وات ایف: معرفی تمامی اعضای "نگهبانان مولتی ورس"

وات ایف: معرفی تمامی اعضای "نگهبانان مولتی ورس" گاردینز guardians of multiverse مالتی ورس چندجهانی موازی چی میشد اگر محافظین what if

در قسمت فینال فصل 1 از سریال What If …? ، واچر قهرمانانی را از سرتاسر جهان های موازی به خدمت میگیره تا الترون را شکست بده. در این مقاله آنها را معرفی میکنیم و همچنین توضیح میدیم دلیل انتخاب شون توسط واچر چی بود!

از همان ابتدا ، وات ایف؟ تیم اونجرزی را در تریلرها وعده داد که نظیرش را ندیده ایم و با فینال سیزن نخست خود ، این سریال دیزنی پلاس به وعده اش عمل کرد. در واقع در اپیزود "چه میشود اگر واچر سوگند خویش را بشکند؟" شاهد باز خلقی حماسی از نبرد حماسی نیویورک در اونجرز 1  (2012) بودیم که در آن قهرمانانی از سرتاسر مولتی ورس گرد هم آمدند تا با الترونی که به سنگ های بینهایت دست پیدا کرده و به دنبال نابودی کل عالم واقعیت است ، روبرو شوند. این قسمت نه تنها یک پایان باشکوه برای فصل اول بود بلکه بار دیگر فرصت دیدار با برخی از قهرمانانی که در طول فصل 1 دیده بودیم را مهیا کرد. پس "نگهبانان مولتی ورس" کی هستند که واچر آنها را جمع کرد و از کدام دنیا آمده اند و چرا واچر آنها را انتخاب کرد؟ چون او خودش گفت که ابتدا میخواسته یک قهرمان نهایی انتخاب کند تا با الترون بجنگد ولی به این نتیجه رسید که باید یک تیم داشته باشد!

مقالات زیر هم فراموش نشود:

20 لحظه ی شوکه کننده در سریال «چه می‌شود اگر» (WHAT IF)

ایستراگ (EASTER EGG) "ها و نکات مخفی قسمت پنجم از سریال "چه میشود اگر ...؟ (WHAT IF)

ایدهٔ داستانی که قرار بود در سریال WHAT IF… مورد استفاده قرار بگیرند!

 

- کاپیتان کارتر از اپیزود "چه میشد اگر کاپیتان کارتر نخستین انتقام جو بود؟"

کاپیتان کارتر از اپیزود "چه میشد اگر کاپیتان کارتر نخستین انتقام جو بود؟"

سریال وات ایف با اپیزودی شروع شد که در آن پگی کارتر یک ابرسرباز میشود. مسیر او مشابه مسیر استیو راجرز در فیلم نخستین انتقام جو بود و البته خود استیو علیل هم به او با بر تن کرد زرهی که بهش "هایدرا بترکون" (Hydra Stomper) میگفتن بهش کمک میکرد. او حتی حمله شوما گوراث را از طریق پورتالش دفع کرد ولی همین باعث شد برای 66 سال در آینده به جلو برود. قسمت آخر نیز افتتاحیه ای مشابه با افتتاحیه فیلم "سرباز زمستان" داشت و کارتر بود که به کشتی بتراک حمله کرد و حتی بلک ویدو هم بود که او هم اینجا داشت سعی میکرد برای کارتر یک قرار رومانتیک جور کنه (همون کاری که سعی داشت برای استیو هم درصحنه های ابتدایی "سرباز زمستان" انجام بده!) تا اینکه واچر او را احضار میکنه. ولی چرا او را؟ چرا یک کاپیتان آمریکای دیگر که استیو راجرز قهرمان لقبش را یدک میکشه را از این همه دنیا انتخاب نکرد؟ دلیلش ساده است! چون این کاپیتان کارتر با ناتاشای دنیای خودش رابطه بسیار خوبی ایجاد کرده و باهاش دوست شده و واچر به همچین رابطه ای نیاز داشت برای اینکه بلک ویدوی دنیای آخرالزمانی (که بعدا در همین مقاله بهش میپردازیم) را متقاعد کنه تا بهشون در شکست الترون کمک کنه!

 

- تی چالای استار لرد از اپیزود "چه میشد اگر تی چالا، استار لرد میشد؟"

- تی چالا استار لرد از اپیزود "چه میشد اگر تی چالا، استار لرد میشد؟"

در دنیای موازی دیگری گروه راوجرز به جای پیتر کوئیل، تی چالای نوجوان را دزدیدند. شاهزاده ربوده شده به زودی راوجرز را به گروهی خیرخواه تبدیل کرد: یاغی هایی مثل رابین هود که اشیاء مسروقه را به نفع همه خرج میکنند. این اپیزود با رفتن ایگو سر وقت پیتر کوئیلی که اصلا آماده نیست و حالا در یک رستوران کار میکند به اتمام رسید. قسمت فینال فصل 1 این پایان را پی میگیرد و تی چالا و راوجرز برای یاری پیتر می آیند و به نظر میاد قراره برای همیشه جلوی ایگو را بگیرند ولی واچر به طور موقتی او را احضار میکند تا به حساب الترون برسند. او انتخاب شد به دو دلیل: 1- درسته دکتر استرنج سوپریم به دلیل قدرت های زیاد خودش رهبر گروه شد ولی این تی چالا هستش که میتونه با سخنرانی های خودش در اعضا انگیزه ایجاد کنه (یک صحنه کاملا نشون داد که استرنج در سخنرانی افتضاحه!) 2- او در سرقت و کش رفتن مهارت داره و به همین دلیل در نقشه گروه تونست سنگ روح رو از الترون بدزده!

 

- والاترین استرنج (Strange Supreme) از اپیزود "چی میشد اگر دکتر استرنج به جای دستانش، قلب خودش را از دست میداد؟"

- استرنج والاترین (Strange Supreme) از اپیزود "چی میشد اگر دکتر استرنج به جای دستانش، قلب خودش را از دست میداد؟"

"والاترین استرنج" (سوپریم) یا همون دکتر استرنج پلید ، به عنوان یک عضو غیر قابل پیش بینی از راه میرسد. حتما یادتون هست که او در تلاش برای احیای عشق از دست رفته خود ، قدرت های تعداد بیشماری از موجودات کیهانی و نیرومند را به خودش جذب کرد که در نهایت موجب نابودی دنیا خودش شد. واچر او را یک خلاء خالی از دنیای سابقش تنها گذاشت تا برای ابد به اشتباه خود فکر کند. وقتی الترون به مالتی ورس حمله ور شد، یوآتو مجبور شد در قسمت ماقبل آخر به او و همان خلاء پناه بیاورد. ما همچنان به انگیزه های استرنج والاترین مشکوک هستیم زیرا او خیلی از همتای خود در دنیای سینمایی مارول خبیث تر است. ولی در انتهای قسمت فینال به نظر واقعا پشیمان بود و انگار میخواست جبران کند و این فینال به راستی که این شانس را به او داد. او بسیار به تیم کمک کرد زیرا به آنها طلسم های محافظتی در مقابل الترون بینهایت داد. در انتها نیز زولا و کیل مانگر را در عالمی کوچک گرفتار کرد و به یوآتو قول داد که حواسش بهشون باشه. دلیل انتخاب او کاملا واضحه. واچر او را به خاطر قدرت هایش انتخاب کرد و همچنین میدونست او هر کاری میکنه تا اشتباهات خودش را جبران کنه.

 

- اریک استیونز از ایپزود "چی میشد اگر کیل مانگر ، تونی استارک را نجات میداد؟"

- اریک استیونز از ایپزود "چی میشد اگر کیل مانگر ، تونی استارک را نجات میداد؟"

در میان تمام اعضایی که واچر گرد هم آورد، کیل مانگر تنها کسی بود که میشد بهش لقب یک خبیث واقعی داد. در دنیای او او دست پروده تونی استارک شد و سپس او و همچنین تی چالا و جیمز رودز را به قتل رساند . در قسمت فینال هم شاهد پیگیری پیچش انتهایی اپیزود مختص این کیل مانگر بودیم . یعنی پپر پاتس و شوری آمده اند جنگ در شرف وقوع را پایان دهند ولی واچر او را احضار میکند تا در جدا کردن الترون از سنگ های بینهایت کمک کند زیرا او را نقشه کش قهاری میدانست. در پایان هم معلوم شد که سنگ های بینهایت را برای مقاصد خودش میخواسته و در اون عالم ایجاد شده توسط استرنج سوپریم گرفتار شد. و قطعا واچر میدانسته که در نهایت کیل مانگر بهشون خیانت خواهد کرد و به همین دلیل او را انتخاب کرد تا همه چیز طوری رقم بخوره که باید بخوره! (استرنج در پایان نبرد به واچر گفت که "تو از اول همه چی رو میدونستی که قراره دقیقا چه اتفاقاتی بیفته").

 

- ثور عیاش (Party Thor) از اپیزود "چی میشد اگر ثور یکی یدونه بود؟"

- ثور عیاش (Party Thor) از اپیزود "چی میشد اگر ثور یکی یدونه بود؟"

ثور عیاش از دنیایی آمد که شاید جنجالی ترین بود و بیشترین بار طنز را داشت زیرا او در غیاب برادر ناتنی خود (لوکی) بسیار لوس و نازپروده بار آمد (چون لوکی به جای اینکه توسط اودین بزرگ بشه به غول های یخی برگردانده شد). ثور و رفقای میان کهکشانی او به زمین رسیدند تا یک پارتی عظیم برگزار کنند که داشت به مردم و سیاره ما آسیب میزند. جین فاستر کمکش کرد تا به اشتباهتش پی ببرد و دیدیم که قول داد اصلاح شود ولی در پایانی تهدید آمیز، الترون از راه رسید.... در اپیزود فینال دیدیم که ثور عیاش داره با ربات های الترون میجنگه و شاکیه که چرا قرارش رو با جین برهم زده اند که واچر او را احضار کرد. ثور عیاش صحنه های بسیار بامزه ای رو رقم زد. واچر او را انتخاب کرد چون با رفتارش میتونست بیشترین حواس پرتی را برای الترون ایجاد کنه (خود ثور بارها گفت که در "جلب کردن توجه دیگران مهارت داره"! و چرا کاپیتان مارول را انتخاب نکرد؟ چون در اپیزود 8 دیدیم که توسط الترون شکست خورد . پس انتخاب او میتونست باعث تکرار بشه.

  

- بلک ویدوی آخرالزمانی از اپیزود "چی میشد اگر الترون پیروز میشد؟"

- بلک ویدوی آخرالزمانی از اپیزود "چی میشد اگر الترون پیروز میشد؟"

این نسخه از بلک ویدو به همراه نسخه هوش مصنوعی آرنیم زولا تنها بازماندگان دنیای خود هستند که در آن الترون جسم ویژن را تسخیر کرد و اونجرز را نابود کرد و با به دست آوردن سنگ های بینهایت به بزرگترین تهدید عالم تبدیل شد و به فکرش زد تا جهان های موازی را نیز فتح کند. در قسمت قبلی فهمیدیم که زولا به عنوان یک شخصیت دیجیتالی شده ، کلید غلبه بر الترون است و هاکای جانش را در این راه داد. ولی قبل از آنکه بلک ویدو بتواند ویروس زولا را به جان الترون بیندازد، او از آنجا رفت. این بلک ویدو ابتدا در تیم نگهبانان مولتی ورس نبود ولی آنها به دنیای آمدند تا نبرد نهایی را در دنیای او انجام دهند و در نهایت همان کلیدی که صحبتش شد ، الترون را شکست داد. در واقع فقط با تیری که در نوک آن ویروس زولا بود میتونست این کار رو بکنه و این بلک ویدو هم به همین خاطر انتخاب شد (عجب ضربه دو نفره باحالی هم با پگی به الترون زدند. عکسش اینجاست) او در انتها چون اصلا دوست نداشت به دنیای خودش برگردد، توسط واچر به دنیایی برده شد که در آن گروه اونجرز به یک بلک ویدوی جدید نیاز داشت زیرا بلک ویدوی خودشان مرده بود!

 

- گامورای پیروز (Gamora Triumphant) از اپیزود "چه میشود اگر واچر سوگند خویش را بشکند؟"

- گامورای پیروز (Gamora Triumphant) از اپیزود "ّ"چه میشود اگر واچر سوگند خویش را بشکند؟"

این گامورا از دنیایی قبلا دیده نشده می آید که در آن ثانوس را شکست داده (به کمک تونی استارک که زره ساکاری بر تن داشت) . این نکته را هم بدانید که فصل اول وات ایف اولش قرار بود 10 قسمتی باشه ولی به دلیل کرونا یک اپیزود از آن کم شد که مربوط به همین دنیای گامورا و استارک میشد و گفته میشه به فصل دوم منتقل شده. در هر حال، او شمشیر دو لبه پدرش را دارد و زره او را نیز پوشیده. او انتخاب شد زیرا داشتند دستکش بینهایت را ذوب میکردند و همچنین او "خُرد کننده بینهایت" (Infinity Crusher) را دارد، دستگاهی که میتونه سنگ های بینهایت الترون رو نابود کنه و و این کار را با سنگ های بینهایت پدرش در دنیای خودش انجام داده و تجربه خوبی در این زمینه دارد. البته در نهایت معلوم شد فقط در دنیای خودش جواب میده.

 

- هایدرا بترکون از اپیزود "چه میشد اگر کاپیتان کارتر نخستین انتقام جو بود؟"

- هایدرا بترکون از اپیزود "چه میشد اگر کاپیتان کارتر نخستین انتقام جو بود؟"

شما که انتظار نداشتید مارول یه همچین فینال باشکوهی رو بدون یک شگرد همیشگی خودش تموم کنه، ها؟ و این شگرد چیه؟ صحنه وسط تیتراژ نهایی که مثل همیشه باحال و معرکه هم هست! کاپیتان کارتر رو میبینیم که به همراه بلک ویدوی دنیای خودش محموله کشتی را پیدا میکنند و چیزی را پیدا میکنند که غافلگیر کننده است: زره هایدرا بترکون! ناتاشا بهش میگه که "یکی داخلشه" ولی کی میتونه باشه؟ گزینه اصلی استیو راجرز است چون او بود که این زره را برتن داشت ولی او الان باید بالای صد سالش باشه ولی شاید او هم در حیات تعلیقی بوده و شاید او هم مثل سرباز زمستان شستشوی مغزی داده شده تا برای هایدرا کار کنه ولی هر چی هست به نظر میاد او در فصل 2 از اعضای نگهبانان مولتی ورس باشه!

 

خب نظر شما چی چیست؟ ما که خیلی با این سریال و به ویژه دو قسمت پایانی و پیچش های آن حال کردیم. وات ایف قطعا یکی از بهترین انیمیشن های کمیک بوکی تاریخ بود که نه تنها به MCU ادای احترام کرد و دنیاهای موازی باحالی را به ما معرفی کرد بلکه هویت مستقلی هم پیدا کرد و تیم نگهبانان مولتی ورس را به ما معرفی کرد. تازه این وسط شماری از بهترین و هیجان انگیز ترین سکانس های اکشن رو به ما نشان داد! پس استاد ترابی وقتشه مقاله "20 انیمیشن برتر کمیک بوکی تاریخ" خود را به روز کنید! ما منتظریم ...!

 

سارا عفتی

سارا عفتی

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 لحظه ی شوکه کننده در سریال «چه می‌شود اگر» (WHAT IF)

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

10 حقیقت مهمی که باید درباره «واچر/ناظر» (WATCHER) بدانید

رتبه بندی پیرترین شخصیت های مارول

ایستراگ (EASTER EGG) "ها و نکات مخفی قسمت پنجم از سریال "چه میشود اگر ...؟ (WHAT IF)

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های دنیای کمیک

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

قوی ترین ابرقهرمان مارول و دی سی کیه؟

10 تیم آپ (TEAM-UP) عجیب مرد عنکبوتی در دنیای کمیک!

تمام شماره های کمیک "گناه اصلی" (ORIGINAL SIN) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 20 تفنگ قدرتمند دنیای کمیک بوک 

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

ایدهٔ داستانی که قرار بود در سریال WHAT IF… مورد استفاده قرار بگیرند!

20 حقیقت مهمی که باید درباره‌ی "ابدی‌ها" (ETERNALS) بدانید

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

5 شخصیت كمیك بوكی که قدرت های خدامانند به دست آوردند

رتبه بندی قوی ترین اهالی ازگارد در دنیای کمیک بوک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-07-15 14:26
سلام سرکار خانم عفتی!
این کامنت رو ساعت ۱۴:۲۳ مینویسم و دقیقا ساعت ۱۴:۲۰دقیقه ایپزود نهایی رو تموم کردم. واقعا محشر بود. قطعا این پایان کار نیست و قراره شاهد مولتی ورس به هم ریخته ی کاملا عجیب و غریبی باشیم! بی صبرانه منتظر فیلم های "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست، دکتر استرنج ۲، فصل ۲ لوکی، وات ایف ۲ و کاملا بی ربط، سریال مون نایت هستم :lol: !!!!
نقل قول کردن
masiha_87
#2 masiha_87 1400-07-15 14:31
تئوری: به احتمال فوق العاده زیاد، کسی داخل هایدرا کوب هست، استیو سالخورده ی خودمون باشه! چون مارول وعده داده بود که برمیگرده و واقعا دل تو دلم نیست. حالا چرا این حرف رو میزنم؟ چون استیو برگشت به زمان گذشته، ما هم که خبر نداریم چه زمانی؟! از طرف دیگه، مگه سفر زمانی فقط باعث به وجود اومدن دنیاهای موازی نمیشه؟ پس از کجا معلوم که استیو کجا رفته و چی کار کرده! سفر های زمانی هم تمام اتفاقات گذشته رو به هم ریختن. دیگه نمیتونیم به هیچکدوم از وقایع mcu در گذشته و عواقب اون (مخصوصا بعد از سریال لوکی و انتقام جویان پایان بازی) اعتماد کنیم.
نقل قول کردن
Sarah
#3 Sarah 1400-07-15 14:35
استاد شب گذشته ایده این مقاله را به من پیشنهاد دادن و‌منم سعی کردم خیلی سریع تمومش کنم. به‌همین خاطر حس میکنمایرادات تایپی زیاد داشته باشه
لطفا با دقت بخوانیدش و ایرادات را اطلاع بدهید تا تصحیح کنیم
با تشکر
نقل قول کردن
Sarah
#4 Sarah 1400-07-15 14:35
استاد هم فک کنم سرشون شلوغ بده چون وقتی مقاله رو گذاشتن اصلا لینک داخل متن نزاشتن :-|
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1400-07-15 14:39
به نقل از Sarah:
استاد هم فک کنم سرشون شلوغ بده چون وقتی مقاله رو گذاشتن اصلا لینک داخل متن نزاشتن :-|

چرا بابا. لینک داره که! مثلا همون عکس ضربه دوتایی پگی و ناتاشا به الترون.اما راس میگی. سرم شلوغ بود. بیشتر لینک میزارم
ولی در کل امان از دست شما و اون زبون شما ;-)
مقاله هم عالی بود
من‌مخصوصا از اون بخش هایی که دلیل انتخاب اعضا از سوی واچر رو‌گفته بودی خیلی خوشم اومد
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#6 AM SM BM SM 1400-07-15 14:43
سلام
ممنون بابت مقاله.
آقا چقدر این "چه میشد اگر...؟" عالی بود! واقعا وقتی تا قسمت سوم این سریال رو دیدم فکرش رو هم نمیکردم که اینقدر باحال باشه اما این سریال رفته رفته عالی تر شد و قسمت آخرش هم که خیلی خوب بود. (مخصوصا برای کمیک فن ها!) دقت کردید مارول اینجا هم همون کاری رو کرد که توش تخصص داره؟ یعنی اومد اپیزود به اپیزود شخصیت های این داستان رو معرفی کرد و در آخر همشون رو گرد هم آورد. برای همین انگیزه ها و شخصیت های اونا برای ما قابل درک بود و دیگه نیازی به معرفیشون نبود و خیلی سریع رفتیم سراغ داستان اصلی! در حالی که شاید اگر استودیو دیگه ای بود میومد یه انیمیشن سینمایی از روش میساخت و اون وقت باید همه رو یه جا انجام میداد! و البته نکته دیگه اینه که این قسمت ها فقط طوری نبودند که بگن "بیا فلان شخصیت رو معرفی کنیم!" چون هر کدوم داستان های مخصوص به خودشون رو داشتند و از هر کدوم به نحو خودشون لذت بردم و دوستشون داشتیم. البته تصمیم مارول هم برای اینکه آلتران خبیث اصلی این سریال باشه واقعا عالی بود! چون همه ما میدونیم که آلتران بدون شک خبیث بدی نبود و خبیث نسبتا خوبی بود اما میشه گفت هدر رفته ترین پتانسیل بین خبیث های mcu بود. و حالا مارول اینطوری و با این سریال خواسته که این رو از دل ما در بیاره و چقدر هم عالی این کار رو انجام میده. واقعا قسمت ۹ یک پایان باشکوه بود برای این سریال! به شکلی عالی همه چیز رو به هم وصل کرد و در نهایت یک پایان لذت بخشی رو نشونمون داد. لامصب حتی به نحوی اون زامبی های قسمت ۵ رو هم وارد داستان کرد که قشنگ حس پایان بندی چیز هایی که تقریبا توی این دو ماه دیدیم، بهمون دست بده. و از اینا گذشته نوشتن این مقاله خیلی مهمه چون نشون میده که انتخاب ها به درستی بودند و این سریال نیومده همین طور الکی هر کی رو که دیدیم جمع کنه! یعنی هر شخصیت توی قسمت نهایی داستان و نقش مخصوص به خودش رو داشت. از تیچالای استار لرد بگیر که تونست سنگ روح رو از آلتران کش بره و انگار از سخنرانی یه چیز هایی هم بلده (و البته این قسمت آخرین حضور چادویک بوزمن هم در mcu بود. :cry: ) تا ثور عیاش قسمت ۷ که هم میولنیر رو به عنوان قدرت مهمی حمل میکنه هم بلده که چطور حواس آلتران رو پرت کنه. از کاپیتان کارتر که شاید قسمت مخصوص به اون رو که کمتر از بقیه قسمت ها دوست داشته باشم اما اپیزود ۹ به خوبی داستان اون رو جمع میکنه و نقش مهمی رو برای او در نظر میگیره و البته صحنه پس از تیتراژ باحالی هم داره (اون لحظه ای که گفت "یه پایان خوش حق ما نیست؟" آدم رو یاد استیو راجرز و پایان خوش اون توی فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" با پگی کارتر میندازه که حالا کاپیتان کارتر هم با هایدرا بترکون که به احتمال خیلی زیاد استیو راجرز درونش قراره داره به پایان خوش خودش رسید.) تا دکتر استرنج اپیزود ۴ که قسمت مخصوصا به او استارت دیوانه وار شدن این سریال بود و با توجه به قدرت های زیادی هم که داره خیلی به کار محافظین مولتی ورس اومد. و بقیه شخصیت ها که هر کدوم نقش مهم مخصوص به خودشون رو عالی ایفا میکنند. و اینم بگم که من توی این اپیزود اصلا مشکل کمبود وقت رو احساس نکردم. نمیگم که این داستان کشش بیشتر رو نداشت اما همین وقت هم خیلی عالی حق مطلب رو ادا کرد و این سریال رو خیلی خوب به پایان رسوند.
نقل قول:
پس استاد ترابی وقتشه مقاله "۲۰ انیمیشن برتر کمیک بوکی تاریخ خود را به روز کنید!
البته تصمیم گیرنده اصلی آقای ترابی هستند اما به شخصه دوست دارم این سریال بره توی جمع "سریال های برتر کمیک بوکی" و رقابتش رو با اونا شاهد باشیم. (البته اگر نشه توی دوتاشون باشه!) البته خب این سریال یه انیمیشن هست و به هر حال درستش اینه که توی مقاله ای که شما ذکر کردید قرار بگیره اما به هر حال به خاطر ارتباط مستقیمش با mcu و اینکه دوست ببینم بین اون سریال ها چی کار میکنه نظر خودم رو گفتم.
با تشکر.
نقل قول کردن
Spider-Damian
#7 Spider-Damian 1400-07-15 14:48
سلام
من هم دیروز اپیزود آخر رو دیدم و واقعن سر حال اومدم.
این مقاله هم مقاله خوبی بود و خوشحالم که انقدر سریع آماده شد.
در ضمن یه چیزی که ذهنم مشغول کرده اینه که چرا تو این سریال بر عکس انیمیشن 2018 مرد عنکبوتی سلول های ناتاشا با رفتن به یه یونیورس دیگه تجزیه نشد و خیلی هلو رفت یه یونیورس دیگه . شاید منطق مارول با منطق سونی فرق داره ولی باز هم الان با توجه به یه سری مسایل :-* باید هماهنگ تر باشن
نقل قول کردن
s3000
#8 s3000 1400-07-15 14:58
پس این گامورا واسه اپیزود 10 هست که پخش نشد ؟
راستی بلک ویدو کجا فرستاده شد ؟ اپیزود 3 نبود ؟ چون از همه اپیزودا یچیزی نشون دادن تو قسمت آخر حتی اپیزود 5 ولی از اپیزود 3 چیزی نشون ندادن توی این اپیزود هم بلک ویدو مرده بود ولی کاپیتان آمریکا و کاپیتان مارول و فیوری زنده بودن دشمن اصلی هم لوکی بود
نقل قول کردن
Frank castle
#9 Frank castle 1400-07-15 14:58
ممنون بخاطر مقاله
دو تا اپیزود اخر واقعا عالی بودند.خیلی هوشمندانه بهم متصل شدند کل قسمت ها.هر از گاهی میگم دیگه ایده پردازی مارول ته کشیده اما باز ادم غافل گیر میشه.
فصل یک یسری فراز و نشیب هایی داشته اما اینکه توی قسمت اخر به این قشنگی بهم وصلشون میکنن عالی بود.حتی گامورا هم فوق العاده هوشمندانه وارد داستان میشه با اینکه هیچی ازش نمیدونیم.دو تا ایپزودی هم که کاراکتری ازش توی قسمت اخر نیست بازم با هوشمندی تمام وارد داستان میشه.
نمیشه بگی نقصان ولی خب بهتر بود قسمت گامورا هم میدیم(ولی در کلیت انچنان تاثییری در قسمت اخر نداشت و خیلی هوشمندانه توضیحات کافی رو دادند)،مورد بعدی دوست داشتم اسپایدرمن دنیای زامبی هم توی این قسمت باشه.پتانسیل وجودش توی این گروه رو داشت.
نقل قول کردن
pouya1386
#10 pouya1386 1400-07-15 15:25
سرکار خانم هفتی واقعا مقاله عالی بود
درست 2 دقیقه از تومور کردن اپیزود پایانی میگذره به دنبالش که مقاله شما رو خوندم اصلا عالی شد
ممنون ازتون
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1400-07-15 16:06
دقت کردید که مارول برای مولتی ورس خودش هم یه سناریوی اندگیم ریخت و اجرا کرد؟ حتی اونجایی که الترون رو زمین گیر کردن و همه فکر کردیم همه چی دیگه تمومه مثل صحنه جنگ بینهایت بود که داشتن دستکش رو از دست ثانوس درمیاوردن ولی با دخالت پیتر کوییل شکست خوردن.

واقعا باید به این همه هوش و ذکاوت مارول تبریک گفت که بدون اینکه کوچکتری خستگی در ما ایجاد بشه همون داستان رو تحویل داد منتهی با کلی پیچش جدید داستانی و شخصیت جدید جذاب!
و من به عنوان یکی از هواداران الترون که همیشه او را در دنیای کمیک دوستش داشتم و دارم و همیشه او را به ثانوس ترجیح میدادم، خیلی خوشحال شدم که بالاخره به حق خودش در ام سی یو رسید
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1400-07-15 16:13
و تشکر ویژه از مارول که با این کارش هم یه ایستراگ معرکه خلق کرد و هم ادای احترامی جانانه داشت به ظاهر نمادین آرنیم زولا در دنیای کمیک که باعث شد یکی از آرزوهای هواداران هم برآورده بشه:
نقل قول کردن
Sarah
#13 Sarah 1400-07-15 16:23
به نقل از mtm:
به نقل از Sarah:
استاد هم فک کنم سرشون شلوغ بده چون وقتی مقاله رو گذاشتن اصلا لینک داخل متن نزاشتن :-|

چرا بابا. لینک داره که! مثلا همون عکس ضربه دوتایی پگی و ناتاشا به الترون.اما راس میگی. سرم شلوغ بود. بیشتر لینک میزارم
ولی در کل امان از دست شما و اون زبون شما ;-)
مقاله هم عالی بود
من‌مخصوصا از اون بخش هایی که دلیل انتخاب اعضا از سوی واچر رو‌گفته بودی خیلی خوشم اومد

ممنونم استاد بالاخره ما هم دست پروده خودتون و این سایت هستیم. بابت لینکا هم ممنون. الان خیلی بهتر شده مقاله
و ممنون بابت یه چیزای ریز ولی بسیار موثری که خودتون به مقاله اضافه کردین
نقل قول کردن
Sarah
#14 Sarah 1400-07-15 16:24
و من شخصا از پایانی که برای بلک ویدو رقم خورد بسیار راضی بودم. انصافا او لایق یه همچین پایانی بود که بنظرم از پایانش در mcu بسیار بهتر بود
نقل قول کردن
Infinity Soldier
#15 Infinity Soldier 1400-07-15 16:42
سلام ممنون به همگی
تشکر از خانم عفتی بابت مقاله
این سریال دیگه تهش بود. همه چی خفن و عالی بود. اصلا واسه آدم چیزی باقی نمیذاره که بگه. اشاراتش به بقیه فیلما، روایت هایی از هر شخصیت قبل از تیم آپشون (کاری که مارول تخصص داره توش) و پایان بندی که نقطه پررنگ این 9 قسمت بود. انگار واچر همه چیز رو از قبل خبر داشت و فقط رفت توی مولتی ورس شخصیت هارو سوار مینی بوس مولتی ورس خودش و ببره به مقصد دنیای بلک ویدوی تنها. قسمت های اول که اومدن اصلا فکرشم نمیکردم قراره انقدر حماسی و بترکون تموم شه. کاش قبل از دیدن گامورای پیروز اپیزود مخصوص به خودش رو هم میدیدیم (خیلی دوست دارم بدونم جریان گامورا و تونی چیه و اون زره ساکاری از مجا اومده) ولی حالا که این اتفاق نیوفتاد صبر آدم رو برای فصل دوم کمتر میکنه. از دیدن پیام مقاله انقد ذوق کردم رشته کلام از دستم در رفت :lol: . نکته ی جالبی که چند جا دیدم این بود که این دو قسمت اخر تااااازه شد عصر التران.... اونی که تو mcu دیدیم یکی دو هفته التران بیشتر نبود :lol: :lol: . ولی به شخصه فکر نمیکنم استیوی که توی به قول خانوم عفتی هایدرا بترکون ( اسمش خیلی باحاله :D ) بود پیر بود. شاید مثل باکی یخ زده شده باشه. و از اونجایی که دقیقا همونجایی که باکی تو mcu سقوط کرد استیو هم سقوط کرد، احتمال استیوِ هایدرایی شده رو میدم. یعنی او هم مثل باکی شست و شوی مغزی داده شده. اگر این هدسم درست باشه جاش قسمت یک فصل دوم هست و نبردی مثل چیزی که در فیلم کپ 2 دیدیم رو دوباره شاهد خواهیم بود. ولی برام جالب بود با اینکه این قسمت چیزی مشابه اونجرز یک بود دعوای درون تیمی نداشتیم و بحث و جدلی وجود نداشت. خدایی ناتاشا هم بالاخره به حقش رسید و پایان خوبی داشت

((آقای ترابی برای اینکه بتونیم مقاله بنویسیم باید چیکار کنیم؟ خیلی دوست دارم برای پروژه های آینده مارول مقاله مناسبتی بنویسم))
بازم ممنون
نقل قول کردن
HosseinK
#16 HosseinK 1400-07-15 16:46
وات ایف، برای هواداری مارول مثال اون کسیه که بعد چند سال از کوچه ای که خاطرات خوب توش داشته دوباره رد میشه، با اینکه اون کوچه تغییر کرده ولی باز قدم به قدمش گذشته رو به شکل عمیقی به تصویر میکشه.
درکل یکی از نقطه قوت های این سری انیمشین همین بود که چیزیو ک میدونستیم و قبلا حسش کرده بودیم، به یه شکل دیگه تحویلمون داد و علاوه بر احیای خاطرات قدیمی به خوبی زمینه سازی کرد برای اتفاق افتادن هر حادثه عجیبی توی فیلم های پیشه رو.
ایهام و شاید ب نوعی حفره داستانی توی سریال کم نبود اما خب واقعا انقدر نکات مثبت توی سریال وجود داشت که آدم خودش نکات منفی رو نادیده میگرفت.
در ادامه باید بگم که توقع داشتم صحنه پس از تیتراژ چیز بیشتری رو نشون بده و اشاره ای کنه به احتمال اومدن شخصیت ها به دنیای اصلی ولی صرفا با نشون دادن استیو راجرزی که احتمالا پروژه سرباز زمستان روش داشته انجام میشده سریالو تموم کردن تا با ایهام بیشتر منتظر دست و پنجه دکتر استنرنج با دنیای موازی داخل فیلم خودش باشیم.
در مجموع که من واقعا لذت بردم و امیدوارم فصل دوم سریال خیلی بهتر از این فصل بشه و خسته نباشید بابت مقاله
نقل قول کردن
Unknown
#17 Unknown 1400-07-15 17:10
سلام خسته نباشید ، خیلی ممنون بابت مقالتون.
وقتی سریال وات ایف تموم کردم با خودم گفتم انصافا این سریال از توقعاتم بیشتر بود و من فقط ی سریالی برای نشون دادن احتمالاتی در دنیای دیگه بود انتظار داشتم(به طوری که با دیدن دو قسمت آخر با خودم میگفتم ایول این دیگه خیلی عالیه 8) ) از الان منتظرم که فصل ۲ ببینم ، فقط خدا میدونه چه سورپرایز هایی برامون نگهداشتن :lol:
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1400-07-15 21:15
به نقل از Infinity Soldier:

((آقای ترابی برای اینکه بتونیم مقاله بنویسیم باید چیکار کنیم؟ خیلی دوست دارم برای پروژه های آینده مارول مقاله مناسبتی بنویسم))
بازم ممنون

ببینید خیلی ها میخوان‌ برای ما نویسندگی کنن و‌ من هم فکر کنم چند بار توضیح دادم که شرایط سایت ما سخت تر از بقیه سایت هاست. کسی میتونه نویسنده سایت ما بشه که زبان انگلیسی او در حدی باشه که مقالات سایت های کمیک خارجی مثل cbr رو بخونه و‌کامل بفهمه. توانایی ترجمه هم داشته باشه و بتونه روان و بدون ایراد مطالب رو منتقل کنه ، یعنی نگارش فارسی خوبی هم داشته باشه) اطلاعات کمیک بوکی، گیم، سینما ، انیمیشن و ... هم داشته باشه ( همین خانم‌عفتی که این مقاله رو‌کار کرده لیسانس ترجمه انگلیسی داره ).
هر کسی که فکر میکنه این شرایط رو‌داره میتونه ایمیل بزنه و درخواست بده ولی قطعا ما ازش تست میگیریم و توانایی ترجمه ش رو‌ میسنجیم
نقل قول کردن
Ilya202020
#19 Ilya202020 1400-07-15 23:42
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity Soldier:

((آقای ترابی برای اینکه بتونیم مقاله بنویسیم باید چیکار کنیم؟ خیلی دوست دارم برای پروژه های آینده مارول مقاله مناسبتی بنویسم))
بازم ممنون

ببینید خیلی ها میخوان‌ برای ما نویسندگی کنن و‌ من هم فکر کنم چند بار توضیح دادم که شرایط سایت ما سخت تر از بقیه سایت هاست. کسی میتونه نویسنده سایت ما بشه که زبان انگلیسی او در حدی باشه که مقالات سایت های کمیک خارجی مثل cbr رو بخونه و‌کامل بفهمه. توانایی ترجمه هم داشته باشه و بتونه روان و بدون ایراد مطالب رو منتقل کنه ، یعنی نگارش فارسی خوبی هم داشته باشه) اطلاعات کمیک بوکی، گیم، سینما ، انیمیشن و ... هم داشته باشه ( همین خانم‌عفتی که این مقاله رو‌کار کرده لیسانس ترجمه انگلیسی داره ).
هر کسی که فکر میکنه این شرایط رو‌داره میتونه ایمیل بزنه و درخواست بده ولی قطعا ما ازش تست میگیریم و توانایی ترجمه ش رو‌ میسنجیم



من داوطلبم ولی مسئله اینه که ایا محدودیتی برای نوشتن مقالات بر حسب زمان وجود داره یعنی مثلا هر ماه حداقل باید xتا مقاله نوشت یا اصلا همچین محدودیتی وجود نداره؟
نقل قول کردن
Ilya202020
#20 Ilya202020 1400-07-15 23:51
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity Soldier:

((آقای ترابی برای اینکه بتونیم مقاله بنویسیم باید چیکار کنیم؟ خیلی دوست دارم برای پروژه های آینده مارول مقاله مناسبتی بنویسم))
بازم ممنون

ببینید خیلی ها میخوان‌ برای ما نویسندگی کنن و‌ من هم فکر کنم چند بار توضیح دادم که شرایط سایت ما سخت تر از بقیه سایت هاست. کسی میتونه نویسنده سایت ما بشه که زبان انگلیسی او در حدی باشه که مقالات سایت های کمیک خارجی مثل cbr رو بخونه و‌کامل بفهمه. توانایی ترجمه هم داشته باشه و بتونه روان و بدون ایراد مطالب رو منتقل کنه ، یعنی نگارش فارسی خوبی هم داشته باشه) اطلاعات کمیک بوکی، گیم، سینما ، انیمیشن و ... هم داشته باشه ( همین خانم‌عفتی که این مقاله رو‌کار کرده لیسانس ترجمه انگلیسی داره ).
هر کسی که فکر میکنه این شرایط رو‌داره میتونه ایمیل بزنه و درخواست بده ولی قطعا ما ازش تست میگیریم و توانایی ترجمه ش رو‌ میسنجیم



من داوطلبم ولی مسئله اینه که ایا محدودیتی برای نوشتن مقالات بر حسب زمان وجود داره یعنی مثلا هر ماه حداقل باید xتا مقاله نوشت یا اصلا همچین محدودیتی وجود نداره؟


یه چیزی هم که هست من پارکر رو از خودم بهتر میشناسم!! ولی از اون یکی قهرمانان هیچی حالیم!(حالا نه اینقدر)نیست مشکلی نداره ?
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1400-07-15 23:56
به نقل از Ilya202020:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity Soldier:

((آقای ترابی برای اینکه بتونیم مقاله بنویسیم باید چیکار کنیم؟ خیلی دوست دارم برای پروژه های آینده مارول مقاله مناسبتی بنویسم))
بازم ممنون

ببینید خیلی ها میخوان‌ برای ما نویسندگی کنن و‌ من هم فکر کنم چند بار توضیح دادم که شرایط سایت ما سخت تر از بقیه سایت هاست. کسی میتونه نویسنده سایت ما بشه که زبان انگلیسی او در حدی باشه که مقالات سایت های کمیک خارجی مثل cbr رو بخونه و‌کامل بفهمه. توانایی ترجمه هم داشته باشه و بتونه روان و بدون ایراد مطالب رو منتقل کنه ، یعنی نگارش فارسی خوبی هم داشته باشه) اطلاعات کمیک بوکی، گیم، سینما ، انیمیشن و ... هم داشته باشه ( همین خانم‌عفتی که این مقاله رو‌کار کرده لیسانس ترجمه انگلیسی داره ).
هر کسی که فکر میکنه این شرایط رو‌داره میتونه ایمیل بزنه و درخواست بده ولی قطعا ما ازش تست میگیریم و توانایی ترجمه ش رو‌ میسنجیم



من داوطلبم ولی مسئله اینه که ایا محدودیتی برای نوشتن مقالات بر حسب زمان وجود داره یعنی مثلا هر ماه حداقل باید xتا مقاله نوشت یا اصلا همچین محدودیتی وجود نداره؟


یه چیزی هم که هست من پارکر رو از خودم بهتر میشناسم!! ولی از اون یکی قهرمانان هیچی حالیم!(حالا نه اینقدر)نیست مشکلی نداره ?

عرض کردم که هر کی داوطلبه ایمیل بزنه ..
نقل قول کردن
Ilya202020
#22 Ilya202020 1400-07-16 13:53
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity Soldier:

((آقای ترابی برای اینکه بتونیم مقاله بنویسیم باید چیکار کنیم؟ خیلی دوست دارم برای پروژه های آینده مارول مقاله مناسبتی بنویسم))
بازم ممنون

ببینید خیلی ها میخوان‌ برای ما نویسندگی کنن و‌ من هم فکر کنم چند بار توضیح دادم که شرایط سایت ما سخت تر از بقیه سایت هاست. کسی میتونه نویسنده سایت ما بشه که زبان انگلیسی او در حدی باشه که مقالات سایت های کمیک خارجی مثل cbr رو بخونه و‌کامل بفهمه. توانایی ترجمه هم داشته باشه و بتونه روان و بدون ایراد مطالب رو منتقل کنه ، یعنی نگارش فارسی خوبی هم داشته باشه) اطلاعات کمیک بوکی، گیم، سینما ، انیمیشن و ... هم داشته باشه ( همین خانم‌عفتی که این مقاله رو‌کار کرده لیسانس ترجمه انگلیسی داره ).
هر کسی که فکر میکنه این شرایط رو‌داره میتونه ایمیل بزنه و درخواست بده ولی قطعا ما ازش تست میگیریم و توانایی ترجمه ش رو‌ میسنجیم



من داوطلبم ولی مسئله اینه که ایا محدودیتی برای نوشتن مقالات بر حسب زمان وجود داره یعنی مثلا هر ماه حداقل باید xتا مقاله نوشت یا اصلا همچین محدودیتی وجود نداره؟


یه چیزی هم که هست من پارکر رو از خودم بهتر میشناسم!! ولی از اون یکی قهرمانان هیچی حالیم!(حالا نه اینقدر)نیست مشکلی نداره ?

عرض کردم که هر کی داوطلبه ایمیل بزنه ..


من ایمیل زدم ولی پاسخ ندادید
نقل قول کردن
hassan91
#23 hassan91 1400-07-16 14:04
این سریال از هر لحاظ که بگی بی نظیر بود. تازه پایان اکثر دنیاهاشم نشون داد. (منظورم پایان استوریهاشه)

تازه یه الترون با شکوه هم تحویلمون داد که شایعه شده الترون در فیلم دکتر استرنج حضور خواهد داشت. چیزی که امیدوارمون میکنه اینه که مارول خیلی خوب تو جریان مولتی ورس عمل کرده و به آینده امیدوارمون میکنه.

راستی برا من سوال بود که واچر اولش گفت که کل عالم رو دنبال یک قهرمان می‌گشتم ولی بعدش به ذهنم رسید که تیم جمع کنم. به نظرتون اون قهرمان کی بوده که یه تنه الترون ابدی رو ناکوت کنه؟ :o
نقل قول کردن
parsa89
#24 parsa89 1400-07-16 20:57
سلام خانوم عفتی ممنون
تقریباً نصف قیمت عابران اسپویل شد!
نقل قول کردن
Ilya202020
#25 Ilya202020 1400-08-01 09:55
حرف از WHAT IF شد من میخوام یه وات ایف رو ببینم اونم اینه که :
WHAT IF :SPENTACULAR SPIDERMAN WASNT CANCELED :cry:
نقل قول کردن
salah12345
#26 salah12345 1400-08-13 18:30
من یه عکس دارم اینکه التران در چه می شد التران پیروز میشد در فیلم دکتر استرنج ۱ بوده و حتی صحنه نبردش با واچر هم هسته .میشه یه جا برای فکت های کاربران بزارید لطفا
نقل قول کردن
Ts7n
#27 Ts7n 1400-08-21 13:58
سريال خوبي بود اما متاسفانه فكر ميكنم كانسپتي كه براي طراحي گرافيكي انتخاب كرده بودن بيش از حد غلظت پيدا كرده بود
و به نظرتون ممكنه كه از كاركتر هاي همين انيميشن ها توي مولتي ورس ام سي يو استفاده بشه در اينده ؟
نقل قول کردن
amin Hajati
#28 amin Hajati 1400-08-23 11:05
خیلی مقاله عالی بود و انیمیشن چه میشد اگر هم عالی بود
ولی استیو دنیای کاپیتان کارتر عضو نگهبانان مولتی ورس نبود و بنظر من واچر استیو زنده شد ولی عضو نگهبانان مولتی ورس نبود
با تشکر
نقل قول کردن
amin Hajati
#29 amin Hajati 1400-08-23 11:05
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity Soldier:

((آقای ترابی برای اینکه بتونیم مقاله بنویسیم باید چیکار کنیم؟ خیلی دوست دارم برای پروژه های آینده مارول مقاله مناسبتی بنویسم))
بازم ممنون

ببینید خیلی ها میخوان‌ برای ما نویسندگی کنن و‌ من هم فکر کنم چند بار توضیح دادم که شرایط سایت ما سخت تر از بقیه سایت هاست. کسی میتونه نویسنده سایت ما بشه که زبان انگلیسی او در حدی باشه که مقالات سایت های کمیک خارجی مثل cbr رو بخونه و‌کامل بفهمه. توانایی ترجمه هم داشته باشه و بتونه روان و بدون ایراد مطالب رو منتقل کنه ، یعنی نگارش فارسی خوبی هم داشته باشه) اطلاعات کمیک بوکی، گیم، سینما ، انیمیشن و ... هم داشته باشه ( همین خانم‌عفتی که این مقاله رو‌کار کرده لیسانس ترجمه انگلیسی داره ).
هر کسی که فکر میکنه این شرایط رو‌داره میتونه ایمیل بزنه و درخواست بده ولی قطعا ما ازش تست میگیریم و توانایی ترجمه ش رو‌ میسنجیم



من داوطلبم ولی مسئله اینه که ایا محدودیتی برای نوشتن مقالات بر حسب زمان وجود داره یعنی مثلا هر ماه حداقل باید xتا مقاله نوشت یا اصلا همچین محدودیتی وجود نداره؟


یه چیزی هم که هست من پارکر رو از خودم بهتر میشناسم!! ولی از اون یکی قهرمانان هیچی حالیم!(حالا نه اینقدر)نیست مشکلی نداره ?

عرض کردم که هر کی داوطلبه ایمیل بزنه ..

به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity Soldier:

((آقای ترابی برای اینکه بتونیم مقاله بنویسیم باید چیکار کنیم؟ خیلی دوست دارم برای پروژه های آینده مارول مقاله مناسبتی بنویسم))
بازم ممنون

ببینید خیلی ها میخوان‌ برای ما نویسندگی کنن و‌ من هم فکر کنم چند بار توضیح دادم که شرایط سایت ما سخت تر از بقیه سایت هاست. کسی میتونه نویسنده سایت ما بشه که زبان انگلیسی او در حدی باشه که مقالات سایت های کمیک خارجی مثل cbr رو بخونه و‌کامل بفهمه. توانایی ترجمه هم داشته باشه و بتونه روان و بدون ایراد مطالب رو منتقل کنه ، یعنی نگارش فارسی خوبی هم داشته باشه) اطلاعات کمیک بوکی، گیم، سینما ، انیمیشن و ... هم داشته باشه ( همین خانم‌عفتی که این مقاله رو‌کار کرده لیسانس ترجمه انگلیسی داره ).
هر کسی که فکر میکنه این شرایط رو‌داره میتونه ایمیل بزنه و درخواست بده ولی قطعا ما ازش تست میگیریم و توانایی ترجمه ش رو‌ میسنجیم



من داوطلبم ولی مسئله اینه که ایا محدودیتی برای نوشتن مقالات بر حسب زمان وجود داره یعنی مثلا هر ماه حداقل باید xتا مقاله نوشت یا اصلا همچین محدودیتی وجود نداره؟


یه چیزی هم که هست من پارکر رو از خودم بهتر میشناسم!! ولی از اون یکی قهرمانان هیچی حالیم!(حالا نه اینقدر)نیست مشکلی نداره ?

عرض کردم که هر کی داوطلبه ایمیل بزنه ..


من ایمیل زدم ولی پاسخ ندادید

بله منم ایمیل زدم و گفتید که فعلا عضو گیری نمیکنیم
نقل قول کردن
IRON-MERAJ
#30 IRON-MERAJ 1400-09-16 14:54
خب خداروشکر!
حدودا تا دو هفته بعد از دیدن قسمت اخر این سریال با خودم درگیر بودم که چجوری یه قسمتو جا انداختم :-|
اما الان فهمیدم جریان چیه :lol:
رفع اسپم : واقعا معرفی جالب و هوشمندانه ای بود!
ولی به شخصه نظرم اینه که دکی استرنج وات ایف الان بیشتر یه ضد قهرمان تا یه پلید!
نقل قول کردن
Cfhcf
#31 Cfhcf 1402-10-09 19:18
آقای ترابی نظرتون درباره فصل دوم وات ایف بخصوص پایانش؟
نقل قول کردن
Gdhxgc
#32 Gdhxgc 1402-10-11 17:50
به نقل از Cfhcf:
آقای ترابی نظرتون درباره فصل دوم وات ایف بخصوص پایانش؟

میشه لطفا جواب بدین؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

 

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44