10 ابر شرور نيرومند مارول

10 ابرشرور نیرومند مارول

 توجه: این مقاله مربوط به 10 ابرشرور برتر مارول نمیشود ، بلکه آنهایی را معرفی میکند که بیشترین قدرت را دارند!

 

 10 – سیبرتوث (Sabretooth)

سیبرتوث (Sabretooth)

سیبرتوث قدیمی ترین و اصلی ترین دشمن ولورین است. در حالیکه ولورین همیشه سعی کرده جنبه های حیوانی و غریزی خود را سرکوب کند ، اما سیبرتوث همیشه از وحشی گری بدوی خود استقبال کرده است. سیبرتوث خبیث تر و بزرگ تر از ولورین است و به هیچ اصل و اصول اخلاقی پایبند نیست . این خصوصیات باعث شده اند تا بسیار خطرناک شود. سیبرتوث آدم های زیادی را تا به حال کشته (یا به خاطر اینکه از کشتن آنها  لذت میبرده یا به خاطر اینکه اجیر شده بوده آنها را بکشه) قابلیت های فوق بشری و مهارت های او در نبرد و جنگاوری باعث شده تا به راحتی هدف های خود را شکار کند. او در ضمن مثل ولورین قادر است زخم هایش را خوب کند. همین باعث شده تا تقریباً شکست ناپذیر باشد و تهدید آمیز تر به نظر برسد.

مطالب مرتبط:

10 داستان برتر ولورین

 

 

9-  رد اسکال (Red Skull)

رد اسکال (Red Skull)

رد اسکال دشمن اصلی کاپیتان آمریکاست و میخواهد مثل نازی های دوران هیتلر به دنیا ثابت کند که نژاد آریایی بر همه نژاد ها برتری دارد. با وجود آنکه او نیروی فوق بشری خاصی ندارد اما او یک نابغه است و از هوش بالایی هم برخودار است. او در هنرهای رزمی و طرز استفاده از سلاح و مواد منفجره تبحر دارد و هدف گیری خوبی هم دارد.  رد اسکال نیروی بدنی بالایی دارد و پر از خباث است. هیچ اثری از خوبی در او یافت نمیشود و تنها به حکمرانی بر دنیا فکر میکند. بنابراین هیچ لایه خاکستری در شخصیت او وجود ندارد و به همین دلیل ابرقهرمانان در متوقف کردن اش با مشکل مواجه میشوند.

مطالب مرتبط:

10 ابر خبیث برتر کمیک بوکی

 

 

8- گرین گابلین (Green Goblin)

عکس گرین گابلین

گرین گابلین شاید در نگاه اول شخصیت خبیث خیلی نیرومندی به حساب نیاید ولی خواصی دارد که باعث شده بسیار خطرناک شود. به طور مثال او بسیار مکار و فریبکار است و توانسته تقریبا همیشه خودش را در انظار عمومی به عنوان یک فرد خیر نشان دهد. به همین دلیل او الان مدتهاست خودش را از دشمن شماره یک مرد عنکبوتی به یکی از بزرگترین دشمنان مارول یونیورس ارتقا داده است. او در ضمن توانایی بدنی و هوش  بالایی دارد و تجهیزات و سلاح های مرگباری روی گلایدر خودش وصل کرده. جنون های آنی هم بهش دست میده که باعث شده بسیار خطرناک شود (به قول استاد خوبم عمو مختار: گرین گابلین ترکیبی است از هوش لکس لوثر با تجهیزات بتمن و دیوانگی جوکر!) او همچنین ظاهرا نیرویی دارد که میتواند زخم هایش خوب شود و به همین دلیل توانست از زخمی که گلایدرش روی سینه اش به وجود آورد، جان سالم بدر ببرد)

مطالب مرتبط:

چرا گرین گابلین بزرگترین دشمن مرد عنکبوتی است؟

عکس های فوق العاده از گرین گابلین

 

 

8- دکتر دووم (Dr. Doom)

عکس dr doom

دکتر دووم یک ابرشرور تشنه قدرت و مغرور است. او اعتقاد دارد که جهان برای اوست تا بر آن حکومت کند. مزیتی که او در مقابل حریفانش دارد این است که او از هوش فوق بالایی برخوردار است (شاید فقط رید ریچاردز بتواند در این زمینه با او برابری کند). هوش او باعث میشود تا بتواند خودش را برای رویارویی با هر حریفی آماده کند. البته غرور و خودستایی او سر به فلک میگذارد . دکتر دووم در ضمن میتواند نیروهای فوق بشری دیگران را بدزدد و یا از از روی آنها کپی کند. او همچنین قابلیت های مرموز و جادویی هم دارد و میتواند از خودش انرژی ساطع کند و یا دیو های شیطانی احضار کند تا کارهای پلیدی برایش انجام دهند.

مطالب مرتبط:

10 ابر خبیث برتر: دکتر دووم

دستاوردهای چهار شگفت انگیز برای دنیای کمیک

75 لحظه ماندگار مارول: دکتر دووم خلق میشود

 

 

6- اپوکالیپس (Apocalyspe)

اپوکالیپس (Apocalyspe)

اپوکالیپس یک میوتانت (جهش یافته ژنتیکی) است که اعتقاد دارد باید حاکم دنیا باشد و به خاطر همین اعتقاد به شروری نیرومند بدل گشته است. اپوکالیپس نژاد بشر را ضعیف و نالایق میداند و بنابراین شانس بقا را تنها برای میوتانت ها قایل است. او البته هیج مشکلی با کشتار میوتانت ها ندارد! او اولین میوتانت تاریخ است و سالهاست که زنده مانده و میداند چطور با بشریت مقابله کند. او میتواند شکل و ظاهرش را تغییر دهد و از توانایی های ذهنی هم برخوردار است. او کابوس هر ابرقهرمانی محسوب میشود.

مطالب مرتبط:

10 همکاری جالب بین ابرقهرمانان و شخصیت های خبیث

 

 

5- الترون (Ultron)

عکس الترون ultron

الترون یکی از بدترین دشمنانی است که گروه اونجرز تا به حال با آن جنگیده . این موجود که حاصل هوش مصنوعی است دارای توانایی های فوق بشری خارق العاده ای است و از سلاح های مرگباری هم برخوداره که میتونه هر حریفی رو به کما ببره. او هوش فوق العاده ای هم دارد و میتواند خودش را تعمیر کند. زره او از فلزی نشکن به نام ادامانتیوم ساخته شده که غیر قابل نفوذ میباشد. او توسط «هنک پیم» (مرد مورچه ای) خلق شد ولی در فیلم اونجرز 2 تونی استارک او را خلق کرد.

مطالب مرتبط:

10 کمیک برتر انتقام جویان

 

 

 4- مگنتو (Magneto)

عکس مگنتو magneto

مگنتو میوتانتی است که در شرایط سختی بزرگ شد و همواره در کودکی مورد اذیت و تحقیر قرار گرفت. او نیروهای بسیار زیادی دارد چون میتواند روی مواد فلزی تاثیر بگذارد. مگنتو خواستار آن است که میوتانت ها بر نژاد بشر ریاست کنند چون حس میکند میوتانت ها از هر نظری بر انسان ها برتری دارند. او میتواند پرواز کند و یا در اطراف خودش سپر حفاظتی (force field) ایجاد کند و ... نیروهای او باعث شده اند تا به بزرگترین دشمن مردان ایکس تبدیل شود.

مطالب مرتبط:

75 لحظه برتر مارول: مگنتو ، اپوکالیپس را شکست میدهد

معرفی ماگنتو

 

 

3- گالاکتوس (Galactus)

عکس گالاکتوس

او قابل مقایسه با ابرشروان دیگر این لیست نیست چون اگر مثلا رد اسکال و دکتر دووم فقط خواستار حکمرانی بر جهان هستند اما او به دنبال نابودی همه عالم است. برای توصیف قدرت او فقط میگویم: او ابرشروری است که برای زنده ماندن فقط و فقط باید دنیاها و سیارات دیگر را بخورد! اگر او تصمیم به بلعیدن یک سیاره بگیرد کار خاصی نمیتوان بر علیه او انجام داد.  البته لازم به ذکره که گروه چهار شگفت انگیز توانست جلوی هجوم او به کره زمین را بگیرد.

مطالب مرتبط:

75 لحظه ماندگار مارول: تولد موج سوار نقره ای

تولد گالاکتوس

 

 

2- لوکی (Loki)

عکس لوکی loki

لوکی خبیث ترین و دروغگو ترین ابرشرور همه دوران است. با وجود آنکه او قدرت های خدا گونه دارد ولی او به ندرت تن به مبارزه تن به تن میدهد و سعی میکند نقشه های پلید خود را با استفاده از دروغ و حیله گری پیاده کند  و همین باعث شده تا خطرناک تر و ترسناک تر از بقیه شود.  لوکی هیچوقت متحد یا دوست واقعی کسی نشده است چون منافع خودش بر همه چیز ارجع است و هر کسی هم که تا به حال به او اعتماد کرده به خاک سیاه نشسته. لوکی بارها و بارها ثور را گول زده و حتی توانسته اودین را متقاعد کند تا پسرش (ثور) را تبعید کند. لوکی دوست دارد روی تاج و تخت ازگارد بنشیند و جای ثور را بگیرد. لوکی برای رسیدن به اهدافش حاضر است دست به هر کاری بزند.

مطالب مرتبط:

10 ابر شرور خپل برتر دنیای کمیک!

5 گروه خبیث برتر مارول

 

 

1- ثانوس (Thanos)

عکس thanos

در میان تمام شخصیت های پلید عالم مارول هیچ کدام به اندازه ثانوس برای  کشتن هیجان ندارد. امار کسانی که کشته بسیار بالاست و یک بار تقریبا نصف موجودات عالم را کشت (فرد دیگری در مارول موفق به انجام چنین کاری نشده). ثانوس عضو "تایتان های ابدی" (Titanian Eternals) است (نژادی فرابشری که نیروهای مرگباری دارند) . ثانوس استقامت ، توان و قدرت بی رقیبی دارد و میتواند انرژی های کیهانی را جذب و به سوی دیگران شلیک کند. او همچنین میتواند روی خواص مواد تاثیر بگذارد و قابلیت تله پاتی و جابجا کردن اشیا با ذهن خودش را دارد. حالا کجاش رو دیدید؟ او در تمامی علوم و فن آوری یک نابغه محسوب میشود و دانش او فراتر از درک بشر است. خدا به اونجرز و دیگر ابرقهرمانان مارول در فیلم های infinity wars رحم کند.

مطالب مرتبط:

"جنگ بی نهایت" (Infinity War) چیست؟ + لینك دانلود كمیك

تحلیل و بررسی اولین تریلر فیلم "انتقام جویان 2"!

مبارزه ثانوس با اونجرز را تماشا كنيد

 

ساسان علیزاده

(Persian-Spider)

با الهام از مقاله سایت moviepilot.com

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

+3 #1 yasin 1394-02-28 20:36
تا الان فکر میکردم گالاکتوس قوی ترینه :-|
+3 #2 Dark spidey 1394-02-28 20:36
عالی بود
+3 #3 blackspidey 1394-02-28 20:40
ایول مقاله خوبی بود،ولی من شنیدم ثانوس گرد پای گالاکتوس هم نمیشه :o
+4 #4 A.M howlett 1394-02-28 20:47
و اینکه باهوش ترین فرد سیاره طبق گفته های مارول جناب the leader هست که حتی از رید ریچاردز هم باهوش تره.میشه تو این لیست به جای رد اسکال typon از دشمنان هراکلیس رو گذاشت و به جای گرین گابلین(با اجازه عمو) مفیستو رو گذاشت
+4 #5 A.M howlett 1394-02-28 20:50
#3 ثانوس باستفاده از سنگ های بی نهایت نعوذبالله قدرت های خداگونه بدست میاره و میتونه هر کاری بکنه
+2 #6 spidey 4ever 1394-02-28 20:52
به نقل از punish:
و اینکه باهوش ترین فرد سیاره طبق گفته های مارول جناب the leader هست که حتی از رید ریچاردز هم باهوش تره.میشه تو این لیست به جای رد اسکال typon از دشمنان هراکلیس رو گذاشت و به جای گرین گابلین(با اجازه عمو) مفیستو رو گذاشت


من سعی کردم تو این مقاله نیرومند بودن رو فقط زور بازو ندونم

چون گاهی اوقات شخصیت ها به خاطر ثروت یا نفوذ یا حیله گری نیرومند میشن

تو مقاله اصلی کینگ پین هم بود در حالی که کینگ
پین نیروی چندانی نداره ولی اون قدر ثروت و نفوذ داره که بهش لقب شخصیت خبیث نیرومد را داد
+2 #7 blackspidey 1394-02-28 20:54
#5
نمیدونم والا ولی ینفر تو همین سایت گفته بود گالاکتوس خیلی قوی تره
+3 #8 bullied hero 1394-02-28 21:09
ممنون بابت مقاله.ولی با این که گرین گابلین رو دوست دارم جاشو توی تاپ 10 نمی دونم.شما بهتر بود به جای اون کارنیج رو میزاشتی.هم قویه هم هدفش خیلی خوبه(بکش بکش)و همچنین لوکی بهتر بود یکم عقب تر قرا می گرفت.
البته این نظر شخصی منه و اون چیز بالا نظر شخصی شما(نه بابا!) به هر حال ما به نظر شما احترام قائلیم. ;-)
+2 #9 Mehrad Davaii 1394-02-28 21:27
عالی بود ممنون
آیا مارول برنامه ای برای گالاکتوس داره تا به دنیای سینمایی بیاره یا نه؟
ممنون
#10 spidey 4ever 1394-02-28 21:30
به نقل از bullied hero:
ممنون بابت مقاله.ولی با این که گرین گابلین رو دوست دارم جاشو توی تاپ 10 نمی دونم.شما بهتر بود به جای اون کارنیج رو میزاشتی.هم قویه هم هدفش خیلی خوبه(بکش بکش)و همچنین لوکی بهتر بود یکم عقب تر قرا می گرفت.
البته این نظر شخصی منه و اون چیز بالا نظر شخصی شما(نه بابا!) به هر حال ما به نظر شما احترام قائلیم. ;-)


کارنیج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا چون فقط میکشه و هرج و مرج درست میکنه؟
ولی دوست من شما هم نیرومندی را با قدرت بازو اشتباه گرفته ای! :-*

کارنیج از نظر نفوذ و قدرت تاثیر گذاری روی دیگران به منظور پیشبرد اهداف پلیدانه خودش، به گرد گرین گابلین هم نمیرسه
+1 #11 spidey 4ever 1394-02-28 21:32
به نقل از Mehrad Hidden:
عالی بود ممنون
آیا مارول برنامه ای برای گالاکتوس داره تا به دنیای سینمایی بیاره یا نه؟
ممنون


چطور میتونه برنامه ای داشته باشه وقتی رایت چهار شگفت انگیز دست ماورل نیست ؟ :o
+4 #12 steve rogers 1394-02-28 21:36
جالبه من فکر میکردم گالاکتوس اول شه
+4 #13 Bad joke 1394-02-28 21:43
یعنی چی اقا این مقاله در پیت کی حالا تانوس اون هم به خاطر جو دنیای سینمایی قوی ترین یه چی لوکی دوم یعنی نصف دکتر دووم هم نیستن چه برسه به گالاکتوس تو همون محافظان کهکشان رونان که برای خودش شاخی بود واسه کالاکتوس غیر چشم رییس نمیگه
اصلا این رتبه بندی سندیت نداره و فقط اسم ردیف شده

سیبرتوث قویه ولی جلو یه دوجین دشمن تو همون دنیای ایکس من هیچی نیست
همین رد اسکول باحاله ولی از نظر تکنیکی از زولا به شدت قوی تره اونم با مقیاس وحشتناک بالا
دورمامو اصلا نیست - های ایولوشنری با اون گستردگی عالی قدرت تو لیست نیست
خودتون هم گفتید قدرت از نظر قدرت اصلا اینا جز عددی نیستن و با همون احتساب گالاکتوس -اگو (سیاره زندهای که فقط گالاکتوس با کمک چهارشگفت انگیز از پسش براومد)-دورمامو -Mr. Sinister- Onslaught هستند که قطعا نویسنده اصلا اسمشون را هم نشنیده بوده


اصلا ساسان علی زاده عزیز با ترجمه این مقاله سواد کمیکی خودت را زیر سوال بردی
غیرت چهار شگفت انگیزیم گل کرد
+3 #14 A.M howlett 1394-02-28 21:48
راست میگیی ها ego | ایگو رو به کل یادم رفته بود،اسمشو شنیدم یاد سریال مسخره هالک اند ایجنت اسمش افتادم که تو قسمت پنچ چطور ایگو رو شخصیت پردازی کردند :-?
+1 #15 spidey 4ever 1394-02-28 21:50
به نقل از Bad joke:
یعنی چی اقا این مقاله در پیت کی حالا تانوس اون هم به خاطر جو دنیای سینمایی قوی ترین یه چی لوکی دوم یعنی نصف دکتر دووم هم نیستن چه برسه به گالاکتوس تو همون محافظان کهکشان رونان که برای خودش شاخی بود واسه کالاکتوس غیر چشم رییس نمیگه
اصلا این رتبه بندی سندیت نداره و فقط اسم ردیف شده

سیبرتوث قویه ولی جلو یه دوجین دشمن تو همون دنیای ایکس من هیچی نیست
همین رد اسکول باحاله ولی از نظر تکنیکی از زولا به شدت قوی تره اونم با مقیاس وحشتناک بالا
دورمامو اصلا نیست - های ایولوشنری با اون گستردگی عالی قدرت تو لیست نیست
خودتون هم گفتید قدرت از نظر قدرت اصلا اینا جز عددی نیستن و با همون احتساب گالاکتوس -اگو (سیاره زندهای که فقط گالاکتوس با کمک چهارشگفت انگیز از پسش براومد)-دورمامو -Mr. Sinister- Onslaught هستند که قطعا نویسنده اصلا اسمشون را هم نشنیده بوده


اصلا ساسان علی زاده عزیز با ترجمه این مقاله سواد کمیکی خودت را زیر سوال بردی
غیرت چهار شگفت انگیزیم گل کرد


وای صاحبش اومد، الفرار! :lol:

ولی اقای ریاحی من این مقاله رو از سایت movie pilot درآوردم و ترجمه کردم . اینم ادرسشه:

moviepilot.com/posts/2015/05/10/the-10-most-powerful-villains-in-the-marvel-universe-2923556?lt_source=external,manual
#16 spidey 4ever 1394-02-28 21:51
#13 , 14#:

ولی بازم میگم که قدرت مند بودن فقط به زور بازو نیست :-*
+3 #17 A.M howlett 1394-02-28 21:59
البته تو داستان original sin یکی از راز هایی که افشا شد کشته شدن ایگو توسط نیک فیوری بود یادمه موقعی که به اون پلان رسیدم فقط دهنم برای 1دقیقه وامونده بود :eek:
+2 #18 Agent Marvel 1394-02-28 22:01
محشر بود.سپاسگزارم آقای علیزاده.اگر قرار بود دشمنانی انتخاب شوند که خیلی قوی هستند و فقط منحصر به مارول نباشند،بین و کیلر کراک هم رتبه های خوبی به دست می آوردند.
+2 #19 bullied hero 1394-02-28 22:02
به نقل از Persian-Spider:
به نقل از bullied hero:
ممنون بابت مقاله.ولی با این که گرین گابلین رو دوست دارم جاشو توی تاپ 10 نمی دونم.شما بهتر بود به جای اون کارنیج رو میزاشتی.هم قویه هم هدفش خیلی خوبه(بکش بکش)و همچنین لوکی بهتر بود یکم عقب تر قرا می گرفت.
البته این نظر شخصی منه و اون چیز بالا نظر شخصی شما(نه بابا!) به هر حال ما به نظر شما احترام قائلیم. ;-)


کارنیج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا چون فقط میکشه و هرج و مرج درست میکنه؟
ولی دوست من شما هم نیرومندی را با قدرت بازو اشتباه گرفته ای! :-*

کارنیج از نظر نفوذ و قدرت تاثیر گذاری روی دیگران به منظور پیشبرد اهداف پلیدانه خودش، به گرد گرین گابلین هم نمیرسه

حالا خوبه گفتم به نظرت احترام میزارم. :-* شما اطلاعاتت رو از کارنیج یه نمه تکمیل تر کنی میفهمی که کارنیج حداقل از شیطان سبز قدرتمندتره(با این که من گرین گابلین رو بهترین دشمن اسپایدی میدونم )
و یه سوال:
شما به چی میگی قدرتمندی و قوی بودن ؟؟
مثلا فلانی خیلی دسیسه کاره آیا قدرتمند محسوب میشه؟؟؟ :-*
یا:
فلانی خیلی رو اطرافیاش نفوذ داره؟؟آیا قدرتمنده؟؟؟
فکر کنم تیتر مقاله شما باید باشه بهترین میبود :-*
+3 #20 Ariyan 1394-02-28 22:04
واقعا قشنگ بود ، دستتون درد نکنه ، واقعا اگه این سایت spidey نبود الان من اینقد اطلاعات راجبه Marvel و قهرماناش نمیدونستم ، کاملا سریع و به روز هستید ...
+1 #21 spidey 4ever 1394-02-28 22:04
#19:
اگه تیتر مقاله بهترین بود که الان شک نکن گرین گابلین کبیر در صدر بود

من که ادرس مقاله رو دادم
شما برو ببین مقاله همینه! تیترش هم اینه:10 most powerful villains in the marvel universe
+2 #22 spidey 4ever 1394-02-28 22:05
به نقل از prince spider:
محشر بود.سپاسگزارم آقای علیزاده.اگر قرار بود دشمنانی انتخاب شوند که خیلی قوی هستند و فقط منحصر به مارول نباشند،بین و کیلر کراک هم رتبه های خوبی به دست می آوردند.


بین و کیلر کراک؟
والا چه عرض کنم ... :-*
+3 #23 Agent Marvel 1394-02-28 22:07
من یه راهنما برای لذت بردن از سریال مرد عنکبوتی نهایی پیدا کردم:
۱-تفکرات خود از پیتر پارکر/مرد عنکبوتی دور بریزید.
فراموش کنید که پیتر چه تفکراتی داشته،مسیولیت پذیری و حفاظت از عزیزان و ....همه را فراموش کنید.

۲-خدا را شکر کنید که همین سریال هم پخش می شود.همین که یک سریال هم هست که کم نیاوریم جای شکر دارد.
+2 #24 bullied hero 1394-02-28 22:11
به نقل از Persian-Spider:
#19:
اگه تیتر مقاله بهترین بود که الان شک نکن گرین گابلین کبیر در صدر بود

من که ادرس مقاله رو دادم
شما برو ببین مقاله همینه! تیترش هم اینه:10 most powerful villains in the marvel universe

آهان این ترجمه ایه.فکر کردم خلاقیت خودته(یه ذره بببخشید :-| )ولی بازم یه سوال :
گرین گابلین از گالاکتوس بهتره؟؟(دوباره میگم من عاشق گرین گابلینم)
گرین گابلین تو دشمنای اسپایدی بهترینه تو کل نه.ولی رتبش از این چیزی که شما گزاشتی می اومد بالا تر.
+3 #25 bullied hero 1394-02-28 22:13
به نقل از prince spider:
من یه راهنما برای لذت بردن از سریال مرد عنکبوتی نهایی پیدا کردم:
۱-تفکرات خود از پیتر پارکر/مرد عنکبوتی دور بریزید.
فراموش کنید که پیتر چه تفکراتی داشته،مسیولیت پذیری و حفاظت از عزیزان و ....همه را فراموش کنید.

۲-خدا را شکر کنید که همین سریال هم پخش می شود.همین که یک سریال هم هست که کم نیاوریم جای شکر دارد.

بله.انگار ما نه پیتری میشناسیم نه اسپایدرمنی نه ابر شروری نه قهرمانی .اونجوری شاید بالا نیاریم :lol:
ولی با جمله آخرت حال کردم. :-)
+1 #26 spidey 4ever 1394-02-28 22:15
#24:
خواهش میکنم
ولی درباره سئوالت باید بگم گرین گابلین از نظر پیچیدگی های شخصیتی خیلی از گالاکتوس بالاتره

برام سئواله که بدونم چرا گالاکتوس رو بهتر میدونی؟؟؟؟؟؟

چون هیکل اش بزرگه؟ قدرت هاش زیاده؟ سیاره میخوره؟

من میگم تنها جذابی شخصیتش اینه که به نوعی force of nature محسوب میشه و اینکه چاره ای نداره جز اینکه برای بقا سیاره بترکونه

همین..

ولی گرین گابلین؟ واقعا نمیدونم از کجا شروع کنم!
+4 #27 Bad joke 1394-02-28 22:16
گالاکتوس چی کم داره قبل از بیگ بنگ زنده بوده حداقل ۱۳میلیارد ستل زنده بوده از نژاد قوی ترین موجودات عالمه دانشش در حدیه که به یه شبه خدای مثل واچر برای شکستش لازمه هیچ وقت شکست نمیخوره از خیر خوردن زمین میگذره یه بار که شکست خورده توی ۱۰لحظه ماندگار مارول قرار گرفته اصلا لوکی حتی در حدش نیست میتونه یه سرلشگر گالاکتوس باشه تازه یه دشمنای قدرتمندی مارولداره حتی میتونن خودشون را به سیاه چاله سیاره عظیم خورشید دربیاره اونوقت تولیست لوکی هست تو دشمنای ثور هانترس از لوکی خفن تره لیستت قوی ترین دشمنای مارول برای اون کسایی که نمیدونن مارول چیه وفقط فیلم دیدن هستش
اخه تا حالا کی moviepilotشده سند این سایت نصف خبراش دروغه حالا نشسته مقاله کمیکی نوشته
این مقاله ها را comicvine ign comicbookresour ces و این جور سایتا معتبرن
+1 #28 spidey 4ever 1394-02-28 22:17
به نقل از prince spider:
۲-خدا را شکر کنید که همین سریال هم پخش می شود.همین که یک سریال هم هست که کم نیاوریم جای شکر دارد.


چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این سریال وجودش نحسه. نبودش خیلی بهتر از بودنشه
حرفایی میزنی :-*
#29 spidey 4ever 1394-02-28 22:18
به نقل از Bad joke:
گالاکتوس چی کم داره قبل از بیگ بنگ زنده بوده حداقل ۱۳میلیارد ستل زنده بوده از نژاد قوی ترین موجودات عالمه دانشش در حدیه که به یه شبه خدای مثل واچر برای شکستش لازمه هیچ وقت شکست نمیخوره از خیر خوردن زمین میگذره یه بار که شکست خورده توی ۱۰لحظه ماندگار مارول قرار گرفته اصلا لوکی حتی در حدش نیست میتونه یه سرلشگر گالاکتوس باشه تازه یه دشمنای قدرتمندی مارولداره حتی میتونن خودشون را به سیاه چاله سیاره عظیم خورشید دربیاره اونوقت تولیست لوکی هست تو دشمنای ثور هانترس از لوکی خفن تره لیستت قوی ترین دشمنای مارول برای اون کسایی که نمیدونن مارول چیه وفقط فیلم دیدن هستش
اخه تا حالا کی moviepilotشده سند این سایت نصف خبراش دروغه حالا نشسته مقاله کمیکی نوشته
این مقاله ها را comicvine ign comicbookresources و این جور سایتا معتبرن


شما درست میگی
این اولین مقاله من بود. دفعات بعد از جاهای دیگه هم کمک میگیرم
ولی میگم اقای ریاحی شاید منبع نویسنده گالاکتوس نسخه سینمایی در ff2 بوده باشه . همون گرد و غباره! ;-)

(الفرار! :lol: )
+4 #30 Agent Marvel 1394-02-28 22:24
بچه ها یه سریالی از بتمن پخش می شد که توش باربارا گوردون معرفی شد که اصرار داشت زن خفاشی است و نه دختر خفاشی!همشم به زور میومد که بتمنو یاری بده،اسم این سریال چی بود؟
+3 #31 A.M howlett 1394-02-28 22:25
به نقل از prince spider:
من یه راهنما برای لذت بردن از سریال مرد عنکبوتی نهایی پیدا کردم:
۱-تفکرات خود از پیتر پارکر/مرد عنکبوتی دور بریزید.
فراموش کنید که پیتر چه تفکراتی داشته،مسیولیت پذیری و حفاظت از عزیزان و ....همه را فراموش کنید.

۲-خدا را شکر کنید که همین سریال هم پخش می شود.همین که یک سریال هم هست که کم نیاوریم جای شکر دارد.

برای hulk and agent s.m.a.s.h
چه کنیم؟
:cry:
+2 #32 young spider 1394-02-28 22:25
نظر من
۱-گالاکتوس
۲-دووم
۳-ثانوس
۴-التران
۵-مگنتو
۶-لوکی
۷-اپوکالیپس
۸-گرین گابلین
۹-مورلان(وارثان)
۱۰-رونان
+4 #33 Agent Marvel 1394-02-28 22:28
یانگ اسپایدی جون،ببخشیدا ولی کلا با لیستت مخالفم بد جور!
+4 #34 North-wolf 1394-02-28 22:29
سیبرتوث توی فیلم افتضاح "سرگذشت مردان ایکس : ولورین" برادر ولورین معرفی شد
درسته یا یه اشتباه مزخرف دیگه از اون فیلم؟
+3 #35 A.M howlett 1394-02-28 22:30
ولی یه بار نشد تو یه سریال انیمشنی بعد از اون مجموعه قدیمی هالک رو درست بتصویر بکشن و تنفر هالک از بنر رو نشون بدن،حتی توی فیلم های سینمایی avenger،اصلا هالک تو دوتا جمله خلاصه میشه:
1 هالک داغون میکنه hulk smash
2هالک از بنر کوچولو متنفر
عه راستی یکی دیگه هم داره
هرچی هالک عصبانی تر،قوی تر!
+2 #36 A.M howlett 1394-02-28 22:31
#32 رونان؟ :o آخه چی رونان جذابه؟
+2 #37 young spider 1394-02-28 22:33
به نقل از prince spider:
یانگ اسپایدی جون،ببخشیدا ولی کلا با لیستت مخالفم بد جور!


چرا؟؟؟
-2 #38 young spider 1394-02-28 22:35
به نقل از punish:
#32 رونان؟ :o آخه چی رونان جذابه؟

هر چی باشه از سایبرتوث و رد اسکال بهتره.
منطقش برای کشتن جالبه
تازه تو فیلم محافظین هم خوب بود.
+3 #39 spidey 4ever 1394-02-28 22:35
به نقل از North-wolf:
سیبرتوث توی فیلم افتضاح "سرگذشت مردان ایکس : ولورین" برادر ولورین معرفی شد
درسته یا یه اشتباه مزخرف دیگه از اون فیلم؟


فکر کنم درسته! ولی برادر ناتنی همدیگه هستن
+1 #40 A.M howlett 1394-02-28 22:36
راستی دیوز نشستم رو جمله ثانوس که اخر اونجر دو میگه فکر کردم دیدم داره راست میگه ها همه چی که زیر سر ثانوس بوده.

1 عصای لوکی رو فکر کنم ثانوس بش داده چون اونجا که لوکی داشت به یه سرلشکر چندش تی چالا حرف میزد گفت که هرجا بری میاد دنبالت(اونجر 1)

2التران که ضایع معلومه تو فیلم از جوهره اون سنگ بوجود میاد(اونجر2)

3 تو گاردین گلکسی هم خیلی ضایع اومد به رونان دستور داد(gog)
+2 #41 A.M howlett 1394-02-28 22:40
به نقل از young spider:
به نقل از punish:
#32 رونان؟ :o آخه چی رونان جذابه؟

هر چی باشه از سایبرتوث و رد اسکال بهتره.
منطقش برای کشتن جالبه
تازه تو فیلم محافظین هم خوب بود.


بله یه جنگجو گل مالی که با چکش میاد یکی رو میپوکونه بعدم میره پیش حاج ثانوس که بهش یه سنگ قدرت بده تا با دختر نیمه روباتش و یه سپاه برن واسه نابود کردن هرچی که دیدن :sigh:
+2 #42 Agent Marvel 1394-02-28 22:45
به نقل از prince spider:
بچه ها یه سریالی از بتمن پخش می شد که توش باربارا گوردون معرفی شد که اصرار داشت زن خفاشی است و نه دختر خفاشی!همشم به زور میومد که بتمنو یاری بده،اسم این سریال چی بود؟

کسی جواب سوالمو می دونه؟؟؟؟به نقل از prince spider:
بچه ها یه سریالی از بتمن پخش می شد که توش باربارا گوردون معرفی شد که اصرار داشت زن خفاشی است و نه دختر خفاشی!همشم به زور میومد که بتمنو یاری بده،اسم این سریال چی بود؟
+2 #43 bullied hero 1394-02-28 22:46
به نقل از Persian-Spider:
به نقل از Bad joke:
گالاکتوس چی کم داره قبل از بیگ بنگ زنده بوده حداقل ۱۳میلیارد ستل زنده بوده از نژاد قوی ترین موجودات عالمه دانشش در حدیه که به یه شبه خدای مثل واچر برای شکستش لازمه هیچ وقت شکست نمیخوره از خیر خوردن زمین میگذره یه بار که شکست خورده توی ۱۰لحظه ماندگار مارول قرار گرفته اصلا لوکی حتی در حدش نیست میتونه یه سرلشگر گالاکتوس باشه تازه یه دشمنای قدرتمندی مارولداره حتی میتونن خودشون را به سیاه چاله سیاره عظیم خورشید دربیاره اونوقت تولیست لوکی هست تو دشمنای ثور هانترس از لوکی خفن تره لیستت قوی ترین دشمنای مارول برای اون کسایی که نمیدونن مارول چیه وفقط فیلم دیدن هستش
اخه تا حالا کی moviepilotشده سند این سایت نصف خبراش دروغه حالا نشسته مقاله کمیکی نوشته
این مقاله ها را comicvine ign comicbookresources و این جور سایتا معتبرن


شما درست میگی
این اولین مقاله من بود. دفعات بعد از جاهای دیگه هم کمک میگیرم
ولی میگم اقای ریاحی شاید منبع نویسنده گالاکتوس نسخه سینمایی در ff2 بوده باشه . همون گرد و غباره! ;-)

(الفرار! :lol: )

داداش از مقاله اول من که (خیلی خیلی ) بهتر بود. ببین من چقدر من پررو هستم :D
+3 #44 spidey 4ever 1394-02-28 22:47
#41:

ولی به نظرم شما به عمق رونان توجه نکردی
در فیلم محافظین کهکشان رونان سمبل تعصب مذهبی و فرقه ای بود . منو یاد داعش مینداخت :-*

البته ویلان مورد علاقه من نیست ولی تا حدی از عمق شخصیتی برخوردار بود
+2 #45 spidey 4ever 1394-02-28 22:48
#43:

:lol:
چاکریم داداش

من از اقای ترابی تشکر میکنم که به امثال ما فرصت میده (چقدر این مرد نازنینه :cry: )
+3 #46 North-wolf 1394-02-28 22:49
به نقل از Persian-Spider:
به نقل از North-wolf:
سیبرتوث توی فیلم افتضاح "سرگذشت مردان ایکس : ولورین" برادر ولورین معرفی شد
درسته یا یه اشتباه مزخرف دیگه از اون فیلم؟


فکر کنم درسته! ولی برادر ناتنی همدیگه هستن

من اونچیزی که توی فیلم بود رو میگم(از منشا اصلی خبر ندارم)
توی اول فیلم نشون داد که لوگان مریشه و یه پسری(سیبرتوث) که دوستشه کنارشه بعد پدر لوگان میاد که دکتر هم هست و صحبت میکنن اینا تا اینکه پایین سر و صدا میشه یه یارویی مست میاد تو خونه که پدر سابرتوث معرفی میشه
بعد با اسلحه میزنه دکتره (که پدر لوگان معرفی شده بود) رو میکشه
بعد لوگان بهش حمله میکنه و با اون جنگک هاش میکشتش
موقع مردن میگه من باباتم
پس نتیجه میگیریم : ولورین و سابرتوث پدرشون یکیه ولی مادرشون جداس
بازم میگم چیزی که فیلم نشون داد
+3 #47 spidey 4ever 1394-02-28 22:49
به نقل از prince spider:
به نقل از prince spider:
بچه ها یه سریالی از بتمن پخش می شد که توش باربارا گوردون معرفی شد که اصرار داشت زن خفاشی است و نه دختر خفاشی!همشم به زور میومد که بتمنو یاری بده،اسم این سریال چی بود؟

کسی جواب سوالمو می دونه؟؟؟؟


سریال نبود
یه انیمیشن بلند بود به نام
batman the mystery of batwoman
+2 #48 the punisher 1394-02-28 22:56
خب ساسان جان دستت درد نکنه چندتا سوال خوب برامن ایجاد کردی که بپرسم

این نژاد تایتان ها کیان؟
معروف تریناشون تو کمیکای مارول کیا هستن؟
آپوکلایپس چه قدرتایی داره؟
اولتران کمیک و فیلم چقدر باهم فرق داشتن؟
مگنتو یه شخصیت منفی حساب میشه یا خاکستری؟

ممنون میشم اساتید جواب بدید
+2 #49 the punisher 1394-02-28 22:58
آخ آخ الآن میرابیلیس کجاست؟
این مقاله ها میرابیلیس میطلبه
+2 #50 Agent Marvel 1394-02-28 23:01
نه نه این نبود،کلا کج راهنمایی کردی پرشین اسپایدی،تو این سریالی که من میگم تو قسمت اول باربارا با دوست دبیرستانش که عشق گیاهانه با یه خلاف کار درگیر میشن بعد بتمن میاد و یه موادی به طور اتفاقی روی دوست باربارا میریزه که باعث میشه تبدیل به پویزن آیوی تبدیل شه،به نظرم بهترین سریال بتمنه والآن میرم از تو کامپیوترم پیدا می کنم تا ته می بینم.
+1 #51 spidey 4ever 1394-02-28 23:02
به نقل از the punisher:
خب ساسان جان دستت درد نکنه چندتا سوال خوب برامن ایجاد کردی که بپرسم

این نژاد تایتان ها کیان؟
معروف تریناشون تو کمیکای مارول کیا هستن؟
آپوکلایپس چه قدرتایی داره؟
اولتران کمیک و فیلم چقدر باهم فرق داشتن؟
مگنتو یه شخصیت منفی حساب میشه یا خاکستری؟

ممنون میشم اساتید جواب بدید


فکر کنم همون میرابیلیس جواب بده بهتره :-*
+2 #52 A.M howlett 1394-02-28 23:04
ببخشید بی ربطه ولی کسی میتونه واسه من گراوار بسازه؟اگه میشه همینجا بگه یا ایمیل بده باهاش در تماس باشم
+2 #53 spidey 4ever 1394-02-28 23:04
به نقل از prince spider:
نه نه این نبود،کلا کج راهنمایی کردی پرشین اسپایدی،تو این سریالی که من میگم تو قسمت اول باربارا با دوست دبیرستانش که عشق گیاهانه با یه خلاف کار درگیر میشن بعد بتمن میاد و یه موادی به طور اتفاقی روی دوست باربارا میریزه که باعث میشه تبدیل به پویزن آیوی تبدیل شه،به نظرم بهترین سریال بتمنه والآن میرم از تو کامپیوترم پیدا می کنم تا ته می بینم.


اهان فکر کنم batman the animated series رو میگی

اقای ترابی دومین سریال برتر کمیک بوکی معرفی اش کرده:
spidey.ir/.../...
+3 #54 Agent Marvel 1394-02-28 23:07
به نقل از the punisher:
آخ آخ الآن میرابیلیس کجاست؟
این مقاله ها میرابیلیس میطلبه

آی گفتی!کجایی میرابیلیس!
+2 #55 Agent Marvel 1394-02-28 23:10
بازم اشتباه گفتی پرشین اسپایدی!تو این سریالی که من میگم اثری از رابین نیست.تازه بتمن مجموعه کارتونی برای سال ۱۹۹۲ باشه اگه اشتباه نکنم.این سریالی که من میگم جدید تره
+2 #56 the punisher 1394-02-28 23:12
#51
حالا کجا هست؟
خیلی وقته تو سایت دیده نمیشه
+4 #57 blackspidey 1394-02-28 23:13
داغ دوستان چندتا عکس جدید ار جوکر و خالکوبی هاش :-x

s5.faza98.com/.../...

s5.faza98.com/.../...

s5.faza98.com/.../...
+2 #58 Agent Marvel 1394-02-28 23:17
ای بابا!از همین الآن جوخه انتحار آتش گرفت رفت!اطمینان دارم جوخه انتحار یکی از فجایع تاریخ سینما خواهد بود.(بدتر از هاوارد اردک،البته خدا نکنه،به پای بتمن و رابین که نمی رسه!!!!!!!)
+2 #59 spidey 4ever 1394-02-28 23:23
به نقل از blackspidey:
داغ دوستان چندتا عکس جدید ار جوکر و خالکوبی هاش :-x

s5.faza98.com/.../...

s5.faza98.com/.../...

s5.faza98.com/.../...


ولی عجب جوکر اشغالیه
نه ابهت داره نه جذبه :-x

همش به خاطر قیافه دخترونه جارد لتوست
به ظنرم بهتر بود نقش هارلی کوئین رو بهش میدادن :lol:
+1 #60 blackspidey 1394-02-28 23:26
به نقل از Persian-Spider:
به نقل از blackspidey:
داغ دوستان چندتا عکس جدید ار جوکر و خالکوبی هاش :-x

s5.faza98.com/.../...

s5.faza98.com/.../...

s5.faza98.com/.../...


ولی عجب جوکر اشغالیه
نه ابهت داره نه جذبه :-x

همش به خاطر قیافه دخترونه جارد لتوست
به ظنرم بهتر بود نقش هارلی کوئین رو بهش میدادن :lol:

ن دیگه خدااییییش ب عشق من توهین نکن!جرد تقصیری نداره!بخدا اگه درست گریمش میکردن ردیف میشد!یادت نیست قبلنا چندتا کانسپت ازش اومده بود چقد مشتی بود؟همش بخاطر گریمشه
+1 #61 j.parker 1394-02-28 23:28
با این مقاله دوتا سوال برام ایجاد شد
1اگه اپوکالیپس اولین میوتانته پس نامور چیه؟
2اگه التران با فلز ادامنتیوم پوشیده شده پس چرا تو عصر التران رفت واکاندا برای وایبرینیوم؟
{مسعولین رسیدگی کنن لطفا :lol: }
+1 #62 spidey 4ever 1394-02-28 23:29
#60:
من کاری به عشقت ندارم
ولی حالم از لتو بهم میخوره. نخود هر آشه.
خدا رحم کرد مارول انقدر عقلش رسید که نقش دکتر استرنج رو بهش نداد
(ببخشید ... نظرم بود دیگه :-* )
#63 Agent Marvel 1394-02-28 23:30
دوستانی که می خوان با ابهت واقعی جوکر آشنا بشن و البته با گذشته جوکر بیشتر ،کمیکهای kiling joke را بخونه،
+1 #64 spidey 4ever 1394-02-28 23:30
به نقل از j.parker:
با این مقاله دوتا سوال برام ایجاد شد
1اگه اپوکالیپس اولین میوتانته پس نامور چیه؟
2اگه التران با فلز ادامنتیوم پوشیده شده پس چرا تو عصر التران رفت واکاندا برای وایبرینیوم؟
{مسعولین رسیدگی کنن لطفا :lol: }


1- نیمور اولین میوتنت ماورله (از نظر تاریخ انتشار) ولی اپوکالیپس اولین میتونت تاریخه

2- فیلم با کمیک فرق میکنه!
+1 #65 Agent Marvel 1394-02-28 23:32
عشقت؟البته عشقت عقیمه ها!!!!
+1 #66 spidey 4ever 1394-02-28 23:32
به نقل از prince spider:
دوستانی که می خوان با ابهت واقعی جوکر آشنا بشن و البته با گذشته جوکر بیشتر ،کمیکهای kiling joke را بخونه،


مرسی
خیلی ممنون که گفتی :-*

شما هم میخوای با ابهت نورمن ازبورن آشنا بشی شماره 250 کمیک spectacular spiderman رو بخون تا بفهمی برای داشتن ابهت حتما لازم نیست کارای ظاهرا خفن بکنی یا صورتت رو رنگ کنی!
+1 #67 Agent Marvel 1394-02-28 23:35
دستت درد نکنه گفتی،البته من به اون کمیک ارادت دارم وفبلا خوندم،ولی باید همه یه بار این شماره و بخونن تا بفهمن نورمن چیه!
+1 #68 blackspidey 1394-02-28 23:35
من بخاطر گروهش (30 seconds to mars) عاشقشم.بعدشم چرا حرف در میاری عقیمه؟!....و البته بازیگر خوبی هم هست برید فیلم dallas buyers club رو ببینید.آدم با استعدادیه در کل
+1 #69 Agent Marvel 1394-02-28 23:39
عقیم نسیت،والا ۱۰۰سال دبگه هم با هارلی کویین باشه و هر کاری هم که با هم بکنند!!!!بازم چیزی نمیشه!
+2 #70 iron man 1394-02-28 23:48
حرفی برای وصف جوکر ندارم :-x
+1 #71 iron man 1394-02-28 23:50
به نقل از prince spider:
بچه ها یه سریالی از بتمن پخش می شد که توش باربارا گوردون معرفی شد که اصرار داشت زن خفاشی است و نه دختر خفاشی!همشم به زور میومد که بتمنو یاری بده،اسم این سریال چی بود؟

سریال انیمیشنی بتمن که سال 2004 اسم خاصی هم نداشت
همون the batman بهش میگن

serialgameshop.ciki.me/.../...
+2 #72 North-wolf 1394-02-28 23:54
به نقل از iron man:
به نقل از prince spider:
بچه ها یه سریالی از بتمن پخش می شد که توش باربارا گوردون معرفی شد که اصرار داشت زن خفاشی است و نه دختر خفاشی!همشم به زور میومد که بتمنو یاری بده،اسم این سریال چی بود؟

سریال انیمیشنی بتمن که سال 2004 اسم خاصی هم نداشت
همون the batman بهش میگن

serialgameshop.ciki.me/.../...

5 فصل 13 قسمتی
یه سایتی هست که کاملشو گذاشته
فقط اینجا نمیشه آدرسش رو بدم
h.mansouri.69@gmail.com
ایمیل بدین آدرس بگیرین :P
+1 #73 Agent Marvel 1394-02-28 23:58
آفرین به مرد آهنی و گرگ شمالی!حالا قبول دارین بهترین سریال بتمنی تاریخه؟باربارا گوردونش عالی بود.
+2 #74 iron man 1394-02-29 00:03
اره موافقم خیلی قشنگ وهم بهترین بود مخصوصا اولین باری که بتمن با جوکر رو برو شد خیلی جالب بود :lol:
+3 #75 The Rock 1394-02-29 00:03
اولا که دستت درد نکنه بابت این مقاله ولی آقا حسن حق داره ها به نظر من که لیست خوبی نیست آخه چرا لوکی باید دومی باشه؟دکتر دووم به نظر منم خیلی ازش سرتره
حالا من خیلی با شخصیت های خبیث آشنایی ندارم نمیدونم ولی مطمئنا شخصیت های بهتری میتونه تو این لیست جا بگیره.تازه حالا خوبه خودت توش دست بردی
به هر حال دفعه اولته مقاله میزاری عیب نداره ایشالا واسه مقاله بعدی جبران کنی.ولی بازم دستت درد نکنه ;-)
+2 #76 Agent Marvel 1394-02-29 00:08
ببخشید یهو تعدادی عز کامنت ها غیب شدند.چه کار کنم برگردند دستم به یه چیزی خورد.
+1 #77 Agent Marvel 1394-02-29 00:10
به نقل از iron man:
اره موافقم خیلی قشنگ وهم بهترین بودصا اولین باری که بتمن با جوکر رو برو شد خیلی جالب بود :lol:

نظرت درباره باربارا گوردونش چیه؟
+2 #78 Agent Marvel 1394-02-29 00:17
پرشین اسپایدی حالا فهیدی کدوم سریالو میگم؟باید به آیرون من آفرین گفت.حالا بی خیال اگه سریالو دیدی بگو نظرت چیه؟
+1 #79 Agent Marvel 1394-02-29 00:20
به نقل از blackspidey:
من بخاطر گروهش (30 seconds to mars) عاشقشم.بعدشم چرا حرف در میاری عقیمه؟!....و البته بازیگر خوبی هم هست برید فیلم dallas buyers club رو ببینید.آدم با استعدادیه در کل

با استعداده؟هیچم نیست!فقط صحنه های سکسیو خوب بازی میکنه!!!!!!!!
+5 #80 mtm 1394-02-29 00:22
مرسی بابت مقاله اقای علیزاده

البته من با نظر شما موافقم که نیرومند بودن به "زور بازو" نیست ولی به نظرم بهتر بود مقاله رو بر اساس همون زور بازو مینوشتی چون اینجوری مثل مقاله "10 ویلن برتر مارول" شده

به نظرم نویسنده این مقاله بیشتر نظرش درباره فیلم های مارول بوده ، نه کمیک هاش!

شاید بهتر بود اسم مقاله رو میزاشتتی "10 شخصیت خبیث نیرومند در فیلم های مارول"

البته تقصیر شما نیست. اونی که مقاله رو نوشته و شما ازش ترجمه کرده اشتباه کرده. چون لیست براساس فیلم های ماروله ولی توضیحات رو درباره کمیک ها نوشته

در هر حال ممنون
+2 #81 spidey 4ever 1394-02-29 00:25
#80:
ممنون از نظرتون استاد
ایشالا دفعه بعد جبران میکنم
+3 #82 mirabilis 1394-02-29 01:11
#63 : ابهت ؟ حتما شوخی میکنی دیگه ، درسته ؟
واقعا جوکری که تو اون کمیک بود ، ابهت داشت ؟
به شخصه از کاراکتر جوکر بدم نمیاد ولی خیلی حرف عجیبیه که بگی جوکر کمیکی مثل killing joke ابهت داره ، از اون بدتر گفتی ابهت واقعی جوکر .
جوکری که تو این کمیک به نمایش درمیاد ، یه آدم آنارشیست دیوانه و عوضیه که به هر طریقی شده ، میخواد بقیه رو هم دیوانه کنه ، ساختار تعقل رو زیر سوال ببره و گذشته ، حالا به هر شکلی که باشه رو در هم بشکنه .
درسته ، در نگاه اول جالب میاد ولی وقتی به آخر داستان میرسی و اون برخورد بتمن و جوکر رو میبینی ، از خودت میپرسی واقعا قصد داستان چی بود ؟ جنایاتی بدون حد و مرز که هیچ سزای عملی در پی اون نمیاد ؟؟
پس فایده قانون ، عدالت و ساختار جامعه به چه دردی میخوره ؟
نه ، این جوکر ، هیچگاه ابهت واقعی جوکر رو نداره .
اسم کمیک خاطرم نیست دقیق ، ولی یه کمیکی بود که به جوکر و اطرافیانش میپرداخت و در این حال ، نظام کلی خلافکاران و جنایتکاران گاتهام رو هم به تصویر میکشید ، اینکه پنگوئن ، دوچهره ، جوکر و ... ، چطوری هستند و کسی مثل جوکر ، چطور افرادش رو انتخاب میکنه .
به نظرم اون کمیک خیلی بهتر ابهت جوکر رو نشون میده ، چرا که به خوبی ذهن پیچیده جوکر رو به تصویر میکشه ، مخصوصا اون انتخاب و مراحل استخدام آدم جدید ، اون ریل و مبارزات تن به تن و .... .
ضمن اینکه یه نکته ای رو هم بگم ، ابهت رو کسی مثل دووم یا رد اسکال داره ، یا لوتر یا سینسترو ، کسایی که هدف دارن و در راه هدفشون ، خباثت نشون میدن و از قدرت هاشون بهره میگیرن ، ولی جوکر هیچ هدفی نداره جز دیوانه کردن و هرج و مرج ... . جوکر به قولی خفنه تا پرابهت .
یه کاراکتر تماما سیاه که گذشته ای سفید داره !!!
+1 #83 A.M howlett 1394-02-29 07:40
#82ازکی تا حالا گذشته جوکر سفید شده؟ :-?
والا جوکر اصلا origin نداره و همیشه هم به دنبالی نابودی گذشته است شما از کجا فهمیدی که گذشتش سفیده؟
+1 #84 Bad joke 1394-02-29 15:58
#83
به نوشته میرابیلیس گیر میدی شما تازه واردی اصلا سواد کمیکی میرابیلیس وارد نیستی هر چی گفت بگو چشم
درضمن جوکر اورجین داره اونم به تعداد زیاد
وقتی یه انسان باسواد تر یه نظری میده باید با چشم دستت درد نکنه به معلوماتت اضافه کنی
+1 #86 Farzan003 1394-02-29 16:55
مقاله ی جالبی نبود وبسیاری از شخصیتها رو در نظر نگرفته بود،تازه همینارو هم خوب مقایسه نکرده بود.
ضمنا بابت ترجمش هم تشکر میکنم ولی ارجح درسته نه ارجع. :-*
#87 Agent Marvel 1394-02-29 22:43
به نقل از Bad joke:
#83
به نوشته میرابیلیس گیر میدی شما تازه واردی اصلا سواد کمیکی میرابیلیس وارد نیستی هر چی گفت بگو چشم
درضمن جوکر اورجین داره اونم به تعداد زیاد
وقتی یه انسان باسواد تر یه نظری میده باید با چشم دستت درد نکنه به معلوماتت اضافه کنی

حالا شما هم عصبانی نشو،یه چیزی گفت دیگه،بچه رو جلو همه خجالت زده کردی،ولی شما هم خق داری میرابیلیس یه پا استاد است.
#88 RED VENOM 1395-01-28 21:05
وای واقعا مارول باید روی ثانوس سنگ تموم بذاره!

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید

توطئه کلونی

کمیک امپراتوری مخفی

نکات جالب مرد عنکبوتی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

گرین گابلین

دنیای ونومی

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

41

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

42

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

20

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44