شماره 44 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 845 سابق!)

شماره 44 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 845 سابق!)

در این شماره بعد از مدتها شاهد بازگشت «کیندرد» هستیم! همچنین رسما آرک داستانی "خیرش گناهان" و بازگشت سین ایتر شروع میشود ...

 

The Amazing Spider-Man #44 (845)

شماره 44 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 845 سابق!)

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور ، گرافیست و طراح کاور: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

۱۰ حقیقتی که باید دربارۀ «سین‌ایتر» (SIN-EATER) بدانید

چه كسانی از هویت مخفی مرد عنكبوتی با خبر هستند؟ 

5 شخصیت مکمل برتر فیلم های مرد عنکبوتی 

سری کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

قسمت آخر از کمیک "اسپایدرمن: مرگ جین دی ولف" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spider-Fan
+1 #1 Spider-Fan 1399-04-30 12:36
خب با این pacing اسپنسر به نظر میآد باید برای مشخص‌شدن هویت کیندرد تا شمارۀ ۹۰۰ صبر کنیم!
ولی جدا از شوخی، می‌شه گفت ناامیدکننده بود این شماره. اون‌طور که توی C2E2 گفتن: «اسپایدرمن و کیندرد توی شمارۀ ۴۴ بالاخره رو در روی هم قرار می‌گیرن.» دیگه توقع یه مکالمۀ کوتاه رو داشتیم. ولی با یه خواب توی خوابی دیگه سر و ته قضیه رو هم آوردن.
ولی خب از اوّل توقعِ ما بی‌جا بوده ظاهراً و هدف این شماره این بود که خواننده رو توی فضای آرک خیزش گناهان قرار بده و کیندرد رو و قضیۀ هویت کیندرد رو دوباره به ذهن خواننده بیآره.
جایی که پیتر در خواب با ام‌جی حرف می‌زد واقعاً تأثیرگذار بود. نشون می‌ده که اسپنسر چه درک و شناخت کاملی از پیتر پارکر/اسپایدرمن داره و این‌که کیندرد چه ارتباط نزدیکی با پیتر و ام‌جی داره.
چندسالی هست که توی عناوین مختلف مدام داره به OMD اشاره می‌شه و یک‌بار دیگه توی این شماره به ازدواج پیتر اشاره شد. برای همین بعید نیست که تمام قضایای کیندرد به‌خاطر جمع‌کردن گندکاری OMD و بازگشت ازدواج‌شون باشه.
و این رو هم بگم که قسمت بعدیِ این آرک، کمیک‌بوک ASM: Sins Rising Preludeـه که چهارشنبهٔ این هفته منتشر می‌شه و اون‌طور که از پیش‌نمایشش (که توی کانال گذاشتیم) مشخصه، قراره اُریجین سین‌ایتر رو تعریف کنه که قراره مقدمه‌ای باشه برای بازگشتش.
و مورد آخری که می‌خوام بگم هم اینه که لوگوی سری امیزینگ رو بعد از مدت‌ها به مناسبت شروع آرک جدید تغییر دادیم. خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو بدونیم. :))
نقل قول کردن
شرلوک
+1 #2 شرلوک 1399-04-30 12:51
این دیگه چی بود!!!!!
داستان رو نمیگما! اون به کنار سرعت ادیت و ترجمه! حال کردم!
نمیدونم ظاهر کیندر بهجای اینکه شبیه مرد باشه شبیه زنه! شما هم این حس رو دارید که کیندرد یک خانم باشه؟ یا فقط من اینجوریم؟
نقل قول کردن
Mr stark
+1 #3 Mr stark 1399-04-30 13:03
با تشکر از ترجمه و ادیت این کمیک
واقعا کمیک زیبایی بود. اونجایی که پیتر با مری جین درد و دل می کنه واقعا دردناک بود و آدم دلش به حال پیتر می سوزه.
همچنین این کمیک پایانی بسار جذاب داشت و با توجه به اینکه احتمالا در شماره های بعد دیگر مردان و زنان عنکبوتی را می بینیم، به نظرم داستان جذابتر و هیجان انگیزتر خواهد شد.
نقل قول کردن
HS-Spider
+1 #4 HS-Spider 1399-04-30 13:29
ممنون بابت ترجمه و ادیت این کمیک.

حقیقتا تعلیق و تنش داره به اوج خودش میرسه. پس از مطالعه این کمیک، منتظر نقدم باشید.
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
+1 #5 Erfan nakhaee 1399-04-30 14:12
ممنون بابت ترجمه و ادیت و همین طور سایت اسپادی که همیشه با سرعت و دقت همه کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو ترجمه می کنه



اين ممکن است حاوی اسپویل باشه


مینی نقد :
داستان:واقعا از داستان لذت بردم اصلا نفهمیدم زمان چجوری گذشتهواقعا از داستان ترسیدم اين کمیک حالت مقدمه ای داشت و ما رو داشت برای ارک خیزش گناهان آماده می کرد و داشت بهمون نشون می داد قرار حالت اين ارک چجوری باشه از همین اول باید بگم با قدرت شروع کرد و نشون داد اين ارک واقعا می از تمامی عنصور ضرب زدن به مرد عنکبوتی رو نشونه داد از دونستن همه راز های پیتر تا تولید توهم توی رویا و تولید رویا توی رویا و ضرب زدن به عزیزان و نزدیکان پیتر شاید از کشتن خوشش نیاد ولی اگر باید انجام بشه انجام می ده همه اين عنصور ها هم می تونه برای پیتر که هیچ ممکنه برای مرد و زن های عنکبوتی هم خطر آفرین باشه
شخصیت پردازی : واقعا اسپنسر نشون داد که واقعا پیتر و شخصیت های مکمل مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو کامل می شناسه و با جون دل بهش عشق می ورزه پیتر واقعا توی اَن کمیک عاشق مری جین مثه قبل از دن اسلات و نشون داد چرا پیتر ماسک مرد عنکبوتی رو در می یاره و چرا می تونه بعد از اون همه سختی ماسک رو در بیاره فکر کنم یه بار استاد ترابی از یه کمیک مرد عنکبوتی داشتن می گفتن به خاطر گوئن عمو بن از رخت خواب پا می شه و به مرد عنکبوتی بودن ادامه می ده و حالا یکی به عمو بن و گوئن اضافه شد و اونم مری جینه که می تونه ماسک مرد عنکبوتی رو در بیاره و نشون داد مرد عنکبوتی بدون مری جین اون مرد عنکبوتی مرد عنکبوتی نیست و به خوبی شخصیت پردازی رو پرداخته بود
طراحی : طراحی ها خیلی ترسناکتر شه کرده بود و با لحن داستان جور بود ولی من خیلی از طراحی ها دارک خوشم نمیاد ولی عالی بود

داستان: 8 چون مقدمه بود و خیلی نمی شه از شه انتظار داشت
شخیت پردازی : 10 شخصیت پردازی عالی بود
طراحی : 9 خوب بود ولی از طراحی کیندر خوشم نیومد
ترجمه : 10 ترجمه عالی بود
ادیت : 10 ادیت عالی بود

پ.ن:امیدوارم تمام مقدمه چینی ها به یه فینال خوب تموم شه (البته توی ضعیف ترین شرایط داستان خوبی می شه)
نقل قول کردن
mani34521
+1 #6 mani34521 1399-04-30 14:34
آخ جون !!!!!!!!!!!!!! بالاخره اومد و ترجمه شد!!!!!!!!!! هنوز نخوندمش ولی از همین الان میگم یه داستان معرکه و یه ادیت و ترجمه عالی منتظرمون هستش ;-)
نقل قول کردن
mani34521
+1 #7 mani34521 1399-04-30 14:35
واقعا عالی بود دست ادیتور و مترجم درد نکنه :-)
نقل قول کردن
Captain-spidey
+1 #8 Captain-spidey 1399-04-30 16:43
وای واقعا دستتون درد نکنه با اینکه این کمیک مقدمه بود ولی با این حال خیلی هیجان انگیز بود و ضرب آهنگ تندی داشت و از خواندنش خیلی لذت بردم کیندرد واقعا خبیث فوقالعاده ای هست(به جز طراحی تو این قسمت :-* ) و به شدت امیدوارم این ارک با حظور همچین شخصیتی محشر از آب در بیاد و از خوندنش کلی لذت ببریم
ادیت و ترجمتون هم حرف نداشت واقعا عالی بود بسیار بسیار روون و دل چسب
واقعا ازتون ممنونم که این کمیک رو با همچین سرعت باور نکردنی تحویل ما دادید و به شدت برا قسمت بعدی هایپم
به نقل از Spider-Fan:

و مورد آخری که می‌خوام بگم هم اینه که لوگوی سری امیزینگ رو بعد از مدت‌ها به مناسبت شروع آرک جدید تغییر دادیم. خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو بدونیم. :))

اره واقعا خوب شده
اگه اشتباه نکنم لوگوی کانال اپارات هم همین شده باشه
به نقل از شرلوک:

نمیدونم ظاهر کیندر بهجای اینکه شبیه مرد باشه شبیه زنه! شما هم این حس رو دارید که کیندرد یک خانم باشه؟ یا فقط من اینجوریم؟

نه فک نکنم احتمال خیلی کمه
قبلا هم تو سایت گفتیم که مارول برای تبلیغات برای کیندرد از ضمیر (he) برای این شخصیت استفاده کرده بود که یعنی مرده
نقل قول کردن
HS-Spider
+1 #9 HS-Spider 1399-04-30 21:26
میان همه‌ی گناهان
گناهی هست که
شب‌ها قبلِ خواب
آدم‌ها را رها نمی کند
گناهِ ندیدنِ کسی که ما را دید
وقتی همه می خواستند کور باشند ...!


نقد و بررسی داستانی شماره ۴۴ (۸۴۵ سابق!) سری پنجم The Amazing Spider-Man:
داریم به نقطه اوج و climax ران نیک اسپنسر نزدیک میشیم. این داستان که "Beware The Rising" نام دارد در واقع زمینه‌چینی نهایی را قبل از آرک "Sins Rising" انجام میدهد تا مخاطب را به طور کامل در فضای تاریک و عمیق این آرک قرار دهد. آرکی که بنده به خودی خود اونو دنباله معنوی داستان "The Death of Jean DeWolff" می‌دونم. همانند اون درون‌مایه های اساسی اون داستان، این آرک هم قرار است روی یک موضوع اساسی تمرکز کند: گناه.
این داستان علاوه بر زمینه‌چینی برای آرک اصلی، دنباله داستان کوتاه "The Sins of Overdrive" از شماره ۳۹ همین سری بود. جایی که سرانجام با سرنوشت یکی از ویلن های نسبتا جدید مرد عنکبوتی یعنی Overdrive روبه‌رو می‌شویم و متوجه میشویم که تهدید Sin-Eater چقدر در دنیای مرد عنکبوتی رخنه کرده و در حال تعقیب اوست.
روایت رویاگونه این داستان به ما نشون داد که Kindred هر لحظه در حال تنگ کردن اوضاع برای مرد عنکبوتی و اطرافیانش هستش. از طرفی با دست‌نشاندگی کینگ پین و میستریو و همچنین بازگرداندن Sin-Eater به دنیای زندگان، حال وقت بازی پایانی فرا رسیده.
موضوعی که ما رو از آینده مرد عنکبوتی و اطرافیانش نگران می‌کنه.

خب میشه گفت این داستان کمی ناامید کننده بود.نه از این لحاظ که داستان بدیه که اصلا اینطور نیست،بلکه اطلاعاتی که مارول برای هواداران منتشر کرد، نوید یه رویایی اساسی بین مرد عنکبوتی و Kindred رو میداد.اما خب اینجا ما شاهد چنین چیزی نبودیم.
از طرف اسپنسر در این کمیک چیزی رو به ما نشون داد که مدت ها بود در کمیک های مرد عنکبوتی ندیده بودم: سردرگمی،استرس و اضطراب مفرط و حس عذاب.
درسته که مرد عنکبوتی هر روز با مشکلات مردم عادی دست و پنجه نرم می‌کنه ،اما چند وقت بود اونو تا این حد سردرگم و معذب ندیده بودم.همانند اولین نوشته متن، اون موقعی که باید به حضور مری جین که همه حال و در همه حالت حامی اون بوده، اهمیت میداده، اهمیت نداده که حالا خلا حضور اونو به شدت درک می‌کنه.
به هر حال چیزی که منو نگران می‌کنه که قراره شاهد داستانی به تاریکی "The Death of Jean DeWolff" باشیم. به هر حال pacing و زمینه‌چینی نیک اسپنسر تا به حال قانعمون کرده که قادره راوی خوبی برای شخصیت مرد عنکبوتی و دنیاش باشه. برای این آرک بسیار هایپم.
جدا از قوس داستانی Sin-Eater که به شدت مشخص هستش که شاهد ماجرایی به شدت خونین هستیم، Kindred از اون طرف داره آجر به آجر نقشه هاش رو عملی می‌کنه. دیدن اینکه متحدان دیگر پیتر هم در لیست اهداف اون هستن، به شدت اذهان رو سردرگم و گیج و از طرفی کنجکاو می‌کنه که هرچه زودتر هویت،اهداف و برنامه های نهایی این شخص رو کشف کنن.
ناراحت کننده ترین پی‌رنگ این داستان نه حضور قدرتمند Sin-Eater در قالب یه مامور تطهیر عزرائیل گونه برای گناهکاران و نه نقشه های اساسی Kindred برای مرد عنکبوتی و اطرافیانش نیست، بلکه دیدن عذاب و فشار روانی پیتر از نبود ام جی هستش.درد دل گفتن پیتر برای ام جی صحنه ناراحت کننده ای برای هر هوادار مرد عنکبوتی بود. چیزی که به شکنندگی رابطه این دو در دوران پسا-OMD اشاره می‌کنه و همچنین نوید اصلاح شدن یکی از بدترین داستان های مرد عنکبوتی یعنی OMD رو به مخاطب میده.
پیامی که این کمیک بوک برای دنبال کردن این داستان به ما میده،اصلا خوشایند نیست. همه بدونید که باید:

از خیزش برحذر باشید !
نقل قول کردن
SPIDERBAT
+1 #10 SPIDERBAT 1399-04-31 03:01
سلام اسپایدی
خیلی منتظر این کمیک بودم و قسمت قبل به شدت هایپ شده بودم.
اول از همه از کادر اسپایدی بابت این سرعت ترجمه و ادیت ممنونم و واقعا باید قدرشون رو بدونیم چون خیلی برای ما زحمت می کشن و به فکرمونن.
خطر اسپویل:
.
.
.
خب این قسمت خیلی قسمت عجیبی بود و شاهد سین ایتر و گروه دیو ها بودیم و در رویا بودن این شماره داستان رو رویایی تر می کرد و من برای اولین بار دیدم که در کیندرد کمی حس شوخ طبعی وجود داره و این حدس زدن شخصیتش رو برای بعضیا سخت تر و برای بعضیا راحت تر می کند.
کیندرد به شدت به خون پیتر تشنه هستش و دیدیم که می خواد اون رو بکشه و از این قضیه لذت هم می بره و خود من خیلی برای پیتر نگرانم چون دشمنی که اون طوری بتونه توی خواب پیتر وارد شه و تازه باعث شه که چند تن از برترین و بهترین دشمنان مرد عنکبوتی جلویش سر خم کنن رو نمی شه و نباید دست کم گرفت و خیلی دلم می خواد ببینم اسپنسر با این موضوع چی کار می کنه
توی آخر این شماره پای دنیا های موازی به داستان باز شد و خواننده رو به شدت هایپ کرد و من از این موضوع به یه فرضیه و حدسی درباره ی هویت کیندرد رسیدم:
از نظر من کیندرد یک پیتر از یک دنیای موازی هستش!دلایلی هم برای این فرضیم دارم:
کسی که از همه بهتر پیتر و مرد عنکبوتی رو می شناسه خود پیتره و با تمام دشمنان مرد عنکبوتی اصلی هم آشناست لذا می دونه چطوری اون ها رو با قدرت های جدیدش به زانو در بیاره و دلیل دیگه هم این هست که وقتی پیتر موازی میاد و زندگی خوب اسپایدی دوست داشتنی ما رو می بینه حسرت می خوره که چرا خودش لایق همچین زندگی ای نبوده و به نحوی به پیتر حسودی می کنه و می خواد انتقام سختی ها و مرگش رو از اون بگیره

خب این بود نقد و فرضیه ی من از و برای شماره ی 44 از سری محشر و نوستالژیک ASM و امیدوارم که این سری حالا حالا ها پایدار باشه و ما ازش لذت ببریم.
در آخر باز هم از اسپایدی و کادرش برای آماده کردن این کمیک ممنونم و بهتون خسته نباشید می گم.
نقل قول کردن
sara
+1 #11 sara 1399-04-31 11:02
واقعا فوق العاده بود بی صبرانه منتظر ارک خیزش گناهان هستیم شاید هم تو همین ارک هویت کیندرد معلوم بشه اما فارق از اون انگار تو این ارک قراره حسابی پیتر تحت فشار قرار بگیره
نقل قول کردن
hassan91
#12 hassan91 1399-04-31 15:22
عجب خواب تو خوابی رفت :o ولی فعلا هنوز نفهمیدیم که هدف کنیدرد چیه؟ و هنوزم که هنوزه راز باقی مونده. حتی مشخص نمیکنن که هدفش چیه؟ و ما تو خماری موندیم
نقل قول کردن
Anti_Carnage
+1 #13 Anti_Carnage 1399-04-31 15:40
سلام خیلی ممنونم ازین ترجمه و ادیت عالی واقعا خسته نباشین :-) واقعا ما بدون شما باید با مترجم گوگل خودمونو بدبخت کنیم نا میخوایم یه رویداد بخونیم
توی یه مقاله ای خانوم ساداتی فر به اینکه کی میتونه پشت نقاب باندپیچ کیندرد باشه کاملا دلایل خارق العاده ای آوردن که دیگه زیاد شکی برای هویتش نمیمونه (البته فهمیدم من تنها کسی نیستم که رو نوشته ها واسه نکته مخفی زوم میکنه :lol: )

توی مقاله شانس عمو بن رو 50 درصد زدین و واقعا هم عمو بن شکه کننده و زننده هست ولی میخواستم بگم:
مثلا میتونن اینجوری بیان کنن که بعد OMD مفیستو عمو بن رو به جهنم میبره(احمقانس ولی شاید یه جوری بگن که به دلیل معامله پیتر با مفیستو، عمو بن سر افکنده میشه از تربیتش و شیطان اونو به جهنم میبره و مفیستو سر پیتر کلاه میزاره) اونجا هم دیگه از دست پیتر به خاطر کاری که کرده و دلیل رفتن اون به جهنم شده عصبانی شده :-*
به شدت احمقانس و بده ولی با همه چیزایی که گفته شد اونجا جور در میاد

ولی هری 99 درصد کیندرده
شاید مثلا یه جایی نبردشون به یه مکانی کشیده بشه که عمو بن اونجا باشه یا بقیه عزیزایی که از دست داده
ببخشید اگه نظر بدی بود
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#14 Anti_Carnage 1399-04-31 15:45
یه سوالم داشتم
الان آرکی که به king in black ربط داره توی صفحه آخر راون کرفت نوشته بود از شماره 49 شروع میشه
بعد الان خب قضیه کیندرد میشه بعد اون پس تا اون موقع عادی میاد یا روی سین ایتر مانور میدن؟؟
یا شاید یه جوری با نال بیاد(به شدت چرت و پرت میشه میشه)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#15 Spider-Fan 1399-04-31 16:09
به نقل از Anti_Carnage:
یه سوالم داشتم
الان آرکی که به king in black ربط داره توی صفحه آخر راون کرفت نوشته بود از شماره 49 شروع میشه
بعد الان خب قضیه کیندرد میشه بعد اون پس تا اون موقع عادی میاد یا روی سین ایتر مانور میدن؟؟
یا شاید یه جوری با نال بیاد(به شدت چرت و پرت میشه میشه)

نه؛ اشتباه برداشت کردین.
آخرِ مینی‌سری راون‌کرافت گفتن که توی شمارۀ ۴۸ ASM (و شمارۀ ۲۶ ونوم) باز هم تیمارستان راون‌کرافت رو می‌بینیم.
ایونت The King In Black زمستان امسال میآد اگر اشتباه نکنم. تا اون موقع قضیۀ کیندرد تموم شده ان‌شاءالله!
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#16 Anti_Carnage 1399-04-31 16:37
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Anti_Carnage:
یه سوالم داشتم
الان آرکی که به king in black ربط داره توی صفحه آخر راون کرفت نوشته بود از شماره 49 شروع میشه
بعد الان خب قضیه کیندرد میشه بعد اون پس تا اون موقع عادی میاد یا روی سین ایتر مانور میدن؟؟
یا شاید یه جوری با نال بیاد(به شدت چرت و پرت میشه میشه)

نه؛ اشتباه برداشت کردین.
آخرِ مینی‌سری راون‌کرافت گفتن که توی شمارۀ ۴۸ ASM (و شمارۀ ۲۶ ونوم) باز هم تیمارستان راون‌کرافت رو می‌بینیم.
ایونت The King In Black زمستان امسال میآد اگر اشتباه نکنم. تا اون موقع قضیۀ کیندرد تموم شده ان‌شاءالله!

آها ممنون :-) پس خیلی کمیکای نابی قراره بیاد
نقل قول کردن
Captain-spidey
#17 Captain-spidey 1399-04-31 21:56
به نقل از SPIDERBAT:

از نظر من کیندرد یک پیتر از یک دنیای موازی هستش!دلایلی هم برای این فرضیم دارم:
کسی که از همه بهتر پیتر و مرد عنکبوتی رو می شناسه خود پیتره و با تمام دشمنان مرد عنکبوتی اصلی هم آشناست لذا می دونه چطوری اون ها رو با قدرت های جدیدش به زانو در بیاره و دلیل دیگه هم این هست که وقتی پیتر موازی میاد و زندگی خوب اسپایدی دوست داشتنی ما رو می بینه حسرت می خوره که چرا خودش لایق همچین زندگی ای نبوده و به نحوی به پیتر حسودی می کنه و می خواد انتقام سختی ها و مرگش رو از اون بگیره

سلام دوست عزیز راستش به نظرم یه درصدی از نظرتون درست و یه بخشی غلط بود
راستش من قبل از خوندن این کمیک محتمل ترین گزینه رو هری میدونستم
ولی بعد از خوندن این شماره به یه نتیجه هایی رسیدم
به نظرم دلایلی که آوردید کاملا درستن ولی اگه بخوام نظرتون رو کامل کنم باید بگم کیندرد یه پیتر از دنیای موازی نیست بلکه پیتر omd هست که میخواد از پیتر بابت معامله با شیطان و بر هم زدن ازدواجش با مری جین انتقام بگیره
اسناد بسیار زیادی هم دارم مثل

اشاره فراروان به قضیه omd

علاقه کیندرد به مری جین

ارتباط مفسیدو(شیطان) با کیندرد
پ.ن: راستش یه سند محکم تر هم هست و اونم این هست که:

درواقع بزرگترین دلیل این که میگید هری ازبورن کیندرد هست اون زوم روی متن حباب هست

ولی من دارم بتون میگم که نیک اسپنسر واقعا انقدر ساده نیست که بیاد بخش اصلی داستانش رو انقدر سریع نابود کنه بلکه فقط برای پرت کردن حواس ما و غافلگیر شدن مخاطب موقع فهمیدن هویت کیندرد داره اینکار رو انجام میده
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#18 SPIDERBAT 1399-04-31 23:26
به نقل از Captain-spidey:
به نقل از SPIDERBAT:

از نظر من کیندرد یک پیتر از یک دنیای موازی هستش!دلایلی هم برای این فرضیم دارم:
کسی که از همه بهتر پیتر و مرد عنکبوتی رو می شناسه خود پیتره و با تمام دشمنان مرد عنکبوتی اصلی هم آشناست لذا می دونه چطوری اون ها رو با قدرت های جدیدش به زانو در بیاره و دلیل دیگه هم این هست که وقتی پیتر موازی میاد و زندگی خوب اسپایدی دوست داشتنی ما رو می بینه حسرت می خوره که چرا خودش لایق همچین زندگی ای نبوده و به نحوی به پیتر حسودی می کنه و می خواد انتقام سختی ها و مرگش رو از اون بگیره

سلام دوست عزیز راستش به نظرم یه درصدی از نظرتون درست و یه بخشی غلط بود
راستش من قبل از خوندن این کمیک محتمل ترین گزینه رو های میدونستم
ولی بعد از خوندن این شماره به یه نتیجه هایی رسیدم
به نظرم دلایلی که آوردید کاملا درستن ولی اگه بخوام نظرتون رو کامل کنم باید بگم کیندرد یه پیتر از دنیای موازی نیست بلکه پیتر omd هست که میخواد از پیتر بابت معامله با شیطان و بر هم زدن ازدواجش با مری جین انتقام بگیره
اسناد بسیار زیادی هم دارم مثل

اشاره فراروان به قضیه omd

علاقه کیندرد به مری جین

ارتباط مفسیدو(شیطان) با کیندرد
پ.ن: راستش یه سند محکم تر هم هست و اونم این هست که:

درواقع بزرگترین دلیل این که میگید هری ازبورن کیندرد هست اون زوم روی متن حباب هست

ولی من دارم بهتون میگم که نیک اسپنسر واقعا انقدر ساده نیست که بیاد بخش اصلی داستانش رو انقدر سریع نابود کنه بلکه فقط برای پرت کردن حواس ما و غافلگیر شدن مخاطب موقع فهمیدن هویت کیندرد داره اینکار رو انجام میده

سلام
خیلی ممنون از فرضیتون دوست عزیز و واقعا فرضیه ی محکمی هست و خیلی دلم می خواد به واقیعت بپیونده.
راستش من خیلی حدس ها برای هویت کیندرد زدم و یک پیتر از دنیای موازی رو قویترینش دونستم و همونطور که می دونید پیتر omd هم از دنیایی موازی هستش و من می خوام چند تا چیز درباره ی فرضیه ی شما بگم که هم فرضیه ی شما رو صدق می کنه و هم در بعضی جاها خلاف اون رو میگه و در کل خوشحال می شم که بتونم کاملش کنم(البته امیدوارم به عنوان و شکل جسارت برداشت نشه من قصدم خیره :P ):
اول اینکه همه می دونیم که داستان one more day یکی از بدترین داستان های اسپایدر من هستش و حتما خود مارول هم این رو از ری اکشن های هواداران فهمیده لذا این امکان به شدت وجود داره که مارول بخواد از خود ASM برای کمک به یجورایی می شه گفت جبران اون داستان استفاده کنه و بگه که omd داستان خوب و بهتری بوده و ...
اما ما می دونیم که کیندرد یک از مرگ برگشته هستش و من خودم به یاد نمیارم که توی omd پیتر مرده باشه پس این می تونه یه دلیل برای نقض کیندرد بودن پیتر omd باشه ولی خب اسپنسر نشون داده که نویسنده ی ماهریه(البته خیلی هم اذیت می کنه و خیلی ها به خونش تشنن :-* )و از نظر من می تونه از پس دلیلی برای مردن پیتر omd بر بیاد اونم به راحتی ولی اگه این طور باشه و پیتر omd مرده باشه پس پای کلی شخصیت دیگه به میون میاد و امیدوارم که بتونیم این رو ببینیم که چطوری زنده شده و قدرت هاش رو بدست میاره و این خیلی داستان جذابی رو برای ما مارول فن ها رقم می زنه و از نظر من مارول داره می ترکونه اون از K.I.B اینم از کیندرد و ماجرا هاش واقعا دم اسپایدی گرم که ما رو از این رویداد ها دریغ نمی کنه.
آقای یار احمدی خیلی خوشحال شدم که تونستم فرضیه ی شما رو کمی کامل تر کنم و از شما هم ممنونم که به کامل شدن فرضیه من کمک کردید.
بی صبرانه منتظرم که ببینم اسپنسر می خواد چی کار کنه.
و در آخر ممنون از اسپایدی که اگر نبود هیچ کدوم از این ها نبود.
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#19 Anti_Carnage 1399-05-01 13:30
به نقل از Anti_Carnage:
سلام خیلی ممنونم ازین ترجمه و ادیت عالی واقعا خسته نباشین :-) واقعا ما بدون شما باید با مترجم گوگل خودمونو بدبخت کنیم نا میخوایم یه رویداد بخونیم
توی یه مقاله ای خانوم ساداتی فر به اینکه کی میتونه پشت نقاب باندپیچ کیندرد باشه کاملا دلایل خارق العاده ای آوردن که دیگه زیاد شکی برای هویتش نمیمونه (البته فهمیدم من تنها کسی نیستم که رو نوشته ها واسه نکته مخفی زوم میکنه :lol: )

توی مقاله شانس عمو بن رو 50 درصد زدین و واقعا هم عمو بن شکه کننده و زننده هست ولی میخواستم بگم:
مثلا میتونن اینجوری بیان کنن که بعد OMD مفیستو عمو بن رو به جهنم میبره(احمقانس ولی شاید یه جوری بگن که به دلیل معامله پیتر با مفیستو، عمو بن سر افکنده میشه از تربیتش و شیطان اونو به جهنم میبره و مفیستو سر پیتر کلاه میزاره) اونجا هم دیگه از دست پیتر به خاطر کاری که کرده و دلیل رفتن اون به جهنم شده عصبانی شده :-*
به شدت احمقانس و بده ولی با همه چیزایی که گفته شد اونجا جور در میاد

ولی هری 99 درصد کیندرده
شاید مثلا یه جایی نبردشون به یه مکانی کشیده بشه که عمو بن اونجا باشه یا بقیه عزیزایی که از دست داده
ببخشید اگه نظر بدی بود

یا شاید اگه بخوان خیلی عمو بن رو بد نکنن و خودشونو خراب کنن
بگن اون جسم عمو بن بوده که عذاب میکشیده بعد omd و روحش پاکه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید