10 شخصیت خبیث برتر مارول که ابتدا زیاد محبوب و شناخته شده نبودند!

10-شخصیت-خبیث-برتر-مارول-که-ابتدا-زیاد-محبوب-و-شناخته-شده-نبودند

گاهی مدتی طول میکشه یک ویلن بتونه خودشو مطرح کنه و بتونه به درجه ای که الان هستش برسه!

مقدمه: ابرشروران مارول در زمره بهترین ها در دنیای کمیک هستند. این دشمنان رعب آور سالهاست که دارند قهرمانان را مورد امتحان قرار میدهند و کمک کرده اند تا مارول ناشر نامبر وان جهان کمیک بوک شود. همه عاشق و دلباخته یک ویلن خوب هستند زیرا آنها طعم و چاشنی اضافه ای به قصه می بخشند و برخی حتی از قهرمانانی که باهاشون خصومت دارند نیز محبوب تر شده اند. با این حال در این مقاله به 10 تایی میپردازیم که وقتی خلق شدند چندان مورد توجه قرار نگرفتند و چندین سال طول کشید تا درجه یک شدند!

مقالات زیر را هم حتما بخوانید:

10 قهرمان برتر مارول که ابتدا زیاد محبوب و شناخته شده نبودند!

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

15 شخصیت برتر دنیای کمیک که اولش فقط یک شوخی بودند!

 

10- کیل مانگر (Killmonger)

کیل مانگر (Killmonger)

همانطور که در این مقاله معرفی اش کردیم، کیل مانگر از دشمنان اصلی شخصیت پلنگ سیاه است ولی او تا زمانی که در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا نکرد هرگز از خبیث های درجه یک مارول به حساب نمی آمد. در واقع یکی از دلایل موفقیت فیلم "پلنگ سیاه" حضور کیل مانگر در آن بود. واقعا به سختی میشه گفت که در این فیلم حق با وی نبود. متدهایش عالی نبودند ولی درباره موارد دیگر حق با او بود، از اینکه واکاندا به دیگران کمک نمیکنه تا بحث نژادپرستی استعمارگونه. همین حضور ستاره گونه باعث شد تا این شخصیت از هر آنچه که قبلا بوده محبوب تر بشه. در دنیای کمیک کیل مانگر هرگز به اندازه ای که در این فیلم اهمیت داشت، مهم نبود. آره، او حضور داشت و خیلی هم با پلنگ سیاه میجنگید ولی نمیشد اصلا بهش لقب محبوب یا موفق را داد.

 

9- کور واک (Korvac)

کوروک

"حماسه کور واک" (The Korvac Saga) یکی از دوست داشتنی ترین داستان های مربوط به اونجرز از نظر هواداران است که در آن اونجرز با یکی از خطرناک ترین دشمنان خود دست و پنجه نرم کردند به نام «مایکل کور واک». کور واک در اصل شکست ناپذیر بود و به راحتی تیم را شکست داد. با این حال تا قبل از این داستان او فقط یک خبیث معمولی در داستان های اولیه "نگهبانان کهکشان" بود. او اهل قرن 31 میلادی و یک متخصص بسیار ماهر رایانه بود و در دنیای شماره 691 مارول زندگی میکرد. ولی در نهایت به انسان ها خیانت کرد و رفت سمت نژاد بیگانه و متخاصم «بادون» (برای آشنایی با بادون ، این مقاله رو بخونید). همین موقع بود که به دشمن گروه اریجینال "نگهبانان کهکشان" تبدیل شد (نسخه اریجینال نگهبانان کهکشان تا سالها گمنام بودند). بادون ها، کور واک را به یک سایبورگ برده تبدیل کردند و در نتیجه او علیه آنها قیام کرد و با دسترسی به منبع قدرت های کیهانی "گالاکتوس" ، به موجودی خدامانند و بسیار نیرومند تبدیل شد. سپس به گذشته سفر کرد و دشمن اونجرز شد. در واقع از وقتی این اتفاق افتاد و سر و کله اش در داستان های اونجرز پیدا شد، این شخصیت هم باحال و موفق شد.

 

8- آلتران (Ultron)

التران

آلتران بی شک یکی از بزرگترین و برترین دشمنان کل تاریخ اونجرز است ولی همیشه این طور نبود! در واقع برای مدتی نسبتا طولانی او نوعی ربات خبیث کلیشه ای بود. او علیه اونجرز دشمنی داشت ولی اکثر دشمنان این تیم همین خاصیت را داشتند. در حقیقت تا وقتی که آلتران جسم خودش را با فلز آدامانتیوم ارتقا نداده بود، نمیشد او را تهدید عمده ای علیه اونجرز به حساب آورد. البته او همیشه سرسخت بود ولی بدون آدامانتیوم قادر به ایستادگی علیه اونجرز نبود. و وقتی تقریبا شکست ناپذیر شد ، سطح تهدید آمیز بودن او به سطح بالاتری رفت و تبدیل شد به یکی از ترسناک ترین خبیث های مارول!

 

7- کانگ فاتح (Kang the Conqueror)

  کانگ فاتح (Kang the Conqueror)

کانگ فاتح یکی دیگر از ویلن های نمادین مارول است که ابتدا زیاد اینطور نبود! نسخه های متعددی از این شخصیت وجود داشته و در نخستین حضورش در دنیای کمیک اصلا با این نام شناخته نشد (این مقاله را بخوانید)! بلکه اسمش «راما تات» (Rama-Tut) بود و بسان یکی از فراعنه مصر باستان به تصویر کشیده شد! بعدا معلوم شد او همان کانگ بوده که در گذشته سفر کرده و یک فرعون شد و با چهار شگفت انگیز درگیری پیدا کرد. داستانش بد نبود ولی به نظر نمیومد این شخصیت چیزی بیش از یک خبیث یک بار مصرف باشد. با این حال چند سال بعد او به عنوان کانگ فاتح برگشت و با اونجرز بارها جنگید و اینگونه یک اسطوره زاده شد. او در نهایت یکی از مرگبارترین دشمنان اونجرز شد، فاتحی قدرتمند که اعضای تیم را تا نهایت توان خود به چالش کشید.

 

6- رُبات های سِنتینل (The Sentinels)

رُبات های سِنتینل (The Sentinels)

امروزه ربات های موسوم به «سنتینل» یکی از عیان ترین تهدیدها  علیه گروه مردان ایکس و کل دنیای جهش یافته ها به حساب میان و در چندین دنیای موازی دیده ایم که چطور تونسته اند بر جمعیت جهش یافته ها چیره شده و حتی ابرقهرمانان غیر جهش یافته را نیز به خاک و خون بکشانند! با این حال وقتی در دهه 60 میلادی در کمیک های X-Men خلق شدند چنین خاصیتی درباره آنها به چشم نمیخورد. یعنی بیشتر شبیه ربات های معمولی بودند که ایکس من ها به راحتی شکستشان میدادند! اما نویسنده ای زبردست به نام «کریس کلرمونت» به همراه طراحی افسانه ای به نام «جان بیرن» در داستان فوق العاده "روزهای گذشته و آینده"، آنها را دگرگون ساخته و به خوانندگان نشان دادند چقدر میتونند خطرناک باشند. این موضوع باعث شد تا نگرش ما نسبت به آنها به کل تغییر کند.

 

5- جاگرنات (Juggernaut)

جاگرنات (Juggernaut)

جاگرنات از دشمنان بسیار قدیمی مردان ایکسه که در شماره 12 از سری اول X-men خلق شد، یعنی در دورانی که ایکس من کلا زیاد معروف و محبوب نبود و چیزی نمانده بود کنسل بشه! او چندین بار با تیم جنگید ولی اونقدرها که الان خطرناک و شکست ناپذیر به حساب میاد، تحویلش نمیگرفتند و خبیثی درجه دو به حساب می آمد! تا اینکه داستان معرکه "کسی نمیتواند جلوی جاگرنات را بگیرد" در کمیک های اسپایدرمن منتشر شد و از آن موقع به بعد او یکی از درجه یک های مارول شد و با بسیاری از قهرمانان قوی این شرکت مثل هالک جنگیده.

 

4- آپوکالیپس (Apocalypse)

اپوکالیپس - اخرالزمان - x-men

تا سالهای سال «آپوکالیپس» به عنوان اولین جهش یافته عالم به شمار می آمد اما بعدا معلوم شد اولین جهش یافته عالم شخصیتی به نام «سلین» است که بهش در این مقاله اشاره شده. در هر حال، آپوکالیپس نام اصلی اش «ان صباح نور» است و در مصر باستان متولد شد و شاید بتوان گفت بزرگترین تهدیدی است كه مردان ایكس باهاش روبرو شده اند. ابتدا وقتی در كمیك های تقریبا كم اهمیت X-Factor خلق شد، كسی فكر نمیكرد به شخصیت مهمی بدل شود ولی خیلی زود تبدیل شد به بزرگترین تهدیدی كه مردان ایكس تا به حال با آن مواجه شده اند چون قصد دارد تمام موجودات زنده روی كره زمین را نابود و همه چیز را از نو و به میل خودش بسازد! او اعتقاد دارد كه فقط آنهایی كه نیرومند هستند حق زندگی دارند و موجودات ضعیف باید نابود شوند.

 

3- کینگ پین (Kingpin)

ویلسون فیسک کینگ پین

در اولین حضور کینگ پین در دنیای کمیک که در شماره های 50 تا 52 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز روی داد، او صرفاً بسان یک ارباب جنایت توسط استن لی به تصویر کشیده شد که البته علاقه عجیبی داشت به اینکه خودش به طور عملی در فعالیت های تبهکارانه اش دست داشته باشد. در حضورهای بعدی او (که باز هم استن لی داستانش را نوشت) او بیشتر شبیه به یک ابرشرور استاندارد شد که به دنبال دستیابی به اشیاء و سلاح های خاص و باستانی بود تا برنامه هایش را بهتر به پیش ببرد ولی اسپایدرمن مدام مانع موفقیت او میشد. تا اینکه از اوایل دهه 80 میلادی و با شروع run معروف فرانک میلر در کمیک های دردویل (Daredevil)تکامل شخصیتی او نیز شروع شد و به شکل رئیس نقشه کش و بی رحم دنیای تبهکاران درآمد که همواره با دوز و کلک خودش را از چنگ قانون دور نگه میداشت. در واقع او با تبدیل شدن به تاجری كه از مقبولیت زیادی در جامعه برخوردار است برای خودش و فعالیت های مجرمانه خودش پوششی درست کرده بود. این تغییر در اهداف او واقعا شوكه كننده بود چون سخته كسی را كه همیشه با بی رحمی آدم كشته را در قالب یك تاجر و كارآفرین خوش نام دید ولی در عین حال چرخشی منطقی برای كاراكتری مثل فیسك محسوب شد و او را از نظر شخصیتی ارتقا داد و این خصوصیات او در دهه های گذشته ادامه داشته است و چند وقت پیش با انتخاب شدن فیسک به عنوان شهردار نیویورک به اوج خودش رسید! 

 

2- سِیبرتوث (Sabretooth)

سِیبرتوث (Sabretooth)

سیبرتوث را الان به عنوان دشمن نامبر وان شخصیت برتری همچون ولورین میشناسند ولی وقتی برای اولین بار در دنیای کمیک خلق شد اینطور نبود. در حقیقت او در کمال تعجب در شماره 14 از کمیک Iron Fist خلق شد، قهرمانی که خودش چندین سال طول کشید تا محبوبیت پیدا کنه! بعدشم تا مدتها خبری ازش نبود تا اینکه کریس کلرمونت از او در کمیک های Uncanny X-men استفاده کرد و از او به عنوان حریف اصلی ولورین بهره گرفت. این باعث اتفاقات شگفت انگیزی برای سیبرتوث شد زیرا خیلی زود او را به گذشته رمزآلود ولورین ربط دادند و حتی تا مدتها معلوم نبود او چه نسبتی باهاش داره (آیا برادر ناتنی ولورین است یا حتی پدر او؟!). در هر حال، الان جوری شده که ولورین و سیبرتوث از یکدیگر جداناپذیر شده اند.

 

1- ثانوس (Thanos)

تانوس

ثانوس را الان یکی از برترین ویلن های کل تاریخ کمیک بوک میدانند و همیشه اوضاع به این شکل نبود. او ابتدا در شماره 55 از کمیک The Invincible Iron Man خلق شد و تا سالها فقط در چند داستان کم اهمیت ظاهر شد و کلا هر جا خالقش یعنی جیم استارلین داستان مینوشت از او استفاده میکرد. مثلا در کمیک های "آدام وارلاک" یا "کاپیتان مارول". معلوم بود که استارلین برایش برنامه داره ولی مساله اینجا بود که این کمیک ها پیش از موعد کنسل میشدند و بنده خدا استارلین فرصت پیدا نمیکرد برنامه هایش را به اتمام برسونه! درسته که ثانوس یک ویلن خطرناک بود ولی هرگز شخصیتی که الانه نبود. تا اینکه قضیه دستکش بینهایت و  سنگ های بینهایت و کمیک آن پیش آمد و خوانندگان فهمیدند او چقدر تهدید آمیز است. و البته در MCU بود که ثانوس تبدیل شد به یکی از شناخته شده ترین ها در کل عالم هستی!

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 قهرمان برتر مارول که ابتدا زیاد محبوب و شناخته شده نبودند!

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

15 شخصیت برتر دنیای کمیک که اولش فقط یک شوخی بودند!

معرفی 20 عضو "اترنالز" (ETERNALS)

20 حقیقت مهمی که باید درباره‌ی "ابدی‌ها" (ETERNALS) بدانید

معرفی ثانوس

معرفی 10 گروه خبیث برتر مارول

15 حقیقت مهمی که باید درباره کینگ پین (KINGPIN) بدانید

شماره آخر كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

معرفی 10 دشمن برتر گروه افراد ایكس (X-MEN)

معرفی 10 گروه خبیث برتر مارول

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول

15 حقیقت مهمی که باید درباره «کانگ فاتح» بدانید

 معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

5 رویارویی برتر مرد عنکبوتی و ثانوس (THANOS)

رتبه بندی قوی ترین خبیث های دنیای سینمایی مارول

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

10 خبیث ثروتمند در کمیک های مارول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-06-30 13:14
خسته نباشید استاد ترابی
به نظرم سایت به یه همچین مقاله ای در مورد ویلن ها نیاز داشت. راستش من همشون رو میشناختم و میشناسم؛ ولی خب به خاطر mcu و دنیای سینما نبوده بلکه به خاطر سایت شما بوده. خیلی با مقالات ارزشمندتون حال میکنم؛ امیدوارم همین راه رو در آینده هم پیش بگیرید.

ممنون از سایت همیشه فعال spidey
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-06-30 13:22
سلام
ممنون بابت مقاله.
بی برو و برگرد ابرشروان مارول توی کمیک ها بهترین هستند! اکثرا یا خبیث های بسیار سمپاتیکی هستند که انگیزه های خوبی دارند یا تحدیدات بسیار مهم و خطرناکی هستند و قهرمان رو نابود میکنند یا شر مطلق هستند و اونقدر سیریش هستند که خطر بزرگی محسوب میشن. بعضی هاشون از همون اول خلقت مهم و بزرگ هستند و از همون اول در داستان مهمی خلق شدند (مثل گالاکتوس که در run عالی استن لی و جک کربی به وجود اومد) اما بعضی از این خبیث ها در ابتدا دشمنان خاصی برای قهرمان های ما نبودند و بعد ها تونستند اسم و رسمی به هم بزنند. مثلا ثانوس که اون ابتدا موضوعات عجیبی مثل هلیکوپتر داشتن او به کار میرفت، وقتی در رویداد عظیم "دستکش بی نهایت" حضور داشت شد همون خبیث مغرور و قدرتمندی که ما سراغ داریم. و البته حضور او در mcu باعث شد که حتی یکی از محبوبترین خبیث های جهان بشه! یا کینگ پین که در کمیک های اولیه که توشون حضور داشت یک خبیث چاقالو بود که شاید خیلی ها فکر میکردند مثل بقیه اسم های کوچکی که توی دنیای بزرگ مارول هستند گم میشه اما وقتی توی کمیک های دردویل حضور پیدا کرد، خبیث بسیار مهم تری شد و کم کم شخصیتش ارتقا پیدا کرد و تونست توی اقتباس های فوق‌العاده ای مثل "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" یا سریال "دردویل" حضور پیدا کنه. بعضی از این خبیث ها هم توی اقتباس هاشون اونقدر خوب بودند که توی دنیای کمیک هم بهتر شدن مثل کیلمانگر. در کل این مقاله بسیار عالی بود و ما رو با دنیای ابرشروران مارول بیشتر آشنا کرد.
با تشکر.
نقل قول کردن
P.B.P
#3 P.B.P 1400-06-30 13:46
سلام ممنون از استاد ترابی عزیز
مقاله خیلی خوبی بود
واقعا بعضی وقتها بازیگر ها و داستان ها شخصیتی رو از این رو به آن رو می کنند که نمونشون در مقاله گفته شده،از سه مورد اول خوشم میاد.
خسته نباشید.
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
-1 #4 Pooyan mirzahosseini 1400-06-30 14:22
سلام خسته نباشید ( من یه مدت نبودم معذرت می‌خوام )
از وقتی که مارول و دی سی هستن داشتن کنار همدیگه حرکت میکردن و بنظرم فاصله زیادی بینشون نبود و اینکه ابرقهرمان های دی سی هم خیلی محبوب بودن وقتی که تصمیم گرفتن دنیای سینمایی شوم رو شروع کنن مارول بهتر عمل می‌کنه و دی سی هم بد شروع می‌کنه و کیفیت کار های دنیای سینمایی مارول خیلی بهتر از دی سی میشه و مارول محبوب تر و بهتر میشه دنیای سینمایی مارول از پتانسیل شخصیت های خودش استفاده می‌کنه که این شخصیت ها هم جزوشون بودن البته دنیای سینمایی تنها دلیل محبوبیت و معروف تر شدن این ویلن ها نیست مارول نویسنده های خوب زیادی داشت و داره که داستان های فوق‌العاده ای مینوسن و از ویلن ها به بهترین شکل استفاده میکنن و من واقعاً ویلن هارو بیشتر از ابرقهرمان ها دوست دارم ممنون برای مقاله
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1400-06-30 14:34
به نقل از Pooyan mirzahosseini:
سلام خسته نباشید ( من یه مدت نبودم معذرت می‌خوام )
از وقتی که مارول و دی سی هستن داشتن کنار همدیگه حرکت میکردن و بنظرم فاصله زیادی بینشون نبود و اینکه ابرقهرمان های دی سی هم خیلی محبوب بودن وقتی که تصمیم گرفتن دنیای سینمایی شوم رو شروع کنن مارول بهتر عمل می‌کنه و دی سی هم بد شروع می‌کنه و کیفیت کار های دنیای سینمایی مارول خیلی بهتر از دی سی میشه و مارول محبوب تر و بهتر میشه دنیای سینمایی مارول از پتانسیل شخصیت های خودش استفاده می‌کنه که این شخصیت ها هم جزوشون بودن البته دنیای سینمایی تنها دلیل محبوبیت و معروف تر شدن این ویلن ها نیست مارول نویسنده های خوب زیادی داشت و داره که داستان های فوق‌العاده ای مینوسن و از ویلن ها به بهترین شکل استفاده میکنن و من واقعاً ویلن هارو بیشتر از ابرقهرمان ها دوست دارم ممنون برای مقاله

دوست عزیز ممنون میشم اگر تو هر کامنتتون بین مارول و دی سی مقایسه نکنید. الان این مقاله که ربطی به دی سی نداشت، داشت؟ پس لطفا برای اینکه سو تفاهم ایجاد نشه بیشتر رعایت کنید . ممنونم
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#6 Pooyan mirzahosseini 1400-06-30 14:42
به نقل از mtm:
به نقل از Pooyan mirzahosseini:
سلام خسته نباشید ( من یه مدت نبودم معذرت می‌خوام )
از وقتی که مارول و دی سی هستن داشتن کنار همدیگه حرکت میکردن و بنظرم فاصله زیادی بینشون نبود و اینکه ابرقهرمان های دی سی هم خیلی محبوب بودن وقتی که تصمیم گرفتن دنیای سینمایی شوم رو شروع کنن مارول بهتر عمل می‌کنه و دی سی هم بد شروع می‌کنه و کیفیت کار های دنیای سینمایی مارول خیلی بهتر از دی سی میشه و مارول محبوب تر و بهتر میشه دنیای سینمایی مارول از پتانسیل شخصیت های خودش استفاده می‌کنه که این شخصیت ها هم جزوشون بودن البته دنیای سینمایی تنها دلیل محبوبیت و معروف تر شدن این ویلن ها نیست مارول نویسنده های خوب زیادی داشت و داره که داستان های فوق‌العاده ای مینوسن و از ویلن ها به بهترین شکل استفاده میکنن و من واقعاً ویلن هارو بیشتر از ابرقهرمان ها دوست دارم ممنون برای مقاله

دوست عزیز ممنون میشم اگر تو هر کامنتتون بین مارول و دی سی مقایسه نکنید. الان این مقاله که ربطی به دی سی نداشت، داشت؟ پس لطفا برای اینکه سو تفاهم ایجاد نشه بیشتر رعایت کنید . ممنونم

اگر دقت کنید هدف اصلی من مقایسه دی سی و مارول نبود اما بله چشم
نقل قول کردن
blaksummerz
#7 blaksummerz 1400-06-30 15:44
ببخشید بابت اسپم
هشدار اسپویل سریال لوکی!



















اینکه مرد سیاه پوستی که در آخر قسمت آخر فصل ۱ سریال لوکی بر تایم لاین نظارت داره همون کانگ فاتحه,تایید شده؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#8 Agent bishop 1400-06-30 17:17
به نقل از blaksummerz:
ببخشید بابت اسپم
هشدار اسپویل سریال لوکی!



















اینکه مرد سیاه پوستی که در آخر قسمت آخر فصل ۱ سریال لوکی بر تایم لاین نظارت داره همون کانگ فاتحه,تایید شده؟


بله
نقل قول کردن
AS-Spider
#9 AS-Spider 1400-06-30 18:01
سلام علیکم یه مقاله پرفکتوی دیگه واقعا این مقاله ها نباشن اطلاعات ما خیلی خیلی کم میبود در مورد کمیک بوک های مارول
دست شما درد نکنه.
به نقل از blaksummerz:
ببخشید بابت اسپم
هشدار اسپویل سریال لوکی!



















اینکه مرد سیاه پوستی که در آخر قسمت آخر فصل ۱ سریال لوکی بر تایم لاین نظارت داره همون کانگ فاتحه,تایید شده؟




















اینکه مرد سیاه پوستی که در آخر قسمت آخر فصل ۱ سریال لوکی بر تایم لاین نظارت داره همون کانگ فاتحه,تایید شده؟
بله تایید شده دیگه اونجا خودشم یه اشاره ای کرده بود.
نقل قول کردن
P.B.P
#10 P.B.P 1400-06-30 18:57
سلام دوست عزیز
خوبه که پایین سایت نوشته اسپم نفرستید.
چرا سوالتون رو توی این مقاله نپرسیدید و نفرستادید.
spidey.ir/.../...
جواب سوالتون:بله ایشون همون کانگ فاتح هستند و در مرد مورچه ای و زنبورک ۲ شیدایی کوانتومی هم حضور دارن.
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#11 Hail Comic Book 1400-06-30 20:22
#7
خیر ایشون کانگ فاتح نبود.
یک نسخه از کانگ بود ولی کانگ فاتح نبود توی کمیک هم داشتیم این نسخه رو که یک اسم خاص داشت که من یادم نمیاد.


مقاله جالب و مفیدی بود.
خدایی هیچ خبیثی اندازه تانوس پیشرفت نکرده.از دستگیر شدن توسط پلیس رسید به نصف کردن جمعیت جهان با یک بشکن.

تو سینما هم عملا شخصیت اصلی یکی از پر فروش ترین فیلم های دنیا(جنگ بی نهایت) و شخصیت خبیث پرفروش ترین فیلم تاریخ شد.(پایان بازی.البته اواتار با اکران دوباره تونست اول شه دوباره)
نقل قول کردن
blaksummerz
#12 blaksummerz 1400-06-30 21:17
به نقل از P.B.P:
سلام دوست عزیز
خوبه که پایین سایت نوشته اسپم نفرستید.
چرا سوالتون رو توی این مقاله نپرسیدید و نفرستادید.
spidey.ir/.../...
جواب سوالتون:بله ایشون همون کانگ فاتح هستند و در مرد مورچه ای و زنبورک ۲ شیدایی کوانتومی هم حضور دارن.

من همیشه تلاشمو میکنم که اسپم نکنم ولی دلیل اینکه در اون مقاله نپرسیدم این بود که به طور عادی وقتی حتی یک هفته از انتشار یک مقاله می گذره کسی به نظر های اون مقاله توجهی نمیکنه و یا به کسی پاسخ نمیده.
نقل قول کردن
Agent bishop
#13 Agent bishop 1400-06-30 21:53
به نقل از Hail Comic Book:
#7
خیر ایشون کانگ فاتح نبود.
یک نسخه از کانگ بود ولی کانگ فاتح نبود توی کمیک هم داشتیم این نسخه رو که یک اسم خاص داشت که من یادم نمیاد.


مقاله جالب و مفیدی بود.
خدایی هیچ خبیثی اندازه تانوس پیشرفت نکرده.از دستگیر شدن توسط پلیس رسید به نصف کردن جمعیت جهان با یک بشکن.

تو سینما هم عملا شخصیت اصلی یکی از پر فروش ترین فیلم های دنیا(جنگ بی نهایت) و شخصیت خبیث پرفروش ترین فیلم تاریخ شد.(پایان بازی.البته اواتار با اکران دوباره تونست اول شه دوباره)


آواتار و mcu جفتشون زیرمجموعه دیزنی اند و چند سال دیگه دوباره end game رو اکران میکنند تا رکود رو بزنه و اینا یه پولی به جیب بزنند .
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1400-06-30 21:57
به نقل از blaksummerz:
به نقل از P.B.P:
سلام دوست عزیز
خوبه که پایین سایت نوشته اسپم نفرستید.
چرا سوالتون رو توی این مقاله نپرسیدید و نفرستادید.
spidey.ir/.../...
جواب سوالتون:بله ایشون همون کانگ فاتح هستند و در مرد مورچه ای و زنبورک ۲ شیدایی کوانتومی هم حضور دارن.

من همیشه تلاشمو میکنم که اسپم نکنم ولی دلیل اینکه در اون مقاله نپرسیدم این بود که به طور عادی وقتی حتی یک هفته از انتشار یک مقاله می گذره کسی به نظر های اون مقاله توجهی نمیکنه و یا به کسی پاسخ نمیده.

نه. تو سایت ما اینجوری نیست. پاسخ میدن
نقل قول کردن
Amir ko
#15 Amir ko 1400-06-30 22:05
سلام با تشکر از استاد ترابی مقاله واقعا عالی بود
نقل قول کردن
s.p.i
#16 s.p.i 1400-06-30 23:20
سلام
خیلی ممنونم بابت ترجمه این مقاله
میتونم بگم مارول بهترین خبیث هارو داره
که به دست نویسنده ها مطرح و محبوب شدن دینیا سینمایی به محبوب شدن اون شخصیت کمک میکنه مثل کیل مانگر که دنیای سینمایی بهش کمک کرد
آلتران هم که تونست به لطف نویسنده ها خودشو خیلی مطرح کنه و محبوب بشه
کانگ فاتح که خب تو سریال لوکی دیدیم و یکی از دشمنان برتر اونجرز هستش کریس کارمونت و جان بیرن که دنیای ایکس من زیر و رو کردن و داستان های عالی برای این گروه نوشتن
و جاگرنات که تو کمیک مرد عنکبوتی که یکی از بهترین داستاناس جنگید و مرد عنکبوتی تونست با اراده اونو شکست بد
اعتقاد آپوکالیپس جالبه هرکس قوی‌تر باشه زنده میمونه که یجورایی میشه گفت نژاد خودشو برتر میدون
کینگ پین که یه خبیث چاقالو بود اما به لطف فرانک میلر تو دهه ۸۰ تونست به یکی از بزرگترین و خطرناک ترین خبیث ها تبدیل بشه
سیبرثون هم که خب تونست به یکی از دشمنان ولورین به نوعی دشمن شماره یک اون تبدیل بشه
ثانوس که خب اول تو یک کمیک داشت با هلیکوپتر پرواز می‌کرد بعدش تو دست کش بینهایت به یک خبیث بزرگ تبدیل شد و شهرت بدست آورد و بعدش تو فیلم که باعث شد خیلی محبوب تر بشه

تشکر بابت ترجمه
نقل قول کردن
Isidro
#17 Isidro 1402-04-21 09:38
I like the valuable info you provide in your articles.
I'll bookmark your site and check again here frequently.
I'm quite certain I'll learn many new stuff right here!
Best of luck for the next!
نقل قول کردن
Odell
#18 Odell 1402-05-08 22:17
I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.
Is this a paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare
to see a great site like this one today.
نقل قول کردن
Shay
#19 Shay 1402-05-25 10:56
Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon everyday.
It will always be exciting to read articles from other writers and practice
a little something from other sites.
نقل قول کردن
Latisha
#20 Latisha 1402-09-05 11:02
This is a topic that's close to my heart...
Take care! Where are your contact details though?
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید