داغ داغ! تریلر جدیدی از «مردعنکبوتی دور از خانه» لو رفت! (Spider-man Far From Home)

داغ داغ! تریلر جدیدی از «مردعنکبوتی دور از خانه» لو رفت! (Spider-man Far From Home)

همزمان با اکران فیلم علاءالدین تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار اسپایدرمن دور از خانه لو رفت!

 

ظاهرا در خلال اکران فیلم علاءالدین در آمریکا، قبل از پخش این فیلم تریلری از فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» منتشر شده که واقعا عالیه! خودتون تماشا کنید:

صحنه های تریلر لو رفته مردعنکبوتی دور از خانه

لینک دانلود و تماشا

همونطور که دیدید پیتر قراره خودش لباس جدیدشو درست کنه، همچنین مثل این که قراره صحنه های تاب خوردن اسپایدی رو بیشتر ببینیم چیزی که جایش در فیلم قبلی خالی بود!

 

نظر شما چیه؟ چه نکته ای در این تریلر نهفته بود؟

 

مطالب مرتبط:

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

MehdiEvil
#1 MehdiEvil 1398-03-11 17:43
مورد انتظار ترین فیلم تابستون :-)
نقل قول کردن
M.Mardukh
#2 M.Mardukh 1398-03-11 18:55
تریلر جالبی بود.

با اون صحنه تاب خوردن خیلی حال کردم. راستش فیلم و کارتون های مردعنکبوتی بدون این صحنه ها، یه جاش می لنگه.

میشل یا ام جی،
لباس مردعنکبوتی یا مرد آهنی یا بتمن، مسئله این است.
(قضاوت با شما)
نقل قول کردن
loki-thor
#3 loki-thor 1398-03-11 18:59
مطمئن باشید این فیلم میترکونه
امیدوارم به دلیل اکران این فیلم،فیلم اندگیم هم دوباره تو کیشه یه جان تازه بگیره و بالاخره آواتار رو ردکنه
نقل قول کردن
AbolfazlRezaii1026
#4 AbolfazlRezaii1026 1398-03-11 19:52
بی صبرانه منتظر این فیلمم به نظرم میترکونه ;-)
استاد ترابی ببخشید ربطی به اینجا نداره ولی 2 تا سوال دارم
ایستراگ ها و اشارات کاپیتان مارول را نمینوسیند؟
کاپیتان مارول را بعد از چه فیلمی باید دید؟
ممنون
نقل قول کردن
Logan.Wolverine.Jackman
-1 #5 Logan.Wolverine.Jackman 1398-03-11 22:01
با سلام خدمت اساتید محترم سایت
راستش میخواستم صبر کنم و بعد از اکران و دیدن فیلم نظرمو بگم چون امید داشتم که قراره این فیلم اشتباهات گذشته رو حل و جبران کنه که متاسفانه با دیدن این تریلر فهمیدم داشتم خودم رو گول میزدم.
اولا با تمام احترامی که برای شما قاءلم اقای فقیه من به این نمیگم داره برای خودش لباس درست میکنه. مگه پیتر داره با سوزن و نخ برای خودش لباس درست میکنه که میگید پیتر داره برای خودش لباس درست میکنه؟پیتر در یک جت شخصی میلیون دلاری حضور داره و تجهیزات میلیارد دلاری تونی استارک داره برای پیتر لباسی قدرتمند تر و پیشرفته تر از ایرون اسپایدر میسازه.این به نظر من مردعنکبوتی نیست ایرون من جونیوره. پیتر حتی طراح لباس کلاسیک خودش نیست و تونی استارک اون رو براش طراحی کرده و بهش داده. تازه حالا نیک فیوری هم میخواد یه لباس جدید دیگه هم بهش بده(انگار همه قراره برای پیار لباس درست کنند جز خودش) خدایی یعنی منم که فقط با این نسخه از مردعنکبوتی که mcu داره اراءه میده مشکل دارم؟
بابا یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنشه. نه اینکه با لباس میلیارد دلاری و هزاران تجهیزات مختلف و هوش مصنوعی بره با ویلین ها مبارزه کنه. همون طور که بالا گفتم این دیگه مردعنکبوتی نیست این ایرون من جونیوره.
یه ویژگی دیگه مردعنکبوتی اینه که اولین نوجوانی که دستیار قهرمانی دیگر نیست.ولی ما در این نسخه از مردعنکبوتی میبینیم که مردعنکبوتی قراره جایگزین مرشد خودش که مرده بشود. خدایی یعنی چه مرداهنی بعدی؟یعنی فقط منم که با این جمله مشکل دارم؟
تازه مردعنکبوتی نماد استقامت و خودکامگی است و همیشه به خودش متکی است ولی تا جایی که ما دیدیم همش به تونی استارک وابسته است.
نکته ی دیگه هم اینه که به احتمال زیاد میشل همون مری جین خودمونه و مارول برای اینکه داد هوادارا در نیاد کم کم داره این موضوع را رو میکنه.خدایی چه دلیلی برای تغیر نژاد این شخصیت وجود داره؟مگه ام جی به موی قرمز و زیبایی اش معروف نیست؟ چرا باید این رو تغیر بدن؟مگه مارول از تغیر نژاد شخصیت فلش و اعتراض هواداران درس نگرفت؟ چرا میخواد دوباره این اشتباه رو تکرار کنه؟تازه هر چقدر هم شخصیت پردازیش خوب باشه بازم اون حال و هوای ام جی رو نداره بخاطر همون دلایل بالا
بنظرم انتخاب بازیگر برای این فیلم بد بوده (بجز تام هالند البته) یعنی کلا تمام شخصیت های فرعی توی دنیای کمیک رو تغیر دادن.مثلا ما با زن عمو می جوان و زیبا طرفیم(داداش کوچیکم فکر میکرد خواهر مردعنکبوتیه) فلش تامسونی که قد کوتاه و سیاه پوسته و خوشتیپ نیست و اصلا در مدرسه محبوب نیست و انگار بیشتر پیتر تو مدرسه محبوبه و فلش توسری خور پیتر است. ند هم که همون گانکه رفیق فابریک مایلزه که همون هم از هری ازبورن گرفتن(خب پس چرا از هری ازبورن استفاده نکردن) بتی برنتی که هر موقع میبینیش یاد گوءن استیسی میافتی.مری جین هم خب بالا گفتم.
یه مشکل دیگه اینکه مارول داره تونی استارک رو جایگزین عمو بن میکنه.مثلا پیتر در فیلم قبلی برای اثابات خود به تونی استارک داره تلاش میکنه و موقعی که زیر یک تن اهن افتاده یاد جمله ی تونی استارک میافته تا یاد جمله ی قدرت زیاد مسءولیت زیاد عمو بن. توی این فیلم هم میخواد جا پای تونی بزاره و بخاطر او قهرمان بازیش رو شروع کنه.
هویت مخفیش هم به چیزشه انگار.هر موقع یکی رو میبینه سریع ماسکش رو در میاره و باهاش سلام و علیک میکنه نمونه بارزش مقابل دکتر استرنج و محافظان کهکشان و کاپیتان مارول است. همه هم ماشاالله میدونن پیتر مردعنکبوتیه از زن عمو می و هپی میشل و ند تا کل اعضای اونجرز و نیک فیوری و ماریا هیل و والچر و حالا هم میستیریو افتاب پرست. مردعنکبوتی که من میشناسم حتی به نزدیکترین دوستش یعنی جانی استورم و FF و حتی اونجرز هویتش رو نمی گفت چون میترسید ذهن خوان ها از طریق ان ها متوجه هویت اش شوند.
فعلا هم با پیتر پارکری طرف هستیم که هیچ دغدغه ای ندارد و داره حال دنیا رو میبره.نه کار میکنه نه نگران مخارج خانه و نه درساش و نه نمره هاشه و نه حتی مشکل مالی داره.
با تمام این چیزهایی که گفتم میخواستم یک نکته ای رو بگم اونم اینه که یکی دیگه از خصوصیات مردعنکبوتی ازبین میره و اونم اینه که هر کسی میتونه زیر ماسک باشه است.یعنی کدوم نوجوانی رو دیدین که با لباس میلیارد دلاری و هزارن تجهیزات و هوش مصنوعی و ... میره با ویلن ها میجنگه بعدش سوار جت میلیون دلاری میشه و هیچ دغدغه ای نداره
اگر هم میبینید لحنم یکم تنده بخاطر اینه که عاشق مردعنکبوتی ام دلم نمیخواد به شخصیت پردازیش لطمه بخوره.
اگر هم جایی اشتباه میکنم تصیح کنید
نقل قول کردن
AbolfazlRezaii1026
#6 AbolfazlRezaii1026 1398-03-11 22:23
به نقل از Logan.Wolverine.Jackman:
با سلام خدمت اساتید محترم سایت
راستش میخواستم صبر کنم و بعد از اکران و دیدن فیلم نظرمو بگم چدن امید داشتم که قراره این فیلم اشتباهات گذشته رو حل و جبران کنه که متاسفانه با دیدن این تریلر فهمیدم داشتم خودم رو گول میزدم.
فعلا هم با پیتر پارکری طرف هستیم که هیچ دغدغه ای ندارد و داره حال دنیا رو میبره.نه کار میکنه نه نگران مخارج خانه و درساش و نمره هاشه و نه حتی مشکل مالی داره.

منم با بیشتر حرفات موافقم بنظر منم پیتر حس مسئولیت پذیری که در مرد عنکبوتی شگفت انگیز داشت رو نداره و همش میخواد به تونی اثبات کنه که منم میتونم ولی به نظر من این مهم نیست اون شعار معروف قدرت زیاد مسئولیت زیادی به همراه داره رو اصلا پیتر نمیفهمه.
درسته که فلش همون طور که کمیکها عاشق مرد عنکبوتی ولی از پیتر متنفره تو فیلم هم اسپایدر من رو دوس داره ولی هیچ اخلاق خاصی با پیتر پارکر نداره( انگار با دوستاش از یه خیابون رد میشن و به پیتر که اون طرف خیابون یه بد بیراهی میگه و فرار میکنه)
به نظرم خیلی باحاله ند شبیه دوست دنیای مایلز ولی شخصیت پردازی درستی نداره (البته به نظرم تمام همکلاسی های پیتر شخصیت پردازی درستی ندارند )
شخصیت پیتر هم تو فیلم قبلی فکر میکردم تک بعدی داره میشه
از اقای ترابی و عمومختار و سایر نویسندگان بابت نظرم عذر میخوام گر بد و بیراهی توش بود
نقل قول کردن
P.Constantine
#7 P.Constantine 1398-03-11 22:40
#2 #5
!!! خواهش می کنم خواهش می کنم، کمی دقیق تر لااقل تریلرها و تی وی اسپات ها رو نگاه کنید! من واقعا کم کم داره تحملم تموم میشه! برای تی وی اسپاتا و این تریلر هم باید تحلیل نوشته بشه آیا؟ آقاجان، این که پیتر "خودش" لباس خودشو درست می کنه خودش یه مزیته این یک؛ دو، مگه تو تریلرا ندیدیم جت استارک منفجر شد؟ خب تمام تجهیزات داخل اون جت برای ساخت لباس بعدی اسپایدی هم نابود میشه یعنی پیتر دیگه باید خودش از این به بعد لباساشو بسازه! سه، مگه تو تی وی اسپاتا ندیدیم این لباس پیتر پاره پوره شده؟ جت استارک هم که پوکید، پیتر باید "به تنهایی" لباسشو درست کنه! چهار، شونصد دفعه کوین فایگی، برادران روسو، جان واتس و بازیگر اصلی تاکید کردن این پیتر پارکری که ما داریم می بینیم هنوز تازه وارده و "بی تجربه" اس طبیعیه که هویتشو جلوی قهرمانای دیگه لو بده!! یکم خودتونو بذارید جای اسپایدرمن! بعدشم تاحالا جلوی آدم عادی دیده نشده که هویت خودشو آشکار کنه! پیتر طی چند فیلم قراره این موضوع رو متوجه بشه که هویتش رو به احدالناسی نگه، تو این فیلم(یا فیلمای بعدی) هم با توجه به حضور آفتاب پرست مطمئنا به این مسئله بیشتر می پردازن و درس هایی که پیتر ازش می گیره! پنج، این خیلی مهمه اسپایدی زمانی به MCU وارد شد که مردآهنی که از نظر من Face of MCU هست هنوز زنده بود. خود فایگی گفته برای اسپایدی احترام ویژه ای قائله به خاطر همین هم به بهترین صورت وارد ام سی یوش می کنه. تو دنیایی که استارک و چند مدل قهرمان دیگه هستند خیلی طبیعیه اول اینطوری وارد بشه و به واسطهٔ اون معرفی بشه! شش، ما دو سری فیلم مردعنکبوتی داشتیم؛ سونی و مارول بارها گفتن که از تکرار مکررات می خوان شدیدا فرار کنن! چند بار باید عمو بن بمیره؟چند بار باید شعار معروف اسپایدرمن رو مستقیم تو چشممون فرو کنن؟ چند بار هری آزبورن باید معرفی بشه و بشه گابلین؟ چند بار باید نورمن ازبورن دقیقا تو فیلم اول و دوم حضور داشته باشه؟ من مطمئنم مارول این شخصیت های کلیدی رو برای آینده نگه داشته زمانی که ملت کم کم فیلمای قبلی رو فراموش کردن و آروم آروم میاد اینا رو معرفی می کنه حتی به نظر میرسه می خواد با ایکس من همین کار رو بکنه یکم مخاطب این خاطرات خوب بدی که فاکس ساخته رو فراموش کنن بعد میاد با "برنامه" اینا رو هم معرفی می کنه!(زور سونی هم بالا سرشون نیست هر موقع بخوان میارنشون) هفت، فیلمنامه دور از خانه لو رفته ولی چون فاصلهٔ کمی تا اکران مونده "فعلا" تصمیمی برای انتشارش توی سایت نداشتیم. اگر بخونیدش تمام این بد گمانی های راجع به "آیرون من بعدی" رفع میشه! (هشت، راجع به فلش و "زندایا" منم خیلی دل خوشی ندارم از تغییرشون ولی انقدر چیزای خوب دیگه هستش که خودمو به اونا مشغول می کنم)
خلاصه این که انقدر منفی بافی نکنیم من که خیلی امیدوارم به این فیلم!
نقل قول کردن
hosien
#8 hosien 1398-03-11 22:55
واقعا باحال بود مخصوصا برای کسانی مثل من که اساسین کرید
رو از اون قسمت یک تا حالا بازی کردند(پرش های اسپایدی )
نقل قول کردن
cartoon_network10
#9 cartoon_network10 1398-03-11 23:03
به نقل از AbolfazlRezaii1026:
به نقل از Logan.Wolverine.Jackman:
با سلام خدمت اساتید محترم سایت
راستش میخواستم صبر کنم و بعد از اکران و دیدن فیلم نظرمو بگم چدن امید داشتم که قراره این فیلم اشتباهات گذشته رو حل و جبران کنه که متاسفانه با دیدن این تریلر فهمیدم داشتم خودم رو گول میزدم.
فعلا هم با پیتر پارکری طرف هستیم که هیچ دغدغه ای ندارد و داره حال دنیا رو میبره.نه کار میکنه نه نگران مخارج خانه و درساش و نمره هاشه و نه حتی مشکل مالی داره.

منم با بیشتر حرفات موافقم بنظر منم پیتر حس مسئولیت پذیری که در مرد عنکبوتی شگفت انگیز داشت رو نداره و همش میخواد به تونی اثبات کنه که منم میتونم ولی به نظر من این مهم نیست اون شعار معروف قدرت زیاد مسئولیت زیادی به همراه داره رو اصلا پیتر نمیفهمه.
درسته که فلش همون طور که کمیکها عاشق مرد عنکبوتی ولی از پیتر متنفره تو فیلم هم اسپایدر من رو دوس داره ولی هیچ اخلاق خاصی با پیتر پارکر نداره( انگار با دوستاش از یه خیابون رد میشن و به پیتر که اون طرف خیابون یه بد بیراهی میگه و فرار میکنه)
به نظرم خیلی باحاله ند شبیه دوست دنیای مایلز ولی شخصیت پردازی درستی نداره (البته به نظرم تمام همکلاسی های پیتر شخصیت پردازی درستی ندارند )
شخصیت پیتر هم تو فیلم قبلی فکر میکردم تک بعدی داره میشه
از اقای ترابی و عمومختار و سایر نویسندگان بابت نظرم عذر میخوام گر بد و بیراهی توش بود

خدا وکیلی اگر پیتری که تو بعضی{بیشتر} کمیک ها است رو درست اقتباس کنن مرگ پیتر یکی از 3 تاپ لحظات تراژدیک تو کل سینما میشه حتی توی sp 2 ساخت سم ریمی هم نتوانستند از کل پتانسیل استفاده کنن. راستی من آهنگشو خیلی دوست دارم آدمو بدجور هایپ میکنه . بعدشم یادتونه ما چقدر فکر میکردیم کاپیتان مارول خوبه و مثلا مقدمه جنگ کری اسکرال و اینجور چیزا هست پس نباید پیشبینی کنیم
نقل قول کردن
Strange-Spider
#10 Strange-Spider 1398-03-11 23:40
خیلی مشتاقم کل فیلمو ببینم! امیدوارم خوب از آب دربیاد.
فقط اونجاش که میشل میگه "اون نگفت، خودم فهمیدم"

ببخشید ولی... کسی میدونه کجا توی تهران فیلما رو اکران میکنن؟ فکر نکنم بتونم تحمل کنم تا نسخه پرده ای بیاد بعد ببینم.

راستی امروز تولد تام هالند بود! *تولدش مبارک*
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#11 Pooya-Spidey 1398-03-12 01:40
به نقل از P.Constantine:
#2 #5
!!! خواهش می کنم خواهش می کنم، کمی دقیق تر لااقل تریلرها و تی وی اسپات ها رو نگاه کنید! من واقعا کم کم داره تحملم تموم میشه! برای تی وی اسپاتا و این تریلر هم باید تحلیل نوشته بشه آیا؟ آقاجان، این که پیتر "خودش" لباس خودشو درست می کنه خودش یه مزیته این یک؛ دو، مگه تو تریلرا ندیدیم جت استارک منفجر شد؟ خب تمام تجهیزات داخل اون جت برای ساخت لباس بعدی اسپایدی هم نابود میشه یعنی پیتر دیگه باید خودش از این به بعد لباساشو بسازه! سه، مگه تو تی وی اسپاتا ندیدیم این لباس پیتر پاره پوره شده؟ جت استارک هم که پوکید، پیتر باید "به تنهایی" لباسشو درست کنه! چهار، شونصد دفعه کوین فایگی، برادران روسو، جان واتس و بازیگر اصلی تاکید کردن این پیتر پارکری که ما داریم می بینیم هنوز تازه وارده و "بی تجربه" اس طبیعیه که هویتشو جلوی قهرمانای دیگه لو بده!! یکم خودتونو بذارید جای اسپایدرمن! بعدشم تاحالا جلوی آدم عادی دیده نشده که هویت خودشو آشکار کنه! پیتر طی چند فیلم قراره این موضوع رو متوجه بشه که هویتش رو به احدالناسی نگه، تو این فیلم(یا فیلمای بعدی) هم با توجه به حضور آفتاب پرست مطمئنا به این مسئله بیشتر می پردازن و درس هایی که پیتر ازش می گیره! پنج، این خیلی مهمه اسپایدی زمانی به MCU وارد شد که مردآهنی که از نظر من Face of MCU هست هنوز زنده بود. خود فایگی گفته برای اسپایدی احترام ویژه ای قائله به خاطر همین هم به بهترین صورت وارد ام سی یوش می کنه. تو دنیایی که استارک و چند مدل قهرمان دیگه هستند خیلی طبیعیه اول اینطوری وارد بشه و به واسطهٔ اون معرفی بشه! شش، ما دو سری فیلم مردعنکبوتی داشتیم؛ سونی و مارول بارها گفتن که از تکرار مکررات می خوان شدیدا فرار کنن! چند بار باید عمو بن بمیره؟چند بار باید شعار معروف اسپایدرمن رو مستقیم تو چشممون فرو کنن؟ چند بار هری آزبورن باید معرفی بشه و بشه گابلین؟ چند بار باید نورمن ازبورن دقیقا تو فیلم اول و دوم حضور داشته باشه؟ من مطمئنم مارول این شخصیت های کلیدی رو برای آینده نگه داشته زمانی که ملت کم کم فیلمای قبلی رو فراموش کردن و آروم آروم میاد اینا رو معرفی می کنه حتی به نظر میرسه می خواد با ایکس من همین کار رو بکنه یکم مخاطب این خاطرات خوب بدی که فاکس ساخته رو فراموش کنن بعد میاد با "برنامه" اینا رو هم معرفی می کنه!(زور سونی هم بالا سرشون نیست هر موقع بخوان میارنشون) هفت، فیلمنامه دور از خانه لو رفته ولی چون فاصلهٔ کمی تا اکران مونده "فعلا" تصمیمی برای انتشارش توی سایت نداشتیم. اگر بخونیدش تمام این بد گمانی های راجع به "آیرون من بعدی" رفع میشه! (هشت، راجع به فلش و "زندایا" منم خیلی دل خوشی ندارم از تغییرشون ولی انقدر چیزای خوب دیگه هستش که خودمو به اونا مشغول می کنم)
خلاصه این که انقدر منفی بافی نکنیم من که خیلی امیدوارم به این فیلم!

با نظرات استاد فقیه کاملا موافقم و نباید فیلمی رو ندیده قضاوت کرد اونم منفی.
مردعنکبوتی دور از خانه مورد انتظار ترین فیلم تابستون امساله وباتوجه به تریلر ها منظور از ساختن لباس نخ و سوزن در دست گرفتن نیست (هرچند که ممکنه مثل کمیک ها این موضوع اقتباس بشه)خلاصه اینکه ما در انیمیشن مردعنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی دیدیم که مایلز موارلز چطوری با رنگ کردن لابس سابق پیتر پارکر آلتیمیت یک لباس جدید برای خودش میسازه الان در mcu هم پیتر باوجود اینکه از تجهیزات میلیارد دلاری استارک استفاده می کنه ولی بازم مغر متفکر طراحی هست که در کمیک ها بارها این موضوع رو دیدیم.
پس مهم فقط طراحی هست نه اینکه نخ و سوزن دست گرفتن.
مطمعن باشید که این مسئله نخ و سوزن دست گرفتن هم به زودی در mcu اقتباس میشه.
پس خواهشا طبق گفته آقای فقیه فیلم رو ندیده قضاوت منفی نکنید و یکم تریلر ها و تی وی اسپات ها رو ببنید.
اگر حداقل 2 سری از کمیک های اسپایدرمن رو خونده باشید به این فیلم امیدوار خواهید بود دوست عزیز چون قراره با اقتباس هایی از مردعنکبوتی روبه رو بشیم که در کمتر فیلم سینمایی یا کارتون اونها رو دیدیم.
درضمن در مورد ساده نبودن پیتر ما در کمیک موفق امیزینگ اسپایدرمن که در اون پیتر صاحب شرکت شده بود دیدم که از ساده بودن در اومده بود وبا اینکه خیلی از هواداران اون موقع به دن اسلات ایراد گرفتند اما در نهایت داستان توطئه کلونی جوری پیش رفت که همه ازش لذت بردند و مطمعنا قراره شاهد همچین اتفاقی در mcu باشیم.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#12 Pooya-Spidey 1398-03-12 01:49
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از P.Constantine:
#2 #5
!!! خواهش می کنم خواهش می کنم، کمی دقیق تر لااقل تریلرها و تی وی اسپات ها رو نگاه کنید! من واقعا کم کم داره تحملم تموم میشه! برای تی وی اسپاتا و این تریلر هم باید تحلیل نوشته بشه آیا؟ آقاجان، این که پیتر "خودش" لباس خودشو درست می کنه خودش یه مزیته این یک؛ دو، مگه تو تریلرا ندیدیم جت استارک منفجر شد؟ خب تمام تجهیزات داخل اون جت برای ساخت لباس بعدی اسپایدی هم نابود میشه یعنی پیتر دیگه باید خودش از این به بعد لباساشو بسازه! سه، مگه تو تی وی اسپاتا ندیدیم این لباس پیتر پاره پوره شده؟ جت استارک هم که پوکید، پیتر باید "به تنهایی" لباسشو درست کنه! چهار، شونصد دفعه کوین فایگی، برادران روسو، جان واتس و بازیگر اصلی تاکید کردن این پیتر پارکری که ما داریم می بینیم هنوز تازه وارده و "بی تجربه" اس طبیعیه که هویتشو جلوی قهرمانای دیگه لو بده!! یکم خودتونو بذارید جای اسپایدرمن! بعدشم تاحالا جلوی آدم عادی دیده نشده که هویت خودشو آشکار کنه! پیتر طی چند فیلم قراره این موضوع رو متوجه بشه که هویتش رو به احدالناسی نگه، تو این فیلم(یا فیلمای بعدی) هم با توجه به حضور آفتاب پرست مطمئنا به این مسئله بیشتر می پردازن و درس هایی که پیتر ازش می گیره! پنج، این خیلی مهمه اسپایدی زمانی به MCU وارد شد که مردآهنی که از نظر من Face of MCU هست هنوز زنده بود. خود فایگی گفته برای اسپایدی احترام ویژه ای قائله به خاطر همین هم به بهترین صورت وارد ام سی یوش می کنه. تو دنیایی که استارک و چند مدل قهرمان دیگه هستند خیلی طبیعیه اول اینطوری وارد بشه و به واسطهٔ اون معرفی بشه! شش، ما دو سری فیلم مردعنکبوتی داشتیم؛ سونی و مارول بارها گفتن که از تکرار مکررات می خوان شدیدا فرار کنن! چند بار باید عمو بن بمیره؟چند بار باید شعار معروف اسپایدرمن رو مستقیم تو چشممون فرو کنن؟ چند بار هری آزبورن باید معرفی بشه و بشه گابلین؟ چند بار باید نورمن ازبورن دقیقا تو فیلم اول و دوم حضور داشته باشه؟ من مطمئنم مارول این شخصیت های کلیدی رو برای آینده نگه داشته زمانی که ملت کم کم فیلمای قبلی رو فراموش کردن و آروم آروم میاد اینا رو معرفی می کنه حتی به نظر میرسه می خواد با ایکس من همین کار رو بکنه یکم مخاطب این خاطرات خوب بدی که فاکس ساخته رو فراموش کنن بعد میاد با "برنامه" اینا رو هم معرفی می کنه!(زور سونی هم بالا سرشون نیست هر موقع بخوان میارنشون) هفت، فیلمنامه دور از خانه لو رفته ولی چون فاصلهٔ کمی تا اکران مونده "فعلا" تصمیمی برای انتشارش توی سایت نداشتیم. اگر بخونیدش تمام این بد گمانی های راجع به "آیرون من بعدی" رفع میشه! (هشت، راجع به فلش و "زندایا" منم خیلی دل خوشی ندارم از تغییرشون ولی انقدر چیزای خوب دیگه هستش که خودمو به اونا مشغول می کنم)
خلاصه این که انقدر منفی بافی نکنیم من که خیلی امیدوارم به این فیلم!

با نظرات استاد فقیه کاملا موافقم و نباید فیلمی رو ندیده قضاوت کرد اونم منفی.
مردعنکبوتی دور از خانه مورد انتظار ترین فیلم تابستون امساله وباتوجه به تریلر ها منظور از ساختن لباس نخ و سوزن در دست گرفتن نیست (هرچند که ممکنه مثل کمیک ها این موضوع اقتباس بشه)خلاصه اینکه ما در انیمیشن مردعنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی دیدیم که مایلز موارلز چطوری با رنگ کردن لابس سابق پیتر پارکر آلتیمیت یک لباس جدید برای خودش میسازه الان در mcu هم پیتر باوجود اینکه از تجهیزات میلیارد دلاری استارک استفاده می کنه ولی بازم مغر متفکر طراحی هست که در کمیک ها بارها این موضوع رو دیدیم.
پس مهم فقط طراحی هست نه اینکه نخ و سوزن دست گرفتن.
مطمعن باشید که این مسئله نخ و سوزن دست گرفتن هم به زودی در mcu اقتباس میشه.
پس خواهشا طبق گفته آقای فقیه فیلم رو ندیده قضاوت منفی نکنید و یکم تریلر ها و تی وی اسپات ها رو ببنید.
اگر حداقل 2 سری از کمیک های اسپایدرمن رو خونده باشید به این فیلم امیدوار خواهید بود دوست عزیز چون قراره با اقتباس هایی از مردعنکبوتی روبه رو بشیم که در کمتر فیلم سینمایی یا کارتون اونها رو دیدیم.
درضمن در مورد ساده نبودن پیتر ما در کمیک موفق امیزینگ اسپایدرمن که در اون پیتر صاحب شرکت شده بود دیدم که از ساده بودن در اومده بود وبا اینکه خیلی از هواداران اون موقع به دن اسلات ایراد گرفتند اما در نهایت داستان توطئه کلونی جوری پیش رفت که همه ازش لذت بردند و مطمعنا قراره شاهد همچین اتفاقی در mcu باشیم.

ببخشید استاد میتونید فیلمنامه رو برای من ایمیل کنید چون من با اسپویل مشکل ندارم
نقل قول کردن
mhhk
#13 mhhk 1398-03-12 03:40
سلام اول اینکه من خودم اولین شخصیت قهرمانی ای که تو تلوزیون و سینما دیدمش اسپایدر من بود و اسپایدرمن سم ریمی به شدت وقتی تلوزیون و جاهای دیگه فیلم های اسپایدرمن رو میدیدم تا اخرش نگاه میکردم و هیچوقت فیلمهای سم ریمی برام تکراری نبود اما همونقدر که اون فیلمها برای من جذاب بود تا الان فیلم هایی که mcu ساخته هم بی نظیر و جذاب بوده راجع به انتقاداتی که هست کاملا با نظر اقای فقیه موافقم.همونطور که گفتن نمیخوان چیزای تکراری توی اسپایدرمن نسخه mcu نمایش داده بشه و به نظرم کار فوق العاده ایه و اینکه اسپایدرمن انقدر فان و پرانرژی هست واقعا برای من جذابه وقتی با امیزینگ اسپایدرمن که یکم تم دارک هم داشت مقایسه میکنم.راجع به میشل ما هنوز چیز زیادی از اطرافیان پیتر ندیدیم و تو فیلم اول بیشتر پیتر داشت قدرت هاش و پیشرفت خودش کلنجار میرفت ولی تو این فیلم به نظرم با توجه به اینکه با دوستانش تو سفر هستن بیشتر شخصیت پردازی خواهند شد و دوست دارم که اونا رو ببینم و اینکه فیلم کلا نظر شما رو نسبت به میشل و فلش عوض کنه.
راجع به دیزنی که دوستمون گفت خلاقیت نداره وقتی مغز متفکر فیلم ها کوین فایگی هست و همیشه تونسته مارو به چیزی که خواستیم برسونه به جز دو سه مورد در فیلم های فاز اول و دوم اون هم بخاطر اون مسائلی که با رئیس مارول داشت واقعا فیلم های مارول با حضور نابغه ای مثل فایگی اصن نمیشه به دیزنی ربطش داد و دیزنی داره فقط وظیفه سرمایه گذاری رو انجام میده و سودش رو هم میبره که حلالش هم باشه
نقل قول کردن
me
#14 me 1398-03-12 11:52
اقا این دختره زندیا بیش از حد تو نقشش فرو رفته
تو اینترنتم خبرش هست در مورد رابطه ی عاشقانه اش با بازیگر اصلی فیلم بازگشت خانه یعنی تام هالند گفته
مارول با یه حرکت دتره چهار نفرو از مجردی در میاره 8)
نقل قول کردن
Quick H
#15 Quick H 1398-03-12 15:09
به نقل از Strange-Spider:
خیلی مشتاقم کل فیلمو ببینم! امیدوارم خوب از آب دربیاد.
فقط اونجاش که میشل میگه "اون نگفت، خودم فهمیدم"

ببخشید ولی... کسی میدونه کجا توی تهران فیلما رو اکران میکنن؟ فکر نکنم بتونم تحمل کنم تا نسخه پرده ای بیاد بعد ببینم.

راستی امروز تولد تام هالند بود! *تولدش مبارک*

تو ایران به دلیل مسائل سیاسی اکران نمیشه. :sad: :cry: :sigh:
نقل قول کردن
nightspider
-1 #16 nightspider 1398-03-12 15:34
#5#7
سلامی دوباره خدمت شما اساتید محترم سایت.یه چند وقتیه بخاطر کنکور و امتحانات نهایی نمیتونستم بیام سایت ولی وقتی دیدم بحث داغه گفتم منم یه نظری بدم.
ببینید وقتی میگن یکی لباس خودش رو برای خودش درست میکنه که طراح یا همون دیزاینرش خود فرد باشه.حالا بگیم با نخ و سوزن درست نکرده(که البته بنظرم ایراد داره چون کدوم نوجوانی معمولی میتونه با دستگاه میلیاردی دلاری برای خودش لباس درست میکنه؟) ولی وقتی پیتر با یه کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه لباس جدید گیرش میاد دیگه کمتر به اون اهمیت میده. یعنی ما شاهد این نخواهیم بود که پیتر بشینه لباس پاره خودش رو درست کنه و مثل بتمن و ایرون من لباس های زیادی داره که هر وقت یکیش خراب شد میگه بی خیال چندتای دیگه دارم که از قبلی قدرتمندتر و پیشرفته تره.
بعدش شما اقای فقیه میگید جت منفجر شده و لباسش پاره شده میره بعدش برای خودش لباس درست میکنه؟ :o
خب اصلا بگیم منفجر شد و لباسش هم خراب شد ولی توی این فیلم مردعنکبوتی چهار یا پنج تا لباس متفاوت داره. خداییش کجا و توی کدوم کمیک دیدید که پیتر در نوجوانی چهار یا پنج تا لباس زاپاس برای خودش داره تازه هر کدوم هم خراب یشه میره با تجهیرات تونی یکی بهتر قبلی برای خودش درست میکنه.تازه جت اگه خراب شه مطمءن باشید هزار جای دیگه تونی وسایل و تجهیزات ساخته که پیتر بره لباسش رو اونجا درست کنه.
من چون زبان انگلیسی ام خوبه(تعریف از خود نباشه) تمام کمیک های دی سی و مارول رو دنبال میکنم حتی قدیمیاش رو پس میدونم اقتباس درست از مردعنکبوتی چیه.
بعدش میخوام بگم که هر چقدر هم شخصیت پردازی فلش و ام جی خوب باشه ولی دیگه اون حس و حال کمیک رو برای شما ادا نمیکنه چون به قول استاد ترابی function رو عوض کردن چون فلش دیگه اون شخصیت قلدر و محبوب و خوشتیپ که همیشه پیتر رو اذیت میکنه نیست (تازه استن لی فلش رو خلق کرد تا نقطه مخالف پیتر باشه و خواننده ها بتونن بفهمن پیتر چه ویژگی هایی داره و چه ویژگی هایی نداره) بعدش ما میبینیم این پیتر است که تو مدرسه محبوبه و هیچ مشکلی در مدرسه نداره و این فلشه که توسری خوری پیتره و همش بخاطر پیتر ضایع میشه.مری جین هم تو نظر 5# بهش اشاره شد.
ببینید شاید شما بگید چرا به ساخت لباس توسط پیتر گیر دادم. باید در جوابتون بگم که ساخت لباس یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتیه نشان دهنده روحیه خود کامگی و عدم وابستگی پیتر به دیگران هست تازه دیدم تو یکی از نظرها یکی گفته بود مایلز لباس خودش رو رنگ کرد که در جواب باید بگم مایلز در کمیک هیچ وقت لباس خودش رو درست نکرد و اول نیک فیوری بود که بهش لباس داد ولی پیتر خودش این کارو کرد.
بعدش با احترام خدمت استاد فقیه پیتر پارکری که تقریبا سه ساله (دوسال و خرده ای) داره قهرمان بازی میکنه بی تجربه است؟ :o
بابا این دیگه باید بگیم بالغ شده دیگه .پیتر دیگه تقریبا 18سالشه (17سال وخورده ای) تازه پیتر ادم باهوشیه و در دنیای کمیک از همون اول میدونست که باید هویت خودش رو مخفی کنه یعنی پیتر حتما باید یکی از عزیزانش رو از دست بده تا بفهمه هویت اش براش مهمه؟!!!؟
بعدش من مشکلی ندارم از اینکه مردعنکبوتی به وسیله مرد اهنی معرفی بشه من میگم چرا باید بعدش وابسته ی مرداهنی باشه بنظرتون این شخصیت پردازی با دنیای کمیک یکی است که پیتر همیشه روی پای خودش می ایسته و به هیچ کس وابسته نیست حتی به زن عمو می.
فکر کنم منظور نظر 5# اینه که چرا کلا عمو بن رو حذفش کردن و جاش تونی استارک قرار دادن.راستش درست هم میگه. مگه غیر از اینه که پیتر در دنیای کمیک بخاطر اشتباهات خودش که باعث مرگ عموش شد تبدیل به قهرمان شد و سعی کرد تا اشتباهات گذشته اش رو اصلاح کنه پس چرا توی فیلم قبلی نشون میدن که پیتر میخواد فقط به تونی خودش رو اثبات کنه کجا دیدید که مردعنکبوتی سعی کرده خودش رو به دیگران ثابت کنه تا جایی که من میدونم همیشه سعی داشته کار درست رو انجام بده حتی اگه کل شهر اون رو تهدید بدونن.
بعدش چرا این قدر مردعنکبوتی تجهیزات داره؟مگه یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنش نیست. مگه توی همین سایت نمیگفتین که مردعنکبوتی نه تجهیزات زیاد و میلیاردی داره مثل بتمن و نه قدرت های خداگونه مانند سوپرمن پس چرا ما در چهارمین حضور مردعنکبوتی در mcu و دومین فیلم اختصاصی باید هوش مصنوعی و هزاران تار و تجهیزات مختلف که از تجهیزات بتمن هم بیشتره داشته باشه و با استفاده از ان ها با ویلن ها مبارزه میکنه؟ من به این نمیگم مردعنکبوتی بهش میگم ایرون من جونیور(شاید بخاطر همینه که از این نسخه از مردعنکبوتی خوشتون میاد چون مثل ایرون منه)
نگاه کنید من دقیق و با دلیل توضیح دادم که این مردعنکبوتی خیلی از مولفه های اصلی اش رو زیر پا گذاشته و تغیر داده. نمیگم تغیر بده ولی به قول استادترابی تغیر خوبه ولی موقعی که باعث بهتر شدن فیلم و اقتباس ان شخصیت شود که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1398-03-12 15:44
به نقل از nightspider:
#5#7
سلامی دوباره خدمت شما اساتید محترم سایت.یه چند وقتیه بخاطر کنکور و امتحانات نهایی نمیتونستم بیام سایت ولی وقتی دیدم بحث داغه گفتم منم یه نظری بدم.
ببینید وقتی میگن یکی لباس خودش رو برای خودش درست میکنه که طراح یا همون دیزاینرش خود فرد باشه.حالا بگیم با نخ و سوزن درست نکرده(که البته بنظرم ایراد داره چون کدوم نوجوانی معمولی میتونه با دستگاه میلیاردی دلاری برای خودش لباس درست میکنه؟) ولی وقتی پیتر با یه کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه لباس جدید گیرش میاد دیگه کمتر به اون اهمیت میده. یعنی ما شاهد این نخواهیم بود که پیتر بشینه لباس پاره خودش رو درست کنه و مثل بتمن و ایرون من لباس های زیادی داره که هر وقت یکیش خراب شد میگه بی خیال چندتای دیگه دارم که از قبلی قدرتمندتر و پیشرفته تره.
بعدش شما اقای فقیه میگید جت منفجر شده و لباسش پاره شده میره بعدش برای خودش لباس درست میکنه؟ :o
خب اصلا بگیم منفجر شد و لباسش هم خراب شد ولی توی این فیلم مردعنکبوتی چهار یا پنج تا لباس متفاوت داره. خداییش کجا و توی کدوم کمیک دیدید که پیتر در نوجوانی چهار یا پنج تا لباس زاپاس برای خودش داره که هر کدوم هم خراب شد میره با تجهیرات تونی یکی بهتر قبلی برای خودش درست میکنه.تازه جت اگه خراب شه مطمءن باشید هزار جای دیگه تونی وسایل و تجهیزات ساخته که پیتر بره لباسش رو اونجا درست کنه.
من چون زبان انگلیسی ام خوبه(تعریف از خود نباشه) تمام کمیک های دی سی و مارول رو دنبال میکنم حتی قدیمیاش رو پس میدونم اقتباس درست از مردعنکبوتی چیه.
بعدش میخوام بگم که هر چقدر هم شخصیت پردازی فلش و ام جی خوب باشه ولی دیگه اون حس و حال کمیک رو برای شما ادا نمیکنه چون به قول استاد ترابی function رو عوض کردن چون فلش دیگه اون شخصیت قلدر و محبوب و خوشتیپ که همیشه پیتر رو اذیت میکنه نیست (تازه استن لی فلش رو خلق کرد تا نقطه مخالف پیتر باشه و خواننده ها بتونن بفهمن پیتر چه ویژگی هایی داره و چه ویژگی هایی نداره) بعدش ما میبینیم این پیتر است که تو مدرسه محبوبه و هیچ مشکلی در مدرسه نداره و این فلشه که توسری خوری پیتره و همش بخاطر پیتر ضایع میشه.مری جین هم تو نظر 5# بهش اشاره شد.
ببینید شاید شما بگید چرا به ساخت لباس توسط پیتر گیر دادم. باید در جوابتون بگم که ساخت لباس یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتیه نشان دهنده روحیه خود کامگی و عدم وابستگی پیتر به دیگران هست تازه دیدم تو یکی از نظرها یکی گفته بود مایلز لباس خودش رو رنگ کرد که در جواب باید بگم مایلز در کمیک هیچ وقت لباس خودش رو درست نکرد و اول نیک فیوری بود که بهش لباس داد ولی پیتر خودش این کارو کرد.
بعدش با احترام خدمت استاد فقیه پیتر پارکری که تقریبا سه ساله (دوسال و خرده ای) داره قهرمان بازی میکنه بی تجربه است؟ :o
بابا این دیگه باید بگیم بالغ شده دیگه .پیتر دیگه تقریبا 18سالشه (17سال وخورده ای) تازه پیتر ادم باهوشیه و در دنیای کمیک از همون اول میدونست که باید هویت خودش رو مخفی کنه یعنی پیتر حتما باید یکی از عزیزانش رو از دست بده تا بفهمه هویت اش براش مهمه؟!!!؟
بعدش من مشکلی ندارم از اینکه مردعنکبوتی به وسیله مرد اهنی معرفی بشه من میگم چرا باید بعدش وابسته ی مرداهنی باشه بنظرتون این شخصیت پردازی با دنیای کمیک یکی است که پیتر همیشه روی پای خودش می ایسته و به هیچ کس وابسته نیست حتی به زن عمو می.
فکر کنم منظور نظر 5# اینه که چرا کلا عمو بن رو حذفش کردن و جاش تونی استارک قرار دادن.راستش درست هم میگه. مگه غیر از اینه که پیتر در دنیای کمیک بخاطر اشتباهات خودش که باعث مرگ عموش شد تبدیل به قهرمان شد و سعی کرد تا اشتباهات گذشته اش رو اصلاح کنه پس چرا توی فیلم قبلی نشون میدن که پیتر میخواد فقط به تونی خودش رو اثبات کنه کجا دیدید که مردعنکبوتی سعی کرده خودش رو به دیگران ثابت کنه تا جایی که من میدونم همیشه سعی داشته کار درست رو انجام بده حتی اگه کل شهر اون رو تهدید بدونن.
بعدش چرا این قدر مردعنکبوتی تجهیزات داره؟مگه یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنش نیست. مگه توی همین سایت نمیگفتین که مردعنکبوتی نه تجهیزات زیاد و میلیاردی داره مثل بتمن و نه قدرت های خداگونه مانند سوپرمن پس چرا ما در چهارمین حضور مردعنکبوتی در mcu و دومین فیلم اختصاصی باید هوش مصنوعی و هزاران تار و تجهیزات مختلف که از تجهیزات بتمن هم بیشتره داشته باشه و با استفاده از ان ها با ویلن ها مبارزه میکنه؟ من به این نمیگم مردعنکبوتی بهش میگم ایرون من جونیور(شاید بخاطر همینه که از این نسخه از مردعنکبوتی خوشتون میاد چون مثل ایرون منه)
نگاه کنید من دقیق و با دلیل توضیح دادم که این مردعنکبوتی خیلی از مولفه های اصلی اش رو زیر پا گذاشته و تغیر داده. نمیگم تغیر بده ولی به قول استادترابی تغیر خوبه ولی موقعی که باعث بهتر شدن فیلم و اقتباس ان شخصیت شود که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

ببخشید ولی لطفا از من مایه نذارید چون ما تا به اینجا مشکلی با مرد عنکبوتی در mcu ندارم هیچ وقت هم نگفتم function شخصیت ها عوض شده. اتفاقا برعکس . رنگ پوست عوض شده ولی function عوض نشده
با کمال احترام باید بگم دوستانی که اینجا انتقاد میکنند فقط یک اطلاعات سطحی از پیتر پارکر/اسپایدرمن دارند و ذات این شخصیت رو نمیشناسند که این بحث ها رو میکنند
به نظرم شما حرف های استاد فقیه رو هم درست متوجه نشدید
ولی در هر حال هر کی منو بشناسه و نقدهای منو خونده باشه میدونه که مهم ترین چیز برای من "وفاداری" به ذات شخصیت ها میباشد
تو نقدهای خودم اگه حس کنم شخصیت پردازی رو نقض کردن و به ذات و روح شخصیت های مورد علاقه ام بی احترامی شده، اون فیلم و کارتون و بازی .. یا هر کوفتی که باشه میکوبم
واسه همین هم بود که مثلا انیمیشن ultimate spiderman یا این جدیده یا مثلا اسپایدرمن 3 رو کوبیدم. میتونید برید خودتون ببینید:
bit.ly/2XwwjcN

bit.ly/2WEa2c8

bit.ly/2VhNUTm



ولی خدا رو شاهد میگیرم تا الان حس نکرده ام که ذات اسپایدرمن در mcu خدشه دار شده. درسته محیط اطرافش فرق کرده ولی اصلا حس نمیکنم با این پیتر پارکر بیگانه ام. دروغ چرا .. اولش فکر میکردم از لباس فوق پیشرفته ای که توین به پیتر میده بدم خواهد اومد. ولی فیلم رو که دیدم اصلا برام مساله ای نبود. چون این "لباس" نیست که از پیتر یه قهرمان میسازه و اتفاقا این دقیقا تم اصلی فیلم قبلی بود و من کیف کردم وقتی با لباس اولیه خودش والچر رو شکست داد.
شخصیت های مکملش رو هم همین حس رو دارم. برای من این فلش تامپسون کاملا ملموسه برام و باهاش همذات پنداری میکنم و به نظرم function ای که داره همونیه که باید داشته باشه و همیشه هم داشته. راستش من با این فلش حتی بیشتر از فلش های قبلی سینما حال میکنم
درباره فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" هم یه سری نگرانی هایی دارم که بیشترش برمیگرده به میستریو ولی حس میکنم به ذات او هم وفادار خواهند بود
به شما هم توصیه میکنم صبر کنید تا فیلم منتشر بشه و کامل اون رو ببینید و بعد قضاوت کنید
این پیتر پارکر تا به حال که کاملا همون ذات پیتر دوست داشتنی کمیک ها رو داشته ولی تازه فرقش اینه که با طراوت و شاداب تر هم شده و آدم برای دیدن داستانش روی پرده ذوق داره
نقل قول کردن
nightspider
#18 nightspider 1398-03-12 16:03
به نقل از mtm:
به نقل از nightspider:
#5#7
سلامی دوباره خدمت شما اساتید محترم سایت.یه چند وقتیه بخاطر کنکور و امتحانات نهایی نمیتونستم بیام سایت ولی وقتی دیدم بحث داغه گفتم منم یه نظری بدم.
ببینید وقتی میگن یکی لباس خودش رو برای خودش درست میکنه که طراح یا همون دیزاینرش خود فرد باشه.حالا بگیم با نخ و سوزن درست نکرده(که البته بنظرم ایراد داره چون کدوم نوجوانی معمولی میتونه با دستگاه میلیاردی دلاری برای خودش لباس درست میکنه؟) ولی وقتی پیتر با یه کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه لباس جدید گیرش میاد دیگه کمتر به اون اهمیت میده. یعنی ما شاهد این نخواهیم بود که پیتر بشینه لباس پاره خودش رو درست کنه و مثل بتمن و ایرون من لباس های زیادی داره که هر وقت یکیش خراب شد میگه بی خیال چندتای دیگه دارم که از قبلی قدرتمندتر و پیشرفته تره.
بعدش شما اقای فقیه میگید جت منفجر شده و لباسش پاره شده میره بعدش برای خودش لباس درست میکنه؟ :o
خب اصلا بگیم منفجر شد و لباسش هم خراب شد ولی توی این فیلم مردعنکبوتی چهار یا پنج تا لباس متفاوت داره. خداییش کجا و توی کدوم کمیک دیدید که پیتر در نوجوانی چهار یا پنج تا لباس زاپاس برای خودش داره که هر کدوم هم خراب شد میره با تجهیرات تونی یکی بهتر قبلی برای خودش درست میکنه.تازه جت اگه خراب شه مطمءن باشید هزار جای دیگه تونی وسایل و تجهیزات ساخته که پیتر بره لباسش رو اونجا درست کنه.
من چون زبان انگلیسی ام خوبه(تعریف از خود نباشه) تمام کمیک های دی سی و مارول رو دنبال میکنم حتی قدیمیاش رو پس میدونم اقتباس درست از مردعنکبوتی چیه.
بعدش میخوام بگم که هر چقدر هم شخصیت پردازی فلش و ام جی خوب باشه ولی دیگه اون حس و حال کمیک رو برای شما ادا نمیکنه چون به قول استاد ترابی function رو عوض کردن چون فلش دیگه اون شخصیت قلدر و محبوب و خوشتیپ که همیشه پیتر رو اذیت میکنه نیست (تازه استن لی فلش رو خلق کرد تا نقطه مخالف پیتر باشه و خواننده ها بتونن بفهمن پیتر چه ویژگی هایی داره و چه ویژگی هایی نداره) بعدش ما میبینیم این پیتر است که تو مدرسه محبوبه و هیچ مشکلی در مدرسه نداره و این فلشه که توسری خوری پیتره و همش بخاطر پیتر ضایع میشه.مری جین هم تو نظر 5# بهش اشاره شد.
ببینید شاید شما بگید چرا به ساخت لباس توسط پیتر گیر دادم. باید در جوابتون بگم که ساخت لباس یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتیه نشان دهنده روحیه خود کامگی و عدم وابستگی پیتر به دیگران هست تازه دیدم تو یکی از نظرها یکی گفته بود مایلز لباس خودش رو رنگ کرد که در جواب باید بگم مایلز در کمیک هیچ وقت لباس خودش رو درست نکرد و اول نیک فیوری بود که بهش لباس داد ولی پیتر خودش این کارو کرد.
بعدش با احترام خدمت استاد فقیه پیتر پارکری که تقریبا سه ساله (دوسال و خرده ای) داره قهرمان بازی میکنه بی تجربه است؟ :o
بابا این دیگه باید بگیم بالغ شده دیگه .پیتر دیگه تقریبا 18سالشه (17سال وخورده ای) تازه پیتر ادم باهوشیه و در دنیای کمیک از همون اول میدونست که باید هویت خودش رو مخفی کنه یعنی پیتر حتما باید یکی از عزیزانش رو از دست بده تا بفهمه هویت اش براش مهمه؟!!!؟
بعدش من مشکلی ندارم از اینکه مردعنکبوتی به وسیله مرد اهنی معرفی بشه من میگم چرا باید بعدش وابسته ی مرداهنی باشه بنظرتون این شخصیت پردازی با دنیای کمیک یکی است که پیتر همیشه روی پای خودش می ایسته و به هیچ کس وابسته نیست حتی به زن عمو می.
فکر کنم منظور نظر 5# اینه که چرا کلا عمو بن رو حذفش کردن و جاش تونی استارک قرار دادن.راستش درست هم میگه. مگه غیر از اینه که پیتر در دنیای کمیک بخاطر اشتباهات خودش که باعث مرگ عموش شد تبدیل به قهرمان شد و سعی کرد تا اشتباهات گذشته اش رو اصلاح کنه پس چرا توی فیلم قبلی نشون میدن که پیتر میخواد فقط به تونی خودش رو اثبات کنه کجا دیدید که مردعنکبوتی سعی کرده خودش رو به دیگران ثابت کنه تا جایی که من میدونم همیشه سعی داشته کار درست رو انجام بده حتی اگه کل شهر اون رو تهدید بدونن.
بعدش چرا این قدر مردعنکبوتی تجهیزات داره؟مگه یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنش نیست. مگه توی همین سایت نمیگفتین که مردعنکبوتی نه تجهیزات زیاد و میلیاردی داره مثل بتمن و نه قدرت های خداگونه مانند سوپرمن پس چرا ما در چهارمین حضور مردعنکبوتی در mcu و دومین فیلم اختصاصی باید هوش مصنوعی و هزاران تار و تجهیزات مختلف که از تجهیزات بتمن هم بیشتره داشته باشه و با استفاده از ان ها با ویلن ها مبارزه میکنه؟ من به این نمیگم مردعنکبوتی بهش میگم ایرون من جونیور(شاید بخاطر همینه که از این نسخه از مردعنکبوتی خوشتون میاد چون مثل ایرون منه)
نگاه کنید من دقیق و با دلیل توضیح دادم که این مردعنکبوتی خیلی از مولفه های اصلی اش رو زیر پا گذاشته و تغیر داده. نمیگم تغیر بده ولی به قول استادترابی تغیر خوبه ولی موقعی که باعث بهتر شدن فیلم و اقتباس ان شخصیت شود که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

ببخشید ولی لطفا از من مایه نذارید چون ما تا به اینجا مشکلی با مرد عنکبوتی در mcu ندارم هیچ وقت هم نگفتم function شخصیت ها عوض شده. اتفاقا برعکس . رنگ پوست عوض شده ولی function عوض نشده
با کمال احترام باید بگم دوستانی که اینجا انتقاد میکنند فقط یک اطلاعات سطحی از پیتر پارکر/اسپایدرمن دارند و ذات این شخصیت رو نمیشناسند که این بحث ها رو میکنند
به نظرم شما حرف های استاد فقیه رو هم درست متوجه نشدید
ولی در هر حال هر کی منو بشناسه و نقدهای منو خونده باشه میدونه که مهم ترین چیز برای من "وفاداری" به ذات شخصیت ها میباشد
تو نقدهای خودم اگه حس کنم شخصیت پردازی رو نقض کردن و به ذات و روح شخصیت های مورد علاقه ام بی احترامی شده، اون فیلم و کارتون و بازی .. یا هر کوفتی که باشه میکوبم
واسه همین هم بود که مثلا انیمیشن ultimate spiderman یا این جدیده یا مثلا اسپایدرمن 3 رو کوبیدم. میتونید برید خودتون ببینید:
bit.ly/2XwwjcN

bit.ly/2WEa2c8

bit.ly/2VhNUTm



ولی خدا رو شاهد میگیرم تا الان حس نکرده ام که ذات اسپایدرمن در mcu خدشه دار شده. درسته محیط اطرافش فرق کرده ولی اصلا حس نمیکنم با این پیتر پارکر بیگانه ام. دروغ چرا .. اولش فکر میکردم از لباس فوق پیشرفته ای که توین به پیتر میده بدم خواهد اومد. ولی فیلم رو که دیدم اصلا برام مساله ای نبود. چون این "لباس" نیست که از پیتر یه قهرمان میسازه و اتفاقا این دقیقا تم اصلی فیلم قبلی بود و من کیف کردم وقتی با لباس اولیه خودش والچر رو شکست داد.
شخصیت های مکملش رو هم همین حس رو دارم. برای من این فلش تامپسون کاملا ملموسه برام و باهاش همذات پنداری میکنم و به نظرم function ای که داره همونیه که باید داشته باشه و همیشه هم داشته. راستش من با این فلش حتی بیشتر از فلش های قبلی سینما حال میکنم
درباره فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" هم یه سری نگرانی هایی دارم که بیشترش برمیگرده به میستریو ولی حس میکنم به ذات او هم وفادار خواهند بود
به شما هم توصیه میکنم صبر کنید تا فیلم منتشر بشه و کامل اون رو ببینید و بعد قضاوت کنید
این پیتر پارکر تا به حال که کاملا همون ذات پیتر دوست داشتنی کمیک ها رو داشته ولی تازه فرقش اینه که با طراوت و شاداب تر هم شده و آدم برای دیدن داستانش روی پرده ذوق داره

سلام خدمت استاد ترابی
استادسوءتفاهم شده من که نگفتم شما این حرف ها رو زدین من فقط از جمله هاتون که در نقد و بررسی فیلم کاپیتان مارول گفتید استفاده کردم وگرنه بنده اصلا قصد توهین به شما رو نداشتم.اگر هم ناراحت شدین ببخشید اصلا منظوری نداشتم.
ولی یه سوال بنظرتون function فلش اصلا عوض نشده؟اخه انگار این فلشه که توسری خور پیتره. تو مدرسه هم اصلا محبوب نیست(برخلاف دنیای کمیک)
دومین سوال اینکه شما ناراحت نمیشین که پیتر به خودش متکی نیست و همش زیر سایه تونی استارکه و داره از تجهیزات و مال تونی استفاده میکنه؟
تو فیلم اول هم قبول که تم این بود که لباس از شخص قهرمان نمیسازه ولی دیگه چرا توی این فیلم داره از لباسی قدرتمندتر و پیشرفته تر از لباس قبلی استفاده میکنه؟
و از اینکه پیتر طراح لباس کلاسیکش نیست و خودش با دست خودش لباسش رو درست نمیکنه ناراحت نمیشید؟
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1398-03-12 16:08
به نقل از nightspider:
به نقل از mtm:
به نقل از nightspider:
#5#7
سلامی دوباره خدمت شما اساتید محترم سایت.یه چند وقتیه بخاطر کنکور و امتحانات نهایی نمیتونستم بیام سایت ولی وقتی دیدم بحث داغه گفتم منم یه نظری بدم.
ببینید وقتی میگن یکی لباس خودش رو برای خودش درست میکنه که طراح یا همون دیزاینرش خود فرد باشه.حالا بگیم با نخ و سوزن درست نکرده(که البته بنظرم ایراد داره چون کدوم نوجوانی معمولی میتونه با دستگاه میلیاردی دلاری برای خودش لباس درست میکنه؟) ولی وقتی پیتر با یه کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه لباس جدید گیرش میاد دیگه کمتر به اون اهمیت میده. یعنی ما شاهد این نخواهیم بود که پیتر بشینه لباس پاره خودش رو درست کنه و مثل بتمن و ایرون من لباس های زیادی داره که هر وقت یکیش خراب شد میگه بی خیال چندتای دیگه دارم که از قبلی قدرتمندتر و پیشرفته تره.
بعدش شما اقای فقیه میگید جت منفجر شده و لباسش پاره شده میره بعدش برای خودش لباس درست میکنه؟ :o
خب اصلا بگیم منفجر شد و لباسش هم خراب شد ولی توی این فیلم مردعنکبوتی چهار یا پنج تا لباس متفاوت داره. خداییش کجا و توی کدوم کمیک دیدید که پیتر در نوجوانی چهار یا پنج تا لباس زاپاس برای خودش داره که هر کدوم هم خراب شد میره با تجهیرات تونی یکی بهتر قبلی برای خودش درست میکنه.تازه جت اگه خراب شه مطمءن باشید هزار جای دیگه تونی وسایل و تجهیزات ساخته که پیتر بره لباسش رو اونجا درست کنه.
من چون زبان انگلیسی ام خوبه(تعریف از خود نباشه) تمام کمیک های دی سی و مارول رو دنبال میکنم حتی قدیمیاش رو پس میدونم اقتباس درست از مردعنکبوتی چیه.
بعدش میخوام بگم که هر چقدر هم شخصیت پردازی فلش و ام جی خوب باشه ولی دیگه اون حس و حال کمیک رو برای شما ادا نمیکنه چون به قول استاد ترابی function رو عوض کردن چون فلش دیگه اون شخصیت قلدر و محبوب و خوشتیپ که همیشه پیتر رو اذیت میکنه نیست (تازه استن لی فلش رو خلق کرد تا نقطه مخالف پیتر باشه و خواننده ها بتونن بفهمن پیتر چه ویژگی هایی داره و چه ویژگی هایی نداره) بعدش ما میبینیم این پیتر است که تو مدرسه محبوبه و هیچ مشکلی در مدرسه نداره و این فلشه که توسری خوری پیتره و همش بخاطر پیتر ضایع میشه.مری جین هم تو نظر 5# بهش اشاره شد.
ببینید شاید شما بگید چرا به ساخت لباس توسط پیتر گیر دادم. باید در جوابتون بگم که ساخت لباس یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتیه نشان دهنده روحیه خود کامگی و عدم وابستگی پیتر به دیگران هست تازه دیدم تو یکی از نظرها یکی گفته بود مایلز لباس خودش رو رنگ کرد که در جواب باید بگم مایلز در کمیک هیچ وقت لباس خودش رو درست نکرد و اول نیک فیوری بود که بهش لباس داد ولی پیتر خودش این کارو کرد.
بعدش با احترام خدمت استاد فقیه پیتر پارکری که تقریبا سه ساله (دوسال و خرده ای) داره قهرمان بازی میکنه بی تجربه است؟ :o
بابا این دیگه باید بگیم بالغ شده دیگه .پیتر دیگه تقریبا 18سالشه (17سال وخورده ای) تازه پیتر ادم باهوشیه و در دنیای کمیک از همون اول میدونست که باید هویت خودش رو مخفی کنه یعنی پیتر حتما باید یکی از عزیزانش رو از دست بده تا بفهمه هویت اش براش مهمه؟!!!؟
بعدش من مشکلی ندارم از اینکه مردعنکبوتی به وسیله مرد اهنی معرفی بشه من میگم چرا باید بعدش وابسته ی مرداهنی باشه بنظرتون این شخصیت پردازی با دنیای کمیک یکی است که پیتر همیشه روی پای خودش می ایسته و به هیچ کس وابسته نیست حتی به زن عمو می.
فکر کنم منظور نظر 5# اینه که چرا کلا عمو بن رو حذفش کردن و جاش تونی استارک قرار دادن.راستش درست هم میگه. مگه غیر از اینه که پیتر در دنیای کمیک بخاطر اشتباهات خودش که باعث مرگ عموش شد تبدیل به قهرمان شد و سعی کرد تا اشتباهات گذشته اش رو اصلاح کنه پس چرا توی فیلم قبلی نشون میدن که پیتر میخواد فقط به تونی خودش رو اثبات کنه کجا دیدید که مردعنکبوتی سعی کرده خودش رو به دیگران ثابت کنه تا جایی که من میدونم همیشه سعی داشته کار درست رو انجام بده حتی اگه کل شهر اون رو تهدید بدونن.
بعدش چرا این قدر مردعنکبوتی تجهیزات داره؟مگه یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنش نیست. مگه توی همین سایت نمیگفتین که مردعنکبوتی نه تجهیزات زیاد و میلیاردی داره مثل بتمن و نه قدرت های خداگونه مانند سوپرمن پس چرا ما در چهارمین حضور مردعنکبوتی در mcu و دومین فیلم اختصاصی باید هوش مصنوعی و هزاران تار و تجهیزات مختلف که از تجهیزات بتمن هم بیشتره داشته باشه و با استفاده از ان ها با ویلن ها مبارزه میکنه؟ من به این نمیگم مردعنکبوتی بهش میگم ایرون من جونیور(شاید بخاطر همینه که از این نسخه از مردعنکبوتی خوشتون میاد چون مثل ایرون منه)
نگاه کنید من دقیق و با دلیل توضیح دادم که این مردعنکبوتی خیلی از مولفه های اصلی اش رو زیر پا گذاشته و تغیر داده. نمیگم تغیر بده ولی به قول استادترابی تغیر خوبه ولی موقعی که باعث بهتر شدن فیلم و اقتباس ان شخصیت شود که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

ببخشید ولی لطفا از من مایه نذارید چون ما تا به اینجا مشکلی با مرد عنکبوتی در mcu ندارم هیچ وقت هم نگفتم function شخصیت ها عوض شده. اتفاقا برعکس . رنگ پوست عوض شده ولی function عوض نشده
با کمال احترام باید بگم دوستانی که اینجا انتقاد میکنند فقط یک اطلاعات سطحی از پیتر پارکر/اسپایدرمن دارند و ذات این شخصیت رو نمیشناسند که این بحث ها رو میکنند
به نظرم شما حرف های استاد فقیه رو هم درست متوجه نشدید
ولی در هر حال هر کی منو بشناسه و نقدهای منو خونده باشه میدونه که مهم ترین چیز برای من "وفاداری" به ذات شخصیت ها میباشد
تو نقدهای خودم اگه حس کنم شخصیت پردازی رو نقض کردن و به ذات و روح شخصیت های مورد علاقه ام بی احترامی شده، اون فیلم و کارتون و بازی .. یا هر کوفتی که باشه میکوبم
واسه همین هم بود که مثلا انیمیشن ultimate spiderman یا این جدیده یا مثلا اسپایدرمن 3 رو کوبیدم. میتونید برید خودتون ببینید:
bit.ly/2XwwjcN

bit.ly/2WEa2c8

bit.ly/2VhNUTm



ولی خدا رو شاهد میگیرم تا الان حس نکرده ام که ذات اسپایدرمن در mcu خدشه دار شده. درسته محیط اطرافش فرق کرده ولی اصلا حس نمیکنم با این پیتر پارکر بیگانه ام. دروغ چرا .. اولش فکر میکردم از لباس فوق پیشرفته ای که توین به پیتر میده بدم خواهد اومد. ولی فیلم رو که دیدم اصلا برام مساله ای نبود. چون این "لباس" نیست که از پیتر یه قهرمان میسازه و اتفاقا این دقیقا تم اصلی فیلم قبلی بود و من کیف کردم وقتی با لباس اولیه خودش والچر رو شکست داد.
شخصیت های مکملش رو هم همین حس رو دارم. برای من این فلش تامپسون کاملا ملموسه برام و باهاش همذات پنداری میکنم و به نظرم function ای که داره همونیه که باید داشته باشه و همیشه هم داشته. راستش من با این فلش حتی بیشتر از فلش های قبلی سینما حال میکنم
درباره فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" هم یه سری نگرانی هایی دارم که بیشترش برمیگرده به میستریو ولی حس میکنم به ذات او هم وفادار خواهند بود
به شما هم توصیه میکنم صبر کنید تا فیلم منتشر بشه و کامل اون رو ببینید و بعد قضاوت کنید
این پیتر پارکر تا به حال که کاملا همون ذات پیتر دوست داشتنی کمیک ها رو داشته ولی تازه فرقش اینه که با طراوت و شاداب تر هم شده و آدم برای دیدن داستانش روی پرده ذوق داره

سلام خدمت استاد ترابی
استادسوءتفاهم شده من که نگفتم شما این حرف ها رو زدین من فقط از جمبه هات ن که در نقد و بررسی فیلم واپیتان مارول گفتید استفاده کردم وگرنه بنده اصلا قصد توهین به شما رو نداشتم.اگر هم ناراحت شدین ببخشید اصلا منظوری نداشتم.
ولی یه سوال بنظرتون function فلش اصلا عوض نشده؟اخه انگار این فلشه که توسری خور پیتره. تو مدرسه هم اصلا محبوب نیست(برخلاف دنیای کمیک)
دومین سوال اینکه شما ناراحت نمیشین که پیتر به خودش متکی نیست و همش زیر سایه تونی استارکه و داره از تجهیزات و مال تونی استفاده میکنه؟
تو فیلم اول هم قبول که تم این بود که لباس از شخص قهرمان نمیسازه ولی دیگه چرا توی این فیلم داره از لباسی قدرتمندتر و پیشرفته تر از لباس قبلی استفاده میکنه؟
و از اینکه پیتر طراح لباس کلاسیکش نیست و خودش با دست خودش لباسش رو درست نمیکنه ناراحت نمیشید؟

به نظرم شما دارید زود قضاوت میکنید
درباره سوالت شما باید بگم مگه اتکا به خود فقط در لباسه؟!
خوبه ضرب المثل قدیمی هست که میگه clothes don't make the man
من یک عالمه نکته تو فیلم قبلی دیدم که بهم ثابت کرد پیتر به خودش متکی است
لطفا به عمق بروید. فقط رویه و ظاهر رو دقت نکنید. پیتر تو فیلم اول خیلی روی پای خودش بود
فلش هم به نظرم function اش اینه که پیتر رو اذیت کنه . ایشون دقیقا همون function رو داره. ضمن اینکه ادم ابله ای هم هست. اینجا هم همینه.
و البته پیتر برای خودش یه لباس اولیه درست کرده بود
خودش! اون برای من حکم کلاسیک رو داره. تونی فقط ارتقاش داد
نقل قول کردن
mhhk
#20 mhhk 1398-03-12 16:16
به نقل از nightspider:
#5#7
سلامی دوباره خدمت شما اساتید محترم سایت.یه چند وقتیه بخاطر کنکور و امتحانات نهایی نمیتونستم بیام سایت ولی وقتی دیدم بحث داغه گفتم منم یه نظری بدم.
ببینید وقتی میگن یکی لباس خودش رو برای خودش درست میکنه که طراح یا همون دیزاینرش خود فرد باشه.حالا بگیم با نخ و سوزن درست نکرده(که البته بنظرم ایراد داره چون کدوم نوجوانی معمولی میتونه با دستگاه میلیاردی دلاری برای خودش لباس درست میکنه؟) ولی وقتی پیتر با یه کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه لباس جدید گیرش میاد دیگه کمتر به اون اهمیت میده. یعنی ما شاهد این نخواهیم بود که پیتر بشینه لباس پاره خودش رو درست کنه و مثل بتمن و ایرون من لباس های زیادی داره که هر وقت یکیش خراب شد میگه بی خیال چندتای دیگه دارم که از قبلی قدرتمندتر و پیشرفته تره.
بعدش شما اقای فقیه میگید جت منفجر شده و لباسش پاره شده میره بعدش برای خودش لباس درست میکنه؟ :o
خب اصلا بگیم منفجر شد و لباسش هم خراب شد ولی توی این فیلم مردعنکبوتی چهار یا پنج تا لباس متفاوت داره. خداییش کجا و توی کدوم کمیک دیدید که پیتر در نوجوانی چهار یا پنج تا لباس زاپاس برای خودش داره تازه هر کدوم هم خراب یشه میره با تجهیرات تونی یکی بهتر قبلی برای خودش درست میکنه.تازه جت اگه خراب شه مطمءن باشید هزار جای دیگه تونی وسایل و تجهیزات ساخته که پیتر بره لباسش رو اونجا درست کنه.
من چون زبان انگلیسی ام خوبه(تعریف از خود نباشه) تمام کمیک های دی سی و مارول رو دنبال میکنم حتی قدیمیاش رو پس میدونم اقتباس درست از مردعنکبوتی چیه.
بعدش میخوام بگم که هر چقدر هم شخصیت پردازی فلش و ام جی خوب باشه ولی دیگه اون حس و حال کمیک رو برای شما ادا نمیکنه چون به قول استاد ترابی function رو عوض کردن چون فلش دیگه اون شخصیت قلدر و محبوب و خوشتیپ که همیشه پیتر رو اذیت میکنه نیست (تازه استن لی فلش رو خلق کرد تا نقطه مخالف پیتر باشه و خواننده ها بتونن بفهمن پیتر چه ویژگی هایی داره و چه ویژگی هایی نداره) بعدش ما میبینیم این پیتر است که تو مدرسه محبوبه و هیچ مشکلی در مدرسه نداره و این فلشه که توسری خوری پیتره و همش بخاطر پیتر ضایع میشه.مری جین هم تو نظر 5# بهش اشاره شد.
ببینید شاید شما بگید چرا به ساخت لباس توسط پیتر گیر دادم. باید در جوابتون بگم که ساخت لباس یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتیه نشان دهنده روحیه خود کامگی و عدم وابستگی پیتر به دیگران هست تازه دیدم تو یکی از نظرها یکی گفته بود مایلز لباس خودش رو رنگ کرد که در جواب باید بگم مایلز در کمیک هیچ وقت لباس خودش رو درست نکرد و اول نیک فیوری بود که بهش لباس داد ولی پیتر خودش این کارو کرد.
بعدش با احترام خدمت استاد فقیه پیتر پارکری که تقریبا سه ساله (دوسال و خرده ای) داره قهرمان بازی میکنه بی تجربه است؟ :o
بابا این دیگه باید بگیم بالغ شده دیگه .پیتر دیگه تقریبا 18سالشه (17سال وخورده ای) تازه پیتر ادم باهوشیه و در دنیای کمیک از همون اول میدونست که باید هویت خودش رو مخفی کنه یعنی پیتر حتما باید یکی از عزیزانش رو از دست بده تا بفهمه هویت اش براش مهمه؟!!!؟
بعدش من مشکلی ندارم از اینکه مردعنکبوتی به وسیله مرد اهنی معرفی بشه من میگم چرا باید بعدش وابسته ی مرداهنی باشه بنظرتون این شخصیت پردازی با دنیای کمیک یکی است که پیتر همیشه روی پای خودش می ایسته و به هیچ کس وابسته نیست حتی به زن عمو می.
فکر کنم منظور نظر 5# اینه که چرا کلا عمو بن رو حذفش کردن و جاش تونی استارک قرار دادن.راستش درست هم میگه. مگه غیر از اینه که پیتر در دنیای کمیک بخاطر اشتباهات خودش که باعث مرگ عموش شد تبدیل به قهرمان شد و سعی کرد تا اشتباهات گذشته اش رو اصلاح کنه پس چرا توی فیلم قبلی نشون میدن که پیتر میخواد فقط به تونی خودش رو اثبات کنه کجا دیدید که مردعنکبوتی سعی کرده خودش رو به دیگران ثابت کنه تا جایی که من میدونم همیشه سعی داشته کار درست رو انجام بده حتی اگه کل شهر اون رو تهدید بدونن.
بعدش چرا این قدر مردعنکبوتی تجهیزات داره؟مگه یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنش نیست. مگه توی همین سایت نمیگفتین که مردعنکبوتی نه تجهیزات زیاد و میلیاردی داره مثل بتمن و نه قدرت های خداگونه مانند سوپرمن پس چرا ما در چهارمین حضور مردعنکبوتی در mcu و دومین فیلم اختصاصی باید هوش مصنوعی و هزاران تار و تجهیزات مختلف که از تجهیزات بتمن هم بیشتره داشته باشه و با استفاده از ان ها با ویلن ها مبارزه میکنه؟ من به این نمیگم مردعنکبوتی بهش میگم ایرون من جونیور(شاید بخاطر همینه که از این نسخه از مردعنکبوتی خوشتون میاد چون مثل ایرون منه)
نگاه کنید من دقیق و با دلیل توضیح دادم که این مردعنکبوتی خیلی از مولفه های اصلی اش رو زیر پا گذاشته و تغیر داده. نمیگم تغیر بده ولی به قول استادترابی تغیر خوبه ولی موقعی که باعث بهتر شدن فیلم و اقتباس ان شخصیت شود که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

۱-من یه سوال میپرسم از شما اگه فیلم spider man:into the spider verse رو دیده باشید وقتی مایلز به مخفیگاه پیتر میره کلی لباس پیشرفته و ابزار دیگه داره که به ما نشون داده میشه چرا از اون هیچ انتقادی نشد راجع به سادگی پیتر
۲-به نظرم روندی که دنیای mcu داشت باعث شد تونی بشه راهنمای پیتر ما از اول در جنگ داخلی دیدیم که تونی رسما پیتر رو اورد تو عرصه قهرمانی و واقعا هم تصمیم درستی بود با توجه به اتفاقات پایان بازی
۳-هویت پیتر برای شخصیت هایی تا الان فاش شده که مشکلی براش نخواهند داشت یه نفر گفت که تو کمیک برای این به اونجرز نمیگه چون میترسه ذهن خوان ها از طریق اونا بفهمن ولی ما تا الان تو mcu شخصیتی با قدرت ذهن خوانی نداشتیم که بخواد شخصیت پیتر رو فاش کنه
نقل قول کردن
P.Constantine
#21 P.Constantine 1398-03-12 16:31
به نقل از nightspider:
#5#7
سلامی دوباره خدمت شما اساتید محترم سایت.یه چند وقتیه بخاطر کنکور و امتحانات نهایی نمیتونستم بیام سایت ولی وقتی دیدم بحث داغه گفتم منم یه نظری بدم.
ببینید وقتی میگن یکی لباس خودش رو برای خودش درست میکنه که طراح یا همون دیزاینرش خود فرد باشه.حالا بگیم با نخ و سوزن درست نکرده(که البته بنظرم ایراد داره چون کدوم نوجوانی معمولی میتونه با دستگاه میلیاردی دلاری برای خودش لباس درست میکنه؟) ولی وقتی پیتر با یه کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه لباس جدید گیرش میاد دیگه کمتر به اون اهمیت میده. یعنی ما شاهد این نخواهیم بود که پیتر بشینه لباس پاره خودش رو درست کنه و مثل بتمن و ایرون من لباس های زیادی داره که هر وقت یکیش خراب شد میگه بی خیال چندتای دیگه دارم که از قبلی قدرتمندتر و پیشرفته تره.
بعدش شما اقای فقیه میگید جت منفجر شده و لباسش پاره شده میره بعدش برای خودش لباس درست میکنه؟ :o
خب اصلا بگیم منفجر شد و لباسش هم خراب شد ولی توی این فیلم مردعنکبوتی چهار یا پنج تا لباس متفاوت داره. خداییش کجا و توی کدوم کمیک دیدید که پیتر در نوجوانی چهار یا پنج تا لباس زاپاس برای خودش داره تازه هر کدوم هم خراب یشه میره با تجهیرات تونی یکی بهتر قبلی برای خودش درست میکنه.تازه جت اگه خراب شه مطمءن باشید هزار جای دیگه تونی وسایل و تجهیزات ساخته که پیتر بره لباسش رو اونجا درست کنه.
من چون زبان انگلیسی ام خوبه(تعریف از خود نباشه) تمام کمیک های دی سی و مارول رو دنبال میکنم حتی قدیمیاش رو پس میدونم اقتباس درست از مردعنکبوتی چیه.
بعدش میخوام بگم که هر چقدر هم شخصیت پردازی فلش و ام جی خوب باشه ولی دیگه اون حس و حال کمیک رو برای شما ادا نمیکنه چون به قول استاد ترابی function رو عوض کردن چون فلش دیگه اون شخصیت قلدر و محبوب و خوشتیپ که همیشه پیتر رو اذیت میکنه نیست (تازه استن لی فلش رو خلق کرد تا نقطه مخالف پیتر باشه و خواننده ها بتونن بفهمن پیتر چه ویژگی هایی داره و چه ویژگی هایی نداره) بعدش ما میبینیم این پیتر است که تو مدرسه محبوبه و هیچ مشکلی در مدرسه نداره و این فلشه که توسری خوری پیتره و همش بخاطر پیتر ضایع میشه.مری جین هم تو نظر 5# بهش اشاره شد.
ببینید شاید شما بگید چرا به ساخت لباس توسط پیتر گیر دادم. باید در جوابتون بگم که ساخت لباس یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتیه نشان دهنده روحیه خود کامگی و عدم وابستگی پیتر به دیگران هست تازه دیدم تو یکی از نظرها یکی گفته بود مایلز لباس خودش رو رنگ کرد که در جواب باید بگم مایلز در کمیک هیچ وقت لباس خودش رو درست نکرد و اول نیک فیوری بود که بهش لباس داد ولی پیتر خودش این کارو کرد.
بعدش با احترام خدمت استاد فقیه پیتر پارکری که تقریبا سه ساله (دوسال و خرده ای) داره قهرمان بازی میکنه بی تجربه است؟ :o
بابا این دیگه باید بگیم بالغ شده دیگه .پیتر دیگه تقریبا 18سالشه (17سال وخورده ای) تازه پیتر ادم باهوشیه و در دنیای کمیک از همون اول میدونست که باید هویت خودش رو مخفی کنه یعنی پیتر حتما باید یکی از عزیزانش رو از دست بده تا بفهمه هویت اش براش مهمه؟!!!؟
بعدش من مشکلی ندارم از اینکه مردعنکبوتی به وسیله مرد اهنی معرفی بشه من میگم چرا باید بعدش وابسته ی مرداهنی باشه بنظرتون این شخصیت پردازی با دنیای کمیک یکی است که پیتر همیشه روی پای خودش می ایسته و به هیچ کس وابسته نیست حتی به زن عمو می.
فکر کنم منظور نظر 5# اینه که چرا کلا عمو بن رو حذفش کردن و جاش تونی استارک قرار دادن.راستش درست هم میگه. مگه غیر از اینه که پیتر در دنیای کمیک بخاطر اشتباهات خودش که باعث مرگ عموش شد تبدیل به قهرمان شد و سعی کرد تا اشتباهات گذشته اش رو اصلاح کنه پس چرا توی فیلم قبلی نشون میدن که پیتر میخواد فقط به تونی خودش رو اثبات کنه کجا دیدید که مردعنکبوتی سعی کرده خودش رو به دیگران ثابت کنه تا جایی که من میدونم همیشه سعی داشته کار درست رو انجام بده حتی اگه کل شهر اون رو تهدید بدونن.
بعدش چرا این قدر مردعنکبوتی تجهیزات داره؟مگه یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنش نیست. مگه توی همین سایت نمیگفتین که مردعنکبوتی نه تجهیزات زیاد و میلیاردی داره مثل بتمن و نه قدرت های خداگونه مانند سوپرمن پس چرا ما در چهارمین حضور مردعنکبوتی در mcu و دومین فیلم اختصاصی باید هوش مصنوعی و هزاران تار و تجهیزات مختلف که از تجهیزات بتمن هم بیشتره داشته باشه و با استفاده از ان ها با ویلن ها مبارزه میکنه؟ من به این نمیگم مردعنکبوتی بهش میگم ایرون من جونیور(شاید بخاطر همینه که از این نسخه از مردعنکبوتی خوشتون میاد چون مثل ایرون منه)
نگاه کنید من دقیق و با دلیل توضیح دادم که این مردعنکبوتی خیلی از مولفه های اصلی اش رو زیر پا گذاشته و تغیر داده. نمیگم تغیر بده ولی به قول استادترابی تغیر خوبه ولی موقعی که باعث بهتر شدن فیلم و اقتباس ان شخصیت شود که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

دوباره مجبورم حرفی که زدمو تکرار کنم! !!! خواهش می کنم خواهش می کنم، کمی دقیق تر لااقل تریلرها و تی وی اسپات ها رو نگاه کنید! و البته گفتم فیلمنامه هم لو رفته شما که انگلیسیت خوبه می تونی بری بخونی کامل متوجه شی که در اشتباهی!
پیتر دیگه بعد از این فیلم از وابستگیش به استارک به طور کامل خارج میشه اینو چندین منبع مختلف تایید کردن و البته آخر فیلم قراره مردعنکبوتی، مردعنکبوتی باشه نه "مردآهنی بعدی" یا جدید!
راجع به لباس دیگه مجبورم تحلیل کوچیک برم مثکه تصویر نباشه متوجه نمی شن دوستان:
پیتر زمانی که اون لباس مخفی کاری تنشه پیش هپی میره و همونجایی که پیتر و هپی ناراحتن و پیتر بغض کرده:
spidey.ir/.../...
پیتر لباس مخفی کاری تنش بوده:
تجهیزات استارک رو می بینه
لباس جدیدشو طراحی می کنه و می سازه:
spidey.ir/.../...
لباس رو پرینت سه بعدی می گیره:
با هپی به سمت پل بریج لندن میرن
همونجا که هیولایی با ترکیب همه المنتالز هست:
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
دوستان پیتر فرار می کنن
میرن سمت جت استارک و هپی برای فرار
اما جت استارک منفجر میشه و تمام تجهیزاتی که مربوط به ساخت لباس "مردعنکبوتی" بود نابود میشه! حالا تونی هرچقدر می خواد تجهیزات داشته باشه اما لباس مخصوص اسپایدی رو نمی شه باهاش درست کرد و البته پیتر قراره مستقل شه بعد این فیلم
بعد از مبارزه پیتر و ام جی پیش هم میرن
لباس پیتر پاره اس! پس از این به بعد یا خودش باید لباس درست کنه یا باید همون قبلی ها رو ترمیم کنه به همین سادگی!!!!!
و اما بحث شیرین بی تجربه بودن! من از خودم حرف نزدم خود سازنده ها گفتن پیتر فعلا قراره بی تجربه باشه حالا از لحاظ سنی شما ایراد میگیری شما یکم سال های اول دانشگاه رو با سال های بعدش و مقطع کارشناسی ارشد مقایسه کنی حساب کار با تجربه بودن دستت میاد! آدم تا از مدرسه خارج نشه به خیلی از تجربه ها دست پیدا نمی کنه. (تو اندگیم هم دیدیم هنوز بهش میگن Kid و بی تجربگی بیشتر از این که تا کاپیتان مارول رو دیده میگه من پیتر پارکرم؟)این هم از بحث بی تجربه بودن!
فضای MCU همچین اسپایدرمنی رو اقتضا می کرد و بهترینش هم همینی بود که دیدیم. تو دنیای واقعی آدم هر چقدر هم باهوش باشه اما متریالی و پول و غیره در دسترسش نباشه نمی تونه به حد نهایی تواناییاش دست پیدا کنه حالا ما تو MCU تونی استارک رو داشتیم. وقتی همچین شخصیتی توی دنیات هست و اتفاقا FACEش هم هست و مارول و سونی می خوان به بهترین صورت واردش کنن مجبورن کاری که دیدیم رو انجام بدن جدا از این که بارها گفتم بعد از فیلم پیتر قراره مستقل بشه!!!! اینم از بحث هوش و ذکاوت با توجه به فضای دنیای سینمایی مارول!
بازم سوالی ابهامی بود در خدمتم!
نقل قول کردن
nightspider
#22 nightspider 1398-03-12 16:31
به نقل از mhhk:
به نقل از nightspider:
#5#7
سلامی دوباره خدمت شما اساتید محترم سایت.یه چند وقتیه بخاطر کنکور و امتحانات نهایی نمیتونستم بیام سایت ولی وقتی دیدم بحث داغه گفتم منم یه نظری بدم.
ببینید وقتی میگن یکی لباس خودش رو برای خودش درست میکنه که طراح یا همون دیزاینرش خود فرد باشه.حالا بگیم با نخ و سوزن درست نکرده(که البته بنظرم ایراد داره چون کدوم نوجوانی معمولی میتونه با دستگاه میلیاردی دلاری برای خودش لباس درست میکنه؟) ولی وقتی پیتر با یه کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه لباس جدید گیرش میاد دیگه کمتر به اون اهمیت میده. یعنی ما شاهد این نخواهیم بود که پیتر بشینه لباس پاره خودش رو درست کنه و مثل بتمن و ایرون من لباس های زیادی داره که هر وقت یکیش خراب شد میگه بی خیال چندتای دیگه دارم که از قبلی قدرتمندتر و پیشرفته تره.
بعدش شما اقای فقیه میگید جت منفجر شده و لباسش پاره شده میره بعدش برای خودش لباس درست میکنه؟ :o
خب اصلا بگیم منفجر شد و لباسش هم خراب شد ولی توی این فیلم مردعنکبوتی چهار یا پنج تا لباس متفاوت داره. خداییش کجا و توی کدوم کمیک دیدید که پیتر در نوجوانی چهار یا پنج تا لباس زاپاس برای خودش داره تازه هر کدوم هم خراب یشه میره با تجهیرات تونی یکی بهتر قبلی برای خودش درست میکنه.تازه جت اگه خراب شه مطمءن باشید هزار جای دیگه تونی وسایل و تجهیزات ساخته که پیتر بره لباسش رو اونجا درست کنه.
من چون زبان انگلیسی ام خوبه(تعریف از خود نباشه) تمام کمیک های دی سی و مارول رو دنبال میکنم حتی قدیمیاش رو پس میدونم اقتباس درست از مردعنکبوتی چیه.
بعدش میخوام بگم که هر چقدر هم شخصیت پردازی فلش و ام جی خوب باشه ولی دیگه اون حس و حال کمیک رو برای شما ادا نمیکنه چون به قول استاد ترابی function رو عوض کردن چون فلش دیگه اون شخصیت قلدر و محبوب و خوشتیپ که همیشه پیتر رو اذیت میکنه نیست (تازه استن لی فلش رو خلق کرد تا نقطه مخالف پیتر باشه و خواننده ها بتونن بفهمن پیتر چه ویژگی هایی داره و چه ویژگی هایی نداره) بعدش ما میبینیم این پیتر است که تو مدرسه محبوبه و هیچ مشکلی در مدرسه نداره و این فلشه که توسری خوری پیتره و همش بخاطر پیتر ضایع میشه.مری جین هم تو نظر 5# بهش اشاره شد.
ببینید شاید شما بگید چرا به ساخت لباس توسط پیتر گیر دادم. باید در جوابتون بگم که ساخت لباس یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتیه نشان دهنده روحیه خود کامگی و عدم وابستگی پیتر به دیگران هست تازه دیدم تو یکی از نظرها یکی گفته بود مایلز لباس خودش رو رنگ کرد که در جواب باید بگم مایلز در کمیک هیچ وقت لباس خودش رو درست نکرد و اول نیک فیوری بود که بهش لباس داد ولی پیتر خودش این کارو کرد.
بعدش با احترام خدمت استاد فقیه پیتر پارکری که تقریبا سه ساله (دوسال و خرده ای) داره قهرمان بازی میکنه بی تجربه است؟ :o
بابا این دیگه باید بگیم بالغ شده دیگه .پیتر دیگه تقریبا 18سالشه (17سال وخورده ای) تازه پیتر ادم باهوشیه و در دنیای کمیک از همون اول میدونست که باید هویت خودش رو مخفی کنه یعنی پیتر حتما باید یکی از عزیزانش رو از دست بده تا بفهمه هویت اش براش مهمه؟!!!؟
بعدش من مشکلی ندارم از اینکه مردعنکبوتی به وسیله مرد اهنی معرفی بشه من میگم چرا باید بعدش وابسته ی مرداهنی باشه بنظرتون این شخصیت پردازی با دنیای کمیک یکی است که پیتر همیشه روی پای خودش می ایسته و به هیچ کس وابسته نیست حتی به زن عمو می.
فکر کنم منظور نظر 5# اینه که چرا کلا عمو بن رو حذفش کردن و جاش تونی استارک قرار دادن.راستش درست هم میگه. مگه غیر از اینه که پیتر در دنیای کمیک بخاطر اشتباهات خودش که باعث مرگ عموش شد تبدیل به قهرمان شد و سعی کرد تا اشتباهات گذشته اش رو اصلاح کنه پس چرا توی فیلم قبلی نشون میدن که پیتر میخواد فقط به تونی خودش رو اثبات کنه کجا دیدید که مردعنکبوتی سعی کرده خودش رو به دیگران ثابت کنه تا جایی که من میدونم همیشه سعی داشته کار درست رو انجام بده حتی اگه کل شهر اون رو تهدید بدونن.
بعدش چرا این قدر مردعنکبوتی تجهیزات داره؟مگه یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنش نیست. مگه توی همین سایت نمیگفتین که مردعنکبوتی نه تجهیزات زیاد و میلیاردی داره مثل بتمن و نه قدرت های خداگونه مانند سوپرمن پس چرا ما در چهارمین حضور مردعنکبوتی در mcu و دومین فیلم اختصاصی باید هوش مصنوعی و هزاران تار و تجهیزات مختلف که از تجهیزات بتمن هم بیشتره داشته باشه و با استفاده از ان ها با ویلن ها مبارزه میکنه؟ من به این نمیگم مردعنکبوتی بهش میگم ایرون من جونیور(شاید بخاطر همینه که از این نسخه از مردعنکبوتی خوشتون میاد چون مثل ایرون منه)
نگاه کنید من دقیق و با دلیل توضیح دادم که این مردعنکبوتی خیلی از مولفه های اصلی اش رو زیر پا گذاشته و تغیر داده. نمیگم تغیر بده ولی به قول استادترابی تغیر خوبه ولی موقعی که باعث بهتر شدن فیلم و اقتباس ان شخصیت شود که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

۱-من یه سوال میپرسم از شما اگه فیلم spider man:into the spider verse رو دیده باشید وقتی مایلز به مخفیگاه پیتر میره کلی لباس پیشرفته و ابزار دیگه داره که به ما نشون داده میشه چرا از اون هیچ انتقادی نشد راجع به سادگی پیتر
۲-به نظرم روندی که دنیای mcu داشت باعث شد تونی بشه راهنمای پیتر ما از اول در جنگ داخلی دیدیم که تونی رسما پیتر رو اورد تو عرصه قهرمانی و واقعا هم تصمیم درستی بود با توجه به اتفاقات پایان بازی
۳-هویت پیتر برای شخصیت هایی تا الان فاش شده که مشکلی براش نخواهند داشت یه نفر گفت که تو کمیک برای این به اونجرز نمیگه چون میترسه ذهن خوان ها از طریق اونا بفهمن ولی ما تا الان تو mcu شخصیتی با قدرت ذهن خوانی نداشتیم که بخواد شخصیت پیتر رو فاش کنه

جواب سوال هایت:
1-اولا که اون لباس ها رو خودش برای خودش درست کرده بود مثل دنیای کمیک دوما که نسخه ی دیگه از مردعنکبوتی بود یعنی اگه توجه کنی مردعنکبوتی اصلی (پیتر بی پارکر) وقتی وارد مخفیگاه شد گفت فقط یه اتاق کوچیک داره و همون یه لباس.
2-اینکه پیتر مرشد داشته باشه باعث میشه یکی از مولفه های اصلی اون که اولین نوجوانی که دستیار نیست حذف و نابود بشه و پیتر وابسته به مرشدش باشه و روحیه خودکامگی اش تا حد زیادی ضعیف بشه.
3-بالاخره که میان. مگه مارول نمی خواد از شخصیت های افراد ایکس که توشون پره از ذهن خوان استفاده کنه و فیلم بسازه؟
نقل قول کردن
mhhk
#23 mhhk 1398-03-12 16:37
به نقل از nightspider:
به نقل از mhhk:
به نقل از nightspider:
#5#7
سلامی دوباره خدمت شما اساتید محترم سایت.یه چند وقتیه بخاطر کنکور و امتحانات نهایی نمیتونستم بیام سایت ولی وقتی دیدم بحث داغه گفتم منم یه نظری بدم.
ببینید وقتی میگن یکی لباس خودش رو برای خودش درست میکنه که طراح یا همون دیزاینرش خود فرد باشه.حالا بگیم با نخ و سوزن درست نکرده(که البته بنظرم ایراد داره چون کدوم نوجوانی معمولی میتونه با دستگاه میلیاردی دلاری برای خودش لباس درست میکنه؟) ولی وقتی پیتر با یه کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه لباس جدید گیرش میاد دیگه کمتر به اون اهمیت میده. یعنی ما شاهد این نخواهیم بود که پیتر بشینه لباس پاره خودش رو درست کنه و مثل بتمن و ایرون من لباس های زیادی داره که هر وقت یکیش خراب شد میگه بی خیال چندتای دیگه دارم که از قبلی قدرتمندتر و پیشرفته تره.
بعدش شما اقای فقیه میگید جت منفجر شده و لباسش پاره شده میره بعدش برای خودش لباس درست میکنه؟ :o
خب اصلا بگیم منفجر شد و لباسش هم خراب شد ولی توی این فیلم مردعنکبوتی چهار یا پنج تا لباس متفاوت داره. خداییش کجا و توی کدوم کمیک دیدید که پیتر در نوجوانی چهار یا پنج تا لباس زاپاس برای خودش داره تازه هر کدوم هم خراب یشه میره با تجهیرات تونی یکی بهتر قبلی برای خودش درست میکنه.تازه جت اگه خراب شه مطمءن باشید هزار جای دیگه تونی وسایل و تجهیزات ساخته که پیتر بره لباسش رو اونجا درست کنه.
من چون زبان انگلیسی ام خوبه(تعریف از خود نباشه) تمام کمیک های دی سی و مارول رو دنبال میکنم حتی قدیمیاش رو پس میدونم اقتباس درست از مردعنکبوتی چیه.
بعدش میخوام بگم که هر چقدر هم شخصیت پردازی فلش و ام جی خوب باشه ولی دیگه اون حس و حال کمیک رو برای شما ادا نمیکنه چون به قول استاد ترابی function رو عوض کردن چون فلش دیگه اون شخصیت قلدر و محبوب و خوشتیپ که همیشه پیتر رو اذیت میکنه نیست (تازه استن لی فلش رو خلق کرد تا نقطه مخالف پیتر باشه و خواننده ها بتونن بفهمن پیتر چه ویژگی هایی داره و چه ویژگی هایی نداره) بعدش ما میبینیم این پیتر است که تو مدرسه محبوبه و هیچ مشکلی در مدرسه نداره و این فلشه که توسری خوری پیتره و همش بخاطر پیتر ضایع میشه.مری جین هم تو نظر 5# بهش اشاره شد.
ببینید شاید شما بگید چرا به ساخت لباس توسط پیتر گیر دادم. باید در جوابتون بگم که ساخت لباس یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتیه نشان دهنده روحیه خود کامگی و عدم وابستگی پیتر به دیگران هست تازه دیدم تو یکی از نظرها یکی گفته بود مایلز لباس خودش رو رنگ کرد که در جواب باید بگم مایلز در کمیک هیچ وقت لباس خودش رو درست نکرد و اول نیک فیوری بود که بهش لباس داد ولی پیتر خودش این کارو کرد.
بعدش با احترام خدمت استاد فقیه پیتر پارکری که تقریبا سه ساله (دوسال و خرده ای) داره قهرمان بازی میکنه بی تجربه است؟ :o
بابا این دیگه باید بگیم بالغ شده دیگه .پیتر دیگه تقریبا 18سالشه (17سال وخورده ای) تازه پیتر ادم باهوشیه و در دنیای کمیک از همون اول میدونست که باید هویت خودش رو مخفی کنه یعنی پیتر حتما باید یکی از عزیزانش رو از دست بده تا بفهمه هویت اش براش مهمه؟!!!؟
بعدش من مشکلی ندارم از اینکه مردعنکبوتی به وسیله مرد اهنی معرفی بشه من میگم چرا باید بعدش وابسته ی مرداهنی باشه بنظرتون این شخصیت پردازی با دنیای کمیک یکی است که پیتر همیشه روی پای خودش می ایسته و به هیچ کس وابسته نیست حتی به زن عمو می.
فکر کنم منظور نظر 5# اینه که چرا کلا عمو بن رو حذفش کردن و جاش تونی استارک قرار دادن.راستش درست هم میگه. مگه غیر از اینه که پیتر در دنیای کمیک بخاطر اشتباهات خودش که باعث مرگ عموش شد تبدیل به قهرمان شد و سعی کرد تا اشتباهات گذشته اش رو اصلاح کنه پس چرا توی فیلم قبلی نشون میدن که پیتر میخواد فقط به تونی خودش رو اثبات کنه کجا دیدید که مردعنکبوتی سعی کرده خودش رو به دیگران ثابت کنه تا جایی که من میدونم همیشه سعی داشته کار درست رو انجام بده حتی اگه کل شهر اون رو تهدید بدونن.
بعدش چرا این قدر مردعنکبوتی تجهیزات داره؟مگه یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنش نیست. مگه توی همین سایت نمیگفتین که مردعنکبوتی نه تجهیزات زیاد و میلیاردی داره مثل بتمن و نه قدرت های خداگونه مانند سوپرمن پس چرا ما در چهارمین حضور مردعنکبوتی در mcu و دومین فیلم اختصاصی باید هوش مصنوعی و هزاران تار و تجهیزات مختلف که از تجهیزات بتمن هم بیشتره داشته باشه و با استفاده از ان ها با ویلن ها مبارزه میکنه؟ من به این نمیگم مردعنکبوتی بهش میگم ایرون من جونیور(شاید بخاطر همینه که از این نسخه از مردعنکبوتی خوشتون میاد چون مثل ایرون منه)
نگاه کنید من دقیق و با دلیل توضیح دادم که این مردعنکبوتی خیلی از مولفه های اصلی اش رو زیر پا گذاشته و تغیر داده. نمیگم تغیر بده ولی به قول استادترابی تغیر خوبه ولی موقعی که باعث بهتر شدن فیلم و اقتباس ان شخصیت شود که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

۱-من یه سوال میپرسم از شما اگه فیلم spider man:into the spider verse رو دیده باشید وقتی مایلز به مخفیگاه پیتر میره کلی لباس پیشرفته و ابزار دیگه داره که به ما نشون داده میشه چرا از اون هیچ انتقادی نشد راجع به سادگی پیتر
۲-به نظرم روندی که دنیای mcu داشت باعث شد تونی بشه راهنمای پیتر ما از اول در جنگ داخلی دیدیم که تونی رسما پیتر رو اورد تو عرصه قهرمانی و واقعا هم تصمیم درستی بود با توجه به اتفاقات پایان بازی
۳-هویت پیتر برای شخصیت هایی تا الان فاش شده که مشکلی براش نخواهند داشت یه نفر گفت که تو کمیک برای این به اونجرز نمیگه چون میترسه ذهن خوان ها از طریق اونا بفهمن ولی ما تا الان تو mcu شخصیتی با قدرت ذهن خوانی نداشتیم که بخواد شخصیت پیتر رو فاش کنه

جواب سوال هایت:
1-اولا که اون لباس ها رو خودش برای خودش درست کرده بود مثل دنیای کمیک دوما که نسخه ی دیگه از مردعنکبوتی بود یعنی اگه توجه کنی مردعنکبوتی اصلی (پیتر بی پارکر) وقتی وارد مخفیگاه شد گفت فقط یه اتاق کوچیک داره و همون یه لباس.
2-اینکه پیتر مرشد داشته باشه باعث میشه یکی از مولفه های اصلی اون که اولین نوجوانی که دستیار نیست حذف و نابود بشه و پیتر وابسته به مرشدش باشه و روحیه خودکامگی اش تا حد زیادی ضعیف بشه.
3-بالاخره که میان. مگه مارول نمی خواد از شخصیت های افراد ایکس که توشون پره از ذهن خوان استفاده کنه و فیلم بسازه؟

دیگه اقای فقیه پاسخ دادن و همه ابهامات رو به نظرم رفع کردن
نقل قول کردن
mhhk
#24 mhhk 1398-03-12 16:44
به نقل از mtm:
به نقل از nightspider:
#5#7
سلامی دوباره خدمت شما اساتید محترم سایت.یه چند وقتیه بخاطر کنکور و امتحانات نهایی نمیتونستم بیام سایت ولی وقتی دیدم بحث داغه گفتم منم یه نظری بدم.
ببینید وقتی میگن یکی لباس خودش رو برای خودش درست میکنه که طراح یا همون دیزاینرش خود فرد باشه.حالا بگیم با نخ و سوزن درست نکرده(که البته بنظرم ایراد داره چون کدوم نوجوانی معمولی میتونه با دستگاه میلیاردی دلاری برای خودش لباس درست میکنه؟) ولی وقتی پیتر با یه کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه لباس جدید گیرش میاد دیگه کمتر به اون اهمیت میده. یعنی ما شاهد این نخواهیم بود که پیتر بشینه لباس پاره خودش رو درست کنه و مثل بتمن و ایرون من لباس های زیادی داره که هر وقت یکیش خراب شد میگه بی خیال چندتای دیگه دارم که از قبلی قدرتمندتر و پیشرفته تره.
بعدش شما اقای فقیه میگید جت منفجر شده و لباسش پاره شده میره بعدش برای خودش لباس درست میکنه؟ :o
خب اصلا بگیم منفجر شد و لباسش هم خراب شد ولی توی این فیلم مردعنکبوتی چهار یا پنج تا لباس متفاوت داره. خداییش کجا و توی کدوم کمیک دیدید که پیتر در نوجوانی چهار یا پنج تا لباس زاپاس برای خودش داره که هر کدوم هم خراب شد میره با تجهیرات تونی یکی بهتر قبلی برای خودش درست میکنه.تازه جت اگه خراب شه مطمءن باشید هزار جای دیگه تونی وسایل و تجهیزات ساخته که پیتر بره لباسش رو اونجا درست کنه.
من چون زبان انگلیسی ام خوبه(تعریف از خود نباشه) تمام کمیک های دی سی و مارول رو دنبال میکنم حتی قدیمیاش رو پس میدونم اقتباس درست از مردعنکبوتی چیه.
بعدش میخوام بگم که هر چقدر هم شخصیت پردازی فلش و ام جی خوب باشه ولی دیگه اون حس و حال کمیک رو برای شما ادا نمیکنه چون به قول استاد ترابی function رو عوض کردن چون فلش دیگه اون شخصیت قلدر و محبوب و خوشتیپ که همیشه پیتر رو اذیت میکنه نیست (تازه استن لی فلش رو خلق کرد تا نقطه مخالف پیتر باشه و خواننده ها بتونن بفهمن پیتر چه ویژگی هایی داره و چه ویژگی هایی نداره) بعدش ما میبینیم این پیتر است که تو مدرسه محبوبه و هیچ مشکلی در مدرسه نداره و این فلشه که توسری خوری پیتره و همش بخاطر پیتر ضایع میشه.مری جین هم تو نظر 5# بهش اشاره شد.
ببینید شاید شما بگید چرا به ساخت لباس توسط پیتر گیر دادم. باید در جوابتون بگم که ساخت لباس یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتیه نشان دهنده روحیه خود کامگی و عدم وابستگی پیتر به دیگران هست تازه دیدم تو یکی از نظرها یکی گفته بود مایلز لباس خودش رو رنگ کرد که در جواب باید بگم مایلز در کمیک هیچ وقت لباس خودش رو درست نکرد و اول نیک فیوری بود که بهش لباس داد ولی پیتر خودش این کارو کرد.
بعدش با احترام خدمت استاد فقیه پیتر پارکری که تقریبا سه ساله (دوسال و خرده ای) داره قهرمان بازی میکنه بی تجربه است؟ :o
بابا این دیگه باید بگیم بالغ شده دیگه .پیتر دیگه تقریبا 18سالشه (17سال وخورده ای) تازه پیتر ادم باهوشیه و در دنیای کمیک از همون اول میدونست که باید هویت خودش رو مخفی کنه یعنی پیتر حتما باید یکی از عزیزانش رو از دست بده تا بفهمه هویت اش براش مهمه؟!!!؟
بعدش من مشکلی ندارم از اینکه مردعنکبوتی به وسیله مرد اهنی معرفی بشه من میگم چرا باید بعدش وابسته ی مرداهنی باشه بنظرتون این شخصیت پردازی با دنیای کمیک یکی است که پیتر همیشه روی پای خودش می ایسته و به هیچ کس وابسته نیست حتی به زن عمو می.
فکر کنم منظور نظر 5# اینه که چرا کلا عمو بن رو حذفش کردن و جاش تونی استارک قرار دادن.راستش درست هم میگه. مگه غیر از اینه که پیتر در دنیای کمیک بخاطر اشتباهات خودش که باعث مرگ عموش شد تبدیل به قهرمان شد و سعی کرد تا اشتباهات گذشته اش رو اصلاح کنه پس چرا توی فیلم قبلی نشون میدن که پیتر میخواد فقط به تونی خودش رو اثبات کنه کجا دیدید که مردعنکبوتی سعی کرده خودش رو به دیگران ثابت کنه تا جایی که من میدونم همیشه سعی داشته کار درست رو انجام بده حتی اگه کل شهر اون رو تهدید بدونن.
بعدش چرا این قدر مردعنکبوتی تجهیزات داره؟مگه یکی از ویژگی های اصلی مردعنکبوتی ساده بودنش نیست. مگه توی همین سایت نمیگفتین که مردعنکبوتی نه تجهیزات زیاد و میلیاردی داره مثل بتمن و نه قدرت های خداگونه مانند سوپرمن پس چرا ما در چهارمین حضور مردعنکبوتی در mcu و دومین فیلم اختصاصی باید هوش مصنوعی و هزاران تار و تجهیزات مختلف که از تجهیزات بتمن هم بیشتره داشته باشه و با استفاده از ان ها با ویلن ها مبارزه میکنه؟ من به این نمیگم مردعنکبوتی بهش میگم ایرون من جونیور(شاید بخاطر همینه که از این نسخه از مردعنکبوتی خوشتون میاد چون مثل ایرون منه)
نگاه کنید من دقیق و با دلیل توضیح دادم که این مردعنکبوتی خیلی از مولفه های اصلی اش رو زیر پا گذاشته و تغیر داده. نمیگم تغیر بده ولی به قول استادترابی تغیر خوبه ولی موقعی که باعث بهتر شدن فیلم و اقتباس ان شخصیت شود که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

ببخشید ولی لطفا از من مایه نذارید چون ما تا به اینجا مشکلی با مرد عنکبوتی در mcu ندارم هیچ وقت هم نگفتم function شخصیت ها عوض شده. اتفاقا برعکس . رنگ پوست عوض شده ولی function عوض نشده
با کمال احترام باید بگم دوستانی که اینجا انتقاد میکنند فقط یک اطلاعات سطحی از پیتر پارکر/اسپایدرمن دارند و ذات این شخصیت رو نمیشناسند که این بحث ها رو میکنند
به نظرم شما حرف های استاد فقیه رو هم درست متوجه نشدید
ولی در هر حال هر کی منو بشناسه و نقدهای منو خونده باشه میدونه که مهم ترین چیز برای من "وفاداری" به ذات شخصیت ها میباشد
تو نقدهای خودم اگه حس کنم شخصیت پردازی رو نقض کردن و به ذات و روح شخصیت های مورد علاقه ام بی احترامی شده، اون فیلم و کارتون و بازی .. یا هر کوفتی که باشه میکوبم
واسه همین هم بود که مثلا انیمیشن ultimate spiderman یا این جدیده یا مثلا اسپایدرمن 3 رو کوبیدم. میتونید برید خودتون ببینید:
bit.ly/2XwwjcN

bit.ly/2WEa2c8

bit.ly/2VhNUTm



ولی خدا رو شاهد میگیرم تا الان حس نکرده ام که ذات اسپایدرمن در mcu خدشه دار شده. درسته محیط اطرافش فرق کرده ولی اصلا حس نمیکنم با این پیتر پارکر بیگانه ام. دروغ چرا .. اولش فکر میکردم از لباس فوق پیشرفته ای که توین به پیتر میده بدم خواهد اومد. ولی فیلم رو که دیدم اصلا برام مساله ای نبود. چون این "لباس" نیست که از پیتر یه قهرمان میسازه و اتفاقا این دقیقا تم اصلی فیلم قبلی بود و من کیف کردم وقتی با لباس اولیه خودش والچر رو شکست داد.
شخصیت های مکملش رو هم همین حس رو دارم. برای من این فلش تامپسون کاملا ملموسه برام و باهاش همذات پنداری میکنم و به نظرم function ای که داره همونیه که باید داشته باشه و همیشه هم داشته. راستش من با این فلش حتی بیشتر از فلش های قبلی سینما حال میکنم
درباره فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" هم یه سری نگرانی هایی دارم که بیشترش برمیگرده به میستریو ولی حس میکنم به ذات او هم وفادار خواهند بود
به شما هم توصیه میکنم صبر کنید تا فیلم منتشر بشه و کامل اون رو ببینید و بعد قضاوت کنید
این پیتر پارکر تا به حال که کاملا همون ذات پیتر دوست داشتنی کمیک ها رو داشته ولی تازه فرقش اینه که با طراوت و شاداب تر هم شده و آدم برای دیدن داستانش روی پرده ذوق داره

اقای ترابی یه سوال گفتید نگرانی هایی راجع به میستریو دارید میتونم بپرسم چیه مسئله؟
نقل قول کردن
spiderling
#25 spiderling 1398-03-12 17:17
ببخشید بابت اسپم ولی مربوط ترین پستی که پیدا کردم همینجاست.
انیمیشن جدید خوک عنکبوتی ارتباطی به اسپین اف سونی داره؟
میشه یکی توضیحی بابت بده؟
ممنون...
نقل قول کردن
sho3ins
#26 sho3ins 1398-03-12 21:21
تریلر خوبی بود
قشنگ اونجاییکه پیتر صداش کرد ام جی دیگه نا امید شدم :-?
دیگه باید با همین بسازیم کاریش هم نمیشه کرد
من هیچ وقت نژاد پرست نبودم ولی این میشل/ام جی خیلی عبوسه لعنتی ینی هیچ سعی نمیکنه دوست داشتنی باشه درصورتی که تو کمیک خیلی دوست داشتنی تره و این ربطی به رنگ پوست یا زیبایی نداره
نقل قول کردن
solo
#27 solo 1398-03-13 01:00
اگه میشه یکی لینک فیلمنامه ی لو رفته رو بزاره خودم نتوستم پیدا کنم :-|
لطفا زود تر بزارید نمی تونم خودم رو کنترل کنم :D
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#28 Pooya-Spidey 1398-03-13 02:15
من به کسایی که با مدرن شدن و دوری از سادگی پیتر یا به اصطلاح همون استفاده از وسایل میلیارد دلاری مشکل دارن پیشنهاد می کنم داستان زیبا و موفق مردعنکبوتی شگفت انگیز نوشته دن اسلات که توسط سایت اسپیادی ترجمه شده رو بخونند تا متوجه بشند که مرد عنکبوتی حتی مجلل و تشریفاتی اش هم زیباست.
داستان موفقی مثل توطئه کلونی که در یکی از مطالب به عنوان یکی از بهترین داستان های مردعنکبوتی نام برده شده در این کمیک اتفاق افتاده.
وهمچنین شما در این کمیک می بینید که ماجراجویی های اسپایدی پولدار مثل اسپایدی ساده همچنان شگفت انگیز هست و به هیچ وجه از خوندن ادامه این کمیک خسته نمی شید.
اگر دوست دارید که در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه با مجلل شدن پیتر به مشکل برنخورید حتما این کمیک رو بخونید.
پ.ن:از لحاظ داستانی هیچ ربطی به فیلم نداره و این پیشنهاد فقط به خاطر این هست که ماجراجویی های پیتر مجلل رو ببینید.
نقل قول کردن
nightspider
#29 nightspider 1398-03-13 06:31
به نقل از Pooya-Spidey:
من به کسایی که با مدرن شدن و دوری از سادگی پیتر یا به اصطلاح همون استفاده از وسایل میلیارد دلاری مشکل دارن پیشنهاد می کنم داستان زیبا و موفق مردعنکبوتی شگفت انگیز نوشته دن اسلات که توسط سایت اسپیادی ترجمه شده رو بخونند تا متوجه بشند که مرد عنکبوتی حتی مجلل و تشریفاتی اش هم زیباست.
داستان موفقی مثل توطئه کلونی که در یکی از مطالب به عنوان یکی از بهترین داستان های مردعنکبوتی نام برده شده در این کمیک اتفاق افتاده.
وهمچنین شما در این کمیک می بینید که ماجراجویی های اسپایدی پولدار مثل اسپایدی ساده همچنان شگفت انگیز هست و به هیچ وجه از خوندن ادامه این کمیک خسته نمی شید.
اگر دوست دارید که در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه با مجلل شدن پیتر به مشکل برنخورید حتما این کمیک رو بخونید.
پ.ن:از لحاظ داستانی هیچ ربطی به فیلم نداره و این پیشنهاد فقط به خاطر این هست که ماجراجویی های پیتر مجلل رو ببینید.

ببینید من مشکلی با اینکه مردعنکبوتی با تجهیزات پیشرفته بره جنگ و اینا مشکلی ندارم مثلا مگه کسی از مردعنکبوتی ps4 بخاطر اینکه کلی تجهیزات و تار مختلف داشت بدش اومد ؟
معلومه که نه بخاطر اینکه اونارو خودش با استفاده از هوش خودش درست کرده بود
مشکل من اینه که در mcu پپیتر که تجهیزات داره از تونی گرفته و یجورایی متکی و وابسته بهشه.
که البته اقای فقیه میگن توی این فیلم این مشکل رو بر طرف کردن.(امیدوارم البته)
نقل قول کردن
Aquaman
#30 Aquaman 1398-03-13 08:26
به نقل از nightspider:
به نقل از Pooya-Spidey:
من به کسایی که با مدرن شدن و دوری از سادگی پیتر یا به اصطلاح همون استفاده از وسایل میلیارد دلاری مشکل دارن پیشنهاد می کنم داستان زیبا و موفق مردعنکبوتی شگفت انگیز نوشته دن اسلات که توسط سایت اسپیادی ترجمه شده رو بخونند تا متوجه بشند که مرد عنکبوتی حتی مجلل و تشریفاتی اش هم زیباست.
داستان موفقی مثل توطئه کلونی که در یکی از مطالب به عنوان یکی از بهترین داستان های مردعنکبوتی نام برده شده در این کمیک اتفاق افتاده.
وهمچنین شما در این کمیک می بینید که ماجراجویی های اسپایدی پولدار مثل اسپایدی ساده همچنان شگفت انگیز هست و به هیچ وجه از خوندن ادامه این کمیک خسته نمی شید.
اگر دوست دارید که در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه با مجلل شدن پیتر به مشکل برنخورید حتما این کمیک رو بخونید.
پ.ن:از لحاظ داستانی هیچ ربطی به فیلم نداره و این پیشنهاد فقط به خاطر این هست که ماجراجویی های پیتر مجلل رو ببینید.

ببینید من مشکلی با اینکه مردعنکبوتی با تجهیزات پیشرفته بره جنگ و اینا مشکلی ندارم مثلا مگه کسی از مردعنکبوتی ps4 بخاطر اینکه کلی تجهیزات و تار مختلف داشت بدش اومد ؟
معلومه که نه بخاطر اینکه اونارو خودش با استفاده از هوش خودش درست کرده بود
مشکل من اینه که در mcu پپیتر که تجهیزات داره از تونی گرفته و یجورایی متکی و وابسته بهشه.
که البته اقای فقیه میگن توی این فیلم این مشکل رو بر طرف کردن.(امیدوارم البته)

ایشالا بزرگ میشه خودش هم میسازه
شما هم یه ایرادات بنی اسرائیلی میگیری ها!
تازه من اینجوری بیشتر خوشم میاد
پیتر نابغه و سوپرباهوش دوست ندارم
معمولی باشه آدم بیشتر باهاش حس همذات پنداری میکنه
ولی کلا ول کن بابا پدر خودت رو دراوردی با این حرفا
نقل قول کردن
Amiram
#31 Amiram 1398-03-13 20:22
عرض سلام خدمت دوستان عزیز.
عضو جدید سایت هستم. امیدوارم هرچند کم اما بتونم مفید باشم.
به نظرم برای اقتباس از هر چیزی، باید مبنا رو رعایت کرد. باید ذات اون کاراکتر یا هرچیزی رو حفظ کرد. اما این رعایت کردن مبنا نباید جلوی خلاقیت و بروز بودن رو بگیره.
ما تو دهه شصت میلادی زندگی نمیکنیم. مسلما دنیا از اون موقعی که استن لی مرحوم برای نوشتن اریجین اسپایدی دست به قلم شد، خیلی تغییر کرده. وفادار بودن به ذات مهمه، اما عوامل سازنده میگن در حال حاضر فلان نوع لباس پوشیدن مده، بیایم اضافه کنیم‌. فلان طرز تفکر مده بیایم اضافه کنیم. فلان نوع موسیقی موده بیایم اضافه کنیم. مثلا دوستان فلش رو مثال زدن. فلش هنوزم مثل کمیک ها پیترو اذیت میکنه و بار طنز قضیه رو دوششه! فقط نوع اذیت کردنش عوض شده.
خداییش قبول کنید دوره‌ی قلدر هایی که بقیه رو کتک میزنن تموم شده‌.
مارول هم به نظرم خیلی خوب پیتر رو وارد mcu کرد و ما فقط باید منتظر رشدش باشیم. اینجوری خیلیم واقع گرایانه تره. بهتر نیست که به جای یک پیتر باهوش از ابتدا، رفته رفته پیتر تلاش کنه که کاملا خودش تجهیزاتشو بسازه؟
فیلم اول هم که کاملا راجع به این بود که پیتر با لباس های هوشمند استارک نیست که یه ابرقهرمان شده. به خاطر شخصیت خودشه‌. ضمنا ایده اولیه لباس هم کاملا مال پیتر بود، از رنگ ها تا وب شوتر ها... تونی فقط اومد بهترش کرد.
اما یه مشکلی که من با پیتر هوم‌کامینگ داشتم و البته نظر شخصی منه، این بود که به عنوان یه نوجوون عادی هم دغدغه زیادی جز قهرمان بودن نداره. روی موضوعاتی هم مثل رابطه‌ش با لیز و محبوب نبودن تو مدرسه هم کم تمرکز شد. واقعا کم. مشکلات شخصی پیتر رو هم ندیدم.
البته نمیگم اندازه پیتر بالغ کمیک ها یا فیلم های سم ریمی مشکل و دغدغه داشته باشه‌. اما حداقل میشد اندازه یه نوجوون عادی اینارو به فیلم اضافه کرد. حالا امیدوارم که تو فار فرام هوم بیشتر به این موضوعات پرداخته بشه.
ممنون.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#32 Pooya-Spidey 1398-03-13 21:17
به نقل از nightspider:
به نقل از Pooya-Spidey:
من به کسایی که با مدرن شدن و دوری از سادگی پیتر یا به اصطلاح همون استفاده از وسایل میلیارد دلاری مشکل دارن پیشنهاد می کنم داستان زیبا و موفق مردعنکبوتی شگفت انگیز نوشته دن اسلات که توسط سایت اسپیادی ترجمه شده رو بخونند تا متوجه بشند که مرد عنکبوتی حتی مجلل و تشریفاتی اش هم زیباست.
داستان موفقی مثل توطئه کلونی که در یکی از مطالب به عنوان یکی از بهترین داستان های مردعنکبوتی نام برده شده در این کمیک اتفاق افتاده.
وهمچنین شما در این کمیک می بینید که ماجراجویی های اسپایدی پولدار مثل اسپایدی ساده همچنان شگفت انگیز هست و به هیچ وجه از خوندن ادامه این کمیک خسته نمی شید.
اگر دوست دارید که در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه با مجلل شدن پیتر به مشکل برنخورید حتما این کمیک رو بخونید.
پ.ن:از لحاظ داستانی هیچ ربطی به فیلم نداره و این پیشنهاد فقط به خاطر این هست که ماجراجویی های پیتر مجلل رو ببینید.

ببینید من مشکلی با اینکه مردعنکبوتی با تجهیزات پیشرفته بره جنگ و اینا مشکلی ندارم مثلا مگه کسی از مردعنکبوتی ps4 بخاطر اینکه کلی تجهیزات و تار مختلف داشت بدش اومد ؟
معلومه که نه بخاطر اینکه اونارو خودش با استفاده از هوش خودش درست کرده بود
مشکل من اینه که در mcu پپیتر که تجهیزات داره از تونی گرفته و یجورایی متکی و وابسته بهشه.
که البته اقای فقیه میگن توی این فیلم این مشکل رو بر طرف کردن.(امیدوارم البته)

برادر من چرا داری مثل فیلمنامه های بعضی از فیلم های ضعیف هالیوودی متناقض حرف میزنی.
اول که گفتی که چرا پیتر برای ساختن لباس خود کفا نیست خب کل ملت جواب دادن به اون کامنتت.
الان پای اسپایدرمن ps4 رو هم باز کردی به این ماجرا به خدا اون بیگناهه :lol:
ولی خارج از شوخی در اسپایدرمن ps4 هم پیتر که خودش با دست خودش اون تکنولوژی ها رو نساخت بلکه برای طراحی و دیزاین اونها نظراتش رو ارائه کرد و در صنایع اکتاویوس اونها رو ساخت(البته با کمک دکتر اختاپوسی که اول بازی هنوز به شخصیت منفی تبدیل نشده بود)
الان با بیان این موضوع اسپایدرمن ps4 حرف های قبلی خودت رو کاملا نقض کردی.
چون اگر با پیتر پارکر بازی مشکل نداری قاعدتا نباید با پیتر پارکر فیلم جدید مشکل داشته باشی چون کاملا به هم شبیه هستند.
هم در فیلم هم در بازی دیزاین و طراحی لباس و وب شوتر ها توسط پیتر صورت میگیره و در بازی با کمک تجهیزات دکتر اکتاویوس مهربون(قبل از خبیث شدن) در فیلم با کمک تجهیزات تونی استارک مرحوم :cry: :cry:
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#33 Pooya-Spidey 1398-03-13 21:25
به نقل از Amiram:
عرض سلام خدمت دوستان عزیز.
عضو جدید سایت هستم. امیدوارم هرچند کم اما بتونم مفید باشم.
به نظرم برای اقتباس از هر چیزی، باید مبنا رو رعایت کرد. باید ذات اون کاراکتر یا هرچیزی رو حفظ کرد. اما این رعایت کردن مبنا نباید جلوی خلاقیت و بروز بودن رو بگیره.
ما تو دهه شصت میلادی زندگی نمیکنیم. مسلما دنیا از اون موقعی که استن لی مرحوم برای نوشتن اریجین اسپایدی دست به قلم شد، خیلی تغییر کرده. وفادار بودن به ذات مهمه، اما عوامل سازنده میگن در حال حاضر فلان نوع لباس پوشیدن مده، بیایم اضافه کنیم‌. فلان طرز تفکر مده بیایم اضافه کنیم. فلان نوع موسیقی موده بیایم اضافه کنیم. مثلا دوستان فلش رو مثال زدن. فلش هنوزم مثل کمیک ها پیترو اذیت میکنه و بار طنز قضیه رو دوششه! فقط نوع اذیت کردنش عوض شده.
خداییش قبول کنید دوره‌ی قلدر هایی که بقیه رو کتک میزنن تموم شده‌.
مارول هم به نظرم خیلی خوب پیتر رو وارد mcu کرد و ما فقط باید منتظر رشدش باشیم. اینجوری خیلیم واقع گرایانه تره. بهتر نیست که به جای یک پیتر باهوش از ابتدا، رفته رفته پیتر تلاش کنه که کاملا خودش تجهیزاتشو بسازه؟
فیلم اول هم که کاملا راجع به این بود که پیتر با لباس های هوشمند استارک نیست که یه ابرقهرمان شده. به خاطر شخصیت خودشه‌. ضمنا ایده اولیه لباس هم کاملا مال پیتر بود، از رنگ ها تا وب شوتر ها... تونی فقط اومد بهترش کرد.
اما یه مشکلی که من با پیتر هوم‌کامینگ داشتم و البته نظر شخصی منه، این بود که به عنوان یه نوجوون عادی هم دغدغه زیادی جز قهرمان بودن نداره. روی موضوعاتی هم مثل رابطه‌ش با لیز و محبوب نبودن تو مدرسه هم کم تمرکز شد. واقعا کم. مشکلات شخصی پیتر رو هم ندیدم.
البته نمیگم اندازه پیتر بالغ کمیک ها یا فیلم های سم ریمی مشکل و دغدغه داشته باشه‌. اما حداقل میشد اندازه یه نوجوون عادی اینارو به فیلم اضافه کرد. حالا امیدوارم که تو فار فرام هوم بیشتر به این موضوعات پرداخته بشه.
ممنون.

به نقل از Amiram:
عرض سلام خدمت دوستان عزیز.
عضو جدید سایت هستم. امیدوارم هرچند کم اما بتونم مفید باشم.
به نظرم برای اقتباس از هر چیزی، باید مبنا رو رعایت کرد. باید ذات اون کاراکتر یا هرچیزی رو حفظ کرد. اما این رعایت کردن مبنا نباید جلوی خلاقیت و بروز بودن رو بگیره.
ما تو دهه شصت میلادی زندگی نمیکنیم. مسلما دنیا از اون موقعی که استن لی مرحوم برای نوشتن اریجین اسپایدی دست به قلم شد، خیلی تغییر کرده. وفادار بودن به ذات مهمه، اما عوامل سازنده میگن در حال حاضر فلان نوع لباس پوشیدن مده، بیایم اضافه کنیم‌. فلان طرز تفکر مده بیایم اضافه کنیم. فلان نوع موسیقی موده بیایم اضافه کنیم. مثلا دوستان فلش رو مثال زدن. فلش هنوزم مثل کمیک ها پیترو اذیت میکنه و بار طنز قضیه رو دوششه! فقط نوع اذیت کردنش عوض شده.
خداییش قبول کنید دوره‌ی قلدر هایی که بقیه رو کتک میزنن تموم شده‌.
مارول هم به نظرم خیلی خوب پیتر رو وارد mcu کرد و ما فقط باید منتظر رشدش باشیم. اینجوری خیلیم واقع گرایانه تره. بهتر نیست که به جای یک پیتر باهوش از ابتدا، رفته رفته پیتر تلاش کنه که کاملا خودش تجهیزاتشو بسازه؟
فیلم اول هم که کاملا راجع به این بود که پیتر با لباس های هوشمند استارک نیست که یه ابرقهرمان شده. به خاطر شخصیت خودشه‌. ضمنا ایده اولیه لباس هم کاملا مال پیتر بود، از رنگ ها تا وب شوتر ها... تونی فقط اومد بهترش کرد.
اما یه مشکلی که من با پیتر هوم‌کامینگ داشتم و البته نظر شخصی منه، این بود که به عنوان یه نوجوون عادی هم دغدغه زیادی جز قهرمان بودن نداره. روی موضوعاتی هم مثل رابطه‌ش با لیز و محبوب نبودن تو مدرسه هم کم تمرکز شد. واقعا کم. مشکلات شخصی پیتر رو هم ندیدم.
البته نمیگم اندازه پیتر بالغ کمیک ها یا فیلم های سم ریمی مشکل و دغدغه داشته باشه‌. اما حداقل میشد اندازه یه نوجوون عادی اینارو به فیلم اضافه کرد. حالا امیدوارم که تو فار فرام هوم بیشتر به این موضوعات پرداخته بشه.
ممنون.

از اول تا آخر نظراتتون رو کاملا موافقم
نقل قول کردن
mhhk
#34 mhhk 1398-03-13 22:16
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از nightspider:
به نقل از Pooya-Spidey:
من به کسایی که با مدرن شدن و دوری از سادگی پیتر یا به اصطلاح همون استفاده از وسایل میلیارد دلاری مشکل دارن پیشنهاد می کنم داستان زیبا و موفق مردعنکبوتی شگفت انگیز نوشته دن اسلات که توسط سایت اسپیادی ترجمه شده رو بخونند تا متوجه بشند که مرد عنکبوتی حتی مجلل و تشریفاتی اش هم زیباست.
داستان موفقی مثل توطئه کلونی که در یکی از مطالب به عنوان یکی از بهترین داستان های مردعنکبوتی نام برده شده در این کمیک اتفاق افتاده.
وهمچنین شما در این کمیک می بینید که ماجراجویی های اسپایدی پولدار مثل اسپایدی ساده همچنان شگفت انگیز هست و به هیچ وجه از خوندن ادامه این کمیک خسته نمی شید.
اگر دوست دارید که در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه با مجلل شدن پیتر به مشکل برنخورید حتما این کمیک رو بخونید.
پ.ن:از لحاظ داستانی هیچ ربطی به فیلم نداره و این پیشنهاد فقط به خاطر این هست که ماجراجویی های پیتر مجلل رو ببینید.

ببینید من مشکلی با اینکه مردعنکبوتی با تجهیزات پیشرفته بره جنگ و اینا مشکلی ندارم مثلا مگه کسی از مردعنکبوتی ps4 بخاطر اینکه کلی تجهیزات و تار مختلف داشت بدش اومد ؟
معلومه که نه بخاطر اینکه اونارو خودش با استفاده از هوش خودش درست کرده بود
مشکل من اینه که در mcu پپیتر که تجهیزات داره از تونی گرفته و یجورایی متکی و وابسته بهشه.
که البته اقای فقیه میگن توی این فیلم این مشکل رو بر طرف کردن.(امیدوارم البته)

برادر من چرا داری مثل فیلمنامه های بعضی از فیلم های ضعیف هالیوودی متناقض حرف میزنی.
اول که گفتی که چرا پیتر برای ساختن لباس خود کفا نیست خب کل ملت جواب دادن به اون کامنتت.
الان پای اسپایدرمن ps4 رو هم باز کردی به این ماجرا به خدا اون بیگناهه :lol:
ولی خارج از شوخی در اسپایدرمن ps4 هم پیتر که خودش با دست خودش اون تکنولوژی ها رو نساخت بلکه برای طراحی و دیزاین اونها نظراتش رو ارائه کرد و در صنایع اکتاویوس اونها رو ساخت(البته با کمک دکتر اختاپوسی که اول بازی هنوز به شخصیت منفی تبدیل نشده بود)
الان با بیان این موضوع اسپایدرمن ps4 حرف های قبلی خودت رو کاملا نقض کردی.
چون اگر با پیتر پارکر بازی مشکل نداری قاعدتا نباید با پیتر پارکر فیلم جدید مشکل داشته باشی چون کاملا به هم شبیه هستند.
هم در فیلم هم در بازی دیزاین و طراحی لباس و وب شوتر ها توسط پیتر صورت میگیره و در بازی با کمک تجهیزات دکتر اکتاویوس مهربون(قبل از خبیث شدن) در فیلم با کمک تجهیزات تونی استارک مرحوم :cry: :cry:

برادر چرا هشدار اسپویل نمیزنی
نقل قول کردن
mhhk
#35 mhhk 1398-03-13 22:18
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از nightspider:
به نقل از Pooya-Spidey:
من به کسایی که با مدرن شدن و دوری از سادگی پیتر یا به اصطلاح همون استفاده از وسایل میلیارد دلاری مشکل دارن پیشنهاد می کنم داستان زیبا و موفق مردعنکبوتی شگفت انگیز نوشته دن اسلات که توسط سایت اسپیادی ترجمه شده رو بخونند تا متوجه بشند که مرد عنکبوتی حتی مجلل و تشریفاتی اش هم زیباست.
داستان موفقی مثل توطئه کلونی که در یکی از مطالب به عنوان یکی از بهترین داستان های مردعنکبوتی نام برده شده در این کمیک اتفاق افتاده.
وهمچنین شما در این کمیک می بینید که ماجراجویی های اسپایدی پولدار مثل اسپایدی ساده همچنان شگفت انگیز هست و به هیچ وجه از خوندن ادامه این کمیک خسته نمی شید.
اگر دوست دارید که در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه با مجلل شدن پیتر به مشکل برنخورید حتما این کمیک رو بخونید.
پ.ن:از لحاظ داستانی هیچ ربطی به فیلم نداره و این پیشنهاد فقط به خاطر این هست که ماجراجویی های پیتر مجلل رو ببینید.

ببینید من مشکلی با اینکه مردعنکبوتی با تجهیزات پیشرفته بره جنگ و اینا مشکلی ندارم مثلا مگه کسی از مردعنکبوتی ps4 بخاطر اینکه کلی تجهیزات و تار مختلف داشت بدش اومد ؟
معلومه که نه بخاطر اینکه اونارو خودش با استفاده از هوش خودش درست کرده بود
مشکل من اینه که در mcu پپیتر که تجهیزات داره از تونی گرفته و یجورایی متکی و وابسته بهشه.
که البته اقای فقیه میگن توی این فیلم این مشکل رو بر طرف کردن.(امیدوارم البته)

برادر من چرا داری مثل فیلمنامه های بعضی از فیلم های ضعیف هالیوودی متناقض حرف میزنی.
اول که گفتی که چرا پیتر برای ساختن لباس خود کفا نیست خب کل ملت جواب دادن به اون کامنتت.
الان پای اسپایدرمن ps4 رو هم باز کردی به این ماجرا به خدا اون بیگناهه :lol:
ولی خارج از شوخی در اسپایدرمن ps4 هم پیتر که خودش با دست خودش اون تکنولوژی ها رو نساخت بلکه برای طراحی و دیزاین اونها نظراتش رو ارائه کرد و در صنایع اکتاویوس اونها رو ساخت(البته با کمک دکتر اختاپوسی که اول بازی هنوز به شخصیت منفی تبدیل نشده بود)
الان با بیان این موضوع اسپایدرمن ps4 حرف های قبلی خودت رو کاملا نقض کردی.
چون اگر با پیتر پارکر بازی مشکل نداری قاعدتا نباید با پیتر پارکر فیلم جدید مشکل داشته باشی چون کاملا به هم شبیه هستند.
هم در فیلم هم در بازی دیزاین و طراحی لباس و وب شوتر ها توسط پیتر صورت میگیره و در بازی با کمک تجهیزات دکتر اکتاویوس مهربون(قبل از خبیث شدن) در فیلم با کمک تجهیزات تونی استارک مرحوم :cry: :cry:

برادر چرا هشدار اسپویل نمیزنی
نقل قول کردن
mhhk
#36 mhhk 1398-03-13 22:43
اقای ترابی واسه اسپم عذر میخوام اگه تونستید یه مقاله راجع اینکه کدوم شخصیت ها پتانسیل بیشتری برای حضور تو اینده mcu دارن و کدوم بازیگرا میتونن برای این شخصیت ها اضافه بشن بنویسین ممنون
نقل قول کردن
AB.A.M
#37 AB.A.M 1398-03-13 23:05
امیدوارم فیلم خوبی از آب در آد

دی سی با چه امیدی فیلم هاشو میسازه
میشه توضیح بدید :zzz
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#38 Pooya-Spidey 1398-03-14 02:28
به نقل از mhhk:
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از nightspider:
به نقل از Pooya-Spidey:
من به کسایی که با مدرن شدن و دوری از سادگی پیتر یا به اصطلاح همون استفاده از وسایل میلیارد دلاری مشکل دارن پیشنهاد می کنم داستان زیبا و موفق مردعنکبوتی شگفت انگیز نوشته دن اسلات که توسط سایت اسپیادی ترجمه شده رو بخونند تا متوجه بشند که مرد عنکبوتی حتی مجلل و تشریفاتی اش هم زیباست.
داستان موفقی مثل توطئه کلونی که در یکی از مطالب به عنوان یکی از بهترین داستان های مردعنکبوتی نام برده شده در این کمیک اتفاق افتاده.
وهمچنین شما در این کمیک می بینید که ماجراجویی های اسپایدی پولدار مثل اسپایدی ساده همچنان شگفت انگیز هست و به هیچ وجه از خوندن ادامه این کمیک خسته نمی شید.
اگر دوست دارید که در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه با مجلل شدن پیتر به مشکل برنخورید حتما این کمیک رو بخونید.
پ.ن:از لحاظ داستانی هیچ ربطی به فیلم نداره و این پیشنهاد فقط به خاطر این هست که ماجراجویی های پیتر مجلل رو ببینید.

ببینید من مشکلی با اینکه مردعنکبوتی با تجهیزات پیشرفته بره جنگ و اینا مشکلی ندارم مثلا مگه کسی از مردعنکبوتی ps4 بخاطر اینکه کلی تجهیزات و تار مختلف داشت بدش اومد ؟
معلومه که نه بخاطر اینکه اونارو خودش با استفاده از هوش خودش درست کرده بود
مشکل من اینه که در mcu پپیتر که تجهیزات داره از تونی گرفته و یجورایی متکی و وابسته بهشه.
که البته اقای فقیه میگن توی این فیلم این مشکل رو بر طرف کردن.(امیدوارم البته)

برادر من چرا داری مثل فیلمنامه های بعضی از فیلم های ضعیف هالیوودی متناقض حرف میزنی.
اول که گفتی که چرا پیتر برای ساختن لباس خود کفا نیست خب کل ملت جواب دادن به اون کامنتت.
الان پای اسپایدرمن ps4 رو هم باز کردی به این ماجرا به خدا اون بیگناهه :lol:
ولی خارج از شوخی در اسپایدرمن ps4 هم پیتر که خودش با دست خودش اون تکنولوژی ها رو نساخت بلکه برای طراحی و دیزاین اونها نظراتش رو ارائه کرد و در صنایع اکتاویوس اونها رو ساخت(البته با کمک دکتر اختاپوسی که اول بازی هنوز به شخصیت منفی تبدیل نشده بود)
الان با بیان این موضوع اسپایدرمن ps4 حرف های قبلی خودت رو کاملا نقض کردی.
چون اگر با پیتر پارکر بازی مشکل نداری قاعدتا نباید با پیتر پارکر فیلم جدید مشکل داشته باشی چون کاملا به هم شبیه هستند.
هم در فیلم هم در بازی دیزاین و طراحی لباس و وب شوتر ها توسط پیتر صورت میگیره و در بازی با کمک تجهیزات دکتر اکتاویوس مهربون(قبل از خبیث شدن) در فیلم با کمک تجهیزات تونی استارک مرحوم :cry: :cry:

برادر چرا هشدار اسپویل نمیزنی

شرمنده با عجله تایپ کردم کلا همه چیز از دستم در رفت
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#39 Pooya-Spidey 1398-03-14 02:29
به نقل از mhhk:
اقای ترابی واسه اسپم عذر میخوام اگه تونستید یه مقاله راجع اینکه کدوم شخصیت ها پتانسیل بیشتری برای حضور تو اینده mcu دارن و کدوم بازیگرا میتونن برای این شخصیت ها اضافه بشن بنویسین ممنون

من هم موافقم با این مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید