جی جی آبرامز برای مرد عنکبوتی کمیک مینویسه!

جی جی آبرامز برای مرد عنکبوتی کمیک مینویسه!

بالاخره پس از چند روز تیزر منتشر کردن معلوم شد هدف مارول از شمارش های معکوس عنکبوتی یک مینی سریز جدید است نوشته اسطوره فرهنگ پاپ یعنی جی جی آبرامز!

 

جفری جیکوب آبرامز از کارگردانان و تهیه‌کنندگان مطرح آمریکا است که کارهایی همچون لاست، فرینج، آلیاس، پیشتازان فضا و ... را در کارنامه دارد و برنده جایزه امی و گلدن گلوب نیز شده‌ است. او همچنین کارگردان فیلم جنگ ستارگان نیرو برمیخیزد و قسمت بعدی آن است و خلاصه یک عالمه محبوبیت نزد هواداران کمیک و سریال و سینما دارد و خبر نوشتن کمیک برای اسپایدرمن واقعا خبر مهم و هیجان انگیزی است. قراره پسر آقای آبرامز، هری، در نوشتن این کمیک پدرش رو یاری کنه. سارا پیکلی طراح برجسته کمیک های مایلز مورالز هم طراح این کمیکه. همچنین نشریه نیویورک تایمز گزارش داده قراره یک خبیث جدید به نام Cadaverous در این کمیک رونمایی بشه که برای مرد عنکبوتی و مری جین دردسر درست میکنه (کلمه Cadaverous در زبان انگلیسی به معنی " جسد مانند"، "نعش مانند" و "رنگ پریده " است). تعداد شماره های این مینی سریز 5 شماره است.

کمیک مرد عنکبوتی آبرامز

آبرامز گفته: "این داستان پیتر پارکر رو به شکلی نشان میده که قبلا هرگز ندیده اید. ما 10 ساله که ایده این داستان را در ذهن داریم و مطمئن باشید تا به حال چنین داستانی از اسپایدرمن نخوانده اید! سردبیر کمیک های اسپایدرمن (نیک لو) همیشه دنبالم بود و ازم میخواست داستانی برای اسپایدرمن بنویسم و اینم پاسخ من به اوست. من ایده داستان را مشترکاً با پسرم خلق کرده ام. برای من کمیک بوک نوشتن ایده جدیدی است ولی برام جالب بود که چقدر به فیلم سازی شباهت داره!".

هنری آبرامز هم گفت: "اسپایدرمن یکی از اون ابرقهرمانانی است که هر چی بیشتر درباره اش میخوانی کمتر او را درک میکنی! او دقیقا عکس آن چیزی است که از یک قهرمان سراغ داریم! به قول استن لی او یک انسان جایز الخطا است در لباس یک فرا انسان . ما هم همین کار رو میخواهیم بکنیم".

 اولین قسمت این کمیک ماه شهریور میاد و spidey.ir قطعا اون رو ترجمه و ادیت خواهد کرد (مثل همیشه با بهترین کیفیت). 

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

شماره 4 از کمیک اسپایدرمن نوشته جی. جی. آبرامز ترجمه شد + لینک دانلود

بهترین کمیک های مرد عنکبوتی به زبان فارسی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Pooya-Spidey
#1 Pooya-Spidey 1398-03-31 13:42
خیلی خوشحالم که قراره توی ی مینی سریز 5 قسمتی کلی اتفاقات مهم ببینیم و مطمعنا به خوبی داستان های سابق اسپایدرمن خواهد بود یا حتی بهتر.
باتشکر از سایت اسپایدی برای ترجمه و ادیت این کمیک
نقل قول کردن
XxAREFxX
#2 XxAREFxX 1398-03-31 17:15
من عاق فیلمای جی جی ابراهامزم بخصوص استار ترک
نقل قول کردن
tab
#3 tab 1398-04-01 10:29
مطمئنا باید منتظر یه اثر بزرگ باشیم فقط امیدوارم ناامیدمون نکنن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید