اسباب بازی های فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" راز میستریو را برملا کردند!

اسباب بازی های فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" راز میستریو را برملا کردند!

البته ما که از اول حدس زده بودیم ولی الان دیگه رسما لو رفت!

ما از اولش وقتی شنیدیم که قراره تو فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه"، میستریو به صورت یک قهرمان نشان داده بشه و توسط «نیک فیوری» به اسپایدرمن معرفی بشه تا با موجوداتی هیولا مانند به نام Elementals بجنگه فهمیدیم که یک کاسه ای زیر نیم کاسه است! آخه میستریو استاد توهمه و معلومه خودش رو جوری نشون میده که انگار یه قهرمانه تا به اهداف خبیث خودش برسه. ولی در هر حال بحث هایی هم مطرحه که او چطور تونسته سر کسی مثل «نیک فیوری» را هم کلاه بذاره؟ در هر حال الان یک تصویر از اسباب بازی مربوط به این فیلم منتشر شده که یک سری اطلاعات روی جعبه اش به چشم میخوره:

اسباب بازی مرد عنکبوتی

"میستریو استاد ایجاد توهم و دشمن قسم خورده مرد عنکبوتیه"

 

خوب پس مشخص شد که احتمالا فقط اون اوایل فیلم میستریو خودش رو جای یک قهرمان جا میزنه. خب این مساله که از اولش هم برای ما مشخص بود ولی چیزی که من میخوام بدونم اینه که آیا قضیه آمدن میستریو از یک دنیای موازی (دنیای شماره 833) که در تریلر و کلیپ قبلی بهش اشاره شد (برید اینجا) چیه؟

آیا این قضیه هم خالی بندی بوده؟ آیا اصلا قضیه دنیاهای موازی الکیه و میستریو اون رو رواج داده؟ یا آیا قضیه دنیاهای موازی تو این فیلم درسته ولی میستریو داره خالی میبنده که از دنیای دیگری اومده؟

نظر شما چیه؟

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم مردعنکبوتی دور از خانه 

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم مردعنکبوتی دور از خانه 

نخستین تریلر فیلم مردعنکبوتی دور از خانه منتشر شد! (SPIDER-MAN: FAR FROM HOME)

تاریخچه لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما و تلویزیون

آخرین و جدیدترین اطلاعات لو رفته از دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه

عکس ها و ویدئوی منتشر شده از سر صحنه فیلمبرداری “مردعنکبوتی: دور از خانه” جیک جیلنهال را در لباس میستریو نشان می دهد!

داغ داغ! عکس ها و ویدئوی حضور نیک فیوری و ماریا هیل سر صحنه فیلمبرداری فیلم “مردعنکبوتی: دور از خانه”

آخرین و جدیدترین اطلاعات لو رفته از دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه

از لباس جدید مرد عنکبوتی در فیلم "بازگشت به خانه 2" رونمایی شد؟!

10 دشمنی که مرد عنکبوتی ممکنه در بازگشت به خانه 2 باهاشون روبرو بشه

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (SPIDER-MAN: HOMECOMING)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Amir M Alvandi
#1 Amir M Alvandi 1398-03-06 12:07
چرا کمپانی های اسباب بازی با استدیو های فیلم سازی هماهنگ نیستن ؟! همیشه اسباب بازی هاشون اسپویل داره :D

و امیدوارم قضیه دنیا های موازی درست نباشه اما از طرفی هم دوست دارم مایلز مورالز رو توی دنیای mcu ببینم :-)

در کل منتظر کیفیت عالی فیلم میمونم تا مبادا از لذتش کم بشه 8)
نقل قول کردن
we_are_bfe
#2 we_are_bfe 1398-03-06 12:07
من فقط منتظر اینم ببینم پیرت میتونه جای تونی رو بگیره برای بعقیه موضوع های فیلم هیجان ندارم
نقل قول کردن
me
#3 me 1398-03-06 12:18
من عضو جدید سایتم



به نظرم مستریو بحث اهداف شخصیش مطرحه و گرنه صد سال اون نمیاد با اسپایدرمن همکاری کنه
نقل قول کردن
North-wolf
#4 North-wolf 1398-03-06 12:28
شاید اون چیزی که نوشته مربوط به دنیای کمیکه.
نقل قول کردن
Dr.strange52667
#5 Dr.strange52667 1398-03-06 12:30
قضیه ی دنیا های موازی باید درست باشه وگرنه ددپول از کجا باید بیاد به mcu
نقل قول کردن
M.Mardukh
#6 M.Mardukh 1398-03-06 12:42
من فکر میکنم که اون فیوریی که به پیتر میگه که هویت خودش رو برای میستریو فاش کنه، کلکی از طرف خود میستریو یا آفتاب پرست ئه. میستریو این کار رو میکنه تا کارهای خودش رو توجیه کنه.
بعد توی فیلم ما شاهد اون قسمتی هستیم که خود فیوری میاد داخل هتل و اون شلیک رو به ند میکنه و به پیتر میگه که من اونی نیستم که با میستریو هستش.

اینم بگم که این فقط یه حدسه :lol:
نقل قول کردن
Toxin
#7 Toxin 1398-03-06 12:45
یه چیزی که اعصابمو در مورد اسپایدرمن ورژن دیزنی خرد میکنه اینکه خب چرا اصلا ماسک میزنی وقتی هیچ ارزشی برای هویتت قائل نیستی؟اخه چرا هویتتو به میستریو نشون دادی؟تو کمیک ها اسپایدرمن جلو رفیق فابش هیومن تورچ،ماسکشو درنمیاورد و کمیکش تو سایت ترجمه شده و حتی اسپایدرمن با ماسک میخوابید!!!بعده ا بزور مجبور شد تو جنگ داخلی هویتشو نشون بده اونم بخاطر نجات خانوادش!ولی اینجا تونی که راحت فهمید،تو جنگ داخلی حتی ادرسشو به کاپیتان امریکا داد!(محله کوئینز)شیلد هم که معلومه فهمیده،زنعمو و ند و میشل، کپ مارول هم راحت فهمیدن،تو پایان بازی هم جلو لشکر تانوس ماسکشو دراورد!خب این موضوع با زندگی دوگانه پیتر اصلی در تضاده.اگه همین روند ادامه پیدا کنه پیتر میتونه تو ملا عام جلو همه مردم لباسشو عوض کنه!درحالی که تو سه گانه ریمی صحنه های جالبی با ناشناخته بودن هویت مردعنکبوتی به وجود اومد
به نقل از we_are_bfe:
من فقط منتظر اینم ببینم پیرت میتونه جای تونی رو بگیره برای بعقیه موضوع های فیلم هیجان ندارم

این اصلا چیز خوبی نیس!اسپایدرمن همیشه مستقل و تو جای خودش بوده و باید باشه.اگه پیتر جای تونی بگیره مطمئنا عده ی زیادی از هواداراشو از دست میده.اصلا کار درستی نیس پیترو زیر سایه یه نفر دیگه قرار بگیره.این واقعا یه خدشه به بزرگترین شخصیت کمیک بوک هاس.
من که اگه این اتفاق برای پیتر بیفته دیگه دنباله ی اسپایدی رو نمیبینم.
اینو از علاقه شدیدم به پیتر و شخصیتش میگم ولی چنین پیتری اصلا پیتر اورجینال نیس
نقل قول کردن
M.Mardukh
#8 M.Mardukh 1398-03-06 13:03
به نقل از Toxin:
یه چیزی که اعصابمو در مورد اسپایدرمن ورژن دیزنی خرد میکنه اینکه خب چرا اصلا ماسک میزنی وقتی هیچ ارزشی برای هویتت قائل نیستی؟اخه چرا هویتتو به میستریو نشون دادی؟تو کمیک ها اسپایدرمن جلو رفیق فابش هیومن تورچ،ماسکشو درنمیاورد و کمیکش تو سایت ترجمه شده و حتی اسپایدرمن با ماسک میخوابید!!!بعدها بزور مجبور شد تو جنگ داخلی هویتشو نشون بده اونم بخاطر نجات خانوادش!ولی اینجا تونی که راحت فهمید،تو جنگ داخلی حتی ادرسشو به کاپیتان امریکا داد!(محله کوئینز)شیلد هم که معلومه فهمیده،زنعمو و ند و میشل، کپ مارول هم راحت فهمیدن،تو پایان بازی هم جلو لشکر تانوس ماسکشو دراورد!خب این موضوع با زندگی دوگانه پیتر اصلی در تضاده.اگه همین روند ادامه پیدا کنه پیتر میتونه تو ملا عام جلو همه مردم لباسشو عوض کنه!درحالی که تو سه گانه ریمی صحنه های جالبی با ناشناخته بودن هویت مردعنکبوتی به وجود اومد
به نقل از we_are_bfe:
من فقط منتظر اینم ببینم پیرت میتونه جای تونی رو بگیره برای بعقیه موضوع های فیلم هیجان ندارم

این اصلا چیز خوبی نیس!اسپایدرمن همیشه مستقل و تو جای خودش بوده و باید باشه.اگه پیتر جای تونی بگیره مطمئنا عده ی زیادی از هواداراشو از دست میده.اصلا کار درستی نیس پیترو زیر سایه یه نفر دیگه قرار بگیره.این واقعا یه خدشه به بزرگترین شخصیت کمیک بوک هاس.
من که اگه این اتفاق برای پیتر بیفته دیگه دنباله ی اسپایدی رو نمیبینم.
اینو از علاقه شدیدم به پیتر و شخصیتش میگم ولی چنین پیتری اصلا پیتر اورجینال نیس

با شما موافقم
اون کسایی و که گفتی رو هپی هم بهش اضافه کن

ایشون قراره جایگزین مرد آهنی شه، پس باید رفتارش هم مثل اون شه. تونی از همون اول گفت که مرد آهنیه. پیتر هم باید همینکار رو کنه. ;-)
نقل قول کردن
XxAREFxX
#9 XxAREFxX 1398-03-06 13:05
به نظر من قراره این میستریو یه کارایی بکنه چون میستریو همه جا ادم بده بوده ولی اینجا یهو میاد کمک پیتر نیک فیوری هم رفتارش عجیب شده یا این فیلم با کمیک ها متفاوته یه اینکه یه امبوش تو راهه و نیک فیوری هم یا گول خورده یا بر میگردیم به اون نظریه وجود اسکرال ها در این فیلم که احتمالش هست که فیوری یک اسکرال باشه و این قضیه رو جالب تر میکنه چون یه تیم اپ خوب میشه
نقل قول کردن
omiDeadpool
#10 omiDeadpool 1398-03-06 13:19
به نقل از Toxin:
یه چیزی که اعصابمو در مورد اسپایدرمن ورژن دیزنی خرد میکنه اینکه خب چرا اصلا ماسک میزنی وقتی هیچ ارزشی برای هویتت قائل نیستی؟اخه چرا هویتتو به میستریو نشون دادی؟تو کمیک ها اسپایدرمن جلو رفیق فابش هیومن تورچ،ماسکشو درنمیاورد و کمیکش تو سایت ترجمه شده و حتی اسپایدرمن با ماسک میخوابید!!!بعدها بزور مجبور شد تو جنگ داخلی هویتشو نشون بده اونم بخاطر نجات خانوادش!ولی اینجا تونی که راحت فهمید،تو جنگ داخلی حتی ادرسشو به کاپیتان امریکا داد!(محله کوئینز)شیلد هم که معلومه فهمیده،زنعمو و ند و میشل، کپ مارول هم راحت فهمیدن،تو پایان بازی هم جلو لشکر تانوس ماسکشو دراورد!خب این موضوع با زندگی دوگانه پیتر اصلی در تضاده.اگه همین روند ادامه پیدا کنه پیتر میتونه تو ملا عام جلو همه مردم لباسشو عوض کنه!درحالی که تو سه گانه ریمی صحنه های جالبی با ناشناخته بودن هویت مردعنکبوتی به وجود اومد
به نقل از we_are_bfe:
من فقط منتظر اینم ببینم پیرت میتونه جای تونی رو بگیره برای بعقیه موضوع های فیلم هیجان ندارم

این اصلا چیز خوبی نیس!اسپایدرمن همیشه مستقل و تو جای خودش بوده و باید باشه.اگه پیتر جای تونی بگیره مطمئنا عده ی زیادی از هواداراشو از دست میده.اصلا کار درستی نیس پیترو زیر سایه یه نفر دیگه قرار بگیره.این واقعا یه خدشه به بزرگترین شخصیت کمیک بوک هاس.
من که اگه این اتفاق برای پیتر بیفته دیگه دنباله ی اسپایدی رو نمیبینم.
اینو از علاقه شدیدم به پیتر و شخصیتش میگم ولی چنین پیتری اصلا پیتر اورجینال نیس

اقا قبول کن دور و زمونه عوض شده
دهه 60 میلادی نیست که هویت مخفی از نون شب واجب تر باشه
ولی بازم خدا رو شکر بین قهرمانای mcu شاید الان تنها کسی باشه هویت مخفی داره
ولی جانشین مرد اهنی شدن تو کت منم نمیره
دوست ندارم ایده اش رو و البته تقریبا غیرممکنه اینطور بشه
نقل قول کردن
Toxin
#11 Toxin 1398-03-06 13:21
#8
البته هویت تنها مشکل و تناقض این پیتر،با پیتر اصلی نیس.
اینقدر این تناقضات زیاده که میتونم درموردش بیست صفحه بنویسم!این تناقضا منو ناراحت میکنه :cry:
یه مقاله عالی پایین سایت هس که: چرا مرد عنکبوتی را دوس داریم؟!
بیست مورده و این پیتر نزدیک ده مورد اونو نداره!مهم ترینشون موردهای 1،7،9،11،13.درم وردشون توضیح نمیدم اگه بخونید می فهمید چرا این موردارو نداره.ولی بطور خلاصه درمورد تجهیزات کم اسپایدرمن و دغدغه های انسانی مثل اجاره خونه و.. و محبوب نبودنش بین مردمه.
نقل قول کردن
Toxin
#12 Toxin 1398-03-06 13:26
#10
شما میگید هویت مثل دهه شصت مهم نیس!
یاد یه جمله از یه فیلم که اسمشو حضور ذهن ندارم(ولی فکر کنم بتمن بود یا شایدهم متعلق به مارول بود)اینه که هویت برای محافظت از خودت نیس برای محافظت درمقابل دشمنانت از کسایی هست که دوس داری!
پیتر اصلی به این جمله اعتقاد داره برای همین تو کمیک فقط عده ای معدودی هویتشو میدونند.پیتر چندین بار بخاطر اینکه گرین گابلین هویتشو میدونست تا لب مرگ برای نجات عزیزاش رفت و فکر کنم پیتر دنیای التیمیت هم بخاطر همین موضوع کشته شد!(البته زنده شد)این موضوع اتفاقا دهه شصتی نیس.این بخاطر «کم عقلی »شخصیته که جون عزیزاش براش مهم نیس!(البته با عرض پوزش)بنظرت اگه گوئن تو سری دوم مردعنکبوتی از هویتش خبردار نبود میمرد؟
نقل قول کردن
omiDeadpool
#13 omiDeadpool 1398-03-06 13:32
به نقل از Toxin:
#10
شما میگید هویت مثل دهه شصت مهم نیس!
یاد یه جمله از یه فیلم که اسمشو حضور ذهن ندارم(ولی فکر کنم بتمن بود یا شایدهم متعلق به مارول بود)اینه که هویت برای محافظت از خودت نیس برای محافظت درمقابل دشمنانت از کسایی هست که دوس داری!
پیتر اصلی به این جمله اعتقاد داره برای همین تو کمیک فقط عده ای معدودی هویتشو میدونند.پیتر چندین بار بخاطر اینکه گرین گابلین هویتشو میدونست تا لب مرگ برای نجات عزیزاش رفت.

خوب پیتر هم تا اینجا بیگدار به اب نزده
به میستریو هم از روی اعتماد به فیوری هویتش رو لو داد
هپی هوگان هم که غریبه نیست. شوهر عمه است :lol:
ولی از شوخی گذشته قبول داری الان داشتن هویت مخفی تو زمان مدرن امروزی خیلی غیرکاربردی و تقریبا غیرممکنه؟
و قبول داری الان نسبت به دهه 60 میلادی عزیزان ابرقهرمانان تحت محافظت بیشتری هستند؟
نقل قول کردن
omiDeadpool
#14 omiDeadpool 1398-03-06 13:34
به نقل از Toxin:
#10
شما میگید هویت مثل دهه شصت مهم نیس!
یاد یه جمله از یه فیلم که اسمشو حضور ذهن ندارم(ولی فکر کنم بتمن بود یا شایدهم متعلق به مارول بود)اینه که هویت برای محافظت از خودت نیس برای محافظت درمقابل دشمنانت از کسایی هست که دوس داری!
پیتر اصلی به این جمله اعتقاد داره برای همین تو کمیک فقط عده ای معدودی هویتشو میدونند.پیتر چندین بار بخاطر اینکه گرین گابلین هویتشو میدونست تا لب مرگ برای نجات عزیزاش رفت و فکر کنم پیتر دنیای التیمیت هم بخاطر همین موضوع کشته شد!(البته زنده شد)این موضوع اتفاقا دهه شصتی نیس.این بخاطر «کم عقلی »شخصیته که جون عزیزاش براش مهم نیس!(البته با عرض پوزش)بنظرت اگه گوئن تو سری دوم مردعنکبوتی از هویتش خبردار نبود میمرد؟

در هر حال من عاشق حال و هوای خاکی فیلمای جدید اسپایدرمنم
منو یاد کارتون شاهکاری به نام spectacular spiderman میندازه
به نظرم مهم وفاداری به ذات پیتره که بهش خوب عمل کردن
نقل قول کردن
Toxin
#15 Toxin 1398-03-06 13:42
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از Toxin:
#10
شما میگید هویت مثل دهه شصت مهم نیس!
یاد یه جمله از یه فیلم که اسمشو حضور ذهن ندارم(ولی فکر کنم بتمن بود یا شایدهم متعلق به مارول بود)اینه که هویت برای محافظت از خودت نیس برای محافظت درمقابل دشمنانت از کسایی هست که دوس داری!
پیتر اصلی به این جمله اعتقاد داره برای همین تو کمیک فقط عده ای معدودی هویتشو میدونند.پیتر چندین بار بخاطر اینکه گرین گابلین هویتشو میدونست تا لب مرگ برای نجات عزیزاش رفت و فکر کنم پیتر دنیای التیمیت هم بخاطر همین موضوع کشته شد!(البته زنده شد)این موضوع اتفاقا دهه شصتی نیس.این بخاطر «کم عقلی »شخصیته که جون عزیزاش براش مهم نیس!(البته با عرض پوزش)بنظرت اگه گوئن تو سری دوم مردعنکبوتی از هویتش خبردار نبود میمرد؟

در هر حال من عاشق حال و هوای خاکی فیلمای جدید اسپایدرمنم
منو یاد کارتون شاهکاری به نام spectacular spiderman میندازه
به نظرم مهم وفاداری به ذات پیتره که بهش خوب عمل کردن

نه اتفاقا این پیتر وفاداری شخصیتی به پیتر اصلی نداره!درسته ایستراگ های زیادی تو فیلمش هس که به کمیکها اشاره میکنه.ولی دلیل وفاداری شخصیتی نیس.همون مقاله پایین سایتو که نوشته چرا عاشق مردعنکبوتی هستیمو بخون نزدیک ده مورد از بیست مورد ذکر شده رو نداره!
دغدغه زندگی که نداره(مثل پیتر اصل که اجاره خونه و عکاسی دغدغه شه)،مستقل که نیس،بچه خوش تیپه و تو یه فیلم دوتا دخترو عاشق خودش کرده(پیتر اصلا بین دخترا تو کمیک محبوب نیس.مثال:بلک کت عاشق مردعنکبوتی بود ولی بعد دیدن چهره پیتر فرار کرد :lol: )تجهیزات در حد بتمن و ایرون من داره و دها تناقض دیگه که بخوام بنویسم طولانیه
نقل قول کردن
omiDeadpool
#16 omiDeadpool 1398-03-06 13:49
به نقل از Toxin:
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از Toxin:
#10
شما میگید هویت مثل دهه شصت مهم نیس!
یاد یه جمله از یه فیلم که اسمشو حضور ذهن ندارم(ولی فکر کنم بتمن بود یا شایدهم متعلق به مارول بود)اینه که هویت برای محافظت از خودت نیس برای محافظت درمقابل دشمنانت از کسایی هست که دوس داری!
پیتر اصلی به این جمله اعتقاد داره برای همین تو کمیک فقط عده ای معدودی هویتشو میدونند.پیتر چندین بار بخاطر اینکه گرین گابلین هویتشو میدونست تا لب مرگ برای نجات عزیزاش رفت و فکر کنم پیتر دنیای التیمیت هم بخاطر همین موضوع کشته شد!(البته زنده شد)این موضوع اتفاقا دهه شصتی نیس.این بخاطر «کم عقلی »شخصیته که جون عزیزاش براش مهم نیس!(البته با عرض پوزش)بنظرت اگه گوئن تو سری دوم مردعنکبوتی از هویتش خبردار نبود میمرد؟

در هر حال من عاشق حال و هوای خاکی فیلمای جدید اسپایدرمنم
منو یاد کارتون شاهکاری به نام spectacular spiderman میندازه
به نظرم مهم وفاداری به ذات پیتره که بهش خوب عمل کردن

نه اتفاقا این پیتر وفاداری شخصیتی به پیتر اصلی نداره!درسته ایستراگ های زیادی تو فیلمش هس که به کمیکها اشاره میکنه.ولی دلیل وفاداری شخصیتی نیس.همون مقاله پایین سایتو که نوشته چرا عاشق مردعنکبوتی هستیمو بخون نزدیک ده مورد از بیست مورد ذکر شده رو نداره!
دغدغه زندگی که نداره(مثل پیتر اصل که اجاره خونه و عکاسی دغدغه شه)،مستقل که نیس،بچه خوش تیپه و تو یه فیلم دوتا دخترو عاشق خودش کرده(پیتر اصلا بین دخترا تو کمیک محبوب نیس.مثال:بلک کت عاشق مردعنکبوتی بود ولی بعد دیدن چهره پیتر فرار کرد :lol: )تجهیزات در حد بتمن و ایرون من داره و دها تناقض دیگه که بخوام بنویسم طولانیه

نه اینطور نیست اصلا خیلی هم وفاداره
اگه اینطور بود که استاد ترابی نقد مثبت واسه فیلمش نمینوشت
مثلا روحیه تسلیم ناپذیریش
اراده بالاش که تو صحنه گیر کردن زیر اوار بود
بدشانسیش
محبوب نبودن نزد دخترا و هم کلاسی ها
اینکه قدرت هاش به منزله نفرینه و نمیزاره از زندگی لذت ببره
تعاملش با شخصیت های مکمل
متلک انداختن هنگام مبارزه
بی تجربه گی و داشتن دغدغه و تردید و حالت everyman بودن پیتر که باعث میشه جایز الخطا باشه
اهمیت دادن به جان عزیزانش (دیدی وقتی تومز تهدیدشون کرد چقدر غیرتی شد؟)
تجهیزاتش هم اتفاقا مشکلی نیست چون در اصل با لباس خودش والچر رو شکست داد
محبوب نبودن در سطح شهر و ... وقتی پیتر بزرگ تر شد و تو فیلمای بعدی بهش میپردازن
در کل پیشنهاد میکنم به ظاهر امر توجه نکنی و به عمق بزنی! این چیزایی که واسه شما مشکل ساز شده فرعی هستن. برای اینه که طراوت ایجاد بشه و از سری فیلمای قبلی متمایز بشن
وگرنه پیتر همون پیتره
درست مثل سری دن اسلات که پیتر پولدار و کارخونه دار شد ولی همون آدم سابق بود
یادته؟
نقل قول کردن
Toxin
#17 Toxin 1398-03-06 14:07
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از Toxin:
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از Toxin:
#10
شما میگید هویت مثل دهه شصت مهم نیس!
یاد یه جمله از یه فیلم که اسمشو حضور ذهن ندارم(ولی فکر کنم بتمن بود یا شایدهم متعلق به مارول بود)اینه که هویت برای محافظت از خودت نیس برای محافظت درمقابل دشمنانت از کسایی هست که دوس داری!
پیتر اصلی به این جمله اعتقاد داره برای همین تو کمیک فقط عده ای معدودی هویتشو میدونند.پیتر چندین بار بخاطر اینکه گرین گابلین هویتشو میدونست تا لب مرگ برای نجات عزیزاش رفت و فکر کنم پیتر دنیای التیمیت هم بخاطر همین موضوع کشته شد!(البته زنده شد)این موضوع اتفاقا دهه شصتی نیس.این بخاطر «کم عقلی »شخصیته که جون عزیزاش براش مهم نیس!(البته با عرض پوزش)بنظرت اگه گوئن تو سری دوم مردعنکبوتی از هویتش خبردار نبود میمرد؟

در هر حال من عاشق حال و هوای خاکی فیلمای جدید اسپایدرمنم
منو یاد کارتون شاهکاری به نام spectacular spiderman میندازه
به نظرم مهم وفاداری به ذات پیتره که بهش خوب عمل کردن

نه اتفاقا این پیتر وفاداری شخصیتی به پیتر اصلی نداره!درسته ایستراگ های زیادی تو فیلمش هس که به کمیکها اشاره میکنه.ولی دلیل وفاداری شخصیتی نیس.همون مقاله پایین سایتو که نوشته چرا عاشق مردعنکبوتی هستیمو بخون نزدیک ده مورد از بیست مورد ذکر شده رو نداره!
دغدغه زندگی که نداره(مثل پیتر اصل که اجاره خونه و عکاسی دغدغه شه)،مستقل که نیس،بچه خوش تیپه و تو یه فیلم دوتا دخترو عاشق خودش کرده(پیتر اصلا بین دخترا تو کمیک محبوب نیس.مثال:بلک کت عاشق مردعنکبوتی بود ولی بعد دیدن چهره پیتر فرار کرد :lol: )تجهیزات در حد بتمن و ایرون من داره و دها تناقض دیگه که بخوام بنویسم طولانیه

نه اینطور نیست اصلا خیلی هم وفاداره
اگه اینطور بود که استاد ترابی نقد مثبت واسه فیلمش نمینوشت
مثلا روحیه تسلیم ناپذیریش
اراده بالاش که تو صحنه گیر کردن زیر اوار بود
بدشانسیش
محبوب نبودن نزد دخترا و هم کلاسی ها
اینکه قدرت هاش به منزله نفرینه و نمیزاره از زندگی لذت ببره
تعاملش با شخصیت های مکمل
متلک انداختن هنگام مبارزه
بی تجربه گی و داشتن دغدغه و تردید و حالت everyman بودن پیتر که باعث میشه جایز الخطا باشه
اهمیت دادن به جان عزیزانش (دیدی وقتی تومز تهدیدشون کرد چقدر غیرتی شد؟)
تجهیزاتش هم اتفاقا مشکلی نیست چون در اصل با لباس خودش والچر رو شکست داد
محبوب نبودن در سطح شهر و ... وقتی پیتر بزرگ تر شد و تو فیلمای بعدی بهش میپردازن
در کل پیشنهاد میکنم به ظاهر امر توجه نکنی و به عمق بزنی! این چیزایی که واسه شما مشکل ساز شده فرعی هستن. برای اینه که طراوت ایجاد بشه و از سری فیلمای قبلی متمایز بشن
وگرنه پیتر همون پیتره
درست مثل سری دن اسلات که پیتر پولدار و کارخونه دار شد ولی همون آدم سابق بود
یادته؟

سری دن اسلات و پیتر پولدار فاجعه بود.حتی هوادارا اعتراض کردن چرا مردعنکبوتی شده بتمن و مرد اهنی.پس بنظرت چرا صنایع پارکرو سریع منهدم کردن
در مورد فیلم
من هم به نقد اقای ترابی ایراد نگرفتم.ایشون مدت زمان بیشتری از من اسپایدی رو میشناسن
اینکه من از شخصیت پیتر دیزنی خوشم نمیاد نظر منه!نمیشه که من نظر و سلیقم کاملا با بقیه یکسان باشه!
اراده بالا و تسلیم ناپذیری که ویژگی هر هیرویی هس!کدوم هیرو اراده پایینی داره؟کسی که اراده پایین داشته باشه هیرو نیس
تعامل؟!!!پیتر کمیک تو تعامل و روابط اصلا خوب نیس!مثل مردم عادی خجالتیه که قابل درکه!
متلکو قبول دارم و این متلک نقطه ضعف سه گانه ریمی بود.ولی متلک های بازگشت به خانه بی مزه بود!اصلا متلکهای پیتر اصلی نبود و شاید فقط یه بچه به این متلکها بخنده
شخصیتهای مکمل هم اصلا به پای سه گانه ریمی نمی رسید!
پیتر مستقله کدوم پیتری دیدی که کیفش دزدیده بشه به زنعموش بگه کیف براش بخره؟!!!
درمورد اهمت دادن به عزیزان ،قهرمانی که به عزیزانش اهمیت میده هویتشو حفظ میکنه.این اشتباهو یکبار پیتر کمیک کرد و گرین گابلین مطلع شد،بعدش گوئنو کشت.ولی دیگه هیچ وقت پیتر درمورد هویتش اینقدر بی تفاوت نبود حتی درمقابل دوستاش!
بله درمورد تجهیزات درسته پیتر با لباس ساده والچرو شکست داد ولی شما از این بعد چجوری پیترو با لباس فوق پیشرفته تحمل میکنید؟!چون اینطور که مشخصه بازهم لباس پیشرفته قراره تو دور از خانه بپوشه.
در مورد زندگی،این پیتر چه دغدغه ای داره؟نه کار میکنه،همه چیز هم زنعموش براش تامین میکنه.پول هم که براش از طرف پپر و هپی میباره!همین موضوعات بود که پیترو مثل ما میکرد!
نقل قول کردن
Amir M Alvandi
#18 Amir M Alvandi 1398-03-06 15:26
به نقل از we_are_bfe:
من فقط منتظر اینم ببینم پیرت میتونه جای تونی رو بگیره برای بعقیه موضوع های فیلم هیجان ندارم

فک نکنم جای خالی تونی رو حتی پپر پاتس بتونه بگیره چه برسه به پیتر :lol: حالا باید منتظر بود و دید :)
نقل قول کردن
omiDeadpool
#19 omiDeadpool 1398-03-06 15:49
به نقل از Toxin:
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از Toxin:
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از Toxin:
#10
شما میگید هویت مثل دهه شصت مهم نیس!
یاد یه جمله از یه فیلم که اسمشو حضور ذهن ندارم(ولی فکر کنم بتمن بود یا شایدهم متعلق به مارول بود)اینه که هویت برای محافظت از خودت نیس برای محافظت درمقابل دشمنانت از کسایی هست که دوس داری!
پیتر اصلی به این جمله اعتقاد داره برای همین تو کمیک فقط عده ای معدودی هویتشو میدونند.پیتر چندین بار بخاطر اینکه گرین گابلین هویتشو میدونست تا لب مرگ برای نجات عزیزاش رفت و فکر کنم پیتر دنیای التیمیت هم بخاطر همین موضوع کشته شد!(البته زنده شد)این موضوع اتفاقا دهه شصتی نیس.این بخاطر «کم عقلی »شخصیته که جون عزیزاش براش مهم نیس!(البته با عرض پوزش)بنظرت اگه گوئن تو سری دوم مردعنکبوتی از هویتش خبردار نبود میمرد؟

در هر حال من عاشق حال و هوای خاکی فیلمای جدید اسپایدرمنم
منو یاد کارتون شاهکاری به نام spectacular spiderman میندازه
به نظرم مهم وفاداری به ذات پیتره که بهش خوب عمل کردن

نه اتفاقا این پیتر وفاداری شخصیتی به پیتر اصلی نداره!درسته ایستراگ های زیادی تو فیلمش هس که به کمیکها اشاره میکنه.ولی دلیل وفاداری شخصیتی نیس.همون مقاله پایین سایتو که نوشته چرا عاشق مردعنکبوتی هستیمو بخون نزدیک ده مورد از بیست مورد ذکر شده رو نداره!
دغدغه زندگی که نداره(مثل پیتر اصل که اجاره خونه و عکاسی دغدغه شه)،مستقل که نیس،بچه خوش تیپه و تو یه فیلم دوتا دخترو عاشق خودش کرده(پیتر اصلا بین دخترا تو کمیک محبوب نیس.مثال:بلک کت عاشق مردعنکبوتی بود ولی بعد دیدن چهره پیتر فرار کرد :lol: )تجهیزات در حد بتمن و ایرون من داره و دها تناقض دیگه که بخوام بنویسم طولانیه

نه اینطور نیست اصلا خیلی هم وفاداره
اگه اینطور بود که استاد ترابی نقد مثبت واسه فیلمش نمینوشت
مثلا روحیه تسلیم ناپذیریش
اراده بالاش که تو صحنه گیر کردن زیر اوار بود
بدشانسیش
محبوب نبودن نزد دخترا و هم کلاسی ها
اینکه قدرت هاش به منزله نفرینه و نمیزاره از زندگی لذت ببره
تعاملش با شخصیت های مکمل
متلک انداختن هنگام مبارزه
بی تجربه گی و داشتن دغدغه و تردید و حالت everyman بودن پیتر که باعث میشه جایز الخطا باشه
اهمیت دادن به جان عزیزانش (دیدی وقتی تومز تهدیدشون کرد چقدر غیرتی شد؟)
تجهیزاتش هم اتفاقا مشکلی نیست چون در اصل با لباس خودش والچر رو شکست داد
محبوب نبودن در سطح شهر و ... وقتی پیتر بزرگ تر شد و تو فیلمای بعدی بهش میپردازن
در کل پیشنهاد میکنم به ظاهر امر توجه نکنی و به عمق بزنی! این چیزایی که واسه شما مشکل ساز شده فرعی هستن. برای اینه که طراوت ایجاد بشه و از سری فیلمای قبلی متمایز بشن
وگرنه پیتر همون پیتره
درست مثل سری دن اسلات که پیتر پولدار و کارخونه دار شد ولی همون آدم سابق بود
یادته؟

سری دن اسلات و پیتر پولدار فاجعه بود.حتی هوادارا اعتراض کردن چرا مردعنکبوتی شده بتمن و مرد اهنی.پس بنظرت چرا صنایع پارکرو سریع منهدم کردن
در مورد فیلم
من هم به نقد اقای ترابی ایراد نگرفتم.ایشون مدت زمان بیشتری از من اسپایدی رو میشناسن
اینکه من از شخصیت پیتر دیزنی خوشم نمیاد نظر منه!نمیشه که من نظر و سلیقم کاملا با بقیه یکسان باشه!
اراده بالا و تسلیم ناپذیری که ویژگی هر هیرویی هس!کدوم هیرو اراده پایینی داره؟کسی که اراده پایین داشته باشه هیرو نیس
تعامل؟!!!پیتر کمیک تو تعامل و روابط اصلا خوب نیس!مثل مردم عادی خجالتیه که قابل درکه!
متلکو قبول دارم و این متلک نقطه ضعف سه گانه ریمی بود.ولی متلک های بازگشت به خانه بی مزه بود!اصلا متلکهای پیتر اصلی نبود و شاید فقط یه بچه به این متلکها بخنده
شخصیتهای مکمل هم اصلا به پای سه گانه ریمی نمی رسید!
پیتر مستقله کدوم پیتری دیدی که کیفش دزدیده بشه به زنعموش بگه کیف براش بخره؟!!!
درمورد اهمت دادن به عزیزان ،قهرمانی که به عزیزانش اهمیت میده هویتشو حفظ میکنه.این اشتباهو یکبار پیتر کمیک کرد و گرین گابلین مطلع شد،بعدش گوئنو کشت.ولی دیگه هیچ وقت پیتر درمورد هویتش اینقدر بی تفاوت نبود حتی درمقابل دوستاش!
بله درمورد تجهیزات درسته پیتر با لباس ساده والچرو شکست داد ولی شما از این بعد چجوری پیترو با لباس فوق پیشرفته تحمل میکنید؟!چون اینطور که مشخصه بازهم لباس پیشرفته قراره تو دور از خانه بپوشه.
در مورد زندگی،این پیتر چه دغدغه ای داره؟نه کار میکنه،همه چیز هم زنعموش براش تامین میکنه.پول هم که براش از طرف پپر و هپی میباره!همین موضوعات بود که پیترو مثل ما میکرد!

سری دن اسلات افتضاح بود؟!
فکر کنم فقط خبراش رو خوندی . خود داستان رو خوندی؟!!! کاش بخونی و بفهمی که کاملا در اشتباهی
متلک بیمزه هم باشه متلکه. مساله متلکه، نه بامزه بودن یا بیمزه بودنش
شما مشکلت اینه که یه فیلم رو داری مقایسه میکنی با یه سه گانه
صبر داشته باش بزار بقیه قسمت ها هم بیان داداش
ما هرگز ندیدیم پپر و هپی به پیتر پول بدن ولی دیدیم پیتر سر قیمت ساندویچ داره با بقال سر کوچه شون چونه میزنه، درست است؟
اهمیت دادن به عزیزان و هویت مخفی به نظرم پیتر شاید واقعا اصلا به اون درجه از بلوغ نرسیده اینو درک کنه ولی رفتارش نشون میده چقدر براش مهمن
لباس پیشرفته هم باید صبر کنیم و ببینیم. بزار ببینیم این فیلم چطور قضیه رو بهمون نشون میده. اکی؟ شما فیلمو ندیده که نمیتونی قضاوت کنی
در هر حال هر کی سلیقه ای داره
ولی اطمینان دارم اگه این پیتر و فیلمش و شخصیتش مشکلی داشت امثال استاد ترابی با این سابقه زیادشون ایراد میگرفتن
یا مثلا هواداران مارول هم طومار امضا میکردن
منتقدا هم نمرات خوب به فیلم نمیدادن
من که موقع دیدن فیلم حس میکردم دارم یه فیلم اسپایدرمن میبینم، تازه اونم یه فیلم باطراوت
بازم میگم شما خیلی به ظاهر اهمیت دادی ولی بازم هر کی سلیقه ای داره و نظری داره که محترمه
نقل قول کردن
me
#20 me 1398-03-06 16:09
چیزی که شایعه رو قوت میده اینه که اسباب بازی مال فیلمه



مثلاً من خودم داییم اسباب بازی میفروشه و الان یه اسباب بازی برای دادا شم اورده که مرد عنکبوتیه.سیاهه. ده برابر هالک عضله داره وحتی تبرم داره :o
پس من نمیتونم عکسشو تو اینترنت بزارم و بگم اسپایدر من در فیلم جدیدش با سیمبوت پیوند بخوره و از نیک فیوری تبر بگیره :-| :o ولی این مال خود فیلم هستش
نقل قول کردن
Toxin
#21 Toxin 1398-03-06 16:59
#19
البته امید جان، مشخصه که اگه از سری دن اسلات(غیر گابلین قرمز)خوشت بیاد از فیلم هم خوشت میاد.
دن اسلات مری جینو که نابود کرد(فکر کنم شماهم از این موضوع خوشت بیاد چون مشابه همین اتفاق تو هومکامینگ افتاده و ام جی سیاهپوست شده)،شخصیت پیترو تا حدودی تغییر داد،رویداد superior spiderman که واقعا نمیدونم درموردش چی بگم :sad: .بعد برای اینکه نارضایتی هوادارارو برطرف کنه پیترو برگردوند ولی پولدار و با کلی تجهیزات.تا اونجایی که من نظرات و مقاله هایی هم درمورد amazing Spider-Man دن اسلات خوندم باز هم هوادارا ناراضی بودن(مگه این که عده ای کمی مثل شما از اسپایدرمن با این همه تجهیزات و لباس اهنی خوششون بیاد)و پیترو به شخصیتی تبدیل کرد که محتاج کمک بقیه باشه (چندین بار از مایلز و سیلک و هیومن تورچ و ایجنت انتی ونوم کمک خواست که تو فیلم هم مشابه همین اتفاق بین ایرون من و اسپایدرمن افتاد) در انتها هم برای اینکه همه ی اینارو جمع و جور کنه گابلین قرمزو وارد داستان کرد!حالا داستانهایی که نیک اسپنسر ببینید چقدر بهتر از دن اسلاته! ;-)
شما میگید با سه گانه مقایسه نکن!خب فقط همون قسمت اول مردعنکبوتی دو برابر بهتر از ورژن دیزنی بود.درضمن منتقدا ، مثلا سایتای متاکریتیک یا راتن تومیتوز نمیان برحسب وفاداری به شخصیت نمره بدن.شاید حتی اصلا کمیکای اسپایدرمنو نخونده باشن.اونا به عنوان یه فیلم مستقل بهش نمره میدن.ولی اگه وفادارای شخصیتیرو ببینی حتی تو اولین داستانهای مرد عنکبوتی که شما میگی به بلوغ نرسیده رفتارش فرق داره.فقط فرض کن تو کمیک ،اسپایدی از خودش فیلم میگرفت تو یوتیوب میزاشت!فاجعه نبود؟! :lol:
نقل قول کردن
Captain Majid
#22 Captain Majid 1398-03-06 17:07
به نقل از Toxin:
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از Toxin:
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از Toxin:
#10
شما میگید هویت مثل دهه شصت مهم نیس!
یاد یه جمله از یه فیلم که اسمشو حضور ذهن ندارم(ولی فکر کنم بتمن بود یا شایدهم متعلق به مارول بود)اینه که هویت برای محافظت از خودت نیس برای محافظت درمقابل دشمنانت از کسایی هست که دوس داری!
پیتر اصلی به این جمله اعتقاد داره برای همین تو کمیک فقط عده ای معدودی هویتشو میدونند.پیتر چندین بار بخاطر اینکه گرین گابلین هویتشو میدونست تا لب مرگ برای نجات عزیزاش رفت و فکر کنم پیتر دنیای التیمیت هم بخاطر همین موضوع کشته شد!(البته زنده شد)این موضوع اتفاقا دهه شصتی نیس.این بخاطر «کم عقلی »شخصیته که جون عزیزاش براش مهم نیس!(البته با عرض پوزش)بنظرت اگه گوئن تو سری دوم مردعنکبوتی از هویتش خبردار نبود میمرد؟

در هر حال من عاشق حال و هوای خاکی فیلمای جدید اسپایدرمنم
منو یاد کارتون شاهکاری به نام spectacular spiderman میندازه
به نظرم مهم وفاداری به ذات پیتره که بهش خوب عمل کردن

نه اتفاقا این پیتر وفاداری شخصیتی به پیتر اصلی نداره!درسته ایستراگ های زیادی تو فیلمش هس که به کمیکها اشاره میکنه.ولی دلیل وفاداری شخصیتی نیس.همون مقاله پایین سایتو که نوشته چرا عاشق مردعنکبوتی هستیمو بخون نزدیک ده مورد از بیست مورد ذکر شده رو نداره!
دغدغه زندگی که نداره(مثل پیتر اصل که اجاره خونه و عکاسی دغدغه شه)،مستقل که نیس،بچه خوش تیپه و تو یه فیلم دوتا دخترو عاشق خودش کرده(پیتر اصلا بین دخترا تو کمیک محبوب نیس.مثال:بلک کت عاشق مردعنکبوتی بود ولی بعد دیدن چهره پیتر فرار کرد :lol: )تجهیزات در حد بتمن و ایرون من داره و دها تناقض دیگه که بخوام بنویسم طولانیه

نه اینطور نیست اصلا خیلی هم وفاداره
اگه اینطور بود که استاد ترابی نقد مثبت واسه فیلمش نمینوشت
مثلا روحیه تسلیم ناپذیریش
اراده بالاش که تو صحنه گیر کردن زیر اوار بود
بدشانسیش
محبوب نبودن نزد دخترا و هم کلاسی ها
اینکه قدرت هاش به منزله نفرینه و نمیزاره از زندگی لذت ببره
تعاملش با شخصیت های مکمل
متلک انداختن هنگام مبارزه
بی تجربه گی و داشتن دغدغه و تردید و حالت everyman بودن پیتر که باعث میشه جایز الخطا باشه
اهمیت دادن به جان عزیزانش (دیدی وقتی تومز تهدیدشون کرد چقدر غیرتی شد؟)
تجهیزاتش هم اتفاقا مشکلی نیست چون در اصل با لباس خودش والچر رو شکست داد
محبوب نبودن در سطح شهر و ... وقتی پیتر بزرگ تر شد و تو فیلمای بعدی بهش میپردازن
در کل پیشنهاد میکنم به ظاهر امر توجه نکنی و به عمق بزنی! این چیزایی که واسه شما مشکل ساز شده فرعی هستن. برای اینه که طراوت ایجاد بشه و از سری فیلمای قبلی متمایز بشن
وگرنه پیتر همون پیتره
درست مثل سری دن اسلات که پیتر پولدار و کارخونه دار شد ولی همون آدم سابق بود
یادته؟

سری دن اسلات و پیتر پولدار فاجعه بود.حتی هوادارا اعتراض کردن چرا مردعنکبوتی شده بتمن و مرد اهنی.پس بنظرت چرا صنایع پارکرو سریع منهدم کردن
در مورد فیلم
من هم به نقد اقای ترابی ایراد نگرفتم.ایشون مدت زمان بیشتری از من اسپایدی رو میشناسن
اینکه من از شخصیت پیتر دیزنی خوشم نمیاد نظر منه!نمیشه که من نظر و سلیقم کاملا با بقیه یکسان باشه!
اراده بالا و تسلیم ناپذیری که ویژگی هر هیرویی هس!کدوم هیرو اراده پایینی داره؟کسی که اراده پایین داشته باشه هیرو نیس
تعامل؟!!!پیتر کمیک تو تعامل و روابط اصلا خوب نیس!مثل مردم عادی خجالتیه که قابل درکه!
متلکو قبول دارم و این متلک نقطه ضعف سه گانه ریمی بود.ولی متلک های بازگشت به خانه بی مزه بود!اصلا متلکهای پیتر اصلی نبود و شاید فقط یه بچه به این متلکها بخنده
شخصیتهای مکمل هم اصلا به پای سه گانه ریمی نمی رسید!
پیتر مستقله کدوم پیتری دیدی که کیفش دزدیده بشه به زنعموش بگه کیف براش بخره؟!!!

در مورد زندگی،این پیتر چه دغدغه ای داره؟نه کار میکنه،همه چیز هم زنعموش براش تامین میکنه.پول هم که براش از طرف پپر و هپی میباره!همین موضوعات بود که پیترو مثل ما میکرد!

دوست عزیز شما کلا ایراد الکی میگیری میگی چرا پول کیفشو از زن عموش میگیره و داری اسپایدر منو با فیلمای قبلیش مقایسه می کنی که کاملا اشتباهه. چون اونجا همون اوایل فارغ التحصیل میشه و دیگه دستش تو جیب خودش باید بره ولی شما خودت مدرسه می رفتی شلوارت پاره میشد یا کیف و لوازم تحریر میخواستی خودت میخریدی با پول خودت؟ یا والدین پول وسایلو دادن؟ منطق باید داشته باشیم. اگه ب ذات باشه که کلا مرد عنکبوتی سم ریمی رو باید بی وفادارترین بگیریم چون تار ارگانیک داشت و وب شوتر نداشت پس موقع مبارزه هم هیچوقت تارش تموم نمیشد . نمیگم کاملا غلط میگی ولی ایرادایی گاهی میگیری که کاملا غلطه. تو فیلمای قبلی همه دانشگاه بودن و پیتر باید میرفت سر کار ولی اینجا پیتر مدرسه میره و از فیلمای بعدی باید بره دانشگاه و مشکلات کار و زن و زندگی براش پیش بیاد . راجب جایگزینی ایرون من که کلا شما مخالفی منم مخالفم ولی هرگز از اول قرار نبود اسپایدر من جایگزین ایرون من بشه فقط قراره راهشو پیش بگیره تا از استادش درسایی که یاد گرفته رو اجرا کنه ...راجب تکنولوژی هم بگم که تو دنیای امروزی که این همه فناوری هست تو دنیا مگه من عقلم کمه که با لباس خالی برم به جنگ اون همه ادم فضایی و ادمای با قدرت فرابشری . خب از این تکنولوژی ها استفاده میکنم .
نقل قول کردن
omiDeadpool
#23 omiDeadpool 1398-03-06 17:12
به نقل از Toxin:
#19
البته امید جان، مشخصه که اگه از سری دن اسلات(غیر گابلین قرمز)خوشت بیاد از فیلم هم خوشت میاد.
دن اسلات مری جینو که نابود کرد(فکر کنم شماهم از این موضوع خوشت بیاد چون مشابه همین اتفاق تو هومکامینگ افتاده و ام جی سیاهپوست شده)،شخصیت پیترو تا حدودی تغییر داد،رویداد superior spiderman که واقعا نمیدونم درموردش چی بگم :sad: .بعد برای اینکه نارضایتی هوادارارو برطرف کنه پیترو برگردوند ولی پولدار و با کلی تجهیزات.تا اونجایی که من نظرات و مقاله هایی هم درمورد amazing Spider-Man دن اسلات خوندم باز هم هوادارا ناراضی بودن(مگه این که عده ای کمی مثل شما از اسپایدرمن با این همه تجهیزات و لباس اهنی خوششون بیاد)و پیترو به شخصیتی تبدیل کرد که محتاج کمک بقیه باشه (چندین بار از مایلز و سیلک و هیومن تورچ و ایجنت انتی ونوم کمک خواست که تو فیلم هم مشابه همین اتفاق بین ایرون من و اسپایدرمن افتاد) در انتها هم برای اینکه همه ی اینارو جمع و جور کنه گابلین قرمزو وارد داستان کرد!حالا داستانهایی که نیک اسپنسر ببینید چقدر بهتر از دن اسلاته! ;-)
شما میگید با سه گانه مقایسه نکن!خب فقط همون قسمت اول مردعنکبوتی دو برابر بهتر از ورژن دیزنی بود.درضمن منتقدا ، مثلا سایتای متاکریتیک یا راتن تومیتوز نمیان برحسب وفاداری به شخصیت نمره بدن.شاید حتی اصلا کمیکای اسپایدرمنو نخونده باشن.اونا به عنوان یه فیلم مستقل بهش نمره میدن.ولی اگه وفادارای شخصیتیرو ببینی حتی تو اولین داستانهای مرد عنکبوتی که شما میگی به بلوغ نرسیده رفتارش فرق داره.فقط فرض کن تو کمیک ،اسپایدی از خودش فیلم میگرفت تو یوتیوب میزاشت!فاجعه نبود؟! :lol:

باشه شما راست میگی
چون دیگه داری کاملا داری همه چیزو با هم قاطی میکنی و ... ما بحث دوران کارخانه دار شدن پیتر رو داشتیم شما رفتی سر وقت مرد عنکبوتی برتر و مری جین و ... کمک دادن به پیتر رو ضعف میدونی و ... (در حالی که تو شاهکار 12 قسمتی مرد عنکبوتی: شوالیه های مارول هم در مقابله با 12 خبیث بقیه قهرمانا هم اومدن به کمک پیتر. میدونی؟ اصل اون رویارویی نهاییه که پیتر باید با نورمن بکنه . بقیه اش به نظرم ... اصلا ولش کن
یا فیلم گذاشتن تو یوتیوب
به نظرم یه پیتر پارکر امروزی این کار رو حتما میکنه چون everyman هستش و هر کسی این کارو میکنه اگه نمیکرد از ذاتش دور میفتاد
ولی حالا بیخیال
با حرفای کلی زدن بحث به نتیجه نمیرسه
ما یه ساعت حرف زدیم بعد شما اخرش میگی همون قسمت اول چند برابر بهتر از دیزنی بود!
من بحثی ندارم ;-)
نقل قول کردن
pegahmm
#24 pegahmm 1398-03-07 01:07
به نقل از Toxin:
#19
البته امید جان، مشخصه که اگه از سری دن اسلات(غیر گابلین قرمز)خوشت بیاد از فیلم هم خوشت میاد.
دن اسلات مری جینو که نابود کرد(فکر کنم شماهم از این موضوع خوشت بیاد چون مشابه همین اتفاق تو هومکامینگ افتاده و ام جی سیاهپوست شده)،شخصیت پیترو تا حدودی تغییر داد،رویداد superior spiderman که واقعا نمیدونم درموردش چی بگم :sad: .بعد برای اینکه نارضایتی هوادارارو برطرف کنه پیترو برگردوند ولی پولدار و با کلی تجهیزات.تا اونجایی که من نظرات و مقاله هایی هم درمورد amazing Spider-Man دن اسلات خوندم باز هم هوادارا ناراضی بودن(مگه این که عده ای کمی مثل شما از اسپایدرمن با این همه تجهیزات و لباس اهنی خوششون بیاد)و پیترو به شخصیتی تبدیل کرد که محتاج کمک بقیه باشه (چندین بار از مایلز و سیلک و هیومن تورچ و ایجنت انتی ونوم کمک خواست که تو فیلم هم مشابه همین اتفاق بین ایرون من و اسپایدرمن افتاد) در انتها هم برای اینکه همه ی اینارو جمع و جور کنه گابلین قرمزو وارد داستان کرد!حالا داستانهایی که نیک اسپنسر ببینید چقدر بهتر از دن اسلاته! ;-)
شما میگید با سه گانه مقایسه نکن!خب فقط همون قسمت اول مردعنکبوتی دو برابر بهتر از ورژن دیزنی بود.درضمن منتقدا ، مثلا سایتای متاکریتیک یا راتن تومیتوز نمیان برحسب وفاداری به شخصیت نمره بدن.شاید حتی اصلا کمیکای اسپایدرمنو نخونده باشن.اونا به عنوان یه فیلم مستقل بهش نمره میدن.ولی اگه وفادارای شخصیتیرو ببینی حتی تو اولین داستانهای مرد عنکبوتی که شما میگی به بلوغ نرسیده رفتارش فرق داره.فقط فرض کن تو کمیک ،اسپایدی از خودش فیلم میگرفت تو یوتیوب میزاشت!فاجعه نبود؟! :lol:



بنده تا حالا بيشتر از دو سه تا كميك اسپايدرمن نخوندم ولي ميخواستم چندتا نكته بهت بگم، اولا يكم صبور باش، شايد دقيقا ميخوان مثل گفته تو رفتار كنن و مثلا تو قسمتاي آينده يا حتي همين قسمت يكي از دوستاي پيترو بكشن تا ارزش هويت مخفي رو بفهمه، و مثلا ديگه حاضر نشه حتى جلوي كساييكه شيلد قبولشون داره هويتشو فاش كنه،بنظر من اين خيلي داستان بهتريه تا اينكه مثلا پيتر از همون اول كه ١٥ ساله بوده اونقدر عاقل و بالغ بوده كه هويتشو نگه داره، بايد يه اتفاقي بيفته تا ارزش هويتشو درك كنه
دوما ام جي كه حالا ميشل جونزه(هنوزم نفهميدم مارول دقيقا فازش چيه سر اين كاراكتر!!:))) و حتى اگه واقعا قرار باشه جاي مري جين رو بگيره و اگه واقعا در قسمتاي بعد شما حس كني كه دقيقا داره كاراكتر مري جين رو به تصوير ميكشه ديگه رنگ پوست واست بي اهميت ميشه، درسته كه تصميم بيخود و سياسي اي بود ولي در حدي نيست كه يه كاراكتر خوب رو كلا برات خراب كنه
سوما اين قضيه جايگزيني آيرن من تقريبا هشتاد درصد مطمعنم كه راجب ميستريو عه، يعني حالا كه يكي از معروف ترين قهرمانا حذف شده، ميستريو ميخواد هرجور شده جاي اون كاراكترو بگيره، حتي يكي از دوستاي پيتر هم گفت"اون يارو مثل آيرن من و ثور باهمه!" فكر ميكنم اين كه تريلر ميخواست نشون بده پيتر قراره جاي توني رو بگيره يا رد گم كني بوده يا صرفا دلايل تبليغي!(تريلراي هومكامينگ يجوري بود كه فك ميكردي آيرن من ٤ عه! كلا ١٠ دقيقه توني تو فيلم بود!)
چهارما،بازم ميگم صبور باش، پيتر زمانيكه بره كالج قطعا شغل پيدا ميكنه و قطعا ديگه غرورش اجازه نميده از هپي و پپر و مي پول بگيره
پنجما متاسفانه اينكه هاليوود بخاطر وفاداري به كميك يه بازيگر غير خوش قيافه رو نقش اول بذاره هميشه محال بوده...شرمنده!:d
ششما، يه قسمت از تريلر جديد پيتر داشت با تجهيزات توني واسه خودش وب شوتر درست ميكرد،حالا كه توني مرده مطمعن باش وسايل و تكنولوژيشو خودش ميسازه
هفتما اگه واقعا واقعا مولتي ورس درست باشه خدارو چه ديدي! شايد تو يكي از يونيورسا پيتر يه خرخون زشت بي پول و بدبخت باشه و كاملا وفادار!؛)
The possibilities are endless
بنابراين انقد زود نااميد نشو، كوين فايگي يه طرفدار پر و پا قرصه از تو بيشتر، و توي سه گانه ريمي هم تهيه كنندگى كرده
نقل قول کردن
Toxin
#25 Toxin 1398-03-07 02:02
#22
بله،الان قبول دارم شاید زود قضاوت کردم،ولی ایرادهایی که گفتم تو قسمت اول بود ولی باید صبر کرد شاید درست شد
اما درمورد تکنولوژی،راستش من هم اول این سوال تو ذهنم بود که چرا وقتی تونی این همه زره داره ،ولی به کاپیتان و هاکای و بلک ویدو نمیده؟مگه عقلش کمه؟!ولی بعدش فهمیدم اشتباه میکردم سپر ساده کپ و تیرکمون ساده هاکای یه نماده.این نمادا باید حفظ بشه!لباس دست دوز مردعنکبوتی هم یه نماده!البته شاید واقعا باید صبر کرد تا این موضوع درست بشه.من که از خدامه
#24
نظر شماهم درسته و شاید بازهم من زود قضاوت کردم.درمورد سیاهپوست بودن ام جی هم سوئ برداشت نشه.منظورم اینه که چهره ام جی و موهای قرمزش نمادینه.همونطور که اگه ماشین جنگی سفید پوست بشه من ناراحت میشم درمورد ام جی هم همینطوره.من اصلا با میشل مشکلی ندارم اینکه گفت منو صدا بزنید ام جی یعنی جای مری جینو گرفته و احتمالا ما دیگه مری جینی در دنباله نخواهیم دید و این اعصاب منو خرد کرد.تا چندسال دیگه هم مارول قصد داره مایلزو جایگزین پیتر کنه.بعدش با فیلمهای اسپایدرمن با شخصیتهای کاملا سیاهپوست طرفیم
نقل قول کردن
Kia-thor
#26 Kia-thor 1398-03-08 23:52
به نقل از M.Mardukh:
من فکر میکنم که اون فیوریی که به پیتر میگه که هویت خودش رو برای میستریو فاش کنه، کلکی از طرف خود میستریو یا آفتاب پرست ئه. میستریو این کار رو میکنه تا کارهای خودش رو توجیه کنه.
بعد توی فیلم ما شاهد اون قسمتی هستیم که خود فیوری میاد داخل هتل و اون شلیک رو به ند میکنه و به پیتر میگه که من اونی نیستم که با میستریو هستش.

اینم بگم که این فقط یه حدسه :lol:


با تیکه اول نظرت موافقم یعنی در واقع خودمم همچین تئوری برای این فیلم دارم ولی قسمت دومش ک گفتی اونجا که ند و با تیر میزنه مال اوایل فیلمه و بنظرم همون افتاب پرست باشه و ما از دو سوم پایانی متوجه جریان بشیم. جایی که پیتر لباس مخفی کاری و به همین بهونه میگیره از فیوری تا با هویت مخفی نزدیک این اتفاقات شه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید