قسمت آخر از کمیک بوک "رستاخیز زامبی های مارول" (Marvel Zombies: Resurrection) منتشر شد + لینک دانلود

2020-کمیک-بوک-رستاخیر-زامبی-های-مارول-marvel-zombies-resurrection-منتشر-شد-لینک-دانلود-رایگان

زامبی های مارول از پرخواننده ترین و محبوب ترین کمیک بوک های سایت ما بوده اند و لازم دونستیم جدیدترین سری را هم براتون ترجمه کنیم!

قبلا دو سری از زامبی های مارول را در اینجا و اینجا براتون ترجمه کرده بودیم ولی برای فهمیدن سری جدید نیازی نیست که آنها را حتما خوانده باشید ...

 

Marvel Zombies: Resurrection #1

  کمیک رستاخیز زامبی های مارول

مترجم: امیر مهدی کورشلی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور:  علی وفایی صفت

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیافایر)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

Marvel Zombies: Resurrection#2

2  کمیک رستاخیز زامبی های مارول

مترجم: مهبد کهنموئی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور:  علی وفایی صفت

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیافایر)

 

Marvel Zombies: Resurrection#3

3  کمیک رستاخیز زامبی های مارول

مترجم، ادیتور، گرافیست و طراح کاور:  علی وفایی صفت

 ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیافایر)

 

Marvel Zombies: Resurrection#4

4  کمیک رستاخیز زامبی های مارول

مترجم، ادیتور، گرافیست و طراح کاور:  علی وفایی صفت

 ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیافایر)

 

Marvel Zombies: Resurrection#5

  کمیک زامبی های مارول

مترجم، ادیتور، گرافیست و طراح کاور:  علی وفایی صفت

 ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیافایر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

شماره آخر از کمیک "بازگشت زامبی های مارول" (MARVEL ZOMBIES RETURN) ترجمه شد + لینک دانلود

 شماره آخر كمیك "زامبی های مارول" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

20 كمیك برتر ترسناك (HORROR COMICS)

10 شخصیت برتر ژانر وحشت در کمیک های ابرقهرمانی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی!

15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!

10 شخصیت برتر ژانر وحشت در کمیک های ابرقهرمانی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی!

5 پدر بزرگ و مادر بزرگ خبیث دنیای كمیك!

تریلر بینظیر "زامبی های مارول" (MARVEL ZOMBIES) + لینک دانلود

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

 کمیک "تهاجم هیولاها" (MONSTERS UNLEASHED) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

20 هیولای برتر مارول (TOP 20 MARVEL MONSTERS)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mohamadgg
#1 Mohamadgg 1399-07-11 14:02
واو شماره یک عالی شروع شد همین الان واقعا فهمیدیم که مثل بقیه سری زامبی های مارول این سری هم از لحاظ خشونت و دارک بودن کم نداره.
نقل قول کردن
cl.barton
#2 cl.barton 1399-07-11 16:00
جالبه
نسبت به بقیۀ کمیکای زامبی مارول، این یکی از اول ماجرا داستان رو شروع کرد.










بپایین براتون اسپویل نشه



























امیدوارم که بعضی از کاراکتر ها (مثل اسپایدرمن که زنده موند) یه حالت survival طوری داشته باشند. بشه یه چیزی تو مایه های سیر داستانی walking dead که شخصیت ها به دنبال راهی برای بقا هستند و مدام اتفاقات و مشکلات جدیدی علاوه بر زامبی ها جلو پاشون میفته. راستشو بخوای خیلی دوست دارم یه همچین چیزی رو در ادامه ببینم.چون از طرفی یکی از طرفدارای پر و پا قرص ژانر زامبی ام. و از طرفی دیگر به شدت مارول فن. یه همچین چیزی خیلی باحال میشه. و راستشو بخواین من خیلی با دو تا مجموعه دیگش ، اونجو که باید حال نکردم. به هیچ وجه قصد تخریبش رو ندارم چون به هر حال عالی بود اما اون مدلی که من دوست داشتم نبود :lol: بنابراین خیلی به این سری جدید امیدوارم
نقل قول کردن
Agent bishop
#3 Agent bishop 1399-07-11 18:56
همه چی عالی بود خیلی خوشم اومد.
البته قبل از خواندن فکر میکردم داستان از اونجایی شروع میشه که سنتری تلپورت شده بود تو یک دنیای دیگه.

فقط چرا لباس مگنیتو سفیده؟؟
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#4 Kia Iron Man 1399-07-11 20:41
ایده زامبی های مارول از اول یه ایده طلایی بود که حیف بود تو ذهن بمونه.ژانر زامبی همیشه پرطرفدار بوده،موجودات ترسناکی که به شدت خطرناکن،ولی توی دنیایی همچون مارول زامبی ها هم باید سطح بالاتر باشن و قهرمان زامبی شده به نظر خطرناک میان :o کشته شدن گالاکتوس واقعا شوکه کننده بود و داستان کشیده شدن قهرمانان زمین به جنازه گالاکتوس و نابود شدن سفینه شوق خواننده رو برای ادامه داستان افزایش میده،وقتی که قهرمانان توی جسم بی جان گالاکتوس با انبوهی از زامبی ها گیر افتادن واقعا باعث افزایش هیجان خواننده به خواندن شماره بعد میشه به خصوص بعد سقوط گالاکتوس.
طراحی های کمیک هم مناسب بود ولی به نظرم ظاهر کاپیتان مارول میتونست بیشتر زامبی مانند باشه ولی چون از ادامه داستان خبر ندارم شاید طراح قصد خاصی داشته :-? تا اینجا که عالی بود.امیدوارم که در ادامه هم همینجوری باشه احتمالا شماره های بعد هیجان انگیزتره.متشکرم از استاد ترابی عزیز و تمام کسانی که برای ترجمه و ادیت این کمیک زحمت کشیدند.
منتظر شماره بعدی هستم
نقل قول کردن
فرید
#5 فرید 1399-07-12 03:21
تقریبا یک سال پیش این کمیک رو خوندم از اون موقع منتظر قسمت دومش هستم
نقل قول کردن
Venom-Is-Villain
#6 Venom-Is-Villain 1399-07-12 14:55
واقعا ادیت و ترجمه‌تون حرف نداره
نقل قول کردن
ironspider
#7 ironspider 1399-07-16 22:41
به نام خدا
نقد و برسی قسمت اول از کمیک زامبی های مارول رستاخیز (Marvel Zombies:Resurrection)
هشدار: این نقد حاوی اسپویل است !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(در ابتدا لازم به ذکر هستش که این اولین نقده جدی منه پس امیدوارم چیزه خوبی از آب در بیاد و مدیریت محترم سایت بپسندن) :-*
_______
این کمیک 5 قسمتی در ژانر زامبی و به قلم آقای فیلیپ کندی جکسون نوشته شده.طراحی نسبتاً خوبی از آقای لئونارد کرک به چشم میاد.
_______
در ابتدا کمیک مشاهده میشه که اسیو راجرز Captain) America) و تونی استارک (Iron man) به نمایندگی از اونجرز و وحشی (Beast) داخل ساخنمانی متعقل به ثینگ هستند و وحشی داره غر میزنه که چرا رمز وای فای این قدر طولانیه که تونی مشکلش رو حل میکنه.رید ریچارد میرسه و میگه که یه مشکلی پیش اومده و مثل اینکه کاپیتان مارول یه پیامی فرستاده که گفته با نیروهاش به یه مختصات نامعلوم بره و گفته که اونجا می بینمتون.رید یه فیلمی نشونشون میگه که انگار قضیه مربوط به گالاتاکوس میشه.(اینجاست که ماجرا جدی میشه).و متوجه میشن که ... گالاکتوس مرده :o.تصمیم می گیرن که جسدش رو نابود کنن چون تکنولوژی کیهانی بدن گالاکتوس چیزه خیلی مهمیه و اگه دست کسی بیفته....سه گروه اونجرز و مردان ایکس و 4 شگفت انگیز برای این ماموریت آماده میشن.اسپایدی پیش بچه های رید ریچارد و سوزان استروم میمونه.توی فضاپیما لحظات فانی قابل مشاهده (مثل اینکه هیومن تورچ از اسب آبی می ترسه :D )داخل فضا متجه میشن که بله گالاکتوس دار فانی را وداع گفته و از صورتش پیداست که مرگش به شیوه خیلی عذاب آوری بوده.متوجه میشن که یکی داخل بدن گالاکتوس هستش.کاپیتان آمریکا از رودی می خواد که داخل سفینه بمونه و اگه اتفاقی افتاد تصمیمه سختی رو بگیره.رید ریچارد می خواست از بیوتوده گالاکتوس برداشت کنه وقتی تیم کاپیتان راجرز در حال جستجو هستش ناگهان :o...در تیم رید ریچارد که به دنبال بیوتوده گالاکتوس هستن با یک مشکل عجیب رویارو میشن.یک نفر توی بدن گالاکتوس زندگی می کنه.در تیم کاپیتان راجرز یه مشکلی هست کاپیتان مارول دیده میشه که حالت زامبی هستش کاپیتان مارول به لوگان حمله می کنه ولی ایلیانا اونو نجات می ده و کاپیتان مارول رو به اون طرف پرت می کنه.در صحنه بعد متوجه میشیم که فقط کاپیتان مارول نبوده که به زامبی تبدیل شده بلکه محافظین کهکشان ، اسکرول ها ، نوا و خیلی های دیگه قبل از اونا اونجا بودن و به زامبی تبدیل شدن.گروه رید ریچارد پیش یه حوض میرن و میبینن که موج سوار نقره ای از توی حوض بلند میشه و همه رو متعجب خودش میکنه و به تورچ حمله میکنه.در نبرد خیلی سختی کاپیتان به ثور میگه که به سفینه بره و به رودی بگه که جسد رو نابود کنه.ثور هر جوری هست خودش رو به سفینه میرسونه ولی نه در حالت انسانیت بلکه در حالت زامبــی و سفینه رو منفجر می کنن.
در اخر کمیک مشاهده میشه که اسپایدی داره با بچه های رید ریچارد و سوزان استروم وقت می گذرونه.و در آخر جسد گالاکتوس که به زمین برخورد می کنه.
______
نظر شخصی:این کمیک واقعا فوق العاده قطعا ارزش خوندن داره من که از اول کمیک تا آخرش استرس داشتم که الان چه اتفاقی می افته؟! و کلاً توی کمیک هایی که زامبی ها حضور دارن باید استرس داشت چون خیلی غیر قابل پیش بینی هستند و هر آن ممکنه یک اتفاق عجیب غریب بیوفته.
_______
در ابتدا باید تشکر کنم از سایت خوب اسپایدی که بدون هیچ مبلغی وقت خودشون رو به این کمیک ها اختصاص می دن.تشکر فروان از آقای کورشلی بابت ترجمه روان و ساده.ناظر ترجمه رو که دیگه چی بگم؟!(بدون شرح).و ادیت آقای وفایی صفت که خیلی خوشم اومد ;-) .
______
داستان:10 از 10
طراحی:9 از 10
ادیت: 10 از10
ترجمه:10 از 10
_______
امیدوارم این نقد مفید باشه.
بسیار زیاد منتظر قسمت 2 این کمیک جذاب هستم.آرزوی موفقیت برای تیم اسپایدی.
نقل قول کردن
The Lawyer
+1 #8 The Lawyer 1399-07-18 19:23
این اولین شماره سری جدید زامبی های مارول هست و مارول چند سری از زامبی های مارول منشر کرده یک سری مربوط به زمانی می شد که آقای شگفت انگیز یا رید ریچاردز دنیای آلتیمیت ( که به خبیثی به نام میکر تبیدل شده که نمی دونم قضیه سرچی بوده و که توسری جدید ونوم حضور داره ) به دنیای موازی که مردم و قهرمانا به زامبی تبدیل شدند رفته و یک سری هم مر بوط به بازگشت زامبی های مارول هست و بیش تر شخصیت های جاینت من و اسپایدرمن زامبی رو می دیدیم که هر کدوم راه خودشونو انخاب کردن و چیزی نمی گم و یک سری هم مربوط به رویداد جنگ های پنهان سال 2015 یا 2016 بود فکر می کنم دقیقا یادم نیست و همین سری ها تو سایت ترجمه شده و فکر می کنم سری های دیگه ای هم وجود داشته باشه من نخوندمشون و ممنون می شم یکی به من بگه .

داستان : وقتی این شماره رو خوندم برام جذابیت های سری های سری های پیش رو نداشت و برام مثله فیلم های زامبی داستان روشن بود و به نظرم یک داستان کلیشه ای داره و نمی دونم نویسنده چطور شماره های بعد رو پیش می بره تا من نخونم نمی تونم کامل نظرمو بگم ! یاد اون فیلم last days in mars و بازی dead space افتادم . داستان ساده ای داره و معلومه اوضاع از چه قرار می شه قهرمانا به فضا می رن می بینن گالاکتوس مرده بعد می رن درونش بعد همون کسی رو که پیغام داده بود بیاین زامبی شده و دیگر قهرمانا و ضدقهرمانا و خبیث ها که زامبی شده بودند هجوم می یارن و اونایی که سالم بودند زامبی می شند بعد به سفینه حمله می کنند و با گالاکتوس به سمت زمین فرود می یان و تا شماره ی بعد ... .
به نظرم تنها چیزی که باعث کنجکاویم شد همون صحفه ی اول بود و اون فردی که تو فضا معلق مونده و اون جملات رو گفته که فکر می کنم شخصیت وحشی یا ولورین باشه و تا شماره های بعد مشخص نیست.
دلیلی که باعث می شه سری های پیشین رو دوست داشته باشم این بود که نویسنده ایده ی متفاوتی رو اجرا کرده بود و این بود که زامبی ها دارای شعور بودند و یکی مثله اسپایدرمن کسی بود که به شدت با خودش جنگ داشت و بر خلاف میلش آدم می خورد و جاینت من و زامبی های دیگه کسانی بودند که بیش تر خواهان کشتن و خوردن بودند و داستان سری پیش یه جورایی مثله فیلمinterview with vampireکه برد پیت و تام کروز بازی کرده بودند بود و چیزی لو نمی دم نمی گم ولی چیزی که باعث شد برام خیلی جذاب تر بشه این بود که چطور یک نفر بر خلاف میلش عمل کنه و جلوی خودشو می گیره در حالی که حق با اون بود .
پیشنهاد می کنم سری های پیش رو بخونید ;-)
طراحی داستان :
به نظرم طراحی داستان خوب بود و طراحی چهره ها رو دوست داشتم و اصلا انتظار نداشتم موج سوار نقره ای یک دفعه رنگش بریزه و حالت زامبی پیدا کنه و من خیلی دوست داشتم از طراحی داستان پیرمردی به نام لوگان چه در سری اول و چه در سری جنگ های پنهان در این داستان استفاده بشه چون خیلی طراحی اون کمیک ها مناسب زامبی های مارول بودند چون خون و خون ریزی بیش تر بود و فضای ترسناک ترو تاریک تری ایجاد می کرد و به نظرم نبرد خونین و چندش بیش تری می دیدیم.
طراحی کاور :
طراحی کاور به نظرم سری های پیش خیلی قشنگ تر بودند و واقعا ترسناک تر بودند و ادای احترامی هم به کاور یک سری کمیک های معروف بود مخصوصا برای اسپایدرمن و نمی گم طراحی کاور بده و به نظرم مناسبه ولی به نظرم یه جوریه برای مثال کاپیتان آمریکا مثله هالک طراحی شده و ترسناک و چندش نیست و من انتظار دارم ترسناک تر طراحی بشه.

ممنونم بابت ترجمه و نظارت بر ترجمه و ادیت این کمیک :-)
نقل قول کردن
a.v.s
+1 #9 a.v.s 1399-07-20 09:27
چیزی که میگم نقد نیست
ولی یه تعریفیه که میخوام از کمیک کنم (شاید مقداری اسپویل داشته باشه ولی داستان رو اسپویل نمیکنه)

کلا توصیه اش میکنم به بیننده های عزیز برای خوندن و ارزشش رو خیلی داره

این کمیک همانند کمیک های قبلی زامبی های مارول قابلیت اینو داره که در شما ترس و دلهره ایجاد کنه (حالا در کنار اینکه چون ما معمولا دنیای مارول و ابرقهرمانانش رو دور از دنیایی ترسناک و دارک دیدیم. پس کلا زامبی های مارول کمیک شوکه کننده ایه چه این سری چه سری های قبلش)

به نظرم ایده خوبی داشته که اون شخص مهم رو به عنوان یک نقش خیلی مهم و یک ستون اصلی در داستان گذاشته (یه جورایی مثل شروع کننده ماجرا عمل میکنه) و نقش متفاوتی رو از اون شخص میبینیم. یه جورایی ایده تقریبا جدیدیه. البته هنوز چیز زیادی معلوم نکرده این کمیک ولی با این حال آدم رو مشتاق میکنه.

این کمیک چطوری در شما ترس و دلهره بیشتری ایجاد میکنه؟ یه بخشیش رو مدیون اینه که حالا نمیدونم آیا این یه اسپویله یا نه و حس شمارو از خوندن کمیک میگیره یا نه ولی لباس شخصیت ها همانند لباس یکی دو سال اخیر دنیای اصلی ماروله، پس ناخودآگاه با اینکه میدونید در دنیای اصلی مارول اتفاق نمیافته ولی بازم انگار نگران شخصیت ها هستید چون ناخودآگاه این حس رو بهتون دست میده که انگار توی دنیای 616 مارول اتفاق میافته و همین باعث میشه با شخصیت ها همزادپنداری کنید چون شبیه نسخه اصلی خودشون هستند.

درکل این کمیک ناامیدتون نمیکنه و میتونید لذت ببرید
نقل قول کردن
_ _
#10 _ _ 1399-07-22 17:41
اقا قسمت دومش خیلیییییی خفن و هیجان انگیز بود به اندازه ای که نمیتونم توصیف کنم بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کمیک و دانلود کنید و با ادیت و ترجمه ی فوق حرفه ای ازش لذت ببرید.

اقا شاید اسپویل داشته باشه!!!

من از همه بیشتر خوشم اومد که با یه پیتر خیلی خفن طرفم که لامصب معرفتشو نگاه کن دنیا تموم داره میشه مری جین و زن عمو می و هر کسی که دوستش داشته از بهترین دوستاش گرفته تا بدترین دشمناش شاید به دسر یه زامبی تبدیل شده باشن اما هنوزم میخواد از اون بچه ها مراقبت کنه و یجورایی خیلی دارک شده و اصلا دیگه بهش یه جوون نمیخوره.

نترسید خطر اسپویل تموم شد

فقط یه سوال داشتم اونم اینه که این سری هیچ ربطی به اون سه سری قبلی زامبی های مارول نداره و داستان مجزایی رو تعریف میکنه؟اون سری هم خیلی خفن بود اما نفهمیدم از اول ویروس زامبی چجور پخش شد من که یادمه کاپیتان امریکا زامبی شد و بعد یکی یکی همه شروع شدم به زامبی شدن وبعد به دنیای موازی z رفتن و اونجا هم به فنا کشوندن و با از خود گذشتگی پیتر زامبی شده ای که میخواست زامبی هارو نابود کنه سند من به یه ویروس زامبی کش تبدیل کرد و همه از بین رفتن اما من سوالم فقط اینکه دیگه اون سری ادامه نداشت و این سری مخصوص یه دنیای دیگس اگه اینجوری باشه از خدامه چون خیلی داستانش با محوریت خفنی شروع شده؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#11 Agent bishop 1399-07-22 19:13
خیلی خوش حالم که داستان طوری پیش رفت که مرد عنکبوتی الان قهرمان اصلی داستانه و داستان حول او می‌چرخه
این طور کمیک ها معمولا با فداکاری یکی به پایان میرسه که فکرکنم تو این سری اون مرد عنکبوتی هست
نقل قول کردن
Kia Iron Man
+1 #12 Kia Iron Man 1399-07-22 19:35
بی صبرانه منتظر شماره دوم بودم
من شماره های قبلی زامبی های مارولو نخوندم و نمیدونم مشکلی داره یا نه که این کمیکو میخونم ولی تا الان که مشکلی نداشتم :-* واقعا کشته شدن قدرتمند ترین ویلین کیهانی مارول خیلی تعجب برانگیز بود بعد از شماره اول واقعا میخواستم بدونم ادامش چی میشه و به لطف سایت بی نظیر spidey دیگه نیاز نیز صبر کنم
هشدار خطر اسپویل
داستان:این داستان شاید ایده اساسیش زامبی ها باشه اما با بقیه داستان هایی که از ژانر زامبی دیدیم فرق و داره و یه داستان تکراری نیست.اوضاع بعد از سال ها حالت نسبتا آخرالزمانی داره.داستان تا حد زیادی ارتباط خیلی خوبی با خواننده برقرار میکرد،من به شخصه هر بار از جنگل صدا میومد استرس میگرفتم :lol:
بعد از حمله هیومن تورچ به اسپایدرمن و والریا و فرانکلین ریچاردز ناگهان چند سال به جلو رفت و معلوم نیست اونجا چه اتفاقی افتاد و حتما در شماره های بعدی به ثورت فلش بک معلوم میشه.فلش بکی که در چند صفحه از اسپایدرمن نشون داده شد،نشون داده که همه قهرمانایی که درون گالاکتوس بودن زامبی شدن(البته این طور به نظر میاد)،شخصیت های مهمی مثل استیو راجرز،تونی استارک،چهار شگفت انگیز که نشون داده شد،ثور(در مورد این یکی زیاد مطمئن نیستم)
امیدواری والریا و فرانکلین و ناامیدی پیتر خیلی قابل ملموس بود و از وجه خاصی غم انگیز بود.پانل آخر شماره دوم هم ظاهرا بلید هم به تیم آنها اضافه شد.
معایب داستان:به نظرم کشته شدن اون جهش یافته سیاه پوست(اسمشو یادم نیست)توسط beast تا حد زیادی قابل پیش بینی بود.به نظرم نمیشه ایراد دونستش چون فکر کنم تا حدودی قابل پیش بینی بودنش اجتناب ناپذیر بود و نویسنده نمیتونست کار خاصی براش انحام بده.
طراحی:از طراحی خیلی راضی بودم به خصوص در شماره دوم.طراحی های محیط واقعا عالی بودن و اون فضای ترسناک جنگل به خوبی قابل حس بود(حداقل برای من)
داستان ۱۰/۱۰
طراحی ۱۰/۱۰
ترجمه ۱۰/۱۰
ادیت۱۰/۱۰
و در نهایت متشکرم از سایت spidey که رایگان و بدون منت ترجمه و ادیت میکنید.واقعا دستتون درد نکنه و خسته نباشید.
برای شماره سوم ثانیه شماری میکنم
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#13 Kia Iron Man 1399-07-23 09:45
به نقل از The Lawyer:
این اولین شماره سری جدید زامبی های مارول هست و مارول چند سری از زامبی های مارول منشر کرده یک سری مربوط به زمانی می شد که آقای شگفت انگیز یا رید ریچاردز دنیای آلتیمیت ( که به خبیثی به نام میکر تبیدل شده که نمی دونم قضیه سرچی بوده و که توسری جدید ونوم حضور داره ) به دنیای موازی که مردم و قهرمانا به زامبی تبدیل شدند رفته و یک سری هم مر بوط به بازگشت زامبی های مارول هست و بیش تر شخصیت های جاینت من و اسپایدرمن زامبی رو می دیدیم که هر کدوم راه خودشونو انخاب کردن و چیزی نمی گم و یک سری هم مربوط به رویداد جنگ های پنهان سال 2015 یا 2016 بود فکر می کنم دقیقا یادم نیست و همین سری ها تو سایت ترجمه شده و فکر می کنم سری های دیگه ای هم وجود داشته باشه من نخوندمشون و ممنون می شم یکی به من بگه .

داستان : وقتی این شماره رو خوندم برام جذابیت های سری های سری های پیش رو نداشت و برام مثله فیلم های زامبی داستان روشن بود و به نظرم یک داستان کلیشه ای داره و نمی دونم نویسنده چطور شماره های بعد رو پیش می بره تا من نخونم نمی تونم کامل نظرمو بگم ! یاد اون فیلم last days in mars و بازی dead space افتادم . داستان ساده ای داره و معلومه اوضاع از چه قرار می شه قهرمانا به فضا می رن می بینن گالاکتوس مرده بعد می رن درونش بعد همون کسی رو که پیغام داده بود بیاین زامبی شده و دیگر قهرمانا و ضدقهرمانا و خبیث ها که زامبی شده بودند هجوم می یارن و اونایی که سالم بودند زامبی می شند بعد به سفینه حمله می کنند و با گالاکتوس به سمت زمین فرود می یان و تا شماره ی بعد ... .
به نظرم تنها چیزی که باعث کنجکاویم شد همون صحفه ی اول بود و اون فردی که تو فضا معلق مونده و اون جملات رو گفته که فکر می کنم شخصیت وحشی یا ولورین باشه و تا شماره های بعد مشخص نیست.
دلیلی که باعث می شه سری های پیشین رو دوست داشته باشم این بود که نویسنده ایده ی متفاوتی رو اجرا کرده بود و این بود که زامبی ها دارای شعور بودند و یکی مثله اسپایدرمن کسی بود که به شدت با خودش جنگ داشت و بر خلاف میلش آدم می خورد و جاینت من و زامبی های دیگه کسانی بودند که بیش تر خواهان کشتن و خوردن بودند و داستان سری پیش یه جورایی مثله فیلمinterview with vampireکه برد پیت و تام کروز بازی کرده بودند بود و چیزی لو نمی دم نمی گم ولی چیزی که باعث شد برام خیلی جذاب تر بشه این بود که چطور یک نفر بر خلاف میلش عمل کنه و جلوی خودشو می گیره در حالی که حق با اون بود .
پیشنهاد می کنم سری های پیش رو بخونید ;-)
طراحی داستان :
به نظرم طراحی داستان خوب بود و طراحی چهره ها رو دوست داشتم و اصلا انتظار نداشتم موج سوار نقره ای یک دفعه رنگش بریزه و حالت زامبی پیدا کنه و من خیلی دوست داشتم از طراحی داستان پیرمردی به نام لوگان چه در سری اول و چه در سری جنگ های پنهان در این داستان استفاده بشه چون خیلی طراحی اون کمیک ها مناسب زامبی های مارول بودند چون خون و خون ریزی بیش تر بود و فضای ترسناک ترو تاریک تری ایجاد می کرد و به نظرم نبرد خونین و چندش بیش تری می دیدیم.
طراحی کاور :
طراحی کاور به نظرم سری های پیش خیلی قشنگ تر بودند و واقعا ترسناک تر بودند و ادای احترامی هم به کاور یک سری کمیک های معروف بود مخصوصا برای اسپایدرمن و نمی گم طراحی کاور بده و به نظرم مناسبه ولی به نظرم یه جوریه برای مثال کاپیتان آمریکا مثله هالک طراحی شده و ترسناک و چندش نیست و من انتظار دارم ترسناک تر طراحی بشه.

ممنونم بابت ترجمه و نظارت بر ترجمه و ادیت این کمیک :-)

اسم اون کمیک اولتران علیه زامبی های مارول یا یه همچین چیزی اگه تو گوگل سرچ کنی "جنگ های پنهان spidey" زیر مجموعه های secret wars رو میبینی که اون کمیکم اونجا خیلی خوب ترجمه شده ;-)
نقل قول کردن
The Lawyer
+1 #14 The Lawyer 1399-07-24 23:08
وقتی شماره دوم کمیک رستاخیز زامبی های مارول رو می خوندم به نظرم داستان بهتر شده بود و باعث شده بود امیدوار تر بشم و بیش تر برای داستان کنجکاو بشم . خواهشا چیزی نخونید چون داستان رو لو می دم .
داستان :
چیزایی رو دیدم که اصلا انتظار نداشتم مثله متحد شدن با خبیث هایی مثل مون استون وبه خدمت درابردن یک روبات sentinel که کارشون نابود کردن جهش یافته ها بود و تبدیل کردن سر سایکلاپس به اسلحه :o و چیزی که برام سوال ایجاد کرد این بود اون دست ها که به اسلحه ها وصل شده دست های کیه و خیلی ایدشون جالب بود اصلا انتظار اینو نداشتم . داستان به صورت فلش بک شروع می شه که کابوس پیتر پارکر هم هست و از زمانی شروع می شه که گالاکتوس و زامبی ها حمله می کنند و جانی استورم به سفینه 4 شگفت انگیز حمله می کنه که نمی دونم اسمش چیه اسپایدرمن سقوط می کنه و آسیب می بینه و فرانکلین و والاریا زنده می مونند و مری جین معلوم نیست چه بلایی سرش اومده چون در کابوس بعدی پیتر پارکر معلوم نبود چه اتفاقی افتاده که شماره های بعد معلوم می شه و داستان اصلی چند سال بعد از این قضیه آغاز می شه . این سری عجیب من رو یاد کمیک های جدید ونوم انداخت ولی با جزئیات متفاوت و صحنه های خونین و کشتار . کابوس هایی که پیتر پارکر می دید چیزایی بودن که اتفاق افتادند و اینو دقیقا نمی دونم چرا کابوس می بینه شاید به نظرش کاری کرده که باعث عذاب وژدانش شده که بعید می دونم .
معمولا تو بازی ها یا فیلما هرجا که سکوت مطلقه یا هیچ کسی نیست باید منتظر یه چیز وحشتناک و غیر منتظره موند . دقیقا تو مدرسه ایکس همچین موردی هست کسانی بودند که برای اینکه خودشون زنده بمونند حاضر بودن آدمای زنده رو قربانی کنند و به وحشی پیشکش کنند و وحشی هم واقعا وحشی شده بود دیگه مثله گذشتش اون شخصیت مهربون و صبور نبود ولی چیزی که جالب بود این بود حرفایی بود که به فرانکلین و والاریا زد و اینکه چهرش مهربون تر شده بود وقتی سرش قطع شد حالا فرانکلین چی داره نمی دونم به نظرم انگار گالاکتوس حالت کنال رو برای زامبی ها داره . روایت داستان خوب شروع شد و تا پایانش خوب پیش برد و من رو کنجکاو تر کرد و نتونستم ایرادی بگیرم و شخصیت پردازی ها خوب انجام شده بود فرانکلین و الاریا کسانی بودند که دنبال درمان و پدر و مادرشون بودند در حالی که پیتر پارکر حالت خیلی جدی و محافظ کارانه داشت که حقم می دم تو همچین شرایط هر کسی اینطوری باشه و مون استون خوب فکر نمی کردم بره ولی انتظارش هم نداشتم زامبی شده برگرده و به نظرم زامبی ها انگار یه هدف بزرگ دارن انگار لذت می برن از اینکه زامبیند حالا قضیه چیه شماره های بعد معلوم می شه.
طراحی داستان :
طراحی داستان رو دوست دارم گرچه قبلا انتظاراتمو گفتم ولی تو این شماره تاریکی محیط بود که خیلی به داستان میومد و خون و خونریزی بیش تر شده بود و اون حالت چهره هارو دوست دارم و لباس پیتر پارکر منو یاد انیمیشن دنیای عنکبوتی انداخت خیلی شبیهش بود .
طراحی کاور :
تو این طراحی مشخص می کنه قضیه درمورد گالاکتوس و اسپایدرمنه و بیش تر به این شخصیت ها پرداخته می شه و معلومه گالاکتوس تهدید بزرگیه و چیزی نیست برخلاق قبل بری طرفش و راه حل پیدا کنی مبارزه کنی و تو داستان هم و تو کاور هم اسپایدرمنی رو می بینیم که فرار می کنه محافظه کار شده و نمی خواد والاریا و فرانکلین رو به خطر بیاندازه و به طراحی نمی تونم ایرادی بگیرم
ممنونم بابت ترجمه و نظارت بر ترجمه و ادیت کمیک :-)
نقل قول کردن
s.ch
#15 s.ch 1399-08-07 17:49
بازهم اسپایدی و سریه جذاب و پرطرفدار زامبی مارول :lol:
ممنون بابت ترجمه.
واقعا عاشق این سریم :-)
نقل قول کردن
s.ch
+1 #16 s.ch 1399-08-08 12:52
هشدار اسپویل ;-)











واقعا بی نظیر بود حداقل من خیلی خوشم اومد به خصوص از شخصیت پردازی پیتر که کاملا در تناقص بود خیلی حال کردم.
اصلا حتی فکرم نمی کردم خبیث ها بیان و به ی سنتینل خدمت کنن . به نظرم نقطه قوت داستان کابوس های پیتر بود که ی حالت اوریجین تور داشت کاملا نشون داد که هیومن تورچ به سفینه حمله میکنه و چطوری اسپایدرمن اسیب می بینه...
تراحی داستان خوب بود و کاملا اون حس اخرالزمانی رو القا میکرد. گالاکتوس مثل همیشه خبیثه خوبی بود و حالا با این جرایانات انگار تهدید امیز تر شده .

باز هم تشکر از اسپایدی بابت ترجمه :-)
اولین نقدم توی سایت بود ایرادی یا خطایی داشتم ببخشید :D :D
نقل قول کردن
Kia Iron Man
+1 #17 Kia Iron Man 1399-08-08 12:56
خب بالاخره قسمت سومم اومد :lol:
اول یه چیزی میخوام بگم،افرادی که کمیکو ترجمه و ادیت میکنند بدون هیچ منتی و رایگان وقت و انرژی شونو برای ما میزارن و فقط اسمشون روی جلد کمیک نوشته میشه و میدونم اکثرا اون اسامی رو نمیخونید،لطفا اون ها رو بخونید تا بدونید دارید به لطف چه کسانی این کمیکو میخونید.(البته اول به لطف موسس سایت اسپایدی،استاد ترابی)
داستان:‌به طور کلی داستان یه جور حالت آخرالزمانی داره و تقریبا تموم شده و برخلاف فیلم های ژانر زامبی که شخصیتا در حال فرارن در این داستان کاراکتر های اصلی با اینکه میدونن شانسی ندارن اما به درون مشکل پیش میرن.از اول داستان به این فکر میکردم که چرا کسایی که زنده موندن با تبدیل شدن به روبات خودشونو در برابر زامبی ها مصون نمیکردن،تو این شماره همون اتفاق افتاد و باعث منطقی تر شدن داستان چون خواننده اگه توی همچین شرایط آخرالزمانی باشه احتمالا این ایده به ذهنش میرسه و وقتی در داستان هم همین اتفاق میفته یعنی نویسنده خودشو به جای کاراکترا قرار داده و این باعث قابل لمس و منطقی تر شدن داستان میشه و ارتباط با خواننده و منطق داستان فدای اهداف نویسنده نشده بلکه هر دو در یک راستا قرار گرفتند.از همون اول نشون داده شد که چقدر پیتر پارکر کابوس ناتوانی در محافظت از فرانکلین و والریا داره و هنوز به قولش وفاداره.حتی به خاطر اونا حاضر بود به جنگی بره که احتمال پیروزیش ۰/۰۰۱% هست.اگه اسپایدی جونشو براشون فدا کرد شخصا تعجب نمیکنم.
نانا هم که همونطور که ویو گفت احتمالا در ادامه داستان عواقب اون فعالیتو میبینیم(احتمالا به صورت از دست دادن حافظه و ...).انگیزه بلیدم با شخصیتش جور در میومد ولی منطقی نیست که داوطلبانه بخواد بره بغل مرگ ولی جور در میاد :-*
اوضاعم داره هر بار بدتر میشه از زامبی شدن بیست و نایت کراور تا هالک های زامبی و صد در صد بدترم میشه.
ویو قبل فداکاری انگیزه پیترو پرسید و وقتی یه جواب منطقی و احساس اسپایدی رو درک کرد خودشو فدا کرد.ابزاری که والریا داشت میساخت به نظرم کاربردی خواهد بود و نقش مهمی خواهد داشت.اواخر داستانم که به آتلانتیس کشیده شد،هر جا هم که حرف از آتلانتیس باشه همه یاد نیمور میفتیم،فقط نیمور زامبی شده کم داریم.فقط خیلی دوست دارم بدونم گالاکتوس چیکارس دقیقا‌
طراحی:طراحی از حالت دارک و تاریک شماره دوم دورتر و به عبارتی لایت تر و رنگی تر شده بود و تا حدودی از حالت زامبی مانند دور شده بود،احتمالا در شماره بعدی هم فضای داستان مثل طراحی های شماره دوم دارک خواهد شد.طراحی ها خوب بودند و نمیشه ایراد گرفت و به طور کلی در هر شماره طراحی ها با فضای داستان همخوانی داشتند.نمیدونم چرا طراحی های کاور ها با داستان جور در نمیاد.
داستان ۱۰/۱۰ امیدوارم همینطور خوب میش بره
طراحی ۱۰/۱۰
ترجمه ۱۰/۱۰
ادیت ۱۰/۱۰
متشکرم از سایت بینظیر اسپایدی و آقای علی وفایی صفت
امیدوارم هر چه زودتر شماره چهارم هم ترجمه بشه
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#18 Mr. Doctor 1399-08-08 13:26
ممنون از سایت اسپایدی و مترجم و ادیتور این کمیک.خسته نباشید.
خیلی کمیک باحالیه،مثل دو سری قبل.البته دوسری قبلی چندش تر بود :-x
خیلی خوشم اومد که اسپایدی زنده مونده و یه جورایی نماد امیده در این دنیای اخرالزمانی.
نقل قول کردن
cl.barton
#19 cl.barton 1399-08-08 14:04
آقاجان
ببخشید بابت اسپم
من دیروز نتونستم خیلی تو نت بگردم
و امروز
یه چیزی رو متوجه شدم






بازیگرای دکتر استرنج ۲ تو گوگل رو دیدید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

رایان !!
اندروور!!!!!!!!!!!!!
توبیییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر درسته؟
نقل قول کردن
a.v.s
+1 #20 a.v.s 1399-08-08 23:29
با تشکر از دوستانی که با نقد هاشون مارو حمایت میکنند

تشکر ویژه ای هم دارم از آقای ترابی و رجب قرقی (که خودشون یه بار تو کامنت ها گفتن رجب اینترنشنال هم بگیم قبوله :D )

درواقع شماره 3 این کمیک اولین کمیک بنده است که به طور کامل توسط بنده ترجمه و ادیت شده (قبلش مرد عنکبوتی برتر #7 بود که اون چون ادیت کاورش دست خودم نبود برای همین حسابش نمیکنم :lol: ). مسئولین لطف بسیاری کردند که اجازه دادند هردو کار را به بنده سپردند به خصوص که بعد از چند ماه، این دهمین کمیک ادیت شده توسط بنده بود تا الان :lol:

درباره نقد #17، والا بنده کمیکو خوندم و راستش غلط تایپی نتونستم پیدا کنم. لطفا عکسشو بفرستید توی بخش کامنت ها تا برای بعدها غلط تایپی نباشه :-* :lol: اینطوری دقتمون بالاتر میره و شاید بتونیم در کیفیت ترجمه بهبود ببخشیم.

باز هم بسیار ممنونم از دست اندر کاران و عزیزان حامی.
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1399-08-09 07:21
به نقل از a.v.s:
با تشکر از دوستانی که با نقد هاشون مارو حمایت میکنند

تشکر ویژه ای هم دارم از آقای ترابی و رجب قرقی (که خودشون یه بار تو کامنت ها گفتن رجب اینترنشنال هم بگیم قبوله :D )

درواقع شماره 3 این کمیک اولین کمیک بنده است که به طور کامل توسط بنده ترجمه و ادیت شده (قبلش مرد عنکبوتی برتر #7 بود که اون چون ادیت کاورش دست خودم نبود برای همین حسابش نمیکنم :lol: ). مسئولین لطف بسیاری کردند که اجازه دادند هردو کار را به بنده سپردند به خصوص که بعد از چند ماه، این دهمین کمیک ادیت شده توسط بنده بود تا الان :lol:

درباره نقد #17، والا بنده کمیکو خوندم و راستش غلط تایپی نتونستم پیدا کنم. لطفا عکسشو بفرستید توی بخش کامنت ها تا برای بعدها غلط تایپی نباشه :-* :lol: اینطوری دقتمون بالاتر میره و شاید بتونیم در کیفیت ترجمه بهبود ببخشیم.

باز هم بسیار ممنونم از دست اندر کاران و عزیزان حامی.

من هم به نوبه خودم تشکر میکنم از ادیت و البته ترجمه فوق العاده شما
واقعا این چند وقته کمک حال ما بودید ;-)
نقل قول کردن
ehs_spidey
#22 ehs_spidey 1399-08-09 10:49
[quote name="cl.barton "]آقاجان
ببخشید بابت اسپم
من دیروز نتونستم خیلی تو نت بگردم
و امروز
یه چیزی رو متوجه شدم






بازیگرای دکتر استرنج ۲ تو گوگل رو دیدید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

رایان !!
اندروور!!!!!!!!!!!!!
توبیییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر درسته؟[/quote
نه این طور نیست به گوگل اعتبار نکنید مردم اون رو مینویسن
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#23 Ehsan Spider 1399-08-10 15:06
سلام و خسته نباشید جانانه خدمت سران سایت محبوبم
کارتون درسته فوق‌العاده است
خطر اسپیول
درباره این کمیک بگم که کمیک جالبیه با کلی صحنه های اکشن و دیالوگ های رمزآلود .
عاشق اون قسمت کمیک شدم که پیتر میزنه سر وحشی رو که زامبی شده رو قطع می‌کنه و اون صحنه احساسی که اون پیر زن برای پیتر دعا می‌کنه شدم.
توی این کمیک یکی از شاخصه های اصلی مرد عنکبوتی رو میبینیم که واقعا مسئولیت پذیره و در جای‌جای این کمیک میبینیم که پیتر نگران پچه های رید و سو هستش و بعضی وقت ها هم از شدت نگرانی خواب یا بهتر بگم کابوس میبینه که اونا افتادن تو چنگ زامبی ها .
اون قسمتی هم که میخواستن پیتر و بقیه رو به روبات تبدیل کنند خوب شد که این اتفاق نیافتاد .
کارتون بیسته
درود بر شما .
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#24 Kia Iron Man 1399-08-12 19:10
به نقل از a.v.s:
با تشکر از دوستانی که با نقد هاشون مارو حمایت میکنند

تشکر ویژه ای هم دارم از آقای ترابی و رجب قرقی (که خودشون یه بار تو کامنت ها گفتن رجب اینترنشنال هم بگیم قبوله :D )

درواقع شماره 3 این کمیک اولین کمیک بنده است که به طور کامل توسط بنده ترجمه و ادیت شده (قبلش مرد عنکبوتی برتر #7 بود که اون چون ادیت کاورش دست خودم نبود برای همین حسابش نمیکنم :lol: ). مسئولین لطف بسیاری کردند که اجازه دادند هردو کار را به بنده سپردند به خصوص که بعد از چند ماه، این دهمین کمیک ادیت شده توسط بنده بود تا الان :lol:

درباره نقد #17، والا بنده کمیکو خوندم و راستش غلط تایپی نتونستم پیدا کنم. لطفا عکسشو بفرستید توی بخش کامنت ها تا برای بعدها غلط تایپی نباشه :-* :lol: اینطوری دقتمون بالاتر میره و شاید بتونیم در کیفیت ترجمه بهبود ببخشیم.

باز هم بسیار ممنونم از دست اندر کاران و عزیزان حامی.

واقعا عذر میخوام الان همه شماره سومو خوندم دوباره ولی هیچ غلطی ندیدم.اشتباه از من بود نظرمو هم اصلاح کردم :oops:
ما به شما خیلی مدیونیم شما به بزرگی خودتون ببخشید.واقعا ادیت بی نقص بود.
نقل قول کردن
_ _
#25 _ _ 1399-08-27 17:54
عجب کمیکی بود خیلی خوشم اومد اینقدر که دیگه طاقت نیووردم و رفتم شماره بعدو انگلیسیشو خوندم.خیلی عالی بود
نقل قول کردن
Ali_avenger
#26 Ali_avenger 1399-09-17 17:33
منتظر قسمت چهار بودم تمیدوارم از دست زامبی ها خلاص شن مرد عنکبوتی هم خیلی ضعیف شده هر جا میزن زامبی ها هستن وقتی تو قسمت ۱ گلاکتوس رو اونجوری دیدم برگام ریخت وقتی کاپیتان مارول رو دیدم دیگه کاملا تو این کمیک فکر کردم دیگه کار مارول تمومه اون کاپیتان مارول بود یکی از قویترین شخصیت های خوب مارول یعنی موندم چی بگم برم قسمت چهارم روببینم
نقل قول کردن
Ali_avenger
#27 Ali_avenger 1399-09-21 15:23
پنج کاشکی سریع بیاد خیلی منتظرم
نتونستم زامبی نبینم رفتم زامبی های مارول و برگشتشو دیدم
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#28 amirali dark 2021 1399-09-28 14:32
سلام خیلی ممنون
نقل قول کردن
Captain_rogers
#29 Captain_rogers 1399-09-28 14:46
کمیک خيلي جالبیه :lol:
و در عین حال دارک هم هست ;-)
نقل قول کردن
hmdh
#30 hmdh 1399-09-28 17:05
۱۱۵۲مین کمیک این سایت عالی
نقل قول کردن
slade wilson
#31 slade wilson 1399-09-28 17:53
ماشاالله از اون کمیکاس که کاربرای سایت براش بال میزنند :-) :lol: اخیلی عالیه از خواندنش خسته نمیشین با خیلی از کمیک‌ های زامبی دیگه فرق داره و همین تفاوتش باعث شده این کمیک آنقدر جذاب و خواندنی باشه از اقایان کورشلی . مهبد آقا .و علی وفایی صفت که هتریک کردن ممنونم سه کمیکو خودش ادیت و ترجمه کرده :-) و همچنین از ناظر ترجمش استاد بزرگوار مهدی ترابی مهربانی صمیمانه تشکر میکنم.
نقل قول کردن
Captain_rogers
#32 Captain_rogers 1399-09-28 18:11
به نقل از hmdh:
۱۱۵۲مین کمیک این سایت عالی

چقدر پاش نشستی و شمردی تا به نتیجه رسیدی :o
نقل قول کردن
hmdh
#33 hmdh 1399-09-28 20:33
به نقل از Captain_rogers:
به نقل از hmdh:
۱۱۵۲مین کمیک این سایت عالی

چقدر پاش نشستی و شمردی تا به نتیجه رسیدی :o

تقریبا ۱‌ روز
نقل قول کردن
dead spider
#34 dead spider 1399-09-29 12:57
کمیک به این دارکی و خفنی ندیدم ! ممنون که قسمت ۵ را ترجمه کردید من کلا از سری زامبی های مارول خوشم میاد :lol:
نقل قول کردن
am.spider
#35 am.spider 1400-11-12 19:39
من از اعضای تازه وارد دنیای مارول هستم و این طور که دارم میبینم بنظرم با سری جذاب و فوق العاده ای طرف هستیم
از همین الان قبل از خوندنش از جناب آقای ترابی مهربانی و جناب وفایی صفت و همه دست اندرکاران سایت بسیار محبوب اسپایدی تشکر ویژه میکنم
من خیلی از کمیک هاتون رو خوندم و واقعا از سایتتون ممنونم
و یه سوال کوچیک داشتم که شما شماره های قبل از سری مرد عنکبوتی برتر (۱تا۷۰۰مرد عنکبوتی شگفت انگیز) رو ترجمه نکردین؟
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#36 The amazing spiderman 1400-11-12 20:23
#35:
خوش اومدی به سایت
نه ترجمه نکرده ولی به زودی شنیدم قراره که از شماره ۱ امیزینگ اسپایدرمن شروع کنن بیان جلو
(البته داستان‌های مهم مثل مرگ‌گوئن، کلون ساگا، شکار کریون و ... ترجمه شدن
نقل قول کردن
am.spider
#37 am.spider 1400-11-12 21:41
به نقل از The amazing spiderman:
#35:
خوش اومدی به سایت
نه ترجمه نکرده ولی به زودی شنیدم قراره که از شماره ۱ امیزینگ اسپایدرمن شروع کنن بیان جلو
(البته داستان‌های مهم مثل مرگ‌گوئن، کلون ساگا، شکار کریون و ... ترجمه شدن

خیلی ممنونم :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37