داغ داغ! شرح صحنه های پس از تیتراژ فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» ! (Spider-Man Far From Home)

داغ داغ! صحنه های پس از تیتراژ فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» فاش شد!

شرح دو صحنهٔ عجیب و شوکه کنندهٔ فیلم!

 

چیزی به اکران فیلم جدید و مورد انتظار اسپایدرمن باقی نمانده از همین سو نقد های فیلم منتشر شده و نوید یک اثر راضی کننده و لذت بخش را می دهد. با این که تنها کمتر از یک هفته به اکران فیلم مردعنکبوتی فاصله نداریم اما کسانی که موفق به دیدن این فیلم شده اند اطلاعاتی از صحنه های پس از تیتراژ فاش کرده اند که از یک شوک و یک سورپرایز تشکیل شده است. شدیدا توصیه می کنیم که بهتر است این صحنه ها را همراه با اکران جهانی یا زمان عرضه نسخه بلوری تماشا کنید اما اگر تشنهٔ دانستن اطلاعات بیشتر از فاز چهارم مارول و آیندهٔ مردعنکبوتی هستید، می توانید با خواندن این مطلب این نیاز خود را برطرف کنید. پس خطر اسپویل!

 

!!!!خطر اسپویل و لو رفتن داستان فیلم!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

- صحنه اول پس از تیتراژ پایانی(میان تیتراژ)

پیتر و مری جین

در اولین صحنه پس از تیتراژ که دقیقا بعد از پایان فیلم به نمایش در می‌آید شاهد پیتر و «ام.جی» هستیم که برفراز آسمان خراش های نیویورک در حال تاب خوردن هستند. بعد از این که پیتر، «ام.جی» را به زمین فرود آورد و روی یکی از تیرهای چراغ‌برق پرشی بلند انجام میدهد اما ما ناگهان گزارشی خبری را در یکی از مانیتور های بزرگ مدیسن اسکوئر گاردن (یکی از مشهورترین جاهای نیویورک) می بینیم که در حال پخش خبری فوری‌ای طرف دیلی بیوگل دات نت (TheDailyBugle.net) است اما...

بازگشت جی جونا جیمسون با بازی جی کی سیمونز

سورپرایز بزرگ مارول همینجا آشکار می شود! این خبر فوری در واقع ویدئویی اختصاصی از نبرد پایانی فیلم است اما ناگهان همه چی کنار رفته و «جی جونا جیمسون» روی صفحه می آید که توسط «جی کی سیمونز» بازی شده است!!!!!!!

میستریو و فاش کردن هویت مخفی اسپایدرمن

جیمسون سپس ویدئویی ضبط شده از طرف میستریو که اتفاقا دست کاری شده است را به نمایش می گذارد که فاش می کند این مردعنکبوتی بوده که به شهر حمله کرده و او بوده که میستریو را از دور خارج کرده چون می خواسته به تونی استارک جدید تبدیل بشه! جیمسون اسپایدرمن را به عنوان تهدیدی جدید معرفی کرده و او را به خاطر قتل یکی از بزرگترین ابرقهرمانان دنیا مقصر می داند سپس ادامهٔ ویدئو پخش می شود!(در پایان فیلم میستریو به ظاهر کشته میشه)

و اما ادامه ویدئو! در ادامه شاهد این هستیم که میستریو فاش می کند که مردعنکبوتی در واقع همان پیتر پارکر است!!!! در حالی که قهرمان ما، مردعنکبوتی، به همراه ام.جی در حال تماشای آن بوده و به شدت شوکه می شود! 

 

- دومین صحنه پس از تیتراژ

نیک فیوری و ماریا هیل

در صحنه پس از تیتراژ انتهایی، نیک فیوری و ماریا هیل را در حال رانندگی می بینیم که ناگهان به «تیلوس» و همسرش تغییر شکل می دهند!!!! در کل وقایع فیلم این دو شخصیت در واقع اسکرال بوده اند که شاید در نگاه اول به نظر برسد که مقدمه چینی یکی از بزرگ ترین رویداد های مارول یعنی «تهاجم مخفی»(کمیکش اینجا ترجمه شده) باشد اما سریعا متوجه می شویم که «تیلوس» با فیوری واقعی در ارتباط است! اما او کجاست؟

نیک فیوری

او در تعطیلات به سر می برد که ناگهان می بینیم تماسی از «تیلوس» دریافت می کند، سپس می فهمیم که فیوری در ساحلی در حال آفتاب گرفتن بوده که چیزی جز یک شبیه سازی در یک سفینهٔ پر از اسکرال ها نبوده است. به نظر می رسد که فیوری تصمیم بر این گرفته که زمان بیشتری را با کاپیتان مارول در فضا سپری کند.(کاپیتان مارول در این صحنه نشون داده نمیشه) این صحنه با سوال فیوری از اسکرال ها راجع به محل کفش هایش به پایان می رسد!

 

در مورد این صحنه ها تقریبا به طور قطع می توان گفت واقعی هستند. سرنخ ها و مدارکی نیز از مدت ها پیش داشتیم که تاییدی بر این اتفاقات بوده اند. شاید هیچکس باورش نمی شد که فیوری اسکرال باشد و حتی مدت ها بحث داغی بین ما و دست‌اندرکاران سایت درگرفته بود که این اتفاق چه نمودی در آینده خواهد داشت.

اسکرال بودن فیوری و کانسپت آرت لو رفته

مثلا در این کانسپ آرت بحث برانگیز دیده بودیم که اسکرال ها چگونه به فیوری تغییر شکل می دهند و این حرکت مارول قبل از دانستن این خبر واقعا عجیب بنظر می رسید.

قالب گیری صورت ساموئل ال جکسون اسکرال

یا مثلا این عکس که ساموئل ال جکسون از قالب گیری صورتش برای گریم سنگین منتشر کرده بود که فورا از صفحه اش پاک شد. ظاهرا تمام این اتفاقات برای فیلم مردعنکبوتی دور از خانه و احتمالا کاپیتان مارول 2 برنامه ریزی شده بودند که ناخواسته لو رفته بودند. و البته صحنه شوکه کنندهٔ فیلم نیز که پیش‌تر تام هالند از آن خبر داده بود احتمالا همین صحنه مربوط به فیوری بوده است که در تحلیل دومین تریلر به نوعی حدس زده شده بود.

جی کی سیمونز در فرش قرمز مردعنکبوتی دور از خانه

همچنین این که در فرش قرمز فیلم آقای جی کی سیمونز را در کنار دیگر بازیگران این فیلم مشاهده کردیم که به تنهایی سرنخ حضور او در این فیلم را آشکار کرد. شاید هیچ کس باورش نمی شد که مارول دوباره با بازگرداندن این بازیگر دوستداشتنی که سابقه بازی در نقش کمیسر گوردون در دنیای سینمایی دی سی را داشته طرفداران را سورپرایز کند!

کمیسر گوردون جاستیس لیگ

البته با وجود قرارداد های عظیم مارول با بازیگران مطرح در فیلم جدید MCU یعنی اترنالز (Eternals) این اتفاق دیگر دور از ذهن به نظر نمی رسد! تنها سوالی که باقی میماند آیندهٔ پیش رویی است که برای پیتر پارکر و مردعنکبوتی رقم خورده است! واقعا مارول بعد از فاش کردن هویت مردعنکبوتی در رسانه های دنیایش چه برنامه ای برای او ریخته است؟ آیا مارول اقتباسی از داستان منفور یک روز بیشتر (One More Day) را در نظر دارد؟ در این نقطه از MCU برعکس دنیای کمیک زیاد هم بد به نظر نخواهد رسید. از آنجایی که تام هالند بارها از علاقه به تیم آپ و همکاری بین دکتر استرنج گفته و البته ام.جی‌ای که تغییر نژاد داده شده و شباهتی با همتایش در دنیای کمیک ندارد شاید کمی از آتش طرفداران کم کند! آیا مارول واقعا این داستان را در نظر دارد یا قدم به قدم قصد اقتباس از «تهاجم مخفی» را دارد که منجر به داستان «انتقام جویان تاریک» با رهبری نورمن آزبورن شد؟ آیا خوب و خیر خواه نشان دادن اسکرال ها رد گم کنی خواهد بود؟

اسکرال ها

 

نظر شما چیه؟

مطالب مرتبط:

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

-محمد پارسیا -رحمانی
#1 -محمد پارسیا -رحمانی 1398-04-06 22:18
واقعا شوکه شدم.الان خیلی هیجان زده هستم.یعنی مارول منظورش از این کارا چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟ :-| :-|
نقل قول کردن
Amir M Alvandi
#2 Amir M Alvandi 1398-04-06 22:33
این بار هم نتونستم کنجکاویم رو کنترل کنم و این اسپویل رو خوندم :D

اسپویلر!!
-------
باید بگم خیلی خوشحالم که جی کی سیمونز دوباره نقس «جی جونا جیمسون» رو بازی میکنه !

و البته خوشحال شدم وقتی فهمیدم اسکرال ها قرار هست در آینده متخاصم بشن (عین کمیک). آخه توی فیلم کپ مارول یه گونه مظلوم جلوه دادن.

ممنونم از این خبر ;-)
------
نقل قول کردن
TonyStark
#3 TonyStark 1398-04-06 22:46
با سلام
وقتی پایان بازی رو دیدم احساس کردم که بقیه فیلمای مارول یا همون فاز چهار دیدنی نیستن ولی انگار مارول قصد دیوونه کردن بیننده هاشو داره :o
نقل قول کردن
M.Mardukh
#4 M.Mardukh 1398-04-06 23:22
یا خدا :eek:
مارول حتی فرصت نفس کشیدن هم بهمون نمیده.

آخرش بیخیال بودن درمورد هویت مخفی برای پیتر گرون تموم شد. فک کنم ام جی قراره جای گوئن اون اتفاق ناگوار براش بیوفته.
اما یه نتیجه میشه گرفت؛ میستریو در آخر به عنوان مجرم شناخته نمیشه، چون اونطوری فیلمش تو تلویزیون پخش میشه. این میتونه مقدمه دارک اونجرز باشه، چون میستریو اینجا به عنوان چهره خوب شناخته شده.

فک کنم در ادامه تشکر از ها فیوری رو به عنوان گروگان بگیرند و بعد شاهد تهاجم مخفی باشیم.

و درآخر ممنون بابت این خبر خوبتون
نقل قول کردن
THE_SHAZAM
#5 THE_SHAZAM 1398-04-06 23:48
هدفشون دقیقن چیه مگه؟
هویتش ک به درک رفت
مارول میخاد دیگه چ بلایی سر مرد عنکبوتی بیاره؟
واقعن غیر قابل درکه :-| :-x
نقل قول کردن
M.Mardukh
#6 M.Mardukh 1398-04-07 00:00
به نقل از THE_SHAZAM:
هدفشون دقیقن چیه مگه؟
هویتش ک به درک رفت
مارول میخاد دیگه چ بلایی سر مرد عنکبوتی بیاره؟
واقعن غیر قابل درکه :-| :-x

منظورت دقیقا از بلا چیه؟

منم اولش با این هویت مخفی مرد عنکبوتی تو mcu مشکل داشتم، چون خیلی ساده توی پایان بازی به بازیچه گرفته شده بود، ولی حالا که فهمیدم قراره برای مرد عنکبوتی گرون تموم شه، برام جالب شد. حالا یه چالش جالب برای پیتر درست شده. او کم کم به این بلوغ می رسه که هویت مخفی خیلی مهمه.
درواقع مارول داره اینو بهمون میگه که پیتر اول هویت مخفی براش مهم بوده و کم کم داره این امر رو فراموش میکنه. اگه دقت کرده باشید، پیتر رو هویتش تو فیلم کاپیتان آمریکا 3 خیلی حساس بود. تو بازگشت به خانه این حساسیت کمی کمتر شد. در فیلم پایان بازی راحت برای بقیه این هویت رو فاش کرد. در دور از خانه هم پیتر در این امر محافظه کار نبود و در آینده هم این امر به نهایت خودش می رسه و برای پیتر گرون تموم میشه.
مارول در اصل میخواد اینو به بیننده بگه. چون هویت مخفی کم کم در سینما داره به حالت کلیشه ای میرسه و مارول با این کارش از این امر جلوگیری میکنه.

اگه مشکل دیگه ای هم داری بگو.

و در آخر هم ببخشید اگه لحنم کمی تند شد، چون باید میشد
نقل قول کردن
En_Sabah_Nur
#7 En_Sabah_Nur 1398-04-07 00:21
اصلا دارم دیوونه میشم! عالیه
واقعا آدم شکه میشه
قراره چی بشه؟؟
تهاجم مخفی؟ اما تو mcu ک اسکرال ها انگار شخصیت خوب هستن!
اما بنظرم نکته شکه کننده تر از فیوری قطعا بازگشت جی کی سیمونز هست! من به شخصه فکر میکنم قراره مارول و سونی از سیمونز به عنوان پل ارتباطی بین اسپایدرمن سم ریمی و اسپایدرمن mcu استفاده کنه!
حس میکنم ما میتونیم در آینده توبی مگ وایر ک اگه هنوز اسپایدرمنش در جریان بود حدود 35-37 سالش بود رو ببینم
یعنی مث انمیشن فوق العاده اسپایدرمن اینجا هم یک پیتر پارکر ببینیم ک شکم داره و سنش بالاست
فوق العاده میشه اگه یک فیلم از مولتی ورس ببینیم تو mcu ک تام هالند و توبی مگ وایر بازی کنن!!!
نقل قول کردن
walking dead
#8 walking dead 1398-04-07 00:39
بنظرم پیتر کم کم بفهمه هویتش خیلی مهمه و دست به دامن دکتر استرنج بشه که همه کسایی که اون ویدئو رو دیدن حافظه شون پاک شه.
نقل قول کردن
Kia-thor
#9 Kia-thor 1398-04-07 00:55
مرسی از پوشش این خبر.
ببخشید این خبر ترجمه هست یا به قلم خودتون. چون اگه ترجمه باشه خوب نمیشه سوال پرسید. باید صبر کرد تا به چشم ویدئو رو دید.
در مورد صحنه اول خوب این اسپویل فیلم حساب نمیشه و بهتر که از اینده مارول سرنخ های کوچکی دستمون اومد. ولی دومی و کاش نمیخوندم. ??
خوب سیمونزز توی سه گانه سم ریمی یجور تنفر بی دلیل از اسپایدی داشت که بیشتر از حسادت نشأت میگرفت و میخواست اسپایدی و در حال جرم و جنایت نشون بده و بگه خبیثه و خطرناک. از ادای احترام مارول که کار بزرگی انجام داده برای طرفدارا. اون که میگید تغییرات خوب این تغییرات و کی انجام داده. سیمونزز از حسادت یا از کسی دستور میگیره. قطعا یه نفر اطلاعاتی رو براش فاش کرده که اونم با حسادتش اتیش و به پا کرده.
خوب با فاش شدن هویت پیتر زندگیش کاملا زیر و رو میشه.دیگه نه مدرسه و کار و زندگی عادی داره. برای تونی فرق داشت چون انتخابش این بود و کاری نداشت که این ابرقهرمان بودن و دونستن هویتش بخواد تاوان داشته براش. یا راجرز یا ناتاشا کارشون اینه و حتی کلینت هم که شرایطی مشابه پیتر داره خونوادش وجود خارجی نداره و اطلاعات خونواده رو پاک کرده تا تاوانی در این راه نده. خوب پیتر شاید افسردگی بگیره و تا با این شرایط وفق پیدا کنه زمان ببره. اخر بازگشت به خانه رو به یاد بیارید، اون قاتلای روانی که دنبال هویت اسپایدی هستن. دشمنانی که حالا کل نقطه ضعفهای پیتر و اینکه یه بچه دبیرستانیه رو میدونن.
بنظرم حالا و در ادامه فاز چهارم با داستانهایی روبرو هستیم که هر فیلم استرس داریم ابرقهرمان مورد علاقمون اخرش نکنه بمیره.
خوب باید منتظر موند ولی میپرسم پیتر چه کسی و کشته؟ ایا میستریو رو و اینکه یکی از (بزرگترین ابرقهرمانان زمین!! ). میستریو با یک حضور و کمک به دفع یک خطر و تهدید شد بزرگترین ابرقهرمانان زمین؟ سرشار از قُلُوْ بود و احتمال برگشت میستریو و نمردنش هست. بعدم این نقشه از سیمونزز بر نمیاد و پشت پرده کس دیگس. و قطعا ترکش های این نقشه فقط پیتر و درگیر نخواهد کرد.
خوب در مورد صحنه دوم و حضور تیلوس و همسرش به جای فیوری و ماریا هیل. یکم شبهه بزانگیزه همسرش چکار میکنه؟ خوب تا حدودی توجیه پذیره بعد اتفاقات اندگیم فیوری دنبال قدرتهای ماورایی برای دفاع از زمین باشه. با دیدن سنگ ها وقدرتش و چیزایی که دنورز در این بازه زمانی که غیبت داشت دیده، شاید دنبال متحد در کهکشان و دنبال همون جستجو در کهکشان و کسب اطلاعات باشه. از این بگذریم دنورز اونقدی اعتماد پیدا کرده به تیلوس که موافق جایگرینی این دو نفر باشه؟ یا حتی خود فیوری چجوری اعتماد کردن؟
خوب گفته شد کپ مارول و نشون ندادن،شاید برخلاف میل خودش بوده و یجورایی دزدیده شده! خوب بالاخره حدودا چهل سال از کپ مارول و زمان فیلمش گذشته،شاید در این مدت اسکرال ها خبیث شدن و اینکه ماریا هیل هم شبیه سازی شده و همسر تیلوس بوده یه سرنخ های کوچکی میده. خوب کجاست ماریا هیل؟
از همه اینا که بگذریم بنظرم در اینده شاهد نورمن ازبورن و دارک اونجر و تهاجم مخفی باشیم. بنظرم اتفاقی که پیتر افتاده برای بقیه به یه شکل دیگه بیفته و قبلا هم افتاده. مثلا واندا. بعد دیگه کپ و تونی نیستن و تور هم رفت و زمین سه نفر اصلی و نداره یجورایی خیلیا میان جلو یه خودی نشون بدن. خوب فیوری هم نیست کپ پیرم بنظرم دیگه نیست کسی نیست این قهرمانا رو رهبری کنه و اتفاقات هیجان انگیزی در ادامه خواهد افتاد.
بعد دکتر استرنج گفتم واوو از این بهتر مگه میشه؟ جنگ داخلی و رگناروک و بلک پانتر و بازگشت به خانه و گل سرسبد اینفینیتی و در اخر اندگیم که باعث شد عاشق دنیای mcu بشم.
حالا میدونم مسیر درسته و باید صبور باشیم.
تا برادران روسو و کوین فایگی باشن اتفاقات هیجان انگیز هم داریم.
مرسی از اسپایدی
نقل قول کردن
The spider
#10 The spider 1398-04-07 00:56
لو رفتن هویت مخفی پیتر توی صحنه پس از تیتراژ باعث میشه به این فکر کنم که اگر اینطور بشه تو کدوم فیلم قراره این مشکل رو رفع کنه و باعث یه بازه زمانی پر از استرس و صبر میشه تا بفهمیم کی قراره این مشکل بزرگ رفع بشه.شاید تو فیلم دکتر استرنج 2 و یا فیلم های بعدی اتفاق بزرگب میافته که باعث حل این میشه...واقعا ذهنمو درگیر کرد
نقل قول کردن
msj
#11 msj 1398-04-07 01:28
!!!!!!!!!!!!!!! OH MY GOD
واقعا به هر کس که تا حالا این پست رو نخونده توصیه می کنم به هیچ وجه اینو نخونه
خطراسپویل
.
.
.
.
.
صحنه پس از تیتراژ اول من امیدوار بودم تو خود فیلم ببینیم.{یعنی پیتر تو خود فیلم اینکه باید هویتشو حفظ کنه یاد بگیره و اینکه جی کی سیمونز هم تو خود فیلم باشه با توجه به حضور در فرش قرمز ولی همه ی مردم هویتشو بدونن عمرا فکرش نمی کردم حالا بدبخت باید چیکار کنه :cry: :cry:
.
.
.
صحنه پس از تیتراژ دوم واااااااااااااا ااااااااای یعنی واقعا هیچ حرفی برای گفتن ندارم
نقل قول کردن
solo
#12 solo 1398-04-07 02:25
هیچ وقت نمی تونم جلو خودم رو واسه اسپویل شدن بگیرم بعدشم هم داغون پشیمون می شم :cry:
ولی بر عکس بقیه دوستان صحنه اول بیشتر منو هایپ کرد
که انقدر زود قراره تو mcuهویت پیتر لو بره بعدشم به احتمال زیاد دخالت دکتر استرنج و این جور چیزا....
و حضور جی کی سیمونز خیلی خوشحالم کرد که قراره این اسطوره رو دوباره در نفش جیسون بداخلاق و دوست داشتنی ببینیم ولی مطمئنم مارول برانامه های زیادی براش داره.
در مورد صحنه دوم هم حقیقتش اولش یه مقدار خورد تو ذوقم که اسکرال ها و کپ مارول چه برنامه ای برا اسپایدر من دارن و اسپایدر من زیادی داره فضایی میشه که البته شاید مقدمه ونومه!در هر صورت صحنه دوم هایپم نکرد ولی خیلی کنجکاوم کرد و می دونم که جوابم رو حالا حالا نمی گیرم چون مارول عادت داره به دق دادن ما :lol:
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#13 Pooya-Spidey 1398-04-07 03:13
صحنه ها خیلی هایپ کننده بودن مخصوصا صحنه دوم.
اسپویل
.
.
.
.
.
.
برای حضور تیلوس و همسرش به جای نیک فیوری و ماریا هیل دو تئوری میشه گفت:
1-اقتباس داستان تهاجم مخفی که تهش به دارک اونجرز ختم میشه و باتوجه به احتمال حضور برج آسکورپ و خاندان آزبورن در آینده mcu و اینکه فعلا نمیدونیم ماریا هیل کجاست احتمال به وقوع پیوستن این موضوع بیشتره.
2-ماریا هیل هم به همراه فیوری در تعطیلات به همراه کاپیتان مارول به سر میبره و مشغول انجام کارهایی هست که ممکنه برای مقابله با خطراتی باشه که در آینده قهرمان ها رو درگیر میکنه(احتمال این قضیه کمتر هست).
در مورد صحنه لو رفتن هویت مخفی پیتر برای مردم هم میشه دو تئوری داد:
1-اقتباس داستان منفوری که در متن اشاره شده(دوست ندارم اسمش رو بیارم) و تیم آپ بین دکتر استرنج و مرد عنکبوتی.
تام هالند اخیرا گفته بود که دوست داره این اتفاق بیوفته ولی ممکنه همین ابراز علاقه خودش به نوعی اسپویلی بوده باشه از آینده mcu.
2-همه این اتفاقات توهم و خیالی بوده که توسط میستریو ایجاد شده تا پیتر رو زمین بزنه و خودش بتونه بشه قهرمان زمین.
این کار تقریبا مثال کاری هست که توی اولین حضورش در مجموعه کارتونی مردعنکبوتی 1994 کرد(فصل اول قسمت 4).
در مورد حضور آقای جی . کی سیمونز هم میتونم بگم واقعا خوشحالم که یک نفر از کادر بازیگران فیلم های سم ریمی در mcu حضور داره به نظر من جی . کی سیمونز خیلی خوب نقش جیسون رو بازی میکنه چون هم از نظر ظاهری به نسخه دنیای کمیکش شباهت داره هم اینکه به خوبی تونسته اخلاق بدش رو درک کنه.
نقل قول کردن
P.A.B
#14 P.A.B 1398-04-07 14:08
یا حضرت عباس !! :o
جی کی سیمونز !؟ جی جونا جیمسون !؟ دوباره !؟ایول !!! :lol:
یعنی الان مغز من تا مرز ترکیدن رفت
با لورفتن هویت پیتر به طور قطع شاهد اقتباسی از one more day خواهیم بود ،و خوشحالم از اینکه مارول داره راه رو درست میره و هر چی ایراد به پیتر بود داره رفع میشه ،مثلا بعد این اتفاقاته که ارزش هویت مخفی رو میفهمه و شخصیتش رشد میکنه ، و من هم عاشق رشد کردن و تغییر شخصیت هستم ،
و البته اسکرال بودن فیوری رو هم که به لطف سایت میدونستیم.
واقعا هرچی میریم جلوتر بیشتر عاشق مردعنکبوتی mcu میشم :-)
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#15 Pooya-Spidey 1398-04-12 20:03
به نقل از Pooya-Spidey:
صحنه ها خیلی هایپ کننده بودن مخصوصا صحنه دوم.
اسپویل
.
.
.
.
.
.
برای حضور تیلوس و همسرش به جای نیک فیوری و ماریا هیل دو تئوری میشه گفت:
1-اقتباس داستان تهاجم مخفی که تهش به دارک اونجرز ختم میشه و باتوجه به احتمال حضور برج آسکورپ و خاندان آزبورن در آینده mcu و اینکه فعلا نمیدونیم ماریا هیل کجاست احتمال به وقوع پیوستن این موضوع بیشتره.
2-ماریا هیل هم به همراه فیوری در تعطیلات به همراه کاپیتان مارول به سر میبره و مشغول انجام کارهایی هست که ممکنه برای مقابله با خطراتی باشه که در آینده قهرمان ها رو درگیر میکنه(احتمال این قضیه کمتر هست).
در مورد صحنه لو رفتن هویت مخفی پیتر برای مردم هم میشه دو تئوری داد:
1-اقتباس داستان منفوری که در متن اشاره شده(دوست ندارم اسمش رو بیارم) و تیم آپ بین دکتر استرنج و مرد عنکبوتی.
تام هالند اخیرا گفته بود که دوست داره این اتفاق بیوفته ولی ممکنه همین ابراز علاقه خودش به نوعی اسپویلی بوده باشه از آینده mcu.
2-همه این اتفاقات توهم و خیالی بوده که توسط میستریو ایجاد شده تا پیتر رو زمین بزنه و خودش بتونه بشه قهرمان زمین.
این کار تقریبا مثال کاری هست که توی اولین حضورش در مجموعه کارتونی مردعنکبوتی 1994 کرد(فصل اول قسمت 4).
در مورد حضور آقای جی . کی سیمونز هم میتونم بگم واقعا خوشحالم که یک نفر از کادر بازیگران فیلم های سم ریمی در mcu حضور داره به نظر من جی . کی سیمونز خیلی خوب نقش جیسون رو بازی میکنه چون هم از نظر ظاهری به نسخه دنیای کمیکش شباهت داره هم اینکه به خوبی تونسته اخلاق بدش رو درک کنه.

خطر اسپویل شدید از فیلم مردعنکبوتی دور از خانه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هشدار آخر
.
.
.
.
.
.
.
تئوری دوم درباره لو رفتن هویت پیتر برای مردم باتوجه به فیلم رد میشه و فعلا یک تئوری وجود داره که احتمال به وقوع پیوستنش هم بسیار بالاست فقط به جای مری جین واتسون باید میشل جونز در قالب معشوقه پیتر که قربانی میشه تصور کنیم.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#16 Spider-Fan 1398-04-12 21:02
بنظرم راجع به One More Day و قضیهٔ هویت مخفی یه چیزی رو اشتباه متوجه شدید.
اجازه بدین توضیح بدم...
بعد از اینکه اسپایدرمن طی داستان Civil War و به پیشنهاد تونی استارک هویت مخفی خودش رو فاش می‌کنه، عواقب خیلی بدی به سراغش می‌آد. یکی از اون عواقب تیر خوردن زن‌عمو می از یکی از افراد کینگ‌پین بود. داستان به هم خوردن ازدواج بخاطر نجات جان زن‌عمو می بود و برگشتن هویت مخفی.
جایی دیگه، پیتر برای برگشتن هویت مخفی‌ش، از دکتر استرنج و رید ریچاردز کمک می‌گیره تا با یه طلسم علمی-جادویی حافظهٔ مردم جهان رو از فاش شدن هویت‌ش پاک کنن. پس دیگه کسی یادش نمی‌آد که پیتر پارکر همون اسپایدرمنه.
حالا در این نقطه از MCU، تیم‌آپ با دکتر استرنج بسیار منطقی جلوه می‌کنه و شاید مارول واقعاً چنین برنامه‌ای رو برای آیندهٔ دنیای سینمایی‌ش مد نظر داره. چون اخیراً آثار سینمایی‌ای که از اسپایدرمن منتشر شدن (فیلم Spider-Man: Far From Home و انیمیشن Spider-Msn: Into the Spider-Verse) حقیقتاً جاه‌طلبانه بودن. و این رو هم باید مدنظر داشت که سینمای کمیک‌بوکی بعد از Avengers: Endgame و در کل Infinity Saga وضع متفاوتی نسبت به قبل داره و دیگه هر ایده‌ای مخاطب رو به سالن سینما نمی‌کشونه.
اما اقتباس از بخشی که مربوط به حذف ازدواج پیتر و ام‌جی از continuity مارول هست عملاً غیرممکنه! چون نه هنوز درست و حسابی رابطهٔ پیتر و ام‌جی جدی شده و بهش پرداخته شده و هم ایدهٔ معامله با شیطان خیلی نامربوط و غیرمنطقی ـه برای پیتر پارکر نوجوان و کم‌تجربهٔ MCU!
ONE More Day هیچ چیز قابل‌ارائه‌ای برای یه اقتباس سینمایی نداره و در وضعیت کنونی MCU ابداً نیازی بهش وجود نداره.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید