10 شخصیت خبیث مارول که ونوم تا به حال باهاشون نجنگیده!

10-شخصیت-خبیث-مارول-که-ونوم-تا-به-حال-باهاشون-نجنگیده

به مناسبت رویارویی تاریخی ونوم (ادی براک) با شخصیت دکتر دووم در شماره 24 از سری جدید کمیک بوک های ونوم، این مقاله هم به روز رسانی میشود.

مقدمه: در طول تاریخ خود، ونوم با شماری از خبیث های نمادین روبرو شده است. اکثر اوقات مردم از قهرمانان توقع دارند تا با خبیث های بزرگ دنیای کمیک بوک روبرو شوند. اين روند طبیعی دنیای کمیک هستش و معمولا خبیث ها دارای خبیث های خاص خود نمی‌باشند. مگر اينکه خبیث مورد نظر کسی باشه مثل «ادی براک» ملقب به «ونوم» که از یک خبیث به نوعی «ضدقهرمان» تبدیل شده باشه. در واقع حتی میتوان ادعا کرد که پس از وقایع رویداد "پادشاه سیاه پوش" و شکست دادن «کنال» و نجات دادن عالم توسط ونوم، او به یک قهرمان تمام عیار تبدیل شده است. اما فراموش نکنیم که ونوم در سالهای ابتدایی پس از خلق شدن یکی از اعضای اصلی دشمنان مرد عنکبوتی بود و او را به طور بنیادین به چالش میکشید. ولی چیز زیادی طول نکشید که به دلیل محبوبیت بالا نوعی قهرمان بشه و برای خودش دشمنانی مخصوص دست و پا بکنه. اگه میخواهید با دشمنان برتر ونوم آشنا بشید، به این مقاله مراجعه کنید. با این حال، خبیث های فوق‌العاده‌‌ دیگری هم هستند که ونوم هرگز با اون‌ها درگیر نشده. در این لیست میتوانید ابرشرورانی رو مشاهده کنید که در کمال تعجب هیچوقت سابقه مبارزه با ونوم رو نداشته اند ولی ما دوست داریم که شاهد تقابل اون ها باشیم.

مقاله زیر را هم بخوانید:

10 شخصیت خبیث مارول که مرد عنکبوتی تا به حال باهاشون نجنگیده!

 

10- دکتر دووم (Doctor Doom)

دکتر دووم ونوم

«ویکتور وان دووم» (Victor von Doom) ملقب به دکتر دووم یک نابغه جادوگر و همچنین بزرگترین دشمن چهار شگفت انگیز است. با توجه به اینکه چهار شگفت انگیز نقش مهمی در جدا کردن سیمبیوت از اسپایدرمن داشتند و ونوم مدتی در آزمایشگاه آنها زندانی بود، جای تعجب داره که دکتر دووم تا حالا با ونوم چشم تو چشم نشده. شاید از نظر فیزیکی ونوم نسبت به دکتر دووم برتری داشته باشه ولی نبوغ و توانایی های گسترده دکتر دووم، احتمالا اون رو پیروز میدان خواهند کرد. به ویژه با توجه به اینکه دکتر دووم از نقطه ضعف های سیمبیوت (صوت و آتش) خبر داره. بنابراین شکست ونوم در این مبارزه حتمی خواهد بود.

به روز رسانی: همین امروز مورخ 12 مهرماه 1402 و در شماره 14 از سری جدید کمیک بوک های ونوم (اینجا ترجمه شده) شاهد رویارویی بین ونوم و دووم بودیم که قراره در شماره بعدی یعنی شماره 25، به اوج خودش برسه! بنابراین این مورد را از مقاله حذف شده فرض کنید.

 

9- پایرو (Pyro)

 پایرو (Pyro)

پایرو یکی از جهش یافته های شرور ماروله که سابقه عضویت در گروه "انجمن اخوت میوتانت های خبیث" (Brotherhood of Evil Mutants) رو هم داشته. قدرت اصلی پایرو کنترل آتش‌ است و ضمنا هیچوقت با ونوم نجنگیده. ممکنه فکر کنید که نبرد با یک جهش یافته آتشین، یک باخت بی‌چون و چرا رو برای ونوم رقم خواهد زد. اما توجه کنید که نقاط قوت ونوم بسیار بیشتر از نقاط ضعف او هستند. توانایی کنترل شعله های آتش پایرو کار را برای ونوم خیلی سخت خواهد کرد، در این شکی نیست، ولی ونوم سرعت و چابکی فوق‌العاده بالایی دارد و میتواند برای مدتی از شعله های آتش جاخالی بدهد. از طرفی، سرعت بالا چیزی‌ست که پایرو فاقد آن است. هر یک از توانایی های ونوم، برای شکست دادن پایرو کافی هستند. بنابراین ونوم فقط باید به اندازه کافی سریع عمل کند تا از شعله های آتش فاصله بگیرد، در این صورت احتمال پیروزی او خیلی بالا خواهد بود.

