داغ داغ !! "چارلی کاکس" باری دیگر در قامت "دردویل" و در قسمت سوم مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول بازمیگردد !!!

دردویل چارلی کاکس در فیلم مردعنکبوتی ۳

دعاهامون بالاخره گرفت ...!! (امیدواریم !)

 

از کجا شروع کنم ...؟! ما طی ماه های گذشته با شایعات و گزارشات رسمی و غیررسمی گوناگونی که از منشاءهای مختلف سرچشمه گرفته بودند روبرو شدیم که جمیعاً و به اتفاق یکدیگر بر روی درهم آمیختگی خط داستانی قسمت سوم "مرد عنکبوتی" دنیای سینمایی مارول با ایده داستانی "مولتی ورس" (Multiverse) و بازگشت هردوی "توبی مگوایر" و "اندرو گارفیلد" در هیبت مردعنکبوتی تاکید و همگرایی داشتند ! از اون ماجرای آزار دهنده و غیرمنتظره اختلاف دیزنی و سونی و خروج اسپایدرمن دنیای سینمایی مارول از خود mcu و پیوستن به دنیای اختصاصی سونی بر اساس کارکتر های مارول ، و حضور مایکل کیتون (ایفاگر نقش والچر در مردعنکبوتی : بازشگت به خانه) و تصویری از مردعنکبوتی دنیای سم ریمی در نخستین تریلر "موربیوس" گرفته ، تا حضور مجدد "جیمی فاکس"در نقش "الکترو" (بعد از مردعنکبوتی شگفت‌انگیز 2) در قسمت سوم مردعنکبوتی و شایعات و گزارشات ریز و درشت اخیر که همگی به موج بزرگی در دیروز ختم شدند !! همانطور که در اینجا خبر دادیم بر اساس دو گزارش قابل اطمینان و جدید (در پی برخی شایعات گذشته در کانال تلگرام سایت که به طور کامل آنها رو پوشش دادیم !) حضور "اندرو گارفیلد" (مردعنکبوتی سری مردعنکبوتی شگفت‌انگیز) و "کریستن دانست" (مری جین سری مردعنکبوتی سم ریمی) در قسمت سوم مردعنکبوتی تایید و نهایی شده و "اما استون" (گوئن استیسی سری مردعنکبوتی شگفت‌انگیز) و "توبی مگوایر" (مردعنکبوتی سری سم ریمی) در حال انجام مذاکران نهایی برای حضور مجدد در نقش های خود میباشند !!! و در کنار تمام اینها "آلفرد مولینا" ایفاگر نقش به یادماندنی "دکتر اختاپوس" در شاهکار ترین اقتباس سینمایی مردعنکبوتی ، یعنی قسمت دوم به کارگردانی سم ریمی قطعا برای حضور مجدد در این نقش در قسمت سوم مردعنکبوتی بازخواهد گشت ! چراکه هالیوود ریپورتر نیز به عنوان یکی از رسمی ترین منابع خبری سینمای جهان ، این اتفاق را به خصوص تایید و به دنبال آن بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد را تلویحا تصدیق کرد !!
حال امروز تمامی این گزارشات و اطلاعات داغ دیوانه کننده ، به سطح بالاتر و متفاوت تری از دیوانگی و جنون گام برداشته‌اند ! چراکه موضوع به جریان دیرینه و بشدت و اکیدا حائزاهمیتی در درون خود دنیای سینمایی مارول ختم میشود ! پس از تشریح و تحلیل مفصل ریشه‌ای و همه جانبه این شاخه جریانی ، و در نهایت ابراز امیدواری فراوان در انتهای این مقاله جنجال برانگیز ، امروز اولین ندای زندگی بخش امید وجودمان را نوازید !! "شیطان هلزکیچن" در راه خانه ست ...!!!!!

چارلی کاکس اسپایدرورس

بر اساس گزارشی بشدت قابل تأمل که ما میتوانیم از آن به عنوان موثق ترین گزارش غیررسمی در این خصوص تا به امروز یاد کنیم ، "چارلی کاکس" دوست داشتنی که پیش از این در سه فصل تحسین‌برانگیز سریال اختصاصی "دردویل" و مینی سریال "مدافعان" ، در هیبت "مت مورداک/دردویل" دنیای سینمایی مارول هنرنمایی ماندگاری را به تصویر کشیده بود بالاخره و پس از دو سال انتظار و بیخبری (که برای ما در کنار دیگر جریانات بخش تلویزیونی مارول به مانند سالهای طولانی و تمام ناشدنی گذشت و همچنان میگذرد ...) به دنیای سینمایی مارول بازمیگردد !!! در بخش سینمایی mcu !!! آن هم در همان فیلمی که بعد از اکران "مردعنکبوتی : دور از خانه" پیوسته و مصرانه تئوری حضور او را در دنباله‌اش مطرح میکردیم ... یعنی مردعنکبوتی 3 !! بله ! قهرمان بی‌همتا و نابینای بخش تلویزیونی دنیای سینمایی مارول (که غالباً تحت نظارت جف لوب بود) ، یعنی "مرد بدون ترس" و وکیل زبردست نیویورک به یاری "پیتر پارکر" خواهد شتافت !!

پیتر پارکر (تام هالند) مت مورداک(چارلی کاکس)-اسپایدرمن ۳

بر اساس همین گزارش زمان بازگشت حق استفاده مجدد از کارکتر های سریال های نتفلیکسی مارول به دیزنی (بازه حدودی 2 ساله ...) ، فاکتور تعیین کننده این اتفاق بوده و به سبب اقتضاهای سیاستی و حقوقی ماجرا ، "کوین فایگی" و مارول استودیوز حق لحاظ و درنظرگرفتن دردویل در پروسه ساخت هیچ اثری از دنیای سینمایی مارول را نداشته‌اند ؛ تا اینکه نهایتا زمان موعد فرا رسید و فایگی و رفقا حضور چارلی کاکس را به عنوان مدافع عدالت نیویورک نهایی کردند ! درواقع مستقیما ذکر شده که (همونطور که واقعا باور داشتیم ولی شدیدا در مقطعی نسبتا طولانی از این موضوع ناامید و دلسرد شده بودیم/ایم) فایگی شخصا در این خصوص متمایل و همگرا بوده ، و لذا این حضور "از نو متولد شدهٔ" دردویل آغازگر و افتتاح کننده حضور های آتی او در دنیای سینمایی مارول خواهد بود !!
و اما نکته حتی دیوانه کننده تر چیست ؟؟؟!! اینکه تمام اینها "میتواند" به احیای ویژه سریال اختصاصی "دردویل" در شبکه نتفلیکس و ساخت دنباله معنوی سریال اختصاصی دردویل در یک مقیاس ، قالب ، و شبکه‌ متفاوت رسماً تحت پرچم مارول استودیوز ختم شود !!! بله !! در این خصوص تنها باید منتظر ماند و دید ...! (درواقع رویداد "دیدار سهامگذاران دیزنی" که فردا برگزار خواهد شد و در کانال تلگرام بسیار روی آن مانور دادیم ، میتواند از احتمالات خوب برای اعلام و معرفی رسمی این سریال در کنار آثار آینده دنیای سینمایی مارول باشد !)
و البته این رو ذکر کنم که اتفاقات و تغییرات قابل توجه درخصوص سرویس های استریمی دیزنی که در حال رخ دادن هستند (افتتاح شبکه پیش روی "استار" و ادغام هولو و دیزنی پلاس) میتواند بستر و فرصتی طلایی برای پیاده‌سازی نهایی و به حقیقت پیوستن احیای سریال دردویل باشد !
اما در ادامه این ماجرا ، گزارش منحصراً اشاره کرده که دردویل (به عنوان برجسته ترین و عنوان پرچمدار سریال های نتفلیکسی مارول) "فعلاً" و "صرفاً" تنها نجات‌یافته آثار نتفلیکسی مارول (و دیگر آثار بخش تلویزیونی مارول ...) میباشد ، و برای نهایی شدن و فاش شدن سرنوشت دیگر آثار تنها باید چشم به آینده دوخت ... (😢)

و در انتها لازم به ذکر است که حضور عمده چارلی کاکس در قامت دردویل در قسمت سوم مردعنکبوتی ، غالباً به همان ماجرایی مرتبط میشود که بعد از پیچش پایانی "دور از خانه"  در باب آن داستات پردازی ها کردیم ! یعنی به عنوان وکیل مدافع "پیتر پارکر" در جهت مبرا شدن از اتهام مردعنکبوتی بودن او !! و چه لحظات و تعاملات هیجان‌انگیز و دیوانه کننده‌ای که میتواند در این خصوص با حضور متیو مرداک چارلی کاکس خلق شود !
همچنان باورنکردنی ست !
تنها باید صبر کرد و صبر کرد و صبر کرد تا دید ...!!

 

مطالب مرتبط:

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

خبر فوری! بندیکت کامبربچ (دکتر استرنج) به قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی ملحق شد!

 خبر داغ! جیمی فاکس بار دیگر نقش الکترو را در فیلم "مرد عنکبوتی 3" ایفا میکند!!!

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

شایعه داغ: ددپول در دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" حضور خواهد داشت!

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

ehs_spidey
#1 ehs_spidey 1399-09-20 00:27
به به وای نمیدونم امشب چه کنم !!امروز یکی از بهترین روز های زندگیم بود.هرگز این روز رو و خبر های داغ و مهمی که شما به ما اطلاع دادید رو فراموش نخواهم کرد.ایولا. :-)
نقل قول کردن
M.Z.J
#2 M.Z.J 1399-09-20 00:28
من به شخص خیلی از این دردویل خوشم میاد حتی از کمیک ها هم بیشتر ( بازی و دیالوگ های آخرین قسمت فصل سوم رو به خاطر بیارید ، که چه درگیری اخلاقی با خودش داشت تا گردن کینگ پین رو بشکنه یا نه :cry: ) به نظرم خوب می تونه با اسپایدرمن تام هالند ارتباط برقرار کنه .
راستی حالا که بحث مولتی ورس بازه ، چرا بن افلک رو به عنوان بی باک نمی ارن :lol: حق کشی تا کجا :D
و مرسی سرعت عمل ;-)
نقل قول کردن
poriya09
#3 poriya09 1399-09-20 00:29
سلام و ممنون از سایت خوبتون که خبرا رو لحظه به لحظه به پیش میبره به نظر من اسپایدرمن ۳ فیلم شلوغی میشه که مارول در فیلم های شلوغ استاده مثل اونجرز امروز همینطور داره بهتر میشه و الان هم که خبر اومد بازیگر سریال محبوبم دوباره در همون نقش بازی خواهد کرد واقعا که به نظر من اسپایدرمن ۳ شاهکار بشه
نقل قول کردن
ehs_spidey
#4 ehs_spidey 1399-09-20 00:33
دمتون گرم که در همه جا تلگرام یوتیوب و سایت و ...فعالیت بالایی دارید.جا داره تشکر کنم از همه اعضای اسپایدی و نویسندگان و کسانی که دارند کلی زحمت می کشند.اگر مشکلی نیست نتیجه رویداد فردا را در سایت خود هم بگذارید .چون شاید خیلی از مردم و اسپایدی فن ها مثل من تلگرام رو بدلیل فیلتر بودن ندارند.ممنون.مم نون.ممنون.ممنون :-)
نقل قول کردن
GOD OF THUNDER 2
#5 GOD OF THUNDER 2 1399-09-20 00:39
رویایی تر از رویایی
نقل قول کردن
Xtriwer
#6 Xtriwer 1399-09-20 00:50
سلام سیامک انصاری هستم ، و حالا اینجا چیکار میکنم ، اومدم که به شما پشمای ریخته ناشی از خبر رو بهتون معرفی کنم ، الان نگین پشم ریختنم دروغه چون واقعا پشمای من ریخته
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1399-09-20 01:00
هر لحظه یه خبر غافلگیرکننده میرسه! :eek:

بازگشت دردیول خیلی خبر خوبیه. فقط مونده که بگن ولوورین هیو جکمن و هیومن تورچ کریس ایوانز حاضر میشه که اونوقت دیگه کار تمومه :lol: :lol: :lol: (شوخی میکنم :/)

چه روزی بشه اون روز که تریلر فیلم پخش بشه. خیلی وقته که یه تریلر درس و حسابی و هایپ کننده ندیدیم :sad:

احتمالا جریان مولتی ورس زیر سر یکی از ویلنهای اسپایدی باشه که پای دکتر استرنج هم باز بشه به ماجرا.

اون گیف هم خیلی بانمک بود :D
نقل قول کردن
Agent spidey
#8 Agent spidey 1399-09-20 01:04
الان این تایید شده یا مثل حضور توبی و اندرو شایعه است؟
نقل قول کردن
ironspider
#9 ironspider 1399-09-20 01:44
به نقل از Agent spidey:
الان این تایید شده یا مثل حضور توبی و اندرو شایعه است؟

میگم واقعا خوندی خبر رو؟
اندرو گارفیلد و کریس دانست نهایی شدن
نقل قول کردن
civil war 2
#10 civil war 2 1399-09-20 02:43
یه سوال به نظرتون فقط در قامت وکیل میاد یا لباسش رو هم بع تن میکنه؟
نقل قول کردن
dr.jado84
#11 dr.jado84 1399-09-20 02:51
واییییییی
همینطور پشت سر هم خبر های خوب.
جمع این همه شخصیت قطعا یکی از بهترین فیلم های mcu میشه (البته بعد از اند گیم).امیدوارم هر چه زودتر این فیلم منتشر شود.حیف استن لی کبیر نیست که گرچه با حضور کوتاهش ولی به عنوان خالق مرد عنکبوتی دز قلب این فیلم
می درخشید.
همیشه رو به جلو
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1399-09-20 06:23
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
نقل قول کردن
goblin hunter
#13 goblin hunter 1399-09-20 07:25
وای خدا نمی تونم نفس بکشم اندرو توبی چارلییییی کاکسسسسسسسس باورم نمی شه این فیلم شاهکار میشه عالی اهههههههههههه میشه بعترین فیلم اسپایدی(استاد ببخشید ولی من این فیلمو از اسپایدرمن2که شاهار بود بیشتر دوست دارم ولی جسارت نباشه ;-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#14 Agent bishop 1399-09-20 07:31
دیگه اینا کینگ پین رو هم تو فیلم میاوردن. خیلی خوب میشد
نقل قول کردن
master spider
#15 master spider 1399-09-20 08:39
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

خیلی خبر خوبیه اما انگار سایت اسکرین رنت گفته نه به عنوان اسپایدرمن. اگه میشه آقای ترابی یه توضیحی هم رو این حرف سایت اسکرین رنت بدین.
ممنون
نقل قول کردن
_ _
#16 _ _ 1399-09-20 08:51
اقا یکی بگی اینا راستن یا همش شایعه ی بی اساسه؟
نقل قول کردن
Mr.Hu.Ya
#17 Mr.Hu.Ya 1399-09-20 08:55
بلاک باستر سال 2022 قراره بترکه مطمئنم :lol:
نقل قول کردن
ehs_spidey
#18 ehs_spidey 1399-09-20 09:16
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

:zzz سلام استاد .واقعا باور نمی کنم .دستام داره می لرزه .نمی‌دونم چکار کنم .باورم نمیشه .بالاخره به آرزومون رسیدیم .دوباره توبی اندرو و تام رو کنار هم می‌بینیم. :cry: و دیگه نمی‌دونم چی میشه.چارلی کاکی هم که با نقش ماندگار بی باک برگشت من عاشقشم بودم. :cry:
نقل قول کردن
AR PLAYER
#19 AR PLAYER 1399-09-20 10:03
خدااااا باورم نمیشه تا میایم یه خبر شوکه کننده رو تو ذهنمون تحلیل کنیم یه خبر دیگه میاد خیلی مشتاقم :-)
نقل قول کردن
slade wilson
#20 slade wilson 1399-09-20 10:13
خبر خوب پشت خبر خوب و این سایت عزیز هم خیلی زود اطلاع رسانی می‌کنه واقعا از شما ممنونم باورم نمیشه چارلی کاکس میخواد بیاد آقا یکی منو بگیره از خوشحالی غش کردم
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#21 Ehsan Spider 1399-09-20 10:29
وای خدا اینا میخوان دنیای سینما رو بترکونن هی خبر میاد که فلان بازیگر به مرد عنکبوتی سه پیوست واقعا هرکدوم از اینا خودشون به تنهایی میتونن نقش اصلی باشن
انقدر هیجان زده شدم که سلام یادم رفت
شرمنده
نقل قول کردن
hassan91
#22 hassan91 1399-09-20 10:48
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

یا خدا :eek: :eek: :eek:
باور نکردنیه :sad: :cry:
نقل قول کردن
Matingh
#23 Matingh 1399-09-20 10:54
وای وای وای وای اصلا بهش فکر میکنم حس تشنج بهم دست میده :D
فوق العادس ،ولی واقعا دارم نگران میشم ،کارگردانی نیاز به شاهکار داره ،حجم این شخصیت ها خیلییییی بالاست و جا دادانشون به طور حساب شده خیلیییی سخته، احساس میکنم قراره اونجرز ببینم :D خیلی ریسک بزرگیه ولی شک ندارم که mcu متحول میشه!
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

خاطراتم قراره زنده شه :D
ولی عجب چیزی میشه اگه آخر فیلم توبی بمیره :cry:
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#24 Kia Iron Man 1399-09-20 11:05
یا حضرت عباس
ذوق مرگ شدم.این هه خبر خوب یه جا(البته به جز دعوای سنی و دیزنی).فقط تصور کنید اندرو توبی و تام و گوئن و دو تا مری جین و الکترو و دکتر اختاپوس و دردویل یه جا.آخه لذت از این بالاتر :cry: مرد عکنبوتی ۳ میترکونه :lol:
نقل قول کردن
-آرین -محمودیان
#25 -آرین -محمودیان 1399-09-20 11:40
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

Oh yeahhhhhhhh
نقل قول کردن
-آرین -محمودیان
#26 -آرین -محمودیان 1399-09-20 11:43
سلام
وای خدا آرزوی تمام اسپایدی فن ها داره به حقیقت
می پیونده وقتی یهو مقالتونو دیدم داشتم سکته میکردم
یکی از دوستام گفته بود که اینا پیش هم نمیان
ولی حالا قراره ضایع شه 8)
ممنونم آقای ترابی :lol:
نقل قول کردن
slade wilson
#27 slade wilson 1399-09-20 11:55
به نقل از Ehsan Spider:
وای خدا اینا میخوان دنیای سینما رو بترکونن هی خبر میاد که فلان بازیگر به مرد عنکبوتی سه پیوست واقعا هرکدوم از اینا خودشون به تنهایی میتونن نقش اصلی باشن
انقدر هیجان زده شدم که سلام یادم رفت
شرمنده

دشمنت شرمنده منم همینطور اصلا کلا امروز از خوشحالی دارم قاط میزنم
نقل قول کردن
Question
#28 Question 1399-09-20 11:58
من میترسم
اینهمه اتفاق یجا قراره باهم بیافته
نکنه سونی دوباره گند بزنه ...
نقل قول کردن
slade wilson
#29 slade wilson 1399-09-20 11:58
به نقل از Xtriwer:
سلام سیامک انصاری هستم ، و حالا اینجا چیکار میکنم ، اومدم که به شما پشمای ریخته ناشی از خبر رو بهتون معرفی کنم ، الان نگین پشم ریختنم دروغه چون واقعا پشمای من ریخته

سیامک این روز ها چقدر تبلیغ میدی خستمون کردی :lol: بزار یه فیلمی ببینیم (شوخی )
نقل قول کردن
Question
#30 Question 1399-09-20 12:04
جای استن لی توی این فیلم واقعا خالیه
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#31 Mr. Doctor 1399-09-20 12:26
نمیدونم چی بگم...... :cry: :cry:
یعنی واقعا توبی رو دوباره توی لباس عالی اسپایدی میبینیم؟
خیلی دوست دارم تعاملات اسپایدی و دردویل رو ببینم :D
ممنون از پوشش خبری فوق العاده تون ;-)
نقل قول کردن
King Strange
#32 King Strange 1399-09-20 12:29
وای خدای من چند وقت بود اینجوری هایپ نبودم :D
وقتی داشتم سریال دردویل رو میدیم می دونستم که دیزنی دیگه به احتمال زیاد نمیزاره از روش ساخته بشه ولی وقتی الان می بینم یکی از بازگرای محبوبم برگشته با این همه بازیگر قدیمی و خاطره انگیز فکر کنم تا فیلم دووم نیارم :lol:

ممنون از اسپایدی با این اطلاع رسانی سریع ;-)

ولی انصافا وقتی اخر دردویل کینگ پین رو شکسته داد و تیم برگشت دور هم و بی مت مورداک در اخر داشت مزه خوب یکم دلخوشی رو می چشید سریال کنسل شد واقعا دلم می خواست دیزنی رو بکشم :-* 8) :-|

خدایا شکرت دعاهامون واقعا مستجاب شد مطمینم با این کارنامه کاری ، mcu از پس این فیلم شلوغ به خوبی بر میاد و یه فیلم خوب دیگه از کوین فایگی می بینیم :lol:
نقل قول کردن
kavtalib
#33 kavtalib 1399-09-20 12:44
وای وای وای مگه داریم فیلم به این خوبی الان اشک تو چشمام حلقه رده و قلب تند تند میتپه و اصلا نمیتونم باور کنم خدا نکنه که سکته کنم ادم نمیتونه چیزی بگه فک کنین یه دوسال دیگه بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ رو ببیبنیم(به احتمال زیاد :cry: )بعد یه سوال به نظرتون این فیلمو میتونن تو یه قسمت جمع کنن یا به دوقسمت هم میکشه؟؟؟؟؟؟به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

با ما شوخی نکن :cry: خدا را هزار مرتبه شکر که بالاخره دعا هامون داره به واقعیت می پیونده به نظزتون تا اون موقع از دست این همه خبرای هیجان انکیز جون سالم به در می بریم :cry: به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

خیلی خبر خوبیه اما انگار سایت اسکرین رنت گفته نه به عنوان اسپایدرمن. اگه میشه آقای ترابی یه توضیحی هم رو این حرف سایت اسکرین رنت بدین.
ممنون

اگه اندرو باشه که هست این هم به احتمال زیاد به عنوان مردعنکبوتی حضور پیدا میکنه اما اگه هم نکنه چون قبلا هم احتمالش بود و میگفتن که تام هالند میخواد به عنوان عمو بن باشه توبی مگوای ولی باز هم احتمالش کمه
الان ارزوی تمام اسپایدر فنا اینه که یه ماشین زمان داشتن :lol:
نقل قول کردن
Xtriwer
#34 Xtriwer 1399-09-20 13:34
به نقل از Question:
من میترسم
اینهمه اتفاق یجا قراره باهم بیافته
نکنه سونی دوباره گند بزنه ...

این سری هم مثل ۲ سری گذشته دست سونی نیست که بخواد گند بزنه ، همه چیز به عهده ماروله ، مارول هم تو ساخت سینمایی های شلوغ کلی تجربه داره اینو میشه از End Game فهمید ، نگران نباش فایگی تا بحال فیلم بد نساخته
نقل قول کردن
DreamzOwned
#35 DreamzOwned 1399-09-20 13:36
ممنون که خبر ها به بهترین شکل پوشش میدین
در واقع بنظرم قراره به صورت کامئو حضور داشته باشه یا مردعنکبوتی های دیگه هم شاید کامئو باشند چون به نظرم با این حجم از کاراکتر نشون دادن همه واقعا سخت میشه ولی میدونم که مارول بهترین تصمیمم رو میگیره فقط منتظرم روزی که تریلر این فیلم میاد و سایت شما براش نقد مینویسه رو ببینم
نقل قول کردن
s.ch
#36 s.ch 1399-09-20 16:16
دیشب وقتی این خبر رو خوندم مغزم ارور داد حتی یادم رفت نظر بدم شامم حتی نخوردم الان یادم اومد بیام نظر بدم :lol: این مارول و سونی دارن با ما چیکار می کنن فکر کنم برنامشون اینه هوادار هارا قبل فیلم به کشتن بدن :D
نقل قول کردن
cl.barton
#37 cl.barton 1399-09-20 18:35
واااااایییی
واااااااااااااا ااااااااااااییی یی
این اخبار
تک تکشون
فوق‌العادن
اصلا ادمو تا یه هفته هایپ میکنن
امشو شو شه لیپکلی لیلونه
وااااااای
ایول
اصلا به قدری خوشحالم که نمی‌دونم چجوری احساساتم رو بیان کنم
واااااااااااااا ااااااااااااییی یی
نقل قول کردن
slade wilson
#38 slade wilson 1399-09-20 19:16
واقعا جای عمو مختار عزیز خیلی خالیه بین این همه خبر خوب ای کاش بازم نظراتشو ببینیم عمو کجایی :cry:
نقل قول کردن
spider peter
#39 spider peter 1399-09-20 19:17
وایییییبیییییییییی
قلبم وومد تو دهنم
الن می خوامیه ماشین زمان داشته فاشم برم به آینده فیلم مرد عنکبوتی رو ببینم
نقل قول کردن
spider peter
#40 spider peter 1399-09-20 19:44
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

wowخیلییییییییی هایپ شدم
نقل قول کردن
Amir aryavand
#41 Amir aryavand 1399-09-20 19:47
ظ خبرش رو که شنیدم داد زدم کوینننننننننننن چه آشی برامون پختی
نقل قول کردن
Amir aryavand
#42 Amir aryavand 1399-09-20 19:50
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

OH MY GOT
نقل قول کردن
slade wilson
#43 slade wilson 1399-09-20 20:45
به نقل از mtm:
خبر داغ!
توبی مگوایر در محل فیلمبرداری قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی دیده شد!
spidey.ir/.../toby.jpg

عجب خبری عالی بود استاد ولی میدونید از چی خیلی خوشحالترم از اینکه یک مدیر سایت محترم برای کاربراش تا ساعت ۶ و نیم صبح بیداره این یعنی اوج مسعولیت پذیری از شما ممنونیم که در هر ثانیه یک خبر داغ میذارید و هیچ وقت خبری از دستمون نمیرفته واقعا درود بر شما ⁦ به این میگن یک طرفدار اسپایدرمن واقعی و اصیل که همیشه سر وقت از قهرمان محبوبش خبر های داغ و کلی مقاله زیبا می‌نویسه
نقل قول کردن
_ _
#44 _ _ 1399-09-20 21:24
یکی بگه این مطالب مقالات اخیر رسمی بوده یا نه!
نقل قول کردن
Mr.gun
#45 Mr.gun 1399-09-22 09:02
درود بر ابلیس هلز کیچل
عذاب هند
عزرائیل کینگ پین
رفیق اسپایدی 0خخخخخخخخخخ
خوبه
لامصب اونجرزی برای خودشه اسپایدرمن 3 مولتی ورس وایییییییی لیست شخصیت هایی که تا الان حضورش تایید شده یا تایید نشده
1 - اسپایدرمن (توبی مگوایر)
2 - اسپایدرمن (اندروگارفیلد)
3 - اسپایدر گوئن(اما استون)
4 - دکتر استرنج (بندیکت کامبریج)
5 - دردویل (چارلی کاکس)
6 - دکتر اختاپوس (الفرد مونیا)
با حاله نه؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Captain_rogers
#46 Captain_rogers 1399-09-28 12:33
این فیلم میخواد چه انقلابی کنه، واييى خدااا قلبم گرفت از این همه هیجان :D :o
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید