داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

سه مردعنکبوتی، چندین خبیث نام آشنا در یک فیلم؟

 

اینطور  که به نظر می‌رسد سونی (و احتمالا مارول) به سیم اخر زده‌اند، و در فیلم آتی اسپایدرمن شاهد شخصیت های نوستالژی و نام آشنایی خواهیم بود که جزوی از مولتی ورس(چندجهانی)، MCU خواهند بود. چندی پیش بود که گزارشات منتشر شده تایید کردند، اندروگارفیلد برای نقش آفرینی دوباره در دنبالهٔ مردعنکبوتی دور از خانه باز خواهد گشت و ما باری دیگر شاهد این بازیگر در هیبت پیتر پارکر/مردعنکبوتی خواهیم بود. اگر اخبار سایت را  از سال‌ها پیش دنبال کرده باشید خبر دارید که اندروگارفیلد  با مخالفت با سونی منجر به اخراج خود شده بود. همین مسئله و نهایی شدن توافق سونی و مارول باعث شد، شاهد Recast و انتخاب بازیگری بسیار جوان برای ایفای نقش اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول باشیم بنابراین تام هالند برای این نقش کلیدی انتخاب شد.

حال به نظر می‌رسد این اختلاف نظرات با حضور  و شراکت مارول استودیوز در پروژه به پایان رسیده و ما شاهد بازگشت اندروگارفیلد در این فیلم باشیم.(آقای جیمی فاکس نیز سابقا تایید شد برای ایفای نقش دوبارهٔ الکترو بازخواهد گشت) اما اخبار به این قسمت محدود نمی‌شوند و باز خبر رسید، آلفرد مولینا که سابقا نقش دکتر اختاپوس را در فیلم اسپایدرمن ۲ سال 2004 را برعهده داشت دوباره باز خواهد گشت.

به علاوه خبر رسید که کریستن دانست(بازیگر مری جین در فیلم های سم ریمی) و از همه مهمتر توبی مگوایر اسپایدرمن دوستداشتنی سه گانهٔ ریمی در حال مذاکره برای بازگشت دوباره برای نقش سابق خود هستند.

ضمنا علاوه بر تمام این اخبار، گزارشی مبتنی بر بازگشت اما استون برای نقش گوئن استیسی تایید شده اما نکتهٔ مهم این است که هنوز وضعیت قرارداد این بازیگر به صورت قطعی مشخص نشده و ما نمیدانیم و شاید تا زمان اکران از حضور این بازیگر با خبر نشویم.(مثل اتفاقی که برای مایکل کیتون برای والچر افتاد)

نکته جالب این قضیه اینجاست که وقتی از سونی راجع به تمام این موارد پرسیده شده بود، به تایید نشده بودن آن‌ها اشاره کرد پس بنابراین چون به صورت قطعی این اخبار تکذیب نشده‌اند می‌توان گفت به زودی شاهد دنیای عنکبوتی در فیلم سوم مردعنکبوتی ۳ خواهیم بود چرا که اخیرا تایید شد، بندیکت کامبربچ به عنوان دکتراسترنج و مرشد پیتر بازخواهد گشت پس می‌توان با توجه به عنوان دنبالهٔ دکتراسترنج(در مولتی ورس جنون) و حضور سم ریمی به عنوان کارگردان گمانه زنی کرد که پیترپارکر دنیای اصلی یعنی تام هالند به همراه دکتراسترنج به دنیاهای مختلف سربزنند حتی ممکن است این دنیاهایی که در فیلم سوم اسپایدرمن ببینیم، بسیار متفاوت با چیزی که در فیلم های سابق مربوط به این بازیگران دیدیم باشند به این دلیل که آلفرد مولینا، جیمی فاکس و گوئن استیسی در فیلم های قبلی کشته شده بودند.

حال باید دید قضیه دقیقا از چه قرار است در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه شاهد یک اتفاق بسیار کلیدی و مهم بودیم، آن هم فاش شدن هویت مخفی اسپایدرمن به تمام دنیا بودیم؛ با حضور اسکرال ها در فیلم و چندین و چند اتفاق مختلف دیگر اصلا نمیشد چنین حدسی(اسپایدرورس) زد اما ظاهرا سونی درصدد این آمده که هرچه سریعتر این ایدهٔ ناب را عملی کند حتی در نخستین تریلر فیلم موربیوس شاهد مایکل کیتون و عکس مردعنکبوتی سم ریمی بودیم و در عکس های سرصحنهٔ فیلمبرداری این فیلم دیدیم که لوگوی دیلی بیوگل فیلم های سم ریمی حضور دارند در صورتی که در MCU و دنیای مردعنکبوتی شگفت انگیز(مارک وب) این لوگو کاملا متفاوت است.  پس قصه سری دراز دارد...!

 

نظر شما چیست؟ آیا واقعا شاهد حضور چنین چیزی خواهیم بود، آیا جان واتس از پس مدیریت کردن تمام این کارکتر ها برخواهد آمد؟

 

مطالب مرتبط:

خبر فوری! بندیکت کامبربچ (دکتر استرنج) به قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی ملحق شد!

 خبر داغ! جیمی فاکس بار دیگر نقش الکترو را در فیلم "مرد عنکبوتی 3" ایفا میکند!!!

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

شایعه داغ: ددپول در دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" حضور خواهد داشت!

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

blaksummerz
#1 blaksummerz 1399-09-19 13:34
قلبم داره میاد تو دهنم!البته این اخبار ها بعضی مواقع درست در نمیاد :-* راستی تاریخ اکران فیلم مشخص نشده؟
نقل قول کردن
akv
#2 akv 1399-09-19 13:54
اوه سه تا مرد عنکبوتی؟ گوئن استیسی و مری جین؟ دکتر اختاپوس و الکترو؟ تازه هنوز همکلاسی های پیتر و البته دکتر استرنج هم هستن! پیتر هم که هویتش لو رفته و بعيده بهش پرداخته نشه اگه واقعا اینطور باشه چه قدر شلوغ میشه!
جان واتس کارگردان جوونیه و به نظرم باید خیلی تلاش کنه تا یه فیلم خوب ازش در بیاد تازه فیلمنامه باید جوری باشه که به همه شخصیت ها برسه و داستان شلوغ و غیر قابل فهم نشه. البته مارول که با اونجرز اند گیم ثابت کرد که خیلی خوب از پس این کارها بر میاد ولی باز می تونم تصور کنم فیلمی با این اوصاف که چندان خوب از اب در نیومده وگرنه به نظرم ایده مولتی ورس خیلی جذابه و بعد از شروع كردنش با اين فيلم در فیلم های آینده هم ازش نهایت استفاده رو می برن.
امیدوارم فیلم خوبی بشه!
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#3 Mr. Doctor 1399-09-19 13:58
وااااااااای
ممنون از شما جناب فقیه برای این خبر عالی
خدا کنه اسپایدرورس رو ببینیم،اونم با حضور توبی پرطرفدار و اندرو گارفیلد؛چه شود :eek:
اگه گوین هم برگرده دیگه.........
امیدوارم این اخبار تکذیب نشن :cry:
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1399-09-19 14:04
این خبر خیلی عالیه
فقط اگه کارگردان این فیلم بتونه حال و هوای این فیلم رو مثل سه گانه ریمی دربیاره خیلی خوب میشد چون جو اون سه تا یه نوع خاصی بود که تو هیچ فیلم ابر قهرمانی تا حالا ندیدم
حالا که قضیه مولتیورسه اگه تو این فیلم جیمز جوانا جیمسون سری ریمی رو هم تو این فیلم میاوردن خیلی خوب میشد
نقل قول کردن
ABOLGAME
#5 ABOLGAME 1399-09-19 14:09
بنظرم اگه حضور سه تا مردعنکبوتی تایید بشه یکی از بهترین فیلم های مردعنکبوتی بشه چون واقعا طرفدار ها منتظر دیدن این سه مردعنکبوتی کنار هم هستن. من نمی تونم صبر کنم تا اولین تریلر فیلم منتشر بشه :-)
نقل قول کردن
slade wilson
#6 slade wilson 1399-09-19 14:10
وااای عجب خبری دستتون درد نکنه آقای فقیه گوین و و مری جین و دکتر اختاپوس و ... خدا ای کاش تکذیب نشه تازه اندرو و توبی مگوایر هم هست واقعا از بخش آخر مقاله خیلی خوشم اومد (پس این قصه سری دراز دارد )
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#7 Scarlet Speedster 1399-09-19 14:12
با سلام !
این روزا یکم پر مشغله ام و درس و امتحان و زندگی نمیذارن که آدم به علاقه‌ـش برسه . اما واقعاً با دیدن این اخبار نتونستم خودم رو کنترل کنم و نظری درباره شون ندم .
به نظرم اتفاقاتی که قراره در مرد عنکبوتی ۳ رخ بده هم خوشحال کننده هستند و هم نگران کننده ! خوشحال کننده به خاطر اینکه پس از سالها قراره شاهد حضور بازیگران قدیمی سری فیلم های مرد عنکبوتی باشیم و قراره خاطرات افراد بسیاری در این فیلم ( و احتمالاً فیلم های آینده ) زنده بشه ؛ ولی نگران کننده به خاطر اینکه تعداد شخصیت های این فیلم ها و مخصوصاً فیلم مرد عنکبوتی ۳ بسیار بالاست و آیا عوامل میتونن از پس این حجم از کاراکتر بر بیان یا نه . البته با توجه به سابقهٔ خوبی که مارول در ساخت فیلم های عظیم و پر شخصیت ( مثل انتقام جویان : پایان بازی ) داره ، خیال آدم تا حدی راحت میشه .
بنده بیشتر از همه منتظر دوباره دیدن "اندرو گارفیلد" در قامت مرد عنکبوتی هستم و دوست دارم بدونم که بعد از اون اتفاقات ناراحت کننده در مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ ، زندگی‌ـش رو چطور میگذرونه . اما بحثی که اینجا پیش میاد اینه که این شخصیت ها قراره دقیقاً بعد از آخرین فیلمی که در اون بازی کردند حضور پیدا کنن یا اتفاقات دیگه ای هم در این بین افتاده ؟
در مجموع باید شجاعت و جسارتِ مارول و سونی رو تشویق کرد که از اینکه بخوان همزمان سه مرد عنکبوتی از سه دنیای مختلف پیش هم جمع کنن ، هراسی ندارن . از ته دل آرزو میکنم که این فیلم ، فیلم موفقی از آب در بیاد و از هیچ جهتی کمبود نداشته باشه .
از آقای فقیه عزیز هم بابت اطلاع رسانی سپاسگزارم !
بدرود !
نقل قول کردن
s3000
#8 s3000 1399-09-19 14:17
امیدوارم این فیلم باعث معرفی یه جهان چهارم نشه که پشت بندش مرد عنکبوتی از mcu خارج شه و فیلمای مرد عنکبوتی سونی کلا توی اون جهان چهارم از این به بعد اتفاق بیفته یعنی خارج از mcu
نقل قول کردن
M.Z.J
#9 M.Z.J 1399-09-19 14:19
خداروشکر می کنم که توی این دوران به دنیا امد تا این لحظات ناب رو احساس کنم :cry:
و افسوس می خورم که استیو دیتکو و استن لی زنده نیستند تا این لحظات رو ببینند :sigh:
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1399-09-19 14:22
به نقل از Scarlet Speedster:
با سلام !
این روزا یکم پر مشغله ام و درس و امتحان و زندگی نمیذارن که آدم به علاقه‌ـش برسه . اما واقعاً با دیدن این اخبار نتونستم خودم رو کنترل کنم و نظری درباره شون ندم .
به نظرم اتفاقاتی که قراره در مرد عنکبوتی ۳ رخ بده هم خوشحال کننده هستند و هم نگران کننده ! خوشحال کننده به خاطر اینکه پس از سالها قراره شاهد حضور بازیگران قدیمی سری فیلم های مرد عنکبوتی باشیم و قراره خاطرات افراد بسیاری در این فیلم ( و احتمالاً فیلم های آینده ) زنده بشه ؛ ولی نگران کننده به خاطر اینکه تعداد شخصیت های این فیلم ها و مخصوصاً فیلم مرد عنکبوتی ۳ بسیار بالاست و آیا عوامل میتونن از پس این حجم از کاراکتر بر بیان یا نه . البته با توجه به سابقهٔ خوبی که مارول در ساخت فیلم های عظیم و پر شخصیت ( مثل انتقام جویان : پایان بازی ) داره ، خیال آدم تا حدی راحت میشه .
بنده بیشتر از همه منتظر دوباره دیدن "اندرو گارفیلد" در قامت مرد عنکبوتی هستم و دوست دارم بدونم که بعد از اون اتفاقات ناراحت کننده در مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ ، زندگی‌ـش رو چطور میگذرونه . اما بحثی که اینجا پیش میاد اینه که این شخصیت ها قراره دقیقاً بعد از آخرین فیلمی که در اون بازی کردند حضور پیدا کنن یا اتفاقات دیگه ای هم در این بین افتاده ؟
در مجموع باید شجاعت و جسارتِ مارول و سونی رو تشویق کرد که از اینکه بخوان همزمان سه مرد عنکبوتی از سه دنیای مختلف پیش هم جمع کنن ، هراسی ندارن . از ته دل آرزو میکنم که این فیلم ، فیلم موفقی از آب در بیاد و از هیچ جهتی کمبود نداشته باشه .
از آقای فقیه عزیز هم بابت اطلاع رسانی سپاسگزارم !
بدرود !

من با شما موافقم
دوست نداشتم چیزی به نام دنیای عنکبوتی تو قسمت سوم ببینم
اونقدر پایان قسمت قبل خوب بود که دوست داشتم همه تمرکز داستان روی قضیه لو رفتن هویت پیتر به دست میستریو باشه
اونقدر میشه لحظات باحال و جذاب روایت کرد که نگو
پیتر جون عزیزانش به خطر میفته و باید از دست قانون ویلن ها فرار کنه
ولی این اخبار برای من که خودمو هوادار اصیل مرد عنکبوتی میدونم هیجان انگیز و در عین حال نگران کننده است
این قضیه مولتی ورس خیلی جالبه ولی کاش برای قسمت 4 میموند
البته من به مارول و فایگی اطمینان دارم
باید دید چی میشه ...
نقل قول کردن
poriya09
#11 poriya09 1399-09-19 14:26
عالی میشه اگه این اتفاقات بیفته من که خیلی برای ایندهmcu هیجان دارم حیف که رابرت داونی جونیور رسما پایان کار خودشو با مارول تایید کرد که یعنی دیگه مرداهنی رو نمی بینیم مرد اهنی شخصیت محبوب من تو mcu بود :cry:
نقل قول کردن
ABOLGAME
#12 ABOLGAME 1399-09-19 14:28
من یه نضریه راجب حضور دکتر استرنج در فیلم مردعنکبوتی دارم . همان طور تو کمیک جنگ داخلی پیتر هویت خود را برای تمام مردم جهان فاش کرد بعد به سراغ دکتر استرنج رفت تا هویت مردعنکبوتی را از ذهن همه پاک کند و دکتر استرنج کاری کرد که پیتر هویت خودش را پس بگیره و بنظرم بعد این اتفاقی که در پایان فیلم مردعنکبوتی دور از خانه افتاد و هویتش برای همه مردم فاش شد میره پیش دکتر استرنج و مانند کمیک از او کمک می خواد که کاری کند مردم هویت او را فراموش کنند. (فقط یه نضریست) :-*
نقل قول کردن
DreamzOwned
#13 DreamzOwned 1399-09-19 14:28
واقعا دستتون درد نکنه آقای فقیه
بنظرم آلفرد مولینا بهترین گزینه برای نقش دکتر اختاپوسه خیلی برای این فیلم هیجان زده‌ام بنظرم اندرو گارفیلد هم بهترین گزینه برای مردعنکبوتی جوان ۲۳ یا ۲۴ ساله‌اس و قیافه ‌اش هم یکم به پیتر پارکر مردعنکبوتی ps4 شباهت داره بنظرم اگه یه روز بخوان آینده‌ای از پیتر پارکر نشون بدن که توش صنایع پارکر تاسیس شده بنظرم اندرو گارفیلد یکی بهترین گزینه‌ هاس
نقل قول کردن
RMB
#14 RMB 1399-09-19 14:31
تو این چندروز با این اخبارایی که از قسمت 3 مردعنکبوتی شنیدم خیلی هیجان زده ام ولی نگران اینم که این ایده شکست بخوره چون خیلی تصمیم عجولانه ای با توجه به این همه بازیگر و داستان های ناتموم قسمت قبل و با توجه به زمان فیلم که احتمالا جواب گوی این حجم از موارد ذکر شده رو نداره ولی با تمام وجود به عنوان کسی که عاشق مردعنکبوتی و ماروله امید وارم فیلم موفقی باشه.
نظر شما استاد ترابی؟
پ. ن : سونی خواهشا با سابقه خرابت تو ساخت قسمت های 3 تو این یکی گند نزن.......
نقل قول کردن
slade wilson
#15 slade wilson 1399-09-19 14:39
به نقل از mtm:
به نقل از Scarlet Speedster:
با سلام !
این روزا یکم پر مشغله ام و درس و امتحان و زندگی نمیذارن که آدم به علاقه‌ـش برسه . اما واقعاً با دیدن این اخبار نتونستم خودم رو کنترل کنم و نظری درباره شون ندم .
به نظرم اتفاقاتی که قراره در مرد عنکبوتی ۳ رخ بده هم خوشحال کننده هستند و هم نگران کننده ! خوشحال کننده به خاطر اینکه پس از سالها قراره شاهد حضور بازیگران قدیمی سری فیلم های مرد عنکبوتی باشیم و قراره خاطرات افراد بسیاری در این فیلم ( و احتمالاً فیلم های آینده ) زنده بشه ؛ ولی نگران کننده به خاطر اینکه تعداد شخصیت های این فیلم ها و مخصوصاً فیلم مرد عنکبوتی ۳ بسیار بالاست و آیا عوامل میتونن از پس این حجم از کاراکتر بر بیان یا نه . البته با توجه به سابقهٔ خوبی که مارول در ساخت فیلم های عظیم و پر شخصیت ( مثل انتقام جویان : پایان بازی ) داره ، خیال آدم تا حدی راحت میشه .
بنده بیشتر از همه منتظر دوباره دیدن "اندرو گارفیلد" در قامت مرد عنکبوتی هستم و دوست دارم بدونم که بعد از اون اتفاقات ناراحت کننده در مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ ، زندگی‌ـش رو چطور میگذرونه . اما بحثی که اینجا پیش میاد اینه که این شخصیت ها قراره دقیقاً بعد از آخرین فیلمی که در اون بازی کردند حضور پیدا کنن یا اتفاقات دیگه ای هم در این بین افتاده ؟
در مجموع باید شجاعت و جسارتِ مارول و سونی رو تشویق کرد که از اینکه بخوان همزمان سه مرد عنکبوتی از سه دنیای مختلف پیش هم جمع کنن ، هراسی ندارن . از ته دل آرزو میکنم که این فیلم ، فیلم موفقی از آب در بیاد و از هیچ جهتی کمبود نداشته باشه .
از آقای فقیه عزیز هم بابت اطلاع رسانی سپاسگزارم !
بدرود !

من با شما موافقم
دوست نداشتم چیزی به نام دنیای عنکبوتی تو قسمت سوم ببینم
اونقدر پایان قسمت قبل خوب بود که دوست داشتم همه تمرکز داستان روی قضیه لو رفتن هویت پیتر به دست میستریو باشه
اونقدر میشه لحظات باحال و جذاب روایت کرد که نگو
پیتر جون عزیزانش به خطر میفته و باید از دست قانون ویلن ها فرار کنه
ولی این اخبار برای من که خودمو هوادار اصیل مرد عنکبوتی میدونم هیجان انگیز و در عین حال نگران کننده است
این قضیه مولتی ورس خیلی جالبه ولی کاش برای قسمت 4 میموند
البته من به مارول و فایگی اطمینان دارم
باید دید چی میشه ...

هرچی فکر میکنم میبینم حق با شماست پایانش که خیلی عالی بود و بله قضیه لو رفتن خیلی می‌تونه جذاب و عالی باشه اسپایدی باید از عزیزانش حمایت کنه در برابر ابر شروره ها خیلی جذابه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#16 Ehsan Spider 1399-09-19 14:42
به نقل از mtm:
به نقل از Scarlet Speedster:
با سلام !
این روزا یکم پر مشغله ام و درس و امتحان و زندگی نمیذارن که آدم به علاقه‌ـش برسه . اما واقعاً با دیدن این اخبار نتونستم خودم رو کنترل کنم و نظری درباره شون ندم .
به نظرم اتفاقاتی که قراره در مرد عنکبوتی ۳ رخ بده هم خوشحال کننده هستند و هم نگران کننده ! خوشحال کننده به خاطر اینکه پس از سالها قراره شاهد حضور بازیگران قدیمی سری فیلم های مرد عنکبوتی باشیم و قراره خاطرات افراد بسیاری در این فیلم ( و احتمالاً فیلم های آینده ) زنده بشه ؛ ولی نگران کننده به خاطر اینکه تعداد شخصیت های این فیلم ها و مخصوصاً فیلم مرد عنکبوتی ۳ بسیار بالاست و آیا عوامل میتونن از پس این حجم از کاراکتر بر بیان یا نه . البته با توجه به سابقهٔ خوبی که مارول در ساخت فیلم های عظیم و پر شخصیت ( مثل انتقام جویان : پایان بازی ) داره ، خیال آدم تا حدی راحت میشه .
بنده بیشتر از همه منتظر دوباره دیدن "اندرو گارفیلد" در قامت مرد عنکبوتی هستم و دوست دارم بدونم که بعد از اون اتفاقات ناراحت کننده در مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ ، زندگی‌ـش رو چطور میگذرونه . اما بحثی که اینجا پیش میاد اینه که این شخصیت ها قراره دقیقاً بعد از آخرین فیلمی که در اون بازی کردند حضور پیدا کنن یا اتفاقات دیگه ای هم در این بین افتاده ؟
در مجموع باید شجاعت و جسارتِ مارول و سونی رو تشویق کرد که از اینکه بخوان همزمان سه مرد عنکبوتی از سه دنیای مختلف پیش هم جمع کنن ، هراسی ندارن . از ته دل آرزو میکنم که این فیلم ، فیلم موفقی از آب در بیاد و از هیچ جهتی کمبود نداشته باشه .
از آقای فقیه عزیز هم بابت اطلاع رسانی سپاسگزارم !
بدرود !

من با شما موافقم
دوست نداشتم چیزی به نام دنیای عنکبوتی تو قسمت سوم ببینم
اونقدر پایان قسمت قبل خوب بود که دوست داشتم همه تمرکز داستان روی قضیه لو رفتن هویت پیتر به دست میستریو باشه
اونقدر میشه لحظات باحال و جذاب روایت کرد که نگو
پیتر جون عزیزانش به خطر میفته و باید از دست قانون ویلن ها فرار کنه
ولی این اخبار برای من که خودمو هوادار اصیل مرد عنکبوتی میدونم هیجان انگیز و در عین حال نگران کننده است
این قضیه مولتی ورس خیلی جالبه ولی کاش برای قسمت 4 میموند
البته من به مارول و فایگی اطمینان دارم
باید دید چی میشه ...


منم با شما موافقم استاد درسته که این اخبار آدمو هیجان زده میکنن ولی منم دوست داشتم اسپایدرورس بمونه برای قسمت ۴ و توی قسمت ۳ کاریون و کینگ پین رو ببینیم که آخرش کینگ پین همون صحنه معروف خلق کنه که داره مرد عنکبوتی رو خفه میکنه و همسر و پچه اش اونو مییبینن و فرار میکنن و تصادف میکنن. و در قسمت ۴ تلاش کنه که اونا رو از دنیا های دیگه برگردونه و کاریون هم جایزه بگیره برای شکار مرد عنکبوتی گربه سیاه هم برای دزدیدن تکنولوژی لازم برای ایجاد راه ورود برای دنیا ها از صنایع استارک استخدام بشه البته توی قسمت ۴.
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#17 Scarlet Speedster 1399-09-19 14:51
#9:
کاملاً حق با شماست استاد .
نحوهٔ به پایان رسیدن فیلم "مرد عنکبوتی : دور از خانه" به قدری جذاب بود که قشنگ برای فیلم بعدی زمینه سازی کرد و ایده ای که داشت برای روایت یک فیلم دیگه از مرد عنکبوتی کافی بود . اما با وجود این اخبار و همون طور که گفتم حضور شخضیت های بسیار متعدد از دو سری فیلم های قبلی و داستانی که قراره با حضور اونها روایت بشه ، ممکنه ایدهٔ لو رفتن هویت مرد عنکبوتی رو به طور کامل تحت تأثیر قرار بده و این ایده در پس زمینهٔ اتفاقاتی که گفته شد قرار بگیره .
البته هممون یادمونه که تقریباً میشه گفت پارسال این موقع ، خبر های بسیار ناامید کننده ای مبنی بر خروج مرد عنکبوتی از mcu و روایت ادامهٔ ماجرا های اون در دنیای سونی به گوش رسید و بعد از مدتی ، مارول و سونی با هم توافق کردن که فعلاً اسپایدی در mcu باقی بمونه . نکتهٔ قابل توجه اینه که شاید اقتباس از داستان دنیای عنکبوتی و حضور مردان عنکبوتی از دنیا های دیگه ، بخشی از توافق سونی و مارول باشه و سونی بخواد با حضور "توبی مگوایر" و "اندرو گارفیلد" در مرد عنکبوتی ۳ ، بعداً برای اونها فیلم اختصاصی بسازه و سود خودش رو بکنه ! ( شایعاتی هم در این باره در این چند وقت شنیده بودیم ) پس میشه حدس زد که اقتباس از داستان دنیای عنکبوتی در مرد عنکبوتی ۳ ، بخشی از نقشهٔ سونی و دلیل نگه داشتن مرد عنکبوتی بوده باشه .
باید امیدوار باشیم که بعد از تمام این اتفاقات و ماجرا ها ، اتفاقی برای مرد عنکبوتی تام هالند و حضور اون در mcu نیفته .
نقل قول کردن
Matingh
#18 Matingh 1399-09-19 14:54
اوه اوه اوه با این همه هایپ هوادارا واقعا حیف میشه که اگه یه وقتی ،این ستاره ها داخل فیلم نباشن.
اما به نظرم بهترین ایده ی ممکن اینه که اسپایدرورس دو قسمتی باشه این همه حجم از شخصیت ها که هرکدوم برای خودشون داستان فوق العاده احساسی ای دارن، جا دادنشون داخل یه قسمت واقعا سخته ؛چون خیلی پیش زمینه کاملی برای اسپایدرورس نداریم و اگه داخل قسمت اول بهش پرداخته بشه عالیه و اینکه خیلیییییی فیلمنامه تاثیر داره، به طوری که کاملا غم اندرو و توبی برای از دست دادن گوئن و هری رو احساس کنیم و موسیقی فوق العاده میتونه کمک کنه و مطمئنم مایکل جاکینو سابقه ی خوبی داره وکاربلده، قطعا آلبوم بی نظیری رو برای اسپایدرمن ۳ درست میکنه(انیمیشن شگفت انگیزان،آپ،راتا تویی،سیاره میمون ها،مردعنکبوتی دور از خانه و.........)
وخیلییییییییی امیدوارم که شش خبیثی داشته باشیم که از نسخه ی کمیک خودش بهتر باشه با وجود الکترو جیمی فاکس که قطعا یه رنگ دیگه ای به این شخصیت میدن و آلفرد مولینای کبیر برای دکتر اختاپوس.
۱۰۰٪ به mcu اطمینان دارم و مطمئنم قراره شاهکاری تحویلمون بده که سال ها درموردش صحبت بشه.
نسل جدید اسپایدرمن و دنیای سینمایی مارول در راه است؟!
نقل قول کردن
Amir aryavand
#19 Amir aryavand 1399-09-19 15:24
امروز از وقتی بیدار شدم دارم فقط خبر خوب می شنوم
امروز هم امتحان ریاضی دارم فقط نتیجه امتحان مونده
مرسی استاد بابت این خبر خوب
نقل قول کردن
slade wilson
#20 slade wilson 1399-09-19 15:25
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از Scarlet Speedster:
با سلام !
این روزا یکم پر مشغله ام و درس و امتحان و زندگی نمیذارن که آدم به علاقه‌ـش برسه . اما واقعاً با دیدن این اخبار نتونستم خودم رو کنترل کنم و نظری درباره شون ندم .
به نظرم اتفاقاتی که قراره در مرد عنکبوتی ۳ رخ بده هم خوشحال کننده هستند و هم نگران کننده ! خوشحال کننده به خاطر اینکه پس از سالها قراره شاهد حضور بازیگران قدیمی سری فیلم های مرد عنکبوتی باشیم و قراره خاطرات افراد بسیاری در این فیلم ( و احتمالاً فیلم های آینده ) زنده بشه ؛ ولی نگران کننده به خاطر اینکه تعداد شخصیت های این فیلم ها و مخصوصاً فیلم مرد عنکبوتی ۳ بسیار بالاست و آیا عوامل میتونن از پس این حجم از کاراکتر بر بیان یا نه . البته با توجه به سابقهٔ خوبی که مارول در ساخت فیلم های عظیم و پر شخصیت ( مثل انتقام جویان : پایان بازی ) داره ، خیال آدم تا حدی راحت میشه .
بنده بیشتر از همه منتظر دوباره دیدن "اندرو گارفیلد" در قامت مرد عنکبوتی هستم و دوست دارم بدونم که بعد از اون اتفاقات ناراحت کننده در مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ ، زندگی‌ـش رو چطور میگذرونه . اما بحثی که اینجا پیش میاد اینه که این شخصیت ها قراره دقیقاً بعد از آخرین فیلمی که در اون بازی کردند حضور پیدا کنن یا اتفاقات دیگه ای هم در این بین افتاده ؟
در مجموع باید شجاعت و جسارتِ مارول و سونی رو تشویق کرد که از اینکه بخوان همزمان سه مرد عنکبوتی از سه دنیای مختلف پیش هم جمع کنن ، هراسی ندارن . از ته دل آرزو میکنم که این فیلم ، فیلم موفقی از آب در بیاد و از هیچ جهتی کمبود نداشته باشه .
از آقای فقیه عزیز هم بابت اطلاع رسانی سپاسگزارم !
بدرود !

من با شما موافقم
دوست نداشتم چیزی به نام دنیای عنکبوتی تو قسمت سوم ببینم
اونقدر پایان قسمت قبل خوب بود که دوست داشتم همه تمرکز داستان روی قضیه لو رفتن هویت پیتر به دست میستریو باشه
اونقدر میشه لحظات باحال و جذاب روایت کرد که نگو
پیتر جون عزیزانش به خطر میفته و باید از دست قانون ویلن ها فرار کنه
ولی این اخبار برای من که خودمو هوادار اصیل مرد عنکبوتی میدونم هیجان انگیز و در عین حال نگران کننده است
این قضیه مولتی ورس خیلی جالبه ولی کاش برای قسمت 4 میموند
البته من به مارول و فایگی اطمینان دارم
باید دید چی میشه ...


منم با شما موافقم استاد درسته که این اخبار آدمو هیجان زده میکنن ولی منم دوست داشتم اسپایدرورس بمونه برای قسمت ۴ و توی قسمت ۳ کاریون و کینگ پین رو ببینیم که آخرش کینگ پین همون صحنه معروف خلق کنه که داره مرد عنکبوتی رو خفه میکنه و همسر و پچه اش اونو مییبینن و فرار میکنن و تصادف میکنن. و در قسمت ۴ تلاش کنه که اونا رو از دنیا های دیگه برگردونه و کاریون هم جایزه بگیره برای شکار مرد عنکبوتی گربه سیاه هم برای دزدیدن تکنولوژی لازم برای ایجاد راه ورود برای دنیا ها از صنایع استارک استخدام بشه البته توی قسمت ۴.

همیشه دوست داشتم کاریون شکارچی توی سینما ببینم از اون خبیث هاست که خیلی ازش خوشم میاد ببینیم چی بشه ایشالا هر چی بشه خوب و عالی باشه ;-)
نقل قول کردن
ehs_spidey
#21 ehs_spidey 1399-09-19 15:38
واییییییییییییی ییییییییییییییی ییییی قلبم گرفت ولی سعی می کنم نمیرم از خوشحالی تازه اولشه من از صبح که بیدار شدم فهمیدم مولینا قرارداد بسته .و میشه گفت که از صبح منتظر همچین مقاله ای بودم که اقای فقیه ترکوندن با این خبر درجه یک .باورم نمیشه فکر می کنم خواب هستم من هر وقت نگاه به این عکس هایی که گذاشتین میکنم قلبم تیر میکشه .همه در یک قاب.هیچ وقت برای فیلمی انقد هیجان و عجله نداشتم.باورم نمیشه دوباره همه کنار هم . :lol: :cry: :cry:
راستی اقای ترابی تئوری من درباره هویت مرد عنکبوتی این هست که وقتی همه می فهمند دکتر استرنج برای کمک به پیت مالتی ورس رو انجام بده بقیه اسپایدرمن ها رو بیاره و اونا لباس تام هالند رو بپوشند و چهره خود رو رو کنند که سوئتفاهم حل شه نظرتون چیه؟راستی من نگرانم که این همه کاراکتر و محتوا رو چجوری میخان توی یک فیلم 2 ساعته نشون بدن ؟در صورتی میشه که فیلم 10 ساعته باشه!!
استاد ترابی من 13 سال سن دارم و 4 یا 5 ماهی هست که طرفدار شدید مارول شدم.(البته من از 3 سالگی تا الان طرفدار مرد عنکبوتی بودم و بچگی هام کارتون های اسپایدر من رو میدیدم و حتی لباسش داشتم در کودکی!!)من حدود 4 و 5 ماه قبل فیلم های مرد عنکبوتی رو دیدم!!وای عاشقشون شدم.اون موقع به خودم گفتم یعنی میشه یک روز همه این مرد عنکبوتی ها رو توی یک فیلم دوباره ببینم و همان روزی باشه که فیلم اکران میشه .بله شد شد شد !!!!! :D
واقعا نمیدونم از خوشحالی چه بگم دوست دارم تا صبح نظرم رو بنویسم.من از صبح امروز برای رسمی شدن خبر کلی استرس داشتم و پاهام یخ زده بود :cry:
ممنون از سایت خوب شما که واقعا بهترین سایت کمیک بوکی برتر جهان هست :-)
نقل قول کردن
ehs_spidey
#22 ehs_spidey 1399-09-19 15:40
من اصلا صبر و طاقت دیدن و رسیدن تریلر این فیلم رو ندارم چه برسه به خودش.اگه کرونا نبود شاید یک ماه دیگر این فیلم اکران میشد :cry:
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#23 Cap-Spider Potter 1399-09-19 15:56
به نقل از Agent bishop:

فقط اگه کارگردان این فیلم بتونه حال و هوای این فیلم رو مثل سه گانه ریمی دربیاره خیلی خوب میشد چون جو اون سه تا یه نوع خاصی بود که تو هیچ فیلم ابر قهرمانی تا حالا ندیدم

Couldn't agree more!
برای منم سه‌گانه‌ی ریمی با هر فیلم کامیک‌بوکیِ دیگه‌ای فرق داره. تازه، ریمی کارش هم خیلی سخت بود چون یکی از اولین فیلم‌های جدی ابرقهرمانی رو کارگردانی می‌کرد. با این حال، به‌نظرم هم‌چنان توی اقتباس‌های کامیکی متر خودشه. جدای از plot و acting، اسپایدرمن ریمی یه پویایی و سرزندگی خاصی داشت که به‌سختی توی آثار دیگه پیدا می‌شه.
من اندرو گارفیلد رو هم خیلی دوست دارم، حالا خیلی اهل اولویت‌بندی نیستم که بگم توبی بهتره یا اندرو، ولی به‌نظرم چیزی که اهمیت داره اینه که هر سه اسپایدی سینما تونستن حسابی توی دل هوادارا بشینن و ماندگار بشن، پس قطعاً اگر فرضیه‌ی Spider-Verse عملی بشه، با شناختی که از مارول و اعتمادی که بهش داریم، یه‌چیز محشر و بی‌مثل‌ومانند از آب در میاد.

به نقل از M.Z.J:
خداروشکر می کنم که توی این دوران به دنیا امد تا این لحظات ناب رو احساس کنم :cry:
:sigh:

خیلی زیبا گفتی، ما آدم‌ها توی این زندگیِ بی‌شرمانه‌وار کوتاه (!) فرصتِ تجربه‌ی چیزهایی رو داریم که هیچ موجود دیگه‌ای نداره.
در نظربازیِ ما بی‌خبران حیران‌اند...
نقل قول کردن
s.ch
#24 s.ch 1399-09-19 16:06
ای وای الان قیافه ی من اینجوریه :o :eek: به نظر من اگر این ایده توی فیلم استفاده بشه فروش فیلم سر به فلک می زاره و یه موفقیت تجاری بزرگ برای سونی و دیزنی به همراه داره و سونی هم کمپانیی نیست که از این پول بگذره برای همین احتمال زیاد این ایده توی فیلم به کار می ره امیدوارم این موفقیت مالی منجر به یه شکست بزرگ نشه....
نقل قول کردن
hassan91
#25 hassan91 1399-09-19 16:08
خیلی خبرای توپی از راه میرسه.
با توجه به نشانه‌هایی که کار گذاشتن بعید نیست که این اتفاق بیفته و شاهد توبی مگوایر و اندرو گارفیلد باشیم.
البته نظرم اینه که با این شخصیتها و حال و هواشون آشنا هستیم و لازم نیست که یه بار دیگه به داستانهای این شخصیتها بپردازن. از طرفی با اسپایدرمن تام هلند هم به اندازه کافی اشنا هستیم. چرا که تام هلند بیشتر از مرد عنکبوتیهای دیگه ظاهر شده و ما بیشتر باهاش آشنا شدیم. از یه طرف دیگه هم میشد با حرفهایی که کونتین بک میزد و میگفت که از مالتیورس اومده حدس زد که این اتفاق قرار بود دیر یا زود بیفته (گرچه حرفش درست نبود.).
امیدوارم که سونی این داستان هویت پیتر پارکر به بهترین شکل حل کنه و خرابش نکنه. آدم واقعا نمیدونه که چجوری قرار این داستان به مولتیورس ختم بشه. فعلا هم هیچکس تئوری مطرح نکرده.
#16
بنظرم این داستانی که شما میگی رو یبار گفتن بعید که یه بار دیگه هم بیان اینو نمایش بدن.
نقل قول کردن
Ali_avenger
#26 Ali_avenger 1399-09-19 16:09
یه چیزی مشکوک میزنه مارول خیلی شیطونه پس چیکار میکنه جهان های موازی
بله نگاه اگه مستریو و الکترو و دکتر اختابوس باشن ۳ دشمن هس و باید ۳ تا مرد عنکبوتی باشه
البته فرضیه منه
نقل قول کردن
Mohsèn II
#27 Mohsèn II 1399-09-19 16:34
خبرات جالبی بود از نظر من حضور دکتر استرنج تو فیلم علاوه بر این که مرشد پیتر باشه ( هر چند خودم دوست ندارم پیتر دیگه مرشد داشته باشه چون تو فیلم قبلی خودش تنهایی از پس میسترو بر اومد و مرشد خاصی نداشت و به اصطلاح بزرگ شد ) میتونه برای این باشه که فیلم دکتر استرنج دو با اسپایدرمن ۲ مرتبطه دلیلم اینه که توبی مگوایر و اندوگارفیلد قراره تو فیلم دکتر استرنجم حضور داشته باشن ( همچنین ددپول)! بنابراین تو فیلم دکتر استرنج دو مقدمه چینی برای اسپایدرورس انجام بشه تا خود فیلم مرد عنکبوتی هم بتونه بیشتر رو تام هالند تمرکز کنه و روی خبیثای فیلم
نقل قول کردن
spider peter
#28 spider peter 1399-09-19 19:04
من واقعاً هایپ شدم :o :eek:
من هم یه نظریه دارم به نظرم اسپایدرمن توبی مگوایر مرد عنکبوتی بودن رو گذاشته کنار و با مری جین زندگی خودشو میکنه بعد اسپایدرمن تام هالند از یه پورتال یا چیزی به نیوروک مگوایر می یاد و به کمکش لازم داره برای اینکه بتونه از این بحران هویت لو رفتن بیاد بیرون و مگوایر هم میگه من یه زندگی آروم دارم و •••
بعد از کلی حرف زدن مگوایر با هالند بالاخره مگوایر راضی میشه بیاد به کمک هالند وهالند یه پورتال دیگه باز میکنه و میره به شهر خودش.
ولی هالند با باز کردن پورتال ها کار اشتباهی میکنه و خیلی از دشمن های قدیمی اسپایدرمن مثل دکتر اختاپوس و الکترو و کریون و مرد عنکبوتی اندرو گارفید میان به این دنیا هالند و جنگ بزرگی قراره رخ بده و شش خبیث تشکیل میشه عقرب ووالچر هم زندان آزاد میشن و جنگ بزرگی قراره در نیویورک رخ بده
سه مرد عنکبوتی از سه دنیا ی متفاوت و شش خبیث از داک•اک و عقرب و والچر والکترو و کریون و مستریو که مرگ خودش رو جعل کرده بود و دکتر استرنج در این میان داره طلسمی رو اجرا میکنه که مردم هویت پیتر رو فراموش کنن
خلاصه سرتون رو درد نیارم
امید وارم فیلم خوبی از آب در بیاد واین خبر رسمی شه
ممنون از بابت اطلاع رسانی وممنون از آقای فقیه
نقل قول کردن
Captain-Deadpool
#29 Captain-Deadpool 1399-09-19 19:20
خیلی ممنون و خسته نباشید بابت این مقاله :-)
اگه مالتیورس تو MCU وجود داشته باشه خیلی خیلی خیلی هیجان انگیز میشه :lol:
ولی جدای از این هیجان و انتظار برای این که هر چه زودتر ببینیم چه اتفاقی میوفته، یه سری چیزا مبهمن. مثلا مگه تو فارفرام هوم، میستریو از جهان های موازی حرف نزد؟ یعنی اونا هم یه چیزایی میدونستن یا کاملا شانسی اون داستان و نقشه رو سرهم کردن؟! :-|
یا مثلا همونطور که خودتون هم گفتین، الکترو و گوئن tasm و داک آک سه گانه مرده بودن، و اگه حالا مارول حتی اگه بخواد مثلا این شخصیت ها رو از مالتیورس بیاره، چه لزومی داشته که همون بازیگرا رو انتخاب کنه؟
راستی وقتی مارول و سونی یه همچین برنامه ی مفصلی برای اسپایدی داشتن، اون کشمکشی که داشتن درمورد این که اسپایدی دیگه حق نداره تو MCU باشه واقعا جدی بود؟ ;-)
نقل قول کردن
kavtalib
#30 kavtalib 1399-09-19 19:46
واییییییییییییی یی!!! بهترین فیلم ام سی یو میتونه بشه و میتونه که یکی تز پرفروش ها هم باشه. اما نظریه های متفاوتی وجود داره و ما تو این سایت هم خیلی نظریه گفتیم اما من باز هم یک نظریه اومد تو ذهنم:
ما الان داریم رو مولتی ورس کار میکنیم خب بعد کار شروع شده و هنوز اندرو گارفیلد و توبی مگوایر نیومدن ولی جیمی فاکس هست و الفرد مولینا
خب حالا ما میام بوسیله اینا یه نظریه میسازیم چی میشه اگه برای اینکه دیگه نمیخواد تو دنیای خودشون باشه به خاطر لو رفتن و بعد دنیاهای متفاوت رو بررسی کنه و یه ماجرا تو هر دنیا داشته باشه ولی بعدش برگرده به دنیای خودش اما تو دنیای خودش الکترو که جیمی فاکس باشه از اسپایدر ورس فهمیده و الکترو ورس رو میسازه بعد مردعنکبوتی ها با هم جمع میشن وشکستش میدن و بعد میره سراغ دکتر استرنج و تو دنیای خودش میمونه.
الان که میبینم میتونن خیلی داستان دربیارن و برای همین میتونه مورد انتظارترین فیلم باشه
نقل قول کردن
akv
#31 akv 1399-09-19 20:17
پشت سر هم بازيگران مرد عنکبوتی 3 داره بیشتر میشه
دیدم نوشته بود چارلی کاکس(دردویل) هم به لیست بازیگران این فیلم اضافه شده. اگه درست باشه جالبه.
اگه جان واتس خوب مدیریت کنه و فیلمنامه خوبی داشته باشه با این حجم از بازیگرای خوبی که توی فیلم هستن می تونیم انتظار یک شاهکار رو داشته باشیم!
حیف اما اگر داره ولی ریسک جالبیه به نظرم
نقل قول کردن
captain A.R.J
#32 captain A.R.J 1399-09-19 20:37
این ایده ایده دیوانه کننده‌.و فوق‌العاده ای هستش ولی حس میکنم یکم زوده چون ما هنوز خیلی از ویلن ها رو ندیدیم پس به نظرم مارول این ایده عظیم رو فعلا عملی نمیکنه و میزارتش برای قسمت های4یا5 . حضور دکتر استرج هم احتمالا به خاطر مشکلات لو رفتن هویت پیتره پس نتیجه میگیریم که احتمالا ما از این ایده فوق‌العاده چیزی جز یه صحنه پس از تیتراژ گیرمون نیاد اما به شخصه چشم انتظار دیدن بازیگر های قدیمی و تام هالند کنار هم ولحظه های فان بینشون هستم .
نقل قول کردن
Cap_tain
#33 Cap_tain 1399-09-19 20:55
سلام. من فکر کنم داستان اینجوری میشه که پیتر شوکه شده از اینکه هویتش لو رفته. و میره دنبال وکیل که احتمالا دردویله( اگر چارلی کاکس هم به عنوان دردویل برگرده که خدا کنه برگرده). دردویل میفهمه این جریانات رو ولی مثلا به روی خودش نمیاره و سعی میکنه پیتر رو تبرئه کنه تا اینکه اتفاقاتی می افته که چند دنیا شخصیت هاشون میان تو زمین mcu و مردان عنکبوتی از دیدن هم متعجب میشن و میرن پیش دکتر استرنج ببینن چیزی میدونه و یا کمکشون میتونه بکنه یا نه؟ بعد میفمن شرور ها هم اومدن تو این زمین و با هم و (احتمالا با کمک دردویل) شکستشون میدن و پیتر پارکر توبی مگوایر و اندرو گارفیلد برمیگردن با شرور هاشون و مت مورداک در دادگاه با استفاده از مدارک میگه که پیتر نمیتونه مرد عنکبوتی باشه (مثل جریان فصل اول سریال ارو که یکی دیگه ارو شد که الیور تبرئه بشه) و آخر هم پیتر هویت دردویل رو میفهمه

این بود فرضیه من :lol:
نقل قول کردن
dr.jado84
#34 dr.jado84 1399-09-19 20:57
هرروز که یک خبر جدید از دنباله دور از خانه میشنوم استرسم بیشتر میشه.واقعا دوست دارم سه مرد عنکبوتی را در یک فیلم ببینم. ممنونم از سایت اسپایدی که اخبار لحظه به لحظه به گوش ما هواداران میرسونه.
نقل قول کردن
civil war 2
#35 civil war 2 1399-09-19 22:20
سلام
با احترام تمام به هیجان و احساسات برانگیخته دوستان باید بگم این بزرگ ترین اشتباه MCU هست البته این اشتباه منجر به شکست در فروش یا عدم رضایت هوادارن نخواهد شد بر عکس حتما فروش بی نظیر و رضایت سنگین طرفدارن رو به همراه داره ولی منظور از شکست اینه چرا وقتی هدفی که یه گلوله براش کافیه رو با یه راکت آر پی جی میزنی، راکتی که تو میتونی با هاش به موقع و جای مناسبش یه انفجار بی نظیر راه بندازی و هدف بزرگ تری رو بزنی، ایده دنیا های موازی مثل اون راکت می مونه و با هاش میشه یه دوره ده ساله طلایی مثل انتقام جویان رو راه انداخت و از میوه های اون برای نسل های بعد فیلم های مارول استفاده کرد، واقعا موضوع فاش شدن هویت پیتر مثل اون گلوله می مونه که موفقیت فیلم سوم رو تضمین می کنه و اونقدر جالب و سرگرم کننده هست که باز هم یه تجربه جدید و یه فروش عالی دیگه رو رقم بزنه، بعدش بابا چقدر پیتر باید مرشد داشته باشه این موضوع به خودی خود بد نیست ولی این پیتر تازه شده بود تنها محافظ موجود و یه گزینه قابل اتکا و بدون پشتیبانی، بله لازم بود در فیلم اول پدری مثل استارک بالای سرش باشه و در فیلم دوم داغش تا پیتر روی پاهای خودش وایسه و نه تنها جانشین استارک باشه بلکه مرد عنکبوتی باشه مگه دنیای خالص مرد عنکبوتی بدون حضور شخصیت های دیگه چشه با دیدن ساختمان های بلند نیویورک و اون تار بازی های پیتر بینشون یدفعه دلم هوای مرد عنکبوتی ۲ کرد، فقط یه لحظه فکر کنید با ایده دنیا های موازی میشد مرد آهنی جدید که تام کروز نقشش رو بازی می کرد با یه زره مدل extremis دید و یا نیک فیوری که سیاه پوست نبود یا دکتر دووم و چهار شگفت انگیز و.......میبینید خودش چه دنیای بزرگی میشه و البته یه ویژگی عالی داره بکر و دست نخوره شاید بپرسید خب بعد از این فیلم جدید هم میشه ازش استفاده کرد، آره ولی دیگه عادی میشه و جذابیت سنگین بار اول رو نداره مثل سفر در زمان که یه بار استفاده شد و دیدین مارول فعلا تا اطلاع ثانوی دیگه ازش استفاده نمی کنه تا جذاب بمونه این ایده هم همین طور هست.
با این حال خیالم راحته که کوین فایگی هست. الان دیگه مسئله فیلم های مارول فروش نیست یه پله رشد کرده مسئله خلق یه اثر ماندگار و بی نظیر مثل اند گیم هست.
نقل قول کردن
M.Z.J
#36 M.Z.J 1399-09-19 23:29
به نقل از Cap-Spider Potter:
به نقل از Agent bishop:

فقط اگه کارگردان این فیلم بتونه حال و هوای این فیلم رو مثل سه گانه ریمی دربیاره خیلی خوب میشد چون جو اون سه تا یه نوع خاصی بود که تو هیچ فیلم ابر قهرمانی تا حالا ندیدم

Couldn't agree more!
برای منم سه‌گانه‌ی ریمی با هر فیلم کامیک‌بوکیِ دیگه‌ای فرق داره. تازه، ریمی کارش هم خیلی سخت بود چون یکی از اولین فیلم‌های جدی ابرقهرمانی رو کارگردانی می‌کرد. با این حال، به‌نظرم هم‌چنان توی اقتباس‌های کامیکی متر خودشه. جدای از plot و acting، اسپایدرمن ریمی یه پویایی و سرزندگی خاصی داشت که به‌سختی توی آثار دیگه پیدا می‌شه.
من اندرو گارفیلد رو هم خیلی دوست دارم، حالا خیلی اهل اولویت‌بندی نیستم که بگم توبی بهتره یا اندرو، ولی به‌نظرم چیزی که اهمیت داره اینه که هر سه اسپایدی سینما تونستن حسابی توی دل هوادارا بشینن و ماندگار بشن، پس قطعاً اگر فرضیه‌ی Spider-Verse عملی بشه، با شناختی که از مارول و اعتمادی که بهش داریم، یه‌چیز محشر و بی‌مثل‌ومانند از آب در میاد.

به نقل از M.Z.J:
خداروشکر می کنم که توی این دوران به دنیا امد تا این لحظات ناب رو احساس کنم :cry:
:sigh:

خیلی زیبا گفتی، ما آدم‌ها توی این زندگیِ بی‌شرمانه‌وار کوتاه (!) فرصتِ تجربه‌ی چیزهایی رو داریم که هیچ موجود دیگه‌ای نداره.
در نظربازیِ ما بی‌خبران حیران‌اند...


سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند
نقل قول کردن
_ _
#37 _ _ 1399-09-19 23:37
وااااای خداااااااااا
دو متر پریدم هوا خیلی خوشحال شدم اما یه لحظه فکر گذشته کردم دوباره نامید شدم لطفا،*لطفا*بگید چند درصد این مطالب واقعی بود چون هرکدوم عالی هست و میشه گفت بعد این همه بدبختی و کرونا دوباره احساس شادی رو حس کردم
من بخاطر این نامید شدم که:(نریزید سرم)شما خودتون اگه طرفدار مرد عنکبوتی باشید میفهمید که ناحقی در موردش کم نشده
من هنوزم بغزم میگیرع وقتی به داستانا و فیلمایی نگاه میکنم که بخاطر دوقرون پول بیشتر تمام امید مارو به خاک سیاه بردن مثلا(از سریالا شروع میکنم چون من خودم از سریالا بیشتر عذاب کشیدم)سریال مرد عنکبوتی خارق العاده که فقط ۲ سیزن براش ساختن و فقط برای پول بیشتر کنسلش کردن(و بعدش یه کارتون بچهگانه ساختن که انگار نه انگار که در مورد اسپایدی بود .
یا سریال مرد عنکبوتی ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ ۵ فصل ازش ساختن اما متاسفانه تا داستان به جای حساس رسید کنسل شد -_- من که نفهمیدم اصلا چیشد
یا تو فیلم ها قرار بود قسمت ۴ از مرد عنکبوتی سم ریمی ساخته بشه یا قسمت سوم از مرد عنکبوتی شگفت انگیز اما تا فروش پایین اومد سریع ریبوت کردن اگه دیزنی و سونی فقط به فکر سود نباشن من فکر میکنم این مطالب بالا میتونه بالای ۹۰ درصدشون درست باشه که من از خدامه و الا اینا همش امید و هایپ الکیه
اما هنوزم میگم اگه اطلاعاتی از تایید و راستیت این مقاله دارید
نظر بدید
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#38 AmirhoseinJafari2005 1399-09-20 04:21
آخ جون... بازم توبی مگوایر.... :eek:
نقل قول کردن
mtm
#39 mtm 1399-09-20 06:22
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#40 AmirhoseinJafari2005 1399-09-20 13:43
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

خدایا شکرت بازم توبی مگوایر اومده :-) خیلی ذوق کردم با خودم میگفتم دیگه هرگز نقش مرد عنکبوتی ظاهر نمیشه. داره تلافی فیلم مرد عنکبوتی ۴ که کنسل شد ، در میاد ;-) ممنون آقای ترابی. خسته نباشید.
نقل قول کردن
فرید
#41 فرید 1399-09-20 14:49
هیچ وقت فکر نمی کردم بعد از اندگیم اینقدر یه فیلم کمیکی منو به هیجان بیاره.دم این مارول گرم که قشنگ میدونه هوادارا چی لازم دارند و چی می خوان
نقل قول کردن
Captain_rogers
#42 Captain_rogers 1399-09-28 20:29
به نام خدا

مقاله خوبی بود، ولی سوال اصلی اینه که چجوری میخوان سه تا پیتر پارکر با شکل ها و داستان ها های متفاوت رو تو یک فیلم بیارن و اینکه این ادم ها حتی سنشون هم با هم اختلاف زیادی داره :o (ولی مسئله سن زیاد چیز مهمی نیست چون این چیز عادی هست که در دنیا های موازی زمان ها متفاوت با دنیای دیگری باشند)
یک چیز دیگه هم که درمیون هست اینه که در فیلم سطح تکنولوژی و زمان فیلمبرادی مهمه، مثلا سه گانه سم ریمی که تقریبا از سال 2000 تا 2007 ساخته شد سطح گرافیکی تاثیر گذاری نداشت و بعد این سری بود که مارول سطح گرافیکی و کیفیتی فیلم ها وسریال هاشو بالا برد و به حد اکثر رسوند
«ولی انصافا فیلم مرد عنکبوتی 3 خوب تر از قبلی هاش بود»
امیدوارم خوشتون اومده باشه :-) :lol:
نقل قول کردن
MAHDIYAR_SPIDER
#43 MAHDIYAR_SPIDER 1399-10-06 11:33
به نظرتان چه قدر احتمال دارد شش شرور را هم تو این فیلم ببینیم ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید