگاه میکنند . وضعیت خطر کوئین جت هم روشن شده است ! به احتمال نسبتا آنها روبروی همان دریچه کرم چاله ای هستند ! اما فیتز کجاست ؟! هنوز منجمد است ؟! باید صبر کرد و دید ...

برای اولین بار دیک را مشاهده میکنیم با یک استایل آرتیستیک ... 😁
اولین دیدار او با تیم بعد از نبرد شیکاگو و از دست رفتن فیتز و مامور کولسن قطعا جالب خواهد بود . و البته باید دید که بعد از این ، وضعیت او در تیم چگونه خواهد بود ؟ مامور رسمی عملیاتی؟!

سپس یویو را مشاهده میکنیم که با عصبانیت و بوسیله بازو های مکانیکی اش گردن شخصی را میفشارد ! یویو کلا در تریلر با روحیه ی استوار تر به نظر میرسد . تنها سوالی که ایجاد میشود این است که این شخص کیست و چرا یویو با او درگیر شده ؟! یکی از Bad guys جدید ؟! فعلا هیچ چیز مشخص نیست !

بعد از آن با گونه فضایی جدیدی روبرو میشویم ! بنظر مانند ویروسی وحشتناک به بدن فردی نفوذ کرده اند ! همچنین " ملیندا می " را مشاهده میکنیم که چیزی ( مانند پادزهر ) را به بدن آن فرد تزریق میکند که از گسترش بیشتر ویروس جلوگیری کند ! اما فعلا هیچ اطلاعات دقیقی از این قضیه نداریم ...

باز هم شات کوتاهی که فردی ناشناس را در حال انتقال نشان میدهد ... نه مشخص است این شخص کیست و نه اینکه ایجا کجاست . { ارتباطی با اتحادیه ( Confederacy ) وجود داره ؟! }

صحنه ای از پیشروی کوئین جت مشاهده میکنیم ! جلوه های ویژه مثل همیشه فوق‌العاده ست ... ولی مثل اینکه حرکت کوئین جت یکمقدار غیر عادی بنظر میرسد (شاید هم نه) ! اتفاقی افتاده است ؟!
چون بلافاصله بعد از این صحنه هم با صحنه بسیار بسیار عجیبی روبرو میشویم !

صحنه ای که فضای متفاوت و غریبی دارد ! فرد مورد نظر در این صحنه بنظر میرسد که دیویس باشد ( یادمون باشه که دیویس خلبانه ! ) ! اما جریان این صحنه از سریال چیست ؟! دیویس و ال اس دی ؟!😅 ارتباط با فضا های میان بعدی و عجیب و غریب ( مثلا تاثیرات ذهنی ) ؟!! باید منتظر ماند و دید ...

دیزی را مشاهده میکنیم که در برابر سربازان مجهز قرار دارد . آنها دیگر کیستند ؟! نیرو های دولتی ؟ سازمانی خصوصی ؟! آن شخص کت و شلواری کیست ؟!
به هر حال دیزی با استفاده از قدرت هایش تمام آنها را به راحتی کنار میزند ، و افزایش قابل توجه قدرت او و مخرب بودنش نسبت به گذشته در این صحنه کاملا مشهود است !

در صحنه غیرقابل انتظاری جما را میبینیم که در درون " محفظه منجمد کننده " خوابیده و در حال اشک ریختن است ! همانطور که در ابتدای تحلیل گفتیم بنظر میرسد که مشکلی در طی یافتن فیتز به وجود آمده باشد و این صحنه هم مهر تاییدی بر آن است !
یعنی اینکه یا برای فیتز مشکلی پیش آمده است ، مثلا اینکه توسط بیگانه ها د دشمنان کرونیکوم ها دزدیده شده باشد یا ... ( چراکه همگی در حاضر در سیر خط زمانی جدید هستند و در خط زمانی ای که آینده ای متفاوت رخ میدهد ، ممکن هر اتفاقی متفاوتی برای هر شخص رخ دهد ) !
و یا اینکه مشکل همان خوی God complex فیتز است ( مشکلات دو شخصیتی و روانی که بعد از فریم وورک برای او پیش آمد ) ، و تیم دوباره در حال دست و پنجه نرم کردن با آن است !
روی شیشه محفظه منجمد کننده هم خون به جای مانده قابل رویت است که شرایط را بحث برانگیز تر میکند !

سپس یویو را میبینیم که چیزی رو مورد هدف قرار داده است و ناگهان با سرعت به سمتش میرود ! مامور می و شخصی دیگر ( که گویا مامور عملیاتی جدید شیلد است ) هم در کنار او قرار دارند . این مامور عملیاتی جدید به احتمال قوی کارکتر " مامور دیمون " میباشد که در این مقاله او را معرفی کردیم ( چراکه مشخصات ظاهری کاملا تطابق دارد ) ! بر اساس گزارشات منتشر شده او تنها در یک اپیزود حضور خواهد داشت ...

و ناگهان دوباره با یکی از صحنه های نامفهوم تریلر با فضای بصری عجیب روبرو میشویم ! صحنه ای که به نظر از لحاظ بصری مشابه اولین صحنه نامفهوم تریلر است !
در این صحنه دوربین بین دو فضا با ماهیت متفاوت حرکت میکند . دو فرد مورد نظر قابل شناسایی نیستند ! ولی نشان شیلد روی دیوار فضای اول دیده میشود ، پس شاید آنجا سازمان شیلد در بعدی دیگر و چیزی مشابه این مورد باشد . فضای دوم نیز به نظر درون یک سفینه است ! اما در این بین کاملا مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده است ! این موضوع میتواند از هر لحاظ به دنیاهای موازی و ابعاد دیگر مرتبط باشد !!

در شات ثانیه ای بعد کامیونی را مشاهده میکنیم که به با سرعت با دو ماشین شیلد شاخ به شاخ میشود ! منظره پشت کامیون نیز کاملا نورانی است ! شاید دریچه میان بعدی با مورد مشابهی باشد ! همچنین راننده آن قابل رویت نیست !

بعد از آن نگاهی به کارکتر های جدید دیگر می اندازیم !
این خانم به احتمال بسیار بسیار زیاد همان " باترفلای " (Butterfly) است که انتظار حضورش را داشتیم و در اینجا از حضور او خبر دادیم و او را معرفی کردیم ! او دختری حدودا 20 ساله ، غیر قابل پیشبینی ، جذاب ولی به اندازه خود مهلک و مرگبار است !

نگاهی به کارکتر جدید دیگری داریم . ظاهر او در همین صحنه هم عجیب و ترسناک است . احتمال اینکه او همان " جاکو " (Jaco) وجود دارد ولی مقداری کم است !

و آخرین نگاه به یکی از کارکتر های جدید سریال ...
او اسلحه ای غیر عادی ( شاید فضایی ) در دست دارد ! هیچ چیز از او نمیدانیم ! ولی در همین حین صدای مک به گوش میرسد که میگوید : < ما نمیدونیم اونها اهل کجان ! اونها خیلی قدرتمند هستند !! > .
منظور مک از " اونها " چه کسانی ست ؟! این افراد جدید ؟ یا آدم فضایی های جدید ؟!
در حال حاضر باید عرض کنم که We have no idea ....!

مک و دیک با لباس ضد گلوله در حال فرار از چیزی هستند ! همانطور که گفتم دیک به صورت جدی تر به عنوان مامور عملیاتی در این فصل ظاهر خواهد شد ...

و آخرین صحنه کوتاه را مشاهده میکنیم ! انفجاری که ماهیت آن مشخص نیست در حال رخ دادن است ! مثل اینکه چیزی از درون آن ساختمان با حالت انفجاری به سمت آسمان اوج میگیرد ! احتمال اینکه این جریان نیز ارتباطی با دنیاهای موازی داشته باشد نسبتا قوی است ! تیم شیلد روبروی آن انفجار مستقر هستند ...
نکته قابل توجه در خصوص این صحنه های پایانی ( صحنه برخورد کامیون و انفجار و ... ) اینست که شاید اصلا در این بعد رخ ندهد و مرتبط با دنیای دیگر باشند !! اما نمیتوان درصد قطعیت قابل توجه آنرا تایید کرد ...
و این را هم در نظر داشته باشید که با توجه به پیشبینی ای که پیش از این با دلیل ارائه دادیم ، جلوه های ویژه این فصل به مراتب سنگین تر و قابل توجه تر خواهد بود ( که نشانه های آنرا در تریلر به خوبی مشاهده کردیم ) !

و سرانجام میرسیم به صحنه انتهایی تریلر ...! شوکه کننده ترین و غیرمنتظره ترین صحنه تریلر که مو به تن مان سیخ کرد !!
در این سکانس با مامور کولسن عزیز و دوست داشتنی مواجه میشویم !!! اما او واقعا مامور کولسن است ؟؟؟!! نسخه دیگری از مامور کولسن ؟! آیا بلایی بر سر او آمده است ؟!
چون که در این سکانس شخصی خطاب به او میگوید : < تو ... تو از شیلد هستی ! > در این هنگام چهره مامور کولسن آشکار میشود و در پاسخ میگوید < اسمشم نشنیدم !!! >
در اینجا احتمالات زیادی پدید می آید که واقعا نمیتوان به طور قطعی هر کدام را تایید یا رد کرد ، چون تقریبا هر چیزی ممکن است !! احتمالاتی که ما میدهیم بدین صورت است :


- اولین ( و بنظرم جالبترین و محتمل ترین ) احتمال این است که این نسخه از فیل کولسن از دنیایی دیگر آمده باشد !! بله ، نسخه موازی مامور کولسن که زندگی اش به کل با مامور کولسن دنیای اصلی فرق میکند ! و احتمال اینکه نسخه شیطانی و خبیث کولسن باشد زیاد است !!


- دومین تئوری که احتمال کمتری دارد ، بر اساس اسکرال بودن این مامور کولسن بنا شده است ! میدانیم که مامور کولسن جوان و تازه کار در فیلم مورد انتظار " کاپیتان مارول " در سال 1995 حضور دارد و در طی این فیلم شیلد و کاپیتان مارول قرار است با اسکرال ها دست و پنجه نرم کنند !! پس شاید این مامور کولسن یک اسکرال باشد ! ( حتی در این مقاله احتمال اسکرال بودن دیویس را هم بررسی کردیم ) همچنین یادمان باشد که 6 نژاد بیگانه در " اتحادیه " ( Confederacy ( حضور داشتند که پنج نژاد آنها را در " مقاله ایستراگ های فصل پنجم " معرفی کردیم ، اما هویت نژاد ششم هنوز مشخص نشده است و احتمال اینکه این مورد با این قضیه ارتباط داشته باشد ، صفر نیست !!


- سومین تئوری که محتمل بنظر میرسد با " روح انتقام " (شیطان) ارتباط دارد ! اینکه بعد از معامله ای که کولسن با شیطان انجام داد ، اتفاق دیگری برای او رخ داده است که ما از آن بی خبریم ( که عامل این مورد شرایط معامله است . بالاخره با شیطان معامله کرده !! ) . یعنی در هنگام مرگش در ساحل تاهیتی ، اتفاق دیگری افتاده است ؛ هر اتفاقی که توانسته باشد از مرگش - به هر نحو - جلوگیری کند ( اینکه ماجرا به یک مرگ ساده ختم نشده ! ) . شاید به همین دلیل است که ملیندا چیز های بیشتری میداند !!


- چهارمین تئوری ( که بنظرم میتوان گفت جزو دو گزینه برتر هستش ! ) این است که همه چیز به خط زمانی جدید مربوط میشود ! نه خط زمانی ای که در پایان فصل پنجم ماموران شیلد شکل گرفت ، بلکه خط زمانی جدیدی که Avengers : End Game شکل خواهد گرفت ! یعنی بعد از فیلم عظیم " انتقام جویان : پایان بازی " خط زمانی mcu دچار تغییراتی میشود و یکسری اتفاقات ( نظیر بشکن ) هرگز رخ نمیدهند ! پس همه چیز به سیر جدید خود ادامه خواهد یافت ؛ پیتر پارکر به سفر علمی خود میرود ، ماموران شیلد سیر عادی خود را بدون پودر شدن طی میکنند و یک کولسن جدید پا به عرصه وجود میگذارد ...!!
* یک نکته بسایر مهم را در این حین در نظر داشته باشید . با توجه به زمانبندی فصل ششم که در تریلر به نمایش گذاشته شد و پایان فصل پنجم و دیگر اطلاعاتی که از تطابق خط زمانی سریال و " انتقام جویان : جنگ بینهایت " داریم ، این حوادث بین Infinity war و End Game رخ خواهد داد !! یعنی از لحاظ زمانی بین ایندو فیلم قرار دارد !! پس یعنی یا باید ( 100 درصد ) در ادامه طول سریال شاهد پودر شدن کارکتر ها باشیم ، یا اینکه این 13 اپیزود در بازه زمانی بسیار کوتاهی باشد و اینکه به بعدی دیگر سفر کنند ( راه در رو ! ) و یا اینکه نهایتا این قضیه خط زمانی جدید رخ دهد ! یکی از این 3 اتفاق در خصوص ارتباط سریال با " جنگ بینهایت " و " پایان بازی " به وقوع خواهد پیوست !!


- تئوری پنجم ما به سفر های زمانی مرتبط است ! یعنی سفر های زمانی فصل پنجم و نابود شدن آن آینده ( و تشکیل خط زمانی جدید ) سبب حضور این نسخه از فیلیپ کولسن در فصل ششم شده است ! این تئوری حتی میتواند با تئوری چهارم ارتباطاتی داشته باشد ، ولی در کل یکمقدار پیچیده تر از دیگر تئوری هاست ...
در کل احتمال حضور مامور کولسن دوست داشتنی در " انتقام جویان : پایان بازی " وجود دارد و این میتواند حتی شرایط را بسیار بسیار جالب تر کند !!


- تئوری ششم : LMD 😶 !
فکرشم نکنید 😅 ...

 

نظر شما چیست ؟ چقدر از انتشار تریلر هیجان زده شدید ؟! چه نکات دیگری از این تریلر دریافتید ؟! نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید ...

 

نویسنده : مهدی رضایی

Best Comicfan

 

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

walking dead
#1 walking dead 1397-11-11 22:52
واقعا عالی بود ! یه تحلیل عالی. من که بعد از دیدن تریلر تا 10 دقیقه دهنم باز مونده بود. این سریال از فصل 5 به بعد داره جدی تر و میشه گفت رمز الود تر میشه.راجب به دیدن کولسن در اخر تریلر خیلی تئوری میشه داد ولی به نظر من به اون موجود فضایی ابی رنگ تو فصل 1 ربط داره :o . و اینکه تو اون عکس که ارم شیلد رو دیوار هست مربوط به وقایع قبل از اونجرز1 باشه چون اون موقع ارم شیلد فرق داشت. ;-)
نقل قول کردن
P.Constantine
#2 P.Constantine 1397-11-11 23:16
واقعا زبان قاصره، همه چیز تمام و کمال در این تحلیل توضیح داده شده. ممنونم از دوست عزیزم آقا مهدی که با مشغله های زیادی که داره بازم مرام گذاشت و این مقاله فوق العاده رو نوشت و به جرات می تونم بگم تو هیچ کجای دنیا همچین مقاله ای وجود نداره و Spidey.ir در این مورد می درخشه و تکه.
ماموران شیلد رو میشه تنها سریالی از Marvel TV معرفی کرد که از ابتدای حضورش بیشترین ارتباط رو به فیلم های Marvel Studios داشته. همچنین این سریال باید تحت تاثیر اتفاقای Endgame و Infinity war باشه و با توجه به وضعیت داغون Marvel TV تنها امید ما طرفدارا به همین سریاله و بس. از همین الان بهتون اطمینان میدم که بخش تلویزیونی مارول کم کم از دور خارج میشه چون Marvel Studios به کمک دیزنی پلاس میاد و جایگاه این سریال ها رو تحت شعاع خودش قرار میده.(کنسلی ها و بی ارتباط بودن بقیه سریالا!) وقتی بودجهٔ مناسبی برای این سریال ها کنار نمیذارن و به جاش میان بودجهٔ هنگفتی هم اندازهٔ سریال گیم اف ترونز به سریالای دیزنی پلاس اختصاص میدن و به علاوه حق استفاده از بازیگرای سینمایی رو دارن و از همه مهم تر کوین فایگی بالاسرشونه دیگه کی میره سراغ سریالای دیگهٔ مارول!!!(امیدوا رم این وضعیت تغییر کنه!)
به هر حال با توجه به تمدید شدن پشت سر هم دو فصل از ماموران شیلد میتونیم با یه خیال راحت سریال رو دنبال کنیم و با نگاهی به تاریخچهٔ سریال اشارات و ارتباطات مختلفی هر چند کوچیک به وقایع سینمایی مارول خواهیم داشت!
نقل قول کردن
hassan91
#3 hassan91 1397-11-12 01:07
مرسی از تحلیل معرکه‌تون آقای رضایی عالی بود.
فصل پنجم ماموران شیلد ارتباط مستقیمی با دنیای سینمایی مارول داشت یعنی خود گراویتون اعلام کرد که بخاطر گرفتن جلوی ثانوس داره این کار رو انجام میده. من مطمئنم که باز همچین اشاراتی رو هم در این فصل خواهیم دید.
نقل قول کردن
Ben Reilly
#4 Ben Reilly 1397-11-12 13:49
سلام آقای ترابی و دوستان
من خیلی وقت بود کامنت نداده بودم
حالا بگذریم آقا هنوز ادیتور لازم دارین؟؟ من ایمیل دادم جواب ندادن
نقل قول کردن
amirmasoud.jafari
#5 amirmasoud.jafari 1398-02-25 07:54
سلام دوستان
داشتم دوباره «انتقام جویان1» رو می دیدم که تو آخر فیلم، سکانسی که نیک فیوری با اعضای شیلد صحبت می کنه، یک جمله توجهم رو جلب کرد که تا حالا متوجه اش نشده بودم.

دیالوگ سکانس:
عضو شیلد: فکر نمی کنم بدونی با ول کردن انتقام جویان، تو این دنیا چی رو با دستای خودت شروع کردی! اونا خظرناکن!
نیک فیوری: البته که خطرناکن و کل دنیا هم اینو میدونه. هر دنیایی دیگه الان اینو میدونه.

(زمان سکانس: 02:11:33)

منظورش چه بود از هر دنیایی؟ جهان های موازی رو میگه؟
آخه اون موقع که بشکنی زده نشده بود تا خط زمانی های جدیدی ایجاد بشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید