خریدار احتمالی برج اونجرز در فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» مشخص شد

خریدار احتمالی برج اونجرز در فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» مشخص شد

توطئه بزرگی در راه است...

 

یکی از خطوط داستانی به شدت مهمی که زمینه اش را در فیلم اسپایدرمن بازگشت به خانه دیدیم این بود که متوجه شدیم تونی استارک برج اونجرز را فروخته است و دارایی های تیم را به مقر جدید انتقام جویان منتقل میکند. این در حالی است که این برج بسیار مهمه و جایگاه مهمی در MCU داشته و در بسیاری از فیلم های مارول و البته سریال های مارول حالت ایستراگ داشته و به سمبل MCU تبدیل شده است. سوال مهمی که وجود داشت این بود که تونی این برج را دقیقا به چه کسی یا کسانی فروخته؟ آیا ممکنه گروه چهار شگفت انگیز آن را خریده باشه و تبدیلش کنه به "ساختمان بکستر"؟ یا ممکنه مثلا "آزکورپ" (شرکت نورمن آزبورن) اون رو بخره؟ یا شاید هم "دیلی بیوگل"؟!

حال اطلاعات جدیدی به دست آمده که ادعا میشه از فیلم فاش شده باشه. ادمین کانال معروف Beyond The Trailer در یوتیوب، توییت جدیدی منتشر کرده که در آن خبر از ورود شرکت آسکورپ به دنیای سینمایی مارول را میدهد. با این مضمون:

"#Oscorp is coming to the #MCU - like, NEXT MONTH"

که بعدش هم قسمتی از تریلر دور از خانه که برج را در حال بازسازی نشان میدهد را نمایان می کند:

خب با این اوصاف ظاهرا قرار است شاهد خریده شدن برج اونجرز توسط نورمن آزبورن و آسکورپ باشیم! چیزی که با توجه به جوانب سنجی های مارول به راحتی قابل حدس بود فقط زمان آشکار شدنش در هاله ای از ابهام قرار داشت. (اینجا و اینجا و بارها حدس زده شده بود!) حتی همانطور که خبر داده بودیم شایعه ساخت فیلم Dark Avengers توسط مارول وجود داشت. گروهی که به رهبریت نورمن آزبورن جایگزینی برای انتقام جویان بودند. پس با توجه به این قضایا ورود چنین شخصیت مهمی برای ساخت چنین پروژه ای یکی از کلیدی ترین کارهای لازم است. اما از یاد نبریم که این راز قرار است در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه فاش شود، فیلمی که فاز سوم مارول را به پایان خواهد رساند و آن را جمع بندی خواهد کرد:

نورمن آزبورن - آفتاب پرست  - میستریو

اما نکتهٔ مهم تر این است که با توجه به برخی از منابع لو دهنده شاهد شکل گیری گروه خبیثانه از دشمنان مردعنکبوتی خواهیم بود.(خطر اسپویل احتمالی) قضیه تا جایی جلو می رود که آفتاب پرست، در پایان فیلم میستریو را آزاد کرده و ناگهان خبیثان دیگری از جمله والچر، اسکورپیون و شوکر در صحنه حاضر می شوند!!! ولی در لحظه پایانی کسی با کت و شلوار وارد صحنه می شود که به طور تقریبا قطع می توان گفت کسی جز نورمن آزبورن نیست! به هر حال دقیقا مشخص نیست که این اطلاعات واقعی هستند یا نه اما اگر به واقعیت پیوستند به راحتی می توان ساخت فیلم بر محوریت شش خبیث که از مدت ها پیش سونی به دنبال آن بود را پیش بینی کرد.

 ضمن این که شایعه شده بود که «کرنان شیپکا» و «میچل هوپ» به ترتیب نقش گوئن استیسی و هری آزبورن رو در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه بازی خواهند کرد! تمام این شایعات سرنخ های اتفاقات بسیار مهم دنیای کمیک را یادآور طرفداران می کنند. باید دید مارول و سونی دقیقا چه برنامه ای برای این شخصیت ریخته اند و چگونه ما را حیرت زده خواهند کرد.

 

نظر شما چیه؟ چه آینده ای در انتظار پیتر پارکر دنیای سینمایی مارول خواهد بود؟

 

مطالب مرتبط:

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mehrdad_hnr
#1 mehrdad_hnr 1398-03-15 14:09
متنم اسپویل داره از فیلم کاپتان مارول...... ‌










احتمال خیلی زیاد نورمن در کنار اسکرال ها ویلن فاز چهار ماروله همه چیز داره جور میشه فاز پنج باید ورود چهارشگفت انگیز باشه
تو فیلم کپ مارول نژاد اسکرال سیارشون نابود شده طبق منبع(کمیک) کار گالاکتوس بوده زمینه چینی برای ورود گالان
بچه تینوس (نمیدونم اسمشا درست گفتم یانه همون رهبر اسکرال ها) توی زمین مونده من احتمال میدم اون بچه در آینده به سوپر اسکرال ( از اصلی ترین دشمن های چهار شگفت انگیز)
تبدیل بشه
نورمن آزبورن امپراطوری خودشا شروع میکنه با سوپر اسکرال متحد میشه و با هم توتئه میکنند به نحوی که اسکرال ها از یک زمان خاص تا الان به تمامی کشور ها نفوذ کردن و تنها کسی که از این ماجرا خبر داره نورمنه کاری از دست تمام ابر قهرمان ها بر نمیاد اسکرال ها تخریب و آغاز میکنند و نورمن آزبورنا به عنوان رییس شیلد منصوب میکنند،کل زمین الان دست آدم بد هاست اسکرال ها با استفاده از منابع زمین شروع میکنند به ساخت صلاح تا بتونند بر دشمن اصلی خودشون یعنی نژاد کری قلبه کنند همینطوری هم میشه و اونا شروع میکنند به قتل عام کردن کری ها در همین حین نورمن همراه با گروه دارک اونجرز و ارتش شیلد و اسکرال داره از امپراطوری خودش لذت میبره انتقام جویان پراکنده شدن نمیدونن چیکار کنند تا اینکه چهار شگفت انگیز از راه میرسند
نقل قول کردن
Amir M Alvandi
#2 Amir M Alvandi 1398-03-15 14:18
واقعا بعد از اندگیم گفتن جدا مارول چه برنامه ای میتونه برای آینده داشته باشه تا هوادار هارو سرگرم کنه؟! :-|

الان که اینو دیدم کلی ذوق کردم و خیلی خوشحال میشم نورمن آزبورن وارد MCU بشه ;-)

وااااای جدا باید چند سال صبر کنیم تا فیلم بعدی اسپایدرمن بیاد؟؟! واقعا به چشم آگاماتو بشدت نیازمندیم :lol: :D
نقل قول کردن
Howard the Duck
#3 Howard the Duck 1398-03-15 14:39
الان قضیه متیو مک کانهی چیه که پشت گرین گابلین گذاشتینش یعنی ممکنه مارول و سونی چنین بازیگر خوب و محبوبی رو برای گرین گابلین استخدام کنن؟ حقیقتا خیلی به شخصیت گرین گابلین علاقه ندارم ولی اگه قرار باشه یه روز متیو مک کانهی تو mcu توی هیبت گرین گابلین ببینم اونم با توجه به سبک بازیش بیصبرانه منتظر اون روزم.
نقل قول کردن
nightspider
#4 nightspider 1398-03-15 15:07
عالی بسیار عالی
فقط بنظرم بهتره که اول گرین گابلین با پیتر مبارزه کنه و شکست بخوره بعدش بره شش خبیث رو جمع کنه چون نورمن با اون غرورش نمیاد اول کاری برای کشتن یه قهرمان نوجوان تازه کار یه گروه کامل ابرخبیث جمع کنه.احتمالا نورمن توی این فیلم گروه شش خبیث رو برای یه هدف دیگه میخواد و احتمالا مردعنکبوتی یجورایی میفهمه و میره با شش خبیث میجنگه و شکستش میده و نورمن احتمالا اونجا از مردعنکبوتی کینه به دل میگیره. و ما شلپاهد کینه شخصی او از پیتر پارکر خواهیم بود.
البته خداییش شش خبیث بدون دکتر اختاپوس یه چیزیش کمه. امیدوارم اون رو توی mcu ببینیم.
نقل قول کردن
spiderling
#5 spiderling 1398-03-15 15:20
خیلی دوست داشتم FF خریدار این برج بشه، دلیلم هم کاملا احساسیه چون دوستشون دارم. از طرفی واقعا خسته شدم از اینکه نورمن آزبورن رو در هر ریبوت از اسپایدرمن روی پرده سینما ببینم! حداقل برای چند سال دیگه اگر این اتفاق رخ میداد مشکلی نداشتم مثلا برای فاز 5!
من همیشه به تنوع خیلی توجه میکنم و سعی میکنم به حاشیه هم دقت داشته باشم و زیادی رو اصل کار مانور ندم!
کاری که سونی داره میکنه تا اینجا کار هم موفق بوده. اومد پیتر پارکر رو کشت و بجای اون از اسپایدرهن، مایلز و گوئن عنکبوتی استفاده کرد! ونوم سم ریمی رو از ذهن مردم پاک کرد و سیلک و کریون شکارچی رو دستور کار خودش قرار داد! مطمئن هم هستم که تو این راه موفق میشه.
چیزی که مطمئنم در MCU غوغا به پا میکنه استفاده از تنوعه و نتیجه بهتری نسبت به تکرار مکررات داره. استفاده از ویلین هایی مثل میستریو، آفتاب پرست و حتی شغال یا دشمن های دور افتاده ای مثل مستر نگاتیو پتانسیل بیشتری برای دیده شدن دارن تا نورمن آزبورن/گرین گابلین.
از نظر من توی خباثت، گرین گابلین در مارول حرف اول رو میزنه ولی دیگه چقدر روی این کاراکتر تمرکز کنیم در حالی که فرصت پیشرفت رو از مورلان، شغال، ویلو د ویسپ و... بگیریم؟
همه اینهارو گفتم که به اینجا برسم: با اومدن گرین گابلین به MCU تا یکی دو فاز آینده مخالفم.
نقل قول کردن
Captain Majid
#6 Captain Majid 1398-03-15 15:23
به نقل از nightspider:
عالی بسیار عالی
فقط بنظرم بهتره که اول گرین گابلین با پیتر مبارزه کنه و شکست بخوره بعدش بره شش خبیث رو جمع کنه چون نورمن با اون غرورش نمیاد اول کاری برای کشتن یه قهرمان نوجوان تازه کار یه گروه کامل ابرخبیث جمع کنه.احتمالا نورمن توی این فیلم گروه شش خبیث رو برای یه هدف دیگه میخواد و احتمالا مردعنکبوتی یجورایی میفهمه و میره با شش خبیث میجنگه و شکستش میده و نورمن احتمالا اونجا از مردعنکبوتی کینه به دل میگیره. و ما شلپاهد کینه شخصی او از پیتر پارکر خواهیم بود.
البته خداییش شش خبیث بدون دکتر اختاپوس یه چیزیش کمه. امیدوارم اون رو توی mcu ببینیم.


سلام دوست عزیز طبق اطلاعاتی که گفته شده قرار نیست نورمن ازبورن دشمن مختص مردعنکبوتی باشه و کل ۶ خبیثو جمع کنه واسه کشتن مرد عنکبوتی و میگن قراره دارک اونجرز تاسیس کنه پس واسه همین اون نظریه دومت به نظرم درست تره. موفق باشی
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#7 Geralt of Rivia 1398-03-15 15:27
به نقل از Howard the Duck:
الان قضیه متیو مک کانهی چیه که پشت گرین گابلین گذاشتینش یعنی ممکنه مارول و سونی چنین بازیگر خوب و محبوبی رو برای گرین گابلین استخدام کنن؟ حقیقتا خیلی به شخصیت گرین گابلین علاقه ندارم ولی اگه قرار باشه یه روز متیو مک کانهی تو mcu توی هیبت گرین گابلین ببینم اونم با توجه به سبک بازیش بیصبرانه منتظر اون روزم.

کفر نگو پسر جون . گرین گابلین بزرگترین دشمن اسپایدرمن و یکی از برترین ویلن های تاریخ کمیک بوکه
مک کانهی از خداش هم باشه این نقش رو بازی کنه
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#8 Geralt of Rivia 1398-03-15 15:28
به نقل از spiderling:
خیلی دوست داشتم FF خریدار این برج بشه، دلیلم هم کاملا احساسیه چون دوستشون دارم. از طرفی واقعا خسته شدم از اینکه نورمن آزبورن رو در هر ریبوت از اسپایدرمن روی پرده سینما ببینم! حداقل برای چند سال دیگه اگر این اتفاق رخ میداد مشکلی نداشتم مثلا برای فاز 5!
من همیشه به تنوع خیلی توجه میکنم و سعی میکنم به حاشیه هم دقت داشته باشم و زیادی رو اصل کار مانور ندم!
کاری که سونی داره میکنه تا اینجا کار هم موفق بوده. اومد پیتر پارکر رو کشت و بجای اون از اسپایدرهن، مایلز و گوئن عنکبوتی استفاده کرد! ونوم سم ریمی رو از ذهن مردم پاک کرد و سیلک و کریون شکارچی رو دستور کار خودش قرار داد! مطمئن هم هستم که تو این راه موفق میشه.
چیزی که مطمئنم در MCU غوغا به پا میکنه استفاده از تنوعه و نتیجه بهتری نسبت به تکرار مکررات داره. استفاده از ویلین هایی مثل میستریو، آفتاب پرست و حتی شغال یا دشمن های دور افتاده ای مثل مستر نگاتیو پتانسیل بیشتری برای دیده شدن دارن تا نورمن آزبورن/گرین گابلین.
از نظر من توی خباثت، گرین گابلین در مارول حرف اول رو میزنه ولی دیگه چقدر روی این کاراکتر تمرکز کنیم در حالی که فرصت پیشرفت رو از مورلان، شغال، ویلو د ویسپ و... بگیریم؟
همه اینهارو گفتم که به اینجا برسم: با اومدن گرین گابلین به MCU تا یکی دو فاز آینده مخالفم.

ولی ما که برای اومدن گرین گابلین له له میزنیم
سروره !
نقل قول کردن
Captain Majid
#9 Captain Majid 1398-03-15 15:30
به نقل از spiderling:
خیلی دوست داشتم FF خریدار این برج بشه، دلیلم هم کاملا احساسیه چون دوستشون دارم. از طرفی واقعا خسته شدم از اینکه نورمن آزبورن رو در هر ریبوت از اسپایدرمن روی پرده سینما ببینم! حداقل برای چند سال دیگه اگر این اتفاق رخ میداد مشکلی نداشتم مثلا برای فاز 5!
من همیشه به تنوع خیلی توجه میکنم و سعی میکنم به حاشیه هم دقت داشته باشم و زیادی رو اصل کار مانور ندم!
کاری که سونی داره میکنه تا اینجا کار هم موفق بوده. اومد پیتر پارکر رو کشت و بجای اون از اسپایدرهن، مایلز و گوئن عنکبوتی استفاده کرد! ونوم سم ریمی رو از ذهن مردم پاک کرد و سیلک و کریون شکارچی رو دستور کار خودش قرار داد! مطمئن هم هستم که تو این راه موفق میشه.
چیزی که مطمئنم در MCU غوغا به پا میکنه استفاده از تنوعه و نتیجه بهتری نسبت به تکرار مکررات داره. استفاده از ویلین هایی مثل میستریو، آفتاب پرست و حتی شغال یا دشمن های دور افتاده ای مثل مستر نگاتیو پتانسیل بیشتری برای دیده شدن دارن تا نورمن آزبورن/گرین گابلین.
از نظر من توی خباثت، گرین گابلین در مارول حرف اول رو میزنه ولی دیگه چقدر روی این کاراکتر تمرکز کنیم در حالی که فرصت پیشرفت رو از مورلان، شغال، ویلو د ویسپ و... بگیریم؟
همه اینهارو گفتم که به اینجا برسم: با اومدن گرین گابلین به MCU تا یکی دو فاز آینده مخالفم.

شما میگی نیاز به تنوعه خب مارول تا الان ۲ تا فیلم از مرد عنکبوتی ساخته و هیچکدوم از نفرات فیلمای قبلی رو وارد فیلماش نکرده یعنی الان ۶ ساله مرد عنکبوتی تو mcu هست ما نه گوئن دیدیم نه مری جین دیدیم (غیر از قضیه میشل) نه ازبورن دیدیم نه ونوم و مرد شنی دیدیم نه خبیثای فیلمای مارک وب رو دیدیم پس کارشو داره درست انجام میده مارول و میستریو و والچر و مخترع مخوف و افتاب پرست و اینارو که جدید بودن دیدیم و بهترین زمان واسه ورود ازبورن از فیلم سومه که خبیث کل مارول بشه نه فقط مرد عنکبوتی . تکراری هم نمیشه چون ازبورنی که گرین گابلین باشه فیلم اول مرد عنکبوتی سم ریمی بوده و دیگه گرین گابلین که نورمن ازبورن باشه ندیدیم . راستی اون قسمت که گفتین سونی مرد عنکبوتی رو کشته نفهمیدم از کجا گفتین اونو؟ ممنون
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1398-03-15 16:14
به نقل از Amir M Alvandi:
واقعا بعد از اندگیم گفتن جدا مارول چه برنامه ای میتونه برای آینده داشته باشه تا هوادار هارو سرگرم کنه؟! :-|

مارول هنوز ۱۰٪ داستان‌های دنیای کمیک خودش رو هم اقتباس نکرده. به جرات می‌تونم بگم اگه ۲۰ سال متوالی هم از کمیک‌های مارول فیلم بسازند و داستان‌سرایی کنن، باز هم داستان جذاب برای اقتباس هست.
الان کل یونیورس X-Men مونده که پیچیده‌تر و گسترده‌تر از دنیای فعلی سینمایی مارول نباشه، کوچک‌تر هم نیست. میوتانت‌های مختلف و تم و فضا و پیشینه‌ی unique و منحصر به فرد هر کدوم...
بعلاوه‌ی دنیای کیهانی FF و نیروهای فضایی اون. از «گالکتوس» و «سیلور سرفر» بگیر تا «دکتر دووم» بزرگ و حتی «ناانسان‌ها» از این دنیای بزرگ اومدن.
بعلاوه‌ی این موارد دست‌نخورده، یه عالمه موضوع از گذشته مونده تا ادامه داده بشه. از دنیای جادویی-ماورایی «دکتر استرنج» و ماجراجویی‌های فضایی «محافظان کهکشان» و «کاپیتان مارول» و دنیای واکاندا و «بلک پنتر» بگیر تا همین دنیای اسپایدرمن که هنوز کامل دیده نشده!
Avengers Endgame پایان MCU نبود بلکه شروع فازی جدید بود.

به نقل از Geralt of Rivia:
به نقل از Howard the Duck:
الان قضیه متیو مک کانهی چیه که پشت گرین گابلین گذاشتینش یعنی ممکنه مارول و سونی چنین بازیگر خوب و محبوبی رو برای گرین گابلین استخدام کنن؟ حقیقتا خیلی به شخصیت گرین گابلین علاقه ندارم ولی اگه قرار باشه یه روز متیو مک کانهی تو mcu توی هیبت گرین گابلین ببینم اونم با توجه به سبک بازیش بیصبرانه منتظر اون روزم.

کفر نگو پسر جون . گرین گابلین بزرگترین دشمن اسپایدرمن و یکی از برترین ویلن های تاریخ کمیک بوکه
مک کانهی از خداش هم باشه این نقش رو بازی کنه

چه ربطی داره به اینکه گرین گابلین بزرگ‌ترین دشمن اسپایدرمنه؟! این دوست‌مون گفت از این شخصیت خوش‌ش نمی‌آد. بحث سلیقه و علایق مطرحه اینجا؛ نه بحث کلّی درباره‌ی یه موضوع. سلیقه‌ی هر کس هم محترم ـه.
نقل قول کردن
Dr.strange52667
#11 Dr.strange52667 1398-03-15 16:26
به نقل از spiderling:
خیلی دوست داشتم FF خریدار این برج بشه، دلیلم هم کاملا احساسیه چون دوستشون دارم. از طرفی واقعا خسته شدم از اینکه نورمن آزبورن رو در هر ریبوت از اسپایدرمن روی پرده سینما ببینم! حداقل برای چند سال دیگه اگر این اتفاق رخ میداد مشکلی نداشتم مثلا برای فاز 5!
من همیشه به تنوع خیلی توجه میکنم و سعی میکنم به حاشیه هم دقت داشته باشم و زیادی رو اصل کار مانور ندم!
کاری که سونی داره میکنه تا اینجا کار هم موفق بوده. اومد پیتر پارکر رو کشت و بجای اون از اسپایدرهن، مایلز و گوئن عنکبوتی استفاده کرد! ونوم سم ریمی رو از ذهن مردم پاک کرد و سیلک و کریون شکارچی رو دستور کار خودش قرار داد! مطمئن هم هستم که تو این راه موفق میشه.
چیزی که مطمئنم در MCU غوغا به پا میکنه استفاده از تنوعه و نتیجه بهتری نسبت به تکرار مکررات داره. استفاده از ویلین هایی مثل میستریو، آفتاب پرست و حتی شغال یا دشمن های دور افتاده ای مثل مستر نگاتیو پتانسیل بیشتری برای دیده شدن دارن تا نورمن آزبورن/گرین گابلین.
از نظر من توی خباثت، گرین گابلین در مارول حرف اول رو میزنه ولی دیگه چقدر روی این کاراکتر تمرکز کنیم در حالی که فرصت پیشرفت رو از مورلان، شغال، ویلو د ویسپ و... بگیریم؟
همه اینهارو گفتم که به اینجا برسم: با اومدن گرین گابلین به MCU تا یکی دو فاز آینده مخالفم.

شاید هم همینطور باشه چون این مرد عنکبوتی با دوقسمت قبلی که تو هردو نورمن ازبورن بود تفاوت داره پس به احتمال زیاد باید کینگ پین باشه
نقل قول کردن
AB.A.M
#12 AB.A.M 1398-03-15 16:47
به نظر من باید تو یه قسمت دیگه فیلم های اسپایدرمن

نورمن آزبورن باید شخصیت منفی باشه و در ادامه
اگه شش خبیث ودارک اونجرز رو اگه قراره ساخته بشه بسازن
نقل قول کردن
spiderling
#13 spiderling 1398-03-15 17:34
8#
گرین گابلین و دکتر دووم در خباثت حرف اول رو میزنن( در مارول ). اصل حرف من اینه که عوض اینکه بریم رستوران هر سری پیتزا بخوریم، همبرگر و هات داگش هم امتحان کنیم ! :))

9#
واقعا باید دست کادر MCU رو بوسید که از تکرار مکررات جلو گیری کردن! من هم نظرم اینه که همین فرمون رو برن جلو که واقعا فوق العادست! ولی تو قرن 21 ما تو هر دهَش یک گرین گابلین دیدیم و این میزنه تو ذوقم که قراراه دوباره ببینیم.
همچنین درباره ی اینکه گرین گابلین خبیث اصلی دنیای مارول بشه اساسا مخالفم! مارول این همه زور زده دنیای کهکشان رو برای بیننده باز کرده و یک قهرمان اصلی جدید که نیرو خودش رو از کهکشان میگیره و عین جارو برقی همه چیزو نابود میکنه؛ جانشین Iron Man کرده که با یک دیوونه گلایدر سوار مبارزه کنه؟ این بود آرمان های تونی استارک ؟ :)))))
بعدش هم وقتی مارول بهترین لحظات سینما رو با تانوس و سنگ های بینهایتش رقم زده فکر میکنی بعد از اون بیننده ها به کمتر از تانوس راضی میشن؟
به نقل از Captain Majid:
اون قسمت که گفتین سونی مرد عنکبوتی رو کشته نفهمیدم از کجا گفتین اونو؟ ممنون

اشاره کشته شدن مرد عنکبوتی دنیای اصلی در انیمیشن به سوی دنیای عنکبوتی.


11#
به نقل از Dr.strange52667:

شاید هم همینطور باشه چون این مرد عنکبوتی با دوقسمت قبلی که تو هردو نورمن ازبورن بود تفاوت داره پس به احتمال زیاد باید کینگ پین باشه

عذر میخوام، متوجه منظورتون نشدم.


پ.ن: دوستان یکم تعصبی برخورد نکنید من فقط سلیقم رو گفتم، نه نقد کردم و نه اظهار فضل کردم!
نقل قول کردن
AB.A.M
#14 AB.A.M 1398-03-15 17:41
به نقل از spiderling:
8#
گرین گابلین و دکتر دووم در خباثت حرف اول رو میزنن( در مارول ). اصل حرف من اینه که عوض اینکه بریم رستوران هر سری پیتزا بخوریم، همبرگر و هات داگش هم امتحان کنیم ! :))

9#
واقعا باید دست کادر MCU رو بوسید که از تکرار مکررات جلو گیری کردن! من هم نظرم اینه که همین فرمون رو برن جلو که واقعا فوق العادست! ولی تو قرن 21 ما تو هر دهَش یک گرین گابلین دیدیم و این میزنه تو ذوقم که قراراه دوباره ببینیم.
همچنین درباره ی اینکه گرین گابلین خبیث اصلی دنیای مارول بشه اساسا مخالفم! مارول این همه زور زده دنیای کهکشان رو برای بیننده باز کرده و یک قهرمان اصلی جدید که نیرو خودش رو از کهکشان میگیره و عین جارو برقی همه چیزو نابود میکنه؛ جانشین Iron Man کرده که با یک دیوونه گلایدر سوار مبارزه کنه؟ این بود آرمان های تونی استارک ؟ :)))))
بعدش هم وقتی مارول بهترین لحظات سینما رو با تانوس و سنگ های بینهایتش رقم زده فکر میکنی بعد از اون بیننده ها به کمتر از تانوس راضی میشن؟
به نقل از Captain Majid:
اون قسمت که گفتین سونی مرد عنکبوتی رو کشته نفهمیدم از کجا گفتین اونو؟ ممنون

اشاره کشته شدن مرد عنکبوتی دنیای اصلی در انیمیشن به سوی دنیای عنکبوتی.


11#
به نقل از Dr.strange52667:

شاید هم همینطور باشه چون این مرد عنکبوتی با دوقسمت قبلی که تو هردو نورمن ازبورن بود تفاوت داره پس به احتمال زیاد باید کینگ پین باشه

عذر میخوام، متوجه منظورتون نشدم.


پ.ن: دوستان یکم تعصبی برخورد نکنید من فقط سلیقم رو گفتم، نه نقد کردم و نه اظهار فضل کردم!





حرف شما کاملا درسته ولی گرین گابلین در mcu حضور نداشته
واگه در ادامه در فیلم های اسپایدرمن ضاهر بشه دری برای ورود به mcuهست
نقل قول کردن
kiyan
#15 kiyan 1398-03-15 17:48
مساله اینه که نورمن میتونه فقط فعلا حضور داشته باشه و از پشت صحنه همه چیز رو مدیریت کنه
بعد تو دو سه فیلم بعدی گرین گابلین بشه
و البته نظر دوستانی که میگن گرین گابلین زیاد بوده رو جلب میکنم به این نکته که جوکر هم همیشه بوده ، نه تنها در سینما بلکه در تلویزیون . ولی هوادارای بتمن ازش سیر نمیشن
ما هوادارای اسپایدرمن هم از گرین گابلین سیر نمیشیم
نقل قول کردن
spiderling
#16 spiderling 1398-03-15 18:13
به نقل از kiyan:
مساله اینه که نورمن میتونه فقط فعلا حضور داشته باشه و از پشت صحنه همه چیز رو مدیریت کنه
بعد تو دو سه فیلم بعدی گرین گابلین بشه
و البته نظر دوستانی که میگن گرین گابلین زیاد بوده رو جلب میکنم به این نکته که جوکر هم همیشه بوده ، نه تنها در سینما بلکه در تلویزیون . ولی هوادارای بتمن ازش سیر نمیشن
ما هوادارای اسپایدرمن هم از گرین گابلین سیر نمیشیم

داستان های جوکر تو هر قالبی میره، پیدایش جوکر، سریال اختصاصی جوکر، شیمی جوکر و هارلی کوئین، مبارزه جوکر و بتمن... یعنی میتونه مستقل از بتمن باشه. اما فکر نمیکنم گرین گابلین همچین پتانسیلی رو داشته باشه ، منظورم اینه که بدون اسپایدرمن معنی نداره!! مثل دو قطب آهن ربا هستن! همیشه ابد دهر یک سر مثبت و یک سر منفی هستش و از هم جدا نمیشن! حتی در داستان هایی فکر میکنیم مستقل از اسپایدرمن ساخته شدن باز هم روحیه انتقام از پیتر هستش که به اون داستان سمت و سو میده.
همچنین پیشنهاد میکنم دنیای سینمایی شکست خورده DC رو با MCU مقایسه نکنید.

پ.ن: بچه ها زیرنویس فارسی کاراگاه پیکاچو اومده؟
نقل قول کردن
kiyan
#17 kiyan 1398-03-15 18:53
به نقل از spiderling:
به نقل از kiyan:
مساله اینه که نورمن میتونه فقط فعلا حضور داشته باشه و از پشت صحنه همه چیز رو مدیریت کنه
بعد تو دو سه فیلم بعدی گرین گابلین بشه
و البته نظر دوستانی که میگن گرین گابلین زیاد بوده رو جلب میکنم به این نکته که جوکر هم همیشه بوده ، نه تنها در سینما بلکه در تلویزیون . ولی هوادارای بتمن ازش سیر نمیشن
ما هوادارای اسپایدرمن هم از گرین گابلین سیر نمیشیم

داستان های جوکر تو هر قالبی میره، پیدایش جوکر، سریال اختصاصی جوکر، شیمی جوکر و هارلی کوئین، مبارزه جوکر و بتمن... یعنی میتونه مستقل از بتمن باشه. اما فکر نمیکنم گرین گابلین همچین پتانسیلی رو داشته باشه ، منظورم اینه که بدون اسپایدرمن معنی نداره!! مثل دو قطب آهن ربا هستن! همیشه ابد دهر یک سر مثبت و یک سر منفی هستش و از هم جدا نمیشن! حتی در داستان هایی فکر میکنیم مستقل از اسپایدرمن ساخته شدن باز هم روحیه انتقام از پیتر هستش که به اون داستان سمت و سو میده.
همچنین پیشنهاد میکنم دنیای سینمایی شکست خورده DC رو با MCU مقایسه نکنید.

اتفاقا پتانسیل گ. گ. بیشتره چون هم دشمن پیتره و هم سابقه دشمنی با اونجرز رو داره .
داستان های او قابلیت شخصی شدن با پیتر رو داره که جوکر نداره
قابلیت پدر و پسری هم داره که جوکر نداره
و البته دوگانگی شخصیتی (جنون و صحت عقل) که جوکر نداره
و البته گ. گ. میتونه الان دشمن کل مارول بشه چون تو کمیکا هم اینطور بوده
نقل قول کردن
Captain Majid
#18 Captain Majid 1398-03-15 21:34
به نقل از spiderling:
8#
گرین گابلین و دکتر دووم در خباثت حرف اول رو میزنن( در مارول ). اصل حرف من اینه که عوض اینکه بریم رستوران هر سری پیتزا بخوریم، همبرگر و هات داگش هم امتحان کنیم ! :))

9#
واقعا باید دست کادر MCU رو بوسید که از تکرار مکررات جلو گیری کردن! من هم نظرم اینه که همین فرمون رو برن جلو که واقعا فوق العادست! ولی تو قرن 21 ما تو هر دهَش یک گرین گابلین دیدیم و این میزنه تو ذوقم که قراراه دوباره ببینیم.
همچنین درباره ی اینکه گرین گابلین خبیث اصلی دنیای مارول بشه اساسا مخالفم! مارول این همه زور زده دنیای کهکشان رو برای بیننده باز کرده و یک قهرمان اصلی جدید که نیرو خودش رو از کهکشان میگیره و عین جارو برقی همه چیزو نابود میکنه؛ جانشین Iron Man کرده که با یک دیوونه گلایدر سوار مبارزه کنه؟ این بود آرمان های تونی استارک ؟ :)))))
بعدش هم وقتی مارول بهترین لحظات سینما رو با تانوس و سنگ های بینهایتش رقم زده فکر میکنی بعد از اون بیننده ها به کمتر از تانوس راضی میشن؟
به نقل از Captain Majid:
اون قسمت که گفتین سونی مرد عنکبوتی رو کشته نفهمیدم از کجا گفتین اونو؟ ممنون

اشاره کشته شدن مرد عنکبوتی دنیای اصلی در انیمیشن به سوی دنیای عنکبوتی.


11#
به نقل از Dr.strange52667:

شاید هم همینطور باشه چون این مرد عنکبوتی با دوقسمت قبلی که تو هردو نورمن ازبورن بود تفاوت داره پس به احتمال زیاد باید کینگ پین باشه

عذر میخوام، متوجه منظورتون نشدم.


پ.ن: دوستان یکم تعصبی برخورد نکنید من فقط سلیقم رو گفتم، نه نقد کردم و نه اظهار فضل کردم!


تو انیمیشن درسته من فکر کردم تو فیلمای سینمایی سونی میگین متوجه نشده بودم. نظرتونم محترم و درسته والا مارول اینقدر خبیث درجه ۱ داره ادم میمونه کدومو انتخاب کنه از گالاکتوسو دکتر دوم بگیر تا مگنتو و اپوکالیپس و انایلوس و هزار جور دیگه . راستی ب نظر شما تو فاز جدید خبیث اصلی کیه؟
نقل قول کردن
spiderling
#19 spiderling 1398-03-15 22:11
در آینده مارول ما با کهکشان، آدام وارلاک، کاپیتان مارول، چهارشگفت انگیزو موج سوارنقره ای سرو کار داریم! همچنین مارول تا اینجای کار از بهترین خبیث های کهکشانیش رو نمایی کرده جز یک نفر؛
اون خبیث کی میتونه باشه غیر از گالاکتوس؟
نقل قول کردن
moali
#20 moali 1398-03-15 22:17
مسئله اب که هست اینه که نمی دونم چرا دوستان اینقدر اصرار دارند که اگر گ.گ بخواد معرفی بشه، حتما بعنوان خبیث اصلی فاز یا کتاب اینده ماروله!
خب ببینید، یک کلیشه‌ای تو ذهن اکثر تماشاچیان بعد از کتاب اول شکل گرفته که چون ثانوس یک خبیث اصلی در سری فیلم‌های کتاب اول بوده حتما باید در آینده هم همین‌طور باشه؛ در واقع چون ما قالبی به جز قالب کتاب اول را از mcu تو ذهن نداریم خود به خود ذهنمو به این سمت غش میکنه! اما خب شما این رو در نظر بگیرید که شاید قرار باشه ما خبیث‌های بزرگ دیگه‌ای بهمون معرفی بشه که قرار باشه مثلا ۱۵ سال بعد که کتاب دوم تموم میشه در کنار یه خبیث اصلی تیم‌آپ داشته باشن و شاید نورمن هم یکی از اونا و نه خبیث اصلی باشه.
به فرض مثال مثلا اگر قرار باشه پایان کتاب دوم اقتباسی از سکرت‌وارز باشه، ما خورده خورده با خبیث‌های مطرحی مثل گالاکتوس و نیمور و نورمن(در اقتباس قرار نیست عینی عمل شه و نورمن هم میتونه در سکرت‌وارز باشه برعکس کمیکش) و... آشنا میشیم و یا اقتباسی از داستان اسکرال‌ها رو هم میبینیم و در مواقع مربوط خبیث اصلی که دووم باشه رو هم باهاش آشنا میشیم که تهش مثلا یه اقتباس رو ببینیم، حالا این یه مثال بود که الان به ذهنم اومد و چکش‌کاری نشده بود ولی کلا حرفم سر اینه که ذهنمون رو از کلیشه‌هایی که تا حالا در mcu دیدیم آزاد کنیم و خلاقیت رو چاشنی کنیم همون طور که خود فایگی و رفقا هم قطعا این تنوع رو مد نظر خواهند داشت و با این تفاسیر به شخصه خیلی هم استقبال میکنم،از ورود نورمن.
نقل قول کردن
AB.A.M
#21 AB.A.M 1398-03-16 01:41
ببخشید استاد یه سوالی هست چند وقته منو درگیر کرده

فیلم های سریالی مارول موفقتر بوده وهست یا دی سی
نقل قول کردن
Captain Majid
#22 Captain Majid 1398-03-16 09:24
به نقل از AB.A.M:
ببخشید استاد یه سوالی هست چند وقته منو درگیر کرده

فیلم های سریالی مارول موفقتر بوده وهست یا دی سی


منظورتون از فیلم های سریالی دنیای سینمایی هست؟ یا منظورتون سریال ها هستن؟ اگه دنیای سینمایی رو میگین که معلومه کی بهتر بوده هم از نظر کیفیت و هم از نظر بیننده و سود مالی‌. اگه منظورتون سریال ها بوده که کیفیت سریال های مارول خیلی بهتر از دی سی بوده ولی از لحاظ بیننده اطلاعی ندارم در واقع شبکه هاشون کاملا فرق دارن با هم دیگه .

راستی ببخشید من جای استاد جواب دادم
نقل قول کردن
Dr.strange52667
#23 Dr.strange52667 1398-03-16 13:08
به نقل از moali:
مسئله اب که هست اینه که نمی دونم چرا دوستان اینقدر اصرار دارند که اگر گ.گ بخواد معرفی بشه، حتما بعنوان خبیث اصلی فاز یا کتاب اینده ماروله!
خب ببینید، یک کلیشه‌ای تو ذهن اکثر تماشاچیان بعد از کتاب اول شکل گرفته که چون ثانوس یک خبیث اصلی در سری فیلم‌های کتاب اول بوده حتما باید در آینده هم همین‌طور باشه؛ در واقع چون ما قالبی به جز قالب کتاب اول را از mcu تو ذهن نداریم خود به خود ذهنمو به این سمت غش میکنه! اما خب شما این رو در نظر بگیرید که شاید قرار باشه ما خبیث‌های بزرگ دیگه‌ای بهمون معرفی بشه که قرار باشه مثلا ۱۵ سال بعد که کتاب دوم تموم میشه در کنار یه خبیث اصلی تیم‌آپ داشته باشن و شاید نورمن هم یکی از اونا و نه خبیث اصلی باشه.
به فرض مثال مثلا اگر قرار باشه پایان کتاب دوم اقتباسی از سکرت‌وارز باشه، ما خورده خورده با خبیث‌های مطرحی مثل گالاکتوس و نیمور و نورمن(در اقتباس قرار نیست عینی عمل شه و نورمن هم میتونه در سکرت‌وارز باشه برعکس کمیکش) و... آشنا میشیم و یا اقتباسی از داستان اسکرال‌ها رو هم میبینیم و در مواقع مربوط خبیث اصلی که دووم باشه رو هم باهاش آشنا میشیم که تهش مثلا یه اقتباس رو ببینیم، حالا این یه مثال بود که الان به ذهنم اومد و چکش‌کاری نشده بود ولی کلا حرفم سر اینه که ذهنمون رو از کلیشه‌هایی که تا حالا در mcu دیدیم آزاد کنیم و خلاقیت رو چاشنی کنیم همون طور که خود فایگی و رفقا هم قطعا این تنوع رو مد نظر خواهند داشت و با این تفاسیر به شخصه خیلی هم استقبال میکنم،از ورود نورمن.

راست میگی شاید مثل لوکی برای خبیث اصلی کار میکنه .دوستان نباید انتظار داشته باشیم که خبیث اصلی تو مرد عنکبوتی معرفی بشه احتمالا تو اونجرز 5 معرفی بشه
نقل قول کردن
Howard the Duck
#24 Howard the Duck 1398-03-16 14:37
به نقل از Geralt of Rivia:
به نقل از Howard the Duck:
الان قضیه متیو مک کانهی چیه که پشت گرین گابلین گذاشتینش یعنی ممکنه مارول و سونی چنین بازیگر خوب و محبوبی رو برای گرین گابلین استخدام کنن؟ حقیقتا خیلی به شخصیت گرین گابلین علاقه ندارم ولی اگه قرار باشه یه روز متیو مک کانهی تو mcu توی هیبت گرین گابلین ببینم اونم با توجه به سبک بازیش بیصبرانه منتظر اون روزم.

کفر نگو پسر جون . گرین گابلین بزرگترین دشمن اسپایدرمن و یکی از برترین ویلن های تاریخ کمیک بوکه
مک کانهی از خداش هم باشه این نقش رو بازی کنه

دوست عزیز سلیقه شما محترمه ولی قرار نیست سلیقه همه مثل شما باشه، اگه قرار بود سلیقه همه یکی باشه دیگه چه نیازی به این تعدد سوپرهیرو ها و سوپرویلن ها بود؟ چه نیازی بود که اسپایدرمن انواع اقسام دشمن ها رو با قدرت ها و شخصیت پردازی های منحصر بفرد داشته باشه ؟ همه اینا بخاطر غیر از اینه که توجه همه قشر مخاطب رو جذب کنن؟ اگه قرار بود همه یجور فکر کنن که همون اول یه گرین گابلین طراحی میکردن دیگه نیازی به چمیدونم دکتراختاپوس و الکترو و والچر و عقرب و و و..... نبود، شما ببینید حتی برای جلب نظر انواع سلیقه از همون گرین گابلین نسخه های متفاوت درست کردن.
قرار نیست وقتی سلیقه کسی با شما یکی نیست اینجوری برخورد کنی.
نقل قول کردن
kiyan
#25 kiyan 1398-03-16 17:08
به نقل از Howard the Duck:
به نقل از Geralt of Rivia:
به نقل از Howard the Duck:
الان قضیه متیو مک کانهی چیه که پشت گرین گابلین گذاشتینش یعنی ممکنه مارول و سونی چنین بازیگر خوب و محبوبی رو برای گرین گابلین استخدام کنن؟ حقیقتا خیلی به شخصیت گرین گابلین علاقه ندارم ولی اگه قرار باشه یه روز متیو مک کانهی تو mcu توی هیبت گرین گابلین ببینم اونم با توجه به سبک بازیش بیصبرانه منتظر اون روزم.

کفر نگو پسر جون . گرین گابلین بزرگترین دشمن اسپایدرمن و یکی از برترین ویلن های تاریخ کمیک بوکه
مک کانهی از خداش هم باشه این نقش رو بازی کنه

دوست عزیز سلیقه شما محترمه ولی قرار نیست سلیقه همه مثل شما باشه، اگه قرار بود سلیقه همه یکی باشه دیگه چه نیازی به این تعدد سوپرهیرو ها و سوپرویلن ها بود؟ چه نیازی بود که اسپایدرمن انواع اقسام دشمن ها رو با قدرت ها و شخصیت پردازی های منحصر بفرد داشته باشه ؟ همه اینا بخاطر غیر از اینه که توجه همه قشر مخاطب رو جذب کنن؟ اگه قرار بود همه یجور فکر کنن که همون اول یه گرین گابلین طراحی میکردن دیگه نیازی به چمیدونم دکتراختاپوس و الکترو و والچر و عقرب و و و..... نبود، شما ببینید حتی برای جلب نظر انواع سلیقه از همون گرین گابلین نسخه های متفاوت درست کردن.
قرار نیست وقتی سلیقه کسی با شما یکی نیست اینجوری برخورد کنی.

اقا شما نظرتو گفتی اونم نظرش گفت. چرا تو هم انتظار داری هر کی نظر و سلیقه ش مثل تو باشه
اتفاقا با طنز گفت ولی تو خیلی لحنت تیزتر بود
ولی من کاملا با اون موافقم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید