10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی توبی مگوآیر ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

10-فیلم-و-سریالی-که-مرد-عنکبوتی-توبی-مگوآیر-ممکنه-دفعه-بعد-در-آن-حضور-داشته-باشه

توبی مگوآیر بازگشت غرورآفرینی در نقش اسپایدرمن در فیلم "راهی به خانه نیست" داشت ولی ممکنه در آینده نزدیک نیز او را بار دیگر در دنیای سونی یا MCU زیارت کنیم.

مقدمه: در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" شاهد بازگشت اسپایدرمنِ اریجینال دنیای سینما یعنی «توبی مگوآیر» بودیم که بار دیگر نقش نمادین خود را ایفا کرد. ولی نباید این نقش را پایانی بر این نسخه دوست داشتنی از اسپایدرمن دانست. اگر او خودش تمایل داشته باشد، جاهایی هستند که میتوان حضور بعدی او را در دنیای سینما یا سریال و حتی انیمیشن محتمل دانست. ما در این مقاله میخواهیم به 10 مقصد بعدی احتمالی اسپایدرمنِ توبی مگوآیر بپردازیم.

مقاله زیر را هم بخوانید:

10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

  

10- سریال "وات ایف...؟"

سریال وات ایف

یکی از محتمل ترین جاهایی که میتوان برای حضور بعدی توبی مگوآیر در نظر داشت، جهان های موازی در دنیای سینمایی مارول یا همان MCU است و سریال انیمیشن "وات ایف ...؟" نیز کلا درباره مولتی ورس و جهان های موازی است و میتوان یکی از ایپزودهای این مجموعه را به دنیای توبی مگوآیر اختصاص داد. البته میشه دقیقا همون نسخه از دنیای سینمایی فیلم های مرد عنکبوتی سم ریمی نباشه و نوعی واریانت از اون باشه زیرا ممکنه میلیون ها نسخه موازی در مولتی مورس متصور بود که در آن مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر حضور دارد. اینجوری میشه بدون اینکه برای آثار آینده مزاحمت ایجاد کرد، یک داستان جذاب و عجیب و غریب و جمع و جور در فصل بعدی این سریال تعریف کرد.

 

9- سریال لوکی

سریال لوکی مرد عنکبوتی

مولتی ورس در واقع در اپیزود نهایی سریال پرمخاطب "لوکی" ایجاد شد (وقتی که "خط زمانی مقدس" در هم شکست). یکی از خطوط زمانی متفاوتی که در پایان "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست" ممکنه ایجاد شده باشه را میتوان در فصل بعدی این سریال دید. لوکی قطعا در فصل دوم در میان خطوط زمانی متعددی سفر خواهد کرد و ممکنه که یکی از آنها یونیورس مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشه یا یک خط زمانی تغییر یافته که در آن مثلا گرین گابلینِ معالجه شده برگشته!

 

8- جنگ های پنهان

جنگ های پنهان

شایعات و اخبار فراوانی شنیده میشود مبنی بر اینکه پایان فاز فعلی MCU با فیلم عظیمی به نام "جنگ های پنهان" (Secret Wars) رقم خواهد خورد که براساس رویداد بزرگ کمیک بوکی به همین نام ساخته خواهد شد (این مقاله را بخوانید). در صورت درست بودن این اخبار (که احتمالا هم درست است)، کاملا منطقیه که مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر را در چنین اثری ببینیم. در رویداد "جنگ های پنهان" محصول سال 2015 که به طور کامل در اینجا ترجمه شده است، دکتر دووم که به قدرت های خدامانند دست یافته بود کل مولتی ورس را در قالب دنیایی ترکیبی به نام "بتل وُرلد" (Battleworld) باز خلق کرد که در دنیای سینمایی یکی از تکه های این دنیا میتونه مربوط به مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشه.

 

7- مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (بخش اول)

سفر به دنیای عنکبوتی

یکی دیگر از جاهایی که مربوط به دنیاهای موازی میشود، "سفر به دنیای عنکبوتی" (Into the SpiderVerse) است که به صورت انیمیشن سینمایی توسط سونی ساخته میشود و قسمت اول آن بسیار موفق بود و جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را از آن خود کرد. قسمت دوم این اثر نیز بار دیگر با محوریت شخصیت مایلز مورالز و حضور مردان و زنان عنکبوتی دیگر از سرتاسر مولتی ورس در راه است و "مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (بخش اول)" نام دارد (این مقاله را بخوانید). یکی از مردان عنکبوتی در این انیمیشن میتونه مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشه. به نظر میرسه مایلز در داستان قراره به دنیاهای مختلفی سفر و با نسخه های مختلف از قهرمانان عنکبوتی مواجه بشه که یکی از اونا میتونه دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر یا سویه ای از آن باشد.

  

6- موربیوس

فیلم موربیوس اسپایدرمن

شاید "موربیوس" محتمل ترین مقصد بعدی برای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشه! چون همانطور که در بررسی تریلر این فیلم گفتیم (در اینجا)، پوستری را در مشاهده کردیم که به نظر میرسه مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر را نشان میده. همچنین میدانیم که موربیوس در داستان های مرد عنکبوتی خلق شده و دشمن او به حساب میاد (و گاهی هم متحد او). اگر تایید بشه که دنیای فیلم موربیوس با دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر یکی هستش اون وقت میتونیم توبی عزیز را در این فیلم زیارت کنیم!

 

5- کریون شکارچی

کریون شکارچی فیلم

سونی برای ساختن فیلم اختصاصی از روی «کریون شکارچی» بسیار مصمم و جدی است و بازیگر این نقش را هم انتخاب کرده (آرون تایلر-جانسون) و اخیراً هم خبر رسید که فیلمبرداری آن به زودی شروع میشود! احتمال داره که این فیلم در دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر جریان داشته باشه. هواداران مرد عنکبوتی خبر دارند که کریون شکارچی یکی از قدیمی ترین و خطرناک ترین دشمنان اسپایدرمن است ولی تا به حال در دنیای سینمایی به کار نرفته و برخی امیدوارند در فیلم اختصاصی او شاهد حضور اسپایدرمن باشند که شاید ممکن ترین گزینه برایش مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشد.

 

4- دختر عنکبوتی

دختر عنکبوتی

خبری داشتیم مبنی بر اینکه خانم «اولیویا وایلد» قراره در دنیای سینمایی سونی ملقب به SonyVerse یک فیلمی بسازه که مربوط به "زن عنکبوتی" میشه. ممکنه این فیلم مربوط به دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشه. چطوری؟ اینجوری که ممکنه این فیلم "دختر عنکبوتی" نام داشته باشه و در دنیای کمیک بوک دختر عنکبوتیِ اریجینال در واقع دختر واقعی پیتر پارکر و مری جین واتسون در آینده بود که پس از بازنشسته شدن پدرش به Spider-Girl تبدیل شد و به ماجراجویی پرداخت (برای آشنایی با این شخصیت، این مقاله را بخوانید). پس ممکنه فیلم خانم وایلد درباره این شخصیت باشه که دختر مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیره!

 

3- مرد عنکبوتی 4 (MCU)

اسپایدرمن 4

حتما میدانید که چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی و مارول استودیوز یک سه گانه جدید با حضور مرد عنکبوتیِ تام هالند پس از وقایع فیلم "راهی به خانه نیست" میسازند (خبرش اینجاست). ضمنا تایید شده که کار اولیه روی قسمت چهارم شروع شده و این فیلم میتونه زمینه خوبی باشه برای حضور مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر زیرا او در "راهی به خانه نیست" مثل یک مرشد عاقل برایش عمل کرد و نگذاشت گرین گابلین رو بکشه. پس میتونه دوباره وارد داستان بشه و بهش کمک کنه یا نصیحتی بهش ارائه بده. مخصوصا الان که تام بسیار تنها و بی یاور شده است.

 

2- مرد عنکبوتی 4 (سونی)

مرد عنکبوتی 4 (MCU)

دیگر قسمت چهارمی که توبی مگوآیر میتونه توش حضور پیدا کنه، فیلم خودشه! "اسپایدرمن 4" با حضور توبی مگوایر قرار بود ساخته بشه (این مقاله را بخونید) و والچر شخصیت خبیثی بود که برایش برنامه ریزی شده بود. و حالا که مگوآیر دوباره به عرصه برگشته بهترین فرصته برای اینکه این فیلم ساخته بشه اونم بدست سم ریمی چون سم ریمی هم پس از سالها غیبت در عرصه فیلم های کمیک بوکی به زودی با "دکتر استرنج 2" برمیگرده. والچر میتونه شخصیت خبیث خوبی برای این فیلم باشه. میشه نوعی نسخه متفاوت از والچر را استفاده کرد ، با بازیگری متفاوت از آنچه که از این شخصیت در MCU دیدیم.

  

1- دکتر استرنج در مولتی ورس جنون

دکتر استرنج در مولتی ورس جنون

در فیلم آتی "دکتر استرنج 2" مولتی ورس جنون" شاهد پیگیری خط داستانی خواهیم بود که در "راهی به خانه نیست" شاهدش بودیم. یعنی تلاقی دنیاهای موازی و اصلا بعید نیست اگر توبی در این فیلم حضور پیدا کنه زیرا کارگردانش سم ریمیه که قبلا سه گانه اریجینال اسپایدرمن را ساخته و البته در روزهای اخیر خبرهای زیادی داشتیم مبنی بر اینکه توبی قراره نقشی هر چند کوتاه در این فیلم داشته باشه. تریلر این فیلم نشان داد نسخه پلید دکتر استرنج از سریال "وات ایف..؟" قراره برگرده و قطعا شاهد دنیاهای موازی زیادی در آن خواهیم بود که یکی از آنها میتونه دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشه.

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت SR

 All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ویدئویی از گیم پلی بازی کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" منتشر شد!

10 تاثیر فیلم های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی بر روی دنیای سینمایی مارول

نظر سم ریمی درباره فیلم جدید مرد عنکبوتی

تحلیل و بررسی تریلر "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" + نکات و ایستراگ ها

پوسترهای فن مید فیلم "مرد عنكبوتی 4"

پرواز طولانی والچر برای رسیدن به پرده سینما!

20 لحظه ی شوکه کننده در سریال «چه می‌شود اگر» (WHAT IF)

تصاویری از بازی کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" منتشر شد!

15 سئوال بی پاسخ مانده درباره دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

50 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد

10 نکته جالبی که احتمالاً درباره "اسپایدرمن" های «سام ریمی» نمیدانستید!

چه كسی قرار بود نقش «گربه سیاه» را در "اسپایدرمن 4" بازی كند؟

انتشار تصاویری از فیلم "مرد عنكبوتی 4"!

بررسی تریلر دوم "موربیوس": این فیلم در کدام عالم مارول جریان دارد؟

50 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت اول

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

مقایسه لباس اسپایدرمن در فیلم های «مارك وب» و «سم ریمی»

15 سؤالی که پس از دیدن سریال «لوکی» برایمان پیش آمد!

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

نفس گیر ترین مبارزات مردعنکبوتی در سگانه‌ی "سم ریمی"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-11-07 21:48
سلام
ممنون بابت مقاله.
توبی مگوآیر بعد از سال ها انتظار دوباره در راهی به خانه نیست برگشت و چشم ها رو خیره کرد که حضور تمام قامت اون رو باری دیگر روی پردهٔ سینما ببینیم. حالا طرفداران این رو پایان حضور توبی (و اندرو) نمیدونند بلکه شروعی برای این اتفاق میدونند. حالا طرفداران تازه موتور اشتیاق خودشون رو روشن کردند و فیلم های دیگه ای با حضور دیگر مردان عنکبوتی میخوان. حالا در چه جاهایی ممکنه این اتفاق برای توبی بیفته؟ خب احتمال مرد عنکبوتی ۴ ها است. یعنی هم دنیای سم ریمی که اونطوری طرفداران حسابی ذوق مرگ میشن و اتفاق خیلی بزرگی رقم میفته، یا در فیلم مرد عنکبوتی ۴ mcu که شاید احتمالش اندازهٔ قبلی نباشه ولی بازهم میتونه خیلی جالب باشه. یا فیلم دختر عنکبوتی که دیدن دخترِ پیتر پارکر توبی دیگه خیلی عالیه. از آثار آیندهٔ مارول هم میشه سریال های لوکی و وات ایف یا حتی رویداد سینمایی جنگ های پنهان دونست که حضور توبی در این فیلم ها محتمله. و البته تا الان شایعات بسیار زیادی دربارهٔ حضور توبی در "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" منتشر شده که خیلی مشتاق کننده است و باید دید آینده چه اتفاقی رو برای ما حاضر کرده.
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#2 Ahmadlalami 1400-11-07 23:54
توبی تو دکتر استرنج 2 احتمال زیاد هست ولی حالا که برگشته امیدوارم بیشتر ازش ببینیم. ممنون بابت مقاله استاد
نقل قول کردن
mjkp
#3 mjkp 1400-11-08 02:50
یه مرد عنکبوتی که بچه داشته باشه و بچش هم قدرت عنکبوتی داشته باشه بی نظیره
که بیشترین احتمال هم برای توبی مگوایره چون نیش عنکبوت روی ژنتیکش خیلی تاثییر گذاشته در حدی که از بدنش تار میزنه
و از همه بزرگتره و برلی نقش پدر بودن مناسبه
یه احتمال هم هست که اشاره موربیوس به ونوم مربوط به ونومی باشه که توی قسمت سوم نرد عنکبوتی دیدیم
و والچر هم توی دنیای موازی هم چهره با نسخه خودش توی دنیای ام سی یو هست
نقل قول کردن
mjkp
#4 mjkp 1400-11-08 03:19
راستی بروس کمپل هم توی این فیلم هست و با توجه به اینکه توی سه گانه مرد عنکبوتی سم ریمی بود و قرار بود توی قسمت چهارم هم در نقش مستریو باشه احتمالش هست که توی دکتر استرنج ۲ مستریو باشه
و ممنون بابت مقاله ی عالی :-)
نقل قول کردن
AS-Spider
#5 AS-Spider 1400-11-08 22:29
استاد واقعا دستتون درد نکنه، بچه های سایت قدر استاد رو بدونید. تک تک مقاله هارو استاد زحمت میکشه( و نویسنده ها و مترجمای سایت) و روی سایت قرار میده و نمیدونم چجوری بگم ولی حس میکنم بچه های سایت باید مقاله خاصی باشه که بیایم و نظراتمون رو بگیم.خلاصه فعالیتارو زیاد کنید :lol: :-* .
خب بریم سراغ مقاله: خب بشخصه از تمام موارد حتی مورد 6 که زیاد خوشم نمیاد ازش ولی چون توبی دوست داشتنیه ازش استقبال میشه(خب همونطور که میدونید توبی نوستالژی خیلیاس و همینطور مردعنکبوتی محبوبم بطوریکه هر روز فیلم مردعنکبوتی 2 رو میبینم) ولی با اینکه خیلی خیلی خیلی دوست دارم که spider-man 4 ساخته بشه(نسخه سم ریمی) و احتمالش هم با بازگشت سم به ساخت فیلمای ابرقهرمانی و توبی به اکت توی این فیلما افزایش پیدا کرده، هنوز اونقدر مطمئن نیستم که سونی این ریسک رو بکنه و اجازه ساخت فیلم رو بده(علت اصلیشم میتونه بالا بودن سن توبی باشه).
ولی چیزایی که توبی دیشب میگفت(دیروز تام،اندرو و توبی با هم دیگه توی مصاحبه شرکت کردند البته بصورت اینترنتی در کنار هم) یجورایی اشاراتی کرد (بطور خیلی خیلی غیر مستقیم در حد یکی دو کلمه) که ممکنه به ساخته شدن مردعنکبوتی 4 در آینده داشته باشه.
مصاحبشون رو من دیشب دیدم و برام خیلی جذاب و دوست داشتنی بود اینکه با اینکه هرکدوم نقش اسپایدرمن رو بازی کردند ولی واقعا دیدگاهاشون خیلی فرق داره: توبی که با اینکه اینهمه سال گذشته ولی بازم موقعی که میخواد در مورد فیلم اسپایدرمن حرف بزنه دست و پا شکسته لغات رو سرهم میکنه و حرفش رو میرسونه،اندرو که مشخصاً عاشق و یکی از فنای اسپایدیه(دیشب گفته بود که داستان تام با اینکه انگار همون پیتر پارکر کلاسیک رو میبینیم ولی یجورایی برامون تازگی داره و راست هم میگه) و مشخصا فن توبی بطوریکه اولش (حالا با اینکه شوخی بود) گفت که من منتظر بودم ببینم توبی چه جوابی میده چون همونطور که میدونید من دنباله رو توبی ام و تا آخر دنیا و اینا :lol: و تام (واقعا از هیتراش توی اینترنت مخصوصا ایرانیاش بدم میاد) که یجورایی این شخصیت براش ارزشمنده(چون با این شخصیت مطرح و بزرگ شده) و به درک درستیم رسیده ازش و دیشب جوری که حرف میزد آدم عاشقش میشد.
حرف دیگه ای ندارم فقط کاش میشد این لحظات مصاحبه رو باهم دیگه میدیدیم و ببینیم.
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#6 Ilia koohbor 1400-11-09 12:02
درود!
خیلی ممنون از جناب ترابی بابت این مقاله.
از خوشحالی دارم بال در میارم!!
اگه سم ریمی برگرده و مردعنکبوتی 4 رو بسازه
قول میدم به تمامی اعضای سایت شیرینی بدم !
یکی از بزرگترین آرزوی دوران کودکیم داره محقق میشه!
پ.ن:نوشتم یکی از بزرگترین چون بزرگترینش پیدا کردن کل سریال مردعنکبوتی مجموعه کارتونی بصورت دوبله فارسی ای که کل کودکیم باهاش گذشت بود که البته محقق شد!
و درضمن دوستان یک سوال داشتم.
چندی پیش تو یه سایت که اسمش یادم نمیاد خوندم که قراره ادامه ی مردعنکبوتی مجموعه کارتونی ساخته شه!
ولی خب با عقل جور در نمیومد و کل اینترنت رو سرچ کردم و چیزی در این باره پیدا نکردم.
اگر کسی در این باره اطلاعی داره ممنون میشم راهنمایی کنه.
نقل قول کردن
AS-Spider
#7 AS-Spider 1400-11-09 20:05
به نقل از Ilia koohbor:
درود!
خیلی ممنون از جناب ترابی بابت این مقاله.
از خوشحالی دارم بال در میارم!!
اگه سم ریمی برگرده و مردعنکبوتی 4 رو بسازه
قول میدم به تمامی اعضای سایت شیرینی بدم !
یکی از بزرگترین آرزوی دوران کودکیم داره محقق میشه!
پ.ن:نوشتم یکی از بزرگترین چون بزرگترینش پیدا کردن کل سریال مردعنکبوتی مجموعه کارتونی بصورت دوبله فارسی ای که کل کودکیم باهاش گذشت بود که البته محقق شد!
و درضمن دوستان یک سوال داشتم.
چندی پیش تو یه سایت که اسمش یادم نمیاد خوندم که قراره ادامه ی مردعنکبوتی مجموعه کارتونی ساخته شه!
ولی خب با عقل جور در نمیومد و کل اینترنت رو سرچ کردم و چیزی در این باره پیدا نکردم.
اگر کسی در این باره اطلاعی داره ممنون میشم راهنمایی کنه.

من رفتم گشتم و چیزی پیدا نکردم، بعدشم احتمالش خیلی کمه چون مارول تازه یه انیمیشن جدید برای اسپایدی ساخته.
چقدر دلم spectacular spider man میخواد و هنوزم که هنوزه مثل spider man 4 دارم سرش میسوزم(اون چنتا پوستری که از فصل 3 اومده بود(حالا واقعی یا ساختگیش رو نمیدونم) خیلی خفن بود قسمت کارنیجش)
فقط چون برام سوال شده از بچه های سایت میپرسم: کسی بازی marvel ultimate alliance رو روی pc بازی کرده، چون میخوام دانلود کنم میخواستم بدونم ارزش دانلود رو داره یا نه؟
نقل قول کردن
Pbenjya
#8 Pbenjya 1401-01-02 18:45
به نقل از mjkp:
یه مرد عنکبوتی که بچه داشته باشه و بچش هم قدرت عنکبوتی داشته باشه بی نظیره
که بیشترین احتمال هم برای توبی مگوایره چون نیش عنکبوت روی ژنتیکش خیلی تاثییر گذاشته در حدی که از بدنش تار میزنه
و از همه بزرگتره و برلی نقش پدر بودن مناسبه
یه احتمال هم هست که اشاره موربیوس به ونوم مربوط به ونومی باشه که توی قسمت سوم نرد عنکبوتی دیدیم
و والچر هم توی دنیای موازی هم چهره با نسخه خودش توی دنیای ام سی یو هست

هومم اینکه تار رو بدنش میسازه تاثیر متفاوتی با اسپایدرمن های دیگه نداره و کلا عنکبوت ایشون قوی تر بوده داخل mc2 مثلاً پیتر بدنش مثل کمیک خودش تاراشو درست نمی‌کرد ولی پسرش وقتی با کارنیج پیوند خورد تاراش ارگانیک شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45