 

8- مگنتو (Magneto)

مگنتو یکی از قدرتمندترین جهش یافته های مارول است. او بزرگترین دشمن مردان ایکس، و گاهی هم متحد آنها بوده. با وجود اینکه ونوم بارها با اعضای مردان ایکس مبارزه کرده، اما ما هیچوقت اون رو در حال جنگیدن با مگنتو ندیدیم. نبرد ونوم و مگنتو بسیار جذاب و همچنین کوتاه خواهد بود. شاید ونوم زور بازوی بیشتری داشته باشه، ولی او هیچوقت نمی‌تونه حریف قدرت های تقریبا بی‌ حد و حصر ارباب مغناطیس بشه. احتمالا همگی دوست داریم شاهد مبارزه‌ای بین این دو باشیم، اما بی‌تردید نتیجه مبارزه از قبل مشخص است.

 

7- سیبرتوث (Sabretooth)

تا به حال ونوم چند بار با ولورین مبارزه کرده، ولی او هیچوقت با دشمن شماره یک ولورین، یعنی «سیبرتوث» رو در رو نشده. همانطور که ونوم مثل یک نسخه دارک تر و خشن تر از اسپایدرمن است، سیبرتوث هم همانند یک ورژن وحشی‌تر و درنده تر ولورین می‌باشد. به احتمال زیاد در این مبارزه، پیروز میدان ونوم خواهد بود. حتی اگر نسخه دارای اسکلت آدامانتیومیِ سیبرتوث در این مبارزه شرکت کند، باز هم ونوم به سادگی او را شکست خواهد داد، چون قدرت شفابخشی سیبرتوث در حد ولورین نیست و همچنین چنگال های او خیلی کوتاه هستند. از آنجا که ونوم و سیبرتوث هر دو خلق و خوی کاملا حیوانی دارند، نبرد بین این بسیار خشن و خونین، و پر از دندان های برنده خواهد بود.

 

6- ابامینیشن (Abomination)

ابامینیشن (Abomination)

ابامینیشن یکی از برترین و نیرومندترین دشمنان هالک است. او نه تنها میتونه موجود قدرتمندی مثل هالک رو به چالش بکشه، بلکه حتی گفته میشه که قدرت او از هالک هم بیشتره. ابامینیشن انقدر قوی است که بعید میدونم ونوم بتونه بهش صدمه بزنه. چراکه قدرت و دوام فرابشری ونوم به هیچ وجه نمیتونه حریف زور بازوی ابامینیشن بشه. به هر حال ما دوست داریم بدونیم که سرعت و چابکی ونوم، تا کی میتونه اون رو از دست ابامینیشن در امان نگه داره. به علاوه جالب میشه اگه سیمبیوت تصمیم بگیره با ابامینیشن پیوند بخوره، چون واقعا ترکیب خفنی به وجود می‌آید.

 

5- تایفوید مری (Typhoid Mary)

تایفوید مری یکی از دشمنان «دردویل» (Daredevil) است که میتوانید برای آشنایی با او این مقاله را بخوانید. از توانایی های تایفوید مری میتوان به مهارت های رزمی، تله کنسیس، کنترل آتش، و تله پاتی محدود اشاره کرد. شاید مهارت های رزمی او در برابر ونوم چندان موثر نباشند، اما قدرت تله کنسیس او خیلی به کار می‌آید. از همه مهمتر، توانایی کنترل آتش تایفوید مری است که ونوم رو به شدت در تنگنا قرار خواهد داد. البته همانند پایرو، ونوم میتونه با سرعت عمل بالای خود از شعله های آتش فرار کنه، اما تایفوید مری به کمک توانایی تله کنسیس خود احتمالا بر ونوم چیره خواهد شد.

 

4- رد اسکال (Red Skull)

رد اسکال برترین دشمن کاپیتان آمریکا و یکی از شیطان صفت ترین انسان های جهان است. شاید رد اسکال در زمینه مبارزه تن به تن، در برابر ونوم حرفی برای گفتن نداشته باشه، اما او از هوش بالایی برخورد دار است و یک استراتژیست نظامی قهار هم هست. در ضمن او ارتش و تجهیزات زیادی در اختیار داره و شاید با آگاهی از ضعف های ونوم، به سلاح های خاصی برای مغلوب ساختن او دست بزنه. نبرد ونوم علیه رد اسکال و ارتش هایدرای او قطعا تماشایی خواهد بود، ولی نبرد رو در روی این دو نمیتونه چندان هیجان انگیز باشه، چون این مبارزه بسیار غیرمنصفانه خواهد بود؛ ولی احتمالا همگی از کتک خوردن چنین تروریست پلیدی از ونوم لذت خواهیم برد!

 

3- آپوکالیپس (Apocalypse)

«ان صباح نور» (En Sabah Nur) ملقب به «آپوکالیپس»، شاید بزرگترین تهدیدی باشد که مردان ایکس تاکنون با آن رو ‌به ‌رو شده‌اند. آپوکالیپس تا حالا با ونوم سرشاخ نشده، ولی حتی اگه قدرت جاودانگی آپوکالیپس رو از او بگیریم، او هنوز هم میتونه به سادگی آب خوردن ونوم رو نابود کنه. لیست قدرت های آپوکالیپس بسیار طولانی است. آسیب ناپذیری، تله کنسیس، تله پورت، دستکاری مولکولی و جذب انرژی، فقط گوشه ای از توانایی های این جهش یافته قدرتمند هستند. با وجود اینکه ونوم کوچکترین شانسی در برابر آپوکالیپس ندارد، اما به هر حال مبارزه بین این دو دیدنی خواهد بود.

 

2- میستیک (Mystique)

میستیک (Mystique)

میستیک حریف جالبی برای ونوم است. البته شاید از نظر توانایی ها نابرابری زیادی بین این دو وجود داشته باشه، ولی واقعا صحنه نبرد یک کپی دقیق از ونوم با خود ونوم، از نظر بصری خیلی حماسی خواهد بود. البته این بستگی داره که توانایی تغییر ظاهر میستیک دقیقا تا چه حد گسترش داشته باشد. ما میدونیم که میستیک نمیتونه قدرت همه موجودات رو تقلید کنه. بنابراین معلوم نیست که آیا میستیک میتونه هیکل بزرگ و عضلانی، دندان های تیز و زبان دراز ونوم رو کپی کنه یا نه.

 

1- رُبات های سنتینل (Sentinels)

رُبات های سنتینل (Sentinels)

سنتینل ها ربات های غول پیکری هستند که توسط انسان ها خلق شده‌اند و رقیب سرسختی برای مردان ایکس و جهش یافته ها محسوب میشوند. با توجه به اندازه بزرگتر و توانایی های سنتینل ها، و از طرفی قدرت و چابکی فوق‌العاده ونوم، هم سنتینل ها و هم ونوم شانس پیروزی دارند. ولی کفه ترازو به سمت ونوم سنگینی میکند چون مواد ارگانیک سیمبیوت میتوانند به ربات نفوذ کرده و اجزای درونی آن را از کار بیندازند. در هر حال اگه روزی ونوم با یک ربات سنتینل در بیفته، نبرد جذاب و نفسگیری رو شاهد خواهیم بود، ولی ونوم مطمئنا پیروز نهایی مبارزه خواهد بود.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبع: CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

ونوم علیه کارنیج: 10 نبرد بزرگ سیمبیوت پدر و پسر در دنیای کمیک!

10 نبرد برتر مرد عنکبوتی با کارنیج (SPIDER-MAN VS CARNAGE)

رویداد بزرگ ونوم در سال 2019 (کارنیج مطلق/ABSOLUTE CARNAGE) - کامل + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 میزبان سیمبیوت کارنیج به غیر از «کلتوس کسدی»!

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی!

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره خدای سیمبیوت ها، کِنال (KNULL) بدانید

 شماره آخر از کمیک "کارنیج مطلق: محافظین مرگبار" ترجمه شد + لینک دانلود

رویداد «کارنیج مطلق»  چطور آغاز شد؟

کمیک مشترک جوکر و کارنیج ترجمه شد! + لینک دانلود مستقیم

رویداد پادشاه سیاه پوش (KING IN BLACK) را با ترجمه فارسی بخوانید

 نخستین حضور «کارنیج» (CARNAGE) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کلتوس کسدی/کارنیج تا به حال انجام داده است!

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

نویسنده کمیک بوک های VENOM به مرگ تهدید شد!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی"  به زبان فارسی (کامل) + لینک دانلود

لینك دانلود كمیك ونوم – VENOM

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

هالک 2
#1 هالک 2 1400-09-01 10:44
سلام
کلا با اینجور مقاله ها کیف می کنم
خیلی خوب بود
شماره ۲ که میستیک هست خیلی می تونه جالب باشه مثلا....(ببخشید من خیلی ایده دارم ولی خب ایده پردازی برای شخصیت های غیر از خودم هم خیلی جالبه )وقتی میستیک ونوم را تقلید می کنه دچار فرو پاشی بشه و نتونه که کنترل کنه خودشو (چون بالاخره کنترل روی سیمبیوت سخته)و یجورایی متوجه بشه که انگار او هم سیمبیوت داره.. :-)
درکل نظرم بود و شماره ۱۰ هم جالبه در نوع خودش
درضمن اگر میشه یسری شخصیت ها که پتانسیل معروف شدن دارند را معرفی کنید
یا شخصیت هایی که به حقشون نرسیدند
ممنون از نویسنده
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-09-01 11:30
سلام
ممنون بابت مقاله.
حتی با وجود چند سالی که ونوم توی دنیای کمیک حضور داره و داستان های نبستا معروفی رو هم تجربه کرده، باز هم قطعا خبیث ها یا قهرمانانی بودن که ونوم تجربه مبارزه با اونا رو نداشته. او در چند سال اخیر اهمیت بیش از پیش با داستان های دانی کیتس به دست آورده اما هنوز هم با خبیث ها یا قهرمانانی رو به رو نشده. اگر هم دقت کنیم بیشتر این افراد جهش یافته و مربوط به گروه "مردان ایکس" هستند که انگار ونوم خیلی باهاشون کار نداشته. بعضی ها هم شاید ونوم در برابرشون خیلی به مشکل نخورده. مثلا رد اسکال که به عنوان یه دیکتاتور باهوش شناخته میشه و شاید در مبارزه تن به تن در برابر ونوم خیلی نتونه کاری رو به پیش ببره. اما بعضی از این نبرد ها میتونند خیلی باحال باشند. مثلا نبرد دکتر دووم با ونوم چون دکتر دووم دانشمند بسیار قوی هست و ونوم هم یه موجودی که به صورت فیزیکی مبارزه میکنه. پس نبرد اونا میتونه خیلی جذاب باشه. و همینطور هم نبرد او با مگنتو که میتونه خیلی جالب باشه و ببینیم که ونوم میتونه در برابر مگنتو که فلز ها رو کنترل میکنه کاری کنه؟
مقاله بسیار جالبی بود. ممنون از آقای یارویسی بابت ترجمه.
با تشکر.
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#3 Ilia koohbor 1400-09-01 11:44
درود! :-)
مقاله عالی بود خسته نباشید ;-)
به شخصه واقعا خوشحالم که ونوم تا حالا با دکتر دووم مواجه نشده چون قطعا اگه همچین اتفاقی می افتاد خدا میدونه چه بلایی سر ونوم میومد :D
ولی بیشتر از همه ، طرفدار ترکیب ابامینیشن و ونوم شدم :lol:
البته واقعا حیفه که شخصیت نیرومندی مثل ابامینیشن با ونوم پیوند بخوره درسته ممکنه قدرتمندتر بشه (حالا یجوری میگم انگار مثلا هیچ قدرتی نداره ناسلامتی از هالکم قوی تره :lol: ) ولی خب نسبت به قبل نقطه ضعف هایی پیدا میکنه که قبلا نقطه قوتش بودن!(مثل مقاومتش در برابر آتش و صوت و ...) و ونوم هم ممکنه بر اثر مبارزات ابامینیشن آسیب جدی ای ببینه :eek:
این ترکیب فقط از نظر ظاهری جالب میشه! :-*
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#4 Spectacular-SpiderMan 1400-09-01 12:05
تشکر از جناب یارویسی بابت این مقاله زیبا
ونوم شخصیت جالب و عجیبی داره اون ابتدا یه دشمن برای اسپایدرمن بود( یکم تک بعدی) ولی کم کم شد یه شخصیت با پیچیدگی تبدیل به ضد قهرمان و اخیرا به قهرمان و به لطف داستان های زیبای اخیرش محبوب شد.
ونوم به دلیل ماهیت خودش که یه ضد قهرمان با کلی خبیث جنگیده و با کلی هم نجنگیده این مقاله به خوبی توضیح داد که تقابل ونوم با هر کدوم چه نتیجه ای داره همه می‌دونیم که ونوم با بعضی هاشون بد جور کتک میخوره :D با بعضی هام نبرد جالبی داره مثلا شماره ۴( خیلی حال می‌کنه آدم که رد اسکال از ونوم هی کتک بخوره!! ) و مثلا میستیک و کلی دیگه ...
خب باید دید سرنوشت ونوم چی میشه چه تو کمیک و چه تو فیلم ( مخصوصا با اون صحنه بعد از تیتراژ و ربط دادنش به MCU !


استاد یه سوال : امکان داره ونوم تو سه گانه دوم حضور داشته باشه و تبدیل به شرور بشه ؟ یا اصلا بیان کنال رو وارد کنن؟!
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#5 Spectacular-SpiderMan 1400-09-01 12:11
استاد می‌دونم ربطی نداره ولی نمیتونم این سوال رو چطور بپرسم
سایت اسپایدی بهترین و لایق بهترین نظرات نظرات عالی که بتونه در شأن سایت باشه چون هرچی نظر کم عمق تر باعث میشه شأن سایت رعایت نشه
خواستم بپرسم من الآن چند وقتیه که به خانواده بزرگ اسپایدی ملحق شدم تا اینجا نظراتم چطور بوده و چه مشکلاتی داشته ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ببخشید بی ربط بود ولی گفتم که مشکلات نظراتم رو رفع کنم و با نظرات بهتر و راهنمایی شما بتونم نظراتی بهتر و در شأن سایت بدم
نقل قول کردن
thor_fan
#6 thor_fan 1400-09-01 14:45
سلام خیلی ممنون بابت این مقاله‌
به نظرم تقابلش با مگنتو از همه باحالتر میشه
راستی ببخشید بابت اسپم
تریلری از دکتر استرنج۲ منتشر شده؟؟
یه جا یه تریلر ازش دیدم گفتم شاید الکی باشه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#7 Ehsan Spider 1400-09-01 17:26
سلام

دستت درد نکنه کیا جان مقاله بی نقصی بود. کیف کردیم.

ونوم به نظرم رقابتش با ابامنیشن که مطمینا قوی تر و نیرومند تر از خودشه، نبرد و مبارزه باحال و نفس گیری رو میتونه داشته باشه و البته با مگنتو که در نگاه اول مگنتو پیروز قطعی حساب میشه ولی دیدن همچین پانل هایی میتونه جالب باشه.

بازم دمت گرم داداش کارت بیسته.
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1400-09-01 18:45
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
استاد می‌دونم ربطی نداره ولی نمیتونم این سوال رو چطور بپرسم
سایت اسپایدی بهترین و لایق بهترین نظرات نظرات عالی که بتونه در شأن سایت باشه چون هرچی نظر کم عمق تر باعث میشه شأن سایت رعایت نشه
خواستم بپرسم من الآن چند وقتیه که به خانواده بزرگ اسپایدی ملحق شدم تا اینجا نظراتم چطور بوده و چه مشکلاتی داشته ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ببخشید بی ربط بود ولی گفتم که مشکلات نظراتم رو رفع کنم و با نظرات بهتر و راهنمایی شما بتونم نظراتی بهتر و در شأن سایت بدم

بنظرم شما یکی از بهترین کاربران سایت هستید که این اواخر به جمع ما اضافه شده اید
ممنون بابت نظرات خوبتون
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1400-09-01 18:46
به نقل از thor_fan:

راستی ببخشید بابت اسپم
تریلری از دکتر استرنج۲ منتشر شده؟؟
یه جا یه تریلر ازش دیدم گفتم شاید الکی باشه

نخیر
تا به حال هیج کلیپ یا تریلر رسمی از دکتر استرنج 2 منتشر نشده است
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1400-09-01 18:48
به نقل از Spectacular-SpiderMan:

استاد یه سوال : امکان داره ونوم تو سه گانه دوم حضور داشته باشه و تبدیل به شرور بشه ؟ یا اصلا بیان کنال رو وارد کنن؟!

باید دید چه اتفاقی پس از راهی به خانه نیست میفته
اگر مرد عنکبوتی mcu رو ترک کنه و برسه به دست سونی ، بله احتمالش هست ولی بنظرم با توجه به اینکه وارثان دشمنان دیگر عنکبوتی ها هم به حساب میان شاید حضور اونا محتمل تر باشه
نقل قول کردن
stofterMRM
#11 stofterMRM 1400-09-01 18:57
سلام مقاله جالبی بود من خودم خیلی دوست دارم واجه شدن ونوم با این قهرمانا مخصوصا دووم و ببینم
راستی تریلر سوم نو وی هوم اومده یا الکیه؟
نقل قول کردن
masiha_87
#12 masiha_87 1400-09-01 19:37
سلام و درود فراوان به سایت اسپایدی!
ببخشید اگه یه وقت اشتباه تایپی داشتم یا کامنتم کوتاه بود چون خودم به دلیل درس و مشق و کارهای زیاد نمی‌نویسم و دارم ویس ضبط می کنم. به نظرم مقاله کاملاً متفاوت و جالبی بود. موضوعش هم از او موضوعات بود! ولی به نظر من دیگه تا این حد اطلاعات از این شخصیت زیاده رویه! اگه اینجوری بخوایم حساب کنیم ونوم تا الان با خیلی از شخصیت‌های مارول نجنگیده و افراد داخل لیست فقط کسانی هستند که ما برای مبارزه اونها و ونوم اشتیاق داریم. البته این دلیل نمی شه که از زحمات فوق‌العاده زیاد آقا کیارش (البته بنده ایشو نمی شناسم و جسارتا به گفته ی بقیه دارم صداشون میکنم :sigh: ) که واقعاً برای مقاله سنگ تمام گذاشتن تشکر نکنم.
خسته نباشید.
استاد من میدونم کامنت هام خیلی پر جزئیات و پخته نیست ولی حتما سعی میکنم در نقد هام سنگ تموم بذارم. عذر میخوام.
نقل قول کردن
master spider
#13 master spider 1400-09-01 20:11
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:

استاد یه سوال : امکان داره ونوم تو سه گانه دوم حضور داشته باشه و تبدیل به شرور بشه ؟ یا اصلا بیان کنال رو وارد کنن؟!

باید دید چه اتفاقی پس از راهی به خانه نیست میفته
اگر مرد عنکبوتی mcu رو ترک کنه و برسه به دست سونی ، بله احتمالش هست ولی بنظرم با توجه به اینکه وارثان دشمنان دیگر عنکبوتی ها هم به حساب میان شاید حضور اونا محتمل تر باشه

یه سوال آقای ترابی.
تو کمیک دنیای عنکبوتی، گفتند که فقط یه نسخه از وارثان در مولتی ورس هست.
اگه بخوان وارثان رو نشون بدن، پس قاعدتا باید به مردعنکبوتی اصلی یعنی دنیای ۶۱۶ و مایلز مورالز و بقیه هم اشاره بکنن.
یعنی خب چون تو کمیک اینگونه توضیح دادن یکم نشون دادنشون سخت میشه، و اینکه اینجا مردعنکبوتی تام هالند به حاشیه میره، چون باید پیتر خودمون اونا رو شکست بده.
چطور میخوان اینکار رو بکنن؟!
نقل قول کردن
thor_fan
#14 thor_fan 1400-09-01 20:19
به نقل از mtm:
به نقل از thor_fan:

راستی ببخشید بابت اسپم
تریلری از دکتر استرنج۲ منتشر شده؟؟
یه جا یه تریلر ازش دیدم گفتم شاید الکی باشه

نخیر
تا به حال هیج کلیپ یا تریلر رسمی از دکتر استرنج 2 منتشر نشده است

خیلی ممنونم :-*
نقل قول کردن
masiha_87
#15 masiha_87 1400-09-01 21:36
استاد میشه این عکس رو به عنوان عکس سرتیتر مقاله بزنین؟
s4.uupload.ir/.../...
خودم درستش کردم ولی دیگه بهتر از این نشد :oops:
نقل قول کردن
raya1979
#16 raya1979 1400-09-01 22:47
نبرد ونوم و مگنتوی دوست داشتنی :cry: اصلا فکرش هم هیجان انگیزه...ممنون بابت مقاله ی عالی :roll:
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#17 Spectacular-SpiderMan 1400-09-02 00:02
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
استاد می‌دونم ربطی نداره ولی نمیتونم این سوال رو چطور بپرسم
سایت اسپایدی بهترین و لایق بهترین نظرات نظرات عالی که بتونه در شأن سایت باشه چون هرچی نظر کم عمق تر باعث میشه شأن سایت رعایت نشه
خواستم بپرسم من الآن چند وقتیه که به خانواده بزرگ اسپایدی ملحق شدم تا اینجا نظراتم چطور بوده و چه مشکلاتی داشته ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ببخشید بی ربط بود ولی گفتم که مشکلات نظراتم رو رفع کنم و با نظرات بهتر و راهنمایی شما بتونم نظراتی بهتر و در شأن سایت بدم

بنظرم شما یکی از بهترین کاربران سایت هستید که این اواخر به جمع ما اضافه شده اید
ممنون بابت نظرات خوبتون

ممنون استاد
امیدوارم بتونم نظرات خوب و در شأن سایت بدم
بازهم تشکر از بابت مقاله و مقاله ها و از همه مهم تر بودن این خانواده بزرگ
نقل قول کردن
civil war 2
#18 civil war 2 1400-09-02 00:38
گیم پلی spidey برای بازی انتقام جویان اومد تعریفی نداشت نمیدونم چرا یاد بازی های قدیمی مرد عنکبوتی افتادم با اینکه مال بازی مربوط نسل جدید هست ولی حرکاتش منو یاد حالت پفکی بازی های پلی استیشن قدیمی انداخت حرکاتش هم تکراری بود مثل گیم پلی غنی بازی اختصاصی مردعنکبوتی نبود که هر لحظه از مبارزه یه دفعه یه حرکت جدید میزد و سوپرایزت می کرد خوشم نیومد، یادمه وقتی خبر ساخت این بازی اومد و شرح ویژگی هاش اولین چیزی که به ذهنم رسید یه بازی اپن ورد با تخریب به سبک بتلفیلد با این ذهنیت حال کردم و گفتن قرار هست لباس و دنیای شخصیت ها از دل کمیک ها بیرون بیاد و خالص باشه که فعلا الان اصلا تعریفی ندارن.
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-09-02 06:20
به نقل از civil war 2:
گیم پلی spidey برای بازی انتقام جویان اومد تعریفی نداشت نمیدونم چرا یاد بازی های قدیمی مرد عنکبوتی افتادم با اینکه مال بازی مربوط نسل جدید هست ولی حرکاتش منو یاد حالت پفکی بازی های پلی استیشن قدیمی انداخت حرکاتش هم تکراری بود مثل گیم پلی غنی بازی اختصاصی مردعنکبوتی نبود که هر لحظه از مبارزه یه دفعه یه حرکت جدید میزد و سوپرایزت می کرد خوشم نیومد، یادمه وقتی خبر ساخت این بازی اومد و شرح ویژگی هاش اولین چیزی که به ذهنم رسید یه بازی اپن ورد با تخریب به سبک بتلفیلد با این ذهنیت حال کردم و گفتن قرار هست لباس و دنیای شخصیت ها از دل کمیک ها بیرون بیاد و خالص باشه که فعلا الان اصلا تعریفی ندارن.

آممم.... همش دارم فکر میکنم این نظر اینجا چیکار میکنه؟ :-*
نقل قول کردن
amin Hajati
#20 amin Hajati 1400-09-02 09:32
به نقل از mtm:
به نقل از civil war 2:
گیم پلی spidey برای بازی انتقام جویان اومد تعریفی نداشت نمیدونم چرا یاد بازی های قدیمی مرد عنکبوتی افتادم با اینکه مال بازی مربوط نسل جدید هست ولی حرکاتش منو یاد حالت پفکی بازی های پلی استیشن قدیمی انداخت حرکاتش هم تکراری بود مثل گیم پلی غنی بازی اختصاصی مردعنکبوتی نبود که هر لحظه از مبارزه یه دفعه یه حرکت جدید میزد و سوپرایزت می کرد خوشم نیومد، یادمه وقتی خبر ساخت این بازی اومد و شرح ویژگی هاش اولین چیزی که به ذهنم رسید یه بازی اپن ورد با تخریب به سبک بتلفیلد با این ذهنیت حال کردم و گفتن قرار هست لباس و دنیای شخصیت ها از دل کمیک ها بیرون بیاد و خالص باشه که فعلا الان اصلا تعریفی ندارن.

آممم.... همش دارم فکر میکنم این نظر اینجا چیکار میکنه؟ :-*

استاد باید این نظر زیر مقاله لباس های مردعنکبوتی در بازی اونجرز می بود اما بعضی وقت ها نظر یک مقاله دیگه را داخل یک مقاله دیگه مینویسن
نقل قول کردن
amin Hajati
#21 amin Hajati 1400-09-02 09:37
به نقل از mtm:
به نقل از civil war 2:
گیم پلی spidey برای بازی انتقام جویان اومد تعریفی نداشت نمیدونم چرا یاد بازی های قدیمی مرد عنکبوتی افتادم با اینکه مال بازی مربوط نسل جدید هست ولی حرکاتش منو یاد حالت پفکی بازی های پلی استیشن قدیمی انداخت حرکاتش هم تکراری بود مثل گیم پلی غنی بازی اختصاصی مردعنکبوتی نبود که هر لحظه از مبارزه یه دفعه یه حرکت جدید میزد و سوپرایزت می کرد خوشم نیومد، یادمه وقتی خبر ساخت این بازی اومد و شرح ویژگی هاش اولین چیزی که به ذهنم رسید یه بازی اپن ورد با تخریب به سبک بتلفیلد با این ذهنیت حال کردم و گفتن قرار هست لباس و دنیای شخصیت ها از دل کمیک ها بیرون بیاد و خالص باشه که فعلا الان اصلا تعریفی ندارن.

آممم.... همش دارم فکر میکنم این نظر اینجا چیکار میکنه؟ :-*

اقای ترابی چرا اقای امیرحسین حقیقی در ویدیو هاش حرفی از اپارات نمیزنه دلیل خاصی دارد؟
نقل قول کردن
هالک 2
#22 هالک 2 1400-09-02 12:09
در ضمن بهتره یه سوال بپرسم
ولی قبلش ...ببخشید من نظراتم کوتاهه من چون امسال سرنوشته باید بخونم(نهمم)
واسه همین وقت نمی کنم زیاد برم کمیک بخونم
یه سوال
این ونوم جدید (دیلان )آیا می تونه توی فیلم ها هم باشه ؟
سوال دوم اینکه
این کارتون مردعنکبوتی بیشتر واسه بچه هاست (با احترام) کارتو جدیدی در راه نیست (غیر از اون ام سی یو که قراره راجب اسپیادی باشه )؟
و اینکه نظرتون درباره ورود ایکس من با فیلم دکتر استرنج چیست ؟تریلر کی میاد ؟واینکه تاخیر خورده ؟
آخرین سوال(گفتم یه سوال ولی خب...)
من دکتر استرنج را خیلی دوست دارم ولی چرا طرفدار اسپادرمن بیشتره
ایشالله اسپایدرمن تو دکتر استرنج باشه که بازدید بره بالا..
نقل قول کردن
masiha_87
#23 masiha_87 1400-09-02 12:28
به نقل از amin Hajati:
به نقل از mtm:
به نقل از civil war 2:
گیم پلی spidey برای بازی انتقام جویان اومد تعریفی نداشت نمیدونم چرا یاد بازی های قدیمی مرد عنکبوتی افتادم با اینکه مال بازی مربوط نسل جدید هست ولی حرکاتش منو یاد حالت پفکی بازی های پلی استیشن قدیمی انداخت حرکاتش هم تکراری بود مثل گیم پلی غنی بازی اختصاصی مردعنکبوتی نبود که هر لحظه از مبارزه یه دفعه یه حرکت جدید میزد و سوپرایزت می کرد خوشم نیومد، یادمه وقتی خبر ساخت این بازی اومد و شرح ویژگی هاش اولین چیزی که به ذهنم رسید یه بازی اپن ورد با تخریب به سبک بتلفیلد با این ذهنیت حال کردم و گفتن قرار هست لباس و دنیای شخصیت ها از دل کمیک ها بیرون بیاد و خالص باشه که فعلا الان اصلا تعریفی ندارن.

آممم.... همش دارم فکر میکنم این نظر اینجا چیکار میکنه؟ :-*

اقای ترابی چرا اقای امیرحسین حقیقی در ویدیو هاش حرفی از اپارات نمیزنه دلیل خاصی دارد؟

استاد ببخشید مثل قاشق نشسته میپرم وسط ولی حتی میتونید تیک آپارات رو بگیرید (تیک سبز رو مطمئن نیسم ولی تیک طوسی رو مطمئم). اینطوری تعداد لایک و کامنت ها و فالوور ها بیشتر میشه. از طرف دیگه میتونید از معتبر ترین های ایرانم تو آپارات شناخته بشید (بین عموم) البته قصد ندارم فضولی کنم؛ فقط خواستم بگم.
نقل قول کردن
AP-omega
#24 AP-omega 1400-11-05 14:53
سلام. عضو جدید سایت هستم و خیلی از حضور(البته مجازی) در اینجا خوشحالم.
عجیب است که هیچوقت شاهد رویارویی ونوم با سیبرتوث نبودیم! چون خشونت و خونخواری سیبرتوث نسبت به همه، مخصوصاً بیگناهان، نباید به مذاق ونوم خوش بیاید.
در کل که نگاه کنیم، می بینیم ونوم درکل زیاد با جهش یافته ها (جز ولورین) برخورد نداشته.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45