ویدئوی صحنه های پس از تیتراژ فیلم کاپیتان مارول لو رفت + شرح داستان فیلم (Captain Marvel)

Captain Marvel Spoilers

شرح داستان فیلم به همراه ویدئوهای لو رفته و صحنه های پس از تیتراژ فیلم کاپیتان مارول همگی در این مقاله!

 

همین دیشب بود که نمرات فیلم کاپیتان مارول منتشر شد و ما در اینجا نظرات منتقدین را ترجمه و قرار دادیم. اما دیشب علاوه بر این اتفاق اکران های خصوصی و افتتاحیهٔ فیلم را در برخی کشور ها داشتیم، همین اتفاق باعث شد سیل عظیمی از اطلاعات لو رفته منتشر شوند که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

خطر اسپویل شدید و لو رفتن کل داستان فیلم!!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برای دیدن ویدئوی لو رفته به انتهای مقاله بروید، مطمئنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

فیلم با رویاهای کارول شروع میشه. همون فلش بک هایی که در تریلر ها میدیدیم، کودکی کارول و زمان خلبانی او! سپس کارول بلند شده و هالا را روبه روی خود مشاهده می کند:

کارول به اتاق یان راگ (با بازی جود لا) می رود. آن ها با هم تمرین کرده و سپس یان راگ به او می گوید که تو حق استفاده از قدرت هایت را نداری. سپس متوجه می شویم که کارول دستگاهی به گردنش متصل است که باعث می شود نتواند از قدرت هایش به طور کامل استفاده کند و آن را تضعیف می کند. سپس یان راگ، او را پیش سوپریم اینتلیجنس می برد. در این قسمت متوجه می شویم که Supreme intelligence به شخص کسی در خواهد آمد که آدم با آن احساس راحتی می کند. اول فیلم مشخص نمی شود که چرا سوپریم اینتلیجنس به شکل آنت بنینیگ ظاهر می شود و چرا کارول با این ظاهر احساس راحتی می کند. و مطابق کلیپ منتشر شده می بینیم که او از رویاهای کارول سوال می پرسد سپس ماموریت او را بهش می گوید.

سپس گروه نیروی ستاره ای (استارفورس) به ماموریت می روند اما مشخص می شود که یک اسکرال در بینشان نفوذ کرده مینروا او را می کشد. اما او تنها اسکرال نبوده، پوشش نیروی ستاره ای از بین می رود. کارول، اسکرال دیگر که همان تالوس(بن مندلسون) است پیدا می کند اما او با شوک کارول را بیهوش کرده و را دستگیرش می کند:

سپس می بینیم که تالوس به خاطرات کارول دسترسی پیدا کرده و دنبال چیزی است. در خاطرات کارول، آنت بنینگ را می بینیم که با او صحبت می کند اما در پشت صحنه صدای تالوس می آید که به کارول می گوید به جزئیات این صحنه دقت کند؛ گووس در این صحنه حضور دارد اما با دقت بیشتر کارول می بیند که روی لباس آنت بنینگ لوگوی پروژهٔ پگاسوس نقش بسته همچنین نام آنت بنینگ در فیلم مشخص می شود: «دکتر وندی لاوسن»

کاپیتان مارول با مقاومت کردن و از کوره در رفتن از خاطراتش خارج شده وبا قدرت های موجود در دستانش خودش را آزاد کرده و پس از مبارزه با اسکرال ها سفینه را نابود می کند. اسکرال های باقی مانده به سفینه های نجات دیگری می روند. کارول نیز سوار یکی از این سفینه های نجات شده اما قبل از رفتنش، تالوس به او قبل از خداحافظی می گوید چیزهایی راجع بهش وجود دارد و اون چیزی که فکر می کند نیست. سپس کارول به سقف فروشگاه بلاک باستر سقوط می کند:

کارول سپس با ترکیب دستگاهی که همراهش دارد با تلفن به یان راگ زنگ زده اما یان راگ به او می گوید که فاصلهٔ قابل توجهی با موقعیت کارول فاصله دارد. فیوری و کولسون سر می رسند و از کارول سوال می پرسند و... در این بین یک اسکرال به کارول حمله کرده و سپس اتفاقات نبرد قطار(همون پیرزنه) اتفاق میافتد.(کامئوی استن لی هم توی قطار رخ میده) بعد از مبارزه، کسی که به ظاهر کنار فیوری به شکب کولسون نشسته مشخص می شود که یک اسکرال است چرا که کولسون به فیوری زنگ زده و می گوید چرا او را در فروشگاه قال گذاشته است!! فیوری با یک تصادف باعث کشته شدن کولسون اسکرالی می شود. کارول نیز موفق به دستگیری اسکرال قطار نمی شود.

بن مندلسون رئیس بخشی است که فیوری در آن کار می کند او بعد از دیدن کالبد شکافی جنازه اسکرال به فیوری دستور می دهد که تنهایی سراغ کاپیتان مارول برود. پس از خروج فیوری معلوم می شود که بن مندلسون در واقع همان تالوس در لباس رئیس فیوری است چرا که به نوعی برای هم نژادش فاتحه می خواند!!

فیوری کارول را در یک بار پیدا می کند. بعد از گپ و گفتی که باهم انجام میدهند یک سری سوال بخصوص طرح می کنند که از هویت یکدیگر باخبر شوند چرا که اسکرال ها نمی توانند به خاطرات دست پیدا کنند.

فیوری و کارول به بخش پگاسوس می روند دزدکی وارد آرشیو انباری شیلد شده تا دلیل علاقه اسکرال ها به این قضیه را متوجه شوند. سپس آنها متوجه می شوند که آنت بنینگ در سال ۱۹۸۹ کشته شده! آنها یادداشت های کری را در پروندهٔ آنت بنینگ(دکتر وندی لاوسن) پیدا می کنند و در میابند که او یک کری بوده. «گووس» گربهٔ مرموز از اینجا به بعد همراه آنها می شود.  فیوری مخفیانه با تالوس(که فکر می کنه رئیس بخشه) در ارتباط است، او را خبر می کند. اما  وقتی بن مندلسون و کل تیم شیلد سر می رسند، فیوری متوجه می شود که بن مندلسون خودش نیست.(با توجه به گپی که با کارول زده بود قلق فهمیدن هویت اسکرال ها را یادگرفت) بن مندلسون و ماموران شیلد برای کشتن فیوری و دستگیری کارول می روند اما در پایان با فداکاری کولسون کارول و فیوری موفق به فرار از این موقعیت می شوند. آنها با دزدیدن یک کوئین جت به لوئیزیانا سراغ صمیمی ترین دوست کارول یعنی ماریا رمبو می روند چرا که با توجه به پروندهٔ کارول او در این محل مستقر است.

آنها ماریا رمبو و دخترش را ملاقات می کنند. پس از صحبت های مختلف آشکار میشود که کارول در سال ۱۹۸۹ مرده و خلبان جت جدید آنت بنینگ برای آزمایش شدن بوده است. تالوس سر می رسد و آشکار می کند او واقعا آدم بد داستان نیست. سپس توضیح می دهد که آنت بنینگ در واقع یک کری با نام Mar-vell بوده است!!!!(بله نسخهٔ اولیه کاپیتان مارول در MCU یک زن است!)  مار-ول در واقع در حال کمک به اسکرال ها بوده تا آنها را از امپراطوری کری خارج کرده و نجات دهد و اینکار را با ساخت یک تکنولوژی جدید می خواست انجام دهد.(تکنولوژی مربوط به سرعت نور که قدرتش از تسارکت تامین می شود)

تالوس آشکار می کند که یان راگ و گروه نیروی ستاره ای (Starforce) در واقع باعث کشته شدن مار-ول شده اند با تغییر دادن حافظهٔ کارول سعی بر استفادهٔ ابزاری از کارول به عنوان اسلحه زنده داشتند. کارول شدیدا عصبانی می شود سپس از تعهدش نسبت به کری ها خارج می شود، رنگ لباسش را تغییر می دهد و به همراه تالوس و فیوری روی نقشه ای جدید کار می کند.

آنها متوجه می شوند که آزمایشگاه و مقر مار-ول در اصل واقع در مدار زمین است و مخفی و نامرئی شده است. ماریا و اسکرال ها روی کوئین جت کار می کنند تا با آن بتوانند به خارج از جو زمین حرکت کنند(پس معلوم میشه مارول زرنگ تر از این حرفاست و با این کار سفر هالک به ساکار را توجیه می کند)

کارول تمام اتفاقات را به یاد می آورد؛ او به همراه مار-ول جتی را خلبانی می کرده که قدرتش از تسارکت(سنگ فضا) تامین می شده است اما یان راگ آنها را مورد هدف قرار می دهد و باعث سقوط آنها می شود. مار-ول به کارول می گوید که منبع تغذیه جت را نابود کند. سپس یان راگ، مار-ول را کشته و به سمت کارول می رود کارول در این لحظه با شلیک به منبع تغذیه باعث انفجار قدرتی از تسارکت می شود موج انفجار به کارول برخورد کرده و باعث به دست آوردن قدرت های او می شود. (نقطهٔ اشتراک دو کاپیتان دنیای سینمایی مارول)

یان راگ به او خون کری را تزریق می کند خاطرات جعلی می دهد و سپس چیپی در بدن او قرار می دهد تا کنترلش کند.

یان راگ به زمین می رسد و یک اسکرال که به شکل کارول در آمده است با یان راگ مبارزه می کند تا کاپیتان مارول وقت کند به مقر مار-ول برسد. یان راگ متوجه می شود که کارول تمام قضیه را متوجه شده سپس به رونان دستور منفجر کردن منطقه را می دهد.

کارول به آزمایشگاه و مقر می رسد و متوجه می شود این محل خالی از سکنه نیست. تعدادی از اسکرال ها در این محل پس از مرگ مار-ول پناهنده شده اند که زن و دختر تالوس نیز جزو آن ها هستند. کارول تسارکت را برداشته و آن را درون یک ظرف سفری قرار می دهد. در همین حین و در خلال اتفاقات این قسمت کارول تسارکت را به فیوری می دهد، «گووس» (Goose) ظرف را بازکرده و تسارکت را می بلعد!!! کارول به فیوری و ماریا دستور می دهد از محل خارج شده و به زمین و محلی امن بازگردند. یان راگ سر می رسد و تمامی اسکرال ها را دستگیر کرده و برای اعدام آماده می کند و کارول را مجبور به صحبت با Supreme intelligence می کند. سوپریم اینتلیجنس شبیه فیلم ماترکس است و در ذهن و مغز کارول وجود دارد. در این جا شاهد نزاعی بین کاپیتان مارول و Supreme intelligence هستیم.

بعد دعوا و مبارزه ای ذهنی بین آنها در می گیرد و کارول پیروز می شود. پس از شکست خوردنش دیگر کنترلی روی کارول ندارد کارول از رویای ذهنی خارج می شود چیپ و دستگاه موجود در گردنش را خارج می کند. کاپیتان مارول به قدرتی عظیم یا به قول گفتنی وارد حالت باینری می شود. فیوری و ماریا به همراه جمعی از اسکرال ها به کمک «گووس» گربه موفق به فرار به زمین می شوند در اینجا می فهمیم که «گووس» در واقع از نژاد فلرکن هاست(مانند دنیای کمیک:Flerken) و بسیاری از کری ها را در حین فرار می بلعد.

اما در حین فرار مینروا آنها را دنبال می کند. ماریا فیوری و گوس به همراه اسکرال ها را خارج شده و ماریا یک نبرد تن به تن هوایی با مینروا انجام میدهد. در پایان گووس چشم فیوری را چنگ می زند و باعث کور شدن فیوری می شود!!!!

یان راگ پس از نابود شدن مقر و افرادش به کمک یک سفینه نجات به زمین بازمی گردد. رونان نیز در همین حین با سفینه انفجاری اش موشک های زیادی را به سمت زمین برای نابودی می فرستد. کارول با برگردوندن یکی از این راکت ها به سمت بقیه، آنها را نابود کرده و هم تیمی هایش را شکست می دهد سپس سه سفینهٔ انفجاری را از بین می برد:

کارول جلوی سفینهٔ رونان ظاهر می شود و او چاره ای جز فرار ندارد. یان راگ با تحقیر کردن کارول سعی بر مبارزه عادلانه دارد اما کارول گوشش بدهکار نیست و با قدرتش او را می زند و وارد یک سفینه کرده و به هالا خاستگاه کری ها می فرستد و هشدار حمله اش و نابودی سوپریم اینتلیجنس را می دهد.

کارول پیجر فیوری را بهش بازمی گرداند و آن را آپدیت کرده تا بتواند در هرکجا از کهکشان که خواست بتواند با او در ارتباط باشد. او به فیوری گوش زد می کند که فقط و فقط در مواقع ضروری از آن استفاده کند. کارول به همراه اسکرال ها به فضا رفته و به تالوس قول می دهد که محلی برای زندگی آنها پیدا کند.

کولسون با جعبه ای از چشم های مصنوعی سراغ فیوری(گووس هم در این صحنه هست) می رود. فیوری در جعبه را می بندد. فیوری به کولسون می گوید به افراد بیشتری شبیه به کارول برای محافظت از زمین نیاز دارند. پروندهٔ در حال تایپ محافظ روی مانیتور کامپیوتر او قرار دارد(The Protector Initiative) سپس می بینیم که او به عکس کارول در زمان خلبانی اش نگاهی می اندازد روی جت F-16 او عبارت Carol "Avenger" Danvers نقش بسته است!( کارول انتقام جو دنورز) فیوری لبخند می زند و سپس اسم پرونده را به انتقام جو تغییر می دهد: The Avenger Initiative

در اولین صحنهٔ پس از تیتراژ کاپیتان آمریکا به همراه ریش، بلک ویدو، بروس بنر و رودی را مشاهده می کنیم که در حال نگاه کردن به مخابره کردن دستگاه پیجر فیوری هستند! ناگهان دستگاه ساکت می شود و بلک ویدو تا قصد خروج می کند ناگهان کاپیتان مارول جلویش سبز می شود:

در صحنهٔ پس از تیتراژ دوم نیز شاهد بالا آوردن Goose هستیم که ناگهان تسارکت از دهان او خارج می شود:

لینک دانلود و تماشای صحنه های پس از تیتراژ و لو رفته

 

با توجه به این شرح متوجه می شویم که با داستانی سر راست و قابل درک سر و کار خواهیم داشت و سورپرایز های فیلم در کمترین حد خود قرار داشتند. یعنی در مقالات مختلفی که برای این فیلم منتشر کردیم زیادی روی آن تفکر کردیم و توقع بیجایی داشتیم. خوشبختانه فیوری در این فیلم یک اسکرال نبود و با خیال راحت می توانیم فیلم های بعدی مارول را تماشا کنیم و اصلا حرص و جوش نزنیم. راستی خبری از سفر زمانی در قدرت های کاپیتان مارول نبود! آیا او در پایان بازی این قدرتش را فاش می کند؟ چرا که در اکشن فیگور ها او هیچگاه لباس کوانتومی به تن نداشت پس ممکن است واقعا بالقوه دارای این قدرت باشد.

 

نظر شما چیست؟ از داستان فیلم راضی بودید؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2019

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ ها (EASTER EGGS) و اشارات فیلم «کاپیتان مارول»

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

شرلوک
#1 شرلوک 1397-12-15 17:54
دست بالا گرفته بودیمش!ولی صحنه پس از تیتراژدوم معلوم کرد حداقل کاپتان مارول تونی رو نجات نمیده!
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#2 The-Captain-steve 1397-12-15 18:18
نجات تونی استارک توسط کاپیتان مارول؟؟ مسخره است بابا
یادتون رفته راکت راکون یه دستگاهی داخل سفینه گاردین گذاشته که میتونند از پرتال های کهکشانی رد بشن خوب اما شارژ نداره پس چیکار میکنند اگر گفتی ؟؟ اون باطری هایی که راکت از آیشه دزد از اون استفاده میکنند و برمیگردن زمین بعدش تونی لباس رسکیو رو میسازه ..
بعدش مشکل بعدی اینجاست اسکات که تو تریلر ها دیدیم مشکوکه چرا چون اسکات گیر کرده تو کوانتوم رلم و برمیگرده به سال 1996 درست زمانی که کپ مارول زمین رو ترک میکنه اینجا اسکات میره پیش فیوری و فیوری فکر میکنه که اسکات اسکرول هست و اسکات یکم شوخی باهاش میکنه و از چشم بند تو اینده بهش میگه و اینکه چه اتفاقی تو جنگ داخلی بین استیو و تونی میوفته و در نهایت اسکات به فیوری میگه که کاپیتان امریکا زنده است
میدونی بعد از اینکه کاپ مارول زمین رو ترک میکنه تماسی از
rhomann dey شخص که میشناسید دیگه ؟ کاپیتان مارول زمانی به زاندار میرسه که خانواده این بنده خدا پودر شدند
پس این حرکت خلا فیلم جنگ بی نهایت اونجا که فیلم شروع میشه و تانوس یه سنگ داره هم پر میکنه
اما خداوکیلی یکی به من بگه تسراکت داستانش چیه تسکرات بلاخره اولش کجا بود ؟؟
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#3 Fariba Pirna 1397-12-15 18:35
یه سوال خیلی مهم ؟؟؟؟
اخر من نفهمیدم که سرگذشت و تاریخچه« تستراک» چی بوده؟؟!!! :-? :o
اینکه چطور به زمین رسیده و اولش کجا بوده؟؟؟!!!
اخه در اوایل فیلم کاپیتان امریکا : نخستین انتقام جو ، رد اسکال میگه که تستراک جواهر اتاق اودین بوده و خدایان ( ازگاردی ها ) اون رو در زمین قرار داده اند. ولی طبق توضیحات شما درباره روند فیلم ظاهرا این فیلم این موضوع رو نقض میکنه یعنی اخرش سرگذشت و تاریخچه تستراک چجوریه و چطوری به زمین رسیده؟؟؟
سوال مهم دیگه که خیلی وقته میخواستم در جایی مطمئن بپرسم ، اینکه اصلا چرا ازگاردی ها خودشون از تستراک محافظت نکردند و این سنگ بینهایت رو با وجود خطرات فراوان در زمین قرار دادند؟؟!! :-?
نقل قول کردن
P.Constantine
#4 P.Constantine 1397-12-15 18:52
به نقل از The-Captain-steve:
اما خداوکیلی یکی به من بگه تسراکت داستانش چیه تسکرات بلاخره اولش کجا بود ؟؟
به نقل از Fariba Pirna:
یه سوال خیلی مهم ؟؟؟؟
اخر من نفهمیدم که سرگذشت و تاریخچه« تستراک» چی بوده؟؟!!! :-? :o
اینکه چطور به زمین رسیده و اولش کجا بوده؟؟؟!!!
اخه در اوایل فیلم کاپیتان امریکا : نخستین انتقام جو ، رد اسکال میگه که تستراک جواهر اتاق اودین بوده و خدایان ( ازگاردی ها ) اون رو در زمین قرار داده اند. ولی طبق توضیحات شما درباره روند فیلم ظاهرا این فیلم این موضوع رو نقض میکنه یعنی اخرش سرگذشت و تاریخچه تستراک چجوریه و چطوری به زمین رسیده؟؟؟

تسارکت از ازگارد روی زمین آورده شد! بعدش هم که وقایع فیلم کاپیتان آمریکای ۱ رخ داد و تسارکت افتاد ته اقیانوس! ولی هاوارد استارک(پدر تونی استارک) اونو پیدا کرد و افتاد دست شیلد. سپس توی این فیلم(کاپیتان مارول) مار-ول از اون توی یه جت استفاده اش کرد که بعدشم که اون گربهه قورتش داد. تو صحنه پس از تیتراژ بالا آوردش و افتاد دست فیوری. تو فیلم انتقام جویان ۱ هم که اون بلا سرش اومد و آخر فیلم ازگارد. لوکی تو راگناروک دوباره برش داشت و در آخر توی جنگ بی نهایت دست ثانوس افتاد!!
پیشینه اش هم دست نخورده فقط شما سیر زمانی فیلما رو قاطی کردید و به این مشکل خوردید.
نقل قول کردن
Fantastic spider
#5 Fantastic spider 1397-12-15 18:59
یه سوال
معلوم نشد این همه مدت کجا بوده اصلا داستان اون دستگاهی که به فیوری داده بوده چی بوده
نقل قول کردن
P.Constantine
#6 P.Constantine 1397-12-15 19:04
به نقل از Fantastic spider:
یه سوال
معلوم نشد این همه مدت کجا بوده اصلا داستان اون دستگاهی که به فیوری داده بوده چی بوده

گفتیم که! دنبال سیاره و محلی برای زندگی اسکرال ها بوده! دستگاه هم همون پیجری بود که تو تریلرا دیدیم:
spidey.ir/.../...
آخر فیلم کاپیتان مارول همینو آپدیت می کنه و میشه اونی که تو جنگ بی نهایت دیدیم:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#7 The-Captain-steve 1397-12-15 19:27
به نقل از P.Constantine:
به نقل از The-Captain-steve:
اما خداوکیلی یکی به من بگه تسراکت داستانش چیه تسکرات بلاخره اولش کجا بود ؟؟
به نقل از Fariba Pirna:
یه سوال خیلی مهم ؟؟؟؟
اخر من نفهمیدم که سرگذشت و تاریخچه« تستراک» چی بوده؟؟!!! :-? :o
اینکه چطور به زمین رسیده و اولش کجا بوده؟؟؟!!!
اخه در اوایل فیلم کاپیتان امریکا : نخستین انتقام جو ، رد اسکال میگه که تستراک جواهر اتاق اودین بوده و خدایان ( ازگاردی ها ) اون رو در زمین قرار داده اند. ولی طبق توضیحات شما درباره روند فیلم ظاهرا این فیلم این موضوع رو نقض میکنه یعنی اخرش سرگذشت و تاریخچه تستراک چجوریه و چطوری به زمین رسیده؟؟؟

تسارکت از ازگارد روی زمین آورده شد! بعدش هم که وقایع فیلم کاپیتان آمریکای ۱ رخ داد و تسارکت افتاد ته اقیانوس! ولی هاوارد استارک(پدر تونی استارک) اونو پیدا کرد و افتاد دست شیلد. سپس توی این فیلم(کاپیتان مارول) مار-ول از اون توی یه جت استفاده اش کرد که بعدشم که اون گربهه قورتش داد. تو صحنه پس از تیتراژ بالا آوردش و افتاد دست فیوری. تو فیلم انتقام جویان ۱ هم که اون بلا سرش اومد و آخر فیلم ازگارد. لوکی تو راگناروک دوباره برش داشت و در آخر توی جنگ بی نهایت دست ثانوس افتاد!!
پیشینه اش هم دست نخورده فقط شما سیر زمانی فیلما رو قاطی کردید و به این مشکل خوردید.



پس Phase2 که شیلد از تسراکت استفاده میکرد به همین داستان ها ربط داره ک یکمش هم به وقایع ثور یک
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#8 Fariba Pirna 1397-12-15 19:43
به نقل از P.Constantine:
به نقل از The-Captain-steve:
اما خداوکیلی یکی به من بگه تسراکت داستانش چیه تسکرات بلاخره اولش کجا بود ؟؟
به نقل از Fariba Pirna:
یه سوال خیلی مهم ؟؟؟؟
اخر من نفهمیدم که سرگذشت و تاریخچه« تستراک» چی بوده؟؟!!! :-? :o
اینکه چطور به زمین رسیده و اولش کجا بوده؟؟؟!!!
اخه در اوایل فیلم کاپیتان امریکا : نخستین انتقام جو ، رد اسکال میگه که تستراک جواهر اتاق اودین بوده و خدایان ( ازگاردی ها ) اون رو در زمین قرار داده اند. ولی طبق توضیحات شما درباره روند فیلم ظاهرا این فیلم این موضوع رو نقض میکنه یعنی اخرش سرگذشت و تاریخچه تستراک چجوریه و چطوری به زمین رسیده؟؟؟

تسارکت از ازگارد روی زمین آورده شد! بعدش هم که وقایع فیلم کاپیتان آمریکای ۱ رخ داد و تسارکت افتاد ته اقیانوس! ولی هاوارد استارک(پدر تونی استارک) اونو پیدا کرد و افتاد دست شیلد. سپس توی این فیلم(کاپیتان مارول) مار-ول از اون توی یه جت استفاده اش کرد که بعدشم که اون گربهه قورتش داد. تو صحنه پس از تیتراژ بالا آوردش و افتاد دست فیوری. تو فیلم انتقام جویان ۱ هم که اون بلا سرش اومد و آخر فیلم ازگارد. لوکی تو راگناروک دوباره برش داشت و در آخر توی جنگ بی نهایت دست ثانوس افتاد!!
پیشینه اش هم دست نخورده فقط شما سیر زمانی فیلما رو قاطی کردید و به این مشکل خوردید.

مرسی بابت توضیحتون . الان متوجه شدم.
خیلی ببخشین اما اخرش نگفتین که چرا ازگاردی ها تستراک رو به زمین آوردند ؟؟؟!! با توجه به اینکه گذاشتن تستراک که یک سنگ بینهایت در زمین خطرات زیادی رو به همراه داره ؟؟چرا خودشون از تستراک محافظت نکردند ؟؟!!!!
اگه پاسخشو میدونین ممنون میشم که بگین چون من خیلی وقت هست که منتظرم این سوال رو در سایت شما مطرح کنم.
نقل قول کردن
P.Constantine
#9 P.Constantine 1397-12-15 19:50
به نقل از Fariba Pirna:
به نقل از P.Constantine:
به نقل از The-Captain-steve:
اما خداوکیلی یکی به من بگه تسراکت داستانش چیه تسکرات بلاخره اولش کجا بود ؟؟
به نقل از Fariba Pirna:
یه سوال خیلی مهم ؟؟؟؟
اخر من نفهمیدم که سرگذشت و تاریخچه« تستراک» چی بوده؟؟!!! :-? :o
اینکه چطور به زمین رسیده و اولش کجا بوده؟؟؟!!!
اخه در اوایل فیلم کاپیتان امریکا : نخستین انتقام جو ، رد اسکال میگه که تستراک جواهر اتاق اودین بوده و خدایان ( ازگاردی ها ) اون رو در زمین قرار داده اند. ولی طبق توضیحات شما درباره روند فیلم ظاهرا این فیلم این موضوع رو نقض میکنه یعنی اخرش سرگذشت و تاریخچه تستراک چجوریه و چطوری به زمین رسیده؟؟؟

تسارکت از ازگارد روی زمین آورده شد! بعدش هم که وقایع فیلم کاپیتان آمریکای ۱ رخ داد و تسارکت افتاد ته اقیانوس! ولی هاوارد استارک(پدر تونی استارک) اونو پیدا کرد و افتاد دست شیلد. سپس توی این فیلم(کاپیتان مارول) مار-ول از اون توی یه جت استفاده اش کرد که بعدشم که اون گربهه قورتش داد. تو صحنه پس از تیتراژ بالا آوردش و افتاد دست فیوری. تو فیلم انتقام جویان ۱ هم که اون بلا سرش اومد و آخر فیلم ازگارد. لوکی تو راگناروک دوباره برش داشت و در آخر توی جنگ بی نهایت دست ثانوس افتاد!!
پیشینه اش هم دست نخورده فقط شما سیر زمانی فیلما رو قاطی کردید و به این مشکل خوردید.

مرسی بابت توضیحتون . الان متوجه شدم.
خیلی ببخشین اما اخرش نگفتین که چرا ازگاردی ها تستراک رو به زمین آوردند ؟؟؟!! با توجه به اینکه گذاشتن تستراک که یک سنگ بینهایت در زمین خطرات زیادی رو به همراه داره ؟؟چرا خودشون از تستراک محافظت نکردند ؟؟!!!!
اگه پاسخشو میدونین ممنون میشم که بگین چون من خیلی وقت هست که منتظرم این سوال رو در سایت شما مطرح کنم.

تسارکت زمان جنگ بین ازگاردی ها و غول های یخی گم شد! بعدش انسان ها پیداش کردن و توی اون محلی که ابتدای فیلم کاپیتان آمریکا دیدیم مخفیش کردند.
نقل قول کردن
Fantastic spider
#10 Fantastic spider 1397-12-15 20:01
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Fantastic spider:
یه سوال
معلوم نشد این همه مدت کجا بوده اصلا داستان اون دستگاهی که به فیوری داده بوده چی بوده

گفتیم که! دنبال سیاره و محلی برای زندگی اسکرال ها بوده! دستگاه هم همون پیجری بود که تو تریلرا دیدیم:
spidey.ir/.../...
آخر فیلم کاپیتان مارول همینو آپدیت می کنه و میشه اونی که تو جنگ بی نهایت دیدیم:
spidey.ir/.../...

خیلی ممنون بابت توضیح
ولی این همه مدت برای پیدا کردن سیاره یه ذره مسخره هستش
نقل قول کردن
spider power
#11 spider power 1397-12-15 20:17
آقای فقیه یک سوال از شما در مقاله لینک نسخه جدید مرد عنکبوتی ۳ پرسیدم لطفا پاسخ دهید.
نقل قول کردن
Punisher 2019
#12 Punisher 2019 1397-12-15 20:50
برای اسپویل نشدن مقاله زو نخوندم ولی مطمئنم عالیه.
ولی میشه حداقل به این یکی سوالم در اینجا پاسخ بدید:
spidey.ir/.../...
ممنون میشم.
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#13 Fariba Pirna 1397-12-15 20:52
مرسی اقای فقیه . واقعا متاسفم سوالام زیاد شد ولی این اخریشه چون مطرح کرده بودم ولی کسی پاسخ نداد.
خیلی خیلی ببخشین بابت اسپم ولی یه سوالی داشتم که حس کردم احتمالا اینجا مطرحش کنم :
-قدرت بدنی آزگاردی ها بیشتره یا اسکرال ها ؟؟ قدرت این اسکرال ها به طور کلی در مقایسه با ازگاردی ها چطوره؟؟ طول عمرشون چطور؟؟
بازم میگم که بابت اسپم متاسفم ولی من خیلی پیگیری کردم این موضوع رو و هرکسی چیزی میگفت . حس کردم بهتره در اینجا که اطلاعات کمیکی افراد بالا هست بپرسم.
نقل قول کردن
beyonder
#14 beyonder 1397-12-15 23:42
الان اسکرال ها آدم خوبه هستن توی این فیلم؟
نقل قول کردن
P.Constantine
#15 P.Constantine 1397-12-16 00:17
به نقل از beyonder:
الان اسکرال ها آدم خوبه هستن توی این فیلم؟

آدم خوب خالص که نمیشه گفت. بیشتر قربانی هستن. امیدواریم تو آینده بیشتر به این مسئله بپردازن این فیلم بیشتر به جنبهٔ مثبت و اون قسمت صلح طلب بودنشون که زمانی در دنیای کمیک هم وجود داشت پرداخته.
نقل قول کردن
P.Constantine
#16 P.Constantine 1397-12-16 00:21
به نقل از Fariba Pirna:
مرسی اقای فقیه . واقعا متاسفم سوالام زیاد شد ولی این اخریشه چون مطرح کرده بودم ولی کسی پاسخ نداد.
خیلی خیلی ببخشین بابت اسپم ولی یه سوالی داشتم که حس کردم احتمالا اینجا مطرحش کنم :
-قدرت بدنی آزگاردی ها بیشتره یا اسکرال ها ؟؟ قدرت این اسکرال ها به طور کلی در مقایسه با ازگاردی ها چطوره؟؟ طول عمرشون چطور؟؟
بازم میگم که بابت اسپم متاسفم ولی من خیلی پیگیری کردم این موضوع رو و هرکسی چیزی میگفت . حس کردم بهتره در اینجا که اطلاعات کمیکی افراد بالا هست بپرسم.

ازگاردی ها خدایان اسکاندیناوی هستن. بله ازگاردی ها خیلی قوی تر از اسکرال ها هستن ولی تو دنیای کمیک هیچ چیز ثابت و قطعی ای وجود نداره و نمیشه برای شخصیت ها حد قدرتی تعیین کرد. با توجه به نویسندهٔ هر کمیک، قدرت های شخصیت ها هم تغییر می کنه. یعنی ممکنه یه روزی برسه که اسکرال ها قوی تر از ازگاردی ها بشن(به میل نویسنده کمیک ربط داره)
نقل قول کردن
amir parker
#17 amir parker 1397-12-16 02:06
امیدوارم فیلم خوبی بشه . بعد یه خسته نباشید ویژه به اقای فقیه که این همه زحمت میکشن اطلاعات جدید از فیلم به ما میدن. :-) :-)
نقل قول کردن
Alireza.k
#18 Alireza.k 1397-12-16 12:04
خیلی ممنون بابت مقاله زیباتون یک سوالی شما گفتید که در اولین صحنه پس از تیتراژ کاپیتان باریش هستش پس یعنی در طول تریلر ها کاپیتان مارول با انتقام جویان بوده درسته.چون تو تریلر کاپیتان ریش نداشت
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#19 AliReza.Ta 1397-12-17 01:38
آقای فقیه مقاله بسیار عالی بود
نمیدونم چرا حس خوبی به فیلم کاپیتان مارول ندارم شاید به خاطر اینکه مارول خیلی انتظارات رو برده بالا. احساس میکردم سورپرایز های خیلی بزرگی تو فیلم هست که متأسفانه اینطور نشد. ولی امیدوارم بتونه موفق بشه.یه سوال وقتی گووس به چشم فیوری چنگ زد یه خراش کوچیک برداشت و با توجه به حرف تالوس احتمالا پنجه گووس سمیه که چشم فیوری کور میشه؟ درسته یا نه؟
نقل قول کردن
shl
#20 shl 1397-12-17 11:20
اسپویل احتمالی داستان اونجرز۴ و کاپیتان مارول













من بعد از خوندن این مقاله که داستان فیلم رو فهمیدم یه چیزی متوجه شدم یعنی یه چیزی حدس میزنم اینکه تالوس به همراه
خانوادش توی فیلم کاپیتان مارول حضور داره یا توی مقاله تئوری های اونجرز گفته بودید که هاکای تبدیل به رونین میشه
یه لحظه فک کنین به نظر من هاکای همون تالوس هستش که تغییر قیافه داده و هویت هاکای رو داره چون تو فیلم جنگ داخلی هم دیدیم که نیک فیوری خانواده کلینت رو از شیلد و بقیه مخفی نگه داشته چرا دلیلش چی بوده??????
نقل قول کردن
Mrm.T.Stark
#21 Mrm.T.Stark 1397-12-17 11:32
تو تریلر بلک ویدو گفت ثانوس نصف جمعیت جهانو پودر کرد داشت برای کپ مارول توضیح میداد چون مدل موهاش تو صحنه های پایانی فیلم همون بود
درضمن اون صف اونجرز تو تیزر اون قسمتی که خالی بود حتما کپ مارول بوده و اونجا که اونجرز شب به اسمون زل زدن و جای یه نفر خالی بود اونم حتما کپ ماروله و احتمالا تونی داره میاد زمین.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44