8 سئوالی که همچنان درباره ی آینده مردعنکبوتی در MCU داریم!

8-سئوالی-که-همچنان-درباره-ی-آینده-مردعنکبوتی-در-mcu-داریم

اینها سئوالاتی هستند که به شدت دوست داریم پاسخی برایشان پیدا کنیم!

مقدمه: همانطور که در اینجا اشاره کردیم، بر اساس گزارشی جدید که از منبعی نسبتا تأمل برانگیز سرچشمه میگیرد، نه تنها پروسه توسعه و پیش تولید قسمت چهارم و اثر افتتاحیه سه‌گانه جدید مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول (MCU) در سطح پیشرفتهِ و وضعیتی تسریع شده از مقطع توسعه قرار دارد ، بلکه "تام هالند" (Tom Holland) بالاخره به قرارداد نهایی خود برای حضور در سه‌گانه اختصاصی دوم مردعنکبوتی و عصر جدید داستان‌سرایی های پیتر پارکر و قهرمان تارافکن محله مان در سیر روایی دنیای سینمایی مارول (و با توجه ویژه قسمت پنجم و ششم شدیدا موردانتظار "انتقام جویان" در سال های پیش‌رو) رسیده است ...! و البته حالا که دیگه بنظر میاد همه چیز رو به راه است ما همچنان سئوالاتی داریم!

1- آیا پیتر پارکر یک معشوقه ی جدید پیدا میکنه؟

از اونجاییکه ام جی در پایان "راهی به خانه نیست" دیگه پیتر رو به یاد نمیاره پس احتمال داره که مارول و سونی بخوان برن سراغ یک عشق جدید برای پیتر در "مردعنکبوتی 4". میشه از نسخه ای از گوئن استیسی در MCU استفاده کرد، مخصوصا اینکه مردعنکبوتیِ اندرو گارفیلد از گوئن در "راهی به خانه نیست" یاد کرد. و یا میشه از فلیشیا هاردی ملقب به گربه سیاه استفاده کرد که سالهاست هواداران منتظر حضورش در دنیای سینما هستن. البته همانطور که در این مقاله معرفی شده اند، پیتر پارکر لیست طولانی از معشوقه ها را در دنیای کمیک داشته و دست سونی و مارول استودیوز برای انتخاب یک گزینه ی جدید کاملا بازه!

 

2- آیا مردعنکبوتی تام هالند در اونجرز 5 و 6 حاضر خواهد بود؟

آیا مردعنکبوتی تام هالند در اونجرز 5 و 6 حاضر خواهد بود؟

کاربر MYtimetoshinehello که سابقه طولانی در انتشار شایعات داره و اخبارش هم بگیر نگیر داره، به تازگی اعلام کرد که تام هالند اخیراً قراردادی با مارول برای ادامه بازی شخصیت مردعنکبوتی بسته و او قراره نقش اصلی فیلم بعدی انتقامجویان با نام "سلسله کنگ" (Avengers: The Kang Dynasty) باشه!! طبق این منبع فیلم اسپایدرمن 4 هم قراره تا قبل از فیلم جنگ‌های پنهان منتشر بشه! همانطور که می‌دونید، قرارداد تام هالند بطور کامل پس از فیلم "راهی به خانه نیست" به پایان رسید و گفته بود مدتی میخواد استراحت کنه ولی چندی پیش خبر اومد که قرارداد جدید امضاء کرده. اگر این اخبار تایید نشده درست باشن قطعا بازگشت این شخصیت به مارول و حضور کلیدیش در فیلم سلسله کنگ که توسط کارگردان فیلم شانگ‌چی کارگردانی می‌شه، میتونه بسیار هیجان انگیز باشه و باید دید آیا به خاطر تجربه مردعنکبوتی در قضیه مولتی ورس در "راهی به خانه نیست" هستش که باعث شده شخصیت اصلی این فیلم بشه یا مساله ای دیگری در میان است. چون در حال حاضر به خاطر طلسم جادویی دکتر استرنج دیگر اعضای اونجرز دیگر هویت مخفی او را به خاطر نمی آورند و در نتیجه خیلی از تاریخچه ی مشترک بین او و آنها دیگر وجود ندارد. اما احتمال دارد که او به خاطر اتفاقات "راهی به خانه نیست" به نوعی نقطه یا رویداد نکسوسی (Nexus) تبدیل شده باشد و به همین دلیل کنگ فاتح او را نوعی تهدید برای عالم تلقی میکند! شاید هم مردعنکبوتی برای خنثی کردن طلسم به کمک کنگ احتیاج پیدا میکنه و ... ولی در هر حال فعلا این خبر رو به عنوان یک شایعه در نظر بگیرید تا ببینیم چه میشه! (شاید در جشنواره کامیک کان 2023 خبری در این باره رسما اعلام بشه). ولی در هر حال واقعا برای ما سئواله که مردعنکبوتی تام هالند در اونجرزهای بعدی هست یا نه!

 

3- آیا مردان عنکبوتی اندرو گارفیلد و توبی مگوآیر به MCU برمیگردند؟

آیا مردان عنکبوتی اندرو گارفیلد و توبی مگوآیر به MCU برمیگردند

شایعات و اخبار فراوانی شنیده میشود مبنی بر اینکه پایان فاز فعلی MCU با فیلم عظیمی به نام "جنگ های پنهان" (Secret Wars) رقم خواهد خورد که براساس رویداد بزرگ کمیک بوکی به همین نام ساخته خواهد شد (این مقاله را بخوانید). در صورت درست بودن این اخبار (که احتمالا هم درست است)، کاملا منطقیه که مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد را در چنین اثری ببینیم. در رویداد "جنگ های پنهان" محصول سال 2015 که به طور کامل در اینجا ترجمه شده است، دکتر دووم که به قدرت های خدامانند دست یافته بود کل مولتی ورس را در قالب دنیایی ترکیبی به نام "بتل وُرلد" (Battleworld) باز خلق کرد که در دنیای سینمایی یکی از تکه های این دنیا میتونه مربوط به مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر باشه.

 

4- قسمت چهارم مردعنکبوتی در MCU در چه سالی اکران میشه؟

قسمت چهارم مردعنکبوتی در MCU در چه سالی اکران میشه

 چندی پیش سایت Cosmic Circus ادعا کرد که از منبعی معتبر شنیده است که برنامه ی فعلی مارول و سونی این است که قسمت چهارم اسپایدرمن را در روز 12 جولای سال 2024 (مطابق با 22 تیر 1403) اکران کنند. این یعنی اینکه دو هفته قبل از فیلم "تاندربولتس"! بنابراین اگه این تاریخ درست باشه، مارول قطعا تاریخ اکران "تاندربولتس" را تغییر خواهد داد تا با هم تداخل پیدا نکنند. کوین فایگی امروز در مصاحبه با نشریه ی EW تایید کرد که قسمت چهارم سری فیلم های مردعنکبوتی در MCU و با حضور مجدد تام هالند ساخته خواهد شد. او گفت: "فقط میتونم بگم که ما داستان را تعیین کرده ایم و ایده های بزرگی برایش داریم و نویسندگان ما در حال حاضر دارند این ایده ها را به رشته ی تحریر در می آورند".

 

5- آیا ند و ام جی پیتر پارکر را به یاد خواهند آورد؟

ند لیدز

فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" مشخص کرد که دکتر استرنج، پس از پایان فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" پیتر پارکر را به طور خاصی به یاد می آورد. در یکی از صحنه های نخستین این فیلم اثر پذیرفته از آثار دلهره آور سم ریمی که ادامه ای بر سایر سری فیلم های دکتر استرنج است، به این نکته اشاره میشود که طلسم پاک کننده حافظه این جادوگر، چطور باعث حذف شدن حافظه همه افراد جهان از شخص پیتر شد، تا از باز شدن بیشمار جهان های دیگر به MCU جلوگیری شود: در یک کافه، هنگامی که دکتر استرنج با آمریکا چاوز صحبت میکند، به یک واقعه مولتی ورسی اشاره میکند که اسپایدرمن در آن نقش داشته، و مشخصاً در این صحنه به وقایع فیلم "راهی به خانه نیست" اشاره میشود. این اشارات و صحبت ها، مفاهیم جدیدی را درباره چگونگی عملکرد طلسم و اینکه خود دکتر استرنج به چه شکلی از آن اثر پذیرفته است فراهم می آورد. در هر حال در حالی که فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" چگونگی عملکرد طلسم حافظه فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" را به نوعی مورد اشاره قرار میدهد اما چیز خاصی هم از نحوه به اجرا در آمدن آن در آینده ی MCU برایمان فاش نمیکند و حقیقت این است که برای شروع فصل جدیدی از وقایع، این طلسم همچنان تصمیمی نسبتاً پیچیده و گیج کننده به نظر میرسد؛ پس بنابراین برامون واقعا سئواله که آیا در نهایت ند و ام جی به عنوان صمیمی ترین دوستان پیتر او را به یا خواهند آورد یا نه.

 

6- آیا ند لیدز به هاب گابلین تبدیل خواهد شد؟

هاب گابلین جیکوب باتالون

«هاب گابلین» جزو 10 دشمن برتر مرد عنکبوتیه که اینجا معرفی شده اند. در واقع او در دهه 80 میلادی خیلی مطرح شد و کاملا جای خالی «نورمن آزبورن» (گرین گابلین) را در داستان های اسپایدرمن پر کرده بود. از همون اول هم هویت مخفی او را مخفی نگه داشتند. تا اینکه در سال 1987 و در کمیک به یاد ماندنی Spider-Man vs. Wolverine ، پیتر پارکر را دیدیم که با «ند لیدز» (Ned Leeds) به اروپا رفت. آن موقع ند یکی از کسانی بود که بهش مظنون بودیم نکنه هاب گابلین باشه. ولی ناگهان ند به قتل رسید! اما سپس در شماره 289 کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز"، پیچشی عجیب را شاهد بودیم که در یک صحنه فلش بکی فاش شد ند لیدز ، هاب گابلین بوده و به همین دلیل هم به قتل رسیده! البته بعدا معلوم شد که برای او پاپوش دوخته شده بوده و «رادریک کینگزلی» از همان اول هاب گابلین بوده و ...  (توصیه میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره،  حتما این مقاله را بخوانید). خب پس میبینید که ند لیدز سابقه داشته که به هاب گابلین تبدیل بشه و البته ند لیدز در فیلم های مرد عنکبوتی در MCU نقش مهمی داشته و با بازی «جیکوب باتالون» دوست صمیمی پیتر پارکر بوده که البته الان دیگر پیتر پارکر رو یادش نمیاد. ولی در هر حال او الان در دانشگاه MIT مشغول به تحصیله و میتونه در آنجا تجهیزات لازم رو برای خودش درست کنه و در آینده به شخصیت خبیثی تبدیل بشه به نام هاب گابلین!

 

7- چه کسی دشمن جدید اسپایدرمن خواهد بود؟

پیتر در "راهی به خانه نیست" با برخی از بهترین دشمنان کلاسیک خودش مثل دکتر اختاپوس و گرین گابلین و لیزارد  و ... جنگید. قبلا هم با والچر و میستریو جنگیده بود ولی هنوز هم خبیث های دیگری هستند که میتونه باهاشون بجنگه. در واقع مرد عنکبوتی با داشتن متنوع ترین مجموعه از ویلن های کمیک بوکی از این نظر هیچ مشکلی رو احساس نمیکنه. در انتهای فیلم نیز ما به نوعی سایه خبیث هایی را دیدیم که دکتر استرنج داشت سعی میکرد نگذاره وارد دنیاشون بشن که در میان اونا هواداران تیزبین مرد عنکبوتی ، کریون شکارچی، راینو، عقرب و حتی گربه سیاه را مشاهده کردند! مثلا این انگار کریونه:

پس میشه تقریبا مطمئن بود شخصیت های خبیث جدیدی رو دید. مخصوصا شخصیتی مثل گربه سیاه که حالا که پیتر از نظر عاطفی خلاء حس میکنه میتونه یک عشق رومانتیک جنجالی برایش باشه! همچنین شایعه شده قسمت چهارم برخلاف قسمت قبلی که درباره چندجهانی بود، قراره حالت "خیابانی" (street-level) داشته باشه و داستانش پس از وقایع سریال "بی باک: تولد دوباره" (Daredevil: Born Again) رخ خواهد داد. ضمن اینکه بی باک و کینگ پین هم در این فیلم حضور خواهند داشت! پس سئوال جذاب اینه: چه کسی ویلن قسمت بعدیه؟!

 

8- آیا مایلز مورالز در سه گانه ی بعدی حضور خواهد داشت؟

مایلز مورالز - mcu
سئوال بعدی درباره حضور "مایلز مورالز" (Miles Morales) در دنیای سینمایی مارول بواسطه سه‌گانه دوم مردعنکبوتی با محوریت پیتر پارکر میباشد. طبق شایعات ورود مایلز به مسیر داستانی سه‌گانه دوم مردعنکبوتی در MCU و ماجراهای پیتر پارکر و مردعنکبوتی (که قطع به یقین به حضور برجسته و محوری این کارکتر پرپتانسیل در دنیای سینمایی مارول و در سری اختصاصی مردعنکبوتی در آینده خواهد انجامید!) در روندی ملایم و به عنوان یک کارکتر فرعی خواهد بود که حضورش را در حکمی متقارن به یک پاره قابل‌توجه و اصطلاحا پلات پوینت به سرانجام خواهد رساند! طبق شنیده ها، حضور مایلز به عنوان یک همسایه در مجتمع آپارتمانی ای که پیتر در آن ساکن است، در برداشت های اولیه داستان فیلم چهارم مدنظر بوده است، اما هیچ اطلاعی از اینکه آیا این ایده روایی در برداشت های بعدی و نهایی فیلمنامه اثر باقی مانده است یا خیر در دست نیست و بنابراین احتمال استواری از اینکه آیا نهایتا چنین جریانی را در نسخه نهایی فیلم خواهیم دید یا خیر در این مقطع وجود ندارد ... ولی قطعا به دلیل محبوبیت بیش از حد مایلز مورالز سونی و مارول قطعا دوست دارند این شخصیت را وارد MCU کنند.
 
 

صدف فقیه پور

صدف

منبع: سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

خبرها و شایعات جدید از فیلم "مردعنکبوتی 4"

10 چیزی که باید در مرد عنکبوتی 4، 5 و 6 ببینیم!

نخستین جزئیات داستانی شایع شده از فیلم اختصاصی "چهار شگفت‌انگیز"، "انتقام جویان 5 " و "انتقام جویان 6"!

خبر داغ! سه گانهٔ بعدی اسپایدرمن در دستور ساخت سونی بوده و در دنیای سینمایی مارول قرار خواهد داشت!

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Doc Ata
#1 Doc Ata 1402-01-30 20:48
1- فکر می کنم که جوابش قطعا بله باشه و بعید نیست که همینطور باشه :D
3-میشه گفت سوالیه که بگیر نگیر داره و معمولا دوباره اینکارو انجام نمیدن چون می خوان که قسمت قبلی که اینکارو انجام داده بودن حال و هوای خودشو حفظ کنه و خاطره انگیز باقی بمونه.
6- همانطور که میدونیم اسپایدی سابقه طولانی ای داره که به خاطر زندگی خودش دوستانش هم به شرور تبدیل بشن و مارول هم هیچوقت از یک پیچش مهیج نمی گذره. پس می تونیم حداقل انتظار همچیین چیزی رو در قسمت های آینده داشته باشیم.
و سوال من اینه که آیا احتمالش هست که در اینده به نقش مادر و پدر پیتر بپردازند که کی بودند و مرده اند یا زنده؟ یا می خوان این مسئله در داخل فیلم ها مجهول باقی بمونه؟
نقل قول کردن
Spiderham
#2 Spiderham 1402-01-30 23:20
مقاله عالی بود خسته نباشید
درباره شماره ۲ اصلأ فکر نکنم که این باید یه سوال باشه :D قطعاً حضور داره :-)
نقل قول کردن
Midnight son
#3 Midnight son 1402-01-31 23:02
مقاله جالبی بود خسته نباشید خانم فقیه
مایلز به احتمال زیاد توی کار های بعدی معرفی بشه چون میتونه توجه جوامع سیاه پوست رو جذب کنه (و طبیعتا پول زیادی به همراه داشته باشه فراموش نکنیم تغییراتی که توی سلستیال ها دادن ) علاوه بر اون پیتر الان خیلی پخته شده و میتونه ارشد خوبی باشه در مورد شماره ۳ برگشت دوباره اسپایدر من ها میتونه ریسک زیادی داشته باشه ولی هرچی بشه به نظر من مثل اولین حضور شون نمیشه
اگر ما تبدیل به هاب گابلین بشه شاید پیتر در راه نجات اش دوباره بهش یادآوری کنه که دوست اش بوده و با توجه به اینکه ام جی هم الان با اون توی دانشگاه داره درس میخونه احتمال برگشت اون هم هست در ضمن گرین گابلین یه بار توی این دنیا ظاهر شده پس شاید یه پیوندی بین اون و های گابلین به وجود بیاد
الان که خیلی از انتقام جویان قدیمی دیگه نیستن و با ورژن های جدید جایگزین شدن فکر میکنم شاید مایلز رو ببینیم و اون عضو اونجرز بشه یا شایدم خود پیتر :-*
نقل قول کردن
Aaaa
#4 Aaaa 1402-04-14 13:54
من احتمال می دم دشمن قسمت ۴ مرد عنکبوتی کیندرد باشه و به جای هری از ند تو داستان استفاده بشه...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